ik heb persoonlijk geen last van een trage wifi verbinding, gaat allemaal soepeltjes; zowel het herkennen van wifi modems, als de snelheid.
sorry, baal er namelijk een beetje van dat het niet goed werktVerwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 17:21:
[...]
Ja, anders kick je ff na 3 uurtjes ofzo...

Misschien is het ook handig om wat meer informatie te verschaffen over o.a. je wifi-opstelling, want wat je nu doet is het volgende: "Het gaat sloom, help!". Ikzelf heb er helaas niet echt verstand van, dus ik kan je niet echt helpen.Igor4 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 20:01:
[...]
sorry, baal er namelijk een beetje van dat het niet goed werkt
Je moet je vinger ook niet voor dat wifi hoekje houden heb ik gemerkt
Verwijderd
Ik heb sinds kort ook een Ipod Touch. Een erg mooi dingetje is het. Alleen nu heb ik dus een probleem ermee. Ik convert mijn video's met Videora. Erg goed programma om te converteren, snel en betrouwbaar. Het probleem zit bij het bekijken van de video's op de Touch. Als ik namelijk de video kijk is er per video meestal 1 moment dat de video vastloopt. En op die plek loopt het altijd vast. Als ik echter doorspoel net na het stukje kan ik de rest zonder probleem kijken. Ik heb al een vriend met een Touch gevraagd hetzelfde prog. te gebruiken om te converteren. Bij hem draaide de video's goed. Ook bij andere convert. prog. liep die vast. Ik ben dus nu bang dat het ligt aan de Touch zelf. Op internet heb ik een paar mensen gezien die hetzelfde probleem hadden, maar er stond geen oplossing bij.
Heeft iemand een idee?
Heeft iemand een idee?
Heb mijn hand niet voor het wifi hoekje. Wel een goede tip voor andere gebruikers trouwens,
mijn wifi opstelling is ongeveer zo: een modem met 4 aansluitingen gekoppeld aan mijn sitecom wl114 router. Verder hangt er normaal gesproken maar 1 pc draadloos aan de router.
Ik heb de router verder nog beveiligd met wep en mac adres filtering maar dat is goed afgesteld, want af en toe gaat het allemaal redelijk snel maar dan werkt de youtube app niet maar de itunesstore weer heel traag bijv.
verder heb ik dus af en toe een foto waar een vreemde streep doorheen zit.
Ik zit er ernstig aan te denken om garantie te claimen, iemand een idee of dat voor deze gevallen
kan?
ik heb mijn ipod wel gegraveerd maakt dat dan uit, en hoelang ben ik hem dan ongeveer kwijt?
Alvast heel erg bedankt!
Igor
mijn wifi opstelling is ongeveer zo: een modem met 4 aansluitingen gekoppeld aan mijn sitecom wl114 router. Verder hangt er normaal gesproken maar 1 pc draadloos aan de router.
Ik heb de router verder nog beveiligd met wep en mac adres filtering maar dat is goed afgesteld, want af en toe gaat het allemaal redelijk snel maar dan werkt de youtube app niet maar de itunesstore weer heel traag bijv.
Ik zit er ernstig aan te denken om garantie te claimen, iemand een idee of dat voor deze gevallen
kan?
ik heb mijn ipod wel gegraveerd maakt dat dan uit, en hoelang ben ik hem dan ongeveer kwijt?
Alvast heel erg bedankt!
Igor
Waarom grafeer jij je iPod.. Is toch zonde... Ik denk dat je ongeveer op een maandje moet rekenen denk ik. Mijn laptop van HP bleef zelfs 3 maanden weg, toen kon ik een andere uitkiezen. Dus als het je te lang duurt moet je gewoon gaan zeiken waar je dat ding gekocht heb...Igor4 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 22:17:
Heb mijn hand niet voor het wifi hoekje. Wel een goede tip voor andere gebruikers trouwens,
kan?
Alvast heel erg bedankt!
Igor
Je zou je iPod eerst even kunnen restoren. Of de plaatjes uit iTunes halen, en een ander plaatje van internet halen, en die erin zetten en dan opnieuw synchroniseren.
Ik had het probleem met wi-fi dat ik helemaal geen verbinding had, dit kwam door de DNS server die verkeerd ingesteld was. Als je daar problemen mee hebt kun je proberen om de dns server te veranderen in 208.67.222.222
Hoop dat je hier wat aan hebt.
[ Voor 15% gewijzigd door WybWyb op 01-11-2007 23:24 ]
MBPr 13" - iPhone Xr - iPad Pro 12.9 - Apple Watch 42mm - A7 III
offtopic:
Even langs A-Mac geweest in Den Bosch, uitverkocht natuurlijk
. Ik kan moeilijk doen en hem bij Chear.nl bestellen maar daar kan ik hem niet afhalen, erg rottig allemaal en had me er nog zo op verheugd. Weten jullie misschien een winkel (in het zuiden) waar nog wel een voorraad is?
Even langs A-Mac geweest in Den Bosch, uitverkocht natuurlijk
Verwijderd
Maksvr schreef op donderdag 01 november 2007 @ 23:36:
offtopic:
Even langs A-Mac geweest in Den Bosch, uitverkocht natuurlijk. Ik kan moeilijk doen en hem bij Chear.nl bestellen maar daar kan ik hem niet afhalen, erg rottig allemaal en had me er nog zo op verheugd. Weten jullie misschien een winkel (in het zuiden) waar nog wel een voorraad is?
offtopic:
In Antwerpen waren ze nog in voorraad dacht ik, maar dat is iets té ver naar het zuiden, zeker ?
In Antwerpen waren ze nog in voorraad dacht ik, maar dat is iets té ver naar het zuiden, zeker ?
Mediamarkt Eindhoven?Maksvr schreef op donderdag 01 november 2007 @ 23:36:
offtopic:
Even langs A-Mac geweest in Den Bosch, uitverkocht natuurlijk. Ik kan moeilijk doen en hem bij Chear.nl bestellen maar daar kan ik hem niet afhalen, erg rottig allemaal en had me er nog zo op verheugd. Weten jullie misschien een winkel (in het zuiden) waar nog wel een voorraad is?
Even bellen en naar de MP3 speler afdeling vragen, en die kunnen vertellen of ze em of voorraad hebben.
ik dacht dat media markt ze nog niet had?
http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg
Vanmiddag bij MM Zoetermeer lagen er stapels. Zowel 8 als 16 GB.cypress3d schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 00:23:
ik dacht dat media markt ze nog niet had?
Heel erg bedankt voor jullie reacties en hulp, ik krijg daar gelijk een goed humeur van (en ik heb nogal een ochtendhumeur) 
Ik had me even snel door mijn vader laten brengen die wachtte in de auto op een plaats waar dat niet echt op prijs wordt gesteld dus ik zou hem even snel gaan oppikken. Die jongen bij A-Mac vertelde mij dat als ze bij de Mac winkel uitverkocht waren niemand ze toch had, omdat ik haast had was ik niet naar Dixons gelopen (nog geen minuut daar vandaan) en geloofde hem op zijn woord. Daar ga ik dan dalijk even langs, nogmaals bedankt.'
Edit\ Toch wel opmerkelijk dat de premium resellers (of hoe dat bij Apple ook mag heten) misschien wel de kleinste voorraden geleverd krijgen.
Ik had me even snel door mijn vader laten brengen die wachtte in de auto op een plaats waar dat niet echt op prijs wordt gesteld dus ik zou hem even snel gaan oppikken. Die jongen bij A-Mac vertelde mij dat als ze bij de Mac winkel uitverkocht waren niemand ze toch had, omdat ik haast had was ik niet naar Dixons gelopen (nog geen minuut daar vandaan) en geloofde hem op zijn woord. Daar ga ik dan dalijk even langs, nogmaals bedankt.'
Edit\ Toch wel opmerkelijk dat de premium resellers (of hoe dat bij Apple ook mag heten) misschien wel de kleinste voorraden geleverd krijgen.
[ Voor 11% gewijzigd door Maks op 02-11-2007 09:14 ]
Verwijderd
Anyone?Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 09:16:
[...]
Komt in de buurt
Ik begrijp dat het battery-consuming is, maar op de nano had je continu beeld (hetzij gedimmed). Als ik de AutoLock-feature uitzet op de touch, dan blijft het scherm 'vol' branden. Wat ik graag wil weten, is of je het zo in kan stellen dat het scherm na 10 sec oid 'donkerder' wordt, maar nog wel leesbaar.
Ik heb hem nu aan de lader liggen en zie dat hij nu wel gedimmed 'aan' blijft (het kan dus technisch wel), maar als ik de lader er af haal springt het scherm na x seconden helemaal uit..
Verwijderd
Vorige week vrijdag (26-10) mezelf maar eens verwend met een iPod Touch 16GB (MediaMarkt Amsterdam) en moet zeggen dat alles uit de kunst werkt. Wifi is door het hele huis te ontvangen (draadloze router staat op de 1ste verdieping).
Muziek, coverflow, audioboeken, foto's, iTunes store, YouTube, alles prima in orde. Alleen de video moet nog uitgetest worden. Surfen met safari werkt ook erg prettig. Enigste beperking vind ik toch wel dat er geen ondersteuning is voor flash. Je komt er nu pas achter dat toch wel erg veel website's gebruik maken van flash en daarom vaak niet goed werken. De hele menustruktuur van sommige website's worden in het geheel niet weergegeven en zijn zo dus niet te benaderen.
Maar wie weet komt daar nog eens een oplossing voor.
Voorlopig ben ik dus erg tevreden.
Muziek, coverflow, audioboeken, foto's, iTunes store, YouTube, alles prima in orde. Alleen de video moet nog uitgetest worden. Surfen met safari werkt ook erg prettig. Enigste beperking vind ik toch wel dat er geen ondersteuning is voor flash. Je komt er nu pas achter dat toch wel erg veel website's gebruik maken van flash en daarom vaak niet goed werken. De hele menustruktuur van sommige website's worden in het geheel niet weergegeven en zijn zo dus niet te benaderen.
Maar wie weet komt daar nog eens een oplossing voor.
Voorlopig ben ik dus erg tevreden.
En hoe is het met vingerafdrukken Freya? Zie je die goed op het scherm?
Ga vanmiddag naar de Dixons in Den Bosch toe, ik ben benieuwd
Ga vanmiddag naar de Dixons in Den Bosch toe, ik ben benieuwd
[ Voor 32% gewijzigd door Maks op 02-11-2007 10:45 ]
Zo eindelijk de iPODd Touch (16GB) ontvangen, (bijna)gratis bij een telefoon abonnement maar wel een maand mogen wachten voordat ie er eindelijk was. Volgens het serienummer een week 41-er dus dat ziet in iedergeval goed.
Ik ben erg onder de indruk hoe soepeltjes het OS er op draait, het werkt allemaal redelijk intuitief. Zelfs internet was in 2 keer aan de praat (eerste keer even wennen aan het toetsenbord.... je tiept wel eens mis met de passphrase
Enige nadeel vind ik dat je er geen mp3-tjes op kunt zetten zoals bij elke andere normale mp3 speler, dat gekloot met iTunes is super bagger. Plaatjes van je album vind ie niet (terwijl de meesten er an in staan); die kun je alleen downloaden via de store als je een creditcard invult (uiteindelijk een nep nummer kunnen invullen, van mij krijgen ze geen cent), nummers van albums zitten opeens over meerdere albums verspreid en als je ze wil samenvoegen ben je uren bezig... Ik had alles netjes georganiseerd in directories en met de windows media player was er redelijk mee om te gaan, maar ik kan nu mooi opnieuw beginnen met uitsorteren binnen iTunes (leuk met 9000+ nummers).
Nou schijnen er andere programma's te zijn die met je ipod kunnen syncen, maar die werken niet meer met de nieuwe generatie ipod/phones ? Ik kan er nog niet overuit met de info die ik nu heb, en nee jailbreaken (leuk hoor maar koop dan een open source mp3-player/multimediaphone) is geen optie, ik hou 'm liever netjes origineel en gesupport (zeker voor een product van 399 euro)!
Ok jammer dat er geen video encoder ingebakken is in iTunes, wel alle WMA files omzetten maar als je een mpeg of divx/xvid fillempie hebt (aardig wat music videos gespaard de laate decenia) krijg je een foutmelding dat dat formaat niet ondersteund wordt. Naja genoeg gratis 3rd party spul te krijgen maar handig is anders.
En dan nog een andere vraag, ik heb gezien dat er behoorlijk wat outputs mogelijk zijn via de dock connector (firewire, USB, audio uit, S-Video, component, composiet, power, serial etc.) maar ik heb nergens een (kant en klaar) product gevonden wat ook alles in 1 keer kan gebruiken. De nieuwe universal dock met IR ontvanger voor een remote komt aardig in de buurt (in ieder geval S-video en wellicht kun je daar een component adapter op aansluiten). maar is nog niet alles. Een Ultra dock zou handig zijn, maar ik kan (google e.d.) nergens een kant en klaar (wel do-it-yourselfs) oplossing vinden, iemand tips ? (al is het maar een voorgeslodeerde dock connector waar alle aansluitingen als kabeltjes uit komen)
Ik ben erg onder de indruk hoe soepeltjes het OS er op draait, het werkt allemaal redelijk intuitief. Zelfs internet was in 2 keer aan de praat (eerste keer even wennen aan het toetsenbord.... je tiept wel eens mis met de passphrase
Enige nadeel vind ik dat je er geen mp3-tjes op kunt zetten zoals bij elke andere normale mp3 speler, dat gekloot met iTunes is super bagger. Plaatjes van je album vind ie niet (terwijl de meesten er an in staan); die kun je alleen downloaden via de store als je een creditcard invult (uiteindelijk een nep nummer kunnen invullen, van mij krijgen ze geen cent), nummers van albums zitten opeens over meerdere albums verspreid en als je ze wil samenvoegen ben je uren bezig... Ik had alles netjes georganiseerd in directories en met de windows media player was er redelijk mee om te gaan, maar ik kan nu mooi opnieuw beginnen met uitsorteren binnen iTunes (leuk met 9000+ nummers).
Nou schijnen er andere programma's te zijn die met je ipod kunnen syncen, maar die werken niet meer met de nieuwe generatie ipod/phones ? Ik kan er nog niet overuit met de info die ik nu heb, en nee jailbreaken (leuk hoor maar koop dan een open source mp3-player/multimediaphone) is geen optie, ik hou 'm liever netjes origineel en gesupport (zeker voor een product van 399 euro)!
Ok jammer dat er geen video encoder ingebakken is in iTunes, wel alle WMA files omzetten maar als je een mpeg of divx/xvid fillempie hebt (aardig wat music videos gespaard de laate decenia) krijg je een foutmelding dat dat formaat niet ondersteund wordt. Naja genoeg gratis 3rd party spul te krijgen maar handig is anders.
En dan nog een andere vraag, ik heb gezien dat er behoorlijk wat outputs mogelijk zijn via de dock connector (firewire, USB, audio uit, S-Video, component, composiet, power, serial etc.) maar ik heb nergens een (kant en klaar) product gevonden wat ook alles in 1 keer kan gebruiken. De nieuwe universal dock met IR ontvanger voor een remote komt aardig in de buurt (in ieder geval S-video en wellicht kun je daar een component adapter op aansluiten). maar is nog niet alles. Een Ultra dock zou handig zijn, maar ik kan (google e.d.) nergens een kant en klaar (wel do-it-yourselfs) oplossing vinden, iemand tips ? (al is het maar een voorgeslodeerde dock connector waar alle aansluitingen als kabeltjes uit komen)
[ Voor 25% gewijzigd door mjl op 16-11-2007 11:42 ]
-------
Verwijderd
Ach, af en toe een beetje poetsen, ik til daar niet zo zwaar aan.Maksvr schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 10:44:
En hoe is het met vingerafdrukken Freya? Zie je die goed op het scherm?
Verwijderd
Niemand ?Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 21:33:
Weet er iemand waarom mijn iPod Touch blijft syncen als ik foto's wil overzetten ?
Hij blijft maar syncen, ook al is het maar één foto...
Oja, hij is gejailbreaked, maar dat was voor de jailbreak ook al...
Verwijderd
Heb het al gevonden, moest gewoon foto's in een andere map plaatsen...Kaspers schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 17:29:
Reset je Touch eens zou ik zeggen...

Ik heb ook net mijn touch (8gb) voor 200 euro via MP.nl
Wat een schitterend apparaat is dit.
De persoon waarvan ik hem had gekocht die had er nog een stuk of 20 is zijn auto liggen
De persoon waarvan ik hem had gekocht die had er nog een stuk of 20 is zijn auto liggen
Da's niet helemaal waar, je kunt ook een iTMS-account maken zonder dat je een creditcard hebt. Zie het iTunes-topic voor hoe dat moet.mjl schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 11:11:
Plaatjes van je album vind ie niet (terwijl de meesten er an in staan); die kun je alleen downloaden via de store als je een creditcard invult (uiteindelijk een nep nummer kunnen invullen, van mij krijgen ze geen cent), (...)
Ik was trouwens vanmiddag in bij Dixons in Utrecht en daar hadden ze ze nog
MP.nl?bangnl schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 17:31:
Verwijderd
Goed man! Geen schade? Dan heb je wel geluk, als ze van de vrachtwagen vallen heb je namelijk best kans op wat schade . .bangnl schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 17:31:

lolVerwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 18:46:
[...]
Goed man! Geen schade? Dan heb je wel geluk, als ze van de vrachtwagen vallen heb je namelijk best kans op wat schade . .
![]()
zaten allemaal nog in plastic en elke volgende ipod die ik bij kocht was een tientje goedkoper.

[ Voor 5% gewijzigd door bangnl op 02-11-2007 21:20 ]
ow, ja een orange email en vaste klanten korting maakt het helemaal legit. Ik zou niet eens een gratis touch willen uit iemands achterbak.bangnl schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 19:02:
[...]
lol
zaten allemaal nog in plastic en elke volgende ipod die ik bij kocht was een tientje goedkoper.
dit is zijn mailadres
*knip*

[ Voor 3% gewijzigd door dawuss op 02-11-2007 23:20 ]
Hier staat wat
Nee serieus. Volgens mij is het inderdaad allemaal gapwerk maar ja dat zie je toch niet aan de buitenkant van de Ipod
Je hebt er echt geen moeite mee hebangnl schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 20:18:
Nee serieus. Volgens mij is het inderdaad allemaal gapwerk maar ja dat zie je toch niet aan de buitenkant van de Ipod
Ik hoop dat jezelf nooit slachtoffer van inbraak zult zijn (alhoewel)
Ook het melden van zijn emailadres vind ik niet kunnen.
Toch maar emailadres verwijderd en je hebt gelijk het is een misdrijf.Mediacj schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 21:07:
[...]
Je hebt er echt geen moeite mee he
Ik hoop dat jezelf nooit slachtoffer van inbraak zult zijn (alhoewel)
Ook het melden van zijn emailadres vind ik niet kunnen.
Verwijderd
geen troubleshooting in discussietopics, zie Policy Apple Talk (update 2 oktober 2007)
[ Voor 82% gewijzigd door dawuss op 02-11-2007 22:20 ]
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Verwijderd
Ik zag net voor het eerst vreemde osx-like volume controls op m'n iPod touch.
Heb er even een screenshot van gesnapped, is dit normaal? zag het vandaag voor het eerst.
Heb er even een screenshot van gesnapped, is dit normaal? zag het vandaag voor het eerst.

En hem met een remote bedient? Ja ik denk het wel.Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 00:03:
Is dat niet alleen als je hem in een dock hebt steken ?
~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build
Ik heb het ook wel eens, geen idee hoe het kan.. Wellicht gewoon gekopieerd van de iPhone (die heeft dacht ik aparte knopjes om het volume te regelen) ?
Verwijderd
Bij mij is het alleen als ik hem in het dock steek...-Step- schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 00:04:
[...]
En hem met een remote bedient? Ja ik denk het wel.
Verwijderd
Ik heb het hier lijkt het (zonder dock) als ik met dubbel klikken bij muziek kom en dan volume aanpas, vind het maar vreemd.
Verwijderd
Toch nog even iets over jailbreaken maar volgens mij kan dit wel binnen de policy: ik heb een Amerikaanse iPod Touch gewonnen op m'n werk met een loting. Deze is volgens mij al gejailbreakt. Het liefste zou ik dat ongedaan maken omdat ik toch niet van plan ben software te installeren en ik geen problemen wil krijgen bij eventuele firmware upgrades.
Weet iemand hoe je de iPod unjailbreakt?
Restoren met iTunes dan is weer alles normaal.Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 11:10:
Toch nog even iets over jailbreaken maar volgens mij kan dit wel binnen de policy: ik heb een Amerikaanse iPod Touch gewonnen op m'n werk met een loting. Deze is volgens mij al gejailbreakt. Het liefste zou ik dat ongedaan maken omdat ik toch niet van plan ben software te installeren en ik geen problemen wil krijgen bij eventuele firmware upgrades.
Ik heb mijn ipod touch ook nu! Bij Dixons in Den Bosch, ik had de laatste! Itunes werkt ook goed. Vooral omdat je verschillende nummers tegelijk aan kan passen, ik vind itunes dus een verademing vergeleken met WMP en Amarok.
offtopic:
Dit bericht heb ik met mijn ipod geschreven
Dit bericht heb ik met mijn ipod geschreven
Omdat dit ook een ervarigen topic is, hier een review van mij, na ongeveer een 2 weken gebruik van mijn 16 gb iPod Touch.
Eerste impressie
Sexy! GRUWELIJK Vet! ME
iPod Touch
Sorry, dat doen we even opnieuw
Voorwoord
Ik ben een gewoone pc gebruiker en dit is mijn tweede iPod. Hiervoor had ik een 30 gb iPod Video waar ik erg van genoten heb. De overstap van 30 naar 16 gig (waarvan 14.8 bruikbaar) was daarom voor mij de groote twijfel. Meer betalen voor minder opslag ging sterk tegen mn principes in, en heb dus een hele tijd zitten twijfelen of dit het allemaal waard was.
Muziek luisteren
Omdat de touch maar de helft van muziek kon dragen dan mijn video was ik genoodzaakt eens goed naar mijn muziek te kijken. En ik moet zeggen dat ik eigenlijk blij ben dat niet al mijn muziek er op kon. Voorheen stonden er ook albums op die ik gewoon nooit luisterde. En omdat het er op kon, stond het er maar gewoon op. Maar omdat de touch minder opslag capaciteit dan mn video staan er er nu meer albums op die ik vaker luister. Een raare maar toch goede vooruit gang.
Voorheen gebruikte ik mijn ipod video ook icm een radio remote die ik aan mn jas had geklipt. Hier door hoefde ik niet steeds mn ipod uit mn zak te halen voor het skippen van nummers als ik hem op shuffle had staan. jammer genoeg werkt de radio remote (nog??) niet op de ipod touch waardoor ik dus ook meer albums luister dan voorheen. Hopelijk dat er nog een keer een remote uit komt voor de touch, want het beviel me prima zn 30 gb suffle
Video's bekijken
Veel video's heb ik nog niet veel bekeken. Hiervoor heb ik hem overigens niet gekocht. Het is leuk dat je het kunt, maar ik fiets naar mn werk en heb een goede lcd thuis staan, dus heb het nog niet echt kunnen gebruiken. Maar gister zat ik toevallig even in de wacht bij de kapper en had nog een Diggnation staan met een blauwe stip dus dat gaf me mooi de gelegenheid om is een video podcast te kijken op mn touch. Ik moet zeggen dat het er erg goed uit ziet. Ook de mogelijkheid om de video's "fullscreen" te kijken werkt erg goed. Niks op aan te merken dus.
Internetten
Super functie. super handig als je 's avonds in bed nog even je mail wilt checken en geen zin hebt om je pc op te starten maar je gewoon je ff je touch kunt aanzetten en naar gmail te surfen.
Ik had nog wel wat problemen met het invullen van het paswoord van onze draadloze verbindng. Waarom wil je de gebruiker het extra moeilijk als hij zn 24 letter cijfer combi moet intoetsen door de input te verbergen. in de meeste gevallen heb je het toch voor je neus op een papiertje dus als iemand wil mee kijken (succes met het onthouden van die lijn letter en cijfers trouwen) kan die het toch wel zien. Ik had er igg een paar keer voor nodig, omdat ik een paar keer vergat waar ik gebleven was en of ik die al had gehad.
Veder gaat het internetten super en ben ik nog geen sites tegen gekomen die er niet het zelfde uit zagen als op mn pc. Al is het ontbreken van flash plugin nog wel jammer, vooral om dat ik vaak 's avonds nog even op wat flabber achtige sites rond surf voor de dagelijkse aanbevolen hoeveelheid humor. Hopelijk dat dit in de toekomst nog gaat komen...
Eerste impressie
Sexy! GRUWELIJK Vet! ME

Sorry, dat doen we even opnieuw
Voorwoord
Ik ben een gewoone pc gebruiker en dit is mijn tweede iPod. Hiervoor had ik een 30 gb iPod Video waar ik erg van genoten heb. De overstap van 30 naar 16 gig (waarvan 14.8 bruikbaar) was daarom voor mij de groote twijfel. Meer betalen voor minder opslag ging sterk tegen mn principes in, en heb dus een hele tijd zitten twijfelen of dit het allemaal waard was.
Muziek luisteren
Omdat de touch maar de helft van muziek kon dragen dan mijn video was ik genoodzaakt eens goed naar mijn muziek te kijken. En ik moet zeggen dat ik eigenlijk blij ben dat niet al mijn muziek er op kon. Voorheen stonden er ook albums op die ik gewoon nooit luisterde. En omdat het er op kon, stond het er maar gewoon op. Maar omdat de touch minder opslag capaciteit dan mn video staan er er nu meer albums op die ik vaker luister. Een raare maar toch goede vooruit gang.
Voorheen gebruikte ik mijn ipod video ook icm een radio remote die ik aan mn jas had geklipt. Hier door hoefde ik niet steeds mn ipod uit mn zak te halen voor het skippen van nummers als ik hem op shuffle had staan. jammer genoeg werkt de radio remote (nog??) niet op de ipod touch waardoor ik dus ook meer albums luister dan voorheen. Hopelijk dat er nog een keer een remote uit komt voor de touch, want het beviel me prima zn 30 gb suffle
Video's bekijken
Veel video's heb ik nog niet veel bekeken. Hiervoor heb ik hem overigens niet gekocht. Het is leuk dat je het kunt, maar ik fiets naar mn werk en heb een goede lcd thuis staan, dus heb het nog niet echt kunnen gebruiken. Maar gister zat ik toevallig even in de wacht bij de kapper en had nog een Diggnation staan met een blauwe stip dus dat gaf me mooi de gelegenheid om is een video podcast te kijken op mn touch. Ik moet zeggen dat het er erg goed uit ziet. Ook de mogelijkheid om de video's "fullscreen" te kijken werkt erg goed. Niks op aan te merken dus.
Internetten
Super functie. super handig als je 's avonds in bed nog even je mail wilt checken en geen zin hebt om je pc op te starten maar je gewoon je ff je touch kunt aanzetten en naar gmail te surfen.
Ik had nog wel wat problemen met het invullen van het paswoord van onze draadloze verbindng. Waarom wil je de gebruiker het extra moeilijk als hij zn 24 letter cijfer combi moet intoetsen door de input te verbergen. in de meeste gevallen heb je het toch voor je neus op een papiertje dus als iemand wil mee kijken (succes met het onthouden van die lijn letter en cijfers trouwen) kan die het toch wel zien. Ik had er igg een paar keer voor nodig, omdat ik een paar keer vergat waar ik gebleven was en of ik die al had gehad.
Veder gaat het internetten super en ben ik nog geen sites tegen gekomen die er niet het zelfde uit zagen als op mn pc. Al is het ontbreken van flash plugin nog wel jammer, vooral om dat ik vaak 's avonds nog even op wat flabber achtige sites rond surf voor de dagelijkse aanbevolen hoeveelheid humor. Hopelijk dat dit in de toekomst nog gaat komen...
[ Voor 5% gewijzigd door Pixeldude op 03-11-2007 12:39 ]
Apple has been hit by shortages in touch-screens, delaying iPod touch production and impacting flash memory prices, a report claims.
Apple has had to delay volume shipments of the iPod touch due to a shortage of touch screen panels, according to a DigiTimes report. The report claims that “Apple originally planned to rapidly grow global shipments up to the year-end holidays.
However, due to the shortage of touch screen panels, volume shipments have been pushed back to this month.” This delay has also affected flash memory prices, which were expected to recover based on strong demand for the iPod touch.
Bron: http://appleipodtouch.blogspot.com/
Apple has had to delay volume shipments of the iPod touch due to a shortage of touch screen panels, according to a DigiTimes report. The report claims that “Apple originally planned to rapidly grow global shipments up to the year-end holidays.
However, due to the shortage of touch screen panels, volume shipments have been pushed back to this month.” This delay has also affected flash memory prices, which were expected to recover based on strong demand for the iPod touch.
Whenever people agree with me I always feel I must be wrong
Verwijderd
temple street is in kowloon...Maksvr schreef op donderdag 01 november 2007 @ 14:49:
Pff, heb er nu wel spijt van dat ik mijn vader niets heb laten halen. Volgende keer is pas over een jaar waarschijnlijk, dat duurt me te lang. Ik ga vanmiddag maar hier een Ipod Touch halen, nog tips iemand? Is het slim om die 3 jaar garantie te kopen voor 45 euro?
Edit\ Mijn vader komt trouwens alleen in Kowloon en de binnenlanden van China, in Kownloon kan je ze wel vinden denk ik he?
Ik heb mijn ipod gegrafeerd tegen diefstal, gewoon mijn naam en contactgegevens in laten graferen.WybWyb schreef op donderdag 01 november 2007 @ 23:18:
[...]
Waarom grafeer jij je iPod.. Is toch zonde... Ik denk dat je ongeveer op een maandje moet rekenen denk ik. Mijn laptop van HP bleef zelfs 3 maanden weg, toen kon ik een andere uitkiezen. Dus als het je te lang duurt moet je gewoon gaan zeiken waar je dat ding gekocht heb...
Je zou je iPod eerst even kunnen restoren. Of de plaatjes uit iTunes halen, en een ander plaatje van internet halen, en die erin zetten en dan opnieuw synchroniseren.
Ik had het probleem met wi-fi dat ik helemaal geen verbinding had, dit kwam door de DNS server die verkeerd ingesteld was. Als je daar problemen mee hebt kun je proberen om de dns server te veranderen in 208.67.222.222
Hoop dat je hier wat aan hebt.
Ik ben eens bij een ander netwerk gaan inloggen en daar deed hij het prima, dus ik ben thuis bezig om de instellingen even aan te passen en dat dns adres heb ik ook gedaan en het hielp wel (voor eventjes daarna was hij weer traag).
maar heel erg bedankt voor de tip!
marcellux schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 21:00:
Apple has been hit by shortages in touch-screens, delaying iPod touch production and impacting flash memory prices, a report claims.
offtopic:
Ik vraag me af of dat ook te maken heeft met de geruchten dat de nieuwe Mac Book Pro's in januari in plaats van een 'gewone' touchpad een (multi)touchscreen mee krijgen na de opfrisbeurt
Ik vraag me af of dat ook te maken heeft met de geruchten dat de nieuwe Mac Book Pro's in januari in plaats van een 'gewone' touchpad een (multi)touchscreen mee krijgen na de opfrisbeurt
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Je praat zeker over 'de nieuwe firmware' van de iPhone.emiel74 schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:44:
Iemand al enig idee of de nieuwe firmware ook voor de Ipod touch is uitgebracht?
Nee, er is niet een nieuwe firmware voor de Touch uitgebracht.
Verwijderd
Igor4 schreef op zondag 04 november 2007 @ 12:51:
[...]
Ik heb mijn ipod gegrafeerd tegen diefstal, gewoon mijn naam en contactgegevens in laten graferen.
Ik ben eens bij een ander netwerk gaan inloggen en daar deed hij het prima, dus ik ben thuis bezig om de instellingen even aan te passen en dat dns adres heb ik ook gedaan en het hielp wel (voor eventjes daarna was hij weer traag).
maar heel erg bedankt voor de tip!
offtopic:
Bij staat er '*naam* Don't Touch' in
Bedankt voor de info. Ik dacht dat ze gerelateerd waren, aangezien ze hetzelfde firmwarenr hebben hadden..Kaspers schreef op maandag 05 november 2007 @ 17:01:
[...]
Je praat zeker over 'de nieuwe firmware' van de iPhone.
Nee, er is niet een nieuwe firmware voor de Touch uitgebracht.
ff een kort vraagje hoe houden/maken julli jullie touch screen schoon?
I can't wait to shoot!
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 17:07:
[...]
offtopic:
Wifi werkt eindelijk!
moest alleen maar ff router firmware updaten,
maar toch bedankt voor de tips!
Ps: ik maak mijn scherm schoon met een keukenroldoekje, heb wel veel
last van zweet transpiratie op het scherm, dan komen er kleutjes door elkaar heen enzo

Verwijderd
Liep tijdens het surfen met m'n iPod Touch tegen een 'feature' op die ik nog niet eerder was tegen gekomen.
Wanneer je een webadres hebt ingetypt en je komt er, nádat je op de <Ga> toets hebt gedrukt, achter dat je een klein typfoutje hebt gemaakt, dan kun je dat eenvoudig herstellen. Eerst haalde ik van achteraf alle karakters weg tot de positie van de fout en voerde vervolgens de rest opnieuw in.
Echter, je kunt ook gewoon ergens halverwege op de ingevoerde tekst drukken (en ingedrukt houden) en dan verschijnt er een soort vergrootglas waardoor je de cursor naar de juist positie kunt slepen. Je hoeft dan alleen nog maar de foute tekst te corrigeren, erg handig!
Dit geldt overigens voor elk invoerveld waar je ergens tekst moet invoeren.
Wanneer je een webadres hebt ingetypt en je komt er, nádat je op de <Ga> toets hebt gedrukt, achter dat je een klein typfoutje hebt gemaakt, dan kun je dat eenvoudig herstellen. Eerst haalde ik van achteraf alle karakters weg tot de positie van de fout en voerde vervolgens de rest opnieuw in.
Echter, je kunt ook gewoon ergens halverwege op de ingevoerde tekst drukken (en ingedrukt houden) en dan verschijnt er een soort vergrootglas waardoor je de cursor naar de juist positie kunt slepen. Je hoeft dan alleen nog maar de foute tekst te corrigeren, erg handig!
Sinds vandaag dmv een Frabix sokthe mod man schreef op maandag 05 november 2007 @ 21:50:
Met dat doekje die er bij geleverd wordt, beetje op ademmen en vegen maarthe mod man schreef op maandag 05 november 2007 @ 21:50:
ik heb eerder al eens melding gemaakt van een doekje dat in de supermarkt te vinden is van een merk wat begint met een S en eindigd op een O. Er is een rek met verschillende doekjes en je moet het groene doekje ( microfiber polish nummer 4 ) hebben. De touch is gelijk weer vetvrij en als je hem alleen daarvoor gebruikt kun je niks beschadigen. Er zijn natuurlijk ook andere oplossingen maar deze werkt voor mij prima. Met het bijgeleverde doekje van Apple kreeg ik hem niet vet vrij.
Verwijderd
Waar hebben jullie je iPod Touch sokjes/beschermhoesjes vandaan
? In de OP heb je alleen Amerikaanse waar je ze kunt bestellen..zijn er geen Nederlandse winkels/site's
?
leuk voor je, maar wat vind je ervan?
Blijft de 'pod erin zitten als je 'm op de kop houdt?
Verwijderd
Ja die blijft er gewoon inzitten.. de ipod past er precies in. Ik heb er 2 en ben er zeer tevreden over!catchingfire schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 09:51:
[...]
Ik zou niet weten welk merk je bedoelt, maar je mag het wel gewoon zeggen hoormarcellux schreef op maandag 05 november 2007 @ 23:55:
ik heb eerder al eens melding gemaakt van een doekje dat in de supermarkt te vinden is van een merk wat begint met een S en eindigd op een O. Er is een rek met verschillende doekjes en je moet het groene doekje ( microfiber polish nummer 4 ) hebben. De touch is gelijk weer vetvrij en als je hem alleen daarvoor gebruikt kun je niks beschadigen. Er zijn natuurlijk ook andere oplossingen maar deze werkt voor mij prima. Met het bijgeleverde doekje van Apple kreeg ik hem niet vet vrij.
Ik denk dat het begint met een S en eindigt op ORBO.ScottB schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 12:48:
Ik zou niet weten welk merk je bedoelt, maar je mag het wel gewoon zeggen hoor
Verwijderd
@ iedereen die nog een hoesje / sleeve zoekt:
Verwijderd in "[iPhone] Ervaringen & Discussie Deel 4"
$21,90 en na 7 dagen in huis. Aanrader!
Verwijderd
Hallo allemaal,
Laatst zat ik te surfen en kwam ik deze pagina tegen: http://www.eppinternation...th=19_120&products_id=528 . Dat vond ik wel erg goedkoop voor een Ipod Touch 8GB, die in de winkel meestal 300,- kosten. Heeft iemand misschien ervaring met dit bedrijf en weet of ze een beetje te vertrouwen zijn?
Laatst zat ik te surfen en kwam ik deze pagina tegen: http://www.eppinternation...th=19_120&products_id=528 . Dat vond ik wel erg goedkoop voor een Ipod Touch 8GB, die in de winkel meestal 300,- kosten. Heeft iemand misschien ervaring met dit bedrijf en weet of ze een beetje te vertrouwen zijn?
Misschien is de prijs wel exclusief btw...of had je daar niet aan gedacht?Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 15:46:
Hallo allemaal,
kijk maar eens bij de "algemene voorwaarden" op die site... bovenaan staat direct al vet gedrukt dat prijzen excl. zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door chrisO op 06-11-2007 15:59 ]
Verwijderd
Jammer dat je alleen met Paypal en CC kunt betalenVerwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 13:58:
@ iedereen die nog een hoesje / sleeve zoekt:

Verwijderd
Wat is er mis met PayPal dan? Je hoeft tegenwoordig niet eens eerst een bedrag op je paypal account te storten, het gaat direct van je bankrekening af. Een soort iDeal zegmaar . .Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:25:
[...]
Jammer dat je alleen met Paypal en CC kunt betalen. Anders had ik er wel 1 besteld
. De andere site's uit de startpost hebben allemaal domme hoesjes/sleeves
Dit zal ook al in de iPhone.. als je het filmpje gekeken had op de Apple site waar ze het hebben over het keyboard, dan had je dit al geweten..Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 22:08:
Liep tijdens het surfen met m'n iPod Touch tegen een 'feature' op die ik nog niet eerder was tegen gekomen.
Tuurlijk blijft hij zitten, je hebt hem toch vastcatchingfire schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 09:51:
[...]
Hij zit er gewoon netjes in, maar schuift er ook makkelijk uit door de gladde voering van de "sok". Dus ik zou er igg niet mee op zn kop mee over straat gaan lopen als je dat bedoelt.
Verwijderd
Ik heb nog geen ervaring met PayPalVerwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:46:
[...]
Wat is er mis met PayPal dan? Je hoeft tegenwoordig niet eens eerst een bedrag op je paypal account te storten, het gaat direct van je bankrekening af. Een soort iDeal zegmaar . .
Verwijderd
Beetje offtopic, maar Paypal is echt heel erg makkelijk. Je maakt een account aan, en voegt je bankrekening toe. Ze storten dan 2 kleine bedragen op je rekening, die 2 vul je in, zo kun je laten zien dat die rekening echt van jou is. Vanaf dat moment is je rekening gekoppeld aan je Paypal account, en kun je gewoon betalen.Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 17:48:
[...]
Ik heb nog geen ervaring met PayPal, heb alleen iDeal ervaring. Maar ik ga me even erin verdiepen. De site lijkt me betrouwbaar. Alleen even kijken hoe het gaat met PayPal..rekening,betalen etc
Ik durf nu wel te zeggen dat Fabrix Cases gewoon 100% betrouwbaar is, ik heb mijn bestelling gewoon keurig ontvangen na 1 week. Ze hebben ook mooie sleeves voor MacBooks, dat is de volgende aankoop bij ze denk ik
Verwijderd
Iemand die een koptelefoon heeft aangesloten op de Touch met een afstandsbediening erop.
Om makkelijk volume harder zachter te zetten en nummers te skippen? Lijkt me erg handig
alleen twijfel ik of dat lukt.
Om makkelijk volume harder zachter te zetten en nummers te skippen? Lijkt me erg handig
Verwijderd
Als het er 1 met alleen een volumeregelaar is zou het moeten werken.. dat is gewoon met zo'n potmetertjeVerwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 12:23:
Iemand die een koptelefoon heeft aangesloten op de Touch met een afstandsbediening erop.
Zo, ik op zoek naar leuke accessoires vor de iPod Touch met name video out want via de hoofdtelefoon connector blijkt dat niet mogelijk met de Touch.
Wat blijkt: op het meeste 3rd party spul werkt de video out niet. Ook met oudere docks en kabels van Apple zelf is video out niet mogelijk.
Na wat zoeken ben ik er nu achter: de ratten van Apple hebben een "Authenticity" chip bedacht. Als deze niet in de aangesloten accessoire zit wordt de video out niet geactiveerd! Je zit dus vast aan de (belachelijk dure) Universal dock van Apple, nog eens 50+ euro uitgeven voordat je de video out functie kan bekijken ... belachelijk!
Wat blijkt: op het meeste 3rd party spul werkt de video out niet. Ook met oudere docks en kabels van Apple zelf is video out niet mogelijk.
Na wat zoeken ben ik er nu achter: de ratten van Apple hebben een "Authenticity" chip bedacht. Als deze niet in de aangesloten accessoire zit wordt de video out niet geactiveerd! Je zit dus vast aan de (belachelijk dure) Universal dock van Apple, nog eens 50+ euro uitgeven voordat je de video out functie kan bekijken ... belachelijk!
-------
Verwijderd
Ik ben van plan een iPod Touch te kopen, maar nu zag ik op play-asia dat ze ook iPod's verkopen.
De 16 gb is daar dan 327 euro
Nu vroeg ik me af of het verstandig is om de iPod Touch zo te kopen. Er kan toch nog 19% btw bijkomen?
De 16 gb is daar dan 327 euro
Nu vroeg ik me af of het verstandig is om de iPod Touch zo te kopen. Er kan toch nog 19% btw bijkomen?
Ik heb het ding nou een paar weken en hij blijft echt geweldig. Verbaas me er elke weer over als ik ermee aan 't spelen ben. Valt me nog wel tegen dat er geen spelletjes voor te koop zijn. Iemand enig idee of Apple nog wel van plan is om zoiets aan te bieden? Natuurlijk komt die SDK wel, maar ik had eigenlijk al wel iets van Apple verwacht.
Verder kan ik ook de Invisible Shield aanraden. Gister ontvangen en op de achterkant geplakt en werkt echt heel goed. Het er op plakken was pielen (zit nog steeds niet optimaal), maar het voelt gelijk wat 'steviger'. En geen vingerafdruk te zien
Verder kan ik ook de Invisible Shield aanraden. Gister ontvangen en op de achterkant geplakt en werkt echt heel goed. Het er op plakken was pielen (zit nog steeds niet optimaal), maar het voelt gelijk wat 'steviger'. En geen vingerafdruk te zien
Ik hoop ook een dezer dagen mijn invisble shield te krijgen, maar ik zou hem volgens de site maandag al gehad moeten hebben en hij is er nu nog niet
Beetje jammer... Ik ga kijken of de gevoeligheid van het scherm aangetast wordt door het invisible shield en als dat niet zo is, dan laat ik hem lekker zitten. Anders gaat de voorkant er meteen weer af 
Zit er genoeg solution bij om dit te proberen of moet ik een beetje zuinig aan doen ? En heb je zelf ervaring met de voorkant ?

Zit er genoeg solution bij om dit te proberen of moet ik een beetje zuinig aan doen ? En heb je zelf ervaring met de voorkant ?
Heb geen ervaring met de voorkant, maar misschien dat ik alsnog zo'n full body kit ga kopen om 'm compleet te beschermen. Het is gewoon veel beter/leuker spul dan ik had verwacht.ScottB schreef op woensdag 07 november 2007 @ 17:52:
Ik hoop ook een dezer dagen mijn invisble shield te krijgen, maar ik zou hem volgens de site maandag al gehad moeten hebben en hij is er nu nog nietBeetje jammer... Ik ga kijken of de gevoeligheid van het scherm aangetast wordt door het invisible shield en als dat niet zo is, dan laat ik hem lekker zitten. Anders gaat de voorkant er meteen weer af
Dat spuitbusje wat je er bij krijgt bevat zeker wel genoeg om te gebruiken. Ik had zelfs ietwat teveel gesprayed :\ Tis moeilijk afmeten. Verder vond ik 't vrij moeilijk om recht te plakken (ben daar absoluut geen held in) en als ie eenmaal zit, krijg je 'm d'r wel af, maar ja, is toch minder mooi
Hmm jij hebt nog nooit een geopende zak chips gepakt waarvan je toch echt dat dat je de geopende kant naar boven gericht had?Civic519 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 17:46:
Tuurlijk blijft hij zitten, je hebt hem toch vast
Hij zit er gewoon netjes in, maar schuift er ook makkelijk uit door de gladde voering van de "sok". Dus ik zou er igg niet mee op zn kop mee over straat gaan lopen als je dat bedoelt.
[imghttp://www.contourcase.com/_images/interface/hdr_showcaseiphone.jpg[/img]
ziet er ook wel aardig uit... maar waar te krijgen? http://www.contourcase.com/showcase/showcaseiphone/
catchingfire schreef op woensdag 07 november 2007 @ 19:38:
[...]
Hmm jij hebt nog nooit een geopende zak chips gepakt waarvan je toch echt dat dat je de geopende kant naar boven gericht had?
offtopic:
Zo vaak, maar dat kost me geen 400 eurie als het op de grond valt
Zo vaak, maar dat kost me geen 400 eurie als het op de grond valt
Ik had deze nog besteld en vandaag ontvangen. Is erg praktisch want je klapt hem open en legt de Touch erin en dekseltje weer dicht! Zit een neck strap bij voor als je hem om je nek wilt hangen. Simpel en doeltreffend. Kan nu dus kiezen tussen een hoesje ( waar je hem steeds in en uit moet halen als je wat wilt veranderen ) of deze waar je gewoon overal bij kan.
http://www.pdair.com/cata...11000161&products_id=6500
Verwijderd
Zit op dit hoesje aan de achterkant nou een clip om demarcellux schreef op woensdag 07 november 2007 @ 23:10:
Ik had deze nog besteld en vandaag ontvangen. Is erg praktisch want je klapt hem open en legt de Touch erin en dekseltje weer dicht! Zit een neck strap bij voor als je hem om je nek wilt hangen. Simpel en doeltreffend. Kan nu dus kiezen tussen een hoesje ( waar je hem steeds in en uit moet halen als je wat wilt veranderen ) of deze waar je gewoon overal bij kan.
touch schuin te zetten om bv makkelijk schuin film te
kijken??
Die ziet er inderdaad erg handig uit, het nadeel van echte hoesjes vind ik meestal dat je je iPod er helemaal uit moet halen om wat te veranderen of te bekijken, maar dat is hierbij niet hinderlijk... Een vraagje: wordt de iPod er veel dikker van ?
zit geen "stand" bij en hij wordt er wel iets dikker van, om precies te zijn meet die inclusief touch dan 1.2 cm! Mij bevalt het gemak waarmee je hem er in en er uit haalt en de neoprene bescherming binnen in. Ik moet eigenlijk alleen nog kijken of ook alle stekkertjes passen maar dat zal wel. Persoonlijk vond ik het altijd wel makkelijk om hem om mijn nek te hangen zodat je snel iets kunt veranderen. Nadeeltje is dat een hoesje natuurlijk spatwater dicht is en deze hoes niet. Maar ik vond het idd ook lastig om de touch er de hele tijd uit te moeten halen als je van speellijst wil veranderen of het volume wilt regelen.
Als je iets met een "stand" zoekt: http://www.handhelditems....o-forza-case-p-10864.html of http://www.xtrememac.com/...icroshield_plus/index.php
Als je iets met een "stand" zoekt: http://www.handhelditems....o-forza-case-p-10864.html of http://www.xtrememac.com/...icroshield_plus/index.php
[ Voor 12% gewijzigd door marcellux op 08-11-2007 00:20 ]
Ik zit ook heel erg te twijfelen om een Ipod Touch te kopen, alleen vind ik de prijs van 300 euro nogal voor.. voor de 8gb... Op markplaats kom je hem tegen voor 200 euro.. Iemand hier ervaring mee? Is dit wel mogelijk, om ze zo ver onder de prijs te verkopen?
Verwijderd
Er is al iemand die hier heel blij gepost heeft dat ie hem voor €200,- gekocht had. Is gewoon gejat spul, termen als: uit de kofferbak, 10 euro goedkoper per extra iPod enz. enz.dbzfan schreef op donderdag 08 november 2007 @ 00:18:
Ik zit ook heel erg te twijfelen om een Ipod Touch te kopen, alleen vind ik de prijs van 300 euro nogal voor.. voor de 8gb... Op markplaats kom je hem tegen voor 200 euro.. Iemand hier ervaring mee? Is dit wel mogelijk, om ze zo ver onder de prijs te verkopen?
Niet doen dus, doe jezelf een plezier en koop er een waarvan je zeker weet dat ie niet gejat is, dat wil zeggen in de online store / apple reseller / dixons enz.
Verwijderd
Ik heb deze ook besteldmarcellux schreef op woensdag 07 november 2007 @ 23:10:
Weet je hoe lang het duurde voordat je hem binnen had??
30 oktober besteld - 7 november ontvangenVerwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:31:
[...]
Ik heb deze ook besteld
Weet je hoe lang het duurde voordat je hem binnen had??
Verwijderd
Heb de iPod Touch ook, echt een fantastisch ding!
Maar hoelang gaat de batterij bij jullie zo ongeveer mee? Voor het louter spelen van muziek?
Maar hoelang gaat de batterij bij jullie zo ongeveer mee? Voor het louter spelen van muziek?
De mijne viel laatst kijhard op de badkamervloer..Arne schreef op woensdag 07 november 2007 @ 23:08:
Het zou me ook verbazen als hij door eenmaal op de grond te stuiteren kapot is...
Hij werkt nog steeds
Verwijderd
marcellux schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:45:
[...]
30 oktober besteld - 7 november ontvangen
Bedankt![]()
![]()
Verwijderd
Als je de mailling van Apple ontvangt, check dan je laatste mail. Hierbij stond een code om €35 korting te krijgen.dbzfan schreef op donderdag 08 november 2007 @ 00:18:
Ik zie geen kortingscode bij mn laatste mail staan.. En ik krijg Apple nieuws binnen via 'News@InsideApple.Apple.com'..Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:28:
[...]
Als je de mailling van Apple ontvangt, check dan je laatste mail. Hierbij stond een code om €35 korting te krijgen.
Verwijderd
Ik ben sinds 2 dagen de gelukkige bezitter van een 8gb touch. Eerst wat problemen met herkenning door i-tunes, maar dat bleek een fout van windows te zijn. Kon alleen opgelost worden door te formatteren, maar dat moest toch nog een keer gebeuren. Alles werkt naar mijn mening goed, alleen ik vind het jammer dat je niet handigmatig agenda items toe kunt voegen (of ik kijk ergens overheen). Safari werkt echt fantastisch. Ik heb meteen verbinding gemaakt met m'n wifi thuis en het de pagina's worden allemaal goed weergegeven. Het enige wat ik me nog afvraag is of het mogelijk is om mediaplayer bestanden af te spelen in safari. Ik wilde namelijk wat bekijken op uitzendinggemist.nl, maar dat ging niet. Weet iemand of er een plug-in te downloaden is waarmee dat wel kan?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Lees voordat je post <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1263841">De software van de Apple TV, iPhone en iPod touch aanpassen</a>!
Lees voordat je post <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1263841">De software van de Apple TV, iPhone en iPod touch aanpassen</a>!