• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:14
Gamershell geeft aan mij volle snelheid voor het dl'en.

Ben benieuwd of de beveiliging nu ook beter werkt, anders moet ik weer wachten op de no-_DVD.

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-09 13:09
Zow DAT is goed nieuws, hij kan er neem ik aan zo overheen, geen savegames kwijt? ;)
Zat net een review te kijken op gamekings (niet altijd super...) maar ze zijn positief:
http://www.gamekings.tv/i...ngs-serveert-the-witcher/
Wat natuurlijk ook gewoon zo is, prima RPG met een goeie mix aan elementen, kreeg meteen weer zin erin.

Verwijderd

Blijft wel kwa combat goed maar ook wel erg klikkerig , een Oblivion combat is toch wat leuker m.i..

• joriske18
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-06 11:20
patch gedownload, hij zegt "the witcher us not installed properly, cannot patch". :(
Ik heb de vorige patch geinstalled, het probleem is waarschijnlijk dat ik het spel op een externe harde schijf heb staan. (ik heb ook al geprobeerd de exe van de externe hard disk te runnen maar dat helpt niet)

Verwijderd

joriske18 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 22:12:
patch gedownload, hij zegt "the witcher us not installed properly, cannot patch". :(
Ik heb de vorige patch geinstalled, het probleem is waarschijnlijk dat ik het spel op een externe harde schijf heb staan. (ik heb ook al geprobeerd de exe van de externe hard disk te runnen maar dat helpt niet)
Even zoeken in het windows register en alle paths verwijzend naar de install dir van het spel aanpassen zodat het naar de juiste drive wijst, al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joriske18
Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 23:02:
[...]

Even zoeken in het windows register en alle paths verwijzend naar de install dir van het spel aanpassen zodat het naar de juiste drive wijst, al geprobeerd?
Nee,
pff dan moet ik weer gaan zoeken waar en hoe ik dat register vind. het is een tijdje geleden dat ik nog serieus met een windows heb gewerkt aangezien ik nu een mac heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skip-5
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 16:07
start -> uitvoeren (run) dan tik je "regedit" en vervolgens klik je op ok.

Fear can hold you prisoner, Hope can set you free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kikibu
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-09 02:32
Yes! Laadtijden zijn zeker korter op mijn pc.

Het grootste pluspunt vind ik dat als je nu even een huis binnengaat en dan weer naar buiten het niet je niet 1,5 minuut kost, maar nu iets van 15 sec. Ik had eerst helemaal geen zin om huizen te verkennen, maar nu houden de laadtijden me niet meer tegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joriske18
skip-5 schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 10:48:
start -> uitvoeren (run) dan tik je "regedit" en vervolgens klik je op ok.
bedankt! Dit heeft geholpen, nu gaan testen ofdat de laadtijden zoveel beter zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kosh66
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-07 21:40
spoiler: The Beast
Damn, ik krijg dat klote beest in Act 1 nog steeds niet om. Ettelijke keren een aantal van die kleinere
omgemept en hem zelf ook geraakt, maar niet genoeg om hem omver te krijgen, op een gegeven moment had ik er 3 liggen van die kleinere, conjured ie er weer 3 of 4 bij. Weer een aantal omgemept (stuk of 6 à 7 in totaal), en weer komen erbij, zo blijf je omgang... Of is de game bugged, bij mij?
(Ik heb trouwens patch 1.2 geïnstalleerd.) Hoeveel van die kleinere blijft ie erbij conjuren? Het moet toch eens ophouden... Andere kun je je nooit op die grote concentreren... :X Of moet je je op die grote concentreren en hopen dat ie snel genoeg om gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-09 11:44
Kosh66 schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 19:26:
Damn, ik krijg dat klote beest in Act 1 nog steeds niet om.
spoiler: Kill The Beast
Laat 1 van de kleine leven en concentreer je op The Beast met strong stance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Kosh66 schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 19:26:
Damn, ik krijg dat klote beest in Act 1 nog steeds niet om. Ettelijke keren een aantal van die kleinere
omgemept en hem zelf ook geraakt, maar niet genoeg om hem omver te krijgen, op een gegeven moment had ik er 3 liggen van die kleinere, conjured ie er weer 3 of 4 bij. Weer een aantal omgemept (stuk of 6 à 7 in totaal), en weer komen erbij, zo blijf je omgang... Of is de game bugged, bij mij?
(Ik heb trouwens patch 1.2 geïnstalleerd.) Hoeveel van die kleinere blijft ie erbij conjuren? Het moet toch eens ophouden... Andere kun je je nooit op die grote concentreren... :X Of moet je je op die grote concentreren en hopen dat ie snel genoeg om gaat?
spoiler:
Bij de Aard sign heb je een skill die je een kans geeft op een stun. Als je die hebt gekozen moet je gewoon continue Aard sign op the beast doen, zodra hij stunned is val je hem aan en dan sla je hem in 1x dood. Ik wist toen niet eens dat het zo makkelijk kon dus moest nogal lachen toen ik de eindbaas van act 1 in 1x dood sloeg :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beast
spoiler:
je kan eventueel ook met aard die "vlammen' doven waar die kleine honden uit komen zeg maar, om het makkelijk te maken. Maar het makkelijkste is gewoon inderdaad om aard op die grote te doen en hopen dat je stun effect krijgen en dan is het in 1 klap voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kosh66
Ik ben er doorheen! Allemaal bedankt voor de tips! _/-\o_

Ik had nog een potion van de Frightener, hiermee heb ik het Aard-stun effect weten te verkrijgen. Het gevecht met het beest was nu een heel stuk eenvoudiger! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhpwolf
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-08 19:13
Ik heb gisteren voor de gein eens gekeken naar de health bar om te kijken hoe lang het duurt voordat de witcher dood gaat, dit op medium moeilijkheidsgraad.

Je zult het niet geloven maar na 5 minuten lang gehakt en geslashed te worden door 4 man en 2 boogschutters gaat de witcher nog niet dood dus heb ik maar de hoogste moeilijkheidsgraad gekozen, nu loopt de health bar wel iets sneller leeg.

Wat ik wil zeggen is dat medium gewoon te makkelijk is.
Enige nadeel van hard is dat de cursor niet geel word weergegeven voor combo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 17:54
Ik snap dat vechten echt niet.

Als ik de muisknop ingedrukt houd dan hakt hij af en toe een keer en zo nu en dan kun je een combo uitvoeren. Maar vaak stopt hij gewoon na 1x hakken.

Diablo stijl > gewoon blijven klikken werkt ook totaal niet. 8)7
Vaak blijft een groepje vijanden minutenlang op hem inhakken en lukt het maar niet om ze te raken. Met wat rondlopen enzo lukt het dan uiteindelijk toch om zo te staan dat je ze wel kunt raken.

Dus... hoe moet je de muis gebruiken (klinkt heel dom, maar ik heb er in dit spel echt geen gevoel voor en het werkt belemmerend).

En wanneer komt er een beetje vrijheid. Ik zit nog in het begin, dat je een potion bij elkaar moet zoeken voor dat wijf. Maar ik verwachtte een Fable achtige gameplay met wat vrij rondlopen, ontdekken etc.. Komt dat nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhpwolf
sjakietrekhakie schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 17:03:
Ik snap dat vechten echt niet.

Als ik de muisknop ingedrukt houd dan hakt hij af en toe een keer en zo nu en dan kun je een combo uitvoeren. Maar vaak stopt hij gewoon na 1x hakken.

Diablo stijl > gewoon blijven klikken werkt ook totaal niet. 8)7
Vaak blijft een groepje vijanden minutenlang op hem inhakken en lukt het maar niet om ze te raken. Met wat rondlopen enzo lukt het dan uiteindelijk toch om zo te staan dat je ze wel kunt raken.

Dus... hoe moet je de muis gebruiken (klinkt heel dom, maar ik heb er in dit spel echt geen gevoel voor en het werkt belemmerend).

En wanneer komt er een beetje vrijheid. Ik zit nog in het begin, dat je een potion bij elkaar moet zoeken voor dat wijf. Maar ik verwachtte een Fable achtige gameplay met wat vrij rondlopen, ontdekken etc.. Komt dat nog?
Er zijn 3 vechtstijlen, fast style, hard style dacht ik en group style, deze kan je links op je scherm activeren.
Je kan ook deze toetsen gebruiken: Z voor hard style, X voor fast style of C voor group style.

Fast style: deze techniek is voor de kleine en snelle tegenstanders.
Hard style: deze techniek is voor de grotere en sterkere tegenstanders.
Group style: deze techniek gebruik je als je tegen een groep zwakkere tegenstanders vecht.

Het vechten gaat als volgt, je kiest een vechtstijl en vervolgens klik je op een tegenstander, als je eenmaal aanvalt dan moet je wachten tot de cursor geel word, zodra je je nog een keer klikt als de cursor geel is dan haalt de witcher nog een keer uit, en zo ga je maar door.
Als je het goed doet dan kan je de tegenstander stunnen ( verdoven ofzo) , zodra die gestunned is en je klikt op hem dan voert de witcher een speciale aanval uit en is ie meteen dood.

Je moet wel weten dat dit alleen werkt in easy en medium moeilijkheidsgraad, in Hard mode dan krijg je geen cursor die geel word, dan moet je het op gevoel doen dus wanneer je uithaalt en de zwaard is bijna beneden dan klik je nog een keer..
Probeer het eerst in medium moeilijkheidsgraad en wen er aan zou ik zeggen.

Je bent nog in de eerste level, ik ben in level 2 en je heb genoeg vrijheid en genoeg quests die je kan beleven. Komt helemaal goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
echt gruwlijk goede game
net begonnen en nu 2de vrouwtje al ..."gebatst" maar goed dat me witcher immune is ... hopenlijk ook tegen soa's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mhpwolf schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 18:33:
[...]

Je moet wel weten dat dit alleen werkt in easy en medium moeilijkheidsgraad, in Hard mode dan krijg je geen cursor die geel word, dan moet je het op gevoel doen dus wanneer je uithaalt en de zwaard is bijna beneden dan klik je nog een keer..
Probeer het eerst in medium moeilijkheidsgraad en wen er aan zou ik zeggen.

[...]
In Hard mode gaat je zwaard wel iets gloeien, en dat is het moment :) In Hard mode moet je tevens wel zorgen dat je altijd genoeg potions bij je hebt, want anders is het echt moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:41

Japser

Jeej!

Gisteren uitgespeeld. Heerlijk spel, diepe (politieke) verhaallijn met goeie batsmomenten, zo zou ik t wel willen omschrijven.

Van de week maar es opnieuw beginnen en dan andere keuzes maken! Kijken of dat veel gaat schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhpwolf
Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2007 @ 12:08:
[...]

In Hard mode gaat je zwaard wel iets gloeien, en dat is het moment :) In Hard mode moet je tevens wel zorgen dat je altijd genoeg potions bij je hebt, want anders is het echt moeilijk.
Ik heb maar heel even op hard gespeeld en zag de zwaard niet gloeien, eerlijk gezegd heb ik daar niet op gelet.
Ga ik wel even uitproberen :)

[ Voor 5% gewijzigd door mhpwolf op 26-12-2007 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje...
Ik heb van de week de demo gespeeld, en het lijkt alsof er een deel uit is geknipt (ik doe het met spoilertags, just in case)

spoiler:
Nadat je de rotsblokken verwijderd hebt met magic, krijg je een kort tussenfilmpje te zien en ben je veel verder in het verhaal. Is dit in de retail versie ook zo? Want ik vond het een beetje jammer dat ik niet met die Frightener kon vechten, of zien hoe Triss probeerd de barrière te doorbreken.
Dat waren natuurlijk de leuke dingen waar je in de tutorial naar uitkijkt, dus ik hoop dat dat iig in de retailversie ziet, want zo'n tussenfilmpje doet het niet helemaal voor me.

Overigens heb ik de demo niet helemaal uitgespeeld, omdat ik de game waarschijnlijk ooit (wanneer is nog even de vraag ;). Hangt een beetje van de financiën af) nog eens ga kopen en niet te veel dubbel wil doen/al gespoiled wil hebben.

En voor de RPG liefhebbers die de game nog niet hebben uitgeprobeerd; de demo smaakt in ieder geval naar meer, dus ik raad de demo echt aan voor twijfelaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhpwolf
Verwijderd schreef op zondag 30 december 2007 @ 00:13:
Even een vraagje...
Ik heb van de week de demo gespeeld, en het lijkt alsof er een deel uit is geknipt (ik doe het met spoilertags, just in case)

spoiler:
Nadat je de rotsblokken verwijderd hebt met magic, krijg je een kort tussenfilmpje te zien en ben je veel verder in het verhaal. Is dit in de retail versie ook zo? Want ik vond het een beetje jammer dat ik niet met die Frightener kon vechten, of zien hoe Triss probeerd de barrière te doorbreken.
Dat waren natuurlijk de leuke dingen waar je in de tutorial naar uitkijkt, dus ik hoop dat dat iig in de retailversie ziet, want zo'n tussenfilmpje doet het niet helemaal voor me.

Overigens heb ik de demo niet helemaal uitgespeeld, omdat ik de game waarschijnlijk ooit (wanneer is nog even de vraag ;). Hangt een beetje van de financiën af) nog eens ga kopen en niet te veel dubbel wil doen/al gespoiled wil hebben.

En voor de RPG liefhebbers die de game nog niet hebben uitgeprobeerd; de demo smaakt in ieder geval naar meer, dus ik raad de demo echt aan voor twijfelaars.
spoiler:
Je kan kiezen,of tegen de frightener vechten of samen met triss naar binnen gaan om de barriere weg te halen ;) .En soms moet je ook lastige keuzes maken dus de spel heeft ook een grote replay waarde.
Is echt een vet spel hoor. :)

[ Voor 5% gewijzigd door mhpwolf op 30-12-2007 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:17

St@m

@ Your Service

Zo, ook maar eens begonnen (Nouja, nu een dikke week bezig) Gisteren ben ik aangekomen in het Trade Quater, ik probeer zoveel mogelijk side-quests te doen, maar als ik nu even terugkijk op het forum van de officiele Witcher site, dan zie ik dat ik er nog steeds enkele mis, mooie replay waarde dus.
Hoe kun je eigenlijk zien welk level je bent? Ik kan het nergens vinden.
Gelukkig niet meer zoveel last van crashes na de laatste patch

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeeSharp.nl
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 15:40

SeeSharp.nl

You see sharp, we C#

St@m schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 11:26:
Zo, ook maar eens begonnen (Nouja, nu een dikke week bezig) Gisteren ben ik aangekomen in het Trade Quater, ik probeer zoveel mogelijk side-quests te doen, maar als ik nu even terugkijk op het forum van de officiele Witcher site, dan zie ik dat ik er nog steeds enkele mis, mooie replay waarde dus.
Hoe kun je eigenlijk zien welk level je bent? Ik kan het nergens vinden.
Gelukkig niet meer zoveel last van crashes na de laatste patch
Klik rechtsboven op het icoon van het mannetje.
(ik ben even kwijt wat de sneltoets daarvan is, ik doe het uit mijn hoofd)
Dan zie je bovenin allemaal bolletjes.
Rechts naast de bolletjes staat ook één of ander icoontje.
Als je daar met je muis overheen gaat zie je wel level je bent en hoeveel XP je nog moet voor het volgende level.

www.seesharp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

SeeSharp.nl schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 12:28:
[...]

Klik rechtsboven op het icoon van het mannetje.
(ik ben even kwijt wat de sneltoets daarvan is, ik doe het uit mijn hoofd)
Dan zie je bovenin allemaal bolletjes.
Rechts naast de bolletjes staat ook één of ander icoontje.
Als je daar met je muis overheen gaat zie je wel level je bent en hoeveel XP je nog moet voor het volgende level.
Aha.. :P ik ga wel wat bewegen met de muis :)

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
Zo... eindelijk uitgespeeld. :) Leuk spel, even afgezien van de irritante crashes.

Wel wat dingen fout gedaan (potions en weapon upgrades) dus over een tijdje nog maar een keer spelen. Ik heb vanaf eind Act II geloof ik alle dungeons in het donker gespeeld, had geen fakkel of drankje bij me. Beetje zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Cat is erg handig ;) Een fakkel heb ik verder nooit gebruikt eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Zo, inmiddels al wat verder in Act III en ik merk toch wel dat het spel vaker crashed dan in Act II, maar minder vaak dan in Act I. Ik draai onder Vista x86, speciaal voor dit spel een dualboot gemaakt, dus ga vanavond eens kijken of het onder XP beter draait.
Ik probeer wel te saven om de 10 minuten, maar soms wil ik het wel eens vergeten en dan kun je er op rekenen dat ie dan weer vastloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

St@m schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 10:33:
Zo, inmiddels al wat verder in Act III en ik merk toch wel dat het spel vaker crashed dan in Act II, maar minder vaak dan in Act I. Ik draai onder Vista x86, speciaal voor dit spel een dualboot gemaakt, dus ga vanavond eens kijken of het onder XP beter draait.
Ik probeer wel te saven om de 10 minuten, maar soms wil ik het wel eens vergeten en dan kun je er op rekenen dat ie dan weer vastloopt.
Ik ben nu bijna bij Act III, maar bij mij is het spel nog nooit vast gelopen?
Verder een erg goed spel imo, maar kan iemand mij uitleggen hoe het werkt met die talents die een mutagen potion nodig hebben? ik heb 2 mutagen potions, genoeg points, maar kan hem niet kiezen? heb ook al geprobeerd een mutagen te drinken en dan te meditaten, maar dan ook nog niet. Heb al het hele boekje 2x doorgelezen, maar misschien lees ik eroverheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Als je die potion drinkt krijg je gewoon een punt erbij...
Bij sommige krijg je een speciale talent erbij die je niet kan kiezen met een punt.

Ik moet beginnen aan het einde nu, maar hebben jullie ook dat als je teveel potions drinkt je jezelf vergiftigd?
Groot gevecht met die mage, ik zuip me vol, *gorgelgorgel* uh gaat niet zo goed met me....

[ Voor 42% gewijzigd door Vandread op 04-01-2008 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWBMS
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-09 03:24
Vandread schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 11:33:
Bij sommige krijg je een speciale talent erbij die je niet kan kiezen met een punt.

Ik moet beginnen aan het einde nu, maar hebben jullie ook dat als je teveel potions drinkt je jezelf vergiftigd?
Groot gevecht met die mage, ik zuip me vol, *gorgelgorgel* uh gaat niet zo goed met me....
Hiervoor heb je de intoxication bar, dat is de groene bar.
Als die over de 100 gaat dan ben je dus dood, je zal ook een hartslag horen als de bar bijna vol zit.

Zo ver ik weet kan je dit 2 manieren verlagen, door te mediteren of een potion te drinken.
Potion kan in combat gebruikt worden en heeft als nadeel dat je ook de benefit van voor gaande potions kwijt raakt.

De naam van de potion weet ik even niet :P

Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees | jabber: twbms.ate.jabber.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kosh66
Vandread schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 11:33:

spoiler: Tips
Als ik me niet vergis, kun je bij de Stamina-tak van je skills een zilveren skill kiezen, die heet: "Altered Metabolism". Hierdoor kun je, als ik het goed begrepen heb, immuun worden voor de toxicity van je potions... 8)

Ik heb het nog niet geprobeerd, ik vind op dit moment andere skills belangrijker, dus even trial en error-en dus.

Wat je ook kunt doen is zorgen dat je potions maakt met ingrediënten met "Albedo" als overheersend
ingrediënt, dan zijn je potions minder, of zelfs helemaal niet toxic. O-).

[ Voor 18% gewijzigd door Kosh66 op 04-01-2008 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 11:25:
[...]

Ik ben nu bijna bij Act III, maar bij mij is het spel nog nooit vast gelopen?
Verder een erg goed spel imo, maar kan iemand mij uitleggen hoe het werkt met die talents die een mutagen potion nodig hebben? ik heb 2 mutagen potions, genoeg points, maar kan hem niet kiezen? heb ook al geprobeerd een mutagen te drinken en dan te meditaten, maar dan ook nog niet. Heb al het hele boekje 2x doorgelezen, maar misschien lees ik eroverheen?
Dat ligt dan waarschijnlijk aan dat jij geen Nvidia 8 serie hebt, de enige mensen die problemen hebben met crashes zijn volgens mij Vista 32bit gebruikers icm een Nvidia 8 serie kaart.
Staat ook in de release notes van die drivers die erbij horen dat ze nog voor "issues" kunnen zorgen.
Maar zoals al gezegd, als het goed is zijn deze problemen er onder XP niet, dus ga ik vvd maar gamen onder XP

edit: Jouw posthistorie leert mij dat je een asus 3870 hebt, dat zal het dus zijn

[ Voor 4% gewijzigd door St@m op 04-01-2008 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje
  • Laatst online: 13-09 14:31

makje

Professioneel prutser

Weet iemand hoe het "enhancen van weapons" werkt? De handleiding verwijst wel leuk naar onderdeel 9.1, maar daar staat alleen dat het kan, niet hoe...

Ik heb 3 blauwe en een rode meteorite stones en kan er nog een paar kopen bij de handelaar.
Ik zit in act 2 en kan zowel bij de dwarven- als bij de ordersmid traden en dan neem ik aan dat die ook kan enhancen. Maar hoe?

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kosh66
Kijken of je het symbool van de Hamer ziet onderin en dan deze activeren en zorgen dat je genoeg orens en 3 meteorites/runes hebt. :+

[ Voor 4% gewijzigd door Kosh66 op 05-01-2008 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
St@m schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 15:28:
[...]

Dat ligt dan waarschijnlijk aan dat jij geen Nvidia 8 serie hebt, de enige mensen die problemen hebben met crashes zijn volgens mij Vista 32bit gebruikers icm een Nvidia 8 serie kaart.
Staat ook in de release notes van die drivers die erbij horen dat ze nog voor "issues" kunnen zorgen.
Maar zoals al gezegd, als het goed is zijn deze problemen er onder XP niet, dus ga ik vvd maar gamen onder XP

edit: Jouw posthistorie leert mij dat je een asus 3870 hebt, dat zal het dus zijn
Helaas, hier 8800GT op Windows XP (32 bits). Vaak crashes gehad, en eigenlijk alleen maar bij een levelovergang. Dit is met Witcher v1.2 en de 169.21 drivers. Hoop dat ze het snel oplossen, zou prettig zijn voor m'n volgende 'run'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe slaap je????????

ik moet slapen voordat ik kan doorgaan, hoe moet dit?!?!?!?!!???????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
mediteren.... als je het spel een beetje volgt, wat de bedoeling is bij een RPG dan zie je wel dat je dat doet door op een kampvuur bv te klikken of bij Innkeepers/bepaalde mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje
  • Laatst online: 13-09 14:31

makje

Professioneel prutser

Kosh66 schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 14:26:
Kijken of je het symbool van de Hamer ziet onderin en dan deze activeren en zorgen dat je genoeg orens en 3 meteorites/runes hebt. :+
hmm, je koopt dan dus een nieuw zwaard welke geupgrade is met de meteorites/runes die je zelf had... Tenminste, daarna had ik 2 zwaarden ipv 1 en geen meteorites meer...
Heb vervolgens mijn witchers zwaard maar verkocht

Mooi is anders.

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Voor itemisation moet je niet bij dit spel zijn. Dat viel mij ook een beetje tegen. Desalniettemin heb ik me erg vermaakt met dit spel. Er zijn hier en daar een paar bugjes en het spel wil nog wel eens crashen(lees 1 kee rin het half uur :|, ondervonden dat het afhankelijk was van de hoeveelheid andere programmas die je op de achtergrond draait). Ik ben bij begin act 4 gestopt omdat ik niet meer de laadtijden kon verdragen. Met de laatste patch is dit enorm verbeterd, vooral het even in en uitgaan van huisjes.

Ik heb geprobeerd alle sidequests te doen(niet allemaal gelukt) en zodoende kwam ik op level 37 en heb denk ik wel 80 uur over het spel gedaan. Het einde is enigszins verrassend, maar eigenlijk ook dubbelzinnig/tegenstrijdig. Het filmpje op het laatst dat je ziet is mooie actie :) en volgens mij is het al een preview van de sequel die hopelijk niet al te lang op zich laat wachten :P.

[ Voor 15% gewijzigd door Tripp op 05-01-2008 23:16 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mantis schreef op maandag 05 november 2007 @ 20:30:
Ik heb soms nogal blokkerig beeld tijdens cutscenes. Betekent dit dat er een soort van avi getoond wordt of is dit een of ander vaag grafisch effect dat misschien uitgeschakeld kan worden?

Klein voorbeeldje van blokvorming:
[afbeelding]

Specs:
X2 3800+, 2Gb ram, 7900GT
hier heb ik ook last van, is er een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Nee, het zijn gewoon glitches in de cutscenes.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:51

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Is dat niet de bedoeling? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zal wel niet... als je in een in-engine cutscene goed kijkt merk je dat de achtergrond wat vervaagt. Het lijkt hier wel alsof bij Mantis de voorgrond vrolijk mee vervaagd wordt. Ik heb dat niet, met de meest recente non-beta drivers van nVidia, een 8800ultra, en elke vorm van antialiasing en anisotropisch gezwets zo uit mogelijk.

spelen met je drivers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 20:00
Ik was een beetje gestopt met dit spel, door de lange wachttijden en ik speelde op hard, dus dat werkte wel heel frustrerend(die grote plant in de swamps werd ik echt gestoord van, heb ik echt uren mee lopen klooien).
Nu het spel opnieuw geinstalleerd met de 1.2 pach op medium en het gaat nou echt stukken beter qua laadtijden, en het blijft alsnog wel uitdagend, gelijk stukken leuker :) .

Heeft trouwens iemand het boek gelezen(The Last Wish is volgens mij het enige boek met een engelse uitvoering die beschikbaar is) en is het wat?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 09:03

GG85

.......

Ik heb hem een weekje of 4 gekocht (het boek, The Last Wish), dacht 20eu bij bol.com.

Is een erg goed boek, jammer dat het meerdere korte verhalen zijn, maar sommige ervan sluiten goed aan bij passages uit de game (Dandelion's Lute bijv.).

Zeker aan te raden om te kopen! Jammer dat er niet meer boeken vertaald zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kikibu
Vraagje: gebruikt iemand wel eens andere wapens dan de witcher silver en steel sword zoals een grote Axe of Knifes?

Hoe kom ik er eigenlijk achter welke meer damage doet, want bij de witchers swords staat: damage based on the witcher's skills. En bij bijvoorbeeld een axe staat gewoon damage 8-22, change of bleeding etc etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Door het gebrek aan combo's mis je zoveel dmg.... de zwaarrden werkt gewoon veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu aan gekomen in de trade district, chapter 3 geloof ik, echt een prachtig spel. Maarrr.. het lijkt wel of de echte ''hardcore-vastloop-acties'' bij chapter 3 beginnen. Loop van de inn naar een huis, en loopt vast/knalt eruit. proloog t/m chapter 2 geen problemen gehad. nu opeens om de 3 min :( Heb bijna geen zin meer om te spelen zo, jammer, tis zo'n leuk spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vette game!

wat betreft het crashen, het is me opgevallen dat de game vaker lijkt te crashen naarmate ik meer savegames had. het openen van het Load scherm duurde op een gegeven moment ook vreselijk lang, omdat deze game er uit zichzelf iets van 40 savegames in had gezet. nadat ik deze op 1 na verwijderd had crasht hij bijna niet meer.

heb 'm trouwens uitgespeeld maar nooit 1 golden talent ontvangen :( blijkbaar niet genoeg monsters gekilled. wel een zeer nice game verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 00:06:
vette game!

wat betreft het crashen, het is me opgevallen dat de game vaker lijkt te crashen naarmate ik meer savegames had. het openen van het Load scherm duurde op een gegeven moment ook vreselijk lang, omdat deze game er uit zichzelf iets van 40 savegames in had gezet. nadat ik deze op 1 na verwijderd had crasht hij bijna niet meer.

heb 'm trouwens uitgespeeld maar nooit 1 golden talent ontvangen :( blijkbaar niet genoeg monsters gekilled. wel een zeer nice game verder.
Kwestie van meer sidequests doen. Die geven veel exp.. Zo was ik level 37 door bijna alle sidequests gedaan te hebben.(das dus ~7 gouden talenten :P).

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vette game!

Crashte bij mij *rond act III* om de 5 minuten, heb toen alle savegames op 3 na verwijderd zoals je zei, en nu draaid ie al 2 uur nonstop :D zelfs alt tab is weer mogelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ollSNAKEllo
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-06 23:47
Paar dagen geleden uitgespeeld.

Wat een top game, het is lang geleden dat ik zo erg in het spel gezogen werd. _/-\o_
Alles wat er in het journal kwam te staan heb ik gelezen, alle lore en beast entry's e.d. O-)
Daarnaast met alle mogelijke npc's te praten om "toevallig" om te zorgen dat ik alle quests tegen zou komen.

Eergisteren "The Last Wish" besteld bij bol.com, jammer genoeg nog 2 tot 3 weken wachten totdat hij geleverd wordt ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulh
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 29-08 09:58
vette game!

Volgens mij niet echt goed opgelet, je kan als je de Zeugl gedood hebt daar het gif van oppakken. Daarmee kan je weer een potion maken waarmee je een silver en een gold talent krijgt. (ik had er toevallig twee, waarmee ik dus 2 van die potions kon maken :)).

[ZwareMetalen.com] - [Kom in aktie tegen de CO2 maffia]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulh
Zoals sommige misschien al gemerkt hebben is er momenteel ook een trainer waarmee je verschillende zaken zoals gold, toxicity, vitality, talents en dergelijk kan aanpassen. Helaas is die voor de 1.2 patch commercieel. Op deze duitse site staat een alternatief dmv een mod. Werkt prima.

Ook nog een tip voor de potion browers: Als je potions maakt zorg dan dat het alternatieve ingredient de overhand krijgt. Deze geven een speciale bonus aan de potion. (Deze zijn dan wel weer niet te stacken met de normale potions).
- Albedo = verlaagt de toxicity of neemt het zelfs weg
- Rubedo = Verhoogt de viality regeneration
- Nigredo = Verhoogt de damage van je aanvallen.

Best leuk dat je daar pas zo'n beetje achter komt als je het spel al twee keer uitgespeeld hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
Zero Punctuation over The Witcher: http://www.escapistmagazi...o-Punctuation-The-Witcher

:')

Niet eens dat het 'not fun' zou zijn en de interface 'moeilijk' is, maar hij heeft wel wat geldige punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

De demo speelde ik grijs, dus de game besteld en net gestart: echter kreeg ik vrij snel een crash toen ik mn vriend de Reverend wilde bezoeken thuis..dus even alle savegames (van demo neemt ie over) weggemieterd en ga zo maar even eerst de patch erop knallen. Even overnieuw beginnen is niet zo erg, kan ik wat slordigheidjes in het begin even ontwijken ;)

Echt een prachtige game, de sfeer, de muziek...helaas wel jammer dat je inderdaad veel dezelfde karakters tegenkomt, maar wie weet wat ze allemaal in die aangekondigde overhaul gaan stoppen :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Heb je alle patches ook? en er komt nog een nieuwe versie van het spel die een aantal zaken nog verder verbetert :).

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Tripp schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 16:56:
Heb je alle patches ook? en er komt nog een nieuwe versie van het spel die een aantal zaken nog verder verbetert :).
Yep, 1.02 oid er al overheen gegooid, ben wel benieuwd naar die nieuwe versie..heb al keurig mijn game geregistreerd ;) Heb mezelf net ff losgerukt uit het spel, in 1 ruk doorgespeeld vanaf mijn vorige post :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Laatst online: 15:41
Even een positief bericht als tegenwicht voor de vele crash-meldingen: Ik speel de game op Vista x64, met een x1950Pro videokaart, alle settings vrij hoog en resolutie op 1280x1024, en het spel is bij mij nog maar één keer gecrashed in vele dagen spelen. Patch 1.2 heeft waarschijnlijk veel goeds gedaan, aangezien mijn ervaringen een stuk positiever zijn dan de meeste. Niet iedereen heeft dus problemen, en ik hoop dat niemand zich ervan weerhoudt het spel te kopen vanwege de technische problemen.

The Witcher is één van de beste RPG's in jaren, wat mij betreft beter dan bijvoorbeeld Oblivion, wat ik maar een cliché en herhaaldelijk spel vond die vooral werd gehyped vanwege de graphics. The Witcher heeft een uitgebreid en interessant verhaal, goede gameplay en de volwassen content voegt echt iets toe aan de sfeer. Het spel heeft een lange speelduur, een interessante wereld en veel leuke quests. Kan het spel echt aanraden aan iedereen die van RPG's houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidious
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:31

Cidious

The Bloody Gent

Omdat ik in het Spielerij - Problemen & Vragen forum geen enkele response krijg op mijn topic post ik hier maar even de link.. misschien dat ik dit hier had moeten vragen..

The Witcher crasht wanneer cemetery laadt

Zoals in het topic te lezen is heb ik dus waarschijnlijk last van een corrupte savegame.. en nou ben ik er achter na veel lezen en zoeken dat daar nog niet echt een oplossing voor is.. maar nu vraag ik jullie of jullie misschien een paar savegames voor me hebben zoals in de topic is aangegeven om te testen waar het probleem ligt..

R7 9800X3D + ASUS ROG STRIX X870E-E + RTX 4090 FE + 48GB TG Xtreem 8200 CL38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kosh66
De savegame net na de golem, is dat in act 2?
En het zou kunnen, dat als ik je een save stuur, het karakter best wel verschilt van zoals jij hem hebt opgebouwd. Laat maar weten of je die save wilt hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Uit de nieuwsbrief

Aside from the value-packed retail version, the new content and improvements (including a DVD with the D'jinii Mod Editor, as well as two additional adventures) will be available to registered users in the form of a free downloadable update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:31

Vrijdag

De Zwarte

maartend schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 14:47:
Uit de nieuwsbrief

Aside from the value-packed retail version, the new content and improvements (including a DVD with the D'jinii Mod Editor, as well as two additional adventures) will be available to registered users in the form of a free downloadable update
Volgens mij ben ik gek genoeg om opnieuw de CE te kopen als er meer in zit :')

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:00
Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 19:00:
[...]

hier heb ik ook last van, is er een oplossing voor?
Het scheelt enorm om in de advanced options de lightning effects van high naar medium te zetten :) Op een of andere manier word alles dan scherper

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kikibu
Zojuist ook het spel uitgespeeld. Ik heb 'm leuker ervaren dan Oblivion. :)

Ik heb op Hard Mode gespeeld en ik denk zeker zo'n 60 uur mee bezig geweest. Ik ben zo iemand die alles loot wat er te looten valt. Level 36 is mijn eindlevel. Erg lekker speelbaar hoor, ook op Hard. Dat vechtsysteem heb je op een gegeven moment door en dan kan je bijna blind simpele/normale vijanden verslaan.

Gelukkig is ie bij mij maar 3x vastgelopen.

Voor nieuwe spelers:
- Ga alleen spelen met 1.2 patch, anders verknoei je letterlijk je tijd (>30 uur meer kwijt).
- Zorg dat je grafische instellingen 1x goed staan en dan hoef je ze vervolgens alleen bij vuurscenes aan te passen.
- Zoek jouw favoriete sign en ga deze uitbouwen zodat deze deel wordt van je hoofdtactiek
- Zorg dat je minimaal speelt van 1,5 Gb ram. Geheugen kost momenteel geen drol en met >1,5Gb zit je niet te ergeren aan haperingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulx
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-12-2022

Ulx

Wizard

Patch 1.3 uit. Werkt goed, tot nu toe geen crashes meer onder Vista.

Assignment rejected by specialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:34
Weet iemand al wanneer de nieuwe DVD van dit spel uit komt met de 1.3 patch er in en nog veel meer extra's ?

kan hem nog nergens vinden.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Ulx schreef op maandag 14 april 2008 @ 15:38:
Patch 1.3 uit. Werkt goed, tot nu toe geen crashes meer onder Vista.
Heb zelf nadat ik het had uitgespeeld (jongens jongens wat mooi allemaal! :D ) een hele sloot savegames gedelete en ben opnieuw begonnen: nog geen crash gezien. Heb 1.2 patch, winxp pro.
Ben erg benieuwd naar de extra content, maar ik vermaak me heus wel door het elke keer gewoon net anders te doen qua keuzes, echt een supergame :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

Ik ging laatst toen ik het uit had eens kijken. Bleek dat ik bijna 8 GB aan savegames had. :o
20MB per save.

Maar ik ben benieuwd wat er in de nieuwe versie zit.
Dan ga ik hem gewoon nog een keer spelen.

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theroman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-08 09:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Ik ben zojuist in act 4 gekomen (lakeside)...
Maar is er een manier om terug in act 3 te komen om daar alsnog diverse quests op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Dacide schreef op donderdag 17 april 2008 @ 13:41:
Ik ben zojuist in act 4 gekomen (lakeside)...
Maar is er een manier om terug in act 3 te komen om daar alsnog diverse quests op te lossen?
Op het grbeuik van een oude save game na, dacht ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kosh66
Ter info voor de snelle patchers, uit de release notes van patch 1.3:

http://www.thewitcher.com...n/en/www/patch_notes.html

WARNING! The Witcher 1.3 Module Edition is only partially compatible with saved games from previous versions (1.0, 1.1a, 1.2). Loading older saved games is still possible but may lead to unexpected behavior and other problems. The players are advised to restart the game from the beginning using The Witcher 1.3 Module Edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Zo triest he.. dat patch systeem.. zou je zeker weer opnieuw moeten beginnen wil je deze patch gebruiken... (ik heb al meer dan 40 speeluren erop zitten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kosh66
Waarschijnlijk hoeft dit niet, maar je zult de nieuwere content missen, of een aantal bugs wordt dus niet opgelost, als je niet opnieuw begint na de patch... ;(

[ Voor 15% gewijzigd door Kosh66 op 22-04-2008 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Hmm, dus dan zit je met een patch waarbij je eigenlijk opnieuw moet beginnen..en de overhaul waardoor je eigenlijk opnieuw moet beginnen.. Oftewel: ik ga maar even een andere game spelen, anders is het zonde van je tijd dus :P De kans op crashes en ongein zal niet megagroot zijn, maar je zal maar lekker vast komen zitten ergens. Maar goed, beter dan geen enkele patch uitbrengen/geen mooie overhaul. Dan ga ik me maar even vermaken met Assassin's Creed en Enemy Territory Quake wars :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De TS mist heeft geen link naar een demo , of mis ik iets?

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2008 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 11:58
Echt een super spel!

Paar vragen:

1 golden en silver talents: zijn die verbonden aan bepaalde quests of krijg je om de zoveel levels, zo'n talent?
2 heeft iemand een idee waarom dat standbeeld in ziekenhuis en het zusterstandbeeld in het swamp geen fruit of bloemen accepteert? ik dacht nl dat dat de bedoeling was en kom nu niet verder.
3 kan ik ergens zien hoeveel ik er al gebatst heb? :) ik kan nergens die kaarten ingame terugvinden. Of houdt het spel deze stat niet bij?

uhmm. that's it for now..

Ben aan eind van act 2, ik ga eens uitvogelen hoe ik de cemetary inkom....

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulh
Shao Kahn schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 16:57:
Echt een super spel!

Paar vragen:

1 golden en silver talents: zijn die verbonden aan bepaalde quests of krijg je om de zoveel levels, zo'n talent?
2 heeft iemand een idee waarom dat standbeeld in ziekenhuis en het zusterstandbeeld in het swamp geen fruit of bloemen accepteert? ik dacht nl dat dat de bedoeling was en kom nu niet verder.
3 kan ik ergens zien hoeveel ik er al gebatst heb? :) ik kan nergens die kaarten ingame terugvinden. Of houdt het spel deze stat niet bij?

uhmm. that's it for now..

Ben aan eind van act 2, ik ga eens uitvogelen hoe ik de cemetary inkom....
1. Rond level 10 (geloof ik) komen de eerste zilveren talents ... en de golden nog veel later.
2. Probeer eens peren of watermeloenen.
3. Ja ga naar de beschrijvingen van de personen. Als er een hartje bij staat kan je daar op klikken en dan zie je ook de kaart weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Sinds vandaag ben ik weer The Witcher aan het spelen maar nu wel op patch 1.3 die het spel een stuk aangenamer maakt. De laadtijden zijn echt flink aangepakt en ik vindt het nu ook heel goed te doen, eerder stoorde ik mij gigantisch aan de lange laadtijden.

Verder vindt ik het spel nog gewoon briljant en zit nu in chapter 2. Maar ik snap eingelijk nog steeds niet hoe je nu een "cat's poison" kan maken, zou iemand mij daar mee kunnen helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Laatst online: 09-09 11:58
Als je het recept al hebt "geleerd " klik je gewoon op het recept ( net als bij alle andere poitions) en vult hij zelf de ingredienten in.

Als hij dit niet doet mis je een van de benodigde ingredienten.

Benodigde ingredienten: 1 x Rebido + 2 x Quebrith + natuurlijk een alcoholsoort/ White Gull als basis.

Er komt trouwens een Enhanced Edition uit van The Witcher binnen nu en enkele maanden. Check http://www.thewitcher.com/community/en/news/494.html

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Die enhanced version zou al gereleased zijn ware het niet dat het is uitgesteld. Opzich niks mis mee want kwaliteit gaat boven alles maar het vervelende is dat op 18 april is gemeld dat er in de komende dagen een nieuwe datum gegeven zou worden maar inmiddels is het 25 mei. Maar goed, we wachten rustig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aquila2
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-08 22:00
Ik zat ook al naar een datum te zoeken van de EE maar tot nu toe niks gevonden en het is nu al weet juni. en hoelanger ik nog moet wachte hoe dichter we bij de zomer vakantie kome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
aquila2 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 18:49:
. en hoelanger ik nog moet wachte hoe dichter we bij de zomer vakantie kome.
Lekker he 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

The Witcher ligt nu voor 7 euro bij de Bart Smit. Zeker een koopje voor een spel als dit wat alleen nog maar beter wordt als straks de enhanced edition te downloaden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

WoW, 7 euro... Da's echt wel geen geld voor deze topgame. Als je deze nog niet in je collectie hebt, heb je nu totaal geen reden meer om hem er niet aan toe te voegen.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

Op de officiele website is nu eindelijk een releasedatum gegeven voor de Enhanced Edition van The Witcher. De eerste helft van september zou het spel en de gratis update voor geregistreerde bezitters van het origineel beschikbaar moeten zijn.

Nog een kleine drie maanden geduld hebben dus.

[ Voor 14% gewijzigd door Dracul op 19-06-2008 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Laatst online: 16-09 20:00
7 euro is inderdaad geen geld, even halen zaterdag

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bibosjakie
  • Laatst online: 23-08 16:34
kon ik het spel maar voor 7 euro kopen. Hier in Arnhem is het spel niet te koop voor een dergelijk bedrag.
Bij bart smit en intertoys is het spel niet meer te koop. Bij overige winkels kost het spel tussen de 40 en de 50 euro.

Ik ben echter niet bereid om een dergelijk bedrag uit te geven voor een spel dat inmiddels al weer maanden op de markt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mijn lokale E-plaza was hij er jammergenoeg ook niet meer. Was misschien een restverkoop ofzo, ivm de aankomende release van de enhanced edition.
Wat ik jammer vind is dat die enhanced edition weer volle prijs is, terwijl het eigenlijk budgetprijs moet na deze tijd... er zitten weliswaar wel extra's in (soundtrack CD etc) maar meer dan 25 euro wil ik er eigenlijk niet aan uitgeven... Ik ben ook bang dat als ze de game weer fullprice maken, er niet heel veel verkocht gaat worden en die studio daar de dupe van gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Enhanced edition duurt mij ook wat te lang.
Het spel spreekt me wel aan omdat ik hoorde dat je niet altijd als goodie-two-shoes moet spelen.
Want dat werkt mij bij de meeste games ferm op de zenuwen.
En ik hoop ook dat de prijs meevalt, want tegen september is het spel wel al lang uit.
Juni/Juli had voor hen toch een veel betere releasedate geweest i.v.m. de vakantie en al.
Ik vraag me af waarom het zoveel langer duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

2 weken geleden ging mijn vriendin naar de stad, ik had haar de opdracht meegegeven om het spel te kopen.. helaas uitverkocht.. :P
Vandaag gaat ze weer, met dezelfde opdracht.. we shall seee..
(ikzelf durf niet naar buiten.. daglicht enzo :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
Hoezo moet the witcher voor een "budgetprijs" verkocht worden?

Het is een briljant spel en laatste maanden zijn er geen betere rpg games uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Laatst online: 22:12

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Hasib schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 12:33:

Het is een briljant spel en laatste maanden zijn er geen betere rpg games uitgekomen.
Mass Effect?

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Het is nu eenmaal geen nieuw spel meer.
De initiële investering is al terugverdiend.
En het enigste verschil met de gewone versie is dat ze het boekje hebben uitgebreid, een dvd extra persen & een gepatchte versie geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kosh66
De extended edition bevat heel wat maanden werk (extra plotlines, voice-overs, interface-tweaks, motion captures, etc.), dus ik verwacht niet dat die sterk afgeprijst in de winkel komt.

Daarbij is het best wel een "aangeslagen" spel en dus een "Hit-RPG" en die worden dus niet zo snel afgeprijst in de retail-winkels, misschien wel weer via web-winkels (die hebben kleinere marges)?

Hetzelfde is bijvoorbeeld ook gebeurd met TES4-Oblivion, die kostte een jaar na uitkomen ook nog steeds om de nabij de €40,- in de retail-winkels. Maar die was het óók waard, er is hiervan nog steeds een heel grote modding-conmmunity actief, waardoor die nog steeds veel gespeeld word. :+

Hetzelfde verwacht ik ook met The Witcher. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Mass effect?
Age of conan?

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste