Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-05 19:47
Afbeeldingslocatie: http://i23.tinypic.com/2w5t9bk.jpg
Informatie
The Witcher is een nieuwe RPG in de vorm van neverwinter nights. Al speel je hier niet in party's maar alleen. Het spel is gemaakt door een bedrijf uit Polen, CD Projekt. Het spel draait op de aurora 2007 engine van BioWare. Hier is de offficiële Site
Verhaal
The Witcher is gebasseerd op de boeken van de poolse auteur Andrzej Sapkowski. Deze boeken zijn in Polen en omstreken erg bekend. CD Projekt, het poolse bedrijf dat het spel maakt vond deze boeken een goed uitgangspunt voor een nieuw spel. Daarom zijn ze in 2003 begonnen met 'The Witcher'.

In 'The Witcher' speel je als Geralt. Geralt is een witcher, witchers zijn mensen die zijn opgeleid en gemuteerd tot huurmoordenaars en monsterdoders. Ze hebben verschillende krachten die je bij Geralt natuurlijk zelf moet uitbreiden.

Het verhaal begint als je wordt gevonden door je oude vrienden, deze dachten dat je al 5 jaar dood was. Zoals wel vaker heb je zelf last van amnesia, ofwel geheugenverlies en weet je niets meer van het verleden af. Dan wordt de burcht waarin je je bevindt aangevallen en moet je alles op alles zetten om het te overleven en uit te zoeken waarom de burcht wordt aangevallen.
Later in het spel heb je een hele grote open wereld tot je beschikking waar je van alles kan beleven.
Systeemeisen
Minimum

Windows XP of Windows Vista
Processor: Pentium 4 2,4 GHz, Athlon 64 2800+
Geheugen: 1GB (XP) of 1,5GB (Vista)
Grafische kaart: 128 MB met PS2 (GeForce 6600 of sneller, Radeon 9800 Pro of sneller)
Harde schijf: 8.5GB vrije ruimte

Aanbevolen

Processor: C2D 2,2 GHz / Athlon 64 X2 4400+
Geheugen: 2GB
Grafische kaart: 256MB, PS2 Nvidia 7900 of sneller
Filmpjes
Screenshots
Screenshots van Gamespot
Screenshots van Gamershell
Mijn ervaring
Ik had tot gisteren nog nooit van dit spel gehoord. Maar ik ging gewoon even kijken in de winkel of ik nog een leuk spel kon vinden. Toen zag ik 'The Witcher' liggen en deze leek me wel leuk aan de hoes te zien. Ik hou wel van fantasy-RPGs. Maar voor mij was het een hele gok omdat ik dit spel totaal niet kende. Ik wist niet wanneer hij uit was gebracht en of het een goed bugvrij spel was. Thuisgekomen dus eerst even op GoT gekeken, maar kon er niets over vinden behalve 2 kleine vermeldingen bij topics over gamebeurzen. Dit vond ik al wel vreemd en was bang dat ik een miskoop had gedaan.

Ondertussen was het spel klaar met installeren en ging ik hem maar even bekijken. Hierna heb ik een paar uur achter elkaar doorgespeeld. Ik werd er meteen ingezogen. Het begint al bij de openingsfilm die redelijk lang is. Het begin van het spel is ook best veel cinematics maar dit stoort zeker niet en is net of je een goede fantasyfilm aan het kijken bent. Ook de graphics zien er bij mij echt top uit. (Athlon 3200+, 2GB geheugen, nVidia 7800GS AGP, dit had ik niet verwacht.

Het spel zelf vind ik ook geweldig, er zit veel (zwarte) humor in, veel geweld en ook nog seksuele uitspraken/handelingen. Het is dan ook geschikt voor 18 jaar en ouder. Geralt is een held maar wel met barbaarse trekjes. Het lopen en dergelijke gaat erg soepel, dit kan met muisklikken maar ook met het keyboard. Alleen de camera is niet altijd even handig vind ik, maar je kan redelijk veel instellen dus dat komt goed. Het vechten vind ik goed uitgewerkt, het is wel veel klikken maar je kan ook op verschillende lichaamsdelen klikken om daar aan te vallen en bijvoorbeeld zijn armen verwonden om de tegenstander zwakker te laten worden. Het verhaal vind ik tot nu toe ook nog erg goed en ik heb me in het spel zeker nog niet verveeld. Ook al heb ik er een paar uur achter gezeten gisteren.

Ik vind het in ieder geval een aanrader en deze verdient zeker wel een topic! Heel vreemd dat ik hier nog niets over gehoord heb :)

Sorry dat mijn TS niet zo goed is, heb hem overgenomen van het Crysis topic (Laatste deel gemaakt door Hacku) en zelf mijn teksten ingevuld. Ik ben hier niet zo goed in, dus go easy on me! ;) Het spel zal ook wel honderd keer beter zijn dan mijn verhaal.
Links

Website:
Officiële site
Patch 1.1a
Patch 2

Ook is er een "Enhanced version" van The Witcher aangekondigd. Meer info erover is hier te vinden.

Met dank aan Kosh66.

De Enhanced version is inmiddels uit. Hij is los te koop in de winkels, maar als je het originele spel hebt kan je hier de patches downloaden:
Klik! (Met dank aan Onno b)
Let er wel op dat je voordat je het kan installeren je het originele spel geregistreerd moet hebben en dus een username en password moet hebben voor de online activatie van de Enhanced version.

[ Voor 11% gewijzigd door Infinchible op 22-09-2008 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:30

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Gaat het aanvallen dmv klikken, of á la World of Warcraft: vijand selecteren en Geralt gaat aanvallen tot hij dood is, terwijl jij niets doet?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
Je valt aan als je klikt. Dus waar je klikt valt hij dan aan. Ook heb je als je even wacht dat de aanwijzer even snel geel wordt, als je dan klikt maak een combo aanval, die tot 3 keer toe steeds iets krachtiger wordt. Maar voor elke aanval moet je dus klikken.

Ik moet er wel bijzeggen dat ik het ergens gelezen had dat als je ergens klikt hij daar ook aanvalt, heb dat eerlijk gezegt nog niet gezien. Maar misschien is dat in 'Shoulder-cam' zo. Ik zal het eens testen.

@ fugitive, bedankt voor de filmpjes en dergelijke. Zal ze erbij zetten in de OP als het lukt. Ik weet alleen niet waar je hem allemaal kunt kopen, heb hem gister pas voor het eerst gezien.

[ Voor 44% gewijzigd door Infinchible op 26-10-2007 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fugitive2008
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-05 14:33
Infinchible schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:36:
Je valt aan als je klikt. Dus waar je klikt valt hij dan aan. Ook heb je als je even wacht dat de aanwijzer even snel geel wordt, als je dan klikt maak een combo aanval, die tot 3 keer toe steeds iets krachtiger wordt. Maar voor elke aanval moet je dus klikken.
Tot 5 keer toe iets krachtiger ook is er een optie tijdens de gevechten om in 1 keer al de aanvallende vijanden om je heen een mep te verkopen met je zwaard.
Is deze te verkrijgen via steam of iets dergelijks want hier in denemarken is alles 1,5keer zo duur....

wat beeldmateriaal:
quests
combat en taktiekjes
kick bips in een bar
Verdedig Kaer Morhen
Making of deel 5
Making of deel 4
Making of deel 3
Making of deel 2
Making of deel 1
Locaties
Quest walktrough deel 1
Quest walktrough deel 2

[ Voor 36% gewijzigd door Fugitive2008 op 26-10-2007 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fugitive2008
btw deze game wordt uitgegeven door Atari ze doen toch nog goede dingen daar na test drive unlimited (al is de downloadable content daarvan wel om te huilen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:32
zo weinig animo voor deze game misschien wel een van de beste games van het jaar.

ik heb hem ook al in huis want ik zat er al heel wat maanden op te wachten.
echt een super game is dit.
speel lekker weg en lekker veel opdrachten.
ook de keuze hoe of wat kan je hele maal zelf bepalen.

hier wat screens van mijn kant op full instelling.

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/Diverse/ss2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/Diverse/ss3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/Diverse/ss9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/Diverse/ss10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/Diverse/ss6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/Diverse/ss11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/Diverse/ss12.jpg

[ Voor 52% gewijzigd door ravw op 27-10-2007 13:39 ]

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 23:30

Japser

Jeej!

Ik ga em zeker weten ook kopen, weer een fatsoenlijke RPG hopelijk. Speelt t verder allemaal beetje lekker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-05 10:38
Neverwinternights vond ik iig wel een erg gaaf spel, ben wel geinteresseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Japser schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 13:37:
Ik ga em zeker weten ook kopen, weer een fatsoenlijke RPG hopelijk. Speelt t verder allemaal beetje lekker?
ja hij is zeker voor de mensen die een beetje ervaren zijn met RPG zeer makkelijk te doen.
en hij is zeer verslavend.
en zeer leuke maar korte missions zitten er in en ook een zeer goed verhaal.

en een beetje 18+ dingen worden ook wel vaak gedaan hihi, gewoon betalen in natura is er ook bij :)
En als je een beetje geld heb kan je ook even lang een vrouwtje van plezier lopen en je behoefte doen.

[ Voor 20% gewijzigd door ravw op 27-10-2007 13:44 ]

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-05 12:22
Een briljant spel vindt ik het, helemaal mijn ding. Heb hier ook al zo lang opgewacht. Leuke graphics heeft het maar het combo-systeem vindt ik subliem. Ben nog niet zo heel lang bezig maar voor mij kan de game niet meer stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199317

Inderdaad een prachtig spel, een verademing in het RPG-genre. Lang op gewacht, en nu is hij er dan eindelijk. Ongelofelijk wat ze met die goeie ouwe Aurora-engine hebben uitgespookt. Sfeervol en met veel oog voor detail gemaakt. Apart inderdaad dat er hier nog zo weinig animo voor is getoond. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
Ik had gisteravond ook nog even gespeeld, zo 2.5 uur verder! :) Wat een prachtig spel is het toch ja. In de 2.5 uur heb ik wel 2 keer gevochten, waaronder 1 fistfight in de kroeg. Maar ik heb me zeker niet verveeld :+ Heb nu al 6 'kaarten', dus het gaat de goede kant op! Iemand die weet wanneer je de kaart van Shani kan krijgen? :P
Ik vind de dialogen erg leuk en heb ook al wat positieve beslissingen genomen die me goed verder holpen. Goed spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:42
Spel is nog best zwaar. Net eventjes gespeeld en met alles vol open merk je toch wel de schokken die de FPS maakt helaas. Verder zit de sfeer er goed in en is het verhaal boeiend, net als het openingsfilmpje.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Infinchible schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 17:04:
Ik had gisteravond ook nog even gespeeld, zo 2.5 uur verder! :) Wat een prachtig spel is het toch ja. In de 2.5 uur heb ik wel 2 keer gevochten, waaronder 1 fistfight in de kroeg. Maar ik heb me zeker niet verveeld :+ Heb nu al 6 'kaarten', dus het gaat de goede kant op! Iemand die weet wanneer je de kaart van Shani kan krijgen? :P
Ik vind de dialogen erg leuk en heb ook al wat positieve beslissingen genomen die me goed verder holpen. Goed spel!
wat moet je met die kaarten en hoe kan je die vinden in je menu dat je ze heb. heb er geloof ik 3 :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
Je kan de kaarten vinden in je journal, bij characters. Als je van iemand een kaart hebt staat er er knopje bij het portret van die persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
oke heb het al gevonden

heb er inderdaad nog maar 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
nieuwe update is uit

TheWitcherPatch_1.1a (113 mb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-05 14:57
Gisteren even door de laatste PC Gameplay gebladerd en daar kreeg ie 88%
Dus ik ben toch wel benieuwd...

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109386

Hoe zit het trouwens met upgrades van je wapens. Ik las namelijk dat je twee zwaarden hebt, een zilveren en een stalen, maar krijg je ook nog nieuwe items tijdens het spel of zit je de hele tijd naar hetzelfde poppetje te kijken? Dat is voor mij een belangrijk punt in rpg's namelijk, visuele progress <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
Heb het spel een paar uur gespeeld, maar het is niet mijn ding.

Ik had op een spel zoals gothic3/oblivion gehoopt maar dit is totaal iets anders.

Dit is teveel klik klik met filmpjes, al moet ik toegeven dat het verhaal wel goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fugitive2008
Dat vind ik wel jammer dat het niet met wasd gespeelt kan worden (altans heb ingame alleen maar muis geklik gezien)
Maar hier in denemarken fokking 54 euro..
Iemand een online download waarvoor je moet betalen met paypal...???(nee niet nieuwsgroepenshit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58729

Fugitive2008 schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 20:26:
Dat vind ik wel jammer dat het niet met wasd gespeelt kan worden (altans heb ingame alleen maar muis geklik gezien)
Iemand een online download waarvoor je moet betalen met paypal...???(nee niet nieuwsgroepenshit)
Kan wel met WASD spelen, doe ik ook ;)
ennn download/betalen... deze site maybe?
http://game.gamesplanet.c...uct_id=410&category_id=25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
Fugitive2008 schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 20:26:
Je kan in het begin kiezen of je dungeon siege/nwn style camera wilt of oblivion style, ik vind de laatste stukken beter uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

Volgens mij kan je wisselen van cameramodus met F1 en F2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8819

humm ik kijk er zelf ook naar uit
Ik hoop dat mijn systeem het aan kan ?
amd 64 x2 1,8g turion
nvidia 8400m-gs
2g werkgeheugen

ik denk dat ik de demo eens ga opzoeken
Is er wel een demo er van ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fugitive2008
Anoniem: 58729 schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 21:06:
[...]

Kan wel met WASD spelen, doe ik ook ;)
ennn download/betalen... deze site maybe?
http://game.gamesplanet.c...uct_id=410&category_id=25
Ah bedankt!
Btw dat je toch met WASD kan spelen wordt deze game toch wel een musthave, anders zou het een beetje een point and click adventure worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Tot nu toe is het best amusant, ben net aan Chapter 1 begonnen en meteen afgemaakt door 4 hellehondjes ofzo...

Ook kwa performance niks te klagen, alles op max settings en 1280*1024. Draait soepeltjes, alleen de cutscenes haperen af en toe lichtjes. Alleen soms is die camera wel fuckin irritant en doet niet wat ik wil.

(X2 4200, Radeon HD2900XT, 2 GB)

[ Voor 53% gewijzigd door Japser op 29-10-2007 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Gebruikt deze game secuROMmel of soortgelijke virale malware protectie? Ik heb nl. geen zin in mn systeem te bevuilen met allerlei services en hidden crap om een game te draaien of om tools die ik voor mn werk gebruik te moeten uninstallen omdat de protection er niet mee overweg kan.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226976

Hasib schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 21:37:
[...]

Je kan in het begin kiezen of je dungeon siege/nwn style camera wilt of oblivion style, ik vind de laatste stukken beter uitzien.
Is het mogelijk om de camera daarmee in first person opstelling te krijgen (Omdat je oblivion noemt). En dan nog iets: is het ook mogelijk om daarmee de manier van bediening voor wat betreft het vechten zodanig te veranderen, dat je niet meer afhankelijk bent van ‘het kunnen aanvallen’ wanneer er een zwaardje verschijnt.

zwaardje verschijnt nader bekeken:
Men ziet een tegenstander en wenst deze de nek om te draaien. Vervolgens wordt verwacht dat men de cursor op de tegenstander richt. Men ziet een hand welke zo af en toe in een zwaardje verandert. Op dat moment zal men moeten toeslaan. Dat is naar mijn idee echt funest voor spontane, sensationele interactie. Ik hoop dat e.e.a. kan worden aangepast want anders vind ik dit spel allerminst interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185771

Je hebt verschillende camera modes:

F1 - high isometric view
F2 - low isometric view
F3 - Over-the-shoulder view (keuze voor de linker- of rechterschouder :P)

Echt first person is geen optie, evenals andere vechtmogelijkheden dan het gele zwaardje. Zelf heb ik het niet als vervelend ervaren. De besturing was wel even wennen. Vond het in het begin erg vervelend, maar na de tutorial was ik er wel aan gewend. Ik loop door mijn linkermuisknop ingedrukt te houden.

Ik ben nu net in Vizima en vind de game echt geweldig. Er zijn veel (sub)quests die leuk uitgewerkt zijn, er is een groot verschil tussen de wereld overdag en 's nachts - plus andere quests - en de humor is lekker grof en zwart. De balans tussen melee en magic is goed en de combat moves maken iedere battle weer een feest. Ik kan iedereen die van RPG houdt, deze game aanraden. Ik vermaak me er stukken beter mee dan bijv. Neverwinter Nights 2. Het enige probleem dat ik heb, is dat ik geen AA kan instellen in het menu. Deze optie is 'greyed out' onder Vista en heb al verschillende videodrivers geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fugitive2008
Heerlijk wat een geweldige game :D
Heb hem toch maar hier in denemarken gehaald heeft me wat gekost maar ach beetje support voor de belastingkas voor denemarken is niet erg ;)
Ik heb alleen nog 1 ding niet helemaal door en dat is het aanvalssysteem heb het spel geinstalleerd maar kom r niet aan uit. je klikt met je linker muisknop op je tegenstander (zwaard al getrokken) en dan druk je op q om hem aan te vallen...?

Btw ik draai hem vol open op mijn laptop goed staaltje programmeer werk:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58729

Fugitive2008 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:44:
Heerlijk wat een geweldige game :D
Heb hem toch maar hier in denemarken gehaald heeft me wat gekost maar ach beetje support voor de belastingkas voor denemarken is niet erg ;)
Ik heb alleen nog 1 ding niet helemaal door en dat is het aanvalssysteem heb het spel geinstalleerd maar kom r niet aan uit. je klikt met je linker muisknop op je tegenstander (zwaard al getrokken) en dan druk je op q om hem aan te vallen...?

Btw ik draai hem vol open op mijn laptop goed staaltje programmeer werk:D
Neej.
Je zodra je muispointer een zwaard is, klik je..
en dan.. zodra ie "vlamt" click je weer (voor combo) etc etc

enn
Z = Slow attacks (voor grote/lompe enemies)
X = Quick attacks (voor kleine/agile enemies)
en
C = group attack.. duss. als je door meerdere mobs word aangevallen :)
Werkt niet altijd even goed!, maar dat moet je dus wat uitzoeken! :)
Q & E zijn voor steelsword & silver sword (oid).. maar zover ben ik ook nog niet ;)
Wat wel cool is.. Rechter muisknop.. "charge-n" en dan als je enemies knocked out zijn. attacken met zwaard (Y)
Super :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedAnimator
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-05 19:26

TwistedAnimator

⧹⧸⧸⧹

nog maar 2 pages? allé zo een goed verslaved spel :)

paar screens:
Afbeeldingslocatie: http://i223.photobucket.com/albums/dd304/twisted8888/w1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i223.photobucket.com/albums/dd304/twisted8888/w2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i223.photobucket.com/albums/dd304/twisted8888/w3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i223.photobucket.com/albums/dd304/twisted8888/w4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Laatst online: 23:23

Vrijdag

De Zwarte

EfBe schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 14:42:
Gebruikt deze game secuROMmel of soortgelijke virale malware protectie? Ik heb nl. geen zin in mn systeem te bevuilen met allerlei services en hidden crap om een game te draaien of om tools die ik voor mn werk gebruik te moeten uninstallen omdat de protection er niet mee overweg kan.
Dat wil ik ook wel weten eigenlijk, lijkt me wel een tof spel. Is het net zoiets als Assassins' Creed of zit je wel aardig aan onzichtbare muren?

offtopic:
.....trouwens, ik heb echt een pokkehekel aan die Windows reclame op de laatste nieuwe spellen. Ga weg met je lelijke slogan van de cover! :(

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

In de verste verte geen AC achtig spel lijkt me zo :) Dit is puur RPg met dialoog en combat en quests.

Anyway, ik heb soms het idee dat mn combat niet start. Ben je aan t vechten met hondjes, duurt het soms toch best lang voordat ze damage hebben. Moet ik eerst switchen tussen de combat modes en dan gaat ie pas damage doen? Iemand dit ook gemerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ah okee, daar heb ik ook wel zin in eigenlijk. Ik kan nu toch niet GW spelen want nog geen internet en de dagen worden toch steeds korter.
Dan is dit denk ik wel een goed spel, naast Hellgate en Clive Barker's Jericho.

De laatste tijd heb ik gemerkt dat ik steeds minder fps speel en meer trek naar de rts en rpg's, die laatste vooral omdat je er veel langer mee bezig kan zijn.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fugitive2008
TroonStaal schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:18:
Ah okee, daar heb ik ook wel zin in eigenlijk. Ik kan nu toch niet GW spelen want nog geen internet en de dagen worden toch steeds korter.
Dan is dit denk ik wel een goed spel, naast Hellgate en Clive Barker's Jericho.

De laatste tijd heb ik gemerkt dat ik steeds minder fps speel en meer trek naar de rts en rpg's, die laatste vooral omdat je er veel langer mee bezig kan zijn.
Ik neem aan dat je bedoeld dat je met fps's de online mode erbij telt want singleplayer komt geen 1 fatsoenlijke fps in de buurt van de speelduur van een rpg.
Komende 3 maanden hebben de gamers volgesmij een overvloed aan vette games die uitkomen op rts rpg of fps gebied (wie zei dat pc gamen dood was?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226976

Anoniem: 185771 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 08:16:
Je hebt verschillende camera modes:

F1 - high isometric view
F2 - low isometric view
F3 - Over-the-shoulder view (keuze voor de linker- of rechterschouder :P)

Echt first person is geen optie, evenals andere vechtmogelijkheden dan het gele zwaardje. Zelf heb ik het niet als vervelend ervaren. De besturing was wel even wennen. Vond het in het begin erg vervelend, maar na de tutorial was ik er wel aan gewend. Ik loop door mijn linkermuisknop ingedrukt te houden.

Ik ben nu net in Vizima en vind de game echt geweldig. Er zijn veel (sub)quests die leuk uitgewerkt zijn, er is een groot verschil tussen de wereld overdag en 's nachts - plus andere quests - en de humor is lekker grof en zwart. De balans tussen melee en magic is goed en de combat moves maken iedere battle weer een feest. Ik kan iedereen die van RPG houdt, deze game aanraden. Ik vermaak me er stukken beter mee dan bijv. Neverwinter Nights 2. Het enige probleem dat ik heb, is dat ik geen AA kan instellen in het menu. Deze optie is 'greyed out' onder Vista en heb al verschillende videodrivers geprobeerd.
Bedankt voor de info. Misschien moet ik het toch nog maar even proberen nu iedereen het zo'n goed spel vindt. Helaas heb ik helemaal niks kunnen vinden over het niet werken van AA met vista. Hebben meer mensen hier eigenlijk last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Fugitive2008 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 13:55:
[...]

Ik neem aan dat je bedoeld dat je met fps's de online mode erbij telt want singleplayer komt geen 1 fatsoenlijke fps in de buurt van de speelduur van een rpg.
Komende 3 maanden hebben de gamers volgesmij een overvloed aan vette games die uitkomen op rts rpg of fps gebied (wie zei dat pc gamen dood was?).
Idd online, SP fps is eigenlijk altijd veel te kort en stelt, uitzonderingen daargelaten, meestal maar weinig voor.

Met rpg's is het wel lekker als er een mooi verhaal in zit.
Vanmiddag maar eens kijken of ik deze ergens kan aanschaffen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fugitive2008
wat reviews mss wel leuk voor de personen die nog twijfelen 8)

Review PcParty.nl 89/100
Review shacknews.com
Gamona.de Ganz Deutsche sprache jah!! 85/100
Rewiredmind.com 4/5

[ Voor 35% gewijzigd door Fugitive2008 op 30-10-2007 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Zo ben nu al weer een tijdje in act 3 bezig maar de game wordt steeds beter en zit vol verrassingen :)

je en voor de liefhebbers ik heb 10 kaarten :)
en voor de liefhebbers die fan zijn van Shani.....
spoiler:
ja je mag haar een avondje verwennen maar er komen nog veel mooie dames...... ook met 3 vrouwen tegelijk behoort tot de ingrediënten

en je hoeft niet alle naast liggende opdrachten te doen in acht 2 je kan in act 3 gewon weer verder gaan met je eerder verkregen opdrachten :)

Wil de ts van dit topic even de nieuwe update er bij zetten in de opening van dit topic, anders kan je wel eens problemen in act 5 krijgen. dus 1.1a

[ Voor 13% gewijzigd door ravw op 30-10-2007 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Net even langs de mediamarkt geweest en hem gehaald :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Angeloonie schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 18:12:
hahha zet wel even een wekker of klok naast je neer de tijd vliegt :) ga zo ook weer verder even het moeras onveilig maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fugitive2008
Anoniem: 226976 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:24:
[...]

Bedankt voor de info. Misschien moet ik het toch nog maar even proberen nu iedereen het zo'n goed spel vindt. Helaas heb ik helemaal niks kunnen vinden over het niet werken van AA met vista. Hebben meer mensen hier eigenlijk last van?
Ik heb de laatste (nvidia 169.75 beta) drivers op mijn laptop geinstalleerd en ik kan de AA tot maximaal 2 instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 20:38
Angeloonie schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 18:12:
Wat kost die daar?

en bestaat er een demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
ravw schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:25:
Zo ben nu al weer een tijdje in act 3 bezig maar de game wordt steeds beter en zit vol verrassingen :)

je en voor de liefhebbers ik heb 10 kaarten :)
en voor de liefhebbers die fan zijn van Shani.....
spoiler:
ja je mag haar een avondje verwennen maar er komen nog veel mooie dames...... ook met 3 vrouwen tegelijk behoort tot de ingrediënten

en je hoeft niet alle naast liggende opdrachten te doen in acht 2 je kan in act 3 gewon weer verder gaan met je eerder verkregen opdrachten :)

Wil de ts van dit topic even de nieuwe update er bij zetten in de opening van dit topic, anders kan je wel eens problemen in act 5 krijgen. dus 1.1a
Whehe, ik moet nog maar weer even snel verder gaan spelen dan! :P
Ik heb de patch even aangepast, meteen naar Gamershell gelinkt, denk ik wel iets sneller dan de officiële site. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Japser schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:14:

Anyway, ik heb soms het idee dat mn combat niet start. Ben je aan t vechten met hondjes, duurt het soms toch best lang voordat ze damage hebben. Moet ik eerst switchen tussen de combat modes en dan gaat ie pas damage doen? Iemand dit ook gemerkt?
Niemand dit ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-05 06:57

Mach

[END]Avengers

Zit er nu ook een beetje itemkoorts in, dus armour, helmets, swords ed ???

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
neem voor monsters de zilver zwaard en voor de mensen de metalen zwaard.
dat is het beste :) wordt ook uitgelegd.

heb gelijk een vraagje aan mensen die al in Act 3 zitten.....

spoiler:
Hoe krijg ik die jonge knul weg bij Shani ? want ik moet hem inleveren bij Triss .

[ Voor 24% gewijzigd door ravw op 30-10-2007 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
Mach schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:17:
Zit er nu ook een beetje itemkoorts in, dus armour, helmets, swords ed ???
Nee, naar mijn idee zit dat er niet in. Dit vond ik zelf ook wel een beetje jammer, maar het verhaal en gameplay maakt een hoop goed! Je kan wel iets verschillende wapens en dergelijke krijgen, maar veel moet je er niet van verwachten. Tot nu toe heb ik geloof ik 4 verschillende zwaarden gezien, maar nog geen een keer mn eigen zwaard omgeruild. Je kan ook niet meerdere wapens van 1 soort meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flythe
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Niemand dit ervaren?
dat komt wss omdat je combat mode nog op 'z' staat de heavy mode dus, dan kunnen die honden je ontwijken er staat dan ook 'parry' boven de creature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Infinchible schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 23:28:
[...]

Nee, naar mijn idee zit dat er niet in. Dit vond ik zelf ook wel een beetje jammer, maar het verhaal en gameplay maakt een hoop goed! Je kan wel iets verschillende wapens en dergelijke krijgen, maar veel moet je er niet van verwachten. Tot nu toe heb ik geloof ik 4 verschillende zwaarden gezien, maar nog geen een keer mn eigen zwaard omgeruild. Je kan ook niet meerdere wapens van 1 soort meenemen.
kleine aanvulling ik weet wel dat je op een gegeven moment wat armor kan kopen bij een smid.

maar het is het zelfde armor wat je aan heb allen met meer en hoge bepantsering er op en andere dingen .

en ook al een kraam tegen gekomen met veel leuke spullen maar dan moet je bij een gilde zitten.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik krijg ook geen genoeg van dit spel, wat een klasse. Alles is met zoveel gevoel voor detail gemaakt, ik geniet van elke omgeving waar ik ben en neem ook overal uitgebreid de tijd voor. Super!

Afbeeldingslocatie: http://www.arcanya.com/screens/witcher001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.arcanya.com/screens/witcher002.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.arcanya.com/screens/witcher003.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.arcanya.com/screens/witcher004.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.arcanya.com/screens/witcher005.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.arcanya.com/screens/witcher006.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.arcanya.com/screens/witcher007.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.arcanya.com/screens/witcher008.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.arcanya.com/screens/witcher009.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-05 06:57

Mach

[END]Avengers

Infinchible schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 23:28:
[...]

ok, dank voor de uitleg, ik ga deze game toch wel kopen, want het ziet er echt geweldig uit!

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Anoniem: 199317 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 01:55:
Ik krijg ook geen genoeg van dit spel, wat een klasse. Alles is met zoveel gevoel voor detail gemaakt, ik geniet van elke omgeving waar ik ben en neem ook overal uitgebreid de tijd voor. Super!

[afbeelding]
Hoe kom je aan die fakkel?

Ohja, gisteren ging ik gigantisch dood:

spoiler:
Bij de Vizima Outskirts moet je voor een quest een Cave in vlakbij de stad, echter komen hier plantachtige dingen die me helemaal dood schieten met pijltjes, en ik kan ze niet vermoorden :? Hoe kom ik verder die Cave in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Angeloonie schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 08:38:
[...]

spoiler:
Bij de Vizima Outskirts moet je voor een quest een Cave in vlakbij de stad, echter komen hier plantachtige dingen die me helemaal dood schieten met pijltjes, en ik kan ze niet vermoorden :? Hoe kom ik verder die Cave in?
Zorg dat je overdag naar die cave gaat , de planten zullen dan niet snel opkomen.
en neem Cat eye mee als drankje .

en ook niet te snel willen gaan met je opdrachten je kan ze later altijd nog doen als je sterker bent.

PS ik ben level 19 nu en die planten zijn nu wel een beetje te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die vond ik in één van die huisjes dicht bij het water (in de outskirts).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fugitive2008
is het bij jullie ook dat je de AA tot maximaal 2x kan instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225955

Angeloonie schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 08:38:
[...]

spoiler:
Ja, ik weet niet of het een spoiler is maar just in case maak ik hem wel even zo aan.
spoiler:
Die grote beesten zijn archspores. Je kunt ze afmaken met je igni skill. Kan ook wel met je zwaard, maar je kunt de beestjes niet goed raken en zult ongeveer maar 1 damage per keer doen. Levert een mooie trophy en bijbehorend veel ca$h op!
Later kom je zijn kleine broertje tegen en dan zijn ze goed af te maken met zwaard.

Maar waar ik tegenaanloop zijn een beetje trage gameplay in A3 (trade quarter). Het is er erg druk en ik merk sinds de start van de game eigenlijk niets van traagheid in gameplay, tot aan dit punt.

Verder vind ik het erg storend dat er lange laadtijden zijn en de autosave functie die te pas en te onpas saved (Je kunt hem alleen neit uitzetten, want je hebt echt autosave nodig ;))

Ondanks dat ik me daar soms aan erger sleept het verhaal me mee en houd dat het spelletje spannend. Ook vind ik voldoende quests en afwisselende quests. Leuk detail is dat gebeurtenissen tijdsafhankelijk zijn. Sommige dingen gebeuren alleen snachts en sommige alleen overdag.

Irritant is het dat ik maar 1 wapen kan pakken per slot. Zelf ben ik een echte itemhoer en pak altijd alles op wat los ligt, alleen al om het later te verkopen en ca$h te krijgen maar dat gaat hier dus niet zo makkelijk. En laten wapens nu net de dure items zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
hier weer een paar screenshots van mijn kant.

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/ss27.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/ss30.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/ss38.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/ss41.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/ss46.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/ss47.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Zou dit draaien op een Intel Dual Core 2 x 2,66
2Gb DDR2 667 en een X1950Pro?

Ik zie wat de recommended zijn, maar weet niet of mijn CPU daaraan voldoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

maartend schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 12:01:

Natuurlijk draait het niet op die processor van jou! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
TroonStaal schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 12:32:
[...]

Natuurlijk draait het niet op die processor van jou! :P
Want? En Gwen gaat hier wel mooi op.

[ Voor 7% gewijzigd door maartend op 31-10-2007 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Check even die smiley aan het eind van die zin. ;)

Ik draai hem op medium settings op een P4 met 1GB ram. Dat is denk ik wel vrij minimaal, maar het valt mij best mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Anoniem: 199317 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 12:59:
Check even die smiley aan het eind van die zin. ;)

Ik draai hem op medium settings op een P4 met 1GB ram. Dat is denk ik wel vrij minimaal, maar het valt mij best mee.
Oke, toch gesnapt. Ik dacht dat ik mijn CPU weer eens verkeerd had opgeschreven, vandaar.
Maar dat ding had toch juist echt wel een DC CPU nodig voor wat deftig beeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fugitive2008
Aanbevolen

Processor: C2D 2,2 GHz / Athlon 64 X2 4400+
Geheugen: 2GB
Grafische kaart: 256MB, PS2 Nvidia 7900 of sneller

Check aanbevolen specs: Jou CPU: C2D 2,66 Ghz Aanbevolen: C2D 2,2Ghz

BTW wat doet die PS2 eigk bij de videokaart...??(als je dat systeem hebt moet je een PS2 ook in huis hebben??)

[ Voor 45% gewijzigd door Fugitive2008 op 31-10-2007 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-05 19:19
Wellicht Pixel Shader 2 of zoiets?

[ Voor 7% gewijzigd door Aapenootjes op 31-10-2007 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fugitive2008
oh ja nog niet eens aan gedacht.... 8)7
ik wil niet zeiken maar doe het toch: moet het dan niet shader model 2.0 zijn oftwel SM 2.0?

[ Voor 59% gewijzigd door Fugitive2008 op 31-10-2007 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:45

Het draait zelfs goed op mijn pc op 1280x1024 en alles medium (20-30 FPS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

is dit zoiets als oblivion????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fugitive2008
dit is ook een rpg en oblivion ook dus ja in dat geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Fugitive2008 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 13:20:
[...]

[...]

Check aanbevolen specs: Jou CPU: C2D 2,66 Ghz Aanbevolen: C2D 2,2Ghz
Dank je, C2D is dus wat ik heb.
Zoals ik al aangaf, die benamingen van die CPU's ben ik helemaal kwijtgeraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flythe
  • Niet online
dit is wel een rpg netzoals oblivion maar voor de rest lijkt het er in de verste verte niet op. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-05 16:26
Heb net even de prologue en een stukje van chapter 1 gespeeld, maar het ziet er wel erg leuk uit. Het enige probleem dat ik in het begin had was dat het programma standaard de hoogste resolutie pakte met de hoogste kwaliteit. En blijkbaar trekt mijn 7800GT dat niet :P

Vind het spel wel erg leuk om te spelen. Vooral de manier van het vertellen van het verhaal vind ik erg goed gedaan, je wordt er direct ingezogen. Ik zou maar even een uurtje het uitproberen, maar nu ben ik alweer ruim 2 uur verder :X

Het vechten was in het begin wel ff wennen, want je moet wel goed timen. Maar als je het eenmaal door hebt is het wel erg leuk, vooral de combo's en het 'afmaken' van je vijanden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou, ik ben een stukje verder en zit muurvast.

spoiler:
Op een gegeven moment kom ik in de cave met een spider queen. Deze queen heb ik verslagen en vervolgens zegt mijn questlog dat ik naar de uitgang van de cave moet. Als ik op de map kijk moet ik links de kamer waar ik begon uitlopen en kom ik dan in de ruimte met exit. Helaas ligt hier allemaal puin en kan ik dit niet wegblazen o.i.d.

Iemand hier al uitgekomen? Of zie ik iets over het hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaos
  • Laatst online: 29-05 16:28
Damn dit is inderdaad zo een goede game. De laatste twee dagen alleen geen tijd gehad om te spelen. Vanavond maar eens verder gaan in het moeras..ik heb gehoord dat daar wel een leuke 'kaart' verrassing te vinden is :9~

Wat ik ook supergaaf vond is het feit dat je acties in Act1 echt doorwerken in Act2, in mijn geval *no spolier* werd een hele Quest cyclus die naar mijn idee best groot was, voor mijn neus dichtgeknikkerd...I lold :)

Ik zie hier trouwens best wel veel mensen die zeggen met de OTSV te spelen. Ik vind dat normaliter veel fijner maar bij the Witcher raak ik het overzicht totaal kwijt. Hebben jullie daar geen last van?

Het enige minpunt vind ik de best lange laadtijden (nee het ligt niet aan mijn pc die is state-of-the-art), vooral als je een gebouw van 1 kamer in gaat slaat dat helemaal nergens op. Maar ach, als dat alles is, ga ik me hier zeker nog uren/dagen mee vermaken en ligt zelfs WoW even stof te happen.

[ Voor 29% gewijzigd door Khaos op 01-11-2007 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik speel zelf met de F2 camera stand. Dat heeft denk ik te maken met dat ik het afgelopen jaar bijna alleen maar Guild Wars heb gespeeld, en die F2-stand heeft daar wel wat van, dus dat ben ik gewend. Speelt naar mijn idee dan ook prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Volgens mij is mijn level veels te laag.. Weet niet precies welk level ik ben, maar ik zit in Vizima, en kan naar de Swamps.. Daar wordt ik gigantisch afgemaakt door die planten die pijltjes schieten, welk level waren jullie daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Anoniem: 225955 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 08:18:
Nou, ik ben een stukje verder en zit muurvast.

spoiler:
Op een gegeven moment kom ik in de cave met een spider queen. Deze queen heb ik verslagen en vervolgens zegt mijn questlog dat ik naar de uitgang van de cave moet. Als ik op de map kijk moet ik links de kamer waar ik begon uitlopen en kom ik dan in de ruimte met exit. Helaas ligt hier allemaal puin en kan ik dit niet wegblazen o.i.d.

Iemand hier al uitgekomen? Of zie ik iets over het hoofd.
spoiler:
Volgens diverse bronnen moet je die spin lokken onder die laatste balken waar je de laatste grote zaal in gaat en dan die balken kapot schieten...... mij is het ook niet gelukt dus als iemand een andere oplossing heeft.

De uitgang gaat open als je de spin leeg rooft als je hem dood heb gemaakt.

Maar hoe heb jij die spin dood gekregen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaos
Angeloonie schreef op donderdag 01 november 2007 @ 17:06:
Volgens mij is mijn level veels te laag.. Weet niet precies welk level ik ben, maar ik zit in Vizima, en kan naar de Swamps.. Daar wordt ik gigantisch afgemaakt door die planten die pijltjes schieten, welk level waren jullie daar?
ik ben nu lvl 17 en dan kill ik die dingen met gemak. Toen ik voor het eerst naar de swamp ging was ik 12 ofzo en toen kon ik ze ook wel killen (met een beetje moeite :) ). Gewoon die vuur sign gebruiken en erop los meppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ravw schreef op donderdag 01 november 2007 @ 20:21:
[...]

spoiler:
Volgens diverse bronnen moet je die spin lokken onder die laatste balken waar je de laatste grote zaal in gaat en dan die balken kapot schieten...... mij is het ook niet gelukt dus als iemand een andere oplossing heeft.

De uitgang gaat open als je de spin leeg rooft als je hem dood heb gemaakt.

Maar hoe heb jij die spin dood gekregen???
Precies op de manier zoals jij het verteld hebt. ;)
spoiler:
als je in het begin wegrent heb je 3 steunbalken die je weg moet schieten, dan heb je wat speling in de grote ruimte. In de grote ruimte ren ik een rondje totdat alles instort et voila. Maar bij mij is de exit dan niet open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Khaos schreef op donderdag 01 november 2007 @ 22:28:
[...]

ik ben nu lvl 17 en dan kill ik die dingen met gemak. Toen ik voor het eerst naar de swamp ging was ik 12 ofzo en toen kon ik ze ook wel killen (met een beetje moeite :) ). Gewoon die vuur sign gebruiken en erop los meppen :)
waarom geen fakkel de beste wapen tegen die planten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaos
ravw schreef op donderdag 01 november 2007 @ 22:34:
[...]

waarom geen fakkel de beste wapen tegen die planten
Cool, had ik nog niet eens aan gedacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Khaos schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 11:10:
[...]

Cool, had ik nog niet eens aan gedacht
als je de worrtels kan pakken moet je ze mee nemen :) je heb ze nodig, maar eerst een book halen van en over die planten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Hoe kom je in vredesnaam aan een fakkel dan? Ik zit nu nog in het begin in Vizima, waar ik een hekel aan heb is dat verre lopen elke keer. Is er niet zo'n manier als in Oblivion met "fast-travel", dat je op de map kan klikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Metalbuster schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 14:11:
Hoe kom je in vredesnaam aan een fakkel dan? Ik zit nu nog in het begin in Vizima, waar ik een hekel aan heb is dat verre lopen elke keer. Is er niet zo'n manier als in Oblivion met "fast-travel", dat je op de map kan klikken?
in eeen kast of kist bij Raymand ligt er een zoek ook in andere huizen in kasten :) altijd wel wat leuks te vinden en ga op zoek naar handelaren :)

Hier nog wat leuke screensshots van mijn kant eind Act 3 en begin act 4.

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/ss57.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/ss53.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/ss59.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/ss62.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/ss64.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/ss65.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door ravw op 02-11-2007 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-05 14:56

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Dit is echt weer zo'n leuke vreemde bijt in de laatste rpg games vind ik :)
Beetje zoals PLanescape Torment dat toen was tussen Baldur's Gate en Icewind Dale b.v. Ik ga dit weekend zeker verder spelen :D

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lrod
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-05 21:35
Spel blijft crashen hier op vista x64. Beetje jammer want het lijkt me wel een goed spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Lrod schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 14:29:
Spel blijft crashen hier op vista x64. Beetje jammer want het lijkt me wel een goed spel.
Geen last van hier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Leuk spel idd :). Op 1900x1200 @alles high net iets te zwaar eigenlijk voor mun bakkie :X.

Ik ben nog niet erg ver er maar de sex komt wel vrij snel :o.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
waar vind je berengar sword? ik ben heel swamp door geweest maar niks gevonden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-05 12:55

Sinester

Game Guru

Erg leuk spel dit hoewel ik in het begin moeite had met de combo's heb ik het nu wel zo'n beetje door, en vind ik het erg vermakelijk.
vooral de speciale finish moves zien er leuk uit :9~

Het loopt hier aardig lekker op 1440x900 alles Max 2xAA
hoewel ik op sommige momenten (meestal in filmpjes) wel wat framedrops heb.
bijv: in het eerste lvl helemaal in het begin als dat grote beest de gate weg mept en naar binnekomt

ik speel btw altijd met over de shoulder cam, vind ik toch het beste werken

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaos
Chubz schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 20:43:
waar vind je berengar sword? ik ben heel swamp door geweest maar niks gevonden :S
spoiler:
Ik weet niet precies wat je met zijn sword bedoelt (die heb je namelijk al, dat is je zilveren zwaard), maar de remains van Berengar liggen in het zuiden (westelijk van de plek waar je aankomt met de boot) bij dat dorpje waar overdag brickmakers aan het werk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Ik vroeg me af he, ik heb een Date (quest) met Vesna in de Molen, maar de molen zit nogal dicht. Ik ben er nu om 01:30 geweest maar ze isch er niet :( Wat te doen, ik wil haar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Het spel is zo traag vindt ik je moet mijlen ver lopen elke keer en dat vindt ik zeer vervelend. Ik ben nu nog in Vizima outkirts waar ik Oddo, Haran en Mikul moet ompraten. Voor die Mikul moet je ghouls vermoorden in een cave maar het is zo abnormaal donker daar en helemaal nergens kan ik een torch vinden van alle verkoperen willen niks verkopen ofzo, dus het wil mij gewoon niet lukken om die cave normaal leeg te maken van Ghouls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Japser schreef op zondag 04 november 2007 @ 15:09:
Ik vroeg me af he, ik heb een Date (quest) met Vesna in de Molen, maar de molen zit nogal dicht. Ik ben er nu om 01:30 geweest maar ze isch er niet :( Wat te doen, ik wil haar!
Koop overdag in de inn wine van haar :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Japser schreef op zondag 04 november 2007 @ 15:09:
Je moet bij Dusk bij de molen zijn, en en wijn bij je hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Maakt het nog uit als ik een dag te laat kom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Japser schreef op zondag 04 november 2007 @ 15:16:
Maakt het nog uit als ik een dag te laat kom?
Nope :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Godzijdank, ik ga ff sexen met die schoonheid! BBL :)
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste