rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Heb het onlangs ook gekocht en geïnstalleerd. Wacht nog op nieuwe hardware dan kan ik ook The Witcher II gaan spelen. Ik moet zeggend dat ik het echt een geweldig spel vind.
Het heeft lekker veel diepgang en je moet toch echt goed nadenken en opletten. Ben nu net klaar in chapter 1 en dat laatste gevecht heb ik wel echt vaak over gedaan.
Wat ik me nog afvroeg:
Het heeft lekker veel diepgang en je moet toch echt goed nadenken en opletten. Ben nu net klaar in chapter 1 en dat laatste gevecht heb ik wel echt vaak over gedaan.
spoiler:
ik wilde graag dat Shani bleef leven, wat uiteindelijk ook gelukt is, maar ze werd elke keer aangevallen door de adds van the beast
Wat ik me nog afvroeg:
spoiler:
Ik heb die quest gedaan waarin je Vesna moet redden, dan spreek je die zelfde avond af bij de mill. Ik was niet op tijd dus dacht ga de volgende avond wel. Er was niemand. Heb je dan je kans gemist?
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Nope, je moet omstreeks 20:00 bij de mill zijn en wijn bij je hebben...en dan....Wat ik me nog afvroeg:
spoiler:Ik heb die quest gedaan waarin je Vesna moet redden, dan spreek je die zelfde avond af bij de mill. Ik was niet op tijd dus dacht ga de volgende avond wel. Er was niemand. Heb je dan je kans gemist?
Uitgespeeld!
Ik had dit spel echt alleen geinstalleerd vanwege de voorkennis/save games voor deel 2 maar ik heb me er prima mee vermaakt! Zo halverwege act 1 gaat het prima en zit je helemaal in het verhaal en de wereld. Zeer goed gedaan ondanks de (technische) gebreken.
Wel was ik echt belachelijk overpowered aan het eind van het spel. Een paar keer Igni (maximaal geupgrade) en alles valt d00dt neer.
Ik verhuis naar het topic van tw2
Ik had dit spel echt alleen geinstalleerd vanwege de voorkennis/save games voor deel 2 maar ik heb me er prima mee vermaakt! Zo halverwege act 1 gaat het prima en zit je helemaal in het verhaal en de wereld. Zeer goed gedaan ondanks de (technische) gebreken.
Wel was ik echt belachelijk overpowered aan het eind van het spel. Een paar keer Igni (maximaal geupgrade) en alles valt d00dt neer.
Ik verhuis naar het topic van tw2
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Ik zit met een klein probleempje!
Zit nu in act 2 met de volgende feite completed:
- Heb Rammsmeat niet meer als verdachte
- Raymond geeft me een quest dat ik hem moet vermoorden
- Ik heb de quest gekregen dat ik de graveyard op moet, maar daarvoor moet ik Thaler en/of Vincent Meiss als verdachte uitsluiten. Als ik met ze ga praten willen ze me allebei niet helpen tot ik ze buiten staat van beschuldiging heb. Dit lukt me alleen door Rammsmeat te vermoorden maar als ik dan terug ga naar Thaler en Vincent is de optie verdwenen om de sleutel naar de cemetary te krijgen.
- Ondertussen kan ik ook nog niet de dike op tenzij ik de guards omkoop a 200-300g en dat heb ik niet.
Hoe geraak ik nu verder zodat ik de sleutel en de ring krijg om op de cemetary en de dike te geraken?
- Heb Rammsmeat niet meer als verdachte
- Raymond geeft me een quest dat ik hem moet vermoorden
- Ik heb de quest gekregen dat ik de graveyard op moet, maar daarvoor moet ik Thaler en/of Vincent Meiss als verdachte uitsluiten. Als ik met ze ga praten willen ze me allebei niet helpen tot ik ze buiten staat van beschuldiging heb. Dit lukt me alleen door Rammsmeat te vermoorden maar als ik dan terug ga naar Thaler en Vincent is de optie verdwenen om de sleutel naar de cemetary te krijgen.
- Ondertussen kan ik ook nog niet de dike op tenzij ik de guards omkoop a 200-300g en dat heb ik niet.
Hoe geraak ik nu verder zodat ik de sleutel en de ring krijg om op de cemetary en de dike te geraken?
Ga eens naar die oude man bij de ingang tot het kerkhof. Volgens mij kan je wel wat regelen voor een biertje en wat dooie puppies.Japser schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 14:15:
Ik zit met een klein probleempje!
spoiler:
Het duurt erg lang voordat je de uiteindelijke verdachte pakt. Als je de rest van de quests doet kom je er vanzelf uit.
Rammsmeat hoeft niet dood
Z-machine OriginID: JaccoW
Hmm...maar het is de enige manier die ik nog heb om Thaler en Vincent uit staat van beschuldiging te krijgen...
Succes! Bleek dat ik een bepaald boek niet had gelezen voor de autopsy 
Thanks! Morgen hard doorspelen en dan eens een x aan deel 2 beginnen!
Thanks! Morgen hard doorspelen en dan eens een x aan deel 2 beginnen!
Dat wordt meer dan hard doorspelen, die quest zit in chapter 2, terwijl er dan nog 4 chapters zijn.
Ik had deel 1 tijdens de release wel even gespeeld, maar het kon me niet echt bekoren.
Ben toen niet verder gekomen als de proloog in dat kasteel aan het begin.
Afgelopen jaar heb ik deel 2 gespeeld met veel plezier en toen dacht ik gister ineens hey laat ik deel 1 eens oppakken.
Ik heb direct 2 mods geïnstalleerd, een texturemod + patch en een charactertexture mod.
Ik moet zeggen het ziet er nu een stuk beter uit en het draait super op 1920x1200 en alles vol open.
In 2007 was dat wel anders op mijn toenmalige pc
Het enige wat ik eigenlijk mis is sjieke lightning, dus je ziet ondanks de highres textures wel dat de game toch al wat jaartjes oud is, maar dat mag de pret absoluut niet drukken.
Ik ben zojuist aangekomen in Act 2
Afgelopen jaar heb ik deel 2 gespeeld met veel plezier en toen dacht ik gister ineens hey laat ik deel 1 eens oppakken.
Ik heb direct 2 mods geïnstalleerd, een texturemod + patch en een charactertexture mod.
Ik moet zeggen het ziet er nu een stuk beter uit en het draait super op 1920x1200 en alles vol open.
Het enige wat ik eigenlijk mis is sjieke lightning, dus je ziet ondanks de highres textures wel dat de game toch al wat jaartjes oud is, maar dat mag de pret absoluut niet drukken.
Ik had hetzelfdevosss schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 10:31:
Ik had deel 1 tijdens de release wel even gespeeld, maar het kon me niet echt bekoren.
Maar ben toch een paar weken terug weer overnieuw begonnen en was meteen hooked! Ondanks soms wat mindere dingen. Maar ieder spel heeft zijn nadelen.
Nog niet uitgespeeld vanwege tijdnood, maar toch besloten om bij gog.com deeltje 2 te kopen.
Het kosteloos uitbrengen van patches die echt iets toevoegen e.d. (zie enhanced in deeltje 1)
Hop,hop,hop!
Inmiddels zit ik in Act 3.
Had wegens tijdgebrek een tijdje niet meer gespeeld.
Gisteravond na het eten opgestart en pas rond 02:00 uur weer gestopt.
Blijft een leuke game. Wanneer komt deel 3 uit precies?
Had wegens tijdgebrek een tijdje niet meer gespeeld.
Gisteravond na het eten opgestart en pas rond 02:00 uur weer gestopt.
Blijft een leuke game. Wanneer komt deel 3 uit precies?
Anoniem: 170423
Ik ga lekker tijd nemen om dit spel te spelen op mijn laptop :
Goeie tijden , hier kom ik aan.
PS. voor 6 euro deel 1 en 2 gekocht op Steam.
Goeie tijden , hier kom ik aan.
PS. voor 6 euro deel 1 en 2 gekocht op Steam.
via mods of 'controller mapper software' is dit wel mogelijk.Webgnome schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 13:09:
Ik weet dat het een enorme schop is tegen dit topic. Maar is dit deel van de serie al met controllers te spelen tegenwoordig?
Er is nooit een patch uitgebracht met controller support.
Er is zojuist een remake in Unreal Engine 5 aangekondigd:

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Nice!
The Witcher 1 is toch wel één van mijn favoriete rpg's
The Witcher 1 is toch wel één van mijn favoriete rpg's