Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Kosh66 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 16:00:
De extended edition bevat heel wat maanden werk (extra plotlines, voice-overs, interface-tweaks, motion captures, etc.), dus ik verwacht niet dat die sterk afgeprijst in de winkel komt.
De content patch gaat ook te downloaden zijn, dus ook voor de mensen die het spel aan dumpingsprijzen kochten. Lijkt me dus niet direct een reden.
Ik vind het gewoon spijtig dat de enhanced edition pas in september uitkomt.
Nu hoop ik wel begin september want mijn schooljaar start pas de 22ste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De vraag is nu of alle mensen die de game interessant vonden, niet de game al hebben gekocht toen hij net uitkwam, of rond deze tijd, en of je door deze nieuwe versie uit te brengen nog meer verkopen kan genereren. Ze *hadden* al een special edition, dus de mensen die voor 'de extra stuff' gingen, hebben de game vast ook al gekocht.
Dus ik denk dat ze niet veel meer zullen verkopen totdat de game voor een budgetprijs wordt verkocht en zo een nieuwe doelgroep bereikt. Btw, in dit geval bedoel ik niet 10 euro ofzo, maar 20-25 euro lijkt me redelijk voor de nieuwe versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 18:28:
De vraag is nu of alle mensen die de game interessant vonden, niet de game al hebben gekocht toen hij net uitkwam, of rond deze tijd, en of je door deze nieuwe versie uit te brengen nog meer verkopen kan genereren. Ze *hadden* al een special edition, dus de mensen die voor 'de extra stuff' gingen, hebben de game vast ook al gekocht.
Dus ik denk dat ze niet veel meer zullen verkopen totdat de game voor een budgetprijs wordt verkocht en zo een nieuwe doelgroep bereikt. Btw, in dit geval bedoel ik niet 10 euro ofzo, maar 20-25 euro lijkt me redelijk voor de nieuwe versie.
Tijdelijke actie op www.play.com. 20.90 euro voor spel, verzending inclusief.
http://www.play.com/Games...cher/Product.html?cur=258

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

20-25 lijkt me inderdaad een redelijke prijs voor de enhanced versie.
Natuurlijk zie ik nog steeds een deel winkels the witcher verkopen voor 49.99 maar daar koop ik het dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malandro
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Bij sommige Bart Smits ligt The Witcher nog steeds voor €7,-.. In Rosmalen en Den Bosch bijvoorbeeld.

Heb hem zelf ook maar gekocht.. Nog niet echt gespeeld, maar ben ook niet helemaal zeker of ik het wel een goed spel vind..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• In Search of Sunrise
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-10-2020
Ik speel het spel nu voor de tweede keer en het blijft toch wel een geweldig spel.
Eerste keer had ik wat dingen overgeslagen, daar kwam ik later achter. Nu heb ik wel de quests gedaan die ik de vorige keer niet gedaan had (zoals de quest met die pratende wraith) Ik probeer nu ook dingen wat anders te doen, maar ben bang dat dit niet helemaal gaat lukken. Ik heb de scoia tael alweer geholpen bij de bank.
Overigens krijg je nu bij patch 1.3 extra content erbij. Bij het installeren van de patch wordt ook de module The price of neutrality geïnstalleerd. Deze module speelt zich af in de vallei rondom Kaer Morhen (waar de prologue begint)
Er komt later nog een tweede module, maar die komt dan bij de enhanced edition en heet Side Effects.
Er is overigens ook een wiki van The Witcher: http://witcher.wikia.com/

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:38

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 18:28:
Ik heb dus al de CE en ik hoop dat de Enhanced Edition qua tastbare inhoud niets verschilt, behalve dan dat er meer spel op de schijf staat. Want ik zie mezelf nog wel de Enhanced Edition kopen als er iets extra's bijzit namelijk...

Oh...
For example, aside from the game DVD, we are planning to include a DVD with a Mod Editor D'jinii, as well as two additional adventures, a video DVD with extended material concerning the making of the game, a music CD with 29 tracks from the game, a music CD with 15 tracks of music inspired by the game, an 80-page instruction booklet, a 112-page official guide written by the authors of the game, and a 50-page short story written by Andrzej Sapkowski. There will also be a map of the game world.
Nou, dat wordt dus in september de Enhanced Editie kopen :{ De dikgedrukte dingen zitten namelijk niet in de CE. maar in de CE zit wel een artbook en een soundtrack cd al wel.

[ Voor 27% gewijzigd door Vrijdag op 02-07-2008 09:45 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Search of Sunrise schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 00:04:
Ik speel het spel nu voor de tweede keer en het blijft toch wel een geweldig spel.
Eerste keer had ik wat dingen overgeslagen, daar kwam ik later achter. Nu heb ik wel de quests gedaan die ik de vorige keer niet gedaan had (zoals de quest met die pratende wraith) Ik probeer nu ook dingen wat anders te doen, maar ben bang dat dit niet helemaal gaat lukken.
Ik heb het opnieuw geinstalleed en ben ook weer begonnen. Echer, mij gaat het zeker lukken anders te spelen dan voorheen want om de één of andere suffe reden herkent het spel niet dat ik de plantjes moet kunnen herkennen om er dingen af te plukken. Boekje lezen over beestjes wertk, daarna kan ik beestjes platmeppen om er onderdelen af te halen voor alchemy, maar plantjes kennen - ho maar.

Ik vind nergens iets over dit probleem - is dit een bug die iemand herkent? Een workaround zou natuurlijk ook tof zijn :+

Verse install, dan gepatched naar 1.3 op xp64 met 6 GB ram.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2008 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 11:58
Ik herken dit idd wel ja. Ik had dit ook soms (plantjes niet "klikbaar" en er dus niks uit kunnen plukken).

Ik had het wel als ik ban de ene hub naar de andere ging (je komt bv uit een grot en gaat naar de buitenwereld) maar na een reload was het dan weer weg..

dit al ns geprobeerd?

[ Voor 4% gewijzigd door Shao Kahn op 12-07-2008 17:11 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shao Kahn schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 17:11:
Ik herken dit idd wel ja. Ik had dit ook soms (plantjes niet "klikbaar" en er dus niks uit kunnen plukken).

Ik had het wel als ik ban de ene hub naar de andere ging (je komt bv uit een grot en gaat naar de buitenwereld) maar na een reload was het dan weer weg..

dit al ns geprobeerd?
Ik heb het hele stuk in de outskirts uit gespeeld (inclusief huisjes in en uit en grot in en uit enzovoorts) tot het punt waar je vijf bloempjes moet scoren voor Abigail - geen plantjes.
Terug geladen vanaf de eerste save in de outskirts, geen effect. Helemal from scratch het spel opnieuw gestart - geen resultaat.
Spel opnieuw geinstalleerd, met verwijdering van de hele The Witcher folder in My documents, het hele spel weer van voren begonnen en nóg geen klikbare plantjes :(

Kweenie wat hier mis gaat. Misschien moet ik het nog eens proberen zonder patch 1.3 - maar dan nadat ik Mass Effect ui gespeeld heb.
Ik ben nu effe helemaal klaar met de Witcher - mooi spel, klote bugs. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 20:21:
[...]

Ik heb het opnieuw geinstalleed en ben ook weer begonnen. Echer, mij gaat het zeker lukken anders te spelen dan voorheen want om de één of andere suffe reden herkent het spel niet dat ik de plantjes moet kunnen herkennen om er dingen af te plukken. Boekje lezen over beestjes wertk, daarna kan ik beestjes platmeppen om er onderdelen af te halen voor alchemy, maar plantjes kennen - ho maar.

Ik vind nergens iets over dit probleem - is dit een bug die iemand herkent? Een workaround zou natuurlijk ook tof zijn :+

Verse install, dan gepatched naar 1.3 op xp64 met 6 GB ram.
Heb je a) de herbalism skill (lvl2 intelligence tree) en b) heb je de juiste boekjes gelezen?
Als je op Alt drukt en er staat 'Unknown herb', dan heb je nog wat te lezen.

Ben zelf ook bezig met een 2e keer en ik ben die 'bug' niet tegengekomen. Ik kan er ook weinig over vinden op de official forums.
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 06:56:
[...]

Ik ben nu effe helemaal klaar met de Witcher - mooi spel, klote bugs. :X
Voor een spel wat komt van relatief onbekende developers is het erg goed gelukt en qua bugs ben ik nog niks tegengekomen (patch 1.3)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2008 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik zag dit spel volgens mij laatst bij de Bart Smit (Utrecht Hoog-Cathrijne) voor 7 of 8 euro liggen. Is dit nou echt het geld waard? Zelf ben ik namelijk niet zo een fan van First person RPG's a la Oblivion.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 09:21:
Ik zag dit spel volgens mij laatst bij de Bart Smit (Utrecht Hoog-Cathrijne) voor 7 of 8 euro liggen. Is dit nou echt het geld waard? Zelf ben ik namelijk niet zo een fan van First person RPG's a la Oblivion.
Die 7 euro is het wel waard imo. Heb 'em zelf onlangs ook gekocht. Er komt nog downloadable content aan, en het is imo een van de betere spellen van 2007. Oblivion kon mij ook niet zo boeien, maar dit spel dan weer wel.
En het spel is 3rd person :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• In Search of Sunrise
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-10-2020
SpoTs schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 09:21:
Oblivion is zowel first person als third person. Je kunt daartussen schakelen.
The Witcher is meer third person, al zijn er wel 3 soorten camera modes. Je hebt High Isometric mode, Low Isometric mode en Over-the-shoulder.
High isometric is vanaf boven en vanuit een hoek, Je ziet dan alles wat om je heen is en is nogal veraf.
Low isometric is ook vanaf boven, maar dan wat dichterbij.
OTS is vanaf de linker of rechterschouder, standpunt is dichtbij de person, je ziet alles voor je en direct naast je en je kan de W,A,S,D knoppen gebruiken, alsmede ook de camera draaien.

[ Voor 18% gewijzigd door In Search of Sunrise op 15-07-2008 15:28 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno b
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-06 23:38

Onno b

Heilige iRacing data koeien

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 09:24:
[...]

Die 7 euro is het wel waard imo. Heb 'em zelf onlangs ook gekocht. Er komt nog downloadable content aan, en het is imo een van de betere spellen van 2007. Oblivion kon mij ook niet zo boeien, maar dit spel dan weer wel.
En het spel is 3rd person :)
hmmm twee dagen geleden 50 euro voor betaald in het centrum van Arnhem. In de pricewatch was de goedkoopste ongeveer 25 euro, maar ik moest gewoon zaterdag die game hebben :9
Wat een aanrader zeg, elke cent zeker waard!

Ben al een tijdje in de eerste grote stad (hoop dat er meer zijn) en ben enkele q`s gevorderd met de detective. Heb al zeker 20 uur spelen erop zitten en dat vanaf zaterdagavond (nu is het maandag).
Lang geleden dat ik zo`n, qua verhaal, meeslepende game heb gespeeld.
Bioshock vond ik super maar deze game slaat alles O+ _/-\o_
Hoeveel steden zijn er in deze game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-09 13:09
1... maar er komt telkens een stukje bij, dorpje, moerasje, kasteeltje, bekende fabeltjes meuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Onno b schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 00:13:
[...]

Hoeveel steden zijn er in deze game?
Mooi spel hè ;)

Er is maar één stad inderdaad. Wat ik je trouwens wel kan aanraden is de kaarten sparen van de dames... ;) :9

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno b

Onno b

Jaja die kaarten ruil ik voor een bosje bloemen atm :P
Eén stad, daar was ik al bang voor....
Maar toch blijft het de beste RPG (tot op heden, verwacht geen veranderingen) die ik ooit gespeeld heb _/-\o_

Deze game is echt zoooooooo slecht voor je sociale leven enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aquila2
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-08 22:00
Als het goed is vandaag de Enhanced Edition uitgekomen. op bol.com staat dat die op de 19de uitkomt.
Als je op de site kijk van de witcher ziet het er allemaal mooi uit. Vele extra's zoals boekjes en map en 2 extra verhalen etc. De prijs bij bol.com is 40 euro's wat opzich heel netjes is als je dat er allemaal voor krijgt :9 . Andere mensen hem al goedkoper gezien ?

Nog wat grappigs gevonde op de site :P Wichters ringtones. Voor de fan die niet zonder de witcher kan op zijn mobiel :D 8)7
zo te zien in alle denk bare codec's/formate .

[ Voor 21% gewijzigd door aquila2 op 16-09-2008 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Ik heb hem bij gcshop.nl voor 33,50 besteld, hopelijk krijg ik hem vrijdag of zaterdag binnen. Kijk er echt naar uit om weer eens een goede RPG te spelen.

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:47
In Noord-Amerika is ie al uit. Dimplus verwacht hem nog op 16 september en gcshop.nl zie ik 19 september staan. Dimplus is toch vrij rap met het updaten van de website dus hoop dat ik vanmiddag lees dat ze een voorraad hebben zodat ik in de middag hem kan kopen anders toch helaas langer wachten. Ziet er ongeveer zo uit en hier je kun meer erover lezen.

Afbeeldingslocatie: http://www.thewitcher.com/resources/upload/ee/visual.png

[ Voor 3% gewijzigd door D. Ninjai op 17-09-2008 06:22 ]

• DJMurtz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11-2024
D. Ninjai schreef op woensdag 17 september 2008 @ 06:22:
In Noord-Amerika is ie al uit. Dimplus verwacht hem nog op 16 september en gcshop.nl zie ik 19 september staan. Dimplus is toch vrij rap met het updaten van de website dus hoop dat ik vanmiddag lees dat ze een voorraad hebben zodat ik in de middag hem kan kopen anders toch helaas langer wachten.
Helaas, de mensen achter cdprojekt hebben aangegeven dat het écht de 19e is, dus ik denk dat die 16 september wishfull thinking is.

Maar bedankt voor de link, ik hoop uiteraard ook dat ik ongelijk heb en ik 'm er vanavond kan bestellen :)

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik wacht even totdat ie hier ook in de winkels ligt. Hoop dat Dynabyte hem ook krijg, wel zo praktisch met die 10% korting.

Ben ook wel benieuwd naar het boek. De eerdere CE heb ik ook al maar daar krijg je dus geen boek bij :P

• Mantis
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:09
aquila2 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 21:56:
Als het goed is vandaag de Enhanced Edition uitgekomen. op bol.com staat dat die op de 19de uitkomt.
Als je op de site kijk van de witcher ziet het er allemaal mooi uit. Vele extra's zoals boekjes en map en 2 extra verhalen etc. De prijs bij bol.com is 40 euro's wat opzich heel netjes is als je dat er allemaal voor krijgt :9 . Andere mensen hem al goedkoper gezien ?
Bij play.com voor €35 inclusief verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
DJMurtz schreef op woensdag 17 september 2008 @ 10:23:
[...]

Helaas, de mensen achter cdprojekt hebben aangegeven dat het écht de 19e is, dus ik denk dat die 16 september wishfull thinking is.
Echt wel... Het is nu de 26e geworden. Verdikkemie, een week langer wachten en ik had er op verheugd om in het weekend te kunnen spelen. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:53

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Komt de download er dan ook aan de 26e?

Edit: Ik zie dat de upgrade er al is! :)

[ Voor 36% gewijzigd door ETzPliskin op 19-09-2008 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
D. Ninjai schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 18:18:
[...]

Echt wel... Het is nu de 26e geworden. Verdikkemie, een week langer wachten en ik had er op verheugd om in het weekend te kunnen spelen. ;(
Ja ik ook ;(. Ik heb hem bij gcshop besteld en daar staat zelfs 3-4 weken levertijd. Is er geen digitale aanbieder die hem heeft?

• Onno b

Onno b

http://www.thewitcher.com..._easy_steps.html#launcher

Daar is de upgrade dus :*) Let wel op dat je dus 4! downloads hebt voordat je alle patches hebt gehad :D

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Wow, en ook alle goodies en soundtracks en stuff *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

Spielerij - Problemen & Vragen is de plek voor technische vragen/problemen.

[ Voor 88% gewijzigd door PromoX op 21-09-2008 00:58 ]

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De soundtrack (en al het overige spul) is ook te downloaden voor mensen die de game *niet* hebben, da's ook wel aardig van ze :).
Ik vind de 33 euro voor de enhanced edition toch wel prijzig. Weet er iemand nog een winkel waar de normale versie voor weinig geld te krijgen is? (regio Rotterdam) Ik ben al langs verschillende Bart Smits geweest en no luck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Prijzig? 33 euro voor 1 van de beste RPG's van de laatste jaren waarmee je 50+ uur zoet bent? Bij de xbox 360 heb ik spellen voor 60 euro gekocht waar ik nog geen 10 uur van gespeeld heb.

[ Voor 9% gewijzigd door DeepSeven op 21-09-2008 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da's waar, maar de game is ook al meer dan een jaar uit. Hoewel me de game erg leuk lijkt, wil ik er op dit moment geen volle mep voor uitgeven. Daarom verwachtte ik eigenlijk dat de enchanced 20-25 euro zou zijn (wat nog dubbel zo duur is als de gemiddelde PC classic/most wanted/etc).
Tsja, ik ga nu eenmaal binnenkort verhuizen en dan is het overal dubbeltjes graaien, dus toch maar (als ik hem kan vinden) de normale editie voor 7-10 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
Morgen eens kijken, Deze ga ik echt halen.

Ik heb de game 1 x uitgespeeld en toen hoorde ik dat er een EE zou komen. Toen heb ik maar besloten om niet direct nog n keer te spelen maar ff te wachten totdat de EE er was. Dat was een paar maanden geleden. Nu hopen dat de Media Markt deze versie met alle toeters en bellen heeft.

O en soulflame?? Ik zou deze toch kopen en dan maar geen Malmö bijzettafeltje van Ikea maar gewoon je glas drinken op je PC zetten. :))

[ Voor 17% gewijzigd door Shao Kahn op 21-09-2008 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Verwijderd schreef op zondag 21 september 2008 @ 21:14:
Da's waar, maar de game is ook al meer dan een jaar uit. Hoewel me de game erg leuk lijkt, wil ik er op dit moment geen volle mep voor uitgeven. Daarom verwachtte ik eigenlijk dat de enchanced 20-25 euro zou zijn (wat nog dubbel zo duur is als de gemiddelde PC classic/most wanted/etc).
Tsja, ik ga nu eenmaal binnenkort verhuizen en dan is het overal dubbeltjes graaien, dus toch maar (als ik hem kan vinden) de normale editie voor 7-10 euro.
Dit soort ontwikkelaars die luisteren naar de fans en de feedback daadwerkelijk toepast om een spel zo perfect mogelijk te maken zijn niet eens op de hand te tellen. €33 vind ik persoonlijk dan weinig voor een mooi uitgevoerde nieuwe editie om ze te belonen. Ieder zijn eigen keuze (en jouw reden snap ik) maar dit vind ik een mooi gebaar naar CD Projekt Red. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Hell, ik heb de eerste CE ook al maar deze moet ik ook hebben :9

De gewone editie is meestal wel te vinden bij de FRS/Bart Smit/Intertoys voor rond de tien euro trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 14:14

Japser

Jeej!

Ok ik snap dr ff geen hol meer van:

Recapitulerend:

- Ik koop een exemplaar van The Witcher (versie maakt niet uit? regular of CE)
- ik download alle patches en ik kan de game opnieuw spelen met extra adventures en items?

Blergh, als je iets niet volgt en jullie alleen maar vage posts maken snapt * Japser er niks meer van :) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Klopt. Het maakt niet uit welke je koopt, alle content die bij de enhanced editie zit kun je vervolgens gratis downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Zover ik weet kun je je "gewone" game inderdaad (mits je em heb geregistreerd, want hij vraagt om accountgegevens tijdens het patchen) upgraden naar de Enhanced versie. Het duurt wel lang trouwens, was even bang dat ik echt twee uur moest gaan wachten zoals de melding voorspelde :P

Maar goed, er zijn genoeg mensen die het leuk vinden om ook de Enhanced versie te kopen in de non-virtuele manier, dus compleet met extra boekjes en dvd/cd's. Heb de normale versie gekocht met een shirt en sleutelhanger erbij, vond ik wel uitgebreid genoeg. Maar goed, als de game mooi is (en dat issie zeker) dan is de kans vrij groot dat je alle versies wilt hebben...dus dat zou dan de normale, de Collectors Edition en de Enhanced edition zijn..damn :P

-edit-
zoals hierboven maar dan met meer blabla van mijn kant ;)

[ Voor 4% gewijzigd door 2Dutch op 22-09-2008 11:34 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Shirt en sleutelhanger? WTF, die wil ik ook! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

TroonStaal schreef op maandag 22 september 2008 @ 11:37:
Shirt en sleutelhanger? WTF, die wil ik ook! :(
Toendertijd een leuke aankoop ja, via consoleshop. Zie het nu ook niet meer terug helaas..tijdelijke actie geweest, meestal met dat soort leuke dingetjes :/

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Balen. Ik had 'm gewoon in de plaatselijke gameshop gehaald. Naja, dan maar op jacht naar de Enhanced Editie :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
Tja ik had het originele spel niet gekocht maar dat vond ik zo goed dat ik deze versie graag ga kopen, ondanks dat ik em al ns heb uitgespeeld.

De sfeer in het spel vind ik gewoon onovertroffen. Beetje te vergelijken met de Gothic serie.
Niks geen LOTR elfjes en humans maar meer een "Nitty Gritty Europese Middeleeuwen Fantasy"* zoals Gothic ook heeft.

* trademark of Shao Kahn

[ Voor 3% gewijzigd door Shao Kahn op 22-09-2008 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:53
Goed dat ik toch af en toe hier nog in kijk, ook al speel ik het al een tijdje niet meer. Net de enhanced versie gedownload en hij is nu bezig met installeren. Meteen even de OP aangepast met de downloadlink van de upgrade, waarvoor dank Onno b! Straks lekker spelen als het niet echt 2 uur duurt om te installeren :) Heb er wel weer zin in, veel te lang niet gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno b

Onno b

Ben nog steeds met me eerste game bezig. Heb nu dus die patch gedowned die de game
enchanted maakt, maar durf `m nog niet te installeren.
Goeie reden om `m straks nog een keer te gaan spelen.... maar dan juist alle andere
keuzes.
Al ben ik erg nieuwsgierig wat de graphics doen wanneer ik deze patch installeer.

Ben nu net bij act 3 en heb er al ruim 100> uur gamplay opzitten _/-\o_ Alles wel op z`n 11en30ste :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Jeetje man! Heb de Enhanced Edition vanmiddag opgehaald, geinstalleerd, wil hem opstarten... gelijk gecrashed! Echte oplossingen zijn niet te vinden op het officiele forum... Denk je dat alles gefixed is, krijg je dit. 8)7

Ben vanalles aan het proberen op dit moment. Kijken of ik het spel aan de praat kan krijgen.

Oplossing (Windows XP): Start -> Uitvoeren -> dxdiag -> Geluid -> versnelling op standaard zetten i.p.v. vol.

[ Voor 15% gewijzigd door D. Ninjai op 26-09-2008 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 08:40
D. Ninjai schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 19:05:
Jeetje man! Heb de Enhanced Edition vanmiddag opgehaald, geinstalleerd, wil hem opstarten... gelijk gecrashed! Echte oplossingen zijn niet te vinden op het officiele forum... Denk je dat alles gefixed is, krijg je dit. 8)7

Ben vanalles aan het proberen op dit moment. Kijken of ik het spel aan de praat kan krijgen.

Oplossing (Windows XP): Start -> Uitvoeren -> dxdiag -> Geluid -> versnelling op standaard zetten i.p.v. vol.
Had je de crash toevallig bij het (in de instellingen in The Wither) aanvinken van EAX? Ik krijg namelijk een crash als ik EAX aanvink

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Bart1983 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 20:35:
[...]

Had je de crash toevallig bij het (in de instellingen in The Wither) aanvinken van EAX? Ik krijg namelijk een crash als ik EAX aanvink
Is bekend, een moderator op het officiele forum heeft een fix vrijgegeven. Als ik op 'Launch Game' klik dan kreeg ik gelijk die foutmelding. Nu ik heb geprutst in dxdiag kan ik het spel prima spelen, kan alleen geen EAX aanvinken (heb een X-Fi dus tis wel jammer). Wat later ga ik de fix proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno b

Onno b

Forum is niet echt veel activer geworden naar de enchanted edition...... iedereen zo fanatiek aan `t spelen dat er geen tijd voor een reactie op GoT overblijft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
Verwijderd schreef op zondag 21 september 2008 @ 13:21:
De soundtrack (en al het overige spul) is ook te downloaden voor mensen die de game *niet* hebben, da's ook wel aardig van ze :).
Ik vind de 33 euro voor de enhanced edition toch wel prijzig. Weet er iemand nog een winkel waar de normale versie voor weinig geld te krijgen is? (regio Rotterdam) Ik ben al langs verschillende Bart Smits geweest en no luck.
Ik zelf heb hem bij de Mediamakrt gekocht in het Alexandrium.
Daar lagen er van de week nog een stuk of 3

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 12:10

Slapstick

Me, myself or I

Onno b schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 22:38:
Forum is niet echt veel activer geworden naar de enchanted edition...... iedereen zo fanatiek aan `t spelen dat er geen tijd voor een reactie op GoT overblijft :P
Eigenlijk heel apart als je bedenkt dat dit helemaal geen slechte game is. Ik kwam hem onlangs tegen voor een paar euro en heb hem toen gekocht, maar wat een gameplay!, zal dit spel zo weinig verkocht/gespeeld worden omdat het een onbekende uitgever is? Of omdat er geen nederlandse subs zijn? Of omdat er nooit reclame voor gemaakt is? (heb er in ieder geval nooit reclame over gezien)

Als ik op een forum kijk als FoK dan is daar ook geen actief TheWitcher forum, volgens mij hebben ze daar zelfs nog nooit een review van gedaan

Ik vind het in ieder geval een heerlijk spel en ik denk dat je mist als je het nog nooit heb gezien.

Edit:
voordat ik het vergeet: heeft iemand van jullie ook last van dat het spel zomaar in 1 keer weg valt, gelukkig heeft dit spel wel een autosave 8), dus veel verlies ik meestal niet

[ Voor 9% gewijzigd door Slapstick op 12-10-2008 19:27 ]

:TweakBlog:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Laatst online: 11:20

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

slapstick schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 15:01:
Als ik op een forum kijk als FoK dan is daar ook geen actief TheWitcher forum, volgens mij hebben ze daar zelfs nog nooit een review van gedaan
Beter kijken, er is een preview en een review geweest op FOK!Games. Tevens verschijnt er hoogstwaarschijnlijk vrijdag en anders in het weekend een review van de Enhanced Edition op FOK!Games (Hoe weet ik dat? Ik schrijf hem). Maar inderdaad, de community rond dit spel is niet erg actief...

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ollSNAKEllo
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-06 23:47
De game was mij destijds (2007) toen hij orgineel uitkwam ook totaal onbekend.

Ik heb hem toen gepiraat, ik heb er van genoten en heb hem in 1 adem uitgespeeld. Geweldig wat een sfeer en verhaal.

Direct na het uitspelen heb ik ook het boek The Last Wish gekocht.

Maar ik wilde zelf ook de game nog kopen omdat hij gewoon dubbel en dwars het geld waard is.
Ik heb er toen mee gewacht omdat ik hoorde van de EE.

Deze heb ik nu alweer een week geinstalleerd staan en ik zit er weer helemaal in.

Wat een ongelooflijke juweel imho. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

ollSNAKEllo schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 17:21:

Ik heb hem toen gepiraat, ik heb er van genoten en heb hem in 1 adem uitgespeeld. Geweldig wat een sfeer en verhaal.

Maar ik wilde zelf ook de game nog kopen omdat hij gewoon dubbel en dwars het geld waard is.

Deze heb ik nu alweer een week geinstalleerd staan en ik zit er weer helemaal in.

Zonde dat je hebt gewacht met kopen en vervolgens de EE gekocht hebt. Je had ook gelijk het origineel voor minder geld kunnen kopen en de EE-uitbreidingen legaal kunnen downloaden.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou had ik hem de eerste keer gewoon gekocht, maar verder... the last wish is van de week binnen gekomen maar ik ga die pas lezen als ik het spel uit heb, omdat ik niet wil dat he tééne verhaal het andere verwaterd...

Ik ben het nu wat grondiger aan het spelen dan de eerste paar keer (langer blijven ronddolen voor heel veel extra XP enzo) en ik moet zeggen dat het nogal een verschil maakt of je probeert het spel door te racen a.d.h.v. de missies, of dat je flink probeert te levelen. Het wordt makkelijker, maar daardoor ook leuker de spectaculaire zwaardgevechten met vijftien vijanden tegelijk uit te voeren. Waar het bij snel doorspelen lastig was om een groepje tegen te komen zit ik nu vaak moeite te doen om er flink veel monsters bij elkaar te harken en dan in één explosie van vuur en zilver een grote groep beestjes te verpulpen.
Bloodsplatters :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ollSNAKEllo
Merovingian schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 18:03:
[...]

Zonde dat je hebt gewacht met kopen en vervolgens de EE gekocht hebt. Je had ook gelijk het origineel voor minder geld kunnen kopen en de EE-uitbreidingen legaal kunnen downloaden.
Yeah i know, maar de "goodies" maken een hoop goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

ollSNAKEllo schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 19:01:
[...]

Yeah i know, maar de "goodies" maken een hoop goed.
Zoals? De kaart die je ook digitaal kan downloaden? De audio-cd's die je ook kan downloaden? Het enige dat je niet kan downloaden zijn de Making-off DVD, en het korte verhaaltje dat je in een uurtje hebt uitgelezen en ongetwijfeld ook ergens in de bieb kan lenen. Maar om daar nou ruim 20 euro extra voor te gaan betalen, terwijl die dvd grotendeels in het pools is met engelse ondertiteling en ook niet echt lekker wegkijkt, op een paar korte filmpjes na...

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Je snapt het niet Merv ;) Het gaat om het hebben van een mooie doos :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 18:06:
[...]

Nou had ik hem de eerste keer gewoon gekocht, maar verder... the last wish is van de week binnen gekomen maar ik ga die pas lezen als ik het spel uit heb, omdat ik niet wil dat he tééne verhaal het andere verwaterd...

Ik ben het nu wat grondiger aan het spelen dan de eerste paar keer (langer blijven ronddolen voor heel veel extra XP enzo) en ik moet zeggen dat het nogal een verschil maakt of je probeert het spel door te racen a.d.h.v. de missies, of dat je flink probeert te levelen. Het wordt makkelijker, maar daardoor ook leuker de spectaculaire zwaardgevechten met vijftien vijanden tegelijk uit te voeren. Waar het bij snel doorspelen lastig was om een groepje tegen te komen zit ik nu vaak moeite te doen om er flink veel monsters bij elkaar te harken en dan in één explosie van vuur en zilver een grote groep beestjes te verpulpen.
Bloodsplatters :9
Dito..lekker lang blijven hangen..alle missies netjes afsluiten voor zover dat kan..heerlijk. Kan er echt van genieten wat uurtjes in deze game te steken, het verbaast me echt dat er niet meer poeha over de game is geweest, want het is echt een juweel van de bovenste plank. Misschien omdat het niet door EA gemaakt is ofzo? :P Naja, ik raad de game aan iedereen aan (behalve mensen met weinig vrije tijd :P ) en blijf erbij: prachtig. Hopelijk brengen ze nog lang verdere add ons of verdere delen uit, ik pre order bij deze :D

[ Voor 0% gewijzigd door 2Dutch op 09-10-2008 09:28 . Reden: schrijf eens NLD 2D :X ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Het is een behoorlijk volwassen spel, niet alleen vanwege het knokken en de sexdingen maar ook omdat je morele keuzes moet maken. Geen zwart wit "jij bent de held en de rest moet dood". Imo is het geen spel dat je "eventjes speelt om lekker te hakken".
Dat, plus het feit dat het niet uit een miljoenen stal komt maar van een kleine oost-europese studio zorgt dat er maar weinig over bekend is. Hetzelfde zie je met World in Conflict. Ook een briljant spel maar iedereen heeft het over C&C en zeurt over gebrek aan originaliteit in spellen.

Ondanks dat ik de CE ook al heb ga ik de EE ook halen binnenkort. Eerst nog even doortanken, dan kan het bijna alleen op de Freebies :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hmm.ik zit net op bol.com te kijken en daar staan 3 boeken met die titel. Zijn dat alle 3 dezelfde, of zijn er 3 delen? Ik wil namelijk ook het boek wel lezen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

TroonStaal schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 08:07:
Je snapt het niet Merv ;) Het gaat om het hebben van een mooie doos :9
Ja, de echte fanboys willen dat natuurlijk hebben :P
Maar ik vind het wel een dure doos van 20 euro dan ;)
Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 09:22:
[...]

Hmm.ik zit net op bol.com te kijken en daar staan 3 boeken met die titel. Zijn dat alle 3 dezelfde, of zijn er 3 delen? Ik wil namelijk ook het boek wel lezen :D
Er zijn meerdere boeken van, het is een hele reeks waar de game op gebaseerd is. De schrijver van de reeks heet Andrzej Sapkowski. Daar kun je natuurlijk ook op zoeken.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Merovingian schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 10:08:
[...]

Ja, de echte fanboys willen dat natuurlijk hebben :P
Maar ik vind het wel een dure doos van 20 euro dan ;)
Dat inderdaad :P Mar ik ben dan ook zo'n nutcase die vier keer het eerste deel van Guild Wars koopt omdat bij elke versie weer wat anders zat. Om nog maar niet te spreken over de vijf keer dat ik Silent Hill 2 heb, alleen al omdat de doosjes verschillend waren :') (pc, Xbox, 3x PS2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slapstick schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 15:01:
[...]

Wel: http://games.fok.nl/review.php?reviewid=21734 ;)

Na weken op zoek te zijn geweest naar de goedkope versie bij alle filialen van Bart Smit en eplaza in elke stad en elk dorpje waar ik in de buurt kwam afgelopen weekend toch maar overstag gegaan en de Enhanced gekocht bij de Mediamarkt voor 34.99
Nu alleen nog tijd vinden om hem te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 10:58:
[...]

Wel: http://games.fok.nl/review.php?reviewid=21734 ;)

Na weken op zoek te zijn geweest naar de goedkope versie bij alle filialen van Bart Smit en eplaza in elke stad en elk dorpje waar ik in de buurt kwam afgelopen weekend toch maar overstag gegaan en de Enhanced gekocht bij de Mediamarkt voor 34.99
Nu alleen nog tijd vinden om hem te spelen :P
"Schat, we gaan even een maandje elkaar wat minder zien"
Erledigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ollSNAKEllo
Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 09:22:
[...]

Ik heb die van €12,99,- aan de voorkant te zien.
Maar wat het verschil is met de andere 2 weet ik niet.

Ik zie ook net dat ze "Blood Of Elves" krijgen als die uitkomt, maar €26,99 is een aardige prijs, daar wacht ik wel even mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Wat voor beveiliging zit er op die EE.

Ik heb gisteren ook nog eens The Witcher van onder het stof gehaald en opnieuw geïnstalleerd en ondertussen patch 1.4 (de EE-editie) gedownload. Toen ik patch 1.4 wou installeren, wou dat ding dat ik eerst mijn versie van The Witcher ging registreren online zodat ie dan een connectie met het internet kon maken of te zien of ik wel netjes mijn exemplaar van The Witcher gekocht heb.

Zit er DRM in de EE versie van The Witcher? Zo ja, dan blijf ik wel lekker met mijn pootjes ervan af. Geen tweede Spore voor mij. Eén zo'n idiote fout van mij per jaar is wel voldoende.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

De EE patch kan alleen geinstalleerd worden door mensen die The Witcher geregistreerd hebben. Je moet je game dus even registreren en een account aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor hier echt alleen maar lovende kritieken op het spel en had het spel ook maar gehaald, maar toen ik het begon te spelen vond ik het spel eigenlijk niet opleven tegen deze ophemelende opmerkingen. Ik vond de besturing vooral erg vaag en misschien is het het beginstuk, maar wat je op dat moment moest doen vond ik ook erg vreemd. Kon me er ook nog helemaal niet in inleven, maar wie weet. Kan zomaar aan mij liggen en als ik wat verder kom in het spel dat het me er dan wel in zuigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:11
Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 10:44:
Ik hoor hier echt alleen maar lovende kritieken op het spel en had het spel ook maar gehaald, maar toen ik het begon te spelen vond ik het spel eigenlijk niet opleven tegen deze ophemelende opmerkingen. Ik vond de besturing vooral erg vaag en misschien is het het beginstuk, maar wat je op dat moment moest doen vond ik ook erg vreemd. Kon me er ook nog helemaal niet in inleven, maar wie weet. Kan zomaar aan mij liggen en als ik wat verder kom in het spel dat het me er dan wel in zuigt.
Had het zelfde in het begin, maar wel stug doorgespeeld. Als je wat verder in het spel bent en het vechtsysteem wat door hebt is het zeker wel een aangename game. Even doorzetten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

Inderdaad. In het begin moest ik ook heel erg wennen aan de besturing deels doordat ik compleet andere vormen van besturing gewend ben. En de eerste minuten vind ik het een beetje een valse start waarvan ik had gehoopt dat de EE dat een beetje zou aanpassen. Daarna werd ik echter compleet in het spel getrokken. Fantastische ervaring iets anders kan ik niet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Dracul schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 10:25:
De EE patch kan alleen geinstalleerd worden door mensen die The Witcher geregistreerd hebben. Je moet je game dus even registreren en een account aanmaken.
Dus geen DRM? Gewoon account aanmaken en registreren. Ik registreer niet graag. Het is niet omdat ik een product koop dat die aanbieder plotseling het recht heeft om mijn ganse priveleven te weten.

Ik had geen last van de besturing in The Witcher. Ik zat onmiddellijk in het spel. De tutorial was wel welkom om alle keys te leren kennen, maar ik vind de besturing van de The Witcher heel goed, intuitief en gebruiksvriendelijk. Maar jah, dat zijn nu eenmaal subjectieve gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick

Slapstick

Me, myself or I

Dus geen DRM? Gewoon account aanmaken en registreren. Ik registreer niet graag. Het is niet omdat ik een product koop dat die aanbieder plotseling het recht heeft om mijn ganse priveleven te weten.

Ik had geen last van de besturing in The Witcher. Ik zat onmiddellijk in het spel. De tutorial was wel welkom om alle keys te leren kennen, maar ik vind de besturing van de The Witcher heel goed, intuitief en gebruiksvriendelijk. Maar jah, dat zijn nu eenmaal subjectieve gegevens.
De besturing is eigenlijk erg makkelijk, je klikt met je muis ergens en hij loopt erheen, of met je keyboard.]
Het enige waar je even aan moet wennen is het vechten, dat dat gebeurt d.m.v het klikken op lichaamsdelen en met een oplichtende (muisteken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Dit weekeinde dan toch maar aan de slag gegaan met de EE van The Witcher. Wat een geweldig spel is dit toch!!!

Ik had hem vorig jaar gespeeld, maar ongeveer halverwege afgehaakt wegens de te lange laadtijden. Ik weet dat de patches daar veel aan verholpen hebben, maar ik had het eigenlijk nooit geprobeerd.

Nu met patch 1.4 dus wel en ik vind The Witcher toch echt wel een klassieker. Het is lang geleden dat ik nog zo hard genoten heb van een single player spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 14:52

Steffy

Ayreonaut

Ik ben vorige week ook begonnen. Erg toffe game. Wel wennen ja maar het is net zo geniaal als Neverwinter. Ik zat wel ff vast bij dat beest, het bekende beest maar na 5 of 6 keer proberen toch gelukt. Volgens mij is het gewoon geluk, het gevecht verloopt is gewoon random want elke keer liep anders en de laatste keer was het echt in 30 seconden gedaan terwijl de vorige keer ik een paar minuten aan het vechten was en dan het onderspit moest delven.

Ben nu in vizima, behoorlijk veel quests en dingen te doen. Geniale top game _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Heb het gister moeten herinstalleren (nieuwe HD) ..dorie, duuuurt lang :P Maar goed t snort weer. Misschien een tipje of ik heb hier niet goed genoeg opgelet: met de control toets "lootable" spullen aanklikken dumpt datgene direct in je inventory. Dus dat scheelt je weer inventory open, take all etc. Wist het zelf helemaal niet, maar zag het terug @ filmpje van de makers. Erg interessant trouwens, dat bonusmateriaal: heel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2Dutch schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 15:28:
Misschien een tipje of ik heb hier niet goed genoeg opgelet: met de control toets "lootable" spullen aanklikken dumpt datgene direct in je inventory. Dus dat scheelt je weer inventory open, take all etc.
_/-\o_ Kon je dat niet melden voor ik het spel uit gespeeld had? :+

Nou moet ik het spel sowieso nog eens doen, met andere keuzes op e kritische momenten, dus ik ga dit wel gebruiken.
De extra stories die er bij de EE zitten, daar ben ik net aan begonnen, en ik heb al gemerkt dat in elk geval één er van het verhaal min of meer direct gejat is uit één van de boeken. Ergens wel jammer, want ik weet al wat er van me verwacht gaat worden. Aan de andere kant kostte het niet veel moeite het love kaartje te verzamelen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Weet het net 2 dagen ofzo, tijdens herinstall die filmpjes over de EE overhaul @ Witcher site bekeken..maar alstublieft :P Nou jongens kap eens met die leuke verhalen, nu ga ik ook nog boeken lezen straks..alhoewel, is wel een keertje goed voor me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
hm, k probeer de EE nu ergens te kopen maar dat is nog niet zo makkelijk. Media Markt Maastricht heeft hem uberhaupt nooit binnengekregen, de FRS vestigingen hebben hem niet, online bij FRS hebben ze hem niet en bij Play.com is hij niet op voorraad.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

Ik zag hem van de week bij Nedgame liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Laatst online: 00:08

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Zondag de EE besteld bij Dimension Plus ( E 33,-) , gisteren binnen gekregen. Beschikbaar dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick

Slapstick

Me, myself or I

heeft iemand van jullie ook last van dat het spel zomaar in 1 keer weg valt, gelukkig heeft dit spel wel een autosave 8), dus veel verlies ik meestal niet

Dit is dus bij de EE versie, het maakt niet uit hoe ik mijn graphics scale.

misschien toch maar een keer opnieuw installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Ja, ik heb ook al 1 keer een CTD (Crash To Desktop) gehad.

Meer spellen hebben dat wel, maar als dit maar 1 keer voorvalt op 20 uur spelen ongeveer dan vind ik dat helemaal niet erg. En de auto-save helpt dan natuurlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Heb gemerkt dat bij high detail de game vaker crasht dan op de "aanbevolen" medium settings. Let wel: op high loopt alles prima en ziet het er wat leuker uit, maar bij het laden van bv andere gedeeltes/huis ingaan crasht ie dan af en wil ie een rapportje verzenden :( :P

Had de voorgaande install het euvel in het begin ook, later ook niet meer na een patch. Hoe daar de detail settings stonden weet ik zo niet meer. Misschien dat het een algemeen bugje ergens is, aangezien meerdere mensen het melden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb twee CTDs gehad in de laatste weken. Eén werd wellicht veroorzaakt doordat wat wild muisgezwengel terwijl er net een venstertje open sprong op de achtergrond ertoe leidde dat mijn cursor ineens op het andere scherm belandde alwaar het STALKER opstartte (oeps) en de tweede ws gewoon ineens zomaar.
Aangezien ik elke twee minuten wel save en altijd in een nieuwe savegame boeiden ze me beide niet, en ik heb tussendoor nog lekker STALKER gespeeld na de eerste :+

Ben net opnieuw begonnen aan hard. je muiscursor gloeit niet meer op als je je vervolgklik moet maken voor de volgende trap in je aanvalsstijl, maar je zwaard zélf trekt wel gele sporen op de juiste tijd. Dat is goed speelbaar, nu hopen dat het wat moeilijker wordt dan voorheen want ik vond het spel op medium echt heel veel te makkelijk worden. (En nee, dat is niet omdat ik zo'n godlike gamer ben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick

Slapstick

Me, myself or I

Ik heb hem uitgespeeld maar:
spoiler:
Wat denken jullie? is The master of the order, Alvin of niet? en is die raadselachtige mutant aan het einde een renegade witcher of een geslaagd experiment van the order? Ik heb een screenshot van hem vergeleken met Leo in het begin van de game en ze leken verdacht veel opelkaar:) zou wel niet de bedoeling zijn geweest;
Zal er nog een vervolg komen op deze game? Ik heb zelfs de extra levels helemaal uitgespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
slapstick schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:00:
Ik heb hem uitgespeeld maar:
spoiler:
Wat denken jullie? is The master of the order, Alvin of niet? en is die raadselachtige mutant aan het einde een renegade witcher of een geslaagd experiment van the order? Ik heb een screenshot van hem vergeleken met Leo in het begin van de game en ze leken verdacht veel opelkaar:) zou wel niet de bedoeling zijn geweest;
Zal er nog een vervolg komen op deze game? Ik heb zelfs de extra levels helemaal uitgespeeld
spoiler:
The master of the Order is zeker Alvin, dit kan je afleiding aan de ketting om maar even een voorbeeld te noemen. Verder is de Witcher in het eind filmpje zeker GEEN Leo want als Leo dood gaat krijg je nog steeds hetzelfde filmpje.

Ik hoop van harte dat er een vervolg komt want de game is werkelijk briljant, en wordt zeker onder gewaardeerd.
En op het verhaal afgaande en de boeken is er ruimte voor een vervolg. Maar of ze dat daadwerkelijk doen is afwachten aangezien The Witcher niet heel best verkocht is. Maar met zo'n open einde moet een vervolg toch wel gewoon komen? Verder vraag ik me dan af hoe ze dat gaan doen? Lijdt hij dan weer aan geheugen verlies of doen ze het met een uitbreiding zodat je Gerald zo kan laten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 19:21
Ik hoop van harte dat er een vervolg komt want de game is werkelijk briljant, en wordt zeker onder gewaardeerd.
En op het verhaal afgaande en de boeken is er ruimte voor een vervolg. Maar of ze dat daadwerkelijk doen is afwachten aangezien The Witcher niet heel best verkocht is.
Ik dacht dattie tegen een miljoen stux had verkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-08 15:45

XXlerator

Old time gamer

maartend schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 01:16:
[...]

Ik dacht dattie tegen een miljoen stux had verkocht?
Inderdaad, inmiddels over een miljoen stuks. Dus ik heb geen idee wat je bovenbuurman bedoelt :) Ik ben zelf weer opnieuw begonnen met de enhanced edition. Vermaak me echt prima, fantastische game.

[ Voor 9% gewijzigd door XXlerator op 16-11-2008 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick

Slapstick

Me, myself or I

Pas gelezen dat de witcher door atari ook voor de PS3 en de Xdoos 360 uitzal komen, voor mijn gevoel een nutteloze toevoeging omdat ik denk dat degene die The Witcher willen spelen dit al wel op de pc gedaan hebben. De meeste mensen hebben wel een pc en niet iedereen een console:),

Nu moet de titel ook veranderd worden naar [Multi] The Witcher, modje annex topicstarter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
". De game, die inmiddels al een jaar uit is op de PC, zal een nieuwe engine en combat systeem krijgen, eveneens als nieuwe animaties, models en nog enkele andere vernieuwingen."

Voor mij reden genoeg om hem ook op de Xdoos aan te schaffen. En absoluut niet iedereen heeft een PC, krachtig genoeg om The Witcher mooi te laten lopen en dit kan dus wel op de speeldozen

[ Voor 20% gewijzigd door maartend op 07-12-2008 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al of er een vervolg zal komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slapstick schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 23:49:
Pas gelezen dat de witcher door atari ook voor de PS3 en de Xdoos 360 uitzal komen, voor mijn gevoel een nutteloze toevoeging omdat ik denk dat degene die The Witcher willen spelen dit al wel op de pc gedaan hebben. De meeste mensen hebben wel een pc en niet iedereen een console:),

Nu moet de titel ook veranderd worden naar [Multi] The Witcher, modje annex topicstarter?
Ik heb de pc versie gekocht.

Maar zal zeker de xbox360 ook kopen puur voor me moeder die niet goed met een toetsenbord over weg kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
Net de EE besteld.

Kan niet wachten om na een halfjaar ofzo weer in de heerlijk sfeervolle wereld met fantasische muziek te duiken..

Dat word weer kaarten sparen ;)
Dit keer kies ik voor de Scoia'Tel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 20:27
Verwijderd schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 01:29:
Weet iemand al of er een vervolg zal komen?
Ongetwijfeld! Maar aangezien cd-projekt niet een megabedrijf is, zal dat nog wel even duren. Eerst moet de console-versie de markt op. Maar ik twijfel niet aan een witcher 2, spel is namelijk zeer goed verkocht. Er is nog genoeg stof om nieuwe quests/verhalen te maken dankzij de boeken. En ook de boekverkoop is weer helemaal aangetrokken door de game. Dus wie weet verdienen ze daar bij cd-projekt ook nog wel wat mee, al dan niet in contanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Heeft iemand dat kerstkadootje al eens kunnen downloaden?

Grtz
Maarten

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 20:27
maartend schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 17:40:
Heeft iemand dat kerstkadootje al eens kunnen downloaden?

Grtz
Maarten
kerstcadeau? Meer info...

• maartend
Je kreeg een kerstkaart via de mail met daarin een link naar DLC. Maar als ik naar die pagina toega, staat hij nog steeds op "coming soon".
Vandaar.

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Ik zit nog niet zo heel ver in het spel, maar ik vind de hoeveelheid tussenfilmpjes behoorlijk storend werken. Haalt het tempo uit het spel.

Verwijderd

maartend schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 13:23:
Je kreeg een kerstkaart via de mail met daarin een link naar DLC. Maar als ik naar die pagina toega, staat hij nog steeds op "coming soon".
Vandaar.
Bedoel je de Enhanced Edition?
Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste