Toon posts:

The Witcher crasht wanneer cemetery laadt

Pagina: 1
Acties:

• Cidious
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 04:09

Cidious

The Bloody Gent

Topicstarter
Ik heb de witcher nou al een paar dagen in huis en het begon met ernstige lag problemen en die weet ik nu te omzijlen door slim met mijn savegames om te gaan maar loop nu tegen een nieuw probleem aan..

Elke keer als ik in ACT2 naar de cemetary probeer te gaan loopt de laadbalk 3 seconden vast en crasht het spel terug naar de desktop..

Dat is in elke savegame die ik heb zo.. en op wat voro manier ik het ook probreer.. terwijl ik er toch ECHT heen moet..

Ik draai het spel op het volgende systeem:

EVGA nForce 680i SLI
Intel C2Q Q6600 @ 3Ghz
2x EVGA Geforce 8800GT SLI (waarvan ik er 1 disabled heb omdat de witcher met 2 helemaal een ramp is |:( )
4GB Kingston HyperX 800Mhz SLI-Ready
600Watt CoolerMaster iGreen voeding

Oh jah en ik draai op XP x64 SP2 met alle updates en de 169.21 WHQL drivers van nVidia..

Elk spel draait helemaal perfect.. behalve The Witcher.. dus opmerkingen van kijk eens of je pc te warm wordt etc heb ik niks aan..

We weten allemaal dat the Witcher een GENIALE gameplay heeft.. maar ENORM crappy geschreven is.. en ATARI de slechtste support levert van elke game publisher die ik ken.. (laten we niet maar niet terug kijken op bijvoorbeeld Test Drive Unlimited.. daar worden we heel verdrietig van..)

Maar nou is mjin vraag:
Weten jullie misschien iets wat ik kan doen behalve op patch 1.3 wachten.. wat waarschijnlijk weinig op gaat lossen..

Of hebben jullie nog een savegame waar de Golem in het moeras net is verslagen.. zodat ik zou kunnen testen of de savegames weer corrupted zijn..

THNX

Edit: Iemand??

[Voor 3% gewijzigd door Cidious op 28-02-2008 09:07]

R9 5800X3D + MEG X570s Unify-X MAX + RX 6900XT + 32GB Crucial 3800cl16

• Cidious

Cidious

The Bloody Gent

Topicstarter
Niemand een idee of een aantal savegames voor me??

Moet ik dit soms ergens anders posten??

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

SkyStreaker

Move on up!

MSI Gaming X570 Plus | AMD 5900x | G.Skill Ripjaws V 4x8GB 3600 (3733 OC, B-Die) CL14-14-14-34 | Sapphire Nitro+ 6900XT SE (XTXH Pre-bin)

• Cidious

Cidious

The Bloody Gent

Topicstarter
correct ;)

Ik ben trouwens nu wel in ACT3 beland.. maar nog steeds kom ik de cemetery niet in.. lijkt wel fout in de files ofzo.. de rest draait ondertussen wonder boven wonder "like a charm" (na eerst een periode met hevige lag problemen te hebben gespeeld..)
En ik kom ook overal binnen.. behalve de cemetary.. als iemand dus een savegame zou hebben van het begin van ACT3.. waar je die dingen nog moet plaatsen.. zou ik kunnen testen of het de savegame is..

overigens heb ik de witcher al wel 5 keer opnieuw geinstalleerd met de originele cd.. dus daar zou het "in princiepe" niet aan "mogen" liggen..

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-03 15:15

White Dust

PlaneScape: Torment

De savegames willen wel corrupt raken..... in zo nu en dan oude savegames uit de directory halen is echt een must.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cidious

Cidious

The Bloody Gent

Topicstarter
maar zoals ik al zei heb ik al mijn savegames al geprobeerd...

En wachti k nu dus op iemand die een savegame heeft waar hij net Act 3 binnen gaat..

• Kosh66
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:53
Kijk effe in (Kosh66 in "[PC] The Witcher") naar mijn commentaar...

[Voor 51% gewijzigd door Kosh66 op 04-03-2008 11:12]

• Cidious

Cidious

The Bloody Gent

Topicstarter
Ik zoek een savegame van net in ACT3 waar je die dingen moet plaatsen.. en ook 1tje in de cemetary..

Dus echt HET BEGIN van ACT3

• Kosh66
Cidious schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 17:26:
[...]

Ik zoek een savegame van net in ACT3 waar je die dingen moet plaatsen.. en ook 1tje in de cemetary..

Dus echt HET BEGIN van ACT3
Ik zal eens door mijn saves bladeren. Hoe kan ik je bereiken, mail/ftp, etc.?

Update:
De betreffende save is +/- 20MB.

[Voor 5% gewijzigd door Kosh66 op 07-03-2008 11:35]

• Cidious

Cidious

The Bloody Gent

Topicstarter
Mail Creative_Impulses@hotmail.com

Sorry voor mijn late reactie, ik ben ALSNOG ZEER geinteresseerd in je saves.. want ik heb het probleem nog niet verholpen.

En een Rapidshare link ofzo is ook prima..

[Voor 77% gewijzigd door Cidious op 31-03-2008 00:23]

• Kosh66
Gisteren als Rar-file gepost met een MD5-sum erbij. 8)

Grootte ~ 5 M.B. (Rar-file).

Weet alleen niet op welke difficulty-level je aan het spelen bent, de mijne staat op normaal (de middelste).

• Cidious

Cidious

The Bloody Gent

Topicstarter
VET BEDANKT!!!!

Jah ik speelde ook op normal!..

ALLES draait nu weer naar behoren.. raar eigenlijk dat het van zoiets van een savegame afhangt..

met mijn andere savegames draaide alles prima.. behalve cemetary..

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee