In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3
Damn, -.- voel me nu beetje domRaseriaN schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 10:35:
[...]
Hartstikke bedankt voor je post, maar ik ben een Rogue
Anyhow nieuwe poging!
Rogue
~1350 ap
150 + hit rating
20% crit (if swords/maces) 25% for daggers/fist
En als het nu niet goed is wordt ik gek
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
hijs rogueDarkasantion schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 10:32:
[...]
Hangt af van je build, heb even gekopieerd vanaf guild site.
Hunter
[..]
70+ Hit
mja je zal vast wel al een wishlist hebben, maar toch een paar dingen
bracer en shouldergems vervangen voor +8 hit
enchant je gloves met 15 agi/ap (wat je voorkeur is) assa gloves zijn zeer goed en hoef je niet perse te vervangen voor heroics imho
fix questbelt uit netherstorm (Naaru belt of precsision oid)
haal aldor exalted sword
Felsteel whisper knives
cobrahide of clefthide leg armor (kan je zelf maken en geen nethers voor nodig)
toen ik zelf kara inging had ik eerlijk gezegd maar 1 heroic item en dat waren de pants uit hc slavepens
de rest wel instance blues enzo, enige wat je echt weinig hebt imho is 1k hp en ongeveer 200 ap
welke makkelijk te fixen zijn met enchantjes en bovenstaande ^^
je lack aan hp komt ook door een deel omdat je nog vastgehouden hebt aan redelijk wat pre-tbc godlike items
[ Voor 17% gewijzigd door Bokkie op 24-10-2007 10:43 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ach, Caesar had altijd van dat soort dingen, hij had toen ie nog aan de goede kant zat ook een hunter die nooit pijlen schootImdaMned schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 10:13:
Owja, zeg ook even tegen caesartje dat hij voor gek loopt met die metagem in z'n tier 5 headpiece
[...]
Ennuh, gratz met het clearen van SSC
Lol, je wilt echt niet weten hoelang onze rogues daarvoor SP hebben gedaan (mini en kussol waren volgens mij beide exalted voor ze droptenBokkie schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 10:42:
toen ik zelf kara inging had ik eerlijk gezegd maar 1 heroic item en dat waren de pants uit hc slavepens
[ Voor 27% gewijzigd door Rashann op 24-10-2007 10:45 ]
If nothing is written below, I was the last to reply...
Dat werkt niet echt lekker, en helemaal niet als je je epic flyer hebt. Ik heb sowieso al dat herbs laden op het moment dat ik er recht boven vlieg, en als je gaat switchen ga je d'r helemaal een hoop missen. Daarnaast ga je dat ongetwijfeld vergeten.ImdaMned schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:27:
Is al eerder gezegt door iemand anders.
macro
/castsequence herb thingy, mining thingy
en die om de zoveel yard spammen
Het is relaxed om zowel mining als herbing te hebben hoor, maar het is nogal suboptimaal zegmaar
Je bedoelt 2 gathering professions waarbij je beiden moet trackenRaseriaN schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:31:
2 Gathering Professions werkt, simultaan, gewoon niet lekker/smooth.
Voor zover ik weet zijn die niet goedkoper geworden.On_E schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:27:
Die normale flyers waren toch ooit 1000 voor de skill en 200 voor de mount ?
HehSeraphin schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:47:
Skinnen is inderdaad teh simpel lvl-en.
Over sparen voor flying mount; ik had het met mn epic flying mount precies andersom. Na eindeloze grindsessies + het volledig looten van mn bank char precies 5k gold; ik als een kind zo blij naar de trainer om er achter te komen dat ik ook nog 200g nodig heb voor de mount......
Die laatste 200g heb je natuurlijk zo, maar op het moment was ik best geïrriteerd
Klopt, maar lang niet alle mogelijke spawns hebben inderdaad ook een node staan. Ik gebruik ook zo'n mod, en de highlevel herbs daar zoek je je een ongeluk naarKapoen schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:41:
Ja en nee, in principe moet je wisselen van tracking, maar met een goede gather mod verschijnt elk type node (plantjes of veins) gewoon op je map.
TBC quests leveren je iets van 2k gold op van level 60 naar 70, dus als je geen geld hebt voor een normale flyer dan heb je echt te veel uitgegeven.eendje schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:30:
damn rijke stinkerts.. over al m'n alts en main heb ik 300g bij elkaar.. 1 main met normal flying skill en 1 alt lvl70 zonder
ima poor maan
Tja, dat zijn dus dingen die ik gewoon verkoop. Maar ik heb danook perongeluk Aldor genomen omdat die staff me helemaal geweldig leek. Nu heb ik een 1h sword met evenveel spelldamageeendje schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 19:08:
tjah het komt ook omdat ik veel raid en dus niet echt veel tijd overhou om te grinden. ook heb ik bijv net m'n scryer rep naar exalted gekocht
Eeensch. Als je een reageert op dat soort types krijg je toch meestal een "lolz" reactie. Ik reageer meestal met /sigh en decline. Heb wel 1 keer op m'n druid een warrior van 5 levels hoger ingemaakt, maar die had ik al zien duellen en kon toen redelijk inschatten hoe erg die zoogZjanzjak schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 08:58:
Dat je nog antwoord op zulke kiddies-uitspraken? Je antwoord is wel leuk trouwens, dat dan weer wel maar of het aankomt bij de kiddies, ik betwijfel het.
Ben soms op alt#2 aan het spelen en kom ook wel eens van die knakkers tegen die tig levels hoger zijn en met je willen duellen, neem soms niet eens de moeite om op decline te klikken maar ga gewoon door met wat ik aan het doen was en zij maar achter mij aan lopen totdat ik op accept druk. Ukkels!
Pff, wat een onzin. Als je gewoon in blue TBC questrewards loopt, kun je prima meelopen. Het is onzin dat je al epic geared moet zijn, heroics zijn geen prereq voor Kara, heroics zijn er voor mensen die geen raids willen of kunnen doen.RaseriaN schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 10:27:
Heroic/Epic geared.. maar helaas geven ze geen harde cijfers
Zit nu op ~1230 AP, 176 Hitrating en 22.6% Critrating en dat kan natuurlijk beter maarja, je moet ergens beginnen natuurlijk.
https://niels.nu
mja ik had me key voor daar gehaald krijg whisper van wat vrienden uit andere guild of ik mee wil, sureRainManX schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 10:42:
[...]
Lol, je wilt echt niet weten hoelang onze rogues daarvoor SP hebben gedaan (mini en kussol waren volgens mij beide exalted voor ze dropten)
voor me chest/shoulders of assasination was het een beetje ander verhaal though

Verwijderd
geen ervaring mee .. op character waar ik zowel herbing als mining op heb heb ben ik nog geen 40Hydra schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 10:54:
[...]
Dat werkt niet echt lekker, en helemaal niet als je je epic flyer hebt. Ik heb sowieso al dat herbs laden op het moment dat ik er recht boven vlieg, en als je gaat switchen ga je d'r helemaal een hoop missen. Daarnaast ga je dat ongetwijfeld vergeten.
Het is relaxed om zowel mining als herbing te hebben hoor, maar het is nogal suboptimaal zegmaar
tot 40 is het sowieso wel goed te doen
maar inderdaad het duurt een seconde voordat je de herbs/mines om je heen ziet .. dus kan me voorstellen dat je met een epic flying mount niet veel hebt aan herbing/mining
het blijft voor de lowlevels denk ik.. zeker als eerste character.. best een goede manier om veel geld te verdienen. maar dat ligt er uiteindelijk toch altijd maar een beetje aan
als je alleen maar animal mobs gaat grinden zul je meer hebben aan herbing/skinning
als je alleen maar humanoids gaat grinden zul je geen zak hebben aan skinning
als je alleen maar op de weg blijft lopen zul je geen zak hebben aan mining
enzenz
Verwijderd
Dit begint nu een leuke puzzel te worden, want wanneer pak je dan een van je andere skills op.... als je vooral eerst wilt verdienen??? Ikzelf wil mijn overschot graag via AH kunnen aanbieden en dan is mining wel handig, maar hoe lang kun je bijvoorbeeld wachten met het beginnen van het levellen van Engi/BS??????Hydra schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 11:17:
Skinning werkt altijd wel hoor, er zijn heel veel plekken waar mensen mobs killen die skinnable zijn, maar zelf geen skinning hebben. Kun je flink op verdienen.
Zelfde geldt bijvoorbeeld voor herb...
want ik denk er nu behoorlijk over na om eerst ff een tijdje skinning te nemen om veel te verkopen, want ik zit in een gebied met enorm veel skinnable animals
Zeker als het een lvl70 rogue is die zijn LW aan het boosten is
[ Voor 3% gewijzigd door cannibal op 24-10-2007 11:27 ]
Verwijderd
Dat zijn wel erg specifieke regels, op zich niet verkeerd. Jammer dat skill zo slecht te meten is, want uiteindelijk is dat minstens net zo belangrijk. De DPS verschillen tussen gelijk gegearde spelers is vaak enorm. Doen jullie daar ook iets mee? Bijvoorbeeld een minimum DPS limiet voordat je door mag naar 2e deel Kara of naar de 25 man raids.Darkasantion schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 10:32:
[...]
Hangt af van je build, heb even gekopieerd vanaf guild site. ...
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
ja op de Auction house kan je alle actuele prijzen terugvinden.Pedr0 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 11:28:
En wat zijn nou redelijke prijzen voor dergelijke loot van herbing en Mining? Is hier ergens een overzicht van?
Dat wijzigt per uur/dag/week/weekend/maanden, echt geen pijl op te trekken in zijn algemeenheid.Pedr0 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 11:28:
En wat zijn nou redelijke prijzen voor dergelijke loot van herbing en Mining? Is hier ergens een overzicht van?
Dit moet je echt bij het plaatsen op de AH checken en met deze prijzen mee gaan, of als je heel vlug en persé wilt verkopen er onder gaan zitten.
Ook kun je nog auctioneer (addon) gebruiken welke gemiddelde prijzen enzo bijhoudt voor je, moet je wel regelmatig scannen, anders heb je ook last van outdated prijzen en verkoop je niet of verdien je juist te weinig.
Verwijderd
uiteraardHydra schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 11:17:
Skinning werkt altijd wel hoor, er zijn heel veel plekken waar mensen mobs killen die skinnable zijn, maar zelf geen skinning hebben. Kun je flink op verdienen.
wat ik zei was meer even een opmerking van 'het ligt er maar aan'
en tuurlijk is het een beetje overdreven gesteld.. puur humanoids grinden is wel leuk (cloth en redelijke kans op uncommen drops) , maar je zal de humanoids niet kunnen skinnen.. maar het is uiteraard wel zo dat je tussen inn en humanoid gebied animals tegenkomt
achja...
ps ..
tis wel zo vriendelijk om even te checken bij degene die je zo'n voorraadje achterlaat of die het ok vind, uiteraard sowieso als die nog aan het vechten is .. soms komt het namelijk niet direct uit om te skinnen en het zou vervelend zijn om per ongeluk te kapen enz.
als er veel ligt vraag ik regelmatig of diegene ook een paar stukjes leer wil.
wat btw ook erg grappig is
als je een botje ziet en het botje skinnen heeft het leer wegkapen
doordat die lui een extern programma gebruiken duurt het altijd iets langer tussen het looten en het skinnen en kan je echt letterlijk op je dooie gemak een botje volgen en alles wegkapen. botjes irriteren is altijd leuk
Wij hebben als maatregel gesteeld dat indien jij dit buffed haalt, of er net tegenaanzit jij meemag op Kara, 2e deel zijn wij met deze groep nog niet, maar qua spel gaan wij wel lekker, iedereen weet wat hij doet, en wij liggen dan qua DPS dan ook dicht bij elkaar.Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 11:27:
[...]
Dat zijn wel erg specifieke regels, op zich niet verkeerd. Jammer dat skill zo slecht te meten is, want uiteindelijk is dat minstens net zo belangrijk. De DPS verschillen tussen gelijk gegearde spelers is vaak enorm. Doen jullie daar ook iets mee? Bijvoorbeeld een minimum DPS limiet voordat je door mag naar 2e deel Kara of naar de 25 man raids.
Iedereen is ook bezig met betere gear halen om deze eisen te halen of voorbij te gaan, maar we willen gewoon beginnen omdat wij van elkaar weten dat de skill er wel is, en willen leren hoe dat allemaal werkt. 25 Man poging liep helemaal mis omdat mensen afk gingen en het voor velen de 1e keer was, maar wij gaan dit vaker doen om de skill en ervaring te boosten, gear komt dan vanzelf.
Overigens kun je als skinner heel makkelijk voorkomen dat iemand je dooie beestjes "skin stealt".Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 11:40:
[...]
tis wel zo vriendelijk om even te checken bij degene die je zo'n voorraadje achterlaat of die het ok vind, uiteraard sowieso als die nog aan het vechten is .. soms komt het namelijk niet direct uit om te skinnen en het zou vervelend zijn om per ongeluk te kapen enz.
Gewoon niet looten.
Als LW-er moet ik tonnen clefthoof bulls grinden in Nagrand, en als ik er een paar bij elkaar zie lopen pak ik er meestal 3 tegelijk in bear (efficienter dan in kitty 1 voor 1 pakken). De beestjes die omvallen loot ik pas als alles dood is, zodat ik er 1 kan looten & meteen skinnen; daar komt een toekijkende kaper niet tussen hoor.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Verwijderd
echt niet te zeggen .. verschilt zoals boven me al gezegd werd letterlijk per uur/dag/week .. en natuurlijk per serverPedr0 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 11:28:
maar er zijn wel een paar redelijk low level dingen die het altijd goed doen
briarthorn , earthroot..mageroyal.. kingsblood
maar ook behoorlijke winst gehaald uit silverleaf en peacebloom
maar wat echt wel zo is
gebruik auctioneer addon .. laat hem elke dag een keertje de auction scannen , daarnaast gebruik het post (?) tabblad binnen ah van auctioneer .. en als je daar iets indropt kun je nog een keer specifiek dat item refreshen
ook een handige .. wowecon
Een rogue in blue quest/dungeon gear kan met de goede spec + skill + enchants zeker prima damage doen in Karazhan.
Probeer je guildies te overtuigen (1 of 2 trial runs) dat jij nu al een aanwinst kan zijn in een Kara run.
Moet je uiteraard wel je huidige gear goed gemmen (blue gems) en enchanten (mongoose/20 agi etc).
Ik weet 100% zeker dat ik in blue gear de gemiddelde epic geared rogue eruit dps. Nou heb ik geen blue gear meer, maar dat doet er niet toe. Ervaring >> gear.
Jouw raid ervaring is alweer wat achterhaald (WoW vanilla tijd), maar de basics voor top dps zijn nog altijd hetzelfde gebleven.
Goede energy cycle, zo min mogelijk energy verspillen is nog steeds de key.
[ Voor 4% gewijzigd door QuarK op 24-10-2007 11:49 ]
klinkt grappig omdat je juist zoveel mogelijk ervan gebruik moet makenQuarK schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 11:48:
zo min mogelijk energy verspillen is nog steeds de key.
Verwijderd
Erm.... "verspillen" betekent verloren laten gaan zonder dat het goed gebruikt wordt. Waar zeg ik dat je je energy niet mag gebruiken?MantaMania schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 11:53:
[...]
klinkt grappig omdat je juist zoveel mogelijk ervan gebruik moet makenBeter te snel leeg dan onnodig vol
Te snel leeg is erg slecht, 1 tick zonder dat s&d aanstaat is verloren dps.
Onnodig vol is (gedeeltelijk) wasted energy tick.
SS bashers zijn meestal de slechtste dps'ers. Gecontroleerd je skill buttons indrukken wanneer het nodig is (als je voldoende energy hebt) is veel beter.
[ Voor 27% gewijzigd door QuarK op 24-10-2007 12:00 ]
Verwijderd
Man, wat een makkelijk gevecht is dat als je een protadin hebt. Helaas schandelijke wipe op 15% tijdens de eerste poging "death and decay" ^^. Daarna gewoon neer. Wat een heerlijke omgeving trouwens, net of je weer warcraft zit te spelen.
BT nog even in geweest, en was trash gekilled, daarna was het wel bedtijd.
Ey ik bash BS ook maar da's meer om em er zo snel mogelijk vanaf te krijgen als je nog NET geen 60 energy hebt, die server ticks duren soms zo langQuarK schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 11:55:
[...]
SS bashers zijn meestal de slechtste dps'ers. Gecontroleerd je skill buttons indrukken wanneer het nodig is (als je voldoende energy hebt) is veel beter.
Enne Ras je stats zijn zeker goed genoeg om Kara te beginnen.
Gisteren de HH helm gewonnen op m'n warrior, wat is die lach on use vet zeg. Alleen is dat ding zo enorm groot op een koe jammer
Bnet pindle#2913
Verwijderd
Ach ja, ik wrijf altijd wel een keer over mijn hart..Maar die mod ga ik denk ik ook maar eens installeren.Zjanzjak schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 08:58:
[...]
Dat je nog antwoord op zulke kiddies-uitspraken? Je antwoord is wel leuk trouwens, dat dan weer wel maar of het aankomt bij de kiddies, ik betwijfel het.
Ben soms op alt#2 aan het spelen en kom ook wel eens van die knakkers tegen die tig levels hoger zijn en met je willen duellen, neem soms niet eens de moeite om op decline te klikken maar ga gewoon door met wat ik aan het doen was en zij maar achter mij aan lopen totdat ik op accept druk. Ukkels!
Lief dagboek;
Zondag ergens in de ochtend dan eindelijk de helm van HHm mogen loot'en, ik verlies er wel wat hit op ondanks dat er 3 rigid dawnstone's (en de headenchant ook) inzitten, maar de rest is wat omhoog. Ben er nog niet uit of het een verbetering is voor mijn furywarrior qua damage-output. Ondertussen krijg ik wel vrouwlief HE-LE-MAAL gek door elke 30 seconden te lachen met die helm op mijn kop, volume voluit en gaan... MUHAHAHAHAHAHAA.
Wel jammer dat ik gewoon helemaal nog niemand ken, dan ga je ook niet zo vaak even ergens met meerdere mensen heen, heb ook nog geen instance gezien moet ik je eerlijk bekennen..kan iemand mij trouwens hier vertellen hoe dat zit met die verrekte Moonkin Stone bij Auberdine? Ik kan dat ding niet vinden en zo krijg ik nooit mijn bear form...
Denk dat ik trouwens binnenkort ook nog eens een ander personage begin, op een andere server, welke raden jullie mij dan aan? (met andere woorden waar zitten er veel GoTTers die een ontzettende noob wel even zouden willen helpen?
Yup, maar mijn hit zat op 212 en dat wilde ik nog wat hoger hebben, nu is het gezakt naar 203.cannibal schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 09:05:
[...]
Had jij ook niet de helm of second sight?
Bij mij was dat zeker wel een flinke verbetering dacht ik zo.
Was mijn hit ook in totaal wel flink hoog dus de mindere hit kon ik wel hebben. Volgestopt met +8str, +8 hit, +4str/+6sta en zit nu toch zo'n 30-40 AP hoger dan eerst. Ook crit is ietsje hoger volgens mij.
Met een beetje leuke groep moet je als arms warrior wel kunnen tanken in SL, als dps is het wat minder mijns inziens, je hit rating is nogal laag en je crit. chance moet ook een stukkie hoger.Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 09:28:
Hallo allemaal
ik volg dit topic al enige tijd en ik dacht van laat ik nu ook eens wat posten
Ik heb een warrior lvl 69 gister net 69 gewordennu gauw lvl 70 worden en dan op naar betere gear.
Ik zit zelf op de server Hammaroush als ik het goed schrijf![]()
Mijn warrior ik weet het de gear kan beter en mijn skills ook maar die ben ik wat vergeten tijdens het levelen![]()
Nu heb ik een vraag kan ik nu beter Shadow Lab gaan doen of gewoon nog even doorgaan op Sethekk halls ? tot dat ik lvl 70 ben.
Maar goed, wat je zegt, je bent nog bezig met je gear dus dat zal allemaal wel goed komen.
Hoe dan ook, welkom.
Zit in een grot ja, if my memory serves me well maar zoek anders even op thottbot, zo gepiept dan.Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 12:38:
kan iemand mij trouwens hier vertellen hoe dat zit met die verrekte Moonkin Stone bij Auberdine? Ik kan dat ding niet vinden en zo krijg ik nooit mijn bear form...Ik zag wel wat moonkin humanoids, waarvan ik er dan ook een aantal ritueel om zeep heb geholpen, maar het waren er wat veel om dieper in die grotten van ze te gaan, zit daar die stone? Want ik moet dus een of ander beest laten verschijnen wat ik vervolgens alle hoeken van de wereld moet laten zien uiteraard om die bear form te verdienen...als ik het goed heb onthouden...
www.thottbot.com en www.wowhead.com zijn je vriendenVerwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 12:38:
[...]
kan iemand mij trouwens hier vertellen hoe dat zit met die verrekte Moonkin Stone bij Auberdine? Ik kan dat ding niet vinden en zo krijg ik nooit mijn bear form...Ik zag wel wat moonkin humanoids, waarvan ik er dan ook een aantal ritueel om zeep heb geholpen, maar het waren er wat veel om dieper in die grotten van ze te gaan, zit daar die stone?
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
[ Voor 37% gewijzigd door Darkasantion op 24-10-2007 12:54 ]
blup
Verwijderd
Ideaal is dat, scheelt je een hoop switchen
Verwijderd
Kijk op thottbott en zoek daar op de quest, staat precies, waar en hoe je alles kunt vinden...Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 12:38:
[...]
Ach ja, ik wrijf altijd wel een keer over mijn hart..Maar die mod ga ik denk ik ook maar eens installeren.
Wel jammer dat ik gewoon helemaal nog niemand ken, dan ga je ook niet zo vaak even ergens met meerdere mensen heen, heb ook nog geen instance gezien moet ik je eerlijk bekennen..kan iemand mij trouwens hier vertellen hoe dat zit met die verrekte Moonkin Stone bij Auberdine? Ik kan dat ding niet vinden en zo krijg ik nooit mijn bear form...Ik zag wel wat moonkin humanoids, waarvan ik er dan ook een aantal ritueel om zeep heb geholpen, maar het waren er wat veel om dieper in die grotten van ze te gaan, zit daar die stone? Want ik moet dus een of ander beest laten verschijnen wat ik vervolgens alle hoeken van de wereld moet laten zien uiteraard om die bear form te verdienen...als ik het goed heb onthouden...
Denk dat ik trouwens binnenkort ook nog eens een ander personage begin, op een andere server, welke raden jullie mij dan aan? (met andere woorden waar zitten er veel GoTTers die een ontzettende noob wel even zouden willen helpen?
Iedereen die nog niet met LightHeaded speelt is dom!!Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 12:59:
lightheaded als addon is soort van wowhead addon. heb je locaties en alles gewoon ingame.
Ideaal is dat, scheelt je een hoop switchen

Die plugin is zo handig zeker met Cartographer waypoints.
Alle wowhead uitleg bij quests ingame beschikbaar met quest givers en quest ender
(clickable voor waypoint met 3d pijl + kruisje op de map)
Uitleg met waypoints waar de mobs rondlopen (met drop rate tips)
En de complete quest chains beschikbaar zodat je aan het einde kan kijken wat de laatste quests rewards zijn
Video voorbeeldje http://photos.artificialt...mages/wow/LHAnim.flv.html
[ Voor 5% gewijzigd door barfieldmv op 24-10-2007 13:05 ]
Verwijderd
die geeft ingame beknopte info over de quest (dingen als level, sharable,xp enz) en per quest hebben ze vaak een of meerdere nuttige comments vanaf hun site (wowhead?) geinclude
samen met een mapaddon mod (heb er meerdere zal eens moeten uitzoeken door welke deze feature komt) heb ik het zelfs zo voor elkaar..in de comments zie je vaak een coordinaat staan ,als ik daar op klik dan krijg ik ingame een 'die richting uit' pijl en dat is zeeeeer ideaal (mits je in juiste zone staat, anders krijg je rare dingen).. helemaal met questjes natuurlijk waar je een bepaald klein item moet vinden. alleen heeft niet elk comment direct zo'n coordinaat erbij .
edit: toooo slow
Mensen die een addon nodig hebben om een kwest af te maken zijn dombarfieldmv schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:04:
[...]
Iedereen die nog niet met LightHeaded speelt is dom!!
toch maar stiekum installen
[ Voor 5% gewijzigd door Seraphin op 24-10-2007 13:06 ]
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Verwijderd
Welke mods gebruik jij in combinatie dan met lightheaded.barfieldmv schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:04:
[...]
Iedereen die nog niet met LightHeaded speelt is dom!!![]()
Alle wowhead uitleg bij quests ingame beschikbaar met quest givers en quest ender
En de complete quest chains beschikbaar zodat je aan het einde kan kijken wat de laatste quests rewards zijn
Ben namelijk ook nog bezig met beetje goeie addon config voor me alts
ik gebruik tomtom voor de coordinaten (waypoints), dat werkt prima (je kan ook zelf waypoints invoeren met tomtom).Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:06:
[...]
Welke mods gebruik jij in combinatie dan met lightheaded.
Ik forceer hem een beetje (beetje veel ik weet het).Seraphin schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:05:
[...]
Mensen die een addon nodig hebben om een kwest af te maken zijn dom
toch maar stiekum installen
Door deze addon kan mijn vriendin met concentratie stoornissen makkelijk quests oplossen.
Door deze addon loop je niet meer een cave in om een box op te pakken om daarna verrast te worden door 3 elite mobs oid.
Sommige quest opmerkingen zijn trouwens echt fantastisch in de trant van 'die mana crystals zijn die pietluttig kleine rode dingetjes op de grond' Terwijl ik daar normaal naar zoeken moet.
Download hem vanaf:
http://www.wowinterface.c...info7017-LightHeaded.html
De download doublewide maakt de quest log handiger en de cartographer waypoints addon (of de wow TomTom addon) geven extra hulp met lokaties.
[ Voor 14% gewijzigd door barfieldmv op 24-10-2007 13:12 ]
Ik gebruik zelf Tom Tom en deze wordt ook aangeraden door de maker van lightheaded. Werkt geweldig moet ik zeggen, en kan het zeker aanraden.Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:06:
[...]
Welke mods gebruik jij in combinatie dan met lightheaded.
ben weer net te langzaam zie ik
Doubewide werkt inderdaad ook heerlijk.barfieldmv schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:11:
[...]
De download doublewide maakt de quest log handiger en de cartographer waypoints addon (of de wow TomTom addon) geven extra hulp met lokaties.
[ Voor 44% gewijzigd door Cryonist op 24-10-2007 13:17 ]
In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3
Hey Dragon, ik zou zeggen begin op Auchindoun, zitten ook voldoende tweakers en ik ben daar ook vorige week gestart zoals je weet. Maarja, je moet zelf beslissen natuurlijk!Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 12:38:
[...]
Ik zit wel Horde.....maar ga wel samen met een UK maat van mij deze week nog een char lvlen richting de lvl 20 (ivm met de 2.3 patch)
Ga deze keer toch voor een Hunter denk ik!
[ Voor 14% gewijzigd door Pedr0 op 24-10-2007 13:16 ]
Ben bezig om materials te verzamelen voor mijn enchants en dergelijke.QuarK schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 11:48:
@ Raserian:
Een rogue in blue quest/dungeon gear kan met de goede spec + skill + enchants zeker prima damage doen in Karazhan.
Probeer je guildies te overtuigen (1 of 2 trial runs) dat jij nu al een aanwinst kan zijn in een Kara run.
Moet je uiteraard wel je huidige gear goed gemmen (blue gems) en enchanten (mongoose/20 agi etc).
Probleem is, is dat ik niet meteen een volle bak geld wil uitgeven voor items die ik snel ga vervangen.
Sowieso zal ik geen Mongoose op deze Blue's plakken want ze gaan snel de deur uit hoop ik.
Maar tuurlijk ga ik wel enchanten, aangezien dit een bak kan uitmaken op je totale stats!
Nouja heb veel ervaring in Vanilla WoW en ben met mijn Fury Warrior tot Mag/VR gegaan.Ik weet 100% zeker dat ik in blue gear de gemiddelde epic geared rogue eruit dps. Nou heb ik geen blue gear meer, maar dat doet er niet toe. Ervaring >> gear.
Jouw raid ervaring is alweer wat achterhaald (WoW vanilla tijd), maar de basics voor top dps zijn nog altijd hetzelfde gebleven.
Goede energy cycle, zo min mogelijk energy verspillen is nog steeds de key.
De cycle heb ik opzich wel goed onder controle en begin weer een beetje weer aan de stijl te wennen. Hopelijk kan ik mezelf een keer bewijzen daar.. toppen verwacht ik niet, maar minstens wel bijhouden
Dat dacht ik ook al, ben er een beetje uitgeweest namelijk.. dus even wennen weer hoe alles werktporn* schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 12:25:
Enne Ras je stats zijn zeker goed genoeg om Kara te beginnen.
ik heb nu de nieuwste versie, maar mn player icoontje+tekst (linksboven) is nu beetje wazig, alsof ik out of range ben, waardoor het allemaal erg onduidelijk eruit ziet..
waar zit de optie om dit aan te passen..?
Verwijderd
Ach waarom ook niet...wie weet dat ik vanavond even een karaktertje roll. Weet natuurlijk alleen nog niet wat ik als naam ga gebruiken..Pedr0 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:13:
[...]
Hey Dragon, ik zou zeggen begin op Auchindoun, zitten ook voldoende tweakers en ik ben daar ook vorige week gestart zoals je weet. Maarja, je moet zelf beslissen natuurlijk!
Ik zit wel Horde.....maar ga wel samen met een UK maat van mij deze week nog een char lvlen richting de lvl 20 (ivm met de 2.3 patch)
Ga deze keer toch voor een Hunter denk ik!
Verwijderd
ahh .. het eeuwenoude 'welke naam maak ik nu eens'Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:25:
[...]
Ach waarom ook niet...wie weet dat ik vanavond even een karaktertje roll. Weet natuurlijk alleen nog niet wat ik als naam ga gebruiken..
soms moet je er ook gewoon niet te moeilijk over doen, denk ik wel eens als ik een char maak
heb een aantal phobia's begon eens met een female die ik toen androphobia genoemd heb
(afraid of men) .. iets te subtiele voor .. gast .. ik ben een dude, zout op met je /flirt
toen een mage pyrophobia, en nog een paar andere phobia's ondertussen
was paar dagen geleden beetje aan het klooien op lalophobia (13 seconden lag -> dood) en toen waren er net om me heen een paar allieds, dacht laat ik ze eens een message sturen
toen alliance gemaakt en die hordephobia genoemd
nu je het zegt ..begin ik neigingen te krijgen het eens een paar levels lang van die kant af te bekijken, allied dus
(sowieso , darkmoon faire realm heeft 75% allied..eens kijken hoe gezellig het daar aan toe gaat
<thisismy2ndcharc> of is dat geen leuke naam?Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:25:
[...]
Ach waarom ook niet...wie weet dat ik vanavond even een karaktertje roll. Weet natuurlijk alleen nog niet wat ik als naam ga gebruiken..
gelukkig zit ik op een RPPVP server
en laten wij het weer eens over Mage Builds hebben die hebben wij al een tijd niet gehad.
ik zit nu zelf met 10/48/3
Ik zat wel weer eens aan Frost te denken, maar mijn meest gear is Arc/Fire spelldmg wat een beetje sux zou zijn.
daarom zat ik weer eens aan Arc/Fire (pyro) te denken. vooral nu ik in kara toch best wel aardig wat mana pots verstook, lijkt mij arc/fire weer wat manaefficienter.
Gebruik zelf cartographer van http://www.wowace.com/files icm met de mining/fishing/herbing addsBootVluchteling schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 10:08:
wat is volgens jullie dé gather mod? gatherer gebruikte ik altijd, maar ik sta open voor suggesties..?
Blijkbaar heeft niemand hier ervaring mee.Hooli-gan schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 17:48:
Hier heb ik nog bijzonder weinig gelezen over die voice functionaliteit. Ik heb er zelf nog geen gebruik van gemaakt, maar gisteren even geprobeerd met een maat van me. Helaas geen succes, hij kon mij niet horen. Zelf had ie geen mic dus ik kon niet proberen of ik hem wel kon verstaan.
[ Voor 43% gewijzigd door Bulligan op 24-10-2007 13:49 ]
Gewoon in het menu bij Sound (nu dus Sound & Voice) de Voice chat enablen en de rest instellen. Is vrij simpel. Werkt wel ok, maar vent/ts is stukken beter imo.Hooli-gan schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:46:
[...]
Blijkbaar heeft niemand hier ervaring mee.
Bnet pindle#2913
Sorry zag de post niet. Mijn ervaring tot nu toe dat sommigen heel goed en duidelijk te horen zijn, sommigen erg veel kraken, en dus onverstaanbaar zijn, en soms kun je ze niet horen. Dus moet verder uitgewerkt worden.Hooli-gan schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 17:48:
Hier heb ik nog bijzonder weinig gelezen over die voice functionaliteit. Ik heb er zelf nog geen gebruik van gemaakt, maar gisteren even geprobeerd met een maat van me. Helaas geen succes, hij kon mij niet horen. Zelf had ie geen mic dus ik kon niet proberen of ik hem wel kon verstaan.
Doen waarschijnlijk TS met de guild, omdat dat beter werkt.
[ Voor 4% gewijzigd door Darkasantion op 24-10-2007 13:54 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
Als je nu naar de beste mages in EU kijkt zie je dat de meeste arcane zijnGohan-san schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:37:
[...]
<thisismy2ndcharc> of is dat geen leuke naam?dat zijn volgens mij een beetje de namen @ non-rp servers.
gelukkig zit ik op een RPPVP server(om maar even een discussie op gang te helpen
)
en laten wij het weer eens over Mage Builds hebben die hebben wij al een tijd niet gehad.
Ik zat wel weer eens aan Frost te denken, maar mijn meest gear is Arc/Fire spelldmg wat een beetje sux zou zijn.
daarom zat ik weer eens aan Arc/Fire (pyro) te denken. vooral nu ik in kara toch best wel aardig wat mana pots verstook, lijkt mij arc/fire weer wat manaefficienter.
Maar volgens mij moet je daar wel een dikke mana pool voor hebben
"At thee villain!"Gohan-san schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:37:
gelukkig zit ik op een RPPVP server(om maar even een discussie op gang te helpen
)
Full frost babyen laten wij het weer eens over Mage Builds hebben die hebben wij al een tijd niet gehad.
Arcane wordt geloof ik pas weer rendabel op hogere aantallen spell dmg. Het voordeel van arcane is wel dat je bijna geen +hit nodig hebt, met alleen je talents zit je al bijna aan je capVerwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 14:20:
[...]
Als je nu naar de beste mages in EU kijkt zie je dat de meeste arcane zijn![]()
Maar volgens mij moet je daar wel een dikke mana pool voor hebben
Zelf ben ik nog trouw frost (10/0/51), ik vindt het geweldig met grinden/questen/pvp/arena (frostbite/shatter/water elemental ftw). Het wordt alleen kijken hoe ik het met raids ga doen, aangezien ik pas met kara begin maar heb er wel vertrouwen in dat dat ook met frost goed te doen is.
D3
Er is geen extreem groot verschil tussen fire en frost. Bossfights zijn de enige fights die 'tellen', en frost komt daar prima mee met fire. Waar ze in de berekeningen geen rekening me houden is de damage van je pet. Pas als je dik in de tier 5 zit gaan fire builds je er uitdpsen. Daarnaast is in Kara iceblock gewoon een uitkomst, vooral op Moroes.GoUdViS schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 14:30:
Zelf ben ik nog trouw frost (10/0/51), ik vindt het geweldig met grinden/questen/pvp/arena (frostbite/shatter/water elemental ftw). Het wordt alleen kijken hoe ik het met raids ga doen, aangezien ik pas met kara begin maar heb er wel vertrouwen in dat dat ook met frost goed te doen is.
Verwijderd
hoewel ik nog maar met een aantal personen zo'n voice gedaan heb nog geen kwaliteit problemen opgemerkt
Ik ben het er niet mee eens dat bossfights de enige fights zijn die tellen.Hydra schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 14:34:
[...]
Er is geen extreem groot verschil tussen fire en frost. Bossfights zijn de enige fights die 'tellen', en frost komt daar prima mee met fire. Waar ze in de berekeningen geen rekening me houden is de damage van je pet. Pas als je dik in de tier 5 zit gaan fire builds je er uitdpsen. Daarnaast is in Kara iceblock gewoon een uitkomst, vooral op Moroes.
Vaardigheden zijn belangrijker dan dps aangezien wipes door enrage timers niet vaak voorkomen. Hoe sneller je door trash bent, des te beter imo..
Ik heb ook een bloedhekel aan mensen die slacken op trash en die kregen ook altijd van mij een flinke uitbrander
Tanks en healers moeten gewoon hun best doen tijdens trashpulls, dus waarom dps niet?
[ Voor 5% gewijzigd door QuarK op 24-10-2007 14:46 ]
Sheep > dpsQuarK schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 14:44:
[...]
Ik ben het er niet mee eens dat bossfights de enige fights zijn die tellen.
Vaardigheden zijn belangrijker dan dps aangezien wipes door enrage timers niet vaak voorkomen. Hoe sneller je door trash bent, des te beter imo..
Ik heb ook een bloedhekel aan mensen die slacken op trash en die kregen ook altijd van mij een flinke uitbrander
Tanks en healers moeten gewoon hun best doen tijdens trashpulls, dus waarom dps niet?
Dat er mobs in sheep blijven is soms belangrijker dan die 1k dps die je levert.
Hrm, kan me eerlijk gezegd vrij weinig instances (raids) herinneren waar er gesheeped moet worden.ImdaMned schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 14:51:
[...]
Sheep > dps
Dat er mobs in sheep blijven is soms belangrijker dan die 1k dps die je levert.
5man tellen niet mee, da's gewoon ff 45min doorheen rossen, daar sheepen is prima.
De priests en nethermages in SSC. Battlemages in TK ?QuarK schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 14:55:
[...]
Hrm, kan me eerlijk gezegd vrij weinig instances herinneren waar er gesheeped moet worden.
5man tellen niet mee, da's gewoon ff 45min doorheen rossen, daar sheepen is prima.
De conclusie slacken en frost spec vindt ik een beetje krom. Sure levert mischien (iets) minder DPS met frost maar dat is toch heel wat anders dan slacken.QuarK schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 14:44:
[...]
Ik ben het er niet mee eens dat bossfights de enige fights zijn die tellen.
Frost != geen skill
D3
Als jij bij slacken en dps gelijk aan frostspec denkt dan zegt dat meer iets over jou denk ik
niet echt veel? dat zijne alle TBC raid instances hoor op pratisch elk trashpackQuarK schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 15:00:
Dat bedoel ik, niet echt veel. Mages in zeldzame gevallen op sheep duty die sheepen en dus minder dps'en, prima. De rest die dat niet doet die heeft geen enkel excuus om minder dps te laten zien dan op een boss fight (naar verhouding natuurlijk, afhankelijk van het gevecht).
Pas maar op met die water elemental tijdens bijvoorbeeld Moroes in Kara. Dat ding heeft de neiging om mobs die ge-CC worden te waterbolten.GoUdViS schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 14:30:

Dan mag je mijn opmerking vergetenQuarK schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 15:04:
Ik noem nergens mages en frost spec mbt tot slackende dps. Ik noem dps in het algemeen.
Als jij bij slacken en dps gelijk aan frostspec denkt dan zegt dat meer iets over jou denk ik

D3
*uiteraard bij extreem lastige trash moet iedereen wel 100% bezig zijn.
zelfde als die shadowfiend die gaat ook lekker doordeadsy33 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 15:06:
[...]
Pas maar op met die water elemental tijdens bijvoorbeeld Moroes in Kara. Dat ding heeft de neiging om mobs die ge-CC worden te waterbolten.Altijd fijn als je trap nog een cooldown heeft en ge-3-shot wordt door de warrior. Ik heb het zelf een paar keer ondervonden, en toen de mage vriendelijk maar dringend verzocht om dat ding maar niet te summonen tijdens Moroes..
[ Voor 40% gewijzigd door MantaMania op 24-10-2007 15:08 ]
Frost mage:

3-min mage:

Ninja-mage:

Lock victim-mage

Accidental Druid PWN mage

Mage-surplus

FOOOOD-vendor

Mana shield Mage

Ice barrier Mage

Gief gold plx-Mage

Wannabe Mage

On the way home after a raid Mage

Mage tank

This has to be a FIRE-mage :-)

[ Voor 3% gewijzigd door barfieldmv op 24-10-2007 15:09 ]
Verwijderd
Vergeet ook de agro reduction van arcane niet. Volgens mij is arcane blast ook nog steeds bugged waardoor je goedkoop een snelle arcane blast in je cyclus kan sjoemelen. Eerste boss SSC is gedeeltelijk frost immune en eerste boss in TK is fire imumneGoUdViS schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 14:30:
[...]
Arcane wordt geloof ik pas weer rendabel op hogere aantallen spell dmg. Het voordeel van arcane is wel dat je bijna geen +hit nodig hebt, met alleen je talents zit je al bijna aan je cap.

Ik sluit me aan bij Quark alle DPS telt en ook dat bossfights meestal niet door te weinig DPS worden verloren.
Raiden met de wow speech lijkt me overigens rampzalig, het gebeurd gewoon te vaak dat wow disconect terwijl je internetverbinding voor de rest goed is.
trouwens even een update over mijn vraag qua videokaart, het is een geforce 8400m GS geworden ben niet zo bang meer dat ik niet op de laptop wow kan spelen
Increase the damage and mana cost of Arcane Blast by 20%.
De meeste willen dan natuurlijk wel een s.priest in the groep
Met Fire heb je tenminste nog Blastwave en DragonsBreath, en niet te vergeten Blazing speed
maar goed voor mij geld toch PVE > Pvp en op dit moment zit ik net onder de 1k spelldmg met Fire/Arcane.
kan even geen armory link geven maar: Spellhawk @ TVC.
opzich is frost ook wel eens weer leuk denk ik met die water elemental e.d.
toevallig is mijn mede officer sinds tijden Fire gister weer naar Frost gegaan, ik ben zeer benieuwd hoe dat zich houdt in de kara.
hmmjah dit zou dan de arc/fire build zo ongeveer worden:
http://www.wow-europe.com...0000000000000000000000000
[ Voor 15% gewijzigd door Valkyre op 24-10-2007 15:29 ]
Curator? Sommige bosses zijn gewoon gearchecks.Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 15:15:
Ik sluit me aan bij Quark alle DPS telt en ook dat bossfights meestal niet door te weinig DPS worden verloren.
Ik heb 2 x tier 5. DPS van arcane blast is dan leuk. Probleem is dat je range zo klein is. Daarnaast doet het nog steeds minder dmg dan fireball spamGrrGrr schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 15:23:
Arcane Mages wordt pas echt leuk bij de 2 set bonus T5
InderdaadVerwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 15:31:
[...]
Laatst bij Gruul gedaan, maar zelfs met 2 SP (1000 en 1300 +dmg) is een mage niet vol te houden
4fun schreeuwd: Trollie, wat is je meest dure spell. Ga je gang, je raakt niet oom !
- ik (bij mezelf denkend, right) *schakeld over van fireball spam naar arcane blast spam)
30 seconden later: /oom
Nub shadow priests : /
*Trollimmie has been kicked from the guild by Laeh*
[ Voor 36% gewijzigd door ImdaMned op 24-10-2007 15:35 ]
Verwijderd
Laatst bij Gruul gedaan, maar zelfs met 2 SP (1000 en 1300 +dmg) is een mage niet vol te houdenGrrGrr schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 15:23:
Arcane Mages wordt pas echt leuk bij de 2 set bonus T5
Gearchecks zijn ofwel resist checks (primair voor tanks in TBC, met een zeldzame uitzondering) ofwel checks of je tank voldoende stand kan houden.Hydra schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 15:27:
[...]
Curator? Sommige bosses zijn gewoon gearchecks.
Hoge DPS komt in eerste instantie van skill, daarna pas van gear.
Curator is geen gearcheck IMO, maar de eerste retard filter. Karazhan heeft een aantal leuke van dit soort eerste checks.
Ah, goeie herinneringen aan Aran, Prince...
[ Voor 23% gewijzigd door QuarK op 24-10-2007 15:37 ]
Verwijderd
ik heb lightheaded + cartographer, maar nu wil ik die stomme pijl in beeld wegkrijgen. Dus dat er alleen de waypoints op de map geplaatst worden, maar niet die pijl in beeld. Is dit mogelijk?barfieldmv schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:04:
[...]
Iedereen die nog niet met LightHeaded speelt is dom!!![]()
Video voorbeeldje http://photos.artificialt...mages/wow/LHAnim.flv.html
Tuurlijk.. Als het geen optie in de mod is dan moet je de mod even aanpassen. Zijn gewoon scripts.Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 15:35:
[...]
ik heb lightheaded + cartographer, maar nu wil ik die stomme pijl in beeld wegkrijgen. Dus dat er alleen de waypoints op de map geplaatst worden, maar niet die pijl in beeld. Is dit mogelijk?
Curator is toch in zeker mate ook wel een gear check, retard vind ik niet zoveel ermee te maken hebben. In het begin hadden wij gewoon te weinig dps om die adds goed neer te krijgen net als dat de healing power erg krap was om het vol te houden. Nu ligt ie met 2 x evo op zijn rug.QuarK schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 15:33:
[...]
Gearchecks zijn ofwel resist checks (primair voor tanks in TBC, met een zeldzame uitzondering) ofwel checks of je tank voldoende stand kan houden.
Hoge DPS komt in eerste instantie van skill, daarna pas van gear.
Curator is geen gearcheck IMO, maar de eerste retard filter. Karazhan heeft een aantal leuke van dit soort eerste checks.
Ah, goeie herinneringen aan Aran, Prince...
Probeer eens /tomtom in te typen, dan krijg je verschillende optie's.Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 15:35:
[...]
ik heb lightheaded + cartographer, maar nu wil ik die stomme pijl in beeld wegkrijgen. Dus dat er alleen de waypoints op de map geplaatst worden, maar niet die pijl in beeld. Is dit mogelijk?
/edit
Ik ga er even vanuit dat je tomtom erbij hebt, cartographer heeft geen pijlen systeem geloof ik? Anders was het iets van /cg of /cartographer oid?
[ Voor 16% gewijzigd door Cryonist op 24-10-2007 15:47 ]
D3
Het is geen gearcheck in de zin van resist gear nodig hebben.MantaMania schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 15:44:
[...]
Curator is toch in zeker mate ook wel een gear check, retard vind ik niet zoveel ermee te maken hebben. In het begin hadden wij gewoon te weinig dps om die adds goed neer te krijgen net als dat de healing power erg krap was om het vol te houden. Nu ligt ie met 2 x evo op zijn rug.
Het is meer een kwestie van het gevecht snappen... Melee die heel snel flares oppikt maakt het gevecht (en benodigde healing) zoveel makkelijker.
Als melee (rogue bijv) een seconde te laat een flare oppikt, terwijl deze dus even lekker 2 squishies aantikt dan heb je een bak meer healing nodig.
Rogues die hun CloS slim/tijdig gebruiken maken een wereld van verschil tov. rogues die dit niet doen bijvoorbeeld.
[ Voor 7% gewijzigd door QuarK op 24-10-2007 15:49 ]
Verwijderd
*denkt even meeGoUdViS schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 15:45:
[...]
Probeer eens /tomtom in te typen, dan krijg je verschillende optie's.
/edit
Ik ga er even vanuit dat je tomtom erbij hebt, cartographer heeft geen pijlen systeem geloof ik? Anders was het iets van /cg of /cartographer oid?
ik kan me niet herinneren dat ik tomtom heb thuis, maar heb wel zo'n mooie pijl
eerder in het topic werd gezegd 'cartographer waypoints'
zal eens nagaan of ik die heb
Heeft Cartographer weldegelijk. Waypoints heet dat.GoUdViS schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 15:45:
[...]
/edit
En dan misschien rond lvl 40 naar Frost gaan ofzo?

Verwijderd
ik heb dus cartographer. Nu kan ik waypoints wel disablen, maar dan blijven de punten op de map ook weg..GoUdViS schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 15:45:
[...]
/edit
Maar het is denk ik toch voor een groot deel ook afhankelijk van je eigen voorkeur en speelstijl.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Dat is onzin. Gearchecks zijn fights die moeilijk zijn omdat je een bepaald niveau gear nodig hebt voor je HELE raid. Vrijwel alle bossfights zijn voor een deel gear en voor een deel retard checks. Curator is puur een gear check omdat het om je gear (duh) gaat, maar trashpacks voor de Twins bijvoorbeeld waren duidelijk retard checks omdat je daar na moet denken over wat je doet.QuarK schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 15:33:
Gearchecks zijn ofwel resist checks (primair voor tanks in TBC, met een zeldzame uitzondering) ofwel checks of je tank voldoende stand kan houden.
Het gear aspect bij bosses is simpelweg dat het een balans is tussen damage taken, healing power en dps power. Als je hele raid in betere gear komt te zitten worden fights makkelijker omdat de balans doorslaat. De boss is niet meer moeilijk omdat z'n damage niet meer indrukwekkend is en hij zo snel dood is dat je healers sowieso geen mana problemen hebben.
Resist fights zijn geen gear checks, dat zijn resists fights.Je hebt er voor je tank inderdaad bepaalde resists voor nodig (in AQ40 was dat bij bepaalde bosses gewoon extreem), maar dat is gewoon een ander mechaniek dan een gearcheck. Bij de curator heb je gewoon DPS nodig. Als je de flares niet snel genoeg doodmaakt ga je zelf door. Simpel.
Nog leuker: ik heb alleen de pijlen, geen punten op mijn mapVerwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 15:59:
[...]
ik heb dus cartographer. Nu kan ik waypoints wel disablen, maar dan blijven de punten op de map ook weg..
Ik vind fire ook geen drol aan, frost4lifeOkkE schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 15:59:
Ik ben met mijn Mage alt (nu 30) juist full Frost aan het gaan, ik vind die controle van Frost toch wel lekker. Voor mij belangrijker als een beetje meer dps.![]()
Maar het is denk ik toch voor een groot deel ook afhankelijk van je eigen voorkeur en speelstijl.
Je kan beter eerst kijken wat je wilt.Pedr0 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 15:54:
Mensen is dit een goede spec om mijn Mage te lvlen? Over het algemeen eerst PvE......
[afbeelding]
Wil je veel survivability/aoe-power? Frost.
Wil je veel (burst)damage doen? Fire.
Wil je efficient met je mana zijn? Arcane.
Zelf ben ik vanaf lvl 10 fully frost specced. Hierdoor ben ik maar weinig dood gegaan, omdat je zoveel manieren hebt om uit bepaalde situaties te komen.
Kun je als pve frostmage nog fatsoenlijk pvp'en eigenlijk? Word je niet compleet ingemaakt door mensen met pvp spec?Hydra schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 16:03:
[...]
Ik vind fire ook geen drol aan, frost4lifeKomt ook omdat ik nog steeds graag een potje PvP (en ik ga toch echt even de S1 spellblade scoren, *kwijl*), en ik m'n iceblock en icebarrier te veel zou gaan missen. De speelstijl is ook heel anders.
Enne, is het niet handiger om voor de S2 spellblade te gaan? Tegen de tijd dat je voor honor S1 stuff kan kopen heb je wsl allang genoeg arena points om je S2 blade te kopen.
Verwijderd
dan is de voor de hand liggende tweaker oplossing natuurlijk de pijl uit de lua slopenVerwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 15:59:
[...]
ik heb dus cartographer. Nu kan ik waypoints wel disablen, maar dan blijven de punten op de map ook weg..
ik ook! .. kan het zijn dat je nog meer map / pointer addons hebtDizzyWeb schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 16:00:
[...]
Nog leuker: ik heb alleen de pijlen, geen punten op mijn map
ik heb volgens mij mapnotes ofzoiets ook.. misschien nog wel meer
Voor het levelen zou ik toch frost aanraden, de survivabilty zorgt ervoor dat je minder snel doodgaat en makkelijker (hogere/elite) quests kan voltooien.Pedr0 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 15:54:
Mensen is dit een goede spec om mijn Mage te lvlen? Over het algemeen eerst PvE......
[afbeelding]
Frost is volgens mij nog steeds de meest mana efficiente tree van mages.Jerry schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 16:03:
[...]
Je kan beter eerst kijken wat je wilt.
Wil je veel survivability/aoe-power? Frost.
Wil je veel (burst)damage doen? Fire.
Wil je efficient met je mana zijn? Arcane. Frost
Zelf ben ik vanaf lvl 10 fully frost specced. Hierdoor ben ik maar weinig dood gegaan, omdat je zoveel manieren hebt om uit bepaalde situaties te komen.
PVP spec voor mages is de frost spec. Zelfs als je deze indeeld voor optimaal PVE (raid/instance bosses) dus talents als frostbite laat liggen neem je andere key talents wel mee zoals ice barrier, ice block, water elemental etc.QuarK schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 16:05:
[...]
Kun je als pve frostmage nog fatsoenlijk pvp'en eigenlijk? Word je niet compleet ingemaakt door mensen met pvp spec?
Enne, is het niet handiger om voor de S2 spellblade te gaan? Tegen de tijd dat je voor honor S1 stuff kan kopen heb je wsl allang genoeg arena points om je S2 blade te kopen.
Mijn build ter referentie. Ik heb geprobeerd pvp en pve talents te combineren, dus clearcasting erbij en arctic winds opgeven. Frostbite is heerlijke PVP/Grind/Quest talent maar tegen cc immune elite's weer nutteloos. Permafrost is ook een leuke PVP talent maar ik vindt winters chill belangrijker. Ice Floes is mi must have voor PVP. De ice barrier cooldown alleen al kan je leven redden
Imp counterspell is voor PVP (vooral arena) een hele leuke talent, ik vind het echter niet waard daar mijn waardevolle 7 puntjes in frost talents voor op te geven
[ Voor 38% gewijzigd door Cryonist op 24-10-2007 16:22 ]
D3
Frost = PvP, fire = pve. PoM-pyro mages doen het niet echt goed meer sinds gear zo veel sta en res heeft. Ik heb geen PvE frost spec trouwens, ben puur frost.QuarK schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 16:05:
Kun je als pve frostmage nog fatsoenlijk pvp'en eigenlijk? Word je niet compleet ingemaakt door mensen met pvp spec?
Zit niet in een arena team, en de S1 spellblade kost iets van 19k honour ofzo, valt erg mee.Enne, is het niet handiger om voor de S2 spellblade te gaan? Tegen de tijd dat je voor honor S1 stuff kan kopen heb je wsl allang genoeg arena points om je S2 blade te kopen.
Mijn spec is erg simpel:GoUdViS schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 16:09:
Imp counterspell is voor PVP (vooral arena) een hele leuke talent, ik vind het echter niet waard daar mijn waardevolle 7 puntjes in frost talents voor op te geven.
http://eu.wowarmory.com/c...ml?r=Argent+Dawn&n=Zhazam
Alles behalve frost warding en frozen core
[ Voor 25% gewijzigd door Hydra op 24-10-2007 16:53 ]
Snap ik em niet, of....Hydra schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 16:44:
[...]
Frost = PvP, fire = pve. PoM-pyro mages doen het niet echt goed meer sinds gear zo veel sta en res heeft. Ik heb geen PvE frost spec trouwens, ben puur frost.
[...]
Zit niet in een arena team, en de S1 spellblade kost iets van 19k honour ofzo, valt erg mee.
[...]
Mijn spec is erg simpel:
http://eu.wowarmory.com/c...ml?r=Argent+Dawn&n=Zhazam
Alles behalve frost warding en frozen coreWerkt prima in zowel PvE als PvP.

Sinds wanneer kan je S1 (arena neem ik aan, spellblade met honor en marks is kut) kopen met normale honor?
Volgende patchCapa schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 17:06:
[...]
Snap ik em niet, of....![]()
Sinds wanneer kan je S1 (arena neem ik aan, spellblade met honor en marks is kut) kopen met normale honor?
If nothing is written below, I was the last to reply...
Verwijderd
sheesh wat fun
25 mobs pullen ... spamheal door priest en ik en aoe van lvl 70 pali en door de mages blizzard ..
weeeeeeeeeeeeeeeeee ..
niet normaal hoe snel je dan door een instance loopt ;D
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2007 17:14 ]
Dit topic is gesloten.
Blijf ontopic en vriendelijk!
Geen slow-chat en geen offtopic replies!