Mwoa. Ik heb wel wat AoE gegrind samen met een priest, maar in je eentje werkt dat niet echt. Het kan wel, maar er zijn te weinig goeie spawns. Je bent zo veel tijd kwijt aan 't sjouwen en drinken dat je niet erg hard gaat.
QuarK schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 18:14:
Wel, we zijn een tijdje geleden gererolled met z'n 10+en naar andere realm (PvP ipv PvE). Tijdens onze 2e Karazhan run lag Aran plat.... Niet geheel dungeon set 1 dus, maar een paar Kara epics + wat heroic epics.
Gearcheck my ass.
Prima joh. Dat je al in heroic epics zat voor een deal doet er ook niet toe.
Curator is een gearcheck, maar dat wil niet zeggen dat je helemaal in de epics moet zitten, duh. Maar in quest greens ga je daar niet voorbij komen, ongeacht je 'skill'. Er komt sowieso nauwelijks skill kijken bij de curator. Gewoon plat flares en curator DPSen.
Enne, iedereen moet uiteraard zijn rol vervullen (sheep, sharden etc). Wat je echter heel vaak ziet is dat mensen opeens minder dan de helft van hun boss-dps doen, en dit kun je meestal echt niet wijten aan secundaire taken. Da's gewoon tussendoor tv kijken en af en toe een dot verversen (bij wijze van spreken, geen warlock flamebait)
Ja, heeft vast ook niks te maken met winter's chill en dat soort zaken die pas nut krijgen als je meer dan 5 bolts cast, of dat mensen zoals ik geen elixirs gaan gebruiken op trash omdat dat gewoon te duur is...
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 22:02:
Ik vind Frost ook gewoon lekkerder spelen, plus het feit dat je gewoon best wel een hogere houdbaarheids datum hebt om encounters te overleven. Zowel PvE als PvP. In het begin toen ik met mijn Mage speelde heb ik lange tijd Fire spec. gespeeld en ging toch sneller dood, dan met Frost spec. Maar wat ik wel vaak lees in dit topic is dat als je continue aan het raiden bent dat men fire spec. aanraad, vanwege de hogere damage output, plus de dots die fire met zich mee brengt, maar daar staat bij frost de snare en slow effects tegenover. Dus eigenlijk is het maar net waar je voor kiest.

Mja. Ik ben in Kara een paar keer mobs aan het kiten geweest. Een mob in een trashpack voor Attument, en een van de sub-bosses bij Moroes bijvoorbeeld. Dit omdat we te weinig CC hadden (moesten o.a. onze shadowpriest missen). Dat zijn van die momenten dat ik dol ben op m'n frost spec (niet dat het met fire niet gekund had, maar m'n slow effects zijn harder en duren langer dan die van een fire mage). Ik geloof best dat fire in de 25-mans betere DPS levert, maar ik zou niet snel respeccen. Alleen als alle andere classes ook een raid-optimum spec nemen.
chromeeh schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 08:47:
De eerste keer dat de +spell dmg ring dropte won de andere lock 'm, jammer maar de volgende drop was voor mij

HH is een farm boss, kill er uit reset.
Alleen je komt snel aan je max instances per uur, gewoon ff geduld, beetje farmen, craften whatever, weer terug naar SM rinse repeat.
Zo heb je heel erg snel je HH drops

Yup, had na 8 runs m'n +dam ring. Heb ook de epic flyer, van de laatste group was ik de enige die uberhaupt 300 riding skill had
Je moet wel uitkijken trouwens. Ik mountte onlangs op m'n verkeerde broom (level 40 non-flying) en spring daarmee de Aldor lift af. Gelukkig had ik veertjes

Snuffel schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 09:00:
Zit nu een aantal posts over mages te lezen, en kom nu toch even in twijfel.
Ben lvl 65 en heb een fire mage.
Aangezien ik geen raids doe, lijkt het mij beter om frost te gaan. Wat is nu echt een typisch goede frost build voor PvP/PvE?
En de punten die je dan over houdt, in fire of in arcane plakken?
Een echte frostmage heeft geen punten over

Zie m'n profile voor welke spec ik heb.
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 09:58:
Gisteren toch nog een uurtje kunnen spelen met mijn nieuwe Dwarf Hunter en nu op level 9...... Ik blijf erbij dat een Hunter de eerste levels enorm traag en kut levelled...... Wat wel lekker was, is dat ik met wat noorse spelers even een party had bij het verslaan van een aantal lastige Wendigo's.... dat was enorm fun en we hebben het er erg goed vanaf kunnen brengen.

Hunters worden VEEL beter op het moment dat je je pet krijgt. Je personal tank maakt 't killen veel makkelijker, tot die tijd ben je te veel aan het meleeen.
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 10:35:
puur random lijkt het soms niet te zijn, puur droprates op jezelf aangepast lijkt het ook niet te zijn
puur drops aanpassen aan hoe je grind lijkt het niet te zijn
maar het lijkt ook niet altijd rekening te houden met hoe er in de laatst 'periode' gegrind is door anderen .. ik denk gewoon een rare combinatie van factoren + hoop random
als je de verhalen hoort over bad en lucky drops her en der ...
Onze hersenen proberen overal patronen in te zien, ook al die er niet zijn. Drops zijn random. Basta

Ja, die filmpjes zijn leuk hoor, maar cooldowns bij het grinden? Ter info: coldsnap heeft een 10m cooldown (voor je daar punten in stopt), die filmpjes zijn grappig maar geven geen realistisch beeld.
Gohan-san schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:24:
Best wel lame eigenlijk die deadzone removal. lijkt erop dat wow steeds meer pvp oriented gaat en minder pve.
tuurlijk snap ik ook wel dat je in PVE hier wel bennefits gaat hebben, maar de hele game is gewoon aan het veranderen, ten goeden van pvp helaas

Blizzard wil dat WoW Arena's een e-sport worden. Helaas betekent dat dat er eigenlijk alleen maar op 5v5 e.d. gebalanceerd wordt. Beetje jammer dat ze om hunters 'viable' te maken maar gewoon alles geven van andere classes.
[
Voor 4% gewijzigd door
Hydra op 25-10-2007 11:34
]