Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 135 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.425 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Capa schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 17:06:
Snap ik em niet, of.... 8)7
Sinds wanneer kan je S1 (arena neem ik aan, spellblade met honor en marks is kut) kopen met normale honor?
Volgende patch.

En als je quote, knip dan ff de stukken waar je niet op reageert weg, wel zo netjes en 't scheelt kostbare bitjes!

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 14:35
Ah, das wel nice dan, zeker overheen gelezen.
Nu maken de spelers die arena (ik dus) niet zo leuk vinden toch nog kans op betere pvp epics :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:02
GoUdViS schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 16:09:
[...]
Voor het levelen zou ik toch frost aanraden, de survivabilty zorgt ervoor dat je minder snel doodgaat en makkelijker (hogere/elite) quests kan voltooien.
Vroeger raadde ik mensen aan om gewoon fire te spelen tot het moment dat er redelijke +dmg items te krijgen waren (meestal na level 50). Gewoon vanwege het hogere dmg potentieel van fire. Ik weet niet of dit nog waar zal zijn in 2.3 waar lowbie items een buff krijgen.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Kapoen schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 17:32:
Vroeger raadde ik mensen aan om gewoon fire te spelen tot het moment dat er redelijke +dmg items te krijgen waren (meestal na level 50). Gewoon vanwege het hogere dmg potentieel van fire. Ik weet niet of dit nog waar zal zijn in 2.3 waar lowbie items een buff krijgen.
Frost is efficienter. Fire levelled echt niet harder dan frost hoor, de mana cost van fire spells is in verhouding veel hoger, en efficientie is key bij levellen. Verder zijn er plenty "of frozen wrath" items pre-50 te krijgen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En frost betekent aoe grinden, dus efficienter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 06:19:
Oeh Connie getrouwd? Gefeliciteerd man! Een blonde stoot met lange benen en grote borsten neem ik aan?
danke, ja stoten als ze niet luistert en kleur haar: hoofddoek
aka hoe snel zal ik gabanned of gaflamed worden
Waar slaat dat nou weer op! Iedereen weet dat een kameel meer waard is dan een vrouw :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Quark: Als Curator geen gearcheck is, doe je hem toch gewoon met de hele raid in dungeonset1? Of lukt dat niet?
En over slacken op trash: ik heb liever intelligente players. Trash gaat toch wel neer, laat mages lekker sheepen, locks shards pakken, etc. Iedereen weer ressen en buffen kost meer tijd dan je kan winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 18:10:
@ Quark: Als Curator geen gearcheck is, doe je hem toch gewoon met de hele raid in dungeonset1? Of lukt dat niet?
En over slacken op trash: ik heb liever intelligente players. Trash gaat toch wel neer, laat mages lekker sheepen, locks shards pakken, etc. Iedereen weer ressen en buffen kost meer tijd dan je kan winnen.
Wel, we zijn een tijdje geleden gererolled met z'n 10+en naar andere realm (PvP ipv PvE). Tijdens onze 2e Karazhan run lag Aran plat.... Niet geheel dungeon set 1 dus, maar een paar Kara epics + wat heroic epics.
Gearcheck my ass.

Enne, iedereen moet uiteraard zijn rol vervullen (sheep, sharden etc). Wat je echter heel vaak ziet is dat mensen opeens minder dan de helft van hun boss-dps doen, en dit kun je meestal echt niet wijten aan secundaire taken. Da's gewoon tussendoor tv kijken en af en toe een dot verversen (bij wijze van spreken, geen warlock flamebait)

[ Voor 20% gewijzigd door QuarK op 24-10-2007 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:44
QuarK schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 18:14:
[...]

Wel, we zijn een tijdje geleden gererolled met z'n 10+en naar andere realm (PvP ipv PvE). Tijdens onze 2e Karazhan run lag Aran plat.... Niet geheel dungeon set 1 dus, maar een paar Kara epics + wat heroic epics.
Gearcheck my ass.

Enne, iedereen moet uiteraard zijn rol vervullen (sheep, sharden etc). Wat je echter heel vaak ziet is dat mensen opeens minder dan de helft van hun boss-dps doen, en dit kun je meestal echt niet wijten aan secundaire taken. Da's gewoon tussendoor tv kijken en af en toe een dot verversen (bij wijze van spreken, geen warlock flamebait)
Nee, dat heeft meer te maken met het feit dat een CoE/CoS of een scorch debuff gewoon de moeite niet is op trash. Daarnaast zijn de meesten alleen raidbuffed zonder consumables tijdens trash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Gearcheck my ass.

Een paar Kara epics + wat heroic epics. Hmm, gear?

Hoeveel dots wil je precies hebben op een mob die binnen 10 sec dood is? da's niet echt mana efficient, wel? Mijn DPS als affl warlock daalt ook (erg) op curator, als ik flares moet gaan shadowbolten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 17:35:
[...]

Frost is efficienter. Fire levelled echt niet harder dan frost hoor, de mana cost van fire spells is in verhouding veel hoger, en efficientie is key bij levellen. Verder zijn er plenty "of frozen wrath" items pre-50 te krijgen hoor.
Ik vind Frost ook gewoon lekkerder spelen, plus het feit dat je gewoon best wel een hogere houdbaarheids datum hebt om encounters te overleven. Zowel PvE als PvP. In het begin toen ik met mijn Mage speelde heb ik lange tijd Fire spec. gespeeld en ging toch sneller dood, dan met Frost spec. Maar wat ik wel vaak lees in dit topic is dat als je continue aan het raiden bent dat men fire spec. aanraad, vanwege de hogere damage output, plus de dots die fire met zich mee brengt, maar daar staat bij frost de snare en slow effects tegenover. Dus eigenlijk is het maar net waar je voor kiest. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren inderdaad een nieuw karakter begonnen, maar zonder te kijken en op dezelfde server als waar ik eerst zat...ben nu een blood elf warlock geworden met de illustere naam Magicgut.

Het begindeel gaat me met deze Magicgut een heel stuk makkelijker af dan met Azumarium de night elf druid. Ik ben inmiddels level 7 en nog niet doodgegaan (afkloppen dus). Het kwam wel even in de buurt toen ik werd gestoord in mijn pogingen een of andere level 9 undead te killen...door een level 10 ghost. Heb mijn impje even als slachtvoer achtergelaten (die daardoor de inmiddels al meer dan halfdode ondode omzeep kon helpen) en zelf me uit de voeten gemaakt. Toch handig zo'n impje.

Level 8 is aanstaande, nieuwe skills dan dus ook..let's rock and roll.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 08:14
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 18:04:

Waar slaat dat nou weer op! Iedereen weet dat een kameel meer waard is dan een vrouw :s
Buiten dat, kamelen zijn beter in bed ook nog eens.
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 17:13:
gister nog even een boostje gehad met mijn 37 paladin , een priest , 2 mages .. en een lvl 70 pali ..

sheesh wat fun :D
25 mobs pullen ... spamheal door priest en ik en aoe van lvl 70 pali en door de mages blizzard ..
weeeeeeeeeeeeeeeeee ..

niet normaal hoe snel je dan door een instance loopt ;D
Ok, een boostje af en toe is wel leuk als je toch snel een quest of een item wil hebben, maar ik vind het toch leuker om met een groepje van gelijke levels ergens binnen te stappen, meer uitdaging. Tijdje terug boost DM gehad op mijn druidje, ik kon niets anders dan een pesteind uit de buurt te blijven en te loot'en, tis dat er 3 Defias leather items dropte want voor de rest vond ik er weinig aan.

Kan ook niet wachten totdat SM weer binnen bereik komt. Ben trouwens blij dat dat nu niet is, geen doorkomen aan op de lagere levels nu tijdens dit fest. Over SM gy gesproken, ex-guildie (arms-warr. lvl 70) loopt nog steeds HHm te kill'en trouwens, dropt eindelijk de helm gaat de holy paladin er ook op need'en, je raadt het al.... -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:57

chromeeh

the Gnome

Zjanzjak schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 08:25:
[...]

Buiten dat, kamelen zijn beter in bed ook nog eens.

[...]

Ok, een boostje af en toe is wel leuk als je toch snel een quest of een item wil hebben, maar ik vind het toch leuker om met een groepje van gelijke levels ergens binnen te stappen, meer uitdaging. Tijdje terug boost DM gehad op mijn druidje, ik kon niets anders dan een pesteind uit de buurt te blijven en te loot'en, tis dat er 3 Defias leather items dropte want voor de rest vond ik er weinig aan.

Kan ook niet wachten totdat SM weer binnen bereik komt. Ben trouwens blij dat dat nu niet is, geen doorkomen aan op de lagere levels nu tijdens dit fest. Over SM gy gesproken, ex-guildie (arms-warr. lvl 70) loopt nog steeds HHm te kill'en trouwens, dropt eindelijk de helm gaat de holy paladin er ook op need'en, je raadt het al.... -O-
Toen ik HH op m'n lock heb gedaan had ik een erg leuke group (PuG).
Keer of 7 gekilled toen, iedereen had z'n item en een broom, had je al een riding broom geloot dan passde je netjes op de riding broom. Maar goed er blijven mensen in WoW (en IRL) die gewoon alleen maar aan zichzelf denken.

De eerste keer dat de +spell dmg ring dropte won de andere lock 'm, jammer maar de volgende drop was voor mij :) HH is een farm boss, kill er uit reset.
Alleen je komt snel aan je max instances per uur, gewoon ff geduld, beetje farmen, craften whatever, weer terug naar SM rinse repeat.
Zo heb je heel erg snel je HH drops :) :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
mage verhaaltje:

heel simpel
full Frost: levelen, aoe, pvp (arena), survivability, mana efficient
full fire: raiden, pvp (AB,AV etc mogelijkheden), meer dmg dan frost in raids!!!!!
full arcane: raiden als je 1300+ spelldmg kan krijgen en shadowpriest in groep (NIET mana efficient)
frost/fire: not done
arcane frost: minder dan andere opties (full frost, full arcane)
arcane/fire: niet echt rendabel meer.

voor frost kan je weer kijken of je AOE wilt levelen of niet
geen AOE levelen = frostbite
level 30 build: http://www.wowhead.com/?talent=oZZVVG0obbo
level 40 build: http://www.wowhead.com/?talent=oZZVVGcobxkbo
level 50 build: http://www.wowhead.com/?talent=oZZVVGcobxsiod
level 60 build: http://www.wowhead.com/?talent=oZZViGcobxsiqt
level 70 build: http://www.wowhead.com/?talent=obZZVAGIkfxsiqt

@snuffel hieronder. Voor een pvp/pve build op level 65 http://www.wowhead.com/?talent=obZZViGIobxsiqt

Raidfire build: http://www.wowhead.com/?talent=of0VZxgRzfcIoeRt0h
Raid arcane build: http://www.wowhead.com/?talent=oixVc0fzgIuiZVx0z

[ Voor 44% gewijzigd door thewizard2006 op 25-10-2007 09:21 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:04

Snuffel

Vroem!

Zit nu een aantal posts over mages te lezen, en kom nu toch even in twijfel.

Ben lvl 65 en heb een fire mage.
Aangezien ik geen raids doe, lijkt het mij beter om frost te gaan. Wat is nu echt een typisch goede frost build voor PvP/PvE?
En de punten die je dan over houdt, in fire of in arcane plakken?

Ben wel eens benieuwd wat ik allemaal kan doen.

Mijn speelstijl: veel PvE (questen)/PvP (BG's) en zo nu en dan een instance

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Wat is dit toch een fijn topic :)

98% voor mij is blabla, maar zo heel af en toe kom je weer iets zeer nuttigs tegen,
zoals de aanbeveling voor Lightheaded, Doublewide en TomTom.

DAAROM blijf ik dit topic lezen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zjanzjak schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 08:25:
[...]
was na een wipe -> reset
een zijn lvl 70 van stal gehaald

en dit was dus niet een - stand here and wait till i say you can come and loot- run
maar een .. wait here and be very ready to spamheal and blizzard - run

diegene had zeker wel onze healtjes nodig :D
en door de dubbele blizzard plus zijn consecration ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het blijft het leukst om met een groep van het juiste level instances te doen. Maar voor sommige instances is dat echt onmogelijk.

Probeer maar eens een groep te vinden (als alliance) voor RFD en RFK. Ik ben daar dan ook al een eeuwigheid niet geweesd. Ik hoop dat mijn nieuwe warrior daar in ieder geval een boost kan krijgen en dan hopen op de Icemetal Barbute :)

Ook een probleem is Mara Purple en Orange, af en toe een Princess run wil nog wel lukken.

Ik heb er dan ook geen probleem mee om boosts te geven. Maar wil dan wel dat de mensen alle quests hebben opgehaald, dat ze niet later terug komen met kan het nog een keer.

Laatst m'n broer (paladin) met mn druid door ZF geboost. Dropped van Ukorz de helft van die epic two-hander: Jang'thraze the Protector.

Toen zijn we natuurlijk Antu'sul gaan farmen (gaat snel genoeg als je veel overslaat) voor Sang'thraze the Deflector.

Hij is dus nu de gelukkige bezitter van Sul'thraze the Lasher, niet gek voor een level 50 retridin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01:58
Woot eindelijk eerste guild (guardians clan) op boulderfist:

http://www.wowjutsu.com/eu/boulderfist/

We zijn enorm traag, maar dat hoort nu eenmaal bij boulderfist, realm van de guildhoppers en drama queens. Zijn hier nog meer mensen van boulderfist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:49
Mijn DPS als affl warlock daalt ook (erg) op curator, als ik flares moet gaan shadowbolten.
Ervan uitgaande dat je niet de enige op de flares bent: cura gedot houden (onder de aggro van de soaker blijven natuurlijk) en voor de rest sb spam op flares

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Tja boosten...
Helaas zijn er bijna geen groups meer te vinden voor bijv. Scholo / Strat / Dire etc.
Toch leuk om die eens weer een keer te doen met een alt.
En dan met een leveled group en niet met 70's.
Sunken Temple wordt heel af en toe nog wel een gedaan, maar na SM houd het haast op bij ons op het realm.

Vandaar dat er mss relatief meer geboost wort nu dan pre-BC.
Omdat het vinden van een group is lastig aangezien iedereen zich focussed op Outland.

Ik boost ook regelmatig 2 guildies met m'n warrior / lock en zij doen het zelfde met mijn low level.
Op die manier krijg je toch nog loot van de instances en krijg je je quests klaar.
Mss als in de nieuwe patch de loot geboost wordt van pre-BC dat er wat meer pre-BC groups komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

Gisteravond onze 2de Gruul run, invite @ 20:00 helaas hadden wij een aantal healers niet. 2 pug healers en maar een extra dps meegenomen. (meende dat wij nu 7 healers hadden)

na 3 - 4 tries maulgar neer! we hadden geen hunters voor MD maar toch ging de pull goed! :D

2 x hunter/mage/lock shoulders
1 x Cloack met spelldmg en Crit

helaas moeten wij echt iets aan ons loot systeem doen, dit omdat eigenlijk omdat 2 slackers er met de loot vandoor gingen :( omdat wij nog rollen.

Ik weet wat DKP is e.d. maar hoeveel werk is het om te implementeren? want dit is echt niet te doen zo :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Kijk, 1 minuut eerder het antwoord op de vraag krijgen dan de vraag stellen, dat is pas actie!
Dank! _/-\o_

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
chromeeh schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 08:47:

De eerste keer dat de +spell dmg ring dropte won de andere lock 'm, jammer maar de volgende drop was voor mij :) HH is een farm boss, kill er uit reset.
Alleen je komt snel aan je max instances per uur, gewoon ff geduld, beetje farmen, craften whatever, weer terug naar SM rinse repeat.
Meh, zo 'snel' gaat het echt niet met de plate-helm, de rest dropt allemaal vrij snel, ik heb denk ik een runnetje of 30 gedaan voordat hij bij mij dropte. Heb vanaf vrijdag niets anders gedaan dan groepen zoeken en naar SM gy gaan totaan zondag. Erg moeilijk om als plate nog een groep te krijgen als je de HHm al gesummon'd hebt, de eerste dagen nog wel te doen maar hoe langer het duurde werd het gewoon moeilijker. Iedereen had zijn dingetjes wel behalve tig warriors die de helm nog wilde hebben en sja, die hebben dan liever geen andere warrior in de groep. Ik vond het niet zo erg hoor daar niet van want zo blijft het een beetje bijzonder, die helm, maar om nu te zeggen snel.
Ik zag gisteravond weer flink wat warriors in /2 spammen, sommigen gaan nu zelfs betalen als je meegaat (als niet plate zijnde uiteraard), zo graag willen ze die helm.

Ik heb 'em ook nog 3 keer zien buggen, hij gaat de lucht in, landt... en vanish... weg istie, pompoen kwam weer tevoorschijn maar degene die 'em opriep kon dat niet opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lief Dagboek.

Gisteren toch nog een uurtje kunnen spelen met mijn nieuwe Dwarf Hunter en nu op level 9...... Ik blijf erbij dat een Hunter de eerste levels enorm traag en kut levelled...... Wat wel lekker was, is dat ik met wat noorse spelers even een party had bij het verslaan van een aantal lastige Wendigo's.... dat was enorm fun en we hebben het er erg goed vanaf kunnen brengen. :)

Hoop ze later nog 's tegen te komen want ze speelden enorm lekker samen met mijn mijn huntertje...... Hoop vanavond meer tijd te hebben en nu mijn pet eindelijk te ontvangen.. :) kijk er nu al enorm naar uit, weet alleen nog niet welke ik ga kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Hey Dagboek,

Gisteren wilde ik even wat gaan pvp-en met mijn mage, maar toen ik daar bezig was kreeg ik een whisper of ik mee wilde naar kara op m'n warrior als OT. Nouja dan gaan we maar naar kara :+.
Nou dat was een erg leuke run, om 23:00 uur hadden we alle bazen tot en met Curator neer :). Maar 1x gewiped op een groep van elites voor maiden door een hunter pet die iets te dichtbij kwam :X.
De meeste epics heb ik al van de eerste bazen dus niets kunnen looten.
Vrijdagavond gaan we door naar Aran, Chess Event (* hoopt op King's Defender *), Prince en hopelijk Nightbane.
Heerlijk zo'n groep die goed gefocused is en weet wat die moet doen :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 09:29:
Het blijft het leukst om met een groep van het juiste level instances te doen. Maar voor sommige instances is dat echt onmogelijk.

Probeer maar eens een groep te vinden (als alliance) voor RFD en RFK. Ik ben daar dan ook al een eeuwigheid niet geweesd. Ik hoop dat mijn nieuwe warrior daar in ieder geval een boost kan krijgen en dan hopen op de Icemetal Barbute :)

Ook een probleem is Mara Purple en Orange, af en toe een Princess run wil nog wel lukken.

Ik heb er dan ook geen probleem mee om boosts te geven. Maar wil dan wel dat de mensen alle quests hebben opgehaald, dat ze niet later terug komen met kan het nog een keer.

Laatst m'n broer (paladin) met mn druid door ZF geboost. Dropped van Ukorz de helft van die epic two-hander: Jang'thraze the Protector.

Toen zijn we natuurlijk Antu'sul gaan farmen (gaat snel genoeg als je veel overslaat) voor Sang'thraze the Deflector.

Hij is dus nu de gelukkige bezitter van Sul'thraze the Lasher, niet gek voor een level 50 retridin.
De meeste pre TBC instances heb ik niet gezien. Het is altijd lastig een party te vinden als je op onregelmatige tijden speelt. Zelf krijg ik nu zin om met mijn mage AOE'end wat partys een booste te geven. Toch van het weekend maar een paar uurtjes gaan doen :D (mschien wel tegen betaling, ( 4 man x 5 gold oid ) al was het maar voor mijn respec kosten. Iemand trouwens een goede mage AOE build voor low lvl instances? Ik wil iig 5 magic absorbtion, alles dat dan op low lvls schiet voegt iets van 350mana toe (even wat casters laten leven als mana battery)

Dit is trouwens mijn Arcane/Frost fun built
http://www.wowhead.com/?talent=of0E00fzLIzbZZViRkobxoz
Voor lekker hoge en veel frost crits _/-\o_

@Defector
De drop rates willen nog wel eens verschillen kwa mobs en lvl ranges. Dat je dus het gevoel krijgt dat je veel drops ontvangt is dan ook puur mazzel of ligt aan de mobs.

[ Voor 8% gewijzigd door barfieldmv op 25-10-2007 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Laatst online: 11-09 12:23
FireAge schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 09:31:
Woot eindelijk eerste guild (guardians clan) op boulderfist:

http://www.wowjutsu.com/eu/boulderfist/

We zijn enorm traag, maar dat hoort nu eenmaal bij boulderfist, realm van de guildhoppers en drama queens. Zijn hier nog meer mensen van boulderfist?
hmm progress zie je idd niet zo op die bout realm, ik kom er oorspronkelijk vandaan en ik ben maar al te blij dat ik er weg ben boulderfist aka shitfist/slackerfist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
nog bedankt voor de tip van ligtheaded geweldige mod :D

Wat me ook opvalt met wow is dat als je een lange tijd niet speelt en dan weer wel. Dat de drop rates op dat moment vrij goed zijn. Soms speel ik een maand niet ofzo dan heb ik gewoon geen zin/tijd/of wat dan ook. Gisteren ging ik weer een uurtje spelen na zon periode. En ik heb in dat uur een hele bult greens en een blue geloot. Dat was allemaal van gewone lvl 35 q mobs. Alleen jammer dat die blue een cloth shoulder was met niet echt geweldige stats beetje nature resist en 12 stam + intelect. Niet echt bruikbaar voor mijn hunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:00
Gister ook Lightheaded geinstalled. Tevens dat Doublewide voor een groter questlog. Maar dat Lightheaded is echt geniaal gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:21
thewizard2006 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 08:59:
mage verhaaltje:

heel simpel
full Frost: levelen, aoe, pvp (arena), survivability, mana efficient
full fire: raiden, pvp (AB,AV etc mogelijkheden), meer dmg dan frost in raids!!!!!
full arcane: raiden als je 1300+ spelldmg kan krijgen en shadowpriest in groep (NIET mana efficient)
frost/fire: not done
arcane frost: minder dan andere opties (full frost, full arcane)
arcane/fire: niet echt rendabel meer.

voor frost kan je weer kijken of je AOE wilt levelen of niet
geen AOE levelen = frostbite
level 30 build: http://www.wowhead.com/?talent=oZZVVG0obbo
level 40 build: http://www.wowhead.com/?talent=oZZVVGcobxkbo
level 50 build: http://www.wowhead.com/?talent=oZZVVGcobxsiod
level 60 build: http://www.wowhead.com/?talent=oZZViGcobxsiqt
level 70 build: http://www.wowhead.com/?talent=obZZVAGIkfxsiqt

@snuffel hieronder. Voor een pvp/pve build op level 65 http://www.wowhead.com/?talent=obZZViGIobxsiqt

Raidfire build: http://www.wowhead.com/?talent=of0VZxgRzfcIoeRt0h
Raid arcane build: http://www.wowhead.com/?talent=oixVc0fzgIuiZVx0z
Hmmm, nu ga ik dus echt twijfelen of ik NU al niet moet respeccen....of zal ik even doorgaan tot lvl 30 en dan Frost gaan? Wat gaat me dat eigenlijk kosten? (2/11/2 atm)

Ben nu lvl 24, en bijna 25, nog een half streepje. Dus naar de 30 zal ook niet lang duren!!

http://eu.wowarmory.com/c...l?r=Auchindoun&n=Nightfly

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Defector schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 10:13:
nog bedankt voor de tip van ligtheaded geweldige mod :D

Wat me ook opvalt met wow is dat als je een lange tijd niet speelt en dan weer wel. Dat de drop rates op dat moment vrij goed zijn. Soms speel ik een maand niet ofzo dan heb ik gewoon geen zin/tijd/of wat dan ook. Gisteren ging ik weer een uurtje spelen na zon periode. En ik heb in dat uur een hele bult greens en een blue geloot. Dat was allemaal van gewone lvl 35 q mobs. Alleen jammer dat die blue een cloth shoulder was met niet echt geweldige stats beetje nature resist en 12 stam + intelect. Niet echt bruikbaar voor mijn hunter.
laatst had ik spider's silk nodig

kom in gebied met veel spinnen .. 2 drops binnen 5 minuten
daarna een uur hele avond lang niet gezien

toch zou het wel handig zijn eens te weten hoe het exact werkt , drops en droprates .. en hoe je zulke dingen naar je hand kan zetten

puur random lijkt het soms niet te zijn, puur droprates op jezelf aangepast lijkt het ook niet te zijn
puur drops aanpassen aan hoe je grind lijkt het niet te zijn
maar het lijkt ook niet altijd rekening te houden met hoe er in de laatst 'periode' gegrind is door anderen .. ik denk gewoon een rare combinatie van factoren + hoop random

als je de verhalen hoort over bad en lucky drops her en der ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zitten er toevallig ook Nederlandse Guilds op Bronze Dragonflight???????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blouweKip schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 09:40:
[...]

Ervan uitgaande dat je niet de enige op de flares bent: cura gedot houden (onder de aggro van de soaker blijven natuurlijk) en voor de rest sb spam op flares
De soaker is een shadowpriest, en daar kan ik niet onder blijven als ik serieus dots ga doen op Curator. Ik doe mijn dots voor de eerste flares, en (amp)CoD op zijn tijd, maar meer dots betekent dat ik de arcane thingies mag pakken. Casual guild, en Spriest met lage spellhit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Niet online
barfieldmv schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 10:09:
[...]

@Defector
De drop rates willen nog wel eens verschillen kwa mobs en lvl ranges. Dat je dus het gevoel krijgt dat je veel drops ontvangt is dan ook puur mazzel of ligt aan de mobs.
Het is niet de eerste keer dat me dit overkomt na een poos niet gespeeld te hebben. In ditzelfde gebied met dezelfde mobs heb ik al een poos gelvld moest nog een paar q afmaken en dat had ik gisteren gedaan omdat ik ligheaded wou uitproberen. In al die tijd waren de drops kwa greens en blue's normaal. Met andere woorden soms is een green en heeeeel soms is een blue. Van gewone mobs dan geen elite's of q mobs. En nu een uurtje spelen zeker 10 greens 1 blue en een lock box en een enchant formule.

Ik heb ook al eerder zoiets gehad na een poos van niet spelen weer begonnen op een andere char en daar moest ik ook een aantal q nog afronden in een gebied en toen vlogen de greens me ook om de oren. Terwijl nadat ik doorbleef spelen het weer afzwakte naar een normaal niveua.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pedr0 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 10:28:
[...]

Hmmm, nu ga ik dus echt twijfelen of ik NU al niet moet respeccen....of zal ik even doorgaan tot lvl 30 en dan Frost gaan? Wat gaat me dat eigenlijk kosten? (2/11/2 atm)

Ben nu lvl 24, en bijna 25, nog een half streepje. Dus naar de 30 zal ook niet lang duren!!

http://eu.wowarmory.com/c...l?r=Auchindoun&n=Nightfly
bekijk de film 'in frost we trust eens'
zo ongeveer
(mana shield) pull, nova, (extra check, coldsnap, nova) , blink, blizzard, blizzard, nova, blizzard = groep (melee mobs) dood
*does not work with casters :P

werkt beste vanaf level 26 , want dan heb je alle spells en talents
maar kan in prnicipe al vanaf 20 dacht ik

eerste keer respec is dacht ik 1g
daarna 5 10 15 20 25 .. maar weet niet 100%

ps ,.. neemt wel weer af als je een paar maand niet respec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 10-09 15:34
Zjanzjak schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 09:56:
[...]

Meh, zo 'snel' gaat het echt niet met de plate-helm, de rest dropt allemaal vrij snel, ik heb denk ik een runnetje of 30 gedaan voordat hij bij mij dropte. Heb vanaf vrijdag niets anders gedaan dan groepen zoeken en naar SM gy gaan totaan zondag. Erg moeilijk om als plate nog een groep te krijgen als je de HHm al gesummon'd hebt, de eerste dagen nog wel te doen maar hoe langer het duurde werd het gewoon moeilijker. Iedereen had zijn dingetjes wel behalve tig warriors die de helm nog wilde hebben en sja, die hebben dan liever geen andere warrior in de groep. Ik vond het niet zo erg hoor daar niet van want zo blijft het een beetje bijzonder, die helm, maar om nu te zeggen snel.
Ik zag gisteravond weer flink wat warriors in /2 spammen, sommigen gaan nu zelfs betalen als je meegaat (als niet plate zijnde uiteraard), zo graag willen ze die helm.
Ding is ook bijna even goed als T4 :)

Hehe ja bij ons ook bijna alleen warriors die LFG HH spammen. Duurde bij mij zo'n 25-30 runs denk ik, ding is best rare. Zo rare hadden ze de ringen ook wel mogen maken te ez epix.
En da's nogal lame van die holy pally, als dat het enige is waar ie nog voor gaat moet ie dat vantevoren even zeggen, dan weet de warr dat iig.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:39

TiMMieJ

PSN: Orixez

Moet zeggen dat de lightheaded mod inderdaad een enorme uitkomst is icm tomtom.
Straks met 2.3 toch maar eens een keer een Horde char op een PvP server rollen. Heb geloof ik nog een priest op Twilight's Hammer staan die ik dan maar eens ga levelen. Ben benieuwd hoe dat gaat lopen. Ben toch ook wel nieuwschierig na 2 jaar spelen op alliance hoe de horde nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand met een hunter op ptr die kan confirmen dat zowel deadzone als shooting range op alles verwijdert is. Volgens mmo-champion is de shooting range op dit moment 1-35 ipv 5-35.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 10:51:
Iemand met een hunter op ptr die kan confirmen dat zowel deadzone als shooting range op alles verwijdert is. Volgens mmo-champion is de shooting range op dit moment 1-35 ipv 5-35.
Dat en dan Mortal Shot ook nog eens? We got ourselves a new flavor of the month! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 10:40:
[...]

zo ongeveer
(mana shield) pull, nova, (extra check, coldsnap, nova) , blink, blizzard, blizzard, nova, blizzard = groep (melee mobs) dood

werkt beste vanaf level 26 , want dan heb je alle spells en talents
maar kan in prnicipe al vanaf 20 dacht ik

eerste keer respec is dacht ik 1g
daarna 5 10 15 20 25 .. maar weet niet 100%

ps ,.. neemt wel weer af als je een paar maand niet respec
Na het kijken van die movie, eerst even naar (26) lvlen en dan Frost denk ik! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
RaseriaN schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 10:56:
[...]

Dat en dan Mortal Shot ook nog eens? We got ourselves a new flavor of the month! :+
vergeet

* Arcane Shot (Ranks 6 and above) now dispel 1 Magic effect in addition to their normal damage.

niet

oh well cba om nog een char te levellen :P dus boeit me, weinig ^^

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:54
Geloof steeds meer dat ik mazzel heb gehad met mijn Helm.....
Fist kill helm drop en won de roll!

Totaal 5x gekilled denk ik (ben er tot nu toe nog maar 1x geweest) en laatste kill dropte de helm ook weer, deze keer voor de Tank.

Wil alleen nog graag de DPS-ring. Lekker wat stamina en kan in voorkomende gevallen wel van pas komen. Ook de 60 AP is niet echt te versmaden. Nu eindelijk lekker stevig boven de 1600. Met die ring en nog te verdienen PVP wrist/belt (wel minder hit weer :( moet ik dan toch lekker richting 1700 unbuffed komen. Met daarop natuurlijk ook extra +sta, dus mogelijk om mijn gloves te vervangen door de ragesteel gloves, extra +Crit en +str en set bonus voor +20 hit. Maar geen +STA op die gloves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 10:56:
[...]

Er zal wel een stealth nerf tegenover zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:20

vhal

ಠ_ಠ

Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 10:51:
http://forums.worldofwarc...2512089705&sid=1&pageNo=1

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

Best wel lame eigenlijk die deadzone removal. lijkt erop dat wow steeds meer pvp oriented gaat en minder pve.
tuurlijk snap ik ook wel dat je in PVE hier wel bennefits gaat hebben, maar de hele game is gewoon aan het veranderen, ten goeden van pvp helaas :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:08:
[...]

Er zal wel een stealth nerf tegenover zitten.
Fix bedoel je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 10:35:
[...]

laatst had ik spider's silk nodig

kom in gebied met veel spinnen .. 2 drops binnen 5 minuten
daarna een uur hele avond lang niet gezien

toch zou het wel handig zijn eens te weten hoe het exact werkt , drops en droprates .. en hoe je zulke dingen naar je hand kan zetten

puur random lijkt het soms niet te zijn, puur droprates op jezelf aangepast lijkt het ook niet te zijn
maar het lijkt ook niet altijd rekening te houden met hoe er in de laatst 'periode' gegrind is door anderen .. ik denk gewoon een rare combinatie van factoren + hoop random

En toch ---> random. ;)
cannibal schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:02:
Geloof steeds meer dat ik mazzel heb gehad met mijn Helm.....
Fist kill helm drop en won de roll!

Totaal 5x gekilled denk ik (ben er tot nu toe nog maar 1x geweest) en laatste kill dropte de helm ook weer, deze keer voor de Tank.

Wil alleen nog graag de DPS-ring. Lekker wat stamina en kan in voorkomende gevallen wel van pas komen. Ook de 60 AP is niet echt te versmaden. Nu eindelijk lekker stevig boven de 1600. Met die ring en nog te verdienen PVP wrist/belt (wel minder hit weer :( moet ik dan toch lekker richting 1700 unbuffed komen. Met daarop natuurlijk ook extra +sta, dus mogelijk om mijn gloves te vervangen door de ragesteel gloves, extra +Crit en +str en set bonus voor +20 hit. Maar geen +STA op die gloves.
Ja best wel mazzel, ik had de ring weer in run 3, in run 2 verloor ik de needroll, in run 3 droptie weer en was ik nog de enige die em kon gebruiken. Die brooms had ik ook snel bij elkaar, degene die ik erna won (greedroll-wins), die voor level 40 en hoger bruikbaar zijn, gaf ik random weg in IF aan mensen in de levelrange 40-45.

Kon je nu ook een (epic) belt verkrijgen met badges in/na patch 2.3? Kan het even nergens meer vinden. En zo ja, hoe verhoudt deze belt zich dan met de pvp-belt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Gohan-san schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:24:
Best wel lame eigenlijk die deadzone removal. lijkt erop dat wow steeds meer pvp oriented gaat en minder pve.
tuurlijk snap ik ook wel dat je in PVE hier wel bennefits gaat hebben, maar de hele game is gewoon aan het veranderen, ten goeden van pvp helaas :(
Dat is een van de redenen dat ik gestopt ben. Mn account loopt af op 30 oktober.

PvE is aardig aan het afsterven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 17:47:
En frost betekent aoe grinden, dus efficienter.
Mwoa. Ik heb wel wat AoE gegrind samen met een priest, maar in je eentje werkt dat niet echt. Het kan wel, maar er zijn te weinig goeie spawns. Je bent zo veel tijd kwijt aan 't sjouwen en drinken dat je niet erg hard gaat.
Gearcheck my ass.
Prima joh. Dat je al in heroic epics zat voor een deal doet er ook niet toe.

Curator is een gearcheck, maar dat wil niet zeggen dat je helemaal in de epics moet zitten, duh. Maar in quest greens ga je daar niet voorbij komen, ongeacht je 'skill'. Er komt sowieso nauwelijks skill kijken bij de curator. Gewoon plat flares en curator DPSen.
Ja, heeft vast ook niks te maken met winter's chill en dat soort zaken die pas nut krijgen als je meer dan 5 bolts cast, of dat mensen zoals ik geen elixirs gaan gebruiken op trash omdat dat gewoon te duur is...
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 22:02:
Ik vind Frost ook gewoon lekkerder spelen, plus het feit dat je gewoon best wel een hogere houdbaarheids datum hebt om encounters te overleven. Zowel PvE als PvP. In het begin toen ik met mijn Mage speelde heb ik lange tijd Fire spec. gespeeld en ging toch sneller dood, dan met Frost spec. Maar wat ik wel vaak lees in dit topic is dat als je continue aan het raiden bent dat men fire spec. aanraad, vanwege de hogere damage output, plus de dots die fire met zich mee brengt, maar daar staat bij frost de snare en slow effects tegenover. Dus eigenlijk is het maar net waar je voor kiest. :)
Mja. Ik ben in Kara een paar keer mobs aan het kiten geweest. Een mob in een trashpack voor Attument, en een van de sub-bosses bij Moroes bijvoorbeeld. Dit omdat we te weinig CC hadden (moesten o.a. onze shadowpriest missen). Dat zijn van die momenten dat ik dol ben op m'n frost spec (niet dat het met fire niet gekund had, maar m'n slow effects zijn harder en duren langer dan die van een fire mage). Ik geloof best dat fire in de 25-mans betere DPS levert, maar ik zou niet snel respeccen. Alleen als alle andere classes ook een raid-optimum spec nemen.
chromeeh schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 08:47:
Yup, had na 8 runs m'n +dam ring. Heb ook de epic flyer, van de laatste group was ik de enige die uberhaupt 300 riding skill had :D

Je moet wel uitkijken trouwens. Ik mountte onlangs op m'n verkeerde broom (level 40 non-flying) en spring daarmee de Aldor lift af. Gelukkig had ik veertjes :)
Snuffel schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 09:00:
Zit nu een aantal posts over mages te lezen, en kom nu toch even in twijfel.

Ben lvl 65 en heb een fire mage.
Aangezien ik geen raids doe, lijkt het mij beter om frost te gaan. Wat is nu echt een typisch goede frost build voor PvP/PvE?
En de punten die je dan over houdt, in fire of in arcane plakken?
Een echte frostmage heeft geen punten over :P Zie m'n profile voor welke spec ik heb.
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 09:58:
Gisteren toch nog een uurtje kunnen spelen met mijn nieuwe Dwarf Hunter en nu op level 9...... Ik blijf erbij dat een Hunter de eerste levels enorm traag en kut levelled...... Wat wel lekker was, is dat ik met wat noorse spelers even een party had bij het verslaan van een aantal lastige Wendigo's.... dat was enorm fun en we hebben het er erg goed vanaf kunnen brengen. :)
Hunters worden VEEL beter op het moment dat je je pet krijgt. Je personal tank maakt 't killen veel makkelijker, tot die tijd ben je te veel aan het meleeen.
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 10:35:

Onze hersenen proberen overal patronen in te zien, ook al die er niet zijn. Drops zijn random. Basta :)
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 10:40:
zo ongeveer
Ja, die filmpjes zijn leuk hoor, maar cooldowns bij het grinden? Ter info: coldsnap heeft een 10m cooldown (voor je daar punten in stopt), die filmpjes zijn grappig maar geven geen realistisch beeld.
Gohan-san schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:24:
Blizzard wil dat WoW Arena's een e-sport worden. Helaas betekent dat dat er eigenlijk alleen maar op 5v5 e.d. gebalanceerd wordt. Beetje jammer dat ze om hunters 'viable' te maken maar gewoon alles geven van andere classes.

[ Voor 4% gewijzigd door Hydra op 25-10-2007 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Niet online
Is het trouwens ook mogelijk om als ik mijn midle mouse button indruk aspect of the cheetah te casten ? Zodat als ik ga rennen snel ga rennen. Ik heb vluchtig gekeken maar kon het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:20

vhal

ಠ_ಠ

Defector schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:35:
Is het trouwens ook mogelijk om als ik mijn midle mouse button indruk aspect of the cheetah te casten ? Zodat als ik ga rennen snel ga rennen. Ik heb vluchtig gekeken maar kon het niet vinden.
Dat kan :)
AotCheetah ergens op een menubar plaatsen, deze plaats opzoeken onder 'Keybinds' (iets van bar x position y, afhankelijk welke barmod je gebruikt) en vervolgens een nieuwe toets voor deze positie binden (bijvoorbeeld je muisknop)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Hydra schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:31:
[...]

Je moet wel uitkijken trouwens. Ik mountte onlangs op m'n verkeerde broom (level 40 non-flying) en spring daarmee de Aldor lift af. Gelukkig had ik veertjes :)
Dat ken ik :P
- Denken dat je je bird gesummoned hebt en vrolijk springen en onderweg naar de grond denken dat een Dreadsteed niet kan vliegen... 8)7
- Als lvl 55 uit gewoonte mount --> proberen te vliegen = no go
enz enz :P

Best maf hoe je daar aan went dat vliegen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:54
Nieuwe belt ja!!

60 badges of justice.

http://www.wowhead.com/?item=33331

Chain of Unleashed Rage
Binds when picked upWaist Plate

904 Armor
+34 Strength
+37 Stamina
Red Socket
Blue Socket
Socket Bonus: +3 Hit Rating
Durability 55 / 55
Requires Level 70
Equip: Improves hit rating by 14.
Equip: Your attacks ignore 154 of your opponent's armor.

Best wel aardig :)

en ook:

Eternium Rage-shackles
Binds when picked upWrist Plate

703 Armor
+32 Strength
+32 Stamina
Durability 55 / 55
Requires Level 70
Equip: Your attacks ignore 150 of your opponent's armor.

voor 35 badges

[ Voor 22% gewijzigd door cannibal op 25-10-2007 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
chromeeh schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:39:
Dat ken ik :P
- Denken dat je je bird gesummoned hebt en vrolijk springen en onderweg naar de grond denken dat een Dreadsteed niet kan vliegen... 8)7
- Als lvl 55 uit gewoonte mount --> proberen te vliegen = no go
enz enz :P

Best maf hoe je daar aan went dat vliegen :+
Ik ben na m'n priest een mage gaan spelen, laten dat nu twee classes zijn die slowfall hebben. In bijvoorbeeld 1k needles spring ik altijd van die liften ("ja, ik ga niet wachten...pff") af. Warlock > *SPLOT*. Druid > *SPLOT*

Ook leuk trouwens, op de netherwing ledge. Wordt je gedismount door een van die vuurballen ofzo van die race quests > slowfall. Sweef je daar, denk je nog van "teehee", zie je dat je zo de afgrond in sweeft. *zucht* Dat, of je land precies bovenop een ascendant...

[ Voor 17% gewijzigd door Hydra op 25-10-2007 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Hydra schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:59:
[...]

Ik ben na m'n priest een mage gaan spelen, laten dat nu twee classes zijn die slowfall hebben. In bijvoorbeeld 1k needles spring ik altijd van die liften ("ja, ik ga niet wachten...pff") af. Warlock > *SPLOT*. Druid > *SPLOT*

Ook leuk trouwens, op de netherwing ledge. Wordt je gedismount door een van die vuurballen ofzo van die race quests > slowfall. Sweef je daar, denk je nog van "teehee", zie je dat je zo de afgrond in sweeft. *zucht* Dat, of je land precies bovenop een ascendant...
Hm, wordt je gedismount door zo'n vuurbal, klik je op Flight Form, en doorvliegen... ;) Druids ftw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Gifv shitload aan haste rating

PoM Portal

Dat zou pro zijn : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
DizzyWeb schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:03:
Hm, wordt je gedismount door zo'n vuurbal, klik je op Flight Form, en doorvliegen... ;) Druids ftw ;)
Ja, flightform is enorm cool. Ik denk ook dat m'n druid als eerste level 70 gaat halen nu, leuker om te levellen en die instant flightform lijkt me super. Spec ik resto en ga ik arena's doen enzo... :)
ImdaMned schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:06:

PoM Portal

Ik zou voor teleport gaan, is zo kut als je misklikt, kun je nog ff naar je portal zwaaien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:18

Seraphin

Meep?

pfff.... zit nu al dagen trade te spammen op zoek naar een chanter die Savagery kan doen.
Blizz giev overzicht van ieders recipes plzzzz!

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 10-09 15:34
Migrate maar naar Emeriss krijg je em gratis (excl mats) van me :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 18:03

DefLite

Why so serious?

Seraphin schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:10:
pfff.... zit nu al dagen trade te spammen op zoek naar een chanter die Savagery kan doen.
Blizz giev overzicht van ieders recipes plzzzz!
Ik ben ook 2 dagen bezig geweest om Soulfrost te vinden :/ mijn guild doet karazhan+illhoof al sinds februari elke week en nog niemand heeft soulfrost :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die heb ik net 2 dagen geleden gekregen, zit wel op Deathwing (Horde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Little_captain schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:16:
[...]

Ik ben ook 2 dagen bezig geweest om Soulfrost te vinden :/ mijn guild doet karazhan+illhoof al sinds februari elke week en nog niemand heeft soulfrost :(
10 man bij ons in de guild kunnen inmiddels sunifre echant, 5 de soulfrost,1 iemand mongoose en eentje surefooted : P

[ Voor 3% gewijzigd door ImdaMned op 25-10-2007 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ImdaMned schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:06:

PoM Portal

Mage bij ons heeft 129 haste en nog de use op de Skull of Gul'dan doet ook ziek dps
wel jammer dat ik er als lock niet zoveel aan heb :P
ImdaMned schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:22:
[...]

10 man bij ons in de guild kunnen inmiddels sunifre echant, 5 de soulfrost,1 iemand mongoose en eentje surefooted : P
TiC luckers :(

echt ziek heb maar 1x in al mijn kara runs de mongoose zien droppen, voor de rest helemaal niets :(

[ Voor 36% gewijzigd door Bokkie op 25-10-2007 12:28 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:31:
[...]

Mwoa. Ik heb wel wat AoE gegrind samen met een priest, maar in je eentje werkt dat niet echt. Het kan wel, maar er zijn te weinig goeie spawns. Je bent zo veel tijd kwijt aan 't sjouwen en drinken dat je niet erg hard gaat.

Ja, die filmpjes zijn leuk hoor, maar cooldowns bij het grinden? Ter info: coldsnap heeft een 10m cooldown (voor je daar punten in stopt), die filmpjes zijn grappig maar geven geen realistisch beeld.
met een healer achter je gaat alles makkelijk :P
maar serieus .. the learning curve is very steep, dat is wel iets om rekening mee te houden inderdaad

gelukkig is het niet zo dat als je helemaal op aoe richt qua spells en talents je helemaal niets meer zou kunnen tegen single mobs

er zijn inderdaad niet heel veel goede plekken maar ze zijn er wel
uitgebreid beschreven http://www.wowwiki.com/Mage_Aoe_Locations

maar de beste plekken zijn altijd het verst weg ..

slecht voorbeeld
zo heb ik (horde) nog eens een tijdje in dat stukje boven stv (even naam kwijt) gegrind
in zo'n graveyard in het westen zitten voornamelijk melee lui en ook een spirit healer .. dus als je dood gaat - en dat gebeurt in het begin nog wel eens :P - hoef je eigenlijk nog geen 10 meter naar je corpse te lopen ... enige nadeel was inderdaad een bagger eind lopen, en daar grinden was wel ok .. maar als ineens je armor op 0% durability staat moet je behoorlijk ver voor een vendor - en op een pvp server gaat het daar helemaal niet werken omdat het allied/contested terein is

waar je natuurlijk het meeste aan hebt zijn plekken waar absoluut geen casters staan

hillsbrad farms is een goeie rond lvl 26
en wat ook belangrijk is . niet allllles pullen .. maar gewoon een redelijk groepje
dan kun je even regennen , volgende groep , even regennen , volgende groep en hello respawns :)

die cooldown op coldsnap is inderdaad jammer.. maar heb je als het goed is ook niet altijd nodig . eigenlijk alleen om een bad pull te redden, of als er 1tje per ongeluk de nova resist (en een melee of caster in je nek tijdens blizzard is uiteraard bad idea) ... je kan vrij makkelijk een bad pull ontwijken door out of range te blinken als het fout gaat :)

dat je na elke run bijna out of mana bent is best verdedigbaar doordat je wel een stapeltje lijken naast je hebt liggen terwijl je je conjured water aan het drinken bent .. of evocate

uiteindelijk .. is het natuurlijk wel saai, maar minder saai imho dan gewoon solo mobs grinden
het gaat niet veel sneller dan puur questen met een guide .. het gaat wel veel sneller dan solo mobs grinden ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da's wel handig aan het beginner zijn..al die ingewikkelde dingen die jullie allemaal moeten zoeken etc...die heb ik nog lekker niet.

edit:
Lief dagboek (op speciaal verzoek van BaCoNL)

Gisteren was weer een goed dagje, als mijn nieuwe personage Magicgut op het gemakje eens het bloodelf gebied gaan verkennen. Dat bleek voor mij toch echt een heel stuk gemakkelijker te bewandelen als het gebied van de Nightelfs...(stukje ervaring misschien ook wel)

Het duurde uiteraard niet lang voor mijn level 1 Warlock uitgedaagd werd voor een duel, waar had ik ook al weer die addon zien staan in het topic was mijn eerste gedachte, en ignore hielp in ieder geval voor dit geval alvast. Met de lightheaded en Auctioneer addons toegevoegd werd mijn quest log en mijn inventory ineens stukken duidelijker.

Het kostte even wat gewenning om de skills van de warlock te leren kennen, maar het viel me vooral op dat in de eerste 5 levels ik zowat geen krasje tegen kreeg. Toen ik alweer level 5 was geworden teruggelopen om een imp te krijgen en goeiendag wat maakt zo'n klein creatuurtje het leven toch een stuk makkelijker.

Al genietend van het kleine, vuurballen smijtende creatuurtje naast mij ging ik toen maar eens op pas om de boze wereld in te trekken. Al snel kwam ik wat grotere beesten tegen maar ook die gingen verdraaid makkelijk ten onder en waarempel, ik had in de tussentijd al drie extra bags verzameld, geen hele grote, maar dat hoeft nu ook nog even niet.

In de tussentijd nog even gegeten, beschermd door mijn schattige kleine impje die alles wat te dichtbij kwam of me aanviel flambeerde met goed gemikte vuurballen, waardoor het een koud kunstje werd om de rest zelf te doen.

Anderhalf uur later was ik level 7 en vlakbij level 8 en vlakbij de East Sanctum, de Dead nogwat oversteken leek me nog even geen goed idee..vooral ook omdat ik diverse level 9, 10 en 11 ondode creaturen zag rondwandelen daar beneden...ik besloot dat het mooi was voor de dag...logde uit en ging relaxed op de bank zitten...al snel sprong 1 van mijn poesjes op schoot en ik zag haar al voor me als een van de creaturen die ik mee zou kunnen nemen..vuurballen smijtend..krabbend met haar klauwtjes...en schoot in de lach..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:*knip*
En jij de gedragscode :{

[ Voor 100% gewijzigd door Crash op 25-10-2007 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Leuk om je beginnersavonturen te lezen dragonspirit. Those were the days... *zwijmel*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:*knip*
Bij deze dan de vraag om ontopic te blijven :{

[ Voor 75% gewijzigd door Crash op 25-10-2007 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom begint niet iedereen weer 's met een heel nieuw karakter.... vooral eens van de tegenparty :) is altijd leuk toch om weer van voren af aan te beginnen met levellen.. en ook weer te beseffen hoe dat was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:46:
Waarom begint niet iedereen weer 's met een heel nieuw karakter.... vooral eens van de tegenparty :) is altijd leuk toch om weer van voren af aan te beginnen met levellen.. en ook weer te beseffen hoe dat was
OMG! Horde rollen? :X

Heb zowel Allies als Horde characters, en toch is mijn voorkeur Allies
alleen op mijn server is de verhouding een beetje scheef: 30% Ally, 70% Horde
Ik wil wel eens een 50-50 server RP rollen, dat lijkt me nog wel een uitdaging.

Iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspergt
  • Laatst online: 21-04 03:10
*knip*
Maak de volgende keer aub een topicreport aan ;)

[ Voor 84% gewijzigd door Crash op 25-10-2007 19:35 ]

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

chromeeh schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:39:
Flightform ftw. ;)

Instant cast, nooit problemen. Moet alleen nog sparen voor mijn epic. Wat ik soms btw wel lastig vind, is dat je In Combat niet weg kan vliegen. Maar dat is logisch, hehe...

Voortaan eerst posten, dan gaan eten.. hehe

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

*knip

Sjeez! Laat die jongen... Ik vind het leuk om te lezen, doet me weer denken aan toen ik begon. Als jij het niet boeiend vind, lees je het toch niet.

[ Voor 11% gewijzigd door Crash op 25-10-2007 19:36 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.E.T
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 17:12
OMFG! Alliance rollen? :X

Ik ben al mijn alts naar level 20 aan het levellen zodat ik na patch 2.3 lekker snel door kan levellen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Modbreak:Gedraag je :{

[ Voor 90% gewijzigd door Crash op 25-10-2007 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben zojuist horde gererolled na alleen maar allies gespeeld te hebben. Het valt me op dat het begin echt een stuk trager gaat omdat alle quests opnieuw gezocht moeten worden, al gaat het wel lekker i.c.m. die lighthead mod :) Maar alleen beetje dom dat ik niet op een andere server ben gegaan, want Khadgar is redelijk dood in de low area's. Maar ik vraag me af of die recommended servers de servers zijn met de minste spelers, of met de meeste spelers in de low levels? Want anders ga ik toch nog even op andere server rerollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

J.E.T schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 13:01:
[...]

OMFG! Alliance rollen? :X

Ik ben al mijn alts naar level 20 aan het levellen zodat ik na patch 2.3 lekker snel door kan levellen :D
`
ZOMFGWTFBBQ!!!! Überhaupt rerollen!
Maar daar zeg je wel wat, even alvast wat characters tegen de 20 aan zetten....
Nu nog een server zien te vinden.

Vereist: gelijke verdeling Alliance-Horde - NL Horde Guild - RP als het even kan.
Waar o waar reroll ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2007 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
Foei Niels!
Zweeft! Met een z.
:P
cannibal schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:47:
Nieuwe belt ja!!

60 badges of justice.

http://www.wowhead.com/?item=33331

Chain of Unleashed Rage
Binds when picked upWaist Plate

904 Armor
+34 Strength
+37 Stamina
Red Socket
Blue Socket
Socket Bonus: +3 Hit Rating
Durability 55 / 55
Requires Level 70
Equip: Improves hit rating by 14.
Equip: Your attacks ignore 154 of your opponent's armor.

Best wel aardig :)

en ook:

Eternium Rage-shackles
Binds when picked upWrist Plate

703 Armor
+32 Strength
+32 Stamina
Durability 55 / 55
Requires Level 70
Equip: Your attacks ignore 150 of your opponent's armor.

voor 35 badges
Ja dat gaat 'em worden!
Nog 3 badges en ik zit aan de 60, nog een leuke epic gem in de bank die ik hier in kan gooien dan. Ik heb zelf de black felsteel bracers, 581 armor, 15 sta, 26 str en improves critical strike rating by 22. Alleen dat laatste zou ik dan kwijt zijn, hmmz, kweenie, ik denk dat ik eerst voor de nieuwe trinket ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
caspergt schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 07:55:
ahaa ,handig om te weten :P me eerste weekje echt WoW.
Lvl 15 Orc Warrior nu , vind het een leuk spel.
Pure poëzie ... not
Ben in 2005 al gererolled naar horde. Daarnaast heb ik er niet echt behoefte aan om nog een keer westfall etc mee te maken. Daarnast zit ik in een guild omdat ik die gasten mag en toevallig wat epix mee kan pakken.

[ Voor 49% gewijzigd door Crash op 25-10-2007 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Niet happen; topicreport aanmaken...

[ Voor 85% gewijzigd door Crash op 25-10-2007 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgende keer een topicreport aanmaken ipv te reageren ;)

[ Voor 86% gewijzigd door Crash op 25-10-2007 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^^

[ Voor 96% gewijzigd door Crash op 25-10-2007 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snuffel schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:48:
[...]
Ik wil wel eens een 50-50 server RP rollen, dat lijkt me nog wel een uitdaging.

Iemand een suggestie?
niet darkmoon faire
75% allied - 25% horde

maar .. wat je natuurlijk wel kan doen
even spieken op www.warcraftrealms.com
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:30:
Da's wel handig aan het beginner zijn..al die ingewikkelde dingen die jullie allemaal moeten zoeken etc...die heb ik nog lekker niet.
geen paniek :) .. gewoon vragen als je het wil weten... ik heb ook nog geen 70, door gewoon mee te lezen leer je al wel genoeg, btw.. afkortingen ed staan ook in het boekje..maar inderdaad spells / spell rotaties en vooral berekeningen lezen duizelt mij ook :D
Lief dagboek

Gisteren was weer een goed dagje, als mijn nieuwe personage Magicgut op het gemakje eens het bloodelf gebied gaan verkennen.
nog eenmaal voor jou dan alvast .. iets wat ik paar dagen geleden postte... misschien had je het wel gelezen maargoed

hou je nog even bezig in het gebied waar je bent
je krijgt vanzelf quest om naar ghostland te gaan
eenmaal daar gewoon je ding doen
zo rond level 16 - 17 zul je een keer een (pittige) questchain krijgen die begint met The Farstrider Enclave en eindigd met een (groep) quest The Traitor's Destruction

daarnaast .. zo rond het einde van alle quests in ghostlands zul je daar wel een keer exalted worden met tranquillien en een heele mooie cloak kopen

oh en btw .. stoor je niet aan de kritiet van een enkeling , gewoon rustig doorgaan met verhalen :)
verademing vind ik het tussen alle verhalen over talenttree's spellrotaties, ik heb wel of niet me epic, we hebben <boss> down. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lol een nieuw character? :X

Serieus, die hel ik ga ik niet nog een keer door. Ik ben nu lvl 70, en ben maar wat blij dat ik niet meer hoef te lvlen. Ik vind gearen veel leuker dan lvlen. Daarom kan ik mijn priest niet lvlen, maar wat zou ik hem graag op lvl 70 hebben. Kan hij mijn rogue voorzien van pots enzo :Y)

Die dailies tikken trouwens wel hard aan zeg. Zo verdien ik tenminste snel gold :D Ik heb naast het raiden niet echt veel tijd om nog te farmen. Meestal ff snel een half uur voor de raid ff snel wat buffood farmen. pots van AH af halen en dan krijg ik alweer een summon.

Zijn er nog meer dailies die ik kan unlocken naast degene die ik al heb?

Ik doe altijd:

- Skettis, bomben
- Ogrila, ritual
- Shatari Skyguard, nog meer bomben, wrangle nethrray >:)

Das in 20 min wel, easy money, maar ik wel wel meer easy money. Ik moet ook een snelle vliegmachine hebben :9

En casper, serieus, hou liever je mond dicht. Je ziet dat die kerel enthousiast is, en heeft er blijkbaar moeite in gestoken om het leuk te brengen. Er is geen reden om hem zo af te kraken.

Los daarvan vond ik het erg leuk om te lezen. Zag het zo voor me :D

En ik ben zelf ook lowlvl geweest en herken het heel erg. Ik als kleine rogue in de boze wereld waar alles nieuw was.

Nu ben ik de master assassin (ik ben exalted met violet eye ! :D ) die recht op zijn doel afgaat. Ook leuk hoor, maar wel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 13:23:
[...]

niet darkmoon faire
75% allied - 25% horde

maar .. wat je natuurlijk wel kan doen
even spieken op www.warcraftrealms.com
*agrees*
Verhouding is behoorlijk zoek op DF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:33
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 10:38:
[...]

De soaker is een shadowpriest, en daar kan ik niet onder blijven als ik serieus dots ga doen op Curator. Ik doe mijn dots voor de eerste flares, en (amp)CoD op zijn tijd, maar meer dots betekent dat ik de arcane thingies mag pakken. Casual guild, en Spriest met lage spellhit.
Wtf is een soaker op curator? Die bolts zijn toch gewoon random? Bij ons pakt bijna altijd iemand anders ze na een evocate.

Bij ons gaat curator gewoon zo:

Raidsetup 3 healers, MT/OT, 5 dps (OT is ook DPS specced). niemand in rare arcane gear of wat dan ook.

DD dps killed flares (rogues/warriors/druids/hunters/mages/destro locks)
DoT dps blijft altijd op curator (Sp's, afflilocks, dot dps is wasted mana op flares).
Dit betekend dat je altijd 4/5 man op de flares hebt war ruim voldoende moet zijn, en 1/2 man op curator.
1 healer healed MT, 1 healer healt bolt en MT/Raid waar nodig, de laatste healer healt de raid.
Met deze setup hebben wij altijd max 3 evocates nodig gehad als alles normaal gaat. Tegenwoordig gaat het in 1/2 maar dat komt meer omdat het overgrote deel van de guild weinig meer nodig heeft uit kara.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

[...]

Serieus, die hel ik ga ik niet nog een keer door. Ik ben nu lvl 70, en ben maar wat blij dat ik niet meer hoef te lvlen. Ik vind gearen veel leuker dan lvlen. Daarom kan ik mijn priest niet lvlen, maar wat zou ik hem graag op lvl 70 hebben. Kan hij mijn rogue voorzien van pots enzo :Y)

Die dailies tikken trouwens wel hard aan zeg. Zo verdien ik tenminste snel gold :D Ik heb naast het raiden niet echt veel tijd om nog te farmen. Meestal ff snel een half uur voor de raid ff snel wat buffood farmen. pots van AH af halen en dan krijg ik alweer een summon.

Zijn er nog meer dailies die ik kan unlocken naast degene die ik al heb?

Ik doe altijd:

- Skettis, bomben
- Ogrila, ritual
- Shatari Skyguard, nog meer bomben, wrangle nethrray >:)

Das in 20 min wel, easy money, maar ik wel wel meer easy money. Ik moet ook een snelle vliegmachine hebben :9

En casper, serieus, hou liever je mond dicht. Je ziet dat die kerel enthousiast is, en heeft er blijkbaar moeite in gestoken om het leuk te brengen. Er is geen reden om hem zo af te kraken.

En ik ben zelf ook lowlvl geweest en herken het heel erg. Ik als kleine rogue in de boze wereld waar alles nieuw was.

Nu ben ik de master assassin (ik ben exalted met violet eye ! :D ) die recht op zijn doel afgaat. Ook leuk hoor, maar wel anders.
Prisoner escape in Skettis. Irritante is alleen wel dat je die verdomde prisoner moet vinden :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Dennism schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 13:25:
Wtf is een soaker op curator? Die bolts zijn toch gewoon random? Bij ons pakt bijna altijd iemand anders ze na een evocate.
Hoogste threat na je main tank :)
DizzyWeb schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 13:26:
Prisoner escape in Skettis. Irritante is alleen wel dat je die verdomde prisoner moet vinden :|
Mja. Er zijn 3 spawnspots, maar je bent als het druk is vaak te laat. Of je gaat campen en iemand pakt 'em net voor je. Ik deed die quest ook alleen als ik 's ochtends in alle rust m'n dailies aan het doen was. 'S avonds was het FFA daar.

Later kun je, als je 300 riding skill hebt, ook netherwing dailies gaan doen. Zitten ook een paar makkelijke/leuke tussen die aardig wat opleveren.

[ Voor 52% gewijzigd door Hydra op 25-10-2007 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van al die low lvl verhalen krijg ik zin om ook weer een nieuwe char te beginnen, of verder te gaan met 1 van m'n alt's....maarjah ik zit nog op m'n werk tot 5 uur |:( en vanavond weer kara in, dus krijg ook geen tijd ervoor vanavond |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
DizzyWeb schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 13:26:
[...]

ogrila demons slachten zodra je honored bent met ze. Die skettis prisoner heeft 3 spawnplekken btw. ff zoeken maar de boomhutten zien er exact gelijk uit.

In 2.3 komen ook daily heroic instance quests, cooking daily's en daily BG quests :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

hehe dat klinkt heel bekend nawa..heb zelf 3 chars op 70 waarvan ik er toen TBC uitkwam maar 1 op 60 had en de andere 2 op 4X.. :)

Toen me priest eerst naar 70 gelvled en gelijk main gererolled van huntard naar priest (ben er nog steeds erg blij mee), daarna mijn rogue doorgestoomd naar 70 en dat is nu mijn grind / pvp char.. ;)
Hunter staat al heeel lang in de koelkast.
[...]

Amen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu een lvl 15 rogue, maar heb het idee dat ik het niet helemaal goed speel. Ik heb bij gebrek aan beter een dagger & een sword, maar als ik mobs lvl 16/17 kill dan overleef ik het vaak maar net aan. ik open met SS, dan gelijk slice & dice, dan nog 2 of 3x SS en dan Eviscrate, als de mob nog niet dood is nog een keer SS. Vaak hou ik zelf nog 10% health over, mja dan moet ik weer first aid gebruiken enzo.. heb het idee dat het sneller kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 13:33:
ik heb nu een lvl 15 rogue, maar heb het idee dat ik het niet helemaal goed speel. Ik heb bij gebrek aan beter een dagger & een sword, maar als ik mobs lvl 16/17 kill dan overleef ik het vaak maar net aan. ik open met SS, dan gelijk slice & dice, dan nog 2 of 3x SS en dan Eviscrate, als de mob nog niet dood is nog een keer SS. Vaak hou ik zelf nog 10% health over, mja dan moet ik weer first aid gebruiken enzo.. heb het idee dat het sneller kan?
Ik heb geen rogue hoger dan level 18, maar ik gebruikte SnD nooit. Volgens mij geen efficiente energybesteding op solo mobs. Anyway, je krijgt op level 18 (geloof ik) ambush. Goeie opener. Ik deed dan meestal ambush > wachten > gouge > backstab. Rest SS tot ik genoeg CPs had om 'em met m'n evis dood te krijgen.

[ Voor 11% gewijzigd door Hydra op 25-10-2007 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
[...]

daarnaast .. zo rond het einde van alle quests in ghostlands zul je daar wel een keer exalted worden met tranquillien en een heele mooie cloak kopen
Yep, en die Cloak is zekers the moeite waard.......ik heb hem nu ook dankzij het advies van CoZ 8)

Ik was dus al Exalted en ben even terug gegaan om die Cloak te kopen! Onlangs ik de Ghostlands best k*t vond in het begin, is het goed te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 13:10:
Ben in 2005 al gererolled naar horde. Daarnaast heb ik er niet echt behoefte aan om nog een keer westfall etc mee te maken. Daarnast zit ik in een guild omdat ik die gasten mag en toevallig wat epix mee kan pakken.
hij zei niet dat je dus ook maar meteen je main/guild/weetikveelwat moet opgeven

opzich kunnen we allemaal een nieuwe char beginnen , tenzij je er al 50 hebt
we zouden zelfs allemaal op 1 realm een stukje got maken.. desnoods een stukje aan horde kant en aan allies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Pedr0 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 13:36:
[...]

Yep, en die Cloak is zekers the moeite waard.......ik heb hem nu ook dankzij het advies van CoZ 8)

Ik was dus al Exalted en ben even terug gegaan om die Cloak te kopen! Onlangs ik de Ghostlands best k*t vond in het begin, is het goed te doen!
Wat vond je er kut aan dan? Vond het super, meer dan genoeg quests om naar level 20 te levellen. Kun je fijn een heel stuk barrens skippen.
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 13:37:
hij zei niet dat je dus ook maar meteen je main/guild/weetikveelwat moet opgeven

opzich kunnen we allemaal een nieuwe char beginnen , tenzij je er al 50 hebt
we zouden zelfs allemaal op 1 realm een stukje got maken.. desnoods een stukje aan horde kant en aan allies
Denk niet dat dat gaat werken. Heb te veel mensen op AD zitten waar ik mee klets, en dat laat je achter als je tijd in een alt gaat investeren. Alts rollen prima, maar dan horde-side op AD :)

[ Voor 36% gewijzigd door Hydra op 25-10-2007 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-09 16:42
Heb nu 4 lvl 70's en mijn nieuwste char is nu 62.
Ik geloof dat het hier juist een probleem is niet elke keer opnieuw te beginnen.

Heb overigens op al mijn 70 chars raidervaring t/m TK alleen vaak de pech dat ik denk een leuke hechte guild gevonden te hebben. Die dan toch achteraf na wat afkers rond de zomertijd, of wat quitters hier en daar toch niet zo stabiel is. Waarna de helft rerolled en ik dan ook maar een nieuwe realm op ga zoeken. Ben zo begonnen op Neptulon Horde, Aeria Peak Alliance en via Hellfire Alliance nu weer terug op Neptulon, waar ik gister met mijn Holy priest een raiding guild gejoind ben waar een stuk of 6 reallife friends inzitten.
Nu maar duimen dat dit langer standhoud...
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Blijf ontopic en vriendelijk!
Geen slow-chat en geen offtopic replies!