Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 135 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.422 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:37:
Ben gister voor de zoveelste keer gerespecd, kost me nu al 45g per respec :P
Heb nu een hybrid build op m'n hunter (0/31/30) maar heb em helaas nog niet kunnen uittesten in raids. Maar goed, vanavond maar hopen dat gruul door gaat ;) En nog 1 weekje vanaf morgen en dan eindelijk m'n legs van Arena 2 binnen /cheer :P
Als ik jouw was zou ik wachten aangezien nieuwe patch bijna uitkomt en daarmee ook Arena 3 gear.

http://www.worldofraids.com/
deadsy33 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:13:
[...]

ervanuitgaande dat je arenapoints niet gereset worden ;)
Dat zou dan ook de eerste keer zijn ofzo :P

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2007 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:12:
[...]

Als ik jouw was zou ik wachten aangezien nieuwe patch bijna uitkomt en daarmee ook Arena 3 gear.
ervanuitgaande dat je arenapoints niet gereset worden ;)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt ook wel, maar je kun maar 1 tracking aan hebben waardoor je het echt van een addon moet gaan hebben wil je ze allebei zien en skinning is gewoon makkelijk omdat je bijna alle beesten kun skinnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:07
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:13:
klopt ook wel, maar je kun maar 1 tracking aan hebben waardoor je het echt van een addon moet gaan hebben wil je ze allebei zien en skinning is gewoon makkelijk omdat je bijna alle beesten kun skinnen
Is al eerder gezegt door iemand anders.

macro
/castsequence herb thingy, mining thingy

en die om de zoveel yard spammen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

ImdaMned schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:27:

macro

Zie jij jezel al constant die macro spammen tijdens het levelen?
Ik denk eerlijk dat je na verloop van tijd die macro vergeet..

2 Gathering Professions werkt, simultaan, gewoon niet lekker/smooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

macro

maar ik neem aan dat je dan echt alleen gaat herben/minen en het niet tussen het lvlen door doe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
RaseriaN schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:31:
[...]

Zie jij jezel al constant die macro spammen tijdens het levelen?
Ik denk eerlijk dat je na verloop van tijd die macro vergeet..

2 Gathering Professions werkt, simultaan, gewoon niet lekker/smooth.
Binden onder je main attack : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Wat imo toch het beste werkt (en het meeste geld oplevert tijdes het lvl-en) is enchanting en skinning. Voor beide hoef je niet om te lopen, en levert je toch bakken met geld op. :)

En je mining/ BS kun je altijd nog op 70 lvl-en :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is wel weer zo, maar aangezien ik niet echt vaak speel is enchanting niet hetgene voor mij en mining kan ik rustig tussendoor doen :)

en dan op 70 paar low lvl instances doen voor greenies en die dan sharden voor enchanting later wil ook nog wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 13:56

Rexomnium

Vincam aut moriar

Kan iemand mij vertellen wanneer Patch 2.3 uitkomt? Ik ben namelijk voor elke relevante faction honored, zodat ik straks moeiteloos de heroics kan doen. Ik ben wel eens toe aan wat betere gear :)

[ Voor 11% gewijzigd door Rexomnium op 23-10-2007 14:54 ]

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Atlas schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:40:
[...]

Druk op 'P' en daar staat de spell "Find Minerals" oid :)
Klik die aan, hou je minimap in de gaten, en als er een geel bolletje staat op je minimap bevindt zich daar een mineral-ore vein :)
Dank jullie wel...ik had die skill dus niet gevonden...maar ik zal vanavond nog eens kijken dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Rexomnium schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:53:
Kan iemand mij vertellen wanneer Patch 2.3 uitkomt? Ik ben namelijk voor elke relevante faction honored, zodat ik straks moeiteloos de heroics kan doen. Ik ben wel eens toe aan wat betere gear :)
nee dat kunnen we je niet vertellen aangezien blizzard dat zelf nog niet eens weet :D Ze ronden eerst de tests af ... fixen eventuele bugs in de patches en testen daarna nog wat meer. Zodra ze tevreden zijn gaat ie live. Dat kan binnen 2 weken zijn ... kan ook 4 weken zijn, kan zelfs meer zijn ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
WHEN ITS DONE

:+

Echt sorry maar hoe moeten mensen hier nou weten wanneer die patch precies uitkomt
verleden leert dat zolang de PTR nog up is de patch nog niet klaar staat voor uitrol
meestal draait de PTR enkele weken dwz 4-x weken testen op PTR, PTR gaat down, week later uitrol oid

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:12:
[...]

Irritante is dat je moet switchen tussen beide tracking methoden.
ja is zo, maar als hunter/dwarf ben ik dat zelf al wel flink gewend...... en in sommige regionen kun je behoorlijk veel vinden ....... kunt ook altijd eerst beginnen met skinning en bijvoorbeeld herb, later herb dumpen en daarvoor mining nemen of vise versa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:59:
[...]

WHEN ITS DONE

:+

Echt sorry maar hoe moeten mensen hier nou weten wanneer die patch precies uitkomt
verleden leert dat zolang de PTR nog up is de patch nog niet klaar staat voor uitrol
meestal draait de PTR enkele weken dwz 4-x weken testen op PTR, PTR gaat down, week later uitrol oid
Klopt als een bus.

Toch is het moeilijk om te wachten als ik de stats zie op de nieuwe arena gear. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Ik was druk aan het sparen voor mijn flying mount (ik dacht 2000 gold/ik had 1500) vertelt een guildie mij heel droog dat het maar 800 gold +100 gold is. De hele guild en ik lagen daarna dubbel van het lachen.

@Miners

Er zijn plugins genoeg die een overzicht geven van Local Nodes zowel mine als Herbs als Treasures

[ Voor 23% gewijzigd door barfieldmv op 23-10-2007 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 18:27

Valkyre

Kitesurf FTW!

barfieldmv schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:10:
Ik was druk aan het sparen voor mijn flying mount (ik dacht 2000 gold) vertelt een guildie mij heel droog dat het maar 800 gold +100 gold is. De hele guild en ik lagen daarna dubbel van het lachen.
en jij had op dat moment 300g? :p hehe

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:53
mazzel, als je die 2k had, heb je iig al 1k voor je epic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 18:40

On_E

Housemusic

Die normale flyers waren toch ooit 1000 voor de skill en 200 voor de mount ?

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 18:25
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:32:
[...]

maar ik neem aan dat je dan echt alleen gaat herben/minen en het niet tussen het lvlen door doe
Na een tijdje leer je de nodes ook zo wel te herkennen. Met name de mining veins zijn redelijk goed te spotten als je wat oplet in bergachtige regio's. Als je dat tijdens het questen doet blijven je skills redelijk eenvoudig bij.

Bovendien denk ik dat Skinning van deze drie professions het makkelijkst naderhand te levelen, d.i. als je al hoger level bent. Ik ben zelf op level 70 met Mining gestart en je wordt er echt niet gelukkig van om uren in de lage-levelzones rond te lopen op zoek naar veins :-). Dan kan je beter een kamp met beesten zoeken, even hakken/AoE'en, skinnen en klaar :).

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:40

Seraphin

Meep?

Skinnen is inderdaad teh simpel lvl-en.

Over sparen voor flying mount; ik had het met mn epic flying mount precies andersom. Na eindeloze grindsessies + het volledig looten van mn bank char precies 5k gold; ik als een kind zo blij naar de trainer om er achter te komen dat ik ook nog 200g nodig heb voor de mount...... :(

Die laatste 200g heb je natuurlijk zo, maar op het moment was ik best geïrriteerd :P

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barfieldmv schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:10:
Ik was druk aan het sparen voor mijn flying mount (ik dacht 2000 gold/ik had 1500) vertelt een guildie mij heel droog dat het maar 800 gold +100 gold is. De hele guild en ik lagen daarna dubbel van het lachen.

@Miners

Er zijn plugins genoeg die een overzicht geven van Local Nodes zowel mine als Herbs als Treasures
En waarschijnlijk in 2.3 zit het ook standaard op WOW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:39:

Probleem wat ik op dit moment heb is dat er echt een aantal groepjes binnen ons guild zijn en deze alles samen doen en anderen niet helpen. Weet iemand misschien een leuk guild op Dragonblight? Ga denk ik maar eens rond kijken, want heb er niet zo'n lekker gevoel bij.
Iemand bekend met BOB of Duvel. Dit zijn beide 2 casual raiding guilds volgens mijn. Weet alleen niet hoever ze zijn kwa progress. Of als iemand een ander leuk casual guild weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

Kom naar Darkspear en zoek de guild Nameless op....
We zijn bezig met Aran en Prince in Kara. We zoeken nog goeie ranged dps casters en healers, als je je geroepen voelt. mijn char naam is hetzelfde als mijn naam hier.

O ja we zijn Alliance....

[ Voor 68% gewijzigd door killbillfast op 23-10-2007 16:28 ]

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:56:
[...]

Dank jullie wel...ik had die skill dus niet gevonden...maar ik zal vanavond nog eens kijken dan...
vergeet de Mining Pick niet :)

je hakbijltje .. graven met je handjes gaat niet lukken :P
[...]

macro

code:
1
 /Castsequence Find Herbs, Find Minerals

vervolgens in spellbar gooien
en een keybind aan dat stukje spellbar koppelen

valt reuze mee hoor dat vergeten in te drukken, kwestie van jezelf beetje aanwennen er regelmatig op te drukken.

denk dat de meest geld opleverende combinatie herbing+mining is.. maar dan moet je wel bezig blijven inderdaad met dat wissel knopje , en sowieso natuurlijk regelmatig van het pad afwijken omdat de meeste ores/herbs gewoon niet op de weg liggen :P

meest slackable en toch redelijk profijtelijke beroepjes natuurlijk
herbing / skinning
mining / skinning
Hydra schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:31:
[..
CoZ schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 09:29:
nu we toch bijna bij een nieuw topic komen
een idee,. wat misschien nog leuk is om toe te voegen
een klein lijstje met handige weetjes/quests/instances/../../
om te doen per levelgroep

voorbeeldjes

horde met tbc
lvl 10 - 20 ghostlands
1) revered met tranquillien -> blue Tranquillien Champion's Cloak
2) questchain The Farstrider Enclave -> The Traitor's Destruction = blue weapon

horde 33-36-ish
Shimmering Flats
groot plat landschap met veel mobs en bijhorende questjes + Rocket Car Parts
..]

Dan kan je heel WoWWiki wel gaan copy-pasten in de startpost.
ik heb (even :P ) gezocht .. kon het niet vinden :(

zelf maar gemaakt .. voorlopige opzet gedaan voor horde .. aangezien ik met allied nog niet boven level 7 gekomen ben :P

http://www.wowwiki.com/Notable_Horde_areas_and_quests

dus .. ..nu nog wat toevoegingen graag ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2007 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als we nu toch over macro's begginne :P

Ik gebruik deze op m'n hunter voor het raiden, nu was mijn vraag: Is hier nog een betere versie van of heeft iemand nog een ander idee/tip? of een heel andere macro die leuk is voor hunters ?

code:
1
2
3
4
5
6
#showtooltip Steady Shot 
/script UIErrorsFrame:Hide() 
/castsequence reset=(your ranged attack speed) Steady Shot, Auto Shot 
/cast [target=pettarget, exists] Kill Command 
/script UIErrorsFrame:Clear() 
/script UIErrorsFrame: Show()

Bij (your ranged attack speed) komt dan bij mij (2.52) te staan natuurlijk ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2007 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 07:24
Hydra schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:12:
[...]

Irritante is dat je moet switchen tussen beide tracking methoden.
Ja en nee, in principe moet je wisselen van tracking, maar met een goede gather mod verschijnt elk type node (plantjes of veins) gewoon op je map.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:41:
[...]

Ja en nee, in principe moet je wisselen van tracking, maar met een goede gather mod verschijnt elk type node (plantjes of veins) gewoon op je map.
inderdaad en dan een die ook de info haalt van andere spelers uit je guild.
Die zijn helemaal handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:32:
[...]

Ik krijg het gevoel dat we na de 2.3 patch een heleboel Hemo Rogue's gaan zien in de BG/Arena's.
Wordt eindelijk de tree zoals die bedoeld was..
Is ook zo 3/34/24 build is erg sterk vooral door de stuns van de mace en dubbele sprints,vanish,evasion.

Ik zag ook veel high rated spelers klagen over de pilaren in arena je kunt daar gewoon om heen draaien totdat je uit combat bent en de restealth .

Bekijk anders neilyo 9 daar restealth hij zo vaak :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat die mod niet alleen plaatsen zien waar de nodes mogelijk kunnen zijn, in plaats van daadwerkelijke nodes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

De mods die ik getest heb laten alleen de mogelijke plaatsen zien, inderdaad niet of er daadwerkelijk ook een plantje/vein is op dat moment. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
Gebruikt er hier iemand CooldownCount op een hunter?
Bij mij flipt deze helemaal op mijn autoshot... namelijk een errorframe na elke autoshot.
Ook op skills of abilities die niet in de standaard UI-bars staan geeft hij een errorframe op. (bvb de bars van zHunter: zAspect, zTrack,....)

In het errorframe komt iets in de trant van "argument %string not found"... (zomaar uit m'n hoofd want zit dus nog altijd op het werk)

herkent iemand dit?

btw op mijn mage alt is alles flex (maar daar heb ik geen mods met extra bars, en wanden geeft geen errorframes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:17:
[...]

vergeet de Mining Pick niet :)

je hakbijltje .. graven met je handjes gaat niet lukken :P

[...]

code:
1
 /Castsequence Find Herbs, Find Minerals

vervolgens in spellbar gooien
en een keybind aan dat stukje spellbar koppelen

valt reuze mee hoor dat vergeten in te drukken, kwestie van jezelf beetje aanwennen er regelmatig op te drukken.

denk dat de meest geld opleverende combinatie herbing+mining is.. maar dan moet je wel bezig blijven inderdaad met dat wissel knopje , en sowieso natuurlijk regelmatig van het pad afwijken omdat de meeste ores/herbs gewoon niet op de weg liggen :P

meest slackable en toch redelijk profijtelijke beroepjes natuurlijk
herbing / skinning
mining / skinning

[...]

ik heb (even :P ) gezocht .. kon het niet vinden :(

zelf maar gemaakt .. voorlopige opzet gedaan voor horde .. aangezien ik met allied nog niet boven level 7 gekomen ben :P

http://www.wowwiki.com/Notable_Horde_areas_and_quests

dus .. ..nu nog wat toevoegingen graag ;)
Ik had al wel inderdaad een mining pick gekocht..zo snugger was ik nog net wel... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 16:59
Seraphin schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:47:
Skinnen is inderdaad teh simpel lvl-en.

Over sparen voor flying mount; ik had het met mn epic flying mount precies andersom. Na eindeloze grindsessies + het volledig looten van mn bank char precies 5k gold; ik als een kind zo blij naar de trainer om er achter te komen dat ik ook nog 200g nodig heb voor de mount...... :(

Die laatste 200g heb je natuurlijk zo, maar op het moment was ik best geïrriteerd :P
Ach, op mijn eerste char ook zo snel mogelijk al mijn geld verspild aan een epic flyer. Om hem kort daarna te verlaten voor een alt. Vind de 300 flying skill het niet eens waard. Heb momenteel zo'n 5k gold maar ga daar voorlopig geen 300 flying skill voor halen. Des te meer omdat ik toch alleen maar BG's doe en AH afstruin voor mijn gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Ik moet zeggen dat ik toch erg graag mijn Epic Flightform zou hebben, helaas zit ik nog maar op de 2200g, dus dat is nog even door sparen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 14:35
OkkE schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 17:16:
Ik moet zeggen dat ik toch erg graag mijn Epic Flightform zou hebben, helaas zit ik nog maar op de 2200g, dus dat is nog even door sparen.
Hier graag epic vogel, ook maar 2300g.
Kut BS skill levelen, wapens enchanten en mats regelen voor gyro gun :(
Tank zijn zuigt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Hier heb ik nog bijzonder weinig gelezen over die voice functionaliteit. Ik heb er zelf nog geen gebruik van gemaakt, maar gisteren even geprobeerd met een maat van me. Helaas geen succes, hij kon mij niet horen. Zelf had ie geen mic dus ik kon niet proberen of ik hem wel kon verstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

damn rijke stinkerts.. over al m'n alts en main heb ik 300g bij elkaar.. 1 main met normal flying skill en 1 alt lvl70 zonder :P

ima poor maan

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
eendje schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:30:
damn rijke stinkerts.. over al m'n alts en main heb ik 300g bij elkaar.. 1 main met normal flying skill en 1 alt lvl70 zonder :P

ima poor maan
Gewoon een kwestie van zo weinig mogelijk kopen tijdens levelen en gathering profs nemen. Mijn andere char had herbing/skinning en op level 70 powerlevel tailoring.
Mijn huidige main heeft JC/mining, had het wat lastiger doordat JC best wel wat geld kost en je weinig verdient in het begin. Nu gaat het redelijk. Ligt een beetje aan de concurrentie, maar mijn inkomsten komen van JC. Mines laat ik meestal links liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

tjah het komt ook omdat ik veel raid en dus niet echt veel tijd overhou om te grinden. ook heb ik bijv net m'n scryer rep naar exalted gekocht :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Tja, jouw prioriteit ligt dus bij andere zaken dan een 300 riding skill krijgen. Ook prima, is een kwestie van keuzes maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
QuarK schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 19:24:
Tja, jouw prioriteit ligt dus bij andere zaken dan een 300 riding skill krijgen. Ook prima, is een kwestie van keuzes maken.
Door mijn rocket powered mount + nitro trinket op mijn main voelt al het andere traag aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit al bijna op 3000g lv69, terwijl ik nog niet eens verder dan Nagrand heb gequest, oh en heb Riding skill 225 al ^^ druids ftw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

eendje schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:30:

ima poor maan
Tja kwestie van prioriteiten en AH goed in de gaten houden :+

Ik had 2 poppetjes van lvl 70, beide met epic flyer, en toen ik ermee kapte had ik nog steeds 6000 gold. Gewoon de AH in de gaten houden, daar kun je echt bakken met geld mee verdienen.

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Afbeeldingslocatie: http://i242.photobucket.com/albums/ff240/brookers2/gnometime2.jpg

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-09 16:07
Je weet niet hoe je een pic resized en denkt ons te vernieuwen met het feit dat er costumes zijn met halloween. Hmmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

tuurlijk weet ik dat wel, maar ik ben lui!

en tis grappig :P 5 taurens als gnome :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Yay, vashj eindelijk down na 3 maanden (iets met teruglopende raiders enzo : /)

Vestments of the Sea-Witch binnen voor 503 dkp. 1 dkp meer dan wat ik toen voor Neltharion's Tear. Hoogste dkp bid tot nu toe was 191 dkp voor de wand van solarian :P

Beste dmg cloth chest ingame \o/

Did I already mention I'm happy?

[ Voor 9% gewijzigd door ImdaMned op 23-10-2007 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Atlas schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:26:
[...]

Tja kwestie van prioriteiten en AH goed in de gaten houden :+

Ik had 2 poppetjes van lvl 70, beide met epic flyer, en toen ik ermee kapte had ik nog steeds 6000 gold. Gewoon de AH in de gaten houden, daar kun je echt bakken met geld mee verdienen.
En hier snap ik dus niets van. Kun je me er wat over uitleggen, gebruik je addons oid? En wat buy je out, alleen maar underpriced epics of wat? :S Uitleg pl0x :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkowz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-08 21:49

henkowz

Pew pew

ImdaMned schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 10:22:
[...]
Ben benieuwd of eclipse jullie nog inhaald : )
Zal wel lukken met mensen die het al een keer gecleared hebben. Iig de mensen, niet de chars.

edit; grats met je lewtz.

[ Voor 5% gewijzigd door henkowz op 23-10-2007 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 22:16:

Vestments of the Sea-Witch binnen voor 503 dkp. 1 dkp meer dan wat ik toen voor Neltharion's Tear. Hoogste dkp bid tot nu toe was 191 dkp voor de wand van solarian :P

Gratz to nubguildies from the maroc! Het feit dat het echt te lang duurde voor de kill kan aan niks anders liggen dan een aanpassing van tactics aangezien dps/gear echt het probleem niet kon zijn. Ik heb nieuw werk waar ik 1 november bij begin, huwelijkse status die veranderd is van single naar getrouwd, dus goede excuses gehad om te guild even in de steek te laten :(. Maar om te lezen dat het eindelijk lukt met Vashj ben ik blijer om dan zelf aanwezig zijn bij laatste firstkills :s

(en ik ben ZA aan het verkennen op men gemak voor jullie!)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2007 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evil_Kroki schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 17:04:
Gebruikt er hier iemand CooldownCount op een hunter?
Bij mij flipt deze helemaal op mijn autoshot... namelijk een errorframe na elke autoshot.
Ook op skills of abilities die niet in de standaard UI-bars staan geeft hij een errorframe op. (bvb de bars van zHunter: zAspect, zTrack,....)

In het errorframe komt iets in de trant van "argument %string not found"... (zomaar uit m'n hoofd want zit dus nog altijd op het werk)

herkent iemand dit?

btw op mijn mage alt is alles flex (maar daar heb ik geen mods met extra bars, en wanden geeft geen errorframes)
Bij mij werkt hij goed, maar idd ik krijg ook die error frames te zien, maar je kunt die optie uitzetten bij Interface en dan het vinkje weghalen bij Show LUA Errors als ik het me zo nog kan herinneren.
Dit is trouwens mijn interface atm : Linkje
Maar ga binnen kort bezig een interface te maken met alleen Ace2 mods, vanwege dat die minder geheugen van je computer gebruikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 23:01:
[...]

Gratz to nubguildies from the maroc! Het feit dat het echt te lang duurde voor de kill kan aan niks anders liggen dan een aanpassing van tactics aangezien dps/gear echt het probleem niet kon zijn. Ik heb nieuw werk waar ik 1 november bij begin, huwelijkse status die veranderd is van single naar getrouwd, dus goede excuses gehad om te guild even in de steek te laten :(. Maar om te lezen dat het eindelijk lukt met Vashj ben ik blijer om dan zelf aanwezig zijn bij laatste firstkills :s

(en ik ben ZA aan het verkennen op men gemak voor jullie!)
Oeh Connie getrouwd? Gefeliciteerd man! Een blonde stoot met lange benen en grote borsten neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels level 11 geworden. Beetje lopen rondstruinen en een quest afgerond, viel niet mee omdat alles zo'n 2 tot 4 levels hoger was als ikzelf. Nog wat mensen tegengekomen van level 20 en hoger die ook daar rondliepen...en mezelf afgevraagd of ik dan niet misschien iets te vroeg al daar rond hang...

Mining inmiddels ook voor het eerst gedaan...een aantal mining nodes lag veel te lastig voor mij..tussen een stuk of 3 beesten van level 13 in en dat soort zaken...1 lukt me nog wel, maar 3?

Nu de druid trainer zien te vinden in Auberdine, maar dat is weer iets voor vanavond. Hopelijk vanavond niet weer zo'n lame level 20 tegenkomen die het stoer vind om te duellen met een level 10...en als ik decline dan nog zeggen dat IK lame ben...

Dus ik antwoorden:

"Ah, so I am lame, what do you think you are when you see yourself as tough for killing someone half your level? I'll let you fill in the dots ...."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02-2024
Gisteren voor het eerst een serieuze poging gedaan met de guild op Nightbane. We hebben hem tot 43% gekregen maar hadden best wel wat problemen. Vooral de healers hadden het zwaar tijdens de flightfase en ook de charred aerth zorgde voor nogal wat problemen in het begin.

Daarnaast zorgden de skelletons ook voor aardig wat chaos in het begin. Dit hebben we opgelost door een van onze warriros als offtank te gebruiken tijdens deze fase van DPS naar tanking gear te switchen zodat iedereen het via CTraid makkelijker kan assisten.

Ook hadden we nu geen paladins bij ons, een van onza pala's heeft zelfs net ietsjes meer armour dan onze MT en hierdoor zullen we de flightfase wel wat makkelijker doorkomen.Beter opletten met de charred earth en er echt ver van afstaan zal ook een stuk helpen.

Al met al erg leerzaam allemaal en volgende keer een paladin mee en wie weet gaat ie dan wel neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel kamelen kostte ze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnull
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-05 17:42
Black-Hole schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 08:25:
Gisteren voor het eerst een serieuze poging gedaan met de guild op Nightbane. We hebben hem tot 43% gekregen maar hadden best wel wat problemen. Vooral de healers hadden het zwaar tijdens de flightfase en ook de charred aerth zorgde voor nogal wat problemen in het begin.

Daarnaast zorgden de skelletons ook voor aardig wat chaos in het begin. Dit hebben we opgelost door een van onze warriros als offtank te gebruiken tijdens deze fase van DPS naar tanking gear te switchen zodat iedereen het via CTraid makkelijker kan assisten.

Ook hadden we nu geen paladins bij ons, een van onza pala's heeft zelfs net ietsjes meer armour dan onze MT en hierdoor zullen we de flightfase wel wat makkelijker doorkomen.Beter opletten met de charred earth en er echt ver van afstaan zal ook een stuk helpen.

Al met al erg leerzaam allemaal en volgende keer een paladin mee en wie weet gaat ie dan wel neer.
Tip: Laat als je een paladin hebt hem aggro trekken als de skellies droppen met de concecration. Daarna al de dps los laten gaan op de target van de Tank. Daarna als de skellies weg zijn en Nightbane komt terug, Miss Direction van een hunter op de Tank vanwegen aggro reset. Als dat done is laat hem stancedancen op wanneer er fear wordt gecast. Andere tip is ook 2 locks met 2 verschillende healthstones mee te nemen, ook voor de Bloodpact 1 in elke groep te zetten.

Vrij easy boss imo :)

Maar gl ! _/-\o_

Ryzen 3700X | Corsair 32Gb 3600Mhz | Asus Strix RTX 2080 Ti OC | Acer XB271HU 1440P 144Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnull
Zo voor de Locks onder ons. Ik ben nog steeds opzoek voor een command die normaliter uit Necrosis vandaan komt die een whisper to all geeft "party/raid" van dat een bepaald persoon een soulstone heeft, of dat een bepaalde elemental gebanished is.

Ik ben dus al een tijdje aan het zoeken en ik kan het niet vinden, iemand hier een idee?

Ryzen 3700X | Corsair 32Gb 3600Mhz | Asus Strix RTX 2080 Ti OC | Acer XB271HU 1440P 144Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-09 19:02
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 08:23:
Inmiddels level 11 geworden. Beetje lopen rondstruinen en een quest afgerond, viel niet mee omdat alles zo'n 2 tot 4 levels hoger was als ikzelf. Nog wat mensen tegengekomen van level 20 en hoger die ook daar rondliepen...en mezelf afgevraagd of ik dan niet misschien iets te vroeg al daar rond hang...

Mining inmiddels ook voor het eerst gedaan...een aantal mining nodes lag veel te lastig voor mij..tussen een stuk of 3 beesten van level 13 in en dat soort zaken...1 lukt me nog wel, maar 3?

Nu de druid trainer zien te vinden in Auberdine, maar dat is weer iets voor vanavond. Hopelijk vanavond niet weer zo'n lame level 20 tegenkomen die het stoer vind om te duellen met een level 10...en als ik decline dan nog zeggen dat IK lame ben...

Dus ik antwoorden:

"Ah, so I am lame, what do you think you are when you see yourself as tough for killing someone half your level? I'll let you fill in the dots ...."
Hey Dragon....het gaat lekker de goede kant op lees ik. Tja, omdat wij beiden ongeveer op dezelfde dag zijn begonnen vind ik het best lachu ook jou verhalen te lezen. Voor mij is het dan wel iets anders omdat ik WOW 2 jaar geleden ook al gespeeld heb.

Ik heb gisteren lvl 24 gedinged in SFK (Shadowfang Keep, http://wow.incgamers.com/...stances/ShadowfagKeep.jpg)

Heb mooi dit gewonnen!
Robes of Arugal
Binds when picked up
ChestCloth
46 Armor
+3 Agility
+5 Stamina
+9 Intellect
+10 Spirit
Durability: 80 / 80
Requires Level 24
Tevens daarna even in Silverpine Forest m'n Herbalism opgekrikt....jezus dat is echt Herb Heaven als je het mij vraagt!! _/-\o_

Maar ik kan je zeker aanraden zodra je een bepaald lvl hebt om een instance te joinen, proberen om ook daadwerkelijk met een groepje die instances te doen. Het is erg jammer als je (as nieuwe wow speler) de lage instances niet doet!

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnull

Maar ik kan je zeker aanraden zodra je een bepaald lvl hebt om een instance te joinen, proberen om ook daadwerkelijk met een groepje die instances te doen. Het is erg jammer als je (as nieuwe wow speler) de lage instances niet doet!
True true, _/-\o_

Ik denk dat juist die lage instaces je meer laten werken met je character dan dat je solo speelt. Je leert ook meer met andere mensen te spelen en met verschillende classes. En daarbij, daar droppen de leuke dingetjes. En om nu 24/7 varkentjes in elkaar te stompen voor een groene/blauwe item is ook weer zo iets :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
rnull schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 08:40:
Zo voor de Locks onder ons. Ik ben nog steeds opzoek voor een command die normaliter uit Necrosis vandaan komt die een whisper to all geeft "party/raid" van dat een bepaald persoon een soulstone heeft, of dat een bepaalde elemental gebanished is.

Ik ben dus al een tijdje aan het zoeken en ik kan het niet vinden, iemand hier een idee?
maak gewoon een macro met een /cast en een /say ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnull
Bokkie schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 08:49:
[...]

maak gewoon een macro met een /cast en een /say ?
Al gedaan. Maar op basis van een whisper vind ik het er toch netter uit zien. Dit ook vanwegen dat er veel communicatie gedaan wordt in de chat channels omdat aardig wat mensen geen mic's hebben volgens mij. En ik dan informatie als een gecaste soulstone er niet door heen wil laten walsen omdat het nogal irriterend is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
rnull schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 08:40:

Fortewarlock :)

whispered, tracked soulstones, healthstones , summons en soulshards :)

de beste warlock addon imho.
en hier te vinden:
http://www.wowinterface.c...res7532-ForteWarlock.html

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Dus ik antwoorden:

Dat je nog antwoord op zulke kiddies-uitspraken? Je antwoord is wel leuk trouwens, dat dan weer wel maar of het aankomt bij de kiddies, ik betwijfel het.
Ben soms op alt#2 aan het spelen en kom ook wel eens van die knakkers tegen die tig levels hoger zijn en met je willen duellen, neem soms niet eens de moeite om op decline te klikken maar ga gewoon door met wat ik aan het doen was en zij maar achter mij aan lopen totdat ik op accept druk. Ukkels!

Lief dagboek;
Zondag ergens in de ochtend dan eindelijk de helm van HHm mogen loot'en, ik verlies er wel wat hit op ondanks dat er 3 rigid dawnstone's (en de headenchant ook) inzitten, maar de rest is wat omhoog. Ben er nog niet uit of het een verbetering is voor mijn furywarrior qua damage-output. Ondertussen krijg ik wel vrouwlief HE-LE-MAAL gek door elke 30 seconden te lachen met die helm op mijn kop, volume voluit en gaan... MUHAHAHAHAHAHAA. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 19:13
Nhaixatael schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 08:56:
[...]

en hier te vinden:
ik wou het net posten, forewarlock is verre weg de beste lock addon op het moment
http://www.fortegaming.com/forums/viewtopic.php?id=31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:53
Zjanzjak schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 08:58:
[...]
Lief dagboek;
Zondag ergens in de ochtend dan eindelijk de helm van HHm mogen loot'en, ik verlies er wel wat hit op ondanks dat er 3 rigid dawnstone's (en de headenchant ook) inzitten, maar de rest is wat omhoog. Ben er nog niet uit of het een verbetering is voor mijn furywarrior qua damage-output. Ondertussen krijg ik wel vrouwlief HE-LE-MAAL gek door elke 30 seconden te lachen met die helm op mijn kop, volume voluit en gaan... MUHAHAHAHAHAHAA. _O-
Had jij ook niet de helm of second sight?
Bij mij was dat zeker wel een flinke verbetering dacht ik zo.
Was mijn hit ook in totaal wel flink hoog dus de mindere hit kon ik wel hebben. Volgestopt met +8str, +8 hit, +4str/+6sta en zit nu toch zo'n 30-40 AP hoger dan eerst. Ook crit is ietsje hoger volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnull
Nhaixatael schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 08:56:
[...]

en hier te vinden:
Takes a bow... _/-\o_

Een summon assistant...man had ik die pre tbc maar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Ik ben namelijk voor elke relevante faction honored
Begin eerst maar om alle relevante faction's revered te worden, dan kan je de heroic key's halen om in heroic's te gaan.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Hooli-gan schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 17:06:
[...]
Ach, op mijn eerste char ook zo snel mogelijk al mijn geld verspild aan een epic flyer. Om hem kort daarna te verlaten voor een alt. Vind de 300 flying skill het niet eens waard.
De enige reden dat een epic eigenlijk benodigd is, is als je een garthering proffession heb.
Herben/minen met 60% flying mount of 280% flying mount is dan een wereld van verschil.

Of als je netherwing dailies wilt gaan doen :(

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Gisteren even met Nawin 2 man vs Chess Event gedaan. Was erg leuk en gewonnen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
rnull schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 08:54:
[...]

Al gedaan. Maar op basis van een whisper vind ik het er toch netter uit zien. Dit ook vanwegen dat er veel communicatie gedaan wordt in de chat channels omdat aardig wat mensen geen mic's hebben volgens mij. En ik dan informatie als een gecaste soulstone er niet door heen wil laten walsen omdat het nogal irriterend is :)
dan gebruik je ipv een /say een /w $t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
[...]

Dat je nog antwoord op zulke kiddies-uitspraken? Je antwoord is wel leuk trouwens, dat dan weer wel maar of het aankomt bij de kiddies, ik betwijfel het.
Ben soms op alt#2 aan het spelen en kom ook wel eens van die knakkers tegen die tig levels hoger zijn en met je willen duellen, neem soms niet eens de moeite om op decline te klikken maar ga gewoon door met wat ik aan het doen was en zij maar achter mij aan lopen totdat ik op accept druk. Ukkels!

Lief dagboek;
aangezien ik helemaal geen zin heb in duels en liever zelf wel uitmaak wanneer ik dat heb ik declineduel addon geinstalleerd (staat op wowace)

annuleerd automagisch duel invites :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:40

Seraphin

Meep?

sabriel schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 09:11:
[...]

Begin eerst maar om alle relevante faction's revered te worden, dan kan je de heroic key's halen om in heroic's te gaan.
Mwa, of je wacht even tot 2.3 en gaat dan honored de heroics in. Persoonlijk kijk ik nu puur naar die facties die de leukste rep rewards hebben, om evt exalted te worden.

@DragonSpirit: zoals een ander ook al aangaf, ga je die kiddies wel vaker tegenkomen: /ignore.
Helemaal leuk zijn die gasten die 5 (of meer) lvls hoger zijn, nét aan het duel winnen en je dan uitlachen "u suk"..... riiiiight.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal

ik volg dit topic al enige tijd en ik dacht van laat ik nu ook eens wat posten

Ik heb een warrior lvl 69 gister net 69 geworden :D nu gauw lvl 70 worden en dan op naar betere gear.
Ik zit zelf op de server Hammaroush als ik het goed schrijf :P

Mijn warrior ik weet het de gear kan beter en mijn skills ook maar die ben ik wat vergeten tijdens het levelen :o

Nu heb ik een vraag kan ik nu beter Shadow Lab gaan doen of gewoon nog even doorgaan op Sethekk halls ? tot dat ik lvl 70 ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga ook maar hier een dagboekje bijhouden voor mijn nieuwe alt: Dwarf Hunter.

Ben nu 1 dag aan het spelen geweest en zit nu op level 8, jezus wat levelt zo'n Hunter kut in de eerste levels..... echt veel rondlopen en best veel damage, vooral als het gaat om gevechten met zelfde level of iets hogere beasts.... pfff vermoeiend hoor. Maar mijn eerste pet is inzicht... dus.... dan kunnen we los

Heb bij deze alt maar gekozen voor mining en engineering, lekker makkelijk voor het maken van mijn bullets en geweren!!!!!! en levert ook wel wat op in AH

Vanavond weer flink tekeer dus.... laters

ps... moet zeggen dat ik met verbazing speel met deze dwerg.... nooit gedacht dat ik dat een leuk ras zou vinden, maar bevalt me eigenlijk enorm goed.... (ging vroeger dan toch eerder voor horde rassen)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2007 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
ImdaMned schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 22:16:

about time :) grts ermee.. (en sommige denial mensen gaan het niet lollig vinden dat die robe bij jullie op de FK is gedropt.. die sparen al hun dkp ervoor op atm :))

Magoe, wij zijn druk met Kael, begint een beetje schot in te komen en hopenlijk binnenkort toch maar eens neerhalen.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 09:29:
Ga ook maar hier een dagboekje bijhouden voor mijn nieuwe alt: Dwarf Hunter.

Ben nu 1 dag aan het spelen geweest en zit nu op level 8, jezus wat levelt zo'n Hunter kut in de eerste levels..... echt veel rondlopen en best veel damage, vooral als het gaat om gevechten met zelfde level of iets hogere beasts.... pfff vermoeiend hoor. Maar mijn eerste pet is inzicht... dus.... dan kunnen we los
.. een paar uurtjes zonder pet.. even het gevoel ervaren wat elke andere class de hele tijd ervaart.. dat je daadwerkelijk wat moet doen voor je xp .. tja .. vind ik zo slecht nog niet
daarnaast .. weer eens wat anders toch dan .. select, send pet, autofire, loot - rinse and repeat

maargoed .. ik zal wel in een slechte bui zijn .
suc6 met je nieuwe hunter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

Gisteren dan eindelijk Kara in geweest, en damn das leuk!

Ik kreeg natuurlijk de random cleave als hij net spawnt op me dak in Phase 2 :P Maargoed hebben hem wel geone shotted bij onze allereerste run. Maiden kregen wij onverwachte aggro, en erna de animal boos gedaan omdat we eerst moesten repairen, dus wij alle trash killen, boss opzoeken, om dan alle trash weer terug te zien. Erm, we waren even vergeten dat je neit de ruimte uit moet :z . '

Maar in het algemeen vonden wij het allemaal een erg leuke en leerzame run, waarbij iedereen proffessionel was, en zijn/haar best deed. En we kommen zeker terug!

Ook voor het eerst met Omen treatmeter gewerkt, en das een heerlijk programma! Als je te dichtbij komt met treat hele scherm rood, en dus even rustig aan doen dus, lekker makkelijk. Werkt veel beter dan KTM.!

[ Voor 14% gewijzigd door Darkasantion op 24-10-2007 09:57 ]

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkowz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-08 21:49

henkowz

Pew pew

Dus ik antwoorden:

Zet 'm op, druid is een van de leukste classes om te levelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 09:40:
[...]

.. een paar uurtjes zonder pet.. even het gevoel ervaren wat elke andere class de hele tijd ervaart.. dat je daadwerkelijk wat moet doen voor je xp .. tja .. vind ik zo slecht nog niet
daarnaast .. weer eens wat anders toch dan .. select, send pet, autofire, loot - rinse and repeat

maargoed .. ik zal wel in een slechte bui zijn .
suc6 met je nieuwe hunter :)
Nou ik ben juist de andere classes wel gewend en dat speelt de eerste levels toch behoorlijk lekkerder dan een hunter die eigenlijk in het begin nog niet zo sterk is in melee... maar ja.... dat is een priest ook niet echt dus ik snap nu wel hoe die zich voelen...... mmm dat wordt dan denk ik maar mijn volgende uitdaging na deze..... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henkowz schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 09:40:
[...]

Zet 'm op, druid is een van de leukste classes om te levelen :)
Ben ik met je eens!! go drOOds!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Cryonist

- Something clever -

Even een vraagje. Ik heb na de laatste updates maar alles mods eraf gegooit en zelf een compilatie samengesteld. Speelt heel lekker, maar ik irriteer me nog wel aan 1 klein dingetje.

Als ik out of range ben met een spell, wordt nu alleen de hotkey rood ipv het hele knopje. Dit maakt het nogal makkelijk om over het hoofd te zien als je out of range bent. Waar zit de optie dat het hele knopje rood wordt als je out of range bent?

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnull
GoUdViS schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 09:53:
Even een vraagje. Ik heb na de laatste updates maar alles mods eraf gegooit en zelf een compilatie samengesteld. Speelt heel lekker, maar ik irriteer me nog wel aan 1 klein dingetje.

Als ik out of range ben met een spell, wordt nu alleen de hotkey rood ipv het hele knopje. Dit maakt het nogal makkelijk om over het hoofd te zien als je out of range bent. Waar zit de optie dat het hele knopje rood wordt als je out of range bent?
Welke mods draai jij nu allemaal? Want ik weet dat je met de Bongos en de CT mod dit wel zo kan instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
wat is volgens jullie dé gather mod? gatherer gebruikte ik altijd, maar ik sta open voor suggesties..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Routed schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 09:38:
[...]

about time :) grts ermee.. (en sommige denial mensen gaan het niet lollig vinden dat die robe bij jullie op de FK is gedropt.. die sparen al hun dkp ervoor op atm :))

Magoe, wij zijn druk met Kael, begint een beetje schot in te komen en hopenlijk binnenkort toch maar eens neerhalen.
Na de kill op vashj 1 try op kael kunnen doen (trash ervoor valt best mee imo, in de kamer van kael per ongeluk 2 groepen gepulled, veel doden maar geen wipe :P ) en kael speelt vals : (

Theodred (of hoe heet die gast) komt op ons aflopen en de halve raid DC-ed

hax !

Oh, en caesarson gunt mij die robe vast wel ;x

Owja, zeg ook even tegen caesartje dat hij voor gek loopt met die metagem in z'n tier 5 headpiece
Patch 2.2

This Meta gem no longer works for Casters and no longer adds any crit damage to spells.

It has also stopped giving any extra crit damage for "white damage" melee attacks as of patch 2.2.2.

[ Voor 21% gewijzigd door ImdaMned op 24-10-2007 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Lief dagboek,

Eindelijk is Skinning nu 367 dus dat betekend nog maar een paar levels en dan ben ik daar mee klaar. Wat wel vervelender is, is dat ik nu op 340 Leatherworking hang en heel veel Fel Scales nodig heb, die natuurlijk amper droppen en een fortuin kosten op de AH, niet zo goed of wel dagboekje?

Heb ook vervelende ervaringen gehad met PUG's gisteren en begin steeds grotere hekel te krijgen eraan, terwijl ik vroeger toch vrijwel altijd goede ervaringen hiermee had.
5 Party's waren al uit elkaar gevallen voordat we uberhaupt compleet waren en 2 keer ben ik helemaal naar Netherstorm gevlogen voor een Arcatraz en/of Mechanar run en vielen we daar uit elkaar omdat 'toevallig' mensen ineens naar Tempest Keep moesten.. fijn! :(

Al met al blijft het lastig aangezien ik betere gear nodig heb om dus mee te mogen naar Karazhan.
Maarja daarvoor moet ik naar Heroics voor de Badges, de gear en de Nethers maar daar heb ik weer Reputation voor nodig om de Heroic's te kunnen doen, maar daarvoor moet ik Normal instances doen maar die Party's vallen elke keer uit elkaar waardoor ik weer geen Reputation kan grinden.
Maar ik kan dus mijn Leatherworking dingen niet craften zonder die Nethers..

Help lief dagboek, ik ben de wanhoop nabij! :'(

Kusjes RaseriaN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-09 19:02
Nieuwe online Atlas is wel nice gemaakt trouwens, http://www.wow-europe.com.../flight/en/main/index.htm 8)

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 09:29:

Heb bij deze alt maar gekozen voor mining en engineering, lekker makkelijk voor het maken van mijn bullets en geweren!!!!!! en levert ook wel wat op in AH
Dat was ook de reden waarom ik engi/mining nam...
Blijkt achteraf dat de enige bullets die ik gemaakt heb, de thorium bullets waren om naar 300 te lvlen (met uitzondering van een paar stacks solid shot).
Achteraf gezien gebruik je je ores beter om te lvlen en zet je de rest op AH, en koop je je bullets beter van een vendor (veel goedkoper).

Voor de guns en bullets moet je het niet echt doen. Voor die geflipte goggles op 350 en de binnekort te shizzlen vliegtuigjes daarentegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evil_Kroki schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 10:17:
[...]

Dat was ook de reden waarom ik engi/mining nam...
Blijkt achteraf dat de enige bullets die ik gemaakt heb, de thorium bullets waren om naar 300 te lvlen (met uitzondering van een paar stacks solid shot).
Achteraf gezien gebruik je je ores beter om te lvlen en zet je de rest op AH, en koop je je bullets beter van een vendor (veel goedkoper).

Voor de guns en bullets moet je het niet echt doen. Voor die geflipte goggles op 350 en de binnekort te shizzlen vliegtuigjes daarentegen...
Ok tnx mmmm misschien dus toch anders eerst maar iets ander nemen en later engi nemen??? of is engi later niet echt meer bij te werken?? wie weet het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
ImdaMned schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 10:13:
[...]

Na de kill op vashj 1 try op kael kunnen doen (trash ervoor valt best mee imo, in de kamer van kael per ongeluk 2 groepen gepulled, veel doden maar geen wipe :P ) en kael speelt vals : (

Theodred (of hoe heet die gast) komt op ons aflopen en de halve raid DC-ed

hax !

Oh, en caesarson gunt mij die robe vast wel ;x
"Let us see how your nerves hold up against the Darkener, Thaladred"

slecht dus bij jullie :P

En Caesarson verdient die robe niet, hij mag blij zijn met robes of Arugal de overloper :P
Ding is bij ons ook nog nooit gedropt trouwens, maandag ssc speedrun met alleen maar craploot (lees niets gedropt wat ik wil :P ) naja iig dkp bonus gehad voor de snelle run

Deze week helaas weinig raidtijd, vanavond PC van vrouw fixen, morgen 1 jaar getrouwd dus wat doen met de vrouw.

Vandaag ook een lock geleaved :< ben nu weer de enige non-trial lock >_< Hopelijk doen we geen ssc meer eigenlijk, hoef ik ook niet te respeccen om Leo te tanken :P (lazy ass me)
BootVluchteling schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 10:08:
wat is volgens jullie dé gather mod? gatherer gebruikte ik altijd, maar ik sta open voor suggesties..?
RaseriaN schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 10:16:
Lief dagboek,
[..]
Al met al blijft het lastig aangezien ik betere gear nodig heb om dus mee te mogen naar Karazhan.
Maarja daarvoor moet ik naar Heroics voor de Badges, de gear en de Nethers maar daar heb ik weer Reputation voor nodig om de Heroic's te kunnen doen, maar daarvoor moet ik Normal instances doen maar die Party's vallen elke keer uit elkaar waardoor ik weer geen Reputation kan grinden.

Kusjes RaseriaN!
aan welke eisen willen ze dat je voldoet voordat je mee mag kara?

[ Voor 3% gewijzigd door Bokkie op 24-10-2007 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Bokkie schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 10:24:
aan welke eisen willen ze dat je voldoet voordat je mee mag kara?
Heroic/Epic geared.. maar helaas geven ze geen harde cijfers :/
Zit nu op ~1230 AP, 176 Hitrating en 22.6% Critrating en dat kan natuurlijk beter maarja, je moet ergens beginnen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Lief dagboek,

Eindelijk is Skinning nu 367 dus dat betekend nog maar een paar levels en dan ben ik daar mee klaar. Wat wel vervelender is, is dat ik nu op 340 Leatherworking hang en heel veel Fel Scales nodig heb, die natuurlijk amper droppen en een fortuin kosten op de AH, niet zo goed of wel dagboekje?

Heb ook vervelende ervaringen gehad met PUG's gisteren en begin steeds grotere hekel te krijgen eraan, terwijl ik vroeger toch vrijwel altijd goede ervaringen hiermee had.
5 Party's waren al uit elkaar gevallen voordat we uberhaupt compleet waren en 2 keer ben ik helemaal naar Netherstorm gevlogen voor een Arcatraz en/of Mechanar run en vielen we daar uit elkaar omdat 'toevallig' mensen ineens naar Tempest Keep moesten.. fijn! :(

Kusjes RaseriaN!
erm euh erm mjah enzow, je nether/rep probleem kan ikje helaas niet mee helpen, enige wat je kan doen is doorzetten tbh.

Felscales, ik heb toendertijd alles scales die ik nodig had voor mijn 3piece LW set (72 stuks ofzow) bij elkaaar geskinned in BEM op dat plateau boven toshly's station (waar je naartoe geschoten word als je die quests daar doet). Hier heb ik ongeveer een avondje over gedaan (muziek op, verstand op 0 en rammen maar (cker op lvl70)). kan je tevens je skinning naar 375 brengen :).

EN ben je nog bij geen enkele faction reverd dan? ik zou me dan ff focussen op bv shatar rep zodat je iig mech kan proberen te farmen voor de badges, dan kan je als je elke dag ff mech doet (mind numbing i know) iig van de badges je nethers halen na een week.
Om dat te bereiken kan je eventueel aanhaken op elke pug die naar welke instance dan ook gaat, rep is rep moet je dan maar denken op zo'n moment.

EN mech is een hele populaire bestemming atm omdat iedereen vast badges aan het farmen is voor de gear die je met 2.3 kan halen van die dingen.

iig doorzetten, de reward is het waard.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

[...]
Lief dagboek;
hahahha jjij ook al ik maak iedereen in mn guild en ook mn vrouwtje idd helemaal gek met die helm wat een gave lach is dat. Ik heb er gewoon een macro aan gelinkt met /y HAHAHAHAHHAHAAAAA
Lief dagboek,

Kusjes RaseriaN!
toch volhouden en proberen een vaste party te maken die op het zelfde nivo zitten. Ik heb in het begin bijna alleen maar instances gedaan met een deels vaste pickup groep. Tis irritant maar toch ff volhouden en de juiste mensen aanspreken en vaker vragen.
En zijn er niet af en toe guildies die af en toe mee doen?

[ Voor 52% gewijzigd door MantaMania op 24-10-2007 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 18:40

On_E

Housemusic

Rogues <3

Gisteren in Arathi Basin tijdens een laatste zerg van de Alliance op de Blacksmith in een minuut of 2, 6 killing blows gemaakt.

Zo tof om vanaf een afstandje in stealth toe te kijken, die ene Alli met low hp te spotten, Ambush en evt. een Backstab, wegrennen, ooc, stealth, repeat.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Routed schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 10:27:
erm euh erm mjah enzow, je nether/rep probleem kan ikje helaas niet mee helpen, enige wat je kan doen is doorzetten tbh.
I know, maar is zo tergend frustrerend dat je gewoon nergens naar toe kan en telkens doodloopt op die pokke PUG's omdat elke keer wel iemand een k*tsmoesje heeft :/
Felscales, ik heb toendertijd alles scales die ik nodig had voor mijn 3piece LW set (72 stuks ofzow) bij elkaaar geskinned in BEM op dat plateau boven toshly's station (waar je naartoe geschoten word als je die quests daar doet). Hier heb ik ongeveer een avondje over gedaan (muziek op, verstand op 0 en rammen maar (cker op lvl70)). kan je tevens je skinning naar 375 brengen :).
Thanks voor de tip, de enige locatie die ik kende met Fel Scales was in Hellfire en daar die Ravagers.
BEM zal ongetwijfeld betere droppen en dan kan ik mijn Skinning ook direct naar 375 halen :Y)
EN ben je nog bij geen enkele faction reverd dan? ik zou me dan ff focussen op bv shatar rep zodat je iig mech kan proberen te farmen voor de badges, dan kan je als je elke dag ff mech doet (mind numbing i know) iig van de badges je nethers halen na een week.
Om dat te bereiken kan je eventueel aanhaken op elke pug die naar welke instance dan ook gaat, rep is rep moet je dan maar denken op zo'n moment.
Ben met elke Faction (behalve Keepers of Time, daar ben ik Revered) bijna Revered dus hoef nog maar 2 of 3 instances per factions te doen en ik ben er, maarja die PUG's werken niet mee.
Ben gewend om Mechanar te runnen, moest exalted worden met mijn Warrior voor dat Shield en wilde de Tanking Chest van de 2e boss. Heeft wat tijd en runs gekost :Y)
EN mech is een hele populaire bestemming atm omdat iedereen vast badges aan het farmen is voor de gear die je met 2.3 kan halen van die dingen.

iig doorzetten, de reward is het waard.
Daarom wil ik ook zsm. die Heroics in om die Badges te gaan sparen, die Leather zooi is hartstikke goed! Doorzetten doe ik wel, maar soms moet je even je frustraties kwijt he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

RaseriaN schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 10:27:
[...]

Heroic/Epic geared.. maar helaas geven ze geen harde cijfers :/
Zit nu op ~1230 AP, 176 Hitrating en 22.6% Critrating en dat kan natuurlijk beter maarja, je moet ergens beginnen natuurlijk.
Hangt af van je build, heb even gekopieerd vanaf guild site.
Hunter

Beast Mastery
1300-1400 RAP
17-20% Crit
70+Hit
Animal handler is a must if you want to raid. otherwise your pets dps will drop drastically.

Survival
650-700 Agi (after Lightning Reflexs)
1600-1700 AP
25%+ Crit
40+ Hit + Surefooted

Marksman
1900-2000 AP
17-20% Crit
70+ Hit

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mech met een goeie groep is nog leuk ook.
5 badges en met een beetje geluk ook nog een snelle run ( hadden een redelijk goeie groep)
Maar welke heroic is nou het moeilijkst?
Heb er weleens meerdere gedaan maar hadden soms een non guildie mage en dat was wel behoorlijk irritant, vooral als blijkt dat hij net revered is met die faction en geen ervaring heeft met de heroic instance versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Darkasantion schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 10:32:
[...]

Hunter

Beast Mastery
1300-1400 RAP
17-20% Crit
70+Hit
Animal handler is a must if you want to raid. otherwise your pets dps will drop drastically.

Survival
1600-1700 AP
25%+ Crit
40+ Hit + Surefooted

Marksman
1900-2000 AP
17-20% Crit
70+ Hit
tis alleen een rogue ;)
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 10:32:
Mech met een goeie groep is nog leuk ook.
5 badges en met een beetje geluk ook nog een snelle run ( hadden een redelijk goeie groep)
Maar welke heroic is nou het moeilijkst?
Heb er weleens meerdere gedaan maar hadden soms een non guildie mage en dat was wel behoorlijk irritant, vooral als blijkt dat hij net revered is met die faction en geen ervaring heeft met de heroic instance versie
Ik vind zelf arcatraz, shattered hands en botanica irritant op heroic irritant. Verschilt wel wat per persoon maar denk dat de meeste arcatraz ook irritant vinden die is op normaal al rot.
Heroic en non heroic verschillen nou toch ook niet zo veel sommige bosses zijn iets anders maar valt behoorlijk mee, en als je een beetje goeie uitleg geeft gaat het wel.

[ Voor 45% gewijzigd door MantaMania op 24-10-2007 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 10:08:
combinatie van .. imho
ikzelf gebruik eigenlijk alleen gatherer en dat bevalt me prima

gatherer voor ingame, werkt het beste met een groot guild met veel gatherers tegelijk :P .. maar ook in je eentje is het ook al wel een powerfull tool

het werkt wel .. maar het onthoud dus alleen waar je al een keertje was
(behalve de gathers die je krijgt van anderen natuurlijk) ..

wat je het beste imho kan gebruiken als je een herb/mine (of wat dan ook) zoekt en je die nog niet in gatherer hebt staan

http://mapwow.com/
natuurlijk dus om even te kijken waar het ongeveer ligt en daar in de buurt ingame te gaan zoeken (bedoel idd handmatig, geen export import o.i.d.)

volgens mij wil je het ook niet dat je een complete database laad in gatherer met alle nodes ..
qua performance niet optimaal

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2007 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Darkasantion schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 10:32:
Hunter

Beast Mastery
1300-1400 RAP
17-20% Crit
70+Hit

Survival
1600-1700 AP
25%+ Crit
40+ Hit + Surefooted

Marksman
1900-2000 AP
17-20% Crit
70+ Hit
Hartstikke bedankt voor je post, maar ik ben een Rogue :>
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Blijf ontopic en vriendelijk!
Geen slow-chat en geen offtopic replies!