Damn gister avond een moeizame 2de helft van Kara gehad:
op het menu stonden:
Prince
Illhoof
Nightbane
Wij Farmen Kara, en woensdag 2de try @ gruul. gister was echt niet onze dag denk ik.
na 3 - 4 triest eindelijk Prince neer, echt 2 keer gehad dat de tank / Ranged gesplit werden door elementals. maar uiteindelijk toch neer, /sigh wat was ik blij zeg.
Loot:
Sunfury Bow,
Caster neck
mage T4 Head (eindelijk! voor mijn Mage 2de stuk T4, helaas voor boss fights heb ik nog steeds mijn spellstrike head op voor de +hit rating)
Netherspit, veel 2 wipes gehad omdat de groene beam gewoon niet goed geblocked werd en wij tegen de enrage timer aanliepen. (2 nieuwe healers mee

)
toen de 3de try, ging het blocken eindelijk goed, hadden wij nog 3min 30 sec over op de enrage timer
Illhoof:
1st poging, was de tank na +- 3 seconden dood

maar goed de 2de rond na een erg moeizaam gevecht, 2 druid + 2 combatresses gebruikt toch neer.
Loot: 1 of andere squishy mace die naar een Rogue ging
Nightbane: echt lack of focus maar na 4 - 5 poging toch ook echt neerging. gewoon mensen die niet reageren als de Bane net even ergens anders land dan waar hij gepland was.
Lootwise was het wel mijn avond:
nieuwe offhand geloot van ik dacht Netherspite
en van Nightbane nog de Trinket die na 3 crits 800dmg doet, meer voor de fun eigenlijk maar ben wel benieuwd)
wat ook wel erg triest is, wij hebben een Tank(dps) in de guild zitten, hij is super aardig helpt iedereen altijd, maar hij suckt zo hard. eigenlijk is het gewoon 9 man Kara clear.
zijn dps ligt nog onder de Prot tank, hij snapt de game mechanics gewoon niet helemaal

Keyboard turner ftw zegmaar

.
bij elk gevecht waar melee iets moet doen, is hij vaak na +-30 seconden dood