Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 135 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.420 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

junglebeast schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 00:21:
Dit kan je dus zien als je videokaart kaduuk is...

[afbeelding]
hehe, heb ik ook tijdje last van gehad, paar x opnieuw opstarten en ik kon weer een maand wow spelen zonder problemen.

/reload ui

ofzo wou ingame ook nog weleens helpen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:18
Woah, nu al anderhalve week gestopt, en nogsteeds geen afkickverschijnselen! :D

Ik mis het echt niet, en zal denk ik ook niet gaan gebeuren ook. Nu wel met een andere mmorpg bezig, maar de drang van wow komt niet terug.
Het samenspeelelement van de game mis ik wel, maar dat kan in iedere andere game ook, die MP is. Heb het nu hartstikke naar mijn zin, en wow er helemaal neit voor nodig.. Ik mis wel de vaste contacten in WoW, maarja.
I'm cured! :o

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke andere mmorpg speel je nu dan :9 ?

Ik ben al ong 1 maand clean XD

Ik wou alleen even spelen omdat ik morgen vrij heb .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 01:06:
[...]

hehe, heb ik ook tijdje last van gehad, paar x opnieuw opstarten en ik kon weer een maand wow spelen zonder problemen.

/reload ui

ofzo wou ingame ook nog weleens helpen :P
Ja klopt, als ik WoW een paar keer opnieuw start kan ik wel spelen. Alleen het is natuurlijk niet vooruit te branden. En allerlei artifacts, tearing enzo blijf ik houden..

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Darkasantion schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 23:47:
Vanavond Arena avond gehouden, rating beetje kunnen boosten.

Maar wel even mooi verhaaltje, ik en een goede mage gingen 2v2 doen tegen 2 rogues die stealthen. Wij dus constant lopen om ze voor te zijn, en dan zie ik dankzij Felhunters Paranoia en
detect lesser invisibility 1 sec een rogue,
ik dus erachter aan, en ja hoor ik zie hem weer, en hij komt op mij af! Denkt dat ik hem niet zie ;) Dacht het niet, rogues hebben mij al te vaak te pakken gehad.

Ik dus deathcoil gooien en fear erachter aan, dots erop en hij uiteindelijk dood, ik ook dood door de andere rogue, maar mage pakte hem heel mooi aan en wij winnen. Erg leuk om eens van 2 rogues te winnen :D .
Waarom denken mensen nog steeds dat detect lesser invisibility helpt om rogues te zien :?

stealth != invisibility

De ghosts/spectral zut in Kara die zijn invisible die kan je zien met detect invisibilty, evenals een locks succy.

Om stealth eerder te zien werkt dat dus geen ene fuck, alleen stealth detection/paranoia/perception werkt om rogues eerder te spotten, of die meuk waarop duidelijk staat "see through stealth"

Echt ook nog steeds in bg's kom je van die locks tegen met hun felguard/imp/succy uit en dan vrolijk detect lesser invis ofzo _O-

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:07
jarnotjuh schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 01:42:

Ik mis het echt niet, en zal denk ik ook niet gaan gebeuren ook. Nu wel met een andere mmorpg bezig, maar de drang van wow komt niet terug.
Het samenspeelelement van de game mis ik wel, maar dat kan in iedere andere game ook, die MP is. Heb het nu hartstikke naar mijn zin, en wow er helemaal neit voor nodig.. Ik mis wel de vaste contacten in WoW, maarja.
I'm not using cocaine anymore, I'm cured !

now where's that crack...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 13:59

chromeeh

the Gnome

Bokkie schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 07:13:
[...]

Waarom denken mensen nog steeds dat detect lesser invisibility helpt om rogues te zien :?

stealth != invisibility

De ghosts/spectral zut in Kara die zijn invisible die kan je zien met detect invisibilty, evenals een locks succy.

Om stealth eerder te zien werkt dat dus geen ene fuck, alleen stealth detection/paranoia/perception werkt om rogues eerder te spotten, of die meuk waarop duidelijk staat "see through stealth"

Echt ook nog steeds in bg's kom je van die locks tegen met hun felguard/imp/succy uit en dan vrolijk detect lesser invis ofzo _O-
Als human heb perception, en dat helpt wel :)
Hoewel in duels ze meestal daar erg laat me zijn :+

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb detect invis. ook altijd aan hoor. scheelt weer als een grapjas je probeert te dispellen. maar weet verder wel dat je geen stealth ziet.

Wel een mage met invis schijnt. Heb dat alleen nooit getest. enige mage die ik dat in pvp heb zien gebruiken was op mn druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• den85
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 16:02
RaseriaN schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 23:16:
[...]

Frostmane
Progression : Veelal in TK/MH/BT.
PvP : Redelijke World PvP en erg veel Premades/Arena teams worden er dagelijks gemaakt.
Alliance/Horde : Is netjes gebalanceerd heb ik het idee.
Queues : Ik zou geen exacte tijden durven geven, maar ze zijn dermate kort dat ik me er niet aan erger.

Tip : Geef niet je naam door op dit forum aangezien ik je plat ga ganken ;)
Tip2 : Lees het Migrating to Frostmane Topic eens door op de realmforums ;)
En nog wat.. lees het Realm Forum sowieso maar eens door, krijg je een beetje een idee wat voor server het is.
Ah nog een speler op Frostmane :p

Zelf zit ik ook op Frostmane, maar ik zit dan wel bij de Horde >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 18:03

DefLite

Why so serious?

MantaMania schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 16:51:
over het algemeen word al sneller aan SSC of the eye (voidreaver) begonnen voor magtheridon die is nog best lastig om mee te beginnen.
Mount hyal piss easy en supremus idioot makkelijk, ik neem aan dat ze nog wel een stuk moeilijker zijn als ssc begin bosses enzo toch? Je vergelijkt ze met de rest uit die instances?
PS ben jij alt (shadowpriest) of is de gear uit eye, mount hyal en black temple zo een minimale verbetering?
Mijn shadowpriest is mijn main maar we ik ben 2 weken geleden van holy priest naar Shadowpriest gerespecced doordat we eigenlijk teveel holy priests hadden.
En we hebben rage winterchill pas op 4 october gekiled we hebben ruim 1 1/2 gewiped op kael thas :S.
Qua gear heb ik een beetje pech gehad tot nu toe :P :(
Ja Mount Hyal & Supremus zijn moeilijker dan de eerste paar bosses van SSC maar wel makkelijkers dan kael thas/Vashj

[ Voor 9% gewijzigd door DefLite op 23-10-2007 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anderhalve week lukt iedereen wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

You will be back.. you always came back :Y)
Ik denk niet dat je deze uitbreiding nog terugkomt, maar wel met Wrath of the Lich King.
En zo niet, dan blijf ik je spammen op msn totdat je terug komt of ik kom bij je langs ;)
den85 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 08:51:
Ah nog een speler op Frostmane :p

Zelf zit ik ook op Frostmane, maar ik zit dan wel bij de Horde >:)
Tjah, niet iedereen kan aan de Good Side zitten natuurlijk ;)
Heb net gekeken wie je bent, maar je naam komt me helaas niet bekend voor..
En ik zal voor jou verder ook niet bekend klinken, want volgens mij zit je nog niet zo lang op Frostdramamane

[ Voor 23% gewijzigd door RaseriaN op 23-10-2007 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
LOL gaat ie toch weer beginnen :D

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Kaap schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 21:03:

Iemand die iets zinnigs kan zeggen over de snelheid van leveled van shamans en druids i.v.m. elkaar of bv met warriors en paladins welke ik zelf al geleveled heb? Pally was bijvoorbeeld vrij traag, als dikke uitwerpselen door een trechter.
ik ben nu een drainei shammie aant levelen (enhancement) en op level 54 heb ik nog geen 6days played. Ik volg een guide (weet ff niet welke).
een vriend van mij heeft een warrior (62 atm) en die was op iets meer dan 7 days played level 60. Volgens dezelfde guide.

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liledevil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

liledevil

DELL EVIL I

Lief Dagboek,

Gister dan na veel pijn en moeite eindelijk level 70,
Rond een uur of half 12 was het dan zover, 750 xp van een skettis trok me over de streep.

Meteen naar Wildhammer geraced en mijn flying mount gehaald(snelheid valt een beetje heel erg tegen) en mijn eerste vluchtjes al gemaakt. Gister met de officers afgesproken dat we ons komende periode op heroic keys gaan richten. Dus dat word rep grinden(gelukkig met die Arrokoa feathers al weer wat minder) en veel instances. Maar dat is waar we het allemaal voor doen, toch :) met een beetje geluk kan ik me (volgens plan) nog voor half november attunen voor Kara, kan het echt beginnen :)

if you pay peanuts, you get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
ZOMG!
(updated) Cheat Death (Subtlety) chance to trigger increased to 33/66/100% and now also causes the rogue to take 90% less damage for 3 seconds when the effect triggers. This effect cannot occur more than once per minute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thewizard2006 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:09:
[...]

ik ben nu een drainei shammie aant levelen (enhancement) en op level 54 heb ik nog geen 6days played. Ik volg een guide (weet ff niet welke).
een vriend van mij heeft een warrior (62 atm) en die was op iets meer dan 7 days played level 60. Volgens dezelfde guide.
Effe een vraagje, hoeveel tijd per dag besteed je dan aan het levelen??? Ik speel gemiddeld zo'n 4 uur per dag, maar ik krijg het echt niet voor elkaar om zo snel te levellen. Tips hoe je dit goed en snel kunt doen??? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Ik krijg het gevoel dat we na de 2.3 patch een heleboel Hemo Rogue's gaan zien in de BG/Arena's.
Wordt eindelijk de tree zoals die bedoeld was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Laatst online: 08-07 13:40
RaseriaN schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:32:
[...]

Ik krijg het gevoel dat we na de 2.3 patch een heleboel Hemo Rogue's gaan zien in de BG/Arena's.
Wordt eindelijk de tree zoals die bedoeld was..
Yep yep, subtlety is nu de arena-tree.

"Execute is absorbed."
"Mortal strike hits you for 50."
/wave randomwarrior

[ Voor 10% gewijzigd door QuarK op 23-10-2007 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

[...]

stealth != invisibility

Kijk en dat wist ik dan weer niet. :| Maargoed weet ik dat weer en hou ik alleen Paranoia erop. Had hem wel mooi te pakken :P .

Bedankt voor de tip/info.

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:40
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:03:
[...]

Anderhalve week lukt iedereen wel :+
4 months and counting, do I get a free cookie now? ;)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:41:
[...]

4 months and counting, do I get a free cookie now? ;)
and still checking the forums!!!!!!!! so the 4 months is not completely without :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
[...]
stealth != invisibility
Is stealth een basis skill of moet je hiervoor punten in talent-trees stoppen ?

Als het namelijk een basis-skill is heeft het inderdaad geen zin om lesser invisibilty te gebruiken.
Als het talentpoints zijn die gebruikt moeten worden, dan zou het in theorie mogelijk zijn dat je een PvE rogue treft zonder stealth die je dan wel kan zien met lesser invisibilty.

Ik heb geen enkel verstand van rogues (zeker niet in TBC), vandaar deze vraag

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:49

vhal

ಠ_ಠ

LOL, gister eventjes een n00b-arena-team 2V2 aangemaakt. Toch wel lachen om met een shaman en een mage te gaan arena'en, wat dus niet goed uitpakte. We hadden 6 potjes gespeeld en 6 verloren. Dat belooft dus wat... :+
Ach, denk dat ik maar lekker de PvP battlegrounds ga farmen met mijn shaman. Alleen ik twijfel nog even over mijn spec. Zal ik respeccen naar elemental of lekker rondlopen als enhancement? Of zelfs restoration? Heeft iemand ervaring als enhancementshaman met pvp? Ik heb het idee dat deze talentspecc nou niet echt geschikt is om mee te gaan pvp'en.

Maargoed, voor 5 Gladiator items en een wapen had ik berekend dat ik een kleine 84K honor nodig moet hebben (in p2.3) Zit nu rond de 10K :+
Nou nog even een afweging maken welke set ik zal gaan kopen. Elemental, Enhancement of Resto...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:43:
[...]

and still checking the forums!!!!!!!! so the 4 months is not completely without :D
't klinkt raar, maar de forums zijn mijn 'afkick therapie' ;) Hoe meer ik er over lees, hoe minder ik terug wil beginnen met spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
sabriel schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:46:
[...]

Is stealth een basis skill of moet je hiervoor punten in talent-trees stoppen ?

Als het namelijk een basis-skill is heeft het inderdaad geen zin om lesser invisibilty te gebruiken.
Als het talentpoints zijn die gebruikt moeten worden, dan zou het in theorie mogelijk zijn dat je een PvE rogue treft zonder stealth die je dan wel kan zien met lesser invisibilty.

Ik heb geen enkel verstand van rogues (zeker niet in TBC), vandaar deze vraag
stealth is een basisskill die je krijgt deze kan je beter maken met talentpoints
punt lbijft

stealth != invisible

het zijn 2 compleet verschillende mechanics

de enige manier voor een rogue om invisible te worden is door invisibilty postions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 21:03:
[...]

Iemand die iets zinnigs kan zeggen over de snelheid van leveled van shamans en druids i.v.m. elkaar of bv met warriors en paladins welke ik zelf al geleveled heb? Pally was bijvoorbeeld vrij traag, als dikke uitwerpselen door een trechter.
M'n 2e druid die ik lvlde ging als een speer. Druids, mits feral, lvlen zeer snel. Grinden gaat hard, en zodra je Improved LotP krijgt, is shiften haast niet meer nodig. Focus je gear op +str en +agi en je hakt door alles heen. Met mn druid ging ik stukken sneller door de lvls heen dan met mn warrior. Wbt vs een pala kan ik er niet veel zinnigs over zeggen omdat mn pala nog steeds stof staat te happen op lvl 3x ongeveer.
Shamans heb ik geen idee van, omdat het me nooit gelukt is verder te komen dan lvl16 ofzo. Ik vind ze gewoonweg niet leuk spelen.
Verder wordt er wat gezegd over lag etc, nooit last van gehad op Outland.
[...]
Outland is sinds het bestaan van die realm en de transfer van het oude Bladefist naar Outland een prima realm wbt connectivity (ook qua spelers overigens imo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:48:
[...]

't klinkt raar, maar de forums zijn mijn 'afkick therapie' ;) Hoe meer ik er over lees, hoe minder ik terug wil beginnen met spelen :D
W8 maar tot Lich in de winkels ligt hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• den85
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 16:02
RaseriaN schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:05:
[...]

You will be back.. you always came back :Y)
Ik denk niet dat je deze uitbreiding nog terugkomt, maar wel met Wrath of the Lich King.
En zo niet, dan blijf ik je spammen op msn totdat je terug komt of ik kom bij je langs ;)

[...]

Tjah, niet iedereen kan aan de Good Side zitten natuurlijk ;)
Heb net gekeken wie je bent, maar je naam komt me helaas niet bekend voor..
En ik zal voor jou verder ook niet bekend klinken, want volgens mij zit je nog niet zo lang op Frostdramamane
Zit al wel een tijdje op Frostmane. Ben eerste een warlock gestart "Quewyn" die heb ik tot 63 gebracht en daarna heb ik mijn warrior getransferred "Storc" en deze van 61 tot 70 verder geleveled.

Ben nu met name bezig met me Kara en Heroic starting tank gear en dat heb ik bijna voor elkaar :p

Jouw naam ben ik inderdaad nog niet tegen gekomen in de game 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:16
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:51:
[...]
M'n 2e druid die ik lvlde ging als een speer. Druids, mits feral, lvlen zeer snel. Grinden gaat hard, en zodra je Improved LotP krijgt, is shiften haast niet meer nodig. Focus je gear op +str en +agi en je hakt door alles heen. Met mn druid ging ik stukken sneller door de lvls heen dan met mn warrior. Wbt vs een pala kan ik er niet veel zinnigs over zeggen omdat mn pala nog steeds stof staat te happen op lvl 3x ongeveer.
Shamans heb ik geen idee van, omdat het me nooit gelukt is verder te komen dan lvl16 ofzo. Ik vind ze gewoonweg niet leuk spelen.
Ja na wat nagevraagd te hebben lijkt Druid me de betere optie. Had er 2 gevonden die zowel shaman als druid hadden geleveled, ook met enhancement en feral als keuzes bij de 2 en ze gaven beide aan dat feral veel sneller was. Ik heb zelf een warrior gehad en dat vond ik best snel, als jij druid nog sneller vind, dan belooft dat wat. :>

Druid gaat het worden. Fuzzy hairy bear butt.
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:51:
[...]
Outland is sinds het bestaan van die realm en de transfer van het oude Bladefist naar Outland een prima realm wbt connectivity (ook qua spelers overigens imo).
Ja, Outland is echt een topserver IMHO. Lekker druk, en goede verbinding. Nooit last gehad van lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

den85 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:52:
Zit al wel een tijdje op Frostmane. Ben eerste een warlock gestart "Quewyn" die heb ik tot 63 gebracht en daarna heb ik mijn warrior getransferred "Storc" en deze van 61 tot 70 verder geleveled.

Ben nu met name bezig met me Kara en Heroic starting tank gear en dat heb ik bijna voor elkaar :p

Jouw naam ben ik inderdaad nog niet tegen gekomen in de game 8)
Frostmane, geweldige server hoor! Gezellig volk.. en dan vooral het Dragonmaw gedeelte ;)
We komen elkaar nog wel tegen denk ik, aangezien ik binnenkort ook richting Karazhan moet en het daar stikt van de World PvP en ik het niet kan laten om niet mee te doen :Y)

@Kaap
Welcome back again ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkowz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-08 21:49

henkowz

Pew pew

Lief dagboek,

Gisteravond om 23.15 Gurtog Bloodboil na een aantal try's op z'n kont gekregen.
Nadat onze RL de famous 'last try' woorden had uitgeroepen althas.

Misschien kunnen we onze guildnaam beter veranderen naar 'Last try' ipv 'Barroom Heroes'.
Vanavond de Souls :) Iemand nog tips voor een resto drood?

Bb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
henkowz schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 10:19:
Lief dagboek,

Gisteravond om 23.15 Gurtog Bloodboil na een aantal try's op z'n kont gekregen.
Nadat onze RL de famous 'last try' woorden had uitgeroepen althas.

Misschien kunnen we onze guildnaam beter veranderen naar 'Last try' ipv 'Barroom Heroes'.
Vanavond de Souls :) Iemand nog tips voor een resto drood?

Bb!
Ben benieuwd of eclipse jullie nog inhaald : )

@ gohan

gifv lightning capacitator !
pro met arcane missile crit spec en destructive skyfire diamond metagem

[ Voor 10% gewijzigd door ImdaMned op 23-10-2007 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:27

Valkyre

Kitesurf FTW!

Damn gister avond een moeizame 2de helft van Kara gehad:

op het menu stonden:

Prince
Illhoof
Nightbane

Wij Farmen Kara, en woensdag 2de try @ gruul. gister was echt niet onze dag denk ik.
na 3 - 4 triest eindelijk Prince neer, echt 2 keer gehad dat de tank / Ranged gesplit werden door elementals. maar uiteindelijk toch neer, /sigh wat was ik blij zeg.
Loot:
Sunfury Bow,
Caster neck
mage T4 Head (eindelijk! voor mijn Mage 2de stuk T4, helaas voor boss fights heb ik nog steeds mijn spellstrike head op voor de +hit rating)

Netherspit, veel 2 wipes gehad omdat de groene beam gewoon niet goed geblocked werd en wij tegen de enrage timer aanliepen. (2 nieuwe healers mee :( )
toen de 3de try, ging het blocken eindelijk goed, hadden wij nog 3min 30 sec over op de enrage timer :)

Illhoof:
1st poging, was de tank na +- 3 seconden dood :s maar goed de 2de rond na een erg moeizaam gevecht, 2 druid + 2 combatresses gebruikt toch neer.
Loot: 1 of andere squishy mace die naar een Rogue ging

Nightbane: echt lack of focus maar na 4 - 5 poging toch ook echt neerging. gewoon mensen die niet reageren als de Bane net even ergens anders land dan waar hij gepland was.

Lootwise was het wel mijn avond:
nieuwe offhand geloot van ik dacht Netherspite
en van Nightbane nog de Trinket die na 3 crits 800dmg doet, meer voor de fun eigenlijk maar ben wel benieuwd)

wat ook wel erg triest is, wij hebben een Tank(dps) in de guild zitten, hij is super aardig helpt iedereen altijd, maar hij suckt zo hard. eigenlijk is het gewoon 9 man Kara clear.
zijn dps ligt nog onder de Prot tank, hij snapt de game mechanics gewoon niet helemaal :(
Keyboard turner ftw zegmaar :(.
bij elk gevecht waar melee iets moet doen, is hij vaak na +-30 seconden dood :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

morogrim gedaan gisteren (in 2 tries maar de eerste telde niet :P ik geloof dat de MT zo'n paladin bubble iets kreeg waardoor de boss opeens ranged dps ging neerhakken.. handig :P ) en daarna door naar Fathom-Lord Karathress voor de 2de x. Ik begrijp echt niet waarom mensen zeggen dat dit maulgar 2 is.. ja leuk je moet 4 mobs tegelijk pullen, maar damn dat is echt niet lastig ofzo.. wij gaan constant door doordat ik geen healing meer krijg en het daarna als een kaartenhuis in elkaar stort.
Ik ben tank voor de hunter, wat dus inhoud 24/7 swipe spammen om de pet te pakken te krijgen als ie weer spawned. Kheb 2 healers en mijn healers raken gewoon oom door die manadrain van em. Beste try was shammie dood en hunter op 50%. Maar ja zonder healers hou ik het niet zo lang uit. Kweet ook niet echt wat we daartegen moeten doen, want het zijn geen pruts healers ofzo.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 18:03

DefLite

Why so serious?

eendje schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 10:39:
morogrim gedaan gisteren (in 2 tries maar de eerste telde niet :P ik geloof dat de MT zo'n paladin bubble iets kreeg waardoor de boss opeens ranged dps ging neerhakken.. handig :P ) en daarna door naar Fathom-Lord Karathress voor de 2de x. Ik begrijp echt niet waarom mensen zeggen dat dit maulgar 2 is.. ja leuk je moet 4 mobs tegelijk pullen, maar damn dat is echt niet lastig ofzo.. wij gaan constant door doordat ik geen healing meer krijg en het daarna als een kaartenhuis in elkaar stort.
Ik ben tank voor de hunter, wat dus inhoud 24/7 swipe spammen om de pet te pakken te krijgen als ie weer spawned. Kheb 2 healers en mijn healers raken gewoon oom door die manadrain van em. Beste try was shammie dood en hunter op 50%. Maar ja zonder healers hou ik het niet zo lang uit. Kweet ook niet echt wat we daartegen moeten doen, want het zijn geen pruts healers ofzo.
Hebben die healers een Shadowpriest in de party en gebruken ze pots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

tuurlijk gebruiken ze pots, ze gaan er door heen alsof het snoepjes zijn. en helaas geen SP in de party.

zit er een range limiet aan die manaregen shit van een SP?

[ Voor 23% gewijzigd door Bezulba op 23-10-2007 10:44 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gohan-san schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 10:34:
Damn gister avond een moeizame 2de helft van Kara gehad:

op het menu stonden:

Prince
Illhoof
Nightbane

Wij Farmen Kara, en woensdag 2de try @ gruul. gister was echt niet onze dag denk ik.
na 3 - 4 triest eindelijk Prince neer, echt 2 keer gehad dat de tank / Ranged gesplit werden door elementals. maar uiteindelijk toch neer, /sigh wat was ik blij zeg.
Loot:
Sunfury Bow,
Caster neck
mage T4 Head (eindelijk! voor mijn Mage 2de stuk T4, helaas voor boss fights heb ik nog steeds mijn spellstrike head op voor de +hit rating)

Netherspit, veel 2 wipes gehad omdat de groene beam gewoon niet goed geblocked werd en wij tegen de enrage timer aanliepen. (2 nieuwe healers mee :( )
toen de 3de try, ging het blocken eindelijk goed, hadden wij nog 3min 30 sec over op de enrage timer :)

Illhoof:
1st poging, was de tank na +- 3 seconden dood :s maar goed de 2de rond na een erg moeizaam gevecht, 2 druid + 2 combatresses gebruikt toch neer.
Loot: 1 of andere squishy mace die naar een Rogue ging

Nightbane: echt lack of focus maar na 4 - 5 poging toch ook echt neerging. gewoon mensen die niet reageren als de Bane net even ergens anders land dan waar hij gepland was.

Lootwise was het wel mijn avond:
nieuwe offhand geloot van ik dacht Netherspite
en van Nightbane nog de Trinket die na 3 crits 800dmg doet, meer voor de fun eigenlijk maar ben wel benieuwd)

wat ook wel erg triest is, wij hebben een Tank(dps) in de guild zitten, hij is super aardig helpt iedereen altijd, maar hij suckt zo hard. eigenlijk is het gewoon 9 man Kara clear.
zijn dps ligt nog onder de Prot tank, hij snapt de game mechanics gewoon niet helemaal :(
Kun je niet iemand anders laten tanken dan??? Ik zou hem toch echt niet als MT willen hebben dan of als tweede....... laat hem samen met de healers en de dps-ers aan de zijlijn meehelpen... ipv tanken en binnen 30 seconden dood zijn... daar ben je toch niet bij gebaat of wel

snap dat het lastig is als iemand heel aardig is, maar toch, die zijn ook wel voor rede vatbaar denk ik zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Laatst online: 02:34
Ja die bubble moeten ze echt verwijderen uit het spel. Hoe vaak ik wel niet genaaid ben met dat ding tijdens het tanken :/

Laats weer op nightbane, ik had vantevoren gezegd dat ik slechts 50% van de fears resist (druid), dus dat mensen gewoon moesten zorgen dat ze ook gefeared werden. Ging lekker tot 54%, fear, totem tik na 2 seconden, nightbane lijkt voor dps te gaan, maar ik heb hem al terug voor hij er is. Doet zo'n lamadin een bubble op me via zijn "target of target of no-skill" macro. Voordat ik die bubble gecancelled had lagen er 3 dode dps :/

En al 2x bij Kael gehad dat ik de axe aan het tanken was, en dat diezelfde lamadin me bubbled "omdat ie die knop naast zijn heal had zitten". Axe naar healers, whirlwind, bye bye.

Disclaimer: Geen paladin rant, gewoon slechte ervaring, lamadin is dan ook alleen van toepassing op dit persoon. Verder heb ik ook geen dieren pijn gedaan bij het maken van deze post. Zo, post af, kan ik me hond weer gaan schoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ja idd.. wtf zet je die knop ook naast je heals dan! in PVE kan je het echt HEEL zelden gebruiken... beetje jammer.

Mem, die warrior is DPS dus geen MT (gelukkig denk ik :P )

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

Op het gevaar af dat ie hier al bekend is, maar deze kwam ik net tegen op het guildforum.

Redelijk onverwacht moet ik zeggen.

http://www.youtube.com/watch?v=V2_ueohYRhU

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren eerste echte avondje wipen op Vashj. Toch een leuk gevecht hoor.
1e fase gaat nu super smooth nu de pala's dat freedom een beetje doorhebben.

2e fase is gekkenhuis tho. :) Met die Tainted cores gooien maakt het allemaal wel grappig. Beste try gisteren hadden we 3 van die generators down. Maar daarna toch al wel heel snel overrushed.

En heb je er ook van maloten tussenzitten die zo'n core gooien naar de Strider kiter. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Die is geinig :) Wat mensen al niet kunnen maken tegenwoordig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Dampie schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 10:54:
Op het gevaar af dat ie hier al bekend is, maar deze kwam ik net tegen op het guildforum.

Redelijk onverwacht moet ik zeggen.

http://www.youtube.com/watch?v=V2_ueohYRhU
Al eens gezien, wel erg lachen :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 10:46:
[...]

Kun je niet iemand anders laten tanken dan??? Ik zou hem toch echt niet als MT willen hebben dan of als tweede....... laat hem samen met de healers en de dps-ers aan de zijlijn meehelpen... ipv tanken en binnen 30 seconden dood zijn... daar ben je toch niet bij gebaat of wel

snap dat het lastig is als iemand heel aardig is, maar toch, die zijn ook wel voor rede vatbaar denk ik zo
haha nee man hijs is absoluut geen MT!, gewoon DPS daarom maakt het ook niet echt uit als ie dood gaat :p
het is gewoon heel vaag 3 maanden geleden, was het echt erg normal Botanica, met veel pijn en moeite de eerste baas gehaad, toen viel de party uitelkaar.
Onze MT's nogmaals heel veel gepraat met hem, geholpen met Respec. en zowaar in Heroic Sethekk. ging het best redelijk (afgezien van keyboard turnen), (ik en een shadowpriest konden veel goed maken, soor van Semi kiten e.d.) zelfs de eerte boss in 1 try neer. (toen moest die tank helaas we) ik heb hem nog gezegd : "yer really improved" (blijf een trol he :P)
en laater weer in een andere instance was het om te huilen.

en wat ik zeg hij als DPS spec(axe) zit onder de prot MT! maar goed in /o kunnen wij er om lachen! :p
tijdens de eerste netherspite wipe, moest de bad tank even AFK, hij word geressed, maar netherspite patrolled daar. dus echt al iets van 3 mensen /rw Ameno when u ress move BACK!

ik in /o 10g that he will ress and instanly pulls aggro.
officer1: lol
MT: i know its really bad, and i feel bad because of it, but why u think i am on the otherside of the door
en nog meer van dat dat soort opmerkingen, daar dan wel weer omgelachen :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gohan-san schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 10:34:
En er is niemand die hem, als dank voor z'n hulp, dan een keer wat meer uit wil leggen over die game mechanics?
Ik zou me ook zomaar voor kunnen stellen dat de healers hem dood laten gaan, omdat ie toch geen dps doet en dus een 'waste of mana' is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

On a happy note :
Heb gisteren voor 200g mijn pattern voor http://wowhead.com/?item=30306 kunnen kopen :D
Nu nog dat Leatherworking op 375 zien te krijgen (het gaat echt taai nu!) en dan kan ik eindelijk beginnen met een fatsoenlijk setje te maken.
Primalstrike + Boots of Utter Darkness + Fel Leather Gloves moet een mooi begin zijn ;)

Iemand een chinees die ik goedkoop kan huren.. gaat denk ik wel wat grinduurtjes kosten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

LW levelen is echt een crime :| Zit nu op 362, maar ik vraag me ernstig af of ik ooit 375 ga halen. Kost gewoon veeeeeeel teveel tijd of gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
RaseriaN schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:08:
On a happy note :
Heb gisteren voor 200g mijn pattern voor http://wowhead.com/?item=30306 kunnen kopen :D
Nu nog dat Leatherworking op 375 zien te krijgen (het gaat echt taai nu!) en dan kan ik eindelijk beginnen met een fatsoenlijk setje te maken.
Primalstrike + Boots of Utter Darkness + Fel Leather Gloves moet een mooi begin zijn ;)

Iemand een chinees die ik goedkoop kan huren.. gaat denk ik wel wat grinduurtjes kosten :P
veel plezier in nagrand komende weken }>

baal echt dat die boots bop zjin :P naja engineering is te goed om op te geven imho met de uber goggles en straks de flying machine ^^
DizzyWeb schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:14:
LW levelen is echt een crime :| Zit nu op 362, maar ik vraag me ernstig af of ik ooit 375 ga halen. Kost gewoon veeeeeeel teveel tijd of gold.
moet je engineering eens proberen :X

grootste deel van de items verkopen niet eens en je kan ze niet eens (laten) dissen :(
uit pure wanhoop laatst maar khorium scopes gemaakt waar ik er 2 van heb weggegeven aan guildioes 1 van heb kunnen verkopen voor wooping 75 gold en nu ligt er nog 1 in de bank :(

[ Voor 27% gewijzigd door Bokkie op 23-10-2007 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Weet eindelijk een beetje wat voor setje ik moet hebben, ga een combi maken van Frozen Shadoweave Set, Battlecast Pants en Arena gear, omdat ik deze redelijk makkelijk kan halen, en een goede boost geeft richting DPS'en.

Een vanavond eerste keer Kara :9~

Ik hoop dat wij een beetje wat kunnen doen, best veel mensen die er nog nooit zijn geweest. inclusief ik, en het zou mooi zijn als we de eerste boss en eventuel de 2e kunnen halen. Nu al zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
eendje schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 10:39:
Wat voor volgorde van add-killen houden jullie dan aan? Wij doen altijd eerst de shaman, en hebben dan 2 tanks voor hunter+pet, zodra de shaman dood is worden de hunter+pet naar de raid gemoved en dan gekilled. Totdat ze gemoved worden hebben we altijd 2 healers op de 2 tanks ook, en já mijn mana is dan ook zeer laag na alle drains, maar het is opzich goed te doen. Ik kan me voorstellen als je de hunter als laatste probeerd te killen dat het problematischer zal zijn.

Gisteren met de guild een wezen kijken bij Solarian nu we SSC 5/6 hebben, maar wat een ongelofelijk simpele baas is dat geworden zeg. 2e try ooit en gelijk neer :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Darkasantion schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:17:
Weet eindelijk een beetje wat voor setje ik moet hebben, ga een combi maken van Frozen Shadoweave Set, Battlecast Pants en Arena gear, omdat ik deze redelijk makkelijk kan halen, en een goede boost geeft richting DPS'en.

Een vanavond eerste keer Kara :9~

Ik hoop dat wij een beetje wat kunnen doen, best veel mensen die er nog nooit zijn geweest. inclusief ik, en het zou mooi zijn als we de eerste boss en eventuel de 2e kunnen halen. Nu al zin in.
spellstrike > battlecast voor PVE
weet niet hoe goed je financieel zit :P maar ik zou aanraden voor je PVE carriere

Frozen shadoweave
Spellstrike
Girdle of ruination
PVP bracers + 12 spelldmg pvp gem

gems volgooien met veiled noble topaz en die 5 crit 5 spelldmg paarse meuk voor je setbonusses op iig fsw en de girdle spellstrike set gewoon vol gooien met 9 spelldmg gems :P

[ Voor 22% gewijzigd door Bokkie op 23-10-2007 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Bokkie schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:16:
veel plezier in nagrand komende weken }>

baal echt dat die boots bop zjin :P naja engineering is te goed om op te geven imho met de uber goggles en straks de flying machine ^^
Bedankt, maar ben er nu al geruime tijd bezig, aangezien mijn Skinning nog op 352 steekt en in Nagrand het het makkelijkste levelt. ;)

Mijn Leatherworking zit nu op 331 en tot 360 lijkt me niet zon heel groot probleem, totdat je vanaf 360+ ineens dure materials en primals nodig gaat hebben om dingen te craften die je never nooit verkocht gaat krijgen voor wat Gold.

Maargoed, het eindresultaat is het waard aangezien de dingen die ik kan craften op 375 dan van gelijk of hoger nivo zijn dan de drops in Karazhan :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Rudi schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:18:
[...]

Wat voor volgorde van add-killen houden jullie dan aan? Wij doen altijd eerst de shaman, en hebben dan 2 tanks voor hunter+pet, zodra de shaman dood is worden de hunter+pet naar de raid gemoved en dan gekilled. Totdat ze gemoved worden hebben we altijd 2 healers op de 2 tanks ook, en já mijn mana is dan ook zeer laag na alle drains, maar het is opzich goed te doen. Ik kan me voorstellen als je de hunter als laatste probeerd te killen dat het problematischer zal zijn.

Gisteren met de guild een wezen kijken bij Solarian nu we SSC 5/6 hebben, maar wat een ongelofelijk simpele baas is dat geworden zeg. 2e try ooit en gelijk neer :o
zo doen wij het ook. shammie, hunter, priest, boss

2 tanks is niet echt nodig voor beide, maar het zou eventueel wel kunnen ja, doet nog steeds niets af aan het feit dat m'n healers telkens oom gaan :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rashann
  • Laatst online: 02-09 17:28

Rashann

Zoek de hond...

Bokkie schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:16:

moet je engineering eens proberen :X

grootste deel van de items verkopen niet eens en je kan ze niet eens (laten) dissen :(
uit pure wanhoop laatst maar khorium scopes gemaakt waar ik er 2 van heb weggegeven aan guildioes 1 van heb kunnen verkopen voor wooping 75 gold en nu ligt er nog 1 in de bank :(
Ik vond m'n engineering makkelijker eigenlijk, maar dat zal ook wel zo zijn omdat m'n shaman wel mining heeft, en m'n hunter geen skinning :P

En die Khorium scopes kon ik nog gewoon verkocht krijgen voor een G of 100 (behalve die voor guildies, die gingen voor veel minder)

If nothing is written below, I was the last to reply...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat bedoel je nou precies met een "keyboard turner"? Begrijp dat het om noob gameplay gaat maar verder ben ik lost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:25:
Wat bedoel je nou precies met een "keyboard turner"? Begrijp dat het om noob gameplay gaat maar verder ben ik lost.
iemand die z'n poppetje draait met behulp van z'n keyboard, ipv met z'n muis (wat veel sneller is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Alleen ASWD gebruiken om rond te lopen, dus bochtjes maken met je keyboard, in plaats van je muis. Kortom, hele hoge reactietijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
RainManX schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:25:
[...]

Ik vond m'n engineering makkelijker eigenlijk, maar dat zal ook wel zo zijn omdat m'n shaman wel mining heeft, en m'n hunter geen skinning :P

En die Khorium scopes kon ik nog gewoon verkocht krijgen voor een G of 100 (behalve die voor guildies, die gingen voor veel minder)
mja me rogue heeft mining/engi maar ik vond het echt een klote klus, hoewel ik wel redelijk geluk gehad heb met skillups gelukkig, alle 4 de scopes voor de laatste 4 punten gaven skillup

heb shitload aan thorium gegrind voor paar puntjes voor die rifle die best nog tot ver puntjes geeft
felsteel stabilizers en khorium power cores gaven van de in totaal 16 maar 7 skillups :( naja wel de nodige mats klaar voor flying machine en 375 engi, moet alleen nog even 3k gold grinden voor epic flying skill op me rogue

echt balen dat ik op me lock vergeten ben wat gold achter te laten voor ik hem transferde |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Laatst online: 02:34
<-- keyboard turner.
En geen keybinds :)

Toch mis ik het nooit, behalve in pvp, daar moet ik soms omschakelen als een of andere rogue weer nodeloos zijn dood uit staat te stellen door rondjes om me heen te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:25:
Een lichtend voorbeeld
http://darklegacycomics.com/87.html

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen met shaman ervaring in outland? Ik heb met mijn enchament shaman het gevoel dat mobs van level 60 erg moeilijk zijn. Om over lvl 61,62 nog maar te zwijgen.
1 level gevecht met een lvl60 mob kost me ongeveer 2k health van de 4k en ongeveer een kwart, van mijn mana pool.

Ik spam alleen SS en bij casters eartshock waar nodig dit ivm het feit dat als ik steeds mn shocks gebruik ik om de 2 mobs al moet gaan drinken! Ik pull mobs overigens altijd met lightning bolt en gebruik alleen totems als mobs dicht op elkaar staan of in het geval van een elite!

In azeroth had ik het gevoel dat ik door mobs heen sloeg als door boter, maar de mobs in hellsfire niet, behalve die carrion birds en caster mobs. Het is mischien niet helemaal een eerlijke vergelijking maar met mijn warlock en hunter was het met 2 vingers in de neus. Nou is de lock wel een pure dps class en de hunter ook voor een groot deel. Maar ik heb gewoon het gevoel dat er iets niet goed zit.

Armory link: http://eu.wowarmory.com/c...r=Quel%27Thalas&n=Jaapioo

Als er iemand suggesties heeft graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
eendje schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:24:
[...]

zo doen wij het ook. shammie, hunter, priest, boss

2 tanks is niet echt nodig voor beide, maar het zou eventueel wel kunnen ja, doet nog steeds niets af aan het feit dat m'n healers telkens oom gaan :P
Tja, ik ben zelf als priest meestal ook wel oom op het moment dat de shaman dood, maar het is voldoende om de 2 tanks samen met een paladin up te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rashann

Rashann

Zoek de hond...

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:33:
Zijn er mensen met shaman ervaring in outland? Ik heb met mijn enhancement shaman het gevoel dat mobs van level 60 erg moeilijk zijn. Om over lvl 61,62 nog maar te zwijgen.
1 level gevecht met een lvl60 mob kost me ongeveer 2k health van de 4k en ongeveer een kwart, van mijn mana pool.
blijft toch lastig, enchantment shaman spelen :P
Heb je met alle mobs problemen, of alleen met de boars? Want die boars schijnen nogal nasty te zijn voor melee :)

(Overigens, persoonlijke mening: Enhancement zuigt! Go elemental! ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

ImdaMned schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 10:22:
[...]

@ gohan

gifv lightning capacitator !
pro met arcane missile crit spec en destructive skyfire diamond metagem
hmm ik ben 10/48/3 kan mij inderdaad voorstellen dat hij met Am wel lekker is, ik vond hem zelf een beetje tegenvallen.

in dat zelfde slot had ik zitten Quagmirran eye voor de +43 spelldmg die 6seconden haste rating suckt nogal.

ik denk dat hij binnenkort weer naar mijn bank verwijnt :(

een andere vraag, laatst weer nieuwe mods geisntalleerd en nu ben ik alle Herb spots kwijt, is er ergens een map waar je bijvoorbeel kan zoeken op dreaming glory? (voor mana pots :P)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Laatst online: 22:40

Seraphin

Meep?

hmmm ben in de war.
Is de attunement voor TK nu ook in de EU-servers al vervallen, of gebeurt dit met 2.3?

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Bokkie schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:20:
[...]

spellstrike > battlecast voor PVE
weet niet hoe goed je financieel zit :P maar ik zou aanraden voor je PVE carriere

Frozen shadoweave
Spellstrike
Girdle of ruination
PVP bracers + 12 spelldmg pvp gem

gems volgooien met veiled noble topaz en die 5 crit 5 spelldmg paarse meuk voor je setbonusses op iig fsw en de girdle spellstrike set gewoon vol gooien met 9 spelldmg gems :P
Okay, financieel kan ik nog quests doen en zooi verkopen :P
Maar ik moet gewoon de Spellstrike set halen, en self FSW craften? En Girdle of ruination volgooien met veiled noble topaz :P. Doe dan wel Arena zwaardje, en dan zou ik wel eens willen zien dat ik dan doe qua DPS :9~ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkowz

henkowz

Pew pew

Rudi schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:37:
[...]

Tja, ik ben zelf als priest meestal ook wel oom op het moment dat de shaman dood, maar het is voldoende om de 2 tanks samen met een paladin up te houden.
Ik stond altijd met een priest de hunter (paladin)tank te healen, op 50% popte ik innervate. Of, tijdens de non-enragefase loop ik altijd weg als ik de hots erop heb zitten. Hierdoor pakt de priest (misschien) meer drains en krijgt hij de innervate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:04:
[...]

En er is niemand die hem, als dank voor z'n hulp, dan een keer wat meer uit wil leggen over die game mechanics?
Ik zou me ook zomaar voor kunnen stellen dat de healers hem dood laten gaan, omdat ie toch geen dps doet en dus een 'waste of mana' is.
Wat ik al zei, dit is echt al meerdere keren geprobeert en nu heel erg langzaam gaat het iets beter (als DPS en doodgaan) maar zie je het voor je keyboard turning @ prince?
Wij zijn een casual guild, waar wij denken Guildies > loot, wij doen echt ons best, maar het is gewoon ongeloofelijk hoe iemand op lvl 70 zo kan sucken! in zijn classe.

zie het als een priest die alleen maar Greater heal op een 1 target doet waneer die persoon nog 1k hp heeft, en voor de rest niks.
weinig tot geen surrounding awareness.
taal is ook weleens een probleem, 2 andere (ook officers) leggen in hun native language the tacts wel eens uit, maar het vergt enorm veel tijd.

gister tijdens nightbane (moeizaam) bleef hij in de charred earth staan, ik zag het gebeuren en heb toen wel geroepen, healers save mana! het is onbegonnen /grin

ach hij gaat mij en heeft fun! dat is het belangrijkste, maar de hoop dat hij ooit MT zal zijn heb ik opgegeven.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkowz

henkowz

Pew pew

Seraphin schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:42:
hmmm ben in de war.
Is de attunement voor TK nu ook in de EU-servers al vervallen, of gebeurt dit met 2.3?
Is idd vervallen, al een aardig lange tijd. Mensen die attuned waren voor die patch krijgen een nieuwe titel; Champion of the Naaru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

hmmm ben in de war.
die is al maanden weg

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Ze blijven voorlopig nog maar wel van MH/BT attunement af ... Ben nu bijna attuned met BT :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
hmmm ben in de war.
Dat was 19 juni al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RainManX schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:38:
[...]

blijft toch lastig, enchantment shaman spelen :P
Heb je met alle mobs problemen, of alleen met de boars? Want die boars schijnen nogal nasty te zijn voor melee :)

Met name de boars idd die krengen meppen hard >< Heb net overigens al even gekeken wat er zoal dropt in ramparts,bf slave pens. In alle instances eigenlijk wel leuke armor maar verder geen goede one handed maces of axes wel heel erg jammer :( Ik ga iig eerst maar is iets betere gear halen mischien dat het een groter verschil maakt :)

Zo niet dan probeer ik elemental

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:05:
[...]

Met name de boars idd die krengen meppen hard >< Heb net overigens al even gekeken wat er zoal dropt in ramparts,bf slave pens. In alle instances eigenlijk wel leuke armor maar verder geen goede one handed maces of axes wel heel erg jammer :( Ik ga iig eerst maar is iets betere gear halen mischien dat het een groter verschil maakt :)

Zo niet dan probeer ik elemental
Ik denk dat het je gear is, kijk anders even of de required level van je items veel lager is dan je huidige level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lief Dagboek,

Gisteren mijn LW eindelijk op 375 op mijn hunter, maar de ebon set is nou niet echt zo'n verbetering. t.o.v. mijn felstalker set
De leuke patterns blijven wel extreem duur op ah, dus dat wordt weer sparen.

Mijn Shammie heeft nu 365 JC en leuke patterns (+18 healing) (+9 healing +2 man) en (+16 AP) (+8ap +2 mana)
Dus lekker minen,prospecten,gems cutten en deze op ah gooien, denk over een weekje deze ook wel op 375 te hebben.

Probleem wat ik op dit moment heb is dat er echt een aantal groepjes binnen ons guild zijn en deze alles samen doen en anderen niet helpen. Weet iemand misschien een leuk guild op Dragonblight? Ga denk ik maar eens rond kijken, want heb er niet zo'n lekker gevoel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

RainManX schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:38:

goed, tot dusver de duidelijke motivatie waarom Enhancement zuigt... :+ [/einde bericht]
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:33:
Zijn er mensen met shaman ervaring in outland? Ik heb met mijn enchament shaman het gevoel dat mobs van level 60 erg moeilijk zijn. Om over lvl 61,62 nog maar te zwijgen.

....

Als er iemand suggesties heeft graag
Ik heb je armoryprofiel even bekeken, en ik zie wel wat verbeterpuntjes in je talenttree. Ik ga er even van uit dat je solo speelt

2/2 Imp weapon Totem --> Windfury totem gebruik je niet aangezien je zelf WF op je wapen kan zetten. Of je moet gaan totemswitchen, maar ik denk niet dat je dat van plan bent. Hetzelfde verhaal voor de Flametongue Totems. Beide zijn eigenlijk bedoeld voor je partymembers (melee) en niet voor jezelf. Dus deze 2 puntjes kan je beter ergens anders instoppen, maar daar kom ik later op terug.

5/5 Toughness --> 2893 - 10% = maar 289 armor = eigenlijk een waste van deze 5 punten.

2/2 Enhancing Totems --> Wel ok, maar in principe geen must have voor het questwerk.

Dus in principe heb je nu al 9 punten die je ergens anders kan gebruiken. Bijvoorbeeld voor de mana efficientie talents in de elemental tree.
Met je gear is weinig mis. Gelukkig ben je niet zo'n enhancementshaman die loopt te dualwielden met 1,50 daggers ;)
Nou is het wel zo dat je 0 hitrating hebt. Je hebt wel de talents voor +hit voor je OH, maar een hitrating van 30-50 is in principe wel genoeg om je missrate te verminderen (lees: verminderen, niet elimineren daar je dan loads of +hit nodig moet hebben). De questrewards (en dan met name de leather items) hebben deze stats.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
RaseriaN schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:23:
[...]
Mijn *insert random profession* zit nu op 331 en tot 360 lijkt me niet zon heel groot probleem, totdat je vanaf 360+ ineens dure materials en primals nodig gaat hebben om dingen te craften die je never nooit verkocht gaat krijgen voor wat Gold.
Fixed ;) De laatste stappen bij de meeste professions zijn redelijk waardeloos jammer genoeg. Toen ik BS wou maxen heb ik dat gedaan met items uit de felsteel (tank set) en flamebane (fire resistance set) sets, die dingen kreeg ik aan de straatstenen nog niet kwijt :| De laatste puntjes hebben gewoon erg dure shards opgeleverd |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Kapoen schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:55:
[...]

Fixed ;) De laatste stappen bij de meeste professions zijn redelijk waardeloos jammer genoeg. Toen ik BS wou maxen heb ik dat gedaan met items uit de felsteel (tank set) en flamebane (fire resistance set) sets, die dingen kreeg ik aan de straatstenen nog niet kwijt :| De laatste puntjes hebben gewoon erg dure shards opgeleverd |:(
Ik zit nu met Alchemy op de 370, en tot dus ver heb ik nog geen problemen gehad. Alle mats die ik nodig heb kan ik gewoon zelf vinden met Herbalism. :) En alle pots die ik maak zijn prima te verkopen, al gebruik ik ze liever zelf.

[ Voor 6% gewijzigd door OkkE op 23-10-2007 12:59 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rashann

Rashann

Zoek de hond...

deadsy33 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:50:
goed, tot dusver de duidelijke motivatie waarom Enhancement zuigt... :+ [/einde bericht]
Ik heb geen goede motivatie :P Ben zelf namelijk maar een paar dagen Enh. geweest, en het past gewoon niet bij mijn stijl :) (Overigens: ik ben een duidelijke nub shaman hoor, mijn shaman is van 0-60 zo ongeveer 95% van de tijd resto geweest :), en 60-70 95% elemental)

Wat ik wel als negatief punt kan opmerken voor raids/parties is dat je als Enhancement vaak te snel op de grond ligt, je hebt gewoon geen aggro control (oops, triple WF crit, hmm, aggro, *klap klap*, hmm, dood :+). Dan kan ik nog net op m'n lesser healing wave klikken, maar tegen de tijd dat die aankomt ligt de gemiddelde enhancement shaman al op de grond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
OkkE schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:58:
[...]

Ik zit nu met Alchemy op de 370, en tot dus ver heb ik nog geen problemen gehad. Alle mats die ik nodig heb kan ik gewoon zelf vinden met Herbalism. :) En alle pots die ik maak zijn prima te verkopen, al gebruik ik ze liever zelf.
Alchemy lvlen is wel het makkelijkste dat er is. Net als skinning/herbalism/mining gewoon tijdens het questen te doen. Enchanting rustig lvlen is waarschijnlijk een goede goudmijn omdat alle quests rewards shards opleveren.

Tijdens het questen doe ik zeveel mogelijk met het toetsenbord. In pvp kom ik er dan wel eens achter dat mouseturnen niet altijd even vloeiend verloopt 8)7 maar om nou al pvpend rsi te kweken vind ik ook weer niets.

[ Voor 16% gewijzigd door barfieldmv op 23-10-2007 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Kapoen schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:55:
True, helaas vind ik de curve van dit een beetje verkeerd gemaakt.
In het begin levelt het nogal makkelijk weg en kun je veel zelf farmen binnen een normale tijd.
Maar waarom nou die precies die laatste 10/15 skillpoints zo overdreven moeilijk maken? :/
OkkE schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:58:
Heb zelf 375 Alchemy en Herbalism op mijn Warrior maar moet zeggen dat het makkelijke professions waren om te levelen. Weinig extra materials nodig buiten de gebruikelijke Herbs en Vials.
Daar waar je bij Blacksmith en Leatherworking veel verschillende dingen nodig hebt (geen ervaring met Tailoring/Enchanting/Engineering/Jewelcrafting :P) kost het gewoon enorm veel tijd om alles bij elkaar te verzamelen voor 1 skillpointje.

[ Voor 3% gewijzigd door RaseriaN op 23-10-2007 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:59
DizzyWeb schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:27:
Alleen ASWD gebruiken om rond te lopen, dus bochtjes maken met je keyboard, in plaats van je muis. Kortom, hele hoge reactietijd.
Gebruik ook meestal alleen ASWD voor besturing mijn char, maar AD is strafe ;)
Wel veel keybinds, behalve de gebruikelijke 1 t/m =. Zo is X bijvoorbeeld Frost Shield, Q is CS, E is Elemental macro. Gebruik ook een Logitech G7 muis, en elke knop is gebonden, Frost Nova, Blink, Arcane Explosion, Blizzard, Frostbolt en Icelance zitten er onder andere op.

[ Voor 29% gewijzigd door Bulligan op 23-10-2007 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:16
RaseriaN schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:11:
[...]

True, helaas vind ik de curve van dit een beetje verkeerd gemaakt.
In het begin levelt het nogal makkelijk weg en kun je veel zelf farmen binnen een normale tijd.
Maar waarom nou die precies die laatste 10/15 skillpoints zo overdreven moeilijk maken? :/

[...]

Heb zelf 375 Alchemy en Herbalism op mijn Warrior maar moet zeggen dat het makkelijke professions waren om te levelen. Weinig extra materials nodig buiten de gebruikelijke Herbs en Vials.
Daar waar je bij Blacksmith en Leatherworking veel verschillende dingen nodig hebt (geen ervaring met Tailoring/Enchanting/Engineering/Jewelcrafting :P) kost het gewoon enorm veel tijd om alles bij elkaar te verzamelen voor 1 skillpointje.
Ik heb destijds jewelcrafting van 1 naar 300 geleveled in enkele uren. Mats kostte me zon 700G van de AH. Van 300 naar 375 was wat lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deadsy33 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:50:
[...]

[...]

Ik heb je armoryprofiel even bekeken, en ik zie wel wat verbeterpuntjes in je talenttree. Ik ga er even van uit dat je solo speelt

2/2 Imp weapon Totem --> Windfury totem gebruik je niet aangezien je zelf WF op je wapen kan zetten. Of je moet gaan totemswitchen, maar ik denk niet dat je dat van plan bent. Hetzelfde verhaal voor de Flametongue Totems. Beide zijn eigenlijk bedoeld voor je partymembers (melee) en niet voor jezelf. Dus deze 2 puntjes kan je beter ergens anders instoppen, maar daar kom ik later op terug.

5/5 Toughness --> 2893 - 10% = maar 289 armor = eigenlijk een waste van deze 5 punten.

2/2 Enhancing Totems --> Wel ok, maar in principe geen must have voor het questwerk.

Dus in principe heb je nu al 9 punten die je ergens anders kan gebruiken. Bijvoorbeeld voor de mana efficientie talents in de elemental tree.
Met je gear is weinig mis. Gelukkig ben je niet zo'n enhancementshaman die loopt te dualwielden met 1,50 daggers ;)
Nou is het wel zo dat je 0 hitrating hebt. Je hebt wel de talents voor +hit voor je OH, maar een hitrating van 30-50 is in principe wel genoeg om je missrate te verminderen (lees: verminderen, niet elimineren daar je dan loads of +hit nodig moet hebben). De questrewards (en dan met name de leather items) hebben deze stats.
Wat betreft mn talents heb ik idd wat fouten gemaakt, had een tijdje terug voor de grap resto gespecced, had voorheen geen punten in mn imp totems talents en geen thoughness. Zal dit vandaag meteen maar weer even terug draaien :)

En wat betreft mn wapens ben ik me er heel erg van bewust dat je speed je belangrijkste stat is.
Ik snap dan ook niet dat ik nog steeds in de lvl60 -70 regionen shamans zie met weapon speed onder de 2.2. Als je een beetje forums leest weet je gewoon dat je je zelf enorm nerfed. Voor zover ik weet is 2.6/2.7 optimal in combinatie met flurry procc en wf.

Heb een tijdje terug was toen lvl 55 ofzo is daggers met een speed van 1.5 en 1.8 geprobeerd, ik kan me voorstellen dat je jezelf dan uitermate frustreert als je wf proc hebt en er bijna niks aan life van de mob afgaat.

Met mijn huidige wapens sla ik een level 60 caster mob onder 40% life als mn wf procced op mn mainhand :)

Wat betreft de hitrating is voor zover ik weet op level 70 180(uit het hoofd,kan het mis hebben) optimaal. Moet wel zeggen dat ik nu soms enorm veel misses heb, werkt nogal frustrerend als je de mob daarvoor nog in 2/3 klappen dood had. Zal eens even wat gear daarvoor gaan opzoeken en gems :)
RainManX schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:02:
[...]

Ik heb geen goede motivatie :P Ben zelf namelijk maar een paar dagen Enh. geweest, en het past gewoon niet bij mijn stijl :) (Overigens: ik ben een duidelijke nub shaman hoor, mijn shaman is van 0-60 zo ongeveer 95% van de tijd resto geweest :), en 60-70 95% elemental)

Wat ik wel als negatief punt kan opmerken voor raids/parties is dat je als Enhancement vaak te snel op de grond ligt, je hebt gewoon geen aggro control (oops, triple WF crit, hmm, aggro, *klap klap*, hmm, dood :+). Dan kan ik nog net op m'n lesser healing wave klikken, maar tegen de tijd dat die aankomt ligt de gemiddelde enhancement shaman al op de grond ;)
Een paar maand terug heb ik een filmpje gezien van een enhancement shaman die attumen doet. Op het moment dat iedereen begon te dpsen wachtte hij 5 seconden en begon daarna met dps. Het enige wat hij deed was SS spammen en geen shocks(vooral ES trekt een berg aggro en dat wil je niet) Als je tijdens een fight shocks gebruikt gimp je je dps plus dat je meer aggro genereert. Als bij hem wf procced loopt hij netjes achteruit wacht 3sec en gaat weer verder. Hij stond bovenaan de damage list. Er werd wel duidelijke gemaakt dat niet iedereen goed gegeared was. Maar dat zegt heel wat over de damage output van een goede shaman.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2007 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jullie posten sneller dat ik kan lezen, maar ben dan toch eindelijk door topic 134 en 135 heen.

Speel het zelf meestal paar uur in het weekend omdat ik verder niet echt veel tijd ervoor heb.
Raid daarom ook niet. Misschien wel zonde omdat ik dan veel content niet te zien krijg.
Heb nu 1 nelf hunter op 70 en ben op frostmane met 2 horde begonnen om beetje bezig te blijven en omdat de nelf hunter toch begon te vervelen.

Heb zelf alchemy en herbalism op mijn hunter maar op trollbane verkopen de meeste potions meestal goed. vooral de mana potions.

Maar heb nu een warrior ook aangemaakt.
Is het dan rendabel om gelijk te beginnen met BS of eerst geld te maken en dan op later lvl pas over te gaan op BS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:24:
jullie posten sneller dat ik kan lezen, maar ben dan toch eindelijk door topic 134 en 135 heen.

Speel het zelf meestal paar uur in het weekend omdat ik verder niet echt veel tijd ervoor heb.
Raid daarom ook niet. Misschien wel zonde omdat ik dan veel content niet te zien krijg.
Heb nu 1 nelf hunter op 70 en ben op frostmane met 2 horde begonnen om beetje bezig te blijven en omdat de nelf hunter toch begon te vervelen.

Heb zelf alchemy en herbalism op mijn hunter maar op trollbane verkopen de meeste potions meestal goed. vooral de mana potions.

Is het dan rendabel om gelijk te beginnen met BS of eerst geld te maken en dan op later lvl pas over te gaan op BS
Mijn advies eerst gathering tot en met level 70 lekker sparen ondertussen en de mats die je nodig hebt bewaren op een alt of op je bank. Als je dan genoeg gold op 70 hebt in 1 keer BS naar 375 levelen. Anders word het een pain in the ass. Ben persoonlijk van mening dat je beter gathering kan doen eerst omdat het vele malen makkelijker levelt, meer gold oplevert vooral in het begin. Daarbij komend kan je makkelijker mooie items van de AH kopen die er weer voor zorgen dat je wat harder doorlevelt!

Dus eerst gathering en op het eind crafting scheelt je een hoop gold/tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:24:
Hangt er een beetje vanaf. Als je al een char hebt op dezelfde realm die een beetje kan sponsoren kan je direct beginnen met een crafting profession natuurlijk. De regel dat je 2 gathering profs zou moeten hebben telt alleen voor nieuwe spelers of een nieuw char op een verse server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo zeg...ben ik even een noob...heb nog helemaal niet weten te minen...da's nu mijn secondary profession, maar ik kan niet uitgevogeld krijgen waar ik iets kan minen, heb geen skill weten te vinden om mines te tracken of iets dergelijks...wat doe ik verkeerd? Skinning gaat wel lekker, ben over de helft voor het eerste level daarvan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:21:
[...]

Een paar maand terug heb ik een filmpje gezien van een enhancement shaman die attumen doet. Op het moment dat iedereen begon te dpsen wachtte hij 5 seconden en begon daarna met dps. Het enige wat hij deed was SS spammen en geen shocks(vooral ES trekt een berg aggro en dat wil je niet) Als je tijdens een fight shocks gebruikt gimp je je dps plus dat je meer aggro genereert.
Wat een onzin:
flame shock verhoogd je dps (CoE/scorch debuff) gebruiken dus
earth shock heeft geen threat multiplier. frost shock wel.
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:36:
[...]

Ik zal de link even opzoeken moment, hoop dat ik het nog kan vinden. Is wel wat verouderd dus kan zijn dat het veranderd is.
Ik geloof wel dat dat filmpje bestaat. Maar jouw opmerkingen erover kloppen alleen niet.

[ Voor 21% gewijzigd door ImdaMned op 23-10-2007 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:35:
[...]

Wat een onzin:
fireshock verhoogd je dps (CoE/scorch debuff) gebruiken dus
earthshock heeft geen threat multiplier. frost shock wel.
Ik zal de link even opzoeken moment, hoop dat ik het nog kan vinden. Is wel wat verouderd dus kan zijn dat het veranderd is.

Shocks dosn't cover the -15% aggro from Spirit Weapons and thus you will do less damage for the same amount of aggro if you use shocks.

http://forums.wow-europe....=288949602&sid=1&pageNo=6
pagina 4 ofzo post van AJ

Op het moment kan ik niet meer vinden hier over maar meen gelezen te hebben dat shocks je dps gimpen. Dat van fire shock kan weleens waar zijn maar je ES/frost zorgt gewoon voor teveel aggro en te weinig dps improvement. Omdat als je procced met WF je niet meteen aggro wil hebben, maar door wilt kunnen dpsen. Als als je dan frost/es tussendoor spammed is de kans op aggro veel hoger in ruil voor minder dps output. Slecht geval lijkt me, in een zekere zin is dit mischien minder met fireshock ivm CoE/scorch debuff wat je dps weer omhoog haalt. Maar dat zal ik eens moeten opzoeken.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2007 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben gister voor de zoveelste keer gerespecd, kost me nu al 45g per respec :P
Heb nu een hybrid build op m'n hunter (0/31/30) maar heb em helaas nog niet kunnen uittesten in raids. Maar goed, vanavond maar hopen dat gruul door gaat ;) En nog 1 weekje vanaf morgen en dan eindelijk m'n legs van Arena 2 binnen /cheer :P

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2007 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:36:
[...]

ja dat is veranderd :P vroeger was es de threatverhoger, nu is dat frostshock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Laatst online: 22:40

Seraphin

Meep?

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:34:
Zo zeg...ben ik even een noob...heb nog helemaal niet weten te minen...da's nu mijn secondary profession, maar ik kan niet uitgevogeld krijgen waar ik iets kan minen, heb geen skill weten te vinden om mines te tracken of iets dergelijks...wat doe ik verkeerd? Skinning gaat wel lekker, ben over de helft voor het eerste level daarvan.
open je spellbook met "p"
In de "general" tab staat ergens een skill met "Find Minerals"
Klik deze skill (je kan hem ook d.m.v. Drag & Drop op je action bar zetten, en dan gebruiken zoals een normale skill/spell)

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:34:
Druk op 'P' en daar staat de spell "Find Minerals" oid :)
Klik die aan, hou je minimap in de gaten, en als er een geel bolletje staat op je minimap bevindt zich daar een mineral-ore vein :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

raid shock rotatie E-shaman

" FlameShock - 6sec - EarthShock - 6 sec - FlameShock - 6 sec - rinse and repeat "

Tussendoor eventueel SS spammen, maar de Naturedebuff zal snel geconsumeerd worden door de rogues (poison).

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
ImdaMned schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:35:
[...]

Wat een onzin:
flame shock verhoogd je dps (CoE/scorch debuff) gebruiken dus
earth shock heeft geen threat multiplier. frost shock wel.

**edit**

Ik geloof wel dat dat filmpje bestaat. Maar jou opmerkingen erover kloppen alleen niet.
Daarintegen worden shock niet gedekt door de -threat talent en krijg je dus de volle bak agro ervan.
magoe een FS>ES>FS enz enz enz tussen de stormstrikes door is aan te raden om je dps op peil te houden.

En een beetje enhancement shammy weet dat hij bij trash gewoon moet uitkijken, de tijd is te kort voor tanks om decente agro op te bouwen en voor je het weet lig je naar de sterren te staren.

Begin het stiekum wel een beetje te missen dat raiden als enhance shammy.. maybe over 2/3 weken (heb ik hopenlijk me 2de msg mace) eens kijken of ik een SSC raidje mee kan pakken als enhance : ).

En niet tussendoor "maybe" SS spammen maar gewoon doen.
Pak ff een addon die meld waarneer je WF van cooldown is (de interne gelinkte WF proc cooldown van 3sec dus).
Daarna asap een SS doen.

[ Voor 9% gewijzigd door Routed op 23-10-2007 13:51 ]

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe dan ga ik maar voor skinning en mining, zal vast wel lekker verdienen, vast sparen voor me epic flying mount :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou eerder voor herbalism en mining gaan, deze brengen beide echt behoorlijk wat op ook in AH!!! maar ja dat is heel persoonlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:11:
Ik zou eerder voor herbalism en mining gaan, deze brengen beide echt behoorlijk wat op ook in AH!!! maar ja dat is heel persoonlijk
Irritante is dat je moet switchen tussen beide tracking methoden.

https://niels.nu

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Blijf ontopic en vriendelijk!
Geen slow-chat en geen offtopic replies!