De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Deze 2e heb ik nu ook, alleen dan zwarte items i.p.v. witte, en een groene achtergrond
[ Voor 3% gewijzigd door ijskonijn op 18-03-2008 11:43 ]
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Verwijderd
Eerlijkgezegd heb ik mijn achtergrond maar 1 keer gezien en dat was toen ik hem pas gekocht had.me_mrtn schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 11:08:
Mijn broertje heeft voor zijn verjaardag een PSP Slim & Lite (Piano Black) gekregen. Ik ben alleen al jaloers omdat hij meer kleuren voor zijn achtergrond kan kiezen.
Terwijl je aan het spelen bent zie je de achtergrond niet echt he
[ Voor 7% gewijzigd door ijskonijn op 18-03-2008 13:35 ]
Ik vond God Of War ook erg simpel idd.Duuvel schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 13:34:
Heb God of war trouwens al uitgespeeld, zaten wel wat klote stukjes in maar toch vind ik 'm over het algemeen iets aan de makkelijke kant. Heb 'm op normal uitgespeeld, ik denk dat ik nu eens voor de GOD-moeilijkheidsgraad ga
Gelukkig heb ik mijn PSP nog maar net dus kan ik mij volop de rpg's storten nu.
(Als je het op God-Mode gaat doen)
[ Voor 19% gewijzigd door Rynji op 18-03-2008 15:16 ]
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
God of War!
Weet je wat ik mis op de PSP, een goede ''Red-Alert'' - Real-Time Stategy...heb nu wel Field Commander, maar die is Turn-Based...beetje jammer dan haal je de actie er een beetje uit. Terwijl je joypad prima als muis kan fungeren. En de pijltjes over de map kunnen navigeren en de X O [] & /\ Prima te gebruiken zijn als actieknoppen, je hebt ook nog L + R !
Wat een gemis...misschien komt het nog.
[ Voor 255% gewijzigd door NeoMe op 20-03-2008 15:19 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Verwijderd
er komt binnenkort een nieuwe update voor de ps3, waarbij je je psp als afstandbediening voor je ps3 kan gebruiken zodat je geluid via je boxen in de kamer kan horen en vanaf de bank op je psp even een nieuw nr opzoekt om die vervolgens te starten zonder dat je het scherm van je ps3 nodig hebt. (rare zin maar hij klopt wel!)
bron
Mijn broertjes PSP is helaas alweer gecrashed (letterlijk). Hij kon'm namelijk niet vasthouden, klettert ie net op de rand van de tafel.
De veranderingen in Firmware 3.93 zijn:
-20 extra internetstations bij PSP Internet Radio
-Meer Playsation netwerk titels toegevoegd
-Waarschijnlijk een kleine bugfix voor skype op de slim en lite
Sony weet ook vaak mensen diep teleur te stellen.master007 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 17:49:
Frimware 3.93 is uit. Er is niet veel schokkends veranderd.
[...]
klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel
Heb ik iets gemist?? Dat zou zo vet zijn, kan ik eindelijk die klote conversie-programma's weggooien
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Speel je trouwens vanaf een memorystick (ISO) of vanaf een UMD?
Dat scheelt namelijk ook wel, in stroomverbruik en laadtijden, memorystick is veel sneller.
Verwijderd
Ok ik denk dat een type gemaakt heb. Want ik ken (nog) geen PS3 die werkt op batterijen en/of opladers.--Christiaan-- schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 17:46:
Mijn PS3 laadt niet op, twee batterijen, twee opladers, werkt niet. Nu moet ik dus de aankoopbon gaan zoeken.
Wanneer had je hem gekocht? Hopelijk minder dan een jaar geleden.
Ik ben al een aantal verschillende tegengekomen. Waar moet ik allemaal op letten bij het kopen van een gebruikte psp slim&lite?
Zijn er extra dingen waar ik op moet letten wanneer ik een "omgebouwde" koop, ofwel een met een cfw.
Wat zit er standaard allemaal in een PSP slim&lite pakket? Alleen de psp zelf, een accu, AC-adapter en de handleiding? Of nog andere accessoires? (ik kom via google alleen op die 4 uit)
Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!
DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!
Dat is alles uit het pakket.Awkwarding schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 18:31:
[...]
Wat zit er standaard allemaal in een PSP slim&lite pakket? Alleen de psp zelf, een accu, AC-adapter en de handleiding? Of nog andere accessoires? (ik kom via google alleen op die 4 uit)
Dat had ik ook, ook die accu, zat ik Ghost Ship te kijken en na ogeveer 10 minuten voor het einde valt ie uit... terwijl er wel stond toen ik 'm er in deed dat er nog 5,5 uur mogelijk was (volle accu)benedictuz schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 11:33:
ik heb hier een psp fat waarvoor ik een 3600 mah accu heb gekocht bij yagoda. Maar ik kom met die accu niet verder dan een mager 1,5 uur speeltijd. Dat lijkt mij niet te kloppen. Bestaat er nog een manier om die accu te calibreren of zo? Ik heb f/w 3.80 m33-5.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
PSP inderdaadVerwijderd schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 15:44:
[...]
Ok ik denk dat een type gemaakt heb. Want ik ken (nog) geen PS3 die werkt op batterijen en/of opladers.
Wanneer had je hem gekocht? Hopelijk minder dan een jaar geleden.
Verwijderd
Ik heb ook 3.93, maar ik heb deze al sinds februari. What the heck?master007 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 17:49:
Frimware 3.93 is uit. Er is niet veel schokkends veranderd.
[...]
Maar YouTube loader werkt niet voor deze versie, tenminste ik heb geen werkende kunnen vinden.
Een vriend van mij heeft 2.xx en bij hem heb ik het wel voor elkaar gekregen.
Verwijderd
Het scheelt enorm als je je bluetooth en wireless uitzet. Misschien ligt daar een deel van het probleem.benedictuz schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 11:33:
ik heb hier een psp fat waarvoor ik een 3600 mah accu heb gekocht bij yagoda. Maar ik kom met die accu niet verder dan een mager 1,5 uur speeltijd. Dat lijkt mij niet te kloppen. Bestaat er nog een manier om die accu te calibreren of zo? Ik heb f/w 3.80 m33-5.
Verwijderd
Heb vandaag 'n officieel Sony PSP tasje erbij gekocht met FIFA 2007 (die is erg moelijk vind ik).
Heb ook GTA:LCS. Wat is dat gaaf zeg! Oude tijden herleven haha. Ik zou ook nog graag Ace Combat X willen hebben. Heeft iemand daar ervaring mee al? Leuke game? Volgens reviews wel...
ace combat x is wat je van een arcade flight game mag verwachten, leuke campain's ed.Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 17:25:
Heb ook 'n PSP gekocht gisteren. Leuk apparaat!
Heb vandaag 'n officieel Sony PSP tasje erbij gekocht met FIFA 2007 (die is erg moelijk vind ik).
Heb ook GTA:LCS. Wat is dat gaaf zeg! Oude tijden herleven haha. Ik zou ook nog graag Ace Combat X willen hebben. Heeft iemand daar ervaring mee al? Leuke game? Volgens reviews wel...
grafisch gaat het ook goed mee dus als je geintereseers ben is het aan te raden.
Arcade Flight...wel lachen, lekker snelle gameplay en ziet er goed uit dus.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Verwijderd
Ik ben benieuwd of er ook nog Codename: Panzers komt. Die lijkt me dan ook zoooo leuk! Ben me nu helemaal aan 't verdiepen in wat ik lek vind haha. Neemt weer 'n boel (kostbare studeer-) tijd in beslag!
Waar heb je die besteld, die wil ik ook wel hebbenVerwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 08:42:
Ik heb 'm besteld. Ben benieuwd natuurlijk. Zag er erg leuk uit bij reviews & op youtube. Misschien wat makkelijk maar daar is vast wel wat aan te doen.
Ik ben benieuwd of er ook nog Codename: Panzers komt. Die lijkt me dan ook zoooo leuk! Ben me nu helemaal aan 't verdiepen in wat ik lek vind haha. Neemt weer 'n boel (kostbare studeer-) tijd in beslag!
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Verwijderd
Het blijft handig dat ze de PSP regio vrij hebben gehouden.
Maarre, even ene vraag. Ik ga binnenkort naar een vriend toe die een PS3 heeft. Wat kan je nou eigenlijk voor boeiends doen als je de PSP wireless laat connecten op de PS3? PSP spellen spelen op je TV ofzo? Ik heb trouwens de oude fat-PSP.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Deze game is wel een aanrader, ziet er vet uit ook de tussenfilmpjes...ook al ben je geen Final Fantasy Fan zoals mij toch de moeite waard, zeker als je net God of War hebt uitgespeeld.Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 12:22:
Final Fantasy VII: Crisis Core is nu hier te krijgen
Het blijft handig dat ze de PSP regio vrij hebben gehouden.
Hoe kan ik zien welke firmware er op m'n psp zit?
Nu nog die PSP-280 batterij zien te scoren...
Remote Play wat reuze handig is om films en picca's te bekijken, of voor muziek. Daarnaast kun je streamend PS1-games spelen of browsen. Mocht je de PSP in USB-modus aansluiten (dus bekabeld), dan kun je ook content kopieren.Ariën Clay schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 12:35:
Ik ben nu ook even 3.93 aan het downen.
Maarre, even ene vraag. Ik ga binnenkort naar een vriend toe die een PS3 heeft. Wat kan je nou eigenlijk voor boeiends doen als je de PSP wireless laat connecten op de PS3? PSP spellen spelen op je TV ofzo? Ik heb trouwens de oude fat-PSP.
jij denkt snelSkillz schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:00:
Update: Ik zit er niet meer aan te denken om er 1 te kopen, ik ben nu de gelukkige eigenaar van een PSP Slim/Lite (Black)
Nu nog die PSP-280 batterij zien te scoren...
Hoe moet ik me dit voorstellen? PS 1 game CD erin, en je PSP gebruiken om mee te spelen of gebruiken als wireless afstandsbediening?me_mrtn schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:23:
[...]
Daarnaast kun je streamend PS1-games spelen of browsen.
Ik heb de mijne ook gehaald vorige week. Nu nog ff wachten op de Pandora batterij en 12 GB aan MS
Foei! Mag niet! (Gisteravond zelf 1 gemaaktgiohardcore schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 10:02:
[...]
Ik heb de mijne ook gehaald vorige week. Nu nog ff wachten op de Pandora batterij en 12 GB aan MS. Iemand nog een beginnershandleiding liggen ivm deze batterij
?
Met dank aan een zekere Dixons medewerker die mij een spare batterij verkocht
[ Voor 10% gewijzigd door bitpixl op 28-03-2008 10:06 ]
Dat is wel zeer attent van die bewuste Dixons medewerkerSkillz schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 10:04:
[...]
Foei! Mag niet! (Gisteravond zelf 1 gemaakt)
Met dank aan een zekere Dixons medewerker die mij een spare batterij verkocht
Waarom maak je niet zelf een pandora batterij?giohardcore schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 10:02:
[...]
Ik heb de mijne ook gehaald vorige week. Nu nog ff wachten op de Pandora batterij en 12 GB aan MS. Iemand nog een beginnershandleiding liggen ivm deze batterij
?
Ik bedoel, er zal vast wel iemand bij je in de buurt zitten met een Phat PSP, in het uiterste geval zou je de batterij naar mij op kunnen sturen voor wat luttele verzendkosten en zet ik hem zo voor je om!
En beginners handleiding is niet nodig, wijst zich vanzelf.
Ik neem aan dat je de Magic Memorystick wel zelf maakt?
Helaas gaat dat denk ik tegen de policy van GoT in, maar Google is weer je beste vriend in dit geval. Een beetje speuren en je vind het wel.giohardcore schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 10:40:
[...]
Dat is wel zeer attent van die bewuste Dixons medewerker. Nu dat we dan beiden zo'n batterijtje hebben, hebben we dan ook de beschikking over een sjieke handleiding hoe we deze batterij kunnen "opladen"
?
1 ding bij het tweaken van je batterij, neem de tijd en wees geduldig.
Maar het is zeker te doen als je een beetje handig bent.
Verder, is PSP Video 9 nog steeds het beste programma om video om te zetten?
Ik heb Nero Recode 2 gebruikt en dat zag er redelijk uit, alleen klein beeld wat na
het gebruik van de "zoom" wel beeldvullend is.
Update:
Hmm, ik lees net dat met de nieuwe firmware op de PSP de profiles van Nero hopeloos zijn achterhaald. Ga nu eens spelen met RipBot en Xvid4PSP
[ Voor 8% gewijzigd door bitpixl op 28-03-2008 11:35 ]
Een aflevering van South Park van 22 minuten komt neer op 50 MB Low, 100 MB Medium ( deze neem ik altijd, is zonder foute pixels of blurr ) of 150/200 MB High.
Kunt er vanalles instoppen en er komt mpeg uit
Als je echt alles zelf wilt instellen is er ook nog het gratis programma: SUPER©
Wel lastig om te downloaden, nogal omslachtige site...maar deze doet het ook prima.
Die batterij heb ik nu, ik was alleen op zoek naar een recente handleiding, waarin van recente cfw wordt beschreven hoe dit erop te krijgen. Ik wil die magic MS idd wel zelf maken, maar dat is ook niet moeilijk meer met de juiste handleiding. Vraag die blijft is: welke cfw is nu de meest recente en de beste?
voor info: www.psp-hacks.nlgiohardcore schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:53:
Ja, het klopt dat Google je beste vriend is, maar er wordt zoveel geschreven over wat wel en niet kan en er zijn zoveel verschillende versies van de cfw, dat je op het laatst niet meer ziet wat nu de recentste / beste cfw is. Ik heb trouwens ook nooit gezegd dat ik met die cfw dingen ga doen die niet mogen. Misschien wil ik wel alleen maar backups maken van mijn eigen games om zodoende laadtijden te verkorten?
Die batterij heb ik nu, ik was alleen op zoek naar een recente handleiding, waarin van recente cfw wordt beschreven hoe dit erop te krijgen. Ik wil die magic MS idd wel zelf maken, maar dat is ook niet moeilijk meer met de juiste handleiding. Vraag die blijft is: welke cfw is nu de meest recente en de beste?
Verder draai ik hier 3.90 M33-2 met 1.5 add-on
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
[ Voor 98% gewijzigd door Vihaio op 28-03-2008 16:16 . Reden: nog een pagina ]
Die link in de startpost heb ik gedaan, maar dat werkt dus niet...
Kan iemand het me misschien even uitleggen?
edit: never mind! heb mn kaart geformatteerd en nu doet ie het
[ Voor 17% gewijzigd door MartineV op 29-03-2008 17:11 ]
Verwijderd
Hoeft niet eens. Je kan 'm ook gewoon zelf maken, zonder dat je een gemodde PSP nodig hebt van iemand anders... Staat een mooi filmpje van op YouTube... Even goed zoeken. Ik heb het toevallig van het weekend zelf gedaan bij m'n PSP.maarud schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 14:35:
[...]
die kan je zelf makenOf, ik bedoel, laten maken door iemand die al homebrew kan afspelen...
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Zoniet, dan zou het eigenlijk niet mogen gebeuren
[ Voor 28% gewijzigd door ijskonijn op 31-03-2008 13:34 ]
Kan je nog ergens zien of merken dat ie op 333 Mhz draait?Duuvel schreef op maandag 31 maart 2008 @ 15:39:
Dat doet God Of War zelf al, is het eerste PSP spel dat gebruik maakt van 333mhz
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
[ Voor 79% gewijzigd door TheZeroorez op 31-03-2008 23:04 ]
Verwijderd
Het betreft Ace Combat Skies of Deception he, dat je niet denkt dat ik Panzers heb besteld, want dat gaaat nog niet geloof ik...Pierre61 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 08:57:
[...]
Waar heb je die besteld, die wil ik ook wel hebben
Ik heb hem gekocht via Marktplaats.nl.
Verwijderd
8 GB ...fox-hound schreef op maandag 31 maart 2008 @ 21:30:
Wie weet wat de grootste memorystick is en tot hoeveel GB onderteunt de PSP? (phat)
Verwijderd
Staat aan toch?!
Mail anders effe naar skabaas[kringelding]gmail[punt]com...
Ow en 3.90 M33-3 is uit overigens...
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2008 22:20 . Reden: 3.90 M33-3 ]
[ Voor 64% gewijzigd door TheZeroorez op 02-04-2008 17:49 ]
Learn something new every day.
[ Voor 84% gewijzigd door TheZeroorez op 02-04-2008 17:48 ]
Verwijderd
Ik zit er over te denken een PSP aan te schaffen, mede voor de PS3 functies.
Nu kan ik voor 80€ een knalroze PSP kopen die de verkoper zeker aan de straatstenen niet kwijt kan.
Mijn idee: ik pik dat ding op voor 80€ en ram er aan alle kanten andere kleur faceplates op!
Gewoon piano black of ceramic white.
Mijn vraag kan dit? ik zie wel vaak de voorkant maar nooit de achterkant en knopjes te koop.
[ Voor 80% gewijzigd door MartineV op 05-04-2008 19:09 ]
Ik zou nog wat verder afdingen, en dan inderdaad faceplates veranderen, heb je mooi een goedkope PSP.Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 18:13:
Even een vraagje;
Ik zit er over te denken een PSP aan te schaffen, mede voor de PS3 functies.
Nu kan ik voor 80€ een knalroze PSP kopen die de verkoper zeker aan de straatstenen niet kwijt kan.
Mijn idee: ik pik dat ding op voor 80€ en ram er aan alle kanten andere kleur faceplates op!
Gewoon piano black of ceramic white.
Mijn vraag kan dit? ik zie wel vaak de voorkant maar nooit de achterkant en knopjes te koop.
iemandAriën Clay schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 09:40:
[...]
Hoe moet ik me dit voorstellen? PS 1 game CD erin, en je PSP gebruiken om mee te spelen of gebruiken als wireless afstandsbediening?
Een andere methode is custom firmware dan heb je geen ps3 nodig en kan je je 'backups' zo op je memory stick zetten.
Zo heb ik veel plezier gehad aan de final fantasy reeks! Ook diablo 1 is een aanrader.
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Verwijderd
Aha fijn, de PSP is maar enkele keren gebruikt. In een opwelling gekocht, en dan blijf je zitten met je knalroze PSP.ThinkPadd schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 20:02:
[...]
Ik zou nog wat verder afdingen, en dan inderdaad faceplates veranderen, heb je mooi een goedkope PSP.
Ik denk niet dat ik het doe want het is best veel werk om de achterste delen te veranderen heb ik gezien op youtube. Het hele apparaat is vastgebouwd aan de achterkant.
Vandaag maar eentje geregeld via marktplaats en de laatste firmware (M) erop gezet
De slim valt me zeker niet tegen qua gewicht tov de phat, ligt lichtjes in mijn handen. Nu is mijn verzameling handhelds weer compleet
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Verwijderd
sinds gisteren een psp in mijn bezit. aangezien ik al een sandisk memory stick pro duo (magicgate) van 2gb in bezit had heb ik deze niet bij genomen.
probleem is alleen dat als ik deze in de psp stop herkent de psp het niet. lampje gaat rood branden.
als ik het via mijn pc probeer uit te lezen gaat dat wel. heb de mem.stick al via pc geformateerd, zowel fat als fat32, en de naam gewijzigd. maar helpt allemaal niet.
ook geprobeerd via de psp te formateren maar hij kan de mem.stick logischerwijze niet vinden.
zit momenteel sw 3.60 erop en volgens mij moet dat geen probleem zijn voor een 2gb mem.stick.
update lukt natuurlijk ook niet zonder mem.stick.
voordat ik een nieuwe mem.stick ga halen...
heeft iemand hier een oplossing voor mij. wellicht zie ik iets simpels over het hoofd.
alvast bedankt!
Verwijderd
welk kleur moet het lampje voor MS zijn? bij mij knippert het rood.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2008 22:34 ]
Verwijderd
M'n zus had dat ook eens, (niet op de psp maar elders) en dat verhelpte het.
Eindelijk dit topic gevonden
Ben nu bezig een psp site aan het in elkaar flansen. Weet niet of ik 'm echt zou gaan runnen...
http://psplabs.110mb.com/ (tijdelijke url
Als hij constant knippert dan kan de PSP de kaart niet goed inlezen. Een paar keer eruit halen en er goed indrukken wil het nog wel eens oplossen.Verwijderd schreef op zondag 06 april 2008 @ 21:28:
psp herkent de mem.stick niet en geeft aan dat er geen mem.stick geplaatst is.
welk kleur moet het lampje voor MS zijn? bij mij knippert het rood.
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Verwijderd
-ms zit er goed in psp kan alleen op 1 manier er in, namelijk tekst naar je toe en op zijn kop
-meerdere malen in en uit schoongemaakt enz...
-zit geen schrijfbeveiliging op de ms
Ik heb Burnout Legends geprobeerd, Need for Speed most wanted en Flatout, maar geen enkel spel kan een server vinden.
Inderdaad, PS1 CD in je PS3 en met remote play spelen op je PSP. En dat werkt wel, maar door de lag die dat oplevert zijn de meeste spellen onspeelbaar.
Verder heb je een mogelijkheid om PS1 spellen te downloaden van PSN en ze vervolgens op je PSP te plaatsen, maar goed daar staan natuurlijk de spellen die je wil spelen niet op (ik noem een FF7 bijvoorbeeld).
Sony zou er goed aan doen om op een of andere manier het mogelijk te maken dat je originele spellen in je PS3 kan stoppen, om deze vervolgens te kunnen installeren op jou (en alleen jou) PSP. Volgens mij is dat wel te doen.
[ Voor 42% gewijzigd door Cidolfas op 07-04-2008 11:56 ]
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Klopt. En ik heb er al eens Final Fantasy VII mee aan de praat gekregen (natuurlijk de multi-CD versie van Popstation, dus het gehele spel wordt ondersteund). Je hebt alleen een memory stick van 2GB hiervoor nodig die je dan bijna nergens anders meer voor kan gebruiken. Het werkt echter wel.Duuvel schreef op maandag 07 april 2008 @ 12:05:
Officiele manier is er niet, maar er zijn programmatjes die een PS1 ISO kunnen omzetten naar een PBP (PSP formaat). Met een gehackte firmware kun je dan deze omgezette ISO's spelen (dus in feite kun je alle PS1 spellen op een gehackte PSP spelen).
Oeps, nu heb ik de naam 'Popstation' laten vallen. Kan ik net zo goed zeggen dat het programma van Dark-Alex is en dat je het gratis van het web kan aftrekken. Je kan hem zelfs hier ophalen (modjes: website bevat geen copyrighted code van derden/van Sony).
3.90 M33-3 is uitgekomen.
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Ik wil een PSP aanschaffen, en nu wilde ik weten of ik via de PSP mijn PS3 kon bedienen.
Ik wil graag mijn muziek via de PS3 en mijn stereo-set laten afspelen, maar bedienen via de PSP, zodat ik niet de TV aan hoef laten staan.
Mijn tweede vraag. Is het mogelijk om muziek en foto's via de PSP af te spelen op m'n werk via Wifi, die dus op m'n ps3 staan. Ook als ie uit staat, kan je hem dus remote aan en uit zetten op een andere plek?
[ Voor 11% gewijzigd door AIKANE op 07-04-2008 13:42 ]
What the heart requires may never be understood by the mind!
Je kan zelfs video's afspelen en PS1 spellen (en een aantal PS3 spellen) spelen.
[ Voor 59% gewijzigd door Chrasher op 07-04-2008 14:02 ]
PSN-id: Chrasher
What the heart requires may never be understood by the mind!
Verwijderd
Het ding weegt niets meer, en de flapjes (ms batterij umd) lijken vlug te breken...
Aangezien m'n oude (2) psp kapot waren, moest ik dus wel een kopen.
Er zit zelf geen demo disc bij, geen memory stick geen oortjes... niets
De battrij is ook maar irri, aangezien ik dus nog 2 batterijen heb liggen, maar die kunnen er niet meer in.
En als toppunt, m'n savegame van socom ftb2 gaat niet op deze psp, zegt dat hij op een andere is gemaakt...
en ik had net alles gekocht, en m'n LI was superb...
Verwijderd
k ga morgen terug!
- Slim & Lite is inderdaad 33% lichter, in mijn ogen zeker een voordeel als je er langer mee in je handen zit. Dus weet niet wat jij loopt te zeuren maar ik heb liever een Slim dan een Fat in me klauwen. Vind het materiaal zeker wel stevig genoeg want is niet gemaakt om mee te gooien.
- Oude FAT batterij past wel hoor geloof ik ( orginele ) teminste, bij mij wel ( wel iets doordrukken ) Hij zit dan heel goed vast maar moet passen zonder enige schade. Tevens heb je dan nog langere speelduur aangezien die batterij beter is.
- Mijn UMD klepje heb ik standaard dicht dus breekt echt niet af, als ie open is of net wat gewoon zuinig met je spullen zijn. Telt ook voor andere klepjes en memorykaartklepje.
- Demo Disc ? Koop een memorykaart, ga lekker downloaden dan heb je alle demo's tot je beschikking en als je beetje slim bent koop je een 4 of 8 gb en pleur je der volledige iso/spellen/video's op.
- Oortjes ? Zo'n beetje alle 3,5 jacks passen erin dus als je anno 2008 nergens oortjes hebt ben je echt mega cheap...
- Savegame...das lastig maar dan download je maar een nieuwe op gamefaqs ofzo.
[ Voor 80% gewijzigd door NeoMe op 08-04-2008 12:40 ]
Ik zie je alleen maar klagen over de PSP Lite, verkoop je hem weerVerwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 14:38:
Heb zonet een psp slim&lite gaan halen. In tegenstelling tot de oude lijkt dit zo'n goedkope prul
Het ding weegt niets meer, en de flapjes (ms batterij umd) lijken vlug te breken...
Er zit zelf geen demo disc bij, geen memory stick geen oortjes... niets
De battrij is ook maar irri, aangezien ik dus nog 2 batterijen heb liggen, maar die kunnen er niet meer in.
En als toppunt, m'n savegame van socom ftb2 gaat niet op deze psp, zegt dat hij op een andere is gemaakt...
en ik had net alles gekocht, en m'n LI was superb...
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Zeer regelmatig stottert? Hij hoort alleen even te stotteren op het moment dat ie gebieden inlaadt zeg maar. Ik stop dan gewoon even met lopen en dan is het over...Anders misschien ligt het aan je kloksnelheid...Als je CF hebt even aanpassen dan...harley schreef op maandag 31 maart 2008 @ 13:31:
Ik was vandeweek GoW aan het spelen maar het viel me op dat het er erg mooi uit ziet maar zeer regelmatig hapert en stottert. Is dat normaal ? heb een PSPlite
PSN id: PENo1
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()