[PSP] God of War: Chains of Olympus !

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

God of War: Chains of Olympus !

Afbeeldingslocatie: http://www.fantasy.fr/news/upload/actu/20070313-God-of-War-Kratos.jpg

Informatie:

Officiële site: God of War
WiKi: God of War
Gamer.nl Review: God of War
Tweakers.net over God of War

Sinds kort is een God of War game uit op de PSP. Waarschijnlijk heb je er al van gezien en gehoord, maar voor de zekerheid heeft ontwikkelaar Ready at Dawn nog een paar screenshots vrijgegeven. De nieuwe God of War is inmiddels uitgekomen in sommige landen, je kunt hem wel reserveren. Er is ook al een demo vrijgegeven in de Amerikaanse Playstation Store.

Velen mensen denken dat God of War: Chains of Olympus het beste PSP spel ooit wordt. Mede door de verslavende gameplay, prachtige graphics en meerdere factoren raken steeds meer mensen geïnteresseerd in het spel. Ontwikkelaar Ready at Dawn heeft dus al gezorgd voor screens, video's en een demo. Vandaag zijn er toch nog wat screens vrijgegeven en die zijn hieronder te bekijken.

God of War: Chains of Olympus zal op 28 maart in de Europese winkels te vinden zijn. Voor de mensen die niet kunnen wachten, is de demo downloaden in de Amerikaanse Playstation Store.

Rating:
  • Ontwerp: 9.2
  • Verhaal: 8.7
  • Gameplay: 9.3
  • Presentatie: 9.4
  • Gemiddeld: 9,3

Screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://pspmedia.ign.com/psp/image/article/849/849890/god-of-war-chains-of-olympus-20080205055329780_640w.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pspmedia.ign.com/psp/image/article/849/849890/god-of-war-chains-of-olympus-20080205055328015_640w.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pspmedia.ign.com/psp/image/article/840/840808/god-of-war-chains-of-olympus-screens-20071211003222885_640w.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pspmedia.ign.com/psp/image/article/823/823874/god-of-war-chains-of-olympus-screens-20070928061104992_640w.jpg

Afbeeldingslocatie: http://pspmedia.ign.com/psp/image/article/815/815955/god-of-war-chains-of-olympus-20070827023943090_640w.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pspmedia.ign.com/psp/image/article/815/815955/god-of-war-chains-of-olympus-20070827023932418_640w.jpg

Video's:

• [b]Gedragsregels:[/b]
  • Dit topic is voor discussie !
  • Dit topic is niet voor vastlopers, daar zijn walkthrough's voor.
  • Dit topic is niet bedoeld om illegaal God of War op je PSP te krijgen.
  • Voor dit topic gelden de algemene GOT regels.

Persoonlijke noot:
Ik heb er ongeveer 8 uur over gedaan volgens mijn savefile.
Mijn grootste combo was 214 hits, in een lift waar de heletijd die vogels komen met ''L + []'' oftwewel...cyclone :)

Tips, opmerkingen & overige zaken graag melden, dan komen ze in de TS.

[ Voor 130% gewijzigd door NeoMe op 18-03-2008 17:28 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Mja...8 uur is wel erg kort :|.
Ik heb nog altijd GoW 2 niet uitgespeeld, ik vrees dat het iets te moeilijk voor mij is :).
Voor de rest een sterke reeks, geeft wat een ninja gaiden gevoel.

offtopic:
Er staan aardig wat grammaticafouten in de TS, wil je best ook eens nakijken

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
Heb zo her en der gelezen dat het in 5,5 uur te doen is. Heb wel wat moeite gehad met verschillende bazen en heb hiervoor dan soms ook gebruik gemaakt van een Walkthrough omdat ik er zelf niet meer uitkwam of het een over het ander over het hoofd zag.
spoiler:
Ik heb er echt lang over gedaan om er achter te komen dat je onder die trap door moet lopen naar een achterliggende kamert, want ik had hem elke keer uit elkaar getrokken enzo en dan boven bij dat paard scheen er een glittertje dus ik dacht dat ik daar iets moest doen. Tevens waren sommige bazen wel beetje irritant of dat je niet moet springen omdat je anders steen werd. Ook irritant is als je met een minimale health status een gevecht aangaat en je dus eerst naar een doosje health moet rushen voordat je kunt knokken :)

[ Voor 52% gewijzigd door NeoMe op 17-03-2008 16:14 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shikaka
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:11
Zelf heb ik er 4uur 36min over gedaan op normal. 2e keer deed ik hem op hard en is het 4uur 42min gelukt

Niet echt een lang spel dus maar wel heel erg leuk om te spelen.

Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Weer een erg open einde zoals gewoonlijk.

Oja mensen vergeet geen
code:
1
 [spoiler] tekst [/spoiler]
te gebruiken voor ingame vragen/verhalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterg
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 09:12
-Mike- schreef op maandag 17 maart 2008 @ 00:07:
Weer een erg open einde zoals gewoonlijk.
Nou ja, het is een prequel dus op zich weet je wat er gaat gebeuren :p

Ik heb hem overigens nog niet uitgespeeld maar het is wel weer een fantastische game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
walterg schreef op maandag 17 maart 2008 @ 00:14:
[...]

Nou ja, het is een prequel dus op zich weet je wat er gaat gebeuren :p

Ik heb hem overigens nog niet uitgespeeld maar het is wel weer een fantastische game.
Dat is waar, maar onder het spelen heb je echt niet het gevoel dat het zo abrupt tot een einde komt. Overigens was ik ook binnen 5 uur klaar met spelen op normal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ik heb hem uitgespeeld op normal, en nu dus de God Mode (Very Hard) Unlocked
Maar ik zit best al snel vast :P
spoiler:
Als je voor de 2e keer de Basilisk bevecht buiten de stad op die soort brug, daar lukt het mij niet, ik snap dat je hem terug moet dringen totdat 'ie over de muur gaat hangen en dat je dan een pilaar op hem moet trekken, ik krijg de 1e pilaar wel op hem, door alleen maar 'The Efreet' te spammen, maar dan is me magic op als ik hem voor de 2e keer moet doen, als hij hapt is het altijd raak, of ik moet verder naar achteren, maar dat werkt niet, want op het eind zit je dan ook vast, en als ik naar de zijkant ga, plet hij me met z'n klauwen, hoe moet ik dit doen?

(Dit is in 'God Mode (Very Hard)' Dus, want lijkt me wel vet om het daarop eens uit te spelen.)
Ben er al achter gekomen/Den oplossing :
spoiler:
Ik ben er dus achter gekomen dat je z'n bite kan blocken :P

[ Voor 13% gewijzigd door Rynji op 18-03-2008 15:14 ]

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
Heb je alle challenges al gedaan, weet niet wat je daarmee unlocked maar misschien wordt je er zelf wat beter van...Verder lijkt me GOD-Mode echt super super moeilijk, aangezien ik op normaal sommige scene's al paar keer opnieuw moest doen.

[ Voor 34% gewijzigd door NeoMe op 18-03-2008 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:02

Vrijdag

De Zwarte

Ik wacht even met de aanschaf, moet eerst GoW 1 maar eens uitspelen. Tegen de tijd dat ik besluit hem te gaan kopen ligt ie vast wel ergens in de tweedehands bakken, of is hij al in prijs wat gedaald. Lijkt me namelijk wel een tof spel op de PSP.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:06

NoTimeRemains

I know

zijn de framerate drops ook ingame zoals ik heb gezien in de reclame filmpjes?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Nog maar 2x last gehad van zichtbare frame-drops, en dat is dan met een boss fight als er veel 'special effects' zijn zoals vuurspugen etc.
God-Mode is trouwens heel moeilijk, maar wel echt vet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
Hoe kan het ook anders, God of War: Chains of Olympus op Tweakers.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind persoonlijk dat ze die god mode geen unlockable hadden hoeven maken. Hij is moeilijk maar niet onhaalbaar en ik denk dat ik het spel zelf beter had gevonden als ik meteen god mode had kunnen spelen. Het is een mooie uitdaging :) . Dat het spel zo kort duurt is in mijn ogen niet echt een dooddoener. Het spel vertelt het verhaal in precies genoeg tijd wat mij betreft en als het langer had geduurd was het meer opvulling van het spel geweest denk ik

trouwens , heeft iemand die unlockable filmpjes bekeken? Want ik krijg het idee dat ze halverwege een andere weg in geslagen zijn met de sfeer van het spel. De beelden die je van de level gedeelten ziet welke er uit gelaten zijn , waren namelijk een stuk grover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
NoTimeRemains schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 13:33:
zijn de framerate drops ook ingame zoals ik heb gezien in de reclame filmpjes?
Bij mij wel.
Heb een psp fat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-09 19:47
Ik heb het spel vorige week bij http://www.dvdboxoffice.com besteld en gisteren in huis gekregen. Goedkoper vond ik het niet in Nederland, Play.com of bij CDWOW.com.

Al het eerste stuk gespeeld en het speelt inderdaad lekker weg. Ongeloofelijk dat die heerlijke PS2-game gewoon ook te doen is op de PSP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:49

ijskonijn

Now MOVE!

ShellGhost schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:39:
[...]

Bij mij wel.
Heb een psp fat.
Ik heb ook een PSP Fat, geen last gehad van Framedrops.
PSP wel op 333mhz gezet, weet niet of dit nodig is omdat ik ergens gelezen heb dat GoW sowieso al op 333mhz zou draaien. Heb je hem toevallig als .CSO bestand (Compressed ISO)? Dan is lag niet ongebruikelijk inderdaad.

Heb 'm overigens ook binnen 5 uur uitgespeeld, binnenkort de God Mode eens proberen.
Max combo nooit op gelet, volgens mij ergens in de 90. Die vogel-dingen maak ik altijd in 1 keer dood door ze met O uit de lucht de pakken en kapot te stampen >:)

[ Voor 13% gewijzigd door ijskonijn op 19-03-2008 14:19 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Duuvel schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 14:18:
[...]

Ik heb ook een PSP Fat, geen last gehad van Framedrops.
PSP wel op 333mhz gezet, weet niet of dit nodig is omdat ik ergens gelezen heb dat GoW sowieso al op 333mhz zou draaien. Heb je hem toevallig als .CSO bestand (Compressed ISO)? Dan is lag niet ongebruikelijk inderdaad.

Heb 'm overigens ook binnen 5 uur uitgespeeld, binnenkort de God Mode eens proberen.
Max combo nooit op gelet, volgens mij ergens in de 90. Die vogel-dingen maak ik altijd in 1 keer dood door ze met O uit de lucht de pakken en kapot te stampen >:)
Ik heb 'm inderdaad als .cso.
Hmmmmmmm
Vanavond maar eens omzetten, kijken wat er dan gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

God Of War vergt echt het uiterste van je PSP, .CSO's zijn wel kleiner maar bij een CSO moet de PSP om de CSO te lezen de hele tijd decompressen, en daarbij ook nog eens het spel draaien, dat trekt ie niet. Nadeel van de ISO is dat ie 1.6 Gig is, dus je hebt een 2 Gig memorystick nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Ik heb gelukkig een 4GB stick :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ach keren dat hij last heeft van lags stop ik gewoon even en na een seconden kan je gewoon weer lekker verder spelen.

Punt is dat ik het wel gewend ben zeker van pc games.
Vind het tot nu toe het beste spel wat ik heb op de psp.
En het is ook het enige spel wat ik constant kan spelen (wat vriendinlief niet altijd leuk vindt :D )

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Erg toffe game maar ik heb 'em uitgespeeld in 3 uur en 50 minuten. Alles unlocked qua upgrades, health, mana.
Muziek en geluid is geweldig, epische oorlogmuziek.
Graphisch heel knap voor zo'n klein apparaat.
Leuk verhaal, de griekse mythologie verkrachten doen amerikanen graag maar het maakt mij niet veel uit. De griekse myhtologie was zelf maar verzonnen dus je mag er best iets bij verzinnen ;)
Heerlijke gameplay, lekker knokken, leuke combos en boss fights
Een dikke 9........ mits de game langer was geweest, nu kan ik 'em echt niet hoger geven dan een 7.5.
In een avondje een game uitspelen die even veel kost dan andere games kan echt niet imo. Er zijn demo's waar ik langer over heb gedaan.

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
Probeer de extra challenges dan maar eens...zijn er in het totaal vijf, je kunt ze vinden onder: ''Treasure''

Maar ben het wel met de meeste eens, het had van mij ook wat langer gemogen, kwam bij de eindbaas 1000 rode orbs tekort om mijn blades naar level 4 te upgraden. Denk teveel vijanden met magie afgemaakt of niet met O wanneer dat kon, daar krijg je geloof ik meer orbs voor. Maargoed, anders had ik er ook vrij weinig aan gehad...ging nog liever even een uutje of twee door met de full-upgraded weapons. Maar aan de andere kant, beter kort en heftig dan lang en saai !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crowmeister schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 14:50:
Erg toffe game maar ik heb 'em uitgespeeld in 3 uur en 50 minuten. Alles unlocked qua upgrades, health, mana.
Muziek en geluid is geweldig, epische oorlogmuziek.
Graphisch heel knap voor zo'n klein apparaat.
Leuk verhaal, de griekse mythologie verkrachten doen amerikanen graag maar het maakt mij niet veel uit. De griekse myhtologie was zelf maar verzonnen dus je mag er best iets bij verzinnen ;)
Heerlijke gameplay, lekker knokken, leuke combos en boss fights
Een dikke 9........ mits de game langer was geweest, nu kan ik 'em echt niet hoger geven dan een 7.5.
In een avondje een game uitspelen die even veel kost dan andere games kan echt niet imo. Er zijn demo's waar ik langer over heb gedaan.
3:50 ???? zo dan.... :) op welke moeilijkheidsgraad?

ik ben naar easy geschakeld na 10 keer dat dalende/draaiende platform niet te halen. Ik start er met 0 magic dussss....lastig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

ik heb dit spelletje ook, ik heb her en der gelezen dat mensen performance problemen hadden die met een cso file speelden met het tooltje facc kun je hem omzetten naar een iso dat speelt een stuk beter.

maar ik zit eigenlijk vast, ik heb er maar een walktrough bij gepakt, maar daar staat precies wat ik doe.
ik wil het niet verklappen voor mensen die hier nog niet zijn dus ik zet het wel even in spoiler tags.
http://www.lunabean.com/g...war-psp-walkthrough-3.php
spoiler:
When all are dead, exit out, then cross back over the bridge. Use a charged attack to break through the glowing door. Quickly run and break down the next wall before the spikes get you, then break down the glowing statue. Once you're back in the statue room, break the statue to the left for a chest, and the statue to the right for a new path. Move down that right path and open the door at the bottom.

Fight the Harpies then climb the wall to the right of your entrance to this room. Quickly collect from the chests, if necessary, then fight the Swordsmen and Gorgons. Focus on the Gorgons first, and eliminate them fast with repeated Solar Flares. Once they go down, smash the shields of the Swordsmen and take them out. When all is clear, smash the Chains, then turn the lever. Return to the ground and fight the Swordsmen.

Cross the large chain to the right, then climb the wall right and up. Save. Head left, break the chains, then fall down to the area below. Take out the Harpies first, then deal with the Cyclops. To damage the Cyclops, you'll have to, first, remove his armor. Use your charged Gauntlet move to do just this, then finish off the big guy. When all is clear, smash the glowing rock with your Gauntlets, then turn the resulting levers (there are two).

Cross the chains, then jump across the two circular platforms to your right (double jump to reach them). Move up the hall, smash the chains, and open the door at the top. Eliminate the Archers, then move down the hall to the right and pop open the door at the end.

Het gaat om de laatste alinea, ik kan die sprong niet maken, ook niet als ik dubbel spring, hoe kom ik hier in vredesnaam verder... :/
edit:
Ik heb het al gehaald, ik deed na het posten mijn psp weer aan en ik haalde de sprong in 1x terwijl ik het daarvoor wel 20x geprobeerd had...
inmiddels heb ik hem ook al uitgespeeld :) wel toffe game

[ Voor 4% gewijzigd door kaasaanfiets op 22-03-2008 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
Zijn er al mensen die de 5 challenges hebben gehaald ?
Ikzelf kom niet verder dan de 2e...daar moet je 20 van die Fire-Dudes in de pan hakken zonder geraakt te worden. Gebruik M of Zeus en de heletijd [] dan wel of niet met opladen als het lukt. Kom niet verder dan 12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

NeoMe schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:46:
Zijn er al mensen die de 5 challenges hebben gehaald ?
Ikzelf kom niet verder dan de 2e...daar moet je 20 van die Fire-Dudes in de pan hakken zonder geraakt te worden. Gebruik M of Zeus en de heletijd [] dan wel of niet met opladen als het lukt. Kom niet verder dan 12.
Exact hetzelfde hier, je gaat je op den duur best irriteren eraan hahaha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo, uitgespeeld! toch op normal volbracht :) 6:58 op de teller... heb wel ieder hoekje uitgepluisd en sommige battles wat vaker moeten proberen. ik was nooit van het blocken maar dat is toch wel aan te raden :)

anyway, geweldige game, voor psp en voor gow fans. Nu op naar GOWIII......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Sinds vandaag ook in mijn bezit en weer heerlijk genieten. Wel problemen met mijn pookje, maar dat ligt aan mijn PSP. Ook is het wel enigzins duidelijk dat er een andere studio aan het roer stond, maar damn, wat weten die lui op het scherm te krijgen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vyo
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Vyo

heerlijke game, maar die cirkelbewegingmoves waren toch ff een stuk lastiger uit te voeren dan op de ps2 :9 had de eerste keer de sex-scene gewoon gemist, hele game lang zitten kijken waar het nou moest zijn, had 'm bij de 2e spelen gelijk te pakken :+

[ Voor 5% gewijzigd door Vyo op 01-04-2008 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
Daar ff al je orbs verzamelen dan, kun je meteen alles upgraden :P Word wel een lange neuk partij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Dat kan toch maar één keer. Tenminste, ben er twee maal over heen gegaan, maar de tweede keer kreeg ik geen Orbs. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vyo
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Vyo

ja inderdaad, dat kan maar één keer. Wie heeft de 'skins' nog geprobeerd? Ik vond de monochromatische variant van Kratos best tof, maar de game niet echt leuk genoeg om 'm nog een keer helemaal over te doen, zeker het laatste stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Ik ben hem nu ook aan het spelen, maar bij de gedeelte met de vrouwtjes zegmaar ;) dat je die toetsen optijd moet indrukken. Dan krijg ik ook zo'n symbool met een pijl staat tegen de wijzers van de klok in zegmaar. Welke toets(combinatie) moet ik dan indrukken? De joystick in die richting ronddraaien is het niet..
ow hij doet het nu wel, problem solved :)

[ Voor 7% gewijzigd door Markos op 08-07-2008 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik_ben_Mark3 schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 15:38:
Ik ben hem nu ook aan het spelen, maar bij de gedeelte met de vrouwtjes zegmaar ;) dat je die toetsen optijd moet indrukken. Dan krijg ik ook zo'n symbool met een pijl staat tegen de wijzers van de klok in zegmaar. Welke toets(combinatie) moet ik dan indrukken? De joystick in die richting ronddraaien is het niet..
ow hij doet het nu wel, problem solved :)
dat dus :)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Dat joystick ronddraaien is even doorhebben hoe je het het makkelijkste kan doen, maar dan lukt het in 't vervolg wel altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-09 19:23
Ik weet dat dit topic al oud is, maar toch zit ik met het volgende. In het eerste level vecht je eerst op het dak waarbij je een aantal vijanden moet verslaan plus een schip tot zinken brengen met de ballista. Vervolgens wordt er een gat in het dak geschoten waarna je naar binnen kan. Na hier enkele vijanden gedood te hebben moet je de deur openen waarna er een éénogig monster binnen loopt. Dit monster probeert je te pletten met een boomstam welke je moet tegenhouden door herhaaldelijk op de O toets te drukken. Op de een of andere manier lukt het mij blijkbaar niet om dit snel genoeg te doen. Ik druk zo snel ik kan achter elkaar, waarbij ik eerst de boomstam weer terug druk, maar uiteindelijk verlies ik het toch, waardoor ik geplet wordt. Waarschijnlijk klinkt dit belachelijk want in alle walkthroughs lees je hier niks over. Maar toch lukt het mij niet om hier voorbij te komen. Wat doe ik hier fout?

Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-09 19:47
Thierry88 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 21:28:
Ik weet dat dit topic al oud is, maar toch zit ik met het volgende. In het eerste level vecht je eerst op het dak waarbij je een aantal vijanden moet verslaan plus een schip tot zinken brengen met de ballista. Vervolgens wordt er een gat in het dak geschoten waarna je naar binnen kan. Na hier enkele vijanden gedood te hebben moet je de deur openen waarna er een éénogig monster binnen loopt. Dit monster probeert je te pletten met een boomstam welke je moet tegenhouden door herhaaldelijk op de O toets te drukken. Op de een of andere manier lukt het mij blijkbaar niet om dit snel genoeg te doen. Ik druk zo snel ik kan achter elkaar, waarbij ik eerst de boomstam weer terug druk, maar uiteindelijk verlies ik het toch, waardoor ik geplet wordt. Waarschijnlijk klinkt dit belachelijk want in alle walkthroughs lees je hier niks over. Maar toch lukt het mij niet om hier voorbij te komen. Wat doe ik hier fout?
Op dat soort momenten leg ik mijn PSP plat neer op schoot/ tafel, want pas dan kan ik snel genoeg op O drukken...
Pagina: 1