God of War: Chains of Olympus !

Informatie:
Officiële site: God of War
WiKi: God of War
Gamer.nl Review: God of War
Tweakers.net over God of War
WiKi: God of War
Gamer.nl Review: God of War
Tweakers.net over God of War
Sinds kort is een God of War game uit op de PSP. Waarschijnlijk heb je er al van gezien en gehoord, maar voor de zekerheid heeft ontwikkelaar Ready at Dawn nog een paar screenshots vrijgegeven. De nieuwe God of War is inmiddels uitgekomen in sommige landen, je kunt hem wel reserveren. Er is ook al een demo vrijgegeven in de Amerikaanse Playstation Store.
Velen mensen denken dat God of War: Chains of Olympus het beste PSP spel ooit wordt. Mede door de verslavende gameplay, prachtige graphics en meerdere factoren raken steeds meer mensen geïnteresseerd in het spel. Ontwikkelaar Ready at Dawn heeft dus al gezorgd voor screens, video's en een demo. Vandaag zijn er toch nog wat screens vrijgegeven en die zijn hieronder te bekijken.
God of War: Chains of Olympus zal op 28 maart in de Europese winkels te vinden zijn. Voor de mensen die niet kunnen wachten, is de demo downloaden in de Amerikaanse Playstation Store.
Rating:
- Ontwerp: 9.2
- Verhaal: 8.7
- Gameplay: 9.3
- Presentatie: 9.4
- Gemiddeld: 9,3
Screenshots:

Video's:
- [b]Gedragsregels:[/b]
- Dit topic is voor discussie !
- Dit topic is niet voor vastlopers, daar zijn walkthrough's voor.
- Dit topic is niet bedoeld om illegaal God of War op je PSP te krijgen.
- Voor dit topic gelden de algemene GOT regels.
Persoonlijke noot:
Ik heb er ongeveer 8 uur over gedaan volgens mijn savefile.
Mijn grootste combo was 214 hits, in een lift waar de heletijd die vogels komen met ''L + []'' oftwewel...cyclone
Ik heb er ongeveer 8 uur over gedaan volgens mijn savefile.
Mijn grootste combo was 214 hits, in een lift waar de heletijd die vogels komen met ''L + []'' oftwewel...cyclone
Tips, opmerkingen & overige zaken graag melden, dan komen ze in de TS.
[ Voor 130% gewijzigd door NeoMe op 18-03-2008 17:28 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9