Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Verwijderd
daar staan faceplates orginelen en custom
Hmm, misschien dan toch maar aanschaffen voor de wintersportme_mrtn schreef op maandag 10 maart 2008 @ 22:58:
Och Dungeon Siege vind ik wel vermakelijk. Het is inderdaad geen topper, maar het is geen slecht spul. Ik dacht dat ik hier nog wel een RPG had liggen, kan alleen niet op de naam komen.
Dan zou ik eerst eens moeten uitzoeken hoe ik dat het beste kan doenH3llsing schreef op maandag 10 maart 2008 @ 23:06:
[...]
Je zou diablo I kunnen spelen met de psx emulator.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Als je fan van diablo bent, vind je Dungeon Siege ook wel vet, heb 'm zelf al een tijdje niet meer gedaan, ga ik toch maar weer eens doen binnenkort
Heb ik ook, niet laten vallen ofzo maar er zat opeens een barst in de skin, en ik heb van de week ontdekt dat die groter wordtB1gk1ller schreef op maandag 10 maart 2008 @ 23:37:
Even een vraagje van mijn kant, ik heb mijn (fat)PSP laten stuiteren gisteren en sindsdien zit er een barst in mijn skin. Is er ergens een shop die officiele skins van Sony verkoopt, op ebay staan er wel wat maar ik heb geen zin in gekut met niet passende skins.

Gelukkig zit deze echt in de skin en niet het scherm zelf.
Ik ga die site wat i_need_euro zegt eens checken
[ Voor 71% gewijzigd door ijskonijn op 11-03-2008 09:02 ]
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Verwijderd
remote play hoeft helemaal niet via je modem/router.. je kan gewoon direct connecten op je ps3, moet je wel eerst even via usb kabel je psp op je ps3 aansluiten en dit ook activeren in je ps3, daarna de instructies van je ps3 scherm opvolgenVerwijderd schreef op maandag 10 maart 2008 @ 18:59:
Zag vandaag de slim & lite liggen bij de saturn in hoofddorp voor €149,-dus heb er maar 1tje gekocht.
Nou heb ik net m'n psp firmware geupdate, maar ik had er helemaal niet bij stil gestaan om m'n batterij helemaal op te laden wat je meestal moet als je je firmware update.
Maar dat je hem in het stop contact moet steken tijdens de update zal wel niet voor niets zijn, maar ik vroeg me toch af of dit niet slecht voor de batterij is?
verder wel mooi apparaatje, remote play krijg ik alleen niet werkend.
(rode lampje gaat uit als de batterij opgeladen is toch?)
Verwijderd
ben benieuwd, ik vergelijk het altijd een beetje met burnout, maar dan komt burnout beter uit de test (vroegah op de xbox dan).. Maar volgens mij zijn de graphics best goed van flaout op de psp.. let us know!thecompany schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 00:03:
Iemand al flatout head on geprobeerd? Het spel is net uit, niet helemaal legaal maar dat weerhoudt een tweaker vast niet.. Ik zal morgen wel even posten wat ik er van vind..
Verwijderd
Ja tis al gelukt, dacht dat ik m'n ps3 alleen in remote play hoefde te zetten.Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 09:23:
[...]
remote play hoeft helemaal niet via je modem/router.. je kan gewoon direct connecten op je ps3, moet je wel eerst even via usb kabel je psp op je ps3 aansluiten en dit ook activeren in je ps3, daarna de instructies van je ps3 scherm opvolgeneen kind kan de was doen!
Maar ze moesten eerst even gelinkt worden dus
Verwijderd
Ja had al wat gelezen over homebrew software, maar je hebt een 1 of andere speciale batterij nodig om het op te startenVerwijderd schreef op maandag 10 maart 2008 @ 21:05:
[...]
Rode lampje gaat dan idd uit. Ook is het niet slecht voor de batterij, althans, ik heb mijn PSP Fat als ruim 2 jaar en ik haal nog steeds rond de 6,5 á 7 uur accutijd als ie idle is. En zo vaak zit je je PSP ook niet te updaten hoor
.
Voor remote play moet je anders nog even je modem/router settings checken.
En ik weet niet of ik hier mag werven, maar bekijk ook eens de voordelen van homebrew software
die kan je zelf makenVerwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 14:00:
[...]
Ja had al wat gelezen over homebrew software, maar je hebt een 1 of andere speciale batterij nodig om het op te starten
Verwijderd
Dus als je niemand kent die al een psp heeft heb je gewoon pechmaarud schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 14:35:
[...]
die kan je zelf makenOf, ik bedoel, laten maken door iemand die al homebrew kan afspelen...
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
beetje laat...
[ Voor 20% gewijzigd door Vihaio op 11-03-2008 15:10 ]
Ook waar je een 'trap' uit de muur kan trekken
en daarboven een beeld met Euros the windgod,
iemand een idee?
Ik heb het al gevonden
[ Voor 10% gewijzigd door Rynji op 11-03-2008 15:31 ]
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Verwijderd
T!m0n schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 15:14:
Ik zit vast bij God of War
Ook waar je een 'trap' uit de muur kan trekken
en daarboven een beeld met Euros the windgod,
iemand een idee?
Bedankt
Kan zo maar kunnen, is een rechten kwestie. Heb ik ook wel eens met films op DVD, die kan je wel in Australie kopen maar weer niet in Nederland, erg vreemd vind ik.MartineV schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 18:12:
Ik wil graag de film pride and prejudice met keira knightly op mn psp. Nou kan ik hem wel via amazon en play.com kopen, maar in Nederland is ie niet te vinden. Klopt het dat sommige films niet in alle landen uitkomen??
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
lekker bevorderend voor je goede gedrag als je legaal je films wil kopen, maar dat onmogelijk is...
Verwijderd
die winkel is niet echt in de buurt, op marktplaats.nl vind ik ook maar 1 advertentie van iemand die ver van mij vandaan woont.TroonStaal schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 15:06:
Moet je anders even kijken op die site van psponderdelen.nl hierboven
als ik zo'n batterij koop (als die al te koop zijn) kan ik het dan makkelijk zelf doen?
Dat kan altijd natuurlijk, er zijn voldoende mogelijkheden om die te omzeilen tochMartineV schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 18:52:
dus importeren kan ook niet...

[ Voor 7% gewijzigd door Pierre op 11-03-2008 19:04 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik heb er een andere firmware oplaten plaatsen, kost even een paar euro maar wel handigMartineV schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 19:06:
oke, maar dan moet je zeker gaan downgraden enzo?
Das waar maar zijn we dan allemaal heilig hier, geloof er niets van.MartineV schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 19:11:
maar niet helemaal legaal... ;-)
Maarja... nu ik niet op een legale manier aan pride and prejudice kan komen verandert de zaak misschien
Maar je kan toch ook avi's overzetten naar mp4 zodat je ze op je psp kan afspelen? Of kan dat ook alleen met een custom firmware?
Dan ben ik heilig. Firmware 3.90 staat hierop.Pierre61 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 19:15:
Das waar maar zijn we dan allemaal heilig hier, geloof er niets van.
Kan het gepraat over illegale firmware ophouden a.u.b. Anders gaat het topic waarschijnlijk dicht, voor illegale firmware moet je maar op PSP-media zijn.
[ Voor 48% gewijzigd door me_mrtn op 11-03-2008 19:32 ]
Heb daarom maar een extra grote accu besteld bij Yagoda.nl Heb geen zin om in de bus zonder prik te zitten namelijk.
Verwijderd
Daarvoor heb ik geen S&L gekocht.
Wou de demo nog proberen, maar om een of andere reden wil geen enkele demo die ik op men memory stick zet werken...
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Via een x86 emulator kan het, zie:Baazie schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 12:56:
er klopt niet alles van het start topic maar wel leuk zo XD psp is best nice maar ik w8 tot het echt gehackt word nieuw besturing systeem? linux ofz
http://www.planet.nl/plan...ntid%3D609751/sc%3D0b00a2
Het volgende probleem heb ik. Mijn psp hangt af en toe en het is random dus er is geen vasteplek waar het blijft hangen.
De volgende dingen heb ik al geprobeerd. De psp firmware flashen. Ik heb hem naar 3.9 m33 -2 geflasht hielp niet
Als ik op de batterij zit duurt het heel wat minder lang voordat die uitvalt dan wanneer ik hem op netstroom zet ( en dan heb ik ook al de batterij eruit gehaald) maar hielp niks hij blijft hangen
Ik heb al op google gezocht naar deze probleem en helaas waren er geen mensen die dit probleem hebben opgelost.
Er is nog 1 ding opmerkelijks te zien en dat is dat mijn wifi lampje niet brand. Ik heb wel gewoon internet erop! dus er is niks mis met de wifi card en ook weet ik dat het lampje niet de hele tijd brand alleen als je browst.
een paar dingen weet ik bijna zeker :
Firmware.... OK
UMD DRIVE.... OK
MEMstick..... OK
Dit was dan mijn verhaal verder weet ik het ook niet. Hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Ja, da's ook weer zo. mij maakt het gewicht niet zo gek veel uit, neem het ding verder toch niet op sleeptouw (vinden ze op werk niet zo tof en in de auto moet ik, tja, autorijdenVerwijderd schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 12:21:
Een extra grote accu maakt de PSP weer een stuk zwaarder.
Dat had ik dus ook met mijn eerste PSP-1000. Die had vastlopers in de XMB, Daxter en LocoRoco. Die is teruggebracht naar de winkel. Mijn andere PSP (hoogstwaarschijnlijk uit dezelfde batch) had geen problemen.
Startpost wordt met een nieuw deel veranderd. Heb momenteel geen tijd en ook mijn HTML skills zijn niet geweldig.
PSP > PS3 > DLNA PC STREAM SERVER (bv. Tversity)
De media staat NIET op de HD van de PS3 maar wordt via DLNA gestreamed. Kan ik deze dan vervolgens afspelen op mijn PSP? Is dit ook mogelijk met HD films (720p) of moeten de films die je wilt afspelen op de PSP vanaf een PS3 precies geencode zijn in de resolutie die de PSP ondersteund? Of kan de PS3 dit on the fly voor je doen?
[ Voor 6% gewijzigd door Furfoot op 12-03-2008 15:15 ]
Stuk zwaarder? Valt heus wel mee hoor. I heb met plezier de S+L met een Sony 2200 mAh gebruikt.Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 12:21:
Een extra grote accu maakt de PSP weer een stuk zwaarder.
Volgens mij kan dit wel. Heb momenteel een verse install van Vista en ben te lui geweest om TVersity even te installeren. Zal het als ik thuis ben even nakijken. Over het resolutie-verhaal kan ik wel duidelijk wezen. De PS3 zal automatisch resizen naar de betreffende resolutie. Dus HD-trailers van 1080p zijn ook gewoon te bekijken op je PSP op 480x272.Furfoot schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 15:10:
Is het mogelijk om met een PSP de films en muziek die op je PS3 via DLNA beschikbaar zijn de benaderen. Dus het wordt dan:
PSP > PS3 > DLNA PC STREAM SERVER (bv. Tversity)
De media staat NIET op de HD van de PS3 maar wordt via DLNA gestreamed. Kan ik deze dan vervolgens afspelen op mijn PSP? Is dit ook mogelijk met HD films (720p) of moeten de films die je wilt afspelen op de PSP vanaf een PS3 precies geencode zijn in de resolutie die de PSP ondersteund? Of kan de PS3 dit on the fly voor je doen?
Ik heb al Field Commander, deze komt er bij in de buurt. Heb al wat afgezocht maar is blijkbaar beetje zeldzaam genre voor PSP.
Zoek dus eigenlijk Turn Based Strategy, liefst beetje modern combat geen fantasy of sci-fi.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Dvdfab die kan ik ook gebruiken voor dvd naar mijn iPod
[ Voor 44% gewijzigd door Pierre op 12-03-2008 18:18 ]
Er zijn niet zo bar veel strategy spellen voor de PSP uitgekomen.NeoMe schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 17:02:
Zijn er misschien Tweakers die op de PSP games hebben zoals ''Red-Alert'' ?
Ik heb al Field Commander, deze komt er bij in de buurt. Heb al wat afgezocht maar is blijkbaar beetje zeldzaam genre voor PSP.
Zoek dus eigenlijk Turn Based Strategy, liefst beetje modern combat geen fantasy of sci-fi.
Er zijn wel een aantal Turn based strategy spellen (bijv. Jeanne d'Arc), maar dat zijn allen RPG's en niet in een modern combat setting.
Je zou wel even kunnen zoeken naar Codename: Panzers, die komt ergens in dit jaar uit en lijkt aan je beschrijving te voldoen.
Field Commander. ( start bij mij niet op
Codename: Panzer / Cold War.
Tnx !
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Verwijderd
Iemand?
Verwijderd
Ik had gisteren bij het spelen van wat spellen meerdere malen per ongeluk de uitknop naar boven geschoven, dit knopje zit erg onhanding.
Op de V&A sectie van tweakers zijn er twee die hun PSP verkopen dacht ik. Of ze er nog staan weet ik eigenlijk niet.Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 23:03:
Nou ja, zoek maar door het forum heen, kan niet echt vinden waar ik nou goedkoop een psp kan importeren...
Iemand?
Ik heb trouwens nu deze spellen:
* Metal Gear Ac!d (Incl. limited edition card book)
* Metal Gear Solid Portable Ops
* Worms Open Warefare
* Worms Open Warefare 2
* Gun Showdown
* Dragonball Z Shin Budokai
* GTA: Vice City Stories
* Burnout Legends
* Tekken Dark Resurrection
* DTM Race Driver 3
* The Warriors
* U.S. Navy Seals: Fireteam Bravo (Incl. Headset)
* Untold Legends - Brotherhood of the Blade
En de films:
* You got served
* Mr. & Ms. Smith
* 28 days later
* I, Robot
Vond ik geen slechte deal voor dit alles samen met een PSP fat voor €215
* Ghost Ship (onlangs van een fokker gekocht)
Binnenkort (ik hoop deze week, in elk geval vóór volgende week woensdag) komen Silent Hill Origens en The Silent Hill Experience nog binnen, en een 3600mAh accu ook nog.
Ben een beetje aan het rondkijken naar wat leuke rpg's en hack&slashers, Dungeon Siege lijkt me wel wat. Probleem is dat veel rpg's heel erg japans zijn en die cartoonstijl spreekt me niet heel erg aan. Dacht aan Jeanne d'Arc, die wordt wel goed ontvangen, en Dragoneers Aria is bij Play nu best goedkoop maar krijgt op Gamespot vrij slechte recencies. Bovendien is dat ook vrij japans aandoend.
En ik zag in een foldertje van de Intertoys dat Need for Speed Carbon nu ook maar €14,95 is, misschien haal ik die er ook gewoon bij.
Wat is jullie ervaring met onderstaande soort pouches? Ik ben op zoek naar een beschermhoes voor mn psp slim&lite, maar vroeg me af deze voldoende bescherming biedt of dat het beter is om een stevigere te nemen, zoals de eva case?

[ Voor 76% gewijzigd door MartineV op 13-03-2008 12:37 ]
Verwijderd
Het nadeel van deze hoes is dat, mocht je hem in je tas oid hebben, hij uit de oes kan glijden.. ik heb zelf deze voor maar 9E en is hardstikke stevig!MartineV schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 09:51:
Jeanne D'arc vind ik ook nog behoorlijk japans.
Wat is jullie ervaring met onderstaande soort pouches? Ik ben op zoek naar een beschermhoes voor mn psp slim&lite, maar vroeg me af deze voldoende bescherming biedt of dat het beter is om een stevigere te nemen, zoals de eva case?
[afbeelding]
Heb je daar een linkje van?Megamind schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 13:32:
Ik heb die case van Logitech, die is super stevig en van hard plastic. Daarmee kan ik mn PSP gerust in mn tas oid dumpen. Ik heb ook die soft hoesjes, maar heb toch liever iets stevigers.
Je hebt:
- Stoffen hoesjes
- Plastic hoesjes
- Kunststof hoesjes
- Aluminum case of zelfs koffertjes.
Alles heeft zijn voor en nadelen in stevigheid & in prijs.
[ Voor 22% gewijzigd door NeoMe op 13-03-2008 13:59 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Vrijdag op 13-03-2008 13:51 ]
Wel naar een andere hard-case

Stylish Carrying Hard Pouch for PSP Slim/2000 $6.27 (geen verzendkosten)
En hier nog meer meuk voor de PSP :P (klik)
Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!
DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!
De volgende stap zou een handige PSP trolley zijnMartineV schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 13:57:
Het moet wel een ps portable blijven he, geen ps meesjouwer
Volgens mij te koop bij de Media Markt.
http://www.toysnjoys.com/access_psp_2.html
http://www.trustedreviews...h-PlayGear-PSP-Roundup/p2

Dan zou je alleen je adapter opblazen.pelt schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 15:10:
Geen regio beveiliging weet ik inderdaad, maar ze hebben daar een ander voltage 110 V volgens mij. Ik vraag me dus af als ik hem hier in het 220V stopcontact doet of ik er daarna geen ei op kan bakken!
Koop gewoon een 230V NL adapter erbij en your ready to go.
Er zijn wel regiocodes voor de spellen dacht ik. In de Gameshop in Den Haag heb ik die icoontjes gezien met een 1 en een 2 erbij. Of de PSP zelf daar problemen mee heeft weet ik niet eigenlijk.Megamind schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 15:07:
Je kan gewoon van die setjes bij de media markt kopen met adapters en oplaad station e.d. voor 15 euro oid. Volgens mij zit er geen regio beveiliging op de PSP.
UMD films hebben ook regiocodes afaik.
En eigenlijk is een umd schijfje gewoon een meer rondere vorm van de minidisc
PSP heeft een 100-240V 50/60Hz adapter.pelt schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 15:10:
Geen regio beveiliging weet ik inderdaad, maar ze hebben daar een ander voltage 110 V volgens mij. Ik vraag me dus af als ik hem hier in het 220V stopcontact doet of ik er daarna geen ei op kan bakken!
Staat op de adapter vermeld IIRC.
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Deze zelfde "Logitech PlayGear Pocket case" bezit ik ook!Megamind schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 15:09:
[...]
Volgens mij te koop bij de Media Markt.
http://www.toysnjoys.com/access_psp_2.html
http://www.trustedreviews...h-PlayGear-PSP-Roundup/p2
[afbeelding]
En... hij ja "leeft" nog steeds na 2jaren veelvuldig gebruik
Voor wat foto's, zie : http://www.pspworld.com/s...-pocket-review-000370.php
In de loop van de jaren, al heel wat cases/hoesjes/sleeves gezien.
Echter die Logitech case bevalt mij toch echt het meest van allemaal.
En inderdaad zoals gezegd werd, je kunt je PSP met deze case gewoon zorgeloos in je tas dumpen.
Wat ook erg handig is, is dat je de "deksel" naar achteren kunt duwen, zodat je hem neerkunt zetten om zo filmpjes te kijken en/of muziek te kunnen luisteren. En nog een voordeel is dat je in bijvoorbeeld de trein/bus oid, je PSP in de case kunt laten en niet op je schoot hoeft laten liggen zoals wat met andere hoesjes/cases wel moet.
Voor degenen die deze case nu nog willen aanschaffen, word het naar mijn ervaring wel wat lastig, want volgens mij, is deze niet meer volop te verkrijgen in de winkels.
Destijds (anno 2005) heb ik me rot gezocht in de stad Groningen & heb uiteindelijk in de FreeRecord Shop de laatste mogen meenemen.
Ik heb op enkele sites gekeken, of die case nog op voorraad is, maar in vele gevallen krijg ik te zien "nooit meer/niet meer leverbaar".

Misschien vind dit alternatief (lijkt op die van Logitech) ook iets:
Zie: http://www.nl.bol.com/is-..._OWNER_ID=1&lgl_Section=1
:: Second Place Is First Place Loser ::
Jup ze staan er op maar zijn niet functioneel.TroonStaal schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 15:13:
[...]
Er zijn wel regiocodes voor de spellen dacht ik. In de Gameshop in Den Haag heb ik die icoontjes gezien met een 1 en een 2 erbij. Of de PSP zelf daar problemen mee heeft weet ik niet eigenlijk.
Ik heb een maand geleden in New York een bak games gekocht voor 19$ per stuk, die zijn allemaal regio 1 en draaien prima op mijn regio 2 PSP
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Ik kan alleen nergens een videoreview vinden of zo van de PSP Lite. Op veel sites zeggen ze dat het niet heel veel uitmaakt. Wat zijn jullie meningen daar over? Waarschijnlijk is dit al tig keer naar voren gekomen, maar zou het toch graag horen...
Verwijderd
volgens mij is het grote verschil het gewicht en een iets snellere processor (maar dat laatste weet ik niet zeker)pelt schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 18:22:
Op marktplaats/ebay kan je trouwens vrij goedkoop een fat PSP kopen. En misschien kan ik die in USA nog wel goedkoper krijgen bij een tweedehands games zaak.
Ik kan alleen nergens een videoreview vinden of zo van de PSP Lite. Op veel sites zeggen ze dat het niet heel veel uitmaakt. Wat zijn jullie meningen daar over? Waarschijnlijk is dit al tig keer naar voren gekomen, maar zou het toch graag horen...
Oh da's mooi! Hoef ik me daar ook niet druk over te maken als ik wellicht eens ga importeren oidScuL schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 17:59:
[...]
Jup ze staan er op maar zijn niet functioneel.
Ik heb een maand geleden in New York een bak games gekocht voor 19$ per stuk, die zijn allemaal regio 1 en draaien prima op mijn regio 2 PSP
[ Voor 95% gewijzigd door Vrijdag op 14-03-2008 09:41 ]
Let er wel op dat films dus WEL regiogebonden zijn.TroonStaal schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 09:40:
[...]
Oh da's mooi! Hoef ik me daar ook niet druk over te maken als ik wellicht eens ga importeren oid
Wil iemand dat misschien maken, als dat er nog niet is...want is denk ik het beste spel op de PSP tot nu toe.
Misschien is iemand ook net zo ver als mij, zit namelijk vast als je voor de tweede keer bij het paard komt. ( West Wind ) Ik ben met die ligt omhoog gegaan dan zijn er drie paden, twee lopen meteen dood enkel wat kistjes, eentje loopt naar een grote ruimte. Daar moet je de trap opspringen en één standbeeld verschuiven, ik merk niet dat er iets veranderd
Dat maakt niet zo heel veel uit voor mij, het gaat mij vooral om de spellenMartineV schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 09:44:
[...]
Let er wel op dat films dus WEL regiogebonden zijn.
GoW, die moet ik ook nog hebben idd. Even afwachten totdat die hier ook is, of, als dat goedkoper is, gewoon importeren.
[ Voor 14% gewijzigd door Vrijdag op 14-03-2008 10:16 ]
Die van Logitech is wreed sterk alleen is die niet helemaal dicht rondom. Dit heeft als voordeel dat je je psp in de case kan laten zitten met opladen maar het nadeel is natuurlijk ook duidelijk onderin een stoffige tas.
Verwijderd
NeoMe schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 10:09:
Is er een GOD OF WAR Topic ?
Wil iemand dat misschien maken, als dat er nog niet is...want is denk ik het beste spel op de PSP tot nu toe.
Misschien is iemand ook net zo ver als mij, zit namelijk vast als je voor de tweede keer bij het paard komt. ( West Wind ) Ik ben met die ligt omhoog gegaan dan zijn er drie paden, twee lopen meteen dood enkel wat kistjes, eentje loopt naar een grote ruimte. Daar moet je de trap opspringen en één standbeeld verschuiven, ik merk niet dat er iets veranderd? Daarna klim ik die donkere muur op naar het Grote Paard, alleen daar valt ook niks te doen er is wel een bruine deur maar die is dicht
Alles speelt zo lekker weg en ziet er zo vet uit, en tussendoor oogstrelende filmpjes...tijd voor een GOW-Topic.
Heeft iemand ervaring met Imtoo Dvd to PSP ervaring, of zijn er juist weer mensen die andere programma's gebruiken. Misschien dat jullie me kunnen adviseren.
Alvast bedankt
Verwijderd
ik heb verschillende programma's gebruikt maar geen 1 gaf me een goed resultaat (zeker lettend op de tijd die het converten in beslag nam). Ik heb nu een programma " psp max media manager" (staat op ftd volgens mij) deze heb ik nog niet getest op video, maar is een poging waard.Pierre61 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 14:07:
Ik wil dus wat DVD's van mijn collectie omzetten naar mijn PSP, nou heb ik PSVideo9 al geprobeert maar vind dat niet echt een fijn programma.
Heeft iemand ervaring met Imtoo Dvd to PSP ervaring, of zijn er juist weer mensen die andere programma's gebruiken. Misschien dat jullie me kunnen adviseren.
Alvast bedankt
Prison Break daarintegen op dvd ( afleveringen ) waren wel wat lastiger maar werden goed omgezet, mis alleen de ondertiteling
ImToo je kunt er veel mee, ligt ook aan de input, maar waarom download je niet gewoon psp-materiaal als je daar de beschikking voor hebt ( nieuwsgroepen ect )
Ik kan thuis wel materiaal downloaden via nieuwsgroepen maar ik heb een hoop mooie dvd's met concerten die ik onderweg wil bekijken. Ik ga denk ik dan ImToo aankopen via internet.NeoMe schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 15:21:
maar waarom download je niet gewoon psp-materiaal als je daar de beschikking voor hebt ( nieuwsgroepen ect )
Psp max media manager kan ik op mijn werk niet downloaden, dat ga ik dus vanavond wel even bekijken hoe het werkt.
Thanks voor jullie input, maar ik sta wel open voor nog meer info hoor
[ Voor 10% gewijzigd door Pierre op 14-03-2008 16:22 ]
Verwijderd
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

[ Voor 7% gewijzigd door Djerique op 16-03-2008 00:35 ]
een plaatje posten zonder tekt/uitleg zijn we inderdaad niet veel mee
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
sorry, tekst ging perongeluk weg bij de edit...Boeboe schreef op zondag 16 maart 2008 @ 01:17:
een plaatje posten zonder tekt/uitleg zijn we inderdaad niet veel mee
Deze heb ik ook maar eens bekeken echter ik krijg iedere keer nadat ik een DVD omgezet heb de melding incompatible dateSc0rPi0N schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 16:05:
DVD FAB platinum vind ik zelf lekker werken.

Terwijl ik toch aangeef op welke resolutie ik het wil hebben, ik heb 368x204 en ook deze 352x196 al gedaan en alle 2 de keren een error.
Wat doe ik precies verkeerd

Daxter krijg ik als het goed is ook morgen binnen (10 euro)
Nu m'n psp nog...
goede volgorde toch?
Waar heb je hem besteld?MartineV schreef op maandag 17 maart 2008 @ 22:42:
Whoehoe! Heb net locoroco en GTA liberty city stories besteld voor 20 euro samen!
Nu m'n psp nog...(Als het goed is binnen twee weken)
goede volgorde toch?
Ach, ik had ook eerst Silent Hil Origins en Silent Hill Experience besteld, en daarna pas mijn PSP gekochtMartineV schreef op maandag 17 maart 2008 @ 22:42:
Whoehoe! Heb net locoroco en GTA liberty city stories besteld voor 20 euro samen!
Nu m'n psp nog...(Als het goed is binnen twee weken)
goede volgorde toch?
Speaking of, ik moet nog even de firmware upgraden, SHO vereist versie *nogwat*. Vanavond maar even doen, hang ik 'm voor de zekerheid maar aan de stekker.
Dit topic is gesloten.