Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:45
Je kan het ook zelf doen.

Gewoon een PS1 game rippen met Alcohol 120% en dan omzetten met een speciaal programma.

Als je wat zoekt op "PSX on PSP" dan kom je er wel.

Alhoewel, dat werkt geloof ik niet als je geen CFW hebt.

Als je wel CFW hebt dan werkt het zelf rippen wel.

[ Voor 25% gewijzigd door ThinkPad op 25-02-2008 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Moet je wel de PS1 game hebben natuurlijk :P

Via de PS3 store kan je PSX games kopen op je PSP kopieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er sinds de Slim & Lite versie geen Value Pack meer? Ik kan alleen de "normale" pack vinden, maar dan mis ik het hoesje. Ik kan een hoesje wel los kopen evenals de Memory Stick, maar het standaard hoesje wat met de Value Pack mee kwam vroeger vond ik perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 14:42

dominic

will code for food

Net m'n PSP van een custom firmware (3.52) voorzien waardoor ik *kuch* homebrew software vanaf m'n memorystick kan draaien.

Ik heb een officiele Sony (MagicGate) memstick, maar de snelheid valt me nogal tegen bij lees/schrijf operaties. Is er veel verschil in merk/type memsticks?

Download my music on SoundCloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
De SanDisk Gaming-series zijn het snelst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
me_mrtn schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 16:31:
De SanDisk Gaming-series zijn het snelst.
De gaming editie is dacht ik even snel als de normale editie van sandisk, alleen het uiterlijk verschilt.

Theoretische snelheden zijn ongeveer zoiets:

SanDisk Memory Stick PRO Duo 3 MB/s 5 MB/s (Schrijven / Lezen)
SanDisk Gaming Memory Stick PRO Duo 3 MB/s 5 MB/s
SanDisk Ultra II Memory Stick PRO Duo 9 MB/s 10 MB/s
SanDisk Extreme III Memory Stick PRO Duo 18 MB/s 18 MB/s

@dominic
Over het algemeen zijn de sandisk kaartjes goedkoper en beter dan de sony kaartjes.
De Gaming en ultra 2 verschillen bar weinig van prijs dus ik zou zeker de ultra 2 pakken boven de gaming edition.

[ Voor 6% gewijzigd door RaCio op 26-02-2008 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
@ Racio,

Bedankt, dat wist ik zelf niet. Ik dacht altijd dat de Gaming-reeks sneller was dan de Ultra. Excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
me_mrtn schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 21:31:
@ Racio,

Bedankt, dat wist ik zelf niet. Ik dacht altijd dat de Gaming-reeks sneller was dan de Ultra. Excuses.
Geen probleem ;) , ik had zelf eerst een gaming editie gekocht. Ik ging er toen automatisch van uit dat hij igg sneller was dan de gewone versie. Bij gaming denk eerder aan performance dan aan een fancy kleurtje.
Toen ik een tijd later voor een 4 gig memstick ging zoeken kwam ik erachter dat de gaming editie even snel was als de gewone editie en dat de Ultra 2 voor een tientje meer veel betere prestaties bood :/

Overigens merk je het verschil tussen de kaartjes als ze in je psp zitten bijna niet.
Alleen bij het schrijven van data heb je echt voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:31
Er komt een God of War pack
Sony's also taken the wraps off its new God of War PSP Entertainment Pack, which includes a spiffy red Kratos-approved PSP, the God of War: Chains of Olympus game, Superbad on UMD, and a voucher to download Syphon Filter: Combat Ops for free. $200 and it's yours this June.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje. Is deze memory card geschikt voor de PSP?

ICIDU SD High Capacity 4GB

Zo niet, welke 4 GB kaart kan ik dan het beste kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 11:31:
Vraagje. Is deze memory card geschikt voor de PSP?

ICIDU SD High Capacity 4GB

Zo niet, welke 4 GB kaart kan ik dan het beste kopen?
Dat is een SD kaart, de PSP heeft een Memorystick nodig.

Je hebt deze nodig:

http://www.mycom.nl/Produ...%e2%84%a2_4GB/126279.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, thanks ThinkPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog beter! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
RaCio schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 21:18:
SanDisk Gaming Memory Stick PRO Duo 3 MB/s 5 MB/s
SanDisk Ultra II Memory Stick PRO Duo 9 MB/s 10 MB/s

De Gaming en ultra 2 verschillen bar weinig van prijs dus ik zou zeker de ultra 2 pakken boven de gaming edition.
pricewatch: Memory Stick Pro Duo 4GB (Sandisk, Ultra II)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_ko
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-08 14:17
Megamind schreef op maandag 25 februari 2008 @ 20:45:
Moet je wel de PS1 game hebben natuurlijk :P

Via de PS3 store kan je PSX games kopen op je PSP kopieren.
Ik heb nog een hele stapel PS1 games liggen.
Dat via de computer doen lijkt me een beetje trickie omdat je dan met gekraakte firmwares bezig zou moeten gaan.

Maar met de ps3 is het dus mogelijk om je ps1 game er in te doen, psp aansluiten en dat hij hem dan gaat overzetten?

Verwijderd

Kan iemand deze vraag beantwoorden?

"Is er sinds de Slim & Lite versie geen Value Pack meer?"

Ik ben opzoek naar de standaard beschermhoes die vroeger bij de oude PSP zat, maar kan ze nergens vinden. Ik wil geen rits eraan ofzow.

Gevonden! En om de hoek:

http://www.psxshop.nl/pla...psp0025-black-p-1601.html

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2008 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Ik heb een vraag over het importeren van een psp. Nu weet ik dat import vragen niet zo populair zijn maar omdat ik al een hele poos niks meer geimporteerd heb vraag ik het toch even. Ik wil graag de star ocean psp importeren (puur en alleen voor de collectie). Bij yes asia wordt hij alleen niet geshipt naar europa.
en bij renchi kan ik daar niks over weer vinden. Ik weet ook niet of renchi betrouwbaar is. Tevens zou ik graag willen weten of ik de japanse taal dan ook om kan zetten naar engels of dat ik mijn japans moet bijspijkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UlyssesNL schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 13:39:
Ik heb een vraag over het importeren van een psp. Nu weet ik dat import vragen niet zo populair zijn maar omdat ik al een hele poos niks meer geimporteerd heb vraag ik het toch even. Ik wil graag de star ocean psp importeren (puur en alleen voor de collectie). Bij yes asia wordt hij alleen niet geshipt naar europa.
en bij renchi kan ik daar niks over weer vinden. Ik weet ook niet of renchi betrouwbaar is. Tevens zou ik graag willen weten of ik de japanse taal dan ook om kan zetten naar engels of dat ik mijn japans moet bijspijkeren.
over importeren kan ik je niks vertellen.. maar volgens mij kon ik bij mijn psp gewoon de taal van de xmb instellen op engels of nederlands, de taal lijkt me dus geen probleem... maar bind me dr niet op vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
En als je de taal niet zou kunnen instellen, kan je nog altijd de firmware flashen, zodat je wel Nederlands kunt kiezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
ThinkPadd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 13:52:
En als je de taal niet zou kunnen instellen, kan je nog altijd de firmware flashen, zodat je wel Nederlands kunt kiezen ;)
Ok (nederlands doe ik niet aan trouwens :P doe mij maar engels in games).
Rest mij de vraag over de import.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kanje bij renchi niet gewoon bestellen?? dan zal je toch wel een keer europa of nederland moeten aangeven als land waar je vandaan komt?? versturen ze daar niet naar toe, dan kost het je ook geen geld lijkt mij... en krijg je ongetwijfeld bericht waarom dit niet kan..

edit renchi.com :
onder de FAQ:
Where do you ship?
We ship all over the world; from Alaska to Russia. Please note that we do NOT ship to P.O. Boxes.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2008 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 14:14:
kanje bij renchi niet gewoon bestellen?? dan zal je toch wel een keer europa of nederland moeten aangeven als land waar je vandaan komt?? versturen ze daar niet naar toe, dan kost het je ook geen geld lijkt mij... en krijg je ongetwijfeld bericht waarom dit niet kan..
Het ging mij eigenlijk meer om het feit of renchi betrouwbaar is aangezien ze ook goedkoper zijn met die psp als iedere andere webshop die ik kon vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah ok nou damn daar kan ik je niet bij helpen... maar als ik moet gokken.. volgens mij is renchi een aardige grote in het game wereldje.. je kan je vraag daarvoor misschien beter stellen op het import topic.

Succes er mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 14:21:
ah ok nou damn daar kan ik je niet bij helpen... maar als ik moet gokken.. volgens mij is renchi een aardige grote in het game wereldje.. je kan je vraag daarvoor misschien beter stellen op het import topic.

Succes er mee!
Haha daar had ik al gekeken uiteraard maar die is op slot :). Ik wacht nog even tot vanavond de reacties hier af en anders bestel ik gewoon. Wat vinden jullie trouwens de beste jrpg voor de psp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net dragoneers aria in mn psp zitten, vond dit erg veel op FFX op de ps2 lijken, wat ik een meesterlijk spel vond. ben er nog absoluut niet ver mee, maar het sprak me wel erg aan. De andere rpg's die ik heb getest vind ik altijd een beetje nintendo-ig haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:28

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Is er al bekend waneer dat Message & Go ofzo nou gaat werken, wat sinds 3.90 in de firmware zit van de oude PSP?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ariën Clay schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 15:56:
Is er al bekend waneer dat Message & Go ofzo nou gaat werken, wat sinds 3.90 in de firmware zit van de oude PSP?
Vandaag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zedonite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:14
Ariën Clay schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 15:56:
Je kan jezelf hier registreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi, heb sinds vandaag ook een slim&lite. Erg cool ding.
Vroeg me af hoe ik in godesnaam de demo van God of War op mijn PSP moet installeren. Weet iemand hier een goeie uitleg voor?

Edit: lamaar :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2008 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn analoge stick voelt niet prettig aan op mijn nieuwe lite edition. Dit moet toch 100% vloeiend gaan? Het lijkt wel of hij soms heeeel iets blijft hangen wat je terug vind in het bewegen van de stick. Je hoord hem ook clicken. Hoord dit? Kan ik hier mee terug? Het irriteerd me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 10:30:
Mijn analoge stick voelt niet prettig aan op mijn nieuwe lite edition. Dit moet toch 100% vloeiend gaan? Het lijkt wel of hij soms heeeel iets blijft hangen wat je terug vind in het bewegen van de stick. Je hoord hem ook clicken. Hoord dit? Kan ik hier mee terug? Het irriteerd me mateloos.
het hoort in iedergaval niet om hoort met een d te schrijven...maar ok.. nee dat van je analoge stick hoort ook niet.. moet gewoon soepel lopen.Misschien even terug naar de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detonated
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-07 12:15
ik heb sinds net een psp slim en lite en als hij iets van het schijfje laad hoor je een soort schrapend geluid.
ik weet niet of dit het geluid is wat je hoort te horen als hij dit doet.
mischien is het niks verkeerds en is het gewoon een laadgeluid maar ik vraag het maar even.

Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

detonated schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 16:23:
ik heb sinds net een psp slim en lite en als hij iets van het schijfje laad hoor je een soort schrapend geluid.
ik weet niet of dit het geluid is wat je hoort te horen als hij dit doet.
mischien is het niks verkeerds en is het gewoon een laadgeluid maar ik vraag het maar even.

Bvd
ik denk dat dit gewoon het laden is.. ik hoor dit ook in mijn psp. en " vroeger" toen ik een md speler had, hoorde je dat geluid ook.. volgens mij zijn de umd-tjes van de md-tjes afgekeken en ga er dan ook vanuit dat dit hoort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Helaas is die pack alleen voor de US (voor zover bekend). Want ik ben namelijk het wachten met aanschaf van de PSP om te kijken of wij deze ook krijgen. Ik ben zo verslaafd aan God of War dat ik die mooie print op de PSP ook wel wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 10:30:
Na een jaar had ik dit ook met mijn geïmporteerde PSP, die kon ik dus helaas niet inruilen. Ik heb deze dus gewoon open geschroefd om te kijken wat er mis mee kon zijn. Het bleek dat er een scheur in het mechanisme van de analoge stick zat. Even op eBay een complete analoge stick besteld voor nog geen 10 Euro.
Maar in jouw geval zou ik terug gaan naar de winkel om het om te ruilen :)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detonated
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-07 12:15
is het mogenlijk om filmjes zoals die van youtube of andere filmpjes op het internet te bekijken dmv de internet browser die op de psp zit.
op dit moment lukt dat nog niet maar is daar een update voor ofzow, heb 3.71.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:46
detonated schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 22:45:
is het mogenlijk om filmjes zoals die van youtube of andere filmpjes op het internet te bekijken dmv de internet browser die op de psp zit.
als je custom firmware heb kan je psptube gebruiken homebrew programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

detonated schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 22:45:
iets te laat, zie post hierboven O-)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2008 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Nu zat ik laatst op Play.com rond te struinen voor Silent Hill dingen en daar zag ik dus Origens en Experience. Helaas heb ik nog geen PSP maar die twee dingen zijn dus voor mij een goede reden om zo'n PSP aan te schaffen. Maar dan is het nog wel een prijzig grapje dus was ik op zoek naar tweedehands. Echter, als ik zo op marktplaats rondzoek vertrouw ik al die mannetjes niet zo. Ik weet ook niet echt waar ik nou op moet letten, wel dat je allerlei verschillende firmwares enzo hebt. Het gaat mij vooral om dat ik dus die Silent Hill spellen kan spelen en een filmpje op kan kijken (handig voor als ik over twee weken op wintersport ga in de bus).
Homebrew, mwah. Emulators is leuk natuurlijk maar dat hoeft niet echt.

Aankooptips, of iemand toevallig zijn (goed werkende) psp in de verkoop? Wil trouwens wel de light versie, die is fijn klein en de batterij gaat ook langer mee heb ik al gelezen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Welke firmware er bij de koop opstaat maakt niet echt uit, je kunt er namelijk zo (binnen 20 min.) een andere opzetten.

Alleen als de originele firmware er nog op staat wordt het ietsje moeilijker, maar het valt alsnog wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Hmm okee, ik zie dat de standaard PSP zo rond de 160 zit. Ik ga ook maar even op de V&A hier kijken dan :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* Dit is een forum. Als je problemen hebt helpen we je graag in Spielerij - Problemen & Vragen, maar dan moet het natuurlijk wel een topic van een bepaald niveau zijn. Oproepen om iemand op mail/msn verder te helpen is natuurlijk not-done.

[ Voor 80% gewijzigd door TheZeroorez op 02-03-2008 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Excuses, The Zeroorez. Kan iemand me dan wellicht wijzen op een heule makkelijke stap-voor-stap uitleg over hoe ik mijn PSP kan aanpassen dat ik er homebrew spellen op kan spelen?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2008 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Verwijderd schreef op zondag 02 maart 2008 @ 15:01:
Excuses, The Zeroorez. Kan iemand me dan wellicht wijzen op een heule makkelijke stap-voor-stap uitleg over hoe ik mijn PSP kan aanpassen dat ik er homebrew spellen op kan spelen?
Mag hier geloof ik niet.

Zoek even op Google, zo moeilijk is het niet. En vaak staan er op sites ook wel advertenties van mensen die het voor €10 willen doen ofzo.

Haha ik heb zonet dit geinstalleerd op m'n PC + PSP

http://imk.cx/psp/wificontroller/

Kun je je PSP als draadloze controller gebruiken voor je PC.

Je moet wel een een WiFi netwerk hebben thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:31
Er zijn ook genoeg mensen die het gratis doen, en dat is ook heel makkelijk te vinden via Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Verwijderd schreef op zondag 02 maart 2008 @ 15:01:
Mag hier niet, maar google eens op psp media

[ Voor 4% gewijzigd door Slasher op 02-03-2008 16:29 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks guys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Iemand die zin heeft om Go!Messenger eens te testen? Gisteren PSP ge-update naar 3.90 en account op BT.com aangemaakt. Eerst wilde hij niet aanmelden binnen de applicatie, maar later (een paar uur) kreeg ik een bevestiging van BT. Maar goed, aangezien ik geen irl PSP-buddy's heb... :'(

Je mag me kansloos noemen ja. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Zo, net Silent Hill Origins en Silent Hill Experience besteld.

...nu nog een PSP... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
TroonStaal schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 10:32:
Zo, net Silent Hill Origins en Silent Hill Experience besteld.

...nu nog een PSP... :')
8)7 Ik heb sinds vorige week een PSP maar nog geen games. Ik wacht tot tales of eternia opnieuw binnen is. Ondertussen maar wat aan het knooien met homebrew software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
UlyssesNL schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 12:08:
[...]

8)7 Ik heb sinds vorige week een PSP maar nog geen games. Ik wacht tot tales of eternia opnieuw binnen is. Ondertussen maar wat aan het knooien met homebrew software.
Ben nu aan het kijken of ik via Fok een PSP (wel fat, maarja) kan overkopen. Kan ik mooi op wintersport dat ding in de bus gebruiken :)

Tja, ik ben dan ook SH fan:

Afbeeldingslocatie: http://fotoboek.fok.nl//userpics/20553/Silent%20Hill.jpg

Jaja, vijf keer SH2... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Iemand die GoMessenger al geprobeerd? Hier zegt hij dat mijn passwoord incorrect is, terwijl hij wel klopt.
Via mijn PC kan ik wel inloggen, maar niet met mijn PSP? 8)7?

[ Voor 81% gewijzigd door AW_Bos op 05-03-2008 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Dan moet je even een paar uur wachten. Dat had ik ook vorige week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartineV
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-08-2023
ThinkPadd schreef op zondag 02 maart 2008 @ 15:35:

Haha ik heb zonet dit geinstalleerd op m'n PC + PSP

http://imk.cx/psp/wificontroller/

Kun je je PSP als draadloze controller gebruiken voor je PC.

Je moet wel een een WiFi netwerk hebben thuis.
En die kan je dan gewoon voor pc games zoals need for speed gebruiken?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

me_mrtn schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 16:59:
Dan moet je even een paar uur wachten. Dat had ik ook vorige week.
Die paar uur duren wel lang zeg.
Aangezien het al 2 dagen speelt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
MartineV schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 17:02:
[...]

En die kan je dan gewoon voor pc games zoals need for speed gebruiken?? :)
Ja,
Je installeert een joystick driver programma, en je PSP wordt dan gewoon herkend als joystick.

Filmpje:
http://youtube.com/watch?v=_qdEiAMMXzQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Ariën Clay schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 17:57:
[...]

Die paar uur duren wel lang zeg.
Aangezien het al 2 dagen speelt 8)7
Ik heb precies het zelfde, ik heb me zaterdag al geregistreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Het enige wat ik heb gedaan is mij geregistreerd op de BT.com website, daarna mijn PSP ge-update naar 3.90 (ik had vorige firmware) en toen geprobeerd in te loggen op Go!Messenger. Dit lukte niet, waarna ik nog een paar berichtjes op Fok heb gelezen en toen maar ben wezen pitten. De volgende ochtend checkte ik mijn email en zag ik dat ik een geactiveerd profiel had van BT.com. Daarna geprobeerd in te loggen en het werkte. Overigens is het Treeview systeem wel vaag opgebouwd. Je moet de linkertrigger gebruiken om te navigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 09:28
Mensen... vraagje over online gamen.
Zal vast al eerder gesteld zijn; heb echt al gezocht maar kan het ff niet vinden; mijn excuses alvast!

Bij EA games (Fifa 07) krijg ik elke keer "verbinding met speler verloren" na de aftrap....
Ik heb mijn PS een statisch IP adres gegeven (192.168.1.110) en op mijn linksys router port forwarding aangezet voor die specifieke port die in t boekje staat (3658 ofzo).
Iemand enig idee wat ik fout doe....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag God of war, en moet zeggen dat dit spel echt goed is. Grafisch gezien is het dik in orde en het speelt ook lekker weg. Flink bezig met het hacken en dat zonder slow downs, ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik geen ds heb (nofi) maar dit spel is gewoon goed :) ik ga snel weer verder! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

echt een meesterlijk spel he!! speelt heerlijk weg en grafisch echt top!! Ik zit alleen een beetje vast... waar ben jij?? misschien kan je me helpen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:10

ijskonijn

Now MOVE!

God of war is echt een van de mooiste spellen wat ik tot nu toe op de psp gezien heb, samen met Tekken Dark Resurrection. En hij speelt inderdaad heerlijk, geen framedrops ofzo, top!

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de startpost lees ik dat er officieel nog geen mogelijkheden zijn om online te gamen met je PSP..... Is dit inmiddels veranderd? Want ik zie wel games waarop het hoesje staat dat het geschikt is voor online play.

Weet iemand nog site waar goedkope tweedehands PSP's te koop staan? Op Marktplaats vind ik het nog vrij duur voor een apparaat waar een groot overschot van is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:53
Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 21:55:
In de startpost lees ik dat er officieel nog geen mogelijkheden zijn om online te gamen met je PSP..... Is dit inmiddels veranderd? Want ik zie wel games waarop het hoesje staat dat het geschikt is voor online play.

Weet iemand nog site waar goedkope tweedehands PSP's te koop staan? Op Marktplaats vind ik het nog vrij duur voor een apparaat waar een groot overschot van is.
Ja dit kan zeker al..

Even over god of war: Ik zit nu een beetje vast ;(

Ik zit nu in een kamer waar je door 2 paarden als sleutels kunt gebruiken en daarna de muur eruit kunt trekken en je omhoog kunt in een klein kamertje waar een groot paard staat en als je op O klikt het bericht krijgt over EUROS, THE EAST WIND.. Iemand enig idee waar ik heen moet?

[ Voor 23% gewijzigd door thecompany op 06-03-2008 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De PSP is uitgekomen eind 2004 (Japan). Ik kan me zo voorstellen dat de PSP niet het succesie geworden wat Sony gehoopt had en dat ze dus met een opvolger bezig zijn. Is daar al enig nieuws over gekomen.
Ik vind de PSP best een leuk apparaat, maar ben bang dat het ding in een jaar wordt vervangen. Daarnaast heb ik nog niet zo veel toppers kunnen vinden voor de PSP..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thecompany schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 22:41:
[...]

Ja dit kan zeker al..

Even over god of war: Ik zit nu een beetje vast ;(

Ik zit nu in een kamer waar je door 2 paarden als sleutels kunt gebruiken en daarna de muur eruit kunt trekken en je omhoog kunt in een klein kamertje waar een groot paard staat en als je op O klikt het bericht krijgt over EUROS, THE EAST WIND.. Iemand enig idee waar ik heen moet?
haha daar ZAT ik dus ok vast maar na een beetje zoeken:

ik weet niet hoe je een spoiler maakt dus als je meer info wil dm me even dan vertel ik het je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:53
Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 08:05:
[...]

haha daar ZAT ik dus ok vast maar na een beetje zoeken:

ik weet niet hoe je een spoiler maakt dus als je meer info wil dm me even dan vertel ik het je!
Dm gestuurd!

[spoiler] Hier staat de tekst [.spoiler] en dan is het puntje een /

[ Voor 11% gewijzigd door thecompany op 07-03-2008 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartineV
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-08-2023
Mijn psp slim en lite is on his way! :D

Maar nou is mijn vraag, heb je meteen een produo card nodig? of zit er ook een soort ingebouwd geheugen in de psp waar hij eerst even op kan teren. Ik ga de memorycard namelijk bestellen bij deal extreme, maar dat duurt wel even... en ik wil ondertussen natuurlijk wel gewoon kunnen spelen ;)
Het gaat alleen om tussentijds saven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

MartineV schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 10:53:
Mijn psp slim en lite is on his way! :D

Maar nou is mijn vraag, heb je meteen een produo card nodig? of zit er ook een soort ingebouwd geheugen in de psp waar hij eerst even op kan teren. Ik ga de memorycard namelijk bestellen bij deal extreme, maar dat duurt wel even... en ik wil ondertussen natuurlijk wel gewoon kunnen spelen ;)
Het gaat alleen om tussentijds saven.
Helaas heb je daar inderdaad een memorystick voor nodig, PSP heeft geen ingebouwd geheugen waar gesaved kan worden.

[ Voor 8% gewijzigd door ijskonijn op 07-03-2008 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Bij mijn SE k850i zat een M2 kaartje van 512mb. Nu heb ik ook zo'n adapterkaartje in de vorm van een grote stick waar die M2 dan weer in past. Voorlopig kan ik die toch prima gebruiken? Alleen voor saves namelijk, niet films of mp3 lijkt me dat wel voldoende.

...want als het goed is kan ik morgen bij iemand een fat psp overkopen met een shitload aan spellen (ja, origineel!) 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

512mb is inderdaad meer dan genoeg voor savegames

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Mooi, dat scheelt me weer een kaartje erbij kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Nieuwe kleur/pakket in Japan, Mat Brons:

Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20080304/psp02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20080304/psp03.jpg
  • PSP Slim & Lite
  • Polsbandje
  • 32 MB Memory Stick
  • Composiet TV-kabel
  • Opberghoes
Bron.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Zo, vandaag een tweedehands PSP (fat) opgehaald met een flinke berg spellen en wat films. Nu heb ik ook weer wat te doen tijdens de lange busreis naar het skieën straks.

En kan ik binnenkort Silent Hill Origens en SH Experience spelen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 21:55:
Dat verschilt. Bij sommige uitgevers moet je eerst registreren (bijvoorbeeld EA), terwijl bij anderen het gewoon een service vergelijkbaar met console (niet-Xbox Live) of PC-gaming. Bij Jackass The Game bijvoorbeeld (dat schiet mij te binnen ;) ) moet je je eerst registreren, waarna je vrijbent om replays te uploaden/downloaden, extra content downloaden en te multiplayeren. Een echte regelgeving is er dus niet.
Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 23:01:
De PSP is uitgekomen eind 2004 (Japan). Ik kan me zo voorstellen dat de PSP niet het succesie geworden wat Sony gehoopt had en dat ze dus met een opvolger bezig zijn. Is daar al enig nieuws over gekomen.
Ik vind de PSP best een leuk apparaat, maar ben bang dat het ding in een jaar wordt vervangen. Daarnaast heb ik nog niet zo veel toppers kunnen vinden voor de PSP..
Geen succes? De PSP is echt wel een succes. Met meer dan 25 miljoen verkochte exemplaren op 31 maart 2007 (!) lijkt me dat we nu rond de 30-33 miljoen verkochte PSP's zitten. Dus praten over een niet succesvol product is absoluut niet aan de orde. Sterker nog, kijk maar wat Sony nog uit de kast tovert. Ze proberen een hele Go!-franchise op de te zetten (Go!Cam, Go!Messenger, Go!Navigate) en ook met de nieuwe PlayTV rekt Sony weer de mogelijkheden op van zowel de PlayStation3 als de PlayStation Portable. En noem mij a.u.b. niet gekleurd, aangezien ik hier ook zat Nintendo-spul heb staan (incl. tweemaal een DS).

[ Voor 42% gewijzigd door me_mrtn op 08-03-2008 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik noem niemand gekleurd. :)
Ik bedoelde het meer van met de eerste Playstation heeft Sony de concurrentie weggevaagd. Met de PSP lukt dat niet echt (gezien het succes van de DS). Dus ik dacht dat ze het misschien over een jaartje gaan proberen met een opvolger van de PSP die nog cooler, gelikter is en meer mogelijkheden bezit. En op zich denk ik wel dat Sony nu op de goede weg zit, maar ik ben te weinig in het Sony wereldje thuis om te weten wat nou bijvoorbeeld de echt goede games zijn op de PSP.
Ikzelf heb een Wii en DS (en Gamecube, GBA en Megadrive :) ) en ben dus meer thuis in het Nintendo wereldje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
De PS3 heeft echt de Xbox360 of de Wii niet wegspeeld. Het zijn allemaal sterke consoles met eigenlijk geen winnaars. Het voordeel alleen is dat voor de Wii, PS3 en Xbox dezelfde games uitkomen, PSP en DS hebben hun eigen games en zijn daarom aan elkaar gewaagd.

[ Voor 5% gewijzigd door Megamind op 09-03-2008 02:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoelde de eerste Playstation. Die heeft de Saturn en in mindere mate de N64 ver achter zich gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Dat was meer een disclaimer. :P

Overigens heeft Sony inderdaad goede zaken gedaan door het CD-formaat toe te passen, waardoor o.a. Square-Enix naar het Sony-kamp zijn gegaan. Daardoor is ook de Nintendo 64 niet zo vaak over de toonbank gegaan met rond de 30 miljoen consoles dacht ik. Geen gek getal, hoewel de Sega Saturn de enige echte verliezer was.

Maar de PSP en de DS zijn niet te vergelijken. Hetzelfde verhaal gaat op bij de Wii en de PS3. Allebei totaal verschillende consoles met totaal verschillende doelgroepen. Nintendo richt zich hierbij voornamelijk op de casual gamer, met een aantal games voor de "echte" gamer (denk aan Zelda, Super Smash Bros. Brawl, et cetera). De PlayStation3 richt zich weer op dezelfde doelgroep als voorgaande generaties; liefhebbers sportgames, racegames, shooters en RPG's. Daarnaast is het prijssegment ook niet te vergelijken (€400,- tegenover €250,-).

Maar om terug te komen op de PSP. Ik denk dat Sony juist een ontzettend goede stap heeft gezet met de PSP. Ze hebben geleerd met de consoles en op basis daarvan een sterke handheld neergezet. Het UMD-formaat is wel gefaald (te duur en traag), maar met het verdubbelde cache in de PSP-2000 is dat ook deels opgelost. Ook de nadruk leggen op multimedia is ijzersterk. Voor vakanties ram ik er nog een paar films op, voor in het vliegtuig of auto. Hoewel ik denk dat de browser het minst gebruikt wordt (?), ben ik er een groot liefhebber van. Er gaat geen dag voorbij dat ik mijn browsertje niet gebruik om even Fok! te checken 's avonds.

In het begin kwamen er ook een aantal simpele ports uit, die we in feite terug hebben gezien op de PlayStation2/Wii. Maar ontwikkelaars hebben zich tegenwoordig gerealiseerd dat de PSP wel degelijk een ander platform is en met ellenlange laadtijden aankomen tegenwoordig is simpelweg not done. Daardoor zijn er ook echt goede games als WipEout Pure/Pulse, Daxter, God of War: Chains of Olympus, Tekken: Dark Ressurection, Patapon en LocoRoco. Maar ook franchises als Syphon Filter zijn terug in het leven gewekt.

Dus de PSP geen succes noemen, zou ik niet doen. Het is misschien niet het succes waar Sony op hoopte (Nintendo's overmacht op de handheldmarkt wegvagen), maar in zekere zin is het wel gelukt. Maar goed, nu moet ik even mijn DS aan de lading doen. ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hoe zit het met garantie? Van de Xbox 360 weet ik dat garantie enkel voor de eerste eigenaar geld. 8)7

Kan ik gewoon een tweedehands PSP kopen en heb ik er dan nog garantie op? Ik zag namelijk een PSP slim lite voor een euro of 90 staan. Dat leek mij wel een leuke prijs. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,
Wat is het verschil tussen de
4 GB SanDisk Memorystick Pro Duo en de
4 GB SanDisk Memorystick Pro Duo Gaming?

Okee, het woordje 'Gaming', maar ik wil ook films op de psp kijken, kan ik dan beter de 4 GB SanDisk Memorystick Pro Duo nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2008 @ 12:07:
En hoe zit het met garantie? Van de Xbox 360 weet ik dat garantie enkel voor de eerste eigenaar geld. 8)7

Kan ik gewoon een tweedehands PSP kopen en heb ik er dan nog garantie op? Ik zag namelijk een PSP slim lite voor een euro of 90 staan. Dat leek mij wel een leuke prijs. :)
Vragen om de kassabon? Lijkt me logisch toch.
Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2008 @ 12:32:
Hoi,
Wat is het verschil tussen de
4 GB SanDisk Memorystick Pro Duo en de
4 GB SanDisk Memorystick Pro Duo Gaming?

Okee, het woordje 'Gaming', maar ik wil ook films op de psp kijken, kan ik dan beter de 4 GB SanDisk Memorystick Pro Duo nemen?
Het verschil in doorvoersnelheid. Maar in principe is de normale MS snel genoeg voor het kijken van films. Mocht je illegaal aan het doen zijn en ISO's spelen, dan kunnen de snellere kaartjes handiger zijn. Daarvoor moet je een paar pagina's terug bladeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
me_mrtn schreef op zondag 09 maart 2008 @ 11:54:
...Hoewel ik denk dat de browser het minst gebruikt wordt (?), ben ik er een groot liefhebber van. Er gaat geen dag voorbij dat ik mijn browsertje niet gebruik om even Fok! te checken 's avonds.
...
Ik ben hier wel benieuwd naar. Hoe doe je dit precies? Heb je een abonnement op internet of doe je het draadloos thuis en is de resolutie wel geschikt om te surfen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Hoe zit het trouwens met de PSPhone? :*)
Ik zie de laatste dagen veel info en plaatjes opduiken bij o.a. Cebit.
Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.engadgetmobile.com/media/2008/03/se_pat.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.engadget.com/media/2008/02/sony-ericsson-psphone-big.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Djerique schreef op zondag 09 maart 2008 @ 13:45:
Ik ben hier wel benieuwd naar. Hoe doe je dit precies? Heb je een abonnement op internet of doe je het draadloos thuis en is de resolutie wel geschikt om te surfen? :)
Op school en thuis. Laadtijden vallen mij reuze mee (i.v.m. beperkte 2mbit download van de PSP). Berichten op Fok! bijvoorbeeld zijn net breed genoeg om op de PSP te kijken. Daarnaast check ik mijn GMail op de browser. En als het echt moet en zonder PC zit, maar wel met WiFi dan ga ik ook wel andere sites af, maar dan druk ik wel op Home/Select/Stop, aangezien images soms ontiegelijk lang moeten laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
me_mrtn schreef op zondag 09 maart 2008 @ 15:02:
Op school en thuis. Laadtijden vallen mij reuze mee (i.v.m. beperkte 2mbit download van de PSP). Berichten op Fok! bijvoorbeeld zijn net breed genoeg om op de PSP te kijken. Daarnaast check ik mijn GMail op de browser. En als het echt moet en zonder PC zit, maar wel met WiFi dan ga ik ook wel andere sites af, maar dan druk ik wel op Home/Select/Stop, aangezien images soms ontiegelijk lang moeten laden.
Maar als je dan zonder pc zit, dan maak je gebruik van een WiFi netwerk in je omgeving neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
PSP kán alleen maar door WiFi he... Dus lijkt me wel logisch, ik zou geen andere oplossing weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Precies, via WiFi. Ik heb thuis een mooi (afgeschermd ;) ) WiFi netwerkje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Megamind schreef op zondag 09 maart 2008 @ 15:12:
PSP kán alleen maar door WiFi he... Dus lijkt me wel logisch, ik zou geen andere oplossing weten.
Kan de PSP dan niet via de minu-USB ingang contact maken met het internet?

Vrijwel alle devices met USB 2.0 kunnen dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Nee, hoe zou dat moeten dan, als je 'm aansluit waarop. Sluit je je PSP via USB aan op een PC, dan geraak je in USB-modus waardoor je PC de PSP als een geheugenkaart ziet. Sluit je 'm aan op een PS3, dan geldt precies hetzelfde. Maar als je een PS3 hebt, dan kun je de PS3 overnemen en daar via internetten (stel dat de PS3 via gigabit is aangesloten ;) ).

Edit: er staat een demo van God of War in de PlayStation Store for PC, de Amerikaanse variant.

[ Voor 12% gewijzigd door me_mrtn op 09-03-2008 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Djerique schreef op zondag 09 maart 2008 @ 15:40:
[...]

Kan de PSP dan niet via de minu-USB ingang contact maken met het internet?

Vrijwel alle devices met USB 2.0 kunnen dit.
De PSP kan dit niet.
Maar kun jij hiervan een voorbeeld device noemen.
Ik kan geen enkel apparaat verzinnen waarmee ik een internet connectie kan sharen over usb. (alleen een usb netwerkkaart maar das iets anders).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11-2023

Awkwarding

Rommel

UlyssesNL schreef op maandag 10 maart 2008 @ 11:27:
[...]

De PSP kan dit niet.
Ik kan geen enkel apparaat verzinnen waarmee ik een internet connectie kan sharen over usb. (alleen een usb netwerkkaart maar das iets anders).
een PDA

Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!

DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
8)7 je hebt helemaal gelijk stom dat ik daar niet aan dacht |:( Maar anyways een psp kan dit dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zag vandaag de slim & lite liggen bij de saturn in hoofddorp voor €149,- :) dus heb er maar 1tje gekocht.
Nou heb ik net m'n psp firmware geupdate, maar ik had er helemaal niet bij stil gestaan om m'n batterij helemaal op te laden wat je meestal moet als je je firmware update.
Maar dat je hem in het stop contact moet steken tijdens de update zal wel niet voor niets zijn, maar ik vroeg me toch af of dit niet slecht voor de batterij is?
verder wel mooi apparaatje, remote play krijg ik alleen niet werkend.
(rode lampje gaat uit als de batterij opgeladen is toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2008 @ 18:59:
Zag vandaag de slim & lite liggen bij de saturn in hoofddorp voor €149,- :) dus heb er maar 1tje gekocht.
Nou heb ik net m'n psp firmware geupdate, maar ik had er helemaal niet bij stil gestaan om m'n batterij helemaal op te laden wat je meestal moet als je je firmware update.
Maar dat je hem in het stop contact moet steken tijdens de update zal wel niet voor niets zijn, maar ik vroeg me toch af of dit niet slecht voor de batterij is?
verder wel mooi apparaatje, remote play krijg ik alleen niet werkend.
(rode lampje gaat uit als de batterij opgeladen is toch?)
Rode lampje gaat dan idd uit :). Ook is het niet slecht voor de batterij, althans, ik heb mijn PSP Fat als ruim 2 jaar en ik haal nog steeds rond de 6,5 á 7 uur accutijd als ie idle is. En zo vaak zit je je PSP ook niet te updaten hoor ;).
Voor remote play moet je anders nog even je modem/router settings checken.

En ik weet niet of ik hier mag werven, maar bekijk ook eens de voordelen van homebrew software ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
UlyssesNL schreef op maandag 10 maart 2008 @ 11:27:
[...]
De PSP kan dit niet.
Vrijwel al deze apparaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

PSP, geweldig apparaat...lekker Killzone of God of War spelen, en in de bus afleveringen van bv Prisonbreak of Southpark kijken...geen spijt-aankoop !

Zoveel meer te bieden dan een ander apparaat, en mooi groot schermpje !
- Games
- Movie
- Music
- Software
- Emulators
- Internet Browser ( WiFi )

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Ik speel nu af en toe Untold Legends - Brotherhood of the Blade en dat vind ik best leuk. Lekker hack&slashen. ZIjn er meerdere van dat soort spellen? Heb al gekeken op gamespot maar alleen Dungeon Siege lijkt er een beetje op, en die krijg niet echt een hoge score.

Wat zou ik graag de Diablo reeks op de psp zien zeg :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Och Dungeon Siege vind ik wel vermakelijk. Het is inderdaad geen topper, maar het is geen slecht spul. Ik dacht dat ik hier nog wel een RPG had liggen, kan alleen niet op de naam komen.
Pagina: 1 ... 7 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.