'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik wil of zo'n externe batterij of gewoon een extra batterij. Maar ik kan ze bijna nergens vinden
Filmpjes kijkenBoeboe schreef op zondag 20 januari 2008 @ 01:24:
10 uur gamen op een vliegtuig ga je zowiso niet doen. Of je moet een pittige RPG meehebben (hint: tales of eternia)
[ Voor 30% gewijzigd door Megamind op 20-01-2008 09:16 ]
Mja ik heb ze even bekeken, en als je die reviews leest op DealExtreme zie je dat het behoorlijk weggegooid geld is. Ze adverteren met 12.000 mAh, terwijl ie maar 4-5 uurtjes extra kan spelenme_mrtn schreef op zondag 20 januari 2008 @ 10:41:
Over die accu's, kijk een paar pagina's terug. Daar is een hele waslijst met batterijen en prijzen genoemd.

is zeker een goede gameBoeboe schreef op zondag 20 januari 2008 @ 01:24:
10 uur gamen op een vliegtuig ga je zowiso niet doen. Of je moet een pittige RPG meehebben (hint: tales of eternia)

pssst geld kopen?
Verwijderd
zie deze post:
Awkwarding schreef op maandag 07 januari 2008 @ 19:21:
[...]
Ik weet geen winkel, wel een erg goedkope webshop
[afbeelding]
$6.73 -> ± 4,60 euro
[afbeelding]
$7.22 -> ± 4,90 euro
[afbeelding]
$8.87 -> ± 6,05 euro
[afbeelding]
$9.90 -> ± 6,75 euro
[afbeelding]
$13,45 -> ± 9,15 euro
En daar bestellen is echt niet moeilijk. Kijk anders op http://deal-extreme.blogspot.com voor uitleg hoe je daar kunt bestellen en hoe de site werkt. (echt een aanrader!)
Niet alleen batterijen maar ook allerlei andere accessoires (klik)
Er zitten als het goed is ook goeie tussen. Moet je ze even allemaal bekijken. En voor dat geld kun je eigenlijk nooit een miskoop doenMegamind schreef op zondag 20 januari 2008 @ 11:57:
[...]
Mja ik heb ze even bekeken, en als je die reviews leest op DealExtreme zie je dat het behoorlijk weggegooid geld is. Ze adverteren met 12.000 mAh, terwijl ie maar 4-5 uurtjes extra kan spelen
Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!
DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!
12.000mah? dat bestaat niet eensMegamind schreef op zondag 20 januari 2008 @ 11:57:
[...]
Mja ik heb ze even bekeken, en als je die reviews leest op DealExtreme zie je dat het behoorlijk weggegooid geld is. Ze adverteren met 12.000 mAh, terwijl ie maar 4-5 uurtjes extra kan spelen
Op de LocoRoco-verpakking staat namelijk achterop een regio 2 code(?)
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Ik heb een zilveren s&l, ik ervaar ook ghosting op het schermpje. Zal wel iets met kosten en batterijduur te maken hebben.lapino schreef op maandag 21 januari 2008 @ 13:37:
Hebben de PSP Slim&Lite's nu betere schermen? Ik speel heel veel op mijn (witte) PSP (oude) maar de ghosting tijdens games en films stoort me soms enorm. Zijn de nieuwe beter?
klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel
Games zijn gewoon regiovrij, films (UMD) hebben wel regiorestricties. Overigens staat er ook een regiocodering achterop PS3-games, hoewel die ook regiovrij zijn.Icelus schreef op maandag 21 januari 2008 @ 13:32:
Klopt het dat spellen altijd regiovrij zijn of zijn er ook uitzonderingen?
Op de LocoRoco-verpakking staat namelijk achterop een regio 2 code(?)
Mocht je het willen of kunnen, dan moet je een Japanse PSP importeren. Die hebben een ander scherm, waarbij minder ghosting optreedt. Ik stoor mij er vooral aan bij GTA.lapino schreef op maandag 21 januari 2008 @ 13:37:
Hebben de PSP Slim&Lite's nu betere schermen? Ik speel heel veel op mijn (witte) PSP (oude) maar de ghosting tijdens games en films stoort me soms enorm. Zijn de nieuwe beter?
Mja ik ga over 3 weken naar Azië weer, ook Hong Kong en Shanghaii enzo, dus ik kan ze gewoon daar halen, het is alleen effe voor de reis ernaar toe dat ik iets wil hebben.Awkwarding schreef op maandag 21 januari 2008 @ 12:39:
[...]
zie deze post:
[...]
[...]
Er zitten als het goed is ook goeie tussen. Moet je ze even allemaal bekijken. En voor dat geld kun je eigenlijk nooit een miskoop doenDan koop je er toch gewoon een paar meer
Ik zat er aan te denken gewoon mijn laptop te gebruiken als lader, als ik die gewoon standby laat dan blijft de batterij werken en kan ik me PSP opladen.
Ow, maar nu heb ik nog geen USB oplaad kabel

Onee
[ Voor 56% gewijzigd door Megamind op 21-01-2008 15:13 ]
Verwijderd
Uhm, heb je geen oude mp3 speler, camera, grafische pen voor de pc, oid waar zo'n kabeltje bij zit..??? die kabels worden ongeveer bij elk apparaat wat maar iets met de pc te maken heeft bijgeleverd (behalve met de psp dan)Megamind schreef op maandag 21 januari 2008 @ 15:07:
[...]
Mja ik ga over 3 weken naar Azië weer, ook Hong Kong en Shanghaii enzo, dus ik kan ze gewoon daar halen, het is alleen effe voor de reis ernaar toe dat ik iets wil hebben.
Ik zat er aan te denken gewoon mijn laptop te gebruiken als lader, als ik die gewoon standby laat dan blijft de batterij werken en kan ik me PSP opladen.
Verder is je idee best slim, maar je weet hopelijk wel dat je niet kan spelen en via usb de psp kan opladen?? je moet hem echt in usb mode zetten om op te laden, en dit gaat via usb lang niet zo snel als via netstroom.
Dus het wordt opladen even spelen, weer bijladen, even spelen... of de eerste 5 uur vd reis niks en dan spelen haha
Ja dat bedoel ik dat hij in USB mode moet. Je hebt ook van die snoertjes aan 1 kant mini USB en de andere kant gewoon een steek plugje voor je DC ingang op je PSP.Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 09:29:
[...]
Uhm, heb je geen oude mp3 speler, camera, grafische pen voor de pc, oid waar zo'n kabeltje bij zit..??? die kabels worden ongeveer bij elk apparaat wat maar iets met de pc te maken heeft bijgeleverd (behalve met de psp dan)
Verder is je idee best slim, maar je weet hopelijk wel dat je niet kan spelen en via usb de psp kan opladen?? je moet hem echt in usb mode zetten om op te laden, en dit gaat via usb lang niet zo snel als via netstroom.
Dus het wordt opladen even spelen, weer bijladen, even spelen... of de eerste 5 uur vd reis niks en dan spelen haha

2-in-1 PSP Slim/2000 Car and USB Charger 3ft Long Cable $6.50
Heb je ook meteen een oplader voor in de auto erbij
(het lijkt mij dat hij ook gewoon op de fat werkt?)
na niet altijd 3 weken hoor, ik heb mijn psp hoesje op 14 januari besteld en vandaag ontvangen =D, redelijk snel vind ikMegamind schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 11:04:
Juist, alleen DealExtreme's levertijd is > 3 weken, en ik heb nog maar tot 14 feb. Dus dan kan ik het gewoon zo kopen.
Verwijderd
- In Stock: ships in 1 to 3 days
- Typically ships in 2 to 5 business days
- Back Ordered
- Item is temporarily sold out
Alles hangt af van de zwakste schakel, dus ook bij deal-extreme
Is alles in stock dan heb je goeie kans. Zit er een backorder tussen, dan vrees ik het ergste voor je..
Verwijderd
Ik wilde net even gaan kijken per product, maar sinds vandaag is de status: Packaging! Vol goede hoop, wacht ik de levering afAwkwarding schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 00:32:
hoe is de leverbaarheid van al je producten?
- In Stock: ships in 1 to 3 days
- Typically ships in 2 to 5 business days
- Back Ordered
- Item is temporarily sold out
Alles hangt af van de zwakste schakel, dus ook bij deal-extreme
Is alles in stock dan heb je goeie kans. Zit er een backorder tussen, dan vrees ik het ergste voor je..
Ik heb 2 batterijen besteld, 2 verschillende, dus even kijk wat er uitkomt
Verwijderd
Je kan het beste even de reviews doornemen bij dealextreme.com. Er zitten er een aantal bij die niet echt de moeite waard zijn...Moreno schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 19:12:
Zijn er hier mensen die al zo'n batterij van deal extreme hebben aangeschaft? Zo ja, wat zijn jullie ervaringen? Ik wil er namelijk een batterij bij kopen voor de vliegreis naar Curacao.
Verwijderd
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Zie ook:NeoMe schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 20:56:
Ik heb een Philips 83 CM HD LCD-TV gekocht en nu vraag ik me af of ik er een psp-out bij zal kopen. Heeft iemand er ervaring mee...hoe ziet zoiets eruit ? Gaan we terug naar 1998 of is het nog redelijk te gamen ? Misschien is het beter om op het kleine schermpje te blijven...en te gebruiken waarvoor het gemaakt is. Voor films - audio - foto's begrijp ik wel dat het nuttig is, maar ik wil specifiek het game gedeelte weten. Alvast bedankt !
DSK in "Het PlayStation Portable ervaringen Topi..."
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Ik kan me herrineren dat je die nog niet kon overnemen omdat je dat gebouw bij een storyline missie moet overnemen.Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 12:11:
Ik weet niet of dit hier hoort... maar ik ben bezig met gta vice city stories, en ben een beetje mn empire aan het uitbreiden.. nu probeer ik het laatste gebouw van de bikers te kraken, maar daar staat geen motor die ik kan opblazen.., klopt het dat dit niet kan, om dat ik ze anders helemaal uitroei???
*Edit* De missie heet "Hostile Takeover", en het is de tweede missie van de Mendez brothers in chapter 3.
[ Voor 9% gewijzigd door RaCio op 24-01-2008 22:21 ]
Verwijderd

Nu met Skype mogelijkheid. \o/
Alleen voor de Slim & Lite uitvoering helaas.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Voor de Fat zal ondersteuning voor Skype waarschijnlijk ook nooit komen (geen aansluiting voor de microfoon en voor de USB port worden geen microfoons gemaakt voor de PSP).Ariën Clay schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 23:10:
De nieuste update is er. 3.90.
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Heeft iemand trouwens al wat gehoord over Daedalus R14? Of mag homebrew niet besproken worden?
[ Voor 7% gewijzigd door Electrifying op 30-01-2008 23:28 ]
Maar wel straks GoMessenger voor een PSP-1000, voor degenen met een camera. Joepie.Ariën Clay schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 23:10:
De nieuste update is er. 3.90.

@ hierboven,
Geen emulaties in ieder geval, wat Daedalus is dacht ik.
Op het moment sta ik op het punt om een nieuw geheugenkaartje te kopen voor mijn psp, de prijzen zijn de laatste tijd wel erg gezakt, dus grijp graag mijn kans
Nu zie ik dat ik al een Sandisk ultra II 4GB heb voor rond de 50 euro, erg leuk natuurlijk. Maar nu kwam een vriend van me op het idee om een MicroSd te kopen, die prijzen liggen ook rond de 50 euro, alleen heb je dan een 8Gb versie. Natuurlijk heb ik dan wel een omvormer/adapter nodig om er pro duo van te maken.
Zijn er mensen hier die ervaring hebben met microsd in hun psp?
1) zal de psp 8 gb slikken?
2) hoe zit dat met de SDHC standaard, zal natuurlijk wel een sdhc adapter nodig hebben
3) ondersteund de psp MS-PRO ver 1.4
hier wat linkjes voor de geïnteresseerden:
PEAK microSDHC Card + MS Pro Duo Adapter 4GB
SanDisk microSDHC™ 8 GB
gegroet
Ido
Verwijderd
dit geldt niet voor de slim?The Zep Man schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 11:03:
3.90 M33 van Dark-Alex is sinds kort beschikbaar, samen met de felbegeerde 1.50 add-on voor de 'phat' PSP's zodat je oudere homebrew gewoon nog kan spelen.
Dark Alex komt ook nog met Time Machine. Vraag me niet hoe hij het geflikt heeft, maar hij heeft 1,5 weten te draaien op de S&L.
Je kan gewoon 3.90 M33 draaien op de Slim & Lite. De 1.50 addon kan/moet je daarop niet installeren, want die werkt niet. De addon is namelijk afhankelijk van een aantal functies die de 'phat' wel heeft en de Slim & Lite niet.
Als je echt 1.50 homebrew wilt draaien, kan je kijken naar deze gemodificeerde versie van eLoader, speciaal gemaakt voor de Slim & Lite. Het schijnt dat hij minder compatible zou moeten zijn dan de 'echte' methode (1.50 bestanden op een 'phat'). Echter, het lijkt alsof hij de meeste (alle?) 1.50 homebrew kan afspelen.
[edit]
Typo.
[ Voor 8% gewijzigd door The Zep Man op 01-02-2008 14:18 ]
Verwijderd
ok dank u voor de informatie... dan doe ik die zonder 1.50 net zo makkelijkThe Zep Man schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 14:08:
[...]
Je kan gewoon 3.90 M33 draaien om de Slim & Lite. De 1.50 addon kan/moet je daarop niet installeren, want die werkt niet. De addon is namelijk afhankelijk van een aantal functies die de 'phat' wel heeft en de Slim & Lite niet.
Als je echt 1.50 homebrew wilt draaien, kan je kijken naar deze gemodificeerde versie van eLoader, speciaal gemaakt voor de Slim & Lite. Het schijnt dat hij minder compatible zou moeten zijn dan de 'echte' methode (1.50 bestanden op een 'phat'). Echter, het lijkt alsof hij de meeste (alle?) 1.50 homebrew kan afspelen.
Verwijderd
moet alleen goede versies zoeken.
ik heb phattie zonder de 1.50 kernel addon want alles wat ik gebruik werkt in 3.xx kernel mode.
Het is niet alsof je veel mist al heb je de addon. Enige wat gestript wordt zijn de Koreaanse font en de Location Free Player.Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 15:12:
meeste homebrew is toch al geport naart 3.xx firmware.
moet alleen goede versies zoeken.
ik heb phattie zonder de 1.50 kernel addon want alles wat ik gebruik werkt in 3.xx kernel mode.
De piraatjes hebben natuurlijk geen addon nodig. PSP 'backups' werken standaard.

DealExtreme heeft ook Pro Duo kaartjesnosmo king schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 08:27:
Hallo,
Op het moment sta ik op het punt om een nieuw geheugenkaartje te kopen voor mijn psp, de prijzen zijn de laatste tijd wel erg gezakt, dus grijp graag mijn kans![]()
Nu zie ik dat ik al een Sandisk ultra II 4GB heb voor rond de 50 euro, erg leuk natuurlijk. Maar nu kwam een vriend van me op het idee om een MicroSd te kopen, die prijzen liggen ook rond de 50 euro, alleen heb je dan een 8Gb versie. Natuurlijk heb ik dan wel een omvormer/adapter nodig om er pro duo van te maken.
Zijn er mensen hier die ervaring hebben met microsd in hun psp?
1) zal de psp 8 gb slikken?
2) hoe zit dat met de SDHC standaard, zal natuurlijk wel een sdhc adapter nodig hebben
3) ondersteund de psp MS-PRO ver 1.4
hier wat linkjes voor de geïnteresseerden:
PEAK microSDHC Card + MS Pro Duo Adapter 4GB
SanDisk microSDHC™ 8 GB
gegroet
Ido

Memory Stick Pro Duo 2GB $19.02 (ong 13.00 euro)

Memory Stick Pro Duo 1GB Retail $12.21 (ong 8.30 euro)
Let op dat alleen nog maar een demonstratie is gegeven. Het uiteindelijke product komt ook nog. Ik denk dat je ook wel ondersteuning voor 1.50 homebrew als addon gaat krijgen voor nieuwere firmwares voor de Slim & Lite.maarud schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 22:43:
vandaag heeft D_A het voor elkaar gekregen om 1.50 support op de Slim te krijgen. Zelfs andere firmwares (bijv 2.70) werken nu op de PSP Slim...!
idd een demo, maar D_A kennendeThe Zep Man schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 01:32:
[...]
Let op dat alleen nog maar een demonstratie is gegeven. Het uiteindelijke product komt ook nog. Ik denk dat je ook wel ondersteuning voor 1.50 homebrew als addon gaat krijgen voor nieuwere firmwares voor de Slim & Lite.
Deze heb ik van eBay:
Van een Chinees:
0,99 + 10 dollar verzending, staat op 3600mAh, kan ongeveer 4 uur mee spelen.

Deze was 10 euro + 5 voor verzending, 4950mAh, gaat behoorlijk lang mee, ongeveer 6-8 uur. Helaas is het wel een dikke, kreeg er wel een klepje bij maar hindert niet.
Verwijderd
Overigens is mijn tweede shipment (met een sleeve, faceplate en buttons) soort van zoekgeraakt.. best wel irritant. Ik heb een ticket aangemaakt bij DE. Iemand ervaring met deze tickets?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2008 15:06 . Reden: Linkje erbij ]
op tickets krijg je altijd antwoord. De ene keer binnen een dag, de andere keer binnen een paar dagenVerwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 15:02:
Ik heb toevallig vandaag mijn batterij van DealExtreme.com binnen. Deze. Hij ligt nu op te laden, ben heel benieuwd wat hij doet. Tis overigens een slim battery, wat voor mij belangrijk is omdat ik ten eerste geen dik klepje wil, en als zou ik dat willen, dan is er naar mijn idee geen zilver fat battery klepje
Overigens is mijn tweede shipment (met een sleeve, faceplate en buttons) soort van zoekgeraakt.. best wel irritant. Ik heb een ticket aangemaakt bij DE. Iemand ervaring met deze tickets?
Hoezo is het pakketje zoekgeraakt, hoe weet je dat? Het kan de ene keer langer duren dan de andere keer. Maar mocht hij echt zoek zijn, dan sturen ze hem opnieuw op (bij mij tenminste. Ik heb het zelf ook gehad. Het was echter maar 1 ding, namelijk een setje oordopjes. Dus die hebben ze opnieuw gestuurd en uiteindelijk kreeg ik dus mijn ene pakketje binnen en een week later de andere. Was denk iets fout gegaan of ergens achter gevallen met de post ofzo?)
Ik heb die ook besteld samen met deze. Volgens mij is dat een originele batterij, maar ik verwacht het niet. Mijn pakketje is verzonden we zullen zien wanneer het binnenkomtVerwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 15:02:
Ik heb toevallig vandaag mijn batterij van DealExtreme.com binnen. Deze. Hij ligt nu op te laden, ben heel benieuwd wat hij doet. Tis overigens een slim battery, wat voor mij belangrijk is omdat ik ten eerste geen dik klepje wil, en als zou ik dat willen, dan is er naar mijn idee geen zilver fat battery klepje
Verwijderd
Ok, ik ben benieuwd wanneer ik iets hoor. Ik snap dat ene pakketje sneller is dan de ander, maar het rare is dat het tweede pakketje later is verzonden maar dat ik hem eerder binnen heb. ff afwachten dus.Awkwarding schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 16:44:
[...]
op tickets krijg je altijd antwoord. De ene keer binnen een dag, de andere keer binnen een paar dagen
Hoezo is het pakketje zoekgeraakt, hoe weet je dat? Het kan de ene keer langer duren dan de andere keer. Maar mocht hij echt zoek zijn, dan sturen ze hem opnieuw op (bij mij tenminste. Ik heb het zelf ook gehad. Het was echter maar 1 ding, namelijk een setje oordopjes. Dus die hebben ze opnieuw gestuurd en uiteindelijk kreeg ik dus mijn ene pakketje binnen en een week later de andere. Was denk iets fout gegaan of ergens achter gevallen met de post ofzo?)
@ Megamind, ga er idd maar niet vanuit. Bovendien is die voor de fat he, ik weet niet of je een slim of fat hebt. Ik heb hem opgeladen en hij geeft bij 100% 8 uur speeltijd aan, en op 45% geeft ie 4:13 speeltijd aan. Leek allemaal wel te kloppen, maar op 33% zei Killzone dat er niet genoeg batterij was
EDIT: New Arrival binnen dealextreme.com: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10942 erg handig als je gebruik maakt van extra batterijen
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2008 17:53 ]
Om even up to date te zijn, wil ik graag meer informatie over de nieuwste PSP, althans ik heb gezien/gelezen dat er onderhand een nieuwere psp versie is uitgekomen in de winkel en dat er dus aantal dingen zijn veranderd vergeleken de psp van anderhalve jaar terug. Echter vraag ik mij dus nu of de PSP van 2008 (ofwel de laatste versie) om te bouwen valt?
Ik weet echter niet zeker of we 't hierover mogen hebben i.v.m. reglement.
Maar in iedere geval, bedankt voor 't reageren!
(Mijn excuses als ik de hele topic niet heb doorgenomen, maar onderhand zijn er 23 pagina's.. en deel 21.)
DE heeft wel degelijk Fat silver klepjes voor je S&L. Het afhandelen met tickets en schade gaat prima bij DE. Eigenlijk heb ik nog nooit zo'n goede Customer Love (zo noemen zij zichVerwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 15:02:
Bij mij duurde het verzenden van de klepjes rond kerst ook 20 dagen. Kan beuren he.
Verwijderd
Ok, dat heb ik niet gezien (edit: waar dan?MarcoM schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 08:43:
[...]
DE heeft wel degelijk Fat silver klepjes voor je S&L. Het afhandelen met tickets en schade gaat prima bij DE. Eigenlijk heb ik nog nooit zo'n goede Customer Love (zo noemen zij zich) meegemaakt voor zulke goedkope produkten.
Bij mij duurde het verzenden van de klepjes rond kerst ook 20 dagen. Kan beuren he.
Over de Customer Love: ik heb ook het idee dat het een goeie service is, maar mijn ticket is nog niet in behandeling genomen. Ik wacht geduldig af.
Dat je batterij niet zo lang meegaat.... tsja goedkoop is duurkoop. Iedereen kan een getal erop printen. Ik weet wel dat de 2200 Sony batterij in de S&L zo'n 6 tot 8 uur gaming plezier geeft. Die zijn dus wel 50 Euro, maar die gaan dan ook echt zo lang mee.
edit: net ff gesearch op DE voor Battery Cover. Dan krijg je wel wit, blauw, rose en zwart, maar geen zilveren. Nog even wachten daarop.
[ Voor 12% gewijzigd door MarcoM op 05-02-2008 14:11 ]
Verwijderd
Ja, dat kan.Kmkz schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 00:10:
Hallo,
Om even up to date te zijn, wil ik graag meer informatie over de nieuwste PSP, althans ik heb gezien/gelezen dat er onderhand een nieuwere psp versie is uitgekomen in de winkel en dat er dus aantal dingen zijn veranderd vergeleken de psp van anderhalve jaar terug. Echter vraag ik mij dus nu of de PSP van 2008 (ofwel de laatste versie) om te bouwen valt?
Ik weet echter niet zeker of we 't hierover mogen hebben i.v.m. reglement.
Maar in iedere geval, bedankt voor 't reageren!
(Mijn excuses als ik de hele topic niet heb doorgenomen, maar onderhand zijn er 23 pagina's.. en deel 21.)
PSN ID: JLvanEs0305
Ik ga ook een PSP S&L kopen, echter welke memory stick kan ik nou het beste kopen, ik mag aannemen dat ik het beste af ben met een 4GB, slikt die PSP ook 8 GB. En heeft iemand een suggestie van welk battery pack ik het beste kan kopen.
Misschien dat ik niet goed gezocht heb op GoT maar er zijn al zoveel topics hierover dus vandaar mijn vraag.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Overigens, mensen, iemand al de Japanse demo gespeeld van Patapon? Ik ben verkocht!
Zodra ik mijn PSP binnen heb koop ik mijn memory stick op DealExtreme (de 2GB)Pierre61 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 15:49:
Mensen,
Ik ga ook een PSP S&L kopen, echter welke memory stick kan ik nou het beste kopen, ik mag aannemen dat ik het beste af ben met een 4GB, slikt die PSP ook 8 GB. En heeft iemand een suggestie van welk battery pack ik het beste kan kopen.
Misschien dat ik niet goed gezocht heb op GoT maar er zijn al zoveel topics hierover dus vandaar mijn vraag.

Memory Stick Pro Duo 1GB Retail $12.21 (ongeveer 8,50 euro)

Memory Stick Pro Duo 2GB $19.02 (ongeveer 13,20 euro)
(foto's zijn klikbaar)
Patapon ziet er leuk uit idd!me_mrtn schreef op maandag 11 februari 2008 @ 16:04:
Overigens, mensen, iemand al de Japanse demo gespeeld van Patapon? Ik ben verkocht!
Waar halen jullie je PSP game nieuws vandaan? Ik monitor www.psp-media.nl wel voor firmwares e.d. maar voor games?
@Pierre61, ik zou gewoon een 4GB Magic Card halen, die werken volgens mij het beste. Ik heb al mijn UMD's naar ISO geconverteerd zodat ik niet met die UMD's hoef te slepen en het scheelt nogal batterij.
Same here, scheelt inderdaad batterij, en je hoeft de UMD's niet steeds om te wisselen.Megamind schreef op maandag 11 februari 2008 @ 19:32:
ik zou gewoon een 4GB Magic Card halen, die werken volgens mij het beste. Ik heb al mijn UMD's naar ISO geconverteerd zodat ik niet met die UMD's hoef te slepen en het scheelt nogal batterij.
De 4GB memorystick is dan misschien wel een keer een prijzige uitgave, maar het is beter dan constant UMD'tjes verwisselen.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Als je al een indicatie kan maken, kan je ook even zoeken. Er zijn zat bronnen op internet die dat uitleggen (Wikipedia...).ScuL schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 07:29:
Kun je UDM's naar ISO converteren en spelen met standaard firmware? (zal wel niet)
Verwijderd
Met de standaard firmware gaat je dat niet lukkenScuL schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 07:29:
Kun je UDM's naar ISO converteren en spelen met standaard firmware? (zal wel niet)
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Er zijn ook RPG's voor de DS hoor.Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 08:19:
Vlieg komend weekend naar Nieuw Zeeland, via Osaka (KIX) op de heenweg en drie weken later via Shanghai (PVG) terug. Nu heb ik een Nintendo DS met een paar ongespeelde games, maar ik zit er over te denken om daarnaast ook een PSP te kopen, voornamelijk vanwege de RPG's, (Tales of, Jeanne D'Arc, dat soort games). Kan ik die (de PSP, niet de games) dan het beste in Japan of in China kopen? Ik wil in ieder geval 100% zeker een echte en niet met een namaakding thuiskomen, dus ik ga goed op logo's en dergelijke letten. Waar moet ik na aankoop nog meer goed naar kijken, dode pixels neem ik aan, maar verder? Ik heb buiten de games niet veel interesse in andere functies, hoef er geen films op te kijken of foto's op op te slaan. Ben ook niet geinteresseerd in andere firmware ofzo. Een kleine memorystick zal dan voldoende zijn? Wel wil ik misschien in de toekomst de navigatie-software + GPSuitbreiding erbij kopen.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Verwijderd
Ja, maar die heb ik dus al uitgespeeld
Heb alleen nog Children of Mana liggen en de nieuwste Phoenix Wright, en al zal ik daar heus wel een tijd mee zoet zijn, ik wil meer.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2008 12:56 ]
Zien er goed uit, en deze hebben geen extra klepje nodig voor de psp phat.
De "originele" gaat ongeveer 4 uur mee, de andere ongeveer 6.
Verwijderd
Ik moet sowieso een andere stekkertje voor de oplader kopen. Werken alle spelletjes, films, internet hier dan ook?
UMD-Films zijn net als DVD's regio gebonden.
PSP-Spellen zijn niet regio gebonden, dus je kunt gewoon europese psp-spellen spelen op een amerikaanse psp en omgekeerd. Je kunt echter niet met een amerikaanse versie van spel tegen een europese versie spelen (dus als jij in amerika GTA: Vice City zou kopen, kun je deze niet spelen tegen iemand die de europese versie heeft)
Ik ga er games opspelen als ik op reis ben, muziek luister ik op mijn iPod. Andere vraag welke firmware is op dit moment de beste om te gebruiken (of mag ik deze vraag niet stellen).me_mrtn schreef op maandag 11 februari 2008 @ 16:04:
Wat wil je gaan doen met de PSP. Gebruiken als mediaspeler of gewoon voor games (al dan niet legaal). Batterypack? Hoezo, er zit standaard een batterij bij de PSP. Mocht je nog een extra batterij willen, kijk een paar pagina's terug. Daar debateren een paar mensen over batterijen gekocht bij Deal-Extreme. Misschien zou je ze kunnen DM'n.
Nog even iets, is het zo als ik de PSP aansluit via USB zie ik dan de UMD als een soort HD of zo. Ik snap wel als ik er een memorystick in zit dat ik die wel zie.
[ Voor 11% gewijzigd door Pierre op 12-02-2008 14:42 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
met de standaard firmware kom je niet aan de UMD, met custom firmware kun je het zo instellen dat je de UMD als verwisselbare schijf ziet.Pierre61 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 14:32:
[...]
Ik ga er games opspelen als ik op reis ben, muziek luister ik op mijn iPod. Andere vraag welke firmware is op dit moment de beste om te gebruiken (of mag ik deze vraag niet stellen).
Nog even iets, is het zo als ik de PSP aansluit via USB zie ik dan de UMD als een soort HD of zo. Ik snap wel als ik er een memorystick in zit dat ik die wel zie.
Welke firmware je het beste kunt gebruiken denk ik niet dat we het hier over mogen hebben, maar ik zou zeggen: de originele sony firmware is de beste, als je er een custom firmware op hebt staan heb je namelijk geen garantie meer
je hebt nog wel garantie hoor!Duuvel schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 15:40:
[...]
met de standaard firmware kom je niet aan de UMD, met custom firmware kun je het zo instellen dat je de UMD als verwisselbare schijf ziet.
Welke firmware je het beste kunt gebruiken denk ik niet dat we het hier over mogen hebben, maar ik zou zeggen: de originele sony firmware is de beste, als je er een custom firmware op hebt staan heb je namelijk geen garantie meer
En als ze het al willen controleren zet je de officiele weer terug, as simple as that
En met de nieuwe CW is er een limiet van 1TB
Weet iemand waar zo'n converter verkrijgbaar is?
Edit: al gevonden, op cheapmemory.nl, hierzo: http://www.cheapmemory.nl...ath=13_17&products_id=118
Alleen vraag ik mij af of hier ook sdhc in kan???
[ Voor 22% gewijzigd door Nyarlathotep op 12-02-2008 20:23 ]
Mjah... officieel wel. Onofficieel wijzig je gewoon de regio van je PSP.Duuvel schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 13:50:
UMD-Films zijn net als DVD's regio gebonden.

Dat klopt idd, ik was nog aan het twijfelen om het erbij te zetten maar heb het maar weggelatenThe Zep Man schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 08:16:
[...]
Mjah... officieel wel. Onofficieel wijzig je gewoon de regio van je PSP.
zelf heb ik microSD SDHC van 8 gieg, en draait al twee maanden mee hier,
Liefst meer dan 1200 mAh. Zodat die langer mee gaat
Verwijderd
Er zijn anders genoeg mensen die hun gebrickte PSP hebben op kunnen sturen naar Sony en zonder morren een paar weken later een nieuwe hadden. "Ja, ik was aan het upgraden naar de nieuwste firmware en toen liep ie opeens vast en deed ie niks meerDuuvel schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 15:40:
[...]
met de standaard firmware kom je niet aan de UMD, met custom firmware kun je het zo instellen dat je de UMD als verwisselbare schijf ziet.
Maar tegenwoordig kan je alles weer unbricken met pandora battery
PSP blijft een geweldig apparaatje
Maar ik heb een psp2004, is dat erg of kan ik ook zo'n batterij gebruiken?
Wat een koel ding is dat zeg
Super leuk
microSD? Hoe doe je dat dan? Met een adapter ofzo?Zandhaas schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 11:47:
sdhc kan wel in psp
zelf heb ik microSD SDHC van 8 gieg, en draait al twee maanden mee hier,
edit:
Laat maar, ik moet eens leren lezen
[ Voor 8% gewijzigd door ijskonijn op 21-02-2008 16:44 ]
Dat klopt eigenlijk ook wel, ze kunnen er toch niet achterkomen wat je er precies mee gedaan hebt...Verwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 17:57:
[...]
Er zijn anders genoeg mensen die hun gebrickte PSP hebben op kunnen sturen naar Sony en zonder morren een paar weken later een nieuwe hadden. "Ja, ik was aan het upgraden naar de nieuwste firmware en toen liep ie opeens vast en deed ie niks meer"
Maar tegenwoordig kan je alles weer unbricken met pandora battery
PSP blijft een geweldig apparaatje
Er zijn nu trouwens nieuwe psp slim&lite's in de omloop waarbij de Pandora Batterij niet meer werkt...
ben benieuwd hoe lang het nu weer duurt voordat ook deze versies te hacken zijn.
Nee, de PSP-4000 reeks bestaat niet, evenals de PSP-3000. De oude PSP heeft de PSP-100x reeks en de PSP Slim & Lite heeft de PSP-200x. Het laatste getal varieert van model tot model (denk aan andere mainboards etcetera).Awkwarding schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 07:03:
Ik zie dat ze nu ook de PSP 4000 te koop hebben. Wat is hier anders aan vergeleken met de PSP 2000 (slim&lite)? En is er dan ook een 3000 versie ofzo?
heb je een link waar je kunt zien welke verschillen er zijn tussen de psp200x en psp100x?me_mrtn schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 15:58:
[...]
Nee, de PSP-4000 reeks bestaat niet, evenals de PSP-3000. De oude PSP heeft de PSP-100x reeks en de PSP Slim & Lite heeft de PSP-200x. Het laatste getal varieert van model tot model (denk aan andere mainboards etcetera).
Briljante game.Levo schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 21:57:
Pata-Pata-Pata-Pon!
wie zit er ook al aan deze briljante game?
Nee, die kan ik zo niet vinden.Grunnen schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 19:39:
heb je een link waar je kunt zien welke verschillen er zijn tussen de psp200x en psp100x?
Bij deze shop wordt hij wel de PSP-4000 genoemd..?me_mrtn schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 15:58:
[...]
Nee, de PSP-4000 reeks bestaat niet, evenals de PSP-3000. De oude PSP heeft de PSP-100x reeks en de PSP Slim & Lite heeft de PSP-200x. Het laatste getal varieert van model tot model (denk aan andere mainboards etcetera).
http://camera4all.nl/sony...ratchet-clank-p-1582.html
IkLevo schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 21:57:
Pata-Pata-Pata-Pon!
wie zit er ook al aan deze briljante game?
Erg grappig spelletje dat wel.
Heb nu een paar levels gespeeld en naast lopen, attack heb ik nu defend the base (oid) Chang Chang Pata Pon.
Ik had gelukkig op tijd de draak verslagen, want ik had nog maar 1 poppetje (met speer) over.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Is gewoon de PSP-2000-serie.Awkwarding schreef op maandag 25 februari 2008 @ 00:41:
[...]
Bij deze shop wordt hij wel de PSP-4000 genoemd..?
http://camera4all.nl/sony...ratchet-clank-p-1582.html
Ik heb eens met google gezocht en kan er maar weinig over vinden. Weet iemand hoe dit precies werkt?
Dit topic is gesloten.