Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach, voor de meeste (coole)homebrew is er wel een 3.xx versie, dat scheelt alweer ;)
anders moet je er een ISO van maken, staat wel ergens op i-net hoe dat moet
Jah maar dat vind ik weer lastig, ben lui :z . Maar goed ik ga toch maar eens een draadloos router aanschaffen en die radio even uitproberen. Ik heb al gelezen dat je iets moet download ervoor klopt dat? Want bij radio staat nu alleen about...

Nog een kleine vraagje, ben hier al heel lang niet meer op geweest. Is hier wel toegestaan om over homebrew te praten? Dus geen gedownloade spellen maar puur over homebrew software. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:18
aPSP is wel fijn, werkt met shoutcast. Hier werkt het prima met een wireless router.

Oja en de PSP Slim heeft sowieso geen ondersteuning voor 1.5 kernel hé! Alleen maar 3.xx kernel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*

Dat je nu een baksteen hebt is inderdaad niet fijn, maar je hebt dit gedaan door te proberen je PSP om te flashen zodat 'ie illegale spelletjes kon draaien. Aangezien we daar niet aan doen op GoT zul je ook even ergens anders moeten zoeken naar 'n oplossing voor dit probleem (al is het maar omdat er toch genoeg te vinden is hierover, en dit geen SPV is...)

[ Voor 85% gewijzigd door TheZeroorez op 14-01-2008 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:30

The Zep Man

🏴‍☠️

Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 17:34:
[...]

Net gedaan en GROTE TEGENVALLER IS...... geen homebrew |:(
Er komt heus wel spoedig weer een upgrade voor de oude PSP zodat hij weer 1.50 programma's kan draaien. :)

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo update-2 is net uitgekomen, die Dark_Alex is snel zegt. Nu de 1.50 add-on nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Modbreak:Firmware down- en upgrades of gemodde firmware versies die jij zojuist geflashed hebt, zijn _totaal_niet_ interessant om te lezen voor anderen. Daarbij weten wij ook wel wat je ermee wil doen, en da's niet de bedoeling hier op GoT. Houd de discussie dus lekker over de PSP en niet al die firmware-meuk waar genoeg over te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Over homebrew praten mag toch wel? Dat is niet illegaal.

Weet iemand misschien een programma waarmee ik met m'n PSP gedeelde netwerkmappen kan bekijken, en zo dus MP3's via m'n thuisnetwerk af kan spelen?
Ik had al "MyRadio" gevonden, maar dan moet ik eerst Apache installeren, en alle MP3's in 1 map gooien. Ik wil gewoon net zoals bij Windows verkenner op het netwerk kunnen kijken, en MP3 streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThinkPadd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 22:10:

Weet iemand misschien een programma waarmee ik met m'n PSP gedeelde netwerkmappen kan bekijken, en zo dus MP3's via m'n thuisnetwerk af kan spelen?
Ik had al "MyRadio" gevonden, maar dan moet ik eerst Apache installeren, en alle MP3's in 1 map gooien. Ik wil gewoon net zoals bij Windows verkenner op het netwerk kunnen kijken, en MP3 streamen.
Met pimpstreamer geloof ik? En zucht nu weet ik waarom ik een tijdje weg ben van deze forum... Omdat er niet echt gepraat mag worden over homebrew... Ik gebruik me PSP nu dan ook puur voor homebrew en als MP3 speler, dus doe zelf op dit moment niet echt veel aan 'backup's'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maarud schreef op zondag 13 januari 2008 @ 11:44:
[...]

via PSPTube kan je gewoon op youtube, dailymotion en veoh surfen en de filmpjes bekijken. werkt perfect, is alleen wel homebrew -> dus downgraden
je kan ze ook opslaan via dit programma, ze blijven dan in .flv, maar PSPTube kan die gewoon lezen :)
ik ben niet egt fan van homebrew :p je kunt je hele psp dr mee verkloten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Zow heb sinds kort Gran Turismo 2 van de PSX overgezet naar de PSP. Wat fantastisch is dit!
Wat blijft dit toch een mega goed spel en wat draait het geweldig op de PSP. Ik ben echt echt happy :) _/-\o_

Die-hard Brexiteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met iRShell in combinatie met nethost op je pc, kan je mp3's vanaf je pc via wifi beluisteren op je psp + nog een hele boel andere dingen doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

PSP als MP3-Speler, dat lijkt me niet echt super ''handig''. Er zijn tegenwoordig toch veel meer super kleine mp3-spelers met een schermpje waar je genoeg muziek op kwijt kunt. Gebruik hem zelf om afleveringen op te kijken in de bus en te gamen. Als ik ga lopen plug ik hem in mijn Ipod Shuffle, en luister even wat muziek. Vind de ruimte op me geheugenkaart belangrijker om te vullen met tv & games. Gebruik wel de oortjes van de Ipod voor de PSP S&L.

[ Voor 29% gewijzigd door NeoMe op 15-01-2008 11:09 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:00
KingNothing schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 10:03:
Zow heb sinds kort Gran Turismo 2 van de PSX overgezet naar de PSP. Wat fantastisch is dit!
Wat blijft dit toch een mega goed spel en wat draait het geweldig op de PSP. Ik ben echt echt happy :) _/-\o_
Kan ik het spel van je kopieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
NeoMe schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 10:30:
PSP als MP3-Speler, dat lijkt me niet echt super ''handig''. Er zijn tegenwoordig toch veel meer super kleine mp3-spelers met een schermpje waar je genoeg muziek op kwijt kunt. Gebruik hem zelf om afleveringen op te kijken in de bus en te gamen.
Ik gebruik mijn PSP S&L wel als mp3 speler, in tram/metro op langere stukken speel ik spelletje en voor korte stukjes/lopen gebruik ik hem als mp3 speler. Past prima in jaszak of ruimere broekzak.

Enige wat jammer is dat je niet even snel kan shiften tussen mp3 en game functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingNothing
  • Laatst online: 30-01-2024
KlaasHof schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 10:40:
[...]

Kan ik het spel van je kopieren?
Das illigaal

Die-hard Brexiteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
Valt wel mee, ik heb het spel ook bij mijn PSX(onderstof op zolder), maar heb geen middelen het spel over te zetten.

Is het uberhaupt mogelijk om hem op naar mijn (niet homebrew) MS-pro-duo te kopieren?

mail me anders;
khof punt jumbo at gmail punt com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KlaasHof schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:40:
[...]

Valt wel mee, ik heb het spel ook bij mijn PSX(onderstof op zolder), maar heb geen middelen het spel over te zetten.

Is het uberhaupt mogelijk om hem op naar mijn (niet homebrew) MS-pro-duo te kopieren?

mail me anders;
khof punt jumbo at gmail punt com
Het enige wat je nodig hebt is een pc 8)7 en wat simpele aanvullende progjes
Alleen officiële PSX games uit de Sony store kan je op een standaard psp afspelen, helaas zijn dat er niet zoveel.
Kopiëren naar je memory stick kan natuurlijk altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RD
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-06 11:24

RD

focus

Ik wil misschien ook wel een PSP aanschaffen, omdat ik te weinig game op mijn X360. Ik wil af en toe gamen op de bank, zonder de straaljager X360 aan te hebben.
Ik denk aan de volgende games;

-Fifa 08 (voetbalspelgek dat ik ben)
-God of War
-NFS (maar welke?)
-Fight Night 3

Wat is nog meer aan te raden? Prince of Percia, is alleen wel wat ouder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:43

Shabbaman

Got love?

Ik vind Burnout Dominator wel leuk, en WipeOut. Maar de meeste tijd gaat toch zitten in Pirates.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Laatst online: 17:02
RD schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 13:02:
Ik wil misschien ook wel een PSP aanschaffen, omdat ik te weinig game op mijn X360. Ik wil af en toe gamen op de bank, zonder de straaljager X360 aan te hebben.
Ik denk aan de volgende games;

-Fifa 08 (voetbalspelgek dat ik ben)
-God of War
-NFS (maar welke?)
-Fight Night 3

Wat is nog meer aan te raden? Prince of Percia, is alleen wel wat ouder.
Mijn tips:
- Puzzle Quest
- Wipeout Pulse
- Lumines 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

- Killzone Liberation
- GTA ( Vice & Liberty )
- Sims ( Pets / Castaway )
- Prince of Persia
- Burnout
- www.neome.tk staan er nog wat meer...anders ff bol.com en dan de top zoveel bekijken.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 16:08

EgoPro

Time is an illusion.

En natuurlijk de nog komende toppertjes:
Jeanne d'Arc
Syphon Filter Logan's Shadow (syphon filter is het ook waard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RD

RD

focus

Oke, thanks! Zijn er trouwens ook demo's te spelen van deze dergelijke spellen. Dat maakt de keuze een stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Volgens mij kun je demo's gewoon overal op de officiele site's downloaden en op je geheugenkaart zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan natuurlijk ook met je psp naar die sites gaan en hem gelijk downloaden op je memory stick, werkte voor mij iig wel vanaf de psp site voor oa ridge racer (wat een troep) en locoroco (wat blij en leuk haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Laatst online: 03-09 21:49
SF Logan's Shadow ligt toch al een tijdje in de winkels hoor. Goeie game lijkt me dat naar aanleiding van de demo.

Ik vind WipeOut Pulse tot nu toe de beste psp game. Wat een fraaie graphics. Gameplay zit ook snor.

Locoroco is ook leuk.

Ridge Racer 2 heeft toch ook behoorlijk mooie graphics voor 'n handheld. Lekker driftuh :)

Need for speed zou ik niet doen. Ik heb nog geen goede op de psp gespeeld. Ik heb ze allemaal weer snel verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoM schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 14:12:
SF Logan's Shadow ligt toch al een tijdje in de winkels hoor. Goeie game lijkt me dat naar aanleiding van de demo.

Ik vind WipeOut Pulse tot nu toe de beste psp game. Wat een fraaie graphics. Gameplay zit ook snor.

Locoroco is ook leuk.

Ridge Racer 2 heeft toch ook behoorlijk mooie graphics voor 'n handheld. Lekker driftuh :)

Need for speed zou ik niet doen. Ik heb nog geen goede op de psp gespeeld. Ik heb ze allemaal weer snel verkocht.
Ik vind Carbon anders wel zeer geslaagd, en nu nog even afwachten op Pro Street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
Ik vind de besturing in NFS serie k*t, hoop dat ze dat bij ProStreet verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Op zich viel Carbon nog wel mee. Maar ook daar had ik last van niet snel genoeg opgebouwde tracks en inkakkende framerate.

Er zijn veeeeeel betere racers te krijgen op de psp.

Wie speelt er eignelijk hier WipeOut Pulse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

ik wacht nog steeds op God of War.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoM schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 15:17:
Op zich viel Carbon nog wel mee. Maar ook daar had ik last van niet snel genoeg opgebouwde tracks en inkakkende framerate.

Ik ga hem vanavond eens testen die wipeout pulse, erg goede dingen over gehoord...

Zijn er trouwens ook mensen die WSOP2008 spelen?? en zo ja hebben jullie hem ook al eens online gespeeld?? Wou gister avond even online testen, maar er waren totaal geen games beschikbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8

Ik heb de demo uit de store gedownload en hij lijkt veel op z'n voorganger,
ik ga hem zeker niet kopen.

Mijn PSP-topper; Ace Combat X - Skies of Deception

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Ik speel nog wel eens Jackass. :$ Het blijft best leuk online. :9 En naast Pirates blijf ik Chili Con Carnage best leuk vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:10

ijskonijn

Now MOVE!

Sc0rPi0N schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 15:17:
ik wacht nog steeds op God of War.
Same here, mijn psp ligt momenteel eerlijk gezegd wat stof te happen, ben veel Call Of Duty 4 aant spelen op de Xbox 360 de laatste weken.

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RD

RD

focus

En wat betreft TOCA3 voor de PSP of is deze nog niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
TOCA3 moet in februari uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RD

RD

focus

hmmm ik heb erg goede ervaringen met TOCA1 en 2 op de pc, hopelijk komt hierin wat terug op de PSP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over race game gesproken, ik wacht eigenlijk nog op GT4 Mobile... ookal schijnt het dat die nooit meer uitkomt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WipeOut Pulse op ZEN speed, waanzinnig... 8)
Afbeeldingslocatie: http://i152.photobucket.com/albums/s174/philip23_2007/forums/wo_20080113_135914.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Homebrew is denk ik geen probleem. Vooral al heb je een PSP waar je (natuurlijk) firmware 1.0 op hebt staan.

Vraag aan modjes: mag je wel praten over homebrew op 1.50 met een heel klein exploitje? Zit geen custom firmware in, ofzo. En geflashed is hij natuurlijk ook niet. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
ATV Offroad is ook leuk, lekker met een quad rondcrossen, of een dakar jeep, of een crossmotor.
Kan Ad-hoc, leuk tegen je broertje/neefje/vader/oom, maar ook online tegen mensen aan de andere kant van de wereld :D

En natuurlijk ook gewoon single player :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RD

RD

focus

Maakt het nog uit betreft Prince of Persia welke versie of gewoon bij de eerste beginnen? als deze nog te krijgen is.
Trouwens is SSX leuk? Vind Amped op de xbox360 nogal grappig, namelijk!

[ Voor 23% gewijzigd door RD op 15-01-2008 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:10

ijskonijn

Now MOVE!

RD schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:42:
Maakt het nog uit betreft Prince of Persia welke versie of gewoon bij de eerste beginnen? als deze nog te krijgen is.
Ze zijn allebei 20 euro nu, als je het verhaal wil volgen zou ik de eerst het eerste deel (Revelations) kopen en daarna het vervolg (Rival Swords).

Ik vind het wel vette spellen, vooral voor 20 euro!
Klein minpuntje is dat de laadtijden wat aan de lange kant zijn, maar het zijn wel grote levels dus dat valt dan wel weer mee.

[ Voor 17% gewijzigd door ijskonijn op 15-01-2008 21:36 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
me_mrtn schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 17:37:
TOCA3 moet in februari uitkomen.
???

Er zijn al 2 toca games op de psp uitgekomen. De Laatste was Race Driver Challenge. Een mix van grote broer versie van Toca 2 en Toca 3. Voor wat betreft laadtijden en framerate was Challenge echt zeer beroerd. Bijna onspeelbaar. Eerst heeeeeeeeeeeel lang wachten en dan frames tellen.

Maar is er dus een echte Toca3 op komst voor de psp? Linkje misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Heeft iemand ervaring met externe batterijen? Ik heb er vandaag 1 besteld van 9800 mAh! Ik ga binnenkort weer vliegen en dat is de enigste reden dat ik hem meeneem. Ik kon geen normale batterijen vinden meer dan 3600 mAh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:17
weet iemand een zaak waar je van die hardplastic UMD cases kunt halen? heb er een stuk of 5 à 10 nodig :)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-09 18:58
Nu we het toch over goeie games hebben : bestaan er ook adventures voor de PSP ? En met adventures bedoel ik ala Longest Journey, Fahrenheit, Sam & Max etc. Of staan dit soort games in de pipeline ?

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Spam schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 09:47:
Nu we het toch over goeie games hebben : bestaan er ook adventures voor de PSP ? En met adventures bedoel ik ala Longest Journey, Fahrenheit, Sam & Max etc. Of staan dit soort games in de pipeline ?
Jij vraagt, de open-source community draait. ;)

Of er nieuwere adventure spellen zijn voor de PSP? Volgens mij zijn het er niet zoveel (if any).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Myst is uit, binnenkort komt Harvey Birdman: Attorney at Law en verder is het nog afwachten helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ScuL schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 01:34:
weet iemand een zaak waar je van die hardplastic UMD cases kunt halen? heb er een stuk of 5 à 10 nodig :)
http://www.nl.bol.com/is-...&Section=GAMES&iref=precp

google is your friend... bol.com sometimes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
ScuL schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 01:34:
Bij de Mediamarkt in Breda lagen er (gisteren toevallig gezien) van die dingen in de aanbieding.. Naast de Xbox zooi waren ze per 3 verpakt. Misschien bij andere MM winkels ook, maar ik heb geen zin om in je profiel te kijken waar je woont. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
ongelovelijk ik heb gister nog gesearched.. :) naja thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

RD schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:42:
SSX on tour is leuk, goede muziek, grafisch sterk, gameplay goed. Helaas is de analoge stick van de PSP belabberd, en dat doet het spel ook geen goed. Het spel is wel al 2 jaar oud ofzo, dus je moet het wel voor een schijntje kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wat vragen over de PSP. Ik heb er sinds kort eentje, slim & lite.
Ik gebruik'm om te gamen in en om wat mp3tjes op te luisteren.
Versie 3.80 als system software.
Maar wat ik nu heb snap ik niet.

Ik heb lijsten met mp3s op een 2 gig SanDisk gezet van een Apple Powerbook.
De sanDisk is geformatteerd door de PSP zelf, en afgesloten door de verbinding te verbreken via de USB afbreken functie van de PSP na het overzetten van de MP3s.
In de map music van de PSP heb ik verschillende andere mapjes met artiesten en daarin de mp3s.
ALs ik deze afspeel met de standaard speler vind de PSP het allemaal prima. Maar als ik dan terug ga uit het mp3 menu zijn sommige (niet allemaal dus) van de mp3tjes "corrupted data".
Als ik dan later weer mp3s wil afspelen zijn dezelfde mp3s ineens WEL weer goede data.

De mp3s zijn een mix van gedownload/zelf geript en de SanDisk is gloednieuw.
Ik heb het met een tweede sanDisk geprobeerd van een collega maar daar kreeg ik precies hetzelfde.
Ik heb gezocht op internet en wat ik kon vinden was het vervangen van de kabel, vandaar dat ik 2 verschillende kabels geprobeerd heb.

Mijn vragen zijn als volgt:
1) Is dit een bekend probleem met de PSP, dat ie mp3s prima afspeelt, maar ze daarna als corrupted data ziet?
2) Zijn er nog meer dingen die ik kan proberen, want ik kan niet zoveel meer bedenken?
3) Is mijn PSP wellicht semi DoA aangeleverd en moet ik'm terug brengen onder garantie?
4) Zijn er bekende compatibiliteitsproblemen met SanDisk en de PSP?

Ik heb al met de servicedesk van Sony gebeld, maar die zeggen dat ik omdat ik een SanDisk gebruik (Die volgens het PSP doosje voor de PSP bestemd zijn) en niet een Sony kaartje, geen service van hen kan verwachten. En ik verwacht dat als ik SanDisk bel, dat deze zeggen dat ik geen service hoef te verwachten aangezien ik een PSP gebruik en niet een SanDisk player ofzo. (niet zo bekend met de produkten die SanDisk levert naast hun SDs.)

Edit: @Hieronder mensen met tips. Bedankt voor de tips. Ik heb "geen mappenstruktuur" geprobeerd, dit was geen oplossing. Het exiten via remove hardware heb ik heb via de exit functie van OsX geprobeerd, ook dit leverde geen soelaas. Ook de andere mogelijke oplossingen geprobeerd. Goed, ik zal het euvel maar voor lief aannemen. Het is slechts licht irritant, niet een probleem waardoor de psp niet meer werkt.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2008 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
MarcoM schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 22:51:

lap tekst over geheugenkaartje SanDisk en corrupted MP3's.
Probeer eens na het overzetten van je nummers via Deze Computer en dan rechtermuisknop "Eject" of "Uitwerpen" te doen. Haal daarna je kaartje er eens uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
^ me_mrtn, volgens mij wilde je mij quoten. Die link in de quote wijst naar mijn reactie op jou info over DTM3 in februari voor de psp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
MarcoM schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 16:44:
^ me_mrtn, volgens mij wilde je mij quoten. Die link in de quote wijst naar mijn reactie op jou info over DTM3 in februari voor de psp.
wtf :+
hij quote degene boven hem, maar perongeluk klikte hij jou aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Huh, ik dacht dat ik jou ook een antwoord had gegeven. In ieder geval, MarcoM, ik had verkeerd gekeken. Ik was ook niet op de hoogte dat er een TOCA 3 aan zou komen en keek dus bij ToTheGame.com (redelijke up-to-date), maar aangezien ik nog met mijn zatte kop bij 2007 zit... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijdje terug werden er een aantal batterijen/accu's aangehaald die verkocht werden via www.dealextreme.com. Ik ga over een maandje flink wat uurtjes in het vliegtuig zitten en wil 2 backup batterijen meenemen zodat ik 15-20 uur kan spelen. Ik vind 30 euro voor een PSP batterij voor de Slim veel te veel geld en wil daarom een ander "merk" proberen. Nu blijkt de enige batterij die past in de PSP Slim (zonder dat je hierbij een groter batterijklepje nodig hebt) maar 800mah te hebben (terwijl er 2400mah op de verpakking staat).

Bottomline: Is er inmiddels iemand die een passende batterij voor de slim heeft gevonden tegen een acceptabele prijs. Mij gaat het niet zo zeer om méér vermogen. Het gaat mij erom dat hij goed past in mijn Slim & Lite... zonder een [quotemode] "J-Lo-ass eraan" [/quotemode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Ik zou het ook graag willen weten. Over 2 weken zit ik 14 uur in een vliegtuig en ik hoop dan toch een extra accu te hebben die langer dan 3 uur mee gaat :X (voor de slim ja)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
hoe zit dat nou eigenlijk met die RSS-zooi voor de PSP? Ik dacht dat het dus als het ware nieuwskoppen-rss was, dus ik klik op het blauwe RSS icoontje hier onder aan tweakers, maar dan doet ie niks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
maarud schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 20:31:
hoe zit dat nou eigenlijk met die RSS-zooi voor de PSP? Ik dacht dat het dus als het ware nieuwskoppen-rss was, dus ik klik op het blauwe RSS icoontje hier onder aan tweakers, maar dan doet ie niks :(
RSS is kut op de PSP. Kort gezegd. Ik heb het geprobeerd, maar het lukte mij niet om fatsoenlijke RSS-feed te krijgen. Wel werkt het met audio en video, is mij gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 16:13:
Ik heb wat vragen over de PSP. Ik heb er sinds kort eentje, slim & lite.
Ik gebruik'm om te gamen in en om wat mp3tjes op te luisteren.
Versie 3.80 als system software.
...
Ik denk dat het met je mappenstructuur te maken heeft. Zet je MP3's in de map X:/PSP/MUSIC verder geen submappen aanmaken en kijk eens of je dan nog steeds corrupted data hebt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 07:27:
[...]

Ik denk dat het met je mappenstructuur te maken heeft. Zet je MP3's in de map X:/PSP/MUSIC verder geen submappen aanmaken en kijk eens of je dan nog steeds corrupted data hebt ...
ik denk niet dat het met de mappen structuur te maken heeft maar meer iets met sony... op mn ps3 heb ik ditzelfde euvel ook wel eens, een echte oplossing heb ik er nog niet voor kunnen vinden. De mappen structuur is er bij mijn weten juist op gericht dat na de music map nog een artiesten map kan komen met daarin je nummers, een diepere mapstructuur kan je psp/ps3 niet aan. (behalve dan met driehoekje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik las net (misschien ben ik er al een beetje laat mee) dat er een assasins ...... (vul maar in) gaat komen voor de NDS. Nu heb ik net even snel gegoogled, maar hebben jullie ook iets gehoord over een Assassins PSP??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 11:47:
ik las net (misschien ben ik er al een beetje laat mee) dat er een assasins ...... (vul maar in) gaat komen voor de NDS. Nu heb ik net even snel gegoogled, maar hebben jullie ook iets gehoord over een Assassins PSP??
Assassin's Creed, en nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahaha dat het assassin's creed was, dat wist ik ook wel (heb m op de ps3 gehad...) de ...... waren puur bedoeld als vul maar in omdat er op een psp of andere handheld niet dezelfde naam wordt gebruikt als op PS3 of andere console. Maar erg scherp opgemerkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 12:02:
[...]

hahaha dat het assassin's creed was, dat wist ik ook wel (heb m op de ps3 gehad...) de ...... waren puur bedoeld als vul maar in omdat er op een psp of andere handheld niet dezelfde naam wordt gebruikt als op PS3 of andere console. Maar erg scherp opgemerkt ;)
Op die manier, ik dacht dat je de naam niet wist. Vond het al knap dat je er toch op had gegoogled. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doekoeman
  • Laatst online: 19-03 16:34
Scumm !!! :*)

--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
Ja eh, heb zitten kijken en volgens mij is het compilen voor de PSP geen eitje. Waar staat een goeie guide hoe dit te doen ?

http://wiki.scummvm.org/i...mmVM/PlayStation_Portable

[ Voor 12% gewijzigd door Spam op 17-01-2008 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doekoeman
  • Laatst online: 19-03 16:34
Spam schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 14:05:
[...]

Ja eh, heb zitten kijken en volgens mij is het compilen voor de PSP geen eitje. Waar staat een goeie guide hoe dit te doen ?

http://wiki.scummvm.org/i...mmVM/PlayStation_Portable
gewoon niet compilen, maar even zoeken:
http://dl.qj.net/ScummVM-.../pg/12/fid/8467/catid/132
(als het tenminste hier vermeld mag worden)

--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 10:30:
[...]

ik denk niet dat het met de mappen structuur te maken heeft maar meer iets met sony... op mn ps3 heb ik ditzelfde euvel ook wel eens, een echte oplossing heb ik er nog niet voor kunnen vinden. De mappen structuur is er bij mijn weten juist op gericht dat na de music map nog een artiesten map kan komen met daarin je nummers, een diepere mapstructuur kan je psp/ps3 niet aan. (behalve dan met driehoekje)
Systeeminstellingen herstellen en memorystick opnieuw formatteren wil ook wel eens helpen, wel eerst even een backupje maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oblivion naar de psp!!!! wordt helemaal te gek hopelijk! hier de eerste screens
Afbeeldingslocatie: http://www.gamed.nl/messages/33960.jpg
nu maar hopen dat de omgeving net zo uitgebreid is als op de consoles, maar denk dat we daar toch wat in moeten gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 16:16:
Oblivion naar de psp!!!! wordt helemaal te gek hopelijk! hier de eerste screens
[afbeelding]
nu maar hopen dat de omgeving net zo uitgebreid is als op de consoles, maar denk dat we daar toch wat in moeten gaan leveren.
Is al heel oud en de productie is waarschijnlijk al gestopt omdat het spel nergens meer op releaselijsten te vinden is, ook niet op de officiële.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Oblivion voor de PSP is officieel in de koelkast gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow damn!! zit gewoon even oud nieuws te verkondigen.... ik kwam er bij om dat op lay.com een pre order staat van oblivion....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentwaves_
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 22:49
Eindelijk gister van Playstation, een nieuwe PS3 binnen gekregen nadat de vorige twee een defect bleken te hebben..

Kan ik eindelijk beginnen aan COD4 :D

EDIT : oeps verkeerde sectie gepost.

[ Voor 11% gewijzigd door silentwaves_ op 17-01-2008 17:56 ]

_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:26
Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 20:17:
Tijdje terug werden er een aantal batterijen/accu's aangehaald die verkocht werden via www.dealextreme.com. Ik ga over een maandje flink wat uurtjes in het vliegtuig zitten en wil 2 backup batterijen meenemen zodat ik 15-20 uur kan spelen. Ik vind 30 euro voor een PSP batterij voor de Slim veel te veel geld en wil daarom een ander "merk" proberen. Nu blijkt de enige batterij die past in de PSP Slim (zonder dat je hierbij een groter batterijklepje nodig hebt) maar 800mah te hebben (terwijl er 2400mah op de verpakking staat).

Bottomline: Is er inmiddels iemand die een passende batterij voor de slim heeft gevonden tegen een acceptabele prijs. Mij gaat het niet zo zeer om méér vermogen. Het gaat mij erom dat hij goed past in mijn Slim & Lite... zonder een [quotemode] "J-Lo-ass eraan" [/quotemode]
Ik wil dat ook wel eens weten. Over weken naar Curacao, dus dan kan ik wel een extra accu gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:25

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

me_mrtn schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 20:49:
[...]

RSS is kut op de PSP. Kort gezegd. Ik heb het geprobeerd, maar het lukte mij niet om fatsoenlijke RSS-feed te krijgen. Wel werkt het met audio en video, is mij gezegd.
Klopt, alleen daarmee werkt het. Er zit geen ondersteuning in voor News-feeds...
helaas... Ik hoop dat dit snel nog een keer komt.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
Doekoeman schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 14:47:
[...]

gewoon niet compilen, maar even zoeken:
http://dl.qj.net/ScummVM-.../pg/12/fid/8467/catid/132
(als het tenminste hier vermeld mag worden)
eh...dit had ik natuurlijk al bekeken en gedowned. Het probleem is dat je bepaalde datafiles erbij moet zetten welke van je SCUMM compatible game zijn. Alleen de vraag is _welke_ datafiles. Ik heb nog een hoop oude adventures op CD staan maar als ik niet weet wat ik er af moet halen dan.... :?

Heeft iemand hier er al eens mee gespeeld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Spam schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 00:58:
[...]

eh...dit had ik natuurlijk al bekeken en gedowned. Het probleem is dat je bepaalde datafiles erbij moet zetten welke van je SCUMM compatible game zijn. Alleen de vraag is _welke_ datafiles. Ik heb nog een hoop oude adventures op CD staan maar als ik niet weet wat ik er af moet halen dan.... :?
... kopieer je toch alle datafiles over?

In de README van ScummVM kan je lezen in welke formaten je CD audio tracks kan rippen voor gebruik in de spellen. Ook staan er voor een aantal spellen welke bestanden je minimaal nodig hebt.

Trouwens, haal ScummVM voor de PSP gewoon direct bij de bron, pre-compiled. Geen reden om het bij third-party websites te zoeken.

[ Voor 11% gewijzigd door The Zep Man op 18-01-2008 07:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Heeft iemand die ScummVM met Police Quest 1 aan de praat gekregen? Ik heb het geïnstalleerd op me PSP maar als ik een game toevoeg zie ik niets staan in die folders en krijg ik altijd "Cannot add game, there is nothing here!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Moreno schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 23:46:
[...]

Ik wil dat ook wel eens weten. Over weken naar Curacao, dus dan kan ik wel een extra accu gebruiken ;)
Ik gebruik zo'n SnL met een 2200 phat batterij. Klepje van dealextreme gekocht. Zo dik is het nu ook al weer niet. En de gametime wordt geschat tussen 8-10 uur. Dat is toch best aardig. Je wilt ook ff pitten in een vliegtuig he. Ik zal proberen vanaovnd een foto te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

me_mrtn schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 17:04:
Oblivion voor de PSP is officieel in de koelkast gezet.
Ik denk er serieus over dat de complete PSP binnenkort in de koelkast word gezet.
Ik heb daarom de mijne al verkocht. Er komen serieus haast geen nieuwe gamen meer voor uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Daarom hebben ze natuurlijk ook net een nieuwe versie van de PSP uitgebracht :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 10:09:
[...]

Ik denk er serieus over dat de complete PSP binnenkort in de koelkast word gezet.
Ik heb daarom de mijne al verkocht. Er komen serieus haast geen nieuwe gamen meer voor uit.
Neej er komt helemaal niks leuks meer,
Nieuwe Syphon Filter, Jeanne D'arc, God Of War, ToCa3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
The Zep Man schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 07:14:
[...]
... kopieer je toch alle datafiles over?

In de README van ScummVM kan je lezen in welke formaten je CD audio tracks kan rippen voor gebruik in de spellen. Ook staan er voor een aantal spellen welke bestanden je minimaal nodig hebt.

Trouwens, haal ScummVM voor de PSP gewoon direct bij de bron, pre-compiled. Geen reden om het bij third-party websites te zoeken.
Tjsa dat heb ik geprobeerd en krijg ik "Cannot add game, there is nothing here!". De vraag is of ik alles van de installatie cd's moet kopieren of juist datgene wat op de PC geinstalleerd word. De vraag is ook welk bestand SCUMMVM moet hebben om te kunnen selecteren. Een exe is het iig niet. De readme waar je naar verwijst is hoe je additionele instellingen kunt doen maar ik kan nergens de basis vinden. Of ben ik nu gewoon heel dom 8)7

Ik wil dit echt heel graag aan de gang krijgen. Heb nog veel adventures in de kast zitten en als ik die mobiel heb kan ik ze wat makkelijker spelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
EgoPro schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 10:34:
[...]

Neej er komt helemaal niks leuks meer,
Nieuwe Syphon Filter, Jeanne D'arc, God Of War, ToCa3
Jeanne D'arc was echt heel tof. Kan ik iedereen hier zeer aanraden. Speelt lekker, leuke graphics en gameplay. Inmiddels uitgespeeld met alle personages op 62+ level. Zeer verslavend !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
Kan je de PSP ook opladen met een minu usb kabel via de pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Djerique schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 11:17:
Nope moet je een ander kabelttje voor hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Bij mij werkt dat wel. Als ik 'm connect laadt ie gewoon op.
(Wel een S&L)

[ Voor 3% gewijzigd door ScuL op 18-01-2008 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Bij de fat moet je dan ook nog een stroom kabel hebben.

Ik heb een usb en stroom kabel naar usb kabel. Dan laadt hij op via USB

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k heb de slim & lite en bij laat ie wel gewoon op via usb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen de nieuwe Slim&Lite kan opladen via USB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spam schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 10:59:
[...]

Jeanne D'arc was echt heel tof. Kan ik iedereen hier zeer aanraden. Speelt lekker, leuke graphics en gameplay. Inmiddels uitgespeeld met alle personages op 62+ level. Zeer verslavend !
Wat voor soort game is het?? ik heb net even de screens bekeken en het filmpje, ziet er goed uit.. maar is het om je heen raggen of kom je een beetje net als FF in battles terecht (time based heet dat volgens mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 10:09:
[...]

Ik heb net de nieuwe SOCOM binnen, die is net wat anders dan de normale SOCOM maar ziet er goed uit en wat ik tot nu toe heb gespeeld is het lekker simpel, snel en interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11-2023

Awkwarding

Rommel

me_mrtn schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 17:49:
[...]

Ik heb net de nieuwe SOCOM binnen, die is net wat anders dan de normale SOCOM maar ziet er goed uit en wat ik tot nu toe heb gespeeld is het lekker simpel, snel en interessant.
volgens mij quote je weer de verkeerde :P

Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!

DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Nee, dit keer niet. Hij quote mij over Oblivion die in de ijskast werd gezet en dat hij zijn PSP had verpatst, omdat er geen goede games meer uitkwamen. Don't fool me twice. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Spam schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 10:58:
[...]

Tjsa dat heb ik geprobeerd en krijg ik "Cannot add game, there is nothing here!". De vraag is of ik alles van de installatie cd's moet kopieren of juist datgene wat op de PC geinstalleerd word.
Kopieer alle bestanden uit de folder met de executable waarmee je het spel normaals start onder DOS naar een aparte folder op je memory stick. Voeg deze folder vervolgens toe aan je ScummVM lijst met de 'Add Game...' functie. Al wil je de soundtracks: rip ze naar OGG of MP3 en noem ze track#.ogg of track#.mp3. Begin met het nummeren van de soundtracks bij track 1 (track1.mp3/track1.ogg), ook al is het op de CD track 2 (omdat track 1 de data track is). Zet deze geripte tracks in dezelfde folder als waar de game-bestanden staan op je memory stick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:26
MarcoM schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 08:35:
[...]

Ik gebruik zo'n SnL met een 2200 phat batterij. Klepje van dealextreme gekocht. Zo dik is het nu ook al weer niet. En de gametime wordt geschat tussen 8-10 uur. Dat is toch best aardig. Je wilt ook ff pitten in een vliegtuig he. Ik zal proberen vanaovnd een foto te plaatsen.
Waar zijn die verkrijgbaar?
Pagina: 1 ... 5 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.