Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11-2023

Awkwarding

Rommel

Wat zijn de verschillen tussen een fat (1000) en slim&lite (2000) batterij?
Past een 2000 batterij in een 1000? En andersom?

Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!

DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:56

Shabbaman

Got love?

Ja, en ook. Maar als je de dikke batterij in de slim stopt, past het batterijvakje niet meer dicht. De batterij van de slim is namelijk dunner, en het batterijklepje (dus) ook. Er gaat ook niet zo veel stroom in als in de dikke batterij.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:40

swampy

Coconut + Swallow = ?

Awkwarding schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 12:33:
Wat zijn de verschillen tussen een fat (1000) en slim&lite (2000) batterij?
Past een 2000 batterij in een 1000? En andersom?
Zoals hierboven al vermeld, de slim batterij is 1100mAh en de dikke is 1800mAh maar..er komt ook binnenkort een batterij vervangings pack van ongeveer 2200mAh die ook geschikt is voor de Slim! En om het verhaal nog af te maken waren er zelfs third party packs met 3400mAh maar..die maakte wel dat je psp een jenifer lopez ass kreeg!

[ Voor 14% gewijzigd door swampy op 04-01-2008 13:25 ]

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

ik was deze 2200mAh batterij voor de Slim&Lite al tegengekomen. Deze past netjes in de psp zonder J.Lo ass eraan ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.dealextreme.com/productimages/sku_1688_1_small.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.dealextreme.com/productimages/sku_1688_3_small.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.dealextreme.com/productimages/sku_1688_2_small.jpg

Maar een psp fat batterij zou dus in princiepe ook in een slim&lite passen, en ook andersom. Is handig om te weten vanwege het pandora gedoe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:13
Hoe lang zou de slim blijven draaien met zo'n 2200mAh batterij?
Dit is wel interessant om te weten aangezien ik binnenkort 9 en een half uur in het vliegtuig zit en zo lang mogelijk wil kunnen gamen :P

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
De standaardbatterij van 1100MaH zou de duur van de 1800MaH evenaren in een oude PSP. Maar het ligt er ook aan wat voor een game je speelt. Stel je speelt GTA met achtergrondlicht op high, dan kun je na 1½ doei zeggen tegen je PSP. Ik speel trouwens alleen maar op low, behalve als ik 'm aan de adapter heb hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Sony heeft de skype functie aangekondigd, en zoals ik wel verwacht had is die PSP Slim & Lite only. Dus GEEN Skype voor de Phat PSP. Ik heb het hier al eerder over gehad, dat Sony applicaties gaat uitbrengen alleen voor de Slim en Lite.

Skype zal gratis zijn voor telefoontjes van en naar een PSP (PSP <> PSP dus) en PSP naar PC (PSP <>PC), dit is gratis. Als je een 'echt' nummer wilt voor je PSP zal je $20.70 moeten betalen, je telefoon nummer is dan drie maanden geldig. Sony komt hiervoor met een speciale microfoon.

Ik vind het zelf niet echt boeiend, maar wel erg jammer dat de grote groep (oude) PSP gebruikers laten stikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Lijkt me eerder marketingtechnisch een verhaal, dan de limitaties van de PSP-1000. Overigens baal ik er wel van, want ik ben niet van plan mijn huidige PSP-1000 in te ruilen voor een PSP-2000. Overigens is dat nieuws niet direct afkomstig van Sony, maar van Nikkei Net. Hoewel ik het wel allemaal geloof. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
(jarig!)
Damn wat is Wipeout Pulse geweldig. Muziek/geluid is echt ziekelijk en gameplay ook. Net online zitten spelen en werkt gewoon perfect. Echt super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Damn, ik moet'm nog halen. Bedankt dat je me eraan herinnert!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ik heb DVD's van de TV-Serie ''Heroes'' die wil ik graag op me PSP zetten.
Ik heb al video9 en imtoo psp converter enzo, maar aangezien de serie's dan allemaal door elkaar lopen is het een beetje irritant omzetten. Weet iemand een ander programma of manier om de afzonderlijke afleveringen los te koppelen of om te zetten ?

[ Voor 8% gewijzigd door NeoMe op 06-01-2008 20:48 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
NeoMe schreef op zondag 06 januari 2008 @ 11:40:
Ik heb DVD's van de TV-Serie ''Heroes'' die wil ik graag op me PSP zetten.
Ik heb al video9 en imtoo psp converter enzo, maar aangezien de serie's dan allemaal door elkaar lopen is het een beetje irritant omzetten. Weet iemand een ander programma of manier om de afzonderlijke afleveringen los te koppelen of om te zetten ?
Eerst met DVD Shrink elke afzonderlijk zetten. En daarna met een van die genoemde converters naar het MP4-formaat van de PSP zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
ScuL schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 14:53:
Hoe lang zou de slim blijven draaien met zo'n 2200mAh batterij?
Dit is wel interessant om te weten aangezien ik binnenkort 9 en een half uur in het vliegtuig zit en zo lang mogelijk wil kunnen gamen :P
Ik heb een slim met een sony 2200 mAh batterij. Hij geeft bij vol aan: 10 uur. Dat redt je met 222 Mhz games wel. Met 333 Mhz games (Wipe0ut Pulse :)), doe je zo'n 6 uur. Dat alles met het scherm op brightest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
me_mrtn schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 12:25:
Lijkt me eerder marketingtechnisch een verhaal, dan de limitaties van de PSP-1000. Overigens baal ik er wel van, want ik ben niet van plan mijn huidige PSP-1000 in te ruilen voor een PSP-2000. Overigens is dat nieuws niet direct afkomstig van Sony, maar van Nikkei Net. Hoewel ik het wel allemaal geloof. ;(
http://games.slashdot.org/article.pl?sid=08/01/07/0059233&from=rss
After the announcement the PSP homebrew scene released a new application called Furikup which will allow you to make phone calls with your PSP and is compatible with the original phat PSPs."

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Leuk voor de mensen met homebrew, maar ik ben altijd netjes op het rechte pad gebleven, ik draai dus Sony firmware. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Misschien tijd om daar vanaf te stappen dan? ;)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pin0
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Pin0 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 13:37:
[...]

Via deze link: http://tversity.com/screenshots/ zie ik niet of filmpjes ook werken op de psp? enkel muziek en foto's...?
Heeft iemand inmiddels ervaring met het streamen van video naar de psp (zonder ps3) of is dat echt niet mogelijk? Google en tversity forum beiden tegenstrijdige verhalen...

Ik zou dus een psp willen laten connecten via wifi en dan op mijn pc tversity draaien. Maar hoofdzakelijk voor video... tversity is gratis en een pc met wifi heb ik al dus enkel de psp ontbreekt. Ik ga hem echter niet kopen voordat ik zeker weet of dit kan?

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Ik weet niet wat tversity is, maar op de volgende manier werkt het in elk geval:

http://www.pimpware.org/?cat=2

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
itsme schreef op maandag 07 januari 2008 @ 10:15:
Misschien tijd om daar vanaf te stappen dan? ;)
Nee, heb ik geen behoefte aan overigens. Ik loop tevreden op de laatste firmware van Sony.
Pin0 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 12:32:
Heeft iemand inmiddels ervaring met het streamen van video naar de psp (zonder ps3) of is dat echt niet mogelijk? Google en tversity forum beiden tegenstrijdige verhalen...

Ik zou dus een psp willen laten connecten via wifi en dan op mijn pc tversity draaien. Maar hoofdzakelijk voor video... tversity is gratis en een pc met wifi heb ik al dus enkel de psp ontbreekt. Ik ga hem echter niet kopen voordat ik zeker weet of dit kan?
Een TVersity en PSP hier. Je moet via (localhost):41952/medialib/browse naar TVersity connecten. Dan krijg je een basic HTML pagina met "video", "images", "music". Ik stream eigenlijk alleen maar naar mijn PS3 video, images en muziek haal ik via WMP van mijn PC's. Maar als ik video's probeer te kijken, vraagt TVersity of je het wil opslaan. Dus streamen kan enkel via PS3, je kunt wel opslaan. Nu weet ik niet of TVersity het dan ook in een PSP-formaat uitzend, omdat ik momenteel niet genoeg ruimte heb.

Edit: Als ik op de TVersity site kijk bij "support", zie ik ook dat de PSP ondersteunt is máár, lees dit:
The web browser on the Sony PSP is configured to download content to the memory card.

[ Voor 7% gewijzigd door me_mrtn op 07-01-2008 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:05
Weet iemand een winkel waar je een 2e PSP Slim batterij kan kopen?

Ik wil er namelijk een 2e accu bij hebben, voor tijdens een lange reis (trein bijv.)

Liever geen webwinkel, maar gewoon een winkel zoals Dynabyte,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
me_mrtn schreef op maandag 07 januari 2008 @ 17:02:
[...]

Nee, heb ik geen behoefte aan overigens. Ik loop tevreden op de laatste firmware van Sony.
Dat snap ik nou echt niet. Das net zoiets als een Ferrari kopen en je overal aan de maximum snelheid houden. :) :+

Ik zou voor geen goud de standaard Sony firmware willen draaien. Geen roms, geen iso's (al is het alleen al voor de laadtijden), geen homebrew, geen geavanceerde opties, ....

Maargoed, ieder zijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Zamorano schreef op maandag 07 januari 2008 @ 18:57:
Dat snap ik nou echt niet. Das net zoiets als een Ferrari kopen en je overal aan de maximum snelheid houden. :) :+

Ik zou voor geen goud de standaard Sony firmware willen draaien. Geen roms, geen iso's (al is het alleen al voor de laadtijden), geen homebrew, geen geavanceerde opties, ....

Maargoed, ieder zijn ding.
Nee, dat is een verkeerde vergelijking. Vergelijk het met een willekeurig Duitse bolide die, volgens een akkoordje, is gelimiteerd op 250 km/h. Die dingen kunnen best sneller, máár dan zul je de speedlimiter eraf moeten halen. Prima, maar dat hoeft voor mijn part dus niet.

Ik heb contacten met Sony's PR en krijg dus regelmatig PS2/PS3/PSP-materiaal voor recensies. Ik riskeer het feit dat ik mogelijk géén recensie/preview-games kan afspelen voor homebrew. Toevallig moet ik wel zelf mijn hardware betalen en aangezien ik ook maar een 17-jarige (maar bijna 18 :> ) scholier ben zonder een vaste baan (druk op zoek ;) ), groeit het geld mij nu eenmaal niet op de rug. Voor ISO's hoef ik het dus niet te doen (vanwege de contacten met PSP-uitgevers). ROM's als in SNES, MAME en wat al niet meer heb ik geen behoefte aan omdat de desbetreffende systemen (MAME is daarop een uitzondering :P ) hier toch wel heb staan. Geen homebrew klopt, en af en toe zit er ook best wat leuk materiaal tussen zoals PIMPstreamer. Gelukkig heeft Sony daar ook een oplossing voor. Ik gebruik TVersity of een externe HDD om mijn films op mijn PS3 te zetten. Via Remote Play kan ik ze simpel doorstreamen naar mijn PSP. Maar wat definieer jij met geavanceerde opties, afgezien het feit dat ik niet kan Skype'n.

Voor een Ferrari heb ik duidelijk het geld niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

ThinkPadd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 18:01:
Weet iemand een winkel waar je een 2e PSP Slim batterij kan kopen?

Ik wil er namelijk een 2e accu bij hebben, voor tijdens een lange reis (trein bijv.)

Liever geen webwinkel, maar gewoon een winkel zoals Dynabyte,
Ik weet geen winkel, wel een erg goedkope webshop

Afbeeldingslocatie: http://www.dealextreme.com/productimages/sku_9916_1_small.jpg
$6.73 -> ± 4,60 euro

Afbeeldingslocatie: http://www.dealextreme.com/productimages/sku_9917_1_small.jpg
$7.22 -> ± 4,90 euro

Afbeeldingslocatie: http://www.dealextreme.com/productimages/sku_1688_1_small.jpg
$8.87 -> ± 6,05 euro

Afbeeldingslocatie: http://www.dealextreme.com/productimages/sku_9861_1_small.jpg
$9.90 -> ± 6,75 euro

Afbeeldingslocatie: http://www.dealextreme.com/productimages/sku_8794_1_small.jpg
$13,45 -> ± 9,15 euro

En daar bestellen is echt niet moeilijk. Kijk anders op http://deal-extreme.blogspot.com voor uitleg hoe je daar kunt bestellen en hoe de site werkt. (echt een aanrader!)
Niet alleen batterijen maar ook allerlei andere accessoires (klik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Deal-extreme is een prima zaak. Heb er laatst Phat covers voor de S&L gekocht. Duurde wel ff maar dat was dan ook met de kerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
hmm waarom is de 2400 goedkoper dan de 2200 of ben ik abuis? :P

Ik draai trouwens ook de standaard firmware.. heb mijn S&L nu 3 maanden ofzo en als ik dat homebrew procedé bekijk krijg ik klapperende kaken lol :P .. ben veel te bang dat ik 'm sloop. daarbij wil ik graag de laatste firmware kunnen blijven draaien :)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingNothing
  • Laatst online: 30-01-2024
me_mrtn schreef op maandag 07 januari 2008 @ 17:02:
En stel nou je had geen PR contacten en je moet alle games zelf aanschaffen?

Die-hard Brexiteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Gisteren me Slim & Lite om laten bouwen bij een zaakje in Eindhoven. Ging prima...had eerst gekeken voor goedkoper alternatief maar die rotjong van 12 op het vmbo konden geen afspraak maken, dus inplaats van 15 euro ondeskundig nu enigzins proffessioneel laten doen voor 20 euro. Met garantie, uitleg & e-mail ondersteuning. Lekker grijs gebied trouwens...die handel. Games doen het bijna allemaal.

Soms krijg ik wel een 80001002 melding, weet iemand waar die aan ligt trouwens ?

Ombouwen scheelt gewoon super veel geld die dat je normaal aan games besteed.
Collectie van ongeveer 30 games kost zon 1250 euro. Ombouwen en downloaden kost na van hand niks.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
(jarig!)
Nja. Je bouwt niets om, alleen de firmware wordt aangepast. Echter wat je daarna omschrijft mag niet op dit forum dus zou het even aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
NeoMe schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 10:14:
Gisteren me Slim & Lite om laten bouwen bij een zaakje in Eindhoven. Ging prima...had eerst gekeken voor goedkoper alternatief maar die rotjong van 12 op het vmbo konden geen afspraak maken, dus inplaats van 15 euro ondeskundig nu enigzins proffessioneel laten doen voor 20 euro. Met garantie, uitleg & e-mail ondersteuning. Lekker grijs gebied trouwens...die handel. Games doen het bijna allemaal.

Soms krijg ik wel een 80001002 melding, weet iemand waar die aan ligt trouwens ?

Ombouwen scheelt gewoon super veel geld die dat je normaal aan games besteed.
Collectie van ongeveer 30 games kost zon 1250 euro. Ombouwen en downloaden kost na van hand niks.
Erg leuk om te weten dat medewerkers van gamesbedrijven door jou worden veracht. Die mensen hebben ook gezinnen en huizen. Betaal er gewoon voor stuk verdriet dat je bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingNothing
MarcoM schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 10:37:
[...]

Erg leuk om te weten dat medewerkers van gamesbedrijven door jou worden veracht. Die mensen hebben ook gezinnen en huizen. Betaal er gewoon voor stuk verdriet dat je bent.
Nou nou, laten we het gezellig houden?

Die-hard Brexiteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
me_mrtn schreef op maandag 07 januari 2008 @ 19:20:
[...]
Ik heb contacten met Sony's PR en krijg dus regelmatig PS2/PS3/PSP-materiaal voor recensies. Ik riskeer het feit dat ik mogelijk géén recensie/preview-games kan afspelen voor homebrew.
Ok, daar kan ik wel inkomen. Maar dat geldt voor andere mensen natuurlijk niet. Verder betwijfel ik of men elke keer jouw firmware controleert, maargoed. :)
Voor ISO's hoef ik het dus niet te doen (vanwege de contacten met PSP-uitgevers). ROM's als in SNES, MAME en wat al niet meer heb ik geen behoefte aan omdat de desbetreffende systemen (MAME is daarop een uitzondering :P ) hier toch wel heb staan.
Er zitten meer voordelen aan ISO's dan puur een game illegaal kunnen downloaden. Ze laden sneller en geruisloos. Bovendien kun je er een hoop kwijt op een grote MS, waardoor je niet al je UMD's hoeft mee te nemen. Ik heb van de spellen die ik legaal heb (dat zijn er ook genoeg) dus ook gewoon ISO's, het is veel practischer.

Ik wil jou trouwens wel je op je SNES zien spelen in de trein. ;)
Ik vind het echt geweldig om al die games op een portable platform te kunnen draaien.
Maar wat definieer jij met geavanceerde opties, afgezien het feit dat ik niet kan Skype'n.
O.a. kunnen bepalen wanneer de PSP op welke kloksnelheid loopt. Het recovery menu wel eens gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
MarcoM schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 10:37:
Ik blijf het vreemd vinden dat die zelfde gamebedrijven zo blind zijn dat een handheld gebruik moet blijven maken van schijfjes waar een downloadbare versie perfect werkt. Een handheld waar ik een tas voor schijfjes bij nodig heb is niet echt handheld meer. Het shop kanaal voor de Wii is precies wat ik op mn handheld zou willen zien. Op mijn PSP heb ik op 1 memory kaartje nu al mijn spellen staan, schijfjes heb ik niet nodig, overal kan ik mijn spellen opstarten.

Ook snap ik het locken van een systeem tegen homebrew niet, PC games verkopen ook gewoon naast de opensource. Tuurlijk het systeem vrijgeven voor externe code heeft als gevolg dat men illigale dingen op het systeem kan draaien ... maar dat gebeurd nu ook al dus daar helpt het in elk geval niet tegen.

De insteek voor een console zou altijd de aanschaf zo laag drempelig mogelijk maken moeten zijn.
Op dit moment is voor zowel PSP als NDS downloaden eenvoudiger dan kopen, hier laten de gamebedrijven gewoon veel liggen. (sterke overeenkomst met CD, Mp3's en downloaden van muziek zou ik zeggen)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
KingNothing en Itsme,

de insteek van NeoMe is gratis gamen en niet geruisloos gamen. Dat is gewoon zo fout als wat. Geen discussie over mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Die voordelen noem ik niet eens op, omdat die vanzelfsprekend zijn :P
Nog even een korte opsomming:
- Minder herrie van UMD
- Geen UMD's meer meernemen
- Sneller laden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
itsme schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 10:54:
[...]

Ook snap ik het locken van een systeem tegen homebrew niet, PC games verkopen ook gewoon naast de opensource. Tuurlijk het systeem vrijgeven voor externe code heeft als gevolg dat men illigale dingen op het systeem kan draaien ... maar dat gebeurd nu ook al dus daar helpt het in elk geval niet tegen.
Volgens mij blijven de PC game verkopen echter wel flink achter bij de console game verkoop aantallen. En de omdat de PSP niet out of the box illegale games etc. kan draaien is de drempel om te flashen en dan illegale spellen te spelen toch wel wat hoger dan wanneer dat gewoon standaard al zou kunnen.
Overigens heb ik niets tegen homebrew etc, maar het merendeel flashed daar echt zijn psp niet voor. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

itsme schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 10:54:
[...]
Ook snap ik het locken van een systeem tegen homebrew niet, PC games verkopen ook gewoon naast de opensource.
Maar het copiëren van pc-games is zo problematisch geworden dat de verkoopcijfers marginaal zijn tegenover consolegames waardoor steeds meer developers tegenwoordig console-only gaan.

Stop nu eens met je illegale acties goed te praten met die zielige excuses. Als je een spel goed vind: KOOP HET DAN! Steun de makers, laat weten dat er interesse is, geef ze redenen om meer en beter te produceren. Je gaat me toch niet vertellen dat je zoveel verschillende games per maand speelt dat het onbetaalbaar is? Je argument van "een tas met games" moeten meenemen houdt ook geen steek: als je weggaat speel je toch maar 1 spel? Je gaat toch niet zomaar vanalles door elkaar zitten spelen?

Om even terug het onderwerp te veranderen: Ik heb een tijdje geleden via ebay Disgaea PSP binnengekregen: Een remake van het originele disgaea met multiplayer en extra verhaallijn. Ik kan hem zeer sterk aanraden aan alle tactical rpg liefhebbers. De heruitgave van Final Fantasy Tactics op PSP was al aardig, maar Disgaea blijft toch men favoriet :). Zit ondertussen in chapter 9, het verhaal is echt te leuk voor woorden :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Boeboe schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 11:33:
[...]

Maar het copiëren van pc-games is zo problematisch geworden dat de verkoopcijfers marginaal zijn tegenover consolegames waardoor steeds meer developers tegenwoordig console-only gaan.

Stop nu eens met je illegale acties goed te praten met die zielige excuses. Als je een spel goed vind: KOOP HET DAN! Steun de makers, laat weten dat er interesse is, geef ze redenen om meer en beter te produceren. Je gaat me toch niet vertellen dat je zoveel verschillende games per maand speelt dat het onbetaalbaar is? Je argument van "een tas met games" moeten meenemen houdt ook geen steek: als je weggaat speel je toch maar 1 spel? Je gaat toch niet zomaar vanalles door elkaar zitten spelen?

Om even terug het onderwerp te veranderen: Ik heb een tijdje geleden via ebay Disgaea PSP binnengekregen: Een remake van het originele disgaea met multiplayer en extra verhaallijn. Ik kan hem zeer sterk aanraden aan alle tactical rpg liefhebbers. De heruitgave van Final Fantasy Tactics op PSP was al aardig, maar Disgaea blijft toch men favoriet :). Zit ondertussen in chapter 9, het verhaal is echt te leuk voor woorden :)
Hehe, ja zo'n tas vol games slaat nergens op, ik heb altijd gewoon een game in de PSP zitten en soms neem ik er een extra mee, zolang je hem niet in het originele game doosje doet dan neemt zo'n UMD echt niet veel ruimte in beslag. (en als je op vakantie gaat, dan passen er heus wel wat games in je koffer :z )

Ik ben nu FF:T aan het spelen (ben er nog wel even zoet mee denk ik), ik was eigenlijk op zoek naar Disgaea, want ik dacht dat die al uit was in europa. Ik heb hem echter nergens kunnen vinden, dus ik neem aan dat hij dan nog niet uit is?
Final Fantasy stelt gelukkig ook niet teleur. Ik had hem op de psx nog nooit gespeeld en FF:TA op de gba was en is nog steeds een van mijn favo games, dus ik was toch al van plan om hem een keer te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Echt dikke onzin van die tassen vol games. Wie wil er nu een andere game spelen als je WipeOut Pulse in je psp hebt :9~ >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
MarcoM schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 11:57:
Echt dikke onzin van die tassen vol games. Wie wil er nu een andere game spelen als je WipeOut Pulse in je psp hebt :9~ >:)
Inderdaad onzin dat verhaal van die tas vol. Wanneer ik op vakantie ga, gaat de PSP mee in zijn beschermende hardcase en alle games die ik heb, doe ik in een UMD case houder. Heb ooit zo'n kleine (hard plastice) case gekocht waarin 8 UMD's kunnen. Voldoende voor de vakantie.

Zoiets bijvoorbeeld: http://www.play.com/Games...se&searchsource=0&cur=258

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

ScuL schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 09:20:
hmm waarom is de 2400 goedkoper dan de 2200 of ben ik abuis? :P
Kan zijn omdat het geleverd wordt door verschillende fabrikanten. Maar de 2200mAh is volgens mij dunner dan de 2400mAh. Bij de 2200mAh heb je als het goed is geen andere cover nodig en bij de 2400mAh wel (die er dan wel bij zit als het goed is)
Nogmaals ik weet dit niet zeker. Ik heb zelf nog geen psp, ik ben nog aan het twijfelen of ik er een koop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
KingNothing schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 09:52:
En stel nou je had geen PR contacten en je moet alle games zelf aanschaffen?
Dat is een "als"-verhaal. Inderdaad, je hebt helemaal gelijk. Het zou dan helemaal anders zijn. Wellicht kocht ik dan minder games (het is niet dat ik alleen maar games speel van de PR, heb zat originele hoesjes).
Zamorano schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 10:51:
Ok, daar kan ik wel inkomen. Maar dat geldt voor andere mensen natuurlijk niet. Verder betwijfel ik of men elke keer jouw firmware controleert, maargoed. :)
Nee hoor. De games worden geleverd zonder de art op de UMD en meestal in een klein plastic hoesje verpakt. Handleidingen missen haast altijd. Verder wordt gewoon de firmware gecontroleerd, ook met previewschijven.
Er zitten meer voordelen aan ISO's dan puur een game illegaal kunnen downloaden. Ze laden sneller en geruisloos. Bovendien kun je er een hoop kwijt op een grote MS, waardoor je niet al je UMD's hoeft mee te nemen. Ik heb van de spellen die ik legaal heb (dat zijn er ook genoeg) dus ook gewoon ISO's, het is veel practischer.

Ik wil jou trouwens wel je op je SNES zien spelen in de trein. ;)
Ik vind het echt geweldig om al die games op een portable platform te kunnen draaien.
Ik gebruik een 1GB MS-stickje, gekocht toen ik het apparaat in juli 2006 (damn, de tijd! :o ) heb gekocht. Daarop passen tot nu toe al mijn savegames, mijn meest gedraaide audio en een geripte film. Ook is er een versie van WipEout (PS1) aanwezig van rond de 100MB. Ik kan mij daar prima mee redden. Laadtijden vallen mij tot nu toe reuze mee (de DS is inderdaad veel sneller), maar enkel bij Formula One heb ik mij er echt aan kunnen storen. Daar kun je vanaf de XMB echt vijf minuten uittrekken voordat je ook maar één element gameplay hebt gehad. Maar voor de rest vind ik het reuze meevallen. Je hebt wel een punt, maar omdat ik nooit geen ISO's heb gebruikt mis ik ze ook niet. Voor mogelijke emulatoren heb je helemaal gelijk, op de DS heb ik overigens wel een GBA-game met allerlei NES-games. Ja, die zijn illegaal, ik weet het.
O.a. kunnen bepalen wanneer de PSP op welke kloksnelheid loopt. Het recovery menu wel eens gezien?
Nee, ik heb geen recoverymenu gezien, maar ik heb er wel van gehoord. Kloksnelheid lager zetten voor meer batterij-juice uiteraard. En ook is de batterijduur verbeterd met ISO's. Je hebt op de meeste punten gelijk, maar ik zit prima zo. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_John
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:28
[b][message=29388862,noline]
Nee, ik heb geen recoverymenu gezien, maar ik heb er wel van gehoord. Kloksnelheid lager zetten voor meer batterij-juice uiteraard. En ook is de batterijduur verbeterd met ISO's. Je hebt op de meeste punten gelijk, maar ik zit prima zo. :Y
Wanneer je PSP opstart (niet vanuit standby) ff je vinger op de R-toets laten liggen en dan kom je zo in de recovery ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Bedoel je dat voor Sony firmware of van derden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:58
derden ;)

offtopic:
kortse reply ooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Aan zulk soort opmerkingen heeft niemand iets. Daarbij, het ligt wel erg op de grens met 'patsen met warez', niet? ;)

[ Voor 103% gewijzigd door TheZeroorez op 09-01-2008 06:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:49

The Zep Man

🏴‍☠️

ThinkPadd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 20:18:
ik heb gister m'n PSP Slim ook gedowngrade naar 3.71 M33-2
Doe dan meteen een upgrade naar 3.71 M33-4. Heb je meteen ondersteuning voor PSX multi-CD games. :)

Het grootste voordeel van spellen laden van een Memory Stick is dat het batterij bespaart. Je hoeft de spellen niet eens van het internet te trekken al is je PSP gemodificeerd: je koopt ze gewoon fijn in de winkel en ript ze zelf.

[ Voor 32% gewijzigd door TheZeroorez op 09-01-2008 06:59 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Dat kan ik dus niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-09 18:58
MarcoM schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 08:52:
Deal-extreme is een prima zaak. Heb er laatst Phat covers voor de S&L gekocht. Duurde wel ff maar dat was dan ook met de kerst.
Ik zit even bij die zaak te kijken en inderdaad hebben ze erg veel PSP spul. Ook een mooie AV dock voor PSP waar ik al een tijdje naar zoek (maak veel gebruik van pimpstreamer, fantastisch !). Mijn vraag over de batterijen : passen deze ook in de S&L ? Of moet je dan nieuwe covers erbij kopen.

En een andere vraag aan de gebruikers hier : krijgen jullie ook wel eens kramp van de PSP ? Ik zit geregeld te spelen en dat ik ff moet stoppen vanwege de kramp. Is daar iets voor ? Ik heb niet extreem grote handen.

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingNothing
The Zep Man schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 21:11:
[...]
Doe dan meteen een upgrade naar 3.71 M33-4. Heb je meteen ondersteuning voor PSX multi-CD games. :)
Heb ik hier ook draaien (Pandora hack toe moeten passen)
Wat een verademing! :>

Die-hard Brexiteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Spam schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 00:33:
[...]

Ik zit even bij die zaak te kijken en inderdaad hebben ze erg veel PSP spul. Ook een mooie AV dock voor PSP waar ik al een tijdje naar zoek (maak veel gebruik van pimpstreamer, fantastisch !). Mijn vraag over de batterijen : passen deze ook in de S&L ? Of moet je dan nieuwe covers erbij kopen.

En een andere vraag aan de gebruikers hier : krijgen jullie ook wel eens kramp van de PSP ? Ik zit geregeld te spelen en dat ik ff moet stoppen vanwege de kramp. Is daar iets voor ? Ik heb niet extreem grote handen.
Als het een dikke batterij is, moet je ook een dikke cover kopen voor de S&L.

En je weet het he, als het pijn doet, moet je ophouden dat is met alle vermaak zo :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Spam schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 00:33:
Ja hoor, vooral als de analoge stick moet worden gebruikt gaat mijn linkerhand na een tijdje zeer doen. Maar anders nee. De PSP is nu niet eenmaal het meest ergonomische apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:10

ijskonijn

Now MOVE!

The Zep Man schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 21:11:
[...]
Het grootste voordeel van spellen laden van een Memory Stick is dat het batterij bespaart. Je hoeft de spellen niet eens van het internet te trekken al is je PSP gemodificeerd: je koopt ze gewoon fijn in de winkel en ript ze zelf.
Ik vind snelheid het grootste voordeel, er zijn games die laden gewoon echt te lang vanaf UMD, Mortal Kombat Unchained is een mooi voorbeeld hiervan, deze heb ik geript en in ISO vorm op de MS gezet, damn wat een wereld van verschil!

En ook het "overclocken" van je PSP naar 333mhz merk je goed bij sommige spellen, vooral bij de GTA spellen en bij de Prince of Persia spellen, het gaat gewoon allemaal een stuk vloeiender, vooral als er veel in beeld is (Vooral GTA Vice City Stories heeft veel last van FPS-drops als er veel in beeld is op de standaard snelheid). Maar dit zal bij toekomstige spellen geen probleem meer zijn (Sony heeft die 333mhz snelheid officieel "vrijgegeven", zodat ontwikkelaars deze ook kunnen gebruiken).

Nog effetjes en dan komt God Of War 8)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
MarcoM schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 08:26:
[...]
Als het een dikke batterij is, moet je ook een dikke cover kopen voor de S&L.
Wat is de definitie van een dikke batterij ? Zijn alle batterijen eerder gepost dik ? Of is de 2200 bijvoorbeeld ook voor slim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Spam schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 10:16:
[...]

Wat is de definitie van een dikke batterij ? Zijn alle batterijen eerder gepost dik ? Of is de 2200 bijvoorbeeld ook voor slim
De dikke zat in de eerste generatie psp's.

Bij de batterijen eerder gepost staat bij dat ze voor de slim zijn. Dit wordt dan opgelost volgens mij door een meegeleverd phat klepje. Maar kijk ook eens naar de boordelingen ervan: niet al te best zo te zien.

Zelf heb ik een phat 2200 mAh van Sony in de slim psp. Dat gaat met Wipeout Pulse zo'n 5-5,5 uur goed. Met oudere games nog langer. Met de standaard 1200 mAh batterij van de Slim gaat dat 2 uur goed met WO Pulse.

Bedenk wel dat er vorig jaar een bericht is geweest van een 3d party batterij die in de fik is gevlogen in de psp. Ik vind de batterijen op Deal-Extreme wel heel erg goedkoop, bijna te goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Ja, maar er vlogen ook batterijen in de fik van Dell, Sony en andere bedrijven. Uiteindelijk heb ik ook wel twee ontplofte setjes batterijen gehad in mijn GameBoy, de kans is er. Ik denk dat je prima die batterijen kunt gebruiken, mits je er uiteraard fatsoenlijk mee omgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
^ dat is dan ook weer waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
MarcoM schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 10:58:
[...]

De dikke zat in de eerste generatie psp's.

Bij de batterijen eerder gepost staat bij dat ze voor de slim zijn. Dit wordt dan opgelost volgens mij door een meegeleverd phat klepje. Maar kijk ook eens naar de boordelingen ervan: niet al te best zo te zien.

Zelf heb ik een phat 2200 mAh van Sony in de slim psp. Dat gaat met Wipeout Pulse zo'n 5-5,5 uur goed. Met oudere games nog langer. Met de standaard 1200 mAh batterij van de Slim gaat dat 2 uur goed met WO Pulse.

Bedenk wel dat er vorig jaar een bericht is geweest van een 3d party batterij die in de fik is gevlogen in de psp. Ik vind de batterijen op Deal-Extreme wel heel erg goedkoop, bijna te goedkoop.
Oh lekker dan :? Nou, als ik een bobbel aan de achterkant krijg vind ik niet zo fijn. Er zijn dus m.a.w. nog geen betere batterijen te vinden zonder daarbij een phat klepje aan te schaffen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
  • Laatst online: 11:53
Heeft iemand hier Rainbow Six - Las Vegas?

Ik haal het laatste? level ('The Dam')maar niet, aan het eind bij Picares heb ik nog niet genoeg health/kogels over.
Wie heeft er tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Duurt het langer om een .cso te laden dan een .iso omdat deze beter is gecomprimeerd ?
Scheelt wel ruimte op de geheugenkaart, maar misschien gaat het ten koste van de laadtijd omdat de PSP meer werk moet verrichten ? Lag in games ofzo, frame drops ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Spam schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 14:44:
[...]

Oh lekker dan :? Nou, als ik een bobbel aan de achterkant krijg vind ik niet zo fijn. Er zijn dus m.a.w. nog geen betere batterijen te vinden zonder daarbij een phat klepje aan te schaffen ?
Die bobbel valt erg mee hoor. Dat 3d party klepje dat ik van Deal-Extreme heb ontvongen is van dezelfde gladde soort plastic als de rest van de psp. Je merkt het bijna niet Het is iig niet hinderlijk bij het vasthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:10

ijskonijn

Now MOVE!

NeoMe schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:52:
Duurt het langer om een .cso te laden dan een .iso omdat deze beter is gecomprimeerd ?
Scheelt wel ruimte op de geheugenkaart, maar misschien gaat het ten koste van de laadtijd omdat de PSP meer werk moet verrichten ? Lag in games ofzo, frame drops ?
Een CSO is inderdaad trager dan een ISO, omdat deze dus door de PSP gedecomprimeerd moet worden tijdens het spelen, wat processorcapaciteit vereist. Sommige games kunnen hier inderdaad laggy van worden. Als je de ruimte hebt zou ik voor (uncompressed) ISO gaan

[ Voor 6% gewijzigd door ijskonijn op 09-01-2008 16:55 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Oke, Tnx !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
(jarig!)
Heren! Vandaag mijn PSP fat verkocht, morgen een Lite&Slim halen :D voornamelijk vanwege de TV-Out. Echter heb ik een 32" LCD met Comp In en een normale TV (slaapkamer) met Composite In enkel. Ik twijfel nu welke kabel ik moet kopen. de Component kabel kan niet als composite gebruikt worden right? Iemand enig advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

Of je koopt er twee, zo heel duur zijn ze niet
En ze zijn er in allerlei verschillende soorten en maten :P

S-Video AV Cable for PSP Slim/2000 $7.34
2-in-1 S-Video AV Cable for PSP Slim/2000 $7.62
Dragon Deluxe Component AV Cable for PSP Slim/2000 $8.30
S-Video AV Cable for PSP Slim/2000 $8.71
Component AV Cable for PSP Slim/2000 $8.90
AV Cable for PSP Slim/2000 $10.72
Component AV Cable for PSP Slim/2000 $12.32
D-Video Cable for PSP Slim/2000 $13.59

Nee, ik heb geen aandelen in DX. Ik ken de site echter zelf pas net en ik vind het een superbedrijf! >:)

1 U.S. Dollar is ongeveer 0.69 Euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
Misschien wel interessant om in de TS te vermelden over de PSP keyboard. :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i/1199802697.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
(jarig!)
Bedankt awkwarding!! Top post. Ik ga morgen een PSP Slim&Lite, 2 maanden oud met bon + dus garantie kopen voor 185EUR incl 3.71 M33-4 en GTA Vice City Stories op UMD met een 2GB Mem Stick en een Composite kabel dus voor 185EUR. Best lekker :) En dan koop ik gewoon ook een component kabel en dan hoef ik de kabels zelfs niet eens te wisselen. Ideaal :D

Echt, de hype omtrent de DS is leuk voor hun, maar de beste spellen zitten toch echt op de PSP. Persoonlijke voorkeur of niet, ik heb nu een DS voor 3 weken en heb daar heel wat spellen op gespeeld maar het haalt het gewoon niet bij de PSP. Alleen Zelda is grafisch/gameplay wise indrukwekkend. De rest zijn party/brain training/stereotype mario games. En daar is niets vernieuwends / niets bij voor de "hardcore" gamer.

Ik blijf de PSP een geniaal apparaat vinden en daarom verkoop ik dan ook mn DS morgen aan mn zus, de ideale DS gebruiker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
nudie schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 01:23:
Echt, de hype omtrent de DS is leuk voor hun, maar de beste spellen zitten toch echt op de PSP. Persoonlijke voorkeur of niet, ik heb nu een DS voor 3 weken en heb daar heel wat spellen op gespeeld maar het haalt het gewoon niet bij de PSP. Alleen Zelda is grafisch/gameplay wise indrukwekkend. De rest zijn party/brain training/stereotype mario games. En daar is niets vernieuwends / niets bij voor de "hardcore" gamer.

Ik blijf de PSP een geniaal apparaat vinden en daarom verkoop ik dan ook mn DS morgen aan mn zus, de ideale DS gebruiker :)
Dat is natuurlijk altijd een kwestie van "wellus/nietus" welke handheld nu de beste games heeft. Ook ik moet toegeven, de DS had ik vanaf het eerste uur maar die ligt nu enkel stof te happen. Er zijn echt een paar hele coole games (NEW Super Mario Bros., Phoenix Wright en natuurlijk Pokémon :P ), maar de PSP trekt mij meer aan vanwege de multimedia features die standaard aanwezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Op een PSP heb ik maar 3 games die ik echt de moeite vind, en 2 ervan zijn remakes (Final fantasy tactics, disgaea). Op DS is dat wel een ander verhaal. De Phoenix Wright games als absolute toppers nauw gevolgd door (hoezo, het adventure genre is uitgestorven?) Hotel Dusk, Another Code en touch detective, samen met de muziekgames Elite Beat Agents (of het Japanse Ossu! Tatakae! Ouendan!) en band brothers.
Qua games wint de DS echt wel ruim voor mij :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Zinloze discussie. Wat qua games dan de betere portable console is, is puur subjectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
(jarig!)
bluh... PSP Slim dus nu, maar de AV kabel (Composite) is niet voor spellen kom ik nu pas achter. Wat voor nutteloos marketing truukje is dat, alsof ik nu een HD scherm ga kopen :@

Die heb ik dus wel boven staan maar daar staat ook mn PS3 en zie niet echt in waarom ik daar dan spellen op zou spelen.

Bah! Geen omweg mogelijk voor een SD scherm met S-Video/Composite en SCART-in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

Is goed dat je dat zegt, die tv-out is voor mij eigenlijk een van de redenen om voor de Slim&Lite te gaan ipv de fat (die nog her en der voor weinig verkocht wordt)

Wat kun je er dan mee? Alleen van die UMD-films kijken?
En kun je met de custom firmware ook niet op de tv spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
ja, om games op tv te kunnen spelen heb je een component kabel nodig en een tv met component ingangen (en dan zijn voor 99% HDTV's)

Overigens vind ik 185,- voor een 2e hands psp, 2gb mem stick, 1 game en 1 kabelt best duur.. het blijft toch gebruikt spul :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

en met een van deze 3?
Afbeeldingslocatie: http://www.dealextreme.com/productimages/sku_8838_1_small.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.dealextreme.com/productimages/sku_8844_1_small.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.dealextreme.com/productimages/sku_8839_1_small.jpg
(3x klikbaar)

Deze kunnen ook op een gewone tv. Waar dient deze dan voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben vanaf vandaag ook de trotse bezitter van een psp (slim) altijd leuk in combinatie met mn ps3 :), Helaas valt er dus niet echt makkelijk te downgraden maar ja, je kan niet alles hebben he! Al druk bezig met filmpjes er op zetten, de kwaliteit valt me heel erg mee! Ook de compatibiliteit met de ps3 is erg relaxed, maar is het ook mogelijk om de muziek via remote control op de psp te starten maar dat het geluid via de speakers van mn aan de ps3 aangesloten speakers af te spelen ..rare zin maar ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
[iets]

[ Voor 97% gewijzigd door maarud op 11-01-2008 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 21:06
Klopt het dat de Slim & Lite voor 160 euro te koop is bij de MediaMarkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 22:53:
Ben vanaf vandaag ook de trotse bezitter van een psp (slim) altijd leuk in combinatie met mn ps3 :), Helaas valt er dus niet echt makkelijk te downgraden maar ja, je kan niet alles hebben he! Al druk bezig met filmpjes er op zetten, de kwaliteit valt me heel erg mee! Ook de compatibiliteit met de ps3 is erg relaxed, maar is het ook mogelijk om de muziek via remote control op de psp te starten maar dat het geluid via de speakers van mn aan de ps3 aangesloten speakers af te spelen ..rare zin maar ok
Je wilt dus je PS3 bedienen via je PSP, maar het geluid via je PS3 laten lopen? Volgens mij is dat niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Moreno schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 11:32:
MediaMarkt filialen zijn franchises, en bepalen grotendeels zelf de prijzen, dus misschien is het handig dat je het filiaal noemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 21:06
Zamorano schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 12:07:
[...]

MediaMarkt filialen zijn franchises, en bepalen grotendeels zelf de prijzen, dus misschien is het handig dat je het filiaal noemt.
Arnhem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

me_mrtn schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 11:53:
[...]

Je wilt dus je PS3 bedienen via je PSP, maar het geluid via je PS3 laten lopen? Volgens mij is dat niet mogelijk.
Dat is idd wat ik graag zou willen, lijkt me niet zo erg lastig om dat in te bouwen als ontwikkelaar zijnde (lees:sony) en toch wel erg handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 13:48:
Dat is idd wat ik graag zou willen, lijkt me niet zo erg lastig om dat in te bouwen als ontwikkelaar zijnde (lees:sony) en toch wel erg handig
Ja, ik gebruik Remote Play anders dan jij dan. ;) Maar jij ziet de PSP als een soort afstandsbediening waarmee je je PSP kan bedienen, niet geheel onterecht overigens. Ik gebruik de PSP als vervanger van mijn TV. Als ik bijvoorbeeld niet kan slapen en ik wil bijvoorbeeld een film kijken, zet ik de PS3 aan via internet en start ik een film die toch op de HDD staat met ondertiteling. Ik druk dan oordopjes in want ik hoef de rest van de familia niet wakker te maken. Maar het zou op sommige punten best handig zijn, als een soort AB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 11:49

Grannd

da Granndest

Ik zie er ook niet echt veel nut in, waarvoor zou je de tv uit willen hebben staan als je muziek wil luisteren en dan de PSP als afstandsbediening willen gebruiken.
Als je muziek wil luisteren in je huiskamer dan bestuur je dat gewoon met je Sixaxis, heb je nog een mooie visualizer van de aarde erbij ook ^_^
Speakers kan je toch niet meenemen zoals de PSP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterking
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-01 12:23
wauw !!! psp krijgt divx ondersteuning !

Doei doei mp4 converter

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen, iedereen heeft er blijkbaar een andere visie op, ik zou het fijn vinden om de muziek gewoon af te kunne spelen via de ps3, en dit kunnen besturen met de psp omdat ik mijn pc op mijn tv heb aangesloten en een muziekje onder het surfen, msnen, en andere dingen die je met een pc doet is altijd fijn. Het gaat er ook niet om of je het handig vind, of het nut er van in ziet.. de vraag was of dit kon. Antwoord: nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
waterking schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 16:52:

Doei doei mp4 converter

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
waterking schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 16:52:

Doei doei mp4 converter

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
dat zijn geruchten, dat dat komt in FW 4.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er iemand een id wanneer de PSP eventueel flash-flimpjes gaan ondersteunen (zoals YouTube)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Is nog niets over bekend, maar in combinatie met het beperkte geheugen lijkt me dat sterk. Je zou via Remote Play de PS3-browser kunnen gebruiken, die ondersteunt Flash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 20:54:
heeft er iemand een id wanneer de PSP eventueel flash-flimpjes gaan ondersteunen (zoals YouTube)?
via PSPTube kan je gewoon op youtube, dailymotion en veoh surfen en de filmpjes bekijken. werkt perfect, is alleen wel homebrew -> dus downgraden
je kan ze ook opslaan via dit programma, ze blijven dan in .flv, maar PSPTube kan die gewoon lezen :)

[ Voor 12% gewijzigd door maarud op 13-01-2008 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
En je kan de filmpjes ook wel downloaden, en dan omzetten naar mp4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
maarud schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 20:54:
[...]

dat zijn geruchten, dat dat komt in FW 4.0
Tjsa maar het maakt perfect sense. Sony heeft onlangs een deal gesloten met DivX om via dit formaat films te gaan verspreiden. Ook heeft de PS3 een tijdje terug DivX ondersteuning gekregen hiervoor (Xbox360 ook overigens) en dus is het heel logisch dat de PSP volgt.

Ik denk niet dat het nog zo lang zal duren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

NeoMe schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 23:28:
Speciaal voor jullie !

Killzone Liberation voor maar 5,50 i.p.v. 25 euro !!!

Volg de volgende instructies:

Ga naar http://www.heldenpocket.nl/wehkamp
- Vul hier 2 x ''wehkamp.nl'' in en je krijgt een actiecode.

Ga vervolgens naar deze link: Killzone Liberation voor maar 5 euro !

Doe de bestelling, bij stap 3 of 4 kun je aanvinken dat je gebruik wilt maken van een waardebon, doe dit dan ook. Je komt in het menu en je vult de code in. Deze korting van 7,50 wordt meteen verrekend.

Daarna kun je betalen en heb je in Killzone Liberation voor maar 5 euro's.

Made By ... - = NeoMe^ = - ... _/-\o_

PS:
- Dit is me 500ste berichtje.
- Hij is uitverkocht, maar als je de klantenservice de link geeft van de 25 euro versie krijg je gewoon die.
Vandaag de dag helaas geen game in huis, maar wel een nog opmerkelijkere actie van Wehkamp.
Ze hebben 9,99 teruggestort in plaats van de 5,48 die ik heb overgemaakt. De kortingsbon krijg ik dus ook erbij minus de verzendskosten. Lekker apart...ook al gaat het maar om een paar euro...toch lachen.

09-01-2008 9,99 Bij WEHKAMP FINANCE BV WEHKAMP IDEAL TERUGBETALING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een paar eurp's voor de moeite zou ik denken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Eindhoven is 164,-
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 12:24:
Een paar eurp's voor de moeite zou ik denken :P
Ja, helaas geen bedanktmail maargoed...dit voldoet.

[ Voor 78% gewijzigd door NeoMe op 14-01-2008 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Is het bekend of de witte PSP nog in Nederland uitkomt. Groot-Brittanië is het enige land in Europa dat 'm heeft?
BTW: €149 bij Saturn Hoofddorp.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
EINDELIJK
3.80M33 is er :D :D

kan alleen niet updaten want ik heb mijn batterij uitgeleend + stick ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maarud schreef op maandag 14 januari 2008 @ 15:09:
EINDELIJK
3.80M33 is er :D :D

kan alleen niet updaten want ik heb mijn batterij uitgeleend + stick ;(
sorry....

Ik zal eens kijken hoe die loopt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 15:24:
[...]

sorry....

Ik zal eens kijken hoe die loopt... :)
Net gedaan en GROTE TEGENVALLER IS...... geen homebrew |:(

Geen 1.5 homebrew support :| waarschijnlijk gebeurt dat nog met een add-on net als bij 3.71 M33. Ik verlang nu toch stiekem naar FW 4.00, zeker omdat volgens geruchten DviX wordt toegevoegd! Eindelijk kan ik gewoon me animes erop zetten zonder eerst te converteren, wel de M33 versie natuurlijk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 17:34:
[...]

Net gedaan en GROTE TEGENVALLER IS...... geen homebrew |:(

Geen 1.5 homebrew support :| waarschijnlijk gebeurt dat nog met een add-on net als bij 3.71 M33. Ik verlang nu toch stiekem naar FW 4.00, zeker omdat volgens geruchten DviX wordt toegevoegd! Eindelijk kan ik gewoon me animes erop zetten zonder eerst te converteren, wel de M33 versie natuurlijk 8)
ach, voor de meeste (coole)homebrew is er wel een 3.xx versie, dat scheelt alweer ;)
anders moet je er een ISO van maken, staat wel ergens op i-net hoe dat moet
Pagina: 1 ... 4 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.