Sony heeft wél bevestigd dat er een online radiostation komt, maar of dit via Shoutcast gaat is niet bekend. Waar de eerdere images dan ook vandaan komen...Ariën Clay schreef op zondag 16 december 2007 @ 14:33:
Maar waar is de bron over die versie 3.80 met de Shoutcast radio?
OP de Japanse site is weinig te vinden om 3.80, terwijl Japan altijd voorloopt...
Zit te denken om deze week die nieuwe PSP slim te halen... maar ben nog bang voor dode pixels... Is dit onderhand al opgelost?
Dode pixels waren voor zover ik weet alleen een probleem bij de eerste PSP's. Tegenwoordig hebben ze er geen last meer van, en mocht het wel zo zijn, dan kan je er mee terug naar de winkel (werd mij verteld bij Free Record Shop waar ik de mijne vandaan heb).Don3k schreef op zondag 16 december 2007 @ 19:26:
Zit te denken om deze week die nieuwe PSP slim te halen... maar ben nog bang voor dode pixels... Is dit onderhand al opgelost?
Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB
Anoniem: 113554
Ik heb 1 dode pixel en mag mijn PSP slim omruilen.
Is het de moeite waard (PSP moet worden opgestuurd, weet niet hoelang ik hem dan kwijt ben
)? Of maakt die ene dooie pixel niet uit?
Wat vinden jullie?
Is het de moeite waard (PSP moet worden opgestuurd, weet niet hoelang ik hem dan kwijt ben
Wat vinden jullie?
Ik heb ook 1 dode pixel en nooit de moeite genomen..
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Ik had bij mijn launch PSP 9 dode pixels, die heb ik maar geruild. Toen kreeg ik er eentje met 3, en daar kon ik mee leven. Nu ging die weer kapot (bricked), en kreeg ik er eentje terug met 7 dode pixels. Maar goed, gebruik hem toch amper dus het boeit me niet..en als ik er wat mee doe, merk ik het niet, tenzij het beeld zwart is.
Anoniem: 113554
Misschien een domme vraag, maar als je scherm eenmaal een dode pixel heeft, is hij dan ook gevoeliger om er meer te krijgen? (omdat het zeg maar al een wat slechter scherm is..?)
Laagste prijs voor de PSP slim is 160euro, iemand adresje waar het nog iets minder kan?
Wil wel eens weten waar jij hem vandaan haalt dan, net een Slim & Lite gekocht bij MM a 164,-
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Het niveau van dit topic daalt behoorlijk...
Ik heb hem een tijdje geleden bij de Zwolse vestiging van Mediamarkt gekocht. Maar bij vestigingen van Dixons ben ik hem ook wel eens tegengekomen.Anoniem: 210471 schreef op maandag 17 december 2007 @ 15:25:
Iemand ridger racer 2 ergens gezien?
Ik heb hem trouwens nog niet gespeeld, maar wat ik ervan begrijp is dat de verschillen met de eerste Ridge Racer-game voor de PSP minimaal zijn.
Star ocean komt 27 december uit op de psp, iemand al enig idee wanneer deze naar amerika / europa komt?
Voor welk soort genre games hebben jullie je psp gekocht?
klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel
Dat klopt wel. Maar toch is RR2 een musthave voor de fan van de serie.beantherio schreef op maandag 17 december 2007 @ 17:42:
[...]
Ik heb hem trouwens nog niet gespeeld, maar wat ik ervan begrijp is dat de verschillen met de eerste Ridge Racer-game voor de PSP minimaal zijn.
WipeOut Pulse is btw ook erg fraai geworden. Wat die op je scherm tover. Oelala. Dat heb ik nog niet eerder gezien op de psp. Supermooi werk van Studio Liverpool
[ Voor 42% gewijzigd door MarcoM op 18-12-2007 08:27 ]
Anoniem: 125123
3.80 is uit. Iemand al geprobeerd ?
Spelen jullie uberhaupt nog wel is een x op de psp ?
Die mijne ligt al tijdje stof te happen. Ik ga maar weer is killzone overnieuw uitspelen.
Iemand nog tips voor mooie nieuwe goede spellen ?
Die mijne ligt al tijdje stof te happen. Ik ga maar weer is killzone overnieuw uitspelen.
Mijn PSP is op het moment aan het opladen, Ik gebruik hem haast iedere dag.
Ik gebruik 'm ook dagelijks.
Enne nieuwe mooi(st)e game: WipeOut Pulse. Echt zeer de moeite waard voor 39 Euro.
Enne nieuwe mooi(st)e game: WipeOut Pulse. Echt zeer de moeite waard voor 39 Euro.
Speel je nog spellen ? Zo ja, welke spellen ?me_mrtn schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 09:57:
Mijn PSP is op het moment aan het opladen, Ik gebruik hem haast iedere dag.
Ik heb zowat alles wat ik heb helemaal gespeeld. En nu kijk ik voor nieuwe.
NFS Pro street komt later in 2008. Dat is jammer.
Verder ken ik ook niet zo veel spellen die uitkomen.
PSP2K verkoopt heel goed volgens mij maar ik vraag me nog steeds af wat er gespeeld word.
Ik heb nu meer dan 2 jaar een psp. Heb de 1K verkocht en de slim gekocht. Maar nu speel ik af en toe een spel die ik al zo vaak heb gespeeld.
Om eerlijk te zijn zijn er wat mij betreft weinig spellen die echt het kopen waard zijn, laat staan dat je er een PSP voor koopt.waterking schreef op maandag 17 december 2007 @ 20:24:
Als ik geen iso's en emulators kon draaien, en de mogelijkheid om er een navigatiesysteem van te maken er niet in zat, had ik het ding allang weggedaan.
Van de spellen die ik heb gespeeld vond ik alleen GTA:LCS en Virtua Tennis 3 de moeite waard om langer dan 10 min. te spelen.
Dat heb ik dus nu ook. Genoeg site's met ISO's maar de meeste zijn de moeite niet waard. Je moet gewoon 1 spel net leuk vinden.Zamorano schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 10:10:
[...]
Om eerlijk te zijn zijn er wat mij betreft weinig spellen die echt het kopen waard zijn, laat staan dat je er een PSP voor koopt.
Als ik geen iso's en emulators kon draaien, en de mogelijkheid om er een navigatiesysteem van te maken er niet in zat, had ik het ding allang weggedaan.
Van de spellen die ik heb gespeeld vond ik alleen GTA:LCS en Virtua Tennis 3 de moeite waard om langer dan 10 min. te spelen.

Ik koop hem alleen omdat GT in 2008 uitkomt
Die van mij ook, maar dat geldt ook voor mijn DS. Ik had onlangs een 4 GB memorystick besteld (voor in het fototoestel voor op vakantie, en om films op de PSP mee te kijken, muziek, dat soort gein), maar het bedrijf in kwestie heeft de verzending verprutst. Nu nog op grond van de Wet koop op afstand mijn geld terug zien te krijgenAnoniem: 125123 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 09:51:
Spelen jullie uberhaupt nog wel is een x op de psp ? Die mijne ligt al tijdje stof te happen.

Zowel de DS als de PSP heb ik gekregen, veel spelletjes heb ik er ook niet voor gekocht. Ik moet Star Wars lego nog uitspelen
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Ik speel er nog bijna dagelijks Lumines II op. Maar ik moet zeggen dat het me (nadat ik hem nu een paar maanden in bezit heb) wel een beetje tegenvalt wat er qua games voor uitkomt. Alles wat ik er in het begin voor wilde hebben heb ik nu, en ik zie in de nabije toekomst geen nieuwe games komen die me zouden interesseren. Da's wel een beetje jammer eigenlijk.Anoniem: 125123 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 09:51:
Maar goed: ik heb nog zat dingen liggen die ik nog moet uitspelen, dus voorlopig is het geen probleem. Eerst maar eens van mijn Lumines-verslaving af zien te komen.
Ik vond het niet prettig spelen, misschien omdat ik de PC versie gewend ben. De interface is IMHO gewoon niet intuïtief genoeg met de PSP knoppen. Grote voordeel is dat de ISO maar 28 mb is.Shabbaman schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:11:
[...]
Binnenkort Football Manager 2008 maar eens proberen.
[ Voor 6% gewijzigd door Zamorano op 18-12-2007 11:46 ]
Ik hoop het ook maar ik ben er bang voor...
Anoniem: 198824
Browse hier maar eens doorheen. Er zijn genoeg spellen voor de psp, alleen het moet maar net je smaak zijn. Er zijn overigens ook spellen van een paar jaar oud, die men misschien vergeten is die de moeite waard zijnZamorano schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 10:10:
[...]
Om eerlijk te zijn zijn er wat mij betreft weinig spellen die echt het kopen waard zijn, laat staan dat je er een PSP voor koopt.
Da's nog helemaal niet zeker. Dwz: dat ie in 2008 uitkomt dan. Ik herinner me een uitspraak van een hoge pief van Polyphony dat ze er pas mee verder gaan als GT5 af is, en die heeft bij mijn weten nog geen releasedatum.

=.=, maar stiekem koop ik hem ook om hem mooi in het middenconsole van mijn auto als scherm om films/ clips af te spelen te zetten. Scherm is groot genoeg, en de helderheid voldoende. Tenminste toen ik het met de fat van een vriend had geprobeerd.beantherio schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 14:28:
[...]
Da's nog helemaal niet zeker. Dwz: dat ie in 2008 uitkomt dan. Ik herinner me een uitspraak van een hoge pief van Polyphony dat ze er pas mee verder gaan als GT5 af is, en die heeft bij mijn weten nog geen releasedatum.
[ Voor 10% gewijzigd door Don3k op 18-12-2007 14:33 ]
Er zijn idd genoeg spellen, maar er zitten gewoon weinig spellen tussen waar ik persoonlijk echt warm voor loop.Anoniem: 198824 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:58:
[...]
Er zijn genoeg spellen voor de psp, alleen het moet maar net je smaak zijn. Er zijn overigens ook spellen van een paar jaar oud, die men misschien vergeten is die de moeite waard zijn
GT ?MarcoM schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:48:
[...]
Ik hoop het ook maar ik ben er bang voor...
Nog lang niet denk ik
2005 was de planning. Vergeet dat niet, hij zou komen in december 2005. PSP kwam op 1 september.
Was vervolgens uitgesteld en later niet veel meer van gehoord.
Ik heb hem binnengehaal. Nu eerst die batterij opladen...Anoniem: 125123 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 09:51:
3.80 is uit. Iemand al geprobeerd ?
Ik hoop rond een uur of 18:00 of 18.30 met meer info te komen over mijn bevindingen.
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Anoniem: 125123 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 16:56:
[...]
GT ?
Nog lang niet denk ik![]()
2005 was de planning. Vergeet dat niet, hij zou komen in december 2005. PSP kwam op 1 september.
Was vervolgens uitgesteld en later niet veel meer van gehoord.
Gran Turismo voor PSP komt ten vroegste in 2009
Als we Kazunori Yamauchi mogen geloven (en dat doen we, hij is ten slotte de bedenker van Gran Turismo) zal de bekende race-simulator ten vroegste in 2009 naar de PSP komen. Dat komt omdat de man eerst de productie van Gran Turismo 5 achter de rug wil hebben. "Op dit moment ziet het ernaar uit dat Gran Turismo 5 volgend jaar rond kerstmis in de winkels te vinden zal zijn, maar we laten het spel niet gaan totdat het helemaal perfect is.", aldus Yamauchi. Leuk detail: een PSP-versie van Gran Turismo 4 had eigenlijk al in 2005 voor de handheld van Sony beschikbaar moeten zijn. Slecht nieuws dus voor alle liefhebbers van het betere racespel.
Bron
Mijn bevindingen met versie 3.80:
- Een extra iets met RSS om foto's te bekijken, maar dat zat er geloof ik al in. Ik heb dus niet nieuws hierin kunnen ontdekken.
- OPML formaat voor RSS feeds.
- 2 nieuwe visulaties voor de Musicplayer
En de uiteindelijke webradio.
Na het installeren heb je bij de netwerkopties een pictogram erbij staan met "Meer info over de muziekspeler". En dat leidt je naar een website.
Op die site download je een .prs file die een snelkoppelingsbestand is naar de online web-player.
Hierin heb je alleen maar keuze uit 100-tal kanalen in diverse genres.
De bediening van die webplayer (wat gewoon een HTML-file met wat Flash is) is een beetje onduidelijk. Je hoort allemaal leuke interessante piepjes uit de retro-tijd bij het zoeken naar een station, en met de bewegende schuifbalk kan je een blokje kiezen wat een radiostation voorstelt.
Onderaan staan trouwens de genres verborgen, maar helaas is er niet altijd een radiostation aanwezig in een bepaalde genre.
Ik had meer gehoopt op een vaste applicatie, zodat je ook foto's kan kijken, of internetten tijdens je webradio streaming.
Ik zal eens kijken of die .prs file een XML-achtig bestandje is. Op die manier kan je dan zelf ook eigen software via internet aanbieden en gebruiken tijdens je netwerkverbinding.
Zou wel gaaf lijken....
.
Tot zover mijn ervaringen.
- Een extra iets met RSS om foto's te bekijken, maar dat zat er geloof ik al in. Ik heb dus niet nieuws hierin kunnen ontdekken.
Na het installeren heb je bij de netwerkopties een pictogram erbij staan met "Meer info over de muziekspeler". En dat leidt je naar een website.
Op die site download je een .prs file die een snelkoppelingsbestand is naar de online web-player.
De bediening van die webplayer (wat gewoon een HTML-file met wat Flash is) is een beetje onduidelijk. Je hoort allemaal leuke interessante piepjes uit de retro-tijd bij het zoeken naar een station, en met de bewegende schuifbalk kan je een blokje kiezen wat een radiostation voorstelt.
Onderaan staan trouwens de genres verborgen, maar helaas is er niet altijd een radiostation aanwezig in een bepaalde genre.
Ik had meer gehoopt op een vaste applicatie, zodat je ook foto's kan kijken, of internetten tijdens je webradio streaming.
Ik zal eens kijken of die .prs file een XML-achtig bestandje is. Op die manier kan je dan zelf ook eigen software via internet aanbieden en gebruiken tijdens je netwerkverbinding.
Zou wel gaaf lijken....
[ Voor 4% gewijzigd door AW_Bos op 18-12-2007 18:22 ]
Kan je niet een bestaande radio stream er mee openenAriën Clay schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 18:20:
Mijn bevindingen met versie 3.80:
Zou wel gaaf lijken.....
Denk vast niet dat mijn favoriete radio er tussen in staat. Jammer
Heb 3.80 inmiddels ook lopen. Je kunt kiezen uit of Shoutcast of Icecast, twee verschillende radiosets kun je downloaden. Na de update staan de radio's er ook nog niet op. Daarna word je inderdaad via de browser naar een HTML pagina geredirect. Ik zag eerst de stations niet staan, maar dat zag ik pas bij de Help-file
Overigens is de performance echt re-te-traag bij webradio (bufferen + afspelen + browsen =
@ PSP). Er is een grote balk, zoals op de oude radio's, waarbij je nieuwe stations kunt zoeken op volledige random orde. Gelukkig staat bijv. DI.fm wel als tweede bij Techno. Toch niet helemaal wat ik er had van verwacht. Overigens deed Icecast het nog niet bij mij, die webradio wil niet eens laden. Wel krijg je een zwarte pagina zonder gelade images te zien zodra je op Home / Select drukt.
Zijn er twee versies dan?
dacht dat alles van IceCast was..
Nou ja, dan ga ik ze beide ff downen...
Ah, vandaar die II, ik dacht al "Waar is nummer I dan?"
dacht dat alles van IceCast was..
Nou ja, dan ga ik ze beide ff downen...
Ah, vandaar die II, ik dacht al "Waar is nummer I dan?"
Hoe is Test Drive Unlimited trouwens?
Leuk speelbaar op de PSP? Anders koop ik die wel ^^
[ Voor 39% gewijzigd door Don3k op 19-12-2007 08:41 ]
gaat wel. Ik vond hem eventjes leuk. Maar daarna te langdradig.
Mijn favo racers: WipeOut, RR en MotoGP. Op de psp dan he
Mijn favo racers: WipeOut, RR en MotoGP. Op de psp dan he
Is er eigenlijk al wat meer info over de gps. Buiten die oude presentatie is er maar weinig rond te vinden.
ah jammer, had verwacht dat het na de kerst wel 10% zou dalenAnoniem: 210471 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 14:57:
Geen prijsverlaging op komst.......
Nee, vooralsnog komen de nieuwe accessoires pas volgend jaar.Mantis schreef op woensdag 19 december 2007 @ 14:24:
Is er eigenlijk al wat meer info over de gps. Buiten die oude presentatie is er maar weinig rond te vinden.
Ik heb de GPS 290 vandaag binnen gekregen. Eens lekker mee spelen icm Map This!.Mantis schreef op woensdag 19 december 2007 @ 14:24:
Is er eigenlijk al wat meer info over de gps.
http://www.jp.playstation.com/store/mediamanager/index.html
Sony PSP Media Manager. Nu gratis !!!
Website is Japans. Software is Engels
SUCCES
SUCCES
Ik krijg een error, het zal ook eens niet. Short name failed to load na het installeren.
Ik heb maandag een PSP Slim & Lite aangeschaft. Heb GTA Vice City van een vriend geleend om tijdelijk te spelen tot me memorycard ( 4 gb gaming ) binnenkomt. Maar wat me opvalt is dat er echt bar weinig in de doos zit. Ik mis standaard mini-usb kabeltje, tv-out kabeltje...32mb memorykaartje.
Wel erg jammer, maar misschien wel beter zo i.v.m. prijs.
Binnenkort 3.80 - M33 !
( Kun je ook andere radio kanalen luisteren ipv alleen maar sony's )
Wel erg jammer, maar misschien wel beter zo i.v.m. prijs.
Binnenkort 3.80 - M33 !
( Kun je ook andere radio kanalen luisteren ipv alleen maar sony's )
[ Voor 8% gewijzigd door NeoMe op 19-12-2007 21:53 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
thanx voor de tipAnoniem: 125123 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 18:39:
http://www.jp.playstation.com/store/mediamanager/index.html
SUCCES
Weet iemand of de PSP Extended Life Battery Pack voor de Slim & Light al ergens beschikbaar is in Nederland? Of wat anders goede batterij-uitbreidingen zijn?
Thanks!
Thanks!
Anoniem: 180373
Mensen, speelde laatst fifa 08 online op de PSP maar toen had iedereen een 5 sterren team maar als ik dat team kies heeft het maar bijv. 4.5 ster. Hoe hebben ze dit voor elkaar gekregen? Manager mode en dan team uploaden ofzo?
Bedankt
Bedankt
topicstarter,
Het is v3.60 tegenwoordigLet wel op, dat bij nieuwe PSP’s nu altijd versie v2.6 al geïnstalleerd staat!
Sorki#2242
Ja sorry link klopt niet.me_mrtn schreef op woensdag 19 december 2007 @ 19:03:
Ik krijg een error, het zal ook eens niet. Short name failed to load na het installeren.
Ik zoek de goeie even op voor je.
Het is Engels, werkt ook op Vista en XP.
Nieuwe Link:
http://j.dl.playstation.n...mediamanager2.5_setup.exe
De link's zijn allebij hetzelfde.
Maar de eerste keer werkte het ook niet bij mij. Toen heb ik de 2de gedownload (maar link is hetzelfde) en toen heb ik de oude verwijderd en de 'nieuwe' geinstalleerd.
Misschien moet je gewoon ook even opnieuw installeren ?
[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 125123 op 20-12-2007 20:26 ]
Nee, ook niet. Kan wellicht komen doordat ik geen Japanse tekenset heb. Ach, wat ik niet heb mis ik ook niet. 
Fixed.
[ Voor 45% gewijzigd door me_mrtn op 20-12-2007 20:33 . Reden: spelvaut ]
Misschien interessant: PSP nu €149 bij Saturn Hoofddorp.
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
bumpMr. D schreef op donderdag 20 december 2007 @ 12:46:
Weet iemand of de PSP Extended Life Battery Pack voor de Slim & Light al ergens beschikbaar is in Nederland? Of wat anders goede batterij-uitbreidingen zijn?
Thanks!
Of subtiele autohouders, niet van die grote plastic (universele) dingen.
Anoniem: 76345
Ik ben zeer onverwacht ineens ook eigenaar van een PSP Slim & Lite geworden, omdat mijn vriendelijke ex-collega's deze mij cadeau hebben gedaan als afscheidspresentje na 3 jaar trouwe dienst (inclusief wat extra toebehoren zoals carloader, USB kabel, headphone, hoesje, covers, etc.). Moet ik dus maar eens op zoek naar wat spellen en ook eens rondkijken wat je nou allemaal kan doen met zo'n ding.
Ik vind het wel leuk dat ze deze gekozen hebben, toch een veel hogere coolness-factor dan de DS of de GBA SP.
Aan de TS: in de startpost lijken nog steeds wat images te missen, klopt dat?
Je kan er genoeg mee, het is wat zwakjes op game gebied..jammerlijk maar het maakt op in wat het te bieden heeft. Zoals je eigen muziek meenemen, filmpjes en verbinding maken met een playstation 3 als je die bezit. Er zijn ook een paar toppers van games voor de PSP en die zij het best waard hoor. Je kan niet fout gaan met LocoRoco, Grand Theft Auto, Lego Star Wars...Tekken Dark Ressurection..Anoniem: 76345 schreef op zondag 23 december 2007 @ 01:15:
Ik ben zeer onverwacht ineens ook eigenaar van een PSP Slim & Lite geworden, omdat mijn vriendelijke ex-collega's deze mij cadeau hebben gedaan als afscheidspresentje na 3 jaar trouwe dienst (inclusief wat extra toebehoren zoals carloader, USB kabel, headphone, hoesje, covers, etc.). Moet ik dus maar eens op zoek naar wat spellen en ook eens rondkijken wat je nou allemaal kan doen met zo'n ding.Ik vind het wel leuk dat ze deze gekozen hebben, toch een veel hogere coolness-factor dan de DS of de GBA SP.
There is no place like ::1
Ach ja, ik ben niet echt een ontzettende gamer, dus heel erg vind ik het niet, en ik zal zeker geen gegeven paard in de bek schijten, ik vind het gewoon erg leuk om te hebben.
Om te beginnen lijkt het me leuk om iets van 3 spelletjes te kopen: 1 racegame (beetje TDU / NFS achtig iets), 1 adventure (van het type Prince of Persia of zo) en 1 platform (a la Sonic of zoiets). Omdat ik nog geen idee heb wat er allemaal is, moet ik maar eens goed gaan zoeken. Zie wel dat de 2 voor mij interessante race-titels (NFS: ProStreet en GT 4 Mobile) nog een tijd op zich gaan laten wachten, en rally/F1 vind ik niet zo boeiend.
Overigens zal ik ook een MS Pro Duo moeten kopen, dus dan meteen maar zo'n 8GB ding of zo, ik zag ergens in een post dat dat gewoon moet werken vanaf 2.5+ firmware of zo (misschien iets voor in de FAQ?). Maar goed, dat kost wel direct 100+ euro's.
Daarbij kost een beetje recente game titel ook 45 euro, dus dat wordt nog een dure grap.
Maar ja, zo verdienen die bedrijven hun geld, dat snap ik natuurlijk ook.
Overigens zal ik ook een MS Pro Duo moeten kopen, dus dan meteen maar zo'n 8GB ding of zo, ik zag ergens in een post dat dat gewoon moet werken vanaf 2.5+ firmware of zo (misschien iets voor in de FAQ?). Maar goed, dat kost wel direct 100+ euro's.
Zelf heb ik "maar" 2 gig en denk dat je niet meer nodig hebt. Misschien als je een collectie muziek meesleept maar..well..2Gb voldoet voor mij. Een platform game, er is daxter en ratchet & clank : Size matters...zeker geen slechte keuzes. Kwa racen..zelf heb ik niet echt racers!
Je kunt natuurlijk altijd op eBay kijken voor een 8 GB stick... Wel zorgen dat je zeker weet dat er Sony op het ding staat! (Of Sandisk, of een ander bekend geheugenmerk.)Anoniem: 76345 schreef op zondag 23 december 2007 @ 01:39:
Ach ja, ik ben niet echt een ontzettende gamer, dus heel erg vind ik het niet, en ik zal zeker geen gegeven paard in de bek schijten, ik vind het gewoon erg leuk om te hebben.Om te beginnen lijkt het me leuk om iets van 3 spelletjes te kopen: 1 racegame (beetje TDU / NFS achtig iets), 1 adventure (van het type Prince of Persia of zo) en 1 platform (a la Sonic of zoiets). Omdat ik nog geen idee heb wat er allemaal is, moet ik maar eens goed gaan zoeken. Zie wel dat de 2 voor mij interessante race-titels (NFS: ProStreet en GT 4 Mobile) nog een tijd op zich gaan laten wachten, en rally/F1 vind ik niet zo boeiend.
Overigens zal ik ook een MS Pro Duo moeten kopen, dus dan meteen maar zo'n 8GB ding of zo, ik zag ergens in een post dat dat gewoon moet werken vanaf 2.5+ firmware of zo (misschien iets voor in de FAQ?). Maar goed, dat kost wel direct 100+ euro's.Daarbij kost een beetje recente game titel ook 45 euro, dus dat wordt nog een dure grap.
Maar ja, zo verdienen die bedrijven hun geld, dat snap ik natuurlijk ook.
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Hou er rekening mee dat Star Wars Lego niet kan opslaan op een memory card van 4Gig (en ik denk ook niet op 8Gig)swampy schreef op zondag 23 december 2007 @ 01:21:
[...]
Er zijn ook een paar toppers van games voor de PSP en die zij het best waard hoor. Je kan niet fout gaan [...] Lego Star Wars...[...]..
Hoe gaan jullie met de batterij van de PSP Slim & Lite om ?
Gewoon opladen wanneer je zin hebt, of eerst een heel eind leeg laten lopen of juist niet...
Gewoon opladen wanneer je zin hebt, of eerst een heel eind leeg laten lopen of juist niet...
Kreeg afgelopen week een slim in m'n handen die 3.72 al erop had staan...
De slim&lite begint bij 3.72GS2K1 schreef op zondag 23 december 2007 @ 11:05:
[...]
Kreeg afgelopen week een slim in m'n handen die 3.72 al erop had staan...
Die kan niet lager.
Mja, ach, ik ben niet zo'n ebay-er, en misschien doe ik wel gewoon 4GB, dat kan ook wel genoeg zijn eventueel. En dat scheelt al weer aardig in geld.l0c4lh0st schreef op zondag 23 december 2007 @ 10:02:
Je kunt natuurlijk altijd op eBay kijken voor een 8 GB stick... Wel zorgen dat je zeker weet dat er Sony op het ding staat! (Of Sandisk, of een ander bekend geheugenmerk.)
Nou, hij kan in ieder geval 1 versietje lager: ik heb hem out-of-the-box geleverd gekregen met 3.71.Anoniem: 125123 schreef op zondag 23 december 2007 @ 11:11:
De slim&lite begint bij 3.72![]()
Die kan niet lager.
Correctie, begint bij 3.60, is ook de enige fw "update" die niet als eboot beschikbaar is gesteld door Sony. Is volgens mij een marketing truc geweest zodat men bij de introductie van de slim&lite een nieuwe fw als extra kon aanduiden ...Anoniem: 125123 schreef op zondag 23 december 2007 @ 11:11:
[...]
De slim&lite begint bij 3.72![]()
Die kan niet lager.
[ Voor 0% gewijzigd door Fuelke op 24-12-2007 18:43 ]
In het kader van domme vragen: kan je ook spellen spelen zonder MS? Ik kan nu wel wat spellen bestellen die ik zelfs misschien morgen in huis zou kunnen hebben, maar de MS zal ik toch iets later binnenkrijgen vermoed ik, dus dan zou ik nog niets met die spellen kunnen...
Er zit toch standaard een MSje bij een PSP? Veel spellen willen dat je een savegame aanmaakt voor je start. Weet niet of het verplicht is eigenlijk...Anoniem: 76345 schreef op zondag 23 december 2007 @ 14:23:
In het kader van domme vragen: kan je ook spellen spelen zonder MS? Ik kan nu wel wat spellen bestellen die ik zelfs misschien morgen in huis zou kunnen hebben, maar de MS zal ik toch iets later binnenkrijgen vermoed ik, dus dan zou ik nog niets met die spellen kunnen...
Veel spellen kun je wel spelen zonder memorystick, je kunt dan alleen niet opslaan.
En het is per spel afhankelijk of je eerst een savegame aan moet maken voordat je kunt spelen.
En het is per spel afhankelijk of je eerst een savegame aan moet maken voordat je kunt spelen.
Niet bij het basispack. En ja, het savegame verhaal zal idd het probleem zijn. Naja goed, dan wordt het eerst maar oefenen of zo, als het al werkt.DizzyWeb schreef op zondag 23 december 2007 @ 15:01:
Er zit toch standaard een MSje bij een PSP? Veel spellen willen dat je een savegame aanmaakt voor je start. Weet niet of het verplicht is eigenlijk...
[ Voor 89% gewijzigd door Anoniem: 76345 op 23-12-2007 15:06 ]
Sommige games weigeren bij mij, anderen, zoals Zendoku, geven netjes aan dat je verder speelt zonder de voortgang op te slaan.
Is dat zo? Hoe dan ook 2Gb is zeker goed genoeg! Bij "normaal" gebruik krijg je 1,5Gb wel vol met wat muziek en gamesaves erop...en wat thema's! Voor alleen gamesaves ben je iets van .. 64mbyte maximaal kwijt..Als je een PS3 hebt kun je PS1 klassiekers kopen die je op je PSP kan zetten..kan tegenwoordig ook via een PC http://store.playstation.nl/. Afhangent van de titel neemt dat iets van .. 300-400Mbyte in beslag!Mr. D schreef op zondag 23 december 2007 @ 10:16:
[...]
Hou er rekening mee dat Star Wars Lego niet kan opslaan op een memory card van 4Gig (en ik denk ook niet op 8Gig)
Oh niet dat er veel op de NL shop zijn hoor
[ Voor 28% gewijzigd door swampy op 23-12-2007 18:04 ]
We gaan het meemaken. Heb bij bol.com 3 spellen besteld (Virtua Tennis 3, NFS Carbon en FF Tactics), en bol beweert dat ik die morgen binnenkrijg (ben benieuwd), en ik kan me zo voorstellen dat die alledrie toch een stuk beter spelen als je savegames kwijt kunt. Geheugenkaartje is ook besteld, maar die komt pas over een week of 2 denk ik.me_mrtn schreef op zondag 23 december 2007 @ 17:35:
Sommige games weigeren bij mij, anderen, zoals Zendoku, geven netjes aan dat je verder speelt zonder de voortgang op te slaan.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 76345 op 23-12-2007 19:35 ]
Helaas, ik heb geen van die drie games om even te kunnen kijken.
Het leukste van Virtua Tennis 3 is IMHO de World Tour modus, en daar heb je echt een MS voor nodig om je voortgang te saven. Wel een heel leuk spel trouwens.
Heb vanmorgen Dungeon Siege : Throne of Agony uitgespeeld.
Heeft me flink wat treinuurtjes veraangenaamt. Nu zoek ik een soortgelijke
"hack & Slash RPG". Mijn oog is hierbij gevallen op Warrior of the Lost Empire.
Iemand hier al ervaring mee? Wil namelijk enigszins voorkomen dat ik moet terugvallen
op de Untold Legends reeks.
Heeft me flink wat treinuurtjes veraangenaamt. Nu zoek ik een soortgelijke
"hack & Slash RPG". Mijn oog is hierbij gevallen op Warrior of the Lost Empire.
Iemand hier al ervaring mee? Wil namelijk enigszins voorkomen dat ik moet terugvallen
op de Untold Legends reeks.
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Jammer dat windows 95 niet op de psp slim draait
(niet dat je er veel mee kon
)
[ Voor 24% gewijzigd door Don3k op 27-12-2007 21:24 ]
draait er uberhaupt dan een andere OS op de PSP?Don3k schreef op donderdag 27 december 2007 @ 21:24:
Jammer dat windows 95 niet op de psp slim draait(niet dat je er veel mee kon
)
Wat is trouwens het verschil tussen de PSP Slim & PSP Light?
Puzzle Quest is dan eindelijk weer te verkrijgen via Play.com!!! Heb hem daarom dan ook meteen maar besteld; erg blij mee...Vads schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 13:28:
Weet iemand hoe het zit met Puzzle Quest?! Dit spel is in maart uitgekomen, maar in Nederland reeds maanden nergens verkrijgbaar. Elke winkel waar ik kom is het "nooit gehad" of "niet bestelbaar".
Wel heb ik begrepen dat het spel heruitgebracht wordt, maar bij Play of CDWOW zie ik daar niets van.
Weet iemand of er een "nieuwe" releasedatum komt en zo ja, welke datum dat dan is?!
Ja, custom firmwares zou je als een ander OS kunnen beschouwen. Verder, nee.Djerique schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 13:36:
draait er uberhaupt dan een andere OS op de PSP?
Gewicht, de plaatsing van de speakers, de plaatsing van de WLAN-schakelaar, de UMD-drive en de TV-output.Wat is trouwens het verschil tussen de PSP Slim & PSP Light?
[ Voor 0% gewijzigd door me_mrtn op 28-12-2007 14:31 . Reden: Foutjaaah ]
Hij vroeg naar het verschil tussen de PSP Slim & PSP Lite, dat is er niet, daar de PSP Slim & Lite één apparaat isme_mrtn schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 14:30:
[...]
Gewicht, de plaatsing van de speakers, de plaatsing van de WLAN-schakelaar, de UMD-drive en de TV-output.
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
apart dat ze hem dan zowel SLIM als LIGHT noemen.

FL!PNEUS schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 14:37:
[...]
Hij vroeg naar het verschil tussen de PSP Slim & PSP Lite, dat is er niet, daar de PSP Slim & Lite één apparaat is.
Overigens nog even terugkomend op het niet-hebben-van-een-memorystick-verhaal: nfs carbon, ff tactics en virtua tennis 3 doen het allemaal, alleen zonder savegames natuurlijk. En virtua tennis is echt te cool. ff tactics vind ik echter niets, daar had ik bij aankoop niet goed opgelet. Die ga ik maar weer verkopen denk ik.
Ik heb overigens wel eens freezes bij virtua tennis, hebben anderen dit ook? Zeker als je hem uit sluimerstand haalt of zo, dan wil hij na de eerste service nog wel eens hangen.
Ik heb overigens wel eens freezes bij virtua tennis, hebben anderen dit ook? Zeker als je hem uit sluimerstand haalt of zo, dan wil hij na de eerste service nog wel eens hangen.
Nooit, maar ik speel de iso direct van mn MS.Anoniem: 76345 schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 17:20:
En dat is natuurlijk gewoon een kopie van het spel dat je zelf gekocht hebt maar waar je de UMD niet van wilt beschadigen!
Precies! En het scheelt nog batterij ook! Enigste wat ik zoek is een auto houder. Geen dikke, want die zijn er genoeg, maar een nette speciaal voor de slim. Of ergens waar ik hem in kan klikken, houder kan ik wel zelf vastmaken ergens aan.Anoniem: 76345 schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 20:19:
[...]
En dat is natuurlijk gewoon een kopie van het spel dat je zelf gekocht hebt maar waar je de UMD niet van wilt beschadigen!
Dat zou zomaar kunnen. Doet er ook niet toe.Anoniem: 76345 schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 20:19:
[...]
Volgens mij zijn er 4 OS'en die draaien op een PSPDjerique schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 13:36:
[...]
draait er uberhaupt dan een andere OS op de PSP?
Wat is trouwens het verschil tussen de PSP Slim & PSP Light?
DOSBox emuleert een x86 pc met geluid en dos. Doel: draaien van oude dos games onder os die geen dos heeft.
De Basilisk-II 68k emulator is geport naar de psp, deze kan Mac OS 8.1 draaien op je psp.
Met de x86-emulator Bochs is Linux of Windows 95 te draaien op je psp.
Verwacht echter geen wonderen van deze ports
Is Tekken: Dark Ressurection al genoemd? Subliem spel vooral tegen een andere PSP!
Zijn er nog meer vechtspellen zoals deze?
Zijn er nog meer vechtspellen zoals deze?
Die-hard Brexiteer
WWE vs. Smackdown 2008 is er ook nog, maar die komt niet in de buurt van Tekken.
Thanks voor dit uitgebreide antwoordAnoniem: 198824 schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 00:40:
[...]
Volgens mij zijn er 4 OS'en die draaien op een PSP
DOSBox emuleert een x86 pc met geluid en dos. Doel: draaien van oude dos games onder os die geen dos heeft.
De Basilisk-II 68k emulator is geport naar de psp, deze kan Mac OS 8.1 draaien op je psp.
Met de x86-emulator Bochs is Linux of Windows 95 te draaien op je psp.
Verwacht echter geen wonderen van deze ports
Het lijkt me wel cool om een psp aan te schaffen om daar ook dosgames op te draaien met dosbox.
Ik vind mijn NDS Lite beter om dos apps te draaien, maar helaas biedt de NDS community alleen maar ScummVM en niet Dosbox...
Waar op de site van Dosbox kan ik de psp versie vinden? Hij staat er namelijk niet tussen!
Ten eerste: verwacht niet extreem veel van de emulator. Al wil je spellen spelen zoals Carmageddon dan kan je beter een laptop meeslepen. Ik denk dat (deze duimregel met een korrel zout nemen) je spellen tot 1990 er redelijk op kan spelen.Djerique schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 18:31:
[...]
Waar op de site van Dosbox kan ik de psp versie vinden? Hij staat er namelijk niet tussen!
Voor waar je die emulator kan vinden... waarom word je meteen pissig en probeer je niet eerst Google?

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
de PSP slim krast wel snel. Er zitten wat oppervlakkig krasjes al op als je hem in de zonlicht houd
De zwarte versie?Don3k schreef op zondag 30 december 2007 @ 13:59:
de PSP slim krast wel snel. Er zitten wat oppervlakkig krasjes al op als je hem in de zonlicht houd
Ik heb de zilveren versie, en daar zie je het gelukkig niet goed als er krassen o.i.d op zit
Wel op het scherm natuurlijk, maar daar heb je Screen protectors voor.
Ik heb dit gedaan bij Mortal Kombat Unchained, en dan voornamelijk voor de laadtijden, dat spel laadt echt zo traag van UMD, vanaf MS gaat het echt HEEL veel sneller.Anoniem: 76345 schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 20:19:
[...]
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Speciaal voor jullie !
Killzone Liberation voor maar 5,50 i.p.v. 25 euro !!!
Volg de volgende instructies:
Ga naar http://www.heldenpocket.nl/wehkamp
- Vul hier 2 x ''wehkamp.nl'' in en je krijgt een actiecode.
Ga vervolgens naar deze link: Killzone Liberation voor maar 5 euro !
Doe de bestelling, bij stap 3 of 4 kun je aanvinken dat je gebruik wilt maken van een waardebon, doe dit dan ook. Je komt in het menu en je vult de code in. Deze korting van 7,50 wordt meteen verrekend.
Daarna kun je betalen en heb je in Killzone Liberation voor maar 5 euro's.
Made By ... - = NeoMe^ = - ... 
PS:
- Dit is me 500ste berichtje.
- Hij is uitverkocht, maar als je de klantenservice de link geeft van de 25 euro versie krijg je gewoon die.
[ Voor 14% gewijzigd door NeoMe op 03-01-2008 10:08 ]
Dit topic is gesloten.