Heeft iemand een idee waar ik een PSP-S110 (Originele batterij voor de PSP slim dus) kan krijgen? Heb al op marktplaats gekeken, maar kon niks vinden. eBay vind ik maar niks.
Ik heb hier vorige week nog contact over opgenomen met Sony Nederland. De losse accu voor de PSP slim stond nog niet eens in de catalogus van Sony en was dus voorlopig nog niet los te verkrijgen, wisten ze mij te vertellen.ThinkPad schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 23:37:
Heeft iemand een idee waar ik een PSP-S110 (Originele batterij voor de PSP slim dus) kan krijgen? Heb al op marktplaats gekeken, maar kon niks vinden. eBay vind ik maar niks.
Anoniem: 125123
MM, Almere heb ik er eentje gezien. Originele losse accu zonder verpakking.ThinkPad schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 23:37:
weet iemand al wanneer crisis core hier uit komt?
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Op vraag en aanbod staat hij al een tijdje, mijn PSP met 17 games (allen origineel) voor een schappelijk prijsje.
V&A aangeboden: PSP met 17 games
Door geldgebrek ben ik genoodzaakt de PSP van de hand te doen.
V&A aangeboden: PSP met 17 games
Door geldgebrek ben ik genoodzaakt de PSP van de hand te doen.
Iemand ervaring met IRshell?
Ik gebruik het zelf. Alleen images loaden vanaf de UMD werkt niet echt.
Ik gebruik het zelf. Alleen images loaden vanaf de UMD werkt niet echt.
Anoniem: 187234
Ik wil met mijn tekken spel online heb verbinding maar ik heb geen vechters ,hoe kom ik eraan ??
Denken jullie dat de PSP Slim 'n Lite - Wit nog uitkomt in NL ?
Piano Black en Ice Silver is er al wel in nederland, maar Arctic white niet.
Piano Black en Ice Silver is er al wel in nederland, maar Arctic white niet.
Met mijn PSP gaat het heel goed.
Maar de laatste tijd komen niet echt leuke games uit vind ik.
Wat spelen jullie op dit moment ?
- Ik hou het bij Ratched & Clank
Maar de laatste tijd komen niet echt leuke games uit vind ik.
Wat spelen jullie op dit moment ?
- Ik hou het bij Ratched & Clank
Wipeout Pure, Ridge Racer 2, Loco Roco, Tekken en KillZone
En ik kijk erg uit naar Wipeout Pulse. Die ga ik zeker halen
En ik kijk erg uit naar Wipeout Pulse. Die ga ik zeker halen
Is de psp (lite) ook geschikt om via WIFI op één of andere manier de films en muziek vanaf je netwerk te streamen? Of moet je alles omzetten naar psp-formaat, uploaden naar je psp en dan pas kijken/luistern. Of zou ik een server kunnen inrichten die de media via de browser streamt? oid? Lijkt me namelijk ideaal dat als ik in bed lig en niets te doen heb dat ik er dan niet uit moet om eerst iets op de psp te zetten...
En dat browsen gaat dat een beetje? Ik neem aan dat er een virtual keyboard bij zit of zo? Misschien een idee om dit in de toch al erg uitgebreide TS het verschil tussen de lite en de fat uit te leggen welke features er naats gamen nog meer zijn, ook qua wifi..
En dat browsen gaat dat een beetje? Ik neem aan dat er een virtual keyboard bij zit of zo? Misschien een idee om dit in de toch al erg uitgebreide TS het verschil tussen de lite en de fat uit te leggen welke features er naats gamen nog meer zijn, ook qua wifi..
Streamen kan via de normale firmware niet. Met de vele firmwares die er te vinden zijn kun je volgens mij wel streamen via Pimpstreamer of iets dergelijks (heb normale firmware). Voor het invoeren van adressen kun je gebruik maken van de 'SMS'-achtige input. Verschillen tussen features tussen de PSP-1000 en PSP-2000 zijn er niet, behalve de video-output van de PSP-2000.
Anoniem: 198824
Streamen kan dus WEL met de normale firmware, dat heet remote play via PS3me_mrtn schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:37:
Streamen kan via de normale firmware niet. Met de vele firmwares die er te vinden zijn kun je volgens mij wel streamen via Pimpstreamer of iets dergelijks (heb normale firmware). Voor het invoeren van adressen kun je gebruik maken van de 'SMS'-achtige input. Verschillen tussen features tussen de PSP-1000 en PSP-2000 zijn er niet, behalve de video-output van de PSP-2000.
Dat klopt maar een PS3 kan lang niet zoveel bestandsformaten afspelen als een PCAnoniem: 198824 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:46:
[...]
Streamen kan dus WEL met de normale firmware, dat heet remote play via PS3
Maar dat pimpstreamer werkt niet altijd vlekkeloos heb ik ondervonden bij mij, films haperen best veel, kan aan mijn netwerk liggen want dat loopt niet zo lekker maar ben te lui om er naar te kijken

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Volgens mij kan je ook met tversity streamenAnoniem: 198824 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:46:
[...]
Streamen kan dus WEL met de normale firmware, dat heet remote play via PS3
edit: @Pin0: browsen op de psp gaat niet echt lekker, het beste kan je met bookmarks werken en er is is ook een pagina als homepage in te stellen waar een toetsenbordje op zit en een Google search (weet alleen niet meer hoe die heet, zal effe gaan zoeken).
[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 198824 op 20-11-2007 16:54 ]
Die gebruik ik voor de Xbox 360, werkt perfect, wist niet dat die ook voor de PSP werkt, straks eens proberenAnoniem: 198824 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:50:
[...]
Edit: en volgens mij kan je ook met tversity streamen
ok even aan het zoek geweest en dit teruggevonden;
1. server op je pc waar je naar toe kan linken via je psp (ipadres) Engelse uitleg:
homepage voor psp
plaats het bestand index.html op je memorystick, browse er naar toe met de psp browser. File, Adress Entry. Voorbeeld file:/psp/system/index.html
Vervolgens krijg je, zie afbeelding
1. server op je pc waar je naar toe kan linken via je psp (ipadres) Engelse uitleg:
2. maak van deze pagina je homepage:Yes, you can save BILLIONS of Bytes and Thousands of Files and access them WorldWide for FREE and ANYTIME using your PSP no matter how small your memory stick is, click Read More for the rest of the story
1. Download and Install SimpleServer from here:
http://www.analogx.com/contents/download/network/sswww.htm
2. Edit This file, change the links to your custom links and save it in the SimpleServer folder as index.html
http://testing.onlytherightanswers.com/index.txt
3. Now, whatever the IP address is on the computer you installed SimpleServer on is your HotSpot address, so if the IP address on the computer running SimpleServer is http://192.168.1.3 well all the people you allow can just enter that address on their PSP and they are connected to your HotSpot with your custom links page.
4. Decide who you want to use your HotSpot/Web Site, maybe only the computers in your network, or maybe just some friends in your neighborhood, you may need to add their PSP MAC addresses to your MAC filter list on your router if you are using MAC filtering, and you may need to enter your WEP key on their PSP ("When they are not looking") and your set.
5. If you use Port Forwarding for Port 80 on your Wireless Router, for the PC you installed SimpleServer on you can access these files anywhere, and WorldWide by simply entering your IP address assigned by your ISP on your PSP from ANYWHERE WorldWide.
Now anyone who you decide can use your Wireless Network as a HotSpot with your links.
NOTE: This is as secure as the settings on your router, nobody will be able to access this HotSpot via the Internet, always make sure you have at least MAC address filtering set to deny people and use WEP or WPA as well.
homepage voor psp
plaats het bestand index.html op je memorystick, browse er naar toe met de psp browser. File, Adress Entry. Voorbeeld file:/psp/system/index.html
Vervolgens krijg je, zie afbeelding

Sinds afgelopen zaterdag leest mijn PSP geen UMDs meer. Nog nooit laten vallen of er iets op laten vallen, er zit geen krasje op, netjes altijd firmware geüpdate. Ik heb met de helpdesk gebeld, deze geven aan dat je een hard reset kan proberen door minimaal een uur de accu eruit te laten en daarna de systeemsinstellingen naar oorspronkelijke fabrieksinstellingen te zetten.
Dit heeft echter niets geholpen.
Als alternatief gaf de Sony helpdesk aan dat het 90 EUR zou kosten om hem te laten repareren/vervangen. Nu is die PSP net 18 maanden oud en ik vroeg me af of er niet iets anders is dat ik kan doen?
Volgens consuwijzer.nl kan de winkelier een reparatiefee verlangen, maar er is geen enkele aanwijzing wat dat maximaal zou mogen zijn. Bij Sony zou het dus 53% van een nieuwe kosten, ik heb de winkelier (Dixons) nog niet geprobeerd. Hebben jullie enig idee hoe coulant of strikt ze met dit soort gevallen omgaan buiten de fabrikantsgarantie?
Dit heeft echter niets geholpen.
Als alternatief gaf de Sony helpdesk aan dat het 90 EUR zou kosten om hem te laten repareren/vervangen. Nu is die PSP net 18 maanden oud en ik vroeg me af of er niet iets anders is dat ik kan doen?
Volgens consuwijzer.nl kan de winkelier een reparatiefee verlangen, maar er is geen enkele aanwijzing wat dat maximaal zou mogen zijn. Bij Sony zou het dus 53% van een nieuwe kosten, ik heb de winkelier (Dixons) nog niet geprobeerd. Hebben jullie enig idee hoe coulant of strikt ze met dit soort gevallen omgaan buiten de fabrikantsgarantie?
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Gewoon proberen bij Dixons, anders is het jammer-de-bammer?Armada schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 20:23:
Sinds afgelopen zaterdag leest mijn PSP geen UMDs meer. Nog nooit laten vallen of er iets op laten vallen, er zit geen krasje op, netjes altijd firmware geüpdate. Ik heb met de helpdesk gebeld, deze geven aan dat je een hard reset kan proberen door minimaal een uur de accu eruit te laten en daarna de systeemsinstellingen naar oorspronkelijke fabrieksinstellingen te zetten.
Dit heeft echter niets geholpen.![]()
he dat tversity ziet er goed uit! Ik denk dat ik bijna overtuigd ben, nu nog de vrouw overtuigen, wellicht helpt de eindejaarsuitkering... :-)Anoniem: 198824 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:50:
[...]
Volgens mij kan je ook met tversity streamen
edit: @Pin0: browsen op de psp gaat niet echt lekker, het beste kan je met bookmarks werken en er is is ook een pagina als homepage in te stellen waar een toetsenbordje op zit en een Google search (weet alleen niet meer hoe die heet, zal effe gaan zoeken).
Via deze link: http://tversity.com/screenshots/ zie ik niet of filmpjes ook werken op de psp? enkel muziek en foto's...?
[ Voor 9% gewijzigd door Pin0 op 22-11-2007 13:42 ]
Helaas is wipeout pulse weer opnieuw uitgesteld, Hij staat nu weer een week verder naar 14 december.
Dacht eerst dat het een sinterklaas kado zou worden, maar ziet er meer naar uit dat het een Kerst kado gaat worden, bummer..
Dacht eerst dat het een sinterklaas kado zou worden, maar ziet er meer naar uit dat het een Kerst kado gaat worden, bummer..
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
ow damn. Ik heb op andere sites al january gezien. Is toch te erg. De reviews zijn al allemaal geweest. Hoe kun je dan pas de game zoveel later uitbrengen. Het is voor mij DE titel waar ik naar uitkijk. Samen met Uncharted dan
Is het iemand al gelukt om met een av cable te spelen op tv ?
Het gaat er hierbij op dat de tv ook progressive scan moet ondersteunen.
Mijn tv (Samsung 2032MW) ondersteunt dat wel. Maar als ik mijn Playstation 3 aansluit met AV kabel en zet hem aan dan zegt de TV dat het niet ondersteunt is.
Ik kan dit niet uitproberen met mijn PSP2K want heb niet zo een AV kabel daarvoor.
Het gaat er hierbij op dat de tv ook progressive scan moet ondersteunen.
Mijn tv (Samsung 2032MW) ondersteunt dat wel. Maar als ik mijn Playstation 3 aansluit met AV kabel en zet hem aan dan zegt de TV dat het niet ondersteunt is.
Ik kan dit niet uitproberen met mijn PSP2K want heb niet zo een AV kabel daarvoor.
Anoniem: 113554
Het is erg jammer dat je met een component kabel games niet fullscreen op je tv kan spelen 
Verder is het ook onhandig dat je de game moet verlaten om video uitvoer naar je tv aan te zetten.
Iemand misschien nog een truukje om dit te omzeilen?
Verder is het ook onhandig dat je de game moet verlaten om video uitvoer naar je tv aan te zetten.
Iemand misschien nog een truukje om dit te omzeilen?
Wat hij zegt 
Andersom hoef je je game niet te verlaten om weer de video-out uit te zetten. Gewoon psp op standby zetten, kabel d'r uit, en psp weer aan
* AlterMann heeft ook een av-kabel
Toch wel erg gaaf, driver en gta via de psp op een bravia spelen.
Andersom hoef je je game niet te verlaten om weer de video-out uit te zetten. Gewoon psp op standby zetten, kabel d'r uit, en psp weer aan
* AlterMann heeft ook een av-kabel
Toch wel erg gaaf, driver en gta via de psp op een bravia spelen.
Anoniem: 180373
Hallo mensen,
Wil een 2de hands PSP halen maar de Slim 'n Lite zijn 2de hands nog weinig te koop omdat ze simpelweg gewoon te nieuw zijn. Voor de gewone PSP zijn er genoeg leuke aanbiedingen.
Nu is mijn vraag: maakt de PSP fat en PSP lite nou echt zóveel verschil? Gaan er bijv. games komen die wel op de Lite maar niet op de Fat kunnen? Of andere nieuwe gadgets/stuff die wel op de Lite maar niet op de FAT kan.
Harold
Wil een 2de hands PSP halen maar de Slim 'n Lite zijn 2de hands nog weinig te koop omdat ze simpelweg gewoon te nieuw zijn. Voor de gewone PSP zijn er genoeg leuke aanbiedingen.
Nu is mijn vraag: maakt de PSP fat en PSP lite nou echt zóveel verschil? Gaan er bijv. games komen die wel op de Lite maar niet op de Fat kunnen? Of andere nieuwe gadgets/stuff die wel op de Lite maar niet op de FAT kan.
Harold
Games moeten op allebei de PSP's werken, simpel as that. Ook zijn er geen specifieke functies waarom de 1000 geen 2000-spul aankan, behalve de video-out. Ook hebben games soms voordeel met het extra geheugen.
me_mrtn schreef op zondag 25 november 2007 @ 20:13:
Games moeten op allebei de PSP's werken, simpel as that. Ook zijn er geen specifieke functies waarom de 1000 geen 2000-spul aankan, behalve de video-out. Ook hebben games soms voordeel met het extra geheugen.
Anoniem: 175226
Wat ik alleen echt een minpunt vind is dat de audio aansluitig verandert is. Misschien logisch ivm die Tv out maar daardoor past het headsetje wat ik bij mijn accessoires pakket kreeg niet.
En nu heb ik vandaag een Veripart houder besteld... maar bedacht me ineens dat het niet gaat passen ivm die andere aansluiting
Dat wordt dus slopen vrees ik want wil een bureau houder
Verder bevalt hij prima en speel ik op dit moment toch eerst ridge racer uit en daarna weer rachet of def jam
En nu heb ik vandaag een Veripart houder besteld... maar bedacht me ineens dat het niet gaat passen ivm die andere aansluiting

Dat wordt dus slopen vrees ik want wil een bureau houder
Verder bevalt hij prima en speel ik op dit moment toch eerst ridge racer uit en daarna weer rachet of def jam
Het enige dat met fat beter is, dat als je hem downgrade dat je 1.5 kernel kan instaleren.Anoniem: 180373 schreef op zondag 25 november 2007 @ 19:28:
Hallo mensen,
Harold
Dan kan je ook homebrew draaien.
Verder maak het niet echt veel uit.
Nee. Dat gebeurt niet.Anoniem: 180373 schreef op zondag 25 november 2007 @ 20:57:
nee ok, maar er zullen vast nog wel meer dingen komen zoals bijv. de tv out alleen op de lite kan. Ook zullen er denk ik wel games komen die intern 64 vragen
Zit al een tijdje te dubben welke racegame er nou een btje uitschiet op de PSP.
Ben niet zo'n simmer, dus het moet wel een beetje een lage instap hebben.
Nu heb ik inmiddels RR2, echter raak ik daar een btje op uitgekeken.
Iemand tips (buiten WipeOut Pure dan) welke racer ik moet aanschaffen of in de nabije toekomst
uit gaat komen welke de moeite waard is? Zie door de chicanen de baan namelijk niet meer.
Iemand tips (buiten WipeOut Pure dan) welke racer ik moet aanschaffen of in de nabije toekomst
uit gaat komen welke de moeite waard is? Zie door de chicanen de baan namelijk niet meer.
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Op de nieuwe PSP Slim & Lite kan je ook homebrew draaien met iets aangepaste firmware, dus dat is het verschil niet. Een aantal Japanse journalisten hebben de verschillen op een rijtje gezet, hieronder de link naar de site:Brantje schreef op maandag 26 november 2007 @ 10:03:
[...]
Het enige dat met fat beter is, dat als je hem downgrade dat je 1.5 kernel kan installeren.
Dan kan je ook homebrew draaien.
Verder maak het niet echt veel uit.
http://translate.google.c...39,76465,0,0.html?ref=rss
Gaat vast wel gebeuren. Ik kan niet geloven dat die 64MB alleen voor het verbeteren vaan laadtijden is. Sowieso is het al mogelijk om met aangepaste firmware die 64Mb te benutten voor homebrew developers, dus ik zie het wel gebeuren dat Sony dit ook gaat doen.
Bijvoorbeeld een speciaal iets dat alleen op de Slim&Lite werkt, zoals een videostreamer (was zelfs officieel aangekondigd, ik meen dat mij te herinneren) die werkt alleen goed beter op de Slim&Lite omdat die 64MB geheugen heeft. (Inmiddels artikel gevonden)
Bron: gamedMicrosoft is reeds begonnen met een video downloadservice via Xbox Live en de Playstation 3 krijgt er binnenkort ook eentje via Playstation Store. Dit is nog niet genoeg voor Sony, want de PSP krijgt ook een gelijkaardige service.
Veel kon Sony nog niet verklappen over deze nieuwe dienst voor de Playstation Portable. Peter Dille van Sony vertelde wel dat deze er zeker aankomt. Veel kon hij jammer genoeg niet vertellen, wel vertelde hij dat de nieuwe PSP die in september te koop is beter van deze dienst zal kunnen gebruikmaken door het extra ramgeheugen.
Ben wel benieuwd, denk toch wel dat ze over 1-2 jaar wel dingen (games, accesoires, firmware functies) onderscheidt word gemaakt tussen de Fat en Slim PSP.
[ Voor 29% gewijzigd door Cubic X op 27-11-2007 15:56 ]
Zijn er verschillende uitvoeringen van de PSP Slim & Lite te krijgen? Bijvoorbeeld een Value of Entertainment Pack?
De laagste prijs die ik op dit moment kan vinden is € 159.00:
http://camera4all.nl/sony...e-piano-black-p-1296.html
En dan zit er dit in de doos:
* PSP 2000 Game Console
* Acculader
* Accu
Is dat standaard of zijn er ook uitvoeringen met een beschermhoesje en headphones?
De laagste prijs die ik op dit moment kan vinden is € 159.00:
http://camera4all.nl/sony...e-piano-black-p-1296.html
En dan zit er dit in de doos:
* PSP 2000 Game Console
* Acculader
* Accu
Is dat standaard of zijn er ook uitvoeringen met een beschermhoesje en headphones?
WipeOut Pulse (begin december) zal het uiterste van je psp vragen. Standaard 333 Mhz. Deze game gaat de beste racer worden op de psp. RR2 is zeker leuk maar voelt na verloop van tijd erg 2D.RaDKiLL schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:04:
Zit al een tijdje te dubben welke racegame er nou een btje uitschiet op de PSP.
Andere race games zijn meestal ports en niet echt leuk om te doen. De Wipeout en RR games zijn wel goed. MotoGP misschien ook nog wel.
Anoniem: 126974
kvind dtm race driver 2 ook heel aangenaam spel
gewoon een goed race spel met massas variaties. Rally, f1, touring,...
Kdenk dat dtm 3 natuurlijk weer en pak beter is maar die heb ik helaas niet voor de psp
Kdenk dat dtm 3 natuurlijk weer en pak beter is maar die heb ik helaas niet voor de psp
bestaat er nu al software (of homebrew) waardoor ik streams (.asf) kan afspelen op mijn PSP? Dus niet via dat achterlijke systeem waarbij het via de pc gaat, maar direct vanaf het internet -> PSP?
Nee.maarud schreef op donderdag 29 november 2007 @ 17:29:
bestaat er nu al software (of homebrew) waardoor ik streams (.asf) kan afspelen op mijn PSP? Dus niet via dat achterlijke systeem waarbij het via de pc gaat, maar direct vanaf het internet -> PSP?
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Anoniem: 175226
Vandaag contact gehad met Consoleshop.nl ivm een bureau oplader voor de PSP die NIET past op de slim versie.
Na al een gesprek gisteren mag ik hem dan toch terug sturen op mijn eigen kosten omdat er niet staat op de site dat hij voor de slim versie is. En dat voor hun 2 totaal verschillende PSP's zijn.
Dus ik heb er vaak geen problemen gehad maar nu 1 keer wel en dan komt de aap uit de mouw. Alles best dus maar ik bestel daar NOOIT meer wat!
Nu alleen wachten tot er een standaard komt voor de lite uitvoering en deze die ik nu heb ff aan iemand verpatsen of geven die nog een oude heeft.
EDIT: Iemand nog tips voor goede online shops die veel hebben voor de PSP?
Na al een gesprek gisteren mag ik hem dan toch terug sturen op mijn eigen kosten omdat er niet staat op de site dat hij voor de slim versie is. En dat voor hun 2 totaal verschillende PSP's zijn.
Dus ik heb er vaak geen problemen gehad maar nu 1 keer wel en dan komt de aap uit de mouw. Alles best dus maar ik bestel daar NOOIT meer wat!
Nu alleen wachten tot er een standaard komt voor de lite uitvoering en deze die ik nu heb ff aan iemand verpatsen of geven die nog een oude heeft.
EDIT: Iemand nog tips voor goede online shops die veel hebben voor de PSP?
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 175226 op 29-11-2007 20:52 ]
Nee.maarud schreef op donderdag 29 november 2007 @ 18:45:
[...]
bah bah bahIs het niet mogelijk om bijv. VLC te porten naar de PSP ofzo?
De videostreaming functie die jij bedoelt komt ook gewoon voor de PSP-1000 hoor. Ik weet wat jij bedoelt (denk ik?). Ten eerste heb je de TV-tuner, waar je in Europa vrij weinig aan hebt. Deze werkt op beide PSP's. Daarnaast heeft Sony tijdens de Games Convention een TV-tuner onthuld voor de PS3. Hiermee zou je in 1080p kunnen opnemen én TV-kijken tegelijkertijd. Ook zou je de opnames kunnen doorstreamen naar je PSP. Of het ook live kan streamen weet ik niet helemaal zeker. Ook hiervoor is de PSP-1000 geschikt.Cubic X schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:40:
[...]
Gaat vast wel gebeuren. Ik kan niet geloven dat die 64MB alleen voor het verbeteren vaan laadtijden is. Sowieso is het al mogelijk om met aangepaste firmware die 64Mb te benutten voor homebrew developers, dus ik zie het wel gebeuren dat Sony dit ook gaat doen.
Bijvoorbeeld een speciaal iets dat alleen op de Slim&Lite werkt, zoals een videostreamer (was zelfs officieel aangekondigd, ik meen dat mij te herinneren) die werkt alleen goed beter op de Slim&Lite omdat die 64MB geheugen heeft. (Inmiddels artikel gevonden)
Ben wel benieuwd, denk toch wel dat ze over 1-2 jaar wel dingen (games, accesoires, firmware functies) onderscheidt word gemaakt tussen de Fat en Slim PSP.
Ik vond DMT3 op de psp een grote teleurstelling. LaadtijdenAnoniem: 126974 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 17:10:
kvind dtm race driver 2 ook heel aangenaam spel
Ik zie dat in de PS store Destruction Derby te koop is. Misschien is die wel leuk op de psp.
Kleine firmwareupdate komt eraan, naar versie 3.73. Deze zou volgens Sony problemen met de UMD-drive oplossen.
Edit - De firmware is ook beschikbaar in Europa.
[ Voor 21% gewijzigd door me_mrtn op 30-11-2007 09:36 ]
Ik vind de burnouts (legends en vooral dominator) wel vet op de psp, geen gesim ofzo, puur arcade racen en rammenMarcoM schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:23:
[...]
WipeOut Pulse (begin december) zal het uiterste van je psp vragen. Standaard 333 Mhz. Deze game gaat de beste racer worden op de psp. RR2 is zeker leuk maar voelt na verloop van tijd erg 2D.
Andere race games zijn meestal ports en niet echt leuk om te doen. De Wipeout en RR games zijn wel goed. MotoGP misschien ook nog wel.
Hey, kan dat betrekking hebben op mijn probleem???me_mrtn schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 09:08:
Kleine firmwareupdate komt eraan, naar versie 3.73. Deze zou volgens Sony problemen met de UMD-drive oplossen.
Of is dit voor kleinere problemen?Armada schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 20:23:
Dit heeft echter niets geholpen.![]()
Probeer eens uit?Armada schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:17:
Hey, kan dat betrekking hebben op mijn probleem???
Of is dit voor kleinere problemen?
Helaas, in eerste instantie wilde hij de GTA disc direct lezen en ik kon gewoon spelen, maar na een tijdje begonnen er toch weer wat vlakken 'uit te smeren' en uiteindelijk vast te lopen. Daarna nog FF film disc geprobeerd en die werd weer niet geladen. Zucht
Zojuist even via mijn WLAN even 3.73 gedownload en geinstalleerd.
Wat zijn de updates hierin o.a? Normaal zie je die ook bij het openen van de update verschijnen, maar nu niet?
op www.playstation.com staat er nog niks vermeld.
Wat zijn de updates hierin o.a? Normaal zie je die ook bij het openen van de update verschijnen, maar nu niet?
op www.playstation.com staat er nog niks vermeld.
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Als je de voorwaarden accepteert krijg je wel een changelog, weet alleen niet meer welke. De UMD-drive wordt iig niet genoemd.
Dan ben ik blijkbaar iets te snel gegaan
.
Naja, het zal wel op www.playstation.com verschijnen as soon...
Het staat er al op: http://nl.playstation.com...ate-features-(ver-3-73)-/
Naja, het zal wel op www.playstation.com verschijnen as soon...
Het staat er al op: http://nl.playstation.com...ate-features-(ver-3-73)-/
[ Voor 35% gewijzigd door AW_Bos op 02-12-2007 12:38 ]
Ik zit nog altijd op 3.51 M33
Moet even kijken of er al nieuwe is voor de PSP FAT.
Weet iemand hoe het zit met Puzzle Quest?! Dit spel is in maart uitgekomen, maar in Nederland reeds maanden nergens verkrijgbaar. Elke winkel waar ik kom is het "nooit gehad" of "niet bestelbaar".
Wel heb ik begrepen dat het spel heruitgebracht wordt, maar bij Play of CDWOW zie ik daar niets van.
Weet iemand of er een "nieuwe" releasedatum komt en zo ja, welke datum dat dan is?!
Wel heb ik begrepen dat het spel heruitgebracht wordt, maar bij Play of CDWOW zie ik daar niets van.
Weet iemand of er een "nieuwe" releasedatum komt en zo ja, welke datum dat dan is?!
Ja die is er, ik heb nu de laatste, 3.71 M33-3Brantje schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 09:59:
Ik zit nog altijd op 3.51 M33
Anoniem: 236479
Hey.. ik heb ff een vraagje...
Ik heb de psp met name gekocht voor het internet (met toekomstige navigatie etc) en voor tussendoor een spelletje. Maaruh nu zit het dus zo dat ik gewoon een cable netwerk heb.. en dus geen draadloos
nu was mijn vraag is er een combo router? via google kom ik namelijk niet ver.. krijg of alleen wireless of alleen cable routers..
De bedoeling is dus eigenlijk.. om de computers in huis gewoon via de "cable" te laten en de psp dan via de wireless port op de router.. (als die bestaat dan he)
Of zou ik moeten kijken voor een pci-kaart die een wireless uitzend ? afstand in huis bedraagt niet veel.. max 25meter maar wil toch wel snel internet hebben op de psp
alvast bedankt
Ik heb de psp met name gekocht voor het internet (met toekomstige navigatie etc) en voor tussendoor een spelletje. Maaruh nu zit het dus zo dat ik gewoon een cable netwerk heb.. en dus geen draadloos
De bedoeling is dus eigenlijk.. om de computers in huis gewoon via de "cable" te laten en de psp dan via de wireless port op de router.. (als die bestaat dan he)
Of zou ik moeten kijken voor een pci-kaart die een wireless uitzend ? afstand in huis bedraagt niet veel.. max 25meter maar wil toch wel snel internet hebben op de psp
alvast bedankt
Hoe zit dat nou met dat navegatiesysteem?! Wanneer krijgen we dat in Nederland?!Anoniem: 236479 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 21:32:
Hey.. ik heb ff een vraagje...
Ik heb de psp met name gekocht voor het internet (met toekomstige navigatie etc)
Volgend jaar.Vads schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 22:58:
[...]
Hoe zit dat nou met dat navegatiesysteem?! Wanneer krijgen we dat in Nederland?!
Daarvoor zit je in het verkeerde topic. Je zoekt gewoon een draadloze router, waarbij je gewoon bedrade PC's bedraad kunt blijven gebruiken en de WiFi functie voor bijv. de PSP. Daarvoor is zat te vinden op GoT en internet. Kijk ook bij Netwerken
kun je überhaupt streaming radio / tv luisteren op je psp?
Ben sinds een week in het bezit van een Slim & lite silver, psp bevalt me beter dan xbox360 vanwege de mobiliteit en ik vind de batterij duur ook wel snor zitten voor zo'n pareltje
Ben sinds een week in het bezit van een Slim & lite silver, psp bevalt me beter dan xbox360 vanwege de mobiliteit en ik vind de batterij duur ook wel snor zitten voor zo'n pareltje
klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel
Ja ik heb al radio gestreamd naar de PSP werkt goed ik gebruik mijn TwonkeyMedia server
[ Voor 26% gewijzigd door EgoPro op 06-12-2007 23:27 ]
Ok hier mijn review
Heb een leuke router gegaald en alles werkt perfect.! infact deze tekst type ik nu met de psp!!! het bevalt me aardig alleen niet met grote sites als tweakers aangezien het laden en scrollen wat langer duurt........... mja over deze tekst doe ik ook erg lang en ik vind de psp daarom niet egt geschikt om er mee te gaan typen
mja ik stop weer met typen en ga weer lkkr verder surfen.......
Anoniem: 156664
Ik heb problemen met het einde van chapter 5 van Killzone Liberation.
Helluup
spoiler:
Aan het einde van chapter 5 ben ik terecht gekomen in een boss battle. Het lukt me om beide pilaren van het balkon naar beneden te krijgen. Maar daarna wordt het moeilijk. De helghast blijven spawnen en het lukt me niet om de boss (generaal toch?), enige damage aan te brengen. Daarom krijg ik het gevoel iets niet goed te doen. De FAQ beschrijft chapter 5 niet, dus vandaar de post.
Helluup
Anoniem: 86399
Als je ook een PS3 hebt is het supersimpel, gewoon via Remote Play media servers op je PC benaderen (die dan weer internet radio/tv of lokale media aanbieden). Zonder PS3 moet je toch al gauw de homebrew kant op wil je met je PSP media streamen. Wat wel out-of-the-box werkt op de PSP is het streamen van audio via RSS feeds.waterking schreef op donderdag 06 december 2007 @ 21:39:
kun je überhaupt streaming radio / tv luisteren op je psp?
WooT
Iemand ervaringen met de PSP messenger? Gister avond dacht ik: "zou er zoiets zijn".. en vanochtend ff gegoogled en gelijk maar de 1.30 gedownload
Moet zeggen dat het niet egt een messenger is maar gewoon een paar html bestanden met een leuke interface.!!!! erg makkelijk om er een homebrew van te maken.... ofja iig te bewerken en dus zelf futures oid toe te voegen

Iemand ervaringen met de PSP messenger? Gister avond dacht ik: "zou er zoiets zijn".. en vanochtend ff gegoogled en gelijk maar de 1.30 gedownload
Moet zeggen dat het niet egt een messenger is maar gewoon een paar html bestanden met een leuke interface.!!!! erg makkelijk om er een homebrew van te maken.... ofja iig te bewerken en dus zelf futures oid toe te voegen
Tis weer release dag voor wipeout pulse...NIET DUS..
maar weer een week uitgesteld naar de 14e.
Als dit spel niet uit snel uitkomt, gaat het op de vaporlijst..
maar weer een week uitgesteld naar de 14e.
Als dit spel niet uit snel uitkomt, gaat het op de vaporlijst..
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Iemand hier al eens Valkyre Profile : Lenneth gespeeld?
Vind het echt een heerlijke RPS van de makers van Square/Enix.
Rendered movies zien er ook werkelijk schitterend uit imho.
Battlesystem is mss een btje wennen, want het komt neer op buttonbashing.
Al met al een aanradertje als je het mij vraagt.
Vind het echt een heerlijke RPS van de makers van Square/Enix.
Rendered movies zien er ook werkelijk schitterend uit imho.
Battlesystem is mss een btje wennen, want het komt neer op buttonbashing.
Al met al een aanradertje als je het mij vraagt.
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Games zijn op de psp regio vrij. Films niet. Dus je kunt gewoon op je in asia aangeschafte psp games die je hier koopt spelen.
klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel
Anoniem: 210471
Iemand die een goede aanbieding hier weet? Collega gaat naar asia maar hij zegt nu niet goed te voelen om het langs de douane te brengen....
Wipeout Pulse is inmiddels uit... WipEout.Pulse.Europees.PSP.spel-VolgendNiveau.
Is er nog nieuws op het gebied van custom firmware? Had een 3.72 gezien, maar volgens mij werkt daar de 1.5 kernel addon niet op?
Is er nog nieuws op het gebied van custom firmware? Had een 3.72 gezien, maar volgens mij werkt daar de 1.5 kernel addon niet op?
[ Voor 3% gewijzigd door Tanuki op 13-12-2007 15:41 ]
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Anoniem: 193728
Damm is wel stil kwa games aanbod voor Psp
Alleen God of war voor de rest tja... weining vertrouwen in,en ik hoop stiekem nog op dat Rockstar nog een Gta game voor Psp gaat aankondingen.
Killzone Liberation speelt iemand dat wel eens online?
Laast nog gedaan kon maar 1 server vinden
Terwijl het prima geschikt is voor online.
Alleen God of war voor de rest tja... weining vertrouwen in,en ik hoop stiekem nog op dat Rockstar nog een Gta game voor Psp gaat aankondingen.
Killzone Liberation speelt iemand dat wel eens online?
Laast nog gedaan kon maar 1 server vinden

Terwijl het prima geschikt is voor online.
Ik speel het wel eens online ! tof spelletje. Ik vind zelf ook dat het enorm stil is rond de releases voor de psp voor 2008 weet ik alleen dat god of war en nfs pro street gaat komen
.Heb net een psp gekocht. Ik verwacht wel dat er nog games blijven komen.
Ik neem aan dat je vraagt waar ik mijn psp heb gekocht?Anoniem: 210471 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 13:01:
Waterking waar heb je het gekocht?
In een stad hier in de buurt. Coevorden, welbekend van de ontspoorde trein afgelopen week
had net een screen protector gekocht, maar zou niet weten hoe ik hem moet bevestigen;

Wat er in zat;
en nog een dun folietje die je op de foto niet ziet!
Iemand enig idee hoe hem te bevestigen?

Wat er in zat;

vriend van mij heeft ook een folie erop waardoor het beeld niet meer glinsterd maar wel allemaal strepen over het scherm door de protector dus mij niet gezienAnoniem: 180373 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 19:22:
had net een screen protector gekocht, maar zou niet weten hoe ik hem moet bevestigen;
[afbeelding]
Wat er in zat;
[afbeelding] en nog een dun folietje die je op de foto niet ziet!
Hoe beschermen jullie de psp dan ? Er zijn maar heel weinig goede beschermmiddelen te koop op de markt.
en dat met zo'n scherm !

@renaldo niels
ja maar dat vroeg ik niet, vroeg alleen hoe ik het moest bevestigen?
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 180373 op 13-12-2007 19:46 ]
Anoniem: 210471
Voor hoeveel?waterking schreef op donderdag 13 december 2007 @ 17:15:
[...]
Ik neem aan dat je vraagt waar ik mijn psp heb gekocht?
In een stad hier in de buurt. Coevorden, welbekend van de ontspoorde trein afgelopen week
- De dunne laag er af halenAnoniem: 180373 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 19:45:
@renaldo niels
- Je PSP 90 graden draaien
- De screen protector van onder naar boven er langzaam op plakken en met een pinpas de bubbels er uit strijken
En als die scheef gaat, kan je 'm weer er van af halen met een stukje plakband. Zodat je geen vingerafdrukken er op krijgt.
JEEEJ 3.80 heetf Internet Radio ondersteuning! Check die screenshots:

als deze ook mms:// ondersteunt ipv die #$@!#% Shoutcast rechtsbovenin, ben ik blij!

als deze ook mms:// ondersteunt ipv die #$@!#% Shoutcast rechtsbovenin, ben ik blij!
Dus met dat plasticje hoef ik niks te doen? (zie beschrijving)zedonite schreef op donderdag 13 december 2007 @ 20:49:
[...]
- De dunne laag er af halen
- Je PSP 90 graden draaien
- De screen protector van onder naar boven er langzaam op plakken en met een pinpas de bubbels er uit strijken
En als die scheef gaat, kan je 'm weer er van af halen met een stukje plakband. Zodat je geen vingerafdrukken er op krijgt.
En wat bedoelen ze dan met dat laagje dat eraf moet?
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 180373 op 13-12-2007 21:06 ]
Er zit aan de onder- en bovenkant van die screenprotector een dunne laag die er af gehaald moet worden. Eerst haal je de onderste er af, nadat de screenprotector bevestigd is, haal je de bovenste er af.Anoniem: 180373 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 21:02:
[...]
Dus met dat plasticje hoef ik niks te doen? (zie beschrijving)
En wat bedoelen ze dan met dat laagje dat eraf moet?
Ook voor de oude PSP, of alleen de Slim & Lite?maarud schreef op donderdag 13 december 2007 @ 20:51:
JEEEJ 3.80 heetf Internet Radio ondersteuning! Check die screenshots:
[afbeelding]
[afbeelding]
Is dit geen photoshop trouwens, want alle itempictogrammen zijn standaard in wit/grijstinten i.p.v. kleur? (of het is een Thema?)
[ Voor 13% gewijzigd door AW_Bos op 13-12-2007 22:11 ]
Wat is jullie ervaring met screenprotectors? Helpen ze echt tegen de 'lichtere' krasjes?
ook wel voor de oude denk ik. Als er een Custom 3.80 uitkomt ga ik direct upgraden, tenzij hij geen ondersteuning heeft voor echte streams, ipv die shoutcastzooiAriën Clay schreef op donderdag 13 december 2007 @ 22:07:
[...]
Ook voor de oude PSP, of alleen de Slim & Lite?
Is dit geen photoshop trouwens, want alle itempictogrammen zijn standaard in wit/grijstinten i.p.v. kleur? (of het is een Thema?)
Die radio werkt ook op de oude, maar het opnemen van TV programma's werkt alleen op de Slim en Lite.
huh?! krijg daar een file van 1kb, wat moet ik daar dan mee? mn psp kan ook niks openenMarcoM schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 08:21:
WipeOut Pulse demo
http://store.playstation.com/store/index.vm
wat een mooi spel zeg
Je moet de "PSP Downloader" downloaden. Daarmee kun je stuff downloaden van de store naar je PSP; anders niet. Alles staat hier uitgelegd:Anoniem: 180373 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 21:44:
[...]
huh?! krijg daar een file van 1kb, wat moet ik daar dan mee? mn psp kan ook niks openen
http://store.playstation.com/store/instructions.vm
Ik heb Wipeout Pulse maar meteen besteld bij Play, daar hij daar het best geprijsd staat op het moment: http://www.play.com/Games/PSP/4-/3433739/Wipeout-Pulse/Product.html?cur=258
En ik zoek nog steeds naar Puzzle Quest. Het is een quest op zich geworden...
www.informatique.nl heeft hem regelmatig of bestelbaar. Een aantal vrienden van me hebben hem daar gekocht. Enige probleem is dat het spel een aantal bugs heeft, zoals de companion die niet zijn special gebruikt oid. Wellicht hebben ze dit dan in een re-release verholpen, dat zou goed nieuws zijn!Vads schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 13:28:
Weet iemand hoe het zit met Puzzle Quest?! Dit spel is in maart uitgekomen, maar in Nederland reeds maanden nergens verkrijgbaar. Elke winkel waar ik kom is het "nooit gehad" of "niet bestelbaar".
Even ter opvolging van mijn PSP probleem (anderhalf jaar oud, leest geen UMDs meer (of gebrekkig), Sony vraagt 90 EUR ter reparatie, klacht bij Dixons): Dixons heeft een brief toegestuurd, waarbij zijn aangeven dat in hun ogen de levensduur van het produkt 3 jaar zou moeten zijn. Daardoor willen zij de helft van de reparatie vergoeden. Wat mij betreft een nette regeling, alhoewel het wel een beetje knaagt dat ik kosten krijg voor iets dat het eigenlijk gewoon zou moeten doen, maar 45 EUR is nog te overzien...
Maar waar is de bron over die versie 3.80 met de Shoutcast radio?
OP de Japanse site is weinig te vinden om 3.80, terwijl Japan altijd voorloopt...
OP de Japanse site is weinig te vinden om 3.80, terwijl Japan altijd voorloopt...
Ik ga vandaag een PSP Slim & Lite kopen ( JoeHoe )
Zie ik nog iets over het hoofd...wat is wel en niet aan te raden ?
Verlanglijstje tot nu toe:
- Sony PSP Console, Black Slim & Lite PSP ( PlayShop.nl )
- König, Eva Case (Beschermtas) ( PlayShop.nl )
- 4GB Sandisk MemoryStick Pro Duo Gaming ( One2remember.nl )
Is dit geheugenkaartje goed voor de PSP Slim & Lite ?
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Kaartje is goed hoor, ook lekker snelle transfer ratesNeoMe schreef op zondag 16 december 2007 @ 14:36:
Ik ga vandaag een PSP Slim & Lite kopen ( JoeHoe )
Ik weet alleen niet of die site wel te vertrouwen is, misschien dat iemand daar meer over kan zeggen
Ja koop hem daar niet, site is best crappy... ze hebben gemaild dat ie pas 31 december leverbaar was dus das opgelost haal hem bij de MediaMarkt is ie zelfs goedkoper ( 164 euro ) of kan het nog goedkoper ?
[ Voor 5% gewijzigd door NeoMe op 16-12-2007 18:32 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Ik had het eigenlijk over de site van het 4GB kaartje, weet niet hoe het met die site zitNeoMe schreef op zondag 16 december 2007 @ 18:31:
Ja koop hem daar niet, site is best crappy... ze hebben gemaild dat ie pas 31 december leverbaar was dus das opgelost haal hem bij de MediaMarkt is ie zelfs goedkoper ( 164 euro ) of kan het nog goedkoper ?
164 is wel het goedkoopste dacht ik zo
o nee die zit in valkenswaard, daar kom ik regelmatig anders ff langs 
Maat van mij had het me aanbevolen, hij is zeker goedkoper en komt terug in pricewatch.
Wel wazig btw, pspvideo9 doet het bij mij niet. Net gedownload en start hem op meteen foutmelding
Gebruik nu ImToo voor converten, welk programma gebruiken jullie ?
Ik wil graag iets met meer opties van de ImToo versie...
Maat van mij had het me aanbevolen, hij is zeker goedkoper en komt terug in pricewatch.
Wel wazig btw, pspvideo9 doet het bij mij niet. Net gedownload en start hem op meteen foutmelding
Ik wil graag iets met meer opties van de ImToo versie...
[ Voor 41% gewijzigd door NeoMe op 16-12-2007 19:15 ]
Dit topic is gesloten.