Acties:
  • 0 Henk 'm!

• araphor
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hallo, ik heb net een PSP gekocht en geregistreerd, en nu kan ik demos downloaden. Nu mijn vraag, is het mogelijk om deze demo's met de PC op de PSP te zetten, of is een PS3 hiervoor vereist?

Edit:
Ah, ik ben er al uit, het kan met de PSN Downloader die van de PSN Store te downloaden is.

[ Voor 20% gewijzigd door araphor op 09-04-2008 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Is het de moeite om de Rom up te graden naar 3.9x?

Ik heb momenteel de laatste 3.7x Rom en ik vraag me af wat nou de voordelen zijn?
Dit is wat ik tot nu toe heb gelezen op verschillende forums:

3.9x Rom:
- Games draaien iets minder soepel vergeleken met de 3.7x Rom.
- heeft Sony Radio (Is dit nou de moeite waard?, lijkt me wel leuk om te hebben)
- Skype (vind ik niet interessant)

Is er verder nog wat veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 17:46

EgoPro

Time is an illusion.

Ik gebruik de radio functie van de PSP steeds vaker toch erg leuk en aardige radio zenders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapiethaaap
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-01 08:54
Ik heb echt overal gezocht maar is er echt maar 1 headset die werkt met go!messenger en de psp 1000?

Ik heb nu de sony headset met psp 1000 remote control gevonden maar die is nogal duur, verder vond ik deze http://www.4launch.nl/sho...adset-voor-psp/kieskeurig. Maar daar staat alleen bij dat hij werkt met SOCOM, niet met gomessenger omdat hij toen nog niet uit was.

Op internet is weinig te vinden omdat google volgespamt staat met mensen die boos zijn dat hun oude headset niet werkt met de s&l en met mensen die skype iets heel moois vinden en kunnen kiezen uit een overvloed aan headsets...

Weet iemand of de datel werkt met gomessenger of weet iemand nog een andere headset?

BUH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 14:38
Skillz schreef op woensdag 09 april 2008 @ 09:16:
Is het de moeite om de Rom up te graden naar 3.9x?

Ik heb momenteel de laatste 3.7x Rom en ik vraag me af wat nou de voordelen zijn?
Dit is wat ik tot nu toe heb gelezen op verschillende forums:

3.9x Rom:
- Games draaien iets minder soepel vergeleken met de 3.7x Rom.
- heeft Sony Radio (Is dit nou de moeite waard?, lijkt me wel leuk om te hebben)
- Skype (vind ik niet interessant)

Is er verder nog wat veranderd?
Zelf heb ik de 3.95 draaien, en ik heb nu niet het idee dat games minder soepel draaien (Flatout bijv.)
Die radio is wel leuk, heel veel internet radio zenders zitten erop met allerlei smaken muziek.
Het nadeel is dat het via WiFi gaat waardoor je accu sneller leeg is.

Wie speelt er online games met de PSP en welke games zijn dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ja, ikke...onder de name: NeoMe.

Speel Killzone - Liberation wel eens online...

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Ik blijf Jackass The Game maar online spelen. :$ Als memrtn, mrtn of mrtnnl kun je mij terug vinden via het www.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Dit is het PlayStation Portable ervaringen topic, niet het 'wat is jouw nickname?'-topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giohardcore
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-09 10:19
Ik ben even aan het kijken naar een tweede batterij voor de PSP in verband met wat buitenlandse trips de komende tijd. Heeft er iemand een tip welke batterij ik het best kan nemen ivm uithoudingsvermogen? Ik heb zelf eens gekeken bij DealExtreme, maar omdat dit een no name is ben ik niet zeker van de capaciteiten. Van die user reviews daar wordt je ook niet veel wijzer. Daarnaast heb ik gekeken bij Datel (max power), maar er zijn zoveel merken / typen...

Iemand een suggestie?a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Ik zou niet voor die cheapass batterijtjes gaan. Staat 2600 op en is maar een 1200. Zoals ze daar ook zeggen, verder kun je altijd het beste orginele batterijen gebruiken ( wel duurder ). Kijk ook even op 2e hands site's misschien heeft iemand nog een batterij liggen van een kapotte psp of net wat.

Anders een zo bekend merk kiezen, en vooral reviews lezen want op dealextreme staat dat ze goedkoop en zo nep als de pest zijn. Ik betaal liever 3 euro meer voor iets degelijks dan dat dadelijk me psp naar de klote is of dat me batterij na 10 minuten leeg is.

Kijk anders ff hier: Consoleshop.nl of ff bij bol.com daar hebben ze veel datel spullen. Bij marktplaats staat er ook eentje die ze verkoopt voor 9,95 per stuk ( fat & slim ).

[ Voor 50% gewijzigd door NeoMe op 10-04-2008 17:24 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen die geinteresseerd zijn in het online gamen op de PSP is er een topic op gezet. "klik"

Nu ligt voornamelijk de focus op de PS3, maar het is ook de bedoeling dat PSP daar bij betrokken wordt. Het moet een plaats zijn waar je je online ervaingen kan delen, eventueel meetings opzetten om met elkaar te gamen etc. Hier mag je trouwens wel je naam spuien ;), deze wordt eventueel, als daar behoefte aan is gewoon in een tabelletje gezet met got naam, psp naam en games die je online speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 17:46

EgoPro

Time is an illusion.

giohardcore schreef op donderdag 10 april 2008 @ 16:28:
Ik ben even aan het kijken naar een tweede batterij voor de PSP in verband met wat buitenlandse trips de komende tijd. Heeft er iemand een tip welke batterij ik het best kan nemen ivm uithoudingsvermogen? Ik heb zelf eens gekeken bij DealExtreme, maar omdat dit een no name is ben ik niet zeker van de capaciteiten. Van die user reviews daar wordt je ook niet veel wijzer. Daarnaast heb ik gekeken bij Datel (max power), maar er zijn zoveel merken / typen...

Iemand een suggestie?a
Ik gebruik mijn PSP voornamelijk in het vliegtuig en tijdens het reizen in het buiten land, ik heb bij mijn PSP een car-charger, een USB charger en een gewone charger. Op een reis van 24h (naar oost-rusland) heb ik genoeg aan 1 volle batterij (je bent toch niet continu aan het gamen). En ik kan te allen tijden via de USB van mijn lappie bijladen (nog niet gedaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-09 18:58
NeoMe schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 10:19:
- Savegame...das lastig maar dan download je maar een nieuwe op gamefaqs ofzo.
Ja, ik was laatst op zoek naar een savegame die mij bij Tombraider Anniversary net voorbij die irri centaurs brengt, alleen kan ik dat hier niet vinden ? Waar kan ik PSP savegames vinden ?

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 03:36
Hoi,

Ik heb even een vraagje. Ik heb sinds gisteren een 2ehandse psp. Maar ik weet er nog niet alles vanaf. Ik heb het geluid al op maximaal staan en avls staat uit. Hoe krijg ik het geluid nog iets harder?

http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:50

The Zep Man

🏴‍☠️

Robin4 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 15:27:
Hoi,

Ik heb even een vraagje. Ik heb sinds gisteren een 2ehandse psp. Maar ik weet er nog niet alles vanaf. Ik heb het geluid al op maximaal staan en avls staat uit. Hoe krijg ik het geluid nog iets harder?
Niet.

Tip: Maak niet gebruik van de originele earphones. Die dingen zijn brak en het volume ervan is beperkt.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Wil je doof worden ofzo ?

Ikzelf gebruik de oortjes van mijn ipod shuffle die gaan hard genoeg, misschien andere oortjes gebruiken die zonder bescherming enzo werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Heeft iemand ervaring met een higher capacity battery?
Ik ga in September op reis naar de USA en zou graag dan een high capacity battery willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Hier mijn ervaring: Ze gaan langer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Hi all,

Even een vraagje over remote play, het gaat allemaal perfect alleen lukt het me niet om een DVD af te spelen op mijn PSP... (dvd in Ps3, streamen naar psp)
Een beetje raar aangezien je wel gewoon HD-trailers vanaf de PS3 -> PSP kan kijken.
De DVD verschijnt gewoon niet in het menu.. :S

En nog een andere vraag, als ik muziek draai met remote play word deze afgespeeld via de PSP en niet via de output van de PS3.....heb nog geen mogelijkheid kunnen vinden om het via de PS3 te laten lopen.
Anders zou dat ding echt geweldig zijn als remote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wootism schreef op maandag 14 april 2008 @ 10:11:
Even een vraagje over remote play, het gaat allemaal perfect alleen lukt het me niet om een DVD af te spelen op mijn PSP... (dvd in Ps3, streamen naar psp)
Een beetje raar aangezien je wel gewoon HD-trailers vanaf de PS3 -> PSP kan kijken.
De DVD verschijnt gewoon niet in het menu.. :S
Nee, dat kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Ennnn waarom niet?
PSP kan het menu niet handelen ofzo?

En hoe zit het nu met die muziek output?

Heb het al, de output kan je kiezen bij PS3 firmware 2.20.

[ Voor 22% gewijzigd door Wootism op 14-04-2008 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
nudie schreef op maandag 14 april 2008 @ 09:05:
Hier mijn ervaring: Ze gaan langer mee.
Bijna grappig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Skillz schreef op maandag 14 april 2008 @ 08:59:
Heeft iemand ervaring met een higher capacity battery?
Ik ga in September op reis naar de USA en zou graag dan een high capacity battery willen hebben.
Ervaring....Dat je op moet passen voor namaak. Bij voorbeeld die troep die ze bij DealExtreme verkopen, krijg je een batterij waar 12000mAH op staat terwijl er niet meer dan 700mAH uitkomt.

[ Voor 8% gewijzigd door Wootism op 14-04-2008 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-09 12:13
Ik zou graag eens willen weten of het verstandig is om (nu nog) een PSP aan te schaffen.

Heb me er eigenlijk nog nooit in verdiept, maar leek me toch wel leuk. Alleen mijn vraag is of de psp nog wel toekomst heeft (dat er nog wel spelletjes gemaakt blijven worden)?

Of dat de psp misschien snel opgevolgd gaat worden (door ofwel hetzelfde merk of een andere)?

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
De PSP is niet stervende maar juist volop in bloei. Het systeem bestaat naast de DS, waarbij er duidelijk een verschil is in games én doelgroep. Uit uitspraken van medewerkers van Sony valt op te maken dat de PSP de komende 10 jaar wordt door ontwikkeld, waarbij er wel nieuwe modellen uit zullen komen. Denk hierbij aan de PSP-1000 en de PSP-2000 (Slim & Lite).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

mastair schreef op maandag 14 april 2008 @ 18:23:
Ik zou graag eens willen weten of het verstandig is om (nu nog) een PSP aan te schaffen.

Heb me er eigenlijk nog nooit in verdiept, maar leek me toch wel leuk. Alleen mijn vraag is of de psp nog wel toekomst heeft (dat er nog wel spelletjes gemaakt blijven worden)?

Of dat de psp misschien snel opgevolgd gaat worden (door ofwel hetzelfde merk of een andere)?
Ik heb 'm afgelopen week gekocht, wat mij betreft een perfecte timing. De GoW-pack is een mooie aanbieding, de lite is een stuk fijner dan de oude psp, nu zijn de games de moeite waard. Ik verwacht zeker niet dat de psp snel vervangen zal worden. Zeker niet met alle mogelijkheden tussen psp en ps3 (remote play ed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giohardcore
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-09 10:19
Ik heb de mijne nu ook naar volle tevredenheid draaien. Ik heb er CFW 3.80M33-5 opgezet en alles wat ik erop zet draait perfect (Patapon, GoW, GTA LCS, Ratchet & Clank, Def Jam, NfS Pro Street, een rammel MP3's en een aantal films (Jumper, Die Hard 4, Alien vs. Predator)).
Daarnaast heb ik er ook irShell opgezet, mooie toevoeging vind ik dat voor een PSP. Alleen jammer dat je irShell geen nummers random kunt laten afspelen (of ik heb het nog niet gevonden).

Ik ben zeer tevreden met de PSP, ook de accuduur valt me niet tegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

mastair schreef op maandag 14 april 2008 @ 18:23:

Gewoon aanschaffen! Geweldig apparaat!
Ben zelf een van de eerste Nederlandse PSP bezitters en ben er nog steeds niet op uitgekeken! Vooral de homebrew applicaties die op de lopende band worden gemaakt maken het geheel een stuk leuker.
Video kijken is relaxt, muziek luisteren met de remote is relaxt (anders niet).
Zelf check ik regelmatig mijn mail op mijn PSP en luister ook internet radio.

Er is wel een kans dat er een PSP 3000 aan komt, hier is nog weinig over bekend dus ik zou er niet op wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Laatst online: 15:32

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Vraagje, was het nou zo dat je PS1 spellen bij Sony kon downloaden voor op de PSP.
Er was iets met PSP, PS3 en PS1? maar wat?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Als je alleen een PSP hebt, kun je via de PlayStation Store voor de PC PS1-games downloaden. Heb je ook een PS3 dan kun je PS1-games in de console drukken (ongeacht welk model) en via USB of WiFi spelen. Daarnaast kun je ook via de PlayStation Store opnieuw uitgegeven PS1-games kopen en spelen via de PS3 of PSP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Ik heb nog niet echt PS1 spellen gevonden in de store, of zie ik wat over het hoofd?
Iemand die nog leuke PS1 titels kent, racen of strategy ofzo :)?

heb me nooit echt verdiept vroeger in de PS1. :P

[ Voor 18% gewijzigd door AW_Bos op 15-04-2008 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Heb de nieuwe PS3-firmware nog niet gedownload, dus hoe de nieuwe Store werkt kan ik nog niet direct zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Ik doelde meer op de Store via de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gem
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 21:51

Gem

Hey allemaal ,

Ik had een vraag betreft de psp schermen die op ebay te koop zijn. Deze zijn van het merk Sharp en ik zou er graag 1 willen aanschaffen en mijn huidige scherm vervangen (veel stuck pixels en niet weg te krijgen). Heeft iemand wel eens zoiets op ebay aangeschaft en zoja , wat zijn je ervaringen met de kwaliteit en support?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Even een vraagje aan de psp-game-experts hier.

Ik zoek een vliegspelletje ( maakt niet uit welke ) die niet 3d is dus gewoon van bovenaf, en dat je dan elke keer verder vliegt en er nieuwe vijanden komen opdagen eventueel met upgrades van wapens ect en wat er grafisch gewoon voldoende uitziet voor de psp. Zoiets als Raptor vroeger op het DOS gedoe...als je niet weet waar ik het over heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo net ff cisis core - Final fantasy 7 voor me psptjuh aangeschaft :> , hoop doet leven en hopelijk is het genoeg om me weer een paar daagjes zoet te houden. :)

helaas kon ik niet wachten tot ergens in juni voordat ie hier uit kwam

;) over 1 weekje hoop ik hem binnen te hebben. Import ftw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 15:40:
zo net ff cisis core - Final fantasy 7 voor me psptjuh aangeschaft :> , hoop doet leven en hopelijk is het genoeg om me weer een paar daagjes zoet te houden. :)

helaas kon ik niet wachten tot ergens in juni voordat ie hier uit kwam

;) over 1 weekje hoop ik hem binnen te hebben. Import ftw
ben hem momenteel ook aan het spelen en het is een aardig spelletje.
Ik had niet het 'WOW' effect zoals met GOW, maar het houdt me aal een paar uurtjes zoet.

Heb trouwens de headphone remote controller aangeschaft waar je je eigen oordopjes in kan pluggen. Krijg hem morgen binnen. Hopen dat het een beetje relaxed werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Als ik aan het internetten ben op me psp via het draadloze netwerk thuis kan ik wel radiostreams doen via een gedownloade radioplayer. Maar als ik een filmpje wil kijken lukt dit me niet of ik moet een of ander bestandje opslaan en vervolgens gebeurt er nog niks.

Ondersteund de browser van de psp dit gewoonweg niet, doe ik iets verkeerd of moet het via speciale homebrew of iets anders ?

*Heb het over streamen dus geen mpg4 filmpjes op geheugenkaartjes ect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Nee, dat kan niet. De PSP kan geen streaming video aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fox-hound
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
NeoMe schreef op donderdag 17 april 2008 @ 19:31:
Als ik aan het internetten ben op me psp via het draadloze netwerk thuis kan ik wel radiostreams doen via een gedownloade radioplayer. Maar als ik een filmpje wil kijken lukt dit me niet of ik moet een of ander bestandje opslaan en vervolgens gebeurt er nog niks.

Ondersteund de browser van de psp dit gewoonweg niet, doe ik iets verkeerd of moet het via speciale homebrew of iets anders ?

*Heb het over streamen dus geen mpg4 filmpjes op geheugenkaartjes ect.
Ik heb weleens het programma pimstreamer gebruikt. Met dat programma kan je muziek en video bestanden streamen vanaf je pc naar je psp via wifi. En het werkte nog erg goed ook :)
linkje: http://www.pimpware.org/?page_id=9
Je hebt wel de Custom Firmware nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 17:49:
[...]
ben hem momenteel ook aan het spelen en het is een aardig spelletje.
Ik had niet het 'WOW' effect zoals met GOW, maar het houdt me aal een paar uurtjes zoet.

Heb trouwens de headphone remote controller aangeschaft waar je je eigen oordopjes in kan pluggen. Krijg hem morgen binnen. Hopen dat het een beetje relaxed werkt
Waar? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

fox-hound schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 00:22:
[...]

Ik heb weleens het programma pimstreamer gebruikt. Met dat programma kan je muziek en video bestanden streamen vanaf je pc naar je psp via wifi. En het werkte nog erg goed ook :)
linkje: http://www.pimpware.org/?page_id=9
Je hebt wel de Custom Firmware nodig
Niet geheel wat ik zocht, maar komt wel in de buurt. Wil dus gewoon uitzending gemist ofzo kijken op me psp, dus soort van tv op me psp ( via stream / wifi ) Maar geloof dat de psp het niet aankan, zeker niet via de browser...wel jammer misschien bouwen ze het nog in. Wel raar want YouTube en dat soort site's zijn reuze populair dus verwacht wel dat het binnenkort komt. Misschien wel in 4.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-HARUN
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-06 20:24
Youtube op PSP?

www.m.youtube.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:49

ijskonijn

Now MOVE!

Dat is die mobile versie van Youtube. staan lang niet zoveel filmpjes op als op de gewone youtube

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Van mij mogen ze de flash player voor de psp/ps3 wel eens updaten zodat je oa youtube filmpjes kan bekijken. Nu kan je echt bijna niks bekijken op inet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

via bol.com.

Hij is wel enkel voor de psp fat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Binnenkort vertrek ik voor vakantie naar New York. De hotelkamer heeft gratis WiFi internet. Is het mogelijk om dan met mijn PSP (firmware 3.90 M33-2) te internetten? Heb het nog nooit gedaan en weet bij god niet of dat kan en hoe het werkt...
Thanks alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Als het hotel je maar de WPA/WEP beveiligingscode geeft is er geen vuiltje aan de lucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 16:51
Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 11:07:
Hoi,

Binnenkort vertrek ik voor vakantie naar New York. De hotelkamer heeft gratis WiFi internet. Is het mogelijk om dan met mijn PSP (firmware 3.90 M33-2) te internetten? Heb het nog nooit gedaan en weet bij god niet of dat kan en hoe het werkt...
Thanks alvast!
Ik zat 3 weken geleden ook in NYC in hotel New Yorker, Ramada Inn. Daar hebben ze ook gratis WiFi voor hotelgasten, maar ik kreeg het niet aan de praat op mijn psp. Na zoeken vindt de psp wel het netwerk, maar aanloggen wilde niet lukken. Normaal gesproken moet je dan met je browser op een aanlogpagina komen waar je je moet aanmelden als guest en vervolgens zou je moeten kunnen internetten. Dit werkte bij mij in ieder geval niet op de psp. Er is bij de instellingen van het netwerk op je psp een optie 'Internetbrowser starten'. Deze optie zit er juist in voor publieke accespoints waar je je moet aanmelden via een inlogpagina. Werkte bij mij in ieder geval ook niet, maar kan aan mij hebben gelegen. Veel plezier in ieder geval in NYC en als het goed is heb je helemaal geen tijd om te internetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Weet je hoe relaxt, toch ff je mail kunnen checken en het nieuws ff bekijken. Gaat niet uitgebreid liggen internetten daar maar voor de noodzakelijke dingen als je dan toch ff een half uurtje op je hotelkamert ligt te chillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
  • Laatst online: 14:27
hostje schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 20:56:
[...]

maar ik kreeg het niet aan de praat op mijn psp. Na zoeken vindt de psp wel het netwerk, maar aanloggen wilde niet lukken. Normaal gesproken moet je dan met je browser op een aanlogpagina komen waar je je moet aanmelden als guest en vervolgens zou je moeten kunnen internetten. Dit werkte bij mij in ieder geval niet op de psp. Er is bij de instellingen van het netwerk op je psp een optie 'Internetbrowser starten'. Deze optie zit er juist in voor publieke accespoints waar je je moet aanmelden via een inlogpagina. Werkte bij mij in ieder geval ook niet, maar kan aan mij hebben gelegen. Veel plezier in ieder geval in NYC en als het goed is heb je helemaal geen tijd om te internetten :)
De PSP kan enkel op 802.11b netwerken. Heb al een aantal keer meegemaakt dat mensen hun netwerk op een hogere standaard hadden staan waardoor aanmelden niet lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Dat is dus bullshit. Ik heb hier gewoon een 802.11g netwerkje. Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterking
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-01 12:23
Denk wanneer komt nou die nieuwe psp firmware uit, hebben ze gauw nog even 3.95 uitgegeven... natuurlijk zonder divx ;(

klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olafhartong
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-02-2023

olafhartong

Erm...

divx support zou ZO fijn zijn scheelt weer een hoop tijdsverspilling met het converteren van alle series

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Ik snap eigenlijk niet zo goed wat precies het nut is van Divx...neem aan dat jullie een omgebouwde hebben, want ikzelf draai 3.90 M33-3. Dus alles moet op de memorycard.

Als ik een aflevering van Southpark ( 22 min ) converteer met ImToo heb ik een bestand van +/- 100 MB en dan heb ik prima kwaliteit op mijn psp dus geen blurr of andere vlekken.

Als ik nu een Divx bestand pak ( 22 min & zelfde resolutie ) Is dat dan kleiner of wat is nu de toevoeging van Divx...behalve misschien het converteren ( oei de pc keer avondje aan laten staan ).

Zijn jullie dan gewoon lui uitgevallen, want ik vind Mpeg-4 niet zo heel slecht kwa TIJD/MB verhouding. Pas als Divx dit voor de helft kan of beter vind ik het eventueel de moeite waard.

Heb 4 GB, misschien scheelt dat ook nog ten opzichte van de 1 of 2 GB psp'ers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

En ik hoop dat ze echt eens een RSS mogelijkheid voor newsfeeds gaan inbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterking
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-01 12:23
Luiheid dient de mens O+

Komt nog eens bij dat de meeste mp4 converters de filmpjes naar een lagere resolutie schalen

[ Voor 24% gewijzigd door waterking op 21-04-2008 20:56 ]

klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 16:51
KlaasHof schreef op maandag 21 april 2008 @ 09:16:
[...]

De PSP kan enkel op 802.11b netwerken. Heb al een aantal keer meegemaakt dat mensen hun netwerk op een hogere standaard hadden staan waardoor aanmelden niet lukt.
Heb inderdaad hier thuis ook gewoon een 802.11g netwerkje en kom daar zonder problemen op aangelogd. Dus dat zal het niet zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olafhartong

olafhartong

Erm...

NeoMe schreef op maandag 21 april 2008 @ 18:47:
Als ik een aflevering van Southpark ( 22 min ) converteer met ImToo heb ik een bestand van +/- 100 MB en dan heb ik prima kwaliteit op mijn psp dus geen blurr of andere vlekken.

Als ik nu een Divx bestand pak ( 22 min & zelfde resolutie ) Is dat dan kleiner of wat is nu de toevoeging van Divx...behalve misschien het converteren ( oei de pc keer avondje aan laten staan ).

Zijn jullie dan gewoon lui uitgevallen, want ik vind Mpeg-4 niet zo heel slecht kwa TIJD/MB verhouding. Pas als Divx dit voor de helft kan of beter vind ik het eventueel de moeite waard.
Ik heb ook totaal geen enkel bezwaar tegen de qualiteit, want een goede convert is net zo goed, het is niet altijd even praktisch als je graag iets gewoon meteen mee wilt nemen, en je moet er altijd aan denken die converts klaar te zetten :P ik gebruik mn psp daglijks 1-2uur om series/films te kijken als ik onderweg ben dus noem me maar lui :P maar copy iets gewoon liever meteen dan de tussenstap van het converteren
waterking schreef op maandag 21 april 2008 @ 20:55:
Luiheid dient de mens O+

Komt nog eens bij dat de meeste mp4 converters de filmpjes naar een lagere resolutie schalen
Mja maar dat is even goed kijken naar een goede converter, maar wat jij ook zet waarom zou je de tussenstap willen ;)
ja het is kleiner maar dat is ook wel het enige voordeel, en zelfs dat is relatief met de formaten van mem sticks tegenwoordig

[ Voor 18% gewijzigd door olafhartong op 21-04-2008 22:57 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

olafhartong schreef op maandag 21 april 2008 @ 22:54:
[...]

Ik heb ook totaal geen enkel bezwaar tegen de qualiteit, want een goede convert is net zo goed
Een convert van een lossy formaat naar een ander lossy formaat brengt altijd kwaliteitsverlies mee. Bovendien heb ik nog nooit een echt goed conversieprogramma voor de PSP gezien. Heb zelf wat in elkaar gezet met behulp van ffmpeg in combinatie met AviSynth wat voor mij een stuk soepeler werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Ja maar als je een Divx film download dan is de resolutie sowieso veelste groot dus onnodige info. Daarom zou je in principe in mijn ogen onmisbare mb's verspillen aan een film van 2 x 700 MB ( gedownload ) Terwijl die misschien kleiner kan. Er zijn tal van programma's die het converteren noemen, maar er zijn er maar weinig die ook echt iets kunnen. Ikzelf gebruik altijd ImToo PSP Video, maar ook ''Super'' doet het volgens mij goed en PSP Video 9...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
Heb de componentkabel gehaald voor de psp-2000 en bevalt goed.
Wat ik echter niet begrijp is waarom het menu wel fullscreen is maar games niet???

Dit ligt aan de PSP zelf, niet aan de TV.

Als iedereen dit nu eens aankaart bij de Sony helpdesk kunnen ze er wellicht iets aan doen in komende firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Ariën Clay schreef op maandag 21 april 2008 @ 19:45:
En ik hoop dat ze echt eens een RSS mogelijkheid voor newsfeeds gaan inbouwen.
Is er al laaaaaaang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer wat nieuws.
De L toets op mijn psp lijkt te blijven steken. That is, als ik bijvoorbeeld in de browser een woord wil invullen in een tekstveld via de teksteditor, gaat de cursor de hele tijd naar links. Wat ik ook doe, ik kan niet meer typen.
Ook kan ik tijdens het spelen de L toets niet meer gebruiken. Het reageert nergens op.

What to do???

Moet erbij zeggen dat er onlangs een beetje water over mijn psp is gevallen, maar ik dacht niet dat het zo ernstig was...

Herkent iemand dit probleem of is het echt een kwestie van garantie gebruiken?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2008 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olafhartong

olafhartong

Erm...

NeoMe schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 10:35:
Ja maar als je een Divx film download dan is de resolutie sowieso veelste groot dus onnodige info. Daarom zou je in principe in mijn ogen onmisbare mb's verspillen aan een film van 2 x 700 MB ( gedownload ) Terwijl die misschien kleiner kan. Er zijn tal van programma's die het converteren noemen, maar er zijn er maar weinig die ook echt iets kunnen. Ikzelf gebruik altijd ImToo PSP Video, maar ook ''Super'' doet het volgens mij goed en PSP Video 9...
tuurlijk is er wat verlies maar dat zie je toch niet op het scherm van de psp, en ja het kost wat meer ruimte maar het gemak van niet om te hoeven zetten weegt voor mij zwaarder, uiteraard is dit persoonlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

KlaasHof schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:52:
Wat ik echter niet begrijp is waarom het menu wel fullscreen is maar games niet???

Als iedereen dit nu eens aankaart bij de Sony helpdesk kunnen ze er wellicht iets aan doen in komende firmware?
Kun je niet zoomen met je tv, dus ipv 4:3 of 16:9 naar breedbeeld/superzoom/ondertitelzoom etc.
Dan lijkt het wat groter, en het komt uiteraard door het aantal pixels wat de game ondersteund. Deze worden op de tv op dezelfde manier weergegeven. Hoe groter jou lcd, hoe meer zwartruimte je zult zien als je niet zoomt.

Waar heb je hem trouwens gekocht, want wil er ook wel eentje om te testen enzo maar wil er maar maximaal 10 euro aan uitgeven ( eentje met 5 pinnetjes jaja ) ?

[ Voor 9% gewijzigd door NeoMe op 23-04-2008 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
Ik heb al gerekt maar dit helpt een beetje.
Het is toch gek dat het menu wel fullscreen is en de games niet?
Volgens mij kan het met gehackte firmware wel...

Kijk eens bij de mediamarkt. Daar hebben ze kabels van Logic3 voor €15,-.
Ik heb er een die uit de verpakking is geweest (inruil) voor € 8,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Shit, kom ik net vandaan :)

Maargoed, denk niet dat het aan custom firmware ligt, want als je op YouTube al die psp tv-out filmpjes kijkt speelt iedereen klein en je kunt het gewoon niet groot krijgen. Alleen UMD's die je afspeelt kunnen fullscreen geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:23

Ottooo

Vuurvlieg

NeoMe schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 10:35:
Ik gebruik met volle tevredenheid PSP Video 9 (versie 1.74, met de latere versies zie je door de reclamebom die meegeleverd wordt het bos niet meer. :X ). Al moet ik zeggen dat hij sinds Vista SP1 nu al twee keer is gecrashed tijdens het kopiëren naar de PSP. Geen idee of het toeval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenshiNL
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-08 18:30
Ik heb onlangs mijn oude PSP (Q4 2005) maar weer eens uit de kast gehaald om er eens weer lekker mee aan de gang te gaan. Nou wil ik als eerste mijn 1GB kaartje dumpen en er een 8GB voor in de plaats kopen. Nu vraag ik me alleen twee dingen af:
  • Wat is de minimum firmware die 8GB ondersteunt? Ik geloof dat ik nu nog een custom firmware uit de oertijd draai :+
  • En kan ik ook een micro memory stick (M2) gebruiken, of ga ik dat zeker weten merken in lees/schrijf snelheden. Dit in verband met mijn K800i waar ik hem dan ook in kan passen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwastie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:58

Kwastie

Awesomeness

Vanaf 2.71 is er support voor zowel 4 als 8gb sticks. Alleen voglens mij door een domme programmeer fout van Sony werkt 8gb niet correct, volgens mij heeft Dark_Alex dit opgelost met de fatmsmod. (zie z'n site) Hierdoor is het in theorie mogelijk om tot 1tb te gaan (wat in de praktijk niet mogelijk is door de firmware van Sony) (upgraden naar 3.90 m33 is voldoende volgens mij)

[ Voor 8% gewijzigd door Kwastie op 24-04-2008 21:11 ]

When I get sad i stop being sad and be awesome instead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Kwastie schreef op donderdag 24 april 2008 @ 21:09:
Hierdoor is het in theorie mogelijk om tot 1tb te gaan (wat in de praktijk niet mogelijk is door de firmware van Sony)
Volgens mij is het in de praktijk niet mogelijk omdat er geen 1TB Memorysticks beschikbaar zijn. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenshiNL
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-08 18:30
Okay, dus een 8GB kaartje gaat sowieso wel werken na een (custom) firmware upgrade. Hoe zit het met het gebruiken van een micro memory stick? Aan of af te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olafhartong

olafhartong

Erm...

moet volgens mij gewoon werken, zal iets trager zijn maar nog steeds sneller dan umd gok ik dus laadtijden in games zijn nog net zo acceptabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Handig om te weten: water over je psp gooien is niet goed, maar na een paar dagen doet alles het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Custom home-brew zeker?
Hier werkt het niet hoor.

[ Voor 10% gewijzigd door AW_Bos op 26-04-2008 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olafhartong

olafhartong

Erm...

het zit er gewoon in hoor alleen werkt het brak/niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrSnuggles
  • Laatst online: 04-05-2024

DrSnuggles

Terrapin Station

Zijn er mensen die hun PSP standaard op 333 MHz hebben draaien? En zo ja, heeft het merkbaar voordelen?

Learn something new every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
Technische problemen/vragen horen in Spielerij - Problemen & Vragen, uiteraard aan de hand van de FAQ aldaar.

[ Voor 78% gewijzigd door TheZeroorez op 27-04-2008 16:43 ]

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
NeoMe schreef op maandag 21 april 2008 @ 18:47:
Ik snap eigenlijk niet zo goed wat precies het nut is van Divx...
[..]
Volgens mij snap je ook niet precies wat Mpeg4 en DivX is ... |:(

:+

DivX is gewoon een codec wat gebaseerd is op de simpele MPEG4 ASP variant. Alleen DivX 6 (als container, that is) heeft wat extra functies (menu's enzo).
MP4 AVC (Advanced Video Coding) is zelfs een flinke stap beter, en dat word normaal gesproken H.264 genoemd. Een van de nieuwe HD-codecs.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

olafhartong schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 19:04:
het zit er gewoon in hoor alleen werkt het brak/niet
Iemand voorbeelden bij welke RSSfeed het wel werkt dan?
Naar mijn idee is het alleen voor audio bedoeld...?

Maar goed.. kom maar op met voorbeelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Bal0n schreef op zondag 27 april 2008 @ 16:17:
Zijn er mensen die hun PSP standaard op 333 MHz hebben draaien? En zo ja, heeft het merkbaar voordelen?
Nee, het is zelfs gevaarlijk. Als je je PSP op 333 Mhz draait en je gebruikt draadloos netwerk, dan kan de draadloze-netwerkchip overhit raken en kapot gaan. Daarom zijn er ook geen officiele spellen die 333 Mhz gebruiken en gebruik maken van multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Dubbel post. |:(

[ Voor 124% gewijzigd door The Zep Man op 27-04-2008 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrSnuggles
  • Laatst online: 04-05-2024

DrSnuggles

Terrapin Station

En dat is bij zowel de fat als de slim? En hoe werkt het dan met God of War? Want die klokt je PSP automatisch naar 333 MHz toch?

Learn something new every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Inderdaad zowel bij de PSP-1000 als de 2000. Bij God of War is de processor inderdaad wel op 333MHz geklokt, maar de WiFi-antenne is uitgeschakeld zodat die ook niet kapot kan gaan. Er is geen multiplayer aanwezig in God of War. Ik zal eens beginnen met een correcte openingspost voor deeltje 22.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
GoW demo gespeeld en het ziet er erg mooi uit, 't is niet mijn genre dus nu is het wachten op meer games met dergelijke graphics.

Je merk wel dat dit de limit is van wat de PSP kan, heb bij GoW voor het eerst kleine vertragingen gemerkt in de FPS.

Helaas ook niet fullscreen speelbaar op m'n TV...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 10:31

Backspace-NL

New and Improved!

Ik heb vandaag een PSP Slim gekocht. Ik weet dat je kan opladen via USB, maar werkt dit ook betrouwbaar als ik mijn HTC USB charger (dus 220-240v adapter met aan het uiteinde een mini USB plug) gebruik om op te laden? Of ga ik hiermee dingen slopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:33
zolang er 5V uitkomt moet het lukken

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

ScuL schreef op maandag 05 mei 2008 @ 17:29:
zolang er 5V uitkomt moet het lukken
Yep, 5v, 1a. Ik ga het stiekem gewoon testen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
KlaasHof schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:52:

Playstation Benelux heb je niks aan :( :N
Weet iemand of fullscreen wel kan met modded firmware?

On 22/04/2008, PlayStation Service <service@playstation.call-it.com> wrote:
Geachte heer/mevrouw,

u heeft op 22-04-2008 om 15:03:55 de volgende vraag aan ons gesteld:
Hallo,

Ik heb een PSP-2000 en hiervoor een componentkabel gekocht.
Als ik in het menu zit krijg ik fullscreen beeld op mijn LCD tv maar wanneer ik ga gamen krijg ik brede zwartebalken rondom. Ik kan het beeld wel enigsinds oprekken via de TV maar er blijven grote zwarte balken.

Waarom doet de PSP dit? Waarom kan het menu wel fullscreen maar games niet? Ik vind dit erg jammer en zie het nut van de componentkabel niet in als je niet fullscreen kan gamen.

Wordt er in een komende firmware iets aan gedaan?

mvg,
K Hofsteenge

Het antwoord is:
Heeft u een NTSC instelling op de TV?
U kunt eens proberen om het kanaal op de TV op NTSC te zetten.
De output is namelijk NTSC.
Probeer ook eens om de resolutie te wijzigen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

PlayStation Benelux
www.playstation.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tkoelem
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 24-08 22:41
Ik ben opzoek naar een unpatched versie van GTA Liberty City, om gewoon te spelen :+ .
Het liefst binnen Noord Holland, zou ik die graag willen overnemen!

E-mail staat in mijn profiel, alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Fullscreen met je psp op de lcd dat haal je helaas niet. Het menu is inderdaad beeldvullend, maar je psp heeft een bepaalde resolutie is helaas erg laag is, ik geloof 480 bij 272. Je tv kun je bijvoorbeeld op 16:9 of superzoom zetten dan lijkt het wat groter maar beeldkwaliteit gaat misschien iets achteruit als je dat uberhaupt al ziet. Films daarin tegen kunnen volgens mij wel groter, omdat die umd's een grote resolutie hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-08 11:16

jelbo

Hij doet het niet!

Ik denk erover na om ook een PSP Slim en Lite te halen. Ik gad een DS lite (Japan 1st batch), verpatst om een USA DS Lite met transparante behuizing te kopen, blijkt dat er crappy Samsung ipv Sharp schermpjes in alle nieuwe DS Lite's zitten. Met crappy bedoel ik: flikkerend beeld, vooral bij horizontale lijnen en ghosting. mij Sharp DS Lite had daar totaal geen last van. Strak, stil beeld zonder ghosting. Einde DS Lite voor mij dus.

Nu blijkt dat Sony dezelfde stunt uithaalt en alleen Japanners Sharp schermen biedt (daar telt het zeker het meest). Ik neem aan dat als ik een Japanse PSP te pakken weet te krijgen ik de lul ben als er dooie pixels op zitten..

Zijn er in Nederland ook nieuwe PSP's te vinden met Sharp scherm? Mensen met ervaringen hier?

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 13:40

swampy

Coconut + Swallow = ?

Bal0n schreef op zondag 27 april 2008 @ 16:17:
Persoonlijk heb ik officieele firmware, dus ik kan je weinig vertellen behalve dat 333Mhz natuurlijk zuipt! Het is jammer om te zien hoe games als GTA:VCS er minder uitzien als GTA:VC (omdat het spel op 222Mhz draait) maar ach. Weet wel dat vele de PSP standaard op 222Mhz locken en dat sommige spelers voor GoW inderdaad dus 333Mhz aan moeten schakelen ;)

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Weet iemand toevallig waar ik losse UMD 'jewelcases' kan krijgen? Dus de plastic doos waar de UMD schijf met handleiding in zit? Ik heb hier een aantal doosjes die aan vervanging toe zijn, maar kan na veel ge-Google geen een winkel vinden die ze los verkoopt (of desnoods in een pack met meerdere). Uit verschillende hits blijkt dat Opus ze in het verleden verkocht, maar op het moment kan ik ze daar niet meer terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-08 11:16

jelbo

Hij doet het niet!

Weet er iemand waar ik een officiële Sony PSP 2200MaH accu/batterij kan kopen? Ik vind alleen maar 3rd party knockoff's, en die gaan hoogstens een paar uurtjes mee.

Ik wil hem gebruiken in een PSP Slim&Lite (die ik nog niet heb), met een dik batterijklepje. Zijn er nu meerder versies van de Sony 2200MaH batterij? Ik las dat er in 2005 ook al een was, en die zou niet in een S&L passen. De nieuwe van eind 2007 wel. Lijkt me vaag omdat ze allebei even groot zijn.

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
NeoMe schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 17:05:
Fullscreen met je psp op de lcd dat haal je helaas niet. Het menu is inderdaad beeldvullend, maar je psp heeft een bepaalde resolutie is helaas erg laag is, ik geloof 480 bij 272. Je tv kun je bijvoorbeeld op 16:9 of superzoom zetten dan lijkt het wat groter maar beeldkwaliteit gaat misschien iets achteruit als je dat uberhaupt al ziet. Films daarin tegen kunnen volgens mij wel groter, omdat die umd's een grote resolutie hebben.
Maar dit is toch apart?
De PSP heeft een scherm van 480x272 dus menu, games, films worden op deze res afgedraaid op de psp.

Als je echter de RGB output gebruikt worden het menu en films (van 368*208) wèl ge-upscaled maar games niet.
Ik snap dat de basis resolutie 480x272 is maar dit kunnen voor games toch ook makkelijk upscalen naar beeldvullend (zoals bij een simpel video-tulpje wel altijd gebeurd)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gem
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 21:51

Gem

jelbo schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 22:50:
Zijn er in Nederland ook nieuwe PSP's te vinden met Sharp scherm? Mensen met ervaringen hier?
Ik had mijn omgebouwde PSP besteld bij de ombouwshop met een SHARP scherm (kwam ik pas later achter). Ik dacht dat alle Europese / Amerikaanse modellen een Samsung scherm hadden dus ik denk dat ze zijn geïmporteerd. Op dit moment heb ik al 4 stuck pixels en een krasje , dus gelijk maar een vervangend scherm gekocht op E-bay Azië (standaard SHARP). Deze was na een week binnen maar geloof het of niet , zaten er al bij levering 3 kleine gaatjes/krasjes aan de achterzijde van het LCD scherm. Nu ben ik met de verkoper in gesprek hoe we dit het beste kunnen oplossen gezien terug sturen geen zin heeft (transportkosten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Net een psp aangeschaft, leuk ding voor remote play vanaf de ps3.

1 groot probleempje : Bij het bekijken van een video vanaf de ps3 met remote play, blijkt de l1 shoulder button de video te herstarten (!). Erg onhanding als je de knop per ongeluk aanraakt terwijl je halverwege een film bent.

Is er een mogelijkheid om dit aan te passen, dit is namelijk nogal een dealbreaker. Als het niet kan heeft de mediamarkt weer 1 psp terug.

Bedankt !
Pagina: 1 ... 10 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.