Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:39
Heeft iemand nog Give credits over in Steam? (A)

Overigens kan ik dat topic niet meer terugvinden.. Ooit wel gelezen maar nu niet meer vindbaar.. Kan jij die nog vinden?
Legale gamekeys online kopen

[ Voor 18% gewijzigd door Tomino op 05-04-2009 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0han13
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-08-2021
Descriptor schreef op zondag 05 april 2009 @ 15:36:
Is het mischien een keer leuk om met z'n allen de HL2 campaign door te lopen? Met de synergy mod?
Ja! Lijkt me leuk, ik doe mee.
Ik heb Half-life 2 al meer dan 10 keer uitgespeeld, maar de laatste keer dat ik hem speelde is weer een tijd geleden. Mischien is er iemand die me iets kan vertellen wat ik de vorige 10 keer gemist heb :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:56
mace schreef op zondag 05 april 2009 @ 17:26:
[...]

Je kan wel spellen die je dubbel hebt aan iemand geven, maar 2e hands, geen idee.
Misschien kan je even in het CD-key topic kijken, je kan tegenwoordig namelijk goedkoop CD-keys kopen op het internet, legaal. Die voer je dan in bij steam en je kan het spel downloaden.

[...]

Ken ik ook niet hoor. ;)

Maar met z'n 3en, dan speel je natuurlijk op de hoogste moeilijkheidsgraad.
Synergy verhoogd de health van tegenstanders vanzelf naar mate er meer spelers zijn heb ik het idee. Iig speelden wij op normal maar toch moest je enorm veel kogels de tegenstanders inpompen :+
Verder zijn loadtijden met de mod echt veel langer dan met het singeplayer spel, dat is wel jammer omdat je dan beetje uit het spel komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YVG
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-03-2020

YVG

Te grappig

Als ze er ooit een film van gaan maken, dan weten ze al wie ze moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
j0han13 schreef op zondag 05 april 2009 @ 19:58:
[...]

Ja! Lijkt me leuk, ik doe mee.
Ik heb Half-life 2 al meer dan 10 keer uitgespeeld, maar de laatste keer dat ik hem speelde is weer een tijd geleden. Mischien is er iemand die me iets kan vertellen wat ik de vorige 10 keer gemist heb :P .
Synergy is een mod voor Half-Life 2 waarbij je zowel Half-Life 2 als Episode 1 en Episode 2 in coop kan spelen. Volgens mij is het maximale aantal 12 tot 16 spelers, echter is dit meer server afhankelijk.

Episode 2 met 12 man spelen is wel enorm gaaf moet ik zeggen, lekker crossen met de auto's of busjes (speciaal voor grote groepen).

Synergy is compleet gratis en is te downloaden via steam. . Omdat een aantal mods nu via steam support krijgen hoef je voortaan niet meer te klooien met updates. Steam zal zodra er een nieuwe update is voor de mod deze op dezelfde manier updaten als hun eigen software.

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0han13
Ja, Synergie heb ik ook al :p. Veel plezier eraan gehad met anderen. Even een vraagje, ik speel soms wel eens Synergy met iemand anders, maar alleen heeft die Episode 2 niet. Daardoor doen veel maps het niet. Weet iemand nog een paar goede maps voor iemand die alleen Half-Life 2 en Episode 1 heeft, want ook veel maps van oudere versies van Synergy doen het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:18

The Zep Man

🏴‍☠️

j0han13 schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 16:29:
Ja, Synergie heb ik ook al :p. Veel plezier eraan gehad met anderen. Even een vraagje, ik speel soms wel eens Synergy met iemand anders, maar alleen heeft die Episode 2 niet. Daardoor doen veel maps het niet. Weet iemand nog een paar goede maps voor iemand die alleen Half-Life 2 en Episode 1 heeft, want ook veel maps van oudere versies van Synergy doen het niet meer.
Ik denk dat de afhankelijkheid van de content uit Episode 2 steeds groter gaat worden en er hierom niet actief ontwikkeld gaat worden voor alleen Half-Life 2 en Episode 1. Op Steam kost Episode 2 nog maar 15 euro, zeker het aanschaffen waard.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Dark-Intruder schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 15:45:
Te grappig

Als ze er ooit een film van gaan maken, dan weten ze al wie ze moeten hebben.
Haha. Ik moest er even hardop om lachen.

Er was ergens een keer een survivalfilm met een op Gordon Freeman-lijkende acteur die de geflipte spierbundel speelde en een reisploeg uit probeerde te moorden ergens in de ruige Amerikaanse natuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eigenlijk past het wel , als ze een film maken is hugh laurie een van de kandidaten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Verwijderd schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 19:38:
eigenlijk past het wel , als ze een film maken is hugh laurie een van de kandidaten :P
Meh.... dan vind ik Charlie Sheen beter.

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v65/PeepingMax/gordonsheen.png

Uit de film The Arrival.
http://www.imdb.com/title/tt0115571/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Verwijderd schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 19:38:
Cane in de vorm van een Crowbar? lol :D

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Het verbaasd me trouwens wel dat er nog geen studio is die de rechten heeft gekocht voor een verfilming van Valve. Als je ergens een episch verhaal of zelfs trilogie van zou kunnen maken is het Half Life wel. Mits ze een flink budget er in steken en Uwe Boll niet de regiseur is :P Ridley Scott zou denk ik de perfecte regisseur zijn voor een verfiming van Half Life.

En Charlie Sheen doet me dan toch telkens denken aan Two and a Half Men of Hot Shots. Dan zie ik liever Edward Norton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
Nog iemand die toevallig HL2EP1 nog niet heeft gespeeld en deze wel graag weer spelen? Heb nog zo'n gift...

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09 18:59
Lijkt me best lastig hoor. Main karakter heeft natuurlijk nog nooit gepraat. Dat heeft wat mysterieus maar omdat in een film te doen.

Misschien zijn er wel scripts geweest maar vond Valve dat allemaal niets. Kijk maar naar de meeste games die verfilmt zijn, meeste zijn slecht gedaan.

[ Voor 36% gewijzigd door Graham op 12-04-2009 10:07 ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robin5210
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-07 21:39
YoshiBignose schreef op zondag 12 april 2009 @ 10:01:
Nog iemand die toevallig HL2EP1 nog niet heeft gespeeld en deze wel graag weer spelen? Heb nog zo'n gift...
Ik wil hem wel... Heb alleen EP2 bij mijn Video Kaart gekregen... :d

Bedankt op voorhand al :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Wat is je steam email adres?

[ Voor 32% gewijzigd door YoshiBignose op 12-04-2009 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:31
Descriptor schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 00:02:
[...]

Synergy is een mod voor Half-Life 2 waarbij je zowel Half-Life 2 als Episode 1 en Episode 2 in coop kan spelen. Volgens mij is het maximale aantal 12 tot 16 spelers, echter is dit meer server afhankelijk.

Episode 2 met 12 man spelen is wel enorm gaaf moet ik zeggen, lekker crossen met de auto's of busjes (speciaal voor grote groepen).
Maar dan moet wel iedereen goed meedoen. Als ik nu een server in ga met 8 man is het al een stuk minder leuk, omdat sommigen mensen gewoon met z'n tweeën het hele verhaal door rushen en de rest er maar een beetje achteraan loopt. Het effect van de teamwork van synergy is dan compleet verdwenen.
Gisteravond trouwens het stuk in de canals met de airboat gespeeld met 6 man, echt superleuk :) Maar toen deed iedereen wel mee, gewoon netjes op elkaar wachten en zo. Racejes organiseren enz. :P

Overigens lijkt het mij ook wel leuk mee te doen.

En synergy maakt de vijanden inderdaad een stuk sterker naarmate er meer mensen meedoen, maar het blijft natuurlijk makkelijker aangezien die vijanden nog steeds maar 1 persoon tegelijk kunnen aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Vraagje over Synergy en co-op van Half-Life 2 campaigns:

Hoe kan je aan wapens komen al wordt je middenin een spel gedropt? Alleen met de gravity gun een beetje meewandelen is namelijk helemaal niks aan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:48
kazuka schreef op zondag 12 april 2009 @ 09:28:
Het verbaasd me trouwens wel dat er nog geen studio is die de rechten heeft gekocht voor een verfilming van Valve. Als je ergens een episch verhaal of zelfs trilogie van zou kunnen maken is het Half Life wel. Mits ze een flink budget er in steken en Uwe Boll niet de regiseur is :P Ridley Scott zou denk ik de perfecte regisseur zijn voor een verfiming van Half Life.

En Charlie Sheen doet me dan toch telkens denken aan Two and a Half Men of Hot Shots. Dan zie ik liever Edward Norton.
Dat komt omdat Valve datgene wat de filmbedrijven tot nu toe aanbieden slecht vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
The Zep Man schreef op zondag 12 april 2009 @ 11:47:
Vraagje over Synergy en co-op van Half-Life 2 campaigns:

Hoe kan je aan wapens komen al wordt je middenin een spel gedropt? Alleen met de gravity gun een beetje meewandelen is namelijk helemaal niks aan. ;)
Dat is juist nog een punt waar de synergy crew aan moeten werken. Zodra in jouw geval je een game joint dan zijn meestal alle wapens al weg gepakt door je team leden. in zo'n geval moet je eigenlijk rushen of zoeken naar nieuwe wapens omdat er naar mate er extra spelers in het spel komen er geen extra wapens komen.

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 09:54

mace

Sapere Aude

Ik heb het even geprobeerd maar er waren geen servers?

Misschien moeten we even een game-date afspreken ofzo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Hebben jullie ook een aparte Steam Friends group? Of zitten jullie allemaal in de Tweakers.net group? :)

Als iemand admin is zou hij een game event kunnen inplannen dan kan iedereen zien wanneer hij plaatsvind. ;)

Wat vinden jullie trouwens van de wachttijd tussen Ep.2 en 3? Ik vind dat Valve alle Half-life 2 fans gruwelijk in de kou laat staan. :(

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Da_maniaC schreef op zondag 12 april 2009 @ 14:51:
Wat vinden jullie trouwens van de wachttijd tussen Ep.2 en 3? Ik vind dat Valve alle Half-life 2 fans gruwelijk in de kou laat staan. :(
Wiethoofd in "[PC] Half-Life 2, Episode One en Episode..." even doorlezen, verder kan je wel zeuren over het feit dat het lang duurt, maar Valve zal daardoor niet sneller EP3 of HL3 uitbrengen :P

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
mace schreef op zondag 12 april 2009 @ 14:08:
Ik heb het even geprobeerd maar er waren geen servers?

Misschien moeten we even een game-date afspreken ofzo. :P
'Show map list' even uitvinken, werkt op een of andere manier niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

dan nog krijg ik nooit servers. :/

edit: nu wel ineens.

[ Voor 26% gewijzigd door mace op 12-04-2009 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Descriptor schreef op zondag 12 april 2009 @ 13:56:
[...]

Dat is juist nog een punt waar de synergy crew aan moeten werken. Zodra in jouw geval je een game joint dan zijn meestal alle wapens al weg gepakt door je team leden. in zo'n geval moet je eigenlijk rushen of zoeken naar nieuwe wapens omdat er naar mate er extra spelers in het spel komen er geen extra wapens komen.
Ik was vandaag gejoined in een potje bij de vuurtoren van Half-Life 2. Zag ik een shotgun liggen die een NPC gedropt had. Liep eroverheen, greep hem met de gravity gun... maar kon hem niet oppakken. :(

Ze moeten dat systeem implementeren dat ik eens in een andere co-op mod voor HL2 had gezien: een limiet voor het gewicht aan meuk dat je kan meeslepen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0han13
The Zep Man schreef op zondag 12 april 2009 @ 18:40:
[...]

Ze moeten dat systeem implementeren dat ik eens in een andere co-op mod voor HL2 had gezien: een limiet voor het gewicht aan meuk dat je kan meeslepen. ;)
Dat was ook in Synergy, alleen was dat een oudere versie. In de nieuwere versie hebben ze dat systeem eruit gehaald.

Beetje balen dat vandaag mijn 8800 gt het heeft begeven zodat ik komende week zonder goede game-pc zit, moet weer terug naar die oude tijd dat ik alles op low speelde met 10 fps :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robin5210
robin.goots@gmail.com

Bedankt alvast _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
robin5210 schreef op zondag 12 april 2009 @ 22:49:
[...]

robin.goots@gmail.com

Bedankt alvast _/-\o_ _/-\o_
Zalig pasen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robin5210 schreef op zondag 12 april 2009 @ 10:17:
[...]

Ik wil hem wel... Heb alleen EP2 bij mijn Video Kaart gekregen... :d

Bedankt op voorhand al :d
Als je Half-Life 2 zelf ook nog wilt...ik heb ook nog een gift over waar ik niets mee doe. Mag iemand anders m'n Ep1 gift weer hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robin5210
Verwijderd schreef op maandag 13 april 2009 @ 00:54:
[...]

Als je Half-Life 2 zelf ook nog wilt...ik heb ook nog een gift over waar ik niets mee doe. Mag iemand anders m'n Ep1 gift weer hebben.
:+ :+ Tuurlijk wil ik die ook hebben anders wilt synergy niet werken 8)7
Beste pasen ooit hier op tweakers.

Robin.goots@gmail.com is email adress, als je het niet gelezen moest hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robin5210 schreef op maandag 13 april 2009 @ 10:18:
:+ :+ Tuurlijk wil ik die ook hebben anders wilt synergy niet werken 8)7
Beste pasen ooit hier op tweakers.

Robin.goots@gmail.com is email adress, als je het niet gelezen moest hebben.
Oke is verstuurd. Veel plezier ermee!
Als iemand Episode 1 nog wil hebben hoor ik het wel.

Btw, Synergy...nog niet eerder van gehoord. Klinkt als SvenCoop voor Half-Life 2, heb daar destijds veel lol aan beleefd. Misschien HL2 maar weer eens installeren en uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Ik heb het gisteren even gespeeld, maar het is best buggy vind ik, of het moet aan de server hebben gelegen.

[ Voor 24% gewijzigd door mace op 13-04-2009 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:54

MsG

Forumzwerver

Spelen er mensen ook Age of Chivalry? Voor mensen die van riddertje spelen houden een enorme aanrader.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Wel lachen dat Synergy, gewoon met paar mensen. Lekker stunten in de bootjes 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Ben deze week wel in voor een potje synergy!

Support het ingame VOIP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Yup, geen probleem, gewoon op dezelfde manier als CS:S en TF2 dat doen.
Heb zaterdag ook met een vriend geprobeerd Synergy te spelen. Op de een of andere manier slaagden we er niet in een goede server te pakken te krijgen. Op de ene server krijg je een 'Different Class Table' error(wat duidt op een oudere versie van Synergy), bij een andere een Reliable Snapshot Overflow en bij de derde zit je op een Russische server met een ping van 300... :X

Oh well, later nog maar een keer proberen. Ben nog wel in voor een potje spelen met GoT'ers.

[ Voor 7% gewijzigd door Fl4pp13 op 13-04-2009 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het spelen van Synergy verloopt hier ook niet geheel vlekkeloos, vooral vanwege het gebrek aan een goede server in de buurt van NL. Dus als iemand hier de capaciteit heeft om tijdelijk een GoT servertje op te zetten zou dat wel zeer cool zijn :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

MsG schreef op maandag 13 april 2009 @ 14:24:
Spelen er mensen ook Age of Chivalry? Voor mensen die van riddertje spelen houden een enorme aanrader.
Volgens mij moet dat spel toch echt de meest slome mod voor Half-Life 2 zijn, zeg. :O Ook is het niets voor graphics whores, omdat die er nog uitzien alsof ze voor Half-Life 1 zijn gemaakt.

[ Voor 15% gewijzigd door The Zep Man op 13-04-2009 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01:57

Pinjataaa

Hit me!

Verwijderd schreef op maandag 13 april 2009 @ 18:01:
Het spelen van Synergy verloopt hier ook niet geheel vlekkeloos, vooral vanwege het gebrek aan een goede server in de buurt van NL. Dus als iemand hier de capaciteit heeft om tijdelijk een GoT servertje op te zetten zou dat wel zeer cool zijn :D.
Dan wil ik ook wel een paar potjes meespelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramBo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 11:12
Ik zou het in dat geval ook wel eens willen proberen. het idee klinkt in ieder geval erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Wiethoofd schreef op zondag 12 april 2009 @ 15:16:
[...]

Wiethoofd in "[PC] Half-Life 2, Episode One en Episode..." even doorlezen, verder kan je wel zeuren over het feit dat het lang duurt, maar Valve zal daardoor niet sneller EP3 of HL3 uitbrengen :P
Ik zeur niet, ik bekijk het reëel.
Lees nu zelf je post maar eens terug...dat is ook al weer aan half jaar geleden. Dan zitten we al 6 maanden verder dan de periode tussen Ep1 en Ep2 en er is nog niet eens een officiele trailer of aankondiging.
Dat er ook nog geen aankondiging etc. is, geeft gewoon aan dat er op korte termijn geen release zal zijn.
Er zijn ook helemaal geen nieuwsberichten meer geweest via Steam omtrend Half-life 2.
Dat bedoel ik met het feit dat ze gamers in de kou laten staan.
Ze willen intussen natuurlijk wel lekker iedereen opzadelen met Left 4 Dead. Ik vind het een leuke arcade game maar het heeft nul komma nul inhoud en het gaat snel vervelen.

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

En L4D kan ook wel een nieuwe map gebruiken, het liefst nog in een winkelcentrum. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
Heb hier toch een stuk of 5 goede servers met een ping onder de 100.

3 favorieten van mij (allemaal ping onder de 50 zelfs):

94.75.232.105:27016
94.75.232.105:27015
84.244.138.6:27015

Game met GoT lijkt mij ook best leuk :)

[ Voor 3% gewijzigd door Tower410 op 13-04-2009 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

mace schreef op maandag 13 april 2009 @ 23:27:
En L4D kan ook wel een nieuwe map gebruiken, het liefst nog in een winkelcentrum. 8)
Dawn of the Dead winkelcentrum! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Ja, ik bedoel, Dead Rising was al briljant op dat vlak, elke goede zombie-iets moet gewoon een winkelcentrum hebben, klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

mace schreef op maandag 13 april 2009 @ 23:27:
Pinjataaa schreef op maandag 13 april 2009 @ 23:43:
[...]

Dawn of the Dead winkelcentrum! :D
Alstublieft. Kan pas uitkomen nadat de SDK is uitgegeven.

En dat Valve lang over Episode 3 doet is logisch. Ze hebben ondertussen zoveel uur in Team Fortress 2 (naschok van The Orange Box) en Left 4 Dead gestoken dat er van Episode 3 waarschijnlijk nog geen sprake was. Vergeet ook niet dat Episode 2 gedeeltelijk parallel aan Episode 1 werd ontwikkeld. Denk hierbij aan de trailer die je kreeg aan het einde van Episode 1. Hierdoor was de tijd tussen beide releases een stuk korter dan dat het tussen Episode 2 en 3 is.

Misschien wacht Valve wel totdat de economie opkrabbelt, zodat gamers een groter bedrag willen betalen voor hun spellen. In de tussentijd kunnen ze de verkoop van hun bestaande spellen (TF2, L4D) vergroten door aan updates te werken.

[ Voor 44% gewijzigd door The Zep Man op 14-04-2009 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

The Zep Man schreef op maandag 13 april 2009 @ 20:48:
[...]
Volgens mij moet dat spel toch echt de meest slome mod voor Half-Life 2 zijn, zeg. :O Ook is het niets voor graphics whores, omdat die er nog uitzien alsof ze voor Half-Life 1 zijn gemaakt.
Meuh je kan ook overdrijven, zo lelijk is het niet eens. Graphic Whores zitten sowieso verkeerd bij het inmiddels gedateerde HL2. Het is best aan te raden voor de mensen die eens riddertje willen spelen.

Kennen mensen ook The battle grounds? Ook wel lollig.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Laatst online: 16-09 10:15
The Zep Man schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 07:46:
[...]

[...]

Alstublieft. Kan pas uitkomen nadat de SDK is uitgegeven.

En dat Valve lang over Episode 3 doet is logisch. Ze hebben ondertussen zoveel uur in Team Fortress 2 (naschok van The Orange Box) en Left 4 Dead gestoken dat er van Episode 3 waarschijnlijk nog geen sprake was. Vergeet ook niet dat Episode 2 gedeeltelijk parallel aan Episode 1 werd ontwikkeld. Denk hierbij aan de trailer die je kreeg aan het einde van Episode 1. Hierdoor was de tijd tussen beide releases een stuk korter dan dat het tussen Episode 2 en 3 is.

Misschien wacht Valve wel totdat de economie opkrabbelt, zodat gamers een groter bedrag willen betalen voor hun spellen. In de tussentijd kunnen ze de verkoop van hun bestaande spellen (TF2, L4D) vergroten door aan updates te werken.
Het is lang geleden dat ik de artikels gelezen heb, maar geloof mij maar dat er al lang aan episode 3 gewerkt wordt. Door hoeveel man en waaraan is natuurlijk een tweede, maar er zal echt wel parallel aan meerdere projecten worden gewerkt.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

punisher007 schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 20:14:
[...]

Het is lang geleden dat ik de artikels gelezen heb, maar geloof mij maar dat er al lang aan episode 3 gewerkt wordt.
Werk je bij Valve? Nee? Dan ga ik je speculatie niet geloven. Duke Nukem Forever hadden ze ook wel eens een artikeltje aan besteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Er word heus wel aan Episode 3 gewerkt. Daar hoef je geen bevestiging voor te hebben... Ze zitten echt niet stil... Daarnaast is Episode 3 al lang bevestigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wombat13
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:55
Verwijderd schreef op maandag 13 april 2009 @ 12:53:
[...]

Oke is verstuurd. Veel plezier ermee!
Als iemand Episode 1 nog wil hebben hoor ik het wel.

Btw, Synergy...nog niet eerder van gehoord. Klinkt als SvenCoop voor Half-Life 2, heb daar destijds veel lol aan beleefd. Misschien HL2 maar weer eens installeren en uitproberen.
mocht je ep1 nog hebben O-) wombat13@gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 15:47

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Tower410 schreef op maandag 13 april 2009 @ 23:40:
[...]

Heb hier toch een stuk of 5 goede servers met een ping onder de 100.

3 favorieten van mij (allemaal ping onder de 50 zelfs):

94.75.232.105:27016
94.75.232.105:27015
84.244.138.6:27015

Game met GoT lijkt mij ook best leuk :)
uit mijn vorige bericht:

Een paar weken geleden druk bezig geweest met t opzetten van een goede HL2DM server. Ik had in het verleden altijd een GTA:SA MP server draaien maar omdat deze bijna niet meer gebruikt werd heb ik er een HL2DM server van gebakken ( HL2DM is gratis). Omdat ik ook altijd op T.net spook wil ik hem hier ook even kwijt.

Savonds is het over het algemeen wel druk in de server en altijd gezellig vol Nederlanders :)

Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/84.104.249.45:27015/banner_560x95.png?random=179869

Serverinfo: http://www.gametracker.com/server_info/84.104.249.45:27015/

Hier kan je HL2DM ( Gratis )downloaden
Nvidea kaart: http://www.steampowered.com/nvidia/
ATI kaart : http://www.steampowered.com/ati_offer1a/

Ook is een een steamgroep waar je lid van kan worden, zodat je direct weet of er andere leden / bezoekers van de server spelen. http://steamcommunity.com/groups/DukeN

Er zijn custom en normal DM maps op te vinden. De custom maps worden via Fast download binnen gehaald. Ook zijn de stats actief en kan je maps voten etc. Een compleet servetje dus. Enjoy!

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Nog een tip voor iedereen die Half-Life 2 DM ook wel eens via een niet-ATI of Nvidia kaart wilt spelen (bijvoorbeeld op een recente laptop met integrated graphics, waarop HL2DM redelijk draait): je hoeft alleen maar eenmalig HL2DM toe te voegen aan je Steam account op een machine met een Nvidia of ATI kaart. Daarna werkt het op elke computer met een redelijke graphics kaart, ongeacht het merk van de chipset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3LTA
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 12:57
Heb ik! zal vandaag ff me bezig gaan.

Moet er nog wat speciaals mee gebeuren of wat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
Nouja maak hem vooral niet te groot, Half-life spelen met 10 mensen wordt een puinhoop. Ben je meer bezig met iedereen aan te sturen op het juiste moment naar de goede plek te lopen dan dat je echt met de game bezig bent.

Hele Half-life-serie in de mapcycle (als je dat kan tenminste)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:58

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

mace schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 00:00:
Ja, ik bedoel, Dead Rising was al briljant op dat vlak, elke goede zombie-iets moet gewoon een winkelcentrum hebben, klaar.
In Resident Evil is dat denk ik niet zo boeiend; te veel licht :(.

Los daarvan laat Episode III lang op zich wachten, maar ik heb ook gehoord dat ze iets heel ambitieus van plan zijn in EPIII. Misschien willen ze het een verassing laten zijn :).

[ Voor 23% gewijzigd door Blaat op 16-04-2009 15:00 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0han13
Mischien is het handig om het over een Hamachi server te doen:
Wikipedia: Hamachi

Ik gebruik het ook om met vrienden online te gamen en het is ideaal! Geen gedoe meer met poorten forwarden en firewall blokkades. Enigste nadeel is dat er soms een hoge ping is maar dat kan worden verholpen met paar keer een herstart van Hamachi.

Wat Episode 3 betreft, Valve doet dan wel lang over zijn games, maar ze hebben nog nooit teleurgesteld. Ik heb alle vertrouwen in ze dat ze weer een machtig mooie game afleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3LTA
Tower410 schreef op donderdag 16 april 2009 @ 14:45:
Nouja maak hem vooral niet te groot, Half-life spelen met 10 mensen wordt een puinhoop. Ben je meer bezig met iedereen aan te sturen op het juiste moment naar de goede plek te lopen dan dat je echt met de game bezig bent.

Hele Half-life-serie in de mapcycle (als je dat kan tenminste)?
geef me maar een mapcycle.txt met de juiste inhoudt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3LTA
Ik zit ff te kijken hoe ik die gcf data wat uitgepakt moet worden op de server krijg :S

is iets moelijker dan een CS:S opzetten dit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Ik heb trouwens ook nog een gift voor HL2 en HL2:EP1. Mocht iemand interesse hebben dan kan je me een DM sturen met je steamid (aka emailadres) en in wat je geïnteresseerd bent. First come...first served.

Alles is uitgedeeld ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Graham op 19-04-2009 11:34 . Reden: update, MrVegeta heeft de HL2 en HL2:EP1 is voor The_Ownman ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog mensen vanavond die Synergy willen spelen? Er is nog geen GoT servertje en ik heb zelf ook niet de mogelijkheid er een te starten, maar als iemand dat wel zou kunnen doen zou dat gaaf zijn. Anders misschien met wat tweakers spelen op een van de bestaande servers? Ben MsG al tegengekomen, wellicht nog andere mensen? Mijn steam nick is hetzelfde als hier op GoT dus voeg me maar toe als friend. Ik ga weer effe verder spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Mijn steamnick is ook gewoon MsG. Ik ga ook ff verder spelen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3LTA
Verwijderd schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 23:23:
Nog mensen vanavond die Synergy willen spelen? Er is nog geen GoT servertje en ik heb zelf ook niet de mogelijkheid er een te starten, maar als iemand dat wel zou kunnen doen zou dat gaaf zijn. Anders misschien met wat tweakers spelen op een van de bestaande servers? Ben MsG al tegengekomen, wellicht nog andere mensen? Mijn steam nick is hetzelfde als hier op GoT dus voeg me maar toe als friend. Ik ga weer effe verder spelen :)
[NL] [GoT] -= Synergy Hl2/Ep1 Co-Op Server 100Mbit =-

ip= synergy.d3lta.nl:27015

Server Password= syngot

Ben benieuwd hoe die loopt ;)

[ Voor 3% gewijzigd door D3LTA op 19-04-2009 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
D3LTA schreef op zondag 19 april 2009 @ 01:14:
[...]

Server Password= syngot

Zat er net even op. Loopt vlot, iig met 1 persoon (ping van 20).

Misschien kunnen we morgen afspreken in de namiddag?

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D3LTA schreef op zondag 19 april 2009 @ 01:14:
[...]

Server Password= syngot

Cool! Ik heb daarnet zelf een non-dedicated game gehost, liep niet eens zo verkeerd. Morgen zal ik later op de dag zeker even komen spelen. Misschien rond een uurtje of 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Met de console kutten is ook wel grappig. Net aldoor gedaan in Daylife's game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3LTA
Graham schreef op zondag 19 april 2009 @ 01:33:
[...]

Zat er net even op. Loopt vlot, iig met 1 persoon (ping van 20).

Misschien kunnen we morgen afspreken in de namiddag?
Laat het me ff weten :)

Misschien iemand hier ook nog belang bij om als 2de admin te functioneren?

Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/192.87.54.75:27015/b_560x95.png

Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/192.87.54.75:27015/b_350x20_C5A6C3E-383F2D-D2E1B5-2E3226.png

[ Voor 35% gewijzigd door D3LTA op 19-04-2009 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

* Da_maniaC adds server. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Ik ga dit vanmiddag spelen! Wie doet er mee?

Ow, moet eerst steam weer installeren :P

[ Voor 56% gewijzigd door Pinjataaa op 19-04-2009 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Cool! Ergens in de loop van volgende week moet het ook wel lukken.
Is er een steam group om makkelijk te meeten in steam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GertjeBE
  • Laatst online: 10-09 11:44
Bij deze wil ik ook laten weten dat ik nog een gratis HL2 gift heb op steam. Laat weten via een prive bericht als je interesse hebt. wie het eerst komt, eerst maalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Heb je misschien ook een Episode 2 gift? Ik kan heel veel maps niet spelen in Synergy omdat het van EP2 is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GertjeBE
  • Laatst online: 10-09 11:44
neen die heb ik helaas niet, enkel HL 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3LTA
Pinjataaa schreef op zondag 19 april 2009 @ 14:11:
Heb je misschien ook een Episode 2 gift? Ik kan heel veel maps niet spelen in Synergy omdat het van EP2 is :(
Ik heb ook geen ep2 jammer genoeg ;( , dus kan de server ook niet vullen met ep2 content

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Gewoon zelf kopen ;)

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D3LTA schreef op zondag 19 april 2009 @ 11:06:
Ik heb weinig verstand van de console commands, maar het is misschien wel handig als iemand de map kan wisselen. Nu staat ie op trainstation, het begin van HL2, en dat is meer gepraat dan actie.
Ik zit op dit moment op de server, zijn er nog mensen die willen joinen? Spreek me anders even aan op steam > daylife

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Verder werkt de server prima eigenlijk. Goede ping en de laadtijden zijn netjes te noemen.

Net even met daydream en innocent man gespeeld.

[ Voor 52% gewijzigd door Graham op 19-04-2009 18:12 ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:56
ik zit er nu ook op met daylife, maar hij reageert niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Dan heb ik alles dubbel behalve EP2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Pinjataaa schreef op zondag 19 april 2009 @ 18:30:
[...]

Dan heb ik alles dubbel behalve EP2 :P
Gewoon weer weg geven :P

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Ja dan geef ik het wel weg, voor 9 euro hoor je mij niet klagen :)
Hopelijk gaat het een beetje snel!

Wow, binnen 5 minuten had ik mijn code al ontvangen, onmogelijk :P

Wel erg flauw van Steam, ik kan spellen zoals Team fortress 2 en Portal niet eens weggeven als gift terwijl ik die al wel had.
Alleen HL2 en HL2:EP1 :s

[ Voor 31% gewijzigd door Pinjataaa op 19-04-2009 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
[...]
Wil best wel admin spelen hoor, als je misschien een keer wilt uitleggen hoe jouw admin-mod werkt. ;) Jammer dat je geen ep2 hebt, wordt al zo weinig gespeeld met synergy vind ik :(

EDIT: Kreeg daarnet een connection lost na de mapchange. Kon wel meteen weer de server in. Weet niet wat er gebeurde.

EDIT2: Hoe heb je de difficulty staan? Ik kon met 3 hits van mijn rocketlauncher in mijn eentje een gunship neerhalen, lijkt me iets te makkelijk.

[ Voor 26% gewijzigd door Tower410 op 19-04-2009 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Bijna tijd voor een nieuw topic, iemand die zich opoffert als gordon supporter :p ?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net op D3lta's server vanaf het begin van HL2 tot aan Highway 17 gespeeld met een aantal tweakers. Was vet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Cassius schreef op zondag 19 april 2009 @ 20:26:
Bijna tijd voor een nieuw topic, iemand die zich opoffert als gordon supporter :p ?
Ik zou de TS wel willen vernieuwen, althans, facelift geven voor het nieuwe deel.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Pinjataaa schreef op zondag 19 april 2009 @ 18:47:
[...]

Ja dan geef ik het wel weg, voor 9 euro hoor je mij niet klagen :)
Hopelijk gaat het een beetje snel!

Wow, binnen 5 minuten had ik mijn code al ontvangen, onmogelijk :P

Wel erg flauw van Steam, ik kan spellen zoals Team fortress 2 en Portal niet eens weggeven als gift terwijl ik die al wel had.
Alleen HL2 en HL2:EP1 :s
Je reinste piraterij eigenlijk ja, het distribution systeem van STEAM.
Gelukkig zijn er daarom sites als g2play.pl waar die geintjes maar 9 euro kosten. :)
Wel jammer dat hun aanbod zo beperkt blijft.
(Echter maakt het mij persoonlijk niet meer zo veel uit sinds ik vast werk... dat ik 24,95 voor een spel betaal wat ik toch erg graag wil ipv 14,95).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Het verschil zit hem vooral in spellen als COD4 enzo, die kosten 50 euro op steam en 15 euro bij g2play.pl! maar ik doe ook niet moeilijk over die 9 euro, maar het was leuker geweest als ik er nog iemand blij mee kon maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
Heb een steamgroup voor GoT Half-life 2 gemaakt.

GoT Half-life (GoT HL)
GoT Half-life 2, Episode One, Episode Two, Synergy

JOIN!

p.s. D3LTA, is het goed als ik jouw server incl. wachtwoord op die pagina zet?

[ Voor 9% gewijzigd door Tower410 op 19-04-2009 21:27 . Reden: URL gefixt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Dan moet je de Steam page ook met een wachtwoord beveiligen :P Anders zit het binnen no-time vol met Russen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
Valt nog heel erg mee met russen en zo bij synergy vind ik.

Maar kun je zo'n pagina met een wachtwoord beveiligen dan? Ik zie alleen een optie om de group public of invite only te maken...

Bovendien denk ik dat het wel meevalt met russen die toevallig die pagina tegenkomen en dan op de server gaan. En anders bannen we ze gewoon allemaal O-)

[ Voor 29% gewijzigd door Tower410 op 19-04-2009 21:47 . Reden: Typo... lekker bezig vandaag ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3LTA
Tower410 schreef op zondag 19 april 2009 @ 21:24:
Heb een steamgroup voor GoT Half-life 2 gemaakt.

GoT Half-life (GoT HL)
GoT Half-life 2, Episode One, Episode Two, Synergy

JOIN!

p.s. D3LTA, is het goed als ik jouw server incl. wachtwoord op die pagina zet?
Dat is Prima

al is dit inderdaad iets om rekening mee te houden
Pinjataaa schreef op zondag 19 april 2009 @ 21:32:
Dan moet je de Steam page ook met een wachtwoord beveiligen :P Anders zit het binnen no-time vol met Russen.

[ Voor 21% gewijzigd door D3LTA op 19-04-2009 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0han13
Verwijderd schreef op zondag 19 april 2009 @ 20:31:
Net op D3lta's server vanaf het begin van HL2 tot aan Highway 17 gespeeld met een aantal tweakers. Was vet :)
Ja, het engiste probleempje was een kleine bug aan het begin van het Highway 17 level, dat die deur ineens op slot zat. De oplossing was dat je jezelf even moest killen, dan spawnde je op de goede plek :p. Maar toen was jij al weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
D3LTA schreef op zondag 19 april 2009 @ 23:17:
[...]

Dat is Prima

al is dit inderdaad iets om rekening mee te houden

[...]
Probleem is een beetje dat er geen wachtwoord op die steam-pagina kan, en er nergens anders een plek is waar alleen members de berichten kunnen zien. Toch maar erop zetten? Denk dat het wel meevalt met mensen die dat tegenkomen en dan ook nog eens synergy spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Kun je community groups niet zo instellen dat alleen members de info kunnen lezen? (Of de announcements) ?
Ik manage er zelf ook 2 maar heb er al ff niet meer op gekeken dus weet zo 1, 2, 3 niet of het kan. :X

Dan voorkom je wel dat heel de wereld alsnog de server joined. :P

[ Voor 22% gewijzigd door Da_maniaC op 20-04-2009 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
Dat zeg ik dus, ik kan zoiets nergens vinden :X Wel raar eigenlijk, dat moet toch mogelijk zijn zou je denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Net samen gespeeld met Weiman en Tower410 en een Britse Steam Friend. Was briljant! We zijn tot Black Mesa East gekomen, airboat ride was geniaal, die helikopter ging ook errug snel neer met 4 man met machine gun erop. >:) Hij werd wel erg laggy met zoveel van die watermines.

Tower410 heeft al aangegeven dat hij als admin wilde helpen, op zich wil ik ook wel helpen. Ben wel bekend met de console, alleen wat minder met de mapnamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Cool, Flappie is ook van de partij.
Is 4 spelers het maximale wat mogelijk is?
Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.