Als me dat zou boeien zat ik al niet meer bij de postbank, jaren 2,5% getrokken op een internetspaarrekening en zolang de toprekening boven dat niveau blijft hoor je mij niet klagen. Gemak is bij mij belangrijker.thefxr schreef op maandag 01 september 2008 @ 22:30:
ja, en over een jaar of meer, naaien ze je weer een oor aan. Dit soort banken verliezen hun streken niet snel. ze hebben jaren een tarief van 2 a 3% onder de marktrente gegeven en daardoor kunnen ze nu ineens tijdelijke de internet banken matchen.
Daarnaast hebben de banken het geld gewoon nodig gezien het huidige financieringsklimaat. De Postbank kon het voorheen prima hebben als er vele miljoenen naar andere banken werden geboekt vanwege hogere rente, nu niet meer, dus moeten ze zelf ook omhoog.
Zodra het economisch allemaal weer beter gaat, gaat die rente absoluut weer omlaag.
Zelf nog nooit wat gekocht, m'n ouders wel en eerlijk is eerlijk, het duurde een half jaartje voordat de marktprijzen daalden naar wat zij betaald hebben.NeoMe schreef op maandag 01 september 2008 @ 22:33:
Ben ook pleite bij de Postbank, het een en ander nagelezen en die rentepunten voor mij en ik denk voor 99% van de klanten niet aantrekkelijk.
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.