Je moet dan wel een (beperkt) valutarisico op de koop toenemen en je willen focussen op Amerikaanse bedrijven.Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 00:06:
[...]
Gelukkig is de meest uitgebreide en liquide marktplaats op deze aardbol geopend als jij niet hoeft te werken. Bovendien zijn de transactiekosten ook nog eens lager (als je bij IB zit) dan jij ergens voor NL aandelen kan krijgen. Waarom dan nog beleggen in NL? Zeker nu allerlei ETF's als paddestoelen de grond uitschieten.
De_Bastaard schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 21:39:
Heeft iemand trouwens dat boek van Greenblatt ook gelezen
offtopic:
Ik twijfel nog even of ik deze discussie over financieel/economie gerelateerde boeken zou moeten afsplitsen, maar voorlopig laat ik 'm hier wel.
Ik twijfel nog even of ik deze discussie over financieel/economie gerelateerde boeken zou moeten afsplitsen, maar voorlopig laat ik 'm hier wel.
Ik heb er zaterdag even bij staan kijken, maar om praktische redenen vanaf gezien (ingeruild voor het boek van Gore
Heb afgelopen zaterdag wel 'De groei voorbij' en 'Barbarians at the gate' als economische/financiele literatuur meegepikt. In de categorie iets minder serieus laatst 'Freaconomics' gelezen.
[ Voor 28% gewijzigd door Rukapul op 26-02-2008 22:27 ]