Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.001 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
Net Iiyama 24" B2403WS binnen. PS3 werkt er perfekt op, HDMI + HDCP. Alleen is het scherm mat, misschien is een glossy scherm mooier kwa zwart en diepte van de kleuren.

Ratched is erg mooi! Speelt ook echt super smooth. Wel raar, een platform game, heeel lang niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Frank J. schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 13:29:
Heeft er iemand ervaring met de PS2 titels van Ratchet & Clank op de PS3? Ik wil graag weten of deze ook daadwerkelijk draaien, kan ik even inspelen voor de PS3 versie :D

Thnx alvast
R&C 3 schijnt het gewoon goed te doen. De eerdere delen niet. :)

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138251

Wil graag een ps3, en wil dan voor het starters pack gaan. Kan ik buiten de 2 spellen die ik heb, gewoon via wifi online gaan, en dan allerlei demo's enzo downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack3770
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-04-2024
Iemand ervaring met deze shop?
http://www.4-less.eu/?menu=category&categoryID=107148

Heel mooie prijzen, maar het ziet er verdacht uit.
Nochtans heb ik al van iemand gehoord dat hij er succesvol een microsd gekocht had.

Trouwens, een 80gb-model bestaat toch niet in Europa, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Anoniem: 138251 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 15:35:
Wil graag een ps3, en wil dan voor het starters pack gaan. Kan ik buiten de 2 spellen die ik heb, gewoon via wifi online gaan, en dan allerlei demo's enzo downloaden?
Dat kan ja :)

[ Voor 91% gewijzigd door SToRM666 op 12-10-2007 15:39 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ja. Extra gratisch demo's!

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-04 17:17

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

Je kunt gewoon met de ingebouwde standaard wifi online gaan op het gratis playstationnetwork (PSN). Tip: maak óók een USA account aan om wat meer online content tot je beschikking te hebben (de Yellowpages helpen je zeker verder mbt een bestaand adres in de USA ;) ).

Te laat :+

I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166348

Ik had ergens iets gelezen over dat de playstation in 2008 tv zou kunnen recorden?
Kunnen ze dat gewoon met een update inbouwen, of hoe zit dat? Weet iemand daar meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP
  • Laatst online: 15-04 17:17

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

Anoniem: 166348 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 15:43:
Ik had ergens iets gelezen over dat de playstation in 2008 tv zou kunnen recorden?
Kunnen ze dat gewoon met een update inbouwen, of hoe zit dat? Weet iemand daar meer over?
Je kunt genoeg info vinden in de oudere postings in dit forum - maar middels een update, stukje software en wat plugin-hardware is dit alles in de toekomst te realiseren :) .

I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Shiver23 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 13:26:
[...]
Ik was zelf ook erg lang gericht op LCD, maar inmiddels ben ik er wel uit dat mijn volgende TV een plasma wordt.
:D wat gaf de doorslag???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Beeldkwaliteit. Zien is geloven B)

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:00
Anoniem: 166348 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 15:43:
Jep dit heet Play TV

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
play tv for playstation 3

Je hebt een kastje nodig die je aansluit op je PS3. Helaas hebben de Nederlandse kabelboeren via dvb-c (digitale tv over de kabel) nogal een monopolie recht op de codering. Dus hoe dit precies gaat worden mbt NL kan niemand voorspellen.
Shiver23 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 15:51:
[...]

Kleur diepte zwart niveau etc zeker?

Ik ben van plan om in de toekomst ook op Full HD plasma over te gaan. Tv welke ik nu heb rockt echt hard hoor daar niet van maar je gaat toch op details letten :) Vooral 's avonds film kijken daar merk je dat donker niet helemaal donker is. Of gewoon het nieuws, het oogt allemaal wat natuurlijker.

[ Voor 29% gewijzigd door Falcon Heavy op 12-10-2007 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-07 14:17
Jack3770 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 15:38:
Iemand ervaring met deze shop?
http://www.4-less.eu/?menu=category&categoryID=107148

Heel mooie prijzen, maar het ziet er verdacht uit.
Nochtans heb ik al van iemand gehoord dat hij er succesvol een microsd gekocht had.

Trouwens, een 80gb-model bestaat toch niet in Europa, toch?
wat moet je er mee, starterspack is 50 euro duurder daar

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:43
Ik heb nu een HDMI-DVI kabel om tussen mijn PS3 en mijn Acer Al2051w te leggen, maar als ik de HDMI output inschakel op de PS3 geeft de Acer de melding 'Input not supported'. Wat doe ik verkeerd? Ik kan in het PS3 menu eigenlijk geen opties vinden om het wel werkend te krijgen...

Edit: Mijn tweede monitor, een Iiyama E435, geeft dezelfde melding. Stuurt de PS3 een 1080p signaal uit ofzo? Dat kunnen mijn monitoren beiden niet aan. Ik kan alleen niet vinden waar ik het moet switchen naar 720P...

[ Voor 28% gewijzigd door Dr. Strangelove op 12-10-2007 16:12 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack3770
  • Laatst online: 05-04-2024
Mars18 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:01:
[...]

wat moet je er mee, starterspack is 50 euro duurder daar
Het gaat dan wel om een 80gb starterspakket.

En de vraag ging me ook meer over de site in het algemeen.
Bijvoorbeeld de x360 elite scheelt toch al wat hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Laatst online: 09-07 15:19
[...]

Kan ik alleen maar beamen. Heb zelf een Samsung 50Q91 Plasma en een Sony KV26 LCD maar de kleuren op plasma zijn veel natuurlijker maar dat is weer een andere discussie.....ik wil naar huis en R&C gaan bewonderen.... :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:43
:(

Sukkel... in alles wat ik over de PS3 heb gelezen ben ik niet tegengekomen dat het ding ALLES in HDCP uitstuurt. Ik dacht dat het alleen om BR films ging... misschien een nuttige toevoeging voor de startpost.

Iemand een goedkope DVI-HDMI kabel kopen? ;)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Mijn hemel. Ratchet en Clank is gewoon een levende pixar film, wat een spel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
nudie schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:58:
Mijn hemel. Ratchet en Clank is gewoon een levende pixar film, wat een spel!!
haha ja echt he :P

Ik had het idee bij het begin met de intro dat het gewoon een filmpje was maar ingame ziet het er precies hetzelfde uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterMCSE
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-03 18:56
Ik vind R&C ook echt geweldig.

Ga hem zeker kopen als deze uitkomt. _/-\o_

Altijd blijven lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
nudie schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 22:41:
[...]

Ik snap gewoon de logica compleet. Het past totaal niet tussen alle andere berichten is als er tussen komt dat een spel is uitgesteld of wat dan ook. Het zijn ook gewoon compleet willekeurige berichten (even wat random dingen ertussen gezet)

Ik bedoel als je game nieuws wil brengen, doe het dan goed en volledig. Er zijn dagelijks wel dit soort berichten te vinden terwijl je op Tweakers enkel 1x in de zoveel weken een willekeurig bericht ziet, en dan vaak negatief voor Sony zonder enige logica.

Tweakers moet gewoon blijven bij het brengen van technisch nieuws (software/hardware/etc) en het game nieuws (software) gewoon overlaten aan de echte gamesites.

Just my 2 cents.
Om maar in hetzelfde kader te blijven. Kan iemand mij het nut vertellen van dit nieuws bericht?

nieuws: Virtua Fighter 5-demo aangeboden op Xbox Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
[...]

Het volgende dat ik wel zou willen kopen is een FullHD beamer. Daar kunnen LCD en plasma beide niet tegenop. En het is nog goed betaalbaar ook :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:46
He ik begin het nou toch steeds vreemder te vinden met de frontpage van tweakers.

Er staat nu opeens een artikel over Virtua Fighter 5 waarvan een demo op xbl staat. Ik snap echt NIET wat de nieuwswaarde hiervan is aangezien het om een spel gaat dat al bijna een half jaar te koop is. Zet dan iets op de frontpage wat tenminste nieuwswaarde bevat. Demo's die op xbl of op PSN worden gezet vallen hier dus niet onder.

En als dat al we zo was dan kunnen ze beter beginnen met het posten van echte nieuwe dingen zoals een demo van RC of PGR ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
zerokill schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:05:
He ik begin het nou toch steeds vreemder te vinden met de frontpage van tweakers.

Er staat nu opeens een artikel over Virtua Fighter 5 waarvan een demo op xbl staat. Ik snap echt NIET wat de nieuwswaarde hiervan is aangezien het om een spel gaat dat al bijna een half jaar te koop is. Zet dan iets op de frontpage wat tenminste nieuwswaarde bevat. Demo's die op xbl of op PSN worden gezet vallen hier dus niet onder.

En als dat al we zo was dan kunnen ze beter beginnen met het posten van echte nieuwe dingen zoals een demo van RC of PGR ofzo...
ook gezien totaal vaag, enige wat ik kan bedenken dat ze het posten omdat de versie eerst op de PS3 was en nu beter op de 360 is dmv online en downloads. Ik heb het HIER ook al aangegeven.

Zoiezo bakken een hoop sites niks van berichtgeving hoor. Check dit bijvoorbeeld.
He added: "Both have their own challenges. Right now we have a big challenge on the 360 to make it fit on a DVD, to put five languages, to put all the data on eight gigs. On the Blu-ray side we're really good, but then the memory is quite different. How we handle memory is really different between the two machines and we're struggling right now on the PS3. But we have people who are really dedicated and we're having help from Microsoft on one side and Sony on the other side to have the same quality on both systems. It really depends on the week basically as to who's best."
Wat maakt deze website er van? Te weinig geheugen. Terwijl er toch echt staat ander geheugen tov de 360.
Juist bij tweakers hoop ik dat dit soort fouten niet gemaakt worden of dat posters hun gekleurde mening in de berichten verwerken dmv kleine nuances. Jammer echt jammer

[ Voor 11% gewijzigd door Falcon Heavy op 12-10-2007 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-06 09:29
Een tijdje geleden ging het over RSX access vanuit Linux en wat daar de status van was.. (ik kon toen de juiste thread niet meer terug vinden, en nog steeds niet eigenlijk..)
Maar de laatste dagen komen er aardige zaken naar boven met het vinden uitdokteren van het RSX command buffer. In deze thread kan je er meer over lezen (vooral voor coders):
http://forums.ps2dev.org/...s=0&postorder=asc&start=0

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

PeterMCSE schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:04:
Ik vind R&C ook echt geweldig.
Ga hem zeker kopen als deze uitkomt. _/-\o_
Ik... ik... hebbe hebbe dat game! Ik sluit me bij iedereen aan dat het geweldig vindt, was wel een zware download, fieuw... Had het niet verwacht, het is eerlijk gezegd veel beter dan ik dacht, en ik had al hoge verwachtingen. Groovetron is super :D ben benieuwd naar die dino-groove-moves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Dakoina schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:10:
[...]
Ik... ik... hebbe hebbe dat game! Ik sluit me bij iedereen aan dat het geweldig vindt, was wel een zware download, fieuw... Had het niet verwacht, het is eerlijk gezegd veel beter dan ik dacht, en ik had al hoge verwachtingen. Groovetron is super :D ben benieuwd naar die dino-groove-moves.
Die dino's staan echt afwisselend op hun linker en rechterbeen te stampen :P En in dat level kan je ook vliegen met de sixaxis ^^ De "pinguin-gun" is trouwens ook een leuk wapen :)
Frank J. schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:09:Wat maakt deze website er van? Te weinig geheugen. Terwijl er toch echt staat ander geheugen tov de 360.
Juist bij tweakers hoop ik dat dit soort fouten niet gemaakt worden of dat posters hun gekleurde mening in de berichten verwerken dmv kleine nuances. Jammer echt jammer
Tweakers is dan ook geen hardware site he 8)7 Goed bezig Tweakers |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Dr. Strangelove schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:41:
:(

Sukkel... in alles wat ik over de PS3 heb gelezen ben ik niet tegengekomen dat het ding ALLES in HDCP uitstuurt. Ik dacht dat het alleen om BR films ging... misschien een nuttige toevoeging voor de startpost.

Iemand een goedkope DVI-HDMI kabel kopen? ;)
Toevallig, heel toevallig, kreeg ik van -GF-Annihilator een link die ik in de SP ga opnemen, maar nog niet gedaan heb. Dit weekend maar weer eens in de SP updaten.

Voor wat het waard is, dit is de link:
http://www.widescreengami...php/Category:Manufacturer

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
nudie schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:04:
[...]

Om maar in hetzelfde kader te blijven. Kan iemand mij het nut vertellen van dit nieuws bericht?

nieuws: Virtua Fighter 5-demo aangeboden op Xbox Live
Ach laat ik nu net het volgende gesubmit te hebben:
Thanks Arx,

Het artikel op http://blog.us.playstatio...aystation-store-update-5/ heeft zijn plaats gevonden in de diepe krochten van onze submitqueue. Van daaruit zal het zich een baan moeten vinden langs de meedogenloze doch rechtvaardige poortwachters van de submit-, nieuws- en meukqueue. Moge de force met jou en je nieuwssubmitje zijn...

Disclaimer: er wordt niet gecorrespondeerd over ongeplaatste nieuwssubmits!
Ik hoop dat mijn statement bij Tweakers aankomt.

Ga ik nu weer verder met R&C. :9~

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
He arx, dat heb ik ook gesubmit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Frank J. schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:09:
[...]

ook gezien totaal vaag, enige wat ik kan bedenken dat ze het posten omdat de versie eerst op de PS3 was en nu beter op de 360 is dmv online en downloads. Ik heb het HIER ook al aangegeven.

Zoiezo bakken een hoop sites niks van berichtgeving hoor. Check dit bijvoorbeeld.
[...]

Wat maakt deze website er van? Te weinig geheugen. Terwijl er toch echt staat ander geheugen tov de 360.
Dit is wat ik heb gepost op Gametrailers.com forums waar ook al Assasins Creed druk behandeld wordt door de uitspraken van de devver.
Make sure to interpret the message correctly as he mentions the memory is different on the PS3 in comparison to the 360 version. Not limited, but difference since they have the same amount of ram only the PS3 has faster ram and split up. Also PS3's GPU ram I believe is 256MB XDR ram clocked at 3.2 GHz which is a LOT faster then the 360 memory. The other pile of 256mb ram on the other hand for the PS3 is as fast as the 360's total ram.
The memory is split up so they both have their own memory to work with. Its comparable to the advantage you will have for having a stand-alone videocard in your PC with its own (faster) memory. In comparison to having a shared videocard onboard (happens with most laptops) that shares its memory of the main memory, making the bus speed slower and the performance weaker.

In other words, its better to split it. But if you built a game around the principle that it will have a total of 512mb ram to work with out of a big pile (360) then you can load up bigger textures at once. This works with the 360, but for the PS3 they have to split it up and get the recourses from the 2 individual groups of memory. If done correctly this will be better and faster. But its also difficult if you have to develop for 2 systems. Hence the "struggling".

The DVD9 capacity limitation on the other hand is not something that can be solved by better programming (to a certain level with compression, but thats not an actual solution).
Maar inderdaad dit zou een typisch gevalletje Tweakers zijn als ze dat ook verkeerd zouden neerzetten als 360Party.nl

[ Voor 8% gewijzigd door nudie op 12-10-2007 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelcee
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:17
SToRM666 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:04:
[...]
Het volgende dat ik wel zou willen kopen is een FullHD beamer. Daar kunnen LCD en plasma beide niet tegenop. En het is nog goed betaalbaar ook :)
Als de prijs van die dingen voor de kerst met een procent of 70 daalt wel ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Nudie, denk aan je hart. :)

Maak je niet druk om die tweakers site joh, heeft geen zin. Als ze lame nieuws willen blijven brengen, dan doen ze dat toch fijn? Kost hun alleen maar bezoekers.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

Als al al die PS3 fanboys die Xbox berichtjes op de FP niet willen lezen, dan doen ze dat toch lekker niet? :?

Jezus, waar gaat het over hee :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05:30
Over een site waar je enig objectieve verslaggeving mag verwachten gezien hun verleden en die dit te pas en te onpas nalaten.

Misschien is dit voor tweakers.net compensatie omdat ze eerder dit jaar zoveel kritiek kregen op de ps3 accounts hier op GoT.

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Anoniem: 107573 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 18:40:
Als al al die PS3 fanboys die Xbox berichtjes op de FP niet willen lezen, dan doen ze dat toch lekker niet? :?

Jezus, waar gaat het over hee :X
Echt een fanboy reaktie dit. Als je goed LEEST gaat het niet over xbox berichten maar over de negatieve smaak over de PS3 wat tweakers post. Scheer je weg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blabla misschien dat een fanboy als jij het zó leest dat jij er iets negatiefs in leest over de PS3 ;)

Want dat is het kenmerk van de échte fanboy, als er ook maar iets instaat dat niet in het zonnige plaatje van de échte fanboy past, heeft het maar gelijk een negatieve smaak :+

En kom niet over fanboy aan bij mij, ik heb ze allebij maar op dit moment staat m'n PS3 stof te happen.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 107573 op 12-10-2007 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235145

Frank J. schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:01:
[...]

haha ja echt he :P

Ik had het idee bij het begin met de intro dat het gewoon een filmpje was maar ingame ziet het er precies hetzelfde uit :D
Fucking hell zeg idd, de kleuren spatten van het scherm, echt heel strak. _/-\o_
Hoe zien de games er over 2 jaar dan uit vraag ik me af. :9~
Spelen gaat nog wat minder (noob) :+ , heb sinds Super Mario 64 geen platform game meer gespeelt whaha... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
Anoniem: 107573 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 19:13:
Blabla misschien dat een fanboy als jij het zó leest dat jij er iets negatiefs in leest over de PS3 ;)

Want dat is het kenmerk van de échte fanboy, als er ook maar iets instaat dat niet in het zonnige plaatje van de échte fanboy past, heeft het maar gelijk een negatieve smaak :+

En kom niet over fanboy aan bij mij, ik heb ze allebij maar op dit moment staat m'n PS3 stof te happen.
Komt dat even goed uit. Heb een PS3, Wii en tot een paar maanden geleden een 360 gehad! Das toevallig. Helaas stond de 360 met zijn fps, race en niggaho clone spellen bij stof te happen. Ding verkocht en binnen 3 weken had de nieuwe eigenaar de red ring of death. Die was me een partij blij met dat gebakje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ow leuk daar hebben we de ROD weer. Komt ie ook weer eens om de hoek kijken? Gelukkig dat ik daar met mijn launch box totaal geen last van heb ;) Maar dit gaat allemaal offtopic, ik ga verder met Bioschock en PGR4, erg leuke fps en race spelletjes. Misschien daarna nog even Conan, Stranglehold of Halo 3. Prettige avond verder :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
Anoniem: 107573 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 19:23:
Ow leuk daar hebben we de ROD weer. Komt ie ook weer eens om de hoek kijken? Gelukkig dat ik daar met mijn launch box totaal geen last van heb ;) Maar dit gaat allemaal offtopic, ik ga verder met Bioschock en PGR4, erg leuke fps en race spelletjes. Misschien daarna nog even Conan, Stranglehold of Halo 3. Prettige avond verder :+
Succes met je zoveelste gehypte shooter zou ik zeggen en toedeledokie :> Ga ik weer verder met het genieten van de Ratchet and Clank demo om vervolgens nog een leuk bluray filmpje te gaan bekijken. Mooi he zijn we beiden gelukkig :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
R&C demo is werkelijk verschrikkelijk mooi. Eindelijk weer een game om naar uit te kijken.

[ Voor 84% gewijzigd door Crawl NL op 12-10-2007 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 11:33

amahusu

taking over the world!

zonde, doe je hem niet weg? ;)

Ik ben er inmiddels uit, ik ga m'n Iiyama tft omruilen voor een samsung 226BW, die komt uit verschillende tests als beste naar voren. Nu eerst nog m'n oude scherm kwijt zien te raken :P

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is ook het enigste wat een beetje te pruimen is op dat ding, R&C. En nog triester is dat je opgewonden raakt van een Blue Ray filmpje, op een game console :+ Nou veel kijkplezier he, ik game liever op m'n console. Daaaaaaaaag :w

En nee, ik doe hem niet weg. Kapitaalsvernietiging en zo ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 107573 op 12-10-2007 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Sinds wanneer is "te weinig geheugen" een positief iets? :+

En als je wat onderzoek had gedaan dan had je geweten dat de ps3 niets voor jou is en dat je het beter bij je 360 kan houden. Zonde van het geld dan. Gelukkig weet je nog wel dat je blij moet zijn dat die van jou het wonderbaarlijk genoeg doet :+

Ennuh, conan en stranglehold? Als je dat zo leuk vind dan ben je wss geen goede games gewent :w

[ Voor 8% gewijzigd door Reemster op 12-10-2007 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kijk al die mannetjes reageren dan :o Ik laat het er maar bij zitten verder, want geen zin in een flamewar enzo. En al helemaal niet in een waarschuwing.

Ok laatste dan: @Raziel, dan mag jij mij vertellen wat, naast die demo van R&C, er te spelen valt op de PS3. Motorstorm, Liar?? Laat me niet lachen. En Conan en Strangehold waren maar voorbeeldjes, ik kan net zo goed verder gaan met Skate of PES :9 Of zijn dat ook slechte games?

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 107573 op 12-10-2007 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
Anoniem: 107573 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 19:37:
Dat is ook het enigste wat een beetje te pruimen is op dat ding, R&C. En nog triester is dat je opgewonden raakt van een Blue Ray filmpje, op een game console :+ Nou veel kijkplezier he, ik game liever op m'n console. Daaaaaaaaag :w

Oh dacht dat je al weg was :+ Erg he multifunctionele dingen. En sinds wanneer het triest is dat je een film bekijkt is mij een raadsel eerlijk gezegd. En nee ik zit niet met een erectie naar mijn bluray films te kijken als je dat met opgewonden bedoeld.

Trouwens voor een non-fanboy zit je wel heel erg te happen :P . Wees gerust hoor ik game ook wel op mijn PS3. Volgende week Folklore halen, PES 2008 staat in de pre-order, Singstar staat in de pre-order net als R&C, Unchartered en ik moet nog wat leveltjes op Heavenly Sword voordat ik in Oblivion nog wat quests uitvoer die ik op de 360 versie nog niet had gedaan (jawel het enige spel wat ik daadwerkelijk op de Xdoos heb gespeeld.)

Neem een valiumpje ofzo iets. Je klinkt een beetje frusti ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chocovla schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 19:48:
[...]

Neem een valiumpje ofzo iets. Je klinkt een beetje frusti ;)
Nee dank je wel, maar ik heb voor jou nog wel een stripje liggen. Kan je goed gebruiken, ies graties voor jou ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
Back on topic nou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-07 18:20

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

is wel leuk om te lezen. Heb ik tenminste wat te doen op werk. :*)

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Zo, de R&C demo ziet er inderdaad zeer netjes (en dat is zacht uitgedrukt)uit en het loopt ook lekker soepel (ik heb alleen wel het idee dat het niet op 720p draait als ik de background bekijk?).
Ik had R&C gisteren al gepre-ordered en kon gelukkig vandaag mijn gratis usb-stick nog even ophalen, toch altijd leuk om erbij te krijgen. Ik weet nu in ieder geval dat ik van de pre-order geen spijt hoef te hebben :)
Nog ff snel door demo-en en dan maar aan Folklore gaan beginnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
Gek genoeg zijjn we redelijk on-topic geweest. Enkele PS3 eigenaren hebben aan de lokale 360 troll uitgelegd wat de voordelen van de PS3 zijn. En tegelijkertijd heb ik kunnen aangeven wat mijn ervaringen met de PS3 zijn en welke games ik zeer binnenkort hoop te spelen.

Nog meer on-topic, ben ik nou de enige die vond dat het platform element in Ratchet&Clank wat magertjes was? Er waren wel wat platform segmenten maar over het geheel genomen had ik op meer gehoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chocovla schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 19:56:
[...]

Enkele PS3 eigenaren hebben aan de lokale 360 troll uitgelegd wat de voordelen van de PS3 zijn.
Beste Chocovla, maar met zo'n opmerking is het natuurlijk erg lastig om zélf niet als troll te worden beschouwd natuurlijk. Want je kan het ook anders formuleren natuurlijk, namelijk de lokale 360 eigenaar probeert wanhopig aan de PS3 troll uit te leggen dat er op dit moment, ik herhaal, dit moment, nog niet erg veel leuks te gamen valt op de PS3. Maar ja, dat snap je natuurlijk niet :) Die roze PS3 bril staat je maar al te goed ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 107573 op 12-10-2007 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

@Chocovla: Mooie post :) Maar speel je geen warhawk of ninja gaiden?

Nog wat nieuws dat volgens mij nog niet is gepost:
Users

* You can now password-protect user accounts.

- Settings

* [Dynamic Normalizer] has been added as an option under [Sound Settings].
* [Energy Saver] has been added as an option.
* [Equalizer] has been added as a feature under [Music Settings].
* [Full] has been added as an option for [DVD Wide Display] under [BD / DVD Settings].
* [Photo Settings] has been added as an option.
* [PS / PS2 Settings] has been added as an option.
* [RSS Channel Settings] has been added as an option.
* [Sample Rate] has been added to [Audio CD Import] under [Music Settings].
* [Screen Saver] has been expanded under [Display Settings].
* The method of selecting an output resolution has been changed in [Video Output Settings] under [Display Settings].
* [Theme Settings] has been added as an option.
* [Zero Unused Disk Space] has been added as an option under [System Settings] > [Format Utility].

- Photo

* Additional slideshows have been added.
* [Photo Effects] have been added as a feature.
* Wallpaper feature has been added.
* [Zoom] has been added as a feature.

- Music

* Additional visualizations have been added.
* CD information can now be entered.
* Three-speed fast forward and fast reverse has been added as a feature.

- Video

* Files can now be played sequentially.
* Three-speed fast forward and fast reverse has been added as a feature.
* You can now select [Zoom] under [Screen Mode] when playing video files saved on the hard disk or storage media.
*An appropriate USB adapter (not included) is required to use storage media with some models.

- Game

* Support for PlayStation 3 format software titles has been expanded (PS3 will support more PS3 titles? An engineering marvel!)
* XMB (XrossMediaBar) is now accessible during gameplay.

- Network

* [RSS Channel] has been added as a feature.

- Friends

* You can now have multiple chat sessions.
* You can now select an image to use as your Avatar from [Photo].

- Other

* Date & Time is now shown when the PS button is pressed.
* File sorting has been changed.
* [Help] has been added as a feature.
* Playability status with the PS3 system has changed for some PlayStation and PlayStation 2 format titles.
* [Secure Delete] has been added as an option.
* Some PlayStation Network features have been revised.
toon volledige bericht
bron: evilgamerz.com

30oktober zullen we zien of het klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simplicidad
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-07 22:59
Anoniem: 107573 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 19:23:
En door daar uit de bocht te gaan viel je masker af... . Er is weinig fanboy aan om te verwachten dat sites zoals deze objectieve en correct nieuws verspreiden. En op tweakers is het echt niet lastig om aan te tonen dat er op dit vlak wel wat schort.

Maar soit als je weet dat een site over bepaalde topics nogal biased (ik ga ook niet op slashdot uit van object MS nieuws) ingesteld is dan ga je die berichten ook in het vervolg negeren.

BTW ik heb een bloedhekel aan mensen die omwille van het feit dat ze toestel X in het bezit hebben een wildcard krijgen in objectiviteit. Want dat doet het namelijk niet. Uit ervaring weet ik dat die net het ergste zijn en trouwens heel vaak die kaart trekken :z

[ Voor 48% gewijzigd door simplicidad op 12-10-2007 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
Anoniem: 107573 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:00:
[...]

Beste Chocovla, maar met zo'n opmerking is het natuurlijk erg lastig om zélf niet als troll te worden beschouwd natuurlijk. Want je kan het ook anders formuleren natuurlijk, namelijk de lokale 360 eigenaar probeert wanhopig aan de PS3 troll uit te leggen dat er op dit moment, ik herhaal, dit moment, nog niet erg veel leuks te gamen valt op de PS3. Maar ja, dat snap je natuurlijk niet :)
Kijk ik even naar jouw eerdere posts en kijk ik vervolgens naar de definitie van het begrip troll dan heb ik toch echt het idee dat het in jouw geval wel degelijk opgeld maakt:

An Internet troll, or simply troll in Internet slang, is someone who intentionally posts controversial or contrary messages in an on-line community such as an on-line discussion forum with the intention of baiting users into an argumentative response

Je had toch kunnen verwachten dat je met je opmerkingen reacties zou uitlokken van diverse PS3 eigenaren. Ik ga toch ook niet op een Ajax forum roepen dat het een flutclub is en dat Feyenoord briljant is (disclaimer heb niets met beide clubs ze zijn zuiver ter illustratie gebruikt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Anoniem: 107573 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:00:
[...]

Beste Chocovla, maar met zo'n opmerking is het natuurlijk erg lastig om zélf niet als troll te worden beschouwd natuurlijk. Want je kan het ook anders formuleren natuurlijk, namelijk de lokale 360 eigenaar probeert wanhopig aan de PS3 troll uit te leggen dat er op dit moment, ik herhaal, dit moment, nog niet erg veel leuks te gamen valt op de PS3. Maar ja, dat snap je natuurlijk niet :)
Over smaak valt natuurlijk volgens jou te twisten ;). Nou goed, je begon nog zo leuk door te zeggen dat je geen flamewar wilde beginnen, maar ik zie het tegengestelde bij jou. Best wel jammer van je.

Ga aub PGR spelen in 'HD', en kijk uit de je stuurtje niet flam vat. Doeg! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
-RazieL- schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:00:
Euh nee, zoals je misschien hebt kunnen zien in eerdere posts kunnen oorlogsspellen me niet direct boeien (Warhawk in dit geval.) Ninja Gaiden lijkt me an sich wel leuk gezien het oosterse thema maar om zo kort na Heavenly Sword alweer een button basher te gaan spelen vind ik ook weer wat te ver gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy

ach het feit dat jij hapt en niet alleen op mij en alleen hier in het topic komt om herrie te schoppen zegt meer over jouw dan over mij :)

Anyway zoals Choclova al zegt:
[...]
Gek genoeg zijjn we redelijk on-topic geweest. Enkele PS3 eigenaren hebben aan de lokale 360 troll uitgelegd wat de voordelen van de PS3 zijn.
knip
zoals ik al zei scheer je weg gekkie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chocovla schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:03:
[...]

Je had toch kunnen verwachten dat je met je opmerkingen reacties zou uitlokken van diverse PS3 eigenaren. Ik ga toch ook niet op een Ajax forum roepen dat het een flutclub is en dat Feyenoord briljant is (disclaimer heb niets met beide clubs ze zijn zuiver ter illustratie gebruikt)
Lieverd, dit was mijn eerste post zojuist: Als al al die PS3 fanboys die Xbox berichtjes op de FP niet willen lezen, dan doen ze dat toch lekker niet?

Ik gaf alleen mijn mening, omdat ik vindt dat er wel érg kinderachtig gereageerd wordt door sommige PS3 eigenaren op de berichten die Tweakers hier plaats. Punt. Dat was mijn mening. Dat ik vervolgens half PS3 spelend Tweakers over me heen krijg, is jammer. Maar aan de andere kant ook wel weer voorspelbaar, want een eigen mening geven kan blijkbaar niet meer.

Ik wil het hier verder graag bij laten, want het is toch water naar de zee dragen in een PS3 topic. Tevens wil ik mijn verontschuldigingen aanbieden aan een ieder, die zich onheus bejegend voelde door bepaalde uitlatingen van mijn kant.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 107573 op 12-10-2007 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Hoho, NG: Sigma kan je nooit van z'n leven uitspelen door te button bashen. Bij HS kom je hier nog best goed mee weg, maar bij ninja gaiden zal je toch echt na moeten denken bij wat je doet :) Het is idd wel aan te raden om eerst HS uit te spelen. 2 hack&slash-games met totaal verschillende controls tegelijk spelen vind ik nogal verwarrend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Anoniem: 107573 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:09:
[...]

Lieverd, dit was mijn eerste post zojuist: Als al al die PS3 fanboys die Xbox berichtjes op de FP niet willen lezen, dan doen ze dat toch lekker niet?

Ik gaf alleen mijn mening, omdat ik vindt dat er wel érg kinderachtig gereageerd wordt door sommige PS3 eigenaren op de berichten die Tweakers hier plaats. Punt. Dat was mijn mening. Dat ik vervolgens half PS3 spelend Tweakers over me heen krijg, is jammer. Maar aan de andere kant ook wel weer voorspelbaar, want een eigen mening geven kan blijkbaar niet meer.
Heeft niks met Xbox/MS te maken hoor, lees het topic maar door en je weet waar we het over hebben. En als jij kritiek met argumenten kinderachtig vindt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill

[...]

Ik moet je teleurstellen ben ik bang en vertellen dat die lijst van een of ander forum was gejat waar het meer een feature request voorstelde.... Dit was al een paar maanden geleden.

Ik hoop ieg wel dat ze iets bijzonders doen voor 2.0. in game xmb zou leuk zijn of iets van matchmaking ofzo. Maar hoe kom je aan 30 okt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
knip

Nog meer on-topic, ben ik nou de enige die vond dat het platform element in Ratchet&Clank wat magertjes was? Er waren wel wat platform segmenten maar over het geheel genomen had ik op meer gehoopt.
Platform element was inderdaad niet zwaar aanwezig in de demo vond ik. Maar volgens mij (ik weet het niet zeker, ik heb geen ervaring met de ps2 edities ) is R&C ook als meer aktie georienteerd bedoeld dan zoals bijv. Jak&Daxter spellen die zich meer op het platform element concentreren.
Ik kan de aanpak in ieder geval wel waarderen, 3D platform spellen blijven voor mij vaak toch lastig ivm het inschatten van afstanden bij sprongen of camera's die niet helemaal meewerken etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

[...]

Oooh de Firmware 2.0 waarvan we al gehoort hebben in februari, ..sony zegt pas iets als het ook uit is of morgen uitkomt. Helaas dus broodje aap!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-07 21:30

Len

Leeg

Ik hoorde van een buurman (helaas uit 2e hand dus) dat er in onze mediamarkt de 40 gig PS3 te koop zou zijn voor 399. Morgen ochtend ga ik dus even kijken. Ik ga het voooral als blu ray speler gebruiken dus de "maar" 40 gig vind ik niet erg.

Het rare is dat volgens mij de 40 gig pas half november uit zou komen :/

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:40

Sandyman538

SandstorM [148839]

Len schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:27:
Ik hoorde van een buurman (helaas uit 2e hand dus) dat er in onze mediamarkt de 40 gig PS3 te koop zou zijn voor 399. Morgen ochtend ga ik dus even kijken. Ik ga het voooral als blu ray speler gebruiken dus de "maar" 40 gig vind ik niet erg.

Dan heb je denk ik de laatste 15 pagina's van dit topic niet gelezen... :/

Ps.

Geloof je buurman maar ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Sandyman538 op 12-10-2007 20:38 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Len schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:27:

Heb hem all zien liggen bij de Mediamarkt maar zelf heb gewoon een sony memorycard reader ( voor de PS2/PS1 safegames ) en een game voor de PS2 gekocht. Oh ja een extra hdmi kabel voor mijn HDMI hub!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
[...]

Ik wil het hier verder graag bij laten, want het is toch water naar de zee dragen in een PS3 topic. Tevens wil ik mijn verontschuldigingen aanbieden aan een ieder, die zich onheus bejegend voelde door bepaalde uitlatingen van mijn kant.
Ik ga verder inhoudelijk niet meer op je verhaal in, denk dat ik mijn mening hierover al eerder heb gegeven. Buiten dat will ik je toch één ding geven waar je misschien toch wat gelijk in hebt
, ja we hanteren hier af en toe behoorlijk de calimero dop in dit topic als het op de PS3 aankomt. Op zich ook geen verrassing als je tijdens het lezen van je dagelijkse gamesites (eurogamer, kotaku bijv.) te pas en te onpas te maken krijgt met PS3 bashing ook op plekken waar je het niet zou verwachten. Daar wordt je op het laatst ook kriegelig van aangezien het gros van deze opmerkingen nergens op gestoeld zijn en vaak niet meer zijn dan ECHTE fanboy comments.

En ga gewoon door met het geven van je eigen mening het is een relatief open internetplatform wat bij uitstek geschikt is voor het delen van elkanders mening. Ook al ben je het niet met elkaar over het betreffende onderwerp eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

He he, ff alles van vandaag gelezen. B)

Dacht ik eerst dat ik in het LCD vs Plasma topic zat, 2 pagina's verder dacht ik in een 360 vs Ps3 war beland te zijn maar blijkt nu toch gewoon het Ps3 topic te zijn. _O-

was me het dagje wel..... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
Chocovla schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:34:
[...]
En ga gewoon door met het geven van je eigen mening het is een relatief open internetplatform wat bij uitstek geschikt is voor het delen van elkanders mening. Ook al ben je het niet met elkaar over het betreffende onderwerp eens.
Af en toe is het ook verstandig om te zwijgen..... :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Laatst online: 05:55
Nou uh ik heb de laatste dagen alleen maar gelezen over 100 verschillende PS3 combinaties die nu in de winkel moeten liggen. Leek er even op dat hier alleen mensen zitten die nog van plan zijn de PS3 te kopen, en nog even wachten op de 43 GB versie of de 41GB met 2,3 spel erbij.
Anyway, de R&C demo ziet er mooi uit ja! Weet nog niet of ik hem ga kopen. Dat spelletje dat op snake lijkt ga ik wel kopen :) Al zal dat niet zo veel cash gaan kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Heb zojuist de demo van Ratchet & Clank gespeeld (hiervoor heb ik nog nooit 1 R&C game gespeeld) En ik heb zeer genoten van de demo. Ik vind de Nederlandse stemmen grappig en zeer passend in de game. Net zoals toen bij Beyond Good and Evil. En daar doet het me ook aan denken. Allebei in een eigen fictieve wereld, scifi achtig. Allebei vechtend tegen vijanden van ongeveer hetzelfde soort. Spijtig genoeg heb ik te weinig geld om ook R&C te kopen, want oh wat heb ik genoten van de demo. Zeer leuk om te spelen en het wordt vast een hele gave game! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-07 12:54
Na alle positieve verhalen over DE R&C demo, ben ik de demo nu ook aan het downloaden. Ik heb nog nooit een R&C game gespeeld en het ligt meestal niet in mijn straatje maar ga het toch maar even proberen :)

Verder vindt ik het nog steeds raar dat Sony (en Konami?) geen PES demo hebben uitgegeven. Dus dat wordt voor mij op de goed geluk PES halen omdat FIFA niet fijn speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Laatst online: 14-03 18:03
Ik heb positief nieuws over de PS3 versie van callofduty 4. In de preview van de dailygame.net staat te lezen dat de PS3 versie mooier is dan de X360 versie. Het verschil zit hem vooral in de textures, lighting en resolutie! _/-\o_

Hieronder volgt de quote;

Quote:
Still, as strong as Call of Duty 4 is shaping up to be in the gameplay department, the most immediately impressive aspect is by far its graphics. The PC, PlayStation 3 and Xbox 360 versions all look surprisingly similar, but that's not due to one platform being the lead; Infinity Ward personally assured us that development occurred simultaneously on all three platforms, and that there wasn't a base system. With that said, the console similarities end when it comes to textures, lighting and resolutions, because those three areas make the PlayStation 3 version definitely excel over the Xbox 360 SKU. Regardless, every console owner will proudly use Call of Duty 4 to showcase their high-definition TV, because COD4 is by far the best-looking console game you will see this year.

Dit lijkt me wel aardig nieuws voor op de frontpage! whehehe.... ;)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou uh ik heb de laatste dagen alleen maar gelezen over 100 verschillende PS3 combinaties die nu in de winkel moeten liggen. Leek er even op dat hier alleen mensen zitten die nog van plan zijn de PS3 te kopen, en nog even wachten op de 43 GB versie of de 41GB met 2,3 spel erbij.
_O- _/-\o_
Verder vindt ik het nog steeds raar dat Sony (en Konami?) geen PES demo hebben uitgegeven. Dus dat wordt voor mij op de goed geluk PES halen omdat FIFA niet fijn speelt.
....vind dit ook een beetje verdacht. Er is op verschillende sites gemeld dat die Pes demo voor alle consoles tegelijk is vrijgegeven.
Zou er misschien iets mis mee zijn ?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Anoniem: 235145 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 21:19:

....vind dit ook een beetje verdacht. Er is op verschillende sites gemeld dat die Pes demo voor alle consoles tegelijk is vrijgegeven.
Zou er misschien iets mis mee zijn ?? :?
Als dat zo is dan is Konami op hun achterhoofd gevallen. De PS was altijd de hoofdconsole (lees enige console) voor PES. Ik neem aan dat ook PES 2008 de PS3 als hoofdplatform heeft, maar hierover heb ik verder niets kunnen vinden, behalve wat geruchten dat PES ruim 18 GB zou zijn en de Xbox PES weer zou beperken blablabla en wie heeft de demo als eerst... de xboxers en wij kunnen het straks gewoon doen met de full-version zonder try-out :X

Dat vind ik wel een fout die ze hebben gemaakt bij Sony/Konami

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
[...]

Sportief! Als je zin hebt, willen heust nog wel eens een keer met je online hoor met de PS3. :) Misschien zometeen met de Beta van LittleBigPlanet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
zwembroek schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 21:17:
....

Dit lijkt me wel aardig nieuws voor op de frontpage! whehehe.... ;)
Ik mag aannemen dat je onze vrienden al geinformeerd hebt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

m4yall schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 21:37:
[...]

Als dat zo is dan is Konami op hun achterhoofd gevallen. De PS was altijd de hoofdconsole (lees enige console) voor PES. Ik neem aan dat ook PES 2008 de PS3 als hoofdplatform heeft, maar hierover heb ik verder niets kunnen vinden, behalve wat geruchten dat PES ruim 18 GB zou zijn en de Xbox PES weer zou beperken blablabla en wie heeft de demo als eerst... de xboxers en wij kunnen het straks gewoon doen met de full-version zonder try-out :X

Dat vind ik wel een fout die ze hebben gemaakt bij Sony/Konami
Ja sony moet werken aan het uitbrengen van demo's en games tegelijkertijd of voordat de xbox360 het heeft want nu is het bij elke multi console game ongeveer "ja we hebben de pc en de xbox360 versie maar de ps3 versie duurt nog wel een maandje"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de xboxers en wij kunnen het straks gewoon doen met de full-version zonder try-out
volgens mij is de PES 2008 demo al 3 weken uit op de 360, daarom vind ik het juist zo vaag dat wij hem nog niet hebben . :S

'' Weet iemand trouwens waarom hier Madden'08 pas deze maand uitkomt en ie in Amerika al maanden uit is ?, lopen we weer een half jaar achter of komt hier een andere versie ??
Ik las dat de 360 versie een stuk beter was omdat ie op de Ps3 maar op 30 frames loopt ipv 60, natuurlijk weer een gare poort van EA maar ik zou dit spel toch wel graag willen hebben, '' :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Net de demo van R&C gespeeld. Qua beeld wel erg gaaf!! Net wat iemand hier zei, gewoon actie in een pixar film! Toch zal ik er geen 65 euro voor neertellen, daarvoor is het niet mijn spel. Wat ook wel weer leuk is dat je de demo uit de amerikaanse store haalt en vervolgens NL stemmen hebt... Sony kan voor deze demo dus niets verzinnen om het tijdsverschil tussen de US en EU store weer te verklaren, want de game is dus al gelokaliseerd. Maarja, we hebben een us account dus veel bonje maken heeft geen nut, maar het blijft vaag.

En nu weer door met het project dat voor volgende weer donderdag af moet... :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Nederlandse stemmen in R&C? Ik ben blij dat ik toch heb mogen genieten van de engelse (ik heb volgens mij mijn Blu-ray/console instellingen op engels staan), die zijn meestal toch net wat beter (of zoals in het geval van Heavenly Sword, veeel beter :D)

Baal trouwens ook wel een beetje van die Pes demo, maar het zou volgende week nog kunnen, want de full version komt de 26e toch pas uit?
Sowieso ben ik ook zonder demo wel van plan om Pes aan te schaffen, tenzij de reviews heel erg slecht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keldererik
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-05 01:08
Anoniem: 107573 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 19:37:

Waarom probeer je het plezier van mensen af te nemen? Ik snap niet wat er triest is als iemand van zn filmpje geniet op zn console. Misschien is het wel triester als je NIET kan genieten. 8)7 Voordat je mij als 'fanboy' bestempelt, ik heb geen consoles. Daaaaaaag :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
nioz schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 22:32:
Nederlandse stemmen in R&C? Ik ben blij dat ik toch heb mogen genieten van de engelse (ik heb volgens mij mijn Blu-ray/console instellingen op engels staan), die zijn meestal toch net wat beter (of zoals in het geval van Heavenly Sword, veeel beter :D)

Baal trouwens ook wel een beetje van die Pes demo, maar het zou volgende week nog kunnen, want de full version komt de 26e toch pas uit?
Sowieso ben ik ook zonder demo wel van plan om Pes aan te schaffen, tenzij de reviews heel erg slecht zijn.
PES was volgens mij gescheduled op 19 oktober, volgende week dus :). Bij HS zijn de Engelse stemmen echt beter dan de Nederlandse, hoewel ik birgit schuurman wel de goede stem voor Nariko vind hebben, klinkt het op de een of andere manier toch niet. Maar de stemmen van de mennekes waar je tegen vecht, met dat snij de touwen door!!! Tja beetje, gewoon niet relaxed :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Arx schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 21:50:
[...]

Sportief! Als je zin hebt, willen heust nog wel eens een keer met je online hoor met de PS3. :) Misschien zometeen met de Beta van LittleBigPlanet?
:) Ik hou me van harte aanbevolen. Dat is zéker een game om in de gaten te houden ja :)

@Keldererik hierboven: alsjeblieft jongen, laten we er nou over ophouden, dat zijn dingen die worden gezegd in het heetst van de strijd laten we maar zeggen. En van sommige dingen had je liever gewild dat je ze niet gezegd had, maar die dingen gebeuren nou eenmaal...

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 107573 op 12-10-2007 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-07 16:11
Wie weet hoe lang het ong. duurt voordat Sony de PS3 opstuurt (in het kader van de Bravia actie)?

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05:32
ook hier de R&C demo gespeeld. Best geinig, aardige graphics (maar eh pixar? pixar in 1995 zeker?).

Gameplay is beetje erg saai maar goed, niet mijn ding. Leuk voor zolang de demo duurde maar aan het eind begon ie al te vervelen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Laatst online: 30-06 21:29
waar ik me altijd aan stoor bij games en tekenfilms die vertaald worden
is dat ze altijd een stem van een bn-er pakken.
terwijl dat vaak niet past. laat mensen auditie doen voor zoon voicecast
ik bv zou de stem van een kwaadaardig persoon kunnen doen. omdat ik totaal geen emotie in mijn stem kan leggen en waar het wel moet wel.

ik hoeft niet altijd jim bakkem te horen ofzo.

ik hoor liever een keer een onbekende die echt past bij het personage dan een gerard joling als kwaadaardige keizer omdat hij nou net een bn-er is.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-06 20:11

Hakker

a.k.a The Dude

- Game

* Support for PlayStation 3 format software titles has been expanded (PS3 will support more PS3 titles? An engineering marvel!)
* XMB (XrossMediaBar) is now accessible during gameplay.
LOL PS3 die meer PS3 titels aan zal kunnen dan nu het geval is.... lolbroeken

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-07 21:49

EgoPro

Time is an illusion.

Zo ik ben sinds vanmiddag getransformeerd van een PS3-willer naar een PS3-hebber. Tot nu toe zeer tevreden mee op een Philips Breedbeeld CRT TV. Beetje teleurgesteld in het ontbreken van een 2player mode in Motorstorm (maar verder een vele malen leuker spel dan verwacht). (3 speeluurtjes)

Verder heb ik eventjes RFOM aan gehad en als ik weer gewend ben aan een sony controller denk ik dat dit ook weer een zeer vet spel is. (is het mogelijk met USB-keyboard en muis te spelen?)

Nog wel een vraagje over de PSN (of hoe heet die download winkel) ik heb nu ee Nederlandse account maar ik wil natuurlijk ook in de US-store kunnen als ik mijn "hoofd-account" nu US maak kan ik dan nog in de Nederlandse?

Nou verder ga ik dit weekend lekker genieten van Motorstorm samen met mijn vriendin, nu nog op zoek naar een goede arcade racer (demo van ridge racer is het toch niet helemaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

nioz schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 22:32:
Gaat geloof ik om de taal van de xmb, blu-ray is alleen voor films. En bij mij staat ie gelukkig ook op engels :) HS in het NL is idd heel lollig, met birgit schuurman als nariko :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

Phusebox schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 00:40:
ook hier de R&C demo gespeeld. Best geinig, aardige graphics (maar eh pixar? pixar in 1995 zeker?).

Gameplay is beetje erg saai maar goed, niet mijn ding. Leuk voor zolang de demo duurde maar aan het eind begon ie al te vervelen.
Ik vraag me af waarom jij eigenlijk nog (blijkbaar geforceerd) probeert te gamen... Alsof je moét gamen om je te amuseren (ipv wíllen gamen)...

Bij werkelijk élke game die je aanhaalt (hier of in het xbox topic) is het prijs. Altijd 'saai', 'niet jouw ding', 'vervelend'. Is er één game die wél je ding is? Dit is nu eenmaal het niveau waarop de games anno 2007 gemaakt worden (en R&C is zeker een topgame met veel fun, in de huidige context. Bedoel, als halo 3 al een topgame moet voorstellen 8)7 ) Misschien kan je beter over tien jaar eens terugkomen :p

Nofi, maar volgens mij kan je beter stoppen met geld smijten in games? Het is blijkbaar niet wat je er van verwacht? Kan je beter iets anders gaan doen

Nintendo mag, gezien de recente prijswijzigingen, ook wel eens iets gaan doen aan hun prijs. Met een ps3 voor 400 euro spelen ze nagenoeg in dezelfde league. (meer nog met de 360, die, hoewel bedrieglijk, 320 euro kost of zo). Als je 250 euro kan uitgeven kan je ook 400 (320) euro uitgeven. Beide zijn al vrij hoge (luxe product) bedragen, en vaak kan je op moment van aanschaf nét nog dat extraatje voor jezelf verantwoorden. En voor 250 euro krijg je ook énkel een console, droog aan de haak, zoals de ps3 voor 400 euro.

Ja, het ding is goedkoper, maar te weinig goedkoper als je kijkt wat het minder kan. Met als belangrijkste geen HD support, in een tijd waarin gadget-savvy mensen sowieso al aan het overstappen zijn op de nieuwe coole lcd's... . 150 euro is niet representatief voor HD/blu ray, grote hard disk (ipv met sd kaartjes moeten sukkelen, vanaf dewelke je nog niet eens VC games kan spelen) Nintendo kennende gaan ze hard en stug vasthouden aan die prijs en van zodra de ps3 350 euro kost in een bundel met games zullen weinigen er nog naar uitkijken. Ja, ik wil ook wel een Wii voor de fun, maar dan is dat ding (mij) niet meer waard dan 120 euro of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Anoniem: 131051 schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 03:12:
[...]

Nintendo mag, gezien de recente prijswijzigingen, ook wel eens iets gaan doen aan hun prijs. Met een ps3 voor 400 euro spelen ze nagenoeg in dezelfde league. (meer nog met de 360, die, hoewel bedrieglijk, 320 euro kost of zo). Als je 250 euro kan uitgeven kan je ook 400 (320) euro uitgeven. Beide zijn al vrij hoge (luxe product) bedragen, en vaak kan je op moment van aanschaf nét nog dat extraatje voor jezelf verantwoorden. En voor 250 euro krijg je ook énkel een console, droog aan de haak, zoals de ps3 voor 400 euro.

Ja, het ding is goedkoper, maar te weinig goedkoper als je kijkt wat het minder kan. Met als belangrijkste geen HD support, in een tijd waarin gadget-savvy mensen sowieso al aan het overstappen zijn op de nieuwe coole lcd's... . 150 euro is niet representatief voor HD/blu ray, grote hard disk (ipv met sd kaartjes moeten sukkelen, vanaf dewelke je nog niet eens VC games kan spelen) Nintendo kennende gaan ze hard en stug vasthouden aan die prijs en van zodra de ps3 350 euro kost in een bundel met games zullen weinigen er nog naar uitkijken. Ja, ik wil ook wel een Wii voor de fun, maar dan is dat ding (mij) niet meer waard dan 120 euro of zo.
Offtopic, Er komt tegen de kerst een 'nieuwe' Wii, ook in verschillende kleuren. Wie weet gaat de prijs ook iets omlaag.. :)

Ontopic, Gisteren nog een potje FIFA2007 gedaan op de PS3 en dat is nu toch wel echt héél saai aan het worden.... O-). Op naar de nieuwe PES en dan kan de PS zich opmaken voor overuurtjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Dat stuk met flying fox in heavenly sword
spoiler:
"Booooorrrrrrrriiiiiiiiiiing!"
is grappig om in het Nederlands terug te zien. :) ik zat met wat vrienden wat stukjes terug te kijken, maar behalve dat de meeste stemmen slecht zijn is ook de timing en emotie een stuk slechter dan bij de originele voices.

@Alvi: ik denk niet dat Nintendo deze Sinterklaas/kerst de prijs nog omlaag zal gooien. De wii is nog steeds snel uitverkocht als hij weer in de schappen ligt en ik denk dat 150euro extra neerleggen voor een console bovenop 250,- voor een hoop mensen toch niet iets is dat je zomaar even doet.
150 euro extra voor Blue-ray etc is inderdaad niet veel, maar de Wii heeft over het algemeen toch een iets andere doelgroep, dus ik denk niet dat zij het op die manier zullen vergelijken. Voor hen is het gewoon 150 euro extra voor een apparaat waar je ook spellen op kan spelen, maar dan zonder goede motion controls :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

EgoPro schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 01:23:
Zo ik ben sinds vanmiddag getransformeerd van een PS3-willer naar een PS3-hebber. Tot nu toe zeer tevreden mee op een Philips Breedbeeld CRT TV. Beetje teleurgesteld in het ontbreken van een 2player mode in Motorstorm (maar verder een vele malen leuker spel dan verwacht). (3 speeluurtjes)

KNIP

Nou verder ga ik dit weekend lekker genieten van Motorstorm samen met mijn vriendin, nu nog op zoek naar een goede arcade racer (demo van ridge racer is het toch niet helemaal)
Wij kunnen elkaar ook de hand geven. Hij staat hier nu ook te glimmen. Ingame beeld op een JVC CRT 80 cm is behoorlijk goed(scart), alleen met zwarte vlakken zie ik een soort banden. (Op het scherm van de taalselectie bij Motorstorm.) Nog even een optische kabel halen voor mijn receiver en het wordt leuker. Laat even weten als je die top Arcade Racer vindt aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
Mijn zoontje van 5 heeft gisteren werkelijk genoten van de demo van R&C (en in mijn geval is het mooi dat hij NL gesproken is, en ik vond het zelf ook best wel aardig). Heeeft me de nodige moeite gekost om na 3x de demo te hadden uitgespeeld, hem er achter vandaan te krijgen...

Jeugd van tegenwoordig ;)

Deze is na het spelen van de demo definitief een must have voor deze familie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05:32
Anoniem: 131051 schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 03:12:
[...]

Ik vraag me af waarom jij eigenlijk nog (blijkbaar geforceerd) probeert te gamen... Alsof je moét gamen om je te amuseren (ipv wíllen gamen)...

Bij werkelijk élke game die je aanhaalt (hier of in het xbox topic) is het prijs. Altijd 'saai', 'niet jouw ding', 'vervelend'. Is er één game die wél je ding is? Dit is nu eenmaal het niveau waarop de games anno 2007 gemaakt worden (en R&C is zeker een topgame met veel fun, in de huidige context. Bedoel, als halo 3 al een topgame moet voorstellen 8)7 ) Misschien kan je beter over tien jaar eens terugkomen :p

Nofi, maar volgens mij kan je beter stoppen met geld smijten in games? Het is blijkbaar niet wat je er van verwacht? Kan je beter iets anders gaan doen
om meteen met de deur in huis te vallen, ik amuseer me prima met:

- Gears of War
- Forza 2
- F1:CE
- R6:Vegas
- Call of Duty 2, en dalijk 4
- Halo 3

Ik probeer gewoon alles uit, enige manier om erachter te komen of een game echt leuk is. Zo heb ik ook een psp (die ik alleen nog maar gebruik voor mp3/films te kijken in t vliegtuig (dus gemiddeld max 20u per jaar)) en Daxter die ik erbij kreeg vond ik ook leuk.... voor 3 uurtjes. Dat heb ik nou eenmaal met veel games. Ze kunnen me niet lang boeien. Zal wel een geestelijk afwijking zijn. Ik ben overigens niet alleen kritisch op games maar ook films. Zo heb ik laatst SpiderMan 3 op bluray gezien... OMG wat een crap film!! velen zullen het ook hier niet met me eens zijn, maar betekend dat dat ik mijn mening niet mag geven?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:42
Ik heb het idee dat het met de 399 prijs helemaal goed gaat komen met de PS3. Veel mensen willen toch graag een PS3 aanschaffen (incl ik) en 399 is gewoon al een stuk betere prijs en weinig meer dan de xbox360. Als er nog wat meer games gaan uitkomen (zoals metal gear) dan gaat de PS3 als een gek verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Phusebox schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 09:36:
[...]

om meteen met de deur in huis te vallen, ik amuseer me prima met:

- Gears of War
- Forza 2
- F1:CE
- R6:Vegas
- Call of Duty 2, en dalijk 4
- Halo 3

Ik probeer gewoon alles uit, enige manier om erachter te komen of een game echt leuk is. Zo heb ik ook een psp (die ik alleen nog maar gebruik voor mp3/films te kijken in t vliegtuig (dus gemiddeld max 20u per jaar)) en Daxter die ik erbij kreeg vond ik ook leuk.... voor 3 uurtjes. Dat heb ik nou eenmaal met veel games. Ze kunnen me niet lang boeien. Zal wel een geestelijk afwijking zijn. Ik ben overigens niet alleen kritisch op games maar ook films. Zo heb ik laatst SpiderMan 3 op bluray gezien... OMG wat een crap film!! velen zullen het ook hier niet met me eens zijn, maar betekend dat dat ik mijn mening niet mag geven?
toon volledige bericht
Ik amuseer me ook geweldig met een goed boek, het schrijven van lappen code en een Leffe Blond, maar dat is net als jouw post totaal irrelevant voor dit topic.
-------------

Over de R&C demo: grafisch wel OK, hier en daar 60->30fps drop, maar het is een demo, dus voordeel van de twijfel. Halverwege bekroop me hetzelfde gevoel als tijdens de demo van de laatste R&C op de Ps2: het is gewoon saaie gameplay, althans ik vond het saai. Ik weet dat het nergens op gebaseerd is want aliens afknallen is wellicht nog saaier als je er over nadenkt, maar toch boeide de gameplay me niet zo. Ik denk dat het komt omdat er nauwelijks een uitdaging inzat. De wapens waren altijd te sterk en als je af ging dan was het omdat je dom deed, niet omdat je niet snel genoeg was, of het verkeerde wapen gebruikte etc. Maar wellicht is het wennen, geen idee.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.