Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 12.968 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-06 15:11

EgoPro

Time is an illusion.

Gisteren eerst een Nederlandse account aangemaakt de hele store leeg gedownload en nu wil ik een US account hoe gooi ik mijn Nederlandse account weg?
Ik heb geprobeerd mijn adres te veranderen in een US adres maar dit is em niet als ik naar de store gaat blijft het de nederlandse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:07
EfBe schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 10:57:
[...]

Ik amuseer me ook geweldig met een goed boek, het schrijven van lappen code en een Leffe Blond, maar dat is net als jouw post totaal irrelevant voor dit topic.
-------------

Over de R&C demo: grafisch wel OK, hier en daar 60->30fps drop, maar het is een demo, dus voordeel van de twijfel. Halverwege bekroop me hetzelfde gevoel als tijdens de demo van de laatste R&C op de Ps2: het is gewoon saaie gameplay, althans ik vond het saai. Ik weet dat het nergens op gebaseerd is want aliens afknallen is wellicht nog saaier als je er over nadenkt, maar toch boeide de gameplay me niet zo. Ik denk dat het komt omdat er nauwelijks een uitdaging inzat. De wapens waren altijd te sterk en als je af ging dan was het omdat je dom deed, niet omdat je niet snel genoeg was, of het verkeerde wapen gebruikte etc. Maar wellicht is het wennen, geen idee.
lezen is een kunst; ik reageerde op een post die je had kunnen zien als je de quote in mijn post had gelezen 8)7

wanneer gaan ze nu eens wat meer bekend maken van LittleBigPlanet? daar zit ik ook wel op te wachten eigenlijk... geen forceerde gameplay. Doen wat je zelf wil... tot op zekere hoogte uiteraard.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Phusebox schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 11:26:
[...]

lezen is een kunst; ik reageerde op een post die je had kunnen zien als je de quote in mijn post had gelezen 8)7

wanneer gaan ze nu eens wat meer bekend maken van LittleBigPlanet? daar zit ik ook wel op te wachten eigenlijk... geen forceerde gameplay. Doen wat je zelf wil... tot op zekere hoogte uiteraard.
offtopic:
Spiderman 3 is inderdaad zaai. Overigens kan ik iedereen Stardust aanraden die nu in de bioscoop draait, erg leuk! :)

Officieel Q4. Maar misschien dat die nieuwe EULA voor PSN er iets te maken heeft, omdat dat daar expliciet vermeldt staat over het uploaden van user-content. Overigens kan dat natuurlijk ook gewoon zelf gemaakt filmpjes zijn met Eyetoy.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230518

R&C Wat een GFX! Mooi man. Je moet hem wel ff uitspelen om het juiste gevoel over te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-04 20:36

Arm1n

Zeven over half twee

EfBe schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 10:57:
Over de R&C demo: grafisch wel OK, hier en daar 60->30fps drop, maar het is een demo, dus voordeel van de twijfel. Halverwege bekroop me hetzelfde gevoel als tijdens de demo van de laatste R&C op de Ps2: het is gewoon saaie gameplay, althans ik vond het saai. Ik weet dat het nergens op gebaseerd is want aliens afknallen is wellicht nog saaier als je er over nadenkt, maar toch boeide de gameplay me niet zo. Ik denk dat het komt omdat er nauwelijks een uitdaging inzat. De wapens waren altijd te sterk en als je af ging dan was het omdat je dom deed, niet omdat je niet snel genoeg was, of het verkeerde wapen gebruikte etc. Maar wellicht is het wennen, geen idee.
Dat gevoel had ik ook, nooit zo super veel van R&C gehouden, Jak&Daxter daarentegen _/-\o_ Hopelijk gaan de mannen als ze klaar zijn met Uncharted met J&D aan de slag :9

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:37
Folklore is ook goed mooi zeg, zit ook wel goed in elkaar.
Gister ff opgepikt bij Replay, andere winkels hadden 'm niet.
Mis alleen een beetje ingesproken stemmen, die heb je alleen in sommige cutscenes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:59

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

EgoPro schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 11:22:
Gisteren eerst een Nederlandse account aangemaakt de hele store leeg gedownload en nu wil ik een US account hoe gooi ik mijn Nederlandse account weg?
Ik heb geprobeerd mijn adres te veranderen in een US adres maar dit is em niet als ik naar de store gaat blijft het de nederlandse
Maak een tweede gebruiker aan met een US adres en gaan. De zaken die je download op het ene account kun je zonder problemen gebruiken onder een ander account (met als enige uitzondering op het moment Warhawk).

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-04 17:17

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

nwnc schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 00:35:
Wie weet hoe lang het ong. duurt voordat Sony de PS3 opstuurt (in het kader van de Bravia actie)?
Volgens Sony is er een 'verwerkingstijd' van +/- 4-6 weken.... dus nog ff wachten ;)

I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

EgoPro schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 11:22:
Je houdt je NL account! En maakt een USA account aan in beverly hills ofzo!

Dus je hebt 2 master accounts...

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Owkidoki, ik heb nu ook toegang tot de us store lekker vol daar ps3 gaat weer downloaden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Phusebox schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 09:36:
[...]om meteen met de deur in huis te vallen, ik amuseer me prima met:

- Gears of War
- Forza 2
- F1:CE
- R6:Vegas
- Call of Duty 2, en dalijk 4
- Halo 3
Waarom heb je eigenlijk een ps3? Je speelt dus alleen maar shooters en racegames, jij bent volgens mij het beste af met alleen een pc. Tis maar een idee ;) Kan me ook goed voorstellen dat je games al snel hebt gezien, 2 genres lijkt me echt saai :P

Spiderman3 vond ik btw ook zwaar tegenvallen. Het acteerwerk was ook gewoon slecht, van de hoofdrollen t/m de bijrollen. En verder nogal cliche allemaal.

Uncharted preview \0/ http://www.gamevideos.com/video/id/15415
Ratchet&Clank review \0/ http://www.gamevideos.com/video/id/15414

[ Voor 8% gewijzigd door Reemster op 13-10-2007 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Arm1n schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 12:43:
[...]

Dat gevoel had ik ook, nooit zo super veel van R&C gehouden, Jak&Daxter daarentegen _/-\o_ Hopelijk gaan de mannen als ze klaar zijn met Uncharted met J&D aan de slag :9
Volgens mij zijn ze al bezig met een nieuw deel in de J&D serie :)
Ik vind zelf de J&D serie ook leuker, alhoewel ik wel alleen maar het eerste deel gespeeld heb.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-06 07:58
-RazieL- schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 14:02:
[...]

Waarom heb je eigenlijk een ps3? Je speelt dus alleen maar shooters en racegames, jij bent volgens mij het beste af met alleen een pc. Tis maar een idee ;) Kan me ook goed voorstellen dat je games al snel hebt gezien, 2 genres lijkt me echt saai :P
Ja, want pc gaming is hetzelfde als console gaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:35
Vandaag een HDMI splitter binnengekregen......wil ik nl. gebruiken om de PS3 aan te sluiten op mijn Plasma en op mijn LCD. Aangezien ik niet de enige ben in de familie en er ook nog wel eens TV gekeken wordt hier moet ik af en toe gamen op de LCD maar om nu elke keer de HDMI stekker in en uit de PS3 te moeten halen zag ik ook niet zo zitten....wordt op den duur de aansluiting op de PS3 volgens mij een beetje beurs...zodoende de splitter gekocht.

Als ik nu beide tv´s aansluit op de splitter dan worden beide schermen zwart, als ik er 1 HDMI stekker eruit haal gaat hel wel goed....moet ik nu concluderen dat de PS3 dit niet ondersteund of zou dit nog een instelling in de PS3 kunnen wezen ??

Splitter ziet er zo uit....

Afbeeldingslocatie: http://images.auctionworks.com/hi/61/61482/POTHHDMISPL1_cb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32767

SToRM666 schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 14:28:
[...]

Volgens mij zijn ze al bezig met een nieuw deel in de J&D serie :)
Ik vind zelf de J&D serie ook leuker, alhoewel ik wel alleen maar het eerste deel gespeeld heb.
Werken de J&D's games van de PS2 op de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen84
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-06 12:10
Vraagje. Ik krijg volgende week mijn PS3 binnen. (cheer!:D) Ik wil deze aansluiten op mijn HP w2207 breedbeeld lcd computerscherm. Hij is HDCP compliant en heeft een DVI ingang.

Ik heb begrepen dat ik een hdmi-dvi verloopstukje zal moeten kopen.. Maar hoe moet ik het geluid op mijn boxen krijgen? Heeft een verloopstukje ook een geluidsaansluiting?

Of zal het geluid via een optische kabel moeten lopen? Kan een optische kabel via een verloopstukje op computerboxen worden aangesloten? Of moet ik daar een hele geluids installatie voor kopen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234952

Nieuw binnen:

Folklore PS3 :P
Skate PS3
Conan PS3 (demo van conan viel best wel mee toch ?)
NBA Live 08 PS3
Sega Rally PS3

binnenkort te koop :)

26-10-07 Clive Barker's Jericho PS3
26-10-07 The Eye of Judgment + Camera + Mat + Game Cards PS3
07-11-09 Enemy Territory: Quake Wars PS3
09-11-07 Call of Duty 4: Modern Warfare PS3 :P
09-11-07 Ratchet & Clank: Tools of Destruction PS3 :P
09-11-07 Unreal Tournament 3 PS3 :p
25-10-07 Pro Evolution Soccer 2008 PS3
15-11-07 Army of Two PS3
16-11-07 Lair PS3
22-11-07 Need for Speed: ProStreet PS3 :p
23-11-07 Kane & Lynch: Dead Men PS3 :p
30-11-07 Assassin's Creed PS3
30-11-07 Haze PS3
01-12-07 Blacksite: Area 51 PS3
07-12-07 Time Crisis 4 + G-Con Gun PS331-12-07 Devil May Cry 4 PS3
31-12-07 The Club PS3

:P = im gonna buy it :P

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 234952 op 13-10-2007 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-06 22:02

3 spellen op release kopen ? en je gaat ze dan spelen?

ik heb fifa en halo gekocht in zelfde week, en heb beide meer dan 200 keer gespeeld :P het kan wel. maar 3 games...

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mars18 schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 19:01:

3 spellen op release kopen ? en je gaat ze dan spelen?

ik heb fifa en halo gekocht in zelfde week, en heb beide meer dan 200 keer gespeeld :P het kan wel. maar 3 games...
lol niet echt aan gedacht :) doe mij maar eerst R&C en call of duty u3 koop ik wel later :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-06 08:33
Crawl NL schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 16:54:
Vandaag een HDMI splitter binnengekregen......wil ik nl. gebruiken om de PS3 aan te sluiten op mijn Plasma en op mijn LCD. Aangezien ik niet de enige ben in de familie en er ook nog wel eens TV gekeken wordt hier moet ik af en toe gamen op de LCD maar om nu elke keer de HDMI stekker in en uit de PS3 te moeten halen zag ik ook niet zo zitten....wordt op den duur de aansluiting op de PS3 volgens mij een beetje beurs...zodoende de splitter gekocht.

Als ik nu beide tv´s aansluit op de splitter dan worden beide schermen zwart, als ik er 1 HDMI stekker eruit haal gaat hel wel goed....moet ik nu concluderen dat de PS3 dit niet ondersteund of zou dit nog een instelling in de PS3 kunnen wezen ??

[afbeelding]
Handig ding, maar nu moet je alsnog stekkers eruit halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-06 13:02

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Crawl NL schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 16:54:

[afbeelding]
Is dat een echte splitter (je krijgt er twee aansluitingen door) of een verleng/koppelstukje?

Volgens mij kun je een HDMI signaal met HDCP helemaal niet splitten namelijk :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
superpolm schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 19:28:
[...]

Handig ding, maar nu moet je alsnog stekkers eruit halen?
Ja omdat er op 2 kabels geen enkel signaal doorkomt....maar ik kan nu dus de kabels in ieder geval verwisselen in de deze splitter en hoef dus niet meer te wisselen uit de PS3.
Is dat een echte splitter (je krijgt er twee aansluitingen door) of een verleng/koppelstukje?
Ja in het (op de afbeelding rechterblokje) kun je 2 HDMI kabels aansluiten, dus een splitter.
Zo dus...
Afbeeldingslocatie: http://images.auctionworks.com/hi/61/61482/POTHHDMISPL1_2_cb.jpg
Volgens mij kun je een HDMI signaal met HDCP helemaal niet splitten namelijk
Zou dus to bad zijn als dit niet zou kunnen.....zouden er hiervoor geen speciale splitters zijn ?

Splitter heeft me btw. maar 13 eurootjes gekost (import VS) dus ik kan er in ieder geval niet failliet van raken :+

[ Voor 11% gewijzigd door Crawl NL op 13-10-2007 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-06 20:16

amahusu

taking over the world!

iemand ervaring met dit ding:

http://www.ps3home.nl/pro...madcatz-vga-kabel-ps3.htm

voor 21,- klinkt het te mooi om waar te zijn

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:59

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

amahusu schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 20:08:
iemand ervaring met dit ding:

http://www.ps3home.nl/pro...madcatz-vga-kabel-ps3.htm

voor 21,- klinkt het te mooi om waar te zijn
Van dezelfde site
LET OP : dit produkt is officieel nog niet uitgegeven door MadCatz en is dus nog niet in nederland te verkrijgen. Een officiele releasedatum is nog niet bekend !
Ik gok dat ze niet gaan uitkomen want alleen een kabel die HDMI (=digitaal) omzet naar VGA (=analoog) kan niet. Daar moet echt een stuk extra hardware aan te pas komen.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Crawl NL schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 19:50:
[...]

Ja omdat er op 2 kabels geen enkel signaal doorkomt....maar ik kan nu dus de kabels in ieder geval verwisselen in de deze splitter en hoef dus niet meer te wisselen uit de PS3.

[...]

Ja in het (op de afbeelding rechterblokje) kun je 2 HDMI kabels aansluiten, dus een splitter.
Zo dus...
[afbeelding]

[...]

Zou dus to bad zijn als dit niet zou kunnen.....zouden er hiervoor geen speciale splitters zijn ?

Splitter heeft me btw. maar 13 eurootjes gekost (import VS) dus ik kan er in ieder geval niet failliet van raken :+
Waarom niet een HDMI switch, 4 HDMI poortjes in en 1 uit! Vaak al te koop voor 100 euro ofzo en veel goedkoper zelfs als je slim zoekt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Creepy schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 20:15:Ik gok dat ze niet gaan uitkomen want alleen een kabel die HDMI (=digitaal) omzet naar VGA (=analoog) kan niet. Daar moet echt een stuk extra hardware aan te pas komen.
Ik ben geen expert op dit gebied, maar waarom zou het niet kunnen? Er bestaan ook vga>dvi kabels, en dvi (ook digitaal) is in feite hdmi maar dan zonder geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234657

23-11 Kane&Lynch : Dead Man :p

Dat wordt mijn aanschaf voor november :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Unreal tournament is uitgesteld... ;(

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234657

dan alleen kane & lynch, scheelt weer 65 euro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisbeingme
  • Laatst online: 06-05-2021
swampy schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 20:18:
[...]

Waarom niet een HDMI switch, 4 HDMI poortjes in en 1 uit! Vaak al te koop voor 100 euro ofzo en veel goedkoper zelfs als je slim zoekt!
Goedkoopste die ik kon vinden:
http://www.panda.nl/product_info.php?products_id=878

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Michael Knight schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 19:28:
Volgens mij kun je een HDMI signaal met HDCP helemaal niet splitten namelijk :)
Gaat prima met de Tri-Link van Joytech. HDMI v1.3a / HDCP compliant en 3 inputs.
Afbeeldingslocatie: http://www.ps3home.nl/images/products/joytech_hdmi_tri-link_switcher.jpg
Als ik binnenkort mijn Onkyo TX-NR905 geleverd wordt heb ik de Tri-Link niet meer nodig, dus als iemand interesse heeft.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 07:52
op samenkopen.net nu actietje met diezelfde switch voor nog minder.
heb er ook meteen kabels en een optical->coax convertor + kabels bij besteld. dit om het geluid surround op mijn home cinemasetje aan te sluiten !

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-06 16:56
ben ik nou de enige die kane an lynch er gewoon fucking lelijk uit vind zien

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Dutchzilla schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 22:06:
Nee, ziet er inderdaad niet goed uit. Het is wel weer een nieuw concept wat me wel aanspreekt. Net ook de UT3 demo geprobeerd en meteen wel weer het oude UT gevoel, alleen op mijn PC ziet het er echt ongeloveloos lelijk uit.
Echt te veel keuze.
CoD 4 in preorder (tnx bro)
Heavenly Sword moet ik eerst nog uitspelen.
R&C en Uncharted wil ik sowieso ook spelen.
Een leuke racegame moet er ook nog bijkomen. NFS: ProStreet bijv, aangezien Burnout iets later komt.

Met de games die de komende drie maanden uitkomen kun je weer een jaar voorruit. Zeker met multiplayer games is het lastig kiezen.
Pure luxeproblemen. En aan de andere kant moet ik zuinig doen met mijn geld. :X

[ Voor 19% gewijzigd door Shiver23 op 13-10-2007 22:16 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61841

Ik heb een sony full-HD tv gekocht (een 40w2000) en ik krijg nu als actie van Sony 200 euro terug of een PS3. Ik mag de PS3 ook in de winkel terugbrengen en krijg dan 300 euro terug. Is dat een goede dea, of is zo'n PS3 meer waard? Wat kan ik er verder mee? Ik heb geen interesse in spelletjes, maar blue-Ray en hem als mediacenter gebruiken vind ik wel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Dutchzilla schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 22:06:
Hoewel dit inderdaad niet de mooiste game van het jaar gaat worden, geven de screens wel een hele slechte indruk. Lage resolutie, korrelig, kleuren kloppen niet.

Omgevingen zijn wel relatief leeg, dat zal wel zo blijven. Ik denk dat het er echter wel strakker uit ziet dan dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Shiverzz schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 21:58:
[...]

Gaat prima met de Tri-Link van Joytech. HDMI v1.3a / HDCP compliant en 3 inputs.
[afbeelding]
Als ik binnenkort mijn Onkyo TX-NR905 geleverd wordt heb ik de Tri-Link niet meer nodig, dus als iemand interesse heeft.. ;)
Bingo, de truuk is dat het ook echt een Switch is dus dat er maar EEN actief signaal loopt! De splitter is meer om video ( zonder DHCP ) naar 2 of meer beeldschermen te streamen dus 1x in 2x uit. Wat je nodig hebt is 2(of meer )x in die SWITCHED naar 1x uit! Dan breekt de DHCP keten niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125123

Anoniem: 61841 schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 22:29:
Ik heb een sony full-HD tv gekocht (een 40w2000) en ik krijg nu als actie van Sony 200 euro terug of een PS3. Ik mag de PS3 ook in de winkel terugbrengen en krijg dan 300 euro terug. Is dat een goede dea, of is zo'n PS3 meer waard? Wat kan ik er verder mee? Ik heb geen interesse in spelletjes, maar blue-Ray en hem als mediacenter gebruiken vind ik wel interessant.
Voor 300 wil ik hem wel van je kopen :+ Het gaat om die 60GB versie tog met 2 spellen + film
Als je er meer voor wilt kunnen we best overleggen :)

Als je hem liever wilt houden kan je er ook andere dingen mee doen.
B.v. Linux erop, media center is nog niet echt 100%.
Blu-ray speler uiteraard.

HTPC (alleen internet browser)
DLNA Client (streamen van windows mediaplayer of andere programma)

Nog veel meer, ik weet het ok niet allemaal want heb er nog geen een.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 125123 op 13-10-2007 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
swampy schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 20:18:
[...]

Graag goed lezen. Ik wil 2 tv's voorzien van dezelfde bron...dus 2 uit. Gaat dus niet werken
Nogmaals gaat niet werken....ik wil graag 2 outputs.
Bingo, de truuk is dat het ook echt een Switch is dus dat er maar EEN actief signaal loopt! De splitter is meer om video ( zonder DHCP ) naar 2 of meer beeldschermen te streamen dus 1x in 2x uit. Wat je nodig hebt is 2(of meer )x in die SWITCHED naar 1x uit! Dan breekt de DHCP keten niet!
Ben je hier kwijt....dit is zoals ik het lees het omgekeerde van wat ik wil....dus 2 PS3's aansluiten op 1 TV 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Crawl NL schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 23:21:
[...]

Graag goed lezen. Ik wil 2 tv's voorzien van dezelfde bron...dus 2 uit. Gaat dus niet werken

[...]

Nogmaals gaat niet werken....ik wil graag 2 outputs.

[...]

Ben je hier kwijt....dit is zoals ik het lees het omgekeerde van wat ik wil....dus 2 PS3's aansluiten op 1 TV 8)7
Met DHCP kun je het vergeten om twee televisies aan te sturen via een output. Misschien dat er bepaalde proffesionele dingen voor zijn maar..vaak zijn die bereduur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169123

Afbeeldingslocatie: http://www.ps3home.nl/images/products/joytech_control_center_640hd_playstation_3.jpg

Breng orde op zaken rondom de televisie. Het Joytech Control Center 640HD coördineert de signaaloverdracht tussen het beeldscherm en een keur aan randapparatuur. De strak vormgegeven, zwarte box bezit namelijk over genoeg aansluitingen om het beste uit meerdere harde waren te halen zonder dat de gebruiker telkens kabels hoeft te verwisselen. Via de pijltjestoetsen op de meegeleverde afstandsbediening is elk ingangskanaal snel te selecteren.

Het Joytech Control Center 640HD beschikt over alle video- en audioverbindingen om een PlayStation 3 en maximaal vijf andere spelconsoles of AV-apparaten tegelijkertijd aan te sluiten: meerdere ingangen voor VGA, component, composite video, stereo audio en digital optical audio plus vier HDMI- poorten die 1080p ondersteunen. Een ingebouwde Ethernet LAN-hub staat borg voor een betrouwbare aansluiting naar PlayStation Network. De gebruiker heeft de mogelijkheid via de verlichte lcd-display, te vinden aan de voorkant van het Control Center, elke poort een unieke naam te geven, wat de navigatie via de meegeleverde afstandsbediening flink ten goede komt.

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
swampy schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 02:43:
[...]

Met DHCP kun je het vergeten om twee televisies aan te sturen via een output. Misschien dat er bepaalde proffesionele dingen voor zijn maar..vaak zijn die bereduur!
Zou dit wat kunnen zijn......klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198824

Wat zijn de specs van de 60 GB PS3 harddisc zoals snelheid en cache :? En kan je hem zomaar vervangen of moet ie nog aan bepaalde specs voldoen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125123

Anoniem: 198824 schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 10:17:
Wat zijn de specs van de 60 GB PS3 harddisc zoals snelheid en cache :? En kan je hem zomaar vervangen of moet ie nog aan bepaalde specs voldoen :?
Verschillend, 5400RPM.
5400rpm nemen. S-ATA interface.

Komt heel vaak voor 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Laatst online: 14-03 18:03
PWM schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 22:32:
[...]

Hoewel dit inderdaad niet de mooiste game van het jaar gaat worden, geven de screens wel een hele slechte indruk. Lage resolutie, korrelig, kleuren kloppen niet.

Omgevingen zijn wel relatief leeg, dat zal wel zo blijven. Ik denk dat het er echter wel strakker uit ziet dan dit.
Kane & Lynch is een "must have" voor mij! Misschien niet de aller mooiste graphics,
maar de sfeer die de game uitademt en de gameplay lijkt me echt geweldig!
Deze game staat hoog bovenaan mijn lijstje voor 2007.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

zwembroek schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 10:52:
[...]

Kane & Lynch is een "must have" voor mij! Misschien niet de aller mooiste graphics,
Een reden voor de wat simpele graphics kan zijn dat hij op 60fps loopt ipv de tegenwoordig gebruikelijke 30fps, ik denk dat dit de speelbaarheid wel ten goede komt :)

Ziet er goed uit verder vind ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:33
Gisteren toch nog een PS3 starter-pack weten te bemachtigen :D
De moed begon me aardig in de schoenen te zakken toen ik bij de Bart Smit, Dixons en Free Record Shop te horen kreeg dat ze overal waren uitverkocht. Uit pure wanhoop toch nog maar even naar Intertoys gegaan en daar hadden ze er nog wat staan :)

Heb hem nu aangesloten op mijn ( CRT ) televisie en het beeld valt me zeker niet tegen alhoewel het er uiteraard op een HD-Ready of Full HD nog veel mooier uit zal zien.

Het eerste waar ik aan moest wennen was het gewicht van de controllers, die zijn wel erg aan de lichte kant vergeleken met mijn oude Logitech Wireless controllers voor mijn PS2 :)

De PS3 wordt ook echt heet!, mijn PS2 had ik in een afgesloten kast staan maar gister stond de PS3 na 3 uurtjes aan te hebben gestaan toch aardig te blazen en binnenin de kast leek het wel een oven, denk dus dat ik hem toch maar moet verplaatsen.

Verder ben ik zeer tevreden met mijn aankoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Crawl NL schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 09:36:
[...]

Zou dit wat kunnen zijn......klik
Mmm, dan moet de vrager maar even de fabrikant opbellen of een mailtje sturen om te vragen hoet het met 2x same output zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Nippletwister schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 11:54:
Gisteren toch nog een PS3 starter-pack weten te bemachtigen :D
De moed begon me aardig in de schoenen te zakken toen ik bij de Bart Smit, Dixons en Free Record Shop te horen kreeg dat ze overal waren uitverkocht. Uit pure wanhoop toch nog maar even naar Intertoys gegaan en daar hadden ze er nog wat staan :)

Heb hem nu aangesloten op mijn ( CRT ) televisie en het beeld valt me zeker niet tegen alhoewel het er uiteraard op een HD-Ready of Full HD nog veel mooier uit zal zien.

Het eerste waar ik aan moest wennen was het gewicht van de controllers, die zijn wel erg aan de lichte kant vergeleken met mijn oude Logitech Wireless controllers voor mijn PS2 :)

De PS3 wordt ook echt heet!, mijn PS2 had ik in een afgesloten kast staan maar gister stond de PS3 na 3 uurtjes aan te hebben gestaan toch aardig te blazen en binnenin de kast leek het wel een oven, denk dus dat ik hem toch maar moet verplaatsen.

Verder ben ik zeer tevreden met mijn aankoop!
Welcome to the BeYond!

Oh en ja een PS3 moet je niet in een klein kastje proppen...zeker niet in een afgesloten kast! Als je een televisie meubel hebt met open kanten kan het weer well..maar ja...is de PS3 niet zeer mooi? Waarom zou je hem willen verstoppen?

Staat ook in de gebruiksaanwijzing..ja het papiertje wat een "echte man" nooit leest! Staat gewoon dat de PS3 vrij moet staan!

Gelukkig kan de PS3 wel tegen een stootje en zal dus niet de pijp uitgaan ( we kunnen het verhaal aanhalen van de xbox360 en ps3 die beiden aanstonden in een afgesloten kast...guess who survived! )

[ Voor 10% gewijzigd door swampy op 14-10-2007 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-06 04:32
WizzieJP schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 12:46:
[...]

Volgens Sony is er een 'verwerkingstijd' van +/- 4-6 weken.... dus nog ff wachten ;)
Dat lijkt me niet te kloppen. Begin oktober waren er al mensen die er 1 geleverd hadden gekregen en de actie loopt was vanaf 1 oktober. Volgens jouw zou dat op zijn vroegst 1 november zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zwembroek schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 10:52:
[...]

ook al is er geen online modus ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Anoniem: 234952 schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 16:05:
[...]

The Online functionaliteit in The Darkness heeft de game geen goed gedaan...dus beter een game zonder online die goed is dan een game die een zuigende online heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen84
Ik krijg volgende week mijn PS3 binnen. (cheer!:D) Ik wil deze aansluiten op mijn HP w2207 breedbeeld lcd computerscherm. Hij is HDCP compliant en heeft een DVI ingang.

Ik heb begrepen dat ik een hdmi-dvi verloopstukje zal moeten kopen.. Maar hoe moet ik het geluid op mijn boxen krijgen? Heeft een verloopstukje ook een geluidsaansluiting?

Of zal het geluid via een optische kabel moeten lopen? Kan een optische kabel via een verloopstukje op computerboxen worden aangesloten? Of moet ik daar een hele geluids installatie voor kopen?

Iemand die daarvoor een oplossing weet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

jeroen84 schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 17:37:
Ik krijg volgende week mijn PS3 binnen. (cheer!:D) Ik wil deze aansluiten op mijn HP w2207 breedbeeld lcd computerscherm. Hij is HDCP compliant en heeft een DVI ingang.

Of zal het geluid via een optische kabel moeten lopen? Kan een optische kabel via een verloopstukje op computerboxen worden aangesloten? Of moet ik daar een hele geluids installatie voor kopen?

Iemand die daarvoor een oplossing weet? :P
Bij de PS3 zit een kabel met 3 stekkertjes. Afhankelijk van je speakers kun je het geluid van de PS3 met deze kabel aansluiten. Anders zul je een verloopstekkertje moeten kopen van 2x tulp naar een koptelefoonaansluiting, om de PS3 op je speakers aan te sluiten. Evt. kun je de line-in van je PC gebruiken om zo het geluid door te lussen, maar dat lijkt me niet wenselijk.
De optische uitgang hoef je niet te gebruiken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Laatst online: 01-06 08:10
http://www.ps3fanboy.com/...ue-demo-available-oct-20/

Een demo van GT5 Prologue
damn ik kan echt niet wachten :D Vraag me af of er schademodel inzit en in welke auto's we kunnen rijden xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen84
Shiver23 schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 17:39:
[...]

Bij de PS3 zit een kabel met 3 stekkertjes. Afhankelijk van je speakers kun je het geluid van de PS3 met deze kabel aansluiten. Anders zul je een verloopstekkertje moeten kopen van 2x tulk naar een koptelefoonaansluiting, om de PS3 op je speakers aan te sluiten. Evt. kun je de line-in van je PC gebruiken om zo het geluid door te lussen, maar dat lijkt me niet wenselijk.
De optische uitgang hoef je niet te gebruiken dus.
Weet je toevallig hoe zo'n tulip kabel ook alweer heet? Of zo'n verloopstekker. Zit te denken maar kom niet meer op de naam. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

zerokill schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 18:07:

damn ik kan echt niet wachten :D Vraag me af of er schademodel inzit en in welke auto's we kunnen rijden xD
Waarom noemen ze "prologue" een demo, het is geen demo. Het is een voorproefje en meer dan een "demo"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

jeroen84 schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 18:31:
[...]

Weet je toevallig hoe zo'n tulip kabel ook alweer heet? Of zo'n verloopstekker. Zit te denken maar kom niet meer op de naam. 8)7
RCA naar Tulip?

blah het domme is ik heb zo'n ding bestelt..maar kan de rekening niet zo snel vinden!

[ Voor 22% gewijzigd door swampy op 14-10-2007 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Laatst online: 08:41
Begin van de middag heb ik bij een maat van me Gears of Wars gespeeld. Best leuk spel, en met zijn home cinema set was het helemaal vet. Toch, nu ik Jericho net gespeeld heb ( Demo ) moet ik zeggen dat GoW lang niet in de buurt komt bij Jericho wat graphics betreft. Misschien is Jericho tot nu toe ook de meest gedetailleerde game op de PS3? Want ondanks dat er weinig aandacht aan de game geschonken wordt hier, is het echt een mega mooi en boeiend spel ( Al baseer ik dat al na het spelen van alleen de demo ). ALS GoW bijna de volledige capaciteit van de 360 vraagt, steekt de PS3 er toch een stuk boven uit. Beide hebben we een ong zelfde TV ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Dat zou inderdaad een leuke verassing zijn als die demo 20 oktober in de Japanse store ligt. Ik heb alleen nog geen Japans account, maar het schijnt toch met veel Trial en Error een Europeaan te lukken om zo'n Japans accountje te maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Halfkakkende

Vandring

Gisteren na veel wikken en wegen toch een ps3 aangeschaft (60gig pack). Zat gigantisch te twijfelen tussen de ps3 en een 360 met 3 bijgeleverde spellen. De doorslag was wat mij betreft het standaard hebben van WIFI, de tweede controller en imo het langere toekomstperspectief van de machine...Ohja, en de looks.

Na een uurtje spelen en in menu's klooien was het mij wel duidelijk: Wat een machine. Installatie was simpel als wat: twee kabeltjes en gaan.
De LCD waar hij aan hangt gaf aan dat het een 1080i beeld kon weergeven (het is een wat oudere hdready tv, dus ik was in de veronderstelling dat hij maar 720p kon) dus dat hebben we maar ingesteld en vooralsnog lijkt dit prima te werken. Heb zelf niet zoveel kaas gegeten van die standaarden...Hoe hoger hoe beter?

De bijgeleverde spellen vermaak ik me al prima mee en de grote hoeveelheid demo's maken het alleen maar beter. Heb al een aardig lijstje van te kopen spellen gemaakt (mede dankzij een NL en US profiel).

Nadelen vind ik wel:
- Pakket is imo niet compleet zonder HDMI kabel en optische kabel (HDMI had ik al rekening mee gehouden en erbij gekocht, maar optische kabel niet en dus zit ik nu stereo te gamen via de tv :( ).
- Een coaxiale aansluiting voor audio had prettig geweest, ik wist niet eens zeker of ik wel een optische aansluiting op mijn versterker had, blijkbaar wel :P.
- Six axis heb ik nog niet echt een goed beeld van. Bij Ratchet & Clank werkte het wel aardig, maar niet zo direct als ik me voorstelde?
- Het pakket levert twee controllers, maar alleen het bijgeleverde Resistance werkt ermee. Motorstorm bijvoorbeeld niet (splitscreen ofzo), vond ik een gemiste kans. Er zijn ook vrij weinig spellen voor meerdere spelers (dit viel me bij de 360 ook al op).
- Spellen duur en vrij weinig keuze, maar daar komt verandering in.
- Hij speelt geen xvids af (overigens werkt het met een media extender geweldig).
- Shooters en console = wennen. :P

Ben nu overigens wel vrij benieuwd hoe Blu ray eruit ziet, dus misschien komende week maar mijn eerste blu ray titel aanschaffen.

Overigens heb ik wel een vraagje:
Ik heb een 720p trailer van een film gedownload (ik had keuze voor: normaal, 1080p en 720p), maar tijdens het afspelen lijkt hij zo nu en dan wat te schokken (denk aan momenten waar nogal wat actie in beeld komt) Is dit op te lossen of beeld ik me dit maar in?
Ook bij Ratchet en Clank zag ik de nodige schokjes voorbij komen (cutscenes), maar ik heb al vernomen dat meerdere mensen dit probleem hebben.

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-06 13:02

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Halfkakkende schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 19:18:
Gisteren na veel wikken en wegen toch een ps3 aangeschaft (60gig pack). Zat gigantisch te twijfelen tussen de ps3 en een 360 met 3 bijgeleverde spellen. De doorslag was wat mij betreft het standaard hebben van WIFI, de tweede controller en imo het langere toekomstperspectief van de machine...Ohja, en de looks.

Na een uurtje spelen en in menu's klooien was het mij wel duidelijk: Wat een machine. Installatie was simpel als wat: twee kabeltjes en gaan.
De LCD waar hij aan hangt gaf aan dat het een 1080i beeld kon weergeven (het is een wat oudere hdready tv, dus ik was in de veronderstelling dat hij maar 720p kon) dus dat hebben we maar ingesteld en vooralsnog lijkt dit prima te werken. Heb zelf niet zoveel kaas gegeten van die standaarden...Hoe hoger hoe beter?

De bijgeleverde spellen vermaak ik me al prima mee en de grote hoeveelheid demo's maken het alleen maar beter. Heb al een aardig lijstje van te kopen spellen gemaakt (mede dankzij een NL en US profiel).

Nadelen vind ik wel:
- Pakket is imo niet compleet zonder HDMI kabel en optische kabel (HDMI had ik al rekening mee gehouden en erbij gekocht, maar optische kabel niet en dus zit ik nu stereo te gamen via de tv :( ).
- Een coaxiale aansluiting voor audio had prettig geweest, ik wist niet eens zeker of ik wel een optische aansluiting op mijn versterker had, blijkbaar wel :P.
- Six axis heb ik nog niet echt een goed beeld van. Bij Ratchet & Clank werkte het wel aardig, maar niet zo direct als ik me voorstelde?
- Het pakket levert twee controllers, maar alleen het bijgeleverde Resistance werkt ermee. Motorstorm bijvoorbeeld niet (splitscreen ofzo), vond ik een gemiste kans. Er zijn ook vrij weinig spellen voor meerdere spelers (dit viel me bij de 360 ook al op).
- Hij speelt geen xvids af (overigens werkt het met een media extender geweldig).

Ben nu overigens wel vrij benieuwd hoe Blu ray eruit ziet, dus misschien komende week maar mijn eerste blu ray titel aanschaffen.

Ik heb een 720p trailer van een film gedownload (ik had keuze voor: normaal, 1080p en 720p), maar tijdens het afspelen lijkt hij zo nu en dan wat te schokken (denk aan momenten waar nogal wat actie in beeld komt) Is dit op te lossen of beeld ik me dit maar in?
Ook bij Ratchet en Clank zag ik de nodige schokjes voorbij komen (cutscenes), maar ik heb al vernomen dat meerdere mensen dit probleem hebben.
Dat zijn trailers die op 23fps draaien.... daardoor schokt het iets. Als je een film koopt in de winkel heb je hier geen last van..en mocht de film 23fps zijn, dan zet je ps3 dat om naar 25/30/50/60 (een van die iig) :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Michael Knight schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 19:22:
[...]

Dat zijn trailers die op 23fps draaien.... daardoor schokt het iets. Als je een film koopt in de winkel heb je hier geen last van..en mocht de film 23fps zijn, dan zet je ps3 dat om naar 25/30/50/60 (een van die iig) :)
Of je zorgt ervoor dat je TV 24fps ondersteund! :P Overigens als je nog een leuke demo Blu-ray zoekt dan is 300 wel een leuke, en James Bond geeft ook wel een goede showcase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

technoaddict schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 18:55:
ALS GoW bijna de volledige capaciteit van de 360 vraagt, steekt de PS3 er toch een stuk boven uit. Beide hebben we een ong zelfde TV ook.
Jericho komt ook op de 360 uit. In verschillende previews is aangegeven dat er geen zichtbaar verschil is tussen beide versies :)
[...]

Waarom 23 :?

1080p23 en 720p23 zijn niet eens officiele standaarden. Vanaf 24fps moet elk device het ondersteunen om de HD logo's te mogen draaien.

Waarom zou je dan 23fps filmpjes maken, of mis ik iets?

[ Voor 42% gewijzigd door PWM op 14-10-2007 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-04 20:36

Arm1n

Zeven over half twee

:9~ :9~ :9~
Hopelijk hebben ze gelijk, en krijgen we drie banen en 15 auto's :D
Hoeveel banen en auto's heeft de prologue dan wel niet :o
om maar niet over de uiteindelijke versie te spreken

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-02 09:35
Ik heb gemerkt dat HD films op het moment dat je een background download hebt vaak kunnen schokken (zelfs met lage bitrate rond de 3-6 Mbps)
Misschien was dat het probleem ?

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Nu online

Halfkakkende

Vandring

[...]

Wat vreemd. Zit daar nog een gedachte achter, behalve dat het minder ruimte in beslag neemt?
Sentry23 schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 19:32:
[...]

Ik heb gemerkt dat HD films op het moment dat je een background download hebt vaak kunnen schokken (zelfs met lage bitrate rond de 3-6 Mbps)
Misschien was dat het probleem ?
Ik had dat idee in eerste instantie ook, maar zonder download eigenlijk hetzelfde probleem (het leek overigens wel minder, daarom vraag ik me een beetje af of het niet tussen de oren zit).

Als iemand het kan checken: het betreft de trailer van Pirates 3.

Ohja, voor ik het vergeet: Een vriend van mij vertelde dat PS3 games niet regiogebonden hoeven te zijn. Bestaat er een overzicht van games die dat wel of niet zijn?
Ik ben absoluut niet thuis met dit soort zaken, ik herinner mij de converters voor (S)nes nog als de dag van gisteren alsook het ombouwen van mijn PSX toendertijd :+
Ik kan me voorstellen dat 2e hands of import (playasia ofzo?) vanuit een ander werelddeel aardig kan schelen in de kosten per game?

[ Voor 18% gewijzigd door Halfkakkende op 14-10-2007 20:05 ]

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen84
swampy schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 18:37:
[...]

RCA naar Tulip?

blah het domme is ik heb zo'n ding bestelt..maar kan de rekening niet zo snel vinden!
Heb ik niet een female-female connector nodig?

2x tulp female naar 3,5mm stereo female. (3,5mm female om mijn pcspeakers in te stoppen?)

Dan heb ik als het goed is nodig:
- 2x tulp male naar 1x jack 3,5mm stereo female 0,2 meter lang
- 2x tulp female naar 2x tulp female.

correct?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Welcome by The BeYond! HDReady staat voor 720p ja en dat is zeer mooi al! 1080i kan ook natuurlijk als je dat wilt maar hij kan waarschijnlijk maar 720p weergeven! Vele games zijn er ook maar in 720p!

Nadelen vind ik wel:
Goed punten, ja een HDMI kabel zou eigenlijk wel standaard moeten zijn..maar het scheel blijkbaar een paar tientjes per verkochte unit en aangezien nederland nog niet helemaal HD televisie gek is ( en met goede reden er zijn maar iets van 3 HD kanalen! )

Sixasis wen je aan en in warhawk is het goed uitgewerkt, dat is belangrijk dat het goed uitgewerkt is..Lair bijvoorbeeld zou een top game zijn als.. als de besturing goed werkte! Nu is het een zeer middelmatige titel!

Aantal spellen verbetert langzamerhand..komt best goed spul uit! En shooters tja :) waarom denk je dat ze komen met een "auto aim" of "rectingular aim"
Een woord..prachtig..
Mmm, misschien even checken of hij goed ingestelt staat voor je televisie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

jeroen84 schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 19:46:
[...]

2x tulp female naar 3,5mm stereo female. (3,5mm female om mijn pcspeakers in te stoppen?)

correct?
Mmmm dat kan ook! Zelf gebruik ik een radiowekker met AUX ( een jack 3,5mm )ingang als "tussen versterker"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Nu online

Halfkakkende

Vandring

swampy schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 20:11:
[...]

Mmm, misschien even checken of hij goed ingestelt staat voor je televisie!
Heb je een suggestie welke settings hiervoor kan nakijken?

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Halfkakkende schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 20:18:
[...]

Heb je een suggestie welke settings hiervoor kan nakijken?
Helaas verschilt dat per televisie ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Halfkakkende schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 19:38:Ohja, voor ik het vergeet: Een vriend van mij vertelde dat PS3 games niet regiogebonden hoeven te zijn. Bestaat er een overzicht van games die dat wel of niet zijn?
Ik ben absoluut niet thuis met dit soort zaken, ik herinner mij de converters voor (S)nes nog als de dag van gisteren alsook het ombouwen van mijn PSX toendertijd :+
Ik kan me voorstellen dat 2e hands of import (playasia ofzo?) vanuit een ander werelddeel aardig kan schelen in de kosten per game?
Je noemt zelf al play-asia: daar staat altijd wel bij vermeldt of een game regiovrij is: http://www.play-asia.com/paOS-14-71-bm-49-en.html

Daar kan ik altijd wel ff als ik een game wil importeren. En dat doe ik dan weer bij dvdboxoffice.com. Gemiddeld 50euro voor een nieuwe game en geen verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198824

-RazieL- schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 20:39:
[...]
En dat doe ik dan weer bij dvdboxoffice.com. Gemiddeld 50euro voor een nieuwe game en geen verzendkosten.
Wat zijn je ervaringen met dvdboxoffice? Betrouwbaar? Levering naar Europa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236432

Heb mezelf afgelopen woensdag ook even verwend met het ps3 pack :)
mag niet klagen om op de ps3 te spelen met een 50 inch scherm van philips met ambilight :)

alles werkt lekker, alleen denk dat ik nog even onze router WRT54G van linksys door het raam moet slingeren want dat draadloos netwerk komt uit de tijd van ben hur....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27642

Even over blue-ray films, ga je op een ouderwetse nog-van-mijn-ouders-geweeste SCART aansluiting tv het verschil merken tussen blue-ray of DVD? Gevoelsmatig lijkt me van niet, maar iemand hier ervaringen mee/mening over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kwa beeld kwaliteit heel weinig denk ik. als je een full/hd scherm had tja dan was het een andere verhaal

word tijd voor een poll denk ik hoeveel mensen dit week ps3 gekocht hebben :)

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 234952 op 14-10-2007 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Anoniem: 27642 schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 21:17:
Even over blue-ray films, ga je op een ouderwetse nog-van-mijn-ouders-geweeste SCART aansluiting tv het verschil merken tussen blue-ray of DVD? Gevoelsmatig lijkt me van niet, maar iemand hier ervaringen mee/mening over?
Een Blu-Ray film op een gewone (PAL) tv ziet er minder uit dan een vergelijkbare DVD. Dat klinkt misschien raar, maar komt omdat de PS3 dan de 480p versie van de film laat zien, die ook op de schijf staat. Een DVD heeft 576p als resolutie van het materiaal. Dus als je een normale tv hebt dan is een DVD de betere keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-06 21:49
Anoniem: 236432 schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 21:10:
[...]
alles werkt lekker, alleen denk dat ik nog even onze router WRT54G van linksys door het raam moet slingeren want dat draadloos netwerk komt uit de tijd van ben hur....
Whehe, ik heb hem hier na een dagje flink kloten gewoon goed werkend gekregen :) (Lees: mijn PS3 deed het al maanden goed, toen kocht ik een WRT54G en toen kwam ik er pas achter dat die twee samen niet echt goede vrienden zijn, toen toch maar gaan kloten met de settings en nu werkt het top :) )

Maarja des te meer PS3's des te beter, gaan we binnenkort trouwens eens Restistance of Warhawk spelen met GOT? :D

[ Voor 18% gewijzigd door Rctworld op 14-10-2007 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
Heb gisteren ff vlug de blu-ray van ghostrider erin gehad. de vlammen waren mooi scherp voor de rest vond ik het nou niet echt een WAUW ervaring.
Casino royale is nog niet binnen dus die kan ik nog niet testen.

Ik moet bekennen dat ik het aanbod bij FRS en BOL ook bedroevend vind.
Blu-ray is voor mij dan echt bedoeld voor vette actie films. niet voor die "simpele" films.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-06 20:10
Rctworld schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 21:50:
[...]

Whehe, ik heb hem hier na een dagje flink kloten gewoon goed werkend gekregen :) (Lees: mijn PS3 deed het al maanden goed, toen kocht ik een WRT54G en toen kwam ik er pas achter dat die twee samen niet echt goede vrienden zijn, toen toch maar gaan kloten met de settings en nu werkt het top :) )

Maarja des te meer PS3's des te beter, gaan we binnenkort trouwens eens Restistance of Warhawk spelen met GOT? :D
Ik heb ook een PS3 en een WRT54G. Bij mij is de PS3 met een netwerk kabel verbonden, maar ik heb ook problemen met het ding. Af en toe geeft de PS3 aan: netwerkkabel niet verbonden.

Wat heb je zoal aangepast?

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-06 18:43
M'n allereerste console (als je de zeer oude console met Pong en twee kastjes met draaiknoppen niet mee telt that is haha)!! Woohooo :9. En het is mooi, gaaf en fun ;). Oke, ik moet toegeven dat ik erg moet wennen aan de controller en voornamelijk de stick, maar na een paar daagjes zijn DIRT en de twee spellen uit de starterspack erg goed te spelen. Zojuist Fifa 08 ook maar gehaald en (gezien paps van actiefilms houdt) Underworld: Evolution als 'test' BD-disk gekocht.

Ongelooflijk mooi, 'k zat vol plezier de film te kijken ondanks 't feit dat 'k hem al ken :9. Heerlijk scherp, geweldig geluid... je kan de haartjes en details zien, top. Ik heb natuurlijk al eerder HD films/trailers gezien die waren geript van BD/HD-DVD, maar dit blijft zeer mooi.

En tja, de LE46M86 laat je nu eindelijk z'n kracht zien :). * InsjaHH is very happy

[ Voor 7% gewijzigd door InsjaHH op 14-10-2007 22:26 ]

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Anoniem: 198824 schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 21:08:
[...]

Wat zijn je ervaringen met dvdboxoffice? Betrouwbaar? Levering naar Europa?
2x heb ik een game besteld, 2x perfect geleverd (ik woon in Zeeland, volgens mij ligt dat wel ergens in europa :P ). Met een engels én een frans boekje, want de games komen blijkbaa ruit canada :P Je moet wel rekening houden met een levertijd van 2-3 weken. Maar als je even de tijd hebt, bijvoorbeeld omdat er al zoveel games uitkomen dan kan je er makkelijk ff 1/2 importeren.

De game wordt verpakt in een bubble wrap-envelop en past gewoon door de brievenbus. Vrijdag kreeg ik Heavenly Sword binnen nadat ie een wereldreis had gemaakt via Nieuw Zeeland en Duitsland :P

Grote pakjes kunnen door de douane eruit worden gepikt (en dat kost dus extra geld), maar met games doen ze t geloof ik nooit. Ik raadt iig aan om geen Guitar Hero en zeker geen Rock Band te importeren, dat zijn nogal flinke dozen :9

Conclusie: Als je geen haast hebt dan kan je makkelijk een spel importeren. Scheelt toch weer 15euro.

[ Voor 4% gewijzigd door Reemster op 14-10-2007 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
ik vind trouwens de controllers echt te klein.

wat zijn GOEDE alternatieven welke wel wat groter zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlkz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
harley schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 22:58:
ik vind trouwens de controllers echt te klein.

wat zijn GOEDE alternatieven welke wel wat groter zijn ?
Ik zou bij Logitech even gaan kijken :) klik

I browse with Vivaldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
jeroen84 schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 19:46:
[...]

correct?
Zo heb ik het ook, mijn 2.1 set heeft een male jack, dus beetje rare setup maar werkt prima :)

Hier nog maar ff de poll weer :P

Poll: Hoe/wanneer kocht jij je Playstation 3?
Preorder/Launch 600,-
Starterspack 600,-
Starterspack 500,-
40gig versie 400,-
Via FullHD TV actie
Ik wacht nog even
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=236211&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138251

Rctworld schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 21:50:
[...]

hehe lijkt me een leuke idee opzich. Heb hem sinds zaterdag, heb alleen Restistance en Motorstorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Laatst online: 01-06 08:10
Anoniem: 138251 schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 23:21:
[...]

hehe lijkt me een leuke idee opzich. Heb hem sinds zaterdag, heb alleen Restistance en Motorstorm.
En daar hebben we sowieso onze eigen GoT clan hier :)

check dit topic:
[PS3] Warhawk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-06 11:26

scorpie

Supra Addict

InsjaHH schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 22:25:
M'n allereerste console (als je de zeer oude console met Pong en twee kastjes met draaiknoppen niet mee telt that is haha)!! Woohooo :9. En het is mooi, gaaf en fun ;). Oke, ik moet toegeven dat ik erg moet wennen aan de controller en voornamelijk de stick, maar na een paar daagjes zijn DIRT en de twee spellen uit de starterspack erg goed te spelen. Zojuist Fifa 08 ook maar gehaald en (gezien paps van actiefilms houdt) Underworld: Evolution als 'test' BD-disk gekocht.

Ongelooflijk mooi, 'k zat vol plezier de film te kijken ondanks 't feit dat 'k hem al ken :9. Heerlijk scherp, geweldig geluid... je kan de haartjes en details zien, top. Ik heb natuurlijk al eerder HD films/trailers gezien die waren geript van BD/HD-DVD, maar dit blijft zeer mooi.

En tja, de LE46M86 laat je nu eindelijk z'n kracht zien :). * InsjaHH is very happy
LOL gast jij ook een PS3 gekocht? :D
Ik kon me afgelopen zaterdag ook niet bedwingen en heb ook maar starterspack gekocht :D

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-04 11:52
I heb hier ook een wrt54G icm een ps3.

Zowel met kabel als Wifi geen problemen gedurende 2 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Laatst online: 08:41
Keb ook zo'n linksys wrt nog wat router. Wireless meestal geen problemen. Heel af en toe wordt ik spontaan uitgelogt op het PSN. Maar ja, dat zou met elke router gebeuren ;p
Warhawk gaat steeds beter.. Speel het al sinds ie uit is, en gebruik nu pas de *2 keer snel R2 toets* om keihard te vliegen. Ontwijken van missles gaat goed en mol steeds meer. Laatste 2 potjes rond de 15 kills en 4 deaths als vergelijking. Gaat lekker.
Super stardust haal ik mijn record nooit meer in, en verder kijk ik uit naar COD4. Denk toch maar niet dak R&C ga kopen. Vond de demo er leuk uit zien maar de gameplay beetje saai. Niet helemaal mijn spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Anoniem: 234952 schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 16:05:
[...]

Geen online modus? Kane & Lynch heeft wel degelijk een online multiplayer mode!
Ook nog eens een hele dikke volgens origineel concept. Zie eerdere posts of check IGN.
swampy schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 20:11:
[...]

Sixasis wen je aan en in warhawk is het goed uitgewerkt, dat is belangrijk dat het goed uitgewerkt is..
[...]
In Heavenly Sword vind ik het gebruik van de sixaxis echt een toevoeging aan de gameplay.
Na enige oefening werkt het subliem. Zonder deze extra toevoeging zou ik deze game minder "fun" vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Folklore gebruikt Sixaxis bijna continu, wel leuk.
Verder een erg lineair spel, je kan eigenlijk maar 1 kant op en het is geen free-roaming rpg, volgens een maat van me bijna hetzelfde als Fable, niet per se slecht maar je moet er maar van houden.
GFX zijn echt goed en verhaal is wel okay.

Dit weekend zitten ps3'en op een 40" Full HD, echt lekker, zelfs 720P Folklore zag er goed scherp uit.
Jeukt nu echt om zelf een hd tv te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
Iemand trouwens ervaring met de logitech usb 650 desktopset op de PS3
-> http://prf.icecat.biz/ind...oduct;shopname=4launchurl

gaat dat werken samen met UT3 vooral ? (Ut3 heeft keyboard en muis ondersteuning op ps3 volgens epic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel0672
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-06 10:17
waar haalt iedereen eigenlijk die demo van Ratchet and Clank??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86399

marcel0672 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:15:
waar haalt iedereen eigenlijk die demo van Ratchet and Clank??
US PSN store, even een account met een US adres aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Anoniem: 86399 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:17:
[...]

US PSN store, even een account met een US adres aanmaken.
Tja vroeg ik me ook de hele tijd af maar na eventjes een tweede user met een US account aangemaakt te hebben......... en daarna Ratchet and Clanck downloaden, ben ik overtuigd dit wordt een heel gaaf spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155935

Dikke kans dat er eind volgende maand ook een PS3 in mijn kamer komt te staan met de goedkopere versie _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
technoaddict schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 08:04:
.....en verder kijk ik uit naar COD4.
Gister al even de PC demo van COD4 gespeeld, echt een super game dit! Na PES2008 voor mij misschien wel de game voor 2007. Nu maar hopen dat het wat goed speeld met de controller.
Anders toch maar eens die FragFX aanschaffen.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.