Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.040 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:26
The Stimp! schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 21:28:
[...]

Bij de Mediamarkt in Eindhoven hadden ze nog een volle pallet vandaag. Voor 489,- Dus als een gek naar mediamarkt.... ;)

Ik denk dat het inderdaad een grote truuk is. Wedden dat ze dadelijk rond half november met een 80GB pakket komen MET BC support en de kaartlezer. Waarschijnlijk stoppen ze er ook nog een paar spellen bij en de extra controller. en dat voor 499,- En wij balen dat we in die goeie marketingtruuk getrapt zijn. :o
haha sja maar de "media/consument" wakkert dit wel zelf aan. Officieel wordt niet gezegd dat de 60GB versie (laten we die even 60GB noemen maar we hebben het over de cardreader + USB + BC etc noemen) verdwijnt en er geen nieuwe starters pakketten komen :)
Ik hou wel mijn hart vast hoe de "media" straks gaat reageren als er weer een ander starterspakket komt. Maar dan hebben we/Sony gelukkig een sterk punt ;)
Hey, everyone. It’s time again for the PLAYSTATION Store weekly update.

Games:
Everyday Shooter ($9.99 US)

Demos:
Ratchet and Clank Future: ToD Demo
NHL 2K8 Demo
Conan Demo

Game Videos:
Uncharted Behind The Scenes II
Folklore Launch Trailer
Fallout 3 Teaser Trailer

Movie Trailers:
The Assassination of Jesse James
Spiderwick Chronicles
Walk Hard

Wallpaper:
Ratchet and Clank Future: ToD (2)
Everyday Shooter (1)
BRON

Officiele lijst van de US store!

[ Voor 23% gewijzigd door Falcon Heavy op 11-10-2007 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

kon het niet zo snel vinden met de search dus forgive me als het al voorbij is gekomen, maar

is er iemand die ervaring heeft met een dvi switch voor de ps3, zoals deze http://www.green-box.com.tw/products/view/id/104 en zo ja, weet iemand of deze in nederland te krijgen zijn?

ik heb een iiyama 22" tft en heb ff geen geld om een hdtv te halen en wil toch liever niet op m'n 55cm philips uit 1990 gamen :P

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
amahusu schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 22:00:
kon het niet zo snel vinden met de search dus forgive me als het al voorbij is gekomen, maar

is er iemand die ervaring heeft met een dvi switch voor de ps3, zoals deze http://www.green-box.com.tw/products/view/id/104 en zo ja, weet iemand of deze in nederland te krijgen zijn?

ik heb een iiyama 22" tft en heb ff geen geld om een hdtv te halen en wil toch liever niet op m'n 55cm philips uit 1990 gamen :P
http://www.allekabels.nl/...i-Schakelaar-+-Audio.html

[ Voor 5% gewijzigd door Falcon Heavy op 11-10-2007 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisbeingme
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-05-2021
amahusu schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 22:00:ik heb een iiyama 22" tft en heb ff geen geld om een hdtv te halen en wil toch liever niet op m'n 55cm philips uit 1990 gamen :P
Ik ga mijn PS3 ook op mijn PC beeldscherm (20", 206BW) aansluiten (Wanneer m'n kabels binnenkomen dan) maar ik gooi gewoon de PS3 op DVI, en mijn PC sluit ik dan met VGA aan. Dat is een stuk goedkoper, en ik kan alsnog simpel wisselen tussen de signalen (Gewoon de Source knop)

Echt verschil tussen PC op DVI en PC op VGA zag ikzelf niet, dus is wel een mooie oplossing zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

@ frank J: tnx maar daar kan ik de ps3 (hdmi) toch niet op aansluiten?

@ hierboven: welke kabels gebruik je dan? Ik dacht dat de ps3 niet zo 1,2,3 was aan te sluiten op een tft scherm maar dat je daarvoor iets nodig hebt dat het signaal omzet

[ Voor 61% gewijzigd door amahusu op 11-10-2007 22:17 ]

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
amahusu schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 22:16:
@ frank J: tnx maar daar kan ik de ps3 (hdmi) toch niet op aansluiten?
Die jij bedoelde is ook 2x DVI in naar 1x DVI out :)
Maar anders gebruik je een HDMI naar DVI kabel vanuit je PS3? Ik dacht dat je puur wilde switchen. PC DVI & PS3 DVI naar je scherm DVI. Maar je wilt dus je PC dvi & PS3 hdmi naar 1 x DVI uit?

[ Voor 29% gewijzigd door Falcon Heavy op 11-10-2007 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Gman schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 18:37:
*huil* @ Intertoys

G: "Hebben jullie Folklore al binnen? komt morgen officieel binnen maar misschien vand...."
I: "wat is de titel meneer?"
G: "Folklore"
I: " :? kunt u dat spellen?"
G: "f o l k l o r e"
I: "hmmm niet binnen gekomen en staat nog niet in de computer, meestal gebeurt dat al 2 weken van tevoren"

Hij was wel eerlijk, hij zei dat ze meestal wat later waren dan de rest.

Ik heb een kortingbon en dat kreng wil ik wel gebruiken, naja misschien zaterdag in Utrecht ofzo ff checken.
Ik ben net klaar met werken en was op Utrecht CS even de FRS ingelopen, daar lag folklore al in het schap. Ik heb hem nu dus in mijn PS zitten.

Ik heb overigens ook een R&C pre-order van 9,95 geplaatst. Ik vroeg me af of iemand anders dat ook al heeft gedaan. Ik kreeg namelijk alleen het bonnetje en dat was volgens de verkoper voldoende om het spel op te kunnen halen :S (na natuurlijk het restant bedrag te hebben voldaan)
Het voelde een beetje vreemd om zonder iets de winkel uit te lopen verder, dus als iemand me gerust zou kunnen stellen.. anders moet ik morgen even terug :)

drukke boel trouwens nu met al die niet (potentiele) ps3 bezitters, aardig wat pagina's per dag aan posts nu :)

[ Voor 4% gewijzigd door nioz op 11-10-2007 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Starbolt schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 21:35:
[...]

Ik heb hetzelfde. Zelfs bij demo's en bij Folding@home. Soms gaat het zelfs gepaard met plopjes uit de speakers en ruis ertussendoor. Daarna is er echter helemaal geen probleem meer en blijft zowel het beeld als geluid perfect. :?
Heb ik ook last van op mijn sharp Full hd lcd, dit komt omdat de game bijvoorbeeld max tot 720P gaat (zoals motorstorm of resistance) en je tv op 1080 P of I is ingesteld, je tv gaat dan gewoon terug naar het maximale wat ondersteund word, en wat je ps3 uitspuugt aan video signaal.

Ga je weer terug naar het XMB, dan gaat ie weer naar 1080 P en daarom zie je hem steeds schakelen.

Niks aan de hand dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nioz schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 22:23:
[...]

Ik ben net klaar met werken en was op Utrecht CS even de FRS ingelopen, daar lag folklore al in het schap. Ik heb hem nu dus in mijn PS zitten.

Ik heb overigens ook een R&C pre-order van 9,95 geplaatst. Ik vroeg me af of iemand anders dat ook al heeft gedaan. Ik kreeg namelijk alleen het bonnetje en dat was volgens de verkoper voldoende om het spel op te kunnen halen :S (na natuurlijk het restant bedrag te hebben voldaan)
Het voelde een beetje vreemd om zonder iets de winkel uit te lopen verder, dus als iemand me gerust zou kunnen stellen.. anders moet ik morgen even terug :)
Ik heb hem bij dixons gepreorderd, en daar kreeg ik een pre order doosje mee.
Ik zou even verhaal gaan halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
nioz schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 22:23:

KNIP

Ik heb overigens ook een R&C pre-order van 9,95 geplaatst. Ik vroeg me af of iemand anders dat ook al heeft gedaan.

KNIP
Ik heb hem nog niet gepreordered. Ik wacht er nog even mee. Je krijgt er een usb stick gratis bij zegt men maar de adviesprijs ligt op +/-75 euro. Dat vind ik een beetje teveel van het goede :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Frank J. schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 22:22:
[...]

Die jij bedoelde is ook 2x DVI in naar 1x DVI out :)
Maar anders gebruik je een DVI naar HDMI kabel? Ik dacht dat je puur wilde switchen. PC DVI & PS3 DVI naar je scherm DVI. Maar je wilt dus je PC dvi & PS3 hdmi naar 1 x DVI uit?
doh sorry zat ff met m'n hoofd bij vga ipv dvi :P

maar heb je dat boxje zelf ook? Die ps3 switch is nml iets van 200 dollar en die switch die jij aangaf is maar 25 euro :P

Ik heb zelf de vga variant van de 22" iiyama tft, dus moet dan zowiezo een verloopstukje hebben van vga > dvi. Dan heb ik dus ook een stukkie nodig van hdmi naar dvi. Heel gedoe dus ik wil zeker weten of het werkt, dus als er mensen zijn die hier ervaring mee hebben dan hoor ik het graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yngwie-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-08 20:51

Yngwie-

Murphy was an optimist

Heb er een aantal getracht te maken. Valt niet mee, in het echt is het echt nog een stuk sprankelijker/levendiger. Maar goed, je krijg in ieder geval een indruk :)

Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5
Foto 6
Foto 7
Foto 8
Foto 9
Foto 10
Foto 11
Foto 12

[ Voor 10% gewijzigd door Yngwie- op 12-10-2007 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simplicidad
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-09 16:12
nudie schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 17:20:
Wat ik gewoon TOTAAL niet snap is waarom Tweakers uberhaupt willekeurige Game berichten naar voren brengt.
Denk dat het "commercieel" interresant is die tendieuze PS3 nieuwsfeitjes. Is het nu voor de pagehits bij die "Ads by Google" (die nieuwtjes zorgen altijd voor veel animo) die daar mooi staat te blinken onder het artikel of over iets anders, ik weet het niet en het interreseert mij eigenlijk nog bitterweinig. In het begin stoorde ik mij daar enorm aan maar na een tijd begon ik het grappig te vinden al dat "gespin" bij die artikelen. Soms werd het echt belachelijk uit verband getrokken.

Enkel maar spijtig dat de mensen die niet beter weten op die manier wel worden gedoctrineerd door (bewust ?) verkeerde informatie. Al merk ik tot mijn tevredenheid dat ook veel meer mensen het doorprikken. Ook al gaat de leugen zo snel, de waarheid achterhaald hem wel :+

[ Voor 20% gewijzigd door simplicidad op 11-10-2007 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
amahusu schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 22:30:
[...]

doh sorry zat ff met m'n hoofd bij vga ipv dvi :P

maar heb je dat boxje zelf ook? Die ps3 switch is nml iets van 200 dollar en die switch die jij aangaf is maar 25 euro :P

Ik heb zelf de vga variant van de 22" iiyama tft, dus moet dan zowiezo een verloopstukje hebben van vga > dvi. Dan heb ik dus ook een stukkie nodig van hdmi naar dvi. Heel gedoe dus ik wil zeker weten of het werkt, dus als er mensen zijn die hier ervaring mee hebben dan hoor ik het graag :)
hmm ja ik zit even te denken. Ik zie zelf geen compatibiliteits problemen met hdmi <=> dvi. DVI is digitaal en zal dus ook HDCP door kunnen geven (nodig voor BluRay films). Je hebt wel een probleem van HDMI<-> Vga hier ontbreekt de handshake/controle die nodig is om de beveiligde HDCP verbinding te leggen. Dan heb je een duur kastje nodig die dit omzet naar een 1080p vga resolutie.

Ik weet niet precies of dit correct is maar persoonlijk lijkt mij dat HDMI<->DVI geen HDCP problemen zal geven.... HDMI naar VGA daarentegen is wel een probleem denk ik.
Misschien kan iemand hier meer over vertellen?

p.s. ik heb dit kastje niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 22:25:
[...]

Ik heb hem bij dixons gepreorderd, en daar kreeg ik een pre order doosje mee.
Ik zou even verhaal gaan halen :)
Pre-order doosje? Bedoel je de plastic show/gamecase of kreeg je de 'goodies' (usb stick) al?
Voordat ik onterecht boos ga worden :P

@Frank:

Ik neem aan dat ze advies prijs nu op 75 euro zetten omdat ze zo in ieder geval voorkomen dat ze de game ineens voor minder moeten gaan leveren, als ze nu zeggen dat het bijv. 60 is en straks toch 65 gaat worden dan hebben ze natuurlijk een probleempje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
simplicidad schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 22:34:
[...]

Denk dat het "commercieel" interresant is die tendieuze PS3 nieuwsfeitjes. Is het nu voor de pagehits bij die "Ads by Google" (die nieuwtjes zorgen altijd voor veel animo) die daar mooi staat te blinken onder het artikel of over iets anders, ik weet het niet en het interreseert mij eigenlijk nog bitterweinig. In het begin stoorde ik mij daar enorm aan maar na een tijd begon ik het grappig te vinden al dat "gespin" bij die artikelen. Soms werd het echt belachelijk uit verband getrokken.

Enkel maar spijtig dat de mensen die niet beter weten op die manier wel worden gedoctrineerd door (bewust ?) verkeerde informatie. Al merk ik tot mijn tevredenheid dat ook veel meer mensen het doorprikken. Ook al gaat de leugen zo snel, de waarheid achterhaald hem wel :+
Ik snap gewoon de logica compleet. Het past totaal niet tussen alle andere berichten is als er tussen komt dat een spel is uitgesteld of wat dan ook. Het zijn ook gewoon compleet willekeurige berichten (even wat random dingen ertussen gezet)

Ik bedoel als je game nieuws wil brengen, doe het dan goed en volledig. Er zijn dagelijks wel dit soort berichten te vinden terwijl je op Tweakers enkel 1x in de zoveel weken een willekeurig bericht ziet, en dan vaak negatief voor Sony zonder enige logica.

Tweakers moet gewoon blijven bij het brengen van technisch nieuws (software/hardware/etc) en het game nieuws (software) gewoon overlaten aan de echte gamesites.

Just my 2 cents.

[ Voor 28% gewijzigd door nudie op 11-10-2007 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank J. schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 22:35:
[...]

hmm ja ik zit even te denken. Ik zie zelf geen compatibiliteits problemen met hdmi <=> dvi. DVI is digitaal en zal dus ook HDCP door kunnen geven (nodig voor BluRay films). Je hebt wel een probleem van HDMI<-> Vga hier ontbreekt de handshake/controle die nodig is om de beveiligde HDCP verbinding te leggen. Dan heb je een duur kastje nodig die dit omzet naar een 1080p vga resolutie.

Ik weet niet precies of dit correct is maar persoonlijk lijkt mij dat HDMI<->DVI geen HDCP problemen zal geven.... HDMI naar VGA daarentegen is wel een probleem denk ik.
Misschien kan iemand hier meer over vertellen?

p.s. ik heb dit kastje niet :)
HDMI DVI geeft geen handshake problemen, mits de DVI poort op de monitor HDCP ondersteunt natuurlijk..

HDMI<->VGA heb ik met de HDfury gedaan

Verwijderd in "Het Playstation 3 ervaringen topic - Dee..."

hier nog wat uitleg ;)

zitten jullie ook zo te wachten op die US store update :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank J. DVI is inderdaad digitaal. Maar DVI zonder HDCP kan niet handshaken met HDMI. Dat wilt zeggen dat een PS3 kan beslissen van geen beeld te geven aangezien het ziet dat het hier om een onbeveiligde output gaat. Ik heb het iig al geprrobeerd met een goeie maat van mij zijn 2405fpw en dat ging langs geen kanten. Met mijn 2407fpw met HDCP no problem. Als je beeld wilt op je monitor zonder HDCP dan zal je een soort van HDCP stripper ofzo moeten kopen. Dat is een bakje dat toelaat om toch beeld te krijgen op je monitor via een beveiligd HDMI signaal. Een omvormer van HDMI naar VGA heb ik wel geen ervaring mee. Maar vlgs mij zal het dan toch een bakje moeten zijn dat kan shaken met je PS3 HDMIpoort want anders ... nope (denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 22:49:
Frank J. DVI is inderdaad digitaal. Maar DVI zonder HDCP kan niet handshaken met HDMI. Dat wilt zeggen dat een PS3 kan beslissen van geen beeld te geven aangezien het ziet dat het hier om een onbeveiligde output gaat. Ik heb het iig al geprrobeerd met een goeie maat van mij zijn 2405fpw en dat ging langs geen kanten. Met mijn 2407fpw met HDCP no problem. Als je beeld wilt op je monitor zonder HDCP dan zal je een soort van HDCP stripper ofzo moeten kopen. Dat is een bakje dat toelaat om toch beeld te krijgen op je monitor via een beveiligd HDMI signaal. Een omvormer van HDMI naar VGA heb ik wel geen ervaring mee. Maar vlgs mij zal het dan toch een bakje moeten zijn dat kan shaken met je PS3 HDMIpoort want anders ... nope (denk ik).
DHCP is gemaakt op het punt dat elke "node" in de chain beveiligt is, zodra ook maar 1 node in de chain het niet kan zoals..je computer tft-monitor dan zal de chain "niet veilig" zijn en afhankelijk van de media zelf en vereisten zal het of geen beeld of gelimiteert beeld geven!

Tot zoverre heb ik geen DHCP stripper op de markt gezien en als die er komt wordt die van de markt gedrongen door rechtzaken van de groepen die over DHCP gaan!

Edit: Wow, dat ze daar nog niets tegen gedaan hebben! Ongeloofelijk gewoon, nu ja dan maar in de bestelling gedaan..100 euro is niet weinig maar om blu-ray films te bezitten en ze niet kunnen afspelen omdat je TFT geen DHCP bezit..nasty!

[ Voor 8% gewijzigd door swampy op 11-10-2007 23:08 ]

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nogmaals die HDFury is de meest betrouwbare en goedkoopste "HDCP stripper" op de markt voor HDMI->VGA inputs ;)

is gewoon legaal omdat hij in principe alleen maar op monitoren is aan te sluiten ofzo .. hier het hele verhaal

voor 110 euro is mijn 20" widescreen TFT (viewsonic vx2025wm) iig "future proof" aka hdmi compatible, stuk goedkoper als een nieuwe TFT met zo'n minder TN paneel ;)

Als je echter maar 1 input op je scherm hebt moet je ook nog eens gaan werken met switches ja als je ps3/pc tegelijk eraan wil hangen .. daar heb ik geen ervaring mee, weet alleen dat die ouwe KVM-switches vaak beeldkwaliteit onderuit halen :/

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2007 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-08 17:33
nioz schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 22:36:
[...]
@Frank:

Ik neem aan dat ze advies prijs nu op 75 euro zetten omdat ze zo in ieder geval voorkomen dat ze de game ineens voor minder moeten gaan leveren, als ze nu zeggen dat het bijv. 60 is en straks toch 65 gaat worden dan hebben ze natuurlijk een probleempje.
Ik heb dit echt nog noooooooooit zien gebeuren, als de prijs is genoemt wordt ie niet meer veranderd rond de release.
Niks is gratis, ook die usb stick niet, net zo min als de headset bij Warhawk, het is niet voor niets dat spellen met wat extra stuff duurder zijn.
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 22:43:
[...]
HDMI DVI geeft geen handshake problemen, mits de DVI poort op de monitor HDCP ondersteunt natuurlijk..
Juist, mijn 24" Dell 2405 DVI poort heeft geen HDCP, de 2407 weer wel.
Helaas, maar ik heb 'm nu via component op 1080i en dat is al behoorlijk goed, soms bij scrollende letters zie ik wat interlacing.

Hier nog ff de poll, topic gaat fsking hard :P

Poll: Hoe/wanneer kocht jij je Playstation 3?
Preorder/Launch 600,-
Starterspack 600,-
Starterspack 500,-
40gig versie 400,-
Via FullHD TV actie
Ik wacht nog even
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=236211&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Toch behoorlijk veel 500,- starters!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08-09 16:42
Frank J. schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 21:37:
[...]

haha sja maar de "media/consument" wakkert dit wel zelf aan. Officieel wordt niet gezegd dat de 60GB versie (laten we die even 60GB noemen maar we hebben het over de cardreader + USB + BC etc noemen) verdwijnt en er geen nieuwe starters pakketten komen :)
Ik hou wel mijn hart vast hoe de "media" straks gaat reageren als er weer een ander starterspakket komt. Maar dan hebben we/Sony gelukkig een sterk punt ;)

[...]

BRON

Officiele lijst van de US store!
Euhm sony zegt dus WEL dat de 40gb de enige versie is die in europe geleverd gaat worden als de 60gb versie op is.
[url=http://nl.playstation.com/ps3/news/articles/detail/item80757/Entertainment-like-you've-never-seen-before!/]Bron[/url]
Lees verder voor meer informatie over de nieuwe PLAYSTATION 3 van 40 GB en ontdek next gen-entertainment tegen een lagere prijs.

Sony Computer Entertainment Europe (SCEE) heeft vandaag meer informatie vrijgegeven over het nieuwe PLAYSTATION 3-model van 40 GB, dat vanaf 10 oktober 2007 voor € 399,99 in Europa in de winkels ligt.

De nieuwe PS3 wordt gelanceerd als betaalbare eerste stap in de wereld van gaming en entertainment in high definition en omvat alle features die de PLAYSTATION 3-ervaring zo uniek maken. Denk hierbij aan ware next gen-gameplay, Blu-ray Disc-films in high definition, de draadloze SIXAXIS-besturing, draadloze internettoegang en HDMI-connectiviteit, en dat allemaal dankzij de kracht van de Cell Broadband Engine, het digitale hart van PS3.

De specificaties van het nieuwe 40 GB-model zijn aan de hand van de feedback van duizenden PS3-eigenaars bepaald en daarom beschikt dit model over twee, in plaats van vier, USB 2.0-poorten en heeft het niet langer een poort voor meerdere memory cards.

Het nieuwe 40 GB-model is ook niet langer compatibel met PlayStation 2-games. Huidige PS3-eigenaars hechten namelijk minder belang aan deze functie en ook de beschikbaarheid van een uitgebreider aanbod aan games speciaal voor PS3 speelt hierbij een rol. Tegen kerstmis 2007 liggen er dan ook maar liefst 65 games in alle genres in de winkel!

Net als voor de PLAYSTATION 3 van 60 GB worden er ook voor het 40 GB-model updates van de systeemsoftware aangeboden, zodat er na verloop van tijd nieuwe features en functies aan het systeem kunnen worden toegevoegd.

Bovendien wordt het bestaande starter pack, dat uit een PS3 van 60 GB met uitgebreide compatibiliteit, een extra draadloze SIXAXIS-controller en twee games bestaat, in prijs verlaagd en dit pack kost nu € 499,99. Het 60 GB-model is verkrijgbaar zolang de voorraad strekt en biedt een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding voor de passionele gamer die graag van de high definition-mogelijkheden van PS3 wil profiteren. Als de voorraad eenmaal op is, is het nieuwe 40 GB-model voortaan de enige versie die in de SCEE-gebieden verkrijgbaar is.

"De introductie van het 40 GB-model is het resultaat van uitgebreid onderzoek naar de entertainmentbehoeften en -voorkeuren van de volgende generatie PS3-eigenaars," aldus David Reeves, president van SCEE. "Op basis van de resultaten van het onderzoek kunnen we een bijzonder geavanceerd en toch betaalbaar game- en entertainmentsysteem in high definition aanbieden dat aan de behoeften van de volgende generatie Europese PS3-eigenaars beantwoordt. PS3 is altijd al hét systeem bij uitstek voor de kritische gamer geweest en het nieuwe 40 GB-model is meer dan ooit het ideale entertainment-systeem in high definition."
voor de mensen die (willen gaan) gamen op een 20 en 22" monitoren ?
Is dat niet veels te klein ?
Ik kan de lettertjes nu de halve tijd maar amper lezen en dan heb ik gewoon een 32" lcd tv.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
@ diegene over HDCP :P

Ik was stom vergeten in mijn snelheid (Prison break gingen we kijken) dat uiteraard elke opsplitsing van het signaal ook HDCP compatible moet zijn. :)
Maar goed er is een hoop over verteld en ik denk dat men er verder mee kan zo.

woot nog een +/- half uur voor de US store update :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:19

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Downloading R&C now...

[EDIT] alleen jammer dat ik maar 3 Mbit heb, duurt zo lang

[EDIT] Volgens mij loopt t storm, download blijft lekker hangen op 12%

[ Voor 87% gewijzigd door majoh op 11-10-2007 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
harley schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 23:22:
[...]

Euhm sony zegt dus WEL dat de 40gb de enige versie is die in europe geleverd gaat worden als de 60gb versie op is.

[...]
Sja dit is niet echt een officiele press release. Ze zeggen daar ook
Sony Computer Entertainment Europe (SCEE) heeft vandaag meer informatie vrijgegeven (SCEE)
Dus als je dat document pakt van de officiele press release site dan staat daar (opslaan en openen met PDF viewer oid) totaal niks over vermeld wat wel op die NL site staat. Dus ik zou de officiele press release eerder geloven :)

Wat ik bedoel aan te geven (vooral voor de fanboys en mensen die snel negatief reageren over ps3) is wees niet verbaasd als er wel een versie nog komt met PS3 + BC etc in een starters pakket oid. Misschien niet de 60GB versie maar wel iets anders :)
majoh schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 23:29:
Downloading R&C now...

ook bezig (11%) nu met 6Mbit lijntje

[ Voor 10% gewijzigd door Falcon Heavy op 11-10-2007 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
harley schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 23:22:
[...]
[...]
Ja en diezelfde Sony ontkende tot het laatste moment ook dat er een prijsverlaging aan kwam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Frank J. schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 23:32:
Wat ik bedoel aan te geven (vooral voor de fanboys en mensen die snel negatief reageren over ps3) is wees niet verbaasd als er wel een versie nog komt met PS3 + BC etc in een starters pakket oid. Misschien niet de 60GB versie maar wel iets anders :)
80GB model arriveert in Europa met BC in de vorm van een starterspack a 599 euro. Enige vraag: wanneer? Dat die ooit hier gaat komen lijkt me duidelijk. Amerika kent al het 80GB model en Azië volgens mij ook. Amerika sowieso, daarvan weet ik het zeker.

Mooie aanleiding zou natuurlijk de introductie van de dualshock 3 controller zijn in Europa. Dus voorjaar 2008?

Heb je dus:

40GB model >> 399 euro
60GB model >> raakt langzamerhand uitverkocht, 499 euro
80GB model >> 599 euro

Met bundels:

40GB + Spiderman = Bluray bundel
40GB + PES 2008 = Voetbal bundel
60GB + hetzij Resistance & Motorstorm hetzij F1 & Heavenly Sword = Starterspack dat verdwijnt

En bij het 80GB model zul je dan hoogstwaarschijnlijk de dual shock 3 controller erbij aantreffen. Dat zou ik zelf het ideale moment vinden voor Sony. Sla je 2 vliegen in klap. Introductie van het nieuwe model plus nieuwe controller.

[ Voor 34% gewijzigd door Joosie200 op 11-10-2007 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Joosie200 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 23:35:
[...]

40GB model >> 399 euro
60GB model >> raakt langzamerhand uitverkocht, 499 euro
80GB model >> 599 euro
Ik denk persoonlijk dat ze de "80GB" versie niet voor 599 KUNNEN verkopen, het enige verschil is dat er 20GB meer in zit dan de huidige PS3. Maar goed het is Sony en je weet het nooit daarom hou ik het bij de officiele press releases :p:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
ow daar twijfel ik ook niet aan. dat er een 80gb variant komt en ik denk zelfs met 1 of 2 spellen gewoon voor 499 om het nog steeds interesant te houden. als sony nou gewoon eens netjes hun berichtgeving op orde zou hebben scheelt dat een hoop.
niet zeggen dat er niets komt gewoon je kop houden en doen alsof je neus bloedt. Dan kun je later je neus niet nog eens stoten aan je eigen domme uitspraken die vaak binnen 2 maanden alweer achterhaald en gelogen blijken te zijn.

Net ook de R&C en conan demo aangezet maar sega rally en simpsons had ik een uurtje geleden ook al aangezet. Zie morgen wel weer wat ervan leuk is.

Ridge racer is wel een heeeeeeel erge arcade racer met 300km/u driften achterstevorendoorrijden en weer omdraaien en nog steeds 250 km/u rijden :+
ben normaal niet zo van de realistische race spellen maar F1 en Gran Turismo vond ik leuker (ook al heb ik alles maar een kwartiertje ofzo gespeeld) ben nu echt alles ff vlug aan het testen.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
harley schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 23:43:
knip
als sony nou gewoon eens netjes hun berichtgeving op orde zou hebben scheelt dat een hoop.
niet zeggen dat er niets komt gewoon je kop houden en doen alsof je neus bloedt. Dan kun je later je neus niet nog eens stoten aan je eigen domme uitspraken die vaak binnen 2 maanden alweer achterhaald en gelogen blijken te zijn.
ach opzich hebben ze dit wel, maar het is niet echt handig om het zo te spelen zoals ze het af en toe doen ze zijn misschien wat stijfjes. Een hoop heeft ook te maken met marketing. Wij als tweakers/kenners zijn maar een topje van de ijsberg, een hoop andere gebruikers zien alleen de marketing en dan werkt het misschien wel.
En in deze tijd gaat alles een stuk sneller via het internet e.d. dus daar moeten ze misschien aan wennen?
Net ook de R&C en conan demo aangezet maar sega rally en simpsons had ik een uurtje geleden ook al aangezet. Zie morgen wel weer wat ervan leuk is.
hmm R&C 27% en staat stil nu. Morgen maar weer aan zetten :D
Simpsons is wel cool trouwens, gun de controlls een beetje de tijd en check vooral de animaties en muziek/voices echt top !

Ik kruip mijn bedje in! Tot morgen! O R&C loopt weer :P toch ff w88
KNIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

majoh schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 23:29:
Downloading R&C now...

[EDIT] Volgens mij loopt t storm, download blijft lekker hangen op 12%
Nope ze zijn de demo nog aan het pompen op de server want hij is elke keer maar een paar procent meer beschikbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Ik ben eerst Conan aan het downen. Ik denk namelijk dat dit dezelfde demo is als bij de GC in Leipzig, en die heb ik dus al helemaal gespeeld. Maar na Conan download ik 'm wel, want ik wil 'm nog wel een keer spelen (discobal ftw :P ) en deze keer met goed geluid en niet met een koptelefoon in een lawaaierige hal 8)

edit: conan blijft hangen op 84% XD naja, dan maar w8en tot morgen O-)

[ Voor 10% gewijzigd door Reemster op 12-10-2007 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Wel jammer dat de poll in de startpost geen rekening houdt met importeurs. Mijn 60GB is nu onderweg uit Japan naar Nederland. Ik kocht het Bladestorm-pakket voor 57000 yen. Kom ik inclusief verzendkosten op minder dan 400 euro.... Waarom hier wachten op het kale 40GB model als je gewoon het 60GB topmodel voor hetzelfde geld kan importeren...
Afbeeldingslocatie: http://www.gamecity.ne.jp/bladestorm/pbox/image/withps3.jpg

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
ari3 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 01:52:
Wel jammer dat de poll in de startpost geen rekening houdt met importeurs. Mijn 60GB is nu onderweg uit Japan naar Nederland. Ik kocht het Bladestorm-pakket voor 57000 yen. Kom ik inclusief verzendkosten op minder dan 400 euro.... Waarom hier wachten op het kale 40GB model als je gewoon het 60GB topmodel voor hetzelfde geld kan importeren...
[afbeelding]
Hee vraagje hoe zit dat dan met het online gedeelte en updates? Of kun jij gewoon op de EU servers gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Frank J. schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 07:11:
[...]Hee vraagje hoe zit dat dan met het online gedeelte en updates? Of kun jij gewoon op de EU servers gamen?
Volgens mij wordt er enkel gekeken naar de opgegeven store account (waar je woont), en afhankelijk daarvan zal je bvb bij een EU store terecht komen als je bvb in de Benelux woont. 't Is zo dat iedereen op de Amerikaanse store kan terecht komen en R&C dl'd :) Maar, hoe dat het zit met de standaard taal die geïnstalleerd is, dat weet ik niet ... kan me eigenlijk niet meer herinneren hoe dat in z'n werk ging.. en 'k heb em zelf nog maar 2 weken 8)7
Voor de game servers... kheb nog niet online gespeeld, maar dat doet er niet veel toe waarschijnlijk.

[ Voor 7% gewijzigd door Dakoina op 12-10-2007 07:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
[afbeelding]
Ik ga niet in de startpost opnemen waar jij de goedkoopste PS3 vandaan kan halen. Overigens, houd je er rekening mee dat je BR regio gebonden is? En dat je nog altijd belasting moet betalen? Tenzij de duane je pakket mist natuurlijk.

Er is een leuke demo in de Amerikaanse Store! 1600 MB 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Arx op 12-10-2007 07:42 ]

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Damn! R&C Niet te geloven!
Dit is HD gamen mensen, echt wat een beelden! Ik dacht wooow dat intro "filmpje" draait soepel zal wel een filmpje zijn maar mensen dat is REAL TIME! hahahaha ingame ziet het er allemaal zeeeer smoooth uit als dit nu al kan ! woow dan ben ik benieuwd naar de toekomst.

over R&C
Als je je ps3 op systeemtaal NL heb staan dan krijg je ook NL gesproken & eventueel ondertiteld. Engelse systeem taal EN gesproken & ondertiteld. Jammer dat je niet Engels gesproken en NL ondertiteld hebt (misschien in de full game?)
Tevens kan ik niet vinden waar je de controls aan kan passen.

Mensen echt een MUST have deze game (net paar minuten gespeeld) SUPER! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Ikkan niet wachetn om R&C te proberen..was al bezig te downen vanochtend maar helaas nu aan t werk...vanavond maar.. :9

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
Leuk setje, maar er staat toch 61886 yen op dat pakket en geen 57000 :? En is die site toevallig ook in het Engels mijn Japans is niet zo goed 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
[afbeelding]
Totdat je de achterafrekening krijgt met 19% BTW en invoerbelasting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
R&C ziet er bizar goed uit! Echt prachtig! :)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Jullie maken me wel erg benieuwd naar R&C. Ik ben benieuwd hoe dat er uitziet op mijn 42" FullHD :9

[ Voor 5% gewijzigd door SToRM666 op 12-10-2007 08:56 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
SToRM666 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 08:55:
Jullie maken me wel erg benieuwd naar R&C. Ik ben benieuwd hoe dat er uitziet op mijn 42" FullHD :9
Ik kan je verzekeren ik heb hierr de Sony 40w2000 full hd en het is echt overweldigend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Net ook ff R&C gechecked (vanacht toch maar ff gaan slapen...), ziet er echt bizar mooi uit!
Speelt ook best lekker weg, dus denk dat dit een kopertje gaat worden.

Vraagje over de demo, is het mogelijk om die camera met een druk op de knop achter je te krijgen? (kan alleen maar een knop vinden dat Rachet recht gaat staan voor de camera)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
majoh schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 08:58:
Net ook ff R&C gechecked (vanacht toch maar ff gaan slapen...), ziet er echt bizar mooi uit!

Vraagje over de demo, is het mogelijk om die camera met een druk op de knop achter je te krijgen? (kan alleen maar een knop vinden dat Rachet recht gaat staan voor de camera)
L1 misschien? Dan krijg je als het ware de first person view, kan zijn dat de camera dan daarna meteen achter je staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
De spam wordt ook steeds leiper. Kreeg vanochtend een spam bericht mbt PSN policy changes... met links naar een server in het innovyx.net netwerk maar wel als afzender een emailadres van sony. Nu kreeg ik die email op een adres dat ik niet gebruik voor mn account, dus het is 100% fake, maar voor diegenen die denken dat het niet fake is: wellicht ten overvloede: negeren.

[ Voor 6% gewijzigd door EfBe op 12-10-2007 09:08 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:45
Dat mailtje van die policy change had ik ook gekregen, wel op het juiste mail adres. Vond het email adres van de afzender al beetje raar. Omdat het mij so ie so niet boeid opende ik hem dan ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
Nou kan ik nog aan de volgende games komen voor 35 per stuk
genji
fear
def jam icon
fight night round 3
nba 2k7
virtua tennis 3
tiger woods pga toer 2007
nba street homecourt
need for speed carbon
formuda one championship edition
mobile suit gundam
moterstorm
blazing angels
nhl 2k7
tom clancy's splinter cell double agent
hawk's project 8
marvel ultimate alliance
spiderman 3
is spiderman 3 wat ?

en ik denk toch maar F1 want ik wil ook altijd 1 goed racespel en nfs:c heb ik al op de wii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 15:56
waar haal je F1 voor 35 euro dan? Ben ook geinteresseerd in dat spel (demo vond ik meesterlijk), maar eigenlijk geen zin om 60 euro te betalen voor een game die al een tijd uit is, met de gegevens van een oud F1 seizoen, terwijl het nieuwe seizoen al aan zijn laatste race toe is...

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:14
R&C ook vanochtend even naar binnen geslurpt.......ben nu wel heel erg benieuwd hoe het eruit gaat zien op mijn 50'' troetelplasmaatje...... :P

Moet alleen nog werken tot 1700, das dan weer minder :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Sluuz schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:22:
waar haal je F1 voor 35 euro dan? Ben ook geinteresseerd in dat spel (demo vond ik meesterlijk), maar eigenlijk geen zin om 60 euro te betalen voor een game die al een tijd uit is, met de gegevens van een oud F1 seizoen, terwijl het nieuwe seizoen al aan zijn laatste race toe is...
Neem anders even contact met mij op. Ik heb hem maar speel hem nooit.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Gman schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 08:48:
[...]

Totdat je de achterafrekening krijgt met 19% BTW en invoerbelasting.
In het geval dat de douane toevallig mijn pakket eruit pikt kost het nog max. 480 euro, dus nog steeds goedkoper. Maar zelfs als het op 700 euro uitkomt is het nog steeds voordeliger. Je gaat immers dik geld terugverdienen op import BluRay films en import spellen de komende jaren.
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 08:47:Leuk setje, maar er staat toch 61886 yen op dat pakket en geen 57000 :? En is die site toevallig ook in het Engels mijn Japans is niet zo goed 8)7
61886 yen is de geadverteerde adviesprijs van Koei/Sony. De werkelijke winkelprijs ligt in praktijk wat lager. Site is helaas gericht op mensen die de Japanse taal beheersen. Het Bladestorm-pakket bestaat uit een standaard 60GB Japanse PS3, het Bladestorm spel en een soundtrack-van-het-spel CD.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Je gaat immers dik geld terugverdienen op import BluRay films en import spellen de komende jaren.
Spellen zijn toch regio vrij, dus dat terug verdienen gaat nergens over.
En BluRay zie je nu ook al wat regio vrij, maar dat zal in de toekomst wel niet meer zijn, mss dat je t daar dan terug aan kan verdienen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Laatst online: 06:38
ari3 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:39:
[...]
Je gaat immers dik geld terugverdienen op import BluRay films en import spellen de komende jaren.
Dat snap ik niet helemaal? Je kan nu ook gewoon games importeren met je EU PS3.
Hetzelfde geld voor die blu-ray films. De Jap PS3 heeft dezelfde regio (2) als de NL PS3.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
majoh schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:49:
[...]
En BluRay zie je nu ook al wat regio vrij, maar dat zal in de toekomst wel niet meer zijn, mss dat je t daar dan terug aan kan verdienen...
Import BluRay is nu al 10 to 15 euro goedkoper per film. Er is al eerder gespeculeerd dat spellen in de toekomst ook niet regio-vrij meer zullen zijn. Sony heeft in ieder geval gezegd dat regiocodes op een PS3-spel optioneel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
zwembroek schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:05:De Jap PS3 heeft dezelfde regio (2) als de NL PS3.
Voor DVD is het inderdaad dezelfde regio, voor BluRay niet. De Japanse PS3 heeft regio A1 voor BluRay (zelfde als Amerika) en de Europese PS3 heeft region B2 voor BluRay waardoor je geen Amerikaanse en Japanse BluRay import kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
ari3 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:08:
[...]
Voor DVD is het inderdaad dezelfde regio, voor BluRay niet. De Japanse PS3 heeft regio A1 voor BluRay (zelfde als Amerika) en de Europese PS3 heeft region B2 voor BluRay waardoor je geen Amerikaanse en Japanse BluRay import kan spelen.
Aha, dat wist ik niet....weer wat geleerd.;)
Maar ondanks die import mogelijkheid, zit je toch nog altijdt met de NL ondertiteling is het niet?
Niet dat het zonder NL ondertitels niet te doen zou zijn, vind ik (en vooral mijn vriendin, blond hè) het toch prettiger met. Je leest ze onbewust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
pff hoe stom sommige nieuws sites zijn! Firmware 2.0 damn het is de nieuwe user agreement hahaha :p
Er is nieteens gelezen men ziet alleen 2.0 staan 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Falcon Heavy op 12-10-2007 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:12

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

EfBe schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:07:
De spam wordt ook steeds leiper. Kreeg vanochtend een spam bericht mbt PSN policy changes... met links naar een server in het innovyx.net netwerk maar wel als afzender een emailadres van sony. Nu kreeg ik die email op een adres dat ik niet gebruik voor mn account, dus het is 100% fake, maar voor diegenen die denken dat het niet fake is: wellicht ten overvloede: negeren.
Fake? Als het fake is (wat ik overigens betwijfel) dan hebben ze bij Sony gelekt. Ik heb het mailtje ook gekregen voor mijn USA account met het correcte adres. Dat adres is nergens gebruikt behalve bij aanmaken van dat USA account op m'n PS3. Naar mijn idee gewoon echt. De e-mail zelf is gestuurd door een e-mail marketing partij ingeschakeld door Sony.

De links in de e-mail wijzen vrolijk door naar playstation.com.com: http://www.us.playstation...001_PS3_DRJ_001_Agree13_T en http://www.us.playstation...001_PS3_DRJ_001_Contact_T. De reden van de wat vreemd lijkende links is puur voor klik statistieken.

De informatie in de e-mail komt overeen met de informatie op de playstation.com sites.

[ Voor 21% gewijzigd door Creepy op 12-10-2007 10:28 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
majoh schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:49:
[...]
Er komen op dit moment steeds meer Amerikaanse Blu-Ray-titels met regio-locks uit. Het lijkt er bijna op alsof Warner nog de enige BR-filmstudio is die er niet aan meedoet. Ik hoop maar dat Pirates of the Carribean 3 en Ratatouille geen regio-lock zullen krijgen. Ik weiger om de Nederlandse prijzen te betalen voor HD-films.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

In de UK store zijn wel twee demo's geplaatst. Simpsons en Tiger Woods 08. Deze stonden al in de VS, maar zijn nu dus ook als PAL demo beschikbaar.
Vrij lastig dat lokale gebeuren van Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yngwie- schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 22:34:
[...]

Heb er een aantal getracht te maken. Valt niet mee, in het echt is het echt nog een stuk sprankelijker/levendiger. Maar goed, je krijg in ieder geval een indruk :)

Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5
Foto 6
Foto 7
Foto 8
Foto 9
Foto 10
Foto 11
Foto 12
Thanks, ik bekijk het zometeen heb het heel erg druk vandaag.

Welke resolutie is de XMB ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Frank J. schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:03:
[Net ook ff R&C gechecked (vanacht toch maar ff gaan slapen...), ziet er echt bizar mooi uit!

Vraagje over de demo, is het mogelijk om die camera met een druk op de knop achter je te krijgen? (kan alleen maar een knop vinden dat Rachet recht gaat staan voor de camera)]

L1 misschien? Dan krijg je als het ware de first person view, kan zijn dat de camera dan daarna meteen achter je staat?
Dit is dus L2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Dacht dat dat strafen was, maar mss ook gelijk die functie, thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
majoh schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:46:
[...]
Dacht dat dat strafen was, maar mss ook gelijk die functie, thx :)
nou beide werken eigenlijk wel goed, kort L1 indrukken en je camera zit achter ratchet en met L2 draait je camera terug naar achteren. Hoop dat je dit bedoelt trouwens.

Kheb de demo nu al een paar keer gespeeld en wow echt leuk. Ook dat stukje waar je de motion sensor moet gebruiken werkt super :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yngwie-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-08 20:51

Yngwie-

Murphy was an optimist

Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:32:
[...]

Thanks, ik bekijk het zometeen heb het heel erg druk vandaag.

Welke resolutie is de XMB ?
De PS3 detecteerde 1080p, m'n Samsung geeft ook aan 1080p (1920x1080). Het scherm downscaled dus in ieder geval volgens mij, maar da's eigenlijk niet te merken. Dan zitten er een aantal opties in het scherm (Wide/16:9/4:3 e.d.). Ik heb hem nu op Wide staan. Betekent dat ik eigenlijk links en rechts pixels mis (scherm is 16:10, output PS3 is 16:9) maar dan is het scherm in ieder geval wel helemaal gevuld (en heb tot op heden nog niet gemerkt dat ik veel mis of zo).

Als ik het scherm op 16:9 zet, heb ik boven- en onderin zwarte balken (geen foto's van gemaakt) Nog te weinig tijd gehad om de PS3 op andere resoluties te proberen (of te kijken of dat kan e.d.). Heb ook nog geen blu-ray film om dat eens uit te proberen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een stomme vraag maar zijn er nog HD TV's meer of minder geschikt in combinatie met de PS3, ik ga binnenkort verhuizen en kijk dan toch meteen naar wat nieuwe spullen en zo'n Full HD TV lonkt wel, maar dan zie je ineens zoveel moois dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Crawl NL schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:33:
R&C ook vanochtend even naar binnen geslurpt.......ben nu wel heel erg benieuwd hoe het eruit gaat zien op mijn 50'' troetelplasmaatje...... :P

Moet alleen nog werken tot 1700, das dan weer minder :(
Jij hebt hem tenminste binnen... Ik moet ook nog werken tot rond die tijd... Verschil is dat ik hem nog moet downen... zucht... Heeft iemand Conan al gespeeld???

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Dutch_Baseline schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:34:
[...]
knip
Heeft iemand Conan al gespeeld???
Jep, ik vond het begin echt super slecht. Zag er niet uit die cut scene, toen de game begon viel dat niet op. Goede graphics en de AI is ook wel stoer. Einde vond ik te moeilijk, na 4 keer proberen de demo maar verwijderd. Was wel aangenaam verrast door de gameplay :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:28:
Misschien een stomme vraag maar zijn er nog HD TV's meer of minder geschikt in combinatie met de PS3, ik ga binnenkort verhuizen en kijk dan toch meteen naar wat nieuwe spullen en zo'n Full HD TV lonkt wel, maar dan zie je ineens zoveel moois dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Er is echt vreselijk veel keuze idd, het is erg verwarrend en je hebt er zowat een weekstudie aan om alles uit te zoeken.
Elders op dit forum vind je tv discussies, daar kan je beter die vraag neerleggen.

Een normaal PS3 bericht op de frontpage, misschien heeft het betoog toch geholpen :P

[ Voor 6% gewijzigd door Gman op 12-10-2007 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Panasonic PY70.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Aanbevolen:
- Beeldverversing max. 5ms
- HDMI (1.3) aansluiting
- 1080p (FullHD) resolutie
- Geen beeldverbeterende technologie (of moet volledig uit te schakelen zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Geen stomme vraag hoor. Je moet opletten dat de tv HDMI heeft, FullHD is en HDCP ondersteunt. Ik ben (met dit in het achterhoofd) gegaan voor de Sharp LC37XD10E. Ik ben hier zeer, zeer tevreden over. Goed (Full HD) beeld, 2 HDMI ingangen, component enz... Goed, de rest kun je zelf wel vinden op oa kieskeurig of de site van Sharp zelf natuurlijk.

edit: Dit is ook één van de "snelste" schermen die verkrijgbaar zijn in dit formaat (6 ms)
edit 2: Ohja, Sharp heeft standaard 36 maanden 100% pick-up-and-return garantie!!!

[ Voor 12% gewijzigd door Dutch_Baseline op 12-10-2007 11:58 ]

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
ari3 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:42:
[...]
Aanbevolen:
- Beeldverversing max. 5ms
- HDMI (1.3) aansluiting
- 1080p (FullHD) resolutie
- Geen beeldverbeterende technologie (of moet volledig uit te schakelen zijn)
En ook hier weer: Verklaar u nader

8ms is zat, ik zit nu op 16ms te gamen en daar heb ik nooit last van gehad en ik let er echt wel op.
Waarom 1.3 HDMI? leuk voor het zwaardere home cinema voor zover ik begrepen heb ivm audio sync.
Waarom FullHD? Dingen zijn groot en kosten zwaar knaken, en waarom? voor die 1080 spellen die op 1 hand te tellen zijn? meeste is 720.
Beeldverbeteraars heb je een punt maar die zijn naar mijn weten vrijwel altijd uit te schakelen.

Ik ga voor 32" groot zat en enigzins betaalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Plasma Full-HD. Zwart = zwart,100hz, 2ms, veeeel kleuren, 24p, 'betaalbaar' (1575 euro).
Alleen het energieverbruik is wat hoger dan een LCD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Creepy schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:24:
[...]

Fake? Als het fake is (wat ik overigens betwijfel) dan hebben ze bij Sony gelekt. Ik heb het mailtje ook gekregen voor mijn USA account met het correcte adres. Dat adres is nergens gebruikt behalve bij aanmaken van dat USA account op m'n PS3. Naar mijn idee gewoon echt. De e-mail zelf is gestuurd door een e-mail marketing partij ingeschakeld door Sony.

De links in de e-mail wijzen vrolijk door naar playstation.com.com: http://www.us.playstation...001_PS3_DRJ_001_Agree13_T en http://www.us.playstation...001_PS3_DRJ_001_Contact_T. De reden van de wat vreemd lijkende links is puur voor klik statistieken.

De informatie in de e-mail komt overeen met de informatie op de playstation.com sites.
Nou op mijn gmail account, dat ik gebruik voor mn account kreeg ik hem dus NIET (ook niet voor de usa account).

Ik vertrouw geen links naar vage sites zonder dat daar melding van wordt gemaakt in de email. En andere reden waarom het raar is is dat je die overeenkomst toch moet goedkeuren wanneer je aanlogt, niet dmv een email exchange of formpje op een of andere vage email marketing site.

(MS huurt ook altijd een of andere obscure firma in voor hun enquetes, en dan sturen ze 2 keer een email om te bevestigen dat de partij echt door hun is ingehuurd. Anders doet geen hond die enquetes, en terecht).

[ Voor 7% gewijzigd door EfBe op 12-10-2007 11:52 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 00:07

Rival24

I'll Be Back

Ik heb net de Ratchet demo gespeeld en ik moet zeggen dat ik het stiekem best wel heel erg leuk vond. Het speelt heerlijk vloeiend en het is gewoon een lekker ouderwetse platformer. Grafisch gezien had ik er misschien wat meer van verwacht, maar het is zeker niet iets wat me tegenhoudt om het te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Dutch_Baseline schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:49:
[...]

Geen stomme vraag hoor. Je moet opletten dat de tv HDMI heeft, FullHD is en HDCP ondersteunt. Ik ben (met dit in het achterhoofd) gegaan voor de Sharp LC37XD10E. Ik ben hier zeer, zeer tevreden over. Goed (Full HD) beeld, 2 HDMI ingangen, component enz... Goed, de rest kun je zelf wel vinden op oa kieskeurig of de site van Sharp zelf natuurlijk.

edit: Dit is ook één van de "snelste" schermen die verkrijgbaar zijn in dit formaat (6 ms)
Ik heb dezelfde maar dan een maat groter en ik ben er ook wel tevreden mee :) De kleuren zijn ook erg mooi op de Sharp. Enige nadelen vind ik de net iets te trage interface en dat de kleuren een beetje vager worden als je er schuin voor staat (kijkhoek dus). Maar normaal gezien zit je er recht voor, dus dan heb je daar geen last van. Kwa prijs/kwaliteit is het ook een erg goeie koop en het design is zeer strak en past perfect bij de PS3 (ook piano black met een chroom accent) :9

[ Voor 7% gewijzigd door SToRM666 op 12-10-2007 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
SToRM666 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:56:
[...]
Ik heb dezelfde maar dan een maat groter en ik ben er ook wel tevreden mee :) De kleuren zijn ook erg mooi op de Sharp. Enige nadelen vind ik de net iets te trage interface en dat de kleuren een beetje vager worden als je er schuin voor staat (kijkhoek dus). Maar normaal gezien zit je er recht voor, dus dan heb je daar geen last van. Kwa prijs/kwaliteit is het ook een erg goeie koop en het design is zeer strak en past perfect bij de PS3 (ook piano black met een chroom accent) :9
Nog een maatje groter zelfs!? Vet hoor... Ik heb hem nu een maand of 3. Nu heb je voor nog minder van het bedrag dat ik betaalde de grotere versie. 40"! Die heb jij zeker? Ennieweej, icm de PS3 erg goed!!!

off_topic: Weet jij hoe je die ingebouwde digitale tuner kan gebruiken??? Met welke 'provider' werkt dat? Casema? Die smartcard kan je toch niet zomaar achterin die tv steken....? Evt antwoord mag je ook PM 'en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Laatst online: 31-07 12:36
Creepy schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:24:
[...]

Zo te zien staan er trouwens nog wat leuke zaken in de agreement.. onder andere de verwijzing naar prepaid cards (paragraaf 6), met een link naar een card pagina die (nog?) niet lijkt te bestaan.

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Laatst online: 02-09 14:59
Dutch_Baseline schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:02:
[...]
off_topic: Weet jij hoe je die ingebouwde digitale tuner kan gebruiken??? Met welke 'provider' werkt dat? Casema? Die smartcard kan je toch niet zomaar achterin die tv steken....? Evt antwoord mag je ook PM 'en
Daar moet je een 100 euro kostend adapterkaartje voor kopen (een losse decoder is goedkoper).

2e probleem is dat men niet weet hoe lang dit blijft werken, de kabelaars hebben liever dat je hun eigen decoder gebruikt.

Google maar eens op : AlphaCrypt Classic

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
Hier in helmond heeft een gameshop slechts anderhalve maand zijn deuren open gehad. Via Via wordt nu de oude inboedel verkocht. dus nieuw in de verpakking disc in een apart hoesje en slechts 35 euro per spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Sentry23 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:02:
[...]

Zo te zien staan er trouwens nog wat leuke zaken in de agreement.. onder andere de verwijzing naar prepaid cards (paragraaf 6), met een link naar een card pagina die (nog?) niet lijkt te bestaan.
Dit viel mij ook al op, maar volgens mij is het rode wat er gewijzigd is. Dus het kopje over prepaid cards stond er al deels in en kan ook gewoon gaan over de CC en aankopen via het PSN. Ook grappig dat die card pagina niet werkt. Volgens mij verwerp je dan meteen je eigen (sony dus) user agreement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Er zijn al een tijdje prepaid cards voor het Japanse netwerk.

[ Voor 40% gewijzigd door ari3 op 12-10-2007 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Ik heb Conan gespeeld. Tsja, slechte game eigenlijk :P Het is dan wel een God of War rip-off, maar ze hebben niet eens goed geript :P
De productvergelijk van kieskeurig.nl vond ik een goede site om de goeie tv te vinden, handige zoekopties. En voor extra veel info over een bepaalde tv kan je op de site van de fabrikant kijken. Zo wist ik zelf al alles van mijn samsung tv af nog voordat ik 'm had besteld.

Nog wat dingen om op te letten:
Een kijkhoek van minimaal 170graden en een helderheid van minimaal 500cd/m^2
Voor mezelf waren een vga-aansluiting en een koptelefoon-aansluiting ook een must.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Dutch_Baseline schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:02:
[...]

Nog een maatje groter zelfs!? Vet hoor... Ik heb hem nu een maand of 3. Nu heb je voor nog minder van het bedrag dat ik betaalde de grotere versie. 40"! Die heb jij zeker? Ennieweej, icm de PS3 erg goed!!!
42" ;) En werkt inderdaad perfect icm de PS3.
Nog nooit getest eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

-RazieL- schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:37:
Ik heb Conan gespeeld. Tsja, slechte game eigenlijk :P Het is dan wel een God of War rip-off, maar ze hebben niet eens goed geript :P
Same here, de Ratchet en Clank demo is veel beter!

Ben zelf niet zo'n God of War liefhebber...dus elke GoW cloon light me niet 100%!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Shiver23 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:49:
[...]

Plasma Full-HD. Zwart = zwart,100hz, 2ms, veeeel kleuren, 24p, 'betaalbaar' (1575 euro).
Alleen het energieverbruik is wat hoger dan een LCD.
LCD Full-HD. Zwart=zwart, snelle reactietijd, HDMI 1.3 dus veeel kleuren, 1080p@24Hz, betaalbaar, veel hogere resolutie dan plasma. Geen 100Hz nodig. (100Hz geeft alleen voordeel bij TV kijken, niet bij Blu-ray of games)
Dus ik snap niet waarom jij als voorbeeld een plasma naar voren haalt?
Daar komt nog bij, ook al is het tegenwoordig niet meer zo erg als vroegah, dat het niet verstandig is om een game langdurig te pauzeren op plasma i.v.m. inbranden. Je kan zeggen van, wie doet dat dan ook? Nou zoiets gaat soms zomaar. Ik heb zelf wel eens snel een boodschapje gedaan waarbij ik het beeld pauzeerde, om vervolgens ergens te blijven hangen en na 8 uren weer terug te komen. Volgens mij is dat niet bevordelijk voor plasma. Maar ik kan er naast zitten.
Gman schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:49:
[...]

En ook hier weer: Verklaar u nader

8ms is zat, ik zit nu op 16ms te gamen en daar heb ik nooit last van gehad en ik let er echt wel op.
Waarom 1.3 HDMI? leuk voor het zwaardere home cinema voor zover ik begrepen heb ivm audio sync.
Waarom FullHD? Dingen zijn groot en kosten zwaar knaken, en waarom? voor die 1080 spellen die op 1 hand te tellen zijn? meeste is 720.
Beeldverbeteraars heb je een punt maar die zijn naar mijn weten vrijwel altijd uit te schakelen.

Ik ga voor 32" groot zat en enigzins betaalbaar.
8ms is inderdaad meer dan zat, maar HDMI 1.3 is zeker voor de Blu-ray liefhebber een must!
Niet alleen vanwege lip en audio sync, maar ook vanwege de ondersteuning van deep colour en xvYCC. Deep colour en xvYCC zorgen ervoor, mits ondersteund door de betreffende Blu-ray film dat het beeld nog mooier wordt. (Meer kleuren etc. zie http://en.wikipedia.org/wiki/XvYCC)
Voor de film liefhebber die maximaal wil genieten van Blu-ray is Full HD ook een must.
Beeldverbeteraars kan je idd zelf in of uit schakelen bij de recente modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opgeduveld
  • Laatst online: 10-09 21:11
harley schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:17:
Nou kan ik nog aan de volgende games komen voor 35 per stuk
genji
fear
def jam icon
fight night round 3
nba 2k7
virtua tennis 3
tiger woods pga toer 2007
nba street homecourt
need for speed carbon
formuda one championship edition
mobile suit gundam
moterstorm
blazing angels
nhl 2k7
tom clancy's splinter cell double agent
hawk's project 8
marvel ultimate alliance
spiderman 3

en ik denk toch maar F1 want ik wil ook altijd 1 goed racespel en nfs:c heb ik al op de wii
Waar? Ik heb wel interesse om wat PS3 spellen voor 35 incl te kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Heb al een jaar een HD Ready lcd van Panasonic, maar vriendin wilt niet dat we een andere (Full HD) in huis halen ;( zit er echt veel verschil op de full met de full hd? Ik weet wel dat de PS3 1080i gebruikt over mijn hdmi kabel. Zucht, 'k zal ze ooit wel zo ver krijgen :)

Grr, nog 3 a 4 uurtjes wachten vooralleer ik R&C kan spelen :( de tijd gaat zoooo traag vooruit vandaag. Hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

zwembroek schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:46:
[...]

LCD Full-HD. Zwart=zwart, snelle reactietijd, HDMI 1.3 dus veeel kleuren, 1080p@24Hz, betaalbaar, veel hogere resolutie dan plasma. Geen 100Hz nodig. (100Hz geeft alleen voordeel bij TV kijken, niet bij Blu-ray of games)
Daar komt nog bij, ook al is het tegenwoordig niet meer zo erg als vroegah, dat het niet verstandig is om een game langdurig te pauzeren op plasma i.v.m. inbranden. Je kan zeggen van, wie doet dat dan ook? Nou zoiets gaat soms zomaar. Ik heb zelf wel eens snel een boodschapje gedaan waarbij ik het beeld pauzeerde, om vervolgens ergens te blijven hangen en na 8 uren weer terug te komen. Volgens mij is dat niet bevordelijk voor plasma. Maar ik kan er naast zitten.

[...]

8ms is inderdaad meer dan zat, maar HDMI 1.3 is zeker voor de Blu-ray liefhebber een must!
Niet alleen vanwege lip en audio sync, maar ook vanwege de ondersteuning van deep colour en xvYCC. Deep colour en xvYCC zorgen ervoor, mits ondersteund door de betreffende Blu-ray film dat het beeld nog mooier wordt. (Meer kleuren etc. zie http://en.wikipedia.org/wiki/XvYCC)
Voor de film liefhebber die maximaal wil genieten van Blu-ray is Full HD ook een must.
Er zijn zat topics op Tweakers te vinden die de verschillen van Plasma en LCD bespreken. Dus doe dat aub niet hier, heeft mijn inziens niets met de PS3 te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 00:07

Rival24

I'll Be Back

swampy schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:42:
[...]

Same here, de Ratchet en Clank demo is veel beter!

Ben zelf niet zo'n God of War liefhebber...dus elke GoW cloon light me niet 100%!
De spellen zijn absoluut niet vergelijkbaar. Het vechtsysteem vereist in Conan in ieder geval meer skill dan in Heavenly Sword, dat is iets wat zeker is. Grafisch gezien stelt het spel in ieder geval niet veel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

zwembroek schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:46:
[...]

[...]

Zwart is niet zwart op een LCD. Dat is inherrent aan de techniek. Die TL-buis zal altijd door je pixels heenschijnen. Dat werkt bij een plasma anders. Daarbij heeft een plasma miljarden kleuren. HDMI 1.3 is leuk dat je tv die deep colour space kan verwerken, maar weergeven is een ander verhaal.
En de py-70 heeft net zo goed 1920x1080 resolutie.

Inbranden is iets dat bij de Panasonics niet meer voorkomt. Wel is er soms iets van retention te zien, maar dat gaat vanzelf weer weg.
Ik zeg ook verder niet dat 24p specifiek is voor plasma, maar dat dit model dat wel ondersteund. De combinatie van factoren maakt het een heel interessant toestel. Zonder meteen een plasma/lcd-discussie te starten (daar is een ander topic voor) kwam in een review van 42" full-hd's plasma duidelijk als winnaar naar voren in termen van beeldkwaliteit. En met de huidige prijzen van Panasonic is het ook nog eens een betaalbaar alternatief, waar de tv's van Pioneer een heel stuk hoger liggen.

Ik was zelf ook erg lang gericht op LCD, maar inmiddels ben ik er wel uit dat mijn volgende TV een plasma wordt.

[ Voor 3% gewijzigd door Shiver23 op 12-10-2007 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Heeft er iemand ervaring met de PS2 titels van Ratchet & Clank op de PS3? Ik wil graag weten of deze ook daadwerkelijk draaien, kan ik even inspelen voor de PS3 versie :D

Thnx alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Laatst online: 20:18
Frank J. schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 13:29:
Heeft er iemand ervaring met de PS2 titels van Ratchet & Clank op de PS3? Ik wil graag weten of deze ook daadwerkelijk draaien, kan ik even inspelen voor de PS3 versie :D

Thnx alvast
nee is niet te spelen lees ik veel framerate problemen en op sommige momenten loopt de game spontaan vast :(

www.ps3comp.com kun je checken.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Shiver23 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 13:26:
[...]

Zwart is niet zwart op een LCD.
Om alleen hier nog ff op te reageren. Ik kan je garanderen Shiver23, dat het zwart op mijn LE52M87 ook echt zwart is. ;) Bij eerdere (of andere) LCD's heb je dit probleem inderdaad. Ook heb ik geen alst van backlight bleeding, clouding, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t!n0
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-07 17:44
R&C heeft mij ook positief verrast. Hou normaal niet echt van dit genre, maar dit deed mijn Crash Bandicoot gevoelens weer even omhoog komen met natuurlijk een groot aantal nieuwe ervaringen, lijkt me dit echt een leuke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Waar kan ik het land van de PS Store aanpassen? Via accountopties kan ik het adres wel aanpassen, maar het land niet.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
ElBarto schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:54:
Waar kan ik het land van de PS Store aanpassen? Via accountopties kan ik het adres wel aanpassen, maar het land niet.
Je moet een nieuwe masteraccount aanmaken.

heb net ff bij de FRS nog mijn Ghostrider Blu-ray opgehaald.
en F1 besteld.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.