Daar was ik al achter. Probleem is dat ik geen router heb maar een usb stick die het internet van op mijn pc omzet in een draadloos signaal en dat uitzend als accespoint. Ik kan dus geen van beide mogelijkheden in de router toepassen. Ik vraag me dus af of er een andere oplossing is. Of moet ik gewoon een draadloze router kopen (waarvan ik niet weet of dit wel zou werken omwille van de ingewikkelde situatie in mijn appartementsblok)Gman schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 13:20:
Je moet poorten forwarden of UPNP aan zetten.
Bij mijn e-tech routertje had dat laatste geen zin, ps3 pakt dat gewoon niet op, dus handmatig poorten geforward.
Dit had ik al gepost en staat helaas nog niet in de startpost:
[...]
In alle gevallen zit je te up/-downscalen. De PS3 kan geen 1366 uitsturen, maar elke TV kan 720p opschalen naar 1366. Sommige 1366-TV's kunnen 1080p binnenkrijgen vanuit de PS3, maar nuttig is het zeker niet.Mlancee schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 13:44:
Veel vragen, hoop dat ik ze hier kwijt kan
Ik zou graag een 720p tv voor mijn PS3 kopen (de meeste games zijn toch 720p en niet 1080p), maar er zijn nog een aantal dingen waar ik moeite mee heb:
De meeste 720p schermen hebben een resolutie van niet 1280*720 maar 1366*768. Mijn vraag is wat er precies gebeurt als ik hier een PS3 op aansluit met een 720p game. Gebeurt er:Wanneer het antwoord 1 is, kunnen de meeste huidige tv's deze balken weergeven, of zal dit goed zoeken zijn? Upscalen lijkt mij namelijk geen goed alternatief.
- De tv krijgt een resolutie van 1280*720 van de PS3 binnen, en afhankelijk van de tv/instellingen zal hij het beeld upscalen of balken plaatsen (1:1).
- De tv krijgt een resolutie van 1366*768 van de PS3 binnen, en komt dus 1:1 op de tv
Daarnaast, wat als ik een 1080p game gebruik:Wanneer het antwoord 1 is, zal dit downscalen er lelijk uit zien? Upscalen vind ik namelijk niet om aan te zien.
- De tv krijgt een resolutie van 1920*1080 van de PS3 binnen, en zal dit downscalen tot 1366*768. Er ontstaan uiteraard geen randen.
- De tv krijgt een resolutie van 1366*768 van de PS3 binnen, en komt dus 1:1 op de tv
Alvast heel erg bedankt als jullie mijn vele vragen kunnen beantwoorden
Verwijderd
Het gaat om de router waar het aangepast moet worden.Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 13:56:
[...]
Daar was ik al achter. Probleem is dat ik geen router heb maar een usb stick die het internet van op mijn pc omzet in een draadloos signaal en dat uitzend als accespoint. Ik kan dus geen van beide mogelijkheden in de router toepassen. Ik vraag me dus af of er een andere oplossing is. Of moet ik gewoon een draadloze router kopen (waarvan ik niet weet of dit wel zou werken omwille van de ingewikkelde situatie in mijn appartementsblok)
Komt er bij jou een netwerk kabel binnen ?
Dan moet je het aanpassen in de router die in de kelder staat
Als dat niet kan heb je een probleem
Verwijderd
Die router/modem in de kelder is dus niet toegankelijk. Groot probleem dus. Door een eigen router aan te schaffen zal dit waarschijnlijk ook niet op te lossen zijn neem ik aan. Dat is wel behoorlijk jammer, kan dus niet alle online functionaliteit van men nieuwe ps3 gebruiken.Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 14:07:
[...]
Het gaat om de router waar het aangepast moet worden.
Komt er bij jou een netwerk kabel binnen ?
Dan moet je het aanpassen in de router die in de kelder staat![]()
Als dat niet kan heb je een probleem
Yup, dat gaat zeker lukkenVerwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 09:08:
[...]
Ik ga ook een PS3 aanschaffen en wil hem altijd op me 2032MW gebruiken. Zo dat lukken of zeg jij dat is niks ?
Ik ben 17 jaar, zo maar even een FULL HD scherm halen zit er niet in.

Hoezo niet toegankelijk? Je hoeft niet met een schroevendraaier aan de gang om intern een paar ports te openen. Via je browser kun je de router benaderen om één en ander aan te passen als het nodig is. Waar heb je het eigenlijk voor nodig? Werkt iets niet? Dat de PS3 zegt dat je het aan moet zetten omdat dan misschien sommige zaken niet werken wil niet zeggen dat de praktijk uitwijst dat alles het doet.Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 14:21:
[...]
Die router/modem in de kelder is dus niet toegankelijk. Groot probleem dus. Door een eigen router aan te schaffen zal dit waarschijnlijk ook niet op te lossen zijn neem ik aan. Dat is wel behoorlijk jammer, kan dus niet alle online functionaliteit van men nieuwe ps3 gebruiken.
[ Voor 10% gewijzigd door Shiver23 op 11-10-2007 14:41 ]
PSN: Shiver23
Het gaat hier niet om de stand van zaken VOOR de prijsverlaging, maar NA de prijsverlaging.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Verwijderd
Als jij dat ook wilYngwie- schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 14:25:
[...]
Yup, dat gaat zeker lukkenWel zou ik er dan meteen een HDMI kabeltje bij kopen, standaard meegeleverde kabel levert namelijk nogal crappy kwaliteit. Als je wil kan ik wel wat foto's maken van het beeld van de PS3 op een 2032MW?
En vraagje, wat vind jij van de ingebouwde speakers ?
Bij mij klinken ze als me laptop speakers

Als je er niet bij kan komen (fysiek).Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 14:21:
[...]
Die router/modem in de kelder is dus niet toegankelijk. Groot probleem dus. Door een eigen router aan te schaffen zal dit waarschijnlijk ook niet op te lossen zijn neem ik aan. Dat is wel behoorlijk jammer, kan dus niet alle online functionaliteit van men nieuwe ps3 gebruiken.
Probeer het digitaal
Ga naar het adres van dat ding en probeer in te loggen.
Heb je geen gegevens moet je hem resetten, dat kan alleen als je er bij kan komen.
Ik zou zeggen: Neem contact op met de eigenaar van je router. En vraag of je paar dingen mag veranderen.
2de oplossing is opzoek gaan naar een nieuwe internet abbonement.
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2007 14:36 ]
LOL, klopt, ingebakken speakers van dit scherm zijn ruk maar da's met veel LCD's zo. Ze zijn plat, dus er is alleen ruimte voor laptopspeakertjes. Daar kun je dan weer de meegeleverde kabel voor gebruiken, puur voor audio naar een speakersetje, of als je een surround receiver hebt een TOSLINK kabel. Maar ik zal vanavond als ik thuis ben wel wat foto's makenVerwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 14:34:
[...]
Als jij dat ook wil![]()
En vraagje, wat vind jij van de ingebouwde speakers ?
Bij mij klinken ze als me laptop speakers
Verwijderd
Okej het ligt dus niet aan mij.Yngwie- schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 14:38:
[...]
LOL, klopt, ingebakken speakers van dit scherm zijn ruk maar da's met veel LCD's zo. Ze zijn plat, dus er is alleen ruimte voor laptopspeakertjes. Daar kun je dan weer de meegeleverde kabel voor gebruiken, puur voor audio naar een speakersetje, of als je een surround receiver hebt een TOSLINK kabel. Maar ik zal vanavond als ik thuis ben wel wat foto's maken
Ik heb een JBL Creature 2 en een Kenwood receiver. Aan me receiver hangen 4 speakers, 2 stuks van B&W weet het model zo niet. En 2 Pioneer's. Er is geen subwoofer op aangesloten. Maar dat vind ik niet nodig.
Het meeste gebruik ik me JBL setje voor films. En voor muziek schakel ik over. Alleen die Kenwood heeft geen optische ingang.
Ik denk dat me JBL wel genoeg geluid maakt om te kunnen spelen. Dus die word het voor games.
Ik wacht op de foto's.
Edit:
http://www.thisisliving.com/
Server overbelast ?
"Warning: mysql_connect(): Too many connections in /var/www/vhosts/thisisliving.com/httpdocs/detect.php on line 4
Unable to connect to database"
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2007 14:54 ]
Verwijderd
@ Shiver23 en inanc: de router staat in kelder en de toegang is op slot (meestal toch). Ook weet ik het adres niet om op de router in te loggen. Men vriend is stiekem al wel eens binnengeslopen om de router te resetten, maar wat ben ik daar mee?
Ik zal maar eens een poging ondernemen om de verantwoordelijk voor de router te contacteren (als ik al wist wie dat is). Bedankt beide voor jullie hulp.
Ik zal maar eens een poging ondernemen om de verantwoordelijk voor de router te contacteren (als ik al wist wie dat is). Bedankt beide voor jullie hulp.
Verwijderd
Adres er van vinden is mogelijk. Waarschijnlijk gewoon je gateway adres.Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 14:55:
@ Shiver23 en inanc: de router staat in kelder en de toegang is op slot (meestal toch). Ook weet ik het adres niet om op de router in te loggen. Men vriend is stiekem al wel eens binnengeslopen om de router te resetten, maar wat ben ik daar mee?
(Voer dit uit op je computer)
Start -> Uitvoeren
typ daar CMD en dan enter drukken
Krijg je een zwartvenster.
Typ daar in ipconfig /all
Krijg je een antwoord met daarin Standaardgateway.
Als je je browser opstart (IE of Firefox) en naar dat adres gaat krijg je een aanmeld venster /pop-up. Of een error
Verwijderd
Kerel dit zijn de verkoopcijfers van de UK, die eindigt op 6 Oktober. Wel voor de prijsverlaging, maar om eerlijk te zijn denk ik niet dat het veel uit gaat maken.Shiver23 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 13:48:
[...]
Uhm FYI, Storm heeft het over de verkoop van de PS3 ná de prijsdaling en dan specifiek in Nederland (of Europa). Wat hebben de verkoopcijfers van een tijdje geleden in de VS hier mee te maken?
Ik snap je punt met de lijst van verkochte games niet zo. Het is toch volkomen logisch dat de 360-versie meer verkoopt dan de PS3 versie? Ik vind het eigenlijk een prestatie dat ondanks een beperkt aantal PS3 bezitters Fifa daar beter verkoopt dan bijvoorbeeld de Wii versie of de PSP-versie. Is ook nog een teken dat de Wii het goed doet in hardware aantallen maar aan de software kant erg tegenvalt.
En hoezo is het een probleem dat de PS2 nog steeds zoveel software verkoopt? De royalties gaan naar hetzelfde bedrijf toe. Het is juist enorm goed voor Sony, want dan kunnen ze met de inkomsten van de PS2 een groot deel van de investering in de PS3 bekostigen. Hiermee kunnen ze harder concurreren met MS en Nintendo om zo de PS3 ook een succes te maken.
En het is niet zo dat een PS3-game op een gewone tv er hetzelfde uitziet als de PS2-game. Nu is Fifa misschien niet zo'n goed voorbeeld, want dat is in de basis hetzelfde spel, maar ook in gameplay zitten er een hoop voordelen aan de PS3. Bijv. de physics, A.I. en online mogelijkheden zijn natuurlijk ook niet afhankelijk van je televisie.
Spanje is bijv. een land waar vrij weinig 360's verkocht worden en de PS3 de 360 geloof ik al voorbij is. Het was duidelijk dat de PS3 een prijsdaling nodig had om een grote stap in verkoopcijfers te maken en ik denk dat ze sneller dan verwacht een lagere prijs kunnen bieden dan verwacht. En hoezo 700 euro?
Plus het zal de casual gamer echt een worst wezen of de physics of AI beter zijn. Als je een slimme kerel bent koop je idd gewoon een Ps2 + fifa 08. De Ps2 verkoopt idd beter dan de Ps3, en ja dat is niet handig voor Sony. Ze hebben ook shareholders, en de Ps3 is de toekomst volgens hun, de Ps2 niet.
Wat zou een autobedrijf ervan vinden als ze een nieuwe auto uitbrengen, waar ze ongelofelijk veel R&D geld in hebben gestoken, maar een ouder model blijft beter verkopen? Denk niet dat ze daar blij mee zijn.
In Japan zal de Ps3 wel wat beter gaan doen zodra de nieuwe FF daar uit is, maar met Monster Hunter 3 heeft de Wii weer een ongelofelijk goedlopende franchise onder de neus van Sony weggekaapt.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2007 15:11 ]
Waarom gaat het weinig uitmaken? Onderzoekje op de frontpage laat toch zien dat meer mensen een PS3 willen dan een 360. En mannen liever een PS3 hebben dan een Wii. Representativiteit van het onderzoek is wat dubieus, maar zelfs in het xbox minded amerika is de PS3 dus erg gewild. Dat de prijs een struikelblok is kan ik me goed voorstellen, maar dat zal in de loop van de tijd vanzelf minder worden.
Verwijderd
Ik denk dat het weinig gaat uitmaken omdat er erg weinig topgames zijn voor de Ps3 op het moment, om de prijs goed te praten. Daarintegen zijn er voor de 360 zo ongelofelijk veel goede games uit, is de console goed geprijsd, en zijn de games goedkoop.Shiver23 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 15:07:
Waarom gaat het weinig uitmaken? Onderzoekje op de frontpage laat toch zien dat meer mensen een PS3 willen dan een 360. En mannen liever een PS3 hebben dan een Wii. Representativiteit van het onderzoek is wat dubieus, maar zelfs in het xbox minded amerika is de PS3 dus erg gewild. Dat de prijs een struikelblok is kan ik me goed voorstellen, maar dat zal in de loop van de tijd vanzelf minder worden.
Natuurlijk gaat de Ps3 met verloop van tijd beter verkopen, maar volgens mij zullen er dan echt betere games moeten komen. Als GTA4 uitkomt gaat het zeker weten beter lopen, omdat er een heleboel Sony fans zijn die niet weten dat de game ook op de 360 uitkomt, of toch nog een Ps3 willen. Ongetwijfeld dat er een pack-in komt
Verwijderd
Ben op de pagina van de router geraakt, maar heb natuurlijk het password niet om iets te veranderen. Toch maar eens uitpluizen wie de verantwoordelijke is en of die zo vriendelijk wil zijn enkele wijzigingen voor mij door te voeren (vrees er wel voor). Pech gehad dus. Maar nogal dank voor je hulp. Ik heb weer wat bijgeleerd.Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 14:58:
[...]
Als je je browser opstart (IE of Firefox) en naar dat adres gaat krijg je een aanmeld venster /pop-up. Of een errorAls je het eerste krijgt zit je goed anders moet je nog even verder zoeken.
Je ziet toch aan de aankopen tijdens de laatste 48 uur dat de prijs inderdaad de enige struikelblok is.Shiver23 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 15:07:
Dat de prijs een struikelblok is kan ik me goed voorstellen, maar dat zal in de loop van de tijd vanzelf minder worden.
Doe er 100 euro af en ze gaan ineens als zoete broodjes.
Ik denk dat ze met de 40 GB versie een goeie pricesetting hebben tov. de Xbox. Combineer die in de toekomst nog met wat acties ala het starterpack met de 60GB en de xbox kan opzouten.
Qua spelervaring -- ik heb nu al 2 jaar een xbox360 - een hele meuk games, racing games, FPS, ... en ik heb me in jaren niet meer zo goed geamuseerd als gisterenavond met dat bijgeleverde motor world spel. Ik kijk uit naar vanavond
This space intentionally left blank.
Verwijderd
Ik zal zelf een 60gb moeten kopen voordat die uit de winkels zijn, ik wil absoluut geen Ps3 zonder Ps2 compatability. Vraag me af of de klanten dit wel weten.
tja en in europa moeten we het al met een mindere versie van BC doen
het staat groot op de doos en ik neem aan dat de verkopers dit melden kleine moeite en daarom ben je aan het werk toch om de klant te informerenVerwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 15:24:
Ik zal zelf een 60gb moeten kopen voordat die uit de winkels zijn, ik wil absoluut geen Ps3 zonder Ps2 compatability. Vraag me af of de klanten dit wel weten.
Als Sony niet langer zou willen dat mensen de PS2 kopen, waarom starten ze dan een nieuw label gericht op casual games en kinderen? Daar wordt geld meer verdiend. En dat is wat aandeelhouders willen zien. De PS3 is inderdaad de toekomst en niet het heden. Die games komen echt wel en is meer dan GTA4. De specifieke playstation games als R&C, GT, Singstar, FF, DMC, MGS komen er aan. En de meesten niet eens over lange tijd. En daarbij ben je bij Sony zeker van nieuwe innovatieve concepten. Dat is waar het bij de xbox toch ernstig aan schort.Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 15:17:
[...]
Plus het zal de casual gamer echt een worst wezen of de physics of AI beter zijn. Als je een slimme kerel bent koop je idd gewoon een Ps2 + fifa 08. De Ps2 verkoopt idd beter dan de Ps3, en ja dat is niet handig voor Sony. Ze hebben ook shareholders, en de Ps3 is de toekomst volgens hun, de Ps2 niet.
Wat zou een autobedrijf ervan vinden als ze een nieuwe auto uitbrengen, waar ze ongelofelijk veel R&D geld in hebben gestoken, maar een ouder model blijft beter verkopen? Denk niet dat ze daar blij mee zijn.
In Japan zal de Ps3 wel wat beter gaan doen zodra de nieuwe FF daar uit is, maar met Monster Hunter 3 heeft de Wii weer een ongelofelijk goedlopende franchise onder de neus van Sony weggekaapt.
Ik denk dat het weinig gaat uitmaken omdat er erg weinig topgames zijn voor de Ps3 op het moment, om de prijs goed te praten. Daarintegen zijn er voor de 360 zo ongelofelijk veel goede games uit, is de console goed geprijsd, en zijn de games goedkoop.
Natuurlijk gaat de Ps3 met verloop van tijd beter verkopen, maar volgens mij zullen er dan echt betere games moeten komen. Als GTA4 uitkomt gaat het zeker weten beter lopen, omdat er een heleboel Sony fans zijn die niet weten dat de game ook op de 360 uitkomt, of toch nog een Ps3 willen. Ongetwijfeld dat er een pack-in komt
De PS3 heeft meer kans om de casuals aan te spreken dan de 360. En ik denk op dit moment al. Alleen rekent Sony daar helemaal nog niet op. Die komen later wel als de prijs gedaald is tot een redelijk niveau.
Voor de 360 is het net zo goed een probleem. Waarom een 360+hd-tv kopen als je de game ook op de ps2 kan spelen. De ps2 is voor beide next-gen consoles een even grote concurrent.Ace schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 13:28:Ik denk ook dat de PS2 eigenlijk een 'probleem' is voor de PS3, zeker gezien de lage penetratie van HDTV's. Waarom zou iemand die Fifa op een PS2 en een normale TV speelt een 700 euro uit gaan geven om hetzelfde te kunnen doen?
Zei Gay(be) Newell dat? (kon 't niet latenArmada schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 13:34:Gabe Newell: PS3 "a waste of everybody's time"

Met kerst haal ik hem wel
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Nieuwe concepten van Sony ? Noem mij iets anders dan de Six-Axis controller.Shiver23 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 15:30:
[...]
Als Sony niet langer zou willen dat mensen de PS2 kopen, waarom starten ze dan een nieuw label gericht op casual games en kinderen? Daar wordt geld meer verdiend. En dat is wat aandeelhouders willen zien. De PS3 is inderdaad de toekomst en niet het heden. Die games komen echt wel en is meer dan GTA4. De specifieke playstation games als R&C, GT, Singstar, FF, DMC, MGS komen er aan. En de meesten niet eens over lange tijd. En daarbij ben je bij Sony zeker van nieuwe innovatieve concepten. Dat is waar het bij de xbox toch ernstig aan schort.
De PS3 heeft meer kans om de casuals aan te spreken dan de 360. En ik denk op dit moment al. Alleen rekent Sony daar helemaal nog niet op. Die komen later wel als de prijs gedaald is tot een redelijk niveau.
Slaat kant nog wal wat je zegd
Snap sowieso niet dat mensen nog een PS2 aanschaffen vandaag de dag ... Voor het dubbele heb je een 360 met 4 games
Maarja, sommige mensen snappen het toch niet.
[ Voor 7% gewijzigd door Dhrax op 11-10-2007 15:39 ]
Bovendien veranderd de verhouding niet dus geen balken.Een televisie met het HD ready-logo voldoet minimaal aan de laagste HDTV-specificaties. In het kort houdt dit in: kan minimaal 720 beeldlijnen weergeven en heeft een digitale ingang.
Maak je geen zorgen, het ziet er prima uit verder.
Sommige HD Ready tv's kunnen een 1080i signaal aan, die downscalen dan, 1080p heb ik nog nooit gezien als ondersteunde input bij een hdready tv.
Als je je ps3 op max 720p insteld zal een ps3 spel ook nooit hoger dan dat gaan, er zijn ook geen 1080 only games.
En daar gaat tweakers weer met het grandioze nieuws: nieuws: Sony verliest Monster Hunter-spel aan Nintendo
Natuurlijk ook even enorm-relevante andere verloren exclusives vermelden want alles moet natuurlijk wel in een negatief sfeertje blijven. Ik snap het niet hoor, er zijn genoeg goede berichten over de PS3 te vinden maar Tweakers weet altijd volgens het glas-is-altijd-half-leeg principe de negatieve eruit te vissen. Terwijl Monster Hunter met name in Japan een grote titel is en hier eigenlijk helemaal niet leefd.
Natuurlijk ook even enorm-relevante andere verloren exclusives vermelden want alles moet natuurlijk wel in een negatief sfeertje blijven. Ik snap het niet hoor, er zijn genoeg goede berichten over de PS3 te vinden maar Tweakers weet altijd volgens het glas-is-altijd-half-leeg principe de negatieve eruit te vissen. Terwijl Monster Hunter met name in Japan een grote titel is en hier eigenlijk helemaal niet leefd.
Blu Raybelfrink schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 15:37:
[...]
Nieuwe concepten van Sony ? Noem mij iets anders dan de Six-Axis controller.
Slaat kant nog wal wat je zegdIeder mag z`n eigen mening hebben, maar kom niet met aannames aanzetten.
Snap sowieso niet dat mensen nog een PS2 aanschaffen vandaag de dag ... Voor het dubbele heb je een 360 met 4 games![]()
Home
Digitale TV tuner
PSP integratie
en ik vergeet er vast nog meer
o en trouwens de ps2 is 120 euro? dus jij hebt een 360 voor 240 inclusief 4 games? Scheer je weg en ga ff snel ergens anders fanboyen
haha ja toen ik het las dacht ik echt pfff. Maar goed het is nieuws en het is waarnudie schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 15:42:
En daar gaat tweakers weer met het grandioze nieuws: nieuws: Sony verliest Monster Hunter-spel aan Nintendo

[ Voor 40% gewijzigd door Falcon Heavy op 11-10-2007 15:46 ]
Verwijderd
Toch is het belangrijk nieuws. En doe niet alsof tweakers het altijd op de Ps3 gemunt heeft, huilienudie schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 15:42:
Elke goede gamingnieuwssite schrijft hier toch een stukje over

Verwijderd
Ik wel, enorm veel topgames voor een lekker lage prijs. Moeilijk he?belfrink schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 15:37:
[...]
Nieuwe concepten van Sony ? Noem mij iets anders dan de Six-Axis controller.
Slaat kant nog wal wat je zegdIeder mag z`n eigen mening hebben, maar kom niet met aannames aanzetten.
Snap sowieso niet dat mensen nog een PS2 aanschaffen vandaag de dag ... Voor het dubbele heb je een 360 met 4 games![]()
Verwijderd
Het aller, allerbelangrijkste !!! GRATIS Online mogelijkhedenFrank J. schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 15:42:
[...]
Blu Ray
Home
Digitale TV tuner
PSP integratie
en ik vergeet er vast nog meer
o en trouwens de ps2 is 120 euro? dus jij hebt een 360 voor 240 inclusief 4 games? Scheer je weg en ga ff snel ergens anders fanboyen
Ik ben geen Fanboy maar kijk gewoon naar het "krachtigste" apparaat. Ik heb nu een PSP. Want die is het "sterkste" handheld console. Daar komt binnenkort een PS3 bij omdat die ook het sterkste console is.
maakt me ook niet uit dat ze nieuws plaatsen. Maar het is denk ik 75% negatief nieuws, waarom GEEN berichtje over? dit b.v. ?Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 15:45:
[...]
Toch is het belangrijk nieuws. En doe niet alsof tweakers het altijd op de Ps3 gemunt heeft, huilie.
Elke goede gamingnieuwssite schrijft hier toch een stukje over![]()
Of DIT
of DIT
[ Voor 3% gewijzigd door Falcon Heavy op 11-10-2007 15:52 ]
Punt is, dat positief PS3 nieuws hier vaak niet doorkomt.
Zelf stoor ik me er niet aan, ben heel erg tevreden met de PS3 en zal dat ook nog lang blijven
.
Ik zag net dat CoD4 (wel de Xdoos versie) een 10 had gekregen in de eerste review, ben benieuwd naar de volgende reviews, maar dat beloofd toch wel wat te worden dan
Zelf stoor ik me er niet aan, ben heel erg tevreden met de PS3 en zal dat ook nog lang blijven
Ik zag net dat CoD4 (wel de Xdoos versie) een 10 had gekregen in de eerste review, ben benieuwd naar de volgende reviews, maar dat beloofd toch wel wat te worden dan
Ik heb het meer over innovatieve software. Dingen als Eye of Judgement, Echochrome, Flow, Folding@home, Little Big Planet en home laten zien dat Sony durft om risico's te nemen en 'iets anders' te doen. Dat heb ik Microsoft nog niet zien doen.
Ach, de PS2 was ook off to a rocky start. Ik heb me op dat ding ook lang bezig gehouden met matige titels (F1, Sky Odyssey, Red Faction) en een of twee pareltjes die er bij launch al waren (SSX). Dat is allemaal redelijk goed gekomen 
Ik begrijp ook niet helemaal waar iemand als Gabe Newell, Windows programmeur pur sang, zich over opwind. Hij is niet bezig met development voor de PS, en Valve is dat ook nooit geweest. De man is een god in game land, maar hij is geen expert op dit gebied. Zijn mening is daarom niet bijzonder interessant m.i.
Ik begrijp ook niet helemaal waar iemand als Gabe Newell, Windows programmeur pur sang, zich over opwind. Hij is niet bezig met development voor de PS, en Valve is dat ook nooit geweest. De man is een god in game land, maar hij is geen expert op dit gebied. Zijn mening is daarom niet bijzonder interessant m.i.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
kijk ik wilde games noemen maarShiver23 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 15:54:
Ik heb het meer over innovatieve software. Dingen als Eye of Judgement, Echochrome, Flow, Folding@home, Little Big Planet en home laten zien dat Sony durft om risico's te nemen en 'iets anders' te doen. Dat heb ik Microsoft nog niet zien doen.
Waar ik trouwens de laatste tijd steeds vaker achterkom is dat de Blu Ray discs van een betere coating voorzien zijn. Ik heb totaal geen last van gebruikers krasjes die je op dvd wel krijgt na verloop van tijd. Je kan je discs gewoon op de tafel laten liggen zonder dat er krassen op komen. Echt top
[ Voor 24% gewijzigd door Falcon Heavy op 11-10-2007 15:56 ]
ik ben ook absoluut geen fanboy, maar weet ook dat kijken naar het krachtigste apparaat niet voor iedereen nuttig is.Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 15:47:
[...]
Het aller, allerbelangrijkste !!! GRATIS Online mogelijkheden![]()
Ik ben geen Fanboy maar kijk gewoon naar het "krachtigste" apparaat. Ik heb nu een PSP. Want die is het "sterkste" handheld console. Daar komt binnenkort een PS3 bij omdat die ook het sterkste console is.
Ik heb ook een psp, en ik wou echt dat ik een DS had gekocht. De psp is wel krachtig en heeft een paar leuke games maar het voornaamste wat me stoort is het feit dat dat ding echt supersnel kramp veroorzaakt in mijn handen, de laadtijden zijn veel te lang en het spelaanbod is gering (in verhouding tot de DS)
zelfde geld voor de PS3, had er een gekocht voor de F1 franchise die sony had, maar die is nu opgedoekt. Gelukkig komen MGS4 en GT5 nog, maar afgezien van die 2 spellen zie ik niet echt meer een reden om een ps3 te hebben. Ok, nu ik er een heb ga ik ook voor bluray films en kijk ik af en toe es wat foto's via XMB.
Maar als ik geen ps3 had gekocht voor F1 had ik wel een hd-dvd gekocht om films te kijken.
De kracht van een console is dus zeker niet alles... in ieder geval niet voor mij in deze tijd.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Dat laatste nieuws hadden ze idd wel even mogen melden, maar dat bovenste bericht kan ik niet lezen ( zit op mn werk ), maar dat lijkt me een beetje een dom bericht. Denk dat Sony dolgraag Bioshock op hun Ps3 had willen hebben, en ik denk dat die ook nog wel komt.Frank J. schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 15:49:
[...]
maakt me ook niet uit dat ze nieuws plaatsen. Maar het is denk ik 75% negatief nieuws, waarom GEEN berichtje over? dit b.v. ?
Of DIT
of DIT
Inderdaad. Maar Tweakers.net is geen gamingsite en heeft maar 1 of 2 gaming-gerelateerde berichten op de startgpagina. En dan is de nieuwsselectie meestal gekleurd: Wii positief, PS3 negatief.Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 15:45:
[...]
Toch is het belangrijk nieuws. En doe niet alsof tweakers het altijd op de Ps3 gemunt heeft, huilie.
Elke goede gamingnieuwssite schrijft hier toch een stukje over![]()
Hmm.. dus dat 720p signaal wat binnenkomt op mijn tv wordt dan ge-upscaled naar die vreemde tv resolutie van 1366x768. Mijn ervaring met upscalen beperkt zich tot de pc monitoren, maar daar vind ik het toch enorm lelijk wanneer je niet op native resolutie draait. Waarom zou dit bij een tv scherm icm een PS3 game anders zijn dan? Zou het niet beter zijn als je de native resolutie van de tv behoudt en dus rondom een dunne zwarte kader krijgt?Gman schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 15:42:
[...]
[...]
Bovendien veranderd de verhouding niet dus geen balken.
Maak je geen zorgen, het ziet er prima uit verder.
Sommige HD Ready tv's kunnen een 1080i signaal aan, die downscalen dan, 1080p heb ik nog nooit gezien als ondersteunde input bij een hdready tv.
Als je je ps3 op max 720p insteld zal een ps3 spel ook nooit hoger dan dat gaan, er zijn ook geen 1080 only games.
Je moet wel bijna tijd te veel hebben, wil je nu nog alle toppers van de PS2 gaan spelen plusVerwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 15:46:
[...]
Ik wel, enorm veel topgames voor een lekker lage prijs. Moeilijk he?
alle aankomende toppers voor de next-gen systemen.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Verwijderd
Oh je kijkt naar het krachtigste apparaat? Niet waar de leukste games op komen?Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 15:47:
[...]
Het aller, allerbelangrijkste !!! GRATIS Online mogelijkheden![]()
Zojuist een PS3 gekocht......mn xbox1 is inmiddels verkocht.
Ik ben toch maar gegaan voor de backwards compatability zodat ik noddy en dora spellen kan kopen voor de jongsten.
Dat was eigenlijk een overweging, op de xbox360 is nagenoeg niets voor kids, de WII heb ik niks mee, omdat er alleen maar partygames voor uitkomen, op enkele verdwaalde actiegames na.
Ik vind wel dat ie behoorlijk warm wordt. Maar goed, we zien wel
Ik ben toch maar gegaan voor de backwards compatability zodat ik noddy en dora spellen kan kopen voor de jongsten.
Dat was eigenlijk een overweging, op de xbox360 is nagenoeg niets voor kids, de WII heb ik niks mee, omdat er alleen maar partygames voor uitkomen, op enkele verdwaalde actiegames na.
Hop,hop,hop!
De bovenste is een bericht met commentaar van David Braben, co-writer van Elite, met de opmerkingen dat graphics alleen geen next-gen maken.Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 15:55:
[...]
Dat laatste nieuws hadden ze idd wel even mogen melden, maar dat bovenste bericht kan ik niet lezen ( zit op mn werk ), maar dat lijkt me een beetje een dom bericht. Denk dat Sony dolgraag Bioshock op hun Ps3 had willen hebben, en ik denk dat die ook nog wel komt.
Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23
Gefeliciteerdbasset schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 16:05:
Dont worry check
toch wel goed dat Bol.com zulke fijne producten verkoopt
.
Dust Guard beschermt je Playstation 3 tegen stof. Kenmerken:
luchtventilatiefilter houdt stof en rook in het systeem
mooie bijpassende metale behuizing
bevat openingen voor vijf verschillende aansluitingen: USB, HDMI, LAN, AV en USB-MiniB Meer info... dust guard
bevat openingen voor vijf verschillende aansluitingen: USB, HDMI, LAN, AV en USB-MiniB Meer info... dust guard
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
meteen besteld ! Thnxamsterdammertje schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 16:23:
toch wel goed dat Bol.com zulke fijne producten verkoopt.
Ik zal zsm mijn bedindingen posten als hij binnen is
lijkt me een type fout op de site
Op zich erg slim van Sony om te zeggen dat de 60gig uit het assortiment gaat. Het loopt nu storm op dat model, omdat iedereen bang is de BC te verliezen, maar ik denk dat er een vrij grote kans is dat ze gewoon met de 80gig komen. Maar los van dat is het gewoon een erg goeie deal. Motorstorm is erg leuk en Resistance kan zich naar mijn mening gemakkelijk meten met Halo3Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 15:24:
PSN id: NL_SToRM
Gman in "Redactie zuigt blijkbaar nog steeds arti..."nudie schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 15:42:
Post er maar wat bij
oeiSToRM666 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 16:33:
[...]
Resistance kan zich naar mijn mening gemakkelijk meten met Halo3
[ Voor 15% gewijzigd door Gman op 11-10-2007 16:46 ]
ik denk dat hij fun & gameplay online bedoeltGman schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 16:35:
[...]
Gman in "Redactie zuigt blijkbaar nog steeds arti..."
Post er maar wat bij
[...]
oeiWarhawk kan zich misschien meten met Halo 3 maar RFOM niet hoor, bijv al geen voertuigen.
p.s. ik heb ook even kort gereageerd in dat draadje
Wtf ik snap dus echt niet waar Gabe newell tegenaan probeer te schoppen in dat interview 
Eerst verklaart hij dat de architectuur van de Cell ronduit kut is. Ben ik niet mee eens maar ik kan er het wel begrijpen maar als je dan een paar regels verder gaat verkondigen hoe ge-wel-dig multicore architecture is en hoe cool het is om AI, movements en facial expressions over verschillende cores te verdelen, iets waar de cell erg goed in is voor de duidelijkheid, dan snap ik er ook niet veel meer van.
Maarja sommige mensen hebbe persoonlijke voorkeuren en vinden de aandacht leuk die ze krijgen door dit soort dingen te schreeuwen....
Eerst verklaart hij dat de architectuur van de Cell ronduit kut is. Ben ik niet mee eens maar ik kan er het wel begrijpen maar als je dan een paar regels verder gaat verkondigen hoe ge-wel-dig multicore architecture is en hoe cool het is om AI, movements en facial expressions over verschillende cores te verdelen, iets waar de cell erg goed in is voor de duidelijkheid, dan snap ik er ook niet veel meer van.
Maarja sommige mensen hebbe persoonlijke voorkeuren en vinden de aandacht leuk die ze krijgen door dit soort dingen te schreeuwen....
Heeft geen zin, die redactie is te veel op zichzelf gefocussed dan dat ze nadenken wat wellicht de bezoeker zoekt.Gman schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 16:35:
[...]
Post er maar wat bij
RFOM geen voertuigen? Echt wel. Geen vliegtuigen, true, maar daarentegen heb je weer meer mensen per server + inmens grote gebouwen in je level (vooral latere levels ).[...]
oeiWarhawk kan zich misschien meten met Halo 3 maar RFOM niet hoor, bijv al geen voertuigen.
En meneer Newell is een oud Microsoft employee. Hij zal wellicht nog wel een paar regels programmeren, maar echt niet veel en al helemaal niet aan die engines van hun. En wat boeit het dat meneer Newell het een ruk architectuur vindt? dan laat hij zn engine en zn games toch fijn niet porten naar de PS3? wat hij er mee bereikt is dat andere engines wel geport worden en anderen wel games verkopen op de PS3 en dus dat hij alleen maar geld verliest.
Dus wat doet Newell? Hij blaat wat in het wilde weg, krijgt daardoor veel publiciteit, en laat een 3rd party zn werk porten naar de PS3.
M.a.w.: niet op ingaan. (hmm.. doe ik het toch
[ Voor 33% gewijzigd door EfBe op 11-10-2007 17:19 ]
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Wat ik gewoon TOTAAL niet snap is waarom Tweakers uberhaupt willekeurige Game berichten naar voren brengt. Ik snap het nieuws over PS3/Xbox hardware en nieuwe SKU's of accesoires helemaal. Maar echt je hoort soms een hele week niets en dan komt er 1 bericht tussendoor over een spel wat uitgesteld is of wat nu op een ander platform komt. En dan ook vaak negatief neergezet voor Sony. Ik heb het dan niet zo zeer over anti-Sony berichten maar ook willeurige berichten over de andere platformen waar ik echt van denk van huh wat heeft dat voor nieuwswaarde. Elke dag heb je wel tien van dat soort berichten (kijk maar op FoK Games of Gamer.nl) maar zij kiezen gewoon willekeurige eruit en posten 1x in de week iets. Dat snap ik simpelweg gewoon niet. Dat hoort toch niet op Tweakers? Houdt het op hardware en laat het game nieuws over aan de echte sites.Gman schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 16:35:
[...]
Post er maar wat bij
Boeit mij opzich niet zo dat het gepoort wordt (exclusive mag altijdEfBe schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 17:14:
[...]
En meneer Newell is een oud Microsoft employee. Hij zal wellicht nog wel een paar regels programmeren, maar echt niet veel en al helemaal niet aan die engines van hun. En wat boeit het dat meneer Newell het een ruk architectuur vindt? dan laat hij zn engine en zn games toch fijn niet porten naar de PS3? wat hij er mee bereikt is dat andere engines wel geport worden en anderen wel games verkopen op de PS3 en dus dat hij alleen maar geld verliest.
Dus wat doet Newell? Hij blaat wat in het wilde weg, krijgt daardoor veel publiciteit, en laat een 3rd party zn werk porten naar de PS3.
Ik zou het zo jammer vinden als de PS3 versie tegenvalt omdat EA dat spel verneukt. Je weet ook dan direct dat de xbots (niet op GoT ofzo) weer gaan roepen "oooeow zie je wel dat ps3 kut is etc". Klinkt nu mss wel alsof ik heel onzeker ben ofzo maar het stinkt gewoon aan beide kanten. PS3ers hebben een kut spel en er is alweer gezeik over hoe kut de ps3 wel niet is.
Maarja hopen dat EA dit keer wel een normaal spel weet af te leveren. Even afwachten en fingers crossed
Net Virtua Fighter 5 en Untold Legends gekocht voor 30 per stuk nieuw in verpakking
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Bij de free record shop wel voor € 499, maar incl. de film Ghost Rider op Blu Ray.Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 09:39:
Is het starterspack al ergens gespot voor minder dan 499 euro? Wil hem vandaag ook even gaan halen
D810 | 24-70 f/2.8 | 70-200 f/2.8 | SB900 |
Hoop op PES/Ratchet and Clank vandaag in de PSS... vooral PES zouden ze er imo nu wel eens op mogen zetten.
Weet iemand misschien of ik ergens een PS3 starterpack kan reserveren en dan eind november betalen en ophalen/laten verzenden?
#FFTB #CRO validator Kingstaker
die kans acht ik klein.hesr schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 17:56:
Weet iemand misschien of ik ergens een PS3 starterpack kan reserveren en dan eind november betalen en ophalen/laten verzenden?
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
Verwijderd
Ik denk niet dat er winkels zijn die dat nu doen, willen gewoon van hun stock af.hesr schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 17:56:
En aangezien er genoeg zieltjes zijn die hem wel in 1x kunnen betalen zullen ze dat niet doen.
Maarja, je weet maar nooit.
dit staat er op de 40gb doos in 5 verschillende talen:Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 15:24:
IMPORTANT
Playstation 2 format software titles do not perform on this system.
That Is The Question
Verwijderd
Ja en wanneer sta je met die doos in je handen? Juist wanneer je het pakket thuis hebt, nadat je het gekocht hebt. Ik kijk nooit op de doos
.
Waarschijnlijk merken ze het pas als ze thuis een Ps2 game erin willen doen. Of de verkoper moet het vertellen natuurlijk.

Waarschijnlijk merken ze het pas als ze thuis een Ps2 game erin willen doen. Of de verkoper moet het vertellen natuurlijk.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2007 18:12 ]
Dit zou er op het najaars-verlanglijstje staan van de meeste mensen. Hoe "correct" de cijfers zijn, dat weet ik niet, maar voor Sony zou het er dan niet al te slecht mogen uitzien binnenkort:
Sorry als het al gepost is, dan heb ik erover gekeken
BronTop 10 Overall
1. Flat Screen High Definition TV 35%
2. New Laptop Computer (Windows) 20%
3. New Digital Camera 17%
4. New Desktop Computer (Windows) 14%
5. GPS Navigation System for the car 10%
6. New Cell Phone 10%
7. New Digital Video Camera 9%
8. Nintendo Wii 9%
9. Sony PS3 7%
10. Blu-ray or HD DVD High Definition DVD Player 6%
Top 10 For Men
1. Flat screen High Definition TV 37%
2. New Laptop Computer (Windows) 21%
3. New Digital Camera 16%
4. New Desktop Computer 15%
5. GPS Navigation System for the car 11%
6. Sony PS3 10%
7. New Cell Phone 9%
8. New Digital Video Camera 8%
9. Xbox 360 8%
10. Nintendo Wii 8%
Top 10 for Women
...
[ Voor 3% gewijzigd door Dakoina op 11-10-2007 18:45 ]
Zo kan je wel door blijven gaan.. Wat wil je dan, een verkoper 24/7 naast het PS3 schap, die iedereen mededeelt dat ps2 spellen er niet op zullen werken.
Als men dat niet ziet is dat hun probleem, het staat duidelijk op de doos en je mag toch wel verwachten dat men zelf ook wat initiatief toont. Als iemand BC zo belangrijk vind, zal degene ook wel het verschil tussen een 40GB en 60GB versie kennen.
Als men dat niet ziet is dat hun probleem, het staat duidelijk op de doos en je mag toch wel verwachten dat men zelf ook wat initiatief toont. Als iemand BC zo belangrijk vind, zal degene ook wel het verschil tussen een 40GB en 60GB versie kennen.
Bah, enkel een aantal trailers (oa van pixeljunk) en wallpapers staan er nu in de EU store ... ik hoop dat het niet alles is
Ik wil mijn PSX en PS2 saves overzetten. Zijn er mensen die een memory card reader hebben die mij dat ding een keertje willen laten gebruiken? Geen zin om voor vijf minuten werk zo'n apparaat te kopen
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Verwijderd
...even geduld nog, kijk om 19.15 nog maar eens.Dakoina schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 18:23:
Bah, enkel een aantal trailers (oa van pixeljunk) en wallpapers staan er nu in de EU store ... ik hoop dat het niet alles is

*huil* @ Intertoys
G: "Hebben jullie Folklore al binnen? komt morgen officieel binnen maar misschien vand...."
I: "wat is de titel meneer?"
G: "Folklore"
I: "
kunt u dat spellen?"
G: "f o l k l o r e"
I: "hmmm niet binnen gekomen en staat nog niet in de computer, meestal gebeurt dat al 2 weken van tevoren"
Hij was wel eerlijk, hij zei dat ze meestal wat later waren dan de rest.
Ik heb een kortingbon en dat kreng wil ik wel gebruiken, naja misschien zaterdag in Utrecht ofzo ff checken.
G: "Hebben jullie Folklore al binnen? komt morgen officieel binnen maar misschien vand...."
I: "wat is de titel meneer?"
G: "Folklore"
I: "
G: "f o l k l o r e"
I: "hmmm niet binnen gekomen en staat nog niet in de computer, meestal gebeurt dat al 2 weken van tevoren"
Hij was wel eerlijk, hij zei dat ze meestal wat later waren dan de rest.
Ik heb een kortingbon en dat kreng wil ik wel gebruiken, naja misschien zaterdag in Utrecht ofzo ff checken.
[ Voor 8% gewijzigd door Gman op 11-10-2007 18:38 ]
Ah is dat artikel niet heerlijk te lezen, de PS3 die iets overleeft dat veel "consumer" hardware NIET leuk vindt.
There is no place like ::1
Klinkt meer als een kapot gegooid glas. En als het andersom was geweest dan hadden ze wss gezegd: "wat moet sony met zo'n halve gare japanse game"...nudie schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 15:42:
Er staat: "Dust Guard beschermt je Playstation 3 tegen stof. Kenmerken:amsterdammertje schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 16:23:
toch wel goed dat Bol.com zulke fijne producten verkoopt.
luchtventilatiefilter houdt stof en rook in het systeem"
houdt stof en rook in het systeem?
consumenten hebben een zekere onderzoeksplicht en moeten de schuld bij zichzelf zoeken. Er zou toch een lichtje kunnen gaan branden dat die 40gb maar 399euro is.Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 18:11:
Ja en wanneer sta je met die doos in je handen? Juist wanneer je het pakket thuis hebt, nadat je het gekocht hebt. Ik kijk nooit op de doos.
Wauw een onderzoek onder 1200 mensen, wel erg representatief.Dakoina schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 18:14:
Dit zou er op het najaars-verlanglijstje staan van de meeste mensen. Hoe "correct" de cijfers zijn, dat weet ik niet, maar voor Sony zou het er dan niet al te slecht mogen uitzien binnenkort:
[...]
Bron
1200 mensen, zeg 50:50. Dus 600 man. 10% wil een PS3, dat is dus 60 man. 8% wil een Xbox 360, 48 man dus. Wel 12 mannen meer die een PS3 verkiezen boven een 360

heb je een goed punt, er zijn niet super veel "kinder" games maar zeker behoorlijk wat! En weet je dat zal de eerste 2 jaar niet veranderen..met goedkopere PS2 licenties zullen er meer PS2 games in de "kiddie" lijn gemaakt worden.basset schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 16:05:
Zojuist een PS3 gekocht......mn xbox1 is inmiddels verkocht.
Welke FRS was dat dan want ik heb hem ook van de FRS en mocht gewoon 499 aftikken zonder film of wat dan ook.Dennis_sla schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 17:54:
[...]
Bij de free record shop wel voor € 499, maar incl. de film Ghost Rider op Blu Ray.
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Verwijderd
Zou maar snel terug gaan dan, er stond in het dagblad Metro vandaag ook een advertentie, PS3 60Gig + extra controller, Motorstorm, FoM en Blu-Ray Ghostrider voor €499,- bij FRSharley schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 19:08:
[...]
Welke FRS was dat dan want ik heb hem ook van de FRS en mocht gewoon 499 aftikken zonder film of wat dan ook.
Verwijderd
Lekker brakke EU store update weer...''zucht''Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 18:33:
[...]
...even geduld nog, kijk om 19.15 nog maar eens.![]()
Geen PES, geen R&C en geen Conan.
...dan maar weer verder met Oblivion
Nou mogen ze die PES demo ook wel houden, wat een onzin zeg. Over twee weken komt het spel uit, kun je beter wachten tot de volledige versie dan een vage demo spelen met wat bugs.
Verwijderd
Sinterklaas ? al wordt het dan wel een weekje later.hesr schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 17:56:
Wow, nou dat is een update van niets! Hoop dat de USA store iets meer te bieden heeft dan de EU store want een paar achtergronden doet het niet voor mij..of nogmeer lair trailers..Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 19:18:
[...]
Lekker brakke EU store update weer...''zucht''
Geen PES, geen R&C en geen Conan.![]()
...dan maar weer verder met Oblivion
Ik heb vandaag ook het startpack gekocht bij Dynabyte Eindhoven voor 474,50.
Ik kreeg 5% korting. Dit krijgt je als je bij de HEMA bijv. een halve worst koopt of een pen en een kraslot ontvangt. Kijk met een halogeenlamp door de kraslaag heen en zoek het Dynabyte 5% korting vakje. Scheelt toch mooi 25,-. Ik denk dat dit toch wel het goedkoopste is om aan een startpack te komen.
Ik kreeg 5% korting. Dit krijgt je als je bij de HEMA bijv. een halve worst koopt of een pen en een kraslot ontvangt. Kijk met een halogeenlamp door de kraslaag heen en zoek het Dynabyte 5% korting vakje. Scheelt toch mooi 25,-. Ik denk dat dit toch wel het goedkoopste is om aan een startpack te komen.
Verwijderd
hmm voor 75 euro 2 spellen en 1 controllerThe Stimp! schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 19:47:
Ik heb vandaag ook het startpack gekocht bij Dynabyte Eindhoven voor 474,50.
Verwijderd
Ik vind de update ook slecht, 2 nieuwe films, paar wallpapers die ze van mij zoiezo mogen houden.
pfoe, het moet niet gekker worden , morgenvroeg maar ns in de US store kijken, en dan nu weer verder met folden
groeten
pfoe, het moet niet gekker worden , morgenvroeg maar ns in de US store kijken, en dan nu weer verder met folden
groeten
ff paar noob/luie gast vraagjes,
kun je andere kleuren thema's zelf instellen/downloaden ?
kun je zelf achtergronden gebruiken ?
Waar kun je zien hoeveel je hdd nog vrij heeft ?
hoe lang kan de controller zonder opgeladen te worden (hoeveel speeltijd dus) en kun je zelf de accu tzt verwisselen ?
waarom heeft virtua fighter ruim een kwartier nodig om de gamedata aan te maken
hoe lang kan de controller zonder opgeladen te worden (hoeveel speeltijd dus) en kun je zelf de accu tzt verwisselen ?

Ik moet zeggen, zover valt hij me niet tegen.
Die motion sensor werkt best goed. Net ff mezelf aan vellen zitten rijden met motorstorm. Leuke game, alleen jammer dat je niet met zn 2en achter 1 scherm kan spelen.
Heavenly sword is lekker button bashen (demo) Folklore(demo) zo even proberen en dan RFOM.
Jammer dat ik niet even de FRS binnen gelopen ben. Die Film had me wel ok geleken. Heb hem nu bij Bart Smit gekocht, ik zag hem verder nergens meer liggen in Gouda.
Ik zag dat Noddy en Dora compatible zijn, dus binnenkort maar 1 van de 2 halen. Nu w88 op guitar hero!!!! In de pipeline little big planet en warhawk.
Eigenlijk komt er best een hoop moois aan voor de PS3 en dat had ik een maand of 2 geleden nog niet gezegd.
Die motion sensor werkt best goed. Net ff mezelf aan vellen zitten rijden met motorstorm. Leuke game, alleen jammer dat je niet met zn 2en achter 1 scherm kan spelen.
Heavenly sword is lekker button bashen (demo) Folklore(demo) zo even proberen en dan RFOM.
Jammer dat ik niet even de FRS binnen gelopen ben. Die Film had me wel ok geleken. Heb hem nu bij Bart Smit gekocht, ik zag hem verder nergens meer liggen in Gouda.
Ik zag dat Noddy en Dora compatible zijn, dus binnenkort maar 1 van de 2 halen. Nu w88 op guitar hero!!!! In de pipeline little big planet en warhawk.
Eigenlijk komt er best een hoop moois aan voor de PS3 en dat had ik een maand of 2 geleden nog niet gezegd.
Hop,hop,hop!
neeharley schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 20:16:
jakun je zelf achtergronden gebruiken ?
instellingenWaar kun je zien hoeveel je hdd nog vrij heeft ?
30 uur volgens Sonyhoe lang kan de controller zonder opgeladen te worden (hoeveel speeltijd dus) en kun je zelf de accu tzt verwisselen ?
Uitpakken installeren, HDD is 5400 rpm denk dat het daar aan ligtwaarom heeft virtua fighter ruim een kwartier nodig om de gamedata aan te maken
Vraagje; ik heb de disc versie van Warhawk.
Warhawk wordt voor de eerste keer spelen geheel naar de ps3 gekopieerd (en geinstalleerd).
Het is mij opgevallen dat de ps3 voor het spel begint behoorlijk aan het schakelen is met resoluties oid, mijn tv flikkert en komt constant weer met melding dat hdmi kanaal er is. Juist op dat punt verwacht ik filmpjes etc. Als het titelscherm er eenmaal is, dan is er geen probleem meer.
Wat is dan de vraag: ik dacht dat op de disc versie extra filmpjes e.d. stonden? Waarom zie ik dat nergens terug... Het is nu net of je gewoon de download hebt, beetje vreemd.
Warhawk wordt voor de eerste keer spelen geheel naar de ps3 gekopieerd (en geinstalleerd).
Het is mij opgevallen dat de ps3 voor het spel begint behoorlijk aan het schakelen is met resoluties oid, mijn tv flikkert en komt constant weer met melding dat hdmi kanaal er is. Juist op dat punt verwacht ik filmpjes etc. Als het titelscherm er eenmaal is, dan is er geen probleem meer.
Wat is dan de vraag: ik dacht dat op de disc versie extra filmpjes e.d. stonden? Waarom zie ik dat nergens terug... Het is nu net of je gewoon de download hebt, beetje vreemd.
Verwijderd
-edit- ...Te Laatharley schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 20:16:
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2007 20:33 ]
Ik heb net even een stukje van die folklore demo gespeeld. Het ziet er allemaal erg mooi uit moet ik zeggen alleen een beetje jammer van die fantasie wereld. Dat trekt mij niet zo met die rare monsters enzo...
Y'24
Welk scherm heb je? Resolutie wordt terug geschakeld naar 720p kan zijn dat je scherm dan dus omschakeld.DinoPK schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 20:30:
Vraagje; ik heb de disc versie van Warhawk.
In het Main menu heb je Bonus Movies. Stelt niks voor ook zeer slechte kwaliteit tov die op het PSN staanWat is dan de vraag: ik dacht dat op de disc versie extra filmpjes e.d. stonden? Waarom zie ik dat nergens terug... Het is nu net of je gewoon de download hebt, beetje vreemd.
Ik las dit bericht even en ik ben even naar een paar websites gegaan die dit pakket gisteren nog konden leveren en nu niet meer. Dus ik vrees voor degene die hem nog wil kopen dat ze gelijk heeft. Dus je zal snel moeten zijn.
http://www.xgn.nl/ps3/nie...ny-sigaar-uit-eigen-doos/
[ Voor 5% gewijzigd door rickhansen op 11-10-2007 20:39 ]
Ik heb nog geen PS3 en vroeg me dus af of je ook de controller kunt gebruiken terwijl hij aan het laden is (en dus aan de USB kabel hangt). Je zal zien dat de accu altijd leeg is als je wil spelen en aangezien er geen standaard batterijgen in kunnen kan het toch niet zo zijn dat je moet wachten tot de accu geladen is?
Heeft die controller eigenlijk een speciale spanning via USB of kan ik de controller ook gewoon aan een laptop hangen om hem op te laden?
Heeft die controller eigenlijk een speciale spanning via USB of kan ik de controller ook gewoon aan een laptop hangen om hem op te laden?
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Je kan gewoon spelen onder het laden.ari3 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 20:40:
Ik heb nog geen PS3 en vroeg me dus af of je ook de controller kunt gebruiken terwijl hij aan het laden is (en dus aan de USB kabel hangt). Je zal zien dat de accu altijd leeg is als je wil spelen en aangezien er geen standaard batterijgen in kunnen kan het toch niet zo zijn dat je moet wachten tot de accu geladen is?
En ik heb mijn controller al eens opgeladen via de computer dus het wil wel.
Ja je kan spelen tijdens het opladen, laadkabel is een mini usb aansluiting. Helaas laad de controller alleen maar op als de ps3 aan is. En je kan hem niet zomaar aan je pc/laptop opladen. Er moet een handshake zijn die de controller als het ware om de zoveel tijd ontwaakt zodat deze oplaad. Op het internet kun je hier wel meer over vinden er zijn progjes voor.ari3 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 20:40:
snel halen die ps3
[edit] hmmm ik dacht echt dat dit zo was. ik ga even meer zoeken moment
even getest en je kan hem gewoon aan je pc hangen en dan laad hij op
[ Voor 7% gewijzigd door Falcon Heavy op 11-10-2007 20:49 ]
Nou ga morgen maar hard op zoek naar een PS3 starter pack, maar ik heb nog wel een vraagje ik ben op zoek naar de aloude "split-screen" games, ik lees net dat motostorm dit niet kan?
Zeker de "single-TV-multiplayer-games" vind ik belangrijk. Ik wil natuurlijk Virtua Fighter kopen, is riddge racer split-screen te spelen?
Als ik een PS3 met 2 controllers koop wil ik deze natuurlikj ook kunnen gebruiken,
Ik zoek nog een game als Baldurs Gate Dark Aliance?
een goede multiplayer racer, een goede multiplayer fight game? Kan skate ook splitscreen gespeeld worden?
Nou jammer dat ik niet zo'n sport spelletjes PES e.d. speler ben.
Zeker de "single-TV-multiplayer-games" vind ik belangrijk. Ik wil natuurlijk Virtua Fighter kopen, is riddge racer split-screen te spelen?
Als ik een PS3 met 2 controllers koop wil ik deze natuurlikj ook kunnen gebruiken,
een goede multiplayer racer, een goede multiplayer fight game? Kan skate ook splitscreen gespeeld worden?
Zo, hier meld zich dan nog een nieuwe bezitter van een PS3! Zat er al een tijdje naar te kijken, maar door de geruchten van een prijsverlaging toch nog even gewacht 
Ik heb hem bij bartsmit gehaald, maar voor de mensen die hem nog willen kopen: Ik kwam het 60gb pack net bij gcshop tegen voor €490, scheelt toch weer ;-)
Naja, mijn ervaringen:
Playstation 3 aansluiten op de TV was een eitje. Even zoeken en er was verbinding met mijn wifi netwerk, update downloaden en installeren duurde even, maar dan hebben we dat ook weer gehad.
Als eerste motorstorm geprobeerd. ERG jammer dat hij niet split screen kan, ik had ergens aangenomen dat dat zou kunnen, maar niet dus. Toen maar gewoon singleplayer geraced, vooral op een motor erg vet
Met resistance kan je gelukkig wel co-op, tot nu toe ook wel een gaaf spel.
Ik heb hem bij bartsmit gehaald, maar voor de mensen die hem nog willen kopen: Ik kwam het 60gb pack net bij gcshop tegen voor €490, scheelt toch weer ;-)
Naja, mijn ervaringen:
Playstation 3 aansluiten op de TV was een eitje. Even zoeken en er was verbinding met mijn wifi netwerk, update downloaden en installeren duurde even, maar dan hebben we dat ook weer gehad.
Als eerste motorstorm geprobeerd. ERG jammer dat hij niet split screen kan, ik had ergens aangenomen dat dat zou kunnen, maar niet dus. Toen maar gewoon singleplayer geraced, vooral op een motor erg vet
Met resistance kan je gelukkig wel co-op, tot nu toe ook wel een gaaf spel.
Verwijderd
........ yepEgoPro schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 20:56:
Nou ga morgen maar hard op zoek naar een PS3 starter pack, maar ik heb nog wel een vraagje ik ben op zoek naar de aloude "split-screen" games, ik lees net dat motostorm dit niet kan?
Fight als in FPS? misschien WarhawkEgoPro schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 20:56:
ik merk trouwens op heel veel sites die berichten dat de 60GB versie verdwijnt en dat je NU maar snel moet in slaan. Officieel is dit niet waar, het 60GB starterspakket wordt uitgefaseerd, dit hoeft niet te betekenen dat de 60GB versie ook daadwerkelijk verdwijnt. Misschien zelfs wel een nieuwe versie 80/120Gb starterspack over een maand ism Uncharted of R&C.
[ Voor 29% gewijzigd door Falcon Heavy op 11-10-2007 21:19 ]
iedereen vraagt zich af waarom alleen negatieve dingen over sony worden gepost op tweakers!
het andwoord is simpel. kijk eens in de power unlimited ook pro MS
het komt door vnumedia de knuffelbeertjes van microsoft!!
het andwoord is simpel. kijk eens in de power unlimited ook pro MS
het komt door vnumedia de knuffelbeertjes van microsoft!!
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Bij de Mediamarkt in Eindhoven hadden ze nog een volle pallet vandaag. Voor 489,- Dus als een gek naar mediamarkt....rickhansen schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 20:38:
Ik las dit bericht even en ik ben even naar een paar websites gegaan die dit pakket gisteren nog konden leveren en nu niet meer. Dus ik vrees voor degene die hem nog wil kopen dat ze gelijk heeft. Dus je zal snel moeten zijn.
Ik denk dat het inderdaad een grote truuk is. Wedden dat ze dadelijk rond half november met een 80GB pakket komen MET BC support en de kaartlezer. Waarschijnlijk stoppen ze er ook nog een paar spellen bij en de extra controller. en dat voor 499,- En wij balen dat we in die goeie marketingtruuk getrapt zijn.
Ik heb hetzelfde. Zelfs bij demo's en bij Folding@home. Soms gaat het zelfs gepaard met plopjes uit de speakers en ruis ertussendoor. Daarna is er echter helemaal geen probleem meer en blijft zowel het beeld als geluid perfect.DinoPK schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 20:30:
De controller gaat eerst iets van 5 uur mee maar door gebruik en opladen wordt het al snel beter. Hoeveel de "max" is weet ik niet!harley schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 20:16:
Virtua Fighter installeert iets van 2,5 gig ofzo aan "cache data" op de harde schijf. Daarom dus! Oblivion deed het sneller met zijn 4,5Gb dertegen...
Dit topic is gesloten.