[PC] Team Fortress 2 / Fortress Forever, deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.019 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:27
HertogJanNL schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 18:37:
Ik mis eigenlijk wel een beetje een UT-achtige announcer die dat soort feiten door je speakers knalt. Ik vind het 'M M M M M M M MONSTERKILL!!!' en 'GODLIKE!' altijd wel voldoening geven.
Meer mensen misten die blijkbaar want met de admin mod kan je die stemmen aanzetten :)
Ben ik overigens de enige die op elke server met de mani admin plugin de stemmen elke keer weer moet downloaden?

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156172

Ik ken het spel nog niet, maar ik ben op zoek naar een spel waar ik veul tijd in kan steken. Dus een vraagje aan de kenners hier:

Is het spel leuk eigenlijk voornamelijk in het begin omdat de graphics geinig zijn enzo, of steekt het echt goed in elkaar ?

En is het mogelijk om hier tactische clanwars mee te spelen enzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Nee, maar als je Half Life 1 hebt, kan je Team Fortress Classic downloaden en spelen, het is niet helemaal hetzelfde, maar als je TFC leuk vind vind je TF2 ook geweldig :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-06 09:34

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

M@NIC schreef op woensdag 07 november 2007 @ 11:44:
Klein vraagje over de stats.
Wanneer worden deze wel en wanneer worden deze niet opgeslagen?
Ik had laatst namelijk iets van 9 headshots op een rij, maar mijn record staat op 3. :|
Mijn record in aantal doden in één ronde staat op 13, maar bij mijn stats toch op 6 ofzo. :|
Heb je met TF2 soms ook rankend en non-ranked servers? Of moet je persee de ronde afmaken tot de pot is afgelopen?
Heb ik ook last van, is een bekende bug. Zoek maar even bij known bugs op het steam forum. Ze hebben beloofd in de loop van de komende week een patch uit te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluedevil
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-06 00:31
Anoniem: 156172 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:28:
Ik ken het spel nog niet, maar ik ben op zoek naar een spel waar ik veul tijd in kan steken. Dus een vraagje aan de kenners hier:

Is het spel leuk eigenlijk voornamelijk in het begin omdat de graphics geinig zijn enzo, of steekt het echt goed in elkaar ?

ik zou zegggen zoek iemand in de omgeving op de het spel heeft of koop hem gewoon is een echte aanrader.kwa gameplay zit het goed in elkaar en een clanwar zou best mogelijk zijn omdat het een echte teamplay game is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-06 09:34

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Ik moet eerlijk zeggen, ik heb toch al redelijk wat spellen gezien die teamplay probeerden af te dwingen. Maar dit is 1 van de games waarbij het wel heel goed lukt. Wil je winnen dan zal je gewoon als team moeten spelen anders kom je niet voorbij die ene sentry, of weet je niet dat er een spy tussen je team loopt. Dus wat mij betreft steekt het echt goed in elkaar.

offtopic:
Zijn alle mensen nou uitgenodigd voor de TF2 groep die daarom gevraagd hadden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

nu al stuk of 13 clanwars met mijn clan gedaan. Het is een heerlijk teamspel. Je moet echt nadenken over classes anders ben je kansloos. Ook qua tactieken. We doen funwars, 6on6 en 8on8 via Clanbase en irc.

En voor het geld hoef je het niet te laten!

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyduck170
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-06 12:33

psyduck170

Mééééédic

M@NIC schreef op woensdag 07 november 2007 @ 11:44:
Klein vraagje over de stats.
Wanneer worden deze wel en wanneer worden deze niet opgeslagen?
Ik had laatst namelijk iets van 9 headshots op een rij, maar mijn record staat op 3. :|
Mijn record in aantal doden in één ronde staat op 13, maar bij mijn stats toch op 6 ofzo. :|
Heb je met TF2 soms ook rankend en non-ranked servers? Of moet je persee de ronde afmaken tot de pot is afgelopen?
een tijdje geleden waren er problemen met de stats maar dat zou nu opgelost moeten zijn. bij sommige mensen verdwenen ze volledig of gedeeltelijk of ze telden niet bij.
en de stats gaan over records in 1 leven, niet 1 ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat ik het zo ga kopen inderdaad hoor, het lijkt me uniek in zijn genre. Ik hoor er ook echt alleen maar goede verhalen over. Bedankt voor de tips en ervaringen.

edit: Maar, waar halen jullie dit spel in godsnaam vandaan ??

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 156172 op 07-11-2007 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Anoniem: 156172 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:22:
edit: Maar, waar halen jullie dit spel in godsnaam vandaan ??
Steam, ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26271

Lt. Marx schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:13:
offtopic:
Zijn alle mensen nou uitgenodigd voor de TF2 groep die daarom gevraagd hadden?
Heb nog een invite gehad, zou er graag eentje krijgen om meer met dezelfde mensen te spelen...
http://steamcommunity.com/profiles/76561197964094938

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 26271 op 07-11-2007 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nogal een superslome internet connectie. Via een online store ? Moet je dan persé zo een Orange Box kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Anoniem: 156172 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:34:
Ik heb nogal een superslome internet connectie. Via een online store ? Moet je dan persé zo een Orange Box kopen ?
Nee, je kan het ook los kopen, maar voor 2 dollar tientjes extra heb je de orange box dus dat is een veel betere deal. Portal is erg cool en HL2 moet je gewoon hebben en mocht je die al hebben dan krijg je een coupon om hem weg te geven.
Als je connectie echt traag is dan duurt het wel even om te downloaden, maar zo verschrikkelijk groot is TF2 geloof ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluedevil
Anoniem: 156172 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:34:
is net hoeveel geduld je hebt via steam ben je goedkoper uit maar moet je de game downe van i-net.koop je hem hoe je maar een paar update's te downe zodra hij geinstalleerd is en dan game maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
  • Laatst online: 25-03 08:31
Met de huidige wisselkoers Euro-Dollar kan je het bijna niet verantwoorden hem in de winkel te kopen :). Bij mij koste het iets van 38 euro.

Alleen euh, als je een slome internetverbinding hebt, waarom koop je dan een multiplayer only spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zydell
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-06 07:50

Zydell

* * * * *

MrAngry schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:38:
[...]

Nee, je kan het ook los kopen, maar voor 2 dollar tientjes extra heb je de orange box dus dat is een veel betere deal. Portal is erg cool en HL2 moet je gewoon hebben en mocht je die al hebben dan krijg je een coupon om hem weg te geven.
Als je connectie echt traag is dan duurt het wel even om te downloaden, maar zo verschrikkelijk groot is TF2 geloof ik niet.
Neuj, slechts een slordige 3 tot 4 GB ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Zydell schreef op woensdag 07 november 2007 @ 17:15:
[...]

Neuj, slechts een slordige 3 tot 4 GB ;)
Dat is vast de hele box die je bedoeld, mijn tf2 dir is 180 mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisD
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-06 13:35
MrAngry schreef op woensdag 07 november 2007 @ 17:17:
[...]

Dat is vast de hele box die je bedoeld, mijn tf2 dir is 180 mb.
Bij het eerste spel uit de Orange Box moet 'ie ook nog de hele engine ophalen, en dan komt het toch echt zo rond de 3 á 4 GB uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

HertogJanNL schreef op woensdag 07 november 2007 @ 17:05:
Alleen euh, als je een slome internetverbinding hebt, waarom koop je dan een multiplayer only spel?
Met een verbinding die 20KB/sec haalt kan je prima gamen, zolang je maar een lage lantency hebt :P

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Laatst online: 09-06 21:17
Anoniem: 156172 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:28:

Ik vind het persoonlijk niet echt een spel voor de lange termijn. Sterke rnog, na een uurtje spelen begin ik het al redelijk beu te raken.
Komt denk ik voornamelijk omdat het echt een team-spel is, en je zonder goed team kansloos bent. Dat kan soms erg frustrerend zijn, zonder goed team.

De humor in het spel is leuk. Het is gebalanceerd, en goed doordacht. Maar ik zal het niet jaren blijven spelens zoals bijvoorbeeld Counter strike 1.6

Clanwars zijn absoluut goed mogelijk, juist door de kracht van goed teamspel.

@MrAngry
De HL2-engine staat in een andere map. Bij mij duurde de download ruim 2 en een hal uur op ~250kb/sec.

[ Voor 5% gewijzigd door frickY op 07-11-2007 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

download als eerste Peggles. Dan boeit het ook niet hoe lang de rest duurt :p

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-06 14:45

Yoozer

minimoog

Met een slome verbinding is het voornamelijk in de tussentijd vervelend als je nieuwe maps moet downloaden, want de standaardmaps zijn goed in elkaar gezet met veel liefde voor detail, maar uiteindelijk gaan ze misschien wat vervelen. Vervolgens ga je met dingen zoals Castle aan de slag (3 Heavies, 2-3 medics en dan walsen met die hap!) Echt gaaf.

Ik vind het zelf leuker dan UT:GOTY waar ik tijd (en geld in de telefoonrekeningen) in heb gestoken; geen idiote superwapens zoals een Redeemer, geen continu vechten voor ammo of wapens, en campen kan effectiever bevochten worden (al zul je bij een map zoals Sniper alleen maar campen). Je kunt niet zo makkelijk solo winning streaks maken, maar dat vind ik niet zo'n probleem; met de Heavy en de Medic kan dat alsnog.

Naja, blijft een kwestie van persoonlijke smaak he :).

teveel zooi, te weinig tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-03 02:55
HertogJanNL schreef op woensdag 07 november 2007 @ 17:05:
Met de huidige wisselkoers Euro-Dollar kan je het bijna niet verantwoorden hem in de winkel te kopen :). Bij mij koste het iets van 38 euro.

38 Euro ja, maar dan komt er nog belasting bij met Steam, waarna je weer bij zo'n 50 euro uit komt.

Ik heb retail voor 38 Euro, keurig in een doosje, geen gezeik met uren downloaden en dat is inclusief belasting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

De 38 euro die ik steam heb betaald was ook inclusief belasting ?

Wanneer allebei de prijzen gelijk zouden zijn, zou ik het nog liever via steam kopen:
1. Het kost minder moeite
2. Geen gezeik met kapotte/slechte/verloren dvd's
3. Bespaart ruimte in de kast

Ik zie het voordeel van het retail pakket niet echt.

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 15:59

Arfman

Drome!

Steam download van de Orange Box was bij mij 37 euro nogiets hoor :+

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
Dat hangt dus van de wisselkoers van die dag af. Ik heb via Paypal betaald, maar wel de preorder versie, was 5 dollar goedkoper dan de uiteindelijke. Overigens kan je met de retail ook gewoon downloaden van steam hoor, je key wordt geactiveerd, dus je kan het op een andere PC zo installeren door te downloaden. Eigenlijk is de DVD in de winkel niets anders dan een backup van de steam bestanden op het moment dat de game gold is gegaan. Je zult altijd nog een zooi updates moeten downloaden. Poeh, ben wel blij met mijn 500GB externe HDD, want mijn steam map wordt groter en groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
Nieuwe update :)

[quote]
November 7, 2007 - Current Release

Changes/Additions
  • Improved paged pool memory tracking
  • Freezepanel hud improvements now trigger on usage of the "jpeg" command
  • [b]Bug fixes[/b] [list]
  • Fixed crash on importing spray logo that claimed to be a valid jpeg file, but wasn't
  • Fixed Medic's uber-charge stats tracking
  • Fixed a bug in scoring Engineer building destruction
  • Engineers no longer earn points for using their own teleporters
  • Fixed Spies exploit enabling them to attack while disguising, without losing disguise
  • Fixed Spies being able to attach sappers through thin walls
  • Fixed several melee weapon switching exploits
  • Fixed exploit that allowed players to teleport with the intelligence
  • Fixed a client crash related to MP3 playing
  • Improved client handling of stats when a connection couldn't be made to the stat servers. Fixes several cases of stat loss
  • [/list]
Ikzelf ben die exploits nog nooit tegegekomen, maar mooi dat ze gefixed zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Switch op 08-11-2007 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Gaan we maar weer handmatig de server updaten.. want die -autoupdate lijkt nog steeds niet te werken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-06 13:33
Die medic ubercharge bug was ik idd ook al achter..
vond het nogal lame, dus niks mee gedaan.

Die engineers stats padding met eigen teleport is ook mooi.. nu krijg je dus gewoon 2 engineers die de ander z'n stats pad :S

Btw.. waar kan ik de stats van de [GoT] server ergens online vinden?
http://gottf.hlstatsx.com/?mode=playerinfo&player=1024

[ Voor 22% gewijzigd door OxiMoron op 08-11-2007 12:06 ]

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

ik heb ook 36euronogwat betaald in preorder voor de hele oranje doos. Dat was inc alles.

stats misschien ook nog bij
http://www.gametracker.com of
http://www.game-monitor.com

iets anders: iemand die weet hoe ik het taalprobleem in de console fix? ik wissel steeds maar hij vergeet het de hele tijd.

[ Voor 55% gewijzigd door Jazzper op 08-11-2007 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluedevil
wel grappig om te zien dat [got] op nr1 staat kwa clan rankings

http://gottf.hlstatsx.com/?mode=clans&game=tf >:)

[ Voor 29% gewijzigd door Bluedevil op 08-11-2007 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Gekeken naar de URL zal dit wel de clan ranking op de server van Brainstorm zijn, en niet globaal op alle servers die HLstatsX draaien ;)

[ Voor 19% gewijzigd door frickY op 08-11-2007 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:33
hahaha _/-\o_
Begin zelf TF2 steeds leuker te vinden, vooral als je in een goed team zit dan echt samenwerkt en niet als een stel malloten rond rent :P

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluedevil
frickY schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:12:
Gekeken naar de URL zal dit wel de clan ranking op de server van Brainstorm zijn, en niet globaal op alle servers die HLstatsX draaien ;)
ja oke maar dan doen we het nog wel netjes op onze eigenserver ;)
zie ook wel servers van clan's of onder de naam van een clan tag waar de clan zelf dik op word geownd door andere clans 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Is er ook een Got clan voor de 360? Ja ik speel tf2 op een 360 ja ik geef er de voorkeur boven mijn pc(niet stenigen plz). Want veel 360 mensen zijn slecht. Aan de andere kant op de pc was het niet veel beter. Voordeel is wel dat communicatie op de 360 makkelijker is iedereen heeft een microfoon. En mensen beginnen het beter door te krijgen maar ik zoek dus een leuke clan. Als dat mogelijk is voor de 360.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Gezien de tag voor de topic-naam geef ik je hier weinig kans ;)
Misschien ook een idee die [PC] tag voor het volgende deel achterwege te laten, aangenomen dat je niet de enige bent die dit op de 360 speelt.

Maar om je vraag te beantwoorden. Ik weet in ieder geval niets van een 360 GoT-clan. Ik weet uberhaupt niet van andere posters in dit topic die TF2 op de 360 spelen.

[ Voor 28% gewijzigd door frickY op 08-11-2007 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
psycomania schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:44:
[...]

ja oke maar dan doen we het nog wel netjes op onze eigenserver ;)
zie ook wel servers van clan's of onder de naam van een clan tag waar de clan zelf dik op word geownd door andere clans 8)7
Er zit ook een cumulatieve factor in die hlstatx volgens mij, dus hoe meer je speelt op een server hoe hoger je in de rankings komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-06 01:17
Postius schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:07:
Is er ook een Got clan voor de 360? Ja ik speel tf2 op een 360 ja ik geef er de voorkeur boven mijn pc(niet stenigen plz). Want veel 360 mensen zijn slecht. Aan de andere kant op de pc was het niet veel beter. Voordeel is wel dat communicatie op de 360 makkelijker is iedereen heeft een microfoon. En mensen beginnen het beter door te krijgen maar ik zoek dus een leuke clan. Als dat mogelijk is voor de 360.
_O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
Mwhaa k geef je weinig kans dat hier veel tf2 op de 360 spelers te vinden zijn.

k heb et even 3 uur op de 360 tf2 gespeeld en ik moet zeggen vind et niet echt super spelen!!
( zal wel aan mij liggen omdat ik niet veel op een console spelen. )

Majah wanneer gaan we weer met zn allen knallen?? heb wel weer zin om ff te
schietten.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik wist niet eens dat je als engineer punten kreeg voor je teleporters? Ik heb er eens op gelet, maar heb er nooit punten bij zien komen voor mijn tp's?

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Het is toch echt zo. Er zijnwaren zelfs engies die het wagen hun entrance en exit tele naast elkaar te zetten, en de halve game alleen maar aan het teleporten zijn en zo bovenaan hun team komen te staan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
FrostXL schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:07:
De 38 euro die ik steam heb betaald was ook inclusief belasting ?

Wanneer allebei de prijzen gelijk zouden zijn, zou ik het nog liever via steam kopen:
1. Het kost minder moeite
2. Geen gezeik met kapotte/slechte/verloren dvd's
3. Bespaart ruimte in de kast

Ik zie het voordeel van het retail pakket niet echt.
Bij Steam komen ze bij het allerlaatste scherm bij de betaling nog ff met de balasting, ik heb de 3 CiV 4 games gekocht op Steam, was geloof ik 75 dollar op Steam, dus ik dat in Euro´s overmaken op Paypal, bleek dus uiteindenlijk nog belasting bij te komen, kwam uiteindelijk weer op 70 dollar uit, wat in dat geval dan weer niet een paar Euro goedkoper was dan de normal retail prijs maar als je een beetje goed rond kijkt op internet vind je elke game stukken goedkoper retail dan op Steam.

Waarom Retail?
1. Het kost minder tijd met downloaden, na het installeren had ik alle 3 games in 90 seconden geupdate.
2. Als je normaal met je spullen om gaat heb je daar nooit geen problemen mee, ik gebruik al meer dan 10 jaar games van cd en dvd en daarbij slechte 1 keer een barstje gehad in mijn BF1942 cd, wat niet ernstig was aangezien het aaan het midden was maar toch maar een nieuwe besteld, als je bedenkt dat ik ongeveer 500 game cd/dvd´s heb dan is dat dus helemaal niets. Het ligt in 99.9% van de gevallen geheel aan de gebruiker als het kapot gaat.
3. een dvd case neemt nauselijks ruimte in beslag... Ik heb dan toch liever echt bewijs dat ik kan vasthouden en laten zien dat ik het spel bezit, want hoe goed Steam of welke online service ook is, er is altijd de mogelijkheid dat het mis gaat.

Andere goede voorbeelden van Steam prijzen zijn Bioshock, waar je 5 Euro meer voor betaald op Steam dan de normale prijs in een willekeurige winkel en Call of Duty 4, waar voor Amerikanen op team dat gewoon $49,95 is Steam dat bij de Euro landen op $69,95 met de woordjes plus tax erbij, betaal je dus veel en veel meer dan retail, terwijl het hun minder kost dan retail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:31
Grappig is trouwens dat je in het laatste gedeelte van dustbowl als demo makkelijk over de daken kan blijven spammen, punten scoren zonder dat iemand je ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

wat zeggen we nou... 36 euro totaal! als in afgeschreven als in dat is het.

allemaal leuk en aardig tax, etc, aan het eind van steam, etc etc maar dat is wat ik betaald heb. Ergo, het spel is nog goedkoper als je de tax niet meerekent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Even een vraagje tussendoor mbt. Steam en LAN-games: mogelijk dat de leden van ons clubje de Orangebox gaan aanschaffen (dus niet de downloadversie) om op lan-parties weer een aanvulling te hebben op het games-assortiment :P

Maar is het mogelijk TF2 te spelen zonder internetverbinding? Dit omdat het niet altijd mogelijk is verbonden te zijn met internet op zo'n lan-party (Testdrive Unlimited valt daardoor bijv. al af, die wil perse een connectie met de Gamespyserver hebben :()..

Ik heb al lopen zoeken, googlen etc., maar ik kom vnl. dingen over CS uit 2004 tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
Jazzper schreef op donderdag 08 november 2007 @ 20:59:
[...]

wat zeggen we nou... 36 euro totaal! als in afgeschreven als in dat is het.

allemaal leuk en aardig tax, etc, aan het eind van steam, etc etc maar dat is wat ik betaald heb. Ergo, het spel is nog goedkoper als je de tax niet meerekent!
Ja retail is ook goedkoper als je de BTW niet meerekend, het feit is gewoon dat je met Steam helemaal niet minder betaald, je betaald meestal hetzelfde, soms net iets minder en vooral in gevallen van niet Valve games veel meer terwijl het de developer veel minder geld kost om jou dat spel digitaal aan te leveren, de prijzen zijn dus nog lang niet gelijk aan wat je er voor krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
Zo, de afgelopen dagen als [GOT] Pandemic een beetje terror gezaait op die servers waar tweakers komen.

En dat met name als spy of scout :p.

Moet zeggen dak het echt een erg leuk spelletje vind; en gotters killen voegt toch wel wat toe. Al ken ik in den lijve niemand van jullie; het geeft toch voldoening!

En dan met name het slayen van een engineer, om vervolgs met quickswitch snel zn turret te sappen zodat die je niet kilt op t moment dat je je disguise kwijtraakt. Echt niemand verwacht dat je het in die volgorde ook kan doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:12

Wimo.

Shake and Bake!

Aargh, ik werd me daarstraks toch een partij gepakt in de suddendeath ronde op de got server. Was engineer en zat niet op te letten ... keihard van achteren door [got] capo o.i.d. . Die zal wel hebben zitten lachen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Cabo wacked altijd iedereen van achter. Kut spy :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:26

Bezulba

Formerly known as Eendje

ja cabo moet dood! ernstig!

steam trouwens ook "the servers are currently too busy blablabla" grmbl grmbl

[ Voor 60% gewijzigd door Bezulba op 08-11-2007 23:25 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226976

Is er trouwens ook een demo van dit spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

nee maar ik gok dat er wel weer een free weekend of hoe dat heet, komt. Dan kan iedereen het spel spelen.

Er circuleert wel wat zag ik maar dan ben je gedoemd tot crappy servers etc. Dat wil je niet. Kopen, genieten en spelen! Voor die prijs is het 'a steal' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Het grappige is nu, dat je die dvd kan weggooien. In principe heb je alleen die serial nodig. ( het is echt zo)
Wimo. schreef op donderdag 08 november 2007 @ 23:01:
Aargh, ik werd me daarstraks toch een partij gepakt in de suddendeath ronde op de got server. Was engineer en zat niet op te letten ... keihard van achteren door [got] capo o.i.d. . Die zal wel hebben zitten lachen :(
_O-

op mijn stats
38,5 uur als spy gespeeld
23 uur pyro
13,1 sniper
Daarna engineer & medic bijna 5 uur, en de rest onder de 1 uur.
:)

[ Voor 14% gewijzigd door Cabo op 09-11-2007 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Iva_Bigone schreef op donderdag 08 november 2007 @ 22:40:
Even een vraagje tussendoor mbt. Steam en LAN-games: mogelijk dat de leden van ons clubje de Orangebox gaan aanschaffen (dus niet de downloadversie) om op lan-parties weer een aanvulling te hebben op het games-assortiment :P

Maar is het mogelijk TF2 te spelen zonder internetverbinding? Dit omdat het niet altijd mogelijk is verbonden te zijn met internet op zo'n lan-party (Testdrive Unlimited valt daardoor bijv. al af, die wil perse een connectie met de Gamespyserver hebben :()..

Ik heb al lopen zoeken, googlen etc., maar ik kom vnl. dingen over CS uit 2004 tegen.
Steam kent een offline mode, dus TF2 spelen op de LAN zou geen problemen mogen opleveren.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 15:59

Arfman

Drome!

Mits je allemaal vantevoren hebt geupdate.

* Arfman herinnert zich nog de Steam taferelen op Drome 12 en 13 :(

Steam is prachtig voor thuisgebruik, maar voor grote LAN's is het een groot drama.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Kapoen schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 06:26:
[...]

Steam kent een offline mode, dus TF2 spelen op de LAN zou geen problemen mogen opleveren.
Arfman schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 08:43:

Steam is prachtig voor thuisgebruik, maar voor grote LAN's is het een groot drama.
Ok, bedankt voor de antwoorden :)
Dat vantevoren updaten (& zo dus allemaal zelfde versie gebruiken) vond ik ook terug in die topics van 3 jaar terug, maar dan icm. CS.
Het is nogal eens 'last minute' (lees: zooitje) bij ons, soms moeten de games nog ter plekke geinstalleerd/gepatched worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Iva_Bigone schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 09:38:
[...]
Ok, bedankt voor de antwoorden :)
Dat vantevoren updaten (& zo dus allemaal zelfde versie gebruiken) vond ik ook terug in die topics van 3 jaar terug, maar dan icm. CS.
Het is nogal eens 'last minute' (lees: zooitje) bij ons, soms moeten de games nog ter plekke geinstalleerd/gepatched worden :+
Gekende LAN problemen, niks ergs :)

Verleden week ging ik naar een kleine LAN met mijn ex-TFC clangenoten, en daar hadden we net dezelfde problemen: welke games gaan we spelen jonges? Damn, die f*cking update werkt niet,...

De charmes van een LAN zullen we maar zeggen? 8)
=========
Zijn er al goede/kwaliteitsmappen losgelaten door de TF2 community ondertussen? De Fortress Forever mappers hebben al mooie dingen laten zien, en voor TF2 ben ik tot nu toe nog niet veel soeps tegengekomen jammer genoeg (moet wel bekennen dat ik eerder op jacht ben naar CTF mappen dan CP).

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
Caboman schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 01:05:
[...]

Het grappige is nu, dat je die dvd kan weggooien. In principe heb je alleen die serial nodig. ( het is echt zo)
Ja dat weet ik, maar dat is het punt van retail niet, retail is en goedkoper en je hoeft geen uren te downloaden, even installeren en 2 minuutjes updaten en je hebt het.

Hier word uitgelegd waarom games op Steam meestal duurder zijn dan retail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
Kapoen schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:07:

Zijn er al goede/kwaliteitsmappen losgelaten door de TF2 community ondertussen? De Fortress Forever mappers hebben al mooie dingen laten zien, en voor TF2 ben ik tot nu toe nog niet veel soeps tegengekomen jammer genoeg (moet wel bekennen dat ik eerder op jacht ben naar CTF mappen dan CP).
Tja ik vind de maps nog niet echt geweldig. Heb wel wat leuke potjes op cp_lazytown meegemaakt, maar voor de rest vind ik de meeste maps bagger. Veel te groot opgezet, weinig details, geen logische flow. Ik wacht nog steeds op het eerste meesterwerkje. Maar goed, nu de SDK er is komt dat wel goed hoop ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
1shot1kill schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:59:
[...]

Ja dat weet ik, maar dat is het punt van retail niet, retail is en goedkoper en je hoeft geen uren te downloaden, even installeren en 2 minuutjes updaten en je hebt het.

Hier word uitgelegd waarom games op Steam meestal duurder zijn dan retail.
Ik kan me wel vinden in het feit dat retail goedkoper is. Maar omdat ik met mijn creditcard heb betaald, ben ik zo ie zo goedkoper uit. En ja, je hebt 't sneller in huis vind ik niet zo belangrijk. ( al dat ik TF2 beta speelde :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
}:O
Nah niet lief. Tja Pc of Console shooters, Het maakt mij niet veel meer uit maar veel mensen die op de pc gewend zijn te schieten klagen alleen maar over een controller. Maar er zitten wel grote vooooordelen aan online gamen op een console tegenover een pc. Teminste geen gekloot met decals en weet ik veel wat nog meer voor een optimale frame rate. Geen gekloot met details lager zetten zodat je geen ontploffingen ziet en beter mensen kan raken als er nogal veel aan de gang is. Op een console heeft iedereen dezelfde configuratie :-)

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203716

Even off-topic vraagje over Steam in het algemeen

Ik heb sinds kort dat ik niet meer kan switchen in-game tussen het spel (alles van Orange Box) en Steam zelf. Heel irritant, aangezien vrienden vrolijk doorpraten onder het spelen en ik noodgedwongen moet alt-tabben, wat erg lang duurt. Eerst stond hij altijd op default (Shift + Tab) en ik heb al meerdere hotkeys geprobeert en uiteindelijk ook wat harder dan nodig op de toetsen lopen timmeren, maar het wil allemaal niet werken.. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Languh
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-09-2024
ging weer lekker net, zeker in die nieuwe custom map...
ik als medic op t einde ff capturen en niemand had het door :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203716

Ondertussen ook weer even lopen spelen. In rats_alpha bij Blue, spy disguised als sniper, loop vrolijk het Rode hok binnen, backstab 3 snipers en sap ondertussen nog een sentry en dispenser mee. 6 puntjes binnen minuut :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyduck170
  • Laatst online: 08-06 12:33

psyduck170

Mééééédic

frickY schreef op donderdag 08 november 2007 @ 23:06:
Cabo wacked altijd iedereen van achter. Kut spy :p
daarstraks cabo mooi gedomineerd toen hij spy was lol

tis wel meestal omgedraaid :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2024
Languh schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 22:33:
ging weer lekker net, zeker in die nieuwe custom map...
ik als medic op t einde ff capturen en niemand had het door :P
Ja dat was dus cp_warpath, idd erg leuke map. Ook veel gespeeld in TFC.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26271

Soldier Weenie heeft in 2 dagen tijd zijn hoogste rank behaald op de GoT server met HLstats... 19de plaats... nu helaas afgezakt naar 23 zie ik net...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Condor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:24
Zou ik een invite mogen hebben om de clan te mogen joinen :P.

Steam Account thecondor@planet.nl

[ Voor 23% gewijzigd door The Condor op 10-11-2007 11:25 ]

Spec`s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:41
The Condor schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 11:09:
Zou ik een invite mogen hebben om de clan te mogen joinen :P.
ik ook graag :) (acc = writser)

[ Voor 3% gewijzigd door writser op 10-11-2007 11:23 ]

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2024
Brainstorm schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 23:12:
[...]

Ja dat was dus cp_warpath, idd erg leuke map. Ook veel gespeeld in TFC.
Laat die er inderdaad maar tussen staan! Da's een erg leuke, intense map, zelfs als je bij de verliezers zit...

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Als ik op de [GoT] server wil krijg ik de melding dat m'n Steam userId al in gebruik is op die server. Hoe kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Nu online
Iemand al zitten spelen met TF2 in combinatie met Gary's Mod 2007?
Clickable:
Afbeeldingslocatie: http://i16.tinypic.com/8fwzg60.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
The cake is a lie!!
HWG heeft zo een hilarische uitdrukking als hij lacht. Echt geniaal getekent.
En Pyro zit alleen maar geboeit naar de brandende kaars te kijken, lol.

@Gimbooze
Log even uit uit Steam. Niet de client afsluiten, maar echt uitloggen. Dat doe je door in het menu voor "Change user" te klikken. Je krijgt dan een nieuw token wat je probleem zou moeten oplossen.

[ Voor 24% gewijzigd door frickY op 10-11-2007 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
frickY schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 16:26:
@Gimbooze
Log even uit uit Steam. Niet de client afsluiten, maar echt uitloggen. Dat doe je door in het menu voor "Change user" te klikken. Je krijgt dan een nieuw token wat je probleem zou moeten oplossen.
Dat werkte, thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:31
Is het jullie al opgevallen dat als je met de demo je fles gebruikt als wapen, de fles op een gegeven moment ook echt breekt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:38

Wiebbe

<none />

Vinnienerd schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 19:20:
Is het jullie al opgevallen dat als je met de demo je fles gebruikt als wapen, de fles op een gegeven moment ook echt breekt? :P
Dat is als je crit :P

Zelfde als met een heavy, als je crit doe je een upper cut ^^

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Waarmee hij op de critical hit doelt ;)

Wat gebeurd er eigenlijk met de melee van andere spelers bij crithit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
Arfman schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 08:43:

haha jah half drome moest op 4 internet connecties zn steam updaten :P

was wel laggen :) ( k had geluk dat ik dicht bij woonde en die middag nog me steam had geupdate :P)

ff weer ontopic
tf2 op lan wil heel mooi we hebbe tf2 op school geinstaleerd op iets van 20 pc`s en daar konden we em wel relaxt spelen :)

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Vanavond toch weer een aantal leuke potjes gespeelt! Degene die daarvoor verantworodelijk waren, bedankt :)
Na 5u34m op de [GoT] server ga ik maar eens richting mn nest :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-06 12:23
Was gezellig gisteren/vannacht maar jammer dat mn muis zn eigen weg koos :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

frickY schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 20:33:
Waarmee hij op de critical hit doelt ;)

Wat gebeurd er eigenlijk met de melee van andere spelers bij crithit?
Ik heb daar eigenlijk nooit bij stilgestaan, maar weet wel dat je 100% crit kans hebt zodra een match is gewonnen. D.w.z., de winnende partij kan dan voor korte tijd nog wapens gebruiken, terwijl de verliezers alleen maar kunnen lopen. Je zou het dus redelijk makkelijk kunnen testen door een match te winnen en ff de tegenstander afslachten met een melee move (mits er nog wat leven) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Condor
  • Laatst online: 14:24
Haha idd, geniaal.

Heb ff in een goede deuk gelegen hier :P

Zal vanavond ook even kijken of ik mee kan doen :P, lijkt me wel lachen :D

[ Voor 38% gewijzigd door The Condor op 11-11-2007 12:55 ]

Spec`s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
lol k ben net ook ff aan de gang geweest met garry`s mod k post strx wel de screens :) en wat filmpjes :P

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:36

Knaak

It's me, Mario!

Hehe die eerste _/-\o_

Garry en zijn team zijn zeker wel een van de beste Source modders, zoveel fun gehad met Gmod. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
hej mss ff beetje offtoppic
maar weet iemand hoe ik de tf2 models enzoo kan laden in garry`s mod 9
of moet ik nu de nieuwere garry`s mod kopen ??

najah ik hoor het wel

btw vanaaf nog ff een stevig potje got tf2 en ??
net nog wel even gespeeld. k moest gewoon 15 minz wachten voordat ik er in kon :p
maarjah mss dan tot vanavond

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:12

Wimo.

Shake and Bake!

Ging lekker net, een hoop gotters op de server ! Ben voor het eerst serieus gaan healen en dat valt vaak niet mee :( Ontwijken van vijanden lukt perfect maar het is soms zo'n chaos :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

ik ben nu met Tortoise al die svn content aan het binnenhalen. Ben benieuwd of en hoe het werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LMD
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

LMD

Complex Minded

Wimo. schreef op zondag 11 november 2007 @ 16:56:
Ging lekker net, een hoop gotters op de server ! Ben voor het eerst serieus gaan healen en dat valt vaak niet mee :( Ontwijken van vijanden lukt perfect maar het is soms zo'n chaos :D
Maak je meester van de chaos en het is zo leuk :D

Nothing more to say...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:12

nFo

Erg cool spel: Team Fortress 2 :+
Veel gespeeld op de Xbox 360.
Andere goters die het ook op de 360 spelen ?

Zit er veel verschill in de PC & Xbox 360 versie ?

En komen er nog meer maps uit ?
Echt veel maps zijn er niet.

[ Voor 11% gewijzigd door nFo op 11-11-2007 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
nFo schreef op zondag 11 november 2007 @ 21:26:
Erg cool spel: Team Fortress 2 :+
Veel gespeeld op de Xbox 360.
Andere goters die het ook op de 360 spelen ?

Zit er veel verschill in de PC & Xbox 360 versie ?

_O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

volgens mij 0 tot 1 andere GoTter. De rest speelt het op een echte game machine waarbij je geen aim hulp nodig hebt om fatsoenlijk raak te kunnen schieten (of hoe dat werkt op consoles).

ik heb geen idee wat het verschil is verder. Ik meende dat ze het ooit nog door wilde lussen, maar het lijkt me sterk.

de meeste fps spellen hebben bij release maar 5 tot 10 maps. Niets geks bij. Komen in de loop der tijd officiele valve maps bij en de custom maps vliegen je nu al om de oren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

nFo schreef op zondag 11 november 2007 @ 21:26:
Idd, en ook teveel cp_ maps. Zat door wat oude TFC screenshots te kijken en toen bedacht ik me ineens dat ik Hunted toch wel mis. Speelde destijds vaak op 1 van Valve's (of was het Sierra?) 24/7 Hunted servers, in Amerika dus waardeloze ping (56K ook nog) maar het was wel erg leuk :)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:12

nFo

Jazzper schreef op zondag 11 november 2007 @ 22:05:
volgens mij 0 tot 1 andere GoTter. De rest speelt het op een echte game machine waarbij je geen aim hulp nodig hebt om fatsoenlijk raak te kunnen schieten (of hoe dat werkt op consoles).

ik heb geen idee wat het verschil is verder. Ik meende dat ze het ooit nog door wilde lussen, maar het lijkt me sterk.

de meeste fps spellen hebben bij release maar 5 tot 10 maps. Niets geks bij. Komen in de loop der tijd officiele valve maps bij en de custom maps vliegen je nu al om de oren.
Niemand ?
Ik heb wat PC screens zitten vergelijken, maar de PC versie ziet er niet veel beter uit.
Aim hulp heb je niet hoor. ;)
Ik vind het smooth spelen op de Xbox 360.

Maar de PC versie ook is kijken, wat beter speelt.
:?

[ Voor 10% gewijzigd door nFo op 11-11-2007 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Tja de console versie.

Nu ken ik twee mensen op dit forum die de console versie spelen, de rest speelt de pc versie. Niks mis mee, maar vind het altijd grappig :).

En tja, de custom maps, wat doe je eraan. Er zijn nu ongeveer 10 custom maps die vaak worden gespeeld maar niet echt van hoge kwaliteit. Maar dat zal niet lang duren, en dat is weer nadeling voor de console versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-06 12:23
tooter schreef op zondag 11 november 2007 @ 16:31:
hej mss ff beetje offtoppic
maar weet iemand hoe ik de tf2 models enzoo kan laden in garry`s mod 9
of moet ik nu de nieuwere garry`s mod kopen ??

najah ik hoor het wel

btw vanaaf nog ff een stevig potje got tf2 en ??
net nog wel even gespeeld. k moest gewoon 15 minz wachten voordat ik er in kon :p
maarjah mss dan tot vanavond
Heb je al dit geprobeerd?

REQUIRES HL2:EP2 & GMOD10

How To Install The Beta

1. Download this file.

www.garrysmod.com/gmbeta/gmbeta2007.zip

2. Extract it to your SourceMods folder..

i.e. C:\Games\Steam\steamapps\SourceMods\

It should make the folder

C:\Games\Steam\steamapps\SourceMods\gmbeta2007

The folder will be empty(ish)

3. Download and install Tortoise SVN

http://tortoisesvn.net/downloads

4. Right click on the gmbeta2007 folder, and go to "SVN Update"

It should then update. It should just download gameinfo.txt and a load of spawnicons.

When you want to check for updates again, do the same thing again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Languh
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-09-2024
geweldig die gmod pics

misschien toch maar gmod aanschaffen....
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.