ik vind dustbowl ook de mooiste map die er is.
De eerste punt(en) kun je mischien wat minder goed verdedigen.(ligt er wel aan welk stuk van de map je speelt)
Maar als je niet een echt goed team hebt dan zijn de eerste cp ook wel moeilijken,En kun je die 2e Cp bijna niet krijgen.Vooral als ze een beetje veel engineers hebben en een pyro die de boel daaro in de fik zet. ( voor spy`s)
Dan kun je der met meerdere uberchargers nog niet winnen.
Daar in tegen werken de stickybombs van de demoman wel weer heerlijk.
Dus opzich is de map gewoon perfect uitgebalanceerd (mag ook wel naar 9 jaar development)
En ligt het gewoon aan hoe goed het team op elkaar inspeeld (als je het aan mij vraagt).
Hehe spelen met minder dan 25 fps vind ik persoonlijk niet fijn spelen.
(Speel zelf op 1900x1200 met alles op high en ook aa en die andere meuk aan en dan gelockt op 60 fps. Maar kan met het command fps_max 300 ook nog tot de 90 frames komen. (Maar dan heb ik irritante framedrops en lag ik soms dus iets).
En moet zeggen een dual core help wel want je 2e core berekend ook wat geloof ik ( particles )
Een dikke videokaart is ook wel handig maar de mid range kaarten van tewenwoordig runnen
alle source engine games makkelijk op het hoogst,met een reso van 1600x1200 en native (widescreen) reso`s.
+ een vatsoenlijke internet conection want met een ping boven de 150 word et ook al bagger

.
Trouwens als je last hebt van hoge ping zet dan bij steam/settings/downloads die conectie op
cable/fiber 10m. ( Dat hielp bij mij om me ping ongeveer 20 omlaag te krijgen
[
Voor 40% gewijzigd door
tooter op 14-11-2007 15:30
]