[PC] Team Fortress 2 / Fortress Forever, deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.099 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Ik heb de community nog op private laten staan, omdatwe nu op de 149 members zitten. Zodra er weer een member bijkomt doet de Friendslist het weer neit meer :(

Iemand een idee hoe we dit kunnen verhelpen? Misschien een 2de extra community erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-03 08:31
Er is al een extra community! [GoT] TF2. Lt Marx en ik zijn er op dit moment admin, maar sollicitaties zijn welkom hoor ;). Ik zal de mensen die hier om acces hebben gevraagd even toevoegen. Het gaat hier dus alleen om mensen die regelmatig TF2 spelen, zodat we samen publics onveilig kunnen maken en wat meer aan teamwork kunnen doen. De groep is private, dus vraag hier voor een invite!

De URL is http://steamcommunity.com/groups/gottf2

[ Voor 6% gewijzigd door HertogJanNL op 29-10-2007 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

HertogJanNL schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 09:10:
Er is al een extra community! [GoT] TF2. Lt Marx en ik zijn er op dit moment admin, maar sollicitaties zijn welkom hoor ;). Ik zal de mensen die hier om acces hebben gevraagd even toevoegen. Het gaat hier dus alleen om mensen die regelmatig TF2 spelen, zodat we samen publics onveilig kunnen maken en wat meer aan teamwork kunnen doen. De groep is private, dus vraag hier voor een invite!

Nou je kent mij al alleen ben ik nog niet lid van een GoT group dus bij deze mijn aanvraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 23:47

Technicality

Vliegt rechtsom...

Bij deze ik dan ook maar voor de TF2 groep :)

:o jeetje wat snel !

[ Voor 21% gewijzigd door Technicality op 29-10-2007 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08 17:53

Yoozer

minimoog

Afgelopen vrijdag de Orange Box gehaald - wel in het Nederlands, dus het voelt allemaal soms een beetje raar (vooral in Portal; de hele credits op het einde zijn vertaald!) en ook even gekeken wat er gedaan kon worden met TF2.

Ik heb in 2000 of zo even een binge gehad met UT:GOTY via ISDN - leuk, uitleggen wat er nou 400 gulden heeft gekost op de rekening van KPN :$ - maar TF2 ziet er veelbelovend uit als nieuwe kandidaat. Supergaaf. En nu ook nog een paar NL servertjes er bij; nog beter.

teveel zooi, te weinig tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:50

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

@technicality: jaja, ik was toevallig net een beetje aan het steamen...

^^ Je kan de taal gewoon veranderen in de steam settings, in welke taal je hem hebt gekocht maakt niet uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyduck170
  • Laatst online: 08-06 12:33

psyduck170

Mééééédic

Mij mag je ook toevoegen aan de groep. De orange box gekocht voor half life ep1 en 2 maar het is tf2 dat elke avond wordt gestart _/-\o_ . ben wel men stats allemaal kwijt gespeeld :(

[GoT]psyduck170

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantis
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:47
frickY schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 23:56:
Die custom-maps zijn nog best goed te doen, moet ik zeggen. Had ik niet verwacht :)
Je moet eens cp_lazytown spelen op 85.236.101.141:27115 .
Deze map is bijna onmogelijk te winnen, maar dat maakt ze ook zo verslavend :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:06
Hey :) Ik heb hier Steam / TF2 onder Wine draaien op openSUSE 10.3, maar ik vraag me af of dat me nog permabans op kan leveren omdat Wine toch sommige dingen net wat anders doet dan Windows :P

Afgezien daarvan, wheeey! TF2 group :) Mijn SteamID is 'Zsub'. De nickname die je instelt maakt niet uit, toch? Want die verandert nog wel eens afhankelijk of ik met GoT-ers of met m'n vrienden speel... (Naja, nick, de tag iig :P)

Ik ben overigens compleet voor teamwork. Is er ergens een goede TS voor deze group? Werkt altijd wel erg fijn, imho.

[ Voor 12% gewijzigd door Zsub op 29-10-2007 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

dunno hoor.. Ze hadden op die map wel een timer mogen toevoegen :>

Gister waren we echt 3 uur bezig ofzo voordat er uberhaupt wat gebeurde o_O Beetje saai na een tijdje!

Twee dagen geleden wel heerlijk gespeeld met Deurmat & Co

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Mantis schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 14:20:
[...]

Je moet eens cp_lazytown spelen op 85.236.101.141:27115 .
Deze map is bijna onmogelijk te winnen, maar dat maakt ze ook zo verslavend :p
Ja vooral die laatste controlpoint is echt onmogelijk, tenminste, behalve als je gewoon een super goed team hebt tegen een slecht team.

En @Zsub: Ik ga hier niet vanuit, ik weet verder ook niet waar ze op checken bij VAC, maar je bent echt niet de enigste die TF2 (of andere source games) op wine draait, en anders was dat allang groot en breed bekend geweest dat je dat vooral niet moet doen (denk ik) :P

[ Voor 25% gewijzigd door Magnetic_Man op 29-10-2007 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiebbe schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 14:28:
dunno hoor.. Ze hadden op die map wel een timer mogen toevoegen :>

Gister waren we echt 3 uur bezig ofzo voordat er uberhaupt wat gebeurde o_O Beetje saai na een tijdje!

Twee dagen geleden wel heerlijk gespeeld met Deurmat & Co
Ik zie dat ik teveel tijd besteed aan TF2 :9 zie mijn naam steeds vaker terug komen.

Moet zeggen dat ik me ook redelijk red in de TF2 community. Heb nooit TF classic ofzo gedaan maar schiet hier toch best wat raak en sta meestal wel 1e of 2e. Kan ook wel met redelijk wat classes opschieten. Sniper/Soldier/demoman zijn wel mijn favorieten :)

Pas 31 punten achter mekaar gehad met sniper.. 24 kills ofzo .. ging wel echt lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
TF classic is ook echt niet vergelijkbaar met de huidge TF.

Het was allemaal wat ingewikkelder, met nog meer mogelijkheden om je doel te bereiken.

Ik mis ook echt alle granaten uit TF classic. Vooral bij medics en scouts welteverstaan :s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
Ik ben echt blij dat de granaten weg zijn. Het maakte het geheel vaak nog chaotischer, zie bijv. ook Fortress Forever.

Zsub: je bent toegevoegd.

Verder heb ik een event aangemaakt voor vanavond 20:00, om eventjes met veel GoTers samen te knallen. Je kan de server e.d. vinden in de agenda van de TF2 group. Mocht die server vol zijn dan zoeken we wel een andere. Hopelijk tot straks!

Hoe zien jullie stats er trouwens uit? Dit zijn de mijne: http://steamcommunity.com/id/HertogJanNL/stats/TF2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-08 08:14

DonMetal

Doet Iets Met Media

Als jullie mij ook even zouden willen toevoegen:

SteamID: DonMetal
Ingame: -MR- M3taal

Joejoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
@Deurmat
En dan denk ik dat je dit nog niet eens gezien hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-09 21:47
HertogJanNL schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 17:08:
Ik ben echt blij dat de granaten weg zijn. Het maakte het geheel vaak nog chaotischer, zie bijv. ook Fortress Forever.

Zsub: je bent toegevoegd.

Verder heb ik een event aangemaakt voor vanavond 20:00, om eventjes met veel GoTers samen te knallen. Je kan de server e.d. vinden in de agenda van de TF2 group. Mocht die server vol zijn dan zoeken we wel een andere. Hopelijk tot straks!

Hoe zien jullie stats er trouwens uit? Dit zijn de mijne: http://steamcommunity.com/id/HertogJanNL/stats/TF2
Als je trouwens wilt kan ik op mijn servertje vanavond wel een wachtwoord gooien, dan kunnen alleen GoT leden er in.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
Brainstorm schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 17:48:
[...]

Als je trouwens wilt kan ik op mijn servertje vanavond wel een wachtwoord gooien, dan kunnen alleen GoT leden er in.
Oh dat is wel prima! Ben je er zelf bij? Ik had jouw server al als locatie staan bij het 'event', 84.244.171.28:27015 was het toch? Moeten we dan maar kijken of we er een pass op gooien of tegen anderen gaan spelen, oke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb voor morgenavond even een event aangemaakt, hoop dat het druk wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Ik ben vanavond en morgenavond ook van de partij. Heb inmiddels ook een invite te pakken voor de private GoT club, dus dat wordt vast leuk. Gisteren ook weer heerlijk weten te knallen, maar ik moest er wel even inkomen (laatste tijd met name MP3 gespeeld, toch net ff anders :P).

Uiteindelijk maar geprobeerd cabo in de fik te steken, maar dat was me te vaak kiele-kiele (in zijn voordeel :( ). Pyro en Spy blijven toch mijn favoriete classes, daarmee kun je zo lekker chaos veroorzaken.

P.S. Hoe zit dat trouwens met in-game voicechat? Dat is toch altijd public (dwz, beide partijen horen het), of is er nog een mogelijkheid dat alleen voor je eigen team te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
HertogJanNL schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 18:33:
[...]

Oh dat is wel prima! Ben je er zelf bij? Ik had jouw server al als locatie staan bij het 'event', 84.244.171.28:27015 was het toch? Moeten we dan maar kijken of we er een pass op gooien of tegen anderen gaan spelen, oke?
Ja ik ben er zeker wel bij, ben zometeen online.
Cleetje schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 19:09:
..
P.S. Hoe zit dat trouwens met in-game voicechat? Dat is toch altijd public (dwz, beide partijen horen het), of is er nog een mogelijkheid dat alleen voor je eigen team te doen?
Dat is in te stellen, standaard hoor je alleen je eigen team dacht ik.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voyage
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:31
Zo dat waren een paar über leuke potjes! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redlum
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-09 20:46
Inderdaad, vooral die lange, had een score van 115 ofzo aan 't einde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
Nou dat was me het avondje wel! Veel bekende gezichten gezien op Brainstorm's server. Er werd ook lekker samengewerkt en die friends achievement is inmiddels wel binnen! 't Was goed!

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/hertogjan45/tf2_got1.jpg

Moeten we snel weer doen! Misschien ben ik er morgen ook bij, weet ik nog niet zeker. Koeitje, jij zit nog niet bij [GoT] TF2 denk ik dan? Ik heb je een invite verstuurd iig (hopelijk naar de goede :-)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:02
Was inderdaad leuk spelen met zijn allen. In het begin werd er overigens veel samengewerkt met voice chat, later hoorde ik niemand meer, best jammer eigenlijk :)

Maar die laatste ronde had ik echt absurd veel kills als Heavy zijnde, had er eigenlijk een screenshot van moeten nemen :D

Wel mooi overigens, die complete stormloop van blauw ineens. Wist niet wat ik zag _O_

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Haha, ja Lt Marx zei op een gegeven moment: "Over 20 seconden iedereen rushen!". Ging toen erg goed idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HertogJanNL schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 21:46:

Moeten we snel weer doen! Misschien ben ik er morgen ook bij, weet ik nog niet zeker. Koeitje, jij zit nog niet bij [GoT] TF2 denk ik dan? Ik heb je een invite verstuurd iig (hopelijk naar de goede :-)).
Ik heb hem declined. 1 group is genoeg voor mij, iedereen zit sowieso al in die groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Hahaha ja, wat een manipulatie screenshot. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Ja die rush was echt heel cool. Met zijn allen gewoon gaan en dan hopen dat het goed gaat! Het spel dwingt al een hoop teamplay af, maar het blijft leuker met mensen die echt willen sterven voor elkaar *snif*. Vanavond heb ik echt een aantal potjes gespeeld die voor mij de leukste waren tot nu toe met TF2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisD
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 10:54
Team Fortress 2 is inderdaad best verslavend. Heb het al regelmatig meegemaakt dat ik 's avonds een uur of 3 zat te spelen, en het nog vreemd vond ook dat het al 2 uur 's nachts was toen ik stopte. O-)

Ik hang vooral rond als engineer of pyro bij verdedigen, en pyro of spy bij aanvallen (en af en toe ook wat andere klassen). Als je dus eens een engineer in-game rond ziet lopen met de naam 'Sirolf' heb je grote kans dat ik het ben (of een spy met mijn naam :+).

Zou het trouwens mogelijk zijn om me toe te voegen aan de GoT TF2-groep? SteamID = florisd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voyage
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:31
Lt. Marx schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 23:09:
Ja die rush was echt heel cool. Met zijn allen gewoon gaan en dan hopen dat het goed gaat! Het spel dwingt al een hoop teamplay af, maar het blijft leuker met mensen die echt willen sterven voor elkaar *snif*. Vanavond heb ik echt een aantal potjes gespeeld die voor mij de leukste waren tot nu toe met TF2.
Same here, ik was ags btw :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyduck170
  • Laatst online: 08-06 12:33

psyduck170

Mééééédic

Heb niet heel lang kunnen meespelen maar het was zeer leuk. Die eerste twee maps had ik ook nog niet gespeeld. Ik speel meestal sniper, soldier of medic. Gisteren een paar goede dominates en natuurlijk ook een goed aantal keren zelf een kogel door men kop :)
Ik kom zeker nog meer spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluedevil
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-08 15:51
ik vond de laaste map waar ik op gespeeld heb wel een vette map.heb het niet mee gemaakt tot het einde van die ronde maar hoe is dat verder afgelopen?.het was die map waar wij geloof ik rood was en constant alleen de laaste point moesten capturen maar dit lukte steeds niet.heb nog wel een paar geownd in die map:D

edit

geloof dat ik het al zie rood heeft gewonnen haha lacytown was de naam van de map.

[ Voor 15% gewijzigd door Bluedevil op 30-10-2007 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2024
HertogJanNL schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 21:46:
Nou dat was me het avondje wel! Veel bekende gezichten gezien op Brainstorm's server. Er werd ook lekker samengewerkt en die friends achievement is inmiddels wel binnen! 't Was goed!

[afbeelding]
...ik was net binnen!... ;)
maar ging erg gezellig, en er was vooral goede teamplay! ("rushen!")
goed bezig geweest iedereen!

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
Ja die laatste rush deed het wel. Lijkt me toch wel naar om ineens 12 man op je af te zien stormen bij de laatste CP van dustbowl. Die map vind ik toch wel het leukste. De Custom maps zijn wisselend van kwaliteit, vaak iets te groot opgezet. Bij de officiele maps heb je iets meer chokepoints en echt intense gevechten. Al moet ik zeggen dat lazytown wel gaaf was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Helaas ivm een raid met World of Warcraft kon ik er gisteravond niet bij zijn. Hopelijk kan ik vanavond wel wat potjes meespelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 17:37:
@Deurmat
En dan denk ik dat je dit nog niet eens gezien hebt ;)
nee die had ik nog niet gezien :9 sta bovenaan van GoT .. maar heb ook het meest gespeeld volgens mij :'( naja in ieder geval van mensen met GoT in hun naam.

TF2 O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Jammer dat ik er gister niet bij kon zijn, had het graag meebeleefd.
Begrijp ik goed dat er vanavond weer een samenkomst is? Wellicht dan tot vanavond.

@Deurmat
Bovenstaand is alleen van servers welke de HLstatsX draaien vanaf de globale servers. Ik ken er zelf maar 2 die hem draaien (waaronder die van Brainstorm). Erg representatief is het dus niet, maar toch :p

[ Voor 41% gewijzigd door frickY op 30-10-2007 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grandmasg
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04:44

Grandmasg

What ever!!!!

Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:24:
[...]

nee die had ik nog niet gezien :9 sta bovenaan van GoT .. maar heb ook het meest gespeeld volgens mij :'( naja in ieder geval van mensen met GoT in hun naam.

TF2 O+
Blijkbaar ben ik of onbelangerijk of op de verkeerde servers aan het spelen :? :?

I know a lot, but not everything! Hobby systeem
WhatPulse Aap stats!
Github team stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grandmasg schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 13:08:
[...]

Blijkbaar ben ik of onbelangerijk of op de verkeerde servers aan het spelen :? :?
Beide ;) nee geintje. Het is inderdaad alleen op de servers met die stats en die zijn er nog niet zo veel.

Maar ik denk dat ik vanavond ook even kom langswippen op de server :D hoef me nergens in te schrijven enzo toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zydell
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-09 16:52

Zydell

* * * * *

Grandmasg schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 13:08:
[...]

Moah, ik sta 9 van de 10 keer bovenaan in de scorelijst en heb ook een lage ranking, puur omdat ik niet zo veel speel, mijn k/d ratio is bijvoorbeeld hoger dan wie dan ook van GoT, het zegt allemaal niet zo veel dus.

[ Voor 7% gewijzigd door Zydell op 30-10-2007 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

hehe

http://kotaku.com/gaming/...play-kicks-ass-316465.php

Blijft mooi, had tot nu toe alleen 4-5 gastjes gezien. Maar ze hadden zelfs alle chars :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

Zydell schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:43:
[...]

Moah, ik sta 9 van de 10 keer bovenaan in de scorelijst en heb ook een lage ranking, puur omdat ik niet zo veel speel, mijn k/d ratio is bijvoorbeeld hoger dan wie dan ook van GoT, het zegt allemaal niet zo veel dus.
Maja, k/d ratio zegt in feite ook niet zo veel. Als medic bijvoorbeeld heb je in een team een heel andere taak dan het killen van enemy's. Stats voor dit spel maken is en blijft lastig. Ik denk dat ze het beste gewoon het points systeem uit TF2 aan kunnen houden voor een overal ranking op te stellen :)

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zydell
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-09 16:52

Zydell

* * * * *

Jah 't was ook maar een voorbeeld, maar ook als medic krijg je (indirect) kill punten; ook al ben je afhankelijk van een ander. Een goeie medic weet ook om te gaan met de nailgun trouwens; ik zie zo vaak medics die alleen maar aan het healen zijn en niet eens de moeite doen om zichzelf te verdedigen wanneer het er op aan komt.

[ Voor 4% gewijzigd door Zydell op 30-10-2007 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Ja lijkt me best moeilijk om een ranking systeem op te stellen, vooral omdat sommige zaken niet helemaal te meten zijn. HLStatsX werkt op basis van event die gegenereerd worden (kill, iets gebouwd, iets vernietigd, assist kill, etc) en per event kun je punten toewijzen. Een medic krijgt geloof ik in TF 2 ook punten naarmate hij healt, dat kun je goed zien als je op het aanvallende team op Dustbowl zit. In de setup stage kunnen de medics al punten verdienen doordat ze andere healen. Probleem is alleen dat 'healen' geen event is, en dus ook niet door HLStatsX gemeten kan worden. In plaats daarvan krijgt een medic 2x zoveel punten voor een assist kill dan een andere speler, waardoor hij dus toch een beetje bij kan blijven in de statistieken.

Overigens werken de HLStatsX stats voor TF2 nog maar pas en zijn ze imho niet helemaal goed gebalanceerd, voor het bouwen van sentries en dergelijk heb ik de hoeveelheid punten al teruggeschroefd omdat een engineer anders zo 5-10 punten krijgt als hij 1 ding bouwt.
MOAW schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:45:
hehe

http://kotaku.com/gaming/...play-kicks-ass-316465.php

Blijft mooi, had tot nu toe alleen 4-5 gastjes gezien. Maar ze hadden zelfs alle chars :D
Is dat wel dezelfde groep? Ik kan me herinneren dat de scout bijvoorbeeld er anders (beter) uit zag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn meerdere mensen die halloween TF2 chars hebben gemaakt:

1) De originele (deze waren eerst zover ik weet): http://forums.steampowere...s/showthread.php?t=606848

2) Deze hadden als eerste de hele groep: http://forums.steampowere...s/showthread.php?t=617246

3) En hier zitten een paar hele mooie bij (de scout is lekkerrrrrr): http://picasaweb.google.c...photo#5126282456434078610

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De server uit de event is up. Zie jullie over een half uurtje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Kan er helaas weer niet bij zijn, tis druk op kantoor ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist The Orange Box via Steam gekocht. Downloaden duurt erg lang ...
Maar daar gaat het niet om. Ik had HL2 namelijk al, en ik meende gelezen te hebben dat je daar een gift pass voor krijgt, zodat je iemand anders daar blij mee kunt maken. Als ik nu kijk bij gift passes zie ik tot mijn verbazing "You currently have no gifts or guest passes available."

Hebben meer mensen hier last van of ben ik gewoon ongeduldig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Languh
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-09-2024
GrimLord schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 21:40:
Inderdaad, vooral die lange, had een score van 115 ofzo aan 't einde :)
ik?
heb het de laatste tijd goed naar mn zin met alle GoTters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

Waarom ben ik uit de steam community groep verwijderd ? mijn steam naam is yasinhm en community nickname is xnutral.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb onlangs ook dit TF2 gekocht en zitten spelen op internet. Maar ik zou graag wat met bekenden willen spelen. Zou ik een invite mogen voor de community?

Mijn steamaccount is wieimmergeradeausapestaartjehotmailpuntcom
SteamIDnaam: Weenie

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2007 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, mag ik ook een invite voor de TF2 community groep? :)
Ik zit al in de GoT community, en mijn steam naam is gewoon Polygon als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
yasinhm schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 21:42:
Waarom ben ik uit de steam community groep verwijderd ? mijn steam naam is yasinhm en community nickname is xnutral.
frickY in "[PC] Team Fortress 2 / Fortress Forever,..." :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:09

Shabbaman

Got love?

Ik zag net dat mijn stats ook verwijderd zijn, erg jammer. Eigenlijk boeit het me niet zo, maar nu lijkt het net alsof ik de n00b ben die ik eigenlijk ben :+ Vanmiddag heb ik ook de bb4e-server weten te vinden, en om mijn gewiste stats te compenseren gelijk maar 21 punten als medic gehaald. Soms zijn teams wel heeel erg uit balans...

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

we hebben sinds vandaag overigens 4 pub servers, een pub ventrilo en nog meer ongein zoals uitgebreide stats. Ik weet niet of het tegen de GoT policy is om daar over te vermoeien hier (spam), maar het loopt gewoon erg lekker en er komt leuk nl/be publiek op af die actief samenspeelt valt me op. Uiteraard hebben we goede ondersteuning en staan we open voor ideeen. Houdt het maar op enthousiasme van mijn kant :)

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:14
Belangrijk: er is nu een exploit waarmee spelers in dustbowl van het 1e gedeelte van de map naar het 2e gedeelte kunnen, en ook van het 2e naar het 3e :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2024
Vinnienerd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 23:02:
Belangrijk: er is nu een exploit waarmee spelers in dustbowl van het 1e gedeelte van de map naar het 2e gedeelte kunnen, en ook van het 2e naar het 3e :/
nog niet tegengekomen, is dit iets waar VAC iets mee kan?

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluedevil
word het niet een keer tijd dat de ts word aangepast.zoals bijvoorbeeld dat er server adressen bij geplaats worden en eventueel meer info over got community voor tf2 en dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:14
krakbracket schreef op donderdag 01 november 2007 @ 10:26:
[...]

nog niet tegengekomen, is dit iets waar VAC iets mee kan?
Nee, het is iets in de map zelf (vergelijk met schieten door het grijze gedeelte van de fences)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer
  • Laatst online: 03-08 17:53

Yoozer

minimoog

psycomania schreef op donderdag 01 november 2007 @ 10:35:
word het niet een keer tijd dat de ts word aangepast.zoals bijvoorbeeld dat er server adressen bij geplaats worden en eventueel meer info over got community voor tf2 en dat soort dingen.
Dit zou erg leuk zijn, want ik heb een IP als favoriet toegevoegd - alleen zit er niemand op, en op de Steam page is ook weinig te zien.

teveel zooi, te weinig tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bweap
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 11:48
is het misschien handig om in de startpost een aantal servers mee te nemen waar gotters vaak op te vinden zijn?

Ik heb ook af en toe moeite om mede gotters te vinden. (vooral als de friendslist weer eens niet werkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 18:02
Fortress Forever is aangekomen bij versie 1.1: linkje.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Bweap schreef op donderdag 01 november 2007 @ 14:57:
is het misschien handig om in de startpost een aantal servers mee te nemen waar gotters vaak op te vinden zijn?

Ik heb ook af en toe moeite om mede gotters te vinden. (vooral als de friendslist weer eens niet werkt)
Ja de friendlist is af en toe wel irritant, af en toe zie je ook op een server dat de helft van de spelers dropt omdat er een probleem met Steam is.

Volgens mij zijn er nu 3 servers voor Team Fortress 2 die in dit topic genoemd zijn:

217.76.19.117:27015 van Koeitje (alleen online tijdens events denk ik)
217.19.17.7:27015 van frickY
84.244.171.28:27015 (van mijzelf)

Op de laatste 2 kun je meestal wel GoT leden vinden, voornamelijk 's avonds.

[edit]

Voor TF2 zijn trouwens gisteren ook weer twee updates geweest:
* Fixed problems with 3d sound in surround mode for some Audigy X-Fi users
* Medigun no longer continues to heal enemy Spies who have lost their disguise
* Fixed a weapon switching exploit that allowed Snipers to fire slightly faster than intended
* Tweaked shadow filtering to make shadows look more smooth
* Fixed Server Plugin "StartQueryCVarValue" falsely returning CvarNotFound for cvars that did exist
* Fixed crash in HTML control in IE7 on page load, most often seen in the server Message of the Day
* Fixed small memory leak in HTML controller
* Made HTML output more compatible with new XHTML document styles
* Fixed physics crash involving bad ragdoll friction values
* Fixed detail sprite fading
* Added anti-bunny hopping code
Fixed crash when viewing some HTML MOTDs

[ Voor 37% gewijzigd door Brainstorm op 01-11-2007 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Kapoen schreef op donderdag 01 november 2007 @ 16:07:
Fortress Forever is aangekomen bij versie 1.1: linkje.
Bestaat dat spel nog 8)7 Misschien dat bij deel 3 van dit topic het een TF2 only topic kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

FF is helaas een beetje ten onder gegaan aan de slecht geplande release. Enigsinds niet raar net voor de release van TF2, heb het spel zelf ook maar een weekje of 2 gespeeld voordat ik m'n oranje doos toch maar had besteld. Een TF2 only zou een beter idee zijn ja, het topic gaat over bijna niets anders en zo raakt FF toch een beetje in de verdrukking. ;)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Zo iets?

servervanIP
Koeitje (events only?)217.76.19.117:27015
[NL] Tweakgaming TF2 #1frickY217.19.17.7:27015
[GoT] Team Fortress 2Brainstorm84.244.171.28:27015
Teamfortress-2.nl TF2 publicteamfortress-2.nl80.69.77.11:27015
[NL/BE] BB4E.nl Public #1bb4e.nl84.244.187.242:27015
[NL/BE] BB4E.nl Public #2bb4e.nl84.244.187.243:27015
[NL/BE] BB4E.nl Public #3bb4e.nl84.244.187.244:27015
[NL/BE] BB4E.nl Public #4bb4e.nl84.244.162.175:27015

8)

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Caboman schreef op donderdag 01 november 2007 @ 17:34:
[...]

Bestaat dat spel nog 8)7 Misschien dat bij deel 3 van dit topic het een TF2 only topic kan worden.
Die ene post die af en toe nog verschijnt doet toch geen afbreuk aan deze draad? :)

Ik speel beide games trouwens, FF voornamelijk voor de nostalgie door de 5 jaar die ik aan TFC heb gespendeerd :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluedevil
Jazzper schreef op donderdag 01 november 2007 @ 19:44:
Zo iets?

servervanIP
Koeitje (events only?)217.76.19.117:27015
[NL] Tweakgaming TF2 #1frickY217.19.17.7:27015
[GoT] Team Fortress 2Brainstorm84.244.171.28:27015
Teamfortress-2.nl TF2 publicteamfortress-2.nl80.69.77.11:27015
[NL/BE] BB4E.nl Public #1bb4e.nl84.244.187.242:27015
[NL/BE] BB4E.nl Public #2bb4e.nl84.244.187.243:27015
[NL/BE] BB4E.nl Public #3bb4e.nl84.244.187.244:27015
[NL/BE] BB4E.nl Public #4bb4e.nl84.244.162.175:27015

8)
dat ziet goed uit nu moet hij nog in de ts komen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
Is sowieso een beetje irritant dat zodra je group te groot is (zoals de tweakers groep nu) de mensen die erin zitten opeens ook niet meer als friends gerekend worden.
Je kunt van nog wel via de group page zien wie er aan het spelen zijn en waar, maar als je daar ingame op klikt probeerd ie TF2 nog een keer op te starten :(

Zijn er meer mensen die met sprays bezig zijn?
Ben gister een uurtje bezig geweest..

eerst gemaakt in 1024x1024, vervolgend geprobeerd om als 512x512 ingame te krijgen, maar dit bleek toch nog te groot (380kb vmt file :() Maar op 256x256 is ie ook best mooi geworden.
Dus als jullie ergens ingame een wanted poster zien met een tijger erop dan is dat mijn spray ;)

Zal eens kijken of ik nog meer variaties kan maken, zat zelf nog aan de portal pie te denken voor op de poster :D

[ Voor 43% gewijzigd door OxiMoron op 02-11-2007 09:21 ]

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron

Ik wil er ook bij !
MrOxiMoron :D

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren ook nog ff gespeeld, maar ik vind de communicatie in TF2 een beetje lastig. Voice doet (bijna) niemand aan, en regels die getypt worden verdwijnen meestal weer uit het scherm voor ik ze gelezen heb. Zeker als er veel actie is focus ik niet op de regels tekst :)

Is er in ieder geval een optie die de tekst gewoon in beeld laat staan? Pak weg de laatste 5 a 10 regels. Ik heb ff gekeken maar ik zag zo niks tenzij ik er overheen gekeken heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Is dat niet iets als hud_saytext_time 0 ?

Ik zal vanavond even prioberen wat moois te maken voor de servers in de TS. Wat precies hou ik nog even voor me, tot ik weet of het ook daadwerkelijk lukt :p

[ Voor 65% gewijzigd door frickY op 02-11-2007 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
Ik speel de laatste tijd regelmatig op een server waar wat vaste lui ook altijd spelen.. gebruiken veel voice en doen aan teamplay..
dat zijn de leukste games imho :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan mijn IP er wel uithalen, als ik een event post staat dat er altijd bij en alleen op die moment hoeft iemand het natuurlijk te weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReason
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:43

Ik ook indien mogelijk!

Gisteren meerdere uren gespeeld op een GOT-server en het spelletje kwam maar niet tot een einde. Er waren meedere got-spelers ook aan het spelen, weet iemand welk team dan uiteindelijk gewonnen heeft (de map die tussen 21.00 en tenminste 23.00 gespeeld werd waar je de 5 checkpoints moest veroveren).

Ik heb trouwens ook het probleem, of ik kan er niet mee werken, dat mijn steamid noreason83 is. Pas ik mijn nickname aan naar gewoon noreason, dan veranderd mijn steamid ook mee. Is dat het normale gedrag? (Orange box is mijn eerste aanraking met steam/source)

It's time to kick ass and chew bubble-gum, and I'm all out of gum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
@ NoReason

TF2 heeft helaas geen in-game name changer.
De naam die je in het spel ziet is dus je SteamID. Ik had ook liever gehad dat je je nickname in-game kon veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

^^ Niet waar, je Steam ID is niet direct je nick. Het is wel waar dat je 1 nick kiest voor al je Steam spellen. Kijk maar in steam --> settings. Op dit moment is je nick noreason en je steam ID noreason83, dus je kan wel gewoon een andere nick kiezen onafhankelijk van je steam ID.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TF2... ik wist niet eens dat die game al uit was :D Met de nadruk op 'al', want toen ik nog hopeloos TFC addicted was zo'n jaar of 7/8 (??) terug werd er al over TF2 gesproken :)

Ik ga hem vanavond maar eens even kopen via steam, ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
@NoReason
We hebben die map gister op Tweakgaming een poos gespeelt tussen die tijden, maar kan me je nickname niet herrineren.
Speelde je met/tegen een [GoT] CiPHER, [GoT] TecT en [GoT] OxiMoron ?

Ik meen dat wij (blauw) toen hebben verloren in de Sudden Death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wahahaha!

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~minne214/images/funny/tf2.jpg
Alleen jammer dat de demoman mist (die ligt vast ergens lam te wezen :p).

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2007 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Zo ik heb net The Orange Box gekocht via Steam.

Alles is nu aan het downloaden,ben erg benieuwd naar TF2.

Dan hoop ik jullie vanavond tegen te komen in een server. ^^

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Nog een slachtoffer, wat wordt je ingame naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Gewoon W1ckeD denk ik,niks moeilijks.
Of kan dat niet?

Want mijn steam account naam is: Thomas_mg8

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Kan wel hoor. Je kan elke naam gebruiken die je wilt.
Maar dat doe je via de steamcommunity en niet bij de opties.

[ Voor 36% gewijzigd door Cabo op 02-11-2007 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
Heb het de laatste tijd weer wat drukker, maar wil ook weer meer gaan spelen dus als je me zou kunnen toevoegen graag :)

tagpunisher

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Ok, we hebben zoals gezegd 4 pubs draaien. Sinds vanavond is BB4E Pub #3 de custom maps server geworden! Check voor ip, uitleg, downloadable mappack en alle plaatjes hier. Aanrader! Er zitten nu 12 custom maps op. De andere 3 pubs blijven default maps draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoReason schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 13:27:
[...]

[...]

Gisteren meerdere uren gespeeld op een GOT-server en het spelletje kwam maar niet tot een einde. Er waren meedere got-spelers ook aan het spelen, weet iemand welk team dan uiteindelijk gewonnen heeft (de map die tussen 21.00 en tenminste 23.00 gespeeld werd waar je de 5 checkpoints moest veroveren).
Volgens mij was ik ook een poging aan het doen om daar als medic rond te lopen. Erg lastig, vooral die f****g grenades en die sticky grenades zegmaar :) Ben geloof ik wel paar keer gebalanced tussen rood en blauw

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2007 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Jazzper schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 19:25:
Ok, we hebben zoals gezegd 4 pubs draaien. Sinds vanavond is BB4E Pub #3 de custom maps server geworden! Check voor ip, uitleg, downloadable mappack en alle plaatjes hier. Aanrader! Er zitten nu 12 custom maps op. De andere 3 pubs blijven default maps draaien.
Met die custom maps moet je wel een beetje opletten. Een aantal van de custom maps die je draait zijn of misbaksels of onspeelbaar of in het ergste geval beide. Het zou jammer zijn moest je server qua reputatie inboeten omdat je kladwerkjes gebruikt.

Goede custom mappen trekken volk, slechte maps zorgen er voor dat je server leeg blijft, en dat zou toch spijtig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

klopt. Zullen er op letten.
net even die originele oude CTF_Well gedaan zoals bekend uit TFC. Erg leuk weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-08 15:50
Als m'n moeder thuis is even d'r credit card lenen en dan koop ik ook The Orange Box op steam, scheelt gelijk weer een tientje met retail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Mag ik ook een invite voor de GoT TF2 groep?
http://steamcommunity.com/id/dutchmega

[ Voor 31% gewijzigd door Dutchmega op 02-11-2007 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Ik heb je een invitation gestuurd, Steam gaf alleen wel aan dat de invitation verstuurd was _en_ dat er een onbekende fout opgetreden was... dus ik hoop dat het heeft gewerkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
Weet iemand enig idee hoe lang het duurt voordat een creditcard transactie helemaal geprocessed is? De games staan nu in m'n lijst maar ik kan niet eens downloaden omdat hij de transactie nog niet geprocessed heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 18:35
kan ik een invite krijgen voor de GoT community? Ben afgestapt van mijn MMORPG, en ga deze vervangen door Team fortress :)

En op welke servers spelen veel Got'ers ? er is nogal een overschot, en na de pagina's in het topic door te lezen kom ik enkel op de 'Saturday night 20:00 server ;) " en op NL tweakgaming maar die is leeg..

[ Voor 46% gewijzigd door Tasma op 02-11-2007 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
Steam is wel fucked up vandaag, de group chat lag er een uur uit ofzo, en nu al bagger download rates en portal die al drie keer is gestopt en gestart met downloaden. Misschien zijn de content servers vol en leech ik nu van een Comcast abbonnee |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Het gebeurd wel vaker dat een server leeg is. Maar iemand zal de eerste moeten zijn die hem joined.
Ofwel, gewoon joinen en de rest komt vanzelf, met enig geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Ja dat is echt magisch met die lege servers. Gisteren wilde ik eens testen met een pub van ons. Ik joinde en binnen 10 minuten 8 man en binnen 20 minuten server vol en de rest van de dag ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Inderdaad, zo gaat het bij de Tweakgaming server ook.
Vrijwel niemand joined hem als hij leeg is. Maar als ik er inga zit hij ook binnen no-time vol en blijft vol tot middernacht.

Alleen wel jammer dat ik zelf altijd de eerste moet zijn die hem joined.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
Zijn er btw nog games gepland met tweakers ?

http://blog.bjornhouben.com

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.