[PC] Team Fortress 2 / Fortress Forever, deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.098 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

Oké heel vreemd. Ik was zojuist bezig met spray's voor TF, die dus niet werken blijkbaar. Maar dat is niet het probleem.
Wanneer ik met VTFedit de afbeeldingen open in de logo dir. Krijg ik nogal wat vreemde afbeeldingen kan iemand dit bevestigen. 1e afbeelding is nogal X-rqated zeg maar, 2e is van 300 met de tekst your gone get raped?, en dan nog 2 vreemde.
Wat doen die op mijn pc? Ik heb ze er niet neergezet en het lijkt me niet verstandig om dergelijke afbeelding als optie in het spel te zetten..... :o

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-09 21:47
Cleetje schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 20:08:
Hebben jullie overigens nog last van een niet-werkende Favorites onder Steam? Het viel me op dat sinds 1 van de laatste updates mijn favs zijn verdwenen. Bovendien kan ik met geen mogelijkheid nieuwe toevoegen, dus die lijst blijf maar leeg :S

Ik kan me nog herinneren dat lang geleden Steam nogal last had van een hardnekkige bug die hetzelfde probleem veroorzaakte. Die werd ook steeds opgelost om vervolgens 1 van de volgende updates vrolijk terug te keren.

P.S. Ik werk onder Vista Home Premium 64-bits. Overigens heb ik ook een XP dualboot, maar voordat ik daar in ga loop prutsen ben ik benieuwd naar de ervaring van anderen.
Ja dat viel me ook al op, na de laatste update waren mijn favorieten weg. Ik kan wel nieuwe toevoegen dus het is niet zo heel erg. Overigens op Vista Ultimate x64.
DrumandBass schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 20:26:
Oké heel vreemd. Ik was zojuist bezig met spray's voor TF, die dus niet werken blijkbaar. Maar dat is niet het probleem.
Wanneer ik met VTFedit de afbeeldingen open in de logo dir. Krijg ik nogal wat vreemde afbeeldingen kan iemand dit bevestigen. 1e afbeelding is nogal X-rqated zeg maar, 2e is van 300 met de tekst your gone get raped?, en dan nog 2 vreemde.
Wat doen die op mijn pc? Ik heb ze er niet neergezet en het lijkt me niet verstandig om dergelijke afbeelding als optie in het spel te zetten..... :o
Misschien zijn die vanaf een gameserver gecached? Geen idee of die directory daarvoor gebruikt kan worden.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 15:40

glashio

C64 > AMIGA > PC

Gister echt op een 'custom' map gespeeld :o Hahaha... geweldig.

CP_RATS_ALPHA2
Download 10,69 MB
Afbeeldingslocatie: http://www.tfportal.de/gfx/screenshots/tf2maps/cp_rats_alpha20027_thumb180.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tfportal.de/gfx/screenshots/tf2maps/cp_rats_alpha20026_thumb180.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tfportal.de/gfx/screenshots/tf2maps/cp_rats_alpha20025_thumb180.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tfportal.de/gfx/screenshots/tf2maps/cp_rats_alpha20024_thumb180.jpg

Echt een aanrader...

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rats mappen :r. Verschrikkelijk. Zodra zo'n map op een CSS server kwam was ook altijd gelijk weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 23:46
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 21:23:
Rats mappen :r. Verschrikkelijk. Zodra zo'n map op een CSS server kwam was ook altijd gelijk weg.
Nouja goed, na deze onderbouwde post kan ik alleen maar concluderen; ieder zijn ding.

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 14:34
hij heeft wel gelijk vind ik. Meeste rats mappen zijn niet de pruimen... in cs en css iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Rats mappen vond ik altijd zo groot en veel lopen. Mooi gedaan, maar voegt niks toe aan de gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Kwam die map tegen op een public paar uur terug ofzo, wat vreselijk :P Was er meteen weg.

Daarna iets van 3 uur lang op een 2forts only server gezeten zonder tijdlimiet, 32 spelers en een capture limiet van 9 :D Potje was nog steeds niet voorbij toen ik weg ging, erg leuk om te doen. Meestal speel ik als scout maar het is vaak erg moeilijk goed punten te scoren daarmee dus eventjes als Heavy of Medic is ook erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

@Cipher, heb je even gemailed ;)

*knip tekst* Nvm gevonden. :)

[ Voor 62% gewijzigd door Knaak op 22-10-2007 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

glashio schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 21:15:
Gister echt op een 'custom' map gespeeld :o Hahaha... geweldig.

CP_RATS_ALPHA2
Download 10,69 MB
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]

Echt een aanrader...
Ik zat vandaag ook met iemand uit m'n friendslist op zo'n server, echt geniaal. Ik vond het een geniale map, moet wel zeggen dat het inderdaad niet echt bij team fortress hoort maar heb me er zeker vermaakt.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_eXistenZ_ schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 21:34:
[...]

Nouja goed, na deze onderbouwde post kan ik alleen maar concluderen; ieder zijn ding.
Rats mappen = sniperwhorefeest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shammah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-05 02:54
Het enigste spel waarbij ik rat maps goed uitgewerkt vond was UT2004...
Ik houd het bij TF2 liever Blauw Metaal en Rood Hout :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 15:40

glashio

C64 > AMIGA > PC

Bleet schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 00:06:
moet wel zeggen dat het inderdaad niet echt bij team fortress hoort maar heb me er zeker vermaakt.
Inderdaad, t'is geen map om continue te spelen... maar als ie zo spontaan voorbij komt na uren en uren spelen van de "normale" mappen vind ik hem helemaal geweldig :P

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Wees blij dat er custom maps zijn, aangezien dit nu nog niet standaart in Hammer zit. :P
Iedereen wacht op de groote hammer update die Portal, Team Fortress 2 en Episode 2 stuff erin gooid. + Nieuwe extended HDR compiling en very high texture's.

Alleen geen idee waarom valve zo sloom is. :( Maybe word de update een hele grote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:14

BioHazard

*\o/*

Ben ik het nou, of zijn er niet zo heel veel servers onder 100-150 ping? Ik vind echt maar een lijstje, dat in een keer in mijn server browser past. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Tuurlijk wel... niet om deze tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Zijn hier meer mensen die hem op de 360 spelen. Ik kan hem namelijk niet op mijn PC draaien :-p(antieke bak...al ging supreme commander nog best deftig xD). Zoja add me bij je friend list wil graag met wat mensen online gamen die snappen dat je als engineer TELEPORTS moet maken. En dat sentry guns echt niet uber zijn. Al is iedereen online hier bij de 360 wel echt noobish. FIjn want ik heb de beta vrij lang gedaan dus ik sta iedere keer mooi boven xD

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

This is why I love this game: http://www.youtube.com/watch?v=29RE0blCV84

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass

DrumandBass

Less is more!

Die is echt vet!!! Alleen ik krijg die spray's gewoon niet aan de gang. Eerst zegt hij dat ik vtex.dll mis en moet updaten. En daarna krijg ik de melding dat ik geen gebruikersrechten heb voor die bestanden..... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
BioHazard schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:56:
Ben ik het nou, of zijn er niet zo heel veel servers onder 100-150 ping? Ik vind echt maar een lijstje, dat in een keer in mijn server browser past. :'(
Dat ben jij dan, want ik zie er genoeg. Speel regelmatig met een ping onder de 20.

@Postius
Kun jij dan bevestigen dat 360 en PC spelers niet op dezelfde servers kunnen gamen? Ik had de illusie van wel. Wie host de 360-servers?

@ByteMe72
_/-\o_ LOL! Doet me denken aan een spray van een ladder in CS1.6, waardoor iedereen intuitief tegen de muur gaat lopen rijden in een poging omhoog te klimmen. Al is deze nog leuker :p

[ Voor 33% gewijzigd door frickY op 23-10-2007 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Had je nog wat aan mijn mailtje fricky? (reageer maar via DM) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Weet iemand een goede tutorial voor sprays?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:09

Shabbaman

Got love?

Caboman schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:17:
Weet iemand een goede tutorial voor sprays?
Jazzper schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 17:01:
Ik heb eindelijk mijn DODs spray werkend gekregen aan de hand van deze tutorial met vtex. En ja ik kan subtiel sprayen ;)
Zoeken is tech.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass

DrumandBass

Less is more!

Probleem is alleen dat dat dus niet werkt bij mij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:16

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Vanmiddag ook m'n Orange Box mogen ontvangen en heb al aardig wat plezier gehad met TF2.
Alleen werkt de sniper voor mij nog niet zo lekker. Bij CoD2 speel ik namelijk altijd zonder toggle-zoom, dus inzoomen wanneer je de rechtermuisknop ingedrukt houdt. Dit is vast met één of ander script wel mogelijk te maken in TF2 maar wordt dit dan gezien als cheat? (zowel door VAC als door andere spelers). Het maakt voor mij het spel in ieder geval veel makkelijker, maar wil het natuurlijk wel eerlijk houden O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 00:56:
[...]

Rats mappen = sniperwhorefeest.
Onzin, ben welgeteld 3x neergesniped op die map. En het grappige is dat diegene ook nog eens 5 meter van me af stond. Wel een lekkere map als engineer though.

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Laatst online: 26-08 19:26
vandaag aardig hard potje gedaan :P 13 headshotkills voor ik doodging op dustbowl.
goede sniper blijft onontbeerlijk voor die map als defensive team

Afbeeldingslocatie: http://i21.tinypic.com/24pmpte.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door PainkillA op 23-10-2007 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
  • Laatst online: 25-03 08:31
Niet zo onontbeerlijk als een paar engineers die weten wat ze doen. Had laatst 8 van de 10 mensen dominated als engineer, helaas niet allemaal achter elkaar, dus mijn record blijft op 6 staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
PainkillA schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:47:
vandaag aardig hard potje gedaan :P 13 headshotkills voor ik doodging op dustbowl.
goede sniper blijft onontbeerlijk voor die map als defensive team
Wil wel tegen jou spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Gisteren even een paar potjes gespeeld. Ik ben nu al helemaal weg van deze game. Natuurlijk zat ik op de GoT server helaas geen members gezien.

In iedergeval mijn ingame nick = Legionaire ( i know don't ask )

Tot vanavond :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Als het goed is wordt eind deze week mijn gameserver omgezet naat een 24 slots public TF2 server *O* Ik denk dat ik een mix van gewone en custom mappen ga draaien, dus mocht iemand nog een idee voor een map of bepaalde instellingen hebben: laat maar weten...
BioHazard schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:56:
Ik zie momenteel zo'n 60 publieke servers met een ping onder de 50 ms, dus ik denk dat het meevalt. Tot nu toe heb ik eigenlijk geen problemen gehad met het vinden van een server.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb denk ik wel een server of 100-200 met een ping van <100 , zelfs een heleboel van rond de 30. Het enige probleem is bij mij connecten, bij 90% van de servers duurt het een halve minuut tot een minuut om in te loggen. Vervolgens krijg ik ook heel vaak als ik dan geconnect ben rechtsboven in het rood "connection problem" te zien waarna ik er alsnog uit vlieg. Als ik er eenmaal in zit no problem. Ik heb dit zelfde probleem ook met andere source multiplayer mods/spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:53

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Inmiddels al redelijk wat Team Fortress gespeeld en het is echt een stoer spel. Het enige wat ik mis is af en toe (zoals bij zoveel games) wat meer teamplay op public servers. Dus vandaar dat we met een aantal tweakers een officieuze clan gestart zijn voor TF2, namelijk [GoT] TF2 clan.

Het blijft wel een beetje een clan voor de fun. Gewoon met zijn allen een beetje publics onveilig maken en zo nu en dan een eventje plannen om met zijn allen wat te knallen.

Dus ben je geinteresseerd? Ga dan naar: http://steamcommunity.com/groups/gottf2 voeg ons even toe en dan inviten we iedereen die geinteresseerd is.

Heb je de beschikking over een Teamspeak server of eventueel een game server? Dat zou helemaal tof zijn. Laat het dan even via steamchat of via de group weten.

[ Voor 5% gewijzigd door LtMarx op 25-10-2007 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
Lt. Marx schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:55:
Inmiddels al redelijk wat Team Fortress gespeeld en het is echt een stoer spel. Het enige wat ik mis is af en toe (zoals bij zoveel games) wat meer teamplay op public servers. Dus vandaar dat we met een aantal tweakers een officieuze clan gestart zijn voor TF2, namelijk [GoT] TF2 clan.

Het blijft wel een beetje een clan voor de fun. Gewoon met zijn allen een beetje publics onveilig maken en zo nu en dan een eventje plannen om met zijn allen wat te knallen.

Dus ben je geinteresseerd? Ga dan naar: http://steamcommunity.com/groups/gottf2 voeg ons even toe en dan inviten we iedereen die geinteresseerd is.

Heb je de beschikking over een Teamspeak server of eventueel een game server? Dat zou helemaal tof zijn. Laat het dan even via steamchat of via de group weten.
De groep is trouwens private, wat wil zeggen dat je uitgenodigd moet worden. Spreek daarom Lt. Marx of mijzelf aan via Steam friends, zodat we je kunnen uitnodigen! We spelen beide met de [GoT] tag voor onze naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voyage
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:31
Lt. Marx schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:55:

Is dat niet hetzelfde als de huidige community? Of ben je van plan om matches en dergelijk te gaa spelen?

[ Voor 4% gewijzigd door Voyage op 25-10-2007 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

De huidige is gewoon een algemene tweakers community op steam voor alle games die ze daar spelen. Vaak zie je in die groep dat er redelijk wat mensen zijn die allerlei verschillende dingen aan het gamen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:14

BioHazard

*\o/*

Lt. Marx schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:31:
De huidige is gewoon een algemene tweakers community op steam voor alle games die ze daar spelen. Vaak zie je in die groep dat er redelijk wat mensen zijn die allerlei verschillende dingen aan het gamen zijn.
Kan jij me dan misschien een invite toewerpen? :>
Nick atm: [GoT] iBio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
frickY schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 17:14:
[...]

Dat ben jij dan, want ik zie er genoeg. Speel regelmatig met een ping onder de 20.

@Postius
Kun jij dan bevestigen dat 360 en PC spelers niet op dezelfde servers kunnen gamen? Ik had de illusie van wel. Wie host de 360-servers?

@ByteMe72
_/-\o_ LOL! Doet me denken aan een spray van een ladder in CS1.6, waardoor iedereen intuitief tegen de muur gaat lopen rijden in een poging omhoog te klimmen. Al is deze nog leuker :p
Omdat 360 servers maximaal 16 mensen in kunnen. Maar dat lagt altijd. Tis normaal 6 vs 6. Gewoon iemand met een xbox360 maakt een game aan. Maar we zitten niet met elkaar te gamen. Bij mijn weten is dat alleen mogelijk met Shadowrun atm. het blijft een meesterlijk spel maar had liever de PC versie gehad als ik een betere PC gehad voor TF 2 dan. De rest speelt veel FIJNER op mijn console(ja echt waar). Maar ik vind 24 man games toch het leukst. En meer mensen spelen samen. Al gaat het bij de xbox wel hard omhoog. Veel noobs ook maar het voordeel is iedereen neemt mijn Sentry gun plaatsen over hahaha. In het begin deed op bepaalde plekken niemand ooit sentry guns waar ik ze deed(heb beta voor 2/3weken vrij intensief gespeeld), en tegenwoordig zie ik steeds meer mensen ze daar neerzetten. Moet ook wel zeggen dat ik ook veeeeel kills had. Btw Pyro is IMO erg zwak die flamethrower mogen ze wel wat sterker maken.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Wel een beetje vreemd dan dat ik zoveel 360-gereleateerde dingen tegenkom in de server files. Ging er daardoor min of meer van uit dat 360 en PC spelers samen op servers konden spelen. Jammer, doch logisch.

Ik riep afgelopen zondag dat we vanavond wel weer een GoT-only avond konden doen op de TG server. Hoeveel man ziet dit zitten?
Ik zit zelf namelijk nog op mijn werk, maar zou eventueel ook vanaf hier er een password op kunnen gooien.

[ Voor 43% gewijzigd door frickY op 25-10-2007 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
Wat is ip van got server? Heb inmiddels wel die steam-group gejoint maar echt handig werkt dat niet.

Kan nochtans niet vinden op welke servers de in-game mensen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
:r
Je kon voorheen in je Friendslist alle members van de groep zien, en ze zo ook uitnodigen een spel te joinen of te zien waar zij aan het spelen zijn. Nu krijg ik alleen nog de melding "too many members to show" |:(

Het IP van de server die je bedoeld is 217.19.17.7:27015
Dit is niet letterlijk een GoT server, maar ik kan hem wanneer daar vraag naar is afschermen zodat we alleen met een GoT-groep daar kunnen spelen. Ook daarbuiten ben je natuurlijk altijd welkom :)

[ Voor 37% gewijzigd door frickY op 25-10-2007 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surgue
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
@ frickY

Is inderdaad lastig want je moet nu met een omweg de mensen uit de groep joinen.
(de groep is ook al aardig groot geworden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ik zeg kicken die gasten die geen TF2 hebben :p Dit is totaal niet handig zo :( Nu kan ik geen bulk-requests om een game te joinen meer sturen :(

[ Voor 29% gewijzigd door frickY op 25-10-2007 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redlum
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-09 20:46
Kan iemand mij ook een invite droppen? Heb zonet nog op de server gespeeld tegen velen van jullie onder dezelfde nick als hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

done...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
Net ook op die server gespeeld, bijna alleens als spy....

Onder andere naam als hier (WhereMaBitches // Dragonic); blijkbaar werkt de comman "name" in je console dus niet meer.

Even uitvinden hoe ik dan mn naam moet veranderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

^^ Steam --> settings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluedevil
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-08 15:51
Pandemic schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 00:19:
Net ook op die server gespeeld, bijna alleens als spy....

Onder andere naam als hier (WhereMaBitches // Dragonic); blijkbaar werkt de comman "name" in je console dus niet meer.

Even uitvinden hoe ik dan mn naam moet veranderen!
dus jij was die spy die steeds door onze base liep.je was af en toe wel vervelend maar had je wel vrij snel door elke keer >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Naam veranderen moet via de settings van je Friendslist. Of zit er bij je Steam-settings ook een Friends-tabblad?

Ging gister wel redelijk als medic-buddy van HertogJan. Een van de weinige die daadwerkelijk ook een beetje op zijn medic let. Ik zag meerdere keren een pyro van achter aankomen waarop ik ofwel voicecommand Help ofwel Incomming gebruik, waarop hij de pyro doorzeefde. Zo kom je tenminste nog ergens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Ik vind spies het meest rare karakter wat er tussen zit. Soms zelfs wat ongebalanceerd. Ze zijn nodig tegen sentries anders zijn die dingen te sterk, zeker met een goede engineer erbij. Maar in Sudden Death rondes kunnen spies gewoon zo sterk zijn. Ik heb al zoveel meegemaakt dat een Sudden Death ronde bepaald werd door 1 goede spy. Eigenlijk zou ik leuker vinden als iedereen gewoon de soldier class werd met Sudden Death, volgens mij is dat veel eerlijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Lt. Marx schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:07:
Ik vind spies het meest rare karakter wat er tussen zit. Soms zelfs wat ongebalanceerd. Ze zijn nodig tegen sentries anders zijn die dingen te sterk, zeker met een goede engineer erbij. Maar in Sudden Death rondes kunnen spies gewoon zo sterk zijn. Ik heb al zoveel meegemaakt dat een Sudden Death ronde bepaald werd door 1 goede spy. Eigenlijk zou ik leuker vinden als iedereen gewoon de soldier class werd met Sudden Death, volgens mij is dat veel eerlijker.
Was lache man Marx, jij als Soldier of Heavy and ik als Medic ( Legionaire )
Ik ben van 't weekend ook wel regelmatig online dus mocht je weer zin hebben in een combo dan hoor ik het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

^^ Klopt, ook ik heb erg veel lol gehad. En niet in de laatste plaats omdat we af en toe wat overwinningen op die manier hebben geforceerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Idd, ik moet alleen nog ff m'n instellingen aanpassen voor VoIP want ik kon je soms niet waarschuwen wanneer ik van achteren werd aangevallen. Maargoed, dat zal vanavond gefixt zijn :)

Mijn favoriete type is momenteel de Medic en Pyro, dus veelal zal ik deze kiezen. Medic voornamelijk omdat deze alleen zwak is maar door middel van samenspel zeer sterk. Pyro is gewoon gaaf qua mensen burnen ... heerlijk!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iets waar ik in het half uur dat ik TF2 gespeeld heb gezien heb maaruh...

Een spy uit het andere team die zich vermomt als teammember van jouw team... welke naam zie je daar bij staan? Je zou zeggen dat je zo iemand makkelijk herkent als je met een vast team mensen speelt en daar ineens een vage naam tussen zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:36:
Iets waar ik in het half uur dat ik TF2 gespeeld heb gezien heb maaruh...

Een spy uit het andere team die zich vermomt als teammember van jouw team... welke naam zie je daar bij staan? Je zou zeggen dat je zo iemand makkelijk herkent als je met een vast team mensen speelt en daar ineens een vage naam tussen zit?
Die krijgt de naam van iemand met die class van het andere team ..

dus als jij een spy was en ik een soldier in het andere team en je zou als soldier vermommen heet je Deurmat :)

Zo zie je dus afentoe jezelf lopen .. en als er dan geen lampje gaat branden is er iets mis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
@Fratti
Ik gebruik geen microfoon maar waarschuw de persoon die ik heal altijd met de standaard voicecommunicatie. X-1 geeft "Incomming" en "C-1" geeft Help.
Zo gebruik ik ook vaak "X-8" om te benadrukken dat ubercharge klaarstaat, "C-7" en "C-8" om te complimenteren, "Z-2" om te danken, etcetera. Als je de opties eenmaal uit je hoofd kent werkt het erg handig.. al is een microfoon uiteraard nóg handiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu al regelmatig op die server gespeeld en begin het steeds leuker te vinden zeker wanneer je als team samenwerkt is het echt lachen. Mijn nick is trouwens Peek.

@Fricky die combo van jou gister met hertogjan was zeker sterk en frustrerend om langs jullie te killen. Ik wil ook wel die group joinen dus als iemand mij wil inviten zal dat super zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Waar moet je trouwens op letten met die voip instellingen?
Als ik mijn mic aansluit hoor ik mezelf door de mic praten via de headphones maar in TF zie ik nix als ik een mic test doe.....

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

frickY schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:49:
@Fratti
Ik gebruik geen microfoon maar waarschuw de persoon die ik heal altijd met de standaard voicecommunicatie. X-1 geeft "Incomming" en "C-1" geeft Help.
Zo gebruik ik ook vaak "X-8" om te benadrukken dat ubercharge klaarstaat, "C-7" en "C-8" om te complimenteren, "Z-2" om te danken, etcetera. Als je de opties eenmaal uit je hoofd kent werkt het erg handig.. al is een microfoon uiteraard nóg handiger.
Idd die functies zijn zeker handig, maar soms reageer ik zelf te traag ervoor en vind dat VoIP sneller werken, maargoed dat wil niet zeggen dat mensen direct weten van " ow die stem dat is Legionaire "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
frickY schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 08:50:
Naam veranderen moet via de settings van je Friendslist. Of zit er bij je Steam-settings ook een Friends-tabblad?

Ging gister wel redelijk als medic-buddy van HertogJan. Een van de weinige die daadwerkelijk ook een beetje op zijn medic let. Ik zag meerdere keren een pyro van achter aankomen waarop ik ofwel voicecommand Help ofwel Incomming gebruik, waarop hij de pyro doorzeefde. Zo kom je tenminste nog ergens :)
Ja dat ging prima! Heavy blijft toch een van mijn favo classes. Gisteren in een ronde 3135 damage mee gehaald >:) Maar Demo is mijn nieuwe favoriet, als je dat eenmaal leert te spelen kan je echt een belangrijke rol spelen, zeker tegen sentries en met het behouden van controlpoints. En dichtbij werkt de grenadelauncher gewoon als 1-shot-kill shotgun :)

@Pandemic: Dus jij was die irritante spy die keer op keer mijn sentry kapot maakte. Irritant, kon niet zoveel tegen je beginnen. Maarja, nice job dus.

Tot slot is voice wel ideaal, maar zolang mensen communiceren vind ik het prima. De commando's incoming & spy zijn echt wel belangrijk!

Maar tof om te zien dat er veel wordt samengewerkt al. Binnenkort eens een keer een avondje knallen afspreken? Kunnen we gelijk die 'friends like these' achievement unlocken, één van de drie die ik nog moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei! Speel dit spel nu de afgelopen 2 weken regelmatig.. en ben er helemaal gek van!.. Speelde voorheen altijd mohaa, en kocht de orange pack eigenlijk voor episode 2 (die ook helemaal te gek is (A)) maar ik speel nu alleen nog maar TF2. Super relaxte game! Nickname: PowerGuitarist.NL... meestal met een tag ervoor (voor als ik met friends speel!)

TF2 rocks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Bijna weekend, heb al zin in vanavond... Verslavend spel :'(

Voor de mensen die met pyro spelen. Ik heb soms mijn bedenkingen over de flamethrower. Soms lijkt die namelijk niet zo krachtig. Dan vuur ik lang van dichtbij een heavy/solder bijvoorbeeld maar die wil dan niet doodgaan. Herkent iemand dit?
Lt. Marx schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:07:
Ja hoor 8)7

[ Voor 52% gewijzigd door Cabo op 26-10-2007 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
ja vooral op lage tick servers ( < 66 ) is er moeilijk mee raak te schieten. Zelfde met demoman nades en rockets. Hebben dan een iritante vertraging met schieten van 0.4 seconde ofzo waardoor je snert raakt.

op degelijke servers geen last van eigelijk. Helpt ook als je eigen rates goed staan en je goede fps hebt.

[ Voor 20% gewijzigd door PainkillA op 26-10-2007 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Caboman schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:55:
Bijna weekend, heb al zin in vanavond... Verslavend spel :'(

Voor de mensen die met pyro spelen. Ik heb soms mijn bedenkingen over de flamethrower. Soms lijkt die namelijk niet zo krachtig. Dan vuur ik lang van dichtbij een heavy/solder bijvoorbeeld maar die wil dan niet doodgaan. Herkent iemand dit?
Ik heb daar geen moeite mee. Een Heavy en Soldier kunnen nou eenmaal meer damage verdragen maar als ik ze met een verrassingsaanval te pakken krijg zijn ze binnen no time neer. Het voordeel van een Pyro is dat wanneer jij ze eenmaal in de fik heb gezet en ze hebben nog iets van 30% te leven jij rustig weg kan rennen daar ze nog even blijven branden en uiteindelijk dood gaan mits zijn niet geheald worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 23:47

Technicality

Vliegt rechtsom...

Altijd leuk, in een custom map waar een goede frontline is tussen een castle en en de spawn van een aanvallend partij opeens aan jouw kant 2 snipers te zien staan, CplDud en... CplDud... goh... even kijken wie er niet schiet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
Fratti schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:04:
[...]
Ik heb daar geen moeite mee. Een Heavy en Soldier kunnen nou eenmaal meer damage verdragen maar als ik ze met een verrassingsaanval te pakken krijg zijn ze binnen no time neer. Het voordeel van een Pyro is dat wanneer jij ze eenmaal in de fik heb gezet en ze hebben nog iets van 30% te leven jij rustig weg kan rennen daar ze nog even blijven branden en uiteindelijk dood gaan mits zijn niet geheald worden.
Inderdaad, als je om een hoekje staat te wachten heb je (sinds de Pyro in de beta is gepatched) elke class bijna meteen neer. Ja, zelfs een heavy, tenzij je midden in zijn vuurlinie gaat staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Pyro is sterk ja.. maar alleen van dichtbij.
Ik zie ze vaak aan komen rennen en geef ze dan wat kogels door het hoofd terwijl ik achteruit loop om uit te vuur te blijven. Als demoman is dat wat lastiger, pyro loopt sneller als demo. Maar dat is een kwestie van wat stickies op de grond en een goede timing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:36

Fuelke

Forza Ferrari

Gisteren op 2Fort wel een leuk potje gespeeld. Gewoon als medic constant een van de snipers healen; had meer assists dan kills :D
Ben een aantal van jullie al online tegengekomen, gewoon als Fuelke uiteraard :P

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
frickY schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:12:
Pyro is sterk ja.. maar alleen van dichtbij.
Ik zie ze vaak aan komen rennen en geef ze dan wat kogels door het hoofd terwijl ik achteruit loop om uit te vuur te blijven. Als demoman is dat wat lastiger, pyro loopt sneller als demo. Maar dat is een kwestie van wat stickies op de grond en een goede timing :)
Idd, en zo is iedere class wel in balans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality

Technicality

Vliegt rechtsom...

Ik heb zin in een goed potje, er zijn 59 tweakers online... go go?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Op steampowered.com zijn de release notes van de nieuwste TF2 update gepost. In steam heb ik zelf nog geen update gezien, maar dat zal dus wel snel komen:
Updates to Team Fortress 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:

Team Fortress 2

* Improved compatibility for direct sound
* Deathcam screenshots now move the player id panel to the lower right, and hide other hud elements until the freezecam fades
* Improved autobalance calculation code when determining who to switch
* Improved networking compatibility for some routers
* Fixed a crash during level init related to model loading
* Fixed issues on Dustbowl and Hydro that could occur when a server emptied in the middle of a round
* Fixed a bug in the clientside player avoidance code, and smoothed it a little more
* Further crash fixes related to paged pool memory usage
* Fixed scoreboard team scores label getting cut off
* Engineer buildings now explode when the Engineer dies during sudden death
* Fixed a spy backstab exploit where you could stab a player who was not facing away from you
* Fixed flailing at the low end of the cloak meter when the player gets uncloaked automatically
* Fixed texture detail level setting "Very high" not being preserved
* Improved various error messages, and added links to steampowered support pages
* Fixed scoring problem where destroying a buildable added a phantom point, not attributed to any scoring bucket but still included in total score
* Fixed honeypot server problems
* Fixed a rare crash caused by a medigun losing its owner
* Fixed an exploit that allowed disconnected medics to continue ubercharging their target until they timed out
* TeamMenu now disables the spectate button if mp_allowspectators is zero
* Added a missing "cannot_be_spectator" localization string
* Re-added class count numbers above class buttons for non-zero classes, in addition to the class images
* Removed prefixes (tc_, ctf_, etc.) from map names in various places where they're printed
* Fixed some edge cases where grenades could go through player or buildings
* Fixed rocket/grenade explosions being able to impart damage through thin ceilings
* The Engineer's "build X" commands will now behave properly when bound directly to keys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
goede update zeg ik :

en da vooral;

* Re-added class count numbers above class buttons for non-zero classes, in addition to the class images
* Fixed rocket/grenade explosions being able to impart damage through thin ceilings
* Fixed a spy backstab exploit where you could stab a player who was not facing away from you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Jammergenoeg nogsteeds geen multicore support. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Jammer genoeg nog steeds FMOV-instructieset nodig :(

//Edit
Punisher heeft me admin van de Tweakers community gemaakt zodat ik een aantal gebruikers kan verwijderen. De groep is om deze reden tijdelijk Private, in plaats van Public / Free to join.
Ik verwijder een aantal personen welke geruime tijd (>7 dagen) niet online zijn geweest, en welke ik niet herken als zijnde er ooit mee gespeelt te hebben, in een poging de Friendslist weer te laten vullen.
Dit is niets persoonlijks, en mijn oprechte excuses als ik jou verwijder, maar dit is een poging de groep weer functioneel te maken. Het is niet mijn bedoeling de groep zo klein mogelijk te maken en alle personen die inactief ogen te verwijderen, ik probeer zo min mogelijk mensen te verwijderen en toch de friendslist weer aan de praat te krijgen.
We kunnen nu geen members meer inviten om een potje te komen spelen, wat de groep een beetje overbodig maakt. Ik hoop dit straks te hebben verholpen.

//Edit2
Helaas. Ik heb het aantal members weten terug te brengen tot 149 maar de Friendslist blijft angstig leeg. Ik heb contact opgenomen met Valve om te informeren naar het aantal waar vanaf de members niet meer zichtbaar zijn. Het is even afwachten op het antwoord.

//Edit3
Nu, een nacht verder, doet de friendslist het weer _/-\o_

[ Voor 125% gewijzigd door frickY op 27-10-2007 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nila
  • Niet online

Nila

Idiot!

Vandaag zelf een TF2 servertje aangeschaffed.

Outlaws-Gaming -> 82.192.81.135:27018

Hoop dat we jullie daar is een keer zien en lekker kunnen knallen. :9

You're not completely useless, you can always serve as a bad example!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Vanavond weer eens zitten spelen als Medic, al probeer ik steeds vaker andere klasses uit. Het kan zijn dat er een hoop nieuwe spelers bij zijn, maar man wat vliegt een fatsoenlijke medic omhoog in de score rankings! Als je teammates een beetje actief zijn bouw je ubers bij de vleet op en met kill assists pak je best nog wat punten.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
CapTVK schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:31:
Vanavond weer eens zitten spelen als Medic, al probeer ik steeds vaker andere klasses uit. Het kan zijn dat er een hoop nieuwe spelers bij zijn, maar man wat vliegt een fatsoenlijke medic omhoog in de score rankings! Als je teammates een beetje actief zijn bouw je ubers bij de vleet op en met kill assists pak je best nog wat punten.
Dan weet je niet wat een spy kan doen. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 23:18
Spel blijft leuk:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Laatst online: 21:09

Shabbaman

Got love?

frickY schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 20:51:
Punisher heeft me admin van de Tweakers community gemaakt zodat ik een aantal gebruikers kan verwijderen.
Pfff, power-mad admin alert ;)

Zeker jammer dat de groep te groot is om op je friends list te passen. Er zou een optie moeten zijn om alleen de ingame leden weer te geven.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:49
Zijn er meer mensen waar hun persoonlijke stats zomaar verdwenen zijn?
Bij mij zijn de stats van Engineer en Sniper gereset, terwijl de rest wel bewaard is :S.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Coast zei gister dat bij hem alle stats gereset zij, e ook al zijn achievements zijn weg.
Athans, client-side. Op de website klopte alles wel nog zei hij.

[ Voor 17% gewijzigd door frickY op 27-10-2007 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Zo, vanmiddag eindelijk mijn TF2 server een beetje kunnen configureren. Behalve de officiële mappen draaien er enkele customs, de meesten heb ik zelf nog niet gespeeld dus het zal even kijken zijn welke wel en niet goed zijn. Verder draait er HLstatsX voor de statistieken inclusief de globale rankings op www.hlstatsx.com). Ik moet nog wel wat dingen configureren, maar de belangrijkste dingen werken iig.

Dus, mocht je zin en tijd hebben, kom dan eens langs :) Het adres is 84.244.171.28:27015 maar ivm de vindbaarheid heb ik hem getagged met [GoT], zodat je hem in de server browser makkelijker terug kunt vinden. Hier staan de statistieken online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Die custom-maps zijn nog best goed te doen, moet ik zeggen. Had ik niet verwacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-08 15:50
Zodra ik genoeg geld heb ( net 8800GTS aangeschaft :9 ) koop ik The Orange Box meteen via steam, aangezien:

1 Euro = 1.4354 U.S. dollars is. Ik kan niet wachten om TF2 te spelen :D

[ Voor 16% gewijzigd door Denzo op 28-10-2007 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Brainstorm schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 19:03:
Zo, vanmiddag eindelijk mijn TF2 server een beetje kunnen configureren. Behalve de officiële mappen draaien er enkele customs, de meesten heb ik zelf nog niet gespeeld dus het zal even kijken zijn welke wel en niet goed zijn. Verder draait er HLstatsX voor de statistieken inclusief de globale rankings op www.hlstatsx.com). Ik moet nog wel wat dingen configureren, maar de belangrijkste dingen werken iig.

Dus, mocht je zin en tijd hebben, kom dan eens langs :) Het adres is 84.244.171.28:27015 maar ivm de vindbaarheid heb ik hem getagged met [GoT], zodat je hem in de server browser makkelijker terug kunt vinden. Hier staan de statistieken online.
Heb je server maar direct toegevoegd mij m'n favorieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
TF2 halloween kostuums :D
hier
Ziet er wel leuk uit.
Afbeeldingslocatie: http://www.kongoo.com/tf2_team_complete.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rostvertol-Mil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:45
Caboman schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 11:54:
TF2 halloween kostuums :D
hier
Ziet er wel leuk uit.
[afbeelding]
Die zijn wel heel erg goed gelukt! _/-\o_

dot.blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Wat supercool. :D

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-08 08:14

DonMetal

Doet Iets Met Media

Sinds vannacht ook TF2, vannochtend al als superteam beziggeweest samen met Deurmat, ik medic, hij soldier :P

Joejoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:45
Wij wil mij even lid maken van de [GoT] TF2 steam community?

SteamID: [GoT] Liekk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DonMetal schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 15:00:
Sinds vannacht ook TF2, vannochtend al als superteam beziggeweest samen met Deurmat, ik medic, hij soldier :P
hehe ja ging wel super :D rest van het team ging ook lekker..

Net engineer geweest op 2fort .. 16:40 min levend geweest en ... 3 kills ... echt .. 2 spies ook nog.. ben toen maar gaan verkassen en voila: dood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality

Technicality

Vliegt rechtsom...

Leuke potjes net gedaan met een hoop tweakers! Wel weer gemerkt hoe belangerijk de class setup is... alleen maar pyro's en spies werkt heel slecht tegen een goed gebalanceerd team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Vandaag een paar versies van wat custom maps gespeeld. Castle is een aanrader maar pas op met castlev2. Daarin moet het ene team bij het spawnpoint eerst een lange trap af voordat ze 2 CP's kunnen bereiken. Punt is dat aan het eind een ideale spot is om SG's neer te zetten (zowel links als rechts).

Ons team brak er uiteindelijk nog doorheen maar de 2e capture point konden we niet bereiken. Toen mochten wij het proberen en met met vier engineers was het een massa slachting. >:) Af en toe probeerde een spy te sappen maar meestal waren ze snel uitgeschakeld. Op een gegeven had de tegenpartij zelfs 6 medics rondlopen voor ubers en zelfs dat was niet genoeg om er doorheen te breken.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Laatst online: 17:02
Kan iemand ook mij aan de community toevoegen? Nick is hetzelfde als hier als het goed is :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2024
Morax schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 21:48:
Kan iemand ook mij aan de community toevoegen? Nick is hetzelfde als hier als het goed is :)
hoezo moet iemand je toevoegen? het is toch gewoon een public?

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surgue
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
krakbracket schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 21:55:
[...]
hoezo moet iemand je toevoegen? het is toch gewoon een public?
Lees maar:
frickY schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 20:51:

Punisher heeft me admin van de Tweakers community gemaakt zodat ik een aantal gebruikers kan verwijderen. De groep is om deze reden tijdelijk Private, in plaats van Public / Free to join.
Ik verwijder een aantal personen welke geruime tijd (>7 dagen) niet online zijn geweest, en welke ik niet herken als zijnde er ooit mee gespeelt te hebben, in een poging de Friendslist weer te laten vullen.
Dit is niets persoonlijks, en mijn oprechte excuses als ik jou verwijder, maar dit is een poging de groep weer functioneel te maken. Het is niet mijn bedoeling de groep zo klein mogelijk te maken en alle personen die inactief ogen te verwijderen, ik probeer zo min mogelijk mensen te verwijderen en toch de friendslist weer aan de praat te krijgen.
We kunnen nu geen members meer inviten om een potje te komen spelen, wat de groep een beetje overbodig maakt. Ik hoop dit straks te hebben verholpen.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2024
Oooooh...

(ben ik blij dat ik mijn pc nét op tijd weer in elkaar heb om vanavond ff mijn gezicht te laten zien...)

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-08 21:07
Kan je mij soms ook toevoegen ? Zelfde nickname maar dan met het hete mail adres achter .com en offcourse een @ na mijn nickname :D

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Nog mensen die aan mapmaking doen? Ik heb het vroeger voor de quake serie (et/Rtcw/tce etc) wel gedaan in gtkradiant. 0,0 ervaring in Hammer en de Source SDK. Ben nu alles een beetje aan het uitvinden. Het verbaasde me dat er nog geen irc kanaal was dus met paar anderen hebben we nu maar #tf2.mapping @ quakenet aangemaakt. Join dus :)

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.