[PC] Team Fortress 2 / Fortress Forever, deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.097 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Ik overweeg het aantal slots op de Tweakgaming server te verlagen van 24 naar 20.
Gister met 'slechts' 18 spelers in de server merkte ik toch dat de server dat beter trekt. Denken jullie dat 4 spelers minder een groot effect op de gameplay zal hebben? En dan juist in positieve, of in negatieve zin?

Hoop dat de engine héél snel geupdate wordt zodat we de daarvoor bedoelde hardware kunnen gaan gebruiken, maar het ziet er niet naar uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net Orange Box gekregen van mijn geweldige vriendin _/-\o_ !!!
Helemaal in mijn nopjes, en had ik totaal niet van haar verwacht. :D
Alleen downloaden duurt even, maar wij zijn binnenkort ook te verwachten op de servers...

Tot dan. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Shammah schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 20:21:
mat_compressedtextures 1
mat_mipmaptextures 0
cl_showfps 2
r_drawmodeldecals 0
r_occlusion 1
datacachesize 1024
r_decals 768
fov 90
r_fastzreject -1
mat_forcemanagedtextureintohardware 0
ai_expression_optimization 1
cl_ejectbrass 0
mat_fastnobump 1
mat_filterlightmaps 0
r_dynamic 0

Mijn FPS-config.
Paar tweak die een grote FPS boost geven en niet teveel details wegahlen

Geforce 6800 128mb
Pentium IV 3.0GHz
2GB PC3200 RAM
Windows Vista Home Premium

1028x768
Alles staat op zijn hoogst, behalve de textures op zijn laagst (128mb)

20-50FPS :D
TF2 is best zwaar. Waar moet ik die config invoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

kheb hem ook eindelijk ;P

geweldig spel, maar er moeten een aantal dingen veranderen.

1. Spy is gewoon niet leuk met zowel Cloak als enemy's faken. Je kan hierdoor gewoon niet defenden tegen een beetje fatsoenlijke spy. Deze rent je basis in als 1 van je eigen teammates en zodra iemand hem ontdekt gaat ie in de cloak en is ie weer veilig.

2. point cap gaat TE snel.. ik sta op 3 meter afstand, komt een scout aangerent, poef gecapped.. krijg niet eens de kans om me om te draaien.. zelfde overigens met elke andere class... moet echt langer

3. spy hebben zo'n dingetje om je turrents te vernietigen, waarom is dat instant.. die spies komen gewoon aangerent, poef zo'n ding op je turret, ze gaan zelf harstikke dood maar toch je turret neer :/

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
eendje schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 20:21:
kheb hem ook eindelijk ;P

geweldig spel, maar er moeten een aantal dingen veranderen.

1. Spy is gewoon niet leuk met zowel Cloak als enemy's faken. Je kan hierdoor gewoon niet defenden tegen een beetje fatsoenlijke spy. Deze rent je basis in als 1 van je eigen teammates en zodra iemand hem ontdekt gaat ie in de cloak en is ie weer veilig.

2. point cap gaat TE snel.. ik sta op 3 meter afstand, komt een scout aangerent, poef gecapped.. krijg niet eens de kans om me om te draaien.. zelfde overigens met elke andere class... moet echt langer

3. spy hebben zo'n dingetje om je turrents te vernietigen, waarom is dat instant.. die spies komen gewoon aangerent, poef zo'n ding op je turret, ze gaan zelf harstikke dood maar toch je turret neer :/
1. Vandaar dat je pyro's moet hebben.
2. Point cap gaat met name te snel als er meerdere scouts zijn idd ;) Maja met beetje team zijn scouts wel goed te stoppen. En zeker met turrets is de scout de sjaak.
3. Die sappers van spies kunnen door de engineer met de moersleutel kapot worden geslagen. Je turret is echt niet instantly kapot.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
frickY schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:43:
Ik overweeg het aantal slots op de Tweakgaming server te verlagen van 24 naar 20.
Gister met 'slechts' 18 spelers in de server merkte ik toch dat de server dat beter trekt. Denken jullie dat 4 spelers minder een groot effect op de gameplay zal hebben? En dan juist in positieve, of in negatieve zin?

Hoop dat de engine héél snel geupdate wordt zodat we de daarvoor bedoelde hardware kunnen gaan gebruiken, maar het ziet er niet naar uit :(
Ik verwacht dat dit tegelijk gaat gebeuren met de HL2 grafische update ;) Hopelijk over niet al te lange tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

pyro's? die elke gang, elk hoekje en elke vlag constant in de fik moeten steken bedoel je? erg makkelijk te doen.
2. met 1 scout is het al binnen 2s gedaan.. met een normale class 3s ofzo... :|
3. nee, maar waarom is het instant, waarom niet gewoon 1/2s voordat het werkt.. je krijgt echt van die kamikaze spies die daarna gelijk weer een andere class worden :|

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Als een spy zich cloaked is hij niet *poef* onzichtbaar. De eerste paar seconde zie je nog rookwolkjes, en soms zie je ook nog gewoon een schim van waar hij is.
Spies vermomt als mijn team heb ik ook heel vaak door. Je ziet het gewoon. Ze lopen richting spawn terwijl health nog vol is, ze schieten niet, ze kijken niet om zich heen. Het valt gewoon op.
En ja, er zijn spies (zoals capo :p) die het al aardig goed onder de knie hebben, en ik regelmatig niet betrap.. maar dat is de lol van het spel. Spie heeft ook zo zijn nadelen, zoals elke class.

Caps zijn ook absoluut niet binnen 2 seconden gedaan, en sappers zijn absoluut niet instant.
Als een spy zijn sapper plaatst neemt de health van je sentry langzaam a. als je je senry tot het hoogste niveau hebt geupgrade heb je een seconde of 3 tot 4 om de sapper te slopen.
Wist je uberhaupt al dat je je sentries kunt upgraden? Ik denk dat je pas na een week spelen een degelijke mening kunt vormen. Ga er tot die tijd maar van uit dat het redelijk gebalanceert is.

Al vind ik persoonlijk dat de pyro teveel health heeft.

@alle GoTters..
Vanavond weer even gezamelijk gamen? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik bedoel het toepassen van dat ding, ik zie ook wel dat het niet in een 1x poef weg turret is, maar als ik dood ben, of net even ergens anders is m'n turret gelijk weg en ja ik kan wel upgraden en ja na 4 uur spelen mag ik toch wel enig idee hebben van hoe je een engineer speelt..

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Het is gewoon een beetje wennen en alles een beetje uitproberen natuurlijk. Wat je kan doen is een keer als spy spelen, dan kan je ook zien wat een spy allemaal kan en misschien daarop inspelen. En over het algemeen is een spy wel te herkennen. Als iemand verdacht in je buurt is gewoon schieten. En de ervaren spelers schieten eigenlijk op iedereen, " spy check".

Wanneer een spy gecloaked is moet je een seconde of twee wachten voordat je kan aanvallen. En als je disguised bent kan je niet schieten alleen zappers plaatsen. Dat zijn zo'n beetje de zwakke punten.

Ik kan me ook wel voorstellen dat het zwaar irritant is voor engineers wanneer hun turrets gezapped worden :'(.

Ik speel meestal wel als spy :) ingame name: cabo
(wat is je ingame name ;) ?) Laat maar zie het al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

nog een ergernis.. een spy kan rustig 3x zo'n ding plaatsen in 0.05s.. ook al kijk je hem recht aan als hij het doet z'n disguise word er niet door verbroken.. :/

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Dat is inderdaad wel bijzonder irritant.
Ik zat gister als engy bij 2 turrets, en een spy zapte ze continue, om en om.
Ik moest dus continue die dingen eraf halen, EN zorgen dat hij niet achte rme kon komen om me neer te steken. Werd erg goed chagerijnig dat niemand uit mn team kwam helpen.

Dus ja, daairn heb je groot gelijk.

De benodigde tijd om een CP te cappen is overigens, volgens mij, van meerdere punten afhankelijk. Zo zag je net in dustbowl dat het 2de CP vlak na het 1ste al gecaptured is. Volgens mij speelt de tijd vanaf het cappen van het vorige CP mee in hoe snel het gaat oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn eerste beoordeling. ( van een oud TFC veteraan )

Overzetting
De overzetting van de sfeer is nagenoeg perfect gedaan. Wel wat meer details en dergelijke, maar het blijft gelukkig een beetje kaal. Zodra je door de mappen rent of loopt, voel je die nostalgische gevoelens vanuit je maag naar boven borrelen. Je schiet, je kijkt -> boem ! Ik herken alles weer, en het voelt gewoon als vanouds.

Graphics
Het moet gewoon weer even gezegt worden, maar het ziet er echt top notch uit. Met mijn Athlon XP i.c.m. X1950Pro draait het als een zonnetje. Hier geldt ook weer het detail argument. Niet te kaal, en nie t te druk.

Geluid
1 icoon: _/-\o_ : Het eerste kwartier had ik een glimlach van oor tot oor op mijn gezicht, omdat het gewoon zo grappig was. De details die je hoort zijn gewoon perfect, ik heb nog nooit een game gespeeld die zulke details uitte met het geluid.

Moeilijkheidsgraad
Tsja, omdat ik natuurlijk al bekend was met het spel, liet ik mijn vriendin spelen.
In het begin begreep ze het niet erg, totdat ik haar duidelijk maakte, dat ze om haar heen moest kijken. Toen ik zei dat ze de pijltjes moest volgen, ging het automatisch. Ik zei niks meer, en binnen 10 minuten had ze een triple kill met als klasse: soldier.
( Nu moet ik ook wel weer zeggen dat mijn vriendin CounterStrike gewend is )

Dit is mijn beoordeling tot nu toe. Ik zal er misschien later nog op terug komen. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Was weer lachen vanavond, engineer is wel een leuke class als je even geen zin hebt om direct te fraggen :)
B1gk1ller=[GoT]Mike ;) ingame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Weet iemand of jullie of het mogelijk is om een keybind/scriptje te maken waarmee ATTACK1 blijvend ingedrukt wordt? (toets indrukken... ATTACK1 is contstant aangeroepen, nog een keer en het stopt)

Mijn vinger wordt lam als ik medic speel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Dutchmega schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 12:13:
Weet iemand of jullie of het mogelijk is om een keybind/scriptje te maken waarmee ATTACK1 blijvend ingedrukt wordt? (toets indrukken... ATTACK1 is contstant aangeroepen, nog een keer en het stopt)

Mijn vinger wordt lam als ik medic speel :D
alias healontoggle "bind [key] healon"
alias healofftoggle "bind [key] healoff"
alias healon "slot2; +attack; healofftoggle"
alias healoff "-attack; healontoggle"
bind [key] healon

U vraagt, wij leveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het goed is, is er nu op de GoT Steam Community page een event te vinden. Vond dat het na al het UT3 gebeuren deze week weer tijd voor TF2, zeker nu de retail ook echt in de winkels ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Kreeg inderdaad een popup van je event :) Zal proberen er te zijn 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik vond het op het eerste gezicht echt een harstikke leuk spel. Sfeer, grafisch allemaal top. Maar ondanks dat vind ik de dingen die ik eerder noemde steeds meer irriteren. Attackers hebben gewoon het voordeel. Ubercharge punt 1, spy staat al klaar bij 2. en hop gewonnen binnen 3s.. en wat je er tegen kan doen? niets.. behalve elke toegangsweg constant in de fik zetten met een pyro. en dat dan het hele potje lang.,,

kijk als assault of heavy ofzo boeit het allemaal niet. Maar als je als engineer op de verdediging aan het spelen bent ben je gewoon snel het haasje... en dat speelt niet leuk. Spies die constant voor je neus(!!!!) je Tel exit, turret en dispenser sappen.. moet je die spy neerraggen en alles maar opnieuw bouwen of toch maar dat sapding weghalen en iig je turret redden? 1 ding moet gewoon veranderen en dat is als je sapped terwijl je aangekeken word door een enemy dat je dan je disguise verliest. dan moet je iig een beetje nadenken als spy voordat je gewoon rambo style in je disguise op de turrets afrent en ze makkelijk neerhaalt.

en dan krijg je natuurlijk weer huilies hier die zeggen dat ik maar moet leren spelen.. als ik als soldier speel kom ik makelijk boven iedereen uit, maar ik support liever het team dan dat ik in m'n eentje rambo ga spelen.

[ Voor 9% gewijzigd door Bezulba op 20-10-2007 15:28 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ze hun disguise zouden verliezen bij sappen zouden ze echt underpowered zijn. Zorg er gewoon voor dat een Pyro rond je turrets hangt. Kom vanavond maar eens op mijn servertje spelen, niveau ligt daar meestal wel hoger dan meeste pubs :P (hoewel er vanavond vast veel newbees zullen zijn :9 ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

nee dan moeten ze nadenken voordat ze sappen.. doe ik het terwijl die gast daar staat of wacht ik even totdat die weg is. ipv gewoon erheen rennen, 3x clicken en dan heb je 3 sapdingen erop liggen.. knappe engineer die z'n tel exit, disp. en turret alle 3 kan ontsappen..

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eendje schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 16:28:
nee dan moeten ze nadenken voordat ze sappen.. doe ik het terwijl die gast daar staat of wacht ik even totdat die weg is. ipv gewoon erheen rennen, 3x clicken en dan heb je 3 sapdingen erop liggen.. knappe engineer die z'n tel exit, disp. en turret alle 3 kan ontsappen..
Dan zet je gewoon 2 turrents naast elkaar. Spy sapped de ene -> verliest disguise -> andere turret blaast em op. Lekker nuttig :z . Als je wilt zorgen dat engineers helemaal veel turrets bij elkaar bouwen moeten ze bij valve jou idee doorvoeren :z .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

eendje, op pubs haat ik spies. In wars (hoe kleiner hoe beter dus 5on5 eerder dan 8on8) loopt het erg los met spies. Je weet immers waar de rest van je team is als het goed is (bij ons wel). En dat cloaken heb je ook niet zo lang. In al die wars heb ik iig nog geen mega last gehad van spies.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 16:49:
[...]

Dan zet je gewoon 2 turrents naast elkaar. Spy sapped de ene -> verliest disguise -> andere turret blaast em op. Lekker nuttig :z . Als je wilt zorgen dat engineers helemaal veel turrets bij elkaar bouwen moeten ze bij valve jou idee doorvoeren :z .
niet als de engineer die het beschermt dood is.. zolang niemand je ziet mag je sappen wat je wil!

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eendje schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 18:07:
[...]

niet als de engineer die het beschermt dood is.. zolang niemand je ziet mag je sappen wat je wil!
Nee, want zonder disguise schiet een turret gewoon op je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shammah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-05 02:54
Deruxian schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 20:19:
[...]

TF2 is best zwaar. Waar moet ik die config invoeren?
C:\Program Files\Steam\steamapps\<username>\team fortress 2\tf\cfg

1) U opent Kladblok
2) *knip*
3) Opslaan als autoexec.cfg
4) ???
5) Profit!

datacashesize zou ik als ik jou was veranderen in 512 ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wat is uberhaupt datacachesize dan? (of al die andere variables)
Van de meeste is er geen uitleg in de console :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Wat is het pass.. van de server waar jullie spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eendje schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 18:07:
[...]

Je moet als engineer ook gewoon in de buurt van je turret blijven. Met je shotgun heb je die spy in twee schoten wel dood en dan heb je met quick gunswitch binnen no-time je wrench weer in je handen.

Onthoud wel even dat die spy ervoor gemaakt is om turrets te slopen, en moet dus nog voor scouts enemy territory in om de verdediging lastig te vallen. Hoe zie je het met jouw aanbevelingen nog voor je dat de aanvallers een tweetal goed geplaatste turrets neerhalen als daar ook nog gewoon engineers tussenlopen?

Inderdaad, dat wordt dan schier onmogelijk. Zorg dus dat je of een pyro in de buurt van je turret hebt, of loop ga er met je shotgun bovenop zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ubercharge + heavy of soldier = een hoop dode turrets+engineers :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, het was weer gezellig. Kwam op Gamer.nl nog een mooie screen tegen van vanavond :9
Afbeeldingslocatie: http://img86.imageshack.us/img86/9706/koeitjelookinggoodfp9.jpg
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Laatst online: 26-08 19:26
Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 23:07:
Jongens, het was weer gezellig. Kwam op Gamer.nl nog een mooie screen tegen van vanavond :9
[afbeelding]
8)
dat mooie kan je gerust weglaten, wat een lelijke texture settings :P Maar de actie is wel ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PainkillA schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 23:11:
[...]

dat mooie kan je gerust weglaten, wat een lelijke texture settings :P Maar de actie is wel ok.
Voornamelijk de compressie die het verpest ;). Het is ook natuurlijk niet mijn screen :9

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2007 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2024
met een prutsprogje geconverteerd naar jpeg;

Afbeeldingslocatie: http://i198.photobucket.com/albums/aa141/krakbracket/uwherekilled.jpg

maar de 'waanzinnige' blik in zijn ogen (net boven 'trial version') komt zeker goed over!
waren leuke potjes!

... zo kom ik nooit toe aan mijn 'send gnome into space' achievement...

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je hem met paint als PNG opslaat kan ik het ook zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet of er nog animo is voor een TF2 website? ben net eventjes bezig geweest met Joomla, en heb al een begin. http://teamfortress2.robbertduin.nl
Als er vrijwilligers mee willen helpen, kan dat altijd natuurlijk. Ik hou het even voor gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 01:45:
Weet niet of er nog animo is voor een TF2 website? ben net eventjes bezig geweest met Joomla, en heb al een begin. http://teamfortress2.robbertduin.nl
Als er vrijwilligers mee willen helpen, kan dat altijd natuurlijk. Ik hou het even voor gezien.
Mooie kleurstelling, en qua help wat voor soort hulp heb je nodig? Als je hiermee content toevoegen oid bedoeld wil ik je best wel helpen. Ik heb me alvast aangemeld op het forum onder de naam "Mike"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Ik was gister zo'n beetje de hele dag weg, log ik 's avonds in op Steam, verschijnt er waarempel een event. Uiteraard direct maar even het potje gejoined en het heerlijk naar m'n zin gehad. Probleem met meeste pubs is toch teamwork en dat is hier iets beter geregeld. Helaas wisten Koeitjes raketten mij moeiteloos te vinden, zodat ik nogal vaak een close-up van hem moest aanschouwen 8)

Inmiddels heb ik ook een headset+mic gekocht (en na wat gepruts met drivers eindelijk werkend), dus voortaan kan ik ook een beetje meelullen.

P.S. Mijn in-game naam is [GoT] CopyKat.

[ Voor 4% gewijzigd door Cleetje op 21-10-2007 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ahh HWG copycat.. je hebt toch nog aardig wat litertjes bloed laten vloeien ^^
(medic CiPHER hier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoT.Typhoon
  • Laatst online: 19-08 17:46
en wanneer kunnen we het volgende event verwachten? als je het nou eens een paar dagen van tevoren aankondigd heb je waarschijnlijk ook NOG meer mensen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Shammah schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 19:26:
[...]

C:\Program Files\Steam\steamapps\<username>\team fortress 2\tf\cfg

1) U opent Kladblok
2) *knip*
3) Opslaan als autoexec.cfg
4) ???
5) Profit!

datacashesize zou ik als ik jou was veranderen in 512 ;-)
Bedankt :) , hij draait nu met deze config. Alleen blijft de fps dramatisch te noemen. Vooral in open gebieden met een tiental mensen zakt hij gewoon naar 10-15, onspeelbaar dus. Ik draai hem op 1024*968 met alles om medium en shaders op low (is geen medium), zonder bloom, zonder AA, zonder FSAA, zonder coller correction. Ik mag nu, zeker met die config, toch wel verwachten dat hij goed draait? In de binnenruimtes schiet hij dan weer omhoog naar 70 fps. Ik las dat jij zeer goed draaide op medium met een vergelijkbare pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

Shit weer een gemist.
Nou maar hopen op 3maal sheepsrecht.

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Whehe, echt vanochtend geweldige killstreaks gehad, 7x backstab achter elkaar (in zo'n 12 seconden) echt mega vet. Gisteren was het ook leuk idd, alleen was ik niet geweldig bezig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvr mind :s

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2007 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Ik heb eindelijk mijn DODs spray werkend gekregen aan de hand van deze tutorial met vtex. En ja ik kan subtiel sprayen ;)

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Laatst online: 14:24

Shabbaman

Got love?

Subtiel? Lijkt me stug.

Bij mij loopt het spel trouwens voor geen meter meer sinds de laatste update. En ligt het nou aan mij of zijn de dx10 settings verdwenen? Ik dacht toch dat ik het daar op ingesteld had, maar als ik nu naar de settings kijk is dat helemaal niet mogelijk. Zucht.

Gisteren weer een atlantik wall aangelegd trouwens ;)

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Shabbaman schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 17:30:
Subtiel? Lijkt me stug.

Bij mij loopt het spel trouwens voor geen meter meer sinds de laatste update. En ligt het nou aan mij of zijn de dx10 settings verdwenen? Ik dacht toch dat ik het daar op ingesteld had, maar als ik nu naar de settings kijk is dat helemaal niet mogelijk. Zucht.

Gisteren weer een atlantik wall aangelegd trouwens ;)
Valve gebruikt amper Dx10, en zullen ze voorlopig ook niet gaan gebruiken. Dit zei Gabe zelf laatst in een interview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shammah
Deruxian schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 16:19:
[...]

Bedankt :) , hij draait nu met deze config. Alleen blijft de fps dramatisch te noemen. Vooral in open gebieden met een tiental mensen zakt hij gewoon naar 10-15, onspeelbaar dus. Ik draai hem op 1024*968 met alles om medium en shaders op low (is geen medium), zonder bloom, zonder AA, zonder FSAA, zonder coller correction. Ik mag nu, zeker met die config, toch wel verwachten dat hij goed draait? In de binnenruimtes schiet hij dan weer omhoog naar 70 fps. Ik las dat jij zeer goed draaide op medium met een vergelijkbare pc.
Tja dat probleem blijf ik ook houden, maar zonder cie config had ik bijvoorbeeld in 2fort indoor 30FPS en outdoor 8FPS

Dat is nu indoor 50FPS en outdoor 16FPS. Maar bij Dustbowl en Granary zit ik rond de 20-30FPS.

Wordt tijd voor een upgrade denk ik :(
Oh en misschien dat het bij jouw ook is, maar Alles op Low geeft bij mij maar iets van 10FPS voordeel tegen High... Vandaar dat ik alles op High, Textures op Low en mijn config gebruik. Overal heb ik er wel fun mee :D Wordt toch echt een tijd dat wij wat gaan upgraden dan :(

/me Shammah spaart vast zijn centjes op

En als laatste, als jij ook maar 128MB VRAM hebt, zou ik als ik jou was ook maar textures op Low zetten :z

[ Voor 4% gewijzigd door Shammah op 21-10-2007 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
GoT.Typhoon schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 13:10:
en wanneer kunnen we het volgende event verwachten? als je het nou eens een paar dagen van tevoren aankondigd heb je waarschijnlijk ook NOG meer mensen ;)
Wat denk je hiervan; aanstaande donderdag, 20:00 uur, Tweakgaming server, GoT only?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Languh
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-09-2024
heey, ik kom niet zo vaak hiero maar ik ga nu onder de naam [cancel] Languh [GoT]...
in tweakgaming vermaak ik me soms prima, maar soms heb ik wel enorme lagstoten ligt dat aan de pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Aan jouw pc, of voor de hand liggender, je verbinding. Ik speel lag-vrij op de Tweakgaming servers. Maar er zijn een aantal provider (maar voor zover ik weet alleen buitenlandse) die weigeren te peeren met TweakDSL. Je connectie loopt dan over een tiental extra hops.

Viel net in hydro over de railing, maar mijn voet bleef hangen
Afbeeldingslocatie: http://cipher.webhop.net/TF2/ragdoll_hyrdra.png
Zag er erg komisch uit.

[ Voor 25% gewijzigd door frickY op 21-10-2007 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Languh
was wel lekker net though

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Voor de mensen die jpg screenshots willen maken ipv TGA. Dit is erg makkelijk. Bind F6 aan het commando "jpeg" en klaar ben je. Je kan de kwaliteit ook nog instellen. Wil je hem op 10 (100%) dan doe je: jpeg_quality "100"
Default is 90. Werkt als een charm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Jazzper schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 22:55:
Voor de mensen die jpg screenshots willen maken ipv TGA. Dit is erg makkelijk. Bind F6 aan het commando "jpeg" en klaar ben je. Je kan de kwaliteit ook nog instellen. Wil je hem op 10 (100%) dan doe je: jpeg_quality "100"
Default is 90. Werkt als een charm.
Thanks! Beter dan telkens die TGA's moeten converteren.

Net was idd erg gezellig, alleen kreeg ik af en toe wel het gevoel dat er eentje een hack aan had. 8)7

edit: en ik had echt last van lag, net alsof telkens 0.3sec het beeld stil stond. :?

[ Voor 7% gewijzigd door Knaak op 21-10-2007 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
MOAW schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 22:57:
[...]

Net was idd erg gezellig, alleen kreeg ik af en toe wel het gevoel dat er eentje een hack aan had. 8)7
Ging je vaak dood dat je dat denkt? En wie verdenk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
MOAW, zou je eens in een DOS-prompt het volgende kunnen doen
code:
1
tracert 217.19.17.7 > C:\tracert_tg.txt

En vervolgens de inhoud van het bestandje C:\tracert_tg.txt naar me mailen op cipher (at) tweakgaming (dot) com?

@Caboman
Er werd van een tweetal personen gezegd dat zij continue precies leken te weten wie de spy was en nee, het was geen pyro. Buiten de opmerkingen in de chat heb ik hier zelf niets van gemerkt, maar was zelf dan ook geen spy.

Na wat Googlen schijnt er inderdaad een exploit te zijn van een cvar waardoor gecloakte spies zichtbaar worden als zwart blok.

//Edit
LOL @ HWG's Vs. Train _/-\o_
En alle taunts, al heb ik er zo goed als geen ooit ingame gehoord :?

[ Voor 62% gewijzigd door frickY op 22-10-2007 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:14

BioHazard

*\o/*

Dit weekend op een LAN TF2 gezien en gespeeld, en vanavond meteen aangeschafd. Ik zal morgen eens even kijken wat ik er zoal van bak op pubs, maar op de LAN ging ik lekker.

Zeer vermakelijk spel, en was al lid van de t.net community, dus zal binnenkort wel wat mensen tegen het lijf lopen ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
frickY schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 00:38:
Na wat Googlen schijnt er inderdaad een exploit te zijn van een cvar waardoor gecloakte spies zichtbaar worden als zwart blok.
//Edit
LOL @ HWG's Vs. Train _/-\o_
Omfg die trein _/-\o_
Er zitten nog aardig wat van die exploits om spies te spotten zoals black/chameleon skin voor spy oid dat soort dingen, wachten op een nieuwe VAC update dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
frickY schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 00:38:

@Caboman
Er werd van een tweetal personen gezegd dat zij continue precies leken te weten wie de spy was en nee, het was geen pyro. Buiten de opmerkingen in de chat heb ik hier zelf niets van gemerkt, maar was zelf dan ook geen spy.

Bleh begint de ellende nu al :( Hopelijk snel gefixed dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Na een tip van een vriend die dit spel speelt en het bekijken van de hilarische trailers heb ik besloten dit spel te kopen.
Wel jammer dat je een orange box moet aanschaffen met meerdere games terwijl ik alleen deze game wil hebben.

Ik kan in iedergeval niet wachten om dit uit te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

+1 ignorance....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Je kunt het spel via Steam ook gewoon los kopen. Alleen prijstechnisch is de Orange Box interessanter. Lees het portal topic ook even, grote kans dat je die ook geweldig vind namelijk *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

frickY schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 09:05:
Je kunt het spel via Steam ook gewoon los kopen. Alleen prijstechnisch is de Orange Box interessanter. Lees het portal topic ook even, grote kans dat je die ook geweldig vind namelijk *D
Ja klopt ik zag het spel voor als ik mij goed herinner 22 euro via Steam, echter bezit ik geen creditcard dus kan ik daar geen gebruik van maken.

Portal topic? Ik ga even opzoek ernaar ... maar wat is dat als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shammah
Fratti schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 09:17:
[...]

Ja klopt ik zag het spel voor als ik mij goed herinner 22 euro via Steam, echter bezit ik geen creditcard dus kan ik daar geen gebruik van maken.

Portal topic? Ik ga even opzoek ernaar ... maar wat is dat als ik vragen mag?
Paypal accept ook bankrekeningen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

ja klopt maar dan zeurt hij alsnog dat die paypal rekening niet CC geauth is. Althans dat had ik. Normaal werkt dat idd als een trein van bankrekening naar PP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Fratti schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 08:12:
Na een tip van een vriend die dit spel speelt en het bekijken van de hilarische trailers heb ik besloten dit spel te kopen.
Nog een slachtoffer om te stabben })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Caboman schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 10:19:
[...]

Nog een slachtoffer om te stabben })
Haha nog een paar dagen dan heb ik 't spel ... dan join ik de server wel ffies :D

Fresh canonfodder incomming :p

[ Voor 6% gewijzigd door CartmanMMA op 22-10-2007 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluedevil
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-08 15:51
Jazzper schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 10:16:
ja klopt maar dan zeurt hij alsnog dat die paypal rekening niet CC geauth is. Althans dat had ik. Normaal werkt dat idd als een trein van bankrekening naar PP.
dit klopt maar steam zelf acc dit niet.heb het ook gehad geeft paypal als goed is ook wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

jaja Donnie heeft hem ook zojuist gekocht, en is wss vanavond ook te vinden op de GoT shizzle ;)

Er is een GoT groepje ofzo + server?

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
De groep heet als het goed is: tweakers.net en de server: 217.19.17.7:27015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Laatst online: 03-09 21:47
Sommige spies zijn trouwens wel ERG onhandig. Gisteren op een publieke speler zat ik in het rode team, komt er opeens een andere rode speler aanlopen. Hij had alleen een blauwe gloed om zich heen hangen, dus hij was net geteleport met een blauwe teleporter... 8)7

Wa trouwens wel makkelijk is, is dat je niet door spies heen kunt lopen. Tegenwoordig probeer ik dus ook dwars door mijn teammates heen te lopen, lukt dat niet dan weet je meteen dat het een spy is.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De laatste tijd ben ik een beetje met Pyro aan het spelen geweest. Erg leuk om daarmee defensive te spelen als er veel spy's zijn. Iedereen lekker in de fik zetten...

Laatst had ik nog een leuke encounter. In 2Fort was ik Pyro, en liep ik met mijn bijl door het riool. Kom ik een andere Pyro van mijn team tegen, en daarachter een Soldier. Ik doe mijn taunt met de bijl, en die andere Pyro doet hetzelfde. De Soldier keek toe, en toen we klaar waren, veranderde hij in een Spy, en stak hij de andere Pyro neer... Ik werd kwaad, en burn'de die klote spy op zijn bak.

Achteraf heel erg om kunnen lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

B1gk1ller schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 03:51:
[...]

Omfg die trein _/-\o_
Er zitten nog aardig wat van die exploits om spies te spotten zoals black/chameleon skin voor spy oid dat soort dingen, wachten op een nieuwe VAC update dus :)
Ik had gisteren ook het naare gevoel dat iemand op de Tweakgaming server een spy cvar had. Aangezien hij mij altijd eruit pikte, terwijl ik toch aardig kan spelen als spy. Maargoed, hopelijk doen ze hier binnenkort wat aan. Aangezien je ook de nade's van een demoman kan aanpassen klopt er weinig van (collision model aanpassen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:27:
De laatste tijd ben ik een beetje met Pyro aan het spelen geweest. Erg leuk om daarmee defensive te spelen als er veel spy's zijn. Iedereen lekker in de fik zetten...

Laatst had ik nog een leuke encounter. In 2Fort was ik Pyro, en liep ik met mijn bijl door het riool. Kom ik een andere Pyro van mijn team tegen, en daarachter een Soldier. Ik doe mijn taunt met de bijl, en die andere Pyro doet hetzelfde. De Soldier keek toe, en toen we klaar waren, veranderde hij in een Spy, en stak hij de andere Pyro neer... Ik werd kwaad, en burn'de die klote spy op zijn bak.

Achteraf heel erg om kunnen lachen.
Dus je hebt een teamkill gemaakt omdat je het niet kon uitstaan dat die spy er een lullig puntje bij had en jij niet? Toch maar even wat beter lezen in het vervolg. :X

Ik ben trouwens al verschillende tweakers tegengekomen online, heb zelf nog geen [GoT]-tag voor mn naam staan, dat doe ik wel wanneer ik er wat meer van bak, hehe. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door SD5k op 22-10-2007 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluedevil
MOAW schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:33:
[...]

Ik had gisteren ook het naare gevoel dat iemand op de Tweakgaming server een spy cvar had. Aangezien hij mij altijd eruit pikte, terwijl ik toch aardig kan spelen als spy. Maargoed, hopelijk doen ze hier binnenkort wat aan. Aangezien je ook de nade's van een demoman kan aanpassen klopt er weinig van (collision model aanpassen).
was je toen gecload of verkleed.want ik schiet altijd op teammate's om te kijken als het een spy is mischien dat deze speler dat ook deed >:) .mijn naam is trouwens [got]shinigami[NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Sander schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:50:
Dus je hebt een teamkill gemaakt omdat je het niet kon uitstaan dat die spy er een lullig puntje bij had en jij niet? :X
Ga zijn post nog eens lezen:

psycomania schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:56:
was je toen gecload of verkleed.want ik schiet altijd op teammate's om te kijken als het een spy is mischien dat deze speler dat ook deed >:) .mijn naam is trouwens [got]shinigami[NL]
Ik liep laatst als medic rond en ineens zie ik een andere medic met mijn naam rondlopen, dat was dus wel erg duidelijk een spy. :P

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2007 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluedevil
[b][message=28941930,noline]Minnema schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:57
Ik liep laatst als medic rond en ineens zie ik een andere medic met mijn naam rondlopen, dat was dus wel erg duidelijk een spy. :P
ik had dat gister stond ik met me soldier komt er een friendly soldier aanlopen met mijn nick.direct maar 4rockets op die spy zijn kop geschoten. pas na de 2of 3de rocket had hij het pas door dat ik hem door had >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Laatst online: 14:24

Shabbaman

Got love?

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:57:
[...]

Ga zijn post nog eens lezen:

[...]

[...]

Ik kwam gisteren een gotter tegen die steeds als [GoT]Shabbaman rondliep, dat was wel verdacht. Aan het eind van de ronde waren we elkaars nemesis :+

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:32
psycomania schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 13:29:
[...]

ik had dat gister stond ik met me soldier komt er een friendly soldier aanlopen met mijn nick.direct maar 4rockets op die spy zijn kop geschoten. pas na de 2of 3de rocket had hij het pas door dat ik hem door had >:)
Bij mij zijn ze meestal dood na 2 raketten .. ;)

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Become
  • Laatst online: 10:18
Donderdag een GoT-only avond lijkt me wel weer wat, misschien dat we weer een team en taakverdeling kunnen opzetten, bevorderde het teamwerk in mijn ogen een heel stuk.
Van die spy-cheat heb ik niks gemerkt, maar de meeste spelers weten nu ook wel waar een spy uncloaked en als ik iemand uit zo'n hoekje zie komen, krijgt ie ook meteen voor de zekerheid mijn moersleutel van dichtbij te zien >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluedevil
writser schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 13:34:
[...]

Bij mij zijn ze meestal dood na 2 raketten .. ;)
bij mij ook wel maarja ik raakte hem niet goed de eerste paar keer dus dan maar wat meer er tegen aan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Languh
wat ik wel goed vind werken is de medic-soldier samenwerking, zeker als je weet hoe je snel de ubercharge op je basis weet e te krijgen :) Geloof ik een paar dagen geleden met become :) dat gaat dan we llekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Klopt het dat een soldier twee soorten raketten heeft? Soms zie ik een raket met een gloed die erg krachtig is.
En soms heb ik het idee dat een soldier mij in 1 schot dood maakt, of is dat een critical shot? Dat heb ik soms ook met scouts, schieten ze mij van heel dichtbij gelijk dood. Echt niet leuk.

Laad een medic sneller ubercharge door een gewonde te healen? Want altijd die rare fratsen in dustbowl. Merk niet echt verschil.

[ Voor 17% gewijzigd door Cabo op 22-10-2007 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Become
  • Laatst online: 10:18
Ja blauwe/rode gloed is een critical, doet denk ik iets van 2x zoveel schade en wordt zover ik weet gewoon random af en toe uit je loop geschoten. Dat een medic zijn uber eerder klaar heeft door een gewonde te healen is echt waar (zie de tips die valve je geeft ;) ). Als ik me als soldier opblaas, heeft de medic zijn uber klaar voordat de deuren opengaan in dustbowl en anders is ie pas ongeveer op de helft.

Was idd een goede combo Languh :P

[ Voor 6% gewijzigd door Become op 22-10-2007 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damage is afhankelijk van range. Crit doet altijd dezelfde damage regardless of range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:02
Wat is eigenlijk de ideale setting voor een server qua spelersaantallen?
In TFC werden wars 8vs8 of 9vs9 gespeeld, hoe zit dat in TF2?

Ik zie servers met 32 slots in de interne browser, maar zoiets kan toch onmogelijk goed werken
of aangenaam zijn om te spelen?
psycomania schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 13:29:
[...]

En dan roepen ze 'cheat0r!' of zo? Ook al dikwijls voorgehad :)

[ Voor 43% gewijzigd door Kapoen op 22-10-2007 14:27 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Clanbase doet 8on8 maar er is nog hevige discussie over tussen het 6on6 en 8on8 kamp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Kan iemand me vertellen hoe ik die electro-sapper(?) ofzo kan gebruiken van de spy, in principe snap ik de rest van de wapens wel, ik kan echter met de spy nog niet helemaal uit de voeten. Ik speel het dan ook pas een uurtje ofzo ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Donnie schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 14:40:
Kan iemand me vertellen hoe ik die electro-sapper(?) ofzo kan gebruiken van de spy, in principe snap ik de rest van de wapens wel, ik kan echter met de spy nog niet helemaal uit de voeten. Ik speel het dan ook pas een uurtje ofzo ;)
Je loopt naar een machine (turret, teleport of dispenser) wat gemaakt is door een engineer en klikt gewoon op schieten. Mocht een engineer zijn turret (sentry) repareren gewoon blijven klikken. Het gaat toch kapot :P spy4life ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Cabo op 22-10-2007 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Voor de volledigheid. De sapper sloopt de gebouwen van de engineer. Je plakt hem erop en na een paar seconden is het sutk. De engineer kan je sapper kapot slaan met zijn wrench, om zo zijn buildings te redden. Het is de bedoeling dat je de engy voor de tijd in zijn rug weet te steken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Gisteren was ik ook weer eens van de partij en weer wat andere classes geprobeerd. Laatste paar dagen was het voornamelijk Pyro, maar gister wat meer geoefend met de Spy. Hoe meer ik die speel, hoe leuker het is, mits je je aan een paar regeltjes houdt:
  • Vlammen ontwijken werkt niet, Pyro’s ontwijken stukken beter
  • Engineers willen alleen zijn met hun “schatjes”
  • Niet-healende Medics zijn blijkbaar verdacht :+
  • Turret+dood baasje=dooie Spy
Misschien vanavond maar weer ’s Pyro of Medic. Er is toch niets zo bevredigend als een hele groep in rook te zien opgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je als Pyro vermommen als Spy is ook geen slim idee. Waarom? Omdat het nogal opvalt als je met de naam van je grootste vijand rondloopt. Daarnaast is een pyro die niet een vlammetje op zowat elke teammate gooit erg verdacht ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Laatst online: 03-09 21:47
Kapoen schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 14:27:
Wat is eigenlijk de ideale setting voor een server qua spelersaantallen?
In TFC werden wars 8vs8 of 9vs9 gespeeld, hoe zit dat in TF2?

Ik zie servers met 32 slots in de interne browser, maar zoiets kan toch onmogelijk goed werken
of aangenaam zijn om te spelen?

[...]

En dan roepen ze 'cheat0r!' of zo? Ook al dikwijls voorgehad :)
32 speler server zijn erg leuk om te spelen, het enige nadeel is dat met zoveel spelers het moeilijk is de map objectives te voltooien. Zelf speel ik regelmatig op een duitse 32 speler Dustbowl-only server met instant respawn, stage 2 en 3 van die map worden niet vaak gehaald. Het is veel te makkelijk om te verdedigen, er zijn genoeg engineers en pyro's om de cappoints te beschermen.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Als spy kun je je ook vermommen als iemand van je eigen team (druk op de min-toets). Zo kun je ze in de waan laten dat er een HWG aankomt.. maar plots cloaken en van achter neersteken.
Heb het nog niet zien gebeuren, maar kan volgens mij ook best komische situaties opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
frickY schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 17:30:
Als spy kun je je ook vermommen als iemand van je eigen team (druk op de min-toets). Zo kun je ze in de waan laten dat er een HWG aankomt.. maar plots cloaken en van achter neersteken.
Heb het nog niet zien gebeuren, maar kan volgens mij ook best komische situaties opleveren.
Juist... Als je zo gaat spelen, succes. Kan mijn spy strategie natuurlijk niet zeggen. Maar ik weet alleen dat het werkt >:)

[ Voor 8% gewijzigd door Cabo op 22-10-2007 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caboman schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 17:38:
[...]

Juist... Als je zo gaat spelen, succes. Kan mijn spy strategie natuurlijk niet zeggen. Maar ik weet alleen dat het werkt >:)
Was jou tactiek niet in vlammen ten onder gaan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:02
Brainstorm schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 17:07:
[...]

32 speler server zijn erg leuk om te spelen, het enige nadeel is dat met zoveel spelers het moeilijk is de map objectives te voltooien. Zelf speel ik regelmatig op een duitse 32 speler Dustbowl-only server met instant respawn, stage 2 en 3 van die map worden niet vaak gehaald. Het is veel te makkelijk om te verdedigen, er zijn genoeg engineers en pyro's om de cappoints te beschermen.
Daarstraks speelde ik op zo'n 32 slot server met respawn timer. Resultaat: een dozijn sentry guns en geen kat die z'n base uitdurfde 8)7

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

frickY schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 17:30:
Behalve dat je dan langzamer loopt en de halve tegenpartij zich op jou richt, terwijl je natuurlijk nogsteeds de healthpoints van een spy hebt, dat gaat niet werken vrees ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Laatst online: 13:49
-Sander schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 19:17:
[...]

Behalve dat je dan langzamer loopt en de halve tegenpartij zich op jou richt, terwijl je natuurlijk nogsteeds de healthpoints van een spy hebt, dat gaat niet werken vrees ik. :)
Het lijkt mij ook niet echt een topplan. Kun je je beter als scout voordoen :).

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Hebben jullie overigens nog last van een niet-werkende Favorites onder Steam? Het viel me op dat sinds 1 van de laatste updates mijn favs zijn verdwenen. Bovendien kan ik met geen mogelijkheid nieuwe toevoegen, dus die lijst blijf maar leeg :S

Ik kan me nog herinneren dat lang geleden Steam nogal last had van een hardnekkige bug die hetzelfde probleem veroorzaakte. Die werd ook steeds opgelost om vervolgens 1 van de volgende updates vrolijk terug te keren.

P.S. Ik werk onder Vista Home Premium 64-bits. Overigens heb ik ook een XP dualboot, maar voordat ik daar in ga loop prutsen ben ik benieuwd naar de ervaring van anderen.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.