Is er iemand bereid om morgen een private server te hosten ?
Ok heb m'n geluid gefixed.. bleek dus gewoon m'n koptelefoon te zijn die raar is.. als ik de stekker er half uittrek is het geluid goed.
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Misschien een rare vraag, maar is het al bekend of je met de xbox versie op dezelfde servers kan spelen als op de pc versie van TF2 (en alle andere spellen in de orange box). Vrienden van mij hebben namelijk de pc versie, maar zelf heb ik liever de xbox versie maar ik wil toch graag op dezelfde servers spelen
En wanneer mogen we de volgende GoT bijeenkomst verwachten? :-)
De Orange box komt gewoon in de winkels te liggenfrickY schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 16:50:
Ook ik betwijfel dat hij ooit in een doosje in een winkel komt te liggen.
Kunnen jullie nú 6 GoT-ters én een server ophoesten? Kunnen we funwar doen!
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Verwijderd
Ik host morgenavond weer een private servertje. Ik gooi em om 20:00 ofzo wel up. Meer info volgt 
X:\TF2>HldsUpdateTool.exe -command update -game tf -dir .
Checking bootstrapper version ...
Updating Installation
Updating 'Team Fortress 2 Content' from version 10 to version 12
0.25% ./orangebox\tf\bin\server.dll
19.10% ./orangebox\tf\bin\server_i486.so
We zijn bezig
edit:
380108800.00% ./orangebox\srcds.exe
HLDS installation up to date
.
X:\TF2>HldsUpdateTool.exe -command update -game tf -dir .
Checking bootstrapper version ...
Updating Installation
Updating 'Team Fortress 2 Content' from version 10 to version 12
0.25% ./orangebox\tf\bin\server.dll
19.10% ./orangebox\tf\bin\server_i486.so
We zijn bezig
edit:
380108800.00% ./orangebox\srcds.exe
HLDS installation up to date

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2007 22:14 ]
@MochiGohan
Aan de server files te zien wel. Kom diverse bestanden tegen welke oa. de Xbox-controller omschrijven.
@Vinnienerd
Maat Team Fortress 2 niet als los spel
Aan de server files te zien wel. Kom diverse bestanden tegen welke oa. de Xbox-controller omschrijven.
@Vinnienerd
Maat Team Fortress 2 niet als los spel
[ Voor 19% gewijzigd door frickY op 11-10-2007 23:35 ]
woei! net eerste 6on6 TF2 war gespeeld tegen een Franse clan vVv. Onze eerste war. Maps: granary/2fort. Uiteindelijk 1-1 geworden 
Man wat is een war veel cooler dan een pub zeg. Of minder stellig: wat een verschil/anders
spies leuk en aardig maar heb je zo door. Wat wel echt zoden aan de dijk zet is 2 demo's als defense. Daar kwamen we helaas achter
Alleen uberchargend kwam je erdoor. Maandag tegen -=[DD]=-
Man wat is een war veel cooler dan een pub zeg. Of minder stellig: wat een verschil/anders
spies leuk en aardig maar heb je zo door. Wat wel echt zoden aan de dijk zet is 2 demo's als defense. Daar kwamen we helaas achter
Alleen uberchargend kwam je erdoor. Maandag tegen -=[DD]=-
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Ik heb sowieso niet zo'n moeite met die spies, gewoon iedereen even een schot hagel in z'n gezicht duwen.
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Verwijderd
1 schot zal niet genoeg zijn voor de betere spys die doen net of ze gek zijn en hebben gedult.
Zover ik weet kan dat niet. Hoewel men het eerst wel overwogen heeft.MochiGohan schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 21:38:
Misschien een rare vraag, maar is het al bekend of je met de xbox versie op dezelfde servers kan spelen als op de pc versie van TF2 (en alle andere spellen in de orange box). Vrienden van mij hebben namelijk de pc versie, maar zelf heb ik liever de xbox versie maar ik wil toch graag op dezelfde servers spelen
op pubs zijn spies ook veel leuker om te herkennen. Vergeet niet dat in een war je enerzijds hebt dat je als het goed is van je teamgenoten weet hoe en waar ze lopen. Daar staat tegenover staat dat de gaten veel groter zijn. Het gaat allemaal veel gestructureerder en mensen hebben bv posities beneden als je over 2fort praat. Netto lopen er dan maar 3 of 4 man van je team in de rest van de map. Een cloaked spy loopt daar makkelijker door heen dan op een 32 mans server met chaos all over de place.
Vanavond toch?GoT.Typhoon schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 21:41:
En wanneer mogen we de volgende GoT bijeenkomst verwachten? :-)
edit:
Heb een scriptje gevonden wat ervoor zorgt dat je kan dodgen zoals in UT.
http://clancya.org/2007/1...uick-dodge-for-the-scout/
[ Voor 28% gewijzigd door bcd87 op 12-10-2007 09:53 ]
scripjes zijn lame. Als je zelf de skills niet hebt maar de computer het voor je laten doen
Zie ik als cheate
Ach ja, dat is een eindeloze discussie. Of ik nou 2x op de d druk om naar rechts te dodgen of dat ik spring en meteen d+spring nog een keer doe om te dodgen, uiteindelijk maakt het weinig uit, het eerste is net iets makkelijker.PainkillA schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:44:
scripjes zijn lame. Als je zelf de skills niet hebt maar de computer het voor je laten doenZie ik als cheate
Ik ben zelf ook niet zo van de scripts, maar dat moet ieder voor zich weten, de mogelijkheid is er niet voor niets
Jammer dat dat soort gelame nu al begint.. maja.. doe je niets aan.
Skill moet je hebben, niet binden aan een key
Skill moet je hebben, niet binden aan een key
Dodge? Ze hadden toch geen vehicles in TF2? Dan liever de Chrysler 300C Touring, alhoewel de Dodge Nitro ook wel aardig is...
Maar goed, back on the case: Ik vind het ook lame als mensen dit soort truukjes gaan gebruiken. Of exploits om nog maar iets lame te noemen. In alle Half life versies / mods had je wel exploits en dan van die mannetjes die alleen maar dat kunnen en toch "zichzelf" goed vinden....
* Eijkb Noob, proud to be!
Maar goed, back on the case: Ik vind het ook lame als mensen dit soort truukjes gaan gebruiken. Of exploits om nog maar iets lame te noemen. In alle Half life versies / mods had je wel exploits en dan van die mannetjes die alleen maar dat kunnen en toch "zichzelf" goed vinden....
* Eijkb Noob, proud to be!
.
Ik zag ook in het changelog van een update dat een exploit met HWG is verwijderd. Vraafg me af wat die exploit is geweest.
was dacht ik rennen en schieten tegelijk met je heavy gunfrickY schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:51:
Ik zag ook in het changelog van een update dat een exploit met HWG is verwijderd. Vraafg me af wat die exploit is geweest.
Verwijderd
Inderdaad. Ik ben het zelf gelukkig niet tegengekomen.Pensmaster-B schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 13:07:
[...]
was dacht ik rennen en schieten tegelijk met je heavy gun
Los je als volgt op:OxiMoron schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 20:31:
Ok.. heeft iemand anders hier ook problemen mee?
Als ik m'n geluid probeer in te stellen op headphones (staat default op 5.1) dan blijft ie hier dus niet op staan.. Ik heb een X-Fi en die kan ook wel 5.1, maar ik heb eigenlijk altijd m'n koptelefoon op tijdens games en nu krijg ik dus doodleuk het rechts- en linksvoor kanaal over m'n koptelefoon en hoor de rest niet
Snap er niks van, gister werkte alles nog gewoon goed
Open Game Modus en onder luidsprekers stel je in Hoofdtelefoon en haal je het vinkje weg bij Synchroniseren met configuratiescherm. In TF2 stel je dan hoofdtelefoon/5.1 in en als het goed is blijft het dan wel staan.
Met het volgende kun je het geluid sterk verbeteren in HL2/TF2 in combinatie met een X-FI:
1.) With the X-Fi in "Game Mode", set snd_digital_surround to 1. The engine will send 5 channels directly to the X-Fi, bypassing DirectSound3D, and these will be virtualized for headphones. The difference is that when sending to the X-Fi as raw channels, the X-Fi will use it's own pre-determined locations for the virtual speakers it is trying to simulate. When in DirectSound3D mode, the game controls these positions.
Verwijderd
Ik heb het zelf al eens gedaan op m'n eigen serverVerwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 13:13:
[...]
Inderdaad. Ik ben het zelf gelukkig niet tegengekomen.
Zou wel k*t zijn, vanavond UT3 demo en ook nog een avondje tf2 kennelijk, dat word erg druk.
Verwijderd
Synchroniseren met configuratiescherm kijk in mn configscherm onder creative audio console maar vind daar niks over Synchroniseren ?funkylicious schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:04:
[...]
Los je als volgt op:
Open Game Modus en onder luidsprekers stel je in Hoofdtelefoon en haal je het vinkje weg bij Synchroniseren met configuratiescherm. In TF2 stel je dan hoofdtelefoon/5.1 in en als het goed is blijft het dan wel staan.
Met het volgende kun je het geluid sterk verbeteren in HL2/TF2 in combinatie met een X-FI:
1.) With the X-Fi in "Game Mode", set snd_digital_surround to 1. The engine will send 5 channels directly to the X-Fi, bypassing DirectSound3D, and these will be virtualized for headphones. The difference is that when sending to the X-Fi as raw channels, the X-Fi will use it's own pre-determined locations for the virtual speakers it is trying to simulate. When in DirectSound3D mode, the game controls these positions.
Verwijderd
We gaan gewoon TF2 doen. Niet zeurenMOAW schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:20:
Zou wel k*t zijn, vanavond UT3 demo en ook nog een avondje tf2 kennelijk, dat word erg druk.

ben nu me bak aant herinstallen
kheb de geinstalleerde steam games ervoor gebackupd, kijken hoe ik het straks er weer op krijg
kheb de geinstalleerde steam games ervoor gebackupd, kijken hoe ik het straks er weer op krijg
Je kan ze ook opnieuw downloaden als de hele map terug zetten niet werkt.
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Dus hoelaat? en welke server (tweakgaming of koeitje zn server?) Heb wel zin in TF2 avondje hoor.
Verwijderd
IP: 217.76.19.117:27015 en pass: got
Is up.
Heb server max fps van 300 -> 200 gegooit, misschien minder lag? Ik heb geen idee
Is up.
Heb server max fps van 300 -> 200 gegooit, misschien minder lag? Ik heb geen idee

Steam Rating:9.9 - Still not 10
Is er trouwens een lijstje ofzo met alle steamratings (niet dat het nuttig is)
Is er trouwens een lijstje ofzo met alle steamratings (niet dat het nuttig is)
Haha, leuke tactiek om aan te vallen met heavys en medics only.
Jammer dat ik zo vroeg weg moest maar was super!
Hoop dat we dit nog een keertje doen
Jammer dat ik zo vroeg weg moest maar was super!
Hoop dat we dit nog een keertje doen
Was van plan te komen, maar moest ff iemand uit de brand helpen met pc
Alleen de engy-only is dustdowl was van minder succes
Klik hier voor een review van de hele Orange Box set van Valve. Best de moeite waard dacht ik zo. Los zijn ze allemaal een stuk duurder.
Beauty is in the eye of the beerholder
Niet echt TF2, magoed las dit net over multicore in interview met Gabe Newell.
en ook:
http://www.next-gen.biz/i...sk=view&id=7422&Itemid=61We’re going to be releasing multicore versions of Counter-Strike and Day of Defeat and Half-Life 2 after we ship The Orange Box.
en ook:
Ik ben benieuwd .... hoop dat het allemaal niet al te lang op zich laat wachten. Denk dat ik dan toch maar portal en TF2 ga spelen en nog even wacht met EP2 .... zodat ik weer even opnieuw begin vanaf HL2 met updated graphicsOriginally Posted by spencer'
well I guess I have some good news! I asked gabe if I was going to miss out on teh updated graphics for HL2 on PC. He replied:
From : Gabe Newell <gaben@valvesoftware.com>
Sent : October 7, 2007 3:26:27 AM
To : "spencer'" <******@hotmail.com>
Subject : RE: On Half-Life 2/Orange Box
No. We will release them for the PC later after things have calmed down
on the bandwidth side.
[ Voor 61% gewijzigd door punisher007 op 13-10-2007 08:44 ]
Hallo,
Ik heb paar dagen geleden ook TF2 gekocht, erg mooie game!
Ben nog wel erg slecht maar moet nog beetje wennen.
Ik wilde op de server van koeitje komen (IP: 217.76.19.117:27015), maar hij kon niet connecten.
Doen jullie hem alleen aan voor matches enzo?
En ik kon schijnbaar ook niet op de ventrilo server omdat ik een te hoge versie had van Ventrilo?
Ik heb paar dagen geleden ook TF2 gekocht, erg mooie game!
Ben nog wel erg slecht maar moet nog beetje wennen.
Ik wilde op de server van koeitje komen (IP: 217.76.19.117:27015), maar hij kon niet connecten.
En ik kon schijnbaar ook niet op de ventrilo server omdat ik een te hoge versie had van Ventrilo?
[ Voor 15% gewijzigd door Moonborne op 13-10-2007 09:51 ]
Koeitje gooit hem inderdaad op gezette tijden die hij hier post online. Meestal op een avond rond 20:00u.
De ventrillo-server draait een oudere versie omdat de nieuwere niet meer gratis zijn. Je hebt hiervoor ook een oudere client nodig die ik ergens gelinked heb. Het is echter al geblekeen dat de ingame voice handiger is als ventrillo, dus ik zou ventrillo vergeten.
De ventrillo-server draait een oudere versie omdat de nieuwere niet meer gratis zijn. Je hebt hiervoor ook een oudere client nodig die ik ergens gelinked heb. Het is echter al geblekeen dat de ingame voice handiger is als ventrillo, dus ik zou ventrillo vergeten.
[ Voor 6% gewijzigd door frickY op 13-10-2007 10:20 ]
Verwijderd
Ik host ook maar vanaf thuis, ga niet 24/7 een server draaienHeraclius schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 09:48:
Ik heb een aantal van jullie toegevoegd aan mijn steam friends. Hope you dont mind.
Nee hor, alleen ik zie het nut niet zo.
Ondeirn je Friends-list zie je toch de Tweakers-community, als je daar uberhaupt inzit? Die kun je uitklappen en zie je ons allemaal vanzelf al.
Ondeirn je Friends-list zie je toch de Tweakers-community, als je daar uberhaupt inzit? Die kun je uitklappen en zie je ons allemaal vanzelf al.
als je die achievement wilfrickY schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:25:
Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me
Daar zit ik in ja en bedankt voor de tip, met de skin die ik voor steam gebruikte waren de communities niet goed zichtbaar.frickY schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:25:
Verwijderd
zo kom net weer van een potje van de tweakers server, ging weer lekker.
Eerste keer dat ik echt lekker ging met spy, normaal switch ik al gauw omdat iedereen op z'n teammates schiet vaak, maar nu vele backstabs en dingen sappen. Het speelde lekker weg. Zelf ook wat beter door waar ik het best kan uncloaken etc, helpt ook natuurlijk.
Daarna nog ff als soldier ging ook goed. Maar dat kwam ook door medics die het goed deden zodat ik maar door kon gaan.
punisher007 dat is altijd weer goed nieuws
nou alleen nog wat meer maps voor tf2 en ik ben voorlopig weer tevreden.
Eerste keer dat ik echt lekker ging met spy, normaal switch ik al gauw omdat iedereen op z'n teammates schiet vaak, maar nu vele backstabs en dingen sappen. Het speelde lekker weg. Zelf ook wat beter door waar ik het best kan uncloaken etc, helpt ook natuurlijk.
Daarna nog ff als soldier ging ook goed. Maar dat kwam ook door medics die het goed deden zodat ik maar door kon gaan.
punisher007 dat is altijd weer goed nieuws
Ik zat gister ook paar uur op de Tweakers server.
Heb 't erg leuk gehad!
M'n in-game name is [GoT] Silencium, mocht je me gezien hebben.
Heb 't erg leuk gehad!
M'n in-game name is [GoT] Silencium, mocht je me gezien hebben.
Meneer Koe wil je een server maken voor nu
Voor het geval meneer Koe niet reageert, of niet aan je verzoek kan voldoen, kun je ook hier terrecht; 217.19.17.7:27015
Als je een groep Tweakers bij elkaar weet te krijgen kan er ook wel tijdelijk een password op indien gewenst.
Als je een groep Tweakers bij elkaar weet te krijgen kan er ook wel tijdelijk een password op indien gewenst.
Ik heb ook wel zin om een potje te knallen, ik ben iig te vinden op Fricky's server onder de nick [GoT]Mike
Edit: Nogal leeg ik zoek wel even een andere server
[ Voor 9% gewijzigd door -Mike- op 14-10-2007 13:39 ]
ik ga er zo wel even op
en dan invite ik wel wat andere tweakers en als die dan ook weer andere tweakers inviten komt het wel goed
Zodra er ~5 man in de server zitten loopt hij vanzelf vol met vreemden.
Haha was wel even nice met wat tweakers
Wat een gaaf spel. De cartoon-sfeer is prima en de gameplay ook super! Ik heb crysis geprobeerd, ut3 en quakewars maar dit is wat mij betreft verreweg het leukste. Mogen alleen nog wel wat mappen bij, er is maar 1 CTF map voorzover ik weet.
[ Voor 9% gewijzigd door writser op 14-10-2007 19:29 ]
Onvoorstelbaar!
http://tf2.levels4you.com/downloads.l4ywritser schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 19:29:
Mogen alleen nog wel wat mappen bij, er is maar 1 CTF map voorzover ik weet.
[ Voor 25% gewijzigd door boredgeestje op 14-10-2007 20:12 ]
This post was created with 100% recycled electrons
Verwijderd
Dat is ook mijn grootste bezwaar van het spel. Ik vind het echt geweldig spelen, maar iets meer variatie in de soort maps had geen kwaad gekund. Omdat ik 2Fort minder leuk vindt dan in TFC, mis ik met name andere CTF maps.writser schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 19:29:
Wat een gaaf spel. De cartoon-sfeer is prima en de gameplay ook super! Ik heb crysis geprobeerd, ut3 en quakewars maar dit is wat mij betreft verreweg het leukste. Mogen alleen nog wel wat mappen bij, er is maar 1 CTF map voorzover ik weet.
Maps downloaden kan natuurlijk, maar dan zit je gebonden aan een kleine selectie servers die die maps hosten, met het risico dat die servers leeg of laggy zijn. Het zou mooi zijn als Valve er binnenkort een paar maps erbij zou gooien. Misschien dat ze net als voor Half-Life 2 Deatmatch er een wedstrijd voor kunnen uitschrijven.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2007 20:20 ]
Doe dan ook gelijk Portal Deathmatch
Zometeen weer een match btw op de Tweakers server, tenzij Koeitje of iemand anders er eentje host 
Ik hoop dat iedereen 21:00 goed vind
Ik hoop dat iedereen 21:00 goed vind
[ Voor 17% gewijzigd door GoT.Typhoon op 14-10-2007 20:31 ]
Ik heb Half-Life 2, nu dacht ik ergens gelezen te hebben dat de game dan gratis is? Steam vermeld een prijs van $29,95? 
Edit lekker stom: ik haal blijkbaar Team Fortress 2 en Fortress forever doorelkaar.
Edit lekker stom: ik haal blijkbaar Team Fortress 2 en Fortress forever doorelkaar.

[ Voor 26% gewijzigd door FrankNLD op 15-10-2007 01:46 ]
Voor 14 euro heb je TF2 al hoor
Is echt wel die paar lullige euro's waard!
Ik zou zelf toch gewoon de hele orange box aanraden 
Zoekt iemand hier misschien nog een NL clan, je moet wel een microfoon hebben aub
Zoekt iemand hier misschien nog een NL clan, je moet wel een microfoon hebben aub
[ Voor 44% gewijzigd door GoT.Typhoon op 15-10-2007 12:25 ]
Jullie gingen lekker gister Typhoon. Jammer dat in mijn team alleen egoïstische noobs zaten die niet nadachten.
Niemand leek jullie teleport in het laatste deel van dustbowl door te hebben, terwijl die er toch vrij duidelijk was gezien jullie aanvalsgolven.
Niemand leek jullie teleport in het laatste deel van dustbowl door te hebben, terwijl die er toch vrij duidelijk was gezien jullie aanvalsgolven.
Het was zeker vet, maar sommige mensen nemen deze game niet serieus genoeg en zien het teamwork gedeelte niet in deze game jammer genoeg.... terwijl het zeker is dat je meer mensen kan killen met teamwork dan zonder
14 euro? TF2 kost 30 dollar en ik kom uit op ongeveer 21 euro.Shammah schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:02:
Voor 14 euro heb je TF2 al hoor
Gister op de GoT server gespeeld en het was wel vermakelijk
gister weer BB4E war gedaan. Oi oi oi wat een toegevoegde waarde zo'n war. Zo cool om dan te winnen. Hoop nog een keer BB4E vs GoT. Server geen probleem.
daarna ook ct_wolf gedaan. De ET/RTCW map tc_base geport. Best leuk gedaan.
daarna ook ct_wolf gedaan. De ET/RTCW map tc_base geport. Best leuk gedaan.
Was het niet 20 dollar?Caboman schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:08:
[...]
14 euro? TF2 kost 30 dollar en ik kom uit op ongeveer 21 euro.
Gister op de GoT server gespeeld en het was wel vermakelijk
20 / 1.4 = 14,285714285714285714285714285714
En dat is ook nog eens excl. BTW.
Cabo, jij was er gister toch ook?
Cabo, jij was er gister toch ook?
[ Voor 37% gewijzigd door frickY op 15-10-2007 16:27 ]
Yep als spy en pyro. Ligt aan de map maar dat zijn toch mijn classes.
(Ook wel engineer en sniper in mindere maten)
(Ook wel engineer en sniper in mindere maten)
[ Voor 25% gewijzigd door Cabo op 15-10-2007 16:43 ]
Verwijderd
De systeem specs van de Orange Box liggen boven die van de originele Half Life 2. Maar is dat vooral voor Episode 2 of is Team Fortress 2 ook aardig zwaar?
Ik heb twee setups, waar ik beide wel aardig HL2-normaal op heb gespeeld:
- AMD athlon 1800 XP, 512 mb ram en een 6800 LE
- Laptop met Centrino 1.6 Ghz (gelijk aan 2,8 Ghz Pentium +_ ), 1024 mb ram en een ati radeon mobile 9600
Zal minimaal één van de twee geen problemen hebben met TF2?
- Laptop met Centrino 1.6 Ghz (gelijk aan 2,8 Ghz Pentium +_ ), 1024 mb ram en een ati radeon mobile 9600
Dan nog, ik dokte $45 (39 euro) en dan is het nog steeds dubbel en dwars waard
2GB Ram
P4 3GHz
GeForce 6800 128MB
Ik speel op Medium met 10-25FPS... Op een vreemde manier speeld dat nog wel goed...
Iig, als ik hem op Lowest zet heb ik 20-30FPS maar ziet er zo verschrikkelijk uit
Liever Medium met 10-25FPS dan Lowest met 20-30
[ Voor 31% gewijzigd door Shammah op 15-10-2007 16:58 ]
Ik speel TF2 op een laptop:Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 16:55:
De systeem specs van de Orange Box liggen boven die van de originele Half Life 2. Maar is dat vooral voor Episode 2 of is Team Fortress 2 ook aardig zwaar?
Centrino 1,73 GHZ
1024 MB RAM
Gefroce 6600
Alles staat op low of medium, fps = 30 - 50
( heb ook de orange box
mat_compressedtextures 1
mat_mipmaptextures 0
cl_showfps 2
r_drawmodeldecals 0
r_occlusion 1
datacachesize 1024
r_decals 768
fov 90
r_fastzreject -1
mat_forcemanagedtextureintohardware 0
ai_expression_optimization 1
cl_ejectbrass 0
mat_fastnobump 1
mat_filterlightmaps 0
r_dynamic 0
Mijn FPS-config.
Paar tweak die een grote FPS boost geven en niet teveel details wegahlen
Geforce 6800 128mb
Pentium IV 3.0GHz
2GB PC3200 RAM
Windows Vista Home Premium
1028x768
Alles staat op zijn hoogst, behalve de textures op zijn laagst (128mb)
20-50FPS
mat_mipmaptextures 0
cl_showfps 2
r_drawmodeldecals 0
r_occlusion 1
datacachesize 1024
r_decals 768
fov 90
r_fastzreject -1
mat_forcemanagedtextureintohardware 0
ai_expression_optimization 1
cl_ejectbrass 0
mat_fastnobump 1
mat_filterlightmaps 0
r_dynamic 0
Mijn FPS-config.
Paar tweak die een grote FPS boost geven en niet teveel details wegahlen
Geforce 6800 128mb
Pentium IV 3.0GHz
2GB PC3200 RAM
Windows Vista Home Premium
1028x768
Alles staat op zijn hoogst, behalve de textures op zijn laagst (128mb)
20-50FPS
Jullie zijn overigens altijd welkom op onze eigen server. Omdat ik het zo'n mooi bannertje vind onthoud ik hem jullie niet 

edit: fijn die parser

edit: fijn die parser
Als jullie je afvragen waarom ik niet meer online geweest ben..... ik heb na lang geweeg , besloten om een tijdje geen games meer te spelen. Ik speelde 50 a 60 uur in de week en dat is gewoon te veel. Ik heb zondag avond 184 GB aan games en ISO's verwijdert. Waaronder ook 21 GB aan steam files. Ik ga wel nog meehelpen aan het oprichten van een [GoT] forum voor TF2 clanwars en zo te voeren. Maar voorlopig speel ik dus zeker voor de volgende 2 maanden geen games meer. Het is een harde beslissing maar ik moest hem maken.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
WatjeKain_niaK schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 18:46:
Als jullie je afvragen waarom ik niet meer online geweest ben..... ik heb na lang geweeg , besloten om een tijdje geen games meer te spelen. Ik speelde 50 a 60 uur in de week en dat is gewoon te veel. Ik heb zondag avond 184 GB aan games en ISO's verwijdert. Waaronder ook 21 GB aan steam files. Ik ga wel nog meehelpen aan het oprichten van een [GoT] forum voor TF2 clanwars en zo te voeren. Maar voorlopig speel ik dus zeker voor de volgende 2 maanden geen games meer. Het is een harde beslissing maar ik moest hem maken.
Hey mensen,
Heb jullie hulp nodig.
Sinds gisteren bezitter van Team Fortress 2 (gekocht via Steam)
Telkens wanneer ik een server wil joinen gaat alles perfect.
Totdat ik bij "sending client info" kom. Meestal bevriest het spel hier dan en kom ik nog met moeite eruit. Steam moet ik dan proces beeindigen.
Weet iemand hier iets tegen ofzo? Het lijkt me namelijk niet normaal
Heb jullie hulp nodig.
Sinds gisteren bezitter van Team Fortress 2 (gekocht via Steam)
Telkens wanneer ik een server wil joinen gaat alles perfect.
Totdat ik bij "sending client info" kom. Meestal bevriest het spel hier dan en kom ik nog met moeite eruit. Steam moet ik dan proces beeindigen.
Weet iemand hier iets tegen ofzo? Het lijkt me namelijk niet normaal

[ Voor 9% gewijzigd door Exterminator op 17-10-2007 20:49 ]
En waarom heb je deze beslissing moeten maken? gewoon nieuwsgierig hoor... waarom vond je het te veel?Kain_niaK schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 18:46:
Als jullie je afvragen ......
Kurvers,
Niet een firewall die iets tegenhoud, en je client daardoor blijft hangen?
Niets te vinden in je event log?
Als je [Create server] gebruikt om zelf als server te dienen, kun je dan wel spelen?
Als je [Create server] gebruikt om zelf als server te dienen, kun je dan wel spelen?
Mwah .. gokje: 50-60 uur per week is meer dan de meeste mensen werken. Deze jongen zat dus bijna fulltime te gamen. Zoiets lukt je bijna alleen als je nog bij je ouders woont en geen vriend(in) hebt, dus ik gok dat z'n studie in het gedrang kwam, wat begrijpelijk is.Zjemm schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 22:28:
[...]
En waarom heb je deze beslissing moeten maken? gewoon nieuwsgierig hoor... waarom vond je het te veel?
Dan heeft-ie nog geluk met kabel/ADSL tegenwoordig. Ik draaide ook dat soort weken met TFC, maar dan op ISDN. De KPN rekeningen die mijn ouders toen kregen (en die ik zelf betaalde) waren hoog genoeg om een huis te huren destijds

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Voor de interesseerde:
Dit topic: Volledig gestopt met gamen
Ik werk gewoon 40 uur in de week hoor. Maar ik speelde ongeveer 6 a 7 uur per dag plus nog het hele weekend.
Dit topic: Volledig gestopt met gamen
Ik werk gewoon 40 uur in de week hoor. Maar ik speelde ongeveer 6 a 7 uur per dag plus nog het hele weekend.
Heheheh Kain, had ik ook laatste week voor fulltime werken .... nu aan het werk en dan slechts nog sporadisch wat gamen. Dus hoop je toch nog wel eens regelmatig te zien hoorKain_niaK schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 18:46:
@Kain Je moet doen wat je zelf verstandig vind en het beste voor je eigen situatie is. We zullen je missen!
Je hebt toch noch wel TF2 op je HD staan?....
Je hebt toch noch wel TF2 op je HD staan?....
Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB
Ja, maar de volgende 2 maanden zeker niet. Ik heb me de laatste tijd bijzonder goed geamuseerd met TF2 en het samen spelen met tweakers maar ik moest deze keuze gewoon maken.
Ik ga wel als er animo is proberen jullie te helpen aan een forum. Ik ben al opzoek naar een leuke domein naam. Je mag mij verwijderen als admin op de community. Stel maar iemand anders aan. Steam is volledig verwijdert en ik ga het voorlopig ook niet meer terug installeren.
@DrumandBass
Nee, ik heb al mijn games verwijdert ook alles van steam.
Ik wil zeker nog verder helpen met het organiseren van meetings en ben druk op zoek naar een eigen domein naam met forum voor iedereen die met de [GoT] tag speelt.
Over een paar maanden maak ik de balans op en misschien dat ik dan beperkt weer ga gamen.
Ik ga wel als er animo is proberen jullie te helpen aan een forum. Ik ben al opzoek naar een leuke domein naam. Je mag mij verwijderen als admin op de community. Stel maar iemand anders aan. Steam is volledig verwijdert en ik ga het voorlopig ook niet meer terug installeren.
@DrumandBass
Nee, ik heb al mijn games verwijdert ook alles van steam.
Ik wil zeker nog verder helpen met het organiseren van meetings en ben druk op zoek naar een eigen domein naam met forum voor iedereen die met de [GoT] tag speelt.
Over een paar maanden maak ik de balans op en misschien dat ik dan beperkt weer ga gamen.
[ Voor 26% gewijzigd door Kain_niaK op 18-10-2007 00:22 ]
ok niet gamen, wel full pull helpen bij de community. Topwerk uiteraard, maar wie houd je nou voor de gek?
Aangezien ik vaste gast ben de laaste tijd op de Tweakgaming, leek me het gezellig het [GoT] clubje ook maar eens te joinen.
Wàt een spel zeg. Ongelofelijk. Hooked sinds de beta en eigenlijk niet meer zo genoten van (team)deathmatch sinds mijn vroege counter strike en tijden. Ok, de battlefield series heb ik veel gespeeld, maar dit... oi oi oi, wat een game zeg. Heerlijk...
Hartelijke groeten aan al jullie Tweakers en ik zie jullie graag eens online op de Tweakgaming servers. Ik ben zeker in voor wat teamplay af en toe... Mag ik gewoon [GoT] voor mijn naam knallen en doen alsof ik erbij hoor?
Phazey
http://steamcommunity.com/id/phazey
Wàt een spel zeg. Ongelofelijk. Hooked sinds de beta en eigenlijk niet meer zo genoten van (team)deathmatch sinds mijn vroege counter strike en tijden. Ok, de battlefield series heb ik veel gespeeld, maar dit... oi oi oi, wat een game zeg. Heerlijk...
Hartelijke groeten aan al jullie Tweakers en ik zie jullie graag eens online op de Tweakgaming servers. Ik ben zeker in voor wat teamplay af en toe... Mag ik gewoon [GoT] voor mijn naam knallen en doen alsof ik erbij hoor?
Phazey
http://steamcommunity.com/id/phazey
[ Voor 7% gewijzigd door PhazeD op 18-10-2007 12:52 ]
Gisteren de orange box gehaald en even lekker TF2 gespeelt, speelt zeer lekker weg en ging zeer goed bij mij voor de 1ste keer
.
Nu heb ik wel een vraag, hoe open je console, default is het de tilde (`) toets en heb het nu veranderd naar de F12 toets maar hij opent nog steeds geen console en welke mat_picmip setting kan ik gebruiken bij een 8800GTS 320MB op 1280 * 1024?
Nu heb ik wel een vraag, hoe open je console, default is het de tilde (`) toets en heb het nu veranderd naar de F12 toets maar hij opent nog steeds geen console en welke mat_picmip setting kan ik gebruiken bij een 8800GTS 320MB op 1280 * 1024?
Nee firewall is uitgeschakeld en in de event log is niets te vinden.frickY schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 22:37:
Kurvers,
Create server moet ik straks even proberen.
In opties waar je de knoppen kan configureren is er een tab met geanvanceerde opties.. dacht ik.FaTaLeKe schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 07:23:
Gisteren de orange box gehaald en even lekker TF2 gespeelt, speelt zeer lekker weg en ging zeer goed bij mij voor de 1ste keer.
Daar kan je het aanvinken.
Je moet inderdaad eerst de Developers Console inschakelen in je opties.
zou even eers mat_picmip -1 probere en geheuge gebruik monitoren met "memory" in console. Daarna -2 en -3 probere. Is handig om niet boven de 320 uit te komenFaTaLeKe schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 07:23:
Gisteren de orange box gehaald en even lekker TF2 gespeelt, speelt zeer lekker weg en ging zeer goed bij mij voor de 1ste keer.
En wanneer komt de volgende GoT bijeenkomst
Vandaag begint ons MPW (multi player weekend). Er komen ongeveer 10 man hier 15 kratten bier (voorlopig) en 180 frikadellen wegwerken en natuurlijk games! Verwacht wordt dat we vooral TF2 gaan spelen (iedereen heeft het en iedereen vind het te vet) dus wellicht nog tot op één van de servers!!
We zullen af en toe te herkennen zijn aan het voorvoegsel [MPW]
We zullen af en toe te herkennen zijn aan het voorvoegsel [MPW]
.
Dit topic is gesloten.