Daniël schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 10:24:
Als je een nieuwe Z4-M koopt ben je in mijn ogen volslagen gestoord. Het is zo ongeveer het hardst afschrijvende BMW-model dat er is, in ieder geval procentueel. Een nieuwe kost 82k (oude prijs), terwijl een gebruikte van minder dan een jaar oud met 13k gereden 17 mille goedkoper is. Jan de Jong heeft er eentje die 800 op de teller heeft voor 7000 euro minder dan de nieuwprijs. Met een beetje onderhandelen krijg je daar nog wel aardig wat vanaf, deze auto's liggen slecht in de markt. Over het Duitse aanbod hoeven we het helemaal niet te hebben.
Daarom kijk ik toch maar naar occassions ja

Het is toch wel kapitaal vernietiging.
@ GoldenSample: Niks persoonlijks, maar gebruik even de search-functie. Ik heb het al een paar keer verklaard en dit moet een BMW topic blijven en geen 'heuving-topic'
En ja, ik ben wel echt verliefd op de Z4 M

Daarom vind ik m ook een stuk vetter dan een SLR of Carrera GT. Punt is, Z4 M is gewoon great fun. zo'n Carrera GT is wel echt 'uber'sporten, maar ik ben geen pro-coureur, allemaal veel te serieus. En de SLR is dus teveel GT imo.
Omdat de vergelijking van verliefd toch al wordt gemaakt, laat ik het zo stellen:
een SLR of Carrera GT is de playmate of the year, dropdead gorgeous, maar als je dr mee naar bed neemt, blijkt de sex moeilijk en tegen te vallen.
de Z4 M is een heel mooi meisje dat je tegenkomt met uitgaan, waar je heel veel lol mee beleeft en gelijk met dr benen wijdt gaat als in de slaapkamer aankomt.
Als jullie begrijpen wat ik bedoel
@ Geqxon: Precies. Van die mensen die briefjes in tussen het raam en deur doen met als boodschap: 'jij vernietigd de aarde!' en dan hopelijk dat ze het bij een briefje laten en niet je spiegel eraf trappen.
Die mensen denken altijd alles beter te weten, zo hypocriet als de *****.
Met hun vieze lange haren en Seveke sjaaltjes.
En waarom die hybride hype? Iedereen rijdt maar in een Hybride auto om correct bezig te zijn. Zodat ze kunnen zeggen dat ze goed zijn voor het milieu. Maar ze rijden ook weer niet echt met plezier in hun afschuwelijke Prius.
Ik daarentegen, tuf wel lekker door in mn 4,5 L V8 met veel plezier en heb een fok de rest attitude

(je had een gevoelige snaar geraakt met de linkse-rakkers opmerking, heeft te maken met een mening vormen door ervaringen).
Eigenlijk is het dan juist extra leuk, om een Hummer H1 te rijden (niet de neppe H2 natuurlijk). Juist om die mensen even flink te fokken. Want die lopen rood aan als ze een Hummer voorbij zien rijden
[
Voor 15% gewijzigd door
Heuving op 23-01-2008 10:30
]