418O2 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 01:00:
je rijdt volgens mij met een 7 niet gauw onder de 1:8 (benzine) (moet je heuving even vragen).
een 7 is heel gaaf, maar het kost zoveel meer. Ik zit er ook heel hard over na te denken van de 5 naar de 3 te gaan... Vind alleen de e36 niet mooi, dat is een beetje een nadeel.
Ik sta nu na nog geen jaar 7 rijden, op 15,2 op 100.
Dat is denk ik 75% rustig cruisen, en 25% een beetje sportief rijden.
Pheaton is een hele leuke auto, maar, die auto is niet sportief te krijgen, alleen maar fout.
Op een 7 staan 20" velgen, met geblindeerde ramen. Ik vind mn auto daarom nog een sportieve, moderne bak die nog wel een beetje bij mn leeftijd past in combinatie met mn autovoorkeur.
Ik denk dat een Pheaton gewoon echt niet sportief te maken is. De auto heeft geen karakter, geen uitstraling. Perfecte taxi, of 65+ wagen i.m.o.
De 730d van mn collega is zwaar, zwwaaaarr gekeyed.
Ik ben vandaag bijna de hele dag bezig geweest met de krassen. Het hoeft niet super goed gerepareerd te worden, aangezien ie al is ingeruild op de M5 (maandag ophalen).
Ik ben eerst zelf nog een beetje wezen kloten met diverse spulletjes. Uiteindelijk naar
Carclean geweest. Daar zijn de 3 'key' plekken ge-wet-sand en gepolijst. Het is minder, maar nogsteeds zichtbaar.
Ik begrijp niet dat er mensen zijn, die andermans spullen niet respecteren. Alhoewel, het lijkt er ook wel een beetje op alsof dit klimaat wordt gecreeerd door de overheid.
Op zoveel mogelijk manieren, worden mensen die kwa auto keuze eruit springen aangepakt. Slurptax, hogere wegenbelasting, e.d. e.d. Het zou me niet verbazen dat als je naar de politie stapt voor dit schade geval, dat ze dan zeggen 'had dan maar niet zo'n grote auto gekocht, dan was het niet gebeurd.'
@ GaMeOvEr: Juist. Bezint eer gij begint. Voor sommige mensen is het hebben van een 7 het gehele maandsalaris (eerder gepost, 600 euro aan benzine in januari).
@ Daniël: Juist. Elk voordeel heb zn nadeel (of was het nou andersom?)