De Porsche 911 werden jaren de grond ingeboord door Jeremy. Alleen Hammond vond die altijd al waanzinnig. Pas bij de laatste versie is hun mening bijgedraait. Ik kan me nog goed een uitzending herinneren waarin ze 2 generaties met elkaar vergeleken, waarbij wel xx aantal dingen aangepast waren die niet of moeilijk terug te vinden waren. Ik heb persoonlijk niks tegen Porsche, maar dat item maakte toen wel erg duidelijk dat ze eigenlijk alleen maar Porsche wouden afkraken...
Ook de SLR is in eerste instantie niet zo geweldig ontvangen (het is een supersport auto, maar hij rijdt als een echte merc).
@Catch_22
Klopt, en in zekere zin hadden ze ook wel een punt.
Ik moet wel zeggen dat ze bij Top Gear wel iets aan het veranderen zijn. Een tijdje terug hadden ze de nieuw Audi RS4 Quatro, die eerst de gebruikelijke lading shit over zich kreeg (balans compleet verkeerd doordat de motor praktisch voor de vooras ligt), maar later was het toch niks meer dan lof over die auto.
Maar jullie moeten toch wel toegeven dat alles wat nog "puur" brits is, over het algemeen een streepje voor heeft bij de mannen van TopGear.
@Heuving
Dat road-tripje naar Munchen, moest je daar nog iets voor doen, of kan iedere BMW-eigenaar dat aanvragen? En nog belangrijker, kost het alleen benzine?
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier