Het grote BMW topic, deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 15 Laatste
Acties:
  • 27.058 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:36

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Ja, die had je in de E34 ook, als je het dikke soundsystem kocht. Echter elke E34 heeft standaard al tweeter posities in het dash (daar deden ze volgens mij bij het dikke soundpakket middentoners in) dus op zich hoef je daar niet specifiek naar op zoek, die posities zijn echt prima voor tweeters. :)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 17:54
ik heb een High Executive, maar weet van het geluidssysteem weinig af... klinkt wel heerlijk zuiver trouwens. Hoor dingen in de muziek die ik nog niet eerder hoorde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-09 23:14
Welke speakers heb je Max? De Nokia's?

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Wat??? Een 518i High-Executive??? :? :o

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GaMeOvEr schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 00:59:
Wat??? Een 518i High-Executive??? :? :o
Why not? Als ik de keuze had tussen engine-power of luxe.... :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Kan me gewoon niet voorstellen dat BMW dat pakket leverde op de absolute instapper...

Let wel, High-Executive is leren elektrisch interieur met memory, dikke audio, alles elektrisch, kofferbak-aantrekhulp, automatische spiegel, dimmende binnenspiegel en nog meer van dat soort goodies...

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
Dat heeft ie sowieso niet, gewoon handbediend stoffen interieur... Wél met electrische lendensteun :D

Trouwens, wat is het verschil tussen Executive en high-exec? Op mn 525i had ik wel een executive pakket, maar het enige verschil was stoelverwarming en electrische zonnenrollo achter. Volgens mij zijn dat 2 losse opties...

[ Voor 52% gewijzigd door Spiller op 05-02-2008 01:09 ]

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Ik ken de optiepakketten niet helemaal uit mijn hoofd, maar volgens mij was:

Executive:
- Leren interieur (niet elektrisch, misschien wel stoelverwarming)
- Airco
- Rondom elektrische ramen

High Executive:
- Dik sound system
- Elektrisch leer (memory een optie?)
- Climate Control
- Zwik elektrische gizmo's zoals kofferbakaantrekhulp, spiegels die automatisch neerklappen in de achteruit, automatisch dimmende binnenspiegel.

Vast nog wel wat meer dingen, maar dit zijn de boeiendste volgens mij. :)

Of ik ben in de war met 7-series. :P Hoe dan ook, een 518i High-Exec lijkt mij persoonlijk stug, dat dat ooit geleverd is. :P

[ Voor 11% gewijzigd door GaMeOvEr op 05-02-2008 01:22 ]

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Dan is het een exec, zonder leer wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
In de 540 heb ik, volgens mij, geen executive, maar wel climate control, rondom electrische ramen, en een auto dimmende binnenspiegel.
En nu sinds een weer verwarmd zwart lederen M5 interieur :)

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik zal nog eens goed naar het audiosysteem kijken. Ik heb wel speakers bij mijn voeten, die worden volgens mij niet aangegeven in het stereo systeem, maar wel in het hifi systeem.

Hi-fi systeem
http://www.realoem.com/bmw/diagrams/f/s/16.png
Stereo systeem
http://www.realoem.com/bmw/diagrams/f/s/15.png

[ Voor 3% gewijzigd door 418O2 op 05-02-2008 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-09 13:46

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

418O2 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 09:31:
Ik zal nog eens goed naar het audiosysteem kijken. Ik heb wel speakers bij mijn voeten, die worden volgens mij niet aangegeven in het stereo systeem, maar wel in het hifi systeem.

Hi-fi systeem
[afbeelding]
Stereo systeem
[afbeelding]
Realoem staat geen hot-linking toe... je kan beter bmwfans.info pakken. Die laat ook een direct link zien om in een forum te plaatsen.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Die doet het hier niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Je kon natuurlijk destijds al die opties die in een pakket zaten (zoals exec of high-exec) ook prima los kopen. Zo kon je best een CC in je 5 serie non-exec kopen, alleen paketten waren over het algemeen voordeliger door de bundeling van meerdere opties.

Altijd een beetje lastig te achterhalen, voor welk type BMW welk optie pakket nu precies welke dingetjes had, aangezien de dikker gemotoriseerde auto's sowieso al meer opties af fabriek hadden dan de "lagere" modellen. :)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
ja... ik heb bijvoorbeeld wel de radio met cdspeler, die was niet standaard toch? Misschien was dat het pakket ofzo.. Denk niet dat iemand nog de optielijst heeft van de serie van toen... Er zit ook weer airco in en een lendesteun voor de bestuurdersstoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-08 16:51
Je kan middels een mailtje richting de duitse BMW achterhalen met welke fabrieksopties je bmw ooit geleverd werd.. Ik zal even het linkje opzoeken waar staat hoe het werkt.. :)

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moffin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-09 23:50
Spiller schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 16:32:
Logisch, want pin7 aan de massa houden is gelijk aan massa aan massa houden. Pin 19 aan je veerpoot houden zou wel/ook moeten werken.
Ik hoorde dat als dit niet werkt er backup batterijen in de unit zouden zitten die vervangen dienen te worden. Heb alleen op internet weinig hierover gevonden. Heeft iemand hier ervaringen mee of kennis van?

[ pvoutput | 5760 wp @ O 45° - Z 10° - W 45°]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:30

4x2

lộn xộn quá

Bij een e30 kun je de tellerbak dr uit halen, dan kun je na nog wat schroefwerk aan de tellerunit zelf de SI unit dr uit halen (erg brede printplaat die haaks op de telles zit met een stekker).
En daar zitten dan weer batterijen op die je los moet solderen en kunt vervangen.

Maar ik dacht dat lege SI batterijen juist gekke probleempjes opleverden met de verbruiksmeter en de service interval die na 2 dagen al niet meer klopte en meer van dat soort geintjes.

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Klopt, ding springt dan na max 2 dagen alweer op inspection, je groene ledjes zijn weer weg enzo.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moffin
Toen ik de auto kocht werkte de service meter al niet. Als ik de auto start brand de serviceindicator 1a 2 seconden en dan gaat de serviceindicator uit. Een verbruiksmeter heb ik niet (compact 95). Maar ik heb iig nu een bevestiging, zodat ik morgen even kan gaan sleutelen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Moffin op 05-02-2008 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Dat balkje met ledjes hoort ook uit te gaan als je start, maar als de boel allemaal gereset is, moet hij wel bij iedere keer op contact dezelfde hoeveelheid ledjes aangeven (ok, na 5000km weer wat minder. ;) ) en niet na een paar dagen alweer inspection ofzo aangeven. :)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Moffin schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 14:39:
Toen ik de auto kocht werkte de service meter al niet. Als ik de auto start brand de serviceindicator 1a 2 seconden en dan gaat de serviceindicator uit. Een verbruiksmeter heb ik niet (compact 95). Maar ik heb iig nu een bevestiging, zodat ik morgen even kan gaan sleutelen :)
GaMeOvEr schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 14:41:
Dat balkje met ledjes hoort ook uit te gaan als je start, maar als de boel allemaal gereset is, moet hij wel bij iedere keer op contact dezelfde hoeveelheid ledjes aangeven (ok, na 5000km weer wat minder. ;) ) en niet na een paar dagen alweer inspection ofzo aangeven. :)
Een 95-er Compact rijder meldt zich
Dit ledjes horen inderdaad na een paar seconden na het starten uit te gaan, en per 5000 km gaat er steeds 1 minder branden.
Je tellerunit openmaken moet ik je afraden bij de E36 (en nieuwer). Die zijn beveiligd tegen rotzooien met de km-stand, en het verwijderen van de SI-plug levert een mooie fout code op die je alleen met een BMW-diagnose computer kan herstellen (waarbij de km-stand van het motormanagement wordt overgenomen). Je kan vrij gemakkelijk zien of er gerotzooit is met de tellerunit, want dan brandt er een punt achter de km-stand.

Maar voor zover ik weet heeft de E36 geen last meer van een batterij die leeg raakt, maar was dit een typisch probleempje van de E30.

Wat geeft je service indicator eigenlijk aan? Er moet altijd tenminste 1 lichtje branden (max 4 groene, 1 gele of 1 rode, waarbij de gele en rode vergezelt gaan met of "Inspection" (grote beurt) of "Oil" (kleine beurt))

Overigens gaan die indicatoren nog weleens fout. Mijn auto heeft vorig jaar toch echt een grote beurt gehad (bij een niet BMW-garage), en nu wil hij er weer 1. Waarschijnlijk is hij vorig jaar dus niet goed gereset... Nog 2 weken en dan mag hij weer... En dan wel bij een BMW-garage, ik ben benieuwd wat ze van mijn wagen gaan vinden... (voorspelling, de kat moet eigenlijk vervangen worden, maar dat wist ik al toen ik hem kocht).

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moffin
Als ik mijn sleutel omdraai dan zie ik alleen de oranje en rode even branden. Ik heb het resetten al geprobeerd. Maar toch blijft de groene balk niet gevuld. Misschien dat ik de storing toch ergens anders moet gaan zoeken.

Iig tnx for de tip. Ga mijn tellerhuis maar even gesloten houden ;). De tellerunit is verder gelijk aan de historie van de auto (NAP).

[ Voor 23% gewijzigd door Moffin op 05-02-2008 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuDePrOdUcTiOnS
Bij mijn auto (E30) had ik de service interval ook gereset, maar binnen 800km stond deze weer op oranje.. En soms begint rood ook te branden, maar die gaat meestal daarna snel weer uit.. Ik ben ook al een poosje van plan om de batterijen in de tellerbak te vervangen, maar ik heb er nog geen tijd/zin voor/in gehad.. :p

www.teamgenie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 16:18

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zomaar een vraagje...

Welk merk aftermarketkoppeling is aan te raden? Kom van alles tegen; LuK, ZFSachs, KCP, Hitec...

Maarja, vind maar eens uit of het wat is...

Of toch liever OEM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuDePrOdUcTiOnS
O-) Crosspost

Afbeeldingslocatie: http://www.dudeproductions.net/GoT/IMG/BMW/nieuw/resized/BMW03.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.dudeproductions.net/GoT/IMG/BMW/nieuw/resized/BMW07.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.dudeproductions.net/GoT/IMG/BMW/nieuw/resized/BMW08.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.dudeproductions.net/GoT/IMG/BMW/nieuw/resized/BMW09.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.dudeproductions.net/GoT/IMG/BMW/nieuw/resized/BMW11.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.dudeproductions.net/GoT/IMG/BMW/nieuw/resized/BMW12.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.dudeproductions.net/GoT/IMG/BMW/nieuw/resized/BMW14.JPG

Zo, mijn vehikel nog maar eens weer spammen.. Foto's zijn nog van voor de "winter", zoals wel te zien is aan de kleur van de bladeren die op de grond liggen en hier en daar nog aan de bomen hangen.. :)

www.teamgenie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Die ziet er nog netjes uit zeg. Mooie auto!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heuving schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 23:44:
[...]

:( :( Fok op. Succes ermee. Gelukkig is het nog niet bij mij gebeurd. Ik heb dan wel inbraakwerend glas, maar dan nog, ze hebben t nog niet getest. Alhoewel ik denk dat het ook weer niet heel veel meerwaarde heeft.
Zet je je 7 dan niet in een garage :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuDePrOdUcTiOnS
Bram77 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 23:22:
Die ziet er nog netjes uit zeg. Mooie auto!
Ik moet zeggen dat ik de foto's zo positief mogelijk heb geprobeerd te maken.. Als je de auto van dichtbij bekijkt ziet het er minder netjes uit hoor.. :p Toch bedankt.. :)

Maar de bedoeling is om hem wel helemaal weer netjes te maken.. :) Hij moet binnen nu en 2 week voor de apk, dus ik ben benieuwd..

www.teamgenie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

MikeyMan schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 20:25:
Zomaar een vraagje...

Welk merk aftermarketkoppeling is aan te raden? Kom van alles tegen; LuK, ZFSachs, KCP, Hitec...

Of toch liever OEM?
Ik hoor geluiden dat LuK in sommige gevallen beter is dan een originele koppeling, maar ik heb natuurlijk geen idee hoe dat bij BMW is. In m'n Ford heb ik vorige week een LuK laten zetten iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

MikeyMan schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 20:25:
Zomaar een vraagje...

Of toch liever OEM?
Voor welke auto? Ik heb zitten zoeken, maar jij hebt nog steeds geen BMW, toch? Of zich is ZFSachs bijvoorbeeld wel een betrouwbaar merkt. Ik weet zo niet wat voor merk er in mijn Compact zit (staat er niet bij bij BMWfans.info), maar waarschijnlijk een bekend Duits merk als bijv. Sachs.
OEM is ook gewoon een 3de merk, wat aftermarket vaak net zo makkelijk te koop is, maar wel goedkoper.
Timmert schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 09:23:
[...]

Ik hoor geluiden dat LuK in sommige gevallen beter is dan een originele koppeling, maar ik heb natuurlijk geen idee hoe dat bij BMW is. In m'n Ford heb ik vorige week een LuK laten zetten iig :)
Ford monteert standaard ook rot koppelingen :X Ik heb echt moeten leren rijden met die koppeling... Als je die te langzaam laat opkomen, gaat hij afwisselend slippen en grijpen, met veel bokken tot gevolg (nee dat was geen versleten koppeling, maar in een gloednieuwe auto :X )

[ Voor 37% gewijzigd door deepbass909 op 06-02-2008 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
  • Laatst online: 10-09 13:12
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 23:49:
[...]

Zet je je 7 dan niet in een garage :?
Niet altijd. Ik heb iig helaas geen prive garage, omdat ik een appartement heb.
En dan nog, een publieke garage is ook geen garantie dat er niks gebeurt helaas.

Ik ben afgelopen maandag en dinsdag eens gaan kijken hoelang ik onderweg ben als ik om 9 uur op de zaak ben. Reistijd is dan ca. 40 minuten met een verbruik van 15/16 op 100.
Vandaag 9.03 vertrokken, en 9.23 op de zaak :) met een verbruik van 12 op 100.
+ het is moeilijk veel relaxter om te rijden als het niet druk is. Ik ontloop de doenkade, wat al gauw 10 minuten kost, en de file boven de A12 bij Zoetermeer.

@ deepbass909: Als je denkt dat dat een slechte koppeling is, probeer dan eens een '98 Porsche 911 996. DAT is pas een gruwelijk slechte koppeling.
Volgens mij hadden ze die ook een beetje aangepast voor het '99/'01 modeljaar. Maar pas na '01 was ie pas echt goed te noemen.

[ Voor 15% gewijzigd door Heuving op 06-02-2008 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

deepbass909 schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 09:36:
[...]

Voor welke auto? Ik heb zitten zoeken, maar jij hebt nog steeds geen BMW, toch? Of zich is ZFSachs bijvoorbeeld wel een betrouwbaar merkt. Ik weet zo niet wat voor merk er in mijn Compact zit (staat er niet bij bij BMWfans.info), maar waarschijnlijk een bekend Duits merk als bijv. Sachs.
OEM is ook gewoon een 3de merk, wat aftermarket vaak net zo makkelijk te koop is, maar wel goedkoper.
Was ook niet voor mezelf ;) (hoewel, hang er denkik binnenkort ook aan...)

Maat van me heeft een 518 met een verrotte koppeling...
Aftermarket kost ongeveer 200euro, terwijl origineel volgens hem haast het dubbele kost...

Leek mij ook al dat autofabrikanten niet zelf koppelingen zitten te fabriceren, dus hij zal allicht ergens vandaan komen...

Maar ik kon nergens iets vinden over vergelijk van kwaliteit tussen origineel en aftermarket...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:06

Wimo.

Shake and Bake!

Hmm, een paar weken geleden gingen er al een tweetal ABS sensoren kapot en vandaag begon de E39 ineens te roken :X

Ineens komt er een smerige rookgeur uit het dashboard.. snel wagen uitgezet en motorkap open. Aan de inlaatkant niets te zien alleen een smerige geur. Kachelunit uitgezet en naar de lokale garage gereden ..

Eerst dacht ik aan kortsluiting bij de carkit/radio o.i.d. (plasticgeur) maar dat kon het achteraf niet zijn omdat de lucht uit de roosters kwam. Tussen de inlaat en de roosters zit alleen de kachelunit .. dus ik vrees het ergste ..

Je merkt toch goed dat de E39 ouder begint te worden .. misschien toch maar eens naar iets anders gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 09:55
Zeeeeer Nice! I like!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is wachten op een straatlegale M3 GTR :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Hmm, het is wel vorm volgt functie, maar die voorbumper ziet dr toch uit alsof ie rechtstreeks van de gemiddelde Mac golf af komt :/

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
Hij's een beetje overdone/over the top.
Maar dan nog, erg mooi.

Bij het deeltje 5, mag de Start post wel een beetje worden aangepast ;)
veel dingen kloppen niet helemaal.
(E90 bij een E92 bijvoorbeeld)

[ Voor 5% gewijzigd door Heuving op 07-02-2008 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 16:39:
Het is wachten op een straatlegale M3 GTR :P
Achterkant ook ... kansloos ding met deze bodykit :|

De E39 gaat onder het mes .. dashboard moet eruit , stoelen , alles. Voor zo''n kut kachelunit :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
Wimo. schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 17:39:
[...]

De E39 gaat onder het mes .. dashboard moet eruit , stoelen , alles. Voor zo''n kut kachelunit :X
Als dat de oplossing is voor je probleem, tsja, moet dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Dat weten ze nog niet eens .. ergens kwam rook vandaan en je zult het toch moeten achterhalen. Hoe dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Die lease BMW komt nu wel in de buurt..
Ik ben gisteren bij mijn exwerkgever gestopt en ga dus binnenkort bij een ander beginnen, heb al verschillende aanbiedingen liggen waarvan er eentje een erg leuke leaseregeling heeft..
Al is het maar een 1-serie of een 316, het is tenminste iets.. :)

Ik hoop snel een update te kunnen posten.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
Wimo. schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 17:39:
[...]

offtopic:
sinds wanneer heb jij eigenlijk ook een E39? of zit ik weer eens te snurken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

SileX schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 20:13:
[...]

offtopic:
sinds wanneer heb jij eigenlijk ook een E39? of zit ik weer eens te snurken :+
Sinds 1,5 jaar pas :+ Heb ook pas 20+ foto''s gepost hier :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
verek joh - tis me nog nooit opgevallen !
Heb je ergens nog die foto's staan ? Wat voor E39 heb je eigenlijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

SileX schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 20:44:
verek joh - tis me nog nooit opgevallen !
Heb je ergens nog die foto's staan ? Wat voor E39 heb je eigenlijk ?
Eentje met een hoop problemen :+

''97 528i

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~wimo/bmw%20poets/DSC_0301.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~wimo/bmw%20poets/DSC_0308.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~wimo/bmw%20poets/DSC_0311.jpg

Prachtige wagen, nog steeds zeer goed in de lak en het leer is nog perfect. Maar hij gaat er toch binnenkort uit .. ik loop er op leeg. Er kan ook zoveel kapot gaan. Over een paar maanden wil ik hem inruilen op een E46 .. particulier verkopen begin ik niet aan vanwege het volk dat komt kijken :+

Zonde eigenlijk .. hij is zo mooi :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Tsjah... Op een gegeven moment komen er wat grote klappers, maar dan kan ie er ook weer een hele tijd tegenaan...

Blijven lastige dingen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
Wimo. schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 20:53:
[...]

Eentje met een hoop problemen :+

''97 528i

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Prachtige wagen, nog steeds zeer goed in de lak en het leer is nog perfect. Maar hij gaat er toch binnenkort uit .. ik loop er op leeg. Er kan ook zoveel kapot gaan. Over een paar maanden wil ik hem inruilen op een E46 .. particulier verkopen begin ik niet aan vanwege het volk dat komt kijken :+

Zonde eigenlijk .. hij is zo mooi :(
Ja, nu herinner ik het me - mooie bak - ziet er nog goed uit !
Jammer van je problemen ermee :/

Ik ben ook zeer blij dat ik nu nog, een jaar Huisselectie garantie heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
Toch wel erg fijn, de kofferbak van de 7. Past lekker veel in :)
Afbeeldingslocatie: http://www.heuving.eu/VARIOUS/DSC00019.JPG
Makro :+

Verder eet ik wel heel gezond hoor. Op de chips, pizza, magnetron maaltijden, kinder bueno's, mergpijpjes, bokkepootjes en popcorn na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-04 14:57
Sinds woensdag heb ik m'n allereerste gloednieuwe auto ooit: een BMW 1-serie. Echt een gave auto, ik ben er in ieder geval super blij mee en als er behoefte aan is zal ik binnenkort eens wat foto's maken.

Maaarrr ik heb ook een vraag. Ik heb m'n iPod touch op de line-in aangesloten via een male-male mini-jack kabeltje en ik moet m'n iPod echt op maximaal volume zetten wil ik iets horen. Ik heb de line-in al met de instellingen van de radio op niveau 5 gezet (max). Maar dan nog is het geluid veel zachter dan van een cd of radio. Weet iemand misschien hoe je dit kan oplossen? Ervaren jullie dit ook?

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaymz, probeer het eens met het programma "goPod". Hiermee kun je de volumelimietsbeperking uitschakelen, en zul je waarschijnlijk een beter resultaat krijgen. En als je er dan weer een koptelefoon in prikt: Pas op voor je oortjes!

Edit

Eventueel kun je ook op zoek naar de "PocketDock", zodat je een daadwerkelijke line-out hebt in plaats van de koptelefoonuitgang. En ondanks dat de naam anders doet suggereren, nee, dit is geen seksspeeltje ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2008 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
JaymzHetfield schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 15:07:
Sinds woensdag heb ik m'n allereerste gloednieuwe auto ooit: een BMW 1-serie. Echt een gave auto, ik ben er in ieder geval super blij mee en als er behoefte aan is zal ik binnenkort eens wat foto's maken.

Maaarrr ik heb ook een vraag. Ik heb m'n iPod touch op de line-in aangesloten via een male-male mini-jack kabeltje en ik moet m'n iPod echt op maximaal volume zetten wil ik iets horen. Ik heb de line-in al met de instellingen van de radio op niveau 5 gezet (max). Maar dan nog is het geluid veel zachter dan van een cd of radio. Weet iemand misschien hoe je dit kan oplossen? Ervaren jullie dit ook?
Ik zou eigenlijk sowieso gaan voor een echte iPod link.
geluidskwaliteit is ook aanzienelijk beter.
http://www.bmw.nl/nl/nl/i...s/ipod/ipod_function.html
Het is toch een dure auto, vind ik het persoonlijk niet echt logisch om te besparen op iets belangrijks als audio.

@ Geqxon: niet om het een of ander... Maar hoe ik je post las... sexspeeltje, en daaronder 20 centimeter :o

[ Voor 4% gewijzigd door Heuving op 08-02-2008 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Heuving schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 17:09:
[...]

Ik zou eigenlijk sowieso gaan voor een echte iPod link.
geluidskwaliteit is ook aanzienelijk beter.
http://www.bmw.nl/nl/nl/i...s/ipod/ipod_function.html
Het is toch een dure auto, vind ik het persoonlijk niet echt logisch om te besparen op iets belangrijks als audio.

@ Geqxon: niet om het een of ander... Maar hoe ik je post las... sexspeeltje, en daaronder 20 centimeter :o
Is die unit niet gewoon van dension? Zo ja, kun je alleen op de merknaam al 50% besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur
  • Nu online

_Arthur

blub

Uitvoering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heuving schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 10:50:
Toch wel erg fijn, de kofferbak van de 7. Past lekker veel in :)
[afbeelding]
Makro :+

Verder eet ik wel heel gezond hoor. Op de chips, pizza, magnetron maaltijden, kinder bueno's, mergpijpjes, bokkepootjes en popcorn na.
Damn zie ik daar die smerige hamburgers van de makro?!
Die had je beter kunnen laten liggen :+

Ontopic:

Niet van mezelf, maar de nu inmiddels sinds een jaar de bak van m'n vader:
BMW 525D E39 '03 Lifestyle. Automaat :)

Afbeeldingslocatie: http://i28.tinypic.com/21maftl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i26.tinypic.com/105o13a.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i31.tinypic.com/2ry4mc7.jpg

Erg fijne auto...
We hadden hiervoor een '96 523i, dit is toch wel een verbetering ten opzichte van die :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Wat een prachtbak! Veel km's achter de kiezen of valt t mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timmert schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 21:58:
Wat een prachtbak! Veel km's achter de kiezen of valt t mee?
Hah dankje (ookal is ie niet van mij, maar hoop ik er ooit een keer in te mogen rijden :P :P )

153k op de teller nu...
Hij gaat nog wel even mee, m'n vader kennende.
Vorrige had er ook 370k opzitten :P

Edit: die oranje trekhaakdop kan echt niet :X :D

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2008 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Kunnen ze ook makkelijk hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 21:37:
[...]

Damn zie ik daar die smerige hamburgers van de makro?!
Die had je beter kunnen laten liggen :+

Ontopic:

Niet van mezelf, maar de nu inmiddels sinds een jaar de bak van m'n vader:
BMW 525D E39 '03 Lifestyle. Automaat :)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Erg fijne auto...
We hadden hiervoor een '96 523i, dit is toch wel een verbetering ten opzichte van die :)
@ Wimo: klopt, maar die installeert BMW dus niet standaard aangezien ze zelf wel hun klanten kunnen tillen. :+

Geen hamburgers, gewoon wat snacks en drinken, die Lays backed zijn wel best gul nog.

Nette 5 :) Ik vind de nieuwe 5 cool en dik, de oude 5 is zeer netjes en mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet dat het mij uitmaakt, maar ik zie mensen het hier wel vaker vragen. Ik heb sterk het vermoeden dat meneer Heuving bij unibet.com werkt of heeft gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 09:55
Goh, wat is het een mooi weer zeg! Echt prima weer om foto's van je nieuwe wagen te maken O-) .... Is het trouwens een 3d?
Verwijderd schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 11:55:
Niet dat het mij uitmaakt, maar ik zie mensen het hier wel vaker vragen. Ik heb sterk het vermoeden dat meneer Heuving bij unibet.com werkt of heeft gewerkt.
Deze snap ik niet...

[ Voor 24% gewijzigd door EQJim op 09-02-2008 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
:>

Afbeeldingslocatie: http://www.sportbilen.se/bilder/bildspel/wtf/wtf013.jpg.big.jpg

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

En die blijft op z'n wieltjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik gok eigenlijk van wel: voorwielen staan in de goede richting en alleen de achterkant zit in 't grind. M.a.w. als hij gewoon doet zoals hij nu doet, zal hij wel weer op zijn pootjes terecht komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Kun je je afvragen... Die achterkant hapt natuurlijk ineens aardig dat grind in...

Wel spannend iig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die overdag met hun lampen uit en met hun ver/breedstralers aan rijden :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Vandaag met mijn vader nog maar eens gaan kijken bij een Z1, eindelijk een die aan alle wensen voldoet. Voor ons de goede kleur met het juiste interieur, technisch helemaal perfect (incl. de deurriemen van de zink-deurtjes). Eigendom geweest van de eigenaar van BMW Zwartepoorte in Goes, helemaal in nieuw staat met 80.000 op de teller.

Afbeeldingslocatie: http://www.auto-ventura.nl/occas_files/images/xr82hl1.jpg

Volgende week een proefrit maken. De auto stond nu nog op de bovenverdieping en kon niet 1, 2, 3 klaar gezet worden. Als de proefrit bevalt en er nog een klein beetje van de prijs af kan dan staat deze binnenkort in de garage! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naboo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-06 11:48

Naboo

#WINNING!! DUH!

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 23:57
Ojjorz schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 14:39:
Vandaag met mijn vader nog maar eens gaan kijken bij een Z1, eindelijk een die aan alle wensen voldoet. Voor ons de goede kleur met het juiste interieur, technisch helemaal perfect (incl. de deurriemen van de zink-deurtjes). Eigendom geweest van de eigenaar van BMW Zwartepoorte in Goes, helemaal in nieuw staat met 80.000 op de teller.

[afbeelding]

Volgende week een proefrit maken. De auto stond nu nog op de bovenverdieping en kon niet 1, 2, 3 klaar gezet worden. Als de proefrit bevalt en er nog een klein beetje van de prijs af kan dan staat deze binnenkort in de garage! :D
Bloedmooie auto! Ik weet nog dat ik als bestuurbaar autootje zo'n Z1 model had, heerlijk! Toen heb ik me al dagen zitten vergapen aan dat ding. Heerlijk, jeugdsentiment :+

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Gaan die deuren eigenlijk electrisch omhoog en omlaag, of moet je dat zelf doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Niet online

Ojjorz

MikeyMan schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 14:56:
Gaan die deuren eigenlijk electrisch omhoog en omlaag, of moet je dat zelf doen?
Electrisch :) Lekker hengelen dacht jij? Was ook leuk geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ja, geen idee... Zie die dingen niet zo heel vaak...

Maar gasgedempt had ook gekund ;)

Aparte bak wel! Ziet er netjes uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

RobertJ schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 14:47:
[...]

Bloedmooie auto! Ik weet nog dat ik als bestuurbaar autootje zo'n Z1 model had, heerlijk! Toen heb ik me al dagen zitten vergapen aan dat ding. Heerlijk, jeugdsentiment :+
Hehe, ja, idd :D, met de 850csi heb ik dat trouwens ook gehad
En een schaalmodel van een Nazca M12, wat ik nog steeds een prachtige auto vind (en het is een BMW :P)

[ Voor 5% gewijzigd door 4x2 op 09-02-2008 16:12 ]

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Niet online

Ojjorz

Taxatierapport voor de Z1 is binnen; Alles in perfecte staat op 3 kleine krasjes op de voorbumper na. Geschatte verzekeringswaarde excl. audio is 30.000euro. Aangezien dit 1 van de 1100 Z1's die zonder fabrieksradio is geleverd zit er inmiddels een VDOnavigatie-systeempje in. Dan is een vraagprijs van bijna 29000 heel netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ojjorz, ik kan hem alleen niet aanraden als je graag rokjes draagt. :+

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2008 01:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Niet online

Ojjorz

Oeh ja, ik heb inderdaad wel de neiging om mini-rokjes te dragen op cabrio-dagen! Maar het is inderdaad een erg lastige auto om in en uit te stappen. De deuren zakken wel weg, maar er blijft een behoorlijke drempel over waar je je over heen moet laten zakken.

Offtopic: hele gekke vergelijking in dat filmpje trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

grmbl...
Gister bij het inparkeren heb ik met de voorbumper een paaltje geschapt... Nu zitter er wel heel erg duidelijke krassen op de bumper links voor :( Over een vlak van zo'n 7cm hoog en 15 cm lang zitten er veel krassen waar de lak weg is, en nu het witte kunststof te zien is :(

Eerdaags maar eens een belletje naar een schadeherstelbestelbedrijf maken voor een offerte... Dan kan ik ook gelijk een kras op de achterbumper mee laten nemen en een beschadiging op de rechter buitenspiegel... Maar ik baal wel flink...

Het erge is dat ik weet dat die paaltjes er staan en ik al zolang ik hier woon, bang was ze een keer te raken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In die Z1...zit daar een 2.5 6 pitter in???
Dat is wat ik kon vinden.
Niet iets dat je verwacht in zo'n auto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuDePrOdUcTiOnS
De Z1 is geloof ik onderhuids gewoon een E30 met het motorblok van de 325i.. Een 6 cilinder 2,5 liter met 170 pk dus.. :)

www.teamgenie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een BMW Z1 voor 30k... Tja, ik zou mn geld ergens anders aan uitgeven. Hij is niet snel, het is een soort verkapte E30 325 idd en mooi issie ook niet. Voor dat geld kan je denk ik wel een stuk mooiere, en snellere sportwagens kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuDePrOdUcTiOnS
Verwijderd schreef op zondag 10 februari 2008 @ 23:08:
Een BMW Z1 voor 30k... Tja, ik zou mn geld ergens anders aan uitgeven. Hij is niet snel, het is een soort verkapte E30 325 idd en mooi issie ook niet. Voor dat geld kan je denk ik wel een stuk mooiere, en snellere sportwagens kopen. :)
Er is altijd wel wat mooiers en/of snellers.. Maar een Z1 in goede staat is wel een zeldzamer wordende auto.. Als ik het geld zou hebben zou ik er ook wel een willen.. :)

En een E30 325i is ook niet langzaam hoor ;)

[ Voor 4% gewijzigd door DuDePrOdUcTiOnS op 10-02-2008 23:29 ]

www.teamgenie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Niet online
DuDePrOdUcTiOnS schreef op zondag 10 februari 2008 @ 23:28:
[...]

Er is altijd wel wat mooiers en/of snellers.. Maar een Z1 in goede staat is wel een zeldzamer wordende auto.. Als ik het geld zou hebben zou ik er ook wel een willen.. :)

En een E30 325i is ook niet langzaam hoor ;)
Zeldzaam zal die denk ik nooit worden. Er zijn 8000 van gebouwd. Ik zou het wel weten als ik 30.000 euro had. Z4, s2000, Boxter S...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niels88 schreef op zondag 10 februari 2008 @ 23:31:
[...]

Zeldzaam zal die denk ik nooit worden. Er zijn 8000 van gebouwd. Ik zou het wel weten als ik 30.000 euro had. Z4, s2000, Boxter S...
Met het nadeel dat deze wagens een stuk sneller in waarde dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
Afbeeldingslocatie: http://hugobos.nl/BMW/540i/177777(Small).jpg
Als dit geen geluk brengt weet ik het ook niet meer :P

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Gister heb ik even vol verbazing naar een Daihatsu Charade zitten kijken. Ik kwam uit Hilversum, van radio opname's, en stond bij het stoplicht naast deze auto, die een beetje stond te grommen. Goed, m'n wagen was lekker warm, na bijna een half uur snelweg. Dus eens kijken wat hij kon, of hij een 316i bij kon houden >:)
Tot 80km/u bleef ik bij en trokken we gelijk op, maar daar houdt m'n 2de versnelling toch echt op, en daarna kwam hij me voor. En daar begon onze verbazing. Dat hij mij eruit trok is niet zo raar. 106pk op 1150kg leeg is niet zo heel veel. Maar bij het schakelen gooide zijn auto een mooie blauwe vlam uit de uitlaat.

Dus toen even een goed gevoel, samen met verbazing. Die Charade is toch bijna 300kg lichter, en deze was alles behalve standaard. Dus toch lekker dat een 316i hem bij bleef, zo traag is die toch niet :p En de verbazing dat een Charade vlammen aan het werpen was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niels88 schreef op zondag 10 februari 2008 @ 23:31:
[...]

Of een mooie 911 uit vergelijkbaar bouwjaar als zo'n Z1. En die verliest dan zn waarde ook niet zo snel hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Niet online

Ojjorz

De Z1 is zeker geen E30 325i, het enige wat hij leent is de voor-as en de 2.5 6-in-lijn. Het hele onderstel is anders, de achteras is speciaal voor de Z1 gemaakt en op geen andere beemer te zien. Maar dat maakt verder ook weinig uit, mijn vader is al verliefd op deze auto vanaf het moment dat hij hem in 1987 (of 88) op de beurs in Geneve zag staan. Toen kostte hij op Nederlands kenteken de niet misselijk som van 165.000 gulden, het bleef dus bij dromen. Die liefde heb ik van hem meegekregen. Daarom gaan we nu samen voor deze auto en niet voor een, in mijn ogen, veel saaiere en veiligere Z4, Boxster S, MG-F, whatever. Tuurlijk zijn er snellere, betere, misschien wel mooiere (smaak!) roadsters in deze prijsklasse, maar daar zijn wij niet verliefd op: simpel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence
  • Laatst online: 11-09 13:10

Exigence

dnkroz

Je hebt dan ook een van de betere wagens natuurlijk d:)b

[ Voor 51% gewijzigd door Exigence op 11-02-2008 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

nou... ik vind hem anders vaak genoeg best traag aanvoelen... En ik moest m'n wagen ook echt wel flink doortrekken... Maar het kon wel even een glimlach op m'n gezicht toveren.
Ik vermoed dat hij ook wel een sprintje verwachtte, met m'n mooie M-uitvoering :p en waarschijnlijk is hij nu aan het opscheppen dat hij een M3 eruit heeft getrokken met z'n Charade :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naboo

Naboo

#WINNING!! DUH!

Spiller schreef op zondag 10 februari 2008 @ 23:57:
[afbeelding]
Als dit geen geluk brengt weet ik het ook niet meer :P
Die van mij staat al bijna op het dubbele

303320 :P

Ben wel benieuwd wie van Beemer bezitters hier de hoogste km-stand heeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
Vanavond over de A2 nog leuk lopen 'sporten' met een opgefokt Meganetje. Maarja, dat is natuurlijk geen partij voor mijn V8 :+

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06:20

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Het is echt een never-ending story :r

Vanochtend kwam ik tot de fijne ontdekking dat iemand mijn linkerbuitenspiegel heeft ingeslagen. Buitenhuis nog goed maar het glas hangt los en is gebroken.

Ik ben woedend, echt. Ik heb het parkeerbedrijf Breda gebeld en overplaatsing van vergunning naar een andere aanliggende wijk aangevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

@HTT-Thalan
Echt klote is dat... Het is ook mijn grootste angst dat ik nog een keertje een kras, deuk of iets anders aantref op mijn auto, die niet door mezelf is veroorzaakt...

@Spiller
Leuker is om te sporten met een 1.6je :p Dan moet je tenminste nog wat moeite doen.

@Naboo
Dat ga ik verliezen... Ik zit met nog net geen 140.000km aan de lage kant vrees ik 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
HTT-Thalan schreef op maandag 11 februari 2008 @ 09:40:
Het is echt een never-ending story :r

Vanochtend kwam ik tot de fijne ontdekking dat iemand mijn linkerbuitenspiegel heeft ingeslagen. Buitenhuis nog goed maar het glas hangt los en is gebroken.

Ik ben woedend, echt. Ik heb het parkeerbedrijf Breda gebeld en overplaatsing van vergunning naar een andere aanliggende wijk aangevraagd.
Zo zie je maar dat ondanks onze welvaart evolutie, sommige dingen uit het verleden bewaart zouden moeten blijven.

Wat is er toch gebeurd, met de fantastische excursies die daders van dit soort dingen kregen?
Vroeger was een meerdaagse excursie naa siberie een passende oplossing. Van mij mogen ze dat weer invoeren, bij voorkeur one-way-ticket.
Mensen doen het, omdat ze toch weten dat er niks gebeurd.

Bij een maat van me was er een deuk in zn auto getrapt, dader was bekend, tot nu toe nog niks aan gedaan ondanks een aangifte.
Van mij mogen ze de guillotine weer invoeren op het markt plein.
Jij met je handje een ruitje kapot slaan, tjak dag handje :)
En dan als gemeente daar nog geld voor vragen, als een soort event. Zodat inkomsten uit flitspalen niet meer nodig zijn >:)
Gheez, wat lul ik vreemd op maandag ochtend :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naboo

Naboo

#WINNING!! DUH!

Heuving schreef op maandag 11 februari 2008 @ 10:01:
[...]

Zo zie je maar dat ondanks onze welvaart evolutie, sommige dingen uit het verleden bewaart zouden moeten blijven.

Wat is er toch gebeurd, met de fantastische excursies die daders van dit soort dingen kregen?
Vroeger was een meerdaagse excursie naa siberie een passende oplossing. Van mij mogen ze dat weer invoeren, bij voorkeur one-way-ticket.

Bij een maat van me was er een deuk in zn auto getrapt, dader was bekend, tot nu toe nog niks aan gedaan ondanks een aangifte.
En dan als gemeente daar nog geld voor vragen, als een soort event. Zodat inkomsten uit flitspalen niet meer nodig zijn >:)
In dat geval is een islamisering van Nederland niet eens zo slecht :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
Naboo schreef op maandag 11 februari 2008 @ 10:12:
[...]

In dat geval is een islamisering van Nederland niet eens zo slecht :o
normaalgesproken is het andersom, maar voor deze keer, Elk nadeel heeft een klein voordeeltje ;)

Gister nog de auto gewassen. En me enorm geiriteerd aan de swirls in de lak :(
Nu zit ik in dubio wat ik moet doen, M'n auto door een pro laten detailen (met veel korting) dat ie weer helemaal mooi is, of, de auto wat minder mooi en de ProTech erop laten zitten....
Overigens is op een paar plekken al de ProTech weg omdat ik een beetje met Scratch-X heb gespeeld :P o.a. op de vuurwerkschade plek en de handgrepen.

[ Voor 4% gewijzigd door Heuving op 11-02-2008 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06:20

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Heuving schreef op maandag 11 februari 2008 @ 10:01:
[...]

Wat ik me afvraag, is wat er met de maatschappij gebeurd is dat het mensen geen klap meer kan schelen. De laatste keer dat ik een alarm hoorde, ben ik gaan kijken en heb de politie ingelicht. De laatste keer dat ik vandalisme zag (4 jongens die over een auto heen liepen en op het dak stampten) heb ik de politie gebeld en ben ik erachteraan gelopen. Ik wou dat mensen dat ook zouden doen als er iets met mijn auto gebeurt. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Naboo schreef op maandag 11 februari 2008 @ 00:59:
[...]

Die van mij staat al bijna op het dubbele

303320 :P

Ben wel benieuwd wie van Beemer bezitters hier de hoogste km-stand heeft. :)
Ik heb 1 vd de laagste ws, met ong 12000.
En dat 1 vd oudste auto's :+
En de laagste top, met 175 (hoewel dat 15km/u harder is dan de fabrieksopgave).

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
175 op gps of teller?

>PC specs<

Pagina: 1 ... 12 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.