Het 'Telfort Mobiel Breedband' topic

Pagina: 1 ... 12 ... 17 Laatste
Acties:
  • 104.104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Polster schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 14:01:
Op je telefoon verandert niets. De verbinding had je ook al voor je surf en mail abo tot je beschikking alleen toen zou je er veel meer voor betalen. Op Mijn Telfort kun je zien of je bundel is ingegaan.
Dank voor je reactie :) Als ik inlog op Mijn Telfort zie ik het volgende staan:

Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/10xhr47.png

Nog niet bepaald duidelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 12:32

Boy

www.byoscoop.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 14:18:
[...]

Dank voor je reactie :) Als ik inlog op Mijn Telfort zie ik het volgende staan:

[afbeelding]

Nog niet bepaald duidelijk :D
volgens mij wel...dat het 7 oktober is ingegaan...vandaag dus...ik heb volgens mij toen ook zo'n screenshot bewaard en toen vrolijk gaan internetten...als er iets mis ging, dan had ik tenminste bewijs dat het was ingegaan volgens mijnTelfort

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga er maar gewoon van uit ja, ben al druk bezig met internetten :) Gaat het gebruik van YouTube nou wel of niet extra kosten met zich meebrengen, aangezien streaming audio en video niet inbegrepen is bij S&M?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 16:43:
Ik ga er maar gewoon van uit ja, ben al druk bezig met internetten :) Gaat het gebruik van YouTube nou wel of niet extra kosten met zich meebrengen, aangezien streaming audio en video niet inbegrepen is bij S&M?
Kheb oa geYouTube't, Uitzending Gemist gekeken, met Remote Desktop gewerkt (incl. muziek streamen, hoewel dat nergens naar klonk :P) en daarvan viel volgens de rekening niks buiten de databundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Myedvyed schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 18:08:
[...]

Kheb oa geYouTube't, Uitzending Gemist gekeken, met Remote Desktop gewerkt (incl. muziek streamen, hoewel dat nergens naar klonk :P) en daarvan viel volgens de rekening niks buiten de databundel.
Op welke toestel heb je dit voor elkaar gekregen? Bij mn N95 werkt youtube niet met Telfort, terwijl het met Orange geen probleem was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik kan juist weer totaal geen UitzendingGemist kijken :D :( Krijg een vage tv gids als ik de site bezoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 19:03:
[...]

Op welke toestel heb je dit voor elkaar gekregen? Bij mn N95 werkt youtube niet met Telfort, terwijl het met Orange geen probleem was.
De HTC Touch Pro, werkt zowel met de losse YouTube app als met de browser (als Flash Lite geinstalleerd staat)

[ Voor 14% gewijzigd door Myedvyed op 07-10-2008 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Myedvyed schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 20:42:
[...]

De HTC Touch Pro, werkt zowel met de losse YouTube app als met de browser (als Flash Lite geinstalleerd staat)
Oke Thnx, das wel raar dan. Toestel heeft in zelfde staat als nu gewerkt. Neem aan dat je de instellingen van Telfort site hanteerd net als ik. Heb jij soms een proxy in gebruik? Zo ja welke? Dat zou nog een optie zijn in realplayer van S60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 21:35:
[...]

Oke Thnx, das wel raar dan. Toestel heeft in zelfde staat als nu gewerkt. Neem aan dat je de instellingen van Telfort site hanteerd net als ik. Heb jij soms een proxy in gebruik? Zo ja welke? Dat zou nog een optie zijn in realplayer van S60.
De Touch Pro haalt zelf ergens z'n settings vandaan, dus ik heb niet de settings aan Telfort opgevraagd via de SMS of handmatig ingevoerd. Heb wel even voor je gekeken, en bij mij staat er geen proxy server ingesteld in de algemene instellingen of in een van de media players. Kheb wel ergens gehoord dat Telfort geen USIMs gebruikt maar gewone SIMs (terwijl UMTS wel werkt), misschien ligt het daaraan (of misschien kan dat het niet zijn en klets ik uit m'n nek :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 21:35:
[...]

Huh? ik kan geen youtube dingen kijken met een browser, maar die Lite had ik ook nog niet gevonden, waar haal ik die vandaan? (ik heb een Touch Dual...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Boy schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 08:57:
[...]

Huh? ik kan geen youtube dingen kijken met een browser, maar die Lite had ik ook nog niet gevonden, waar haal ik die vandaan? (ik heb een Touch Dual...)
Volgens mij heb je het verkeerde bericht gequote? Ik heb Flash Lite hier vandaan:
Jep, vooral die Opera is not done ;)

Voortaan aub eerst even aan ons vragen voordat je zo een discutabele link neer zet.

[ Voor 25% gewijzigd door DaannO op 08-10-2008 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 07:32
Youtube kan ik gewoon bekijken met de instellingen voor de touch diamond op telfort.nl met proxy. Heb zelf een touch pro. De streams van uitzending gemist kun je niet openen vanuit je pda maar wel met www.inforaction.nl/uzg. heeft bRight van tweakers gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Myedvyed schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 09:21:
[...]

Volgens mij heb je het verkeerde bericht gequote? Ik heb Flash Lite hier vandaan:
De versie van Opera die daar staat heb ik overigens niet geinstalleerd.

(mods, verwijder aub de link als deze tegen de regels is)
idd verkeerde gequote :s Maar kzie deze is voor wm 6.1, ik heb 6.0, maar ik zal 'm es proberen of ie het doet...

[ Voor 9% gewijzigd door een moderator op 08-10-2008 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
Myedvyed schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 09:21:
[...]

[mbr]Jep, vooral die Opera is not done ;)

Voortaan aub eerst even aan ons vragen voordat je zo een discutabele link neer zet.[/]
Heb ik net geluk dat ik hem al had gedownload. Youtube werkt nu ook via de ingebouwde browser!

Overigens had ik met mijn k850i ook problemen met streaming media, de touch pro heeft daar dus geen moeite mee. Het ligt denk ik niet aan Telfort aangezien het nu prima werkt met de door telfort aanbevolen instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

wiene schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 12:40:
[...]

Heb ik net geluk dat ik hem al had gedownload. Youtube werkt nu ook via de ingebouwde browser!

Overigens had ik met mijn k850i ook problemen met streaming media, de touch pro heeft daar dus geen moeite mee. Het ligt denk ik niet aan Telfort aangezien het nu prima werkt met de door telfort aanbevolen instellingen.
via internet explorer? ik krijg het hier niet aan de praat op wm 6.0 (touch dual)...deze opera start nog niet eens op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

wiene schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 12:40:
[...]

Toen ik voor het eerst streamde met de Touch Pro werden de streams in Media Player geopend, en toen was het meer een slideshow dan een stream. Dus ik dacht eerst dat het aan de verbinding van Telfort (KPN) lag. Maar ik zag ook aan de opgeblazen pixels dat de overlays uit de videochipset (of hoe je het wil noemen) niet werden gebruikt.

Nadat ik na wat research CorePlayer gekocht had, kon ik die gebruiken om te streamen. Daarbij werd de videochipset wèl benut, en dat werkte echt soepel en zag er ook nog eens beter uit! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
Myedvyed schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 13:20:
[...]

Toen ik voor het eerst streamde met de Touch Pro werden de streams in Media Player geopend, en toen was het meer een slideshow dan een stream. Dus ik dacht eerst dat het aan de verbinding van Telfort (KPN) lag. Maar ik zag ook aan de opgeblazen pixels dat de overlays uit de videochipset (of hoe je het wil noemen) niet werden gebruikt.

Nadat ik na wat research CorePlayer gekocht had, kon ik die gebruiken om te streamen. Daarbij werd de videochipset wèl benut, en dat werkte echt soepel en zag er ook nog eens beter uit! 8)
Ah kijk, ik vond de streams eigenlijk wel meevallen qua snelheid maar heb nog vrijwel geen streams geopend dus dat kan het ook zijn.

Overigens draait youtube in opera. Bij internet explorer werkt het niet, net getest.

Edit: heb overigens alleen flash lite geinstalleerd. Verder gebruik ik de orginele opera van de Touch Pro

[ Voor 5% gewijzigd door wiene op 08-10-2008 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

wiene schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 13:31:
[...]

Ah kijk, ik vond de streams eigenlijk wel meevallen qua snelheid maar heb nog vrijwel geen streams geopend dus dat kan het ook zijn.

Overigens draait youtube in opera. Bij internet explorer werkt het niet, net getest.

Edit: heb overigens alleen flash lite geinstalleerd. Verder gebruik ik de orginele opera van de Touch Pro
maar blijkbaar nog geen flash op Windows Mobile 6.0 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onlangs een waarschuwingsbrief ontvangen; dat mijn data-verbruik meer was dan 'gemiddeld', met een herinnering aan de FUP. Mijn verbruik voor de afgelopen periode (zonder vermelding van duur of datum); 297MB. Het gemiddelde verbruik bedroeg: 27MB.

Uhu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 10:52:
Onlangs een waarschuwingsbrief ontvangen; dat mijn data-verbruik meer was dan 'gemiddeld', met een herinnering aan de FUP. Mijn verbruik voor de afgelopen periode (zonder vermelding van duur of datum); 297MB. Het gemiddelde verbruik bedroeg: 27MB.

Uhu..
27 mb? Mijn god, kunnen ze echt niet tegen een hoger gemiddeld verbruik? Dat er zoveel mensen zijn die niets met hun flatfee (yeah right) abonnement doen, mogen wij dus ook niets doen? raar om naar het gemiddelde te kijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind ik ook, aangezien ik al 2 jaar 'sponsor' ben voor een tientje per maand en er nooit echt gebruik van gemaakt heb, sinds een paar weken reis ik met het OV en trekken ze meteen aan de bel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 14:51:
Vind ik ook, aangezien ik al 2 jaar 'sponsor' ben voor een tientje per maand en er nooit echt gebruik van gemaakt heb, sinds een paar weken reis ik met het OV en trekken ze meteen aan de bel..
Telfort is net als KPN en @home en al die grote...als het werkt, werkt het goed..maar er moet niet contact met ze hebben...als jij iets nodig hebt, kom je er niet doorheen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 14:51:
Dat heb ik dus ook, vind het dus ook een beetje belachelijk. Maar wat kan telfort er aan doen, jou afsluiten? Snelheid verlagen?

Stel je komt dus in de problemen kun je dan kosteloos je contract beeindigen? Zij leveren immers geen goede service. Unlimited is unlimited vind ik, zolang je geen laptop gebruikt zeg maar. FUP vind ik onzin.

Maar goed, zonder streaming media lijkt het me moeilijk boven die 27mb uit te komen. Streaming mag dan weer niet.

Eigenlijk moet je eens opbellen en zeggen dat als je die 297mb verspreidt over al die maanden weinig gebruiken je lang niet aan het gemiddeld verbruik komt. Als ik over mijn belbundel heen ga laten ze toch ook niks weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de brief werd duidelijk verwezen naar de FUP; waarin staat dat de 'overtreder':

- schriftelijk gewaarschuwd wordt en gesommeerd wordt zijn gedrag aan te passen

En, indien hier geen gehoor aan wordt gegeven;

- afsluiten van de dienst

In mijn geval, betekend dit GEEN surf&mail 'LIMITED' maar ook geen korting op m'n bundel, daar ik niet meer extra betaal voor deze dienst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

wiene schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 15:41:
[...]

Maar goed, zonder streaming media lijkt het me moeilijk boven die 27mb uit te komen. Streaming mag dan weer niet.
Nou, ik krijg wel eens attachments van 5 a 6 MB in een mailtje en die haal ik dan soms binnen op m'n foon, moet toch kunnen? 25 MB max vind ik bullshit...100 ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik heb de brief dus ook gekregen. Zie een paar post terug. Bij mij ging het om een gebruik rond de 250mb en ik mocht gemiddeld maar 50mb gebruiken. Ik heb inmiddels ook een uitgebreid mailtje gestuurd om opheldering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:37
250Mb is wel een achterlijke FUP. Voordat Surf & Mail unlimited in het leven werd geroepen had het data abo toch een 2Gb limiet? Ik verwacht dan bij de afschaffing van een limiet dat een FUP dan sowieso hoger is dan de historische harde limiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Polster schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 17:46:
250Mb is wel een achterlijke FUP. Voordat Surf & Mail unlimited in het leven werd geroepen had het data abo toch een 2Gb limiet? Ik verwacht dan bij de afschaffing van een limiet dat een FUP dan sowieso hoger is dan de historische harde limiet.
volgens mij vertelt hij zelfs over een FUP van 50 MB dat telfort meldt en dat zijn 250 MB veel te hoog is...

stelletje idioten...als dit zo is, ben ik binnenkort over op een andere provider...
Maar ja...kiezen tussen providers is als kiezen tussen verschillende soorten kwaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaStealth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 10:19
Vandaag zou bij mij Surf & mail (un)limited in gaan, er stond gedurende 2 weken lang dat de bundel vandaag geactiveerd zou worden. Vandaag keek ik naar mijn telfort en zie ik ineens het onderstaande staan:
Afbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/23rn3n5.jpg

Wat moet ik hiervan nu verwachten? Is mijn abbo toch ingegaan en kan ik internetten, of is mijn aanvraag afgewezen (om wat voor een vage reden dan ook)? De telfort klantenservice is atm dikke poep, heb net een half uur @ 15 cpm in de rij gestaan en kwam er niet door.

[ Voor 9% gewijzigd door ThaStealth op 14-10-2008 19:48 ]

Mess with the best, die like the rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

ThaStealth schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:41:
Vandaag zou bij mij Surf & mail (un)limited in gaan, er stond gedurende 2 weken lang dat de bundel vandaag geactiveerd zou worden. Vandaag keek ik naar mijn telfort en zie ik ineens het onderstaande staan:
[afbeelding]

Wat moet ik hiervan nu verwachten? Is mijn abbo toch ingegaan en kan ik internetten, of is mijn aanvraag afgewezen (om wat voor een vage reden dan ook)? De telfort klantenservice is atm dikke poep, heb net een half uur @ 15 cpm in de rij gestaan en kwam er niet door.
Nou, lijkt erop dat er iets mis is gegaan (NEE, JE MEENT HET NIET! TOCH NIET BIJ TELFORT!?! tja, het is eenmaal onderdeel van KPN nu en daarvoor was het ook al niet erg bijster goed...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:14

Sorcerer8472

Mens sana?

ThaStealth schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:41:
[afbeelding]

> ipv >= in een mysql-query gok ik? :P
Een dagje geduld hebben en hopelijk heb je dan je bundel automatisch al.

Verder vraag ik me af of ik nog steeds 'per direct' kan opzeggen nu vanwege de AVW-wijziging een tijdje geleden. Aangezien ik daar zogenaamd nu pas achter kom ;) Wil zsm overstappen naar andere provider namelijk, geen zin in 3 maanden opzegtermijn + internet werkt zo nu en dan nog steeds niet helemaal lekker :{

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wankel
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-07 23:08
Ik denk erover een "unlimited" data-abo af te sluiten bij een sim-only van Telfort, maar zie dat ik er toch nog maar eens over moet nadenken :-)

De verbinding wil ik hoofdzakelijk gebruiken om thuis in te loggen over SSH. Kan dat gewoon, of zit dan de proxy in de weg?

Andersom wil ik ook vanuit verschillende locaties mijn telefoon kunnen benaderen over SSH en er misschien wat andere servertjes op draaien. Zijn er dan beperkingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 17:53
aanhakend op deze vraag, is de proxy instellen nou verplicht of niet ? ik heb sinds vandaag Telfort Surf & Mail, ga je zonder proxy eigenlijk buiten de Surf & Mail bundel om ? Ik heb me rot gegoogled maar kan niks vinden, ik zie dat bepaalde users in dit topic met een WinMo toestel en geen proxy binnen de Surf & Mail grens blijven maar zou dat ook gelden voor andere non-WinMo toestellen ?

[ Voor 26% gewijzigd door dcell op 29-10-2008 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trebbors
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 16:06

Trebbors

Failure is no option!

Ik heb het toestel (TD) automatisch instellingen laten binnenhalen van Telfort waar ik ook het onbeperkt internet abbo heb.
Alles functioneert, er wordt via automatische instellingen geen proxy ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Even weer een vraag over connectiviteit: zijn er nog steeds mensen die er last van hebben dat je zo nu en dan (25% van de tijd de laatste paar dagen) niks kunt doen, nadat je verbinding maakt?

Als ik verbinding maak gebeurt er gewoonweg niks dan. Disconnecten en opnieuw connecten is dan de enige oplossing. "Even mail checken" duurt zo al gauw een minuut op een WM6-apparaat.

Nog anderen met dit irritante probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Sorcerer8472 schreef op maandag 03 november 2008 @ 16:09:
Even weer een vraag over connectiviteit: zijn er nog steeds mensen die er last van hebben dat je zo nu en dan (25% van de tijd de laatste paar dagen) niks kunt doen, nadat je verbinding maakt?

Als ik verbinding maak gebeurt er gewoonweg niks dan. Disconnecten en opnieuw connecten is dan de enige oplossing. "Even mail checken" duurt zo al gauw een minuut op een WM6-apparaat.

dat probleem heb ik ook wel eens, maar volgens mij niet 1 in de 4 keer...wel enorm irritant inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Heb nu bijna een week Telfort Surf & Mail en heb er toevallig vandaag last van (omgeving Apeldoorn). De afgelopen dagen ging alles vrij vlot en goed. Vandaag krijg ik wel connectie alleen duurt het heel lang voordat er iets gebeurd. Disconnecten en connecten kan inderdaad helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:11

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Sorcerer8472 schreef op maandag 03 november 2008 @ 16:09:

Komt vaker voor... ik had het een tijdje geleden ook. Vandaag regio Arnhem nergens last van gehad echter :)

offtopic;
Woensdag loopt mijn abonnment af!! :D

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Ik heb nu ook een brief binnen, ong. 300 MB gebruikt en het gemiddelde verbruik was 46 MB. Ze kunnen FUP beter "variabele limiet" noemen in plaats van "geen vaste limiet", maar dat is marketingtechnisch natuurlijk niet zo handig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeland_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-07 20:45
Ik heb een aantal dagen terug ook een brief ontvangen. Mijn verbruik in de gemeten periode (idd welke?) was 717 mb. Ik heb gebruik mijn telefoon voornamelijk voor mail en streaming voor onderweg in de auto (dit mag dus inderdaad niet).

Het gemiddelde verbruik was 54 mb. Ondanks dat ik online streams beluister, vind ik persoonlijk dat verkeer onder de 1gb niet echt schokkend is. Ik ga dit weekend even een mooie brief opstellen waarin ik Telfort zal vragen om een heldere limiet, en niet een limiet waarbij ik afhankelijk ben van de overige gebruikers van Telfort.

Klopt het dat T-mobile web & walk geen gebruik maakt van een FUP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asmi
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Roeland_ schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 15:28:
Het gemiddelde verbruik was 54 mb. Ondanks dat ik online streams beluister, vind ik persoonlijk dat verkeer onder de 1gb niet echt schokkend is. Ik ga dit weekend even een mooie brief opstellen waarin ik Telfort zal vragen om een heldere limiet, en niet een limiet waarbij ik afhankelijk ben van de overige gebruikers van Telfort.
Vragen staat vrij natuurlijk, maar waarom zouden ze met jou iets anders gaan afspreken dan in de algemene voorwaarden staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-09 15:48
Ik kan de hele dag al niet het internet op met mijn mobiel... Heb een surf en mail abbo maar zowel 3G, UMTS, HSPDA en GPRS geven allemaal hetzelfde:

Cannot Connect for an unknown reason. Met de melding dat ik mijn instellingen na moet kijken...

Zelfs na resetten, reflashen en GSM-only en dergelijke forceren blijf ik dit probleem houden. Dit allemaal op een HTC Touch Pro (windows mobile dus).

Mensen die ook problemen hebben op het moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yemoke
  • Laatst online: 27-10-2024
Nou ik ben blij dat ik dus niet de enige ben! ik heb een touch pro, en krijg sinds vandaag precies hetzelfde als jij. Ik heb alles geprobeerd, zelfs nog een harde reset maar het ligt dus aan telfort. Hopelijk word het snel gefixt.

Nou ik probeer het net nog een keer, en ik krijg nu wel weer verbinding! heel appart allemaal, maar ook echt de hele dag die error, en nu ineens doet ie het wel.

[ Voor 26% gewijzigd door Yemoke op 16-11-2008 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-09 15:48
Yemoke schreef op zondag 16 november 2008 @ 18:23:
Nou ik ben blij dat ik dus niet de enige ben! ik heb een touch pro, en krijg sinds vandaag precies hetzelfde als jij. Ik heb alles geprobeerd, zelfs nog een harde reset maar het ligt dus aan telfort. Hopelijk word het snel gefixt.

Nou ik probeer het net nog een keer, en ik krijg nu wel weer verbinding! heel appart allemaal, maar ook echt de hele dag die error, en nu ineens doet ie het wel.
Same, hier werkt het ook ineens weer... blijkbaar een of andere storing. Hopelijk voorlopig de laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Roeland_ schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 15:28:
Ik heb een aantal dagen terug ook een brief ontvangen. Mijn verbruik in de gemeten periode (idd welke?) was 717 mb. Ik heb gebruik mijn telefoon voornamelijk voor mail en streaming voor onderweg in de auto (dit mag dus inderdaad niet).

Geheel met je eens ( ik zal niet op deze hoeveelheid komen denk ik, maar ben het met je eens dat 1 GB toch zeker moet kunnen...als ik wat op m'n gsm wil zetten, dan gooi ik dat op de FTP en download het dan, dat kan best wat mb'tjes opleveren...en ook youtube bekijk ik erop...da's toch ook surfen? Maar zou eiglik niet mogen?

Ach ja...Telfort == KPN...net als @home/ziggo...als het werkt, dan is het perfect, maar zodra er iets mis is, ben je de zak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
m0ridin schreef op zondag 16 november 2008 @ 20:22:
[...]

Same, hier werkt het ook ineens weer... blijkbaar een of andere storing. Hopelijk voorlopig de laatste.
Ik had gisteren ook al geen internet met de touch pro...weet niet of het nu wel werkt, geen zin om het te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 18:48
Hmm hier ook problemen met Telfort... Internet via GPRS werkt; ik kan browsen en e-mail ophalen van mijn POP3 server, maar kan op geen enkele manier mail verzenden via die rot smtp server van Telfort. Hij geeft iedere keer de fout "The messages could not be sent. Check that you have network coverage and that your account information is correct. Then try sending again."

Sinds internet werkt zijn al die instellingen goed, dat heb ik ook 100x getest. Ook heb ik qua smtp server smtp.telfort.nl, smtp.telfortmail.nl en zelf http://smtp.telfortmail.nl (zoals op telfort.nl staat aangegeven geprobeerd) maar niks mocht baten. Iemand nog suggesties? Heb het een beetje opgegeven met Telfort eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een gezeik. Vodafone verlaagde Maandag zijn internet snelheid me 97%. Ik dacht ok, dan maar naar Telfort. Met een limiet van rond de 50mb en geen streaming hoeft dat dus ook niet. Volgens mij zijn die hufters nu overal internet op gsm aan het afknijpen om bandbreedte over te houden voor dure mobiel internet op je laptop abos. Telcos, het is altijd maffia geweest en dat blijft het helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde als hiervoor beschreven: geen internetverbinding afgelopen vrijdagavond en zondag (zaterdag niet geprobeerd) Gister werkte het weer, maar erg langzaam en soms helemaal geen verbinding.
Afgelopen vrijdag was dit zowel met 3G als 2G. Dit getest op een iPhone 3G. Vandaag daarentegen leek het redelijk goed met een downloadsnelheid van 850 kbit/sec. Heb inmiddels 380 MB verbruikt deze maand, ik kan dus ook een brief tegemoet ziet zoals ik hierboven lees... Dat terwijl me met een gesprek aan de helpdesk ooit '1 GB' is verteld als norm. Maar goed dat heb ik er echt uit moeten 'trekken', ze praten alleen maar over een 'FUP' en 'gemiddelde', wat nog niks zegt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 09:12

Chakotay

Lick here to continue

Kijken ze bij de FUP eigenlijk ook naar watvoor verkeer je gebruikt, of alleen naar de hoeveelheid? Ik tunnel namelijk alles over ssh op dit soort verbindingen, waardoor er alleen maar een grote bak encrypted packets heen en weer gaat.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 09:31:
Wat een gezeik. Vodafone verlaagde Maandag zijn internet snelheid me 97%. Ik dacht ok, dan maar naar Telfort. Met een limiet van rond de 50mb en geen streaming hoeft dat dus ook niet. Volgens mij zijn die hufters nu overal internet op gsm aan het afknijpen om bandbreedte over te houden voor dure mobiel internet op je laptop abos. Telcos, het is altijd maffia geweest en dat blijft het helaas.
'Maffia' vind ik wel een erg zwaar woord...

Volgens mij klopt het niet dat de providers internet op gsm aan het afknijpen zijn t.b.v. mobiel internet op de laptop. Ik zag vanavond, dat ook deze laptop-abonnementen behoorlijk geknepen worden...! In januari bij Vodafone een mobiel internet abonnement afgesloten met een download-snelheid van 3,6 MB voor € 19,95. Nu kan ik bij Vodafone een peperduur abonnement vinden met een maximum van 'slechts' 2 MB!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 20:39:
[...]

'Maffia' vind ik wel een erg zwaar woord...

Volgens mij klopt het niet dat de providers internet op gsm aan het afknijpen zijn t.b.v. mobiel internet op de laptop. Ik zag vanavond, dat ook deze laptop-abonnementen behoorlijk geknepen worden...! In januari bij Vodafone een mobiel internet abonnement afgesloten met een download-snelheid van 3,6 MB voor € 19,95. Nu kan ik bij Vodafone een peperduur abonnement vinden met een maximum van 'slechts' 2 MB!
Zie daarvoor dit topic, Vodafone heeft inderdaad de snelheid van hun abbonement asociaal ver verlaagd.

• Roeland_
Meer mensen die geen verbinding hebben (voor de 3e dag in 4 dagen)?

• dcell
Roeland_ schreef op donderdag 20 november 2008 @ 11:28:
ik schrijf me ook in voor "geen verbinding". De hele ochtend al niet dus je bent niet de enige.

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Roeland_ schreef op donderdag 20 november 2008 @ 11:28:
*meld*

Op dit moment iig, gisteravond werkte het nog.

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Chakotay schreef op donderdag 20 november 2008 @ 12:00:
[...]

*meld*

Op dit moment iig, gisteravond werkte het nog.
*meldt ook*

Het valt me btw vaak op dat storingen in het weekend veel langer duren dan tijdens werkdagen. Weet je gelijk hoe ze ermee omgaan :X

Bovendien: laatst bijna geflitst omdat ik flitsservice niet kon checken toen ik net vertrok. Nog net op tijd het statiefje gezien in de berm... :{

Heb de klantenservice gemaild dat ik zal opzeggen (had net verlengd :')) als het zo doorgaat...

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Sorcerer8472 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 12:04:
[...]

*meldt ook*

Het valt me btw vaak op dat storingen in het weekend veel langer duren dan tijdens werkdagen. Weet je gelijk hoe ze ermee omgaan :X

Bovendien: laatst bijna geflitst omdat ik flitsservice niet kon checken toen ik net vertrok. Nog net op tijd het statiefje gezien in de berm... :{

Heb de klantenservice gemaild dat ik zal opzeggen (had net verlengd :')) als het zo doorgaat...
Hm, is dit soort brakheid genoeg reden om je contract te ontbinden dan? Ik heb zelf net gisteravond pas surf & mail aangevraagd via Mijn Telfort (gaat begin december in), maar als het inderdaad zo instabiel is en ze zo'n idiote 'F'UP hebben zit ik er aan te denken om het voor die tijd weer weg te klikken...

• wiene
Ik word ook gek van niet kunnen internetten. Kan er nu ook weer niet op. Ik betaal daar 7 euro voor in de maand, wat heb je aan onbeperkt als het de helft van de tijd niet werkt.

Verwijderd

Telfort is druk bezig met het updaten van een aantal systemen, misschien ligt het daar aan.

Collega van me hier heeft ook geen verbinding.

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:20
Alweer geen verbinding inderdaad. Toen bedacht ik mij opeens dat mijn abo vandaag afloopt. Misschien een automatisch proces in hun systeem wat is mis gegaan waardoor ik niet kan internetten. Maar ik zie dus dat ik niet de enige ben. Wat een schijtzooi daar bij Telfort. Ik hoop echt dat ze het internet snel via het eigen KPN netwerk laten verlopen. Ik weet dat het vroeger niet zo was. Gewoon telefoonverkeer gaat wel via KPN, maar het internetverkeer ging nog via de vorige eigenaar BT. Volgens mij is dat nog steeds zo. Je zou denken dat KPN wel heeft geleerd van haar fouten, maar nee hoor, integratie van Telfort gaat echt KmP.

Moet wel bekennen dat ik toch weer met een jaar heb verlengd. Alleen kan een verlening twee weken duren dus betaal ik de komende weken alsnog de volle mep van € 18,- ipv SIM-only korting van € 13,95. En waarom ik heb verlengd? Alleen het KPN netwerk geeft bij mij in huis bruikbare dekking. Vodafone net niet.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

• wiene
Die Bruine schreef op donderdag 20 november 2008 @ 13:22:
Alweer geen verbinding inderdaad. Toen bedacht ik mij opeens dat mijn abo vandaag afloopt. Misschien een automatisch proces in hun systeem wat is mis gegaan waardoor ik niet kan internetten. Maar ik zie dus dat ik niet de enige ben. Wat een schijtzooi daar bij Telfort. Ik hoop echt dat ze het internet snel via het eigen KPN netwerk laten verlopen. Ik weet dat het vroeger niet zo was. Gewoon telefoonverkeer gaat wel via KPN, maar het internetverkeer ging nog via de vorige eigenaar BT. Volgens mij is dat nog steeds zo. Je zou denken dat KPN wel heeft geleerd van haar fouten, maar nee hoor, integratie van Telfort gaat echt KmP.

Moet wel bekennen dat ik toch weer met een jaar heb verlengd. Alleen kan een verlening twee weken duren dus betaal ik de komende weken alsnog de volle mep van € 18,- ipv SIM-only korting van € 13,95. En waarom ik heb verlengd? Alleen het KPN netwerk geeft bij mij in huis bruikbare dekking. Vodafone net niet.
Helaas ben ik juist één van de ongelukkigen die in zijn regio juist VOOR de migratie veel beter bereik had. Er stond hier een telfort paal om de hoek.

• valdi
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ook ik zondag en vandaag (donderdag) geen data verbinding. Crap-a-holic dus.

• Tasminos
  • Niet online
Ik lees dus dat meer mensen er last van hebben. Voor niets alle settings verwijderd en opnieuw ingevoerd. Ik kan dus ook nog steeds niet internet op mijn htc diamond.

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

hmmm..ik probeer zojuist ook weer, en hier in Maastricht dus ook geen verbinding...

• valdi
  • Niet online
Nop, heeft geen enkele zin, dat zat ik dus zondag ook te doen, reboot na reboot, geen verandering. Dit ligt echt aan telfort en dus niet aan de gebruiker.

• faethon
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-08 17:25
Heb ook de gehele dag al geen verbinding meer via Telfort mobiel... Hopelijk kunnen ze het spoedig fixen.

• MeO
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-08 10:31

MeO

Ik heb zojuist de helpdesk gebeld. Zij bevestigen dat in het hele land een storing is. Konden niet vertellen wanneer dit verholpen is. Natuurlijk. :S

• Roeland_
Volgens de medewerker (-adat hij over mijn 2 overtreding van de FUP was begonnen, en ik hem er van moest overtuigen dat het daar niets mee te maken had- was er een probleem met een server...

• dcell
Hier doet ie het weer ( Omgeving Apeldoorn ) en hopelijk blijft dat zo 8)

• valdi
  • Niet online
Rotterdam West ook weer in orde.

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Utrecht nog niet, ik kan wel een verbinding opzetten maar er vervolgens niets mee doen.
Socket connect failed: Could not connect (-34)

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Chakotay schreef op donderdag 20 november 2008 @ 16:19:
Utrecht nog niet, ik kan wel een verbinding opzetten maar er vervolgens niets mee doen.

[...]
Hier in maastricht ook weer verbinding....

Verwijderd

Breukelen (Utrecht) geen verbinding nog.
Vandaag bij Klant in Emmen en hele dag geen verbinding daar....
Hoewel het sowiso zuigt zou het al heel veel helpen als ze gewoon even op hun site melden dat er een storing is! Eerst steeds denken dat het aan mij of telefoon ligt en dan vanalles proberen.
Ook mail gestuurd naar helpdesk maar nog steeds geen antwoord....
Bij volgende verlenging maar eens goed naar concurrentie kijken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Laatst online: 30-08 08:32
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 12:23:
Telfort is druk bezig met het updaten van een aantal systemen, misschien ligt het daar aan.

Collega van me hier heeft ook geen verbinding.
Update... overdag?!.. *G*.. volgens mij doen de engineers dat gewoon savonds.. of je moet schijt hebben aan je klanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Chutney schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 01:01:
[...]

Update... overdag?!.. *G*.. volgens mij doen de engineers dat gewoon savonds.. of je moet schijt hebben aan je klanten
Bijna geen verbinding met met 20MBIT verbinding :(
Afbeeldingslocatie: http://img526.imageshack.us/img526/2314/telfortgrabitup0.jpg

Zit in Almere.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

FrankGuthrie schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 10:23:
[...]

[afbeelding]

Zit in Almere.
Sinds wanneer is ADSL hetzelfde als mobiel breedband?

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
het is hier weer kapoet, geen data-verbinding op zowel gprs en umts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Laatst online: 30-08 08:32
FrankGuthrie schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 10:23:
[...]

[afbeelding]

Zit in Almere.
offtopic omdat je het over ADSL hebt ipv mobiel breedband... maar hier op Telfort DSL gewoon 2100KB/s strak nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag deed de verbinding het weer (zat bij klant in Amsterdam)
Thuis gekomen nog steeds ok (Breukelen, Utrecht)
Alleen nog steeds geen bericht/antwoord van Telfort ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrancWest
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-09 02:36
Vandaag wederom storing. Zelfde verschijnsel als vorige week zondag.

Franc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm hier niet. vanochtend niet gechecked maar nu iig geen probemen zowel gprs als umts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrancWest
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-09 02:36
Vanmiddag rond 12:30 deed ie het ineens weer...

Franc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Laatst online: 12-09 12:20
zit er ook aan te denken om telfort mobiel internet te nemen aangezien KPN wel erg traag is met hun 128kbps...waar zit de FUP van telfort op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Ging vanmiddag ook weer even stuk, tja...

Trouwens, als ik een IP krijg op Telfort mobiel dan krijg ik een orange-hotspot.com-domeinnaam van hun server? wtf? :+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-06 10:03
Bij mij werkt het helaas weer niet... wel connectie met Telfort Spot, er wordt wel data verzonden, maar ik ontvang niets :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:20
En... Wat zullen we vandaag als oorzaak te horen krijgen? Niet de switch stuk maar de beheerder ? :+ . Toch wel jammer dat het zo vaak down ligt. Zal vast aan de hardware liggen inderdaad. Misschien toch maar wel polsbandjes gebruiken voortaan? Of een beter salaris bieden zodat je ook betere engineers kunt aantrekken die misschien wel de oorzaak of oorzaken kunnen achterhalen en wie weet hey, misschien zelfs verhelpen. Het lag er nu al sinds gisteravond uit, die frontpage berichten gaan dus ook weer helemaal nergens over.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laatste storing:
http://www.nu.nl/news.jsp?n=1856305&c=50&rss

en nog even het antwoord op mijn vraag aan de telfort helpdesk mbt vorige storing (lekker snel... ;)

Reactie (Yasmina) - 24/11/2008 11:30
Geachte heer Stokman,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort.

Op 20/11/2008 hadden wij een storing op het GPRS netwerk, de storing is inmiddels al verholpen. Excuses voor het ongemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asmi
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Dat gaat niet over mobiel maar vast internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Ligt het aan mij of is Telfort DNS al 2 dagen down? M.a.w. tenzij je een andere dns-server uit je hoofd weet kun je weer niks met Telfort Mobiel Breedband..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorcerer8472 schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 14:31:
Ligt het aan mij of is Telfort DNS al 2 dagen down? M.a.w. tenzij je een andere dns-server uit je hoofd weet kun je weer niks met Telfort Mobiel Breedband..?
Afgelopen 2 dagen prima hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faethon
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-08 17:25
Heb vandaag (10 december) al een tijdje geen internet via Telfort op mijn mobiel meer... Meer mensen last van? (regio Utrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

faethon schreef op woensdag 10 december 2008 @ 13:47:
Heb vandaag (10 december) al een tijdje geen internet via Telfort op mijn mobiel meer... Meer mensen last van? (regio Utrecht)
Nee, want ik heb Telfort gelukkig vorig jaar al de deur uitgeflikkerd!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Ik heb wel internet, maar de DNS-servers doen het niet meer. Ik kan bijv. wel http://213.239.154.36/ bezoeken maar niet http://gathering.tweakers.net

Kijk eens na of dat bij jou ook zo is? (ook omgeving Utrecht hier btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soundtrack
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-04-2024
Hallo allen,

Ik heb inmiddels ook de Telfort Surf en mail pakket aangeschaft bij mn abbo. Ik kan vanaf 21 december hiermee gebruik van maken. Ik heb een HTC Diamond toestel met Hspda. Van welke netwerk-dienst kan ik het beste gebruik van maken ? Wat zijn de kosten hiervan (ik neem aan 9,95 euro per maand) of zit er een prijs verschil tussen een 3g en hspda?

Alvast bedankt tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier doet die het ook al een paar dagen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soundtrack schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 11:45:
Hallo allen,

Ik heb inmiddels ook de Telfort Surf en mail pakket aangeschaft bij mn abbo. Ik kan vanaf 21 december hiermee gebruik van maken. Ik heb een HTC Diamond toestel met Hspda. Van welke netwerk-dienst kan ik het beste gebruik van maken ? Wat zijn de kosten hiervan (ik neem aan 9,95 euro per maand) of zit er een prijs verschil tussen een 3g en hspda?

Alvast bedankt tweakers.
Dat kiest hij zelf.

En als het goed is betaal je 7 euro. De dienst maakt daarvoor niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
Sorry van de onbeschaamde cross-post.

Mede-tweakers,

Ik kom net van de telefoon met de Telfort helpdesk die ik had gebeld inzake mijn surf & mail onbeperkt abonnement. Ik belde over de onduidelijkheid die bij mij heerst betreft het streamen van media en of dit binnen het surf & mail abonnement valt.

Er werd mij verteld dat bijvoorbeeld de Youtube applicatie niet onder de S&M abo valt en dat hiervoor aparte kosten worden berekend. Nu wil het zo zijn dat ik regelmatig een filmpje bekijk via youtube en inmiddels al rond de 350MB aan data zit. Kortom, als het youtube gebruik buiten het S&M abo valt ben ik screwed qua kosten.

Graag wil ik weten of de helpdesk mij correct heeft ingelicht of dat zij mij enkel het stuipen op het lijf hebben gejaagd?

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:11

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

vacuumcleaner schreef op maandag 15 december 2008 @ 20:12:
Sorry van de onbeschaamde cross-post.

Mede-tweakers,

Ik kom net van de telefoon met de Telfort helpdesk die ik had gebeld inzake mijn surf & mail onbeperkt abonnement. Ik belde over de onduidelijkheid die bij mij heerst betreft het streamen van media en of dit binnen het surf & mail abonnement valt.

Er werd mij verteld dat bijvoorbeeld de Youtube applicatie niet onder de S&M abo valt en dat hiervoor aparte kosten worden berekend. Nu wil het zo zijn dat ik regelmatig een filmpje bekijk via youtube en inmiddels al rond de 350MB aan data zit. Kortom, als het youtube gebruik buiten het S&M abo valt ben ik screwed qua kosten.

Graag wil ik weten of de helpdesk mij correct heeft ingelicht of dat zij mij enkel het stuipen op het lijf hebben gejaagd?
Schrijf een nette brief met daarin het verzoek om een schriftelijke bevestiging van jouw 'vermoedens'... op deze manier heb je altijd schriftelijk bewijs, mochten ze plots iets anders beweren dan eerder gecommuniceerd was.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer mensen met problemen? Heb totaal geen verbinding meer... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chenkman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-03-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 08:34:
Meer mensen met problemen? Heb totaal geen verbinding meer... :(