Bedankt allemaal voor de reacties. Erg fijn te lezen dat er mensen actief meedenken. Mijn bovenstaande bericht was misschien op hoge poten geschreven, maar over het algemeen blijft mijn verbale communicatie wel wat neutraler hoor. Maak jullie daar maar geen zorgen over.
Ondertussen klantenservice gesproken en zij geven aan dat er wel degelijk brieven zijn verstuurd volgens hun systeem. Hier werd ook steeds op gehamerd met de ondertoon dat het mijn fout is. Want de brieven zijn immers verstuurd, dus aangekomen, gelezen en kennis van genomen. Mooi niet dus. Volgens de medewerker was het allemaal heel toevallig dat deze niet zijn aangekomen. Volgens mij is het allemaal heel toevallig dat juist de laatste en afsluitende brief wel aangekomen is.
Na vragen op welke manier telfort dit probleem graag opgelost ziet gaf de medewerker mij 2 opties, of door hen een klacht laten aanmaken, of zelf er achteraan. De eerste optie wordt gevormd door een interne ticket waarin ik verzoek of ik opnieuw aangesloten mag worden en dat ik mijn gedrag aan zal passen. Kortom, toegeven dat het mijn fout is. Ik word hierover spoedig gebeld.
Nu is het niet de bedoeling dat ik op mijn knieën ga maar dat telfort dat maar even doet. Dat een dienst zonder kennisgeving en eerdere communicatie wordt opgeheven is onacceptabel. Ik ga verder nog even knippen en plakken in mijn brief. Maar ik verwacht simpelweg een excuus en correctie op papier, anders ga ik dit uitbesteden in de richting van contractbreuk. Simpelweg omdat de situatie daaraan voldoet. Ik ga het allemaal even bekijken.
@SithWarrior: Ja en nee, afsluiting of niet voldoen aan hetgeen waarvoor getekend is, zonder verdere communicatie over een kennelijk grijze FUP, reken ik vrij hard aan. Wat mij betreft is het aangaan van verbale communicatie dan nog een aardigheidje van mij. Maar eigenlijk is dat station al gepasseerd. Toch nog maar even gedaan, alleen al om aan te geven dat er kennis is genomen en mijn verontwaardiging uit te spreken.
@Sorcerer8472: Geen idee ik moet het factuur nog ontvangen. Ik ga even kijken naar de geschillencommissie telecom.
@n00bs: Dat zal vast meer zijn dan waar telfort het volgens hun voorwaarden mee eens is. Waar zij wel mee eens zijn, geen idee dat staat er niet..