Zo, gisteren weer een les gehad, de eerste op de weg! Het was een lekker ritje! Was super weer, en we hebben lekker over dijkweggetjes gereden en over veel mooie wegen door het platteland en door het bos. Ook stukjes woonwijk gedaan, voor de afwisseling (lees: Om te controleren dat ik goed kijk). Het ging eigenlijk heel goed. Aan het einde van de les vroeg ik de instructeur dan ook hoeveel lessen hij dacht dat ik nodig had, en volgens hem nog een blokles en dan nog een voorafgaand aan het examen.
Het enige lullige is, vooralsnog is de eerst mogelijke datum voor AVD pas 20 september! Da's wel balen, helemaal gezien ik dus nog eigenlijk maar 2 lessen nodig heb....

. Echter volgens de mevrouw van de rijschool die alle examens regelt kwam er binnenkort waarschijnlijk extra examen capaciteit vrij, laten we dat hopen!
In de tussentijd ben ik aan het rondkijken naar motor communicatie. Wat ik zoek is een manier (zit zelf te denken aan gewone portofoons) waardoor ik op de motor met een andere motorrijd(st)er kan communiceren (zal voornamelijk mijn vriendin gaan worden), maar eventueel ook met mijn bijrijder of iemand die met de auto achter/voor me rijdt (zal wel achter me zijn, hehe)...
Echter op internet is er zo veel te vinden! Kenwood, Alan, Alecto, Motorola, Midland....En de verschillen in prijzen zijn ook groot (tussen 80 en 800 euro zo'n beetje). Heeft iemand ervaring met bepaalde sets? En mijn helm heeft de mogelijkheid om een bluetooth module aan te sluiten, wat voor goeds is dat?