Nee, echt een TVRKen. schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 22:54:
Ben aan het kijken voor een R6 uit 2003. Kom maar weinig goede exemplaren tegen helaas.
Kwam er een paar dagen geleden één tegen praktisch bij mij om de hoek, maar ik had 'm een week eerder al bij iemand anders te koop zien staan. Vorige eigenaar gemaild en die bevestigde idd dat het zijn oude fiets was en dat die jongen had geprobeerd 'm naar 25kW om te zetten en dat dit niet was gelukt. Wist niet of ik het kon geloven of dat ze onder één hoedje speelden.
Nou zit mijn garage een kwartier bij die verkoper vandaan, dus ik vroeg of het ok was om een aankoopkeuring te doen. Na veel gezeik ging 'ie uiteindelijk akkoord. Helemaal mooi dus. Krijg ik gisteren opeens een mailtje dat 'ie het niet vertrouwt en dat ik 'm voor 4200 mag hebben zónder keuring. Had er laatst ook al precies zo eentje. Afspraak gemaakt bij mijn vaste garage (super betrouwbare gasten daar, kom er al jaren) en dan stuurt die verkoper een bericht dat 'ie het niet vertrouwt omdat hij vier vrienden had die allemaal waren beroofd wat al niet meer. Dus hij sprak liever niet bij een vreemde garage af. Mocht wel bij hem komen voor een bezichtiging en proefrit.
Ben ik nou zo raar dat ik een aankoopkeuring wil doen, of hebben zij wat te verbergen..![]()
EDIT: Het gaat om deze fiets overigens: http://link.marktplaats.nl/563007115
[...]
Ik gok dat je een VTR bedoelt? (..aangezien dit het motortopic is)
Wikipedia: TVR Tuscan Speed 6
Vaak bu'j te bang!