Hahaha.. was gezellig jups.. Grappig om spontaan een tweaker tegen te komen bij je rijschool

Mooie Motor GBTW....
Pfff.. kwam vanavond 20:00 aan op de rijschool. Had al mn broek aan. daaronder een korte broek, had zo iets oh 5 min woon ik van de rijschool af.. kan wel

.. voor ik al op de rijschool was. ben ik al een liter vocht verloren volgens mij

.
Rijden zelf was aangenaam verkoelend
Aantal opmerkingen gehad..
- bij bochten beter plaats bepalen al ging dat in verloop van de les stukken beter.
- niet te hard rijden. Reed 130.. maar mijn teller gaf 110 aan
- bij korte bochten neem ik deze wel een ste ruim.
Verder niet veel op of aanmerkingen. Ging wel redelijk. Volgende les. verkeerspleinen rijden, ben benieuwd.. heb ook en aantal CBR routes gereden vandaag.. Ik reed voorop. Was in dat deel van rijswijk ook nog nooit geweest. Dus ik kreeg de opdracht, rij maar het terrein van het CBR op

Ik zoeken naar een vlag of een bord wat het CBR moest voorstellen. Blijkbaar gemist en extra rondje gereden..
Na het rondje. blijkt er hellemaal geen vlag te zijn bij het CBR. of een duidelijk bord ... dus niet zo verwonderlijk als je het mist

Wel een min punt bij mn instructeur te pakken.. (je moet wel weten waar het CBR zit natuurlijk

)
A Soldiers manual and a pair of boots.