FireFoz schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 22:28:
hmm ja, misschien moet ik ook meer met voorzetjes werken ipv directe passes, vooral in de opbouw.
Nog een vraagje m.b.t. transfers; kent fifa ook "groeiende spelers"? Wat ik hiermee bedoel is zijn er spelers die in het eerste seizoen bijvoorbeeld nog niet zo groot/goed is, maar zich zo wel ontwikkeld (zoals irl) in fifa?
Of kun je in theorie eigenlijk elke speler met een algemene beoordeling van 50 en leeftijd 18 ofzo kopen en vervolgens helemaal upgraden?

Want dan ga ik neit zo veel geld neerleggen voor jonge talenten...

Directe passes zijn nochtans het beste om op te bouwen van achter naar voor. Voorzetten gebruik ik enkel vanaf de flank.
Hangt ervan af welk team je hebt en hoe de financiën er uitzien. Maar hier alvast enkele youngsters die heel goed zijn / worden en toch haalbaar zijn.
GK: René Adler (79 - Duitser - 22 jaar - 1.6 mil.) Eén van de beste keepers m.b.t. 'Handling'
RB: Bosingwa (75 - Portugees - 22-23 jaar? - 1.6 mil.) Gonzalo Castro (78 - Duitser - 20-22 jaar - 1 à 2 mil.)
LB: Gareth Bale ( 75-80 - Brit - 19-20 jaar - Tottenham)
CM: Joao Moutinho (Sporting), Jorge Veloso, Arda Turan (Galatasaray)
ST: Rafael Sobis (79 - Braziliaan - 20-22 jaar - +- 3 mil.) Heel snel vinnig kereltje.
Ik ben momenteel bezig op professioneel met Lazio (ik moet nog de Uefa cup winnen) en ik heb Adler, Bosingwa en Sobis gekocht. Alle drie klasbakken die snel groeien. Ik simuleer de helft van mijn partijen en ik sta aan kop in de Serie A. Wat me natuurlijk weer geen Uefa cup ticket geeft
Er zijn nog veel meer van die spelers maar je zal er ze wel uithalen na een paar keer manager te hebben gedaan.
Iemand met 50 als rating ga je nooit 75 mee halen. Zo iemand is goed als je bij een tweede klasser speelt

Ga er van uit dat een jonge rekel toch wel minimum 65-70 moet hebben als je er een goede speler van wilt maken, wat een paar seizoenen duurt.