[MULTI] Fifa 08 bevindingen

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 18.405 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Anoniem: 251512 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 17:03:
Is er inmiddels al een mogelijkheid om de taal in de xbox360 versie te veranderen als je de nederlandse versie hebt. Ik weet dat het eerst niet kon maar weet niet of het inmiddels kan dmv een update of patch of iets dergelijks?
Ja, dat kan.. Als je de Nederlandse taal hebt kun je (net zoals ik) kiezen tussen Zweeds en Spaans :P..
Verder zijn er geen mogelijkheden helaas :(..
Bij FIFA2009 toch maar eerst kijken welke taal er mee wordt geleverd.

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:13
bij de ps3 kun je gewoon je systeem op engels zetten. Dan heb je in het spel engels commentaar. Beetje raar dat dat bij de xbox niet zo is. Gelukkig hoef ik niet met dat nederlandse commentaar te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theroman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-05 13:11
t mac schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 18:13:
bij de ps3 kun je gewoon je systeem op engels zetten. Dan heb je in het spel engels commentaar. Beetje raar dat dat bij de xbox niet zo is. Gelukkig hoef ik niet met dat nederlandse commentaar te spelen...
Dat is inderdaad om te huilen. Het deed me altijd sterk denken aan het commentaar bij die voetbalmanagerspellen van Davilex van een jaar of tien geleden.

Fifa heb ik trouwens inmiddels met commentaar in verschillende talen gespeeld, maar buiten Engels is het niveau ervan vrij bedroevend. Alleen het Duitse komt nog een beetje in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:46
Ben de laatste dagen maar weer eens op zoek gegaan naar informatie over FIFA 09; en voor wat betreft de PC versie, deze zal waarschijnlijk nog niet next gen worden. Wordt dus weer de oude afgezaagde engine van de 0x reeks.

Misschien toch maar de Wii versie kopen dan. Iemand hier trouwens ervaring mee? Ben nl. zelf gewend aan FIFA op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:05

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Nog steeds niet next-gen, dat zou toch wel een tegenvaller zijn. Dat vond ik van dit jaar al. De meeste pc's hebben al makkelijk de kracht om het next-gen weer te geven. Maar goed ik speel 08 nog steeds met veel plezier en ja de graphics mogen wel wat beter. Zeker van een stadion bijv.
Ook het vaak op dezelfde manier scoren mag er wel uit in het jaar 2008. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Er!k schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 10:11:
Ben de laatste dagen maar weer eens op zoek gegaan naar informatie over FIFA 09; en voor wat betreft de PC versie, deze zal waarschijnlijk nog niet next gen worden. Wordt dus weer de oude afgezaagde engine van de 0x reeks.
Wat is je bron?
In Gamestar 02/2008 stond een klein stukje dat FIFA09 wel next-gen zou worden, maar misschien heeft EA uiteindelijk toch anders beslist, want ze brengen NFL09 ook al niet meer uit op de pc.
Auch 2008 wird es aktualisierte Ableger der großen EA-Sports-Serien geben, also NBA Live 09, Madden NFL 09, FIFA 09 & Co. Details dazu sind bisher jedoch dünn gesät. Immerhin haben die Entwickler angekündigt, dass auch die PC-Versionen im nächsten Jahr die Technik der deutlich schöneren Konsolen-Fassungen nutzen sollen - das wurde auch Zeit! Die Originallizenzen der entsprechenden Ligen sind wie immer mit an Bord.
Het zou echt een tegenvaller zijn.
Vrienden van me spelen FIFA op de PS3, dat speelt toch anders en dan zijn wedstrijden tegen elkaar minder spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
@vanholm ik heb inmiddels gejoined...

Als er binnen 1 week nog steeds 4 teams zijn kunnen we ook gewoon een comp. van 4 doen wat mij betreft.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
SR8 schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 14:29:
[...]
Wat is je bron?
In Gamestar 02/2008 stond een klein stukje dat FIFA09 wel next-gen zou worden, maar misschien heeft EA uiteindelijk toch anders beslist, want ze brengen NFL09 ook al niet meer uit op de pc.
Heb mijn info van de FIFA4Fans.de web site. Zij zitten er over het algemeen nooit ver naast. Daarnaast heb ik meerdere geruchten hier over gehoord. Als je goed kijkt is de PC als spelcomputer nog een 'cash cow' maar zitten de verbeteringen in consoles als de Wii, PS3 en XBox 360. Dat is de toekomst. FIFA09 voor de PC next-gen maken, ach als current gen verkoopt hij ook goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251512

Is er eigelijk een mogelijkheid om je team die je gerbuikt bij Coach Mode ook gewoon bij bijvoorbeeld aftrap te gebruiken. Ik heb bevoorbeeld een team samengesteld met verschillende andere spelers en een heleboel spelers zijn beter geworden.

Echter kan ik als ik gewoon een potje met vrienden ga spelen dit team niet kiezen. Is het helemaal niet mogelijk of zie ik wat over het hoofd.

Ook nog wat anders, ik heb via het hoofdmenu bij transfers het nederlands elftal helemaal samengesteld met de echte spelers etc. Nu kun ik daarmee ook gewoon spelen, maar elke keer als de xbox360 uit is geweest moet ik weer opnieuw alles samenstellen.

Is er een manier om dit op te slaan, zodat ik niet elke keer opnieuw het team hoef samen te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205395

Hoe neem je goeie vrijetrappen met fifa snap er niks van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Vandaag weer iets moois meegemaakt.
Kies in FIFA voor een Quick Ranked Match (x360). Kom tegen een of andere Amerikaan te staan.
De verbinding is gewoon té brak voor woorden. 5 frames per seconde, spelers die niet reageren. Enfin, je kent het wel.
Die gast breekt door mijn verdediging (wat niet zo moeilijk is gezien de verbinding waar hij ws geen last van had) en scoort.
Hierop heb ik zoiets van, verliezen boeit me niet, maar dit is gewoon bagger, dus verbreek de verbinding en stuur die gast een bericht met m'n excuses en het verhaal waarom ik weg ben gegaan.

Blijft hij me werkelijk een uur lang berichten (zowel tekst als spraak) sturen over hoe bagger ik ben, hoe geweldig hij is en wat hij met me zou doen als hij me tegen zou komen ( nou lijkt me dat zeer onwaarschijnlijk aangezien hij uit de VS kwam).
Iemand eerder al eens zoiets meegemaakt? Dit is gewoon ronduit zielig gedrag. Maja, ik kan me er niet verder druk om maken.. block communication, have a nice day.

Ow ja.. @ AeroXz, vrije trappen kun je nemen mbv de triggers op je gamepad. Tenzij je iets anders als een 360 hebt natuurlijk. Maar dat kan ik aan je uitgebreide post niet onttrekken ;)

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255271

Wii4all schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 21:45:
@vanholm ik heb inmiddels gejoined...

Als er binnen 1 week nog steeds 4 teams zijn kunnen we ook gewoon een comp. van 4 doen wat mij betreft.
Ok is goed, ik heb al geprobeer de anderen uit te dagen toen ze online waren, maar ik gaf op na 4-5 minuten staren en wachten of er iemand komt.

Waar krijg je eigenlijk de uitnoding voor een league match? Zie je uberhaupt wel dat iemand je uitdaagt? Ik kreeg zo het idee van niet.
Anoniem: 251512 schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 10:17:
Is er eigelijk een mogelijkheid om je team die je gerbuikt bij Coach Mode ook gewoon bij bijvoorbeeld aftrap te gebruiken. Ik heb bevoorbeeld een team samengesteld met verschillende andere spelers en een heleboel spelers zijn beter geworden.

Echter kan ik als ik gewoon een potje met vrienden ga spelen dit team niet kiezen. Is het helemaal niet mogelijk of zie ik wat over het hoofd.

Ook nog wat anders, ik heb via het hoofdmenu bij transfers het nederlands elftal helemaal samengesteld met de echte spelers etc. Nu kun ik daarmee ook gewoon spelen, maar elke keer als de xbox360 uit is geweest moet ik weer opnieuw alles samenstellen.

Is er een manier om dit op te slaan, zodat ik niet elke keer opnieuw het team hoef samen te stellen?
Ja dat kan, je kan in de coach mode 'Team exporteren' daarvoor gebruiken

Ik heb hier ook het Nederlands elftal gemaakt, maar dat wordt elke keer ongedaan gemaakt als je online gaat (Updates).

Enige manier om het op te slaan, is een sub-account aanmaken en daar het NL's elftal maken.
Op je hoofdaccount kun je dan online gaan ;)
Calitomnication schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 16:50:
Verhaal van een Amerikaantje...

Ow ja.. @ AeroXz, vrije trappen kun je nemen mbv de triggers op je gamepad. Tenzij je iets anders als een 360 hebt natuurlijk. Maar dat kan ik aan je uitgebreide post niet onttrekken ;)
Ja, zo'n asociale gevallen komen nu eenmaal hier en daar voor. Net zoals in het dagelijkse leven, hier hebben ze het voordeel dat ze anoniem zijn, lekker stoer natuurlijk. Gewoon niet achter kijken man.

Voor vrije trappen: blijven oefenen tot dat je de combinatie afstand - kracht - richting - curve hebt gevonden. De eerste honderden vrije trappen van mij trokken ook op niets, maar tegenwoordig lukt het wel al eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-06 18:34
Ik vindt het ronduit belachelijk dat het Nederlands elftal zulke domme spelers heeft die nergens op slaan bij UEFA EURO 08. Bij de normale FIFA08 kan je tenminste nog alle normale spelers toevoegen, wat heb je er nu als Nederlander nog aan om UEFA EURO te gaan spelen? Dan maar weer wachten op FIFA09 he die hopelijk dit keer ook goed op de PC wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Metalbuster schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 18:53:
Ik vindt het ronduit belachelijk dat het Nederlands elftal zulke domme spelers heeft die nergens op slaan bij UEFA EURO 08. Bij de normale FIFA08 kan je tenminste nog alle normale spelers toevoegen, wat heb je er nu als Nederlander nog aan om UEFA EURO te gaan spelen? Dan maar weer wachten op FIFA09 he die hopelijk dit keer ook goed op de PC wordt.
Komt door de KNVB die wil blijkbaar de licentie niet verkopen, of vind dat ze niet genoeg betaalt krijgen. Waardoor er in de spellen bij het nederlands elftal niet de echte namen gebruikt mogen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251512 schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 19:17:
[...]

Komt door de KNVB die wil blijkbaar de licentie niet verkopen, of vind dat ze niet genoeg betaalt krijgen. Waardoor er in de spellen bij het nederlands elftal niet de echte namen gebruikt mogen worden.
Yep dat klopt, de KNVB doet moeilijk daaromtrent, als enige in de wereld.

Iets opmerkerlijks ook, Adrian Mutu heet Andreï Murgu. Dat terwijl de rest van Fiorentina / Roemenië wel de echt namen hebben. Vind ik maar apart die zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205395

Okey bedankt.

En voor de korte post, had beetje haast :)

@Vanholm

thanks voor de tip ;) maar verder van je reactie slaat nergens op.

Btw heb een PS3.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 205395 op 07-06-2008 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Het conflict met de KNVB is al jaren oud en EA heeft geen zin om het af te kopen of de KNVB vraagt teveel geld... Voor FIFA08 is het makkelijk te omzeilen, maar als je inderdaad EURO08 koopt.. Ik zelf heb alleen EURO2000 gekocht omdat het toen in Nederland en België werd gehouden. Toen overigens wel met originele licenties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06 22:33
:+ :+

ik heb fifa 08 al vanaf de dag dat hij uit is. Goed spel(hoewel er wel een aantal dingen beter kunnen) maargoed sinds het begin mis ik al een optie ala master-league zoals PES die heeft. Dus met transfers etc.

Kom ik er dus van de week achter dat dat in fifa "coach" heet :+

Ik ging er altijd gewoon vanuit dat dit een soort manager spelmode ala FM was :+

Maargoed ik kan nu eindelijk dus eens lekker aan een team bouwen, nu maar even afwachten of fifa 09 daadwerkelijk de punten aanpakt die mij irriteren(snelheid iets omhoog, steekballen iets makkelijker) want dan komt fifa 09 hier ook op de plank te staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-06 19:39
bolleh schreef op zondag 08 juni 2008 @ 00:22:
ik heb fifa 08 al vanaf de dag dat hij uit is. Goed spel(hoewel er wel een aantal dingen beter kunnen) maargoed sinds het begin mis ik al een optie ala master-league zoals PES die heeft. Dus met transfers etc.

Kom ik er dus van de week achter dat dat in fifa "coach" heet :+

Ik ging er altijd gewoon vanuit dat dit een soort manager spelmode ala FM was :+
Dacht precies hetzelfde, dacht alleen dat je dan een coach bent. :D
Straks is ff deze optie checken dan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:13
een paar dagen geleden een penalty serie van 21 schoten gewonnen. In de eerste 90min stond het 0-0 in de verlenging 1-1 :)

ze gingen bij mij er alle 21 in maar bij mijn tegenstander helaas 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
t mac schreef op zondag 08 juni 2008 @ 12:57:
een paar dagen geleden een penalty serie van 21 schoten gewonnen. In de eerste 90min stond het 0-0 in de verlenging 1-1 :)

ze gingen bij mij er alle 21 in maar bij mijn tegenstander helaas 20.
Penalty's... Daar ben ik zoo slecht in 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264428

@vanholm, ik wil ook best meedoen in de competitie ben ik nog op tijd en hoe meld ik me aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Anoniem: 255271 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 23:57:
Beste Fifa spelers,

Ik heb een (PS3) league gemaakt voor 10 ploegen (nu nog 9 nodig).

Deze heet GOT League (description: GOT). Voor Gathering of Tweakers kwam ik 1 lettertje te kort, :/

- > Dit is een onofficiële GOT competitie, hopelijk ben ik hiermee ingedekt tegen eventuele rechtszaken :P

Paswoord is: vantheman (kleine letters, aan elkaar om het makkelijk te maken)

Ik weet niet wat voor teams jullie willen, maar ik denk dat het makkelijker is om allemaal 4.5 - 5 sterren ploegen te nemen. Tenzij jullie voor Eredivisie ploegen gaan?

Liefst niet 2 x dezelfde, want 2 dito ploegen tegen elkaar lijkt me niet zo fun.

Ik heb Bayern München genomen, dus nog veel keuze over.

Ac Milan
Inter Milan
Juventus
Barcelona
Real Madrid
Valencia
Man United
Chelsea
Liverpool
Arsenal
Olympique Lyon
Werder Bremen
....

Hopelijk kunnen we snel beginnen, als het blijkt dat er teveel vraag is kunnen we natuurlijk de league uitbreiden.

Greetz
zo kun je je aanmelden.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aanmelden voor de GOT cup dus! :+

Bayern, Barcelona, Real Madrid en Arsenal zijn voorlopig al in gebruik als ik me niet vergis.
Ik zal vanavond laat na het werk even checken.

Iemand een paar partijtjes deze avond (na 23h00) ? Even checken hoe dat in zijn werk gaat die League.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
@vanholm, sorry vanavond lukt het niet.

Misschien later in de week.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Gisteren een poosje online geweest er staan inmiddels 5 mensen in de league.

Meer dan voldoende denk ik ;)

Ik probeerde nog een online be a pro mode game te starten, maar dat lukte gisteren voor geen meter.
Elke keer kreeg ik de melding: This sessions/game is no longer available.
Een ranked match ging weer wel.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wii4all schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 14:41:
Gisteren een poosje online geweest er staan inmiddels 5 mensen in de league.

Meer dan voldoende denk ik ;)

Ik probeerde nog een online be a pro mode game te starten, maar dat lukte gisteren voor geen meter.
Elke keer kreeg ik de melding: This sessions/game is no longer available.
Een ranked match ging weer wel.
Ja bij mij is er ook iets mis met de Be A Pro mode. Custom matches kan ik wel joinen, maar elke keer als ik 'Quick Match' neem kom ik terecht in een lege room met standaard Club Brugge - Anderlecht, net zoals wanneer ik 'Create Session' zou doen. Vreemde zaak, vroeger kwam ik altijd terecht in een (bijna) volle room.

Gisteren 3 westrijden op rij met dezelfde 4 gasten (Amerikanen) gespeeld, allemaal met headsetje natuurlijk wat het spel serieus bevorderde. Alle wedstrijden met Man United, ik was 3 x Rooney, man we hebben wat afgelachen daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Beetje ingekakt hier..

Ik heb de laatste tijd weer geen problemen met de online be a pro mode.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264428

ah mooi, ik heb het al een tijdje niet meer geprobeerd. wanneer gaat de competitie eigenlijk van start. Ik zie bijna nooit iemand online?

Een keer wel en ik nodigde hem uit maar hij zal wel met een andere pot bezig zijn geweest want hij de uitdaging werd niet geaccepteerd. Geeft overigens niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264428 schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 20:54:
ah mooi, ik heb het al een tijdje niet meer geprobeerd. wanneer gaat de competitie eigenlijk van start. Ik zie bijna nooit iemand online?

Een keer wel en ik nodigde hem uit maar hij zal wel met een andere pot bezig zijn geweest want hij de uitdaging werd niet geaccepteerd. Geeft overigens niks.
We kunnen al beginnen hoor, misschien best om af te spreken via PSN of hier, want je ziet inderdaad niet dat je een uitnodiging krijgt wanneer je al een wedstrijd speelt.

Ik kan vrijdagavond of zaterdag wel online komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:05
Vind toch wel moeilijk om het verschil tussen de RB + rood (klasse schot) en het normale rood schot te zien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SCIxX schreef op zondag 22 juni 2008 @ 17:59:
Vind toch wel moeilijk om het verschil tussen de RB + rood (klasse schot) en het normale rood schot te zien....
Probeer het even uit in de arena, dan zie je dat het meer een plaatsbal is die naar de hoek draait. Ik gebruik het amper in een wedstrijd, liever een harde droge knal in de hoek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Hebben jullie het idee dat je kopballen ook kan plaatsen? Bijvoorbeeld naar de grond koppen of in de hoek, want ik heb het idee dat ze dat gewoon zelf plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SCIxX schreef op zondag 22 juni 2008 @ 18:44:
Hebben jullie het idee dat je kopballen ook kan plaatsen? Bijvoorbeeld naar de grond koppen of in de hoek, want ik heb het idee dat ze dat gewoon zelf plaatsen.
Je moet zeker en vast zelf richten. Bij een hoekschop bijvoorbeeld stuur ik de bal meestal naar de eerste paal, waarna ik hem probeer overhoeks binnen te koppen. Daar moet je dan toch de nodige richting geven aan de bal.

Naar de grond koppen kan ook, heb ik zelf gisteren voor de eerste keer gedaan. Ik heb wel het idee dat het moeilijker was om hem te plaatsen want de bal ging een halve meter naast, terwijl ik aan de kleine carré stond. :X

Kwestie van goede timing en richting meegeven aan de bal. En ook hoe hard je kopt natuurlijk, meestal is een tikje op O genoeg. (als je vanop 20 meter kopt moet je natuurlijk harder koppen)

Er zijn véél elementen waar je rekening mee moet houden. Als de speler die kopt net een duwtje krijgt van een verdediger of als hij onder druk staat ervan gaat hij niet zo makkelijk koppen als wanneer hij vrij staat. Dan kan het wel eens gebeuren dat je kopbal niet terecht komt waar je hem wou. En je hebt de spelers attributen hé, met bvb. Luca Toni kan je krachtiger en gerichter koppen dan Lukasz Podolski.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 255271 op 22-06-2008 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Volgens mij is de competitie weg vanholm of niet?

ik logde gisteren in en toen zag ie ineens mijn leagues niet meer.

Nog een paar potjes be a pro mode gedaan, dat vind ik online de leukste mode.
op de een of andere manier lukt het mij nooit om een normaal potje (ranked match) online te doen.
Elke keer krijg je 'blablabla ended session'

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wii4all schreef op zondag 22 juni 2008 @ 20:51:
Volgens mij is de competitie weg vanholm of niet?

ik logde gisteren in en toen zag ie ineens mijn leagues niet meer.

Nog een paar potjes be a pro mode gedaan, dat vind ik online de leukste mode.
op de een of andere manier lukt het mij nooit om een normaal potje (ranked match) online te doen.
Elke keer krijg je 'blablabla ended session'
Voor zover ik weet niet hoor, en ik ben (denk ik) de enige die het kan disbanden.

Als het je niet lukt om een ranked match te joinen, probeer eentje te hosten (Custom Game -> Ranked match) of ga naar de lobby en laat iemand je uitdagen.

Ik denk dat Fifa sinds kort problemen heeft als je na een Be A Pro mode een ranked 1V1 wilt spelen (en vice versa). Heb ik ondervonden toen ik het ook deed, dan kreeg ik het scherm van 5V5 waar je normaal gesproken je team kiest voor een ranked match.
Dan ga ik naar de lobby, tot iemand me uitdaagt en na die partij zou je geen problemen mogen hebben om een match te joinen. (tot dat je terug Be A Pro doet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
@vanholm

Thnx ik ga het eens proberen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Een paar weken terug doken de eerste details van FIFA 09 op. Inmiddels is er meer informatie vrijgegeven voor de pc-versie van FIFA 09.

Voor de pc-gamers zal het dit jaar wederom een kleine teleurstelling worden wat betreft FIFA 09. Het is namelijk bekend geworden dat de pc-versie van FIFA 09 door hetzelfde team wordt ontwikkeld dat ook verantwoordelijk is voor de PlayStation 2-versie. Dit betekent dus dat de pc-versie net zoals in FIFA 08 op een verouderde engine gaat draaien.

Op visueel gebied zal FIFA 09 voor de pc dus ook dit jaar geen next-generation graphics krijgen. Wel zullen de modellen een stuk mooier worden waardoor er toch nog een soort van next-generation gevoel wordt opgewekt. De pc-versie van FIFA's concurrent PES, had sinds vorig jaar wel al next-generation graphics. En ook dit jaar zal naar verwachting de pc-versie van PES op de nieuwe engine gaan draaien.

FIFA 09 staat gepland voor de herfst van dit jaar en zal verschijnen op alle platformen.
http://www.techzine.nl/ni...op-verouderde-engine.html

Werkelijk schandalig. 1 van de redenen waarom ik geen FIFA's meer speel. Het voelt net als 6 jaar terug en het is constant het zelfde. Systeemeisen zullen wel minimaal een Pentium 3 worden. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 260653

als ik online ga met Fifa 08 op PS3 kan ik blijkbaar niet tegen iemand spelen die in men vriendenlijst staat, ik ga dan gewoon via de online lobby's van belgië in Europa 1 kijken om daar een tegenspeler te vinden. Als ik hem dan uitnodig voor een match kom ik tot in het scherm waar ik een ploeg kan selecteren maar ik kan dit niet accepteren. En als ik word uitgenodigd door die persoon kom ik ook wel in dat scherm maar dan kan ik geen ploeg selecteren, laat staan eentje accepteren.
En als ik dan een willekeurig persoon uitnodig (die niet in men vriendenlijst staat) dan gaat alles flawless.

weet iemand wat hiervan de oorzaak zou kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:41
Splinter Cell schreef op maandag 23 juni 2008 @ 18:31:
[...]

http://www.techzine.nl/ni...op-verouderde-engine.html

Werkelijk schandalig. 1 van de redenen waarom ik geen FIFA's meer speel. Het voelt net als 6 jaar terug en het is constant het zelfde. Systeemeisen zullen wel minimaal een Pentium 3 worden. :')
Geen last van, maar goed, ik geniet dan ook van een superieur spel op een nextgen console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
In dat stukje staat dat alleen de pc versie oudere graphics krijgt.

Ik heb pes op pc gespeeld en fifa08 en het ziet er inderdaad een stuk minder uit als op de ps3..

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kaap schreef op maandag 23 juni 2008 @ 19:28:
[...]

Geen last van, maar goed, ik geniet dan ook van een superieur spel op een nextgen console.
Haha, dito ;)
Anoniem: 260653 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 19:19:

weet iemand wat hiervan de oorzaak zou kunnen zijn?
Lijkt me vreemd, zelf nooit geen problemen gehad om tegen vrienden te spelen. Misschien wat poorten van je router open gooien (of die van je vriend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-06 23:24
ik heb sinds een paar dagen ook fifa 08 en ik heb een toernooi gemaakt (ek 08:+) maar ik zit nu in de kwart finale en als ik de wedstrijd verlies is het tournooi ook meteen afgelopen... ik sla hem wel op voordat ik de kwart finale in ga, maar hij slaat hem automatisch op :?

Hoe kun je er voor zorgen dat als je een wedstrijd verliest dat je hem opnieuw kunt spelen om hem wel te winnen? of anders uit zetten dat ie automatisch opslaat...? want dit is wel irritant zo, ik weet dat het in andere fifa's wel kon altijd.

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FireFoz schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 01:55:
ik heb sinds een paar dagen ook fifa 08 en ik heb een toernooi gemaakt (ek 08:+) maar ik zit nu in de kwart finale en als ik de wedstrijd verlies is het tournooi ook meteen afgelopen... ik sla hem wel op voordat ik de kwart finale in ga, maar hij slaat hem automatisch op :?

Hoe kun je er voor zorgen dat als je een wedstrijd verliest dat je hem opnieuw kunt spelen om hem wel te winnen? of anders uit zetten dat ie automatisch opslaat...? want dit is wel irritant zo, ik weet dat het in andere fifa's wel kon altijd.
Zoals je zelf al zegt, gewoon automatisch opslaan uitzetten bij Settings ;)

Of de good ol' way: net voor de scheids affluit -> start -> PS knop induwen -> Quit game en opnieuw starten.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 255271 op 24-06-2008 02:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
@vanholm

Gisteren je advies gevolgd en meteen een customs ranked match > create session gedaan
Zo heb ik 2 potjes kunnen spelen.

Daarna weer voor een quick ranked match gedaan en het was meteen over, de enige potjes die ik daarna nog online kon doen waren de be a pro mode.

Je kan zien dat de online mode niet goed reageert als je je favoriete team ook in de andere box ziet en de teams niet gewisseld kunnen worden.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Hier nog wat nieuws over FIFA09:

- FIFA09 voor de PC wordt door hetzelfde team ontwikkeld als de PS2 versie. Dus geen next-gen. Wel zijn de spelers gedetailleerder. Stadion en de rest van de omgeving blijven hetzelfde als FIFA08
- De release datum staat op 3 oktober.

Bronnen: www.gamer.nl en www.fifa09.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Op xboxlive werkt dit spel erg goed trouwens, je krijgt echter meteen zowel ranked als unranked iemand te pakken.

Speel echter het vaakst gewoon met vrienden, dat blijft toch wel het leukst.

Enige wat me echt nog nooit gelukt is is een vrij trap erin schieten, ik weet dat je met LB + rood een harde trap uitvoert, maar effect eraan geven lukt me echter voor geen meter. Of de keeper tikt hem af, of hij komt op de paal/lat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Daarnet kocht ik het maandblad Chief en wat stond er in? Details over Fifa 09 :9

Het zal op maar liefst 250 vlakken aangepast worden. Ze hebben zich vooral gebaseerd op kritieken vanuit de gamercommunity.

- Balcontrole: nu kan het zijn dat je een pasje in de voet krijgt en de bal verder van je voet stuitert dan bij een lange bal. Ook bij een borstcontrole zal de bal nu nét WEL stuiteren waar je hem nu dood laat vallen op je borst.

- Tackles: Een getacklede speler zal niet meer zoals nu, als een zak patatten voorover vallen, maar in de richting van de beweging en afhankelijk van de hoek van de tackle vallen.

- Balafname: De bal afnemen van grote, sterke spelers zoals bvb Rio Ferdinand zal moeilijker zijn dan pakweg een kleine magere speler. Een schouderduw van bvb Drogba zal meer effect hebben dan eentje van Kalou.

- A.I.: Ook dit werd terug verbeterd (spelers die tackles ontwijken, spelers die zelf de diepte opzoeken voor een doorsteekpass, doelmannen die met een reflexbeweging nog net een afgeweken schot pakken)
De gelukkige pre-viewer had het ook over de tegenstander die naarstig naar de bal jaagt, of nét rustig de laatste 5 minuten van de (bijna gewonnen) wedstrijd uitspelen.

-Tacktiek: Hoog of laag verdedigen enz. Er zullen 11 aanpasbare parameters zijn in de 'custom tactics'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Ik ben wel erg benieuwd... Heb nu de keuze om FIFA09 te kopen voor de PC (current gen) of de Wii (next gen). Vorig jaar was de eerste next gen versie, en die bevatte lang niet alle functionaliteiten van de current gen (minder stadions e.d.). Ik hoop dat ze dat in ieder geval recht hebben getrokken. Zo niet dan wordt het een twijfelgeval en ga ik denk ik weer voor de PC versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Op de console versie is FIFA sowieso leuker, ten eerste speelt het lekkerder met een controller en op een relaxe stoel/bank, ten tweede is het toch een spel wat je met vrienden behoort te spelen.(ook al sla je elkaar bijna dood als je verleist)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SCIxX schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 19:29:
Op de console versie is FIFA sowieso leuker, ten eerste speelt het lekkerder met een controller en op een relaxe stoel/bank, ten tweede is het toch een spel wat je met vrienden behoort te spelen.(ook al sla je elkaar bijna dood als je verleist)
Hier ga ik ook mee akkoord, maar dat is objectief natuurlijk.

Hier komen 2, 3 keer in de week vrienden langs om Fifa te spelen (en online ook ^^). En dat duurt een jaar tot de volgende er is ;)

Voor je vrije trappen, blijven oefenen tot je ze in de korte hoek kan draaien. Ik steek ook geen effect op mijn FK's, gewoon goede kracht + richting naar doel. Het zal wel beginnen lukken na x-aantal keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
ik ben momenteel bezig met de coach modus, en ik vind het wel leuk :) Maar wat mij onduidelijk is, is wat er gebeurt NA het seizoen...ga je dan gewoon verder? krijg je dan bijvoorbeeld aanboden van andere clubs? of is het dan gewoon afgelopen?

en dan nog iets; bij mij komen passes echt heel weinig goed aan... en dat komt puur omdat de spelers de passes te zacht schoppen, waardoor de tegenstander er gewoon heen kan lopen en de bal kan onderscheppen. Ik gebruik gewoon A (xbox 360) om te passen, moet ik soms nog een andere knop ingedrukt houden om harder te passen? Als ik hem langer ingedrukt houd dan schiet ie alleen maar verder, maar nogs teeds niet echt hard/strak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FireFoz schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 21:06:
ik ben momenteel bezig met de coach modus, en ik vind het wel leuk :) Maar wat mij onduidelijk is, is wat er gebeurt NA het seizoen...ga je dan gewoon verder? krijg je dan bijvoorbeeld aanboden van andere clubs? of is het dan gewoon afgelopen?

en dan nog iets; bij mij komen passes echt heel weinig goed aan... en dat komt puur omdat de spelers de passes te zacht schoppen, waardoor de tegenstander er gewoon heen kan lopen en de bal kan onderscheppen. Ik gebruik gewoon A (xbox 360) om te passen, moet ik soms nog een andere knop ingedrukt houden om harder te passen? Als ik hem langer ingedrukt houd dan schiet ie alleen maar verder, maar nogs teeds niet echt hard/strak...
Je kan een nieuwe competitie starten met dezelfde club of andere oorden zoeken. Je kan maximum 15 seizoenen op een rij spelen.

En ik denk niet dat het aan je pas ligt hoor. Je zegt dat je tegenstander je zo voorbij loopt om de bal te onderscheppen. Dat wil zeggen dat jij naar je bal toe moet komen ipv blijven staan en wachten tot de bal in je voeten komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
hmm ja, misschien moet ik ook meer met voorzetjes werken ipv directe passes, vooral in de opbouw.

Nog een vraagje m.b.t. transfers; kent fifa ook "groeiende spelers"? Wat ik hiermee bedoel is zijn er spelers die in het eerste seizoen bijvoorbeeld nog niet zo groot/goed is, maar zich zo wel ontwikkeld (zoals irl) in fifa?

Of kun je in theorie eigenlijk elke speler met een algemene beoordeling van 50 en leeftijd 18 ofzo kopen en vervolgens helemaal upgraden?:) Want dan ga ik neit zo veel geld neerleggen voor jonge talenten... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FireFoz schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 22:28:
hmm ja, misschien moet ik ook meer met voorzetjes werken ipv directe passes, vooral in de opbouw.

Nog een vraagje m.b.t. transfers; kent fifa ook "groeiende spelers"? Wat ik hiermee bedoel is zijn er spelers die in het eerste seizoen bijvoorbeeld nog niet zo groot/goed is, maar zich zo wel ontwikkeld (zoals irl) in fifa?

Of kun je in theorie eigenlijk elke speler met een algemene beoordeling van 50 en leeftijd 18 ofzo kopen en vervolgens helemaal upgraden?:) Want dan ga ik neit zo veel geld neerleggen voor jonge talenten... :p
Directe passes zijn nochtans het beste om op te bouwen van achter naar voor. Voorzetten gebruik ik enkel vanaf de flank.

Hangt ervan af welk team je hebt en hoe de financiën er uitzien. Maar hier alvast enkele youngsters die heel goed zijn / worden en toch haalbaar zijn.

GK: René Adler (79 - Duitser - 22 jaar - 1.6 mil.) Eén van de beste keepers m.b.t. 'Handling'
RB: Bosingwa (75 - Portugees - 22-23 jaar? - 1.6 mil.) Gonzalo Castro (78 - Duitser - 20-22 jaar - 1 à 2 mil.)
LB: Gareth Bale ( 75-80 - Brit - 19-20 jaar - Tottenham)
CM: Joao Moutinho (Sporting), Jorge Veloso, Arda Turan (Galatasaray)
ST: Rafael Sobis (79 - Braziliaan - 20-22 jaar - +- 3 mil.) Heel snel vinnig kereltje.

Ik ben momenteel bezig op professioneel met Lazio (ik moet nog de Uefa cup winnen) en ik heb Adler, Bosingwa en Sobis gekocht. Alle drie klasbakken die snel groeien. Ik simuleer de helft van mijn partijen en ik sta aan kop in de Serie A. Wat me natuurlijk weer geen Uefa cup ticket geeft :X

Er zijn nog veel meer van die spelers maar je zal er ze wel uithalen na een paar keer manager te hebben gedaan.

Iemand met 50 als rating ga je nooit 75 mee halen. Zo iemand is goed als je bij een tweede klasser speelt ;) Ga er van uit dat een jonge rekel toch wel minimum 65-70 moet hebben als je er een goede speler van wilt maken, wat een paar seizoenen duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

In coach modus kun je ook zelf gecreerde spelers in je team opnemen. Vet leuk als je met je eigen creatie wilt spelen, of met een heel team wat opgesteld is uit zelf gecreerde spelers (bijv. namen van vrienden). Houd er wel rekening mee dat je maar een beperkt aantal spelers in een team mag hebben, zoek dus een team uit waar minimaal nog 11 spelers bij kunnen.
'N tip als je een zelf gecreerde keeper maakt: gooi alle punten op doelmankwaliteiten...binnen no time heb je een keeper in de 90 (mijn keeper is al seizoenen 99).
Het lastigst vind ik middenvelders, omdat die van alles wat moeten hebben. die groeien betrekkelijk langzaam ivm verdedigers en spitsen. Maar het is wel leuk om je gecreerde caracter een waarde van bijn 60mil te zien hebben :P

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Speel je op de Wii alleen met de Wii mote of heb je ook een nunchuck nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
ETM schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 08:35:
In coach modus kun je ook zelf gecreerde spelers in je team opnemen. Vet leuk als je met je eigen creatie wilt spelen, of met een heel team wat opgesteld is uit zelf gecreerde spelers (bijv. namen van vrienden). Houd er wel rekening mee dat je maar een beperkt aantal spelers in een team mag hebben, zoek dus een team uit waar minimaal nog 11 spelers bij kunnen.
'N tip als je een zelf gecreerde keeper maakt: gooi alle punten op doelmankwaliteiten...binnen no time heb je een keeper in de 90 (mijn keeper is al seizoenen 99).
Het lastigst vind ik middenvelders, omdat die van alles wat moeten hebben. die groeien betrekkelijk langzaam ivm verdedigers en spitsen. Maar het is wel leuk om je gecreerde caracter een waarde van bijn 60mil te zien hebben :P
Ik heb zelf een spits gemaakt, Cantona junior, vernoemd naar de Eric Cantona. Hij's 15 jaar oud en start met rating 63. Heb vooral veel punten in balans, springen en koppen gestopt. Leuk om te zien hoe hij ontwikkeld. Eind van het seizoen zat hij op 67.

Speel zelf altijd met Arsenal in de volgende opstelling 3-5-2:

----------Fabianski----------
---Eboue-Toure-Gallas---
---De Rossi--Gatusso---
Fabregas-----------Ribery
-----------Gerrard-----------
---Cantona---v Persie---

Bank:
Glichy (LV)
Sagna (RV)
Senderos (CV)
Diaby (CVM)
Denilson (CM)
Nasri (CAM)
Rosicky (CAM)
Walcott (LV)
Bendter (SP)
1 of ander talent (GK)

Verhuurd:
Hoyte (CV)
Song (CVM)
Diarra (CVM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08-2024
Is het mogelijk om het zo in te stellen dat een keeper nooit een terugspeelbal met zijn handen oppakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Nee, dat is bij mijn weten niet mogelijk.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Spooof schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 12:00:
Is het mogelijk om het zo in te stellen dat een keeper nooit een terugspeelbal met zijn handen oppakt?
Dat is echt iets waar ik me nu al tijden aan irriteer... FIFA pretendeert altijd realistisch te zijn, maar dit is gewoon bagger. Hoe zit dit op de next gen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wordt echt gek elke keer van het onthouden van de laatst gedrukte knop (xbox360)
Is er een mogelijkheid om dit af te kappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er!k schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:14:
[...]

Dat is echt iets waar ik me nu al tijden aan irriteer... FIFA pretendeert altijd realistisch te zijn, maar dit is gewoon bagger. Hoe zit dit op de next gen?
Ook de next-gen versie heeft dit niet. En ik vind het echt geen gemis, stel je voor dat je online een doelpunt binnenkrijgt omdat je keeper de bal slecht controleert! Dat zou pas bagger zijn. In het echt gaan ze hem ook in de handen pakken hoor als ze kunnen/mogen, waarom het risico nemen dat je de bal verliest aan een tegenspeler om dat je de Ronaldo op de doellijn wilt uithangen. Er zijn belangrijkere mogelijke toevoegingen dan dit denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TXC
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05 09:48

TXC

Anoniem: 255271 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:21:
[...]

Ook de next-gen versie heeft dit niet. En ik vind het echt geen gemis, stel je voor dat je online een doelpunt binnenkrijgt omdat je keeper de bal slecht controleert! Dat zou pas bagger zijn. In het echt gaan ze hem ook in de handen pakken hoor als ze kunnen/mogen, waarom het risico nemen dat je de bal verliest aan een tegenspeler om dat je de Ronaldo op de doellijn wilt uithangen. Er zijn belangrijkere mogelijke toevoegingen dan dit denk ik.
Het gaat om een terugspeelbal. Die mag een keeper nooit in de handen pakken volgens de voetbalregels, dus ook in de game niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
TXC schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:26:
[...]

Het gaat om een terugspeelbal. Die mag een keeper nooit in de handen pakken volgens de voetbalregels, dus ook in de game niet.
Klopt, alleen een terugspeelbal door de lucht, dus gekopt, mag een doelman oppakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Inderdaad, imo zou het spel een stuk spannender worden als de keeper een bal niet weg kan werken omdat hij teruggespeeld wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Dan check je best even je regeltjes boek hoor ;) . Je kan een bal terug koppen, en je kan hem ook controleren met de borst waarna de keeper de bal pakt. Beide situaties zijn al voorgekomen hier in Fifa. En dat je niet kan instellen dat hij deze ballen niet in zijn handen pakt is gewoon onnodig. Safety first!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcvane86
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-11-2024
Wacky schreef op donderdag 27 september 2007 @ 19:10:
Het menu (vooral in-game) is ZEER vervelend in Vista, hapert en schokt en is niet te gebruiken! Een speler wisselen kost minuten! En dat ondanks dat Vista wordt ondersteund. Iemand een oplossing?
Hier hetzelfde probleem met nividia geforce 8300gs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Gisteren weer een kut goal tegen....er werd een poppetje geselecteerd wat verder van de bal stond....
Tegenstander pakt de bal en schiet hem erin...
Daar heb ik toch zo'n schurft hekel aan.....yuk.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Vandaag even mijn 5e ranked match gespeeld, 7-1 gewonnen, okay okay ik was portugal en hij australie, maar toch. In het begin ging het erg gelijk op maar als je eenmaal aan de winnende hand bent in dit spel ben je vaak niet meer te stoppen.
Hetzelfde gebeurde een potje ervoor toen ik 1-5 verloor, toen was de tegenstander niet meer te stoppen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

marcvane86 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 02:13:
[...]

Hier hetzelfde probleem met nividia geforce 8300gs
Bekend probleem met nvidia drivers. Vanaf driver 169.xx is het opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Anoniem: 255271 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 01:33:
Dan check je best even je regeltjes boek hoor ;) . Je kan een bal terug koppen, en je kan hem ook controleren met de borst waarna de keeper de bal pakt. Beide situaties zijn al voorgekomen hier in Fifa. En dat je niet kan instellen dat hij deze ballen niet in zijn handen pakt is gewoon onnodig. Safety first!
Ik heb al zo vaak de CPU de bal zien terugspelen waarna de keeper er vol opdook, terwijl de keeper hem dan weg had moeten trappen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er!k schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 19:30:
[...]

Ik heb al zo vaak de CPU de bal zien terugspelen waarna de keeper er vol opdook, terwijl de keeper hem dan weg had moeten trappen...
Dus je bedoelt een terugspeelbal met de voet (!) waarna de keeper hem doodgewoon met zijn handen neemt? 8)7

Kan ik zéér moeilijk geloven, de bal wordt altijd weggetrapt of gecontroleerd en dan weggewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Anoniem: 255271 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 22:55:
[...]

Dus je bedoelt een terugspeelbal met de voet (!) waarna de keeper hem doodgewoon met zijn handen neemt? 8)7

Kan ik zéér moeilijk geloven, de bal wordt altijd weggetrapt of gecontroleerd en dan weggewerkt.
klopt wel.

ik heb het gisteren ook gehad.
Het gebeurt als het poppetje van de cpu tegen de bal aanloopt en niet passt of schiet, maar door het afketsen gaat hij dan terug naar de keeper en die pakt hem dan gewoon op. in plaats van hem weg te trappen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-06 19:39
Wii4all schreef op zondag 29 juni 2008 @ 10:42:
[...]

klopt wel.

Het gebeurt als het poppetje van de cpu tegen de bal aanloopt en niet passt of schiet, maar door het afketsen gaat hij dan terug naar de keeper en die pakt hem dan gewoon op. in plaats van hem weg te trappen.
Dan mag het ook :)
Volgens mij mag het niet als het een bewuste terugspeelbal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
@marc3l als de bal inderdaad afketst via een schot van de tegenpartij heb je inderdaad gelijk.

Maar dit ziet er echt heel lullig uit...de bal ligt stil speler van cpu loopt langzaam tegen de bal, de bal rolt naar de keeper en die pakt hem op (en dan mag de bal niet opgepakt worden)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Dan toch next-gen graphics voor de PC?

http://www.guru3d.com/new...to-get-next-gen-graphics/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wii4all schreef op zondag 29 juni 2008 @ 10:42:
[...]

klopt wel.

Sorry hoor, maar je zoekt best eens op wat een terugspeelbal is. Dat is een pass met de voet naar de keeper die hem vervolgens met de hand neemt.

Wat jij beschrijft is gewoon een afgeweken bal, afkomstig van de tegenstander.

Dus de keeper mag hem zeker pakken.

Ik begrijp nu nog altijd het probleem niet van de vorige pagina. Of was dit het?
Een terugspeelbal die geen is? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Hoe werkt het rank systeem nou precies want ik snap het niet helemaal. Ik zie rankpoints in mijn profiel maar dat aantal loopt soms op en dan weer af, komt dit omdat ik verlies of wat? en mijn rank blijft gewoon staan op 1. Wanneer ga je naar de volgende rang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Laatst online: 06-06 13:50

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Weet iemand misschien of de PS3 nu misschien alsnog Trophys krijgt??
En dan bedoel ik natuurlijk Fifa 08...(niet de PS3 zelf)

[ Voor 29% gewijzigd door The DenMan op 02-07-2008 21:58 ]

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Volgens mij krijgt een spel niet met terugwerkende kracht trophies tenzij er een update voor komt.

ik gok dus dat fifa09 wel trophies zal krijgen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Will
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2021
Een interview met ene Paul Hossack over de besturing met het toetsenbord en de muis van Fifa09 [PC]: http://pc.ign.com/articles/885/885622p1.html.

[ Voor 72% gewijzigd door Big Will op 03-07-2008 01:07 ]

Assumption is the mother of all fuckups|Check out The Boondocks|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Inderdaad... EA gaat toch per console een aparte versie maken voor FIFA09 die gebruik maakt van de specifieke features van het betreffende console. Zo zul je op de Wii met je Mii poppetjes 8 tegen 8 kunnen spelen, en dus op de PC in hoge resolutie. Wel beter hoor!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Misschien al tijd voor een FIFA09 topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Laatst online: 06-06 13:50

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Ik heb is wat zitten zoeken, maar heb niks kunnen vinden.
Nouja genoeg tekst info. Maar kan iemand mij misschien uitleggen wat de "cutback" truuk is?

Ik lees er veel over op engelse forums, maar snappen en het zelf voor elkaar
krijgen lukt me nog niet. Het schijnt een manier te zijn om heel veel goals te maken.

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ABD
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-06 11:21

ABD

Ik ben de afgelopen dagen Fifa2008 gaan proberen op mijn PS3. Wat een moeilijk spel, zeg! Op de PS1 jaren geleden bij een vriend gedaan en daar had ik het snel onder de knie, maar dit is echt andere koek. Zo krijg ik hoekschoppen niet voor het doel, ze gaan altijd rechtuit en achter. Ik herinner me zo'n pijl bij die oude Fifa, maar die is hier niet te vinden. Hoge voorzetten gaan ook nooit goed. Scoren is ook lastig, maar dat gaat komen, ik voel het. Soms maak ik er zelfs twee! Op amateur level:P Wat ik irritant vind is dat passes met X in de voeten gaan, waardoor de snelheid uit een aanval wordt gehaald als een vleugelspeler de diepte in sprint. Met steekbal (driehoekje) gaat de bal meestal verkeerd. Eigenlijk wil je zon bal voor de sprintende speler passen dat hij hem op volle snelheid mee kan nemen.

Al met al een erg moeilijk spel, maar ik ga zeker niet opgeven, hoewel ik wel op moet passen voor RSI merk ik al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128940

Hij is inderdaad wel iets lastig als al zijn voorgangers. Ik heb nog moeite met scoren uit een corner dat wil me maar niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Je moet zorgen dat je als eerste een poppetje op de plek hebt staan waar de corner terecht komt.
Dan heb je de meeste kans om hem in te koppen.

Wat ik doe, ik tik het pookje één stukje meer naar de 16 toe.
Vervolgens zonder effect te geven, laat je de balk ongeveer 70% volopen

Dan moet het lukken denk ik zo.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:45
Ik zit nu al heel lang te oefenen(en te zoeken) hoe je bij een vrije bal als een streep neemt. Dus niet met een boog ofzo, gewoon recht vooruit en hard. Iemand tips?
Of andere tips hoe je goed uit een vrije bal scoort? :*)

PS. Ik heb de Xbox 360 versie.

[ Voor 7% gewijzigd door Perzikvrucht op 26-07-2008 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Druk altijd L1 in (de knop bovenop onder de linktrigger). Mik zover mogelijk naar rechts dat die nog net aan de binnenkant van de paal zit. Hardheid is een beetje trainen.

Het blijft al met al ontzettend moeilijk, ik heb het 2x online gezien dat iemand ermee scoord en laatst voor het eerst ermee zelf gescoord, maar dat was vanaf 17meter ongeveer.

Wat trouwens erg goed werkt en ik laatste tijd vaak gebruik is een lopje, doe dit iets voor de achterlijn zodat de keeper bij de eerste paal staat, doe een lopje op gemiddelde hardheid (zodat die richting 2e paal gaat) en de keeper zal hem nooit kunnen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103571

Als je dicht bij doel een vrije trap krijgt en je er niet goed in bent, kan je ook gewoon keihard in de hoek van de keeper knallen (met L1 ingedrukt dus). Dat durft er ook wel eens in te gaan en anders krijg je er nog wel een hoekschop uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik schiet elke wedstrijd (in Coach modus) die Experience punten bij elkaar. Hoe kan ik die nou gebruiken :?

Als ik door drill op een speler, die ik dingen staan, sommige zaken staan op -250 punten, andere op +250 punten. Ik snap eerlijk gezegd niet helemaal de bedoeling.

Het boekje zegt hier helemaal niks over.

PWM schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 20:09:
Ik schiet elke wedstrijd (in Coach modus) die Experience punten bij elkaar. Hoe kan ik die nou gebruiken :?

Als ik door drill op een speler, die ik dingen staan, sommige zaken staan op -250 punten, andere op +250 punten. Ik snap eerlijk gezegd niet helemaal de bedoeling.

Het boekje zegt hier helemaal niks over.
Je kan je punten investeren door op driehoekje of vierkantje te duwen (weet het niet vanbuiten, tijdje geleden dat ik coachmode nog gespeeld heb)
Je kan kiezen of je ze handmatig gebruikt, of dat de computer automatisch de punten gebruikt om je spelers te verbeteren.

En waar jij over spreekt zijn hun speciale abilities, zo moet je 250 (of 500) punten hebben om iemand bvb. een cornerspecialist, of goede leider, een counteraanvaller, ... te maken. Je kan de abilitie wegnemen (krijg je punten bij), of je kan er net een kopen (-250 / 500)

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 255271 op 10-09-2008 00:12 . Reden: Zag dat je Xbox gebruikt dus laat driehoekje maar ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
  • Laatst online: 16-01 02:24
Mensen, ik heb net Fifa 08 gespeeld tegen mijn vriend hier thuis. Dus gewoon lan-multiplay.

Ik kan niet vinden hoe ik het teammanagement kan veranderen :(

In het menu heb ik geen pijl (op beide pc's) en voordat het spel begint heb ik ook geen pijl, dus ik kan niets aanklikken.

Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
  • Laatst online: 16-01 02:24
**schop**

Niemand een idee?

offtopic:
Ik heb vandaag tegen m'n broertje gespeeld, maar het is vrij lastig om met een verdedigend team te spelen :P

Het gaat trouwens om de volledig gepatchte PC-versie.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste