Ik heb Fifa 08 nu ook sinds kort op de Xbox360, erg vermakelijk, waarom was de PC versie niet zo? Alleen het commentaar is een beetje Davilex-Competitie-Manager-achtig (ik mis nog net: "De Beer is los" ) Leuk dat bijna alle namen erin zitten (van PSV volgens mij alleen van Rajkovic en enkele jeugdspelers zoals Mommer enzo niet) maar ze hadden toch wel iets preciezer kunnen tunen wanneer Evert zn bek open trek? Vaak ook, leuke actie in de 16, Evert roept: FARFAAAAAAAN, en hij scoort, maar daarna is het 4 seconden stil, en zeggen Joeri en Evert weer heel rustig: Ja nu moeten ze proberen de voorsprong vast te houden. Het zou erg gaaf zijn als er wat meer emotie inzat als er een goal werd gemaakt, ze roepen de naam van de spits in scoringspositie wel lekker hard, maar daar blijft het ook bij, niets van Goal! of JAAA!
Kunnen we verder nog wat download-able content zoals spelersgezichten verwachten? Bij de PC versie van Fifa 08 zit bijv. het gezicht van Timmy Simons erin, maar in de 360-versie niet (Farfan, Mendez en Perez volgens mij wel, en Lazovic lijkt ook wel vrij echt) Of komt er misschien een editor? Want een hoop kapsels van PSV'ers kloppen ook niet echt met de werkelijkheid (Kromkamp is grijs, Simons donkerbruin normaal haar, enzo

) Is er ook ooit een download van het Nederlands Elftal te verwachten? Echt zielig dat KNVB haar licentie niet aan EA kwijt wil >:(