[MULTI] Fifa 08 bevindingen

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 18.410 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-06 14:13

Smoonshine

Feyenoord!!

Kaap schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 06:27:
Ik heb wat vervelends met Fifa 08 op de XBox 360. In de gamesettings heb ik ingesteld dat ik wil kiezen uit 12 wissels. Als ik dan coach mode doe pakt ie toch 7 wissels.

Heb gisteravond eens alle profielen en savegames weggegooid en opnieuw instellingen geset. Om te testen eens een aftrap gedaan, 12 wissels. Quit, start Coach mode, 7 wissels.

Wat vreselijk annoying :(
Ik neem aan dat dat aan het speltype ligt. Mag je ook niet maximaal 7 extra selectiespelers meenemen als reserve in het echt? Voor vriendschappelijke wedstrijden is dat anders.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:20
Smoonshine schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:08:
[...]

Ik neem aan dat dat aan het speltype ligt. Mag je ook niet maximaal 7 extra selectiespelers meenemen als reserve in het echt? Voor vriendschappelijke wedstrijden is dat anders.
7 klopt, in Engeland zelfs maar 5. Maar mijn punt is, waarom dan een optie tot 12 geven als je die in de hoofdspeelmodus niet kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
OneUp schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:20:
Heeft iemand hem fatsoenlijk draaien op een laptop? Of draait hij bij iedereen ubertraag op zijn laptop?

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Loopt gewoon goed hier op een laptop van bijna 3 jaar oud, ATi Radeon Mobility 9700.

Ik zou naar je energie-instellingen kijken, waarschijnlijk heeft het te maken met energiebesparende opties.
Je zou RMClock of NotebookHardwareControl kunnen gebruiken om hier meer invloed op te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
Speed24 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:49:
[...]

Loopt gewoon goed hier op een laptop van bijna 3 jaar oud, ATi Radeon Mobility 9700.

Ik zou naar je energie-instellingen kijken, waarschijnlijk heeft het te maken met energiebesparende opties.
Je zou RMClock of NotebookHardwareControl kunnen gebruiken om hier meer invloed op te hebben.
Ik heb alles op prestatie staan, m'n videokaart volledig en ook energieinstellingen enzo. Ik heb zelf een ATI X700.

Ik zal die 2 progjes is bekijken!

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
Als ik naar die 2 progjes kijk ontdek ik mijn probleem.

Mijn processor draait op 1600mhz, en soms op 800mhz. Wanneer ik fifa speel schakelt hij terug naar 800mhz, dan is hij dus traag.

Soms schakelt hij over op 1600mhz en dan draait hij gewoon goed.

Dat terugschakelen heeft misschien met hitte/batterij besparing te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-12-2021

Nilsinho

Ook bekend als een lui varken.

KoppenSneller schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:25:
[...]

Helemaal niet vaag toch? Het gaat bij buitenspel om de een-na-laatste verdediger, keeper inclusief. En omdat de keeper hier niet de laatste man is, zijn de laatste twee speler toevallig verdedigers...
Die achterste speler is dus eigenlijk voor de buitenspelregel een keeper. Aha, nee bedankt, is mij een hoop duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Zoals jullie misschien hebben gelezen in mijn startpost ben ik in het bezit van FIfa 08 voor de pc. Van het weekend heb ik echter Fifa 08 op de PS3 gekrgen samen met een extra controller (is mijn derde. Wil er 4 in totaal om met m'n matties 2 tegen 2 te spelen).

Ennieweej, ik heb hem nu dus een paar dagen intensief gespeeld met mijn broer. Ik moet zeggen aan het begin liep het dus totaal niet!! PC en PS3 versie verschillen echt heel veel!!! Klopt idd van die engine want het speelt echt totaal niet. De ps3 versie is duidelijk anders dan de pc versie. Het zou zo een ander spel kunnen zijn!!!

Of ik hem echt beter vind? Ben er nog niet over uit. Ok, ik speel nu wel lekker op een 37" fullhd scherm vanuit de luie bank en dat is natuurlijk wel lekker.

Zal daar later nog eens over posten!

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-05 15:57

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

OneUp schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 13:22:
Als ik naar die 2 progjes kijk ontdek ik mijn probleem.

Mijn processor draait op 1600mhz, en soms op 800mhz. Wanneer ik fifa speel schakelt hij terug naar 800mhz, dan is hij dus traag.

Soms schakelt hij over op 1600mhz en dan draait hij gewoon goed.

Dat terugschakelen heeft misschien met hitte/batterij besparing te maken?
Fifa 08 ondersteund geen dualcore processoren, misschien dat het daar iets mee te maken heeft?

Nu ook met Flickr account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119403

misschien stomme vraag, maar hoe speel je op de xbox360 een seizoen met het speltype speel als prof? ik kan alleen een offline training doen met dit speltype?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Anoniem: 119403 schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 13:28:
misschien stomme vraag, maar hoe speel je op de xbox360 een seizoen met het speltype speel als prof? ik kan alleen een offline training doen met dit speltype?
manager mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Ik heb voor mijn verjaardag Fifa08 voor de PS3 gekregen. Op de PS3 vind ik hem veel toffer!! Groter scherm en het spel is in DTS!!!!!

Hierdoor heb ik Fifa08 voor de pc te koop. Helemaal origineel met boekje, doosje en natuurlijk een unieke key voor spelen op internet... Interesse? Stuur even een PM. Voor €30,- mag je hem hebben.... (ex bezorgkstn)

[ Voor 23% gewijzigd door Dutch_Baseline op 22-10-2007 11:54 ]

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Dutch_Baseline schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 19:23:
Zoals jullie misschien hebben gelezen in mijn startpost ben ik in het bezit van FIfa 08 voor de pc. Van het weekend heb ik echter Fifa 08 op de PS3 gekrgen samen met een extra controller (is mijn derde. Wil er 4 in totaal om met m'n matties 2 tegen 2 te spelen).

Ennieweej, ik heb hem nu dus een paar dagen intensief gespeeld met mijn broer. Ik moet zeggen aan het begin liep het dus totaal niet!! PC en PS3 versie verschillen echt heel veel!!! Klopt idd van die engine want het speelt echt totaal niet. De ps3 versie is duidelijk anders dan de pc versie. Het zou zo een ander spel kunnen zijn!!!

Of ik hem echt beter vind? Ben er nog niet over uit. Ok, ik speel nu wel lekker op een 37" fullhd scherm vanuit de luie bank en dat is natuurlijk wel lekker.

Zal daar later nog eens over posten!
Ik denk zelf dat de X360 versie en de PS3 versie niet veel van elkaar verschillen, zal in grote lijnen het zelfde zijn op wat details na. Maar ik vind hem persoonlijk juist goed spelen. Als je het door hebt kun je gewoon echt lekker ballen. En het komt zeer dicht in de buurt van PES op nog een paar dingetjes na :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237545

Mensen, ik heb een laptop (vista) en pc (xp). Laptop is 2 weken oud. Pc 6 jaar. op pc draaide hij al super goed. op laptop met specs:

Dell vostro 1500
intel dual core 2ghz
2GB ram
8600M GT vid. kaart.
Vista ultimate

Je raad het al, draaide echt super bagger. zowel de menu's als het spel was niet te doen.

Nu heb ik een nieuwe partitie op mijn hard disk gemaakt en win xp ernaast geinstalleerd. Hij draait nu echt super super goed onder XP. Dus zowel op de pc als de laptop!!!

hier een handleiding die ik heb gevolgd om xp en vista te kunnen draaien:
http://apcmag.com/5485/dualbooting_vista_and_xp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37939

Weet iemand hoe ik de tactiek van mijn team zo kan veranderen dat ze een aanvallende instelling hebben. Een collega heeft em op de PS3 en kan dat wel veranderen. Ik kan de optie nergens vinden onder teammanagement en ook onder kantoor niet. Wie o wie helpt mij want op deze manier kom ik niet zo makkelijk de 16 binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbleliev
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09-2022
misschien een hele stomme vraag... maar ik heb een controller gekocht voor dit spel op mijn pc.. alleen nu kan ik geen trucs meer doen :S dat lijkt me nogal vaagjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

dbleliev schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:02:
misschien een hele stomme vraag... maar ik heb een controller gekocht voor dit spel op mijn pc.. alleen nu kan ik geen trucs meer doen :S dat lijkt me nogal vaagjes...
Niet alle controllers zijn compatible met de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbleliev
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09-2022
welke zijn dat wel dan... is ook nergens bij EA games terug te vinden.. vind het toch fijn als ik de game koop dat ik hem ook naar behoren kan spelen.... Wat meer aandacht had er wel aan besteed mogen worden vindt ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-06 18:20
De meeste thrustmasters/logitech controllers zijn meestal wel compatible met FIFA games. Heb er geen officiele bron, maar aangezien ook logitech controllers in 2007 werden gebruikt als afbeelding denk ik wel dat het gewoon ondersteund werd. ;) verder worden alle truukjes sinds 06/07? gedaan met de rechter analoge stick die op diverse gamepads te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-06 22:02
Ik speel het ook vaak, nu wat minder want heb pes 2008 ook.

online 297 wins en 43 los, kan veel beter maarja.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ik speel vanavond en morgen nog met een vriend die hier blijft. samen verslaan we volgens mij echt iedereen met 3-0/4-0. Hij heeft ook 90 procent winst percentage Tong

Whehe

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Laatst online: 04:23

Koppensneller

winterrrrrr

Voor alle mensen met een nVidia kaart en problemen met het menu: de nieuwe 169.01 beta Forceware lost het op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Laatst online: 13-06 09:32

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Ik heb de PS3 versie.
Ik kan echter zelfs op amateur maar moeilijk winnen.
Meestal zo 3-1 of 2-1 ik speel dan zo 4 min. op amateur.
Ligt dit aan mij? Of zijn er truukjes waardoor je makkelijker vrij komt te staan voor goal?

PS3 ingame: TheDenman

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

Ik heb fifa08 op PS3 maar vraag me gewoon af hoe ik een replay kan bewaren ? Zeg me nu niet dat dat niet mogelijk is ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
The DenMan schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 19:57:
Ik heb de PS3 versie.
Ik kan echter zelfs op amateur maar moeilijk winnen.
Meestal zo 3-1 of 2-1 ik speel dan zo 4 min. op amateur.
Ligt dit aan mij? Of zijn er truukjes waardoor je makkelijker vrij komt te staan voor goal?

PS3 ingame: TheDenman
Blijven oefenen. Ben laatst wereldkampioen met Brazilië op semi-professional. Speel nu alleen op professional. Win regelmatig, zij het marginaal (1-0, 2-1). Vaak scoor ik na een pass vanuit de flank. Aanvallen door het centrum vind ik nog erg lastig. Maar goed, blijven oefenen met een goed team! Ik speel nu competitie met Real Madrid. Sta 5e met 4 punten achter op 1 (Sevilla).

Heb hem trouwens zowel op de pc als ps3 gespeeld en op de ps3 is hij wel moeilijker vind ik!!!

Ik gebruik de truukjes nauwelijks. Af en toe een passeerbeweging. Je moet rechter pookje gewoon richting opduwen (of twee keer tikken oid) waar je heen wil en dan komt er soms een handige move uit. Wel tof als het lukt trouwens.

Ik weet ook niet of je op de ps3 replays kan oplsaan. En of je savegames een naam kan geven. Kan dit??? Ik ben met meerdere competities/tournoois bezig en weet soms niet wat wat is bij saved games.

[ Voor 20% gewijzigd door Dutch_Baseline op 29-10-2007 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
dbleliev schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:02:
Rumble2 van Logitech heb ik en werkt perfect! Spel is incl rumble!!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 14:10
wtf! ik heb ook zo'n rumblepad maar die geeft geen kik! alleen als ik op het tril knopje druk...

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
RobertJ schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 00:19:
wtf! ik heb ook zo'n rumblepad maar die geeft geen kik! alleen als ik op het tril knopje druk...
Als de bal soms hard tegen de paal/lat wordt geknald!!! Je moet Rumble wel aan zetten bij je settings. Rumble werkt dus niet altijd, maar wel zo nu en dan!

Als je het spel start, dan trilt ie bij mij ook. Helemaal aan het begin!! Misschien dat je ook daaraan kunt zien of rumble aan staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik heb PES 2008 (PC) gedownload en binnenkort ga ik ook FIFA 08 (PC) downloaden. Aan de hand daarvan ga ik een keuze maken en ga ik een van die twee kopen.

Heb PES 2008 gespeeld, maar kwa licenties is het maar matig en kwa gameplay zijn er weinig veranderingen ten opzichte van zijn voorganger. Wel lijkt het commentaar te zijn verbeterd. Ook het menu heeft meer uitstraling.

FIFA 08 moet ik nog spelen, maar lijkt mij leuker. Ten eerste heb ik gehoord van verschillende bronnen dat de gameplay is verbeterd. Ten tweede heb je veel meer licenties en ten derde zijn er weer goede soundtracks. Die laatste twee punten zorgen voor meer, betere en leukere sfeer. Bij PES heb ik altijd het gevoel dat er dingen van verschillende plaatsen bij elkaar zijn geraapt en samengevoegd zijn in 1 spel. Bij FIFA heb ik altijd het gevoel dat het hele spel 1 geheel is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:12
Heb een vraagje (xbox360). Als ik een paas naar een speler geef hoe zorg je ervoor dat die speler dan naar de bal toekomt ipv gewoon te blijven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Marc3l schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 13:07:
Heb een vraagje (xbox360). Als ik een paas naar een speler geef hoe zorg je ervoor dat die speler dan naar de bal toekomt ipv gewoon te blijven staan.
Kan niet volgens mij... Dit is 1 van de weinige dingetjes waar ik me aan erger. Was ook al zo bij 07.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:22

tuinïnen

Eventus stultorum magister

ja dat is wel gruwelijk , ook paar bugjes dat spelers de bal gewoon negeren en blijven staan. wat ook zo was in fifa07 , is toch lullig. Gister wel mijn eerste écht mooie goal gemaakt (forza lazio) , maarja sla ik het op crashed het spel :( ! Maar gelukkig heb ik toch nog de replay. Supersfeer in het spel zelf, maar de graphics stellen me wel een beetje teleur (PC) verder voetbalt het echt lekker.

[ Voor 4% gewijzigd door tuinïnen op 29-10-2007 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
tuinïnen schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 13:22:
ja dat is wel gruwelijk , ook paar bugjes dat spelers de bal gewoon negeren en blijven staan. wat ook zo was in fifa07 , is toch lullig. Gister wel mijn eerste écht mooie goal gemaakt (forza lazio) , maarja sla ik het op crashed het spel :( ! Maar gelukkig heb ik toch nog de replay. Supersfeer in het spel zelf, maar de graphics stellen me wel een beetje teleur (PC) verder voetbalt het echt lekker.
Haha, ja heb ik ook gehad bij het opslaan van een replay! Zal ook wel een bug zijn. Weet iemand trouwens of je op de PS3 versie ook de replays op kan slaan? En of je de "save games" ook een naam kan geven??? Als je met meerdere competities tegelijk bezig bent, dan weet je soms niet meer wat wat is... Heel irri!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-06 12:59

On_E

Housemusic

Marc3l schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 13:07:
Dat moet je zelf doen dmv de linker stick te bewegen richting de bal gelijk nadat je de pass hebt verstuurd. (dus vanuit het oogpunt van de ontvanger richting bal bewegen)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169861

Ik speel ook FIFA 08, maar helaas wil mijn Gamepad op de pc niet werken. Hij werkt wel in Windows en ook in andere spellen, maar niet in FIFA. Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Anoniem: 169861 schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 11:18:
Ik speel ook FIFA 08, maar helaas wil mijn Gamepad op de pc niet werken. Hij werkt wel in Windows en ook in andere spellen, maar niet in FIFA. Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
Welke heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een Speedlink gamepad. Type kan ik zometeen opzoeken als ik thuis ben.

http://www.speed-link.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Type=SL6515

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-04 10:52
kan iemand me vertellen of ik de controls van mijn controller ook van die stokjes af kan halen, speel al jaren met een Rumblepad op de PC en dan met de *blokjestoetsen* maar nu lijk ik gedwongen te zijn om met de knuppeltjes te moeten werken.. of toch niet?!

heb em voor de PS3 trouwens!

www.vdzande.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Daar heb je een MODE knop voor op je rumblepad zitten

tenmisten wel op die van mn cordless rumblepads iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
iemand die hem op de ps3 heeft en wil ruilen tegen de 360 versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231193

Ey mensen, is het ook mogelijk om de contolers zo in te stellen dat ik gewoon met de pijltje toetsen kan spelen op mijn PS3 gamepad (originele) want heb echt zo`n hekel aan die domme pookjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Anoniem: 169861 schreef op maandag 05 november 2007 @ 16:38:
Een Speedlink gamepad. Type kan ik zometeen opzoeken als ik thuis ben.

http://www.speed-link.com/
Ik had eerst ook een speedlink (dat zijn toch die wat kleinere modelletjes??)... Bij mij werkte ook niet alle knoppen! Ben hem toen gaan ruilen voor die Logitech Rumble 2. Met Logitech zit je altijd goed. Kost meer, maar duidelijk betere kwaliteit!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
5 vs 5 is nu uit, ik ga dat vanavond eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Net mijn 1e wedstrijd gespeeld met deze game mode. Echt geweldig. Liep alleen veel buitenspel :P

wel 2-1 gewonnen.

• Mars18
Nog mensen die fifa spelen ? ;)

De Nederlandse voorrondes vinden plaats bij de filialen van Free Record Shop in Breda (donderdag 15 november, de Barones 77) en Rotterdam (vrijdag 16 november, Binnenwegplein 8). De competities beginnen beide dagen om 16.00 uur. In totaal strijden 144 gamers (72 per dag) om 24 plaatsen voor de Nationale Finale die op 24 en 25 november plaatsvindt tijdens Gameplay 07,

morgen speel ik mee in Rotterdam om een plek bij de Nederlandse Finale
Nog mensen die ook gaan ?

Anoniem: 33599

Dutch_Baseline schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 00:01:
[...]

Blijven oefenen. Ben laatst wereldkampioen met Brazilië op semi-professional. Speel nu alleen op professional. Win regelmatig, zij het marginaal (1-0, 2-1). Vaak scoor ik na een pass vanuit de flank. Aanvallen door het centrum vind ik nog erg lastig. Maar goed, blijven oefenen met een goed team! Ik speel nu competitie met Real Madrid. Sta 5e met 4 punten achter op 1 (Sevilla).

Heb hem trouwens zowel op de pc als ps3 gespeeld en op de ps3 is hij wel moeilijker vind ik!!!

Ik gebruik de truukjes nauwelijks. Af en toe een passeerbeweging. Je moet rechter pookje gewoon richting opduwen (of twee keer tikken oid) waar je heen wil en dan komt er soms een handige move uit. Wel tof als het lukt trouwens.

Ik weet ook niet of je op de ps3 replays kan oplsaan. En of je savegames een naam kan geven. Kan dit??? Ik ben met meerdere competities/tournoois bezig en weet soms niet wat wat is bij saved games.
Dit probleem zie ik bij zowel Fifa2008 als PES2008. Gebruik een echt goed team om mee te oefenen, want er zit zelfs nogal een verschil tussen de sterkste teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

Kan het zo snel niet vinden in dit topic, maar kun je met de ps3 versie het team wat je hebt bij speltype coach ook exporteren of zoiets. Zodat je dat team bij een gewoon potje kunt gebruiken (speltype aftrap). Er staat wel een melding als je coach afsluit dat je opgeslagen teams kunt laden uit het hoofdmenu, maar wat ik zover heb bereikt is dat je dan gewoon het speltype coach weer inlaad :?

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM

ETM

E=TM²

Anybody?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Gister dan de FIWC in Rotterdam. Zit ik in poule bij 5 andere mensen, dus je moest er 5 spelen, win ik ze allemaal.

4-2,4 -0, 2-1, 2-1 en 8-0,

moest ik daarna nog van 1 iemand winnen in de knockout fase, moest ik godverdomme tegen de verliezer van de Nederlandse finale van vorig jaar, toen ging ik er af :@,

die gozer heb 600 gewonnen en 60 verloren op playstation 3 online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F e r o x
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-11-2024
Iemand die weet hoe je dat geel kruisje die op het veld verschijnt waar de bal zal terechtkomen, kan laten verdwijnen?

ps: hebben sommige hier ook dat herhalingen van sommige acties, een stuk donkerder zijn dan normaal? Ik speel op ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Laatst online: 22-04 20:36

Arm1n

Zeven over half twee

ff een kickje.
Net ff mn eerste potje online gespeeld op ps3. Be a pro mode (ik weet niet preciese hoeveel tegen hoeveel het was?) Maar het was wel leuk. 2-1 gewonnen, ik had alleen een grote kans gemist (ik weet eigenlijk bijna nooit te scoren, in die arena alleen met chipshot of ik moet de keerper al voorbij zijn). Wel goed gemaakt met wat assists :+
Het spelsysteem werkt goed. Gelukkig liep niet iedereen op een kluitje te spelen :+

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Laatst online: 13-06 09:32

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Ik speel hem ook op de PS3. Zijn er nog meer die dat doen?
Misschien is het wat om een GoT team op te richten?

Word namelijk beetje moe van al die ego trippers die de bal niet overspelen
en daardoor weer balverlies lijden.

ps3 ingame: Thedenman

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Online is het zo makkelijk he :P
Win echt 9/10 keer.

heb ook 90 procent winst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n

Arm1n

Zeven over half twee

The DenMan schreef op zondag 02 december 2007 @ 16:13:
Ik speel hem ook op de PS3. Zijn er nog meer die dat doen?
Misschien is het wat om een GoT team op te richten?

Word namelijk beetje moe van al die ego trippers die de bal niet overspelen
en daardoor weer balverlies lijden.

ps3 ingame: Thedenman
Ik voeg je ff toe, mijn id is Armin.

En met tweakers een team op richting klinkt goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Ik speel Fifa nu ook online (360). Maar erger me dood aan die gasten die, wanneer ze achterstaan, de verbinding verbreken. Gister had ik er een te pakken.
1-1 in reguliere speeltijd. 1-1 na eerste verlenning. Hij maakt 3 fouten waardoor ik op 1-4 kom, Verbreekt die prutser de verbinding.. Dát is zo verschrikkelijk slecht he..
Zo heb ik al een stuk of 10 van die gasten meegemaakt. Kan er niet tegen, ga dan niet multiplayer spelen.

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Calitomnication schreef op zondag 02 december 2007 @ 17:16:
Ik speel Fifa nu ook online (360). Maar erger me dood aan die gasten die, wanneer ze achterstaan, de verbinding verbreken. Gister had ik er een te pakken.
1-1 in reguliere speeltijd. 1-1 na eerste verlenning. Hij maakt 3 fouten waardoor ik op 1-4 kom, Verbreekt die prutser de verbinding.. Dát is zo verschrikkelijk slecht he..
Zo heb ik al een stuk of 10 van die gasten meegemaakt. Kan er niet tegen, ga dan niet multiplayer spelen.
Lekker toch, krijg je de win, ben je eerder klaar.

je vernederd ze gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F e r o x
  • Laatst online: 18-11-2024
Mensen die hier tips hebben in verband met verdedigen? Mijn tegenspelers geraken altijd zo gemakkelijk alleen voor de keeper, wat als gevolg heeft dat er 50% van de keren gescoord worden. Probleem is dat ze zo vlug passen naar elkaar en ik voor zowel tackle als druk zetten (X op ps3) te laat kom. Alle info is nuttig ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidsmit
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08-06 20:53
Stel ze goed op. Laat je verdedigers óf hun zone verdedigen, of druk zetten op de bal (ZD of PB). Hap vervolgens niet te snel, maar gebruik de "wandel" knop om je gezicht richting de bal te houden. Als de aanvaller dan dicht genoeg bij is en je hem in zn gezicht aankijkt, sla je toe en tackle je hem.

Verder kan het schelen om een paar man achter te houden, door je formatie aan te passen of je mentaliteit.

Overigens: http://forum.soccergamers.net/viewtopic.php?f=122&t=2518
Vind ik dan weer bagger :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
F e r o x schreef op zondag 02 december 2007 @ 21:48:
Mensen die hier tips hebben in verband met verdedigen? Mijn tegenspelers geraken altijd zo gemakkelijk alleen voor de keeper, wat als gevolg heeft dat er 50% van de keren gescoord worden. Probleem is dat ze zo vlug passen naar elkaar en ik voor zowel tackle als druk zetten (X op ps3) te laat kom. Alle info is nuttig ...
Zelfde probleem hier :/
Als ik de bal kwijt ben tikken ze hem zo door naar voren, het lijkt wel of ik niks kan doen.
Het wil wel is voorkomen als een speler de bal te ver voor zich uit speelt dat ik hem kan onderscheppen.
Ook staan de speler van de tegenpartij allemaal vrij lijkt het wel, waardoor het natuurlijk wel erg makkelijk is voor de tegenstander om te scoren.

Heb de d-pad button naar onder aan staan en zet af en toe druk met B (xbox360) maar niet te veel want dan speel je idd tegenstanders vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Mars18 schreef op zondag 02 december 2007 @ 18:06:
[...]

Lekker toch, krijg je de win, ben je eerder klaar.

je vernederd ze gewoon
Klopt, maar het is toch vervelend.. Kan me er niet druk om maken hoor.. Start gewoon een nieuwe game, maar heb eens gehad dat 4 mensen achter elkaar de verbinding verbreken. Dán wordt het wel vervelend.
Voor het verdedigen.
Zorgen dat je speler een zone dekt. Geen slidings maken, maak je een sliding, dan ben je weg. Gewoon met de speler meerennen en zorgen dat je hem in de rug duwt. Komt de speler er toch door.
Schoffelen. Niet meteen van achter zodat je rood krijgt, maar net op het laatste moment zodat hij in moet houden, maar geen vrije trap meekrijgt. Ik selecteer altijd een speler die van voren dekt. Komt de speler er op snelheid door, vang je hem met snelheid op.

[ Voor 37% gewijzigd door Calitomnication op 03-12-2007 11:47 ]

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105012

Ik vraag me eigenlijk af wat voor tactiek jullie allemaal spelen, en wat voor speelstijl erbij hoort.

Vaak speel ik wel een 4-1-2-1-2 opstelling, voornamelijk me landen/teams die snelle spitsen hebben. Met Valencia is op die manier spelen een genot, vooral omdat ik altijd de lange bal hanteer. Een speler als Villa rent de verdediging eruit, en op het moment dat de bal niet goed valt, is het met hem, of Morientes, makkelijk om te bal terug te leggen. Met een opkomende aanvallende middenvelder is het dan lekker schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:10
Voor de mensen die FIFA 08 op de PC spelen. Inmiddels is er een tweede patch verschenen. Je kunt deze hier downloaden.

Ik heb nog niets kunnen vinden over wat er precies is gefixed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Anoniem: 105012 schreef op maandag 03 december 2007 @ 14:54:
Ik vraag me eigenlijk af wat voor tactiek jullie allemaal spelen, en wat voor speelstijl erbij hoort.

Vaak speel ik wel een 4-1-2-1-2 opstelling, voornamelijk me landen/teams die snelle spitsen hebben. Met Valencia is op die manier spelen een genot, vooral omdat ik altijd de lange bal hanteer. Een speler als Villa rent de verdediging eruit, en op het moment dat de bal niet goed valt, is het met hem, of Morientes, makkelijk om te bal terug te leggen. Met een opkomende aanvallende middenvelder is het dan lekker schieten.
Ik speel nu (2015) met Barnet (Engeland) vorig seizoen begonnen in de league 2. Dit seizoen gepromoveerd en ik hoop op de Premier League. Speel zelf altijd met een 3-4-3 opstelling. Erg aanvallend, maar de aanval is de beste verdediging :p Ik merkte dat met andere opstellingen heel vaak mijn spitsen geïsoleerd kwamen te staan en dan moest ik met één spits drie verdedigers uitspelen.

Nu tik ik regelmatig de verdediging weg en kan ik 1 op 1 doorlopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Ik heb Fifa 08 hier laatst gedaan, iemand had hem bij zich. (PS2)
Zelf speel ik altijd Fifa 07 met vrienden op de PS2
Er was echt nauwelijks verschil te ontdekken, behalve dat het moeilijker was om te scoren. Voor de rest graphics etc. zo goed als hetzelfde.
Vraag me af hoe de graphics zijn bij de PS 3? Zijn het echt next-gen graphics? dat wil dus zeggen geen houten borden publiek meer? etc. etc.
Wil misschien binnen een tijdje ook een PS 3 aan gaan schaffen, maar als deze Fifa versie weer zo'n ge-upgrade versie is van Fifa 07 dan hoeft het voor mij niet. Ten 1e dat Nederlandse commentaar is waardeloos! Ten 2e ik vind bij Fifa07 nog steeds te weinig stadions. Het publiek ziet er werkelijk niet uit. Warming-ups, coaches, half lege stadions. Het ontbreekt allemaal. In 2007 zou dit allemaal wel mogelijk moeten zijn toch?

[ Voor 28% gewijzigd door SuX DeLuXe op 04-12-2007 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Calitomnication schreef op zondag 02 december 2007 @ 17:16:
Rofl dat is menselijk he, zo gaat het vaak online.
Als ik met vrienden Fifa speel en ik verlies te vaak achter elkaar word ik ook heel erg boos soms. Dan gaat die controller echt door de kamer hoor.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Misanthrope schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 08:51:
[...]

Als ik met vrienden Fifa speel en ik verlies te vaak achter elkaar word ik ook heel erg boos soms. Dan gaat die controller echt door de kamer hoor.. :+
Haha; dat heb ik zelf als ik met m'n carrière bezig ben. 1-0 voor, 90ste minuut maken die gasten 1-1... Penalty's en dan net verliezen. Grrrr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Misanthrope schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 08:51:
[...]

Daar had ik vroeger ook last van hoor, maar sinds ik een 360 heb, gooi ik niet meer met m'n controller. Vroeger bij de NES of PS2 bleef deze op 4 meter hangen.. Nu met de draadloze controller is dat me toch te gevaarlijk :P...
Nee, ik hou het gewoon lekker rustig. En inderdaad, ik weet dat het zo online gaat, neemt niet weg dat het vervelend is :+..
Als ik met 4-0 voor sta wil ik aan m'n doelsaldo kunnen werken :D

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-06 14:00

Pubbert

random gestoord

Ik heb Fifa 08 nu ook sinds kort op de Xbox360, erg vermakelijk, waarom was de PC versie niet zo? Alleen het commentaar is een beetje Davilex-Competitie-Manager-achtig (ik mis nog net: "De Beer is los" ) Leuk dat bijna alle namen erin zitten (van PSV volgens mij alleen van Rajkovic en enkele jeugdspelers zoals Mommer enzo niet) maar ze hadden toch wel iets preciezer kunnen tunen wanneer Evert zn bek open trek? Vaak ook, leuke actie in de 16, Evert roept: FARFAAAAAAAN, en hij scoort, maar daarna is het 4 seconden stil, en zeggen Joeri en Evert weer heel rustig: Ja nu moeten ze proberen de voorsprong vast te houden. Het zou erg gaaf zijn als er wat meer emotie inzat als er een goal werd gemaakt, ze roepen de naam van de spits in scoringspositie wel lekker hard, maar daar blijft het ook bij, niets van Goal! of JAAA!

Kunnen we verder nog wat download-able content zoals spelersgezichten verwachten? Bij de PC versie van Fifa 08 zit bijv. het gezicht van Timmy Simons erin, maar in de 360-versie niet (Farfan, Mendez en Perez volgens mij wel, en Lazovic lijkt ook wel vrij echt) Of komt er misschien een editor? Want een hoop kapsels van PSV'ers kloppen ook niet echt met de werkelijkheid (Kromkamp is grijs, Simons donkerbruin normaal haar, enzo 8)7 ) Is er ook ooit een download van het Nederlands Elftal te verwachten? Echt zielig dat KNVB haar licentie niet aan EA kwijt wil >:(

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Het commentaar is inderdaad om te :'(
Een verwoestend schot op de lat of paal
O nee, die bal kwam niet eens in de buurt van het doel.
Wanneer je op doel schiet maar de bal wordt door de keeper nog net aangeraakt maar verdwijnt nog in de kruising
En de keeper red, ja. wat een redding evert
En dat terwijl de speler juichend over het veld rennen.

Bij de volgende FIFA versie toch maar de Engelse versie aanschaffen. Dan maar 2 dagen langer wachten.

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

Ik kan trouwens met mijn Xbox360 versie gewoon Engels kiezen in het begin? Gekocht bij Mediamarkt.

[ Voor 13% gewijzigd door Pubbert op 04-12-2007 13:10 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n

Arm1n

Zeven over half twee

Thund3r schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 13:09:
Ik kan trouwens met mijn Xbox360 versie gewoon Engels kiezen in het begin? Gekocht bij Mediamarkt.
Op de ps3 wordt de zelfde taal gekozen als je systeeminstellingen. Maar het commentaar is zeer bedroevend ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Nu online

MeNTaL_TO

The future is not set

Arm1n schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 16:39:
[...]

Op de ps3 wordt de zelfde taal gekozen als je systeeminstellingen. Maar het commentaar is zeer bedroevend ja..
Moet mijn instellingen van de ps3 eens nakijken, maar ik heb volgens mij NL ingesteld en Engels als commentaar.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-06 11:13
Iemand enig idee hoe ik een potje FIFA 08 kan spelen tegen een vriend? Moet ik echt een complete lobby aanmaken en ww en die doorgeven of kan het allemaal veel makkelijker? Ik speel op de PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94901

Custom unranked match

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Dat is wel raar. Ik kan alleen kiezen uit Spaans, Nederlands of Zweeds.. :? Normaal is het toch Engels, Duits op Nederlands :?.
Ik heb alles al geprobeerd, en de taalkeuze van mn 360 staat op Engels.. (er is nl geen Nederlandse)

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Heb je geluk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Calitomnication schreef op woensdag 05 december 2007 @ 13:08:
[...]

Dat is wel raar. Ik kan alleen kiezen uit Spaans, Nederlands of Zweeds.. :? Normaal is het toch Engels, Duits op Nederlands :?.
Ik heb alles al geprobeerd, en de taalkeuze van mn 360 staat op Engels.. (er is nl geen Nederlandse)
Dat ligt echt aan de disc, niet aan je instellingen van je xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-06 14:13

Smoonshine

Feyenoord!!

Misanthrope schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 08:48:
Ik heb Fifa 08 hier laatst gedaan, iemand had hem bij zich. (PS2)
Zelf speel ik altijd Fifa 07 met vrienden op de PS2
Er was echt nauwelijks verschil te ontdekken, behalve dat het moeilijker was om te scoren. Voor de rest graphics etc. zo goed als hetzelfde.
Vraag me af hoe de graphics zijn bij de PS 3? Zijn het echt next-gen graphics? dat wil dus zeggen geen houten borden publiek meer? etc. etc.
Wil misschien binnen een tijdje ook een PS 3 aan gaan schaffen, maar als deze Fifa versie weer zo'n ge-upgrade versie is van Fifa 07 dan hoeft het voor mij niet. Ten 1e dat Nederlandse commentaar is waardeloos! Ten 2e ik vind bij Fifa07 nog steeds te weinig stadions. Het publiek ziet er werkelijk niet uit. Warming-ups, coaches, half lege stadions. Het ontbreekt allemaal. In 2007 zou dit allemaal wel mogelijk moeten zijn toch?
Fifa op de PS3 en de X360 is een compleet ander spel dan de andere versies. Eigenlijk zijn dat de echte nieuwe Fifa's. Het is echt een wereld van verschil met voorgaande versies.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
met deze optie kan ik nog steeds geen vriend uitnodigen...Ik zoek echt de optie als speler A in A'dam zit en speler B in R'dam en ik wil tegen speler B spelen...hoe doe ik dat??? De enige optie die ik kan bedenken is een aparte lobby aanmaken en hem de naam er van doorgeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
RSD1982 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 20:42:
[...]

met deze optie kan ik nog steeds geen vriend uitnodigen...Ik zoek echt de optie als speler A in A'dam zit en speler B in R'dam en ik wil tegen speler B spelen...hoe doe ik dat??? De enige optie die ik kan bedenken is een aparte lobby aanmaken en hem de naam er van doorgeven
ga naar mijn land lobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
kan misschien imand wat specifieker zijn...Bedoel je bij online speltypen? Ik zie geen "mijn land"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
RSD1982 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 21:08:
[...]

kan misschien imand wat specifieker zijn...Bedoel je bij online speltypen? Ik zie geen "mijn land"
Ik heb zelf de xbox360 dus durf niet te zeggen of dit voor ps3 ook werkt.
Je maak een "unranked match session" aan, hier kan ik dan ook iemand uitnodigen.
Weet alleen dus niet of deze optie ook in de fifa voor de ps3 zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244523

dag mensen

ik speel al een tijdje fifa 08 op de pc maar als ik tijdens de wedstrijd spelers wil wisselen lukt dat niet. er komt te staan dat ik mij een ploeg moet toewijzen en de gebruikte controller moet gebruiken.

kan iemand mij helpen ?

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Anoniem: 244523 schreef op zondag 09 december 2007 @ 22:04:
dag mensen

ik speel al een tijdje fifa 08 op de pc maar als ik tijdens de wedstrijd spelers wil wisselen lukt dat niet. er komt te staan dat ik mij een ploeg moet toewijzen en de gebruikte controller moet gebruiken.

kan iemand mij helpen ?

greetz
Hmm, volgens mij heb ik dat ook gehad in het begin. Als je FIFA 08 speelt met het toetsenbord, dan moet je ook het toetsenbord gebruiken om een speler mee te wisselen. Als je de muis gebruikt werkt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Nu online

MeNTaL_TO

The future is not set

RSD1982 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 21:08:
[...]

Online speltypen en daar kan je dan idd voor landen lobby kiezen, al zag ik wel zat nederlanders bij mijn klasse, in de lobby van NL zaten ze weer niet.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244523

bedankt! stom van mij dat ik er niet ben opgekomen of het maar geprobeerd heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PleXtor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-04 18:17
Wie kan mij vertellen hoe ik met 3 teams een tournooi kan spelen? Zou ik zaterdag gezellig met 2 vrienden fifa '08 gaan spelen, konden we nergens een tournooi/league starten met 3 teams...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

Hoe kun je eigenlijk truucjes doen om iemand uit te spelen op de 360? Ik probeer er nu meestal op snelheid langs te gaan, via de buitenkant lukt dat nog wel eens, maar ik wil ook wel eens binnendoor en iemand uitspelen :P Iemand tips?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Laatst online: 04:23

Koppensneller

winterrrrrr

Thund3r schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 10:12:
Hoe kun je eigenlijk truucjes doen om iemand uit te spelen op de 360? Ik probeer er nu meestal op snelheid langs te gaan, via de buitenkant lukt dat nog wel eens, maar ik wil ook wel eens binnendoor en iemand uitspelen :P Iemand tips?
Op de pc + gamepad gaat het door wat met je rechter stick te draaien, zou op de 360 ook wel eens kunnen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Bij mij op de 360 maak je trucjes RT + rechterstick. De rechterstick kun je dan in allerlei onmogelijke richtingen duwen en soms maakt hij nog een beweging ook.
Wel grappig. RT + LB gaat ie hooghouden. Voor de rest ken ik geen trucjes. Ik frustreer mijn tegenstander (online) altijd door zoveel mogelijk over te spelen en rustig op de vrije man te wachten. Geen 1 op 1 want dat verlies ik toch. Maakt hij wel een schijnbeweging gaat ie om :P

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
PleXtor schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 09:24:
Wie kan mij vertellen hoe ik met 3 teams een tournooi kan spelen? Zou ik zaterdag gezellig met 2 vrienden fifa '08 gaan spelen, konden we nergens een tournooi/league starten met 3 teams...
Nee, je kunt helaas geen toernooi opzetten met een oneven aantal teams. Erg vreemd, want als je in Manager mode een seizoen speelt met UEFA cup zul je zien dat de poule wel uit 5 teams bestaat...

[ Voor 24% gewijzigd door Er!k op 11-12-2007 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM

ETM

E=TM²

ETM schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 09:55:
Kan het zo snel niet vinden in dit topic, maar kun je met de ps3 versie het team wat je hebt bij speltype coach ook exporteren of zoiets. Zodat je dat team bij een gewoon potje kunt gebruiken (speltype aftrap). Er staat wel een melding als je coach afsluit dat je opgeslagen teams kunt laden uit het hoofdmenu, maar wat ik zover heb bereikt is dat je dan gewoon het speltype coach weer inlaad :?
Niemand die mij hier het antwoord op kan geven?

Anoniem: 144499

Dag mensen,

even een vraagje,

ik speel fifa 08 met het toetsenbord op de pc. en speel ik tegen iemand dan met een controller van logitec. maar sinds kort hem ik een xbox wirreles controller voor de pc aangeschaft om die te gebruiken in het geval we tegen elkaar spelen.

kheb alleen een probleem met het kalibreren in fifa 08. de controler werkt wel, en reaggeerd gewoon in het spel. maar ik krijg de functies van de knoppen niet goed afgesteld.

als ik het gewoon standaard hou zoals hij is ingesteld. dan is de drukfuntie van de 'loopknop' (het linker knuppeltje) een escape-funtie en gaat hij terug naar het menu (hoop dat je deze zin snapt)
dan kan ik deze wel wijzigen in de instellingen en er een ander fuctie aangeven maar dan is deze knop de 'truukjes-knop standaard. dan denk je natuurlijk geef hem geen fuctie. maar wanneer ik dat doe heb ik geen goede schietknop meer maar is deze knop automatisch gewijzigd in het schieten met een lopje!! 8)7

heeft iemand hier ervaring mee gehad en weet iemand misschien een oplossing?

• davidsmit
Ja, tijdens multiplayerspellen op de PC worden de schiet en lob-knoppen verwisseld. Wat een enorm stomme bug. Stel het dus precies zo in, als je het niet wilt hebben 8)7

Ik vind het echt ongelofelijk dat EA een dergelijk product durft te verkopen. Het barst van de bugs en problemen.

Zo ook de nieuwe patch: Nu zijn ineens alle menu's bij mij super traag! :/ Bedankt hoor, EA.

Trouwens koop je een spel, en moet je het eerst nog 2x patchen. Ik vind het eigenlijk geen stijl.....

Anoniem: 144499

davidsmit schreef op donderdag 13 december 2007 @ 17:41:
Ja, tijdens multiplayerspellen op de PC worden de schiet en lob-knoppen verwisseld. Wat een enorm stomme bug. Stel het dus precies zo in, als je het niet wilt hebben 8)7

Ik vind het echt ongelofelijk dat EA een dergelijk product durft te verkopen. Het barst van de bugs en problemen.

Zo ook de nieuwe patch: Nu zijn ineens alle menu's bij mij super traag! :/ Bedankt hoor, EA.

Trouwens koop je een spel, en moet je het eerst nog 2x patchen. Ik vind het eigenlijk geen stijl.....
heb het eens geprobeerd, maar helpt niet.

feit is dat hij wel echt schiet maar met een subtiel lopje ipv een hard schot. dus iets anders dan een pas. of begrijp ik het verkeerd? :|

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
davidsmit schreef op donderdag 13 december 2007 @ 17:41:

patchen? LOL ga eens de desercombat-mod van Battlefield 1942 spelen dan weet je ook wat patchen is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerald182
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-11-2017
Ik hoor nog vrij weinig over Fifa 08 op de Wii. Iemand al ervanring met deze versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidsmit
Anoniem: 144499 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 19:11:
[...]

heb het eens geprobeerd, maar helpt niet.

feit is dat hij wel echt schiet maar met een subtiel lopje ipv een hard schot. dus iets anders dan een pas. of begrijp ik het verkeerd? :|
Oh. Dikke kans dat hij dan standaard de Dummy Move knop ingedrukt heeft tijdens het spelen. Geen idee waar dat aan zou liggen, maar daarmee krijg je zo'n boogbal.

Die is trouwens wel echt vet om te doen als de keeper uitkomt, dan strekt hij zich al achterovervallend in een verwoede poging die bal nog te halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-06 09:14

Neoz

Neoz & Hobbes

Misschien al eerder gesteld, Kun je Fifa 08 ook op de Nintendo Wii spelen met een echt gamepad, iig dat je niet hoeft te gaan zwaaien enzo ?

Serve The Humanity , Be Server

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste