[MULTI] Fifa 08 bevindingen

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 18.406 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:26

loewie1984

music addict! pizza monster!!

Ik vind het maar ronduit slecht dat EA hier nog mee wegkomt om zo'n versie van een voetbalspel te maken. de moeilijkheidsgraad gaat ieder jaar omhoog. Komen er weer onzinnige dingen bij. We hebben maar twee handen!!!

Grafisch vind ik het zwak, de engine staat me niet aan. Beste engine vondt ik nog die rond fifa 2003-4-5 Ook de replays vind ik grafisch triest.

De gameplay dan, het lukt me gewoon niet om met bijv. feyenoord tegen ajax te scoren. Verdedigen is geen punt, maar om door de linies te breken en hem dan tussen die palen te rammen is gewoon hopeloos.

Commentaar is volgens mij klakkeloos overgenomen van '07.

Pro Evo is ook niets voor mij, ach wellicht moet ik anders maar gewoon arcade voetbal games spelen. Maar doordat ontwikkelaars her en der opgeslokt worden door de grote, is er niemand die er zich maar aan waagd zich te onderscheiden van de rest.

EA laat wederom zien hoe het niet moet. maar das dan mijn mening!

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:47
Dutch_Baseline schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 16:16:
Verhaaltje over knoppen

edit: Of bedoel je dit niet.... :S
Jawel hoor, thanks!! Ik ga het eens proberen :)

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Luuk1983 schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 19:34:
[...]

Jawel hoor, thanks!! Ik ga het eens proberen :)
Je moet trouwens wel kiezen voor de "nieuwe layout",,, Succes! Laat ff weten hoe en wat...

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10300

loewie-643- schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 19:12:
Ik vind het maar ronduit slecht dat EA hier nog mee wegkomt om zo'n versie van een voetbalspel te maken. de moeilijkheidsgraad gaat ieder jaar omhoog. Komen er weer onzinnige dingen bij. We hebben maar twee handen!!!

Grafisch vind ik het zwak, de engine staat me niet aan. Beste engine vondt ik nog die rond fifa 2003-4-5 Ook de replays vind ik grafisch triest.

De gameplay dan, het lukt me gewoon niet om met bijv. feyenoord tegen ajax te scoren. Verdedigen is geen punt, maar om door de linies te breken en hem dan tussen die palen te rammen is gewoon hopeloos.

Commentaar is volgens mij klakkeloos overgenomen van '07.

Pro Evo is ook niets voor mij, ach wellicht moet ik anders maar gewoon arcade voetbal games spelen. Maar doordat ontwikkelaars her en der opgeslokt worden door de grote, is er niemand die er zich maar aan waagd zich te onderscheiden van de rest.

EA laat wederom zien hoe het niet moet. maar das dan mijn mening!
Ik vond de oude ISS serie van de SNES t/m de N64 altijd heersen, daar had je altijd volledige controle over wat er gebeurde en had je het gevoel er helemaal in te zitten. FIFA is nooit arcade geweest en het voelt me te los aan allemaal, denk ik een hard schot te lossen knal ik 'm in een boogje over het doel. Waar is dat in hemelsnaam handig voor? Schoten vanaf de middellijn?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 10300 op 02-10-2007 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
goed punt, snapte er met 2007 al nix van, geldt trouwens ook bij vrije trappen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
HyperTrophy schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 00:56:
goed punt, snapte er met 2007 al nix van, geldt trouwens ook bij vrije trappen...
Bij 07 was het toch wel altijd als de bal binnen 25 meter lag praktisch een goal. Niet alles ligt aan het spel ;-) Als je moeite hebt met scoren moet je ook is terug pasen. Vrije man opzoeken niet altijd maar naar voor willen(speel zelf PES op 4 sterren want op 5 worden alle stats genegeerd bij verdedigen wat een stuk voetbal imo wegneemt).

Edit: Fifa vanaf deel 94 gespeeld op wereldklasse utieraard. En 2007 nog bijzonder veel online gedaan met Man Utd.

[ Voor 9% gewijzigd door Postius op 02-10-2007 03:52 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
HyperTrophy schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 00:56:
Ik scoor regelmatig vrije trappen. Bij 07 vaak met Mr. Ronaldinho en nu bij 08 schiet ik ze er in met Sneijder. Ok, niet altijd natuurlijk maar realistisch vaak zeg maar... :s (ja ja, kromme zin...)

Ik mik natuurlijk met het linker pookje. Als je die een fractie naar het doel toe drukt in de richting die je wil schieten, dan krijgt de bal extra vaart. Anders krijg je van die softe balletjes die mijn oma (no offence oma O-) ) er nog uit kan keepen.

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Sorry dat ik het zeg, maar ik heb laatst de demo van PES 2008 op de 360 gespeeld en ik blijf erbij dat PES gewoon lekkerder speelt dan FIFA. Het speelt o.a wat vlotter en lekkerder. Misschien aan PES gewend ofzo. Ik wilde FIFA een kans geven maar het lukt me gewoon niet. Ik wacht definitief op PES voor me PS3 :)

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85443

Woei Fifa 2008 _/-\o_

Ik heb nu 5 potjes competitie gespeeld en snap de controlls HE-LE-MAAL !

De vrijheid die je hebt. Je kan exact een paas geven zoals jij hem wilt. Steekpass, normale pass, voorzetten.

Het ziet er prima uit op mijn 19"widescreen tft @ 1440 * 900. En het geluid is perfect op mijn 5.1 set. Dit hebben ze goed gedaan bij EA. Grafisch goed, geluid prima. Lekker alsof je net in het stadion zit en ik vind de graphics wel redelijk in de buurt van de werkelijkheid komen.

Daarnaast zijn de wedtsrijden realistisch, de AI goed. Spel ziet er zeer verzorgd uit. Net nu ik dacht dat Fifa 2007 niet beter kon, komen ze met fifa 2008.

Ik geniet echt van de potjes die ik speel.

Als iemand wil spelen tegen mij -> nawin_007 AT hotmail.com (MSN) en dan praten we verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Anoniem: 85443 schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 10:46:
Woei Fifa 2008 _/-\o_

Ik heb nu 5 potjes competitie gespeeld en snap de controlls HE-LE-MAAL !

De vrijheid die je hebt. Je kan exact een paas geven zoals jij hem wilt. Steekpass, normale pass, voorzetten.

Het ziet er prima uit op mijn 19"widescreen tft @ 1440 * 900. En het geluid is perfect op mijn 5.1 set. Dit hebben ze goed gedaan bij EA. Grafisch goed, geluid prima. Lekker alsof je net in het stadion zit en ik vind de graphics wel redelijk in de buurt van de werkelijkheid komen.

Daarnaast zijn de wedtsrijden realistisch, de AI goed. Spel ziet er zeer verzorgd uit. Net nu ik dacht dat Fifa 2007 niet beter kon, komen ze met fifa 2008.

Ik geniet echt van de potjes die ik speel.

Als iemand wil spelen tegen mij -> nawin_007 AT hotmail.com (MSN) en dan praten we verder.
ja vet he??? Het was effe wennen idd... maar als je het helemaal door hebt geeft het veel voldoening als het lukt!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja mooi, in het begin had ik zoiets van: Hmmm, volgens mij mis ik iets. Maar toen had ik de controlls gewoon niet goed door. De gameplay is ECHT veranderd. Speelt heel anders tov fifa 2007.

Kna ook liggen aan het feit dat ik meer WoW speel en mss zuig nu in fifa :P

Add me trouwens als je wel eens via ip wilt spelen. Ik speel veel liever tegen mensen dan de CPU. Gewoon lekekr rustig rondtikken en mooie uitgespeelde doelpunten proberen te maken

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 02-10-2007 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-03 02:55
Heeft iemand dit nu al werkende met een Xbox controller voor de pc? Ik heb geen van beide (de game noch de controller) en zit dit jaar toch te twijfelen of ik het spel ga kopen, ik heb een ps2 daar wil ik geen Fifa meer op want ik heb de laatste 2 jaren al, ik heb ook een Wii maar daar lijken me de controls niets en PS3 is nog veel te duur voor wat je krijgt en Xbox 360 daar begin ik niet aan dus dan blijft mijn pc over, en dan moet ik dus wel een gamepad hebben, nu heb ik wel een Logitech Dual Action die op de ps2 controller is gebaseerd maar die vind ik toch niet zo lekker werken, dus leek het me wat om de Xbox controller voor de pc erbij aan te schaffen om zo goed mogelijk dat perfecte console controls gevoel erbij te krijgen maar ik zag dat er geen 'games for Windows' logo op het doosje staat dus is de vraag of dat ding wel goed werkt met Fifa 08?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb zelf de Rumblepad II. Volgens mij zelfde controller met als enig verschil dat de mijne force feedback heeft. Maarre, Dualshock en Rumplepad zijn toch identiek met als enig verschil dat:

-De dpad bij Rumblepad rond is en bij de Dualshock echt een +
-Analoge controller kan je bij de Dualshock echt ronddraaien en bij de Rumble is het een vierkant.

Verder geen noemenswaardige verschillen. Anyways, die Xboxcontroller zou moeten lukken. Op het moment dat Windows hem herkend, kan je hem in alle andere games die controllers ondersteunen moeten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:17
Waarom een XBOX 360 controller?
Neem een Logitech Chillstream dan. Die is wel voor de pc bedoeld, en lijkt op de xbox360 controller.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Anoniem: 85443 schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 11:04:
Ja mooi, in het begin had ik zoiets van: Hmmm, volgens mij mis ik iets. Maar toen had ik de controlls gewoon niet goed door. De gameplay is ECHT veranderd. Speelt heel anders tov fifa 2007.

Kna ook liggen aan het feit dat ik meer WoW speel en mss zuig nu in fifa :P

Add me trouwens als je wel eens via ip wilt spelen. Ik speel veel liever tegen mensen dan de CPU. Gewoon lekekr rustig rondtikken en mooie uitgespeelde doelpunten proberen te maken
Ja had ik ook... Snapte er geen reet van aan het begin! Paar keer goed kwaad geworden ook! Flink lopen vloeken!!! Maar als het dan lukt, dan is het tof ook!!!

Ik zal je binnenkort wel toevoegen.... Wat ook tof is: Vriend uitnodigen en dan met zijn tweeën in 1 team! Dan competitie of tournooi beginnen ofzo!

Is ook erg leuk!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dutch_Baseline schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 11:29:
[...]

Ja had ik ook... Snapte er geen reet van aan het begin! Paar keer goed kwaad geworden ook! Flink lopen vloeken!!! Maar als het dan lukt, dan is het tof ook!!!

Ik zal je binnenkort wel toevoegen.... Wat ook tof is: Vriend uitnodigen en dan met zijn tweeën in 1 team! Dan competitie of tournooi beginnen ofzo!

Is ook erg leuk!!!
Leuk, ik kijk er al naar uit om een paar potjes te doen.

En inderdaad. Samen met een maat spelen. Doe ik al sinds RTWC 98. Lekker de world cup samen van begin af aan (kwalificatie) uitspelen met 90 min speltijd. Duurde maaaaaanden, maar god wat hadden we een plezier :)

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 02-10-2007 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177960

Je zou nou toch ook met FIFA2008 een mannetje zonder bal kunnen besturen, weet iemand hoe. Ik heb een Rumblepad II van Logitech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-06 11:53
1shot1kill schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 11:11:
Heeft iemand dit nu al werkende met een Xbox controller voor de pc? Ik heb geen van beide (de game noch de controller) en zit dit jaar toch te twijfelen of ik het spel ga kopen, ik heb een ps2 daar wil ik geen Fifa meer op want ik heb de laatste 2 jaren al, ik heb ook een Wii maar daar lijken me de controls niets en PS3 is nog veel te duur voor wat je krijgt en Xbox 360 daar begin ik niet aan dus dan blijft mijn pc over, en dan moet ik dus wel een gamepad hebben, nu heb ik wel een Logitech Dual Action die op de ps2 controller is gebaseerd maar die vind ik toch niet zo lekker werken, dus leek het me wat om de Xbox controller voor de pc erbij aan te schaffen om zo goed mogelijk dat perfecte console controls gevoel erbij te krijgen maar ik zag dat er geen 'games for Windows' logo op het doosje staat dus is de vraag of dat ding wel goed werkt met Fifa 08?
gebruik de Xbox360 controller en werkt heerlijk!!! je kan em helemaal instellen zoals je zelf wilt en kan em zelfs wanneer het spel al is opgestart nog inpluggen... toppertje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ff een vraag dan tim :)

Ik heb zelf ook zo een xdoos en vind die controller erg fijn. Wat heb jij betaald voro het verloopstukje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
ik ben echt blij dat ik de illegale 360 versie heb zodat ik niet voor jan lul 60 euro heb besteed aan dat klote commentaar van joury en evert! echt verschrikkelijk!! sta je bij rust met 4-0 voor, de tegenstander heeft geen 1 kans gehad, zeggen ze:

jaa die ene (welke ene, noem gewoon de naam van het team 8)7 ) zijn wel wat beter, maar die anderen |:( hebben ook genoeg kansen gehad (oh ja?ik zie toch echt 0 schoten staan...)

snel dus naar Engels geswitcht waarbij ik nu overweeg het spel legaal te kopen. Het is allemaal beter uitgewerkt dan 2007 maar wel een paar irritatie punten:

- Tegenstander dribbelt weer eindeloos over het veld. Door frustratie krijg je dan kaarten.
- Als je een bal in de goal kan tikken schiet je echt super vaak naast of over terwijl ik slechts 1x klik op de schietknop, in 2007 was dit de perfecte truc voor een intikker op open goal.
- Valt het jullie op hoe vaak je de paal raakt? Ik raak in 1 wedstrijd soms 5x de paal en ook regelmatig binnenkant paal - andere binnen kant van de paal - eruit.... beetje overdreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
Anoniem: 85443 schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 13:35:
Ff een vraag dan tim :)

Ik heb zelf ook zo een xdoos en vind die controller erg fijn. Wat heb jij betaald voro het verloopstukje?
Ehhh, ik heb geen xbox360 :) ik kreeg van mn vriendin deze controller voor mn verjaardag. Ze heeft deze gekocht bij de MM, dus prijs weet ik niet. Ik wist nieteens dat de controllers van Xbox geen usb-aansluiting hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
TimmieVelthuis schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 14:14:
[...]

Ehhh, ik heb geen xbox360 :) ik kreeg van mn vriendin deze controller voor mn verjaardag. Ze heeft deze gekocht bij de MM, dus prijs weet ik niet. Ik wist nieteens dat de controllers van Xbox geen usb-aansluiting hebben :D
Voor zover ik weet is dat gewoon USB hoor. Ik gebruik echter de draadloze variant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
Aghanim schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 14:21:
[...]

Voor zover ik weet is dat gewoon USB hoor. Ik gebruik echter de draadloze variant
oh dat verklaart een hoop. Dacht al, die controllers zullen toch niet van die lelijke groene aansluitingen hebben zoals vroeger met de muis. toetsenbord had toen paarse aansluiting :)

Bestaat er dan een verloopstukje of apparaatje dat je in de pc kan pluggen waardoor hij de
draadloze controller herkent?

Verder vind ik Fifa08 toch wel beter dan 07. Moest er wel aan wennen (met het nodige gescheld gepaard ;)) maar het loopt toch net wat soepeler. De spelers komen op en zakken weer in, wat het natuurlijk allemaal net wat realistischer maakt. Hier moest ik trouwens wel erg aan wennen, ben nog 07 gewend en die is toch wat meer arcade-gericht.

Waarom zou de pc-versie trouwens minder mooi zijn dan next-gen-consoles??? mn pc doet daar echt niet voor onder :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
TimmieVelthuis schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 14:45:
[...]

Bestaat er dan een verloopstukje of apparaatje dat je in de pc kan pluggen waardoor hij de
draadloze controller herkent?

Waarom zou de pc-versie trouwens minder mooi zijn dan next-gen-consoles??? mn pc doet daar echt niet voor onder :S
Volgens mij is dat niet nodig, aangezien het gewoon een USB aansluiting is. Er zal wel wat software voor nodig zijn of wat dan ook, misschien even googlen want ik weet het niet zeker.

Next-gen consoles gebruiken een andere game engine dan de PC en daarom hoeft het niet mooier te zijn in de zin van graphics, maar wellicht wel in de mate waarin moves soepel gaan etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zody
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-06 21:37
Zijn er meer mensen die hem op de Wii online spelen? Tis echt super leuk maar ik krijg echt constant disconnects!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Laatst online: 31-10-2023
[quote]1shot1kill schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 11:11:
[/quote

Zelf speel ik met mijn PS2 controller op de PC met een speciaal apparaatje. Het is een kastje waar je twee PS2 controllers op kunt aansluiten. Werkt perfect. Zelf veel PES gespeeld op de pc met min PS2 controller. Weet zo gauw even niet meer hoe dat kastje heet. Google eens op "PS2 joypad op pc" ofzo of kijk bij de betere gamesstore

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sorry voor de onduidelijkheid, maar ik heb geen Xbox 360. Ik heb de oude. Die heeft geen usb aansluiting, maar is wel op de PC aan te sluiten (net als PS2 controller). Ik heb denk ik over dat 360 heengelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55594

Ik vind dat de aanval zo terughoudend is. Ze staan altijd meer bij de middenlijn, dan tegen de laatste vedediger aan. Weet iemand hoe dat verandert kan worden? Wel heb ik ze al aanvallender laten spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Anoniem: 55594 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 14:51:
Ik vind dat de aanval zo terughoudend is. Ze staan altijd meer bij de middenlijn, dan tegen de laatste vedediger aan. Weet iemand hoe dat verandert kan worden? Wel heb ik ze al aanvallender laten spelen
Dan moet je de tactiek aanpassen! Doe je met een gamepad met de d-pad.... Geen idee hoe dat gaat met keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55594 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 14:51:
Je kan met "dieplopen" mannetjes diep laten lopen, waardoor de verdedigers hun gaan schaduwen waardoor er grote ruimtes ontstaan, mits goed uitgevoerd.

Je kan zo echt precies op randje buitenspel een pass geven in de loop, stukje sprinten met de verdediger die shirtje trekt en dan verbluffend uithalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe loop je diep via het toetsenbord??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Anoniem: 85443 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 14:59:
[...]

Je kan met "dieplopen" mannetjes diep laten lopen, waardoor de verdedigers hun gaan schaduwen waardoor er grote ruimtes ontstaan, mits goed uitgevoerd.

Je kan zo echt precies op randje buitenspel een pass geven in de loop, stukje sprinten met de verdediger die shirtje trekt en dan verbluffend uithalen
oooh? Kan dat ook op de pc??? Hoe doe je dat dan? (Rumble II)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Dutch_Baseline schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 15:06:
[...]

oooh? Kan dat ook op de pc??? Hoe doe je dat dan? (Rumble II)
Bovenstelinker schouderknop. In de goede richting kiezen met linkerpookje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149165

Leuk spel dat Fifa2008. Het spel loopt hier in Singelplayer alleen niet soepel. Het is niet echt haperen, maar het is meer alsof de monitor op een lage frequentie staat. Settings staan op high met hoge resolutie. In mulitplayer via het LAN loopt het echter wel soepel, enkelt singelplayer waar ik dit heb. Dit heb ik overigens met bijna alle Fifa spellen gehad, jammer, want hierdoor speel ik nooit in singelplayer.

Computer moet krachtig genoeg zijn, zie hieronder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
GAIAjohan schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 16:51:
[...]

Bovenstelinker schouderknop. In de goede richting kiezen met linkerpookje.
maarre.... wat gebeurt het met het ventje aan de bal dan??? Waar loopt die heen dan??? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lachen, toenet bij een corner in de 85ste minuut stond ik 1-0 achter. Kwam er een knop te voorschijn en kon ik de keeper mee laten gaan met de corner. Wannabee pieckenhagen actie! haha egt mooi, maar weetiemand of dat altijd kan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105012

Anoniem: 55594 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 19:38:
Lachen, toenet bij een corner in de 85ste minuut stond ik 1-0 achter. Kwam er een knop te voorschijn en kon ik de keeper mee laten gaan met de corner. Wannabee pieckenhagen actie! haha egt mooi, maar weetiemand of dat altijd kan??
Ik krijg het op de Wii alleen als ik 1 doelpuntje achter sta, c.q. 1 doelpunt nodig nog heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sannieboy
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 22:30
Zody schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 15:19:
Zijn er meer mensen die hem op de Wii online spelen? Tis echt super leuk maar ik krijg echt constant disconnects!
Ja ik! heb geen last van disconnects, af en toe gebeurd het wel eens, misschien door baggere connectie van tegenstander. >:)

Wat vindt je van die controls? Ik kan maar niet wennen aan die c-knop, toch essentieel als je op wat meer niveau wilt spelen. Ook de view kon beter, ik heb hem op dynamisch en volledige zoon staan, maar toch nog niet helemaal tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zody
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-06 21:37
Sannieboy schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 20:06:
[...]

Ja ik! heb geen last van disconnects, af en toe gebeurd het wel eens, misschien door baggere connectie van tegenstander. >:)

Wat vindt je van die controls? Ik kan maar niet wennen aan die c-knop, toch essentieel als je op wat meer niveau wilt spelen. Ook de view kon beter, ik heb hem op dynamisch en volledige zoon staan, maar toch nog niet helemaal tevreden.
Ik vind de controls best ok, en aldoende probeer ik steeds meer extra dingen te doen met de C knop, beetje trail en error. Wat ik erg verveld is zijn de kleuren van de shirtjes, ik ben namelijk kleurenblind en het is soms echt niet te zien. En als ik wat lag heb reageren de controls traag waardoor ik wel eens twee keer op pass druk waardoor de ontvangde speler de bal direct weer doorspeelt wat vaak lijdt tot balverlies. Wat ook een minpuntje is dat het net even te lastig is voor een vriend om even voor de eerste keer mee te doen, je hebt echt oefening nodig.

Hele vette game wel (zei de PES addict)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55594 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 15:05:
Hoe loop je diep via het toetsenbord??
Sorry dat weet ik helaas niet, moet je ff in de controlls kijken. Ik speel met die Rumblepad 2, en het is al tijden de L1 knop, oftewwel, bovenste schouderknop (linkerkant).
Dutch_Baseline schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 18:52:
[...]

maarre.... wat gebeurt het met het ventje aan de bal dan??? Waar loopt die heen dan??? :S
Niks, jij stuurt iemand weg, en passt als jij een mogelijkheid ziet.

code:
1
2
3
4
5
6
     ------------------------------------------------------------------------
                                 |                                                                       |
                                 |  (A)                             (B)---------------->              | 
                                 |                                   (C)--------->                     | 
                                 |                                                                        |
                                 -------------------------------------------------------------------------

A ben jij, B is je teammaat en C de verdediger

Op het moment dat jij dieplopen drukt, krijg je de situatie met de pijltjes. Spelers gaan bewegen. Dan gewoon wachten op het juiste moment (een gat in de verdediging) dan de steekpass en je hebt zeeën van ruimte.

[ Voor 69% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 04-10-2007 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Anoniem: 85443 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 09:25:
[...]

Sorry dat weet ik helaas niet, moet je ff in de controlls kijken. Ik speel met die Rumblepad 2, en het is al tijden de L1 knop, oftewwel, bovenste schouderknop (linkerkant).

[...]

Niks, jij stuurt iemand weg, en passt als jij een mogelijkheid ziet.

code:
1
2
3
4
5
6
     ------------------------------------------------------------------------
                                 |                                                                       |
                                 |  (A)                             (B)---------------->              | 
                                 |                                   (C)--------->                     | 
                                 |                                                                        |
                                 -------------------------------------------------------------------------

A ben jij, B is je teammaat en C de verdediger

Op het moment dat jij dieplopen drukt, krijg je de situatie met de pijltjes. Spelers gaan bewegen. Dan gewoon wachten op het juiste moment (een gat in de verdediging) dan de steekpass en je hebt zeeën van ruimte.
Thanx! Wat een nette reply! Doe je goed!!!! Ik ga het snel proberen! Maar nog niet vanavond! Genoeg voetbal op tv!!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06 12:54
Online bij de Wii, kan er iemand zo'n interactive league beginnen?? Ik krijg elke keer dat er geen data is ofzo en dat ik het een andere keer moet proberen...

Verder leuk spel, wel goed, controls zijn ook wel oke....

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dutch_Baseline schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 10:46:
[...]

Thanx! Wat een nette reply! Doe je goed!!!! Ik ga het snel proberen! Maar nog niet vanavond! Genoeg voetbal op tv!!! ;)
hehe graag gedaan. tekening was wel een beetje mislukt ondanks ik code tags gebruikte mja. Overigens vind ik het geen punt om te helpen, als iemand normaal om hulp vraagt. Graag zelfs :)

Maare UEFA vanavond he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Anoniem: 85443 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 12:26:
[...]

hehe graag gedaan. tekening was wel een beetje mislukt ondanks ik code tags gebruikte mja. Overigens vind ik het geen punt om te helpen, als iemand normaal om hulp vraagt. Graag zelfs :)

Maare UEFA vanavond he?
Ja man! 1-0 Ajax!!!! Jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12215

Zijn er al mensen die het voor elkaar hebben gekregen om in een LAN (of direct IP) tegen elkaar te spelen? Hier verbreekt de verbinding zodra de wedstrijd is begonnen.

Verder valt me op de degene die niet host, bij het kiezen van de teams, het logo van het team niet ziet wijzigen op zijn eigen scherm... dit is alleen te zien op de host computer??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Aghanim schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 13:51:
ik ben echt blij dat ik de illegale 360 versie heb zodat ik niet voor jan lul 60 euro heb besteed aan dat klote commentaar van joury en evert! echt verschrikkelijk!! sta je bij rust met 4-0 voor, de tegenstander heeft geen 1 kans gehad, zeggen ze:

jaa die ene (welke ene, noem gewoon de naam van het team 8)7 ) zijn wel wat beter, maar die anderen |:( hebben ook genoeg kansen gehad (oh ja?ik zie toch echt 0 schoten staan...)

snel dus naar Engels geswitcht waarbij ik nu overweeg het spel legaal te kopen. Het is allemaal beter uitgewerkt dan 2007 maar wel een paar irritatie punten:

- Tegenstander dribbelt weer eindeloos over het veld. Door frustratie krijg je dan kaarten.
- Als je een bal in de goal kan tikken schiet je echt super vaak naast of over terwijl ik slechts 1x klik op de schietknop, in 2007 was dit de perfecte truc voor een intikker op open goal.
- Valt het jullie op hoe vaak je de paal raakt? Ik raak in 1 wedstrijd soms 5x de paal en ook regelmatig binnenkant paal - andere binnen kant van de paal - eruit.... beetje overdreven
WTF nog steeds dat waardeloze Nederlands commentaar in FIFA 08? |:(
Ik val bijna achterover uit m'n stoel, dit is toch niet normaal meer.
Het commentaar in 2007 is echt zo hopeloos whaha, t lijkt echt nergens op.
Iedere bal die 3 cm naast gaat krijg je "Wat een misser, daar kon de keeper lachend naar zwaaien"
en iedere bal die 10 km over gaat "Het was een goede poging, volgende keer beter"
Ook de namen van teams kunnen ze niet eens uitspreken, net alsof het teveel moeite is om dat even op te nemen 8)7
Bij iedere terugspeelbal op de keeper "Geen aanspeelmogelijkheden, dus maar weer een tikkie terug 8)7 " Beetje eentonig?
Voor de rest vind ik de PC versie van Fifa 08 er maar bagger uitzien, als ik in-game screenshots van mensen zie. Niet eens de moeite waard om te downloaden, laat staan kopen.
Je ziet toch ook nauwelijks vooruitgang in die spellen, de console versies zijn wel iets beter over t algemeen, Fifa 07 op de PS 2 is in ieder geval wel "vermakelijk", maar niet super geniaal ofzo
EA moet zich eigelijk onderhand wel gaan schamen voor dit soort wanprestaties, ze kunnen beter 1 x in de 3 jaar een nieuwe Fifa maken want het is toch niks meer dan ieder jaar wat nieuwe naampjes en grafisch blijft het bagger

[ Voor 6% gewijzigd door SuX DeLuXe op 04-10-2007 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
@ thrills33ka, ga jij het eerst maar even spelen. Grafisch is het idd niet subliem op de pc, maar voetballend vind ik het erg goed geworden. Stukken beter dan 07.
Daarnaast kies je toch gewoon Engels commentaar. Alleen op de x360 heb je pech.
PS3 op Engels instellen = Engels commentaar
PC, gewoon Engelse commentaarfiles downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:50
GAIAjohan schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 16:59:
@ thrills33ka, ga jij het eerst maar even spelen. Grafisch is het idd niet subliem op de pc, maar voetballend vind ik het erg goed geworden. Stukken beter dan 07.
Daarnaast kies je toch gewoon Engels commentaar. Alleen op de x360 heb je pech.
PS3 op Engels instellen = Engels commentaar
Kwa graphics staat Fifa al sinds '06 stil. EA wil er volgens mij ook geen moeite meer voor doen. PS2 versie en porten maar. Daarnaast heb ik zowel de 360 als de PC versie gespeelt en sorry, PC versie gameplay komt bij lange na niet in de buurt van de Xbox 360 en waarschijnlijk idem voor de PS3 variant. En uiteraard wordt ie op grafisch gebied in de hoek gezet door nextgen.

Je kunt stellen dat een goede gameplay belangrijk is, dat is zeker zo, maar anno 2007 wil mijn oog toch ook wel wat. Zeker als je met een 7900GTX of hoger draait, met 2GB geheugen en een dikke Core2Duo danwel X2 Athlon. Fifa benut niet eens half de kracht van mijn PC.

En nee, verouderde PC's van anderen is geen excuus. D.m.v. het naar beneden stellen van grafische opties zouden oudere PC's het ook kunnen draaien.

Maar zoals ik zei, volgens mij boeit EA de PC versie helemaal niet meer. Het is dat ze de PS2 versie kunnen porten, maar anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
GAIAjohan schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 16:59:
[...]
Dat hoeft dus niet eens. Gewoon bij opstarten van game Engels kiezen en dus niet NL!!! Verder heb je wel gelijk. Eerst spelen, dan pas oordelen. Stukken beter dan 2007. Daarnaast, de graphics zijn helemaal niet zo slecht als men beweert. Dat is echt bull. Ok, dat ze ietsje minder zijn a-la... Maar bagger vind ik echt nergens op slaan.

Trouwens, lijkt tegenwoordig wel of men alleen spellen koopt als de graphics download...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Overigens blijf ik me irriteren aan het feit dat je 1-0 voor staat en in de 92e minuut gaat de tegenstander even lekker dribbelen, bal niet af te pakken en via een lullige vrije trap staat iemand perfect vrij en tikt de 1-1 binnen.....kansloos!

verder merk ik dat als je meer speelt je alles beter onder controle krijgt en de trick stick is ook een verademing :)
engels commentaar vind ik btw ook zwakker dan vorige fifa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

haha schitterende actie dat je de keepert mee kan sturen naar voren in de laatste paar minuten. Piet velthuizen tekent even de 1-1 tegen psv 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:11

rCk

Heerlijk spel zeg. Even Barca tegen Ajax (ik barca ik zal never nooit ajax spelen :p).
En ik vind het eigenlijk best makkelijk (laagste niveau though), maar toch... Ik stond 2-1 achter in 83ste minuut, maak de 2-3 zelfs nog. Ach ja. Maakte het wel leuker want waren mooi goals.

En was toch al gezegt trouwens? Dat de bal nogal paalgraag is. Is nu ook idd, damn wat schoot ik veel die paal raak :D Ach ja ik vind het een beter spel dan 07 dus dat is alleen maar beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Uh wat ik gister had op de 360, speel Coach met Feyenoord tegen AZ. Zo bij 70 minuten verdedig ik uit en die bal rolt richting goal tegenstander, maar blijft links ver buiten 16 liggen. Makaay en De Guzman zetten druk, wat doet die keeper van AZ, die sprint met de bal gewoon vooruit en komt zelfs voorbij de middellijn en toen gaf die een voorzet naar mijn 16.

Ik dacht echt bij mezelf: WHAT THE FUCK? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake Bullet
  • Laatst online: 07-06 22:24

Jake Bullet

Wise Scripter

EA zet vaak in hun reclame "dit is het jaar van..." en dan komt de nieuwe superfeature voorbij.

Voor mij is dit het jaar van het naast en overschieten, zelfs van vlakbij en recht voor de goal willen die rotballen er niet in, afgrijselijk gewoon. En natuurlijk de comp weer met de enige aanval in de wedstrijd, goal! Ik 16 schoten, computer 1. Eindstand 1-1. Grrr.

Verder lijkt het bijna te spelen als 07, met hierzo de pc versie en toetsenbord besturing (=waarschiijnlijk oorzaak bovengeschetst probleem). Nouja, tijd om een gamepad aan te schaffen.

Verder lijkt de be a pro modus wel leuk, maar je hebt soms van die stomme eisen. Sta 50 keer buitenspel, schop de scheids 3 keer onderuit... Zonder gekheid, er zitten gewoon nare bugs in. Mag je bv maar 5 keer buitenspel gefloten worden, schiet je op doel, bal ketst terug van de keeper, pling, ja buitenspel voor de teller! Huh what the ...? Een andere leuke is "schiet 20 keer op doel als teamprestatie". Worden de schoten van de teammates weer niet meegeteld. De laatste is Geef 3 voorzetten. Makkie? Mijn spitsen schieten net zo makkelijk over en naast. Nul punten.

Ik snap alleen mezelf niet waarom ik iedere keer weer dat spel opstart... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Laatst online: 13:01

tuinïnen

Eventus stultorum magister

nou daar ben ik het niet mee eens , dit speelt totaal anders dan fifa07 , bij 07 was het gewoon lange bal naar voren en dan kwam het wel goed. Hier moet je je aanval mooi opbouwen en echt goed overspelen om ruimtes te creëren. Nee dit spel bevalt me wel, grafisch valt het wel weer een beetje tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gaan mensen mij nog toevoegen voor direct IP? :) Ik zie jullie wel verschijnen in mijn lijst. nawin_007 AT hot mail . com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

tuinïnen schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 14:17:
nou daar ben ik het niet mee eens , dit speelt totaal anders dan fifa07 , bij 07 was het gewoon lange bal naar voren en dan kwam het wel goed. Hier moet je je aanval mooi opbouwen en echt goed overspelen om ruimtes te creëren. Nee dit spel bevalt me wel, grafisch valt het wel weer een beetje tegen.
Ik speel op laagste niveau, omdat ik simpelweg zulke spellen nooit speel en ook met toetsenbord, dat het mij te veel moeite kost om er genoeg bij te blijven. Maar serieus, dit is nog makkelijker. Ik anticipeer de bal wanneer ze uitnemen (na goal of bij begin).. en sprint rechtdoor, zo nu en dan eens beetje uitwijken maar ik ga met 1 speler strak doort midden en ik scoor... Hofs 2-0 in de 6de minuut met feyenoord vs willem 2. (Ja willem 2 is niet zo goed, maar dat moet toch niet kunnen)...
Oke misschien een hoger niveau proberen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105012

rCk schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 16:51:
[...]

Ik speel op laagste niveau, omdat ik simpelweg zulke spellen nooit speel en ook met toetsenbord, dat het mij te veel moeite kost om er genoeg bij te blijven. Maar serieus, dit is nog makkelijker. Ik anticipeer de bal wanneer ze uitnemen (na goal of bij begin).. en sprint rechtdoor, zo nu en dan eens beetje uitwijken maar ik ga met 1 speler strak doort midden en ik scoor... Hofs 2-0 in de 6de minuut met feyenoord vs willem 2. (Ja willem 2 is niet zo goed, maar dat moet toch niet kunnen)...
Gast, dat is bij elk voetbalspel. PES heeft het ook, en de eerste voetbalspellen hadden dit.

De laagste stand is voor mensen die er kennis mee willen maken, of je kleine neefje/nichtje. Niet om serieus te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Doe ik overigens ook niet, ik speel gewoon voor de gein en sprint na genoeg rechtdoor.. Kunnen ze toch beter doen tbh.

Overigens nog een vraagje: Je krijgt bij een vrije trap of goal kick, dat als je op '8' drukt, dat je dan 2de speler kan roepen. Hoe doe je dat met toetsenbord? Ik druk op m'n 8 en gebeurd niets. Of zelfs op andere 8'en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-03 15:48

Dark4ever

Huh?

rCk schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 19:07:
Doe ik overigens ook niet, ik speel gewoon voor de gein en sprint na genoeg rechtdoor.. Kunnen ze toch beter doen tbh.

Overigens nog een vraagje: Je krijgt bij een vrije trap of goal kick, dat als je op '8' drukt, dat je dan 2de speler kan roepen. Hoe doe je dat met toetsenbord? Ik druk op m'n 8 en gebeurd niets. Of zelfs op andere 8'en
Ja die knop acht werkt niet echt. Het is bij mij dat je c in moet drukken (volgens mij is dat ook de standard instelling).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Okay zal ik proberen. Hopelijk werkt het, kan wel zo handig zijn zo nu en dan. Thnx :)

Edit: Werkte.
En nog een vraag, hoe kan ik effect aan me balletje meegeven? In fifa 2000 was het heel makkelijk want bij de vrije trappen en corners etc. kreeg je een boogje te zien, en kon je t effect etc. helemaal veradneren.
Hoe doe je dit nu met keyboard? (Ik heb 07 niet veel gespeeld, dus daarom graag antwoord :P)

[ Voor 65% gewijzigd door rCk op 07-10-2007 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
hmmm ik heb wat met de instellingen zitten kloten en het spelplezier is enorm verbeterd!

zet schieten op volledige hulp, ik weet het is saai maar dan komen er tenminste echt knallers onderkant lat etc. en worden corners ook gemakkelijker binnen gekopt.

andere tip: zet steekpass hulp op manual, nu kun je door lang Y (xbox 360) in te houden echt een lange strakke bal richting de cornervlag geven zodat het echt loont om een steekpass te doen!

daarnaast geldt voor corners en andere (hoge) voorzetten de volgende combinatie:

1x X(xbox 360) = hoge standaard voorzet
2x X = middelhoge standaard voorzet
3x X= lage voorzet over de grond

Staat ook in je instellingen menu, maar heb er zelf overheen gekeken dus vandaar dat ik het even post.

Via bovenstaande 'tips' is het speelplezier veel hoger!

Overigens 2 vragen:

1. Heeft iemand al sneeuw gezien? Dit zou tijdens het seizoen moeten vallen in de winter, maar ik merk er niks van
2. Komt bij jullie de keeper ook zo twijfelend uit? bijvoorbeeld de tegenstander schiet van te ver af en de bal rolt langzaam de 16 in. De keeper komt dan gewoon niet uit om de bal te pakken!bij 07 kon je de keeper zelfs op de middellijn krijgen door Y (360) in te houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Vraagje, is er ook een snelle manier om spelers te wisselen? Want nu moet je eerst het menu in om te wisselen. Het gaat om de X360 versie.

Bij voorbaat dank voor de oplossing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Anoniem: 130680 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 17:59:
Vraagje, is er ook een snelle manier om spelers te wisselen? Want nu moet je eerst het menu in om te wisselen. Het gaat om de X360 versie.

Bij voorbaat dank voor de oplossing :)
ik snap je vraag niet, anders heb ik wellicht het antwoord voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06 12:54
neggix schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 12:24:
Online bij de Wii, kan er iemand zo'n interactive league beginnen?? Ik krijg elke keer dat er geen data is ofzo en dat ik het een andere keer moet proberen...
Niemand :?

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen

tuinïnen

rCk schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 16:51:
[...]

ja gast als je het op laag gaat spelen dan is dat inderdaad, zet het op semi pro en je kan al niet meer heel de tijd rechtdoor lopen. Gewoon op wereldklasse zetten en dan is het 100% fun. Heb hier helaas speciaal een gamepad voor moeten kopen aangezien het op de gewone xbox niet meer uitkwam, maar het is het waard _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

tuinïnen schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 15:45:
[...]

ja gast als je het op laag gaat spelen dan is dat inderdaad, zet het op semi pro en je kan al niet meer heel de tijd rechtdoor lopen. Gewoon op wereldklasse zetten en dan is het 100% fun. Heb hier helaas speciaal een gamepad voor moeten kopen aangezien het op de gewone xbox niet meer uitkwam, maar het is het waard _O_
Ja daarom ga ik ook semi-pro en steeds opbouwen, ik speel het niet vaak gewoon zo nu en dan es voor de fun..

Overigens weet nog iemand hoe je effect aan je bal meegeeft met toetsenbord @ pc versie? Want sinds '04 heb ik ze niet zoveel meer gespeeld dat ik dat nog weet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:48

lasharor

7 december 2004

bij '05 is het zo dat je ctr of shift (een van die twee) inmoet houden, en daarbij dan een pijltjes toets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Oke probeer ik even, thanks lasharor. Hopelijk werkt t

Edit: Nope werkt niet, jammer genoeg. Camera draait gewoon mee dus dat heeft geen zin.

[ Voor 45% gewijzigd door rCk op 08-10-2007 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Haha ik zit hier te prutsen en te k*tten met een keyboard terwijl ik me net bedacht dat ik ook een controller in de la heb liggen. :D

Vanavond eens ff proberen.

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Laatst online: 07:29

Oekol

waka waka hey hey

Hee jongens. ik heb een vraagje. als je een 'coach' seizoen doet dan heb je als je gewoon in het home scherm bent zegmaar rechter kant waar je volgende wedstrijd tegen moet. en links onderin 3 icoontjes. met cijfers erachter de eerste weetik dat is de soort hechtheid van het team ofso. maar wat betekenen die andere??

Afbeeldingslocatie: http://img181.imageshack.us/img181/1986/fifaoa9.png

[ Voor 17% gewijzigd door Oekol op 08-10-2007 18:16 . Reden: typfout & plaatje erbij gedaan ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Aghanim schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 08:40:
[...]

ik snap je vraag niet, anders heb ik wellicht het antwoord voor je :)
De vraag is simpel, hoe kan ik tijdens de wedstrijd spelers wisselen, zonder dat ik het spel moet pauzeren om helemaal terug te gaan in het coaching menu. In oudere versies van Fifa zat altijd een pop-up menu die je tijdens dode spelmomenten kon oproepen om een wissel toe te passen. Mijn vraag is nu juist, hoe ik dit in FIFA 08 op de X360 moet of kan doen, als het al mogelijk is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Leoon. schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 18:00:
Hee jongens. ik heb een vraagje. als je een 'coach' seizoen doet dan heb je als je gewoon in het home scherm bent zegmaar rechter kant waar je volgende wedstrijd tegen moet. en links onderin 3 icoontjes. met cijfers erachter de eerste weetik dat is de soort hechtheid van het team ofso. maar wat betekenen die andere??

[afbeelding]
De tweede is baanzekerheid, en de 3e is fansupport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

GAIAjohan schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 18:18:
[...]

De tweede is baanzekerheid, en de 3e is fansupport.
oke bedankt :) nou die twee zitten dus wel goed ( allebei 99)
maar die eerste die is toch so slecht :o
hoe krijg ik die hoger? iemand iedeeën?
en weet iemand nog een relatief goedkope linksback maar wel n goeie.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:18

Angeloonie

Cheeseburger Addict

1e is Team Chemistry. Dit kan je verhogen door hetzelfde team vaak te laten spelen, of wat spelers te wisselen, die op hun natuurlijke positie spelen.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Anoniem: 130680 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 18:00:
[...]

De vraag is simpel, hoe kan ik tijdens de wedstrijd spelers wisselen, zonder dat ik het spel moet pauzeren om helemaal terug te gaan in het coaching menu. In oudere versies van Fifa zat altijd een pop-up menu die je tijdens dode spelmomenten kon oproepen om een wissel toe te passen. Mijn vraag is nu juist, hoe ik dit in FIFA 08 op de X360 moet of kan doen, als het al mogelijk is. :)
Nu snap ik hem. Ik dacht dat je van fysieke speler wilde wisselen (dus een vriend van je ipv jij of whatever). Snel wisselen kan inderdaad niet op de 360 iig. Je zult het echt via het menu moeten doen. Doordat dit 'lang' duurt wissel ik bijna nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen

tuinïnen

rCk schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 16:34:
[...]

Overigens weet nog iemand hoe je effect aan je bal meegeeft met toetsenbord @ pc versie? Want sinds '04 heb ik ze niet zoveel meer gespeeld dat ik dat nog weet :p
effect geven doe je dacht ik door gewoon schuiner achter de bal te gaan staan. Daarvoor zijn voor zover ik weet geen speciale toetsen voor. Misschien weet iemand anders het , maar volgens mij werkt het zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 20:09

Smoonshine

Feyenoord!!

Aghanim schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 09:05:
[...]

Nu snap ik hem. Ik dacht dat je van fysieke speler wilde wisselen (dus een vriend van je ipv jij of whatever). Snel wisselen kan inderdaad niet op de 360 iig. Je zult het echt via het menu moeten doen. Doordat dit 'lang' duurt wissel ik bijna nooit.
Dat valt wel mee toch? Zogauw je op "start" drukt verschijnt het menu en de 1ste optie daarin is wisselspelers. Vanuit daar kun je ook met de triggers switchen naar opstellingen e.d. Wissels worden tijdens een dood spelmoment ook meteen doorgevoerd.

Waar ik me trouwens wel aan irriteer is dat je spelers zo snel moe worden. Van oudere spelers kan ik het me voorstellen, maar in de huidige situatie kunnen zelfs De Guzman, Bruins en Hofs niet eens 3 wedstrijden achter elkaar spelen zonder niet halverwege de wedstrijd moe te zijn. En dan zijn er nog niet eens de europese wedstrijden. Dat ze vermoeidheid in een spel stoppen vind ik prima, maar houd het dan wel een beetje realistisch en zet niet een stel op het veld met bejaardenconditie.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Smoonshine schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 11:10:
[...]

Dat valt wel mee toch? Zogauw je op "start" drukt verschijnt het menu en de 1ste optie daarin is wisselspelers. Vanuit daar kun je ook met de triggers switchen naar opstellingen e.d. Wissels worden tijdens een dood spelmoment ook meteen doorgevoerd.

Waar ik me trouwens wel aan irriteer is dat je spelers zo snel moe worden. Van oudere spelers kan ik het me voorstellen, maar in de huidige situatie kunnen zelfs De Guzman, Bruins en Hofs niet eens 3 wedstrijden achter elkaar spelen zonder niet halverwege de wedstrijd moe te zijn. En dan zijn er nog niet eens de europese wedstrijden. Dat ze vermoeidheid in een spel stoppen vind ik prima, maar houd het dan wel een beetje realistisch en zet niet een stel op het veld met bejaardenconditie.
dat is dan ook de reden dat ik niet wissel...ik speel 3-3-4 en mijn middenvelders moeten daarom enorm veel lopen en zijn continu helemaal op. als je iedere keer wilt wisselen moet je iedere keer met een ander elftal spelen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Dan sprinten jullie simpelweg te veel. Van sprinten word je hartstikke moe. Meer gewoon lopen, zondedr te sprinten is de oplossing. Ik kan makkelijk 8 wedstrijden met middenvelders spelen. Daarnaast helpt het ook om een goede teamarts te hebben. En ja dat Europese wedstrijden nóg meer vermoeidheid opleveren is logisch en ik vind het systeem wel kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

GAIAjohan schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 11:30:
Dan sprinten jullie simpelweg te veel. Van sprinten word je hartstikke moe. Meer gewoon lopen, zondedr te sprinten is de oplossing. Ik kan makkelijk 8 wedstrijden met middenvelders spelen. Daarnaast helpt het ook om een goede teamarts te hebben. En ja dat Europese wedstrijden nóg meer vermoeidheid opleveren is logisch en ik vind het systeem wel kloppen.
Ze zijn dnk ik meer van het rushen, dus zo snel mogelijk goals maken.. ik denk dat t slimmer is om gewoon rustig aan opt middenveld, en alleen defense en offense te sprinten... (defense uit de gevarenzone komen, offense erin komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 20:09

Smoonshine

Feyenoord!!

GAIAjohan schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 11:30:
Die fout maakte ik in het begin. Tegenwoordig ren ik niet zoveel meer. Maar dan nog. Een speler van 25 moet toch wel een heel seizoen achter elkaar kunnen spelen? Zeker als er geen europese verplichtingen zijn. Het zijn wel topsporters allemaal. Er zitten spelers tussen die niet eens 2 wedstrijden achter elkaar kunnen spelen of ze zijn al moe. Dat is gewoon niet realistisch. Je wordt gewoon verplicht om te rouleren.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Smoonshine schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 15:19:
[...]

Die fout maakte ik in het begin. Tegenwoordig ren ik niet zoveel meer. Maar dan nog. Een speler van 25 moet toch wel een heel seizoen achter elkaar kunnen spelen? Zeker als er geen europese verplichtingen zijn. Het zijn wel topsporters allemaal. Er zitten spelers tussen die niet eens 2 wedstrijden achter elkaar kunnen spelen of ze zijn al moe. Dat is gewoon niet realistisch. Je wordt gewoon verplicht om te rouleren.
Suarez, Huntelaar, Gabri, Maduro, Leonardo, Kennedy, Heitinga, Davids....allemaal uitgeput!
Het mooie is, onze oude Japie Stam is altijd topfit, terwijl die best moet sprinten aangezien ik nogal aanvallend speel.

Vwb de opmerking over 'rush-voetbal' ; nu komt het over alsof wij noobs zijn die rushen....wat is er heerlijker dan een steekpass op de middellijn geven en vervolgens 1 op 1 naar de keeper te sprinten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

rCk schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 19:07:

Die '8' is de C. bij keeper uittrap staat er ook speler naar je toe laten komen. 8 maar dat is C ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Aghanim schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 13:00:
hmmm ik heb wat met de instellingen zitten kloten en het spelplezier is enorm verbeterd!

zet schieten op volledige hulp, ik weet het is saai maar dan komen er tenminste echt knallers
Kan dat ook bij de computer versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Leoon. schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 16:39:
[...]

Die '8' is de C. bij keeper uittrap staat er ook speler naar je toe laten komen. 8 maar dat is C ;)
Jup, maar die 8 komt direct van de Logitech rumblepad, daar moet je idd op 8 drukken. Maar bij sommige andere controls staat er ineens het toetsenbordteken.. Erg irritant :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Leoon. schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 16:39:
[...]

Ja daar had ik al antwoord op. Iets verder staat nog een vraag, die nog onbeantwoord is :p Over het effect aan de bal meegeven.

Iemand anders dacht mee en dat alleen al naar links of rechts doen, maar nee das alleen richting. Niet gek ook want ga jij maar eens helemaal naar links met je beeld en schiet dan. No way dat je effect krigjt, alleen een KOMT-UIT-TILBURG-bal die overde lijn heen gaat :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Jongens, meisjes de review op Gamespot van de PS3 versie:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149589

Pfffff ik kan het spel op high spelen maar het menu draait voor geen reet echt irritant.
Verder weet iemand hoe je de bal achter je omhoog wipt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bgibbon
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-04-2021
Hallo, als ik Fifa via het internet speel, dan hapert hij veel. Maar nu willen mijn huisgenoten onderling via een router spelen zonder verbinding te maken met het internet. Is dit mogelijk? Zo ja, hoe?

Help?! Zouden jullie het eventueel kunnen mailen naar: benji_sheep@Hotmail.com?

Gr. Benjamin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kira12
  • Laatst online: 20-08-2022
Weet iemand hoe je EA Sports Online op een ander resolutie zet? 800x600 is wel erg irri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221754

In oudere versies van Fifa kon je dingen aanpassen met third party tools.
Nu wil ik graag mij eigen chants toevoegen, die ik gevonden heb op het internet voor Feyenoord (aangezien deze allemaal ontbreken). Enig idee hoe ik dit voor elkaar krijg.

Tot dusver kan ik geen één tool vinden, waarbij dit lukt. O.a. geprobeert met Sound Master 07, maar die geeft (vanzelfsprekend) een foutmelding met een crash... :(

//edit

Het gaat hier natuurlijk om de PC versie. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 221754 op 16-10-2007 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-12-2021

Nilsinho

Ook bekend als een lui varken.

Ik kwam op een hele rare buitenspel-call op de PC:

Afbeeldingslocatie: http://xs220.xs.to/xs220/07422/fifa08nils.png.xs.jpg

VAAG :S

(voor alle duidelijkheid, ik ben ajax :P die kale is bakirchoglu en degene die de pass geeft is luque)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Heeft iemand hem fatsoenlijk draaien op een laptop? Of draait hij bij iedereen ubertraag op zijn laptop?

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:57

MeNTaL_TO

The future is not set

Nilsinho schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:19:

[afbeelding]

(voor alle duidelijkheid, ik ben ajax :P die kale is bakirchoglu en degene die de pass geeft is luque)
Hoe zo raar, er staan geen 2 man achter je laatste man en is het dus buitenspel, dat de keeper op een rare plaats staat doet er ff niet toe voor de buitenspel.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:35

Koppensneller

winterrrrrr

[afbeelding]

Helemaal niet vaag toch? Het gaat bij buitenspel om de een-na-laatste verdediger, keeper inclusief. En omdat de keeper hier niet de laatste man is, zijn de laatste twee speler toevallig verdedigers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline

[afbeelding]

Eeeuh... zie commentaar hierboven??? |:( 100% buitenspel!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik heb wat vervelends met Fifa 08 op de XBox 360. In de gamesettings heb ik ingesteld dat ik wil kiezen uit 12 wissels. Als ik dan coach mode doe pakt ie toch 7 wissels.

Heb gisteravond eens alle profielen en savegames weggegooid en opnieuw instellingen geset. Om te testen eens een aftrap gedaan, 12 wissels. Quit, start Coach mode, 7 wissels.

Wat vreselijk annoying :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Ik heb toch wel een aantal dingen die echt tegenvallen bij FIFA 08.

- Keeper bokst de ballen altijd heel raar weg. Zo hard dat ze bijv. nog een aantal meter naast EN over de goal springen. Of de bal wordt naar de grond gebokst en stuitert keihard omhoog over de goal.
Het ziet er niet natuurlijk uit.

- De bal springt af en toe raar weg tussen spelers. Waarbij twee spelers tegenover elkaar staan en de bal proberen te pakken, kan de bal ineens keihard wegschieten.

- Lange passes/ballen gaan superhoog en ver, maar als ze neerkomen lijken ze ineens loodrecht naar beneden te komen en stil te vallen.

- En had een rare goal. Speler ligt met z'n rug op de grond, maar de bal komt op 'm af. Ineens krijgt de bal behoorlijk wat vaart mee richting goal ... blijkt 'ie een keiharde kopbal te kunnen geven ...

Zijn gewoon elementen die net jammer zijn ... vooral op het gebied van de physics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 04-06 13:55
Kan een van jullie misschien een screenshot voor me maken van een graafschapspeler...(close up) Wij hebben namelijk vorig jaar met ons merk Zoom.nl de Graafschap gesponserd in Fifa08..Het logo van Zoom.nl staat nu op de broekjes in Fifa08 ...thanks!!
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste