cdl schreef op maandag 07 april 2008 @ 12:20:
[...]
Verdedigen gaat me beter af dan aanvallen/scoren. Ik speel zelf vaak erg aanvallend alleen heb ik vaak weinig ondersteuning in aanvallend opzicht. Scoren gaat dus erg moeizaam. Dit doe ik meestal met Inter, opstelling 4-3-1-2.
Vraag is ook wat jullie allemaal doen als je eenmaal bij het strafschopgebied van de tegenstander aankomt? Dat is het punt dat ik de bal vaak kwijt raak. Wat trucjes uithalen? Naar de vleugel? Of een steekpass? Is er een knop om de bal af te schermen?
Hey, ik speel ook veel met Inter. (moet wel tegen al die Barca en ManU fans

)
Met Bayern ook regelmatig.
Ik speel met een 4-4-2. Aan de standaard opstelling verander ik wel wat, ik zet Figo rechts en Stankovic links; dit omdat Figo rechtsvoetig is en Stankovic kan het met rechts en links.
Ibrahimovic als hangende spits in steun van Crespo / Cruz (Cruz sterker in duel, met de kop - Crespo is sneller).
Veel je flanken gebruiken want met twee grote spitsen wil je wel wat voorzetten krijgen. Centraal sta je met Vieira en Cambiasso ook sterk, dus met hen kan je veel ballen recupereren en aanvallen opzetten.
Materazzi is sterk, groot, ... Chivu is snel en sterk. Zanetti / Cordoba / Maicon, niks op aan te merken!
Aanvallen is bij mij een mix tussen via de flank voorzetten geven, centraal met een van mijn CM's door gaan en op het goede moment een doorsteekpass naar Ibra of Crespo. Ook verre ballen lukken, met Zlatan win je bijna alles uit de lucht, dan snel Crespo lanceren...
Ideale mix vinden tussen je aanvallen; anders word je voorspelbaar