[MULTI] Fifa 08 bevindingen

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 18.404 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 242121

Hoe kan het dat ik Fifa 2008 niet kan instellen op 1680x1050? Moet ik hiervoor eerst een patch installeren? Heb een XFX VGA GeForce 8800 GTS XXX 640 MB videokaart... En waar kan ik eventueel de patch vinden? Alvast heel erg bedankt! Resolutie kan ik nu niet hoger zetten als 1024x768...

ThnX Doppie

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 242121 op 17-12-2007 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:01

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Met die videokaart kan je niet hoger dan met de resolutie 800x600 spelen. Je zal toch een nieuwe videokaart moeten kopen.

GrTz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 242121

Dat weet ik toch zeker van wel! In de specs van de videokaart staat:
2048x1536@85Hz up to 2560x1600...
tuinïnen schreef op maandag 17 december 2007 @ 14:45:
Met die videokaart kan je niet hoger dan met de resolutie 800x600 spelen. Je zal toch een nieuwe videokaart moeten kopen.

GrTz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144499

davidsmit schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 14:14:
[...]

Oh. Dikke kans dat hij dan standaard de Dummy Move knop ingedrukt heeft tijdens het spelen. Geen idee waar dat aan zou liggen, maar daarmee krijg je zo'n boogbal.

Die is trouwens wel echt vet om te doen als de keeper uitkomt, dan strekt hij zich al achterovervallend in een verwoede poging die bal nog te halen :P
dat is idd het probleem. heb alleen geen complete oplossing daarvoor. ik moet er namelijk een fuctie aan geven. als ik dat niet doe krijgt hij automatisch de functie 'terug naar menu'

weet iemand een mogelijkheid om de drukknop van het linkerknuppeltje op de 360 controller voor pc
hardwarematig of softwarematig uit te schakelen. dan is het probleem volgens mij helemaal opgelost.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-06 10:08
Zo aangezien mijn xbox 360 helaas overleden is, en ik hem een tijd moet gaan missen, kan ik toch niet echt zonder een voetspel op de console. Dus heb ik net bij de FRS FIFA 2008 op de PS 3 gekocht. Ook al heb ik hem al op de xbox 360. Ga hem weer veel online spelen deze vakantie.

Gelukkig nu wel engels commentaar,

Mijn tag is MARCELNL voeg maar toe voor een leuk potje.

Met de voorronde van de FIWC had ik van de 6 wedstrijden er 5 gewonnen op de PS 3, alleen van de nummer 2 van Nederland vorig jaar niet gewonnen, rest wel.

Dus heb al beetje ervaring met fifa op de ps3 :P

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Anoniem: 180373

Hoe krijg ik een 5 sterren team online op de PSP? Speel nl. online en dan heb ik teams met niet meer dan 4.5 ster?

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Wie wilt er komende week spelen op PS3 ?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen

tuinïnen

Trouwens het stadion van Real Madrid zit niet in Fifa08? Of zit ik nu te slapen :")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
tuinïnen schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 04:33:
Trouwens het stadion van Real Madrid zit niet in Fifa08? Of zit ik nu te slapen :")
Klopt, echt bizar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30762

Ook geen Nederlande stadions, geen sneeuw, geen regen, best jammer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Anoniem: 30762 schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 11:11:
Ook geen Nederlande stadions, geen sneeuw, geen regen, best jammer..
Yup raar dat arena er niet in zit, ach fifa 09 beter ;)

blijft fantastisch spel, ik tik echt iedereen weg _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:48
ik heb fifa 08 ook al vanaf het begin maar vind het toch niet helemaal super. Wat ik echter wel enorm vet vind is het be-a-pro gebeuren. Lijkt me best leuk om een spel te hebben waarbij je een heel seizoen als 1 speler kan spelen.

Moet niet al te moeilijk zijn nu het er toch al in zit.

Verder mis ik toch wel de master league van pes :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
bolleh schreef op woensdag 26 december 2007 @ 00:03:
ik heb fifa 08 ook al vanaf het begin maar vind het toch niet helemaal super. Wat ik echter wel enorm vet vind is het be-a-pro gebeuren. Lijkt me best leuk om een spel te hebben waarbij je een heel seizoen als 1 speler kan spelen.

Moet niet al te moeilijk zijn nu het er toch al in zit.

Verder mis ik toch wel de master league van pes :(
Nee ik totaal niet, voetbalspellen tegen de computer vind ik zo niet leuk.
Het is toch vetter om spannende wedstrijden te hebben tegen echte mensen.

en met 3-0 voor staan na 25 min en dan gaan sommige weg _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen

tuinïnen

Ik vind gewoon tegen AI ook wel goed, zeker als je gewoon met een superbagger team met heel weinig geld < 150k. begint en dan vervolgens champions league wint op wereldklasse :).

[ Voor 4% gewijzigd door tuinïnen op 26-12-2007 03:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60111

Wat is de beste/eenvoudigste manier om op PS3 een match FIFA08 te spelen tegen een gekende friend?
Voorlopig is het ons enkel gelukt via een online competitie waar beide users aan toegevoegd zijn.

Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Anoniem: 60111 schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 16:49:
Wat is de beste/eenvoudigste manier om op PS3 een match FIFA08 te spelen tegen een gekende friend?
Voorlopig is het ons enkel gelukt via een online competitie waar beide users aan toegevoegd zijn.

Tips?
connectie zuigt ja

je moet 5-5 wedstrijd spelen en elkaar snel joinen, ieder kiest een team, en dan spelen,geen speler selecteren en je speelt normale game tegen elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imp4ct
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-03 14:09
Ik heb zojuist FIFA 08 gekocht, samen met een Xbox 360 controller for windows, maar deze wordt helemaal niet herkent in FIFA 08, kan iemand me misschien vertellen hoe'k dit probleem kan oplossen?

Ik gebruik windows XP.

Bedrijf : Webtrix

Foto materiaal:
Nikon D7100 | Nikor AF-S DX 18-105mm | Nikor AF-S 50mm | Nikon SB600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:15

Maxow

Hidden Sound System

Sinds een paar uurtjes ook in het bezit van de playstation3 versie van het spel. Net even een paar potjes gedaan en tot m'n grote verbazing zit er geen publiek op de tribunes. Helemaal niemand :?
Is dit een bekend probleem of heb ik te maken met een crappy versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Maxow schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 00:29:
Sinds een paar uurtjes ook in het bezit van de playstation3 versie van het spel. Net even een paar potjes gedaan en tot m'n grote verbazing zit er geen publiek op de tribunes. Helemaal niemand :?
Is dit een bekend probleem of heb ik te maken met een crappy versie?
Dat had ik van de week ook. Ik heb zelf ook de PS3 versie van Fifa. Ik had die bug na het installeren van de patch. Heel vaag. Maar systeem even opnieuw opgestart en nu niets meer aan de hand!!!

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cojones81
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-06 17:49
Yes, ik sluit me aan bij bovenstaande kandidaten... Ook na installeren van de nieuwste firmare geen publiek of rare glitches in het publiek... Voorheen nergens last van gehad!!

Edit: Heb overigens nog niet getest of een harde restart het probleem oplost...

[ Voor 19% gewijzigd door cojones81 op 15-01-2008 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55594

Weet iemand welke poort ik moet open zetten op mijn router om fifa tegen een amigo te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
cojones81 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 14:59:
Yes, ik sluit me aan bij bovenstaande kandidaten... Ook na installeren van de nieuwste firmare geen publiek of rare glitches in het publiek... Voorheen nergens last van gehad!!

Edit: Heb overigens nog niet getest of een harde restart het probleem oplost...
Hoeft niet hard, gewoon even met je controller uit en weer aanzetten...

Trouwens, ik heb het idee dat het publiek voor die patch wat actiever was qua bewegen. Ze zitten nu bijna helemaal stil (of was dat al zo??)

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
Merkt iemand het ook als je samen met een vriend in een lobby zit en elkaar uitnodigd dat je vervolgens niet kan spelen tegen elkaar. Ik speel altijd met valencia. Hij krijgt dan als team ook valencia maar kan niet wisselen van team. Ook kunnen we niet op bevestigen drukken en een paar seconden later zegt EA dat het speltype niet meer beschikbaar is. Ik speel het op de ps3.

De enige oplossing is speel als prof. En dan maar de camera instellingen zetten op tele. Maar vind het behoorlijk bagger zou gewoon altijd moeten werken. Tegen onbekende spelers lukt het namelijk vaak wel. Is dit een router instellingen bij hem of mij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-05 15:54

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Hm, ik heb net fifa 08 winterpatch geinstalled en ben blij dat alles weer bijgewerkt is :)

Alleen jammer dat niet alles in de nederlandse comp goed verwerkt is.

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
top transfers in NL wel hoor.

Heerlijk met nieuwe rosters online spelen
alleen me 360 cd is echt brak geworden na 600 wedstrijden, was met fifa 07 ook al.

op ps3 werkt die nog wel goed gelukkig

in de zomer euro 2008 kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:32

MeNTaL_TO

The future is not set

Mars18 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 21:25:

alleen me 360 cd is echt brak geworden na 600 wedstrijden, was met fifa 07 ook al.

Stom vraagje, maar krijg je die nieuwe rosters gewoon binnen als je inlogd op de ps3 ofzo? (kan het namelijk niet vinden).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
nee je moet naar team managment en dan roster downloads ofzo

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-05 15:54

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Mars18 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 21:25:

Naar mijn weten is Jaap Stam bv gestopt bij ajax en zit ie niet meer in de optelling :P

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

• Dutch_Baseline
MeNTaL_TO schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 21:37:
[...]

Stom vraagje, maar krijg je die nieuwe rosters gewoon binnen als je inlogd op de ps3 ofzo? (kan het namelijk niet vinden).
Eeeuh, is het niet zo dat als je hem start (op de PS3) mét internetaansluiting dat ie dan vanzelf met de update komt??? Tenminste, op die manier heb ik een patch geïnstalleerd. Zou natuurlijk ook een andere patch kunnen zijn geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255271

Dutch_Baseline schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 07:43:
[...]

Eeeuh, is het niet zo dat als je hem start (op de PS3) mét internetaansluiting dat ie dan vanzelf met de update komt??? Tenminste, op die manier heb ik een patch geïnstalleerd. Zou natuurlijk ook een andere patch kunnen zijn geweest...
Hallo,

Ik heb ook een vraag betreffend de transfers.

Is dit echt elke keer nodig als ik online een pot wil spelen? Het duurt niet lang om up te daten, maar als dit bij elke login moet ..... :O

Ook is het zo dat bij offline play, de spelers nog bij hun oude ploeg zitten.

Is het mogelijk om de nieuwe teamopstellingen, transfers door te voeren naar de offline mode ook? Zo kan ik, als ik tegen een maat een wedstrijd speel, ook daar met de 'nieuwe' ploegen spelen.

De enige Patch die ik voor Fifa kan downloaden is de September transferperiode, al lang geleden gedaan natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Heb dit spel sinds een aantal dagen en ben best verslaafd, ben nu bezig met het coachen van Manchester United en ben tot nu toe onverslagen 8-) (23 competitie wedstrijden gespeeld (en gewonnen) en 69 punten.) De overige wedstrijden heb ik ook gewonnen :9

Heb ook al een aantal leuke transfers gedaan, dit is mijn huidige opstelling:
(Geen één speler onder de 80 8-))

[b]DM	G. Buffon			91[/b]
[b]RVV	J. Zanetti			83[/b]
RCV	R. Ferdinand			88
CV	N. Vidic			86
[b]LCV	C. Chivu			82[/b]
[b]LVV	P. Lahm				84[/b]
RCM	P. Scholes			84
LCM	R. Giggs			82
CA	C. Ronaldo			90
RS	W. Rooney			88
LS	C. Tevez			86
(Dukgedrukte namen zijn transfers)

Heb op dit moment nog £20.226.100,- :9
Coachprestige is 5/10, Baanzekerheid en Supporterssteun zit op 100/100 en Teamgeest op 86/100 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren was ik tegen een vriend van me aan het spelen, hij met Milan, ik met Bayern.

Hoekschop voor hem, hij kopt de bal naar doel van op 1 meter, maar de bal werd gered door Ollie Kahn, met zijn kop lol. Een van de meest opmerkelijke saves ooit gezien.
Die Colombiaanse keeper, waarvan me de naam nu niet te binnen springt, die de bal wegramt met zijn hielen is natuurlijk nummer 1.

Jammer dat ik het niet kon opslaan, daar hebben we toch een paar minuten mee gelachen bij het herbekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidsmit
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 31-05 17:36
Anoniem: 255271 schreef op zondag 16 maart 2008 @ 10:03:
Gisteren was ik tegen een vriend van me aan het spelen, hij met Milan, ik met Bayern.

Hoekschop voor hem, hij kopt de bal naar doel van op 1 meter, maar de bal werd gered door Ollie Kahn, met zijn kop lol. Een van de meest opmerkelijke saves ooit gezien.
Die Colombiaanse keeper, waarvan me de naam nu niet te binnen springt, die de bal wegramt met zijn hielen is natuurlijk nummer 1.

Jammer dat ik het niet kon opslaan, daar hebben we toch een paar minuten mee gelachen bij het herbekijken :)
Higuita!

http://www.youtube.com/watch?v=yILDiU859FU
Eeuwig zonde dat die bal al buitenspel gegeven was alvorens hij 'm keerde

[ Voor 3% gewijzigd door davidsmit op 16-03-2008 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

davidsmit schreef op zondag 16 maart 2008 @ 13:43:
[...]

Higuita!

http://www.youtube.com/watch?v=yILDiU859FU
Eeuwig zonde dat die bal al buitenspel gegeven was alvorens hij 'm keerde
Hehe, als je een imitatie wilt zien moet je even zoeken naar Espinoza (Standard Luik).
Die heeft het een week geleden ook gedaan :)

Ik ben aan het werk, en helaas is Youtube één van de vele sites waar ik niet op kan.

Ik had het liever zien mislukken en de bal ergaan maarja :+

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 255271 op 31-03-2008 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdl
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-02 09:07

cdl

Wat zijn er nog weinig reacties voor dit fantasticshe spel :? Of ik zit in de verkeerde topic :P
Wat ik me afvraag is of er al goed werkende taktieken bekend zijn? Ik heb nu met een aantal clubs online gespeeld, maar geen enkele club/taktiek vind ik goed werken. Ik speel graag met Inter.

Dat zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 13:55

Smoonshine

Feyenoord!!

cdl schreef op maandag 07 april 2008 @ 11:14:
Wat zijn er nog weinig reacties voor dit fantasticshe spel :? Of ik zit in de verkeerde topic :P
Wat ik me afvraag is of er al goed werkende taktieken bekend zijn? Ik heb nu met een aantal clubs online gespeeld, maar geen enkele club/taktiek vind ik goed werken. Ik speel graag met Inter.
Ik denk dat het het belangrijkst is om iets te vinden wat je zelf lekker vindt spelen. Ik speel zelf meestal 3-4-3 met een ruit op het middenveld. Mijn team instelling is dan voluit aanvallen. Voorwaarde voor deze opstelling is wel dat je het 1 op 1 verdedigen onder de knie hebt. Met deze opstelling heb je continu druk op het doel van de tegenstander en kun je ze ook over het hele veld opjagen. Ik heb nu ongeveer 10 potjes gespeeld en alles nog gewonnen. Ik speel op het moment met Juventus. Het nadeel van deze opstelling/instelling is wel dat je wanneer je achterstaat weinig mogelijkheden hebt om aanvallender te gaan spelen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdl
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-02 09:07

cdl

Smoonshine schreef op maandag 07 april 2008 @ 12:13:
[...]

Ik denk dat het het belangrijkst is om iets te vinden wat je zelf lekker vindt spelen. Ik speel zelf meestal 3-4-3 met een ruit op het middenveld. Mijn team instelling is dan voluit aanvallen. Voorwaarde voor deze opstelling is wel dat je het 1 op 1 verdedigen onder de knie hebt. Met deze opstelling heb je continu druk op het doel van de tegenstander en kun je ze ook over het hele veld opjagen. Ik heb nu ongeveer 10 potjes gespeeld en alles nog gewonnen. Ik speel op het moment met Juventus. Het nadeel van deze opstelling/instelling is wel dat je wanneer je achterstaat weinig mogelijkheden hebt om aanvallender te gaan spelen.
Verdedigen gaat me beter af dan aanvallen/scoren. Ik speel zelf vaak erg aanvallend alleen heb ik vaak weinig ondersteuning in aanvallend opzicht. Scoren gaat dus erg moeizaam. Dit doe ik meestal met Inter, opstelling 4-3-1-2.
Vraag is ook wat jullie allemaal doen als je eenmaal bij het strafschopgebied van de tegenstander aankomt? Dat is het punt dat ik de bal vaak kwijt raak. Wat trucjes uithalen? Naar de vleugel? Of een steekpass? Is er een knop om de bal af te schermen?

Dat zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cdl schreef op maandag 07 april 2008 @ 12:20:
[...]

Verdedigen gaat me beter af dan aanvallen/scoren. Ik speel zelf vaak erg aanvallend alleen heb ik vaak weinig ondersteuning in aanvallend opzicht. Scoren gaat dus erg moeizaam. Dit doe ik meestal met Inter, opstelling 4-3-1-2.
Vraag is ook wat jullie allemaal doen als je eenmaal bij het strafschopgebied van de tegenstander aankomt? Dat is het punt dat ik de bal vaak kwijt raak. Wat trucjes uithalen? Naar de vleugel? Of een steekpass? Is er een knop om de bal af te schermen?
Hey, ik speel ook veel met Inter. (moet wel tegen al die Barca en ManU fans :( )
Met Bayern ook regelmatig.

Ik speel met een 4-4-2. Aan de standaard opstelling verander ik wel wat, ik zet Figo rechts en Stankovic links; dit omdat Figo rechtsvoetig is en Stankovic kan het met rechts en links.

Ibrahimovic als hangende spits in steun van Crespo / Cruz (Cruz sterker in duel, met de kop - Crespo is sneller).

Veel je flanken gebruiken want met twee grote spitsen wil je wel wat voorzetten krijgen. Centraal sta je met Vieira en Cambiasso ook sterk, dus met hen kan je veel ballen recupereren en aanvallen opzetten.
Materazzi is sterk, groot, ... Chivu is snel en sterk. Zanetti / Cordoba / Maicon, niks op aan te merken!

Aanvallen is bij mij een mix tussen via de flank voorzetten geven, centraal met een van mijn CM's door gaan en op het goede moment een doorsteekpass naar Ibra of Crespo. Ook verre ballen lukken, met Zlatan win je bijna alles uit de lucht, dan snel Crespo lanceren...

Ideale mix vinden tussen je aanvallen; anders word je voorspelbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

cdl schreef op maandag 07 april 2008 @ 11:14:
360 hier
Ik speel meestal met Manu, soms Arsenal.. AC Milan doet het ook goed..
Ik begin een webstrijd met de standaard 4-3-3 opstelling.
Druk uitoefenen : Heel veld.

In de tweede helft wissel ik naar 4-1-2-1-2, afhankelijk van de score speel ik standaard, of vol op de aanval.
Het voordeel van deze wisseling is dat de tegenstander er in het begin niets van snapt. Iedere speler staat ergens anders en het middenveld komt mee naar voren. In plaats van vleugelspelers kun je de bal door het hard van de verdediging passen. Succes gegarandeerd...

[ Voor 3% gewijzigd door Calitomnication op 08-04-2008 13:32 ]

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:32
Momenteel speel ik FIFA 2008 op de PS3, vorig jaar een aantal keer FIFA 2008 op de PC gespeeld, maar zonder controller speelt het toch niet helemaal lekker, dit jaar een PS3 gekregen dus nu toch maar aan de FIFA 2008 op de PS3. Moet zeggen dat ik het nu wel veel speel met vrienden, achter de PC doe je dit niet zo snel fysiek met zijn 2e/3e/4e.

Wat ik eigenlijk nog zoek is een overzicht voor de PS3 van alle knoppen combinaties voor bepaalde acties (man mee laten lopen, lob bal, omhaal, etc. etc). Als ik op Internet op tricks en strategy vindt ik wel het e.a. maar niet echt een overzicht. Heeft iemand toevallig zoiets voor de PS3?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223006

hallo, kan iemand een vraag van mij beantwoorden? ik doe nog niet zolang fifa 2008 online op PS3, maar ik heb vaak (heeeeel vaak) dat ik dan wordt uitgenodigd, of iemand uitnodig, en dat ie dan niet connect op een of andere manier :s dan ben ik bijvoorbeeld AC Milan, en staat die andere ook op AC Milan, maar kan niets doen... ook als je uitgenodigd wordt, blijft ie op Milan staan, en kan je geen team selecteren of doorgaan.

alvast bedankt,

Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F e r o x
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-11-2024
Is het echt niet mogelijk om je muur of keeper te verplaatsen bij een vrije trap? Want het werkt echt wel frustrerend als de tegenstander op iedere vrije trap kan scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-06 17:57

Koppensneller

winterrrrrr

Dat kan zeker wel. Om je muur te verplaatsen gebruik je gewoon links en rechts. Om je keeper te verplaatsen druk je op de 'keeper control' knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F e r o x
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-11-2024
Mmm, vreemd. Bij mij doet hij niks (ps3). Is het trouwens mogelijk om de bal laag te houden bij een schot op doel, maar toch krachtig (net zoals je L1 kan indrukken bij een vrijtrap).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Laatst online: 05-06 19:00
cdl schreef op maandag 07 april 2008 @ 12:20:
[...]
Ligt eraan, kijk waar er ruimte is. Als dat er niet is gat de bal weer naar een mannetje terug.
Denk dat je vooral rustig moet blijven. Dit had ik in het begin niet wilde zo snel mogelijk naar voren.

Weet iemand hoe je een beter overzicht bij een vrije trap kan krijgen?
Ik heb nu totoaal geen overzicht (behalve radar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 08-09-2024
Ik heb een korte vraag over FIFA 2007 op de 360, maar ik wil dat topic geen nieuw leven inblazen dus probeer ik het hier even.

Met een vriend online een private game spelen is geen probleem, maar het lijkt onmogelijk om samen in één team tegen de computer te spelen. Zelfs als ik de optie 'multiplayer coop' enable wordt hij automatisch mijn tegenstander wanneer ik hem invite. Iemand enig idee wat je moet doen om hem in mijn team te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:23
Wat wij mij nog de hele tijd gebeurd met het verdedigen in fifa 08 dat mijn spelers eerst een stap in de verkeerde richting zetten alvorens ze richting de tegenstander gaan om de bal van hen af te maken. Deze extra stap zorgt er alleen vaak voor dat de spelers weer net te laat erbij zijn en zodoende de bal niet af kunnen pakken. Iemand goede tips hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251512

Heeft iemand Fifa08 al ergens voor een bescheiden prijs gezien voor de xbox360?
Ik zoek me rot maar de winkels (incl internetwinkels) die hem verkopen blijven allemaal tussen de 55-60,- vragen.

Mocht iemand hem ergens tegenkomen voor 40-45 euro hoor ik het graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251512 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:52:
Ik zoek me rot maar de winkels (incl internetwinkels) die hem verkopen blijven allemaal tussen de 55-60,- vragen.

Misschien kan je proberen om een 2e hands te kopen, in Game mania heb ik zo bvb. GRAW2 gekocht voor 24 euro. Terwijl hij in Bart smit nog stond voor de volle pot van 65 ballen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Laatst online: 04-06 17:50

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

http://www.budgetgaming.nl/game-profile/fifa+08_Xbox360.html

Deze ff bijhouden, staat een winkel tussen die m voor 39 euro aanbied, alleen als ik door klik is ie nog gewoon 59 euro... Mss aanbieding ergens op site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake Bullet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-05 22:39

Jake Bullet

Wise Scripter

la_fusion schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:46:
Wat wij mij nog de hele tijd gebeurd met het verdedigen in fifa 08 dat mijn spelers eerst een stap in de verkeerde richting zetten alvorens ze richting de tegenstander gaan om de bal van hen af te maken. Deze extra stap zorgt er alleen vaak voor dat de spelers weer net te laat erbij zijn en zodoende de bal niet af kunnen pakken. Iemand goede tips hiervoor?
Dat zit er in ingebakken, gratis en voor niks. Op deze manier lijkt de CPU erg goed, maar eigenlijk is het EA's manier van een spel moeilijk maken. Het enige wat je kan doen is de keeper uit laten lopen en hopen dat die doet waar ie voor bedoeld is. Echt vaak speel ik fifa niet, misschien dat de echte diehards een betere oplossing kennen.

[ergernismode]
Zoals alles deze editie belachelijk veel in het voordeel van de CPU uitvalt, bv sliding waarna de bal in 9 van de 10 keer in de voeten van een cpu ventje eindigt. Of een verdediger buiten jouw controle om die gewoon wegrent uit het hart van de verdediging, daarbij gatenkaas creeert -> kans cpu =99% goal
etc etc...
[/ergernismode]

Net een match gespeeld waarbij de cpu verdedigers continue met gemak Martins (snelheid 99) voorbij renden en tig ballen op de paal en naast het doel belandden. :( Toch nog 2-1 winst ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Anoniem: 251512 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:52:

Heb hem gister gezien voor 29,99 bij Dixons in Amersfoort. Misschien voor de zekerheid ff bellen?

Het staat ook op hun website, dus zal wel kloppen dan
http://dixons.nl/De_onlin...360).SW06543/default.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-06 15:33

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258713

Wie wilt er eens wat screenshots posten...
Ben me aan het bedenken om een PS 3 te komen in de niet al te verre toekomst. Gewoon voor naast de PC. De goede games van PC en console blijven spelen.
Heb nu Fifa07 op de PS2 en die is al behoorlijk verslavend. Zeker met vrienden.
Is Fifa 08 nog verslavender? Zijn de graphics echt veeeel beter?
Overtuig me eens, kom eens met wat screenshots aub ik zie er zo weinig op internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Hoe speelt deze game trouwens op het psn netwerk?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wii4all schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 15:16:
Hoe speelt deze game trouwens op het psn netwerk?
Flawless, kort gezegd. Je kan enkel lag hebben als je tegen iemand speelt met een slechte connectie. Als je in de lobby gaat, neem dan enkel die met groen/oranje ping.
Anoniem: 258713 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 22:30:
Wie wilt er eens wat screenshots posten...
Ben me aan het bedenken om een PS 3 te komen in de niet al te verre toekomst. Gewoon voor naast de PC. De goede games van PC en console blijven spelen.
Heb nu Fifa07 op de PS2 en die is al behoorlijk verslavend. Zeker met vrienden.
Is Fifa 08 nog verslavender? Zijn de graphics echt veeeel beter?
Overtuig me eens, kom eens met wat screenshots aub ik zie er zo weinig op internet
Screenshots heb ik niet, maar Fifa 08 is een grote stap vooruit in vergelijking met 07. Zowel qua graphics, gameplay, en natuurlijk details die je bij vorige edities miste. Ik speel hem regelmatig met vrienden (1tegen1 of 2tegen2) en verslavend was hij voor mij. Nu is GTA mijn verslaving :P
Nog een reden om een console aan te schaffen trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Edit: la maar ik heb het al gevonden...

[ Voor 84% gewijzigd door Wii4all op 15-05-2008 09:44 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Toch een vraagje nog van mijn kant

Is er ergens op internet zo'n plaatje met de controls te vinden voor de ps3?

Ik heb gezocht maar niks gevonden.
Heb het boekje wel, alleen nu niet bij de hand en ik wil ze weleens zien ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-07-2024

Mas-

Alsof het niets kost!

Ik speel momenteel de nieuwe FIFA game, die van het EK. Erg mooi voetbalspel, en de reden dat ik van PES weer even op FIFA overgestapt ben. Nu heb ik echter nog wel een vraagje: hoe geef je een schijnpass? Ik weet dat je een schijnbeweging voor een schot kunt doen (met X, meteen daarna A, op de 360), maar hoe doe ik dit bij een (diepte) pass? Ik zie het mensen online regelmatig doen, en daar is het behoorlijk effectief.

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:34
Mas- schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 19:13:
Ik speel momenteel de nieuwe FIFA game, die van het EK. Erg mooi voetbalspel, en de reden dat ik van PES weer even op FIFA overgestapt ben. Nu heb ik echter nog wel een vraagje: hoe geef je een schijnpass? Ik weet dat je een schijnbeweging voor een schot kunt doen (met X, meteen daarna A, op de 360), maar hoe doe ik dit bij een (diepte) pass? Ik zie het mensen online regelmatig doen, en daar is het behoorlijk effectief.
Ik heb geen antwoord op je vraag, maar hoe zit het nu precies met het Nederlands elftal? En wordt dit nog veel online gespeeld?

Verder zit ik sterk te twijfelen of ik deze game nu moet aanschaffen aangezien ik bang ben dat hij na een maand al weer in de kast ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-06 17:26
Metalbuster schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 11:48:
[...]

Ik heb geen antwoord op je vraag, maar hoe zit het nu precies met het Nederlands elftal? En wordt dit nog veel online gespeeld?

Verder zit ik sterk te twijfelen of ik deze game nu moet aanschaffen aangezien ik bang ben dat hij na een maand al weer in de kast ligt.
Het Nederlands elftal bevat fictieve namen en fictieve uiterlijken(voor het grootste deel), een donkere keeper dacht ik bijvoorbeeld. Schandalig.

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CaptainCharisma schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 11:56:
[...]

Het Nederlands elftal bevat fictieve namen en fictieve uiterlijken(voor het grootste deel), een donkere keeper dacht ik bijvoorbeeld. Schandalig.
Inderdaad, maar dat is niet de fout van EA. Het is de KNVB die geen licentie wil verkopen.

In de Eredivisie klopt wel alles, dus offline kan je gewoon de echte spelers in de selectie zetten en de neppe eruit gooien. Maar als je online gaat ben je dat terug kwijt.

Of speel met de Roze Duivels, de KBVB verkoopt de licentie wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-07-2024

Mas-

Alsof het niets kost!

Metalbuster schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 11:48:
[...]

Het online element is erg goed gedaan, en er is genoeg tegenstand. Vooral de Euro Online Cup modus is erg leuk. Bovendien zijn de graphics inderdaad schitterend. Veel van de spelers zijn haast foto-realistisch.

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik heb vanmiddag nog eenpaar potjes gedaan en heb toch nog een vraag:
Als ik online een non ranked match doe, dan vind ik altijd een tegenstander waarmee het potje start.
Als ik een ranked match speel dan lijkt het wel of de tegenstanders na het zien dat ze tegen mij spelen, stoppen.
Ik heb daarom nog nooit een ranked match kunnen spelen. Iemand enig idee waarom?

Het is wel gaaf om met zn 5 tegen 5 anderen in be a pro mode te spelen...
Vandaag met een paar fransen st etienne tegen marseille gedaan.
We wonnen met 2-1...was echt een leuk potje, er werd goed overgespeeld.
Het is vooral gaaf als je wat dichter bij het doel komt dat dan de aktie ingezoomed wordt..

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wii4all schreef op zondag 18 mei 2008 @ 20:49:

Als ik een ranked match speel dan lijkt het wel of de tegenstanders na het zien dat ze tegen mij spelen, stoppen.
Ik heb daarom nog nooit een ranked match kunnen spelen. Iemand enig idee waarom?
Hmm, staat Barcelona (of evt. Man U) standaard als team ingesteld? Er zijn zoveel mensen die met Barca spelen dat je dat na 100 x wel beu bent, zeker als je weet dat 90% van de Barcafans irritante mannetjes zijn die na een 1-0 voorsprong de bal achteraan wat gaan rondtikken. Ik ga direct weg als ik zie dat het tegen Barca is.

5v5 is inderdaad leuk. Ik hoop nog dat er ooit 11v11 toernooien worden gehouden, dat moet wat geven zeg. Het zal wel moeilijk zijn om te keepen denk ik dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Anoniem: 255271 schreef op zondag 18 mei 2008 @ 21:03:
[...]

Hmm, staat Barcelona (of evt. Man U) standaard als team ingesteld? Er zijn zoveel mensen die met Barca spelen dat je dat na 100 x wel beu bent, zeker als je weet dat 90% van de Barcafans irritante mannetjes zijn die na een 1-0 voorsprong de bal achteraan wat gaan rondtikken. Ik ga direct weg als ik zie dat het tegen Barca is.

5v5 is inderdaad leuk. Ik hoop nog dat er ooit 11v11 toernooien worden gehouden, dat moet wat geven zeg. Het zal wel moeilijk zijn om te keepen denk ik dan :)
Nee standaard staat feyenoord ingesteld.
Ik denk dat het misschien iets te maken heeft met dat ik nog geen wedstrijden heb gespeeld ofzo?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wii4all schreef op zondag 18 mei 2008 @ 21:36:
[...]

Nee standaard staat feyenoord ingesteld.
Ik denk dat het misschien iets te maken heeft met dat ik nog geen wedstrijden heb gespeeld ofzo?
Als je quick ranked match neemt kunnen ze niet zien hoeveel je wel / niet gespeeld hebt. Dat zien ze pas wanneer de wedstrijd begint dus dat zal het niet zijn.

Enkel in de lobby kun je op voorhand zien welk level iemand anders heeft.

Raar geval dan, op welk platform speel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ps3, heb je inmiddels een request gestuurd ;)

Ik heb gisteren via custom ranked match eindelijk een ranked match kunnen spelen.

Wat kun je trouwens met de credits die je online verdient?
Alleen inruilen voor die kleertjes op de ea-website?
Of kun je daar ook wat mee in het spel?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:34
Ik heb Uefa Euro 2008 voor de PC maar het veranderen van de opstelling in het menu bijvoorbeeld is extreem traag. Ook kan je voor een wedstrijd nog wat aanpassingen doen aan je team wat ook zeer traag bij mij gaat. Verder doet de game het wel gewoon bij mij, en als ik met een wedstrijd bezig ben kan ik wel normaal aanpassingen doen aan mijn team. Maar weet iemand een oplossing voor het trage gedoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Ik heb de laatste tijd erg veel last van "quiters". Gisteren nog. Ik speel een wedstrijd tegen een of andere Duitser, de eerste wedstrijd wordt door hem gewonnen.
Hij daagt me uit voor een revanche die ik dan ook aanga aangezien het verschil heel miniem was.
De wedstrijd draait uit in het nemen van pingels, ik stop de eerste scoor ze zelf allemaal. Wanneer ik zijn laatste pingel ook tegenhoud zet hij snel zijn console uit. Daar kan ik echt niet tegen hé.
Ik weet dat je de credits van een gewonnen wedstrijd wel krijgt, maar alle verdiende punten worden niet toegekent. Daarbij is het gewoon een laffe streek.
Speel trouwens op de 360..

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Metalbuster schreef op maandag 19 mei 2008 @ 15:02:
Ik heb Uefa Euro 2008 voor de PC maar het veranderen van de opstelling in het menu bijvoorbeeld is extreem traag. Ook kan je voor een wedstrijd nog wat aanpassingen doen aan je team wat ook zeer traag bij mij gaat. Verder doet de game het wel gewoon bij mij, en als ik met een wedstrijd bezig ben kan ik wel normaal aanpassingen doen aan mijn team. Maar weet iemand een oplossing voor het trage gedoe?
Je drivers van je videokaart updaten. Bekend probleem bij nvidia icm fifa. Sinds de 169.xx serie is het probleem verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Calitomnication schreef op maandag 19 mei 2008 @ 15:10:
Ik heb de laatste tijd erg veel last van "quiters". Gisteren nog. Ik speel een wedstrijd tegen een of andere Duitser, de eerste wedstrijd wordt door hem gewonnen.
Hij daagt me uit voor een revanche die ik dan ook aanga aangezien het verschil heel miniem was.
De wedstrijd draait uit in het nemen van pingels, ik stop de eerste scoor ze zelf allemaal. Wanneer ik zijn laatste pingel ook tegenhoud zet hij snel zijn console uit. Daar kan ik echt niet tegen hé.
Ik weet dat je de credits van een gewonnen wedstrijd wel krijgt, maar alle verdiende punten worden niet toegekent. Daarbij is het gewoon een laffe streek.
Speel trouwens op de 360..
Dat is idd wel triest ja
Je kan hem wel negatieve feedback geven toch >:)

Heb je voor de 360 ook een lobby? of kan je alleen de computer laten zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wii4all schreef op maandag 19 mei 2008 @ 08:52:
Ps3, heb je inmiddels een request gestuurd ;)

Ik heb gisteren via custom ranked match eindelijk een ranked match kunnen spelen.

Wat kun je trouwens met de credits die je online verdient?
Alleen inruilen voor die kleertjes op de ea-website?
Of kun je daar ook wat mee in het spel?
Met de credits kun je enkel op de site kleertjes, hoedjes enzo mee kopen.

Als je wat uit de fanshop wilt (shirts, ballen, schoenen, ...) dan best via de manager mode zoveel mogelijk competities / bekers winnen en MotM-wards winnen. De challenges zijn ook leuk, maar tamelijk pittig hoor. De eerste zijn tamelijk makkelijk, maar daarna.... Soms moet je 3 x scoren met een middenvelder in de 2e helft 8)7 , en dat in combinatie met 2-3 andere objectives.

Gisteren een 5v5 Man United tegen Chelsea, ik speelde met Rooney. (1 assist en 2 goals bij een 3-1 winst). De laaste goal was een een lob over Cech. Zowel medespelers als tegenstanders lieten de replay spelen, dan weet je dat je goal geapprecieerd werd _/-\o_
Een wedstrijd duurt 90 minuten en op het einde winnen de Duitsers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
@vanholm netjes!

Ik vind dat echt de gaafste online mode...de 'be a pro'
Gisteren was mijn speler de man of the match - arsenal vs barcelona 4-1 kreeg een 7, Scoorde 1 keer en had 1 assist.

Wat ik gaaf vind, als je dichter bij de goal komt, dat dan de camera inzoomed en heen en weer gaat, dat geef je echt het gevoel van snelheid / alles is op jouw gericht etc.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Marc3l schreef op maandag 19 mei 2008 @ 16:02:
[...]

Dat is idd wel triest ja
Je kan hem wel negatieve feedback geven toch >:)

Heb je voor de 360 ook een lobby? of kan je alleen de computer laten zoeken?
360 heeft ook een lobby ja. Daar was deze gast ook uit. Ik was het zat om constant "de speler heeft de verbinding verbroken" te krijgen in de 87ste minuut.
Nu hang ik inderdaad in lobby's rond..

Enne, zo'n negatieve feedback.. Die feedbackscore kan mij niet boeien. Weet mijn eigen feedbacksocre niet eens :P
Ik wil gewoon een potje ballen, of ik dan win of verlies.. Boeije...

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wii4all schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 17:11:
@vanholm netjes!

Ik vind dat echt de gaafste online mode...de 'be a pro'
Gisteren was mijn speler de man of the match - arsenal vs barcelona 4-1 kreeg een 7, Scoorde 1 keer en had 1 assist.

Wat ik gaaf vind, als je dichter bij de goal komt, dat dan de camera inzoomed en heen en weer gaat, dat geef je echt het gevoel van snelheid / alles is op jouw gericht etc.
Thanks, ja de 'be a pro' mode is echt verslavend. Dat teamgevoel hé?

Soms wel tamelijk frustrerend als ze achteraan lopen te stuntelen en jij vooraan wacht op een bal, maar ja dat is het leven van een spits ;)

Dat de camera inzoomt is inderdaad leuk, ik vind het wel iets moeilijker dribbelen zo.

Anyway, ben je vanavond (laat) online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-06 16:56
Heeft iemand een overzicht van de toetsencombinaties die je met een keyboard kunt gebruiken in Fifa? In de game komen vóór de wedstrijd steeds van die tips langs, maar die staan te kort in beeld om echt goed te lezen. Ik speel nu nog te simpel en wil ff aan mijn techniek sleutelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
@vanholm
Was lachuh 2 dagen geleden!
Vooral dat 5 tegen 5 is leuk..
soms krijg je de bal en dan moet je zo snel doorspelen anders dan verlies je hem.
Of soms loop je net iemand in de weg....

Bij 1 tegen 1 brugge tegen feyenorod..raakte jij volgens mij de verbinding kwijt of niet.
Ik was namelijk na de wedstrijd nog steeds ingelogt....

Anywhay als ik over een tweetal weekjes terug ben moeten we nog eens een paar potjes doen.
Ik moet nog flink oefenen...vooral kopduels winnen is moeilijk.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wii4all schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 18:33:
@vanholm
Was lachuh 2 dagen geleden!
Vooral dat 5 tegen 5 is leuk..
soms krijg je de bal en dan moet je zo snel doorspelen anders dan verlies je hem.
Of soms loop je net iemand in de weg....

Bij 1 tegen 1 brugge tegen feyenorod..raakte jij volgens mij de verbinding kwijt of niet.
Ik was namelijk na de wedstrijd nog steeds ingelogt....

Anywhay als ik over een tweetal weekjes terug ben moeten we nog eens een paar potjes doen.
Ik moet nog flink oefenen...vooral kopduels winnen is moeilijk.
Hey, ja dat was wel plezant! De eerste 5v5 kregen we een oplawaai maar daarna met Bayern ging het al beter.

Ik raakte de verbinding niet kwijt hoor tijdens Brugge - Feyenoord, ik was ook nog steeds ingelogd, ik dacht dat jij weg was lol. Vreemde zaak zeg, en dat net toen we onze laatste penaltie gingen trappen :/

Wel niet eerlijk dat Makaay daar rondloopt hé! Die steekt met kop en schouders boven de rest uit :+

Betreft het koppen, als tips kan ik je meegeven dat je, wanneer je als eerste op de plek staat waar de bal valt, je een voorsprong hebt op anderen. Met je analoge stick kun je iemand anders wegduwen (kans op fout). En het doet er veel toe hoe groot / sterk je speler is. Met een bvb. Daniël Van Buyten ga je meer kopbalduels winnen dan met een Franck Ribéry.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 255271 op 24-05-2008 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
zou wel tegen andere ps3 bezitters willen spelen

laatste 60 wedstrijden 51 gewonnen. ongeveer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mars18 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 23:56:
zou wel tegen andere ps3 bezitters willen spelen

laatste 60 wedstrijden 51 gewonnen. ongeveer
Voeg maar toe als je wil.

Misschien zou het een goed idee zijn als we een GoT - League maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Zal je zo toevoegen, hoelaat kan je spelen vanmiddag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Calitomnication schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 18:17:
[...]

360 heeft ook een lobby ja. Daar was deze gast ook uit. Ik was het zat om constant "de speler heeft de verbinding verbroken" te krijgen in de 87ste minuut.
Nu hang ik inderdaad in lobby's rond..

Enne, zo'n negatieve feedback.. Die feedbackscore kan mij niet boeien. Weet mijn eigen feedbacksocre niet eens :P
Ik wil gewoon een potje ballen, of ik dan win of verlies.. Boeije...
Scores en punten boeien mij ook niks, als ik achter zou staan zou ik ook het potje gewoon afmaken.
Maar dat kereltje trekt er wel iets van aan, anders kap je het niet af in de laatste minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mars18 schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 10:00:
Zal je zo toevoegen, hoelaat kan je spelen vanmiddag ?
Ik zit met nachtdiensten voorlopig dus over de middag lig ik nog te ronken :z

Morgen (zondag) zal ik wel online zijn in de namiddag / avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Afbeeldingslocatie: http://i28.tinypic.com/dher1w.jpg

Altijd leuk even een nacht FIFA doorhalen,
8 gespeeld, 8 gewonnen. Alleen de laatste was wat lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214426

Ik kom alleen maar nog manchester united tegen terwijl ik zelf met PSV speel. Leukste is nog dat ze allemaal zo arrogant zijn. bv Ik had met 0-1 verloren en kreeg ineens een message "whos ur daddy lol pwned"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
tja nog erger zijn die mensen die in de 14e min quiten, tot dan krijg je geen loss, had vannacht 2x stond binnen 10 min 1-0 voor, en weg waren ze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214426

Dat heb ik ook vaak, het beste wat je kan doen is gewoon de bal rond passen totdat de eerste 15 minuten voorbei zijn of steeds expres de bal heel ver naar vooren schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
heb je hem ook op ps3 ?

van de laatste 74 wed 62 winst 12 loss...

ff : Vanholm toevoegen
Alfonso Ramos wins fourth FIFA Interactive World Cup

Alfonso Ramos from Spain today (Saturday, 24 May) won the FIFA Interactive World Cup 2008 in Berlin and with it, the title of FIFA Interactive World Player 2008. With a high-spirited, energetic crowd of fans cheering him on at the Sony Center, Ramos's FC Barcelona defeated Michael Robeiro's (USA) FC Barcelona side 3:1. Dominik Posch from Austria secured the third place with a 2:1 victory over Andrea Casagrande Buffo from Brazil.

The FIFA Interactive World Cup champion received the brand new competition trophy as well as USD 20,000 in prize money from FIFA Marketing Director Thierry Weil and former Ghanaian international and first African player in the German Bundesliga Anthony Baffoe. Former German international Fredi Bobic and Kevin-Prince Boateng of English club Tottenham Hotspur also were very impressed by the high level of the competition. In addition, Ramos received an invitation to the FIFA World Player Gala in Zurich on 12 January 2009, where he will be crowned alongside this year's top male and female footballers.

After a busy eight-month qualifying season with live events in 20 countries around the world and with more than 28,000 players competing in both live and online qualifiers, the fourth edition of the FIFA Interactive World Cup reached its climax in the German capital as the world's elite 32 players battled it out on the virtual football pitch with EA SPORTS™ FIFA08 on PLAYSTATION®3 to determine the destiny of the ultimate title in the football gaming calendar.
Helaas ging onze wereldkampioen van vorig jaar er in de 1e ronde er al uit

[ Voor 89% gewijzigd door Mars18 op 26-05-2008 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Beste Fifa spelers,

Ik heb een (PS3) league gemaakt voor 10 ploegen (nu nog 9 nodig).

Deze heet GOT League (description: GOT). Voor Gathering of Tweakers kwam ik 1 lettertje te kort, :/

- > Dit is een onofficiële GOT competitie, hopelijk ben ik hiermee ingedekt tegen eventuele rechtszaken :P

Paswoord is: vantheman (kleine letters, aan elkaar om het makkelijk te maken)

Ik weet niet wat voor teams jullie willen, maar ik denk dat het makkelijker is om allemaal 4.5 - 5 sterren ploegen te nemen. Tenzij jullie voor Eredivisie ploegen gaan?

Liefst niet 2 x dezelfde, want 2 dito ploegen tegen elkaar lijkt me niet zo fun.

Ik heb Bayern München genomen, dus nog veel keuze over.

Ac Milan
Inter Milan
Juventus
Barcelona
Real Madrid
Valencia
Man United
Chelsea
Liverpool
Arsenal
Olympique Lyon
Werder Bremen
....

Hopelijk kunnen we snel beginnen, als het blijkt dat er teveel vraag is kunnen we natuurlijk de league uitbreiden.

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
voor ps3 ?

94 wedstrijden nu gespeeld

winst 81 - 13 los

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98389

Heeft iemand al een mod om het nederlands elftal correct te krijgen in euro 2008? Of moet je nog steeds alles handmatig gaan veranderen?

Gevonden:

http://forum.i3d.net/main...uro-2008-dutch-patch.html

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 98389 op 31-05-2008 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
@Vanholm ik wil wel meedoen, ben alleen nog 1 hele week op vakantie.

Wat betekent zo´n leaugue nou precies.
Als je online bent kun je een potje voetballen tegen iemand anders die online is uit die league of niet.

Ik kan bijv. bij te weining animo ook 2 teams nemen?

Ik wil anders arsenal wel.

[ Voor 5% gewijzigd door Wii4all op 31-05-2008 17:10 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01:43
ik ben ook wel geintereseerd maar hoe werkt dit precies? en hoe kan ik die league toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wii4all schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 17:09:
@Vanholm ik wil wel meedoen, ben alleen nog 1 hele week op vakantie.

Wat betekent zo´n leaugue nou precies.
Als je online bent kun je een potje voetballen tegen iemand anders die online is uit die league of niet.

Ik kan bijv. bij te weining animo ook 2 teams nemen?

Ik wil anders arsenal wel.
Join dan maar, het maakt niks uit dat je er een weekje niet bent.

De league werkt een beetje als een competitie, ik heb ingesteld dat je 3 x tegen dezelfde ploeg kan spelen. Als iedereen zijn 27 (9x3) wedstrijden heeft afgewerkt bekomen we de totale stand.

Om twee teams te hebben ga je (denk ik) 2 accounts nodig hebben, en je zal iemand moeten vinden die voor jou speelt als je tegen jezelf moet.

Tenzij je twee PS3'en heb en vier handen hebt :+

Arsenal is nog vrij voor zover ik weet, enkel Bayern en Barca zijn al genomen.
t mac schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 18:49:
ik ben ook wel geintereseerd maar hoe werkt dit precies? en hoe kan ik die league toevoegen?
Hey, je gaat naar (PS3 in English hier) -> Online game modes -> Online leagues - > Join League.
Daar moet je gaan zoeken, vul in 'GOT' en je zou hem moeten vinden :)
Daarna het paswoord ingeven en je zit in de league.

[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 255271 op 31-05-2008 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01:43
Ok, ik heb Real madrid gekozen...
maar hoe zit het precies met het spelen van wedstrijden? gewoon wachten totdat er iemand online is?

(PSN = Walm)

[ Voor 5% gewijzigd door t mac op 31-05-2008 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yep, je kan in de league zien of iemand online is. Mekaar toevoegen in het PSN is misschien beter, zo kun je vooraf een berichtje sturen of afspreken via headset. Want als je iemand uitdaagt en die is al bezig met een wedstrijd, ziet hij de uitnodiging niet.

Voorlopig 4/10 ploegen denk ik, nog enkele dagjes wachten om te zien of er nog vrijwilligers zijn, maar we kunnen nu ook al tegen elkaar een pot voetbal spelen. Onthoud dat je max. 3 wedstrijden kan spelen tegen iemand.

Bayern, Barcelona, Real en Arsenal zijn bij deze al ingenomen.

Ik ga vanavond gamen dus misschien tot straks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
ik ben er nu, wie wil spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Laatst online: 21:29
Gisteren maar weer eens FIFA 08 uit de kast getrokken... Alle spelers van het Nederlands elftal met het juiste rugnummer geselecteerd en hierna een EUFA EURO 2008 toernooi aangemaakt met alle temas van het EK. En wat schetst mijn verbazing; als je de teams selecteert in goede volgorde, van poule A t/m D, dan komen ze ook bij elkaar in de poule terecht. Oftewel ik speel nu een EK met wedstrijden tegen Frankrijk, Italië en Roemenië met een geupdated Nederlands elftal. Alleen de shirts kloppen niet, maar ik heb geen zin om ze te importeren met Kit Raptor want dan crasht m'n savegame...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251512

Is er inmiddels al een mogelijkheid om de taal in de xbox360 versie te veranderen als je de nederlandse versie hebt. Ik weet dat het eerst niet kon maar weet niet of het inmiddels kan dmv een update of patch of iets dergelijks?
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste