Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 20:52:
Toen ik in Hatert kwam wonen hingen die bewuste kasten al aan/van de muur van de woonkamer. Ik had graag wat te boren gehad, want ik had ze liever in de meterkast gehad, maar dat was teveel moeite.
Als ik niet een brief in de bus had gekregen over het aanbod van XMS had ik niet kunnen weten waar die kast aan de muur vandaan kwam.
Zoals eerder vermeld ben ik heel tevreden en zal ik mij verder niet meer bemoeien met de jubeltoon op dit forum, zolang ikzelf geen klachten heb.
Er heeft mij nog nooit iemand gebeld van XMS, maar ja ik heb ook geen telefoon van XMS.
Mijn eerste schrijven op dit forum had betrekking op een reactie van denan op een klacht van een gebruiker, die meldde dat hij een foutieve factuur had gekregen na een verlenging.
Volgens mij was deze reactie onjuist en onvolledig, net als de reactie van één van de paladijnen, die deed alsof de gebruiker XMS failliet wilde maken en het bestaan van de verlengingsacties ontkende.
Dat de klagers uit het verleden nu allemaal tevreden klanten zijn doet mij deugd; klagen helpt blijkbaar.
Solidariteit is een moeilijk begrip.
Adieu
Aangezien de kast van UPC ook al daar hing is het beleid er op gericht om daar de kast dan naast te hangen om te voorkomen dat overal kastjes aan de muur komen te hangen.
Het is daarnaast de "plicht" van de woningbouwvereniging om u er op te wijzen wat het nut van de andere kast is.
U herkende de kast van UPC,maar heeft UPC u zelf vertelt welk kastje daar van hun hing ?
Nee,dus waarom verwacht u van XMS dan dat zij dit wel doen ?
Een eenmaal opgehangen kast kan moeilijk nog verplaatst worden,het is geen kwestie van een glasvezel verlengen,dus valt alleen de vorige bewoner te verwijten dat deze niet hun best hebben gedaan die kast in de meterkast te laten hangen,idem dito met de kast van upc.
Als die namelijk de kast in de meterkast hadden gehangen dan had XMS hem daar ook gehangen want men plaatst de kast altijd naast de huidige CAI aansluitingen.
Geen enkele maatschappij is een filantropische instelling.
Gratis bestaat niet,ook niet bij de gsm winkel die u net noemde.
Alle gratis acties worden betaald uit de grote pot die gevuld wordt door de overige abonnees.
Zo doet de telecom winkel die u noemde zaken met Lowcall,een uitgeklede versie van Debitel.
Als je daar rechtstreeks zelf je minuten koopt betaal je nog geen 12 cent per minuut van mobiel naar mobiel.
Bij Simyo betaal je voor een gesprek naar een andere Simyo nog geen 7 cent per minuut en 2 cent per sms.
Dat soort winkels gokt er op dat je je abonnement vergeet,hebben geen huisvestings kosten,geen netwerk kosten om die te onderhouden en gaat er iets mis dan zult u het allemaal zelf moeten regelen.
Daarnaast verkopen ze adres en telefoongegevens.
Maar wat deze paladijn tegen de borst stuit is dat u boude uitspraken doet over diensten die u niet eens gebruikt,geen ervaring mee heeft,waar u geen problemen mee heeft,waar u gratis gebruik van heeft gemaakt tot nu toe.
Dan heeft deze paladijn nog een tip voor u,ga eens naar gratis.nl misschien zitten er wat proefmonstertjes gratis voor u bij.
Uiteraard gaat iemand van XMS u niet zelf bellen,zij krijgen geen verhuis gegevens,en als u geen klachten heeft.
U trekt de conclusie dat klagen blijkbaar helpt.
Dan zou u ook de conclusie kunnen trekken dat als je een probleem hebt,men er wat aan doet.
Klagen helpt immers ?
En dan nog een opmerking van deze paladijn over uw laatste opmerking,dat solidariteit een moeilijk begrip is.
Ik geloof inderdaad dat u niet begrijpt wat solidariteit is.
Zo gaan klankbord mensen bv bij andere xms klanten langs om geheel uit solidariteit mensen te helpen.
Om even bij andere mensen dat kabeltje aan te sluiten.
En uit solidariteit met XMS,die mij bij problemen ook zo goed geholpen heeft waar andere providers me lieten barsten reageert deze paladijn ook.
Solidariteit is niet zo'n moeilijk begrip,tenzij u verwacht dat iedereen het met u eens is en met u mee gaat klagen over xms.
XMS heeft in de persoon van Denan,die hier belangeloos is,u heel behoorlijk te woord gestaan.
Maar verwacht niet van ons,paladijnen,dat wij met u mee gaan roepen over klachten over diensten die u niet gebruikt en waar u totaal geen ervaring mee heeft.
Inderdaad kun je dat namelijk geen solidariteit noemen.
Iedere paladijn maakt missers,ook ik.
Maar deze Paladijn betaalt ook uw gratis internet, uit solidariteit.
Maar niet getreurd,u vindt vast wel weer een goedkopere aanbieding.
En uit solidariteit met u heeft deze Paladijn ook nog een tip.
Ga eens naar Albert Heijn of Hoogvliet.
De meeste vestigingen hebben daar,zonder dat u iets hoeft te kopen,een koffie automaat waar gratis koffie uit komt.
En zelfs als u die koffie niet gebruikt zoals uw XMS telefoon, kunt u daar gratis over klagen.
Uit solidariteit met u,betalen de andere klanten die daar wel hun boodschappen doen,namelijk met zijn allen die koffie van u.
Dat het u wel moge bekomen.
Bah.
[
Voor 4% gewijzigd door
Nick39 op 20-12-2007 10:42
]