HTC TyTN II (Kaiser) deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 33.684 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corny
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-06 15:10

corny

And his yellow flame

BoomSmurf schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 14:58:
1) Op de Vario (1) had ik een balk bovenaan mijn scherm die aangaf hoe vol mijn batterij was. Ik geloof dat dit onderdeel was van een SPB app, maar ik kan me niet me herinneren welke. Iemand?
Ik heb ook zo'n balkje, maar die is afkomstig van MagicButton. Ideaal progje voornamelijk gemaakt om met het kruisje een applicatie echt te kunnen sluiten. Kan ook met de task manager van WM6, maar MagicButton vind ik handiger werken. En de accustatus is een dun lijntje van 2 pixels hoog. Kun je overigens ook uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 22:44
1) Op de Vario (1) had ik een balk bovenaan mijn scherm die aangaf hoe vol mijn batterij was. Ik geloof dat dit onderdeel was van een SPB app, maar ik kan me niet me herinneren welke. Iemand?
Die zit bij SPB pocket plus! te vinden op http://www.spbsoftwarehouse.com/products/pocketplus/?nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:51

Arfman

Drome!

En dat streepje kun je ook bereiken door Batti te installeren, wat ik dus heb gedaan.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:31
volgens mij had dat batterij progje waarmee je een OMAP processor kon overclocken ook zo'n indicator. Is een veel kleinere en gratis app en je hoeft de overclock functie natuurlijk niet te gebruiken. Kijk eens in de HTC Wizard thread als je hier meer info over wilt.

[ Voor 0% gewijzigd door koksie op 01-10-2007 15:29 . Reden: spuit 11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Laatst online: 22:47

Crusader

Arc Nature

Arfman schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 15:28:
En dat streepje kun je ook bereiken door Batti te installeren, wat ik dus heb gedaan.
Alleen knippert Batti wel heel erg hinderlijk door fullscreen applicaties als TomTom heen.
Ja, dan zet je Batti toch uit... maar met SPB Pocket Plus hoeft dat dus niet.

[ Voor 172% gewijzigd door Crusader op 01-10-2007 16:02 ]

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-06 16:50

BoomSmurf

Am-Ende!

Ik heb Batti maar geinstalleerd. Kan me herinneren dat SPB PocketPlus mn Vario (1) drastisch in snelheid beperkte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Iemand anders negatieve ervaringen met SPB applicaties ?
Zit er sterk aan te denken om en paar van die progjes aan te schaffen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corny

corny

And his yellow flame

Crusader schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 15:59:
[...]

Alleen knippert Batti wel heel erg hinderlijk door fullscreen applicaties als TomTom heen.
En ik vind het vreselijk irri dat Batti continu een notification links onderin weergeeft... Prima als je op de battery icon klikt, maar hij moet niet steeds het bericht blijven tonen als notification. Vandaar mijn keus voor MagicButton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corny

corny

And his yellow flame

.KeN. schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 16:15:
SPB Time heb ik in ieder geval geen negatieve ervaringen mee, maar die heb ik nog niet op de TyTN II getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trigger808
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Spb Pocket plus
na F5 ook even naar de laatste pagina gaan |:(

[ Voor 9% gewijzigd door trigger808 op 01-10-2007 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf

BoomSmurf

Am-Ende!

2) GPSViewer is tot noch toe drie keer zomaar 'uitgevallen'. Alsin, je bent gewoon lekker aan het Google Mappen en opeens is GPSViewer gewoon gequit. Iemand anders dit probleem gehad?
Volgens mij ben ik er al achter... hij lijkt dit alleen te doen als de batterij bijna leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb Spb Mobile Shell, Spb Phone Suite, Spb Diary II, Spb Weather en Spb Time draaien en merk nix van vertraging.....ben geen superheavy user maar bellen gaat prima en alles opent mijn inziens snel genoeg.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirelly
  • Laatst online: 23:03
BoomSmurf schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 16:13:
Ik heb Batti maar geinstalleerd. Kan me herinneren dat SPB PocketPlus mn Vario (1) drastisch in snelheid beperkte :)
Ik heb zelf problemen gehad met Batti op mijn Tytn II
Hij stond er vanaf het begin op, maar zo af en toe had ik dat mijn Tytn II niet meer reageerde en dat ik rare tekens in het beeld kreeg.
Ik kwam er achter dat batti het was, omdat deze altijd als eerste bleef hangen en daarna de rest van de telefoon.
Na de-installatie nergens meer last van.

Misschien toch niet zo compatible met WM6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 16:15:
.ken. check je PM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHost
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 20:05
BoomSmurf schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 16:21:
[...]

Volgens mij ben ik er al achter... hij lijkt dit alleen te doen als de batterij bijna leeg is.
Yep, als de batterij onder een bepaald niveau is worst de gps ontvanger uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirelly
SurfHost schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 17:15:
[...]

Yep, als de batterij onder een bepaald niveau is worst de gps ontvanger uitgeschakeld.
Dat moet dan wel erg laag zijn. Heb gisteren met 18% batterij nog tomtom werkend gehad (en wel in huis... die ontvanger is echt super!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-07 08:32
Hebben sommige ook last van een hangende tril, meestal als ik een paar emails binnen krijg blijft mijn tril hangen. Oplossing standby aan/uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de telefoon pas 2 dagen van BelCompany met Vodafone abbonoment unbranded. Alleen ik zit met 1 irritant ding en dat is dat al mijn MSN contacten ook bij de telefoon contacten zijn komen te staan. Nu wou ik deze synch uitzetten bij de instellen van msn live maar dat schijnt niet meer te kunnen alsof die instelling permanent zijn. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirelly
Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 19:12:
Ik heb de telefoon pas 2 dagen van BelCompany met Vodafone abbonoment unbranded. Alleen ik zit met 1 irritant ding en dat is dat al mijn MSN contacten ook bij de telefoon contacten zijn komen te staan. Nu wou ik deze synch uitzetten bij de instellen van msn live maar dat schijnt niet meer te kunnen alsof die instelling permanent zijn. Iemand een oplossing?
Je klikt bovenin op je naam en kiest "weergave wijzigen"
Klik nu op menu en dan opties
Kies optie 2 (synchronisatie) en haal het vinkje weg bij "email synchroniseren".

Als het goed is moet het zo werken...
EDIT,
Je moet wel de laatste versie van messenger live hebben geloof ik...

[ Voor 22% gewijzigd door Pirelly op 01-10-2007 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Done.. en bedankt :)
Nu maar hopen dat de postbode mijn TyTN II snel komt bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje,

Ik krijg geen verbinding meer met mijn WLAN. Ik zie wel de naam van de router (sitecom) en beschikbaar, maar als ik op verbinden klik, dan krijg ik "niet beschikbaar".
WLAN werkte eerst wel, nu dus niet meer. Enig idee hoe ik de draadloze verbinding aan de praat krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met het progje WM6RDP.cab, dus remote desktop access? De beschrijving gevolgd maar krijg het niet aan de praat:

**
Also here is some instructions to set up desktop and phone to work together:

- right click on 'my computer' (either from desktop or from start menu)
- select 'properties', click box under 'Remote Desktop'
- if your computer is behind a router, go in its settings under 'applications & gaming' or something similiar to that effect to allow certain applications specialized access in the 'port range forward' setting, below is how mine is set:

Application Start End Protocol IP Address Enable

remote 3389 3389 Both 192.168.x.x x

- for IP address, be sure you indicate the LOCAL IP address of your host computer
- click on 'save settings' button
- while you're still in your router's configuration window, go under 'Status' and determine the 'IP address' (computer's location address, not 192.168.x.x), write it down
- on your phone, load up the WM6 RD application, under 'Computer' type in the 'IP address' of your computer's location address - again, not the 192.168.x.x
- type in your 'user name', and 'password' of the ACCOUNT you log in your computer, or you use
- then hit 'connect'...that's it.

Alvast bedankt voor hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poster
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 16:36:
Heb Spb Mobile Shell, Spb Phone Suite, Spb Diary II, Spb Weather en Spb Time draaien en merk nix van vertraging.....ben geen superheavy user maar bellen gaat prima en alles opent mijn inziens snel genoeg.....
Ik heb hetzelfde (nog als trial) draaien en denk dat ik ze wel ga aanschaffen. Pocketplus gaf bij mij ook een forse vertraging op de tytn II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf

BoomSmurf

Am-Ende!

Pirelly schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 18:52:
[...]

Dat moet dan wel erg laag zijn. Heb gisteren met 18% batterij nog tomtom werkend gehad (en wel in huis... die ontvanger is echt super!)
Ze te merken is het ergens rond de 10 a 15% dat het gebeurd. M'n batterij is pas 1 keer leeg geweest dus zeker weet ik het ook niet. Ik kwam er dus achter omdat GPSViewer de hele dag open laten staan goed is om de batterij te drainen zodat ik 'em weer in de oplader kan duwen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar zet je de tijdsindeling van AM/PM naar 24u?

Of is dat niet mogelijk bij de UK versie?

Never mind, zat bij verkeerde instellingen te zoeken. Heb het al gevonden

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2007 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
Cobra_Lup schreef op zondag 30 september 2007 @ 23:19:
Ben ik niet met je eens. Een 'vinder' zal hem misschien niet direct resetten, maar een dief zal niet geïntresseerd zijn in het gratis kunnen bellen, maar meer in de telefoon. Als een dief je telefoon heeft zal ie meteen het toestel uit zetten en z.s.m. resetten naar factor default om hem zo helemaal schoon te kunnen verkopen.

Eerder in dit topic werd een soortgelijk tooltje gepost, waarop ik het idee al opperde dat zo'n tootlje in de extended rom zou moeten staan en automatisch geïnstalleerd en geactiveerd moet worden zodra de telefoon gereset wordt om vervolgens direct een SMS te versturen met de GPS coordinaten.
Volgens mij zijn GPS telefoons sowieso al terug te vinden door de politie. Ik meende dat ze het IMEI nummer kunnen traceren aan de hand van GPS.

Heeft iemand hier wel eens wat meer over gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:28
voor de geintresseerden onder ons, een kleine review van een randaccesoire:

Parrot carkit MK-6000

Afbeeldingslocatie: http://www.parrotbluetooth.co.za/images/parrot_mk6000_bluetooth.jpg

1. Waarom heb ik deze carkit gekozen: Ik had zelf 3 eisen, het moet compact zijn, geluid moet over de speakers van de radio gaan, er moet een A2DP geluidsprofiel opzitten. De keuze viel dus op de MK-6000. Wil geen display op mijn carkit, dit omdat de tytn II voor mijn neus hangt en een groot genoeg display heeft, en het extra diefstalgevoelig is.

2. De intallatie: carkit zit gemonteerd in een peugeot 206 gran tourisme met een pioneer DEH-MP7400 (ofzo). Het installeren van de carkit met de meegeleverde ISO connectoren is echt een peuleschil, werkte meteen. De dubbele microfoon hangt boven de leeslampjes en is perfect te richten. De controlunit staat op de middenconsole boven de radio, de bluebox ligt onder de middenconsole. Al met al zie je slechts 5 cm snoer!!!!! Hulde voor het installatiegemak.

3. Eerste indrukken: met de tytn II gezocht naar bluetooth devices en meteen de carkit gevonden. Echter de voorgeschreven pincode van 0000 resulteerde in een vastloper en een soft reset. De oplossing was simpel, geen pincode invoeren en gewoon ok drukken.

Vervolgens het synchroniseren van het telefoonboek: dit duurde ongeveer 1 minuut en levert geen problemen op, na het uitschakelen van het contact en opnieuw inschakelen werd de telefoon meteen gekoppeld en was het telefoonboek nog steeds gesynchroniseerd.

Een telefoongesprek voeren: Dit kan je het beste doen via voice dial of via de telefoon zelf, mijn firmware heeft nederlandse menus, maar spreek de contacten in het engels uit. niet te verstaan. Daarentegen verbaasde ik me over de geluidskwaliteit naar beide zijden van de telefoon, loepzuiver!!! Wat betreft belgemak dus ideaal, radio mute automatisch en start na het gesprek weer zonder problemen op.

Meerdere telefoons tegelijk pairen: helaas weigerde de samsung van mijn vriendin te koppelen dus hier kom ik over terug.

A2DP
Het is mogelijk om streaming audio van je pda via de parrot naar je radio te zetten. Als test heb ik een mp3 van 100 mb gebruikt. Zodra je op de play knop op de control unit drukt wordt A2DP ingeschakeld. Na het opstarten van windows mediaplayer werd de mp3 gestart en liep zonder vertragingen naar de speakers. Geluid is super te noemen, dus ook dit werkt vlekkenloos met de TYTN II

Tot slot nog een testje: TOMTOM en autoradio en TOMTOM en Streaming audio
Om TomTom via de speakers van je radio te horen schakel je gewoon de A2DP functie in en start je tomtom. Zolang tomtom niets zegt hoor je nog gewoon je radio, heeft tomtom een instructie dan mute deze je radio en komt met de instructie. Instructie was volledig en prima hoorbaar. Nadeel is dat het ca. 4 seconden duurt voordat parrot weer overschakeld naar de radio.
Gebruik je tomtom en je pda als MP3 player tegelijk dan gooit tomtom gewoon zijn instrucies door de song heen (wordt niks gemuted) voordeel is dat je niet hoeft te wachten totdat parrot weer unmute. Al met al werkt alles vlekkenloos!

Pro's: snelle installatie, compact, A2DP werkt vlekkenloos, geluidskwaliteit super, superduidelijke bediening.
Cons: volume parrot kan je bij mij niet via je radio regelen maar moet met de volumeknop, timelag van ca 4 seconden na een tomtom instructie indien via A2DP en radio, telefoonboek wordt in een grappig robotachtig engels gezegd, maar totaal niet bruikbaar.

Al met al geef ik het product een 8 en raad ik het zeker aan!

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Duidelijke review, thanks. Wees echter wel gewaarschuwd: als de politie je betrapt op het bedienen van je telefoon in de auto krijg je alsnog een bekeuring, jammer van de investering in je Parrot.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gieliovd520 schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 22:51:
Je mag geen telefoontoestel in je handen houden, maar bedienen staat volgens mij niet in de wet hoor!

Komt op hetzelfde neer als eens radio bedienen of je GPS apparaatje.

Edit: offtopic: ik heb ook mijn TyTN 2 contract aangevraagd!

Goede aanbieding vind ik zelf wel, Vodafone basis 27,50 voor 22 per maand, onbeperkt internet 9,50 per maand en het toestel zelf voor 88 euro!

Komt op een totaalbedrag van 844 euro voor 2 jaar.

Ook doen? gsmweb komt mijn setje vandaan. Contract verwacht ik morgen in de bus.
Het onbeperkt Internetten is niet echt onbeperkt, je maximum is 50Mb en kom je daarboven neemt Vodafone contact met je op om het te gaan matigen.

Bestaat er uberhaupt nou ook echt daadwerkelijk een abbo waar je wel onbeperkt mee mag internetten? Ik vind het namelijk wel interessant voor e-mail etc, maar dan zou het wel fijn zijn als het onbeperkt is. Al heb ik geen idee hoeveel dataverkeer dat normaal gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-07 15:23
Arfman schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 22:30:
Duidelijke review, thanks. Wees echter wel gewaarschuwd: als de politie je betrapt op het bedienen van je telefoon in de auto krijg je alsnog een bekeuring, jammer van de investering in je Parrot.
Wat een onzin. Dan is handsfree bellen dus ook illegaal? Want bij het opnemen of het kiezen van een nummer bedien je je telefoon ook. En als je je Telefoon/Pda in een houder hebt dan mag je in principe ook gewoon smsen, mits je de telefoon maar niet in je handen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zky_
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-04 00:58
ja dan moet je bij T-Mobile zijn, maar zoek ff in ander topic; staat giga veel info over

hier om precies te zijn

[ Voor 35% gewijzigd door Zky_ op 01-10-2007 23:28 . Reden: url ]

Moisture is the essence of wetness!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 23:17:
[...]
Bestaat er uberhaupt nou ook echt daadwerkelijk een abbo waar je wel onbeperkt mee mag internetten? Ik vind het namelijk wel interessant voor e-mail etc, maar dan zou het wel fijn zijn als het onbeperkt is. Al heb ik geen idee hoeveel dataverkeer dat normaal gebruikt.
Alles is sowieso F.U.P. Ik het 't idee dat providers vaak wel een datalimiet hebben, maar dat FUP noemen omdat wanneer je aan die grens zit, je ver boven het gemiddelde zit. Dat Vodafone die limiet zo laag stelt vind ik overigens vrij onbegrijpelijk, de termen 'onbeperkt internet' en 'datalimiet van 50MB' gaan naar mijn idee niet echt samen in één zin.

Ik hoorde dat men bij Hi een datalimiet van 1 á 2GB hanteert. Nog niet heel veel, maar ik denk dat je dat met GPRS niet snel vol krijgt, iets wat met HSDPA van Vodafone nog wel zou moeten lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

Damocles.NL schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 23:26:
[...]

Wat een onzin. Dan is handsfree bellen dus ook illegaal? Want bij het opnemen of het kiezen van een nummer bedien je je telefoon ook. En als je je Telefoon/Pda in een houder hebt dan mag je in principe ook gewoon smsen, mits je de telefoon maar niet in je handen hebt.
Nog erger, in theorie kan je zelfs een bon krijgen voor het veranderen van radiozender of het opsteken van een sigaret tijdens het rijden.

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mawi
  • Laatst online: 02-09 13:32
Arfman schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 17:40:
Lijkt te werken! Ben even op het balkon gaan staan en een foto geschoten. Hij initialiseert eerst de GPS voor je een foto kunt maken.

Deze foto's komen onder "My POI" te staan ipv. "Mijn afbeeldingen"
Haaa, en als je hem opent in Google Earth krijg je te zien waar hij gemaakt is! Even op Flickr zetten, kijken hoe dat gaat.
Registry tweak werkt inderdaad als een zonnetje, enige waar ik nu tegenaanloop dat ik de foto's niet goed geimporteerd krijg in Google Earth, 't lijkt wel of ie de GPS coordinaten niet goed inleest.
Als ik handmatig de coordinaten invul, dan kom ik wel op de juiste plek uit.

Enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
Djerique schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 21:59:
[...]

Volgens mij zijn GPS telefoons sowieso al terug te vinden door de politie. Ik meende dat ze het IMEI nummer kunnen traceren aan de hand van GPS.

Heeft iemand hier wel eens wat meer over gehoord?
Dit klopt niet. De interne GPS ontvanger is een alleen een ontvanger en zendt zelf geen GPS signaal uit. De politie kan dus niet op basis hiervan je telefoon traceren. Wel met behulp van driehoeksmetingen van zendmasten, maar dat is een vrij ingewikkeld en redelijk onnauwkeurig proces in de praktijk, dat gaan ze echt niet doen voor elke vermiste GSM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Damocles.NL schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 23:26:
[...]
Noem jij het maar onzin, ik heb er mensen voor bekeurd zien worden. 1 van de redenen dat ik een Bluetooth autoradio heb gekocht, een agent zal je echt niet bekeuren voor het bedienen van de radio. Zien ze echter dat je met je telefoon in de hand zit ...
mawi schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 08:43:
[...]

Registry tweak werkt inderdaad als een zonnetje, enige waar ik nu tegenaanloop dat ik de foto's niet goed geimporteerd krijg in Google Earth, 't lijkt wel of ie de GPS coordinaten niet goed inleest.
Als ik handmatig de coordinaten invul, dan kom ik wel op de juiste plek uit.

Enig idee?
Dat klopt inderdaad. Ik was wat te enthousiast, ik had m'n eigen huis opgezocht en toen de foto ingeladen. Hij doet dus inderdaad niks met de coordinaten. Komt vast wel weer een tooltje voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poster schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 21:00:
[...]

Ik heb hetzelfde (nog als trial) draaien en denk dat ik ze wel ga aanschaffen. Pocketplus gaf bij mij ook een forse vertraging op de tytn II.
Die heb ik nou net niet dus kan je ervaring niet delen. Meerwaarde van Pocketplus zie ik ook niet zo gauw....alles wat ik nu heb draait goed.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cobra_Lup schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 00:10:
[...]

Nog erger, in theorie kan je zelfs een bon krijgen voor het veranderen van radiozender of het opsteken van een sigaret tijdens het rijden.
OT
Daar geloof ik dus echt helemaal nix van......handhaving daarvan is ondoenlijk. Maar afgezien daarvan, er zal niet in de wet staan dat je geen sigaretje mag opsteken in de auto...(althans dat staat er NOG niet ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:41

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Crusader schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 15:59:
corny schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 16:18:
En ik vind het vreselijk irri dat Batti continu een notification links onderin weergeeft... Prima als je op de battery icon klikt, maar hij moet niet steeds het bericht blijven tonen als notification. Vandaar mijn keus voor MagicButton.
Heren, heren! Neem toch gewoon een keer het configuratiepaneel van Batti 's door! Kun je "always on top" uitschakelen zodat fullscreenapps gewoon draaien zonder knipperende batterijprog, én je kunt er de notifications aan- en uitzetten :/

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 09:26:
[...]

OT
Daar geloof ik dus echt helemaal nix van......handhaving daarvan is ondoenlijk. Maar afgezien daarvan, er zal niet in de wet staan dat je geen sigaretje mag opsteken in de auto...(althans dat staat er NOG niet ;) )
Letterlijk staat er niks over in de wet, maar zodra een bestuurder aan het slingeren is op de weg omdat ie meer oog heeft voor zijn radio of ff zijn aansteker zoekt dan zal de dienstdoende bode je keurig een artikel 5 aan broek doen.
Het is een ieder verboden zich zodanig te gedragen dat gevaar op de weg wordt veroorzaakt of kan worden veroorzaakt of dat het verkeer op de weg wordt gehinderd of kan worden gehinderd.
En nog een quote uit de begeleidende memo van de wet op het handsfree telefoneren :
De vraag is relevant, waarom expliciete vermelding van een verbod op het handmatig telefoneren wel wordt voorgesteld en niet op andere handelingen, die de rijvaardigheid nadelig kunnen beïnvloeden. Daarbij kan gedacht worden aan faxen, e-mailen, het opzoeken van een radiozender en andere handelingen die nadelig kunnen uitwerken op de rijvaardigheid. Deze handelingen kunnen in de huidige situatie leiden tot strafbaarstelling conform artikel 5 van de Wegenverkeerswet indien zij leiden tot verkeersonveilige situaties. In die zin kan bijvoorbeeld ook handsfree bellen in voorkomende gevallen leiden tot vervolging. Anders echter dan veel andere handelingen die de verkeersveiligheid nadelig kunnen beïnvloeden, is het gebruik van de telefoon in de auto een structureel gebruik geworden en niet een eenmalige, kortstondige handeling. De SWOV heeft berekend, waarbij zij zich baseert op Duits onderzoek, dat de gebruikers van een autotelefoon de rijtijd 8% al telefonerend afleggen. Mochten andere vormen van communicatie eveneens een structureel karakter krijgen dan kan ook hiervoor nadere regelgeving worden overwogen. Hoe dan ook zal na inwerkingtreding van dit wetsvoorstel na een jaar evaluatie moeten plaatsvinden. In dat kader zal dan ook bekeken moeten worden in hoeverre aanvullende maatregelen noodzakelijk zullen zijn.

[ Voor 47% gewijzigd door Luppie op 02-10-2007 10:35 ]

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corny

corny

And his yellow flame

DUX schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 10:00:
[...]

[...]

Heren, heren! Neem toch gewoon een keer het configuratiepaneel van Batti 's door! Kun je "always on top" uitschakelen zodat fullscreenapps gewoon draaien zonder knipperende batterijprog, én je kunt er de notifications aan- en uitzetten :/
Jawel, maar als je dan 'Show icon in top bar' activeert, blijf je de notification dus zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Cobra_Lup: thanks voor lesje in Recht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anyonas
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 10:04
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 19:06:
[...]

Ik heb precies hetzelfde! Ben erg benieuwd of dit een op te lossen probleem is, of dat het te maken heeft met de snelheid van het toestel.
Niemand die ons hiermee kan helpen? :(

Voor mij is dit het engiste nadeel aan de gsm

It's dark but I don't want to find the light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
Dat is geen bug, maar een bewust ingebouwde functie om te voorkomen dat je per ongeluk steeds dubbele aanslagen doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vodafone blox internet voor 9,95 op m,n mobiel en soms zie ik dat die verbinding actief is, is er geen optie dat hij die automatische verbreekt na het checken van de email?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Laatst online: 02-09 22:17
Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 12:45:
Ik heb vodafone blox internet voor 9,95 op m,n mobiel en soms zie ik dat die verbinding actief is, is er geen optie dat hij die automatische verbreekt na het checken van de email?
Er is een registry key (zie eerder in dit topic voor cabs) die dit zou moeten regelen. Dit werkt met alle applicaties die internet gebruiken (weer etc), BEHALVE met windows live mail!

Ik ben nu dus ook nog hard op zoek naar een manier om mijn windows live mail automatisch elk uur te laten checken, en daarna na 1 minuut automatisch de verbinding te laten verbreken!

Wie weet de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 12:45:
Ja, stond al eerder in dit topic: Arfman in "HTC TyTN II (Kaiser) deel 3"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mawi
  • Laatst online: 02-09 13:32
[b][message=28826199,noline]Arfman schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 09:07
Dat klopt inderdaad. Ik was wat te enthousiast, ik had m'n eigen huis opgezocht en toen de foto ingeladen. Hij doet dus inderdaad niks met de coordinaten. Komt vast wel weer een tooltje voor.
Hm,

heb zelf nog wat gespeeld met Google Earth en Flickr, maar ondanks dat beide apps de Exif data kunnen uitlezen (dus ook de latitude en longitude) moet je toch zelf de plaats opzoeken op de kaart waar je de foto hebt gemaakt....

Of ik snap iets niet helemaal, of er is niet echt over nagedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

mawi schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 13:41:
[...]

Hm,

heb zelf nog wat gespeeld met Google Earth en Flickr, maar ondanks dat beide apps de Exif data kunnen uitlezen (dus ook de latitude en longitude) moet je toch zelf de plaats opzoeken op de kaart waar je de foto hebt gemaakt....

Of ik snap iets niet helemaal, of er is niet echt over nagedacht.
Klopt, hier hetzelfde. Jammer.
schiffeb schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 14:02:
T-mobile online contractverlenging:). Onder bestelstatus staat verzonden sinds vanmiddag:).
Sorry, maar dat boeit echt helemaal niemand. Zie de topicwaarschuwing onderaan elke pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-09 17:54
Ik overweeg een aankoop van het toestel, maar nu had ik via een vriend gehoord dat er soms problemen zouden zijn met de telefoonfunctie. Deze zou soms niet goed werken. Problemen als: je hoort de beller wel, maar hij hoort jou niet. Iemand ervaring mee?

BOE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 23:38
cman schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 14:35:
Ik overweeg een aankoop van het toestel, maar nu had ik via een vriend gehoord dat er soms problemen zouden zijn met de telefoonfunctie. Deze zou soms niet goed werken. Problemen als: je hoort de beller wel, maar hij hoort jou niet. Iemand ervaring mee?
Ik ken het probleem wel maar is volgens mij niet zozeer een probleem van dit toestel. Heb dit met iedere telefoon op ieder netwerk wel is gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

cman schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 14:35:
Nee, is mij nog niet overkomen. Heb hem nu een week in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cman
Ik ken het probleem wel maar is volgens mij niet zozeer een probleem van dit toestel. Heb dit met iedere telefoon op ieder netwerk wel is gehad.
Die vriend beweerde dat het een probleem zou zijn van windows mobile in combinatie met de telefoonfuncties....

BOE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

..dan zou deze topic wel vol staan met klachten daarover ?
En daarbij lijkt me het ook vrij sterk dat het aan die combinatie zou liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cman
ik vond het ook een beetje ongeloofwaardig, maar goed, better safe than sorry :)

BOE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf

BoomSmurf

Am-Ende!

Volgend probleem bij mij:

Als ik hem aan de USB heb hangen, ActiveSync etc, dus het internet via de PC, en de HTC gaat 'uit' waarna ik hem weer aan zet, dan is de ActiveSync verbinding weg en gaat de HTC weer internetten via 3G. Op zich is het niet heel onlogisch, maar mijn Vario I bleef wel correct aan ActiveSync hangen. Is hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
BoomSmurf schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 16:48:
Volgend probleem bij mij:

Als ik hem aan de USB heb hangen, ActiveSync etc, dus het internet via de PC, en de HTC gaat 'uit' waarna ik hem weer aan zet, dan is de ActiveSync verbinding weg en gaat de HTC weer internetten via 3G. Op zich is het niet heel onlogisch, maar mijn Vario I bleef wel correct aan ActiveSync hangen. Is hier een oplossing voor?
Ik heb last van hetzelfde "probleem" (al vind ik het niet echt een probleem), maar ben er inmiddels wel achter dat dit puur iets is dat in WM6 zit. Met WM5 had en heb ik er geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Laatste pagina's ging dus nergens over; die off-topic berichten zijn dus naar de TrashCan verhuist.
Ik hoop dat we vanaf nu dus weer ontopic kunnen? En, dus niet denken: jij ook? dan ik ook! maar laat de Reminder tot je doordringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 23:38
Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 17:16:
[modbreak]Laatste pagina's ging dus nergens over; die off-topic berichten zijn dus naar de TrashCan verhuist.
Ik hoop dat we vanaf nu dus weer ontopic kunnen? En, dus niet denken: jij ook? dan ik ook! maar laat de Reminder tot je doordringen.[/]
Beetje jammer dat je het bericht waar het om gaat wat absoluut waarde heeft voor dit topic weghaalt en het bericht waarin de discussie wordt aangegaan laat staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even melden dat alles werkt zoals het moet werken zoals telefoonfunctie ,het geluid is gewoon goed en geen problemen gehad met bellen tot dusver.
Originele protector die er bij zat opgedaan en die zit er retestrak op zonder 1 bubbeltje en het scherm blijft helder.
Enige klacht wat mij betreft tot nu toe is niet aan HTC toe te schrijven maar aan Tom-Tom,neemt soms eigenaardige route's ,verboden in te rijden straten nemen en ook soms hele omwegen 8)7
Doet mijn Garmin het toch beter _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Mensen met een WWE versie...

... zouden jullie iets voor mij uit kunnen proberen? Proberen om in de Extended Rom te komen.
Hoe? Installeer Total Commander (te vinden in TS) en typ in het titel balk van Total Commander het volgende: \extended_rom\

Als het niet werkt, probeer dan eens een afgeleide hiervan.

Ik dank u allen bij voorbaat! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf

BoomSmurf

Am-Ende!

Waarshuwing: schaamteloze plug

Ik had even vrije tijd en werd een beetje ziek van al die CABje installeren voor elke tweak, dus heb ik effe een tooltje in elkaar geschroeft waarmee je verschillende tweaks aan en uit kan zetten. Ik heb 'em KaiserTweak genoemd en is hier te downloaden:

KaiserTweak download pagina

'T is een .NET 2.0 Compact Framework baksel, dus dat heb je wel nodig. Als het goed is, is dat met WM6 meegekomen ;)

Tweaks:
  • Call - Turn Off Screen
  • SMS - Show Sent Message
  • GPRS - 1m Auto Disconnect
  • Camera - Save GPS Position
  • Camera - Auto Rotate (bug)
  • TouchFLO - Sensitivity
  • TouchFLO - Scroller
  • Performance - Window Animations
  • Performance - Menu Animations
  • Performance - File System Cache
  • Performance - File System Filter Cache
  • Performance - Font Cache
  • Performance - TCP Window Size
Heeft me een uurtje of twee van mijn leven gekost, hopelijk heeft iemand er wat aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob-Pol
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-02-2018
Ik weet niet wat elke tweak precies doet, heb ik de afzonderlijke publicatie elke tweak hier gemist dan ?
Raar ik lees toch alles.
De GPRS tweak is een winnaar, accu gaat veel langer mee nu.
Ik heb hem iig even mee genomen, mijn dank is groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
BoomSmurf schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 22:10:

Ik had even vrije tijd en werd een beetje ziek van al die CABje installeren voor elke tweak, dus heb ik effe een tooltje in elkaar geschroeft waarmee je verschillende tweaks aan en uit kan zetten. Ik heb 'em KaiserTweak genoemd en is hier te downloaden:

'T is een .NET 2.0 Compact Framework baksel, dus dat heb je wel nodig. Als het goed is, is dat met WM6 meegekomen ;)

Tweaks:
  • Call - Turn Off Screen
  • TouchFLO - Sensitivity
  • TouchFLO - Scroller
Heeft me een uurtje of twee van mijn leven gekost, hopelijk heeft iemand er wat aan ;)
Zou ik deze ook op mijn site mogen zetten en heb je misschien een screen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf

BoomSmurf

Am-Ende!

Rob-Pol schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 22:31:
Ik weet niet wat elke tweak precies doet, heb ik de afzonderlijke publicatie elke tweak hier gemist dan ?
Raar ik lees toch alles.
Niet alle tweaks komen van GoT, meeste komen van xda-developers en modaco. Wellicht dat ik nog beschrijvingen toe ga voegen...
DaannO schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 22:35:
[...]

Zou ik deze ook op mijn site mogen zetten en heb je misschien een screen?!
Van mij mag je :) Let wel dat dit dus de eerste release is die waarschijnlijk redelijk snel geupdate zal worden. Screenshot heb ik nog niet, maar komt er aan. (UI is echt vreselijk niet boeiend, echter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Laatst online: 23:21

amphora

Websites & Fotografie

Ik heb helaas m'n TyTN II nog niet binnen (gpzplaza verwacht vrijdag) maar ik heb em alvast gedownload :)
Misschien iets voor Startpost? Wel met screenie natuurlijk.

[ Voor 7% gewijzigd door amphora op 02-10-2007 22:49 ]

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Zéker iets voor de SP.. Hulde BoomSmurf ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32

Geniaal hoor dat zootje tweaks bij elkaar gooien, respect! Zorg echter wel voor een goede website :+ . Je code klopt van geen kanten, waardoor IE7 geen pagina weer geeft (in mijn geval).

De directe download links:
KaiserTweak.exe
KaiserTweak.rar

Bedankt en hou deze tool up2date met nieuwe tweakes ;).. toppertje _/-\o_

Mijn TyTN zal as vrijdag op de post gaan...afwachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
BoomSmurf schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 22:45:
[...]

Niet alle tweaks komen van GoT, meeste komen van xda-developers en modaco. Wellicht dat ik nog beschrijvingen toe ga voegen...

[...]

Van mij mag je :) Let wel dat dit dus de eerste release is die waarschijnlijk redelijk snel geupdate zal worden. Screenshot heb ik nog niet, maar komt er aan. (UI is echt vreselijk niet boeiend, echter)
Bedankt :)

http://www.allaboutphones...p?f=48&t=790&p=3264#p3264 zodat je kunt zien dat de credits hier naartoe gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Rob-Pol schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 22:31:
Raar ik lees toch alles.
@ Rob-Pol:

Werkt die GPRS-tweak ook wanneer jij automatisch ieder uur je hotmail laat controleren via windows live? Bij mij werkt datnamelijk niet. Ik heb het dan over de gprs-tweak van dat 1-minute-cabje van xda-developers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lion31
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-06-2023
Hai...

Ik zag dat de Brodit houders voor de TyTN II beschikbaar waren (zie hier)

Iemand al een (online) winkel gevonden die ze (en dan vooral de 968752) kan leveren ?

L8er.

[ Voor 31% gewijzigd door Lion31 op 04-10-2007 08:53 ]

3 dreaded words when making love: 'Honey, I'm home...'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeezicht
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-08 17:47
Is het ook mogelijk om via de ActiveSync verbinding te internetten? En dus bijv. ook het weer op te halen, mail checken enz? Bij mij wil de TyTN steeds verbinding maken via 3G of GPRS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf

BoomSmurf

Am-Ende!

Zeezicht schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 01:16:
Is het ook mogelijk om via de ActiveSync verbinding te internetten? En dus bijv. ook het weer op te halen, mail checken enz? Bij mij wil de TyTN steeds verbinding maken via 3G of GPRS...
Dat doet 'ie bij mij standaard (afgezien van mijn eerder geposte bug daarbij). Als je de TyTN er in plugt en ActiveSync geeft connected aan (icoon is groen) blijft hij dan via 3G connectie maken? Wellicht dat er ergens een optie aangevinkt moet staan (op de PC, weet zeker dat ik op TyTN noch Vario I iets veranderd heb daarvoor). Internet deel mogelijkheden wellicht? Het zou iig standaard zo moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf

BoomSmurf

Am-Ende!

KaiserTweak geupdate naar 0.2, paar nieuwe tweaks toegevoegd, webpagina werkt nu ook in IE7, ook hele korte uitleg over tweaks gegeven daar, en een screenshot (*kuch*) voor de liefhebbers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeezicht
BoomSmurf schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 01:21:
[...]

Dat doet 'ie bij mij standaard (afgezien van mijn eerder geposte bug daarbij). Als je de TyTN er in plugt en ActiveSync geeft connected aan (icoon is groen) blijft hij dan via 3G connectie maken? Wellicht dat er ergens een optie aangevinkt moet staan (op de PC, weet zeker dat ik op TyTN noch Vario I iets veranderd heb daarvoor). Internet deel mogelijkheden wellicht? Het zou iig standaard zo moeten werken.
AS icoon op desktop is groen idd.. en hij synchroniseert ook gewoon, dus dat werkt. Ik kan in AS geen optie vinden daarvoor...
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf

BoomSmurf

Am-Ende!

Firewall wellicht? Heb je DHCP Client service draaiend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeezicht
BoomSmurf schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 03:07:
Firewall wellicht? Heb je DHCP Client service draaiend?
Geen DHCP server op de Windows XP bak met AS, wel een server op het interne netwerk hier... is dat voldoende?
DHCP Client service is gestart en draait op XP

Bij instellingen -> verbindingen kan ik ook niks vinden dat lijkt op internet via AS... wat staat daar bij iedereen?

[ Voor 22% gewijzigd door Zeezicht op 03-10-2007 03:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf

BoomSmurf

Am-Ende!

Nee het gaat specifiek over DHCP Client (raar, maar waar) dus dat zal het dan niet zijn. Tja dan weet ik het ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz-Jay
  • Laatst online: 23-07 20:13

Remz-Jay

PSEiKO

Ik heb m'n TyTN II nu 4 dagen, en ik ben er absoluut tevreden over, oa. over de uitstekende pushmail voorzieningen.

Echter, een aantal eigenaardigheden vallen me wel op. Wellicht dat iemand wat meer licht op deze zaken kan schijnen!
  • Mijn carkit (Parrot LS-3400GPS) weigert automatisch contact te maken met de telefoon. Pas wanneer ik in de telefoon via de comm manager bluetooth uit en vervolgens weer aanzet willen het toestel en de carkit pas weer vriendjes worden. Erg vervelend, want nou moet ik hem iedere keer uit mijn zak halen zodra ik in de auto ga zitten.
  • Het vinkje bij "Dit apparaat zichtbaar maken voor andere apparatuur" bij de bluetooth instellingen verdwijnt ook regelmatig zonder aanleiding. (Wat overigens probleem nummer 1 niet veroorzaakt.. dat probleem blijft ook bestaan wanneer het vinkje wel aanwezig is.
  • Is het normaal dat de internetverbinding, waar hij normaal HSDPA gebruikt, bij idle terugspringt naar 3G, en zodra een pagina oid. wordt gedownload weer tijdelijk terugspringt naar "H"? (Ik gebruik overigens Vodafone Zorgeloos Internet)
Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweaks:
  • Call - Turn Off Screen
  • TouchFLO - Sensitivity
  • TouchFLO - Scroller
Zeker handig bedankt.

Zijn er meer die GPRS - 1m Auto Disconnect gebruiken en waarbij hij niet auto disconnect bij 3G of HSDPA netwerken? Dit vind ik namelijk echt jammer want alleen aan GPRS heb ik niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:12
Gisteren maar even gekeken wat een vario III moet kosten via t-mobile. Valt opzich nog mee, bij een 2jarige relax 200 abo met pit en 100smsjes is hij 135 euro. Met een beetje geluk heb ik hem dan gratis als ik per telefoon verleng en niet via internet.

Vanaf het begin heb ik naar deze gsm uitgekeken en ik denk dat dit wel een mooie vervanging van mijn vario I is. Ik baal wel een beetje dat de accu zo snel leeg is. Waarschijnljik heb je daar minder last van als je HSDPA/UMTS niet aan laat staan maar goed de ondersteuning voor die netwerken zit er niet voor niets op dus die wel ik wel gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Lion31 schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 23:38:
Hai...

Iemand al een (online) winkel gevonden die ze (en dan vooral de 968752) kan leveren ?

En nog iets anders waar ik benieuwd naar ben of dat iemand is opgevallen.

Ik zag vandaag dat als een alarm voor een afspraak of taak afgaat en ik via het menu wil kiezen voor "xx minuten uitstellen", dat de 15 minuten er 2 keer tussen staat en de 30 minuten niet,
Typefoutje ?

L8er.
Mooie houder inderdaad. Via Google heb ik alleen deze site gevonden die 'm gaat verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirelly
Lion31 schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 23:38:
Hai...

Inderdaad een mooie houder.
Wat ik alleen wel weer jammer vind is dat ze er niet gelijk een 3,5mm jack op hebben gemaakt, zodat ik het geluid ook over de radio heb. Moet ik misschien zelf maar wat uitvogelen met de passieve houder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 07:50:
[...]

Zijn er meer die GPRS - 1m Auto Disconnect gebruiken en waarbij hij niet auto disconnect bij 3G of HSDPA netwerken? Dit vind ik namelijk echt jammer want alleen aan GPRS heb ik niet veel.
YEP, dat probleem heb ik hier ook! Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
of een tussenstukkie kopen die usb mini naar 3,5mm jack om zet... klein kabeltje maar

Mini Pooper: dat werkt niet... een afgeleide zoals?
\extended rom\ | \extended\ | \extendedrom\ | \extrom\ | \exrom\ | \ext rom\ | \erom\
werkt allemaal niet

\rom\ werkt wel... (met filesys.exe ed)

[ Voor 55% gewijzigd door Elwin23 op 03-10-2007 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Elwin23 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 09:55:
of een tussenstukkie kopen die usb mini naar 3,5mm jack om zet... klein kabeltje maar
Dat heb ik ook, maar ik vind de geluidskwaliteit van de TyTN II zwaar tegenvallen.

Ik gebruik kwaliteitsoordoppen overigens, dat bijgeleverde dingetje is een regelrechte belediging.

[ Voor 15% gewijzigd door Crusader op 03-10-2007 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

Maakt het nu uit welke geheugenkaart ik bestel:

6GB, SD Micro HC, 4x (ik lees in vorige forum bij enkeling dat het misschien niet werkt)
6GB, SD Micro HC, 2x

Kan iemand die eventueel 6GB, SD Micro HC, 4x, opheldering hierover geven? Dank

@ Crusader:

Welke oordoppen gebruik je?

[ Voor 9% gewijzigd door Zhadum op 03-10-2007 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
@ aerofreak;

Heb jij een mail adres oid, zodat ik je kan bereiken (heb wat tips voor in de TS weer).

Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Met de HTC Home Plugin heb je een schermpje waarin je snel profielen kunt kiezen: Stil, Tril, Normaal, etc. Aangezien ik die plugin niet meer gebruik ben ik benieuwd op welke andere manier dit gaat. De handleiding rept alleen maar over die (lelijke) plugin. Is dit geen optie ergens in WM6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Laatst online: 23:21

amphora

Websites & Fotografie

Zhadum schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 10:07:

6GB, SD Micro HC, 4x (ik lees in vorige forum bij enkeling dat het misschien niet werkt)
6GB, SD Micro HC, 2x
Ik heb deze besteld: pricewatch: Sandisk microSDHC 6GB bij interngeheugen.com. Dit zou de juiste moeten zijn. Heb alleen de TyTN zelf nog niet binnen dus kan het helaas nog niet bevestigen.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Arfman schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 10:52:
Met de HTC Home Plugin heb je een schermpje waarin je snel profielen kunt kiezen: Stil, Tril, Normaal, etc. Aangezien ik die plugin niet meer gebruik ben ik benieuwd op welke andere manier dit gaat. De handleiding rept alleen maar over die (lelijke) plugin. Is dit geen optie ergens in WM6?
De functie die in die mooie :) plugin zit, zit verborgen onder het luidsprekersymbooltje helemaal bovenin je scherm.

Als je een uitgebreider tooltje wilt hiervoor, kun je eens kijken naar spb phone suite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney

6GB, SD Micro HC, 2x

Kan iemand die eventueel 6GB, SD Micro HC, 4x, opheldering hierover geven? Dank

@ Crusader:

de 4 en 2x zijn de snelheids indicaties. of te wel de Class type zoals SanDisk het ook wel noemt. Meer info hierover vind je in deze PDF.

Het verschil tussen SD2.0 (de standaard welke vast gelegd is) is dus iets anders dan de 2x en 4x aanduiding. 2 staat voor 2MB/s, 4 voor 4MB/s en 6 voor 6MB/s.

Heb je dus de mogelijkheid om voor 4 te gaan, doen!.. 6 heb ik nog nergens gezien.

Dit is trouwens vaker aanbod gekomen, check de search!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

@ Crusader:

offtopic:
Dat probeerde ik te achterhalen voordat ik ging posten, maar weet het niet meer.
Eén setje is een Sony MDR-EX51, van die in-ear dingen. Daar was ik niet helemaal tevreden over en heb speciaal in Hong Kong een setje van Sony besteld, ook doppen, de MDR-E888 en daar ben ik supertevreden over.

[ Voor 23% gewijzigd door Crusader op 03-10-2007 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

DaSaN schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 10:59:
[...]

De functie die in die mooie :) plugin zit, zit verborgen onder het luidsprekersymbooltje helemaal bovenin je scherm.

Als je een uitgebreider tooltje wilt hiervoor, kun je eens kijken naar spb phone suite.
Aaah thanks, duuhhh 8)7
En SPB software heb ik niet zulke goeie ervaringen mee op m'n PDA, merk toch altijd veel snelheidsverschil. Ik hou het liever bij de standaard applicaties en installeer alleen de dingen die ik echt nodig denk te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeezicht
Zeezicht schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 03:15:
Bij instellingen -> verbindingen kan ik ook niks vinden dat lijkt op internet via AS... wat staat daar bij iedereen?
Wat hoort daar te staan? ivm internetten via de ActiveSync verbinding die bij mij niet werkt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corny

corny

And his yellow flame

Arfman schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 11:19:
[...]

Aaah thanks, duuhhh 8)7
En SPB software heb ik niet zulke goeie ervaringen mee op m'n PDA, merk toch altijd veel snelheidsverschil. Ik hou het liever bij de standaard applicaties en installeer alleen de dingen die ik echt nodig denk te hebben.
Je kunt ook Profiles for WindowsMobile gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob-Pol
DaSaN schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 23:06:
[...]

@ Rob-Pol:

Werkt die GPRS-tweak ook wanneer jij automatisch ieder uur je hotmail laat controleren via windows live? Bij mij werkt datnamelijk niet. Ik heb het dan over de gprs-tweak van dat 1-minute-cabje van xda-developers
Ik heb geen Hotmail account, gebruik gewoon pop die ik zelfs elk half uur ophaal, kan het je het dus niet vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob-Pol
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 07:50:
[...]

Zeker handig bedankt.

Ik heb een T-mobile PIT plus en de 3G wordt wel automatisch verbroken zowel bij mail als bij Internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:05

robertwebbe

Robert Webbe

Vraagje over de TyTN II (ik heb de mijne even uitgeleend aan iemand anders);

Iemand claimt dat zijn TyTN II na 30 seconden in-actieviteit telkens automatisch uitschakelt. Is er ergens een optie om dit uit te zetten of verlengen? In een ander WM6 toestel heb ik onder de energiemodus een mogelijkheid om dit in te stellen maar niet in de TyTN II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
robertwebbe schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 12:09:
Vraagje over de TyTN II (ik heb de mijne even uitgeleend aan iemand anders);

Iemand claimt dat zijn TyTN II na 30 seconden in-actieviteit telkens automatisch uitschakelt. Is er ergens een optie om dit uit te zetten of verlengen? In een ander WM6 toestel heb ik onder de energiemodus een mogelijkheid om dit in te stellen maar niet in de TyTN II.
Mensen, wat een vragen tegenwoordig.

Deze optie zit uiteraard op de TyTN 2, en wel bij Settings, Power, en dan het 2e tabblad meen ik.

Wanneer je alleen het uitgaan van het scherm bedoelt, kun je dat vinden bij Settings, Backlight en dan eveneens het 2e tabblad.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Reminder:

Dit is een topic over de TyTN II en niet over waar je `m het beste tegen welke prijs met welk abonnement kan kopen... Daarvoor moet je gewoon eventjes naar de winkel gaan, of op TelecomVergelijk kijken.
En, overige off-topic-blaat is natuurlijk ook not_done!