HTC TyTN II (Kaiser) deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 33.688 views sinds 30-01-2008

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Lion31 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 16:23:
[...]

Hmm..

Als ik hem installeer, zie ik nergens een icoontje ofzo tevoorschijn komen. Klopt dat ? Wellicht door de nederlandse versie van mijn TyTN II ? Want er wordt ook geen folder aangemaakt onder "Programmabestanden".
Dit CAB-bestand bevat alleen maar een registerwijziging, dus het klopt dat je het niet terugvindt in zowel je programmas's als in programmabestanden.

Dit cabje werkt niet bij het automatisch ophalen van mail via windows live (bijv elk uur even ophalen), Heeft iemand daar een oplossing voor?

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:31
jwschors schreef op donderdag 27 september 2007 @ 17:20:
ik zat net even naar de specs van de Vario III te kijken op de t-mobile site, maar ligt het nou aan mij, of klopt daar helemaal NIETS van:
uitbreidbaar geheugen: miniSD ipv microSD
Camera: 3.0 megapixel camera met zoomfunctie en flits

hoe dan ook, volgens mij zijn ze de klant op deze manier goed aan t informeren...
weer eens typisch t-mobile. Toen ik een jaar geleden overwoog de Compact III te nemen stond er op het kaartje in de winkel 'Umts' bij de specs. De verkoper bleef hardnekkig volhouden dat het apparaat Umts heeft...Het is beter maar gewoon je eigen gezond verstand te gebruiken denk ik.

• DaSaN
schiffeb schreef op donderdag 27 september 2007 @ 16:39:
[...]

Op XDA-Developers.com staat een topic met laatste cab files voor de standaard aanwezige tools. Ook msn versie Windows Live 10.6.32.2100!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=332438

Ik wist niet dat die optie EINDELIJK aanwezig is. Ga hem gelijk ff installeren op me "oude" vario. Vario 3 is onderweg:).
Zou iemand eens willen uitproberen of deze nieuwe versie van Windows Live het wel toestaat dat je gprsverbinding automatisch verbroken wordt als je bijv 1 x peer uur je hotmail laat synchen?

Ik heb namelijk de registertweak toegepast die automatisch de verbinding na 1 minuut verbreekt, en dit werk met alle programma';s behalve met windows live mail.

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
kan me herinneren dat in wm2003 de toetsaanslag snelheid aangepast kon worden, maar heb het nog niet gevonden op me tytn2?

Verwijderd

sof sof

Nou wat een dikke shit. Ik de hier aanbevolen Brando sreenprotector van gpsplaze besteld en zojuist proberen aan te brengen... Wat een shiT!! Aanvankelijk lukt het heel aardig. De eerste flap eraf en de protector die goed lijkt te passen aangebracht. Dan probeer ik de laatste flap los te trekken, wat niet lukt door een of andere lijm en waardoor ik de hele protector weer aan flarden trek...Leuk hoor, hoe durven ze het te verkopen. wat een troep. Wees gewaarschuwd.

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:51

Arfman

Drome!

Ik vind het vreemd dat er geen optie in WM6 zit "Disconnect GPRS/UMTS after xx minutes", maar dat je daar dan weer een CABje voor moet installeren (of tweaken in de registry). Maar ja.

Ik heb overigens ook de standaard screenprotector proberen te installeren op 1 toestel (heb er hier op het werk 8 liggen die ik moet uitleveren), maar da's echt dikke ruk. Allemaal bubbels, dat krijg je echt nooit strak volgens mij.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Rob-Pol
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-02-2018
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 21:10:
sof sof

Nou wat een dikke shit. Ik de hier aanbevolen Brando sreenprotector van gpsplaze besteld en zojuist proberen aan te brengen... Wat een shiT!! Aanvankelijk lukt het heel aardig. De eerste flap eraf en de protector die goed lijkt te passen aangebracht. Dan probeer ik de laatste flap los te trekken, wat niet lukt door een of andere lijm en waardoor ik de hele protector weer aan flarden trek...Leuk hoor, hoe durven ze het te verkopen. wat een troep. Wees gewaarschuwd.
Hallo zeg....ik ben van mening dat aan jezelf ligt, de mijne zit er perfect op.
Ik raad hem dus ook iedereen aan.

• ronaldlokers
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 22:44
Heeft iemand hier al succes gehad bij het gebruiken van een stereo bluetooth headset met de htc tytn2?

Ik heb de Jabra BT320s en als ik deze pair krijg ik alleen de handsfree service te zien. de stereo headset service mist dus op een of andere manier.

Verwijderd

Even een vraagje langszij:kan het kwaad om te prutsen met skins en dergelijke? Als je er bv een Iphone look op wil, kan dit je je garantie kosten?

En zou ik het wagen de TYTN te gebruiken zonder screenprotector?

• ronaldlokers
Arfman schreef op donderdag 27 september 2007 @ 21:15:
Ik vind het vreemd dat er geen optie in WM6 zit "Disconnect GPRS/UMTS after xx minutes", maar dat je daar dan weer een CABje voor moet installeren (of tweaken in de registry). Maar ja.

Ik heb overigens ook de standaard screenprotector proberen te installeren op 1 toestel (heb er hier op het werk 8 liggen die ik moet uitleveren), maar da's echt dikke ruk. Allemaal bubbels, dat krijg je echt nooit strak volgens mij.
Ik heb hier nu een week de standaard screenprotector op zitten. Tijdens het aanbrengen stond de protector als vol krassen!! Het opbrengen vond ik trouwens ook lastig gaan omdat de protector heel slap is.

Wat betreft de bubbels; die zijn bij mij ver weggetrokken, maar ik geloof niet dat die 5 bubbels die ik nu nog heb nog gaan verdwijnen.

Dus als je er screenprotectors op wilt hebben zou ik bijv. die van Brando kopen.

Verwijderd

ronaldlokers schreef op donderdag 27 september 2007 @ 21:36:
Dus als je er screenprotectors op wilt hebben zou ik bijv. die van Brando kopen.
Anderzijds kan ik meteen de meegeleverde protector erop doen, als deze niet bevalt hem er terugafdoen en alsnog een Brando kopen. Klopt het dat ik deze zonder schade aan het toestel kan verwijderen?

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 21:50:
[...]

Anderzijds kan ik meteen de meegeleverde protector erop doen, als deze niet bevalt hem er terugafdoen en alsnog een Brando kopen. Klopt het dat ik deze zonder schade aan het toestel kan verwijderen?
Ik meen door er een plakbandje op te doen (scotch oid) en dan zachtjes er af trekken, dan komt de protector mee naar boven.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
schiffeb schreef op donderdag 27 september 2007 @ 16:39:
[...]

Op XDA-Developers.com staat een topic met laatste cab files voor de standaard aanwezige tools. Ook msn versie Windows Live 10.6.32.2100!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=332438

Ik wist niet dat die optie EINDELIJK aanwezig is. Ga hem gelijk ff installeren op me "oude" vario. Vario 3 is onderweg:).
Er was al een nieuwere versie: Windows Live Messenger v10.6.0031.2600

• Crusader
  • Laatst online: 22:47

Crusader

Arc Nature

sof sof

Typisch maandagmorgenmodelletje. Absoluut geen last van gehad. Ding ging bij mij als een orgasme, ik hoef niets anders meer.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• SurfHost
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 20:05
ronaldlokers schreef op donderdag 27 september 2007 @ 21:29:
Heeft iemand hier al succes gehad bij het gebruiken van een stereo bluetooth headset met de htc tytn2?

Ik heb de Jabra BT320s en als ik deze pair krijg ik alleen de handsfree service te zien. de stereo headset service mist dus op een of andere manier.
Heb gisteren even gepaired met een HP laptop en kreeg bij de services automatisch stereo headset te staan. Hij ondersteund het dus blijkbaar wel.

• doctormetal
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-09 23:13
-nickx- schreef op donderdag 27 september 2007 @ 16:35:
Ik heb ergens een nieuwe msn live versie voorbij zien komen met de optie dat niet alle contacts worden gekopieerd in de contact map. Weet iemand waar of welke versie dat is?

Thnx
De versie die standaard op de tytn II heeft die optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 16:41

DUX

blijft ook nu voor Oranje

anyonas schreef op donderdag 27 september 2007 @ 17:02:
Ik heb een probleempje met het toetsenbord. Als ik heel snel een letter achter elkaar druk komt deze er maar een keer op, zoals ee of uu of maakt niet uit wat ... het lijkt een soort van fout correctie als je niet op 2 knoppen tegelijkertijd zou drukken ... is er een mogelijkheid om dit af te zetten? Al die functies van de toetsenbord settings heb ik al uitgeprobeerd en allemaal afgezet, dat is het al niet ...
Dit heb ik ook, maar ik ervaar het niet als een probleem van HTC's kant. Ik leer mijzelf gewoon niet zo snel te tikken bij dubbele letters en daar gewoon meer aandacht aan te geven in de vorm van een stevige tweede keypress en dat lijkt te werken.
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 21:50:
Ik heb gewoon gepulkt met mijn vingernagel. Misschien niet bevordelijk maar ook zoals t.net zelf getest heeft met snel een sleutelbos in dezelfde zak doen: geen krassen aan overgehouden. De oude, meegeleverde protector kwam er ook zonder lijmresten van af en ik heb de Brando erop gedaan. Laatstgenoemde voelt aanmerkelijk steviger en meer solide. Waar de meegeleverde protector heel slapjes is, is die van Brando heel stijf. Blij dat ik die nieuwe gehaald heb, niet in de laatste plaats omdat hij veel beter past ook.

[ Voor 31% gewijzigd door DUX op 28-09-2007 01:21 ]

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Is het iemand al gelukt om in de Extended Rom te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

De bijgeleverde protector kwam er, na er 10 minuten op te hebben gezeten, zonder lijmresten whatsoever af. Het toestel is nog steeds in absolute nieuwstaat.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lion31
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-06-2023
corny schreef op donderdag 27 september 2007 @ 16:47:
[...]

Klopt hoor! Het cabje wijzigt alleen de volgende instellingen in het register:

HKLM\Comm\ConnMgr\Planner\Settings\SuspendResume (wordt GPRS_bye_if_device_off) en
HKLM\Comm\ConnMgr\Planner\Settings\CacheTime (wordt 60)
Ok. Ben ik helemaal gelukkig...

3 dreaded words when making love: 'Honey, I'm home...'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
Hmz ik wordt helemaal gek...

heb een bluetooth Bluetrek G2 headset, die het goed deed op mijn ipaq hw6515 (wat een *** toestel was dat, MAAR bluetooth deed het goed :))

op mijn TYTN II ziet hij de headset niet. Op de headset zit een knop om hem discoverable te maken, deze klik ik aan, vervolgens in WM6 bij bluetooth zoeken naar devices (settings-->Connections-->Bluetooth-->Devices tab-->Add new device...) maar hij vindt niet mijn headset... wel andere apparaten zoals mijn laptop (heb zelfs al geinternet via mijn laptop-->telefoon gprs).

Iemand enig id wat dit kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarFan
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-07 19:43
Goedenmorgen,

Gister mijn TyTN II binnen gekregen. Blijkt dat ik zo stom ben geweest om de verkeerde aan te klikken en een NL versie heb ipv UK. :'(
Mijn vraag is, kan ik ergens een ROM downloaden en er een UK van maken (legaal).
Als ik dit bij HTC moet kopen (voor weinig natuurlijk) ook best. :?
Heeft iemand hier ervaring mee ?

Thanx _/-\o_

Pana WC12H9E8 / 1000L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
Dit is op legale wijze niet mogelijk, ook kun je volgens mij geen ROM kopen bij HTC. Je kunt natuurlijk wel je toestel omruilen bij je leverancier, als ie gewoon weer netjes ingepakt wordt denk ik niet dat ze er moeilijk over zullen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarFan schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 10:48:
Goedenmorgen,

Gister mijn TyTN II binnen gekregen. Blijkt dat ik zo stom ben geweest om de verkeerde aan te klikken en een NL versie heb ipv UK. :'(
Mijn vraag is, kan ik ergens een ROM downloaden en er een UK van maken (legaal).

Thanx _/-\o_
Ik had begrepen dat dit niet echt mogelijk was. Helaas is die UK version nergens meer te krijgen, ik heb er twee weken geleden ook een besteld maar daar ben ik nog steeds op aan het wachten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedenmorgen,

Thanx _/-\o_
Gewoon je NL versie houden...werk er al twee weken mee naar volle tevredenheid......over jaar is er wel weer nieuw model ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sof sof

Misschien een stomme vraag maar heb je hem er wel met juiste kant opgeplakt, klinkt stom maar is mij jaren geleden met een Brando ook gebeurd...toen plakte ik de beschermfolie op mijn pda ipv de screenprotector zelf.....ach wijsheid komt met de jaren... 8)7 Heb dus al jaren Brando's op zeker meer dan 5 devices en nog nooit gehad wat jij beschrijft.....heb je nix aan, weet ik maar wilde potentiele kopers niet afhouden van dit topproduct....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
laat maar, zie al dat mn headsetje niet helemaal 100 is geloof ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Goedenmorgen,

[...]
Mag ik vragen waarom je zoveel liever een UK model hebt dan een NL model? Alleen de taal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik heb eigenlijk ook liever de engelse taal, maargoed toch de NL versie besteld ..
zou wel leuk zijn als ik alleen de taal kan wijzigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
nee er zijn meer redenen, maar die staan als het goed is ondertussen in de topic mini faq (post 1), en anders een aantal keer uitgelegd hier in deze topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Elwin23 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 10:29:
Hmz ik wordt helemaal gek...

heb een bluetooth Bluetrek G2 headset, die het goed deed op mijn ipaq hw6515 (wat een *** toestel was dat, MAAR bluetooth deed het goed :))

op mijn TYTN II ziet hij de headset niet. Op de headset zit een knop om hem discoverable te maken, deze klik ik aan, vervolgens in WM6 bij bluetooth zoeken naar devices (settings-->Connections-->Bluetooth-->Devices tab-->Add new device...) maar hij vindt niet mijn headset... wel andere apparaten zoals mijn laptop (heb zelfs al geinternet via mijn laptop-->telefoon gprs).

Iemand enig id wat dit kan zijn?
Nofi maar heb je de bluetrek wel proberen te koppelen volgens deze methode:
1. Place the BLUETREK® G2 and your mobile phone within 0.3 meter (1 foot) from
each other.
2. Switch on your phone and select its Bluetooth® discover mode (refer to the
Bluetooth® mobile phone user manual).
3. When the BLUETREK® G2 is switched off, press and hold the TALK button for
about 7 seconds until the indicator light flashes red and blue alternatively. And a
sound can be heard in the speaker.
4. Once the mobile phone detects the headset, a “B lueTrek G2” message will be
displayed. Follow the phone instructions to accept the pairing. The PIN code (or
passkey) is 0000, then press “yes” or “ok”.

Anders probeer dit:
1. Make sure your G2 headset is off.
2. Switch on your phone and select the Bluetooth discover mode on the mobile phone (see the bluetooth mobile phone user guide).
3. Press and hold the Vol- button for about 15 seconds until the indicator light flashes red and blue alternatively.
4. Once the mobile phone detects the headset, a message is displayed with "Bluetrek G2".
5. Follow the phone instructions to accept the pairing. The PIN code (or passkey) is 0000.
6. When the pairing is completed, the indicator light will switch to blue and flashes slowly.
7. Your G2 is now ready to use.

Daarmee dwing je de G2 het headset profile te gebruiken.

I, for one, like Roman numerals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23:55

amphora

Websites & Fotografie

Elwin23 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 12:21:
nee er zijn meer redenen, maar die staan als het goed is ondertussen in de topic mini faq (post 1), en anders een aantal keer uitgelegd hier in deze topic :)
Waar dan? In de startpost zie ik alleen:
Behalve de taal in het OS zijn er nog meer redenen om juist voor een Nederlandse versie of juist een WWE versie te gaan.
Dus behalve de handleiding en taal zouden er meer redenen zijn? Ik kan ze niet vinden :)

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
ok, das waar ook, dit heeft geholpen!! (manier 1) was al van plan het boekje er vanavond weer bij te pakken, maar dit scheelt weer, thanks alot!!!
amphora schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 13:54:
[...]

Waar dan? In de startpost zie ik alleen:

[...]

Dus behalve de handleiding en taal zouden er meer redenen zijn? Ik kan ze niet vinden :)
Zie deze post: Elwin23 in "HTC TyTN II (Kaiser) deel 3" (zoals ik al eerder aangaf, goed voor de minifaq? of niet? zoniet, zeg dat dan ook ff, dan stop ik met zeiken :P)

[ Voor 61% gewijzigd door Elwin23 op 28-09-2007 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook eindelijk na uren en nachten van overpeinzing. Nu moet dit juweeltje eerst drie uur opladen vertelt de handleiding mij. Moet ik mij dan ook beheersen en wachten van het toestel aan te zetten terwijl hij aan de lader hangt >:)?

Als het beter is voor de baterij op langere termijn heb ik dit er natuurlijk met veel plezier voor over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
Je kunt er lekker mee gaan spelen hoor! gewoon een aantal keer volledig opladen en weer volledig leeg laten lopen in de eerste week is genoeg om de batterij in te werken. Voor nu: veel plezier met je aanwinst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Kossen
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-09 09:41
Ook ik ben me aan het orienteren op een PDA en gezien de specificaties lijkt de Tytn II een grote kanshebber te zijn, mede kijkend naar de (positieve) meningen over het GSM gedeelte.

Maar wat ik nog niet ben tegengekomen is een cradle voor op je bureau; zoiets is wel beschikbaar voor een aantal HP modellen en natuurlijk ook voor de Tytn (de voorloper).

Zien jullie (= gebruikers van deze Tytn II) het gebrek aan een cradle als gemis of is er goed mee te leven. Persoonlijk heeft het wel mijn voorkeur: altijd opgeladen, altijd op de minst ingewikkelde manier synchroniseren.

Wie o wie kan mij van advies voorzien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

J.Kossen schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 15:57:
Ook ik ben me aan het orienteren op een PDA en gezien de specificaties lijkt de Tytn II een grote kanshebber te zijn, mede kijkend naar de (positieve) meningen over het GSM gedeelte.

Maar wat ik nog niet ben tegengekomen is een cradle voor op je bureau; zoiets is wel beschikbaar voor een aantal HP modellen en natuurlijk ook voor de Tytn (de voorloper).

Zien jullie (= gebruikers van deze Tytn II) het gebrek aan een cradle als gemis of is er goed mee te leven. Persoonlijk heeft het wel mijn voorkeur: altijd opgeladen, altijd op de minst ingewikkelde manier synchroniseren.

Een USB kabeltje neemt veel minder plaats in dan een cradle en het scherm kan je opklappen. Dus waarom zou je een cradle willen? Ik heb ze ook niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Kossen
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-09 09:41
Crusader schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 16:02:
[...]

Een USB kabeltje neemt veel minder plaats in dan een cradle en het scherm kan je opklappen. Dus waarom zou je een cradle willen? Ik heb ze ook niet gezien.
Da's waar van dat USB kabeltje. En zo'n cradle? Ach ja, ik vind het altijd netjes en opgeruimd staan (vergelijk het met een DECT toetsel).

Bedankt voor de input.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand dit al geprobeerd?? (courtesy of Modaco.com):

"Go to HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\HTC\Camera\P9 and change the value "enabled" from 0 to 1

You will then have a new photo mode in the camera called GPS Photo."

Het zou gpscoordinaten toevoegen aan je foto's. In de EXIF gegevens denk ik...heb zelf (nog) geen reg-editor, vandaar mijn vraag.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2007 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Lijkt te werken! Ben even op het balkon gaan staan en een foto geschoten. Hij initialiseert eerst de GPS voor je een foto kunt maken.

Deze foto's komen onder "My POI" te staan ipv. "Mijn afbeeldingen"
Haaa, en als je hem opent in Google Earth krijg je te zien waar hij gemaakt is! Even op Flickr zetten, kijken hoe dat gaat.

EDIT: Flickr lijkt niets te doen met de GPS info in de foto.

Ik heb nog wat grappigs gedaan met de TyTN II zojuist. Ik heb op m'n werk de WLAN aangezet, WiFiFoFum aangezet (die contact kan leggen met de interne GPS) en ben naar huis gefietst. Daar aangekomen de route geexporteerd naar Google Earth, en zie hieronder het resultaat :P
Merk op dat ik op een gegeven moment onder het station doorga (rechtsonder), en dat hij daarna geen fix meer had. Ik ga het maandag opnieuw proberen ;)

Afbeeldingslocatie: http://home.roc-on.nl/arjan/fotos/wlans2.jpg

[ Voor 104% gewijzigd door Arfman op 28-09-2007 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
offtopic:
MDA Vario III is 40 euro gezakt in prijs op t-mobile.nl, maar heeft vanaf vandaag ineens wel 'mogelijk een langere levertijd'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

_Rayman_ schreef op maandag 24 september 2007 @ 17:30:
In de HTC plugin heb je een tabblad met de naam laucher. Nu kan ik hier wel programma's toevoegen, maar ook niet alles. Wat ik b.v. ook mis om hier bv memory te kunnen opstarten of iets vanuit settings -> system (denk aan memory, power, task manager, etc).

Iemand dit wel gelukt, al dan niet via het register?
*subtiel schopje van het bovenstaande*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Arfman: bedankt voor het uitzoeken....lachen, die route...leuk voor vossenjacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotharian
  • Laatst online: 24-08-2022
sof sof

Solskin:

Precies hetzelfde had ik hier dus ook! Maar na goed gekeken te hebben lijkt het wel alsof de protector er tóch op zit. Volgens mij is dat ding dat we eraf trokken het beschermlaagje van de echte protector......Helemaal zeker weten doe ik het echter niet. Kijk ff goed op je schermpje of je een laagje ziet zitten.....

Grt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 15:08
Arfman schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 17:40:
Lijkt te werken! Ben even op het balkon gaan staan en een foto geschoten. Hij initialiseert eerst de GPS voor je een foto kunt maken.

Deze foto's komen onder "My POI" te staan ipv. "Mijn afbeeldingen"
Haaa, en als je hem opent in Google Earth krijg je te zien waar hij gemaakt is! Even op Flickr zetten, kijken hoe dat gaat.

EDIT: Flickr lijkt niets te doen met de GPS info in de foto.

Ik heb nog wat grappigs gedaan met de TyTN II zojuist. Ik heb op m'n werk de WLAN aangezet, WiFiFoFum aangezet (die contact kan leggen met de interne GPS) en ben naar huis gefietst. Daar aangekomen de route geexporteerd naar Google Earth, en zie hieronder het resultaat :P
Merk op dat ik op een gegeven moment onder het station doorga (rechtsonder), en dat hij daarna geen fix meer had. Ik ga het maandag opnieuw proberen ;)

[afbeelding]
Haha geinig gedaan !
Ik ga ook eens uitproberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Rotharian schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 21:38:
[...]

Solskin:

Precies hetzelfde had ik hier dus ook! Maar na goed gekeken te hebben lijkt het wel alsof de protector er tóch op zit. Volgens mij is dat ding dat we eraf trokken het beschermlaagje van de echte protector......Helemaal zeker weten doe ik het echter niet. Kijk ff goed op je schermpje of je een laagje ziet zitten.....

Grt!
Is goed mogelijk, want de protector heeft een plastic beschermlaagje aan beide kanten. Je moet dus inderdaad allebei de protector-protectors er af trekken. Dat je de daadwerkelijke protector aan flarden trekt lijkt mij toch wel sterk, want het is stevig plastic, in tegenstelling tot de dunne vliesjes die je er dus af moet trekken.

• Rotharian
  • Laatst online: 24-08-2022
Crusader schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 22:58:
[...]

Is goed mogelijk, want de protector heeft een plastic beschermlaagje aan beide kanten. Je moet dus inderdaad allebei de protector-protectors er af trekken. Dat je de daadwerkelijke protector aan flarden trekt lijkt mij toch wel sterk, want het is stevig plastic, in tegenstelling tot de dunne vliesjes die je er dus af moet trekken.
Wat ik eraf trok was inderdaad een heel dun vliesje......en ik heb nog eens heel goed gekeken en ik weet haast zeker dat de protector erop zit. Dus Solskin....: check even je scherm, want grote kans dat je protector er dus gewoon op zit....

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Rotharian schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 12:26:
[...]

Wat ik eraf trok was inderdaad een heel dun vliesje......en ik heb nog eens heel goed gekeken en ik weet haast zeker dat de protector erop zit. Dus Solskin....: check even je scherm, want grote kans dat je protector er dus gewoon op zit....
Dan zou het juist een groot compliment zijn voor Brando, dat je de protector dus echt niet ziet zitten :)

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 15:28
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 17:04:
Iemand dit al geprobeerd?? (courtesy of Modaco.com):

"Go to HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\HTC\Camera\P9 and change the value "enabled" from 0 to 1

You will then have a new photo mode in the camera called GPS Photo."

Het zou gpscoordinaten toevoegen aan je foto's. In de EXIF gegevens denk ik...heb zelf (nog) geen reg-editor, vandaar mijn vraag.
Wat een fantastische tip! werkt prima bij mij!!! lijkt me nou typisch iets voor de openingspost! Gezien het feit dat deze hele functie standaard niet geinitaliseerd is!!!!

TOP!

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

• Chutney
Ik lees in deze thread op XDA, een aantal klachten van gebruikers die problemen ervaren met de MicroSDHC kaartjes welke "corrupt" raken na een x aantal dagen in gebruik. Zijn er hier mensen die het zelfde probleem ervaren?

Dit wekt de schijn van het probleem met de P3300 van een tijd terug. Ik zelf wacht nog op de UK die waarschijnlijk deze week binnen komt, dan kan ik zelf met mijn 6GB MicroSDHC aan de slag.

• ronaldlokers
SurfHost schreef op donderdag 27 september 2007 @ 22:20:
[...]

Heb gisteren even gepaired met een HP laptop en kreeg bij de services automatisch stereo headset te staan. Hij ondersteund het dus blijkbaar wel.
op mijn laptop werkt hij ook gewoon, maar op mijn TyTN ll dus niet.

Maar ik ben ondertussen in de stad geweest en heb daar een andere headset getest en gekocht die wel werkt :)

De verkoper in de winkel vertelde mij ook dat jabra op veel telefoons niet/amper werkt.

Ik heb nu de Plantronics Pulsar 260 gekocht, die werkt perfect met de HTC TyTN ll

[ Voor 17% gewijzigd door ronaldlokers op 29-09-2007 14:57 ]

Verwijderd

Ik zie hier op Expansys dat de handsfree carkit van Carcomm EUR 240,-- gaat kosten. Voor dat bedrag wil ik wel even weten wat de ervaringen zijn van dit product. Is er misschien iemand die dit type carkit (heeft) gebruikt voor de TyTN I? Werkt het bellen goed en komen de navigatie-instructies netjes door? (dus geen wegvallende 1e woorden enzo..)

• MetalRush
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-04 16:57

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Ik heb mijn vrouwtje een vervroegd kerstcadeautje gedaan... nu ben ik jaloers :P
Ze heeft er iig erg veel plezier aan (anders ik wel naar het zoeken naar leuke apps en het lezen van draadjes zoals deze :))
Wat ik me nog afvraag is het volgende: de 'My Documents' staat (uiteraard) naar een lokale folder te wijzen (op de PDA zelf dus).
Nu heb ik er een SD-kaart in gezet waar ik graag de 'My Documents' -folder naar toe wil verhuizen, maar dan wel op een manier waardoor ActivSync e.d. het ook nog snappen.
Ik heb een aantal oplossingen op het net gevonden, maar nog geen werkende :(
Lijkt mij dat ik niet de enige/eerste ben met een dergelijke vraag... maar kon hierover ook niets in dit draadje (danwel voorgaande delen) terug vinden...
Weet iemand hoe ik dit kan doen ? (liefst zonder reg-hack omdat ik liever nog niet het OS overhoop wil schoppen, als dat niet nodig is... het is tenslotte ook niet mijn toestel (mocht alleen betalen :|).

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:32

Gaitman

The Real One

MetalRush schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 16:07:
Ik heb mijn vrouwtje een vervroegd kerstcadeautje gedaan... nu ben ik jaloers :P
Ze heeft er iig erg veel plezier aan (anders ik wel naar het zoeken naar leuke apps en het lezen van draadjes zoals deze :))
Wat ik me nog afvraag is het volgende: de 'My Documents' staat (uiteraard) naar een lokale folder te wijzen (op de PDA zelf dus).
Nu heb ik er een SD-kaart in gezet waar ik graag de 'My Documents' -folder naar toe wil verhuizen, maar dan wel op een manier waardoor ActivSync e.d. het ook nog snappen.
Ik heb een aantal oplossingen op het net gevonden, maar nog geen werkende :(
Lijkt mij dat ik niet de enige/eerste ben met een dergelijke vraag... maar kon hierover ook niets in dit draadje (danwel voorgaande delen) terug vinden...
Weet iemand hoe ik dit kan doen ? (liefst zonder reg-hack omdat ik liever nog niet het OS overhoop wil schoppen, als dat niet nodig is... het is tenslotte ook niet mijn toestel (mocht alleen betalen :|).
Je bent niet de enigste. Ik zit ook met deze vraag :-)

• MetalRush
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-04 16:57

MetalRush

PAS OP, HÈ !

J.Kossen schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 15:57:

Ze zijn er wel... ik zit er zelf ook over te twijfelen (om ook deze cadeau te doen 8)7 )
Jammere vind ik dan wel weer dat je hem niet meer 'dwars' kunt gebruiken.
Afbeeldingslocatie: http://www.superetrader.co.uk/getimage.php?n=images/tytn-ii-sync-cradle_1.jpg&w=350&h=280
Hier (in de UK) te koop :)

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

• Jhon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-02 10:55
Vandaag de MDA Vario III besteld bij T-Mobile..
Levertijd is 4 a 10 werkdagen. volgens de telefoniste was hij al op vooraad.

totaal met Relax Web 150 + SMS bundel 25 (beide 1e jaar 50% korting) voor toestelprijs €129,95

Krijg er ook nog een 1 GB MicroSD kaartje en een Sony Ericson Bluetooth headset bij.

Overigens is deze prijs gebasseerd op mijn klantenverleden bij T-mobile (5 jaar)

Verwijderd

Ik krijg mijn MSN niet werkende? Ik kan perfect surfen en emailen via wifi, maar wanneer ik probeer aan te melden zegt hij dat de username of passwoord niet correct zijn. Iemand enig idee?

• Eastman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Jhon schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 17:02:
Vandaag de MDA Vario III besteld bij T-Mobile..
Levertijd is 4 a 10 werkdagen. volgens de telefoniste was hij al op vooraad.

totaal met Flex Web 150 + SMS bundel 25 (beide 1e jaar 50% korting) voor toestelprijs €129,95

Krijg er ook nog een 1 GB MicroSD kaartje en een Sony Ericson Bluetooth headset bij.

Overigens is deze prijs gebasseerd op mijn klantenverleden bij T-mobile (5 jaar)
wat is flex web 150? tmobile flex gaat voor zover ik het weet tot 40.

Heb je relax 150 + sms 25 voor 2 jarig contract?

Wat is je klantstatus?

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

• Jhon
Eastman schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 18:36:
[...]

wat is flex web 150? tmobile flex gaat voor zover ik het weet tot 40.

Heb je relax 150 + sms 25 voor 2 jarig contract?

Wat is je klantstatus?
Je hebt gelijk, het moet een Relax 150 zijn.. heb het aangepast.

Het is inderdaad voor 2 jaar.. overigens was de prijs (voor mij) als ik PIT er bij zou nemen €99,- maar dat heb ik voorlopig ff niet nodig.

Wat bedoel je met "klantstatus"?

• Jhon
Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 18:16:
Ik krijg mijn MSN niet werkende? Ik kan perfect surfen en emailen via wifi, maar wanneer ik probeer aan te melden zegt hij dat de username of passwoord niet correct zijn. Iemand enig idee?
Hoofdletter kleine letters in wachtwoord goed ingetypt?

[ Voor 7% gewijzigd door Jhon op 29-09-2007 19:23 ]

Verwijderd

Hoe spreek je die naam eigenlijk uit? Enige wat ik er van kan maken is "titan" of "tiet'n" (lijkt me niet :P)

• Chutney
Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 19:27:
Hoe spreek je die naam eigenlijk uit? Enige wat ik er van kan maken is "titan" of "tiet'n" (lijkt me niet :P)
TaiTan 2, zo is de naam uitgesproken door een HTC promoteam bij PDAshop begin september op de promo dagen.

• Eastman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Jhon schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 19:20:
[...]

Je hebt gelijk, het moet een Relax 150 zijn.. heb het aangepast.

Het is inderdaad voor 2 jaar.. overigens was de prijs (voor mij) als ik PIT er bij zou nemen €99,- maar dat heb ik voorlopig ff niet nodig.

Wat bedoel je met "klantstatus"?
als je hiervoor ook relax 150 hebt gehad, heb je waarschijnlijk klantstatus B. Tmobile baseert de toestel korting op de de klantstatus. Het maakt namelijk niks uit naar welk abo je overstapt bij verlenging bij tmobile online/winkel/telesales. A is hoogste status..

Heb je ook gevraagd wat de prijs zal zijn als je het had verlengt voor 1 jaar?

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

• Pirelly
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:03
Hier nog een klein vraagje.

Een vriend van mij heeft interesse in de tytn II, maar hij belt erg veel en daardoor is de accu waarschijnlijk snel leeg.
Bij zijn Qtek s110 had hij een extra accu. Als de ander dan leeg was, dan wisselde hij de accu.
Maar in de s110 zat een backup batterij.

In de tytn II zit deze naar mijn weten niet.
Kun je van dit toestel de batterij vervangen, zonder dat alle gegevens verloren gaan? Dus zonder dat er een hard reset plaatsvind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Volgens mij verlies je vanaf WM5 geen gegevens meer bij een lege batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
Eastman schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 20:39:
[...]

als je hiervoor ook relax 150 hebt gehad, heb je waarschijnlijk klantstatus B. Tmobile baseert de toestel korting op de de klantstatus. Het maakt namelijk niks uit naar welk abo je overstapt bij verlenging bij tmobile online/winkel/telesales. A is hoogste status..

Ik heb vandaag ook t-mobile gebeld. Verlenging relax web 150+ PIT 2 jaar 99e, 1 jaar 160e. verder nog wat kortingen op abo en PIT gedurende de eerste maanden. Morgen ga ik waarschijnlijk eens naar de shop, kijken wat ze daar zeggen en wanneer ze hem verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
Arfman schreef op zondag 30 september 2007 @ 00:11:
Volgens mij verlies je vanaf WM5 geen gegevens meer bij een lege batterij.
Ligt toch gewoon aan de hardware ?
Soorten geheugen zeg maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

webgangster schreef op zondag 30 september 2007 @ 00:43:
[...]

Ligt toch gewoon aan de hardware ?
Soorten geheugen zeg maar...
Euh ...
Volgens mij is het vanaf WM5 zo dat apps en afspraken in het een stukje non-volatile memory worden geflashed, wat dus ook bewaard blijft als er geen spanning opstaat. Dit in tegenstelling tot alle voorgaande Windows Mobile versies, tot mijn grote frustratie bij b.v. mijn iPaq 5450 (WM2003), die ik sporadisch gebruik als navigatie en altijd gereset en gerestored moest worden als ik hem wilde gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirelly
  • Laatst online: 23:03
Hmm, als dat zo is, dan kun je dus de batterij er gewoon uithalen...
Iemand die zich wil opofferen om het uit te proberen?????? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
Pirelly schreef op zondag 30 september 2007 @ 10:26:
Hmm, als dat zo is, dan kun je dus de batterij er gewoon uithalen...
Iemand die zich wil opofferen om het uit te proberen?????? :P
Het is zo. sinds WM 5 maakt windows gebruik van opslag in ROM, wat betekent dat ook zonder spanning (batterij eruit) al je apps en data bewaard blijven. Dit in tegenstelling tot WM2003, waar apps en data in het RAM opgeslagen werden.Toen was batterij eruit en back-up btterij leeg heel vervelend, omdat je of back-ups terug moest gaan zetten, of in het ergste geval alles opnieuw moest installeren. Dat hoeft nu dus niet meer, trek gerust de accu eruit, je data blijft bewaard (behalve natuurlijk als je een document aan het bewerken bent wat je nog niet gesaved hebt ofzo).Ik heb het zelf meerdere malen gedaan bij verschillende WM5 devices (simkaart wisselen bijv.) en nog nooit daardoor data verloren.

[ Voor 7% gewijzigd door koksie op 30-09-2007 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RacerII
  • Laatst online: 24-03-2023
Ik heb net de vario III besteld , ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat hij binnen is.
Gelijk maar even pit geupgrade naar pit plus.

Kan niet wachten >:)

Aan statusmeldingen hebben wij niets!
We zijn erg blij voor je dat je jouw TyTN II besteld hebt, maar het is echt niet nodig om ons daarvan op de hoogte te houden. Als iedereen dat gaat doen, dan worden we hier een soort track&trace centrum.

[ Voor 43% gewijzigd door Ginz op 30-09-2007 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koksie schreef op zondag 30 september 2007 @ 10:45:
[...]

Het is zo. sinds WM 5 maakt windows gebruik van opslag in ROM, wat betekent dat ook zonder spanning (batterij eruit) al je apps en data bewaard blijven. Dit in tegenstelling tot WM2003, waar apps en data in het RAM opgeslagen werden.Toen was batterij eruit en back-up btterij leeg heel vervelend, omdat je of back-ups terug moest gaan zetten, of in het ergste geval alles opnieuw moest installeren. Dat hoeft nu dus niet meer, trek gerust de accu eruit, je data blijft bewaard (behalve natuurlijk als je een document aan het bewerken bent wat je nog niet gesaved hebt ofzo).Ik heb het zelf meerdere malen gedaan bij verschillende WM5 devices (simkaart wisselen bijv.) en nog nooit daardoor data verloren.
ROM is niet te beschrijven (Read Only Memory). ;)
Je bedoelt een stuk vrije 'niet vluchtige' ram (solidstate) waar ook het OS oftewel ROM in geflashed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
Verwijderd schreef op zondag 30 september 2007 @ 14:13:
[...]

ROM is niet te beschrijven (Read Only Memory). ;)
Je bedoelt een stuk vrije 'niet vluchtige' ram (solidstate) waar ook het OS oftewel ROM in geflashed is.
Natuurlijk heb je technisch gezien gelijk. Om verwarring te voorkomen worden zowel het echte ROM als het niet-vluchtige flash geheugen wat voor opslag door de gebruiker beschikbaar is allebei ROM genoemd door HTC en andere PPC makers. zodoende gebruikte ik de term ROM ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
Heeft iemand inmiddels al een Vario III in handen gehad trouwens? Ben erg benieuwd wat de precieze verschillen zijn met de oringele HTC, vooral qua behuizing en de verschillen in menu's e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyD
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Na het lezen van dit topic zit ik nog steeds met de volgende vraag:

Ik wil mobiel kunnen internetten UMTS/HSDPA. Ik kan hiervoor een losse PCMCIA kaart kopen, maar aangezien mijn telefoon ook aan vervanging toe is zit ik te overwegen om een TyTN II aan te schaffen.

1) Wat zijn de nadelen van een TyTNII als HSDPA modem te gebruiken ten opzichte van een PCMCIA kaart?
2) Welke andere voordelen zijn, er behalve dat je geen apart HSPDA modem meer hoeft aan te schaffen en nu je modem en telefoon in één geintegreerd apparaat zitten?

3) Als je de TyTnII als HSDPA modem wilt gebruiken om op je laptop te internetten. Hoe gaat dit?
3a) kan dit met de bijgeleverde software, of moet je extra software kopen?)
3b) Kan je op HSDPA internetten via bijgeleverde USB kabel?
3c) Of moet het verbinden altijd via Bluetooth?

4) Hoe is de ontvangstkwaliteit van HSDPA via de TyTnII?
5) Welke oplossing zouden jullie kiezen én waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob-Pol
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-02-2018
ronaldlokers schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 14:51:
[...]

Ik heb nu de Plantronics Pulsar 260 gekocht, die werkt perfect met de HTC TyTN ll
Je hebt er nu een dagje mee gespeeld :) Hoe vind je het geluid ?
Volgens sommige testen heeft hij last van ruis....
Wat vind jij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corny
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-06 15:10

corny

And his yellow flame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Laatst online: 04:05

itarix

404 soul not found

AnthonyD schreef op zondag 30 september 2007 @ 15:45:
Na het lezen van dit topic zit ik nog steeds met de volgende vraag:

Ik wil mobiel kunnen internetten UMTS/HSDPA. Ik kan hiervoor een losse PCMCIA kaart kopen, maar aangezien mijn telefoon ook aan vervanging toe is zit ik te overwegen om een TyTN II aan te schaffen.

1) Wat zijn de nadelen van een TyTNII als HSDPA modem te gebruiken ten opzichte van een PCMCIA kaart?
2) Welke andere voordelen zijn, er behalve dat je geen apart HSPDA modem meer hoeft aan te schaffen en nu je modem en telefoon in één geintegreerd apparaat zitten?

3) Als je de TyTnII als HSDPA modem wilt gebruiken om op je laptop te internetten. Hoe gaat dit?
3a) kan dit met de bijgeleverde software, of moet je extra software kopen?)
3b) Kan je op HSDPA internetten via bijgeleverde USB kabel?
3c) Of moet het verbinden altijd via Bluetooth?

4) Hoe is de ontvangstkwaliteit van HSDPA via de TyTnII?
5) Welke oplossing zouden jullie kiezen én waarom?
op het apparaat staat een programmatje dat je opstart, daarmee kun je kiezen met welke verbinding ie wat moet doen usb/bluetooth voor verbinding tussen computer pda en umts-wifi voor internet verbinding vervolgens druk je op connect en dan maakt ie de verbinding. (ik doe altijd via usb->tmobile gprs)

het voordeel? ehm een apparte hsdpa modem kost geld ;) en je hoeft er niet aan te denken om hem mee te nemen.

je hebt activesync nodig op je laptop en ies graties ;)

weet niks over de ontvangst kwaliteit, gebruik zelf een p3300 alleen de software is altijd het zelfde

ik zou gewoon internetten via je pda, zown apprate kaart kost toch geld, en je moet dual sim of sim kaart wisselen om te gebruiken

---

heeft er iemand ervaring met het gebruik van een gevoelige headset met de tytn II heb nu een creative EP-630 headset samen met n ebay convertortje en hoor ruis als er geen muziek speeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
Iemand problemen met Quick GPS ?

Als ik op Downloaden klik dan gaat hij iets downloaden tot 100 procent en vervolgens geeft hij een error....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is hier misschien iemand die er een bij Smartphonestunts heeft besteld?
Kunnen we samen wachten.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand het irritante uitroepteken bij de gemiste oproepen al weggekregen. Ook al wis ik alle oproepen dat kl*te ding blijft in beeld !!

:) Voor de rest een TOPTOESTEL !! :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2007 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

webgangster schreef op zondag 30 september 2007 @ 17:34:
Iemand problemen met Quick GPS ?

Als ik op Downloaden klik dan gaat hij iets downloaden tot 100 procent en vervolgens geeft hij een error....
Geen enkel probleem, zowel via Wifi als Hspda
Downloaden kost ± 3 seconden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
Verwijderd schreef op zondag 30 september 2007 @ 17:59:
[...]

Geen enkel probleem, zowel via Wifi als Hspda
Downloaden kost ± 3 seconden
Ik krijg een Window met:

Downloaden:
Verbinding mislukt. Probeer het later opnieuw

Ik krijg dit nadat hij de balk van procenten heeft laten lopen tot de 100 procent...
GPS krijg ik ook niet meer aan de praat op dit ding...

EDIT:
Harde reset gedaan zoals op xda staat vermeld en alles werkt weer.
Ik en me omgeving snappen er helemaal niks van.

[ Voor 12% gewijzigd door webgangster op 30-09-2007 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RacerII
  • Laatst online: 24-03-2023
RacerII schreef op zondag 30 september 2007 @ 11:33:
Ik heb net de vario III besteld , ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat hij binnen is.
Gelijk maar even pit geupgrade naar pit plus.

Kan niet wachten >:)

[mbr]Aan statusmeldingen hebben wij niets!
We zijn erg blij voor je dat je jouw TyTN II besteld hebt, maar het is echt niet nodig om ons daarvan op de hoogte te houden. Als iedereen dat gaat doen, dan worden we hier een soort track&trace centrum.[/]
Niet?
Paradise schreef op zondag 30 september 2007 @ 15:43:
Heeft iemand inmiddels al een Vario III in handen gehad trouwens? Ben erg benieuwd wat de precieze verschillen zijn met de oringele HTC, vooral qua behuizing en de verschillen in menu's e.d.
:+

Paradise ik laat het weten als ik hem binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tscargo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-04 16:03
Ik wil mijn 2 (of meer) jaar oude T-Mobile Vario (met al WM6) gaan 'inruilen' voor deze TyTn II of de Vario III... ik vraag me echter af of T-Mobile nog steeds de beste keus is voor een bel/data abonnement met UMTS/HSDPA snelheid. Ik heb nu Pocktet Internet Totaal (voor 8 euro per maand) en ik weet dat speciaal voor de UMTS toestellen er een plus versie is voor 16 euro maar vroeg me af of de andere aanbieders inmiddels een concurrerend aanbod hebben.

Een snelle zoektocht op de diverse sites gaf niet echt een duidelijk alternatief (zonder beperkingen)....

Grt. Taco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHost
  • Laatst online: 23-08 20:05
Ik kwam een leuk stukje software tegen op xda-dev geloof ik, genaamd WIMP (where is my phone)
Heb hem getest en vervolgens gelijk aangeschaft voor 14 euro. :P

http://www.wimp-software.co.uk/

Als het geinstalleerd is en je stuurt een smsje met een bepaalde string ($WIMP0000) naar de telefoon krijg je een smsje terug met de GPS coordinaten waar de telefoon op dat moment is + een link naar google maps. Verder stuurt hij als de simkaart gewisseld word een smsje naar een vooraf opgegeven nummer met daarin het nummer van de nieuwe simkaart + de GPS coordinaten.

Leuk als je telefoon gejat wordt :)

Lat: 52 30.323649'N
Lon: 6 05.769259'E
Speed: 0 mph/0 km/h
Sats: 6
http://maps.google.com/ma...yTN+II+LOCATION)&t=h&z=13

Proggie is beveiligd met een wachtwoord en start na een soft reset automatisch weer op. Na een hard reset uiteraard niet maar goed dat zal niet het eerste zijn wat een dief zal doen als hij een TyTN II gejat heeft, tenzei hij bekend is met het toestel.

Hehe ik ben waarschijnlijk de eerste die hoopt dat z'n TyTN II gejat wordt >:)

[ Voor 3% gewijzigd door SurfHost op 30-09-2007 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

SurfHost schreef op zondag 30 september 2007 @ 23:06:

Proggie is beveiligd met een wachtwoord en start na een soft reset automatisch weer op. Na een hard reset uiteraard niet maar goed dat zal niet het eerste zijn wat een dief zal doen als hij een TyTN II gejat heeft, tenzei hij bekend is met het toestel.

Hehe ik ben waarschijnlijk de eerste die hoopt dat z'n TyTN II gejat wordt >:)
Ben ik niet met je eens. Een 'vinder' zal hem misschien niet direct resetten, maar een dief zal niet geïntresseerd zijn in het gratis kunnen bellen, maar meer in de telefoon. Als een dief je telefoon heeft zal ie meteen het toestel uit zetten en z.s.m. resetten naar factor default om hem zo helemaal schoon te kunnen verkopen.

Eerder in dit topic werd een soortgelijk tooltje gepost, waarop ik het idee al opperde dat zo'n tootlje in de extended rom zou moeten staan en automatisch geïnstalleerd en geactiveerd moet worden zodra de telefoon gereset wordt om vervolgens direct een SMS te versturen met de GPS coordinaten.

Voor het verliezen van je telefoon is deze tool wel super handig.

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaptopRookie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-04 20:04
Misschien een overbodige vraag...

Als ik een TyTN II UK versie koop, kan ik dan de Nederlandse TomTom software gebruiken hier op?...ik wil wel NL aanwijzingen op de weg, maar geen NL Windows Mobile 6.0 op het apparaat.
Thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arfman schreef op donderdag 27 september 2007 @ 09:23:
[...]

Dat bestandje wil ik ook graag :)
Ik kan me herinneren dat je da nde setup van SPB moest extracten. Dan zie ik wel een 00alttab.020 bestandje staan, maar deze kan ik natuurlijk niet installeren. Ik heb het ergens gelezen maar weet niet meer waar, als iemand dit weet, graag.

EDIT: laat maar, je moest hem gewoon renamen naar AltTab.exe :P

EDIT2: nu nog uitvogelen hoe je hem aan die scrollknop links kunt binden ...
Nou als je d'r uit bent hoe je hem aan het scrollwieltje kunt linken dan hoor ik dat graag van je :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
LaptopRookie schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 00:41:
Misschien een overbodige vraag...

Als ik een TyTN II UK versie koop, kan ik dan de Nederlandse TomTom software gebruiken hier op?...ik wil wel NL aanwijzingen op de weg, maar geen NL Windows Mobile 6.0 op het apparaat.
Thnx.
Yep graat prima verder, kijk ook in de TS voor de TomTom Faq.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrieckske
  • Laatst online: 28-03 14:30
heeft misschien iemand al wat kiekjes geschoten met de camera die eventueel hier gepost zouden kunnen worden zodat we de kwaliteit van de camera eens nader kunnen bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jhon
Eastman schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 20:39:
[...]

Klantstatus is mij iig onbekend. wel weet ik dat ik met het abbonnement van mijn vriendin meer moest bijbetalen dan met mijn abbonnement, aangezien ik al langer klant ben bij T-Mobile.

Prijs voor 1 jaar heb ik niet naar gevraagd, ben toch van plan om er minimaal 2 jaar mee te doen, net zoals mijn huidige telefoon (MDA Vario 1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

patrieckske schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 08:16:
heeft misschien iemand al wat kiekjes geschoten met de camera die eventueel hier gepost zouden kunnen worden zodat we de kwaliteit van de camera eens nader kunnen bekijken?
Bovenin, naast Henk, staat de quicksearch.
Als je daar 'foto' intypt kom je er, al scrollend naar beneden, een paar tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 02:25:
[...]

Nou als je d'r uit bent hoe je hem aan het scrollwieltje kunt linken dan hoor ik dat graag van je :9~
Volgens mij kan het niet, ik heb het maar opgegeven. De TyTN II voorziet niet in het binden van programma's aan de scrollknop, alleen aan de knoppen voorop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb eerste echte probleempje met m'n Tytn II gehad. Na sync met pc liep Tytn vast. Soft Reset hielp niet. Leek wel alsof er ander pakket op achtergrond draaide, hij was zo sloom als wat. Bleef ook hangen op intikscherm voor pincode simkaart. Paar keer softreset gedaan, geen oplossing. Uiteindelijk hard-reset gedaan en backup van Sprite teruggezet vanaf geheugenkaartje. Dit werkte vlekkeloos. Na tweemaal reset (1x Sprite en 1x door customize HTC) werkt alles weer naar behoren. Eerste keer syncen duurde wel lang maar zonder problemen.....oorzaak van vastlopen onbekend maar draait weer als zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
Rob-Pol schreef op zondag 30 september 2007 @ 16:21:
[...]

Je hebt er nu een dagje mee gespeeld :) Hoe vind je het geluid ?
Volgens sommige testen heeft hij last van ruis....
Wat vind jij ?
Ik heb hem vanochtend voor het eerst echt gebruikt in de bus.

Van de ruis waar jij het over hebt heb ik geen last. Het geluid is zover, alleen je hoort bijna geen bass (wat ik eigenlijk een pluspunt vind :P) en hij gaat iig met deze telefoon niet superhard waardoor omstanders geen last van je hebben. Ik kon iig mijn muziek goed horen zonder dat anderen er last van hebben.. het volume heb ik op mijn telefoon op het 4de streepje staan zoals hij standaard al staat. Ik zal vanmiddag eens kijken als ik het volume op mijn telefoon ook voluit zet wat ik dan vind van de hardheid van het volume.

Het enige wanneer ik even ruis krijg is als hij net verbinding krijgt (dus puur een 'inschakel' ruis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:15
tscargo schreef op zondag 30 september 2007 @ 22:16:
Ik wil mijn 2 (of meer) jaar oude T-Mobile Vario (met al WM6) gaan 'inruilen' voor deze TyTn II of de Vario III... ik vraag me echter af of T-Mobile nog steeds de beste keus is voor een bel/data abonnement met UMTS/HSDPA snelheid. Ik heb nu Pocktet Internet Totaal (voor 8 euro per maand) en ik weet dat speciaal voor de UMTS toestellen er een plus versie is voor 16 euro maar vroeg me af of de andere aanbieders inmiddels een concurrerend aanbod hebben.

Een snelle zoektocht op de diverse sites gaf niet echt een duidelijk alternatief (zonder beperkingen)....

Grt. Taco
Misschien moet je wat beter zoeken, er is hier op GoT gewoon een thread over data abo's.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Arfman schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 11:12:
[...]

Volgens mij kan het niet, ik heb het maar opgegeven. De TyTN II voorziet niet in het binden van programma's aan de scrollknop, alleen aan de knoppen voorop.
Dit kan wel hoor. Dit zijn namelijk typisch registertweaks. De vraag is alleen waar die sleutel zit...

hetzelfde geldt voor het uitschakelen van het automatisch uit standby gaan wanneer het toetsenbord wordt opengeschoven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

DaSaN schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 12:53:
[...]

Dit kan wel hoor. Dit zijn namelijk typisch registertweaks. De vraag is alleen waar die sleutel zit...

hetzelfde geldt voor het uitschakelen van het automatisch uit standby gaan wanneer het toetsenbord wordt opengeschoven
Oh, dat zou kunnen. Het staat iig. niet in het menu en het register is een groot doolhof als je er niet veel mee te maken hebt (dit is mijn eerste MS Smartphone). Ik wacht wel tot iemand van XDA met teveel tijd het e.e.a. uit heeft gevogeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf
  • Laatst online: 13-06 16:50

BoomSmurf

Am-Ende!

Verwijderd schreef op zondag 30 september 2007 @ 17:35:
Is hier misschien iemand die er een bij Smartphonestunts heeft besteld?
Kunnen we samen wachten.
:)
Ik had hem twee weken geleden al bij Smartphonestuns besteld. Afgelopen donderdag ochtend gemaild waar m'n telefoon bleef (anderhalve week gewacht al), toen mailden ze me terug dat de voorraad op was en pas eind deze week aangevuld zou worden. Een uur later kreeg ik echter een mailtje van ze dat mijn telefoon verzonden was en vrijdag had ik 'em in huis. Dus of de voorraad nu op is of niet is een vraagteken.

-

Ontopic:

1) Op de Vario (1) had ik een balk bovenaan mijn scherm die aangaf hoe vol mijn batterij was. Ik geloof dat dit onderdeel was van een SPB app, maar ik kan me niet me herinneren welke. Iemand?

2) GPSViewer is tot noch toe drie keer zomaar 'uitgevallen'. Alsin, je bent gewoon lekker aan het Google Mappen en opeens is GPSViewer gewoon gequit. Iemand anders dit probleem gehad?
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Reminder:

Dit is een topic over de TyTN II en niet over waar je `m het beste tegen welke prijs met welk abonnement kan kopen... Daarvoor moet je gewoon eventjes naar de winkel gaan, of op TelecomVergelijk kijken.
En, overige off-topic-blaat is natuurlijk ook not_done!